Vast een hele domme vraag nog, maar hoe kun je zien hoe de stand is? Voor m'n gevoel ben je een tijdje aan het spelen en heb je dan ineens verloren of gewonnen. Je krijgt die berichten wel te zien als "doe je best, je team gaat anders verliezen" of "het gaat top, nog even zo door" maar ongeacht het bericht is de match soms een minuut daarna ineens afgelopen. Iemand die hier een uitleg van heeft
Bij de minimap onderin staat ATT en DEF, met een aantal punten er onder. Zodra deze 0 is bij 1 team heeft dat team verloren.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit zijn toch recordings van matches op de PC lijkt me?CptChaos schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:32:
Iemand deze al gezien, zitten wel (vind ik) mooie kills bij, wel even op 720p zetten voor beste kwaliteit:
[video]
Als het maar niet de Duitsers zijn die in onlangs tegenkwam, sommigen weten wel welke ik bedoel
Om zo te kunnen snipen zul je toch wel een muis nodig hebben.
Het damage verschil is marginaal, je zal het amper merken.Bintzak schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:39:
[...]
Gewoon snel klikken met de muis helpt wel op close combat met de AN94, tja een automaat heeft een beetje voordeel maar de AN94 maakt meer damage. Op lange afstand is de AN94 gewoon super tijdens het schieten verloopt die haast niet met een automaat moet je telkens corrigeren.
En corrigeren bij een automaat? Nooit last van gehad.
Dat noemen ze hardcore mode, daarbij is een schot met een sniper altijd one-shot-kill.cheiron schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:00:
[...]
@ filmpje hierboven; die gast heeft wel opvallend veel kills door met een snipergun op het lichaam van iemand te schieten..
[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 11-04-2010 12:04 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ware het niet dat je gewoon een crosshair, map en ammo count ziet bij een groot deel van zen kills...Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:03:
[...]
Het damage verschil is marginaal, je zal het amper merken.
En corrigeren bij een automaat? Nooit last van gehad.
[...]
Dat noemen ze hardcore mode, daarbij is een schot met een sniper altijd one-shot-kill.
de secondary van de gunner is een tracer. de piloot kan hier een hellfire op los laten (moet hij wel locken though)cheiron schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:00:
[...]
De raketten van de Apache zijn toch ongevoelig voor de tracers? Volgens mij is het ook zo dat het eerste schot van een apache gunner een tracer is. Ik had niet het idee dat het een secundary fire was.
@ filmpje hierboven; die gast heeft wel opvallend veel kills door met een snipergun op het lichaam van iemand te schieten..
houd er trouwens rekening mee dat op korte afstand een sniper meer damage doet. zijn vooral closs range kills die hij doet, die ik niet echt indrukwekkend vind...
Battle.net Spud#2543
Nou ja, toch nog respect voor hem dat zijn eerste schot 9 van de 10 keer direct raak is. Je heb namelijk geen crosshair op een sniperrifle in close combat...TepelStreeltje schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:34:
[...]
houd er trouwens rekening mee dat op korte afstand een sniper meer damage doet. zijn vooral closs range kills die hij doet, die ik niet echt indrukwekkend vind...
Maar goed, zeker een mooi filmpje. Vooral van die C4 kills vind ik er een aantal spectaculair!
ben ik de enigste die het c4 plaatsen in de vijand zijn basis echt enorm lame vind =\CptChaos schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:32:
Iemand deze al gezien, zitten wel (vind ik) mooie kills bij, wel even op 720p zetten voor beste kwaliteit:
[video]
Als het maar niet de Duitsers zijn die in onlangs tegenkwam, sommigen weten wel welke ik bedoel
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Allemaal afzonderlijk in te stellen settings volgens mij.TepelStreeltje schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:34:
[...]
ware het niet dat je gewoon een crosshair, map en ammo count ziet bij een groot deel van zen kills...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
mjah, als je je vijanden in het midden van je beeld houd zit je erg dicht bij, zo niet er op.Acid__Burn schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:04:
[...]
Nou ja, toch nog respect voor hem dat zijn eerste schot 9 van de 10 keer direct raak is. Je heb namelijk geen crosshair op een sniperrifle in close combat...
