[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55

ErA

Dit is ook de reden waarom ik zo graag assault speel.

Kijk als assault kan je namelijk hele gebouwen omver halen, gepaard met veel geweld.

Veel handiger is het om je grenade launcher te gebruiken als deuren opener. MAar dan wel op de stealth manier.

als je namelijk point blank je grenade launcher gebruikt, valt de muur uit elkaar, zonder grandioos veel geluid of rook :). Ik gebruik het zelf op deze manier als ik op zolder sta van een 2 verdiepingen gebouw en een "raampje" wil maken om mijn tegenstanders "death from above" te geven.

Wat ik graag zou zien in de toekomst, ( met een editor wellicht) is complexere gebouwen.

Natuurlijk moet het geen quake of CS worden, maar de first person engine is zeer goed, en ik merk toch dat ik als assault het meeste lol beleef aan "africa harbor conquest"

Die stedelijke environment, waarin alles kapot kan, dat is gewoon de bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:15:
Zat dat door bepaalde structuren heen kunnen schieten al niet in BF2? Of kwam BF2 na MW1? (dacht het niet.. ?)
Ik kan me niet herinneren welke structuren jij op duid in BF2, zelf BF2 en BF2SF gespeeld maar leg eens uit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zat dat door bepaalde structuren heen kunnen schieten al niet in BF2? Of kwam BF2 na MW1? (dacht het niet.. ?)
Dat moet volgens mij MW1 zijn.

Ik meen mij te herinneren dat Red Faction als eerste FPS een omgeving had die tot op zekere hoogte destructable was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:23:
Dit is ook de reden waarom ik zo graag assault speel.

Kijk als assault kan je namelijk hele gebouwen omver halen, gepaard met veel geweld.

Veel handiger is het om je grenade launcher te gebruiken als deuren opener. MAar dan wel op de stealth manier.

als je namelijk point blank je grenade launcher gebruikt, valt de muur uit elkaar, zonder grandioos veel geluid of rook :). Ik gebruik het zelf op deze manier als ik op zolder sta van een 2 verdiepingen gebouw en een "raampje" wil maken om mijn tegenstanders "death from above" te geven.

Wat ik graag zou zien in de toekomst, ( met een editor wellicht) is complexere gebouwen.

Natuurlijk moet het geen quake of CS worden, maar de first person engine is zeer goed, en ik merk toch dat ik als assault het meeste lol beleef aan "africa harbor conquest"

Die stedelijke environment, waarin alles kapot kan, dat is gewoon de bomb.
Arica Conquest is inderdaad de (letterlijk) the bomb! voor grenade launchers. Engineer met G2 launcher is ook goed om de boel opnieuw in te richten icm met de explosive damage perk op deze map. De meeste spelers gaan toch schuilen in de gebouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik mijn richtkruis ook van kleur veranderen zoals bij bf2142?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:28:
Kan ik mijn richtkruis ook van kleur veranderen zoals bij bf2142?
Mooi Paars misschien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:27:
[...]

Arica Conquest is inderdaad de (letterlijk) the bomb! voor grenade launchers. Engineer met G2 launcher is ook goed om de boel opnieuw in te richten icm met de explosive damage perk op deze map. De meeste spelers gaan toch schuilen in de gebouwen :P
Niet alleen nade launchers, maar eigenlijk alle klassen komen echt goed tot hun recht in deze map.

Snipers: Veel gebouwn om in te verstoppen. En een paar overview punten. Heerlijk kloten met mortar

Medics: Genoeg dekking om achter de troepen te blijven. En lekker veel mensen reviven die doodgaan in de huisjes. Daarnaas heerst de M60 binnenhuis

Engineer: Mijnen achter iedereen hoek, en wederom mooie ramen voor rockets. De SMG zijn behoorlijk zwak op deze map.

Assault: Nade launchers, en medium range sniping met 4x scopes.

Wat mij betreft maken ze nog een map als deze. Mischien zelfs nog met wat meer hoogte verschil (Base jumpen is immers uber cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik zelf niet zon fan van africa aangezien ik zelf meer de man van valparaiso en islands ben op rush variant...

maar meningen mogen verschillen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:44:
[...]

Kun jij ook nog steeds die shielded guns niet gebruiken ?? Ik zou wel eens willen weten hoe dat nou precies zit met die Dx9 bug ... :?
En ik kan idd die shielded guns niet gebruiken ... wat me nogal begint te irriteren , het is op sommige momenten verg handig om beetje shielded gun support te hebben als defender

Ik twijfel om over te gaan naar Dx10 of 11 wegens die laadtijden , al beweren mijn clan members dat het allemaal wel goed meevalt daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
ErA schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:31:
[...]
Wat mij betreft maken ze nog een map als deze. Mischien zelfs nog met wat meer hoogte verschil (Base jumpen is immers uber cool)
Wat mij betreft maken ze een Strike at Karkand versie voor Bad Company 2. En dan Inferanty only bijvoorbeeld.
Dat zou echt gaaf zijn 8)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
[...]

Het zat iig al in CS1.6, maar veel andere shooters hadden het niet dacht ik, BF2 volgens mij alleen met die houten hekjes.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:23:
[...]

Ik kan me niet herinneren welke structuren jij op duid in BF2, zelf BF2 en BF2SF gespeeld maar leg eens uit? ;)
Met structuren bedoel ik metaal, steen, hout e.d.
Dat moet volgens mij MW1 zijn.

Ik meen mij te herinneren dat Red Faction als eerste FPS een omgeving had die tot op zekere hoogte destructable was.
Ik heb het over het penetreren van een kogel door muren/schutting enz. Dus niet hele gebouwen opblazen.
Ik meen me te herinneren dat dat in Battlefield 2 al het geval was.
Het zat iig al in CS1.6
Ah, klopt ja. Die was ik vergeten :) Overigens waren het ook stalen platen in BF2 waar je doorheen kon schieten. Over stenen muurtjes ben ik alleen niet zeker.

[ Voor 14% gewijzigd door speek1984 op 13-04-2010 15:07 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:05:
[...]

Met structuren bedoel ik metaal, steen, hout e.d.

[...]

Ik heb het over het penetreren van een kogel door muren/schutting enz. Dus niet hele gebouwen opblazen.

[...]

