[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.136 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om één minpuntje te geven over bfb2 is dat je telkens de wapens en perks weer zelf in moet stellen, ik vind het jammer dat het niet word onthouden na het afluiten van de game of server. Dit kan net ff wat tijd schelen
om de game te joinen. Maar goed tot nu toe nog de beste bf game die ik heb gespeeld, ik vind hem zelfs mooier dan codmw2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik heb laatst iemand zijn quad met repair tool gesloopt :X die gast moet zich dom gevoeld hebben. haha
volgensmij zat ie gewoon om iemand te wachten ofzo :P

het was trouwens net toen wij als defenders de basis verloren hadden en ik nog in die oude basis stond.
die gast bleef maar staan op zen quad terwijl ik er via een kistje zo achter kon kruipen.

[ Voor 55% gewijzigd door Proxx op 12-04-2010 11:06 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:14:
Gisteren ook eens langsgeweest op de GOT servers, wel super lachen trouwens.

Op een gegeven moment als engineer al men mines gedropped, ammo helemaal leeg en als ultieme poging geprobeerd van een enemy tank met men repair tool af te maken.

Reacties hierop vond ik wel super :
- Welke idioot zit een enemy tank te repairen? etc....

(je kan deze gewoon zo afmaken hoor, en aangezien ik al geen ammo meer had....)

In ieder geval, jullie gaan me vaker zien op die server :)
Hehe dat was wel grappig ja opeens op de chat wie zit de tank te repairen :P Als je vaker langskomt zet je ook GoT voor je naam? Is wat makkelijker te herkennen.
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:53:
Om één minpuntje te geven over bfb2 is dat je telkens de wapens en perks weer zelf in moet stellen, ik vind het jammer dat het niet word onthouden na het afluiten van de game of server. Dit kan net ff wat tijd schelen
om de game te joinen. Maar goed tot nu toe nog de beste bf game die ik heb gespeeld, ik vind hem zelfs mooier dan codmw2
Niet alleen tijd die het scheelt maar ik wissel wel eens van server en vergeet dan dat het een nieuwe server is en ik dus opnieuw mijn kit moet instellen, spawn ik als assault ipv engineer met m'n Scar-L (kut wapen btw).

Kan straks wel zeggen dat ik met alle wapens ervaring heb, met elk wapen een gold star :D Merk je wel dat sommige wapens een stuk beter zijn dan je oorspronkelijk dacht. Of dat heel veel wapens hetzelfde zijn eigenlijk bij de engineer, behalve de eerst twee omdat de eerste maar 20 kogels in het magazijn heeft en de tweede gewoon kut aanvoelt en naar mijn idee toch een lagere fire rate heeft, ook al zeggen specs van niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik kan niet inloggen. Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
Gisteren mijn beste potje ooit. Aanvaller in Laguna Presa.

Dus met m'n vertrouwde scoped M-60 op pad gegaan, lekker veel kills gemaakt, maar hoofzakelijk het team flink geholpen, met name met het nemen van de chokepoints.

In het 2 gedeelte van de map met al die houten huisjes de rechterkant van de "straat" schoongeveegd en daarnaa de omgeving van de M-com schoongeveegd zodat de assaults konden armen, ondersteunend vuur gegeven en de disarmers afgeknald, plus de nodige revives.

het gedeelte daarna onze squads gaande houden door revives.
De de bradley in leven gehouden door alle engineers af te schieten vanaf de linkerkant en van achter toen ze op de rots zaten. Daarna naar rechts gerend en de resterende campers weggeveegd. De rechterkant schoongeveegd, onze gehele rechterflank gerevived en een flank van achter van 3 man tegengehouden. (puur mazzel, ik draade me om en ze liepen recht in m'n loop.

Eindresultaat: 46 kills, 11 deaths, en een hele rits revives.

En wat blijkt nou? Sta ik 2e op de scoreboard met 4600+ punten. Een Recon had net iets van 100 punten meer dan ik, en het gros van de punten op het laatste stuk gehaald. De rest had onder de 2000 punten.

Met 50 kills 13 deaths heeft die gast dus flink lopen verdienen aan marksman punten.

Tsja, dat heb je als de rest van de squad Recon is en dus amper squad punten. :(
Verder was íe best wel goed. Z'n naam was "moonique".

Was voor mij het laatste potje van de avond, en het was een perfekte afsluiter van de avond. Op die server werd ons team aanvankelijk zwaar geraped door het andere team dat bestond uit 2 clans, maar gaandeweg ging het beter en resulteerde uiteindelijk in deze klinkende (maar zwaar bevochten) overwinning. Van server switchen als het even wat minder gaat is niet altijd de beste optie. Gewoon slikken en proberen je team te helpen.

Speelde trouwens tegen een lvl 47 tegenstander. :p Die haalde de eerste potjes enorm veel kills met elke keer maar 2 a 3 deaths. Het grappige is dat ik hem op een gegeven moment in een potje keer na keer neerschoot en toen is íe (ondanks dat ze nog steeds vet wonnen) van de server verdwenen. Hij was zeker bang voor z'n K/D ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of hij had gewoon geen zin meer? Niet zo arrogant doen he ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:07:
[...]

Hehe dat was wel grappig ja opeens op de chat wie zit de tank te repairen :P Als je vaker langskomt zet je ook GoT voor je naam? Is wat makkelijker te herkennen.

[...]
Sorry! it was me 8)7
Weer wat geleerd gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik kreeg gisteren bij het opstarten van het spel (PS3) opeens de melding met een strekking van (zo ongeveer): Door recente activiteit op het battlefield is je skill ranking naar 0 gereset (ofzo). Ik snap er niets van (hij was 219 meen ik) want was 2 dagen niet online geweest. De laatste keer daarvoor dat ik speelde liep het niet helemaal lekker inderdaad, mn K/D en W/L zaten beiden rond 0.8 / 0,9, maar dat lijkt me toch geen reden om het ineens dusdanig slecht te noemen dat de rating immens daalt? ?