Maar goed, zeker een mooi filmpje. Vooral van die C4 kills vind ik er een aantal spectaculair!
tis goeie quickscoper ja
vooral die snipers die hij opblaast vind ik briljant. zien een gillie suit, gaan er vanuit dat het er een van hun is
Battle.net Spud#2543
wow ik begin me echt steeds meer te ergeren aan die onzin. Het spel hapert bij mij om de zeg 3 tot 4 minuten. En dan kan ik nauwelijks bewegen voor zo'n 5 seconden en dan gaat alles weer vloeiend. Echt ENORM irritant. Het is trouwens ook belachelijk dat je gewoon moet springen om zo'n gebouw in te kunnen. Je mag toch wel verwachten dat je niet hoeft te springen om een gebouw in te lopen? Beetje dom hoor. En wat the hell is dat als je schiet op een vijand, dan ben je 'm vaak gewoon helemaal kwijt. Je ziet m gewoon niet meer door al dat geknal en vuurvonken die rondvliegen. En vervolgens word je gewoon keihard gesloopt. Al heel vaak meegemaakt dit.
Net trouwens keihard gecrasht midden in een game zonder dat ik ook maar iets deed.
Net trouwens keihard gecrasht midden in een game zonder dat ik ook maar iets deed.
[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-04-2010 13:16 ]
Springen om een gebouw in te komen? Via een raam moet dat ja, bij een deur nog nooit hoeven springen.
En hoezo raak je een vijand kwijt? Ja met een 4x scope op een LMG kan je enorm last hebben van muzzle flash maar verder gebeurt het mij ook nooit.
En hoezo raak je een vijand kwijt? Ja met een 4x scope op een LMG kan je enorm last hebben van muzzle flash maar verder gebeurt het mij ook nooit.
AN-94 was ook m'n favoriet.CptChaos schreef op zondag 11 april 2010 @ 01:06:
AN94 en de M416 zijn ook leuke speeltjes.
Maar heb sinds eergisteren de M16A2 en heb er een tijdje Squad DM mee zitten spelen op hardcore, echt een killer.
Ik vind die squad dm's echt leuk, ik kom ook beter mee dan in rush en conquest krijg ik het idee. M'n k/d is daar ook veel beter (geef er normaal niet om, maar in SDM is het wel belangrijk).
Mwaah, dat saboteren hoort meer bij recon dat dat sneue gesnipe vanuit de achterhoede.Verderf schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:09:
ben ik de enigste die het c4 plaatsen in de vijand zijn basis echt enorm lame vind
[ Voor 46% gewijzigd door Goner op 11-04-2010 14:08 ]
Bij bc2 heb ik steeds Couldnt find any games. please try again later als ik play now probeer.
Handmatig in de serverlijst werkt wel.
Handmatig in de serverlijst werkt wel.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Klopt, als recon probeer ik ook meer zoals het filmpje te spelen dan alleen maar te snipen (toch, mede-mumblers?Goner schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:01:
[...]
Mwaah, dat saboteren hoort meer bij recon dat dat sneue gesnipe vanuit de achterhoede.
Overigens kwam ik er gister pas achter dat motion mines het niet doen als je tegenstander stilzit. Stond ik opeens voor een squad GoTters naast de M-Com omdat ik dacht dat het leeg was

Volgens mij heb je in hardcore mode geen map en hud (kogels). Daarom neem ik aan dat het geen hardcore mode is.Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:03:
[...]
[...]
Dat noemen ze hardcore mode, daarbij is een schot met een sniper altijd one-shot-kill.
-edit-
spuit 11
[ Voor 18% gewijzigd door cheiron op 11-04-2010 14:30 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Binnenkort kan ik een nieuwe PC kopen
Hopelijk kan ik dan eindelijk BFBC2 met een stabiele framerate draaien, want nu zit het constant op de 25-50(voornamelijk lager in het spectrum) FPS, terwijl ik toch echt liever een betere framerate heb zodat ik er geen nadeel van ondervindt. Het is namelijk best wel frustrerend om midden in een vuurgevecht een hickup te hebben en dan neergeschoten te worden ><
Verder een zeer vette game, lekker om samen te werken met een paar man die ook op mumble zitten.