Ah, klopt ja. Die was ik vergeten :) Overigens waren het ook stalen platen in BF2 waar je doorheen kon schieten. Over stenen muurtjes ben ik alleen niet zeker.
Oh ik dacht dat het aanvankelijk over destructive enviroment van BFBC2 ging :+ (en waar dat eerder in is toegepast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappige taktiek gisteren gezien. Men neme "rush", en plakt een UAV vol met C4. Vervolgens vlieg je naar de bombspot, en blaas je de hele handel op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Ik zat net in een game met 2 noobs genaamd =GR= S.A.B.B.A.S en =GR= .T.A.K.H.S. beide aimbotters en in een punkbuster server, hoe kan ik die idioten een ban geven?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Even een klein vraagje, kan het nergens vinden op internet.
Ik heb deze game via steam, maar update steam automatisch de DLC's er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, als het gratis is zal dat allemaal automatisch gaan. De DLC's tot nu toe gaan gewoon via de updates en steam doet dat ook automatisch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Speek schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:05:
[...]
Kon in Unreal Tournament (ja de eerste) al met een mod. UnrealScript ftw!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Iemand tips als recon sniper?

Ik wil graag wat unlocks halen, maar waar ik als medic 2k punten per ronde haal (combat score) en assault zo'n 1000~1500 haal ik als recon maar 200. Het wil echt niet vlotten als recon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
RedHat schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:18:

Ik wil graag wat unlocks halen, maar waar ik als medic 2k punten per ronde haal (combat score) en assault zo'n 1000~1500 haal ik als recon maar 200. Het wil echt niet vlotten als recon ;)
zoveel mogelijk spotten, tanks opblazen met c4 en marksman headshots halen, ik had gisteren nog 340 punten gehaald op 1 kill via een marksman headshot. Dus 1 kill en dan al 340 punten, atacama desert en panama canal zijn geweldige recon mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:44

Vrijdag

De Zwarte

Als je liever assault speelt kan je ook recon spelen met "assault" wapens zoals de shotguns of enkele assault rifles. De Thompson bijvoorbeeld.
Op die manier kan je toch een "snelle" speelstijl hanteren en toch punten krijgen voor de recon class.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
JoJo_nl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:21:
[...]

1-bc2 is geen consoleport.
2-er zijn meer consoles in omloop met nvidia chips
3-lange laadtijden ligt aan je settings en hd snelheid

[...]

- persoonlijke aanbeveling: ga voor een hd5770 met 1gb gddr5 geheugen.
BC2 is wel een consoleport

Dacht ergens gelezen te hebben dat consoles juist meer op Ati overstappen

Lange laadtijden is een bekend probleem met Ati kaarten bij Dice, settings en HD/SSD gaan dit niet echt oplossen.

Conclusie, ik blijf bij mijn HD4850 tot er wat fatsoenlijks verkrijgbaar is.

Wat wel positief is, is dat als ik v-sync en hbao uitzet en alles op medium, het spel echt als een trein draait en het er ook nog leuk uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Vrijdag schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:39:
[...]

Als je liever assault speelt kan je ook recon spelen met "assault" wapens zoals de shotguns of enkele assault rifles. De Thompson bijvoorbeeld.
Op die manier kan je toch een "snelle" speelstijl hanteren en toch punten krijgen voor de recon class.
Hmm dat is wel een goede, kan je toch je sensors deployen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:04

djidee

Mr. Slungel

in2duhCore schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:23:
[...]

zoveel mogelijk spotten, tanks opblazen met c4 en marksman headshots halen, ik had gisteren nog 340 punten gehaald op 1 kill via een marksman headshot. Dus 1 kill en dan al 340 punten, atacama desert en panama canal zijn geweldige recon mappen.
Shotgunnen of met de G3 en dat soort algemene wapens op pad... Lekker spotten, met C4 in de weer en je komt een heel eind

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Vrijdag schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:39:
[...]

Zo speel ik m'n recon class ook (niet dat ik er nog veel mee gespeeld heb).
Recon != Sniper.

Het team met de meeste "I'm a sniper! I'm a sniper!" gasten is over het algemeen het verliezende team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen moeten niet zoveel lullen over dat recon classes geen snipers zijn. Ja, je kunt spotten. Nee, je het er geen ruk aan in de hardcore modus tenzij je de map naar voren haalt.

In het geval van spotten, tegen de tijd dat mijn target gespot is gaat er al een kogel in zijn richting. Ik zou niet weten waarom ik hem zou moeten laten leven voor een medespeler. Dood is dood.

Alleen in het geval van tanks etc. is het handig, maar ook daar weer heb je niets aan spotten aangezien je niet een onhud display of iets dergelijks hebt met de targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
AutCha schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:52:
[...]

Zo speel ik m'n recon class ook (niet dat ik er nog veel mee gespeeld heb).
Recon != Sniper.

Het team met de meeste "I'm a sniper! I'm a sniper!" gasten is over het algemeen het verliezende team.
Recon is sowiezo het leukste met een wapen uit de "all kit" en lekker close combat gaan met motion mines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Simpel, je kiest je favoriete kit uit. Dan spawn je op een veilige plek. Vervolgens ga je dood via suicide. Dan spawn je als recon op dezelfde plek. Zoek vervolgens de jouw favoriete kit op. Deze ligt in de buurt van je suicide. En klaar om te gaan knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Macros4 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:43:
[...]

BC2 is wel een consoleport

Dacht ergens gelezen te hebben dat consoles juist meer op Ati overstappen

Lange laadtijden is een bekend probleem met Ati kaarten bij Dice, settings en HD/SSD gaan dit niet echt oplossen.

Conclusie, ik blijf bij mijn HD4850 tot er wat fatsoenlijks verkrijgbaar is.

Wat wel positief is, is dat als ik v-sync en hbao uitzet en alles op medium, het spel echt als een trein draait en het er ook nog leuk uitziet!
Dat lange laden valt echt wel mee hoor. Ik gebruik een HHD5870, alles (resolutie, AA & AF) max ingesteld inclusief Directx 11 en zit in vergelijk met mijn teamgenoten (2 man HD5770 en 1 man HD5770 CF, 2 man Nvidia) vlak na de Nvidia spelers in de game, nog steeds als 1 van de eersten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ik gebruik een Ati 4850.

Laadtijd zonder directX force = 45 sec
Laadtijd met directX 9 = 12 seconden.

Ik ben altijd als 1e in de map (en wordt dus altijd voor cheater uitgemaakt als ik de defenders op hun helft breek, of bij hun 1e conquest point)
Er is geen merkbaar grafisch verschil of operformance verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
ErA schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:41:
ik gebruik een Ati 4850.

Laadtijd zonder directX force = 45 sec
Laadtijd met directX 9 = 12 seconden.

Ik ben altijd als 1e in de map (en wordt dus altijd voor cheater uitgemaakt als ik de defenders op hun helft breek, of bij hun 1e conquest point)
Er is geen merkbaar grafisch verschil of operformance verschil.
Wat bedoel je met Directx "forcen"? (soz, im a noob4life ;) ) Heb een ati 4850 IceQ 4 TurboX blabla, maar lange laadtijden, meer rond de 45 secs :'(
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:23:
Grappige taktiek gisteren gezien. Men neme "rush", en plakt een UAV vol met C4. Vervolgens vlieg je naar de bombspot, en blaas je de hele handel op. :)
Da's al eens eerder hier gepost :p En ik heb het geprobeerd, maar lukt me niet. Als die UAV land en je laat de Joystick los, ontploft ie... Any1 hier die het wel is gelukt?