Er vanuit gaande dat hij daadwerkelijk naar 0 terug gegaan is, staat hij inmiddels op 168 volgens Stat-O-Matic en op 144 volgens Bfbcs.com. Is dat een do-able stijging, van 0 naar 150 in 2 uur spelen? Of is hij in tegenstelling tot de melding in t menu niet naar 0 gegaan, maar alleen flink gedaald?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Een dergelijk potje had ik gisteren ook.
Was in de woestijn, met die heuvel waar vaak (eigenlijk altijd wel) snipers zitten.
De kaart waarbij je later meer richting stad en die brug gaat.
Ons team ging toen best wel goed moet ik zeggen, ze konden er maar niet voorbij komen.
Ik was voornamelijk engineer en heb toen (in totaal) 77 repairs uitgevoerd op diverse tanks.

Qua score tikte dat lekker aan, want het squad waar ik lid van was had constant wel een (of twee) tanks in bezit, dus ik scoorde squad repairs (scheelt toch wel weer tien punten).
Was de beste van de match qua punten en zat ook nog in beste squad.

Op dat moment voltooide ik ook nog eens een challenge, waarmee ik een insigne gescoord heb.
Dit was de insigne voor Distinguished Marksman Combat (de 100 headshots challenge).

Was dus een geweldig potje... :) En bijna 10k gescoord totaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
ZenTex schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:55:
Gisteren mijn beste potje ooit. Aanvaller in Laguna Presa.

Speelde trouwens tegen een lvl 47 tegenstander. :p Die haalde de eerste potjes enorm veel kills met elke keer maar 2 a 3 deaths. Het grappige is dat ik hem op een gegeven moment in een potje keer na keer neerschoot en toen is íe (ondanks dat ze nog steeds vet wonnen) van de server verdwenen. Hij was zeker bang voor z'n K/D ratio.
Heb je hem ook nog gestabt? Wij maken er altijd een sport van op mumble om hoge ranks te stabben voor gouden dogtags :P

Afgelopen vrijdag avond toen ik net ging stoppen met spelen , hoorde ik op mumble dat er een level 48 speler was gejoined. Dus ik snel rejoinen nog even om te kijken of ik hem kon stabben. Uiteindelijk heeft jagana hem 2x gestabt en was hij na 10 minuten alweer geleaved nog voordat ik hem 1x kon stabben :(

Mijn record staat op 3x een level 46. Jullie?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisterenavond ook even een uurtje gespeeld op de GoT-server als =NT=piirate (normaal p!rate maar je mag geen ! gebruiken bij BC2...). Als rank 1 (en tijdens dat uur opgeklommen naar 2) kon ik soms aardig meekomen maar was het soms best frustrerend door spawnkills.

Het viel me ook op dat je soms een enorm stuk moet lopen omdat je dan spawnt in je base, takke eind lopen en dan afgeknald door een sniper en vervolgens kun je weer een eind lopen. Dat vond ik wel de snelheid uit het spel halen. Misschien had ik gewoon een hele slechte squad ook op dat moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Descriptor schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:46:
[...]

Heb je hem ook nog gestabt? Wij maken er altijd een sport van op mumble om hoge ranks te stabben voor gouden dogtags :P

Afgelopen vrijdag avond toen ik net ging stoppen met spelen , hoorde ik op mumble dat er een level 48 speler was gejoined. Dus ik snel rejoinen nog even om te kijken of ik hem kon stabben. Uiteindelijk heeft jagana hem 2x gestabt en was hij na 10 minuten alweer geleaved nog voordat ik hem 1x kon stabben :(

Mijn record staat op 3x een level 46. Jullie?
Ja ik weet hoe fanatiek je daarmee bent. Agelopen vrijdag hoorde je inderdaad op mumble over die lvl 48 speler, dat was ik namelijk die dat zei. :)

En nee, ik heb die gast niet kunnen stabben helaas, ik was ermee bezig, maar m'n scherm bevroor even en ineens was ik dood. (op 1 of andere manier kreeg ik elke keer als ik in de buurt van die gast was een soort lagspike. Het is dat ik weet dat het niet kan, anders... :X de mazzelaar)
Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:05:
Of hij had gewoon geen zin meer? Niet zo arrogant doen he ;)
Mjah, gewoon zeer verdacht. Normaal wacht je toch tot het einde van het potje? :P

[ Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 12-04-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:45:
Ok, ik pak ook C4 boven men tool any day, maar die had ik nu dus net niet mee.

Ik heb wel vaker gehad dat ik daar gewoon tussen loop met men repair gun, en dan de tegenstander maar niet snappen dat hun repairs niets uithalen :)
Ook nu weer schoot er niemand op me, de inzittende die het in de gaten had sprong eruit en kwam me afmaken, anders was zen tank er al geweest.

[ misschien gebruik ik gewoon echt te veel ammo ]
Op dat moment moet jij juist de tank inspringen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:26

DvE

ORA-00000

Cartman! schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:53:
...
Het viel me ook op dat je soms een enorm stuk moet lopen omdat je dan spawnt in je base, takke eind lopen en dan afgeknald door een sniper en vervolgens kun je weer een eind lopen. Dat vond ik wel de snelheid uit het spel halen. Misschien had ik gewoon een hele slechte squad ook op dat moment ;)
Als je toch bij een squad zit kun je ook spawnen bij een van je squadleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
DvE schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:15:
[...]

Als je toch bij een squad zit kun je ook spawnen bij een van je squadleden.
Moeten ze wel allemaal in leven zijn.... lol

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:26

DvE

ORA-00000

totempaal schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:21:
[...]

Moeten ze wel allemaal in leven zijn.... lol
Too true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Weinig HC servers, hoe komt dat zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En wat blijkt nou? Sta ik 2e op de scoreboard met 4600+ punten. Een Recon had net iets van 100 punten meer dan ik, en het gros van de punten op het laatste stuk gehaald. De rest had onder de 2000 punten.

Met 50 kills 13 deaths heeft die gast dus flink lopen verdienen aan marksman punten.
Of hij heeft punten gekregen met motion mine + mcoms armen enzo.

Ik heb soms ook hele hoop punten als recon, maar dat is meestal dan wel met die silenced automatische 'sniper'. Stuk nuttiger dan van grote afstand marksman punten te verzamelen.

Ik vind persoonlijk hardcore schade van kogels best leuk, al is sniper (en m60 sniper) gewoon te goed dan. Geen spotten vind ik jammer, geen minimap vind ik stom, geen crosshair vind ik debiel. Moet je dan maar een papiertje in het midden van je scherm plakken?

