Gisteren mijn beste potje ooit. Aanvaller in Laguna Presa.
Dus met m'n vertrouwde scoped M-60 op pad gegaan, lekker veel kills gemaakt, maar hoofzakelijk het team flink geholpen, met name met het nemen van de chokepoints.
In het 2 gedeelte van de map met al die houten huisjes de rechterkant van de "straat" schoongeveegd en daarnaa de omgeving van de M-com schoongeveegd zodat de assaults konden armen, ondersteunend vuur gegeven en de disarmers afgeknald, plus de nodige revives.
het gedeelte daarna onze squads gaande houden door revives.
De de bradley in leven gehouden door alle engineers af te schieten vanaf de linkerkant en van achter toen ze op de rots zaten. Daarna naar rechts gerend en de resterende campers weggeveegd. De rechterkant schoongeveegd, onze gehele rechterflank gerevived en een flank van achter van 3 man tegengehouden. (puur mazzel, ik draade me om en ze liepen recht in m'n loop.
Eindresultaat: 46 kills, 11 deaths, en een hele rits revives.
En wat blijkt nou? Sta ik 2e op de scoreboard met 4600+ punten. Een Recon had net iets van 100 punten meer dan ik, en het gros van de punten op het laatste stuk gehaald. De rest had onder de 2000 punten.
Met 50 kills 13 deaths heeft die gast dus flink lopen verdienen aan marksman punten.
Tsja, dat heb je als de rest van de squad Recon is en dus amper squad punten.

Verder was íe best wel goed. Z'n naam was "moonique".
Was voor mij het laatste potje van de avond, en het was een perfekte afsluiter van de avond. Op die server werd ons team aanvankelijk zwaar geraped door het andere team dat bestond uit 2 clans, maar gaandeweg ging het beter en resulteerde uiteindelijk in deze klinkende (maar zwaar bevochten) overwinning. Van server switchen als het even wat minder gaat is niet altijd de beste optie. Gewoon slikken en proberen je team te helpen.
Speelde trouwens tegen een lvl 47 tegenstander.

Die haalde de eerste potjes enorm veel kills met elke keer maar 2 a 3 deaths. Het grappige is dat ik hem op een gegeven moment in een potje keer na keer neerschoot en toen is íe (ondanks dat ze nog steeds vet wonnen) van de server verdwenen. Hij was zeker bang voor z'n K/D ratio.