[ Voor 33% gewijzigd door D-Day op 13-04-2010 18:03 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:36
DrDDay schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:48:
[...]

Wat bedoel je met Directx "forcen"? (soz, im a noob4life ;) )

[...]

Da's al eens eerder hier gepost :p En ik heb het geprobeerd, maar lukt me niet. Als die UAV land en je laat de Joystick los, ontploft ie... Any1 hier die het wel is gelukt?
je neemt 2 vrienden, een persoon stapt in uav andere plakt er c4 op. Ikzelf vind het opblazen van tanks op deze manier nog een tikkie leuker, zker als je hem tussen 2 tanks land en dan 2 tegelijk opblaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

DrDDay schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:48:Da's al eens eerder hier gepost :p En ik heb het geprobeerd, maar lukt me niet. Als die UAV land en je laat de Joystick los, ontploft ie... Any1 hier die het wel is gelukt?
Men neme:
- 4 mensen in 1 squad - allen met headset
- 1 Goede piloot met "vehicle armor perk" voor UAV iets robuuster te maken.
- 1 Engineer voor UAV repair
- 2 Assault met shotgun / G3 / M14 (dus met C4) met C4 Upgrade + Explosion Upgrade

> Piloot start in UAV - blijft op de grond staan met UAV
> 2 Assault plakken UAV vol met 2x 6 C4's
> Piloot vliegt UAV naar M-Com (tegen M-Com aan) en telt af (via headset)...3...2...1...
> Beide Assault blazen C-4 op > M-Com 1-hit kill
> UAV vliegt terug naar UAV station (C4 doet geen team damage, UAV = onbeschadigd).
> Engineer repareert de UAV van mogelijke kogelhits
> Assaults hebben via resupply alweer volle C4 voorraad

> Repeat...

Tsja... heb het een paar maps gehad op xbox360 (niet vaak overigens), het zijn van die "pro-elite clans" die zo de gameplay verzieken, beste is dan gewoon even reconnecten naar een andere server... :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Blijkbaar ben ik de enige die weet dat smoke grenades bestaan op de PS3. Bijna niemand gebruikt ze! Die dingen zijn echt ontzettend handig dichtbij MCOM's. Moet zeggen dat ik ze eerst niet gebruikte, maar als ik nu een MCOM arm en je gooit die dingen een beetje tactisch krijg je zo een paar bonus kills als mensen ze willen disarmen, ze zijn vaak gedesorienteerd. Je kan er ook goed backup aan verlenen voor je teammaten.

Jammer dat niet meer mensen ze gebruiken, ook leuk om snipers in de weg te zitten (zowel eigen als vijandelijk team, want ja met al die smoke zien ze niks :P)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:35:
Blijkbaar ben ik de enige die weet dat smoke grenades bestaan op de PS3. Bijna niemand gebruikt ze! Die dingen zijn echt ontzettend handig dichtbij MCOM's. Moet zeggen dat ik ze eerst niet gebruikte, maar als ik nu een MCOM arm en je gooit die dingen een beetje tactisch krijg je zo een paar bonus kills als mensen ze willen disarmen, ze zijn vaak gedesorienteerd. Je kan er ook goed backup aan verlenen voor je teammaten.

Jammer dat niet meer mensen ze gebruiken, ook leuk om snipers in de weg te zitten (zowel eigen als vijandelijk team, want ja met al die smoke zien ze niks :P)
Iedereen gaat voor zijn eigen kills.. Dacht jij dan dat ze aan teamork denken, i dont think so! (dit gebeurt bij mij elke keer als ik alleen speel dus zonder bekenden).

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

DrDDay schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:48:
[...]

Wat bedoel je met Directx "forcen"? (soz, im a noob4life ;) ) Heb een ati 4850 IceQ 4 TurboX blabla, maar lange laadtijden, meer rond de 45 secs :'(
Go to the folders My Documents->BFBC2

Go open settings.ini with notepad or some text editor.

Change value of DxVersion = Auto to DxVersion = 9

Save the ini file.

je zult schrikken hoeveel verschil dit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, het is gewoon ook weer precies hetzelfde als mw2

na mate je beter wordt, kom je ineens bij kereljes die 45 50 als rank hebben , en dan wordt je weer genadeloos afgemaakt,

had net een potje , 2 kills en 23 keer dood

nou dan gaat de fun er snel uit , komt die chopper ook nog eens steeds boven je basis vliegen, alles wat op liggen blazen , nou nou ... zucht

zal wel te oud worden voor deze shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het maakt vrij weinig uit of je rank 26 of rank 50 ben, je beschikt over dezelfde wapens. En na voor alle kit wapens een gold star te hebben gehaald kan ik zeggen dat met elk wapen uit kits goed gescoord kan worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
speel hardcore dude 1 schot en dood :D k/d 1.36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja, zal wel aan mij liggen, maar ik ben of te laat , of ik schiet en ze lijken maar niet neer te vallen

mja, morgen weer een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31

aex351

I am the one

goosche schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:59:
speel hardcore dude 1 schot en dood :D k/d 1.36
Dit soort reacties snap ik niet. Totaal niet logisch. Als jij in hardcore mode een ratio van 1,36 hebt dan is er iemand anders die een ratio van 0,64 heeft.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:44

Vrijdag

De Zwarte

Ik wel vaak dat als ik in een tank zit en ik zie een mannetje van de tegenpartij, ik daar niet overheen kan rijden :? Schakel meestal over op 3e persoons voor het overzicht maar ook al mangel ik hem tussen de tank en een muur, gebeurt er niks. Of kan ik gewoon niet rijden? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Striptease schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:06:
[...]

Iedereen gaat voor zijn eigen kills.. Dacht jij dan dat ze aan teamork denken, i dont think so! (dit gebeurt bij mij elke keer als ik alleen speel dus zonder bekenden).
Zucht, je hebt wel gelijk. Iedereen heeft liever de noobtube voor kills. Ik ben iemand die echt een rush wilt winnen, of ik nou 40 kills maak of 4 kills met 20 tegen. Als ik dan eens veel kills maak is dat wel leuk, maar als we dan toch verliezen ben ik gewoon echt ontzettend teleurgesteld. Maar die smoke grenades zijn echt vaak een must gewoon, vooral als je wel in een lekker werkend squad zit!