Op normale hardcore mist de mg36 (de MG waarbij je altijd door scope kijkt) zijn red dot. Nade launcher en shotgun is niet echt geweldig zonder sight. Tracer dart guns is hardstikke irritant zonder, en zware machinegeweren/miniguns/etc kan je alleen nog maar sprayen en gokken waar het midden van je scherm zit. Als je dan zonodig visieren weg wilt halen, moet wel alles een iron sight hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]
geen crosshair vind ik debiel. Moet je dan maar een papiertje in het midden van je scherm plakken?
Hardcore mode moet nou eenmaal meer de werkelijkheid simuleren... dus nog al logisch dat er dan geen crosshair aanwezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
furby-killer schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]

Of hij heeft punten gekregen met motion mine + mcoms armen enzo.
Was een sniper recon. Te ver weg voor motion mines, en ver weg van de Mcom.
Puur van kills en marksman score dus.

Er zijn trouwens wel hardcore servers, maar de meesten staan niet als dusdanig in de beschrijving.
Buiten dat is het een sniperfeest in de hardcore servers, dus een boel spelers die normaal hardcore zouden spelen blijven weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:16:
[...]

Hardcore mode moet nou eenmaal meer de werkelijkheid simuleren... dus nog al logisch dat er dan geen crosshair aanwezig is..
Al draag je dat als reden aan moet je ook door je iron sight moeten kijken op je shotgun... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Idd en aimen moet je toch bijna altijd doen om goed te raken. Beetje los sprayen is bijna niet te doen vind ik.
Dus ik mis dat kruisje sowiso al niet. Trouwens het zou wel leuk zijn als ik de kleur van het kruisje kan veranderen voor in de tank ofzo. Soms is de ongeving zo licht dat ik het kruisje niet meer kan zien, en dat is zwaar iritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
Ik vind persoonlijk hardcore schade van kogels best leuk, al is sniper (en m60 sniper) gewoon te goed dan. Geen spotten vind ik jammer, geen minimap vind ik stom, geen crosshair vind ik debiel. Moet je dan maar een papiertje in het midden van je scherm plakken?

Op normale hardcore mist de mg36 (de MG waarbij je altijd door scope kijkt) zijn red dot. Nade launcher en shotgun is niet echt geweldig zonder sight. Tracer dart guns is hardstikke irritant zonder, en zware machinegeweren/miniguns/etc kan je alleen nog maar sprayen en gokken waar het midden van je scherm zit. Als je dan zonodig visieren weg wilt halen, moet wel alles een iron sight hebben.
Idd is dit allemaal onder het mom van realisme wat meer nabootsen. Met het punt van spotten ben ik het volledig met je eens, want hoewel je het wel ingame hoort, weer je niet waar de spot zich bevindt. Ik zie ook geen meerwaarde van spotten in HC. Wat ik af en toe doe is de enemy spotten als deze voor iedereen te zien zijn, zodat ik wat punten ervoor krijg maar voor de rest idd nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
[...]

Alleen als je in een light tank zit op positie 3 of 4 zou een crosshair wel handig zijn aangezien je daar het wapen niet eens ziet waarmee je schiet :/

[ Voor 45% gewijzigd door Pred87 op 12-04-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
gewoon op het midden van het scherm een puntje maken.... En je hebt je eigen crosshair. Handig voor elke shooter! lol

[ Voor 35% gewijzigd door totempaal op 12-04-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
JohnnyV76 schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:02:
[...]
Iemand al eens een tracer op een enemy soldier geplaatst? Van het weekend liep een van mn buddies ineens als kerstboom rond met een knipperend lichtje op zn rug. Dat lijkt me ook wel lachen... denk dat het wel werkt... iemand marken en weg laten lopen en dan locken, raket afschieten en SPLET!
Was dat toevallig in een sever met nog wat andere GoTers?
Liepen met een groepje weer naar het fron, pokke eind lopen, dus ik *ahem* verveelde me een beetje.
Was even hilariteit op de mumble. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Er zijn volgens mij voor de pc wel progjes die crosshairs maken.
Niet voor de console's, maar vind hc spelen toch niet echt mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ZenTex schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:42:
[...]

Was dat toevallig in een sever met nog wat andere GoTers?
Liepen met een groepje weer naar het fron, pokke eind lopen, dus ik *ahem* verveelde me een beetje.
Was even hilariteit op de mumble. :p
Wat ook leuk is, om ze op de loop van een sniperrifle te zetten als er weer eens zo'n teamlid is dat aan de andere kant van de kaart z'n K/D ratio belangrijker vindt dan het teamwerk. Bij scopen blijft hij dan het knipperende lichtje zien :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
AllSeeyinEye schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:47:
[...]

Wat ook leuk is, om ze op de loop van een sniperrifle te zetten als er weer eens zo'n teamlid is dat aan de andere kant van de kaart z'n K/D ratio belangrijker vindt dan het teamwerk. Bij scopen blijft hij dan het knipperende lichtje zien :P
Serieus, geniaal haha! Zodra ik die unlocked heb ga ik die ook zeker gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
phosporus schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:46:
ja das nou net mijn probleem..... ik speel op de console.... En dan eerst als een noob het midden van mijn scherm berekenen\meten..... |:( Maarja je kan ook gewoon een red dot van een wapen gebruiken om op het midden uit te komen... 8)7 lol dat had ik weer.... laatst beeldscherm stof vrij gemaakt dus ook weer mijn zelf gemaakte croshair weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik speel volgens mij meer hc mode dan de normale mode op de PS3. Ben erg gewend geraakt aan die hoge dmg output, vooral met shotgun (1 shot 1 kill), in Team Deathmatch een killer combo!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Simpele Noob vraag.
Als ik zo'n afstand bestuurbaar helycoptertje bestuur dan lukt het mij niet om te schieten. Doe ik iets fout?
Pc versie overigens.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 12:13
Ja, en dat mag dus niet! Dat wordt door Punkbuster ook als hack gezien.
Sneezzer schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:46:
Simpele Noob vraag.
Als ik zo'n afstand bestuurbaar helycoptertje bestuur dan lukt het mij niet om te schieten. Doe ik iets fout?
Pc versie overigens.
Daarvoor heb je een unlock nodig.

[ Voor 28% gewijzigd door Safaci op 12-04-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Safaci schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:52:
[..vraag over UAV.]