Hopelijk kan ik dan eindelijk BFBC2 met een stabiele framerate draaien, want nu zit het constant op de 25-50(voornamelijk lager in het spectrum) FPS, terwijl ik toch echt liever een betere framerate heb zodat ik er geen nadeel van ondervindt. Het is namelijk best wel frustrerend om midden in een vuurgevecht een hickup te hebben en dan neergeschoten te worden ><
Verder een zeer vette game, lekker om samen te werken met een paar man die ook op mumble zitten.
Je krijgt misschien wel geen punten als je dood bent maar je kills tellen wel gewoon mee. Net twee kills met een mortar terwijl ik net na het afvuren ervan gesniped werd, dus terwijl ik dood ben kreeg ik gewoon de kills erbij.
Nee hoor ik ook. Wat mij betreft heb je helemaal niks te zoeken in de basis van een ander. Het draait toch altijd weer uit op spwanrapen.Verderf schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:09:
[...]
ben ik de enigste die het c4 plaatsen in de vijand zijn basis echt enorm lame vind =\
jawel bij van die houten gebouwtjes met zo'n soort trapje, moet je springenTsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:19:
Springen om een gebouw in te komen? Via een raam moet dat ja, bij een deur nog nooit hoeven springen.

En kheb t ook gewoon over gewoon schieten van echt close range, je ziet dan alleen maar vuurvonken en de vijand is dan plots verdwenen. Of ik heb iets aan m'n ogen

Dat schokken trouwens heb ik maar af en toe merk ik, maar t blijft heel vreemd. M'n specs zijn meer dan goed om dit spel te draaien.
[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-04-2010 14:57 ]
Plus vele kills waren op een Hardcore server.Frijns.Net schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:52:
[...]
Dit zijn toch recordings van matches op de PC lijkt me?
Om zo te kunnen snipen zul je toch wel een muis nodig hebben.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wat ik ook gruwelijk irritant vind is dat wanneer een game passworded is, hij unranked zou moeten zijn. Maar op de een of andere manier is hij altijd ranked.
Aaaah, dus dat zeggen baserapers tegen zichzelf.Goner schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:01:
[...]
Mwaah, dat saboteren hoort meer bij recon dat dat sneue gesnipe vanuit de achterhoede.
Erg flauwe manier om je K/D omhoog te krijgen. Je pakt tegenstanders in een situatie waar ze door de beperkingen van het computerspel enorm in het nadeel zijn. Begrijp ook niet zo goed dat je er voldoening uit haalt.

Laten we wel zijn; als ik 2 keer gekilled wordt door een UAV die ver weg hangt loop ik ook ff naar het UAV station om iemand te kniven..
Flickr PSN ID= cheironnl
dan doe ik het toch wel goed, net als in bf2 en bf V en bf1942 wat minder is me K/D rate maar 0.5-0.75
maar na 3 dagen had ik gisteren een ronde van 7950 punten, me pins pasten niet eens in beeld
Ging ons wel makkelijk af op de GoT server, die RUSH mode, later op de avond waren de meeste aan t idlen en kwamen de GoTters wat beter terug.
Na 3 dgn dit spel spelen ga ik 10 dagen op vakantie en heb er niet eens zin in, hoezo addictive
maar na 3 dagen had ik gisteren een ronde van 7950 punten, me pins pasten niet eens in beeld
Ging ons wel makkelijk af op de GoT server, die RUSH mode, later op de avond waren de meeste aan t idlen en kwamen de GoTters wat beter terug.
Na 3 dgn dit spel spelen ga ik 10 dagen op vakantie en heb er niet eens zin in, hoezo addictive
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dat is heel wat anders. Of reageerde je niet op mij?cheiron schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:53:
Laten we wel zijn; als ik 2 keer gekilled wordt door een UAV die ver weg hangt loop ik ook ff naar het UAV station om iemand te kniven..
Zit ik weer in zo'n kut team met allemaal medics die enkel reviven en niet snappen hoe ze hun geweer moeten vasthouden, van die klotelijers die enkel om punten denken en wie het geen fuck boeit dat de gene die gerevived is na 2 seconde weer dood is.