Onderstaand filmpje geeft dat goed weer, Valparaiso is ook echt zo een map waar het soms echt noodzakelijk is. Ben vrijwel 9 van de 10 keer de enige die dat inziet en dat ingrijpen werkt vaak beslissend om een MCOM te vernietigen. Als defender heeft het dan weer natuurlijk geen nut.
http://www.youtube.com/wa...rom=TL&videos=73bATEvJGys

Vooral in situaties als bij 9:30 is het een festijn als je smoke grenades gebruikt, hebben ze vaak niet door dat er toch nog iemand zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
lol vandaag weer 2 keer gecrashed. De 1e keer dacht ik nog achja kheb net opgestart dus laat ik het maar even nog eens proberen. Maar vervolgens na een uurtje spelen vloog ik er echt uit, hij bleef echt flink vasthangen alvorens ik naar Windows werd gekegeld. Ok dat is de druppel voor vandaag. De fun is over, zat midden in een gevecht en begon eindelijk los te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

De 40mm GL is geen noobtube. Je bent een noob wanneer je er continue dood doorgaat. Dan doe je toch echt iets fout. En laten dat nou de mensen zijn die erover klagen. Zelfde geldt voor de Carl Custav. Je hoort niemand klagen over de RPG-7. En laat dat nou ook een wapen zijn die toch bijzonder effectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wilt mij vriend zijn :+ Black_lagon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
aex351 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:30:
De 40mm GL is geen noobtube. Je bent een noob wanneer je er continue dood doorgaat. Dan doe je toch echt iets fout. En laten dat nou de mensen zijn die erover klagen. Zelfde geldt voor de Carl Custav. Je hoort niemand klagen over de RPG-7. En laat dat nou ook een wapen zijn die toch bijzonder effectief is.
Ik erger me er ook niet veel aan als gvd ik ga er telkens dood aan, maar men kiest er wel vaker voor ipv de smoke grenades omdat je er kills mee kan maken. En dat vind ik jammer, hierdoor lijkt het alsof niemand weet dat die dingen bestaan terwijl ze verdomd nuttig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aex351 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:30:
Het is zo enorm eenvoudig er kills mee te krijgen dat je het zeker wel een noobtube kan noemen. Het is een wapen waarmee enorm zwakke spelers toch eenvoudig punten mee kunnen scoren. Je hoeft amper te mikken, enkel half te richten te vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
En ik moet zeggen dat het combat mesje echt de grootste bullshit is die ik ooit heb meegemaakt in een shooter. Het spel is echt top hoor maar dat mesje is totale imbalancedheid...Je zit gewoon op iemand z'n kop te schieten van 5 meter en wat doen ze ze draaien om lopen op je af met het mes als een soort aimbot en je kunt niks, terwijl al die kogels minder snel zijn dan dat hij 5 meter moet lopen en mij knifed...Ja dagggg, en maak me niet wijs dat ik dan niet kan mikken want ik haal gemiddeld wel 20/30 kills per ronde..Haal zelfs wel eens 50 of meer kills per ronde, maar die mesjes heb ik echt grote moeite mee?

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-04-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mes heeft een ingebouwde auto aim, het zorgt dat je automatisch op je target locked en meedraait. Bovendien krijg je nog een soort super spurt naar de vijand toe waardoor je sneller bent dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Tsurany schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:40:
Dat mes heeft een ingebouwde auto aim, het zorgt dat je automatisch op je target locked en meedraait. Bovendien krijg je nog een soort super spurt naar de vijand toe waardoor je sneller bent dan de ander.
Maar..... hij is zoooooo traag... (tussen het indrukken van de knop en de actie zit teveel lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tsurany schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:40:
Ja I know dat is dus precies wat ik bedoel, het is imbalanced en unfair. En kniven wordt zo natuurlijk echt een makkie, ik bedoel normaal is 't al geen kunst als je iemand van achter benadert maar op deze manier is een close combat gewoon beslist door knife en voel je je zwaar vernederd...
Ik zeg nerfen die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Een aantal mensen hier moeten eens een spiegel voor hun eigen speelstijl houden.
Iedereen klaagt alleen maar over andere spelers en scheppen op over hoe zij in hun EENTJE potjes kunnen veranderen. Tegen die mensen wil ik zeggen GA TOCH FIETSEN.
Zonder dollen.
Stop gewoon even met het zeuren over wapens, we hebben alles nu gehoord. Wij kunnen er niks aan doen. Dus spam het forum van BC2 vol op www.badcompany2.com
En laten we het hier hebben over mooie momenten en het spel in het algemeen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Weet je wat ik irritant vind? Framedrops. Net een heel potje verpest (K/D van 0/5 :( :o ) doordat m'n PC traag deed (ineens in dat potje, potje/map daarvoor nog niet)

Ik heb nu ook Mumble, trouwens, moet alleen nog even uitvogelen hoe het werkt :+
Ik las dat Mumble ook kan zien waar je in het spel staat? Joined Mumble dan ook automatisch de mumble server die bij de server hoort waar jij op zit?
Zoniet, hoe weet je dan of die server een mumble server heeft, en welke dat is? Ik zie het soms in de serverinfo (dat wat je bij het laden ziet) staan, maar ik kan het niet in een keer onthouden en dan overtypen.

[ Voor 57% gewijzigd door Compizfox op 13-04-2010 21:13 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen er nog gotters rush 8 vs 8 10 vs 10?
Zo ja meld je aan (Black_Lagon), ik zoek nog wat team genoten. |:( ik haat random team mates:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:13:
Spelen er nog gotters rush 8 vs 8 10 vs 10?
Zo ja meld je aan (Black_Lagon), ik zoek nog wat team genoten. |:( ik haat random team mates:O
Ik wil wel een keer meedoen, ingame naam is Brilsmurfffje
Ik gebruik ook mumble uit de TS ik vind het ook leuk om squad deadmatch te spelen, alleen met random teammates verdwijnt iedereen als het slecht gaat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:33:
Wie wilt mij vriend zijn :+ Black_lagon
Hey die Ace :w
De laatste keer dat ik je zag was in POE:2, in de map met de Frontlines mode. (Rush lijkt hier trouwens erg veel op)

Toch de verleiding van de BF Franchise niet kunnen weerstaan?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:25:
[...]

Ik wil wel een keer meedoen, ingame naam is Brilsmurfffje
Ik gebruik ook mumble uit de TS ik vind het ook leuk om squad deadmatch te spelen, alleen met random teammates verdwijnt iedereen als het slecht gaat :S
Gezellig (invite gestuurd) Wat bedoel je trouwens met mumble? is dat een TS3 functie?
En ik heb het over team mates die niet eens ammo geven of je positie verraden.of je tank/APC jat, terwijl je het repareert.

En dat je ook een beetje bij elkaar blijft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:34:
[...]

Hey die Ace :w
De laatste keer dat ik je zag was in POE:2, in de map met de Frontlines mode. (Rush lijkt hier trouwens erg veel op)

Toch de verleiding van de BF Franchise niet kunnen weerstaan?
Bf2142 heb ik overgeslagen hoor :>, wegens de brakheid van de patches van BF2.
BF:BC2 is wel goeie game maar niet de BF3. :).. ik verwacht daar veel meer van.