Daarvoor heb je een unlock nodig.
unlock ... mmh welke unlock vraag ik me af? ik heb hem proberen te besturen maar het lukte mij niet hij is niet gelijkwaardig aan dat van een Heli, welke weer wel goed te besturen zijn! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:57:
[...]

unlock ... mmh welke unlock vraag ik me af? ik heb hem proberen te besturen maar het lukte mij niet hij is niet gelijkwaardig aan dat van een Heli, welke weer wel goed te besturen zijn! :9
Laatste unlock die je bij vehicle kan vrijspelen. V-Alt Fire heet het dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das puur voor de minigun he, normaal vuren is gewoon de racket locken en dan word hij vanzelf afgevuurd.
Pas daar wel mee op, punkbuster zou het eventueel als cheaten kunnen zien wat en ban tot gevolg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Rode whiteboard marker stip -> taadaa red dot sight :+

Zit er een bepaalde limiet aan dat spotten( x per minuut)? Soms pakt ie meerdere en soms kan ik iemand die redelijk "plain sight" loopt niet eens spotten :?

[ Voor 3% gewijzigd door johan bos op 12-04-2010 16:14 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 22-08 11:53
johan bos schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:14:
Zit er een bepaalde limiet aan dat spotten( x per minuut)? Soms pakt ie meerdere en soms kan ik iemand die redelijk "plain sight" loopt niet eens spotten :?
Hier zit inderdaad een "cooldown" op. Heb ik gelezen op internet (blog van een ontwikkelaar o.i.d.), zodat je niet ongelimiteerd kan blijven spotten. Dat zou onsportief zijn volgens de ontwikkelaars.

[ Voor 10% gewijzigd door Acid__Burn op 12-04-2010 16:18 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
johan bos schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:14:
Dat is mij ook opgevallen. Geen idee waarom het gebeurt.

Wat mij ook opvalt is dat ik niks zie als ik de machinegun met bescherming gebruik. Dacht eerst dat er wat voor zat, maar dat is glas en daar zie ik niks door. Heb wel een ATI kaart, misschien dat die er wat mee te maken heeft?

[ Voor 0% gewijzigd door Mystic_Jack op 12-04-2010 16:27 . Reden: antwoord is al gegeven over het spotten ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Larrs schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:26:
[...]

Wat mij ook opvalt is dat ik niks zie als ik de machinegun met bescherming gebruik. Dacht eerst dat er wat voor zat, maar dat is glas en daar zie ik niks door. Heb wel een ATI kaart, misschien dat die er wat mee te maken heeft?
Dat is geloof ik een Direct x9 bug.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:15
Larrs schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:26:
[...]

Heb je een DX10 videokaart en heb je DX9 geforceerd aanstaan? Dan krijg je dat namelijk.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fanatix schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:32:
[...]

Heb je een DX10 videokaart en heb je DX9 geforceerd aanstaan? Dan krijg je dat namelijk.
Ik heb DX9 forced, zal het wel eens terug op auto zetten. :)

Ik gebruik overigens WinXP. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Larrs schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:34:
[...]

Ik heb DX9 forced, zal het wel eens terug op auto zetten. :)

Ik gebruik overigens WinXP. :P
Ik draai ook DX9 geforceerd, dit om lange laad tijden tegen te gaan, neem het niet schieten met een turret wel voor lief :P

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Acid__Burn schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:17:
Hier zit inderdaad een "cooldown" op. Heb ik gelezen op internet (blog van een ontwikkelaar o.i.d.), zodat je niet ongelimiteerd kan blijven spotten. Dat zou onsportief zijn volgens de ontwikkelaars.
Ik heb de indruk dat die cooldown alleen geldt als je spot terwijl er niets is. Ik kan wel een aantal personen achet elkaar spotten. Druk je een keer mis, dan kan het even niet. Ook kun je soms niet spotten, omdat de persoon iets teveel verborgen is.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Het vervelende is dat als er ook maar een blaadje voor de speler zit die je wilt spotten dat de spot mislukt, als zit je er bijna bovenop, terwijl als je een speler in de verte spot, en waarschijnlijk nog hopeloos misklikt, er ineens een stuk of 5 driehoekjes oplcihten van vijanden die "daar ergens in de buurt" zitten.
AllSeeyinEye schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:47:
[...]

Grappig ook omdat je met zo'n knipperlichtje ook van veraf nogal opvalt. Dat wil je als snipert ook niet. >:)

[ Voor 43% gewijzigd door ZenTex op 12-04-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WOOOOT Laatste engineer wapen een gold medal :D Nu met elk kit wapen een gold medal gescoort :D
Nu maar aan de shotguns beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:27:
WOOOOT Laatste engineer wapen een gold medal :D Nu met elk kit wapen een gold medal gescoort :D
Spas-12 in HC is werkelijk een sniperrifle _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 12:24
ik heb een vraag over de servers, heel vaak als ik connect dan zie je dat infoplaatje van de server met killcam, punkbuster, ranked etc.. maar dan staat er niet achter On of Off, en soms wel, weet iemand hoe dat zit ?
Ik zie nm nooit (1x pas) dat er spelers gebanned worden door punkbuster, staat dat dan uit of hoe zit dat ?
Ik heb bij de filter tab dus niet Punkbuster aangekruist want dan staat dat uit was ik achter gekomen.
Is er een manier om op 100% zeker te weten dat je op PB servers speelt ?, want vaak als je op serverinfo klikt staat PB gewoon uit terwijl je in de filteropties dus alleen maar PB servers zou moeten zien.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tof dat er servers zijn voor noobs met "15+ level = ban" en dat daar dan ook gasten spelen met rank 25+. Wat een laml*l ben je dan... Inmiddels ben ik wel opgeklommen naar Rank 4 en heb bijna de defibrilator vrijgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Welke voertuig unlock vinden jullie het meest handige? Bij mij is het V alt of V optic voor betere zoom.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Vehicle reload is ook erg fijn om mee te spelen, vooral in tank battles icm. met een repairende engineer, heb je de enemy tank net iets eerder down.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Damn mensen... dit ziet er toch beter uit dan ik dacht!
Ben een beetje lang bij COD MW2 blijven hangen, maar heb nu het punt bereikt dat ik deze game wil aanschaffen. Ik vroeg me af of, als ik de game in de winkel koop hem bij mn steamgames kan toevoegen?

In de winkel kost ie nm 35 euro en op steam 50. Maar ik vind steam wel super relax (up to date, overal je games enz).