Ik haat medics.
Ik haat medics.
Net een vette match gespeeld. Mijn team zat redelijk vast op ons spawnpoint omdat de eerste base vanaf onze basis stevig volzat met snipers en dergelijken. Ze zaten in gebouwen dus was lastig erdoor te komen. Na drie keer dood te zijn gegaan maar geswitch naar assault+grenade launcher. Vervolgens heb ik wat granaten in de huizen gepomp en tot konden we er wel door. Tactisch is het erg leuk, die omgeving die kapot kan.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:17:
Ik haat slechte medics, maar goede medics zijn m'n allerallerallerbeste vrienden!

Hebben jullie al van het geluid genoten?
Dat is echt waanzinnig. Elk wapen klinkt anders in verschillende omgevingen
En de ramen breken bij een harde knal
En heb je die vogeltjes wel eens gehoordbrilsmurfffje schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:40:
![]()
Dat is echt waanzinnig. Elk wapen klinkt anders in verschillende omgevingen![]()
LIever dat dan niet reviven. Komt vaak genoeg voor dat terwijl je daar ligt een medic je zo voorbij loopt. Dat zijn pas de mensen die aan hun eigen punten denken. Als medic moet je gewoon zoveel mogelijk mensen zien te reviven.Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:17:
Zit ik weer in zo'n kut team met allemaal medics die enkel reviven en niet snappen hoe ze hun geweer moeten vasthouden, van die klotelijers die enkel om punten denken en wie het geen fuck boeit dat de gene die gerevived is na 2 seconde weer dood is.
Ik haat medics.
Zo speciaal vind ik het nou echt niet klinken hoor.brilsmurfffje schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:40:
![]()
Dat is echt waanzinnig. Elk wapen klinkt anders in verschillende omgevingen![]()
[ Voor 22% gewijzigd door aex351 op 11-04-2010 17:29 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
zo wat kan jij zeiken zeg, je bent ingame meer aan het zeuren dan aan het spelen. misschien moet je zelf wat beter leren spelen heb je niet zo vaak een medic nodig. En zo slecht was je team niet vanmiddag we wonnen elke ronde.Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:17:
Ik haat medics.
Dus stop is met zeuren en ga gewoon met plezier spelen.
Why? Zodat ze direct erna weer dood zijn omdat je ze midden in het slagveld dood schiet en ze daardoor weer 20 seconde niet kunnen bijdragen aan het spel? Nee laat mij maar liggen, ik respawn wel zodat ik weer direct in de aanval kan.aex351 schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:28:
[...]
LIever dat dan niet reviven. Komt vaak genoeg voor dat terwijl je daar ligt een medic je zo voorbij loopt. Dat zijn pas de mensen die aan hun eigen punten denken. Als medic moet je gewoon zoveel mogelijk mensen zien te reviven.
Als ik medic ben dan heb ik vaak een negatieve kill death ratio vanwege healen/reviven. Dat boeit me niet want ik sta meestal 2e in mijn team vanwege het aantal punten wat ik heb.aex351 schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:28:
[...]
LIever dat dan niet reviven. Komt vaak genoeg voor dat terwijl je daar ligt een medic je zo voorbij loopt. Dat zijn pas de mensen die aan hun eigen punten denken. Als medic moet je gewoon zoveel mogelijk mensen zien te reviven..
Als ik recon ben dan wordt ik regelmatig niet gerevived terwijl ik niet midden in het slagveld sta

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 11-04-2010 17:48 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Eindelijk alle sniper gold stars binnen, duurde even maar dan heb je nog niks eigenlijk.
Ik ben het hier toch met Tsurany eens. Soms moet je gewoon iemand laten liggen omdat naar de gevallene toestormen om het te reviven 2 easy kills voor de tegenstander opleveren.iCy schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:47:
[...]
Als ik medic ben dan heb ik vaak een negatieve kill death ratio vanwege healen/reviven. Dat boeit me niet want ik sta meestal 2e in mijn team vanwege het aantal punten wat ik heb.
Als ik recon ben dan wordt ik regelmatig niet gerevived terwijl ik niet midden in het slagveld sta
Als medic heb ik ook gewoon een positieve K