Maar het is zeker vermakelijk spelletjes als hij het doet en niet CTD,freeze of kickt

n oh Cod:MW2 was fail en zelf begon ik CoD4 saai te vinden.. meer een BF speler 8)
@indy was je BF:BC naam? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Indy91_4life (idem als in BF2)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Net een paar heerlijke potjes gehad. Sommige mensen hebben nog niet helemaal door dat als ze met z'n vieren in een bradley zitten ze helemaal niet zo beschermd zijn. Paar pakjes C4 erop en de punten stromen binnen. Helemaal lekker als ze dan nog vlak bij een vlag van jou staan. Krijg je ook nog eens 4 maal +30 flag defence.

Met 2 maten van me in een squad werkt toch wel heel mooi hoor. Ik als assault met een Thompson en C4 voor de tanks. Eentje als recon en eentje als medic. Er is dan bijna niets wat je tegen kan houden. Op dat soort momenten zie je pas echt goed hoe lekker dit spel loopt als je aan teamplay doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ixl85 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:48:
[...]

Maar..... hij is zoooooo traag... (tussen het indrukken van de knop en de actie zit teveel lag)
Lag? Als je op de knife knop drukt krijg je lag? Lul niet man, hoogstens is de beweging van het knifen wat traag maar lag is bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Echt wat kan het soms een kut spel zijn waar ik gewoon mijn hoofd op de tafel kan slaan. Op Port Valdez word ik steeds doorzelfde persoon 6x achter elkaar gesniped (bij harbor bij die grote open gebouw achter de heli platform). Ik kon hem op een een of andere reden niet eens raken. Dus pak ik mn UAV op hem dood te maken en ja raad eens wat er gebeurt, APACHE boven mn kop. dood. Dus ik pak die anti air tank wil ik um uit de lucht schieten komt opeens zo'n hoere kind die er opeens mee gaat rijden en daarna op de helft van de weg stopt. APACHE nog steeds in de lucht + tank gejat. Nog 10 (ja echt 10) pogingen gedaan om die ene sniper dood te maken maar het lukt niet. Zijn hele lichaam staat achter een stang ofso ik weet niet en ik had al een team die net eens naar hun basis kon gaan dus die gast bleef maar kills maken en had uiteindelijk 6000 punten door het snipen lol idrn gefrustreerd. En dit avond zat ik even met een paar gotters te spelen, werd gekickt wil opnieuw joinen maar zit vol sinds 22.30, bullshit.

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 14-04-2010 00:09 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:57:
Lag? Als je op de knife knop drukt krijg je lag? Lul niet man, hoogstens is de beweging van het knifen wat traag maar lag is bullshit.
Iets vriendelijker mag ook wel. ;) Lag is over het algemeen een vertraging. En dat is het voor de knife ook wel. Het duurt even eer ie reageert, tenminste, bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
De quote van de avond in de GoT Conquest server nadat ons team 5 rondjes achter elkaar won:

Tsurany: "GaT is blijkbaar toch beter dan GoT : ( ''

Er werd om gelachen op mumble :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
ErA schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:25:
[...]

Go to the folders My Documents->BFBC2

Go open settings.ini with notepad or some text editor.

Change value of DxVersion = Auto to DxVersion = 9

Save the ini file.

je zult schrikken hoeveel verschil dit maakt.
Tx, ga'k zekers proberen! Laat wat horen of het gelukt is.

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Descriptor schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:13:
De quote van de avond in de GoT Conquest server nadat ons team 5 rondjes achter elkaar won:

Hahaha, ik las hem ook inderdaad. Al baal ik wel dat ik zoveel potjes verloor en een lopende schietschijf was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik weet niet wat hier als goed wordt aanzien, maar heb net wel één van mijn betere rondjes achter de rug met een matige squad maar een goed team.
Afbeeldingslocatie: http://image.stijn-dhaese.be/bfbc2.jpg

Blijkbaar speel ik trouwens op een franse servers... kzal morgen eens proberen om een nederlandse te nemen. :p

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:06
@ mad el nogiets. Heb je gewoon elke keer super-mazzel of loop je te cheaten?

Ik looop niet zomaar te lullen, maar na minstens 10 keer je vanachter beslopen te hebben, een 1/2 M60 magazijn in je lijf gepompt te hebben, en evenzoveel hit-markers, en dan in 1 seonde door je neergmaaid te worden en jou in de killcam op 100% health te zien vindt ik nogal "verdacht".
En dat heb ik alleen bij jouw, keer op keer.
1 keer is lag.
5 keer is zwaar pech.
10 keer is verdacht. Of ik ben gekke henkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023

Dan mochten ze nog van geluk spreken dat ik als engineer was met een %^& wapen omdat ik overal gold stars op wil hebben :P anders waren er nog meer slachtoffers gevallen bij GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Striptease schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:06:
Echt wat kan het soms een kut spel zijn waar ik gewoon mijn hoofd op de tafel kan slaan. Op Port Valdez word ik steeds doorzelfde persoon 6x achter elkaar gesniped (bij harbor bij die grote open gebouw achter de heli platform). Ik kon hem op een een of andere reden niet eens raken. Dus pak ik mn UAV op hem dood te maken en ja raad eens wat er gebeurt, APACHE boven mn kop. dood. Dus ik pak die anti air tank wil ik um uit de lucht schieten komt opeens zo'n hoere kind die er opeens mee gaat rijden en daarna op de helft van de weg stopt. APACHE nog steeds in de lucht + tank gejat. Nog 10 (ja echt 10) pogingen gedaan om die ene sniper dood te maken maar het lukt niet. Zijn hele lichaam staat achter een stang ofso ik weet niet en ik had al een team die net eens naar hun basis kon gaan dus die gast bleef maar kills maken en had uiteindelijk 6000 punten door het snipen lol idrn gefrustreerd. En dit avond zat ik even met een paar gotters te spelen, werd gekickt wil opnieuw joinen maar zit vol sinds 22.30, bullshit.
Probeer eens te spotten, dan ziet je team het en dan is hij vaak(er) snel dood.
Veel spotten is echt de key, als iemand gespot is kan je namelijk zonder dat het hem ziet proberen te raken. Zie je een hitmarker dan weet je dat je hem raakt. Ik heb redelijk wat kills gemaakt op deze manier zonder überhaupt de vijand te zien. Daarbij kan je ook ideaal door wanden heen knallen als ie gespot is.

Er zijn iid plekjes waar je achter kan staan waarbij iemand je moeilijk/niet kan raken ondanks dat hij in het zicht zit.