/edit
aaah fuck it...
Ik heb hem gewoon op steam gekocht... kan ik na het sporten ook meteen spelen!
Mn Steam naam is IXL85
:*) 8)7 :o

[ Voor 16% gewijzigd door ixl85 op 12-04-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:27:
Netjes :) , Ik ben er nog mee bezig. Bijna de medic gedaan en dan ga ik met de engineer aan de slag en dan recon.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ga de algemene misschien niet doen, shotguns liggen mij echt niet merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kent iemand TDC aka The Dutch Zone? Ik heb net een potje gespeeld op hun server en er werd overduidelijk gecheat. Een van de clan leden zat gewoon minutenlang ver buiten de play area, keer op keer. De eerste nederlander die er net wat van zei werd natuurlijk direct gekicked. Zijn dergelijke servers niet aan te geven bij punkbuster of EA ofzo? Echt jammer dat sommige mensen vals moeten spelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:50:
Welke voertuig unlock vinden jullie het meest handige? Bij mij is het V alt of V optic voor betere zoom.
Overal en altijd Warheads, behalve in de UH-60 Blackhawk. Daar is de V Smoke een must voor het counteren van tracers en zo toch je strafing runs te kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Altijd V-Alt, toch wel het relaxt, heb soms wel is per ongeluk zoom gehad, maar dan mis ik toch de V-Alt weer, toch het handigst voor als je weer eens infantry ziet lopen, zo dood gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05
Crazymonkey schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:37:
Gister een maat over gehaald :P
Was aan het snipen met de GOL, K/D's als 12/3, 24/10
Waren leuke potjes in de squadOne server ;)

PS: Wie connect er als crazymonkey op mumble?
Zwaai, waren inderdaad leuke rondjes!

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Zalig spel BF:BC2, nog nooit zo plezier gehad sinds BF2 en voornamelijk omdat teamplay echt kan uitmaken of je wint of verliest.

Daarnet zat ik eerst op een server met allemaal "eikels" die niet deden wat ze van hen verwacht werd met een slechte score tot gevolg.

De andere server zat ik in een superteam dat zeer goed aan elkaar hing. We waren die ronde wel verloren (jammer) maar hadden wel eventjes 5 van de COM points (of hoe die dingen bij Rush ook heten) als team vernietigt. Ik was leider en ondanks dat we geen communicatie hadden werden orders goed opgevolgd. Communicatie zou ons enkel afgeremd hebben.

Resultaat: Beste player (/me.) en beste squad. Op één na stonden we allemaal bovenaan. Jammer dat je geen mensen ingame kan toevoegen als vrienden (en dat ik zo dom ben geweest van geen screen te nemen van het scorebord).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55

ErA

Ik ben benieuwd of ik zal ooit nog iets anders ga spelen dan assault :X

Ik heb zojuist de 500.000 assault punten aangetikt en daarnaast gezamenlijk 16.000 punten in de andere klassen :)

Ben de laatste tijd wel meer aan het kit switchen. Zodra ik weer een recon stab pak ik altijd even zijn mortartje erbij en gooi een paar motion sensor.

Daarna switch ik meteen weer naar mijn oude vertrouwde AN-94 <3

Edit:

Wat is je in ingame naam Istealyourgun . Mischien zat je net met mij te spelen "ErAdiCToR"

Edit2:

We stonden mooi te verdedigen samen bij 4e set mcoms Goner, op die riggel, noobtube festival.

[ Voor 20% gewijzigd door ErA op 13-04-2010 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

wel GVD!!! weer een crash !! en natuurlijk PRECIES voor het afsluiten van die waanzinnige pot net op GoT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Gisteravond ook wat moois meegemaakt in Rush (op PS3).
Op de map Val Paraiso (dacht ik) begonnen we als aanvallers. Kit stond al goed dus gelijk op X gedrukt en op de quad gesprongen. Als een malle scheur ik richting de eerste 2 Mcoms. In plaats van over een van de wegen, links of rechts, te rijden, ga ik precies in het midden door de bosjes, spring met quad (in het midden loopt het wat omhoog, wat fungeert als een soort ramp) zo het dak op van een schuur. Deze rij ik af en terwijl ik neerkom, een roadkill. :P

Vervolgens rennen naar de rechter Mcom, gearmed en nog vier kills gemaakt van enemy’s die wilde disarmen. Uiteindelijk binnen no time (heb niet geteld, maar was echt serieus rete snel) de eerste Mcom opgeblazen.
Hoewel ik de rest van het potje vrijwel geen pepernoot raakte, vond ik dit toch wel een geslaagde en vooral een humoristische actie, die je waarschijnlijk maar een keer meemaakt :D. Jammer dat je geen replay's kan opslaan op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 08:05
IStealYourGun schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:33:
Jammer dat je geen mensen ingame kan toevoegen als vrienden (en dat ik zo dom ben geweest van geen screen te nemen van het scorebord).
Dit kan wel. Je kan in je Squad Selection screeen mensen toevoegen. je kan alleen niet direct accepteren.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Damn, ik zit zelf ook nog aan de MW2, maar mijn huisgenoot heeft BC2 op de PS3. Wat een heerlijke game. Ik ben normaal vooral een rusher, maar met zoveel verstop plekjes en een ontzettend goed systeem voor snipen (echte bullet trajectories, hoger en en met de beweging mee bewegen). Switch ik toch erg vaak naar recon. Wel gewoon mee gaan naar de objectives natuurlijk. Squad gaat bij de vlag liggen en ik zit in het gebouw een paar huizen verder op met goed uitzicht op aanvoer routes. Daarna natuurlijk met zijn allen als een gek naar het volgende punt.

Damn ik wil deze game ook hebben.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijnstats op wilwerken doe ik er het beste aan om gewoon aan het front te vechten.
Veel kits gebruiken en killen. Ben ik 3 dagen tijd van level 5 naar level 10 gegaan 4 uurtjes tijd geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:59:
Damn mensen... dit ziet er toch beter uit dan ik dacht!
Ben een beetje lang bij COD MW2 blijven hangen, maar heb nu het punt bereikt dat ik deze game wil aanschaffen. Ik vroeg me af of, als ik de game in de winkel koop hem bij mn steamgames kan toevoegen?

In de winkel kost ie nm 35 euro en op steam 50. Maar ik vind steam wel super relax (up to date, overal je games enz).