Heb inmiddels alle assault wapens op Gold staan en ben nu dus met engineering bezig. De Scar-L is een rampen ding, vooral van long range. Close range is ie wel wat beter. Gisteren bezig geweest met de XM8 close combat is ie redelijk. Soms maai ik zo 3 man in een groep dood(waaronder proxxR :+ )en een andere keer kan ik een heel magazijn leeg raggen op iemand maar no kill. In bursts schieten heeft iets meer effect. Long range is het een drama.

Was gezellig op mumble, misschien te want we begonnen te verliezen omdat iedereen aan de babbel was ipv concentreren op de game :P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:56:

Ik looop niet zomaar te lullen, maar na minstens 10 keer je vanachter beslopen te hebben, een 1/2 M60 magazijn in je lijf gepompt te hebben, en evenzoveel hit-markers, en dan in 1 seonde door je neergmaaid te worden en jou in de killcam op 100% health te zien vindt ik nogal "verdacht".
1 keer is lag.
5 keer is zwaar pech.
Hier kan ik makkelijk in de ring springen voor Mad El.

Die cheat absoluut niet.

Ik heb hem gisteren laat nog een aantal duels met hem gehad op de GoT server en das gewoon prima in orde hoor. (ErAdiCToR < )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
BatmanHorizon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:35:

Kan aan mij liggen, maar ik heb nog nooit enige vorm van smoke van die nades af zien komen. Na een paar keer proberen ben ik er mee gestopt. Ik zag er de nut niet van in.
Mijn peuken geven meer smoke dan die smoke nades...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:47
IStealYourGun schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:51:
Ik weet niet wat hier als goed wordt aanzien, maar heb net wel één van mijn betere rondjes achter de rug met een matige squad maar een goed team.
[afbeelding]

Blijkbaar speel ik trouwens op een franse servers... kzal morgen eens proberen om een nederlandse te nemen. :p
Met een M60 schieten wordt per definitie niet als goed aangezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:01:
[...]

Veel spotten is echt de key, als iemand gespot is kan je namelijk zonder dat het hem ziet proberen te raken. Zie je een hitmarker dan weet je dat je hem raakt. Ik heb redelijk wat kills gemaakt op deze manier zonder überhaupt de vijand te zien. Daarbij kan je ook ideaal door wanden heen knallen als ie gespot is.

Er zijn iid plekjes waar je achter kan staan waarbij iemand je moeilijk/niet kan raken ondanks dat hij in het zicht zit.

Heb inmiddels alle assault wapens op Gold staan en ben nu dus met engineering bezig. De Scar-L is een rampen ding, vooral van long range. Close range is ie wel wat beter. Gisteren bezig geweest met de XM8 close combat is ie redelijk. Soms maai ik zo 3 man in een groep dood(waaronder proxxR :+ )en een andere keer kan ik een heel magazijn leeg raggen op iemand maar no kill. In bursts schieten heeft iets meer effect. Long range is het een drama.

Was gezellig op mumble, misschien te want we begonnen te verliezen omdat iedereen aan de babbel was ipv concentreren op de game :P }:O
Het valt me op dat nog steeds weinig spelers spotten (op non-HC). Behalve dat je er team er een groot voordeel mee doet, kun je er ook punten mee verdienen (dus stat/point-whores, doe je ding!)
Vanwege de grootte van de maps, is het essentieel om te weten waar de tegenstanders uit hangen. En ik zie helaas dat er veels te weinig wordt gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Dat valt mij ook op, sommige potjes heb ik het idee dat er maar 2 man op een team het gebruiken.
Er gaat toch niets boven Recon zijn, achter de vijandelijke linies; ondertussen spotten en motion mines voor je team.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
IStealYourGun schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:51:
[afbeelding]

Volgens mij speel je niet alleen op franse servers, je naam komt me akelig bekend voor, helaas ;) Volgens mij een keer als nemesis :X Kan ook zijn dat ik met de "Franse slag" speelde
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:54:
[...]

Het valt me op dat nog steeds weinig spelers spotten (op non-HC). Behalve dat je er team er een groot voordeel mee doet, kun je er ook punten mee verdienen (dus stat/point-whores, doe je ding!)
Vanwege de grootte van de maps, is het essentieel om te weten waar de tegenstanders uit hangen. En ik zie helaas dat er veels te weinig wordt gespot.
Klopt helemaal. Voordeel is ook dat je ongeveer weet waar de rest zit, althans, grote kans. Eentje spotten, meestal zitten er squadmembers ergens in de buurt. Dus weet iedereen van je team waar de "vijand" (Tsurany bv ;) ) ongeveer vandaan gaat komen.

[ Voor 36% gewijzigd door D-Day op 14-04-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Jackal131 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:10:
Kan aan mij liggen, maar ik heb nog nooit enige vorm van smoke van die nades af zien komen. Na een paar keer proberen ben ik er mee gestopt.
Er is inderdaad iets raars met die dingen ; als ik ze met een boog over een afstandje schiet, doen ze niks. Alleen als ik ze recht vooruit ergens tegenaan schiet (grond, muur) geven ze rook ...
Maar als ze het doen, zijn ze echt heel prettig als alle begroeing al door de plantsoenendienst is opgeruimd.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:56:
zal wel te oud worden voor deze shit
Kom op, broekie :+ Het gaat vanzelf beter als je wat leuke spullen gaat vrijspelen.
Ik ben een zeer middelmatige shooter, begon met een k/d van .30 en zit nu op .55, voor mijn doen heel redelijk. Speel niet voor k/d, maar het is een indicatie dat het beter gaat. Avg lifetime loopt ook heeeel langzaam op.
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:29:
lol vandaag weer 2 keer gecrashed.
Nou, lol ? Ik kan er al lang niet meer om lachen ... dit gebeurde me in de beta nooit en nu dagelijks.

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 14-04-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:37:
En ik moet zeggen dat het combat mesje echt de grootste bullshit is die ik ooit heb meegemaakt in een shooter. Het spel is echt top hoor maar dat mesje is totale imbalancedheid...Je zit gewoon op iemand z'n kop te schieten van 5 meter en wat doen ze ze draaien om lopen op je af met het mes als een soort aimbot en je kunt niks, terwijl al die kogels minder snel zijn dan dat hij 5 meter moet lopen en mij knifed...Ja dagggg, en maak me niet wijs dat ik dan niet kan mikken want ik haal gemiddeld wel 20/30 kills per ronde..Haal zelfs wel eens 50 of meer kills per ronde, maar die mesjes heb ik echt grote moeite mee?
Dan klopte er serieus iets niet in jouw potje. Met een burst van 3-6 kogels over 5 meter overleeft niemand het, tenzij je gewoon mis schiet. En als je vervolgens de tegenstander zo dichtbij je laat komen, verdien je het gewoon om geknifed te worden.
Heb btw genoeg situaties meegemaakt dat mijn magazijn op was, ik een knife trok als laatste redmiddel en gewoon omver geblazen werd terwijl ik pal voor zijn neus stond. Onder andere omdat de animatie van knifen zo traag is. Imho, knifen is niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Kraziey schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:48:
[...]

Dan klopte er serieus iets niet in jouw potje. Met een burst van 3-6 kogels over 5 meter overleeft niemand het, tenzij je gewoon mis schiet. En als je vervolgens de tegenstander zo dichtbij je laat komen, verdien je het gewoon om geknifed te worden.
Heb btw genoeg situaties meegemaakt dat mijn magazijn op was, ik een knife trok als laatste redmiddel en gewoon omver geblazen werd terwijl ik pal voor zijn neus stond. Onder andere omdat de animatie van knifen zo traag is. Imho, knifen is niets mis mee.
Ik heb dat toch ook redelijk wat keren meegemaakt.
Schiet je met een m60 op iemand close, vervolgens loopt die gast vrolijk naar je toe om te knifen, beetje BS.
Maar goed het gebeurt niet elke keer dus kan er niet wakker van liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
Install compleet.

Geniaal filmpje trouwens de "how not to be a Noob" heerlijk ook het commentaar naar MW2.

even zien:
install...check...
steam GOT clan ....check
zinloos veel vrije tijd ...check
CTRL,ALT,DEL ..... MW2

ik zeg ready to go play!

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kraziey schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:48:
Dan klopte er serieus iets niet in jouw potje. Met een burst van 3-6 kogels over 5 meter overleeft niemand het, tenzij je gewoon mis schiet.
Heb het toch ook al diverse malen meegemaakt ... zijn echt van die suffe badge-hunters, ze rennen gewoon met hun mes rond. Komen recht op je af, volle burst er in, stukken vliegen ervan af en ze steken je neer ?! Iemand die pak 'm beet 3 kogels in z'n bast krijgt van 5 meter loopt niet door, die vliegt 5 meter achteruit.

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 14-04-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:54:
[...]

Dan zou je op een console (iig de PS3) moeten spelen. Daar wordt constant door bijna iedereen gespot. Buiten dat hebben vrijwel alle sniper-recons de spotting scope als perk, dus de kaarten zijn constant vol met rode puntjes :)

Merk wel dat nu mn skill level wat hoger ligt (zit nu op 195, zowel volgens Elxx als volgens BFBCS.com en ook volgens de ingame melding (die heb ik pas sinds 3 dagen, die melding)), ik constant join op servers met lvl 30+. Tikkie moeilijker is dat wel, maar tevens uitdagender. Wellicht dat dat ook het betere teamwork en spotgedrag veroorzaakt?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
[...]

ik kwam je echt tevaak tegen :P
achja eergisteren waren de rollen nog omgedraaid :+ haha
Jackal131 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:10:
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik heb nog nooit enige vorm van smoke van die nades af zien komen. Na een paar keer proberen ben ik er mee gestopt. Ik zag er de nut niet van in.
Mijn peuken geven meer smoke dan die smoke nades...
die rook granaten werken heel goed zelfs. al moet ik zeggen dat ik ooit met nades geen ontploffingen of knallen hoor als dit het zelfde is als met smoke (heb ik nog niet geprobeerd) dan kan ik tijdens die bug door smoke nades kijken :+

maar smokes zijn soms echt de doorslag voor winnen of verliezen. op rush kun je zo mooi kaale gebieden oversteken.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:06:
[...]

Heb het toch ook al diverse malen meegemaakt ... zijn echt van die suffe badge-hunters, ze rennen gewoon met hun mes rond. Komen recht op je af, volle burst er in, stukken vliegen ervan af en ze steken je neer ?! Iemand die pak 'm beet 3 kogels in z'n bast krijgt van 5 meter loopt niet door, die vliegt 5 meter achteruit.
De oplossin daarvoor zijn shotguns met die versterkte shotgun ammo , laat ze dan maar lopen zwaaien met hun mesje ... ik lust ze wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Proxx schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
[...]

[...]
die rook granaten werken heel goed zelfs. al moet ik zeggen dat ik ooit met nades geen ontploffingen of knallen hoor als dit het zelfde is als met smoke (heb ik nog niet geprobeerd) dan kan ik tijdens die bug door smoke nades kijken :+

maar smokes zijn soms echt de doorslag voor winnen of verliezen. op rush kun je zo mooi kaale gebieden oversteken.
Ben gisteren zelfs nog door een smoke-tube gekilled :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

De Scar-L is een rampen ding, vooral van long range. Close range is ie wel wat beter.
Tsja, er zit een geluiddemper op he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 3e keer want kreeg geen reactie (behalve oftopic) kan ik mijn richtkruis van kleeur veranderen zoals bij bf 2142?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:39:
Voor de 3e keer want kreeg geen reactie (behalve oftopic) kan ik mijn richtkruis van kleeur veranderen zoals bij bf 2142?
Neen, helaas. Wit is vooralsnog de enige mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

Ik vond die reactie nogal vreemd, want in dat rondje stonden de GaTers juist helemaal onderaan. Sarcasme van Tsurany misschien? :p
ErA schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:10:
[...]

Hier kan ik makkelijk in de ring springen voor Mad El.

Die cheat absoluut niet.
Een beetje over de top reactie van mij, maar het was gewoon ziek hoe ik hem meerdere keren vanachter point blank tig M60 kogels in z'n rug schoot en hij zich omdraait en me met een paar kogels neerlegd, en dan 100% healt heeft. bc2 hitdetectie is soms raar, maar dit sloeg alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Proxx schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
[...]

ik kwam je echt tevaak tegen :P
achja eergisteren waren de rollen nog omgedraaid :+ haha
Eergisteren had ik mijn dag niet :P Bek af van het werk en uitgeput geestelijk :P lag al vrij vroeg in bed :P. Meestal spelen we samen dus heb je geen last van mij ;)
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:24:
[...]

Een beetje over de top reactie van mij, maar het was gewoon ziek hoe ik hem meerdere keren vanachter point blank tig M60 kogels in z'n rug schoot en hij zich omdraait en me met een paar kogels neerlegd, en dan 100% healt heeft. bc2 hitdetectie is soms raar, maar dit sloeg alles.
Daar had Prox gisteren ook last van, wilde mij van achter doorschieten en ik bewoog niet eens en hij kreeg mij maar niet dood(uiteindelijke wel, maar koste volgens mij een heel magazijn). Dus het klopt dat die hitboxen soms raar gedrag tonen.