/edit
aaah fuck it...
Ik heb hem gewoon op steam gekocht... kan ik na het sporten ook meteen spelen!
Mn Steam naam is IXL85
:*) 8)7 :o
Van het weekend nog eens wat MW2 gespeeld. Wat viel dat tegen qua gameplay. Oké, het is meer gefocussed op schieten, schieten en nog eens schieten (en af en toe naden/tuben), maar wat voelt dat leeg aan na 5 minuten. Het ziet er wel redelijk mooi uit, maar het is feitelijk gewoon een consoleport (helemaal vanwege dat IWnet matchmaking). Zit echt amper wat teamplay in, zelfs in modes waarin dat wel eigenlijk de bedoeling is. Zal dan wel aan het type speler liggen wat MW2 speelt....
Viel me ook op dat de velden wel heel erg klein zijn, zelfs voor een shooter. Counterstrike had zelfs grotere (default) maps...

Gisteravond me goed vermaakt op de Dutch Cheese Conquest server. Veel gestrooid met klapkauwgom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:45:
[...]

Viel me ook op dat de velden wel heel erg klein zijn, zelfs voor een shooter. Counterstrike had zelfs grotere (default) maps...
Kleinere teams vraagt om kleinere maps he. Zo zijn de maps in BC2 minder leuk wanneer je 6 tegen 6 speelt maar behoorlijk intensief als 16 tegen 16 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Fanatix schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:13:
[...]

Kleinere teams vraagt om kleinere maps he. Zo zijn de maps in BC2 minder leuk wanneer je 6 tegen 6 speelt maar behoorlijk intensief als 16 tegen 16 speelt.
Nou, 4vs4 in squad vorm kan ook erg intens zijn! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Maar in 4x4 squad matches zijn de mappen dan ook kleiner gemaakt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ik heb het spel inmiddels alweer 2 weken niet aangeraakt. 8)7 Gewoon echt géén zin meer in gehad. Eigenlijk ging het zo precies hetzelfde met MW2. Ik heb mijn ultieme spel nog steeds niet gevonden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:13:
[...]

Dan nog. MW1 had in ieder geval de mogelijkheid om meer spelers per server te hosten, buiten het feit om of de maps groot of klein zijn. MW2 is gewoon meer gefocussed op consoles itt BFBC2 (mapgrootte en IWnet). Maar dit gaat te off-topic :)

Wat ik nog graag zou zien in een update van BFBC2 is de mogelijkheid om te zien met welke kits je teammates spelen bij het squadselection scherm. Zo krijg je een beter gebalanceerde squad, nu moet je eerst gaan kijken wat voor groene icoontjes je squadmembers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Goner schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:26:
Maar in 4x4 squad matches zijn de mappen dan ook kleiner gemaakt ...
Ik snap hem nu, 8)7. 6vs6 op de grote mappen is idd minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:34

d_star

Maharadja of the Year :-/

Gisteren na een tijdje niet gespeeld te hebben, BFBC2 maar weer eens opgestart.. En wat blijft het toch tof als je beseft wat voor dingen je meemaakt!

Zo zat ik gisteren op een duitse hardcore server op Laguna Presa rush te spelen.. Ik kwam de server binnen toen we 1 MCOM hadden opgeblazen en alleen B nog gearmed moest worden. Ik zag dat mijn team vanaf de rechterkant bij B probeerde te komen, maar daar telkens werd gehinderd door een team snipers. Eentje had ik al vrij snel in het vizier, dus <BAF> +50.

Uiteindelijk werd de charge van die kant geen succes. Vanaf de attackers deployment zag ik opeens een expeditie van een aantal squads in bootjes richting de linkerkant van de map vertrekken. Eenmaal geland zag ik dat ze nogal bestookt werden door mortiervuur en snipers, maar mijn positie was zodanig op hun flank dat ik ze heel makkelijk kon afklikken (5 stuks). Vervolgens nog wat mortiervuur om de dekking voor de squads uit mijn team compleet te maken, en we maakten serieus progressie!

Vanuit het centrum werd ondertussen bij B gewerkt aan een soort defensie: vijandelijke eenheden graafden zich in en bestookten de oprukkende squads met raketten en machinegeweren (het vijandelijke team bestond veel uit medics). Ik probeerde via de rechterkant uit te breken en via een eilandje in de buurt, of zelfs nog dichterbij, het vijandelijke team van achteren te bestoken. Ik zat net in een vers gespawned bootje en was vol gas aan het racen.. toen onze tickets opraakten en het vijandelijke team succesvol had verdedigd... :'(

... Maar het was wel tof! Meer van dit soort potjes graag :9~

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

ErA schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:33:
Ik ben benieuwd of ik zal ooit nog iets anders ga spelen dan assault :X

Ik heb zojuist de 500.000 assault punten aangetikt en daarnaast gezamenlijk 16.000 punten in de andere klassen :)

Ben de laatste tijd wel meer aan het kit switchen. Zodra ik weer een recon stab pak ik altijd even zijn mortartje erbij en gooi een paar motion sensor.

Daarna switch ik meteen weer naar mijn oude vertrouwde AN-94 <3

Edit:

Wat is je in ingame naam Istealyourgun . Mischien zat je net met mij te spelen "ErAdiCToR"

Edit2:

We stonden mooi te verdedigen samen bij 4e set mcoms Goner, op die riggel, noobtube festival.
Naam is ook ISTealYourGun en was Medic
Zal vanavond eens kijken welke server het was. (blijkbaar heb ik plots history support)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ErA schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:33:
Ja, dat ging lekker ! ik zat een paar keer met je in een squad, aanvallend en verdedigend op diezelfde map (Valparaiso). Was knap hectisch, weet niet eens of we gewonnen of verloren hebben ... :?
Ik speelde eerst met de G3 (had 'm net vrijgespeeld), maar ben overgeschakeld op de M16 ... akelig nauwkeurig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Leuk spel, wel balen van de lange laad tijden van de maps/games met Ati kaarten.. Ik snap dit dus niet, want BC2 is toch een consoleport? En draaien alle consoles niet op Ati chips?

Zat er dus over te denken om een HD5850 aan te schaffen, maar dit en alle andere miserie rond videokaarten tegenwoordig doen mij toch bij mijn HD4850 blijven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:32

JoJo_nl

Yu !

echt supermooie game :)
kheb alleen geloof ik weer een nieuwe videokaart nodig want mijn hd4870 is niet toereikend om het op max te spelen. aan de andere kant als je puur voor spelen en punten gaat dan werkt t ook wel een stuk beter om alles op low te zetten, gezien de laadtijden die ernstig verkort worden en minder hapering ingame.