[ Voor 46% gewijzigd door ReQuiem83 op 14-04-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Laatst online: 01-09 19:37

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:56:

1 keer is lag.
5 keer is zwaar pech.
Denk dat ik dat was (El Dr Mad).
Was inderdaad (vanuit mij gezien) nogal komisch. Meermaals vlogen plotseling de kogels om m'n oren, draai + spring om + beetje strafe, staat er eentje van dichtbij met een M60 op mij te sproeien. Was m'n engineering score een beetje aan het ophogen (tanks spotten/zoeken). Kleine burst met XM8 en de kogelregen stopte >:) en dat meerdere keren die map :o ..... Helaas werkte m'n Matrix-cheat alleen bij jou aangezien Era me die avond veeeels te vaak te pakken had (vandaar waarschijnlijk zijn reactie op jouw post).
Overigens heb ik met name met de M60 hier ook af en toe wel last van, vooral op zeer korte afstand. M60 vind ik ideaal voor midden tot lange afstanden met korte bursts. Ding is niet echt geschikt voor korte-afstand-sproei-maar-raak-akties. Pak ik altijd m'n MP-412 rex voor.

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ReQuiem83 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:25:
[...]

Eergisteren had ik mijn dag niet :P Bek af van het werk en uitgeput geestelijk :P lag al vrij vroeg in bed :P. Meestal spelen we samen dus heb je geen last van mij ;)

[...]

Daar had Prox gisteren ook last van, wilde mij van achter doorschieten en ik bewoog niet eens en hij kreeg mij maar niet dood(uiteindelijke wel, maar koste volgens mij een heel magazijn). Dus het klopt dat die hitboxen soms raar gedrag tonen.
Kan het ook zijn dat ik daar altijd last van heb? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Dus het viel jou ook al op? En inderdaad, dat was ik, elke keer.

De M60 is op korte afstand inderdaad niet echt goed (al beweren sommigen zelfs het tegenovergestelde), Maar die keer in panama kanaal bij dat gebouw bij die goot was het gewoon extreem. 30 kogels, waarvan minimaal 25 je raakten (het duurde even voordat je me doorhad :p)

En ja, elke keer alleen bij jou, en vooral de situaties waren raar. Ik benaderde je erg vaak van achter waarbij ik alle tijd had om te mikken en schieten, en er van sprayen dus geen sprake was.

Pistool is geen optie, want als medic heb ik altijd de dart gun als secundary. Knifen is ook geen optie, want die knige-auto-aim werkt bij mij andersom. DWZ, als ik iemand recht in z'n gezicht prik mis ik, herhaaldelijk zelfs.

Misschien FoV anders instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
henk jansen schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:41:
[...]

Kan het ook zijn dat ik daar altijd last van heb? O-)
Magneto van de xmen vroeg me gistere nog of jij zijn helm terug wou geven :o

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Proxx schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:18:
[...]

Magneto van de xmen vroeg me gistere nog of jij zijn helm terug wou geven :o
Alleen bij 16 player potjes of hardcore potjes kan ik die helm effe missen. Anders hou ik hem lekker op om te zorgen dat alle spelers een mooie score krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Laatst online: 01-09 19:37

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:46:
Dus het viel jou ook al op? En inderdaad, dat was ik, elke keer.

De M60 is op korte afstand inderdaad niet echt goed (al beweren sommigen zelfs het tegenovergestelde), Maar die keer in panama kanaal bij dat gebouw bij die goot was het gewoon extreem. 30 kogels, waarvan minimaal 25 je raakten (het duurde even voordat je me doorhad :p)

En ja, elke keer alleen bij jou, en vooral de situaties waren raar. Ik benaderde je erg vaak van achter waarbij ik alle tijd had om te mikken en schieten, en er van sprayen dus geen sprake was.

Pistool is geen optie, want als medic heb ik altijd de dart gun als secundary. Knifen is ook geen optie, want die knige-auto-aim werkt bij mij andersom. DWZ, als ik iemand recht in z'n gezicht prik mis ik, herhaaldelijk zelfs.

Misschien FoV anders instellen?
Was inderdaad op een gegeven moment wel opvallend.
Bij spot B tussen gebouw en schip. Jij kwam samen met een teammate de trap op (dat denk ik tenminste, echt geen ogen in achterhoofd :o) en begon te schieten vanaf +/- 10-15 meter. Ik draai me om, schiet jullie beide neer, pak jouw kit en heal m'n teammate die net daarvoor waarschijnlijk door jullie te grazen was genomen op ongeveer dezelfde plaats als waar ik stond.
Daarvoor onder bij het water en de ramp naar boven, weer kogels van achteren, draai me om en schiet je neer, ook weer +/- 10-15 meter afstand.

Iets wat bij mij echt heeft geholpen in BF:BC2 is de mouse sensitivity een stuk lager te zetten. In nagenoeg alle shooters (gehele CoD reeks, BF2, CS, etc) zet ik de default sensitivity altijd een stuk hoger, standaard vaak 0.5, dan zet ik hem naar 0.8. In BF:BC2 heb ik hem juist lager gezet naar 0.35. Raakte meteen een stuk meer, vooral op close range met wapens als de M60 die voor mijn gevoel zeer gevoelig is voor bewegingen tijdens het schieten. Enige nadeel is dat draaien van tankturrets en vliegen nu een beetje sloom reageert.

Overigens wel opvallend dat je een dart gun gebruikt als Medic. Moet je er wel vanuitgaan dat je engineers in je team hebt die dit begrijpen/gebruiken. Heb er wisselend succes mee. Paar keer heli uit de lucht gehaald. Tanks taggen is geen enkel probleem, ze dan ook nog killen lukt mij meestal niet (wel 30 damage, maar teammates maken het dan meestal af voordat ik de kans heb, dus geen daadwerkelijke kills bij mij). Ook paar keer een soldaat getagged, even wachten tot er wat teammates in de buurt staan en schieten, Al paar keer multikill mee gemaakt.

Laatste stukje zwetsverhaal: Knifen gaat mij nog niet goed af. Hoofdoorzaak is dat ik gewend ben om de enter knop te gebruiken voor knifen. Deze staat echter al standaard gemapped op het tonen van een overzicht. Als ik dan de enter ook gebruik voor knifen doet hij dit wel maar springt ik meteen ook naar dit overzicht en kan dan dus niet mee bewegen... Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen (behalve een andere knife-key gebruiken)?

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss stomme reply maar kan je de enter key niet weghalen voor het tonen van een overzicht ? Ik kan momenteel niet in game om te controleren of dit zou werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
[...]

Ik drukte me rot op de 'select' a.k.a spot knop maar het werkte gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ondanks dit spel niet echt lekker loopt houdt het je wel bezig met het verzamelen van punten om zo een rank hoger te komen. Echt een verslaving is dat. Meteen ook de reden dat ik geen mmorpg speel. Je wil steeds meer een hoger. Vraag me af hoe ik tegen deze spel aankijk wanneer ik rank 50 heb. Gaat nergens over.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.