If something sucks make it better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Goner schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:52:
[...]

Ja, dat ging lekker ! ik zat een paar keer met je in een squad, aanvallend en verdedigend op diezelfde map (Valparaiso). Was knap hectisch, weet niet eens of we gewonnen of verloren hebben ... :?
Ik speelde eerst met de G3 (had 'm net vrijgespeeld), maar ben overgeschakeld op de M16 ... akelig nauwkeurig!
De G3 is zeker niet slecht! Jammer dat er geen reddot op kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Macros4 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:14:
Leuk spel, wel balen van de lange laad tijden van de maps/games met Ati kaarten.. Ik snap dit dus niet, want BC2 is toch een consoleport? En draaien alle consoles niet op Ati chips?

1-bc2 is geen consoleport.
2-er zijn meer consoles in omloop met nvidia chips
3-lange laadtijden ligt aan je settings en hd snelheid

Zat er dus over te denken om een HD5850 aan te schaffen, maar dit en alle andere miserie rond videokaarten tegenwoordig doen mij toch bij mijn HD4850 blijven. :(
- persoonlijke aanbeveling: ga voor een hd5770 met 1gb gddr5 geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ben een tijd lang bezig geweest om de Insignia (nog wat) te halen. Het is in ieder geval de Insignia dat je alle wapens op Bronze star hebt behaald. Dat heb ik voor alle wapens in alle classes al op silver en gold en alle wapens voor in alle kits op brons (dus ook raketwerpers, handgranaten, mijnen, G3, shotguns, knife) etc... Maar (je voelt em al)...

Nog geen Insignia... Zou dat soms betekenen dat ik ook nog de mortar strikes en C4 moet doen? Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me net dat er geen "All HANDweapons"/HANDguns staat maar all weapons, dus dat zal dan wel. Heeft iemand deze Insignia al?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

1-bc2 is geen consoleport.
2-er zijn meer consoles in omloop met nvidia chips
3-lange laadtijden ligt aan je settings en hd snelheid
- persoonlijke aanbeveling: ga voor een hd5770 met 1gb gddr5 geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:21:
Ben een tijd lang bezig geweest om de Insignia (nog wat) te halen. Het is in ieder geval de Insignia dat je alle wapens op Bronze star hebt behaald. Dat heb ik voor alle wapens in alle classes al op silver en gold en alle wapens voor in alle kits op brons (dus ook raketwerpers, handgranaten, mijnen, G3, shotguns, knife) etc... Maar (je voelt em al)...

Nog geen Insignia... Zou dat soms betekenen dat ik ook nog de mortar strikes en C4 moet doen? Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me net dat er geen "All HANDweapons"/HANDguns staat maar all weapons, dus dat zal dan wel. Heeft iemand deze Insignia al?
je mist denk nog knife en c4 en handgranaten. en de stationairy guns (die op gebouwen zitten en op voertuigen.)
http://bfbcs.com dit is wel handige site om je stats te bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door JoJo_nl op 13-04-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 08:57

Hebben ATi kaarten dan langere laadtijden in deze game? Ik heb er nog geen last van gehad eerlijk gezegd.
Wat me wel is opgevallen, is dat het glas ondoorzichtig is bij machineguns (daar heb ik dus niks aan), én dat ik ingame een 4-tal witte pixels rechtsonder in mijn beeld heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

JoJo_nl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:23:
[...]

je mist denk nog knife en c4 en handgranaten. en die op gebouwen zitten en op voertuigen.
Knife staat op 6xGold :P handgranaten op Silver, Mounted machineguns op 4xGold en heavy voertuigen op 5xGold en de rest van de voertuigen op brons. Dus die zijn het niet ;)

Maar als C4 en mortars meetellen, dan zullen die het wel zijn... Pffff maar weer aan de gang, maar tnx voor je reactie!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
SyS_ErroR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:24:
[...]

Hebben ATi kaarten dan langere laadtijden in deze game? Ik heb er nog geen last van gehad eerlijk gezegd.
Wat me wel is opgevallen, is dat het glas ondoorzichtig is bij machineguns (daar heb ik dus niks aan), én dat ik ingame een 4-tal witte pixels rechtsonder in mijn beeld heb staan.
Dat komt omdat je op/in/met Directx9 draait. Laadtijden zijn kort, maar dat gaat dan weer tenkoste van de machineguns. Met Directx10 (Ati) heb je daar geen last van, maar zijn de laadtijden..iig redelijk lang! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog op dx9 staan met mijn Ati kaart (5700 geloof ik) en de laadtijden vallen nogal mee , maar ik vergerlijk dan ook met BF2 waar het soms afschuwelijk lang kon duren

Weet er iemand of de Garand in rekening genomen wordt voor die all weapons insignia ? Anders verspeel ik nu wel veel tijd met het aflopen van al die wapens ...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:27:
[...]

Knife staat op 6xGold :P handgranaten op Silver, Mounted machineguns op 4xGold en heavy voertuigen op 5xGold en de rest van de voertuigen op brons. Dus die zijn het niet ;)

Maar als C4 en mortars meetellen, dan zullen die het wel zijn... Pffff maar weer aan de gang, maar tnx voor je reactie!
yu ik gok dat die C4 het vooral is. maar als ik me niet vergis moet je alles waar een wapen op zit op brons hebben. die voertuigen ook. het is jammer te zien dat het rankingsysteem net zo bagger is als die van bf2142. onoverzichtelijk en sommige tasks zijn gewoonweg niet te volgen. ineens krijg je zo insignia uit t niets en vaak heb ik geen flauw idee wat er nou precies voor gedaan moest worden. zo ben ik al 2 weken op zoek naar een sub-machinegun. ik weet dat ik er een heb.. maar waar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

JoJo_nl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:32:
[...]

yu ik gok dat die C4 het vooral is. maar als ik me niet vergis moet je alles waar een wapen op zit op brons hebben. die voertuigen ook. het is jammer te zien dat het rankingsysteem net zo bagger is als die van bf2142. onoverzichtelijk en sommige tasks zijn gewoonweg niet te volgen. ineens krijg je zo insignia uit t niets en vaak heb ik geen flauw idee wat er nou precies voor gedaan moest worden. zo ben ik al 2 weken op zoek naar een sub-machinegun. ik weet dat ik er een heb.. maar waar :S
Hoe bedoel je dat? Je bent ernaar op zoek? Als je ze unlocked kun je ze toch gewoon pakken als je in-game gaat? Misschien totaal overbodig om te melden voor je maar er zit een schuifbalkje bij de weapon selection... Misschien dat je daar moet kijken want de G3 en M14 en Tommy gun zijn niet direct zichtbaar

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:35:
[...]

Hoe bedoel je dat? Je bent ernaar op zoek? Als je ze unlocked kun je ze toch gewoon pakken als je in-game gaat? Misschien totaal overbodig om te melden voor je maar er zit een schuifbalkje bij de weapon selection... Misschien dat je daar moet kijken want de G3 en M14 en Tommy gun zijn niet direct zichtbaar
nee hij zoekt de missende schakel om zijn insignia te halen. alle wapens gehad , maar geen badge. dus we vroegen ons af of die C4 en handgranaten e.d. ook benodigd zijn om op brons te hebben om zo die insignia te behalen.
Ik heb inmiddels alle wapens bijna gehaald. een optie zou die M1 garant kunnen zijn die je niet zo krijgt. je kunt bij battlefield heroes een account maken en een ronde afmaken, en je dan inschrijven bij http://veteran.battlefield.com of tegenwoordig : http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran
dan heb je veteranstatus en krijg je die garant gratis als unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:21:

Deze insignia is gebugged en niet te unlocken. Dit komt omdat de M1 meetelt en hiervoor zijn geen medals te halen. Het is dus momenteel onmogelijk om "Distinguished Weapon Knowledge" en dus ook "Distinguished Battlefield Knowledge" te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Safaci schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:16:
De G3 is zeker niet slecht! Jammer dat er geen reddot op kan!
Ik ben toch niet zo van de red dots en scopes, ben nogal gewend geraakt aan de iron sights (div WWII CoDs).
Wat wel handig is, als je de G3 neemt kun je als assault ook C4 meenemen. Kan ik daar toch eens mee gaan spelen, ben allergisch voor recon/sniper rol.
Maar voor de wat hectischer spelletjes pak ik dan toch liever de M16 dan de G3.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:30:
Ik heb het nog op dx9 staan met mijn Ati kaart
Kun jij ook nog steeds die shielded guns niet gebruiken ?? Ik zou wel eens willen weten hoe dat nou precies zit met die Dx9 bug ... :?

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 13-04-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Hathor schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:41:
[...]

Deze insignia is gebugged en niet te unlocken. Dit komt omdat de M1 meetelt en hiervoor zijn geen medals te halen. Het is dus momenteel onmogelijk om "Distinguished Weapon Knowledge" en dus ook "Distinguished Battlefield Knowledge" te halen.
hmm hij staat nu niet meer bij de weapons-stats http://bfbcs.com/stats_pc/da_jojo
zouden ze het gefixt hebben ?
eerst stond het er namelijk bij die M1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hathor schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:41:
[...]

Allereerst bedankt Hathor voor het ophelderen van dit maar daarnaast...

GVD!!!!!!!!!!! wat een tijdverspilling!!! (ja hier baal ik echt van!) Had ik beter de knife kills en AN94 kunnen opvoeren om twee Platina stars te krijgen...

*mompelt nog een keer zachtjes vloekend*

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:44:
[...]

Ik ben toch niet zo van de red dots en scopes, ben nogal gewend geraakt aan de iron sights (div WWII CoDs).
Wat wel handig is, als je de G3 neemt kun je als assault ook C4 meenemen. Kan ik daar toch eens mee gaan spelen, ben allergisch voor recon/sniper rol.
Maar voor de wat hectischer spelletjes pak ik dan toch liever de M16 dan de G3.
G3 op korte afstand is goed te doen, gewoon veel tappen zodat hij accuraat blijft. Voor de lange afstand heeft hij een gemene 'kick', is wat lastiger om mee te aimen, helemaal als je het gemak van m16 bent gewend :)
Vooral op conquest mode is de kit assault G3/C4 + extra explosives, wel met mgnm ammo, mijn favoriete uitrusting.
Gisteravond nog een heel huis met enemies opgeblazen met C4. Ze zaten op de 1e verdieping, op de begane grond alles gedecoreerd met klapkauwgom. Behalve een mooie explosie, ook nog eens bak vol met punten! (de insignes vlogen me om de oren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:03:
Gisteravond nog een heel huis met enemies opgeblazen met C4. Ze zaten op de 1e verdieping, op de begane grond alles gedecoreerd met klapkauwgom. Behalve een mooie explosie, ook nog eens bak vol met punten! (de insignes vlogen me om de oren :P )
Nog zoiemand als ik met een enorme destructieve aard om gebouwen weg te blazen onder de enemy zijn voeten :+

Dit is echt een vooruitgang in de FPS games... ik vond in MW1 de vooruitgang met door muren schieten al enorm realistish en nu dit alleen maar bruter om even met een rocketlancher de voorgevel eruit te blazen of met een tank een uitkijkpost omver te raggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 12:29
Inderdaad, echt super! Moest er in het begin wel aan wennen, stond ik lekker vanuit een raampje te schieten en werd ik ineens geraakt, snapte er niks van.. Bleek dus dat de hele muur aan de linker zijde weg was en dat ik dus eigenlijk vol in het zicht stond, haha!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:08:
[...]

ik vond in MW1 de vooruitgang met door muren schieten al enorm realistish en nu dit alleen maar bruter om even met een rocketlancher de voorgevel eruit te blazen of met een tank een uitkijkpost omver te raggen. :9
Zat dat door bepaalde structuren heen kunnen schieten al niet in BF2? Of kwam BF2 na MW1? (dacht het niet.. ?)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Als dit spel installeer op een andere hardeschijf (SSD), dan blijven toch gewoon mn stats etc bewaard?
Na het inloggen kan ik gewoon weer verder knallen toch?
Eventuele save-games van de singleplayer kan ik ergens back-uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
ApOE schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:17:
Als dit spel installeer op een andere hardeschijf (SSD), dan blijven toch gewoon mn stats etc bewaard?
Na het inloggen kan ik gewoon weer verder knallen toch?
Eventuele save-games van de singleplayer kan ik ergens back-uppen?
Ja, je stats worden online bewaard he! Alleen save games zul je moeten back-uppen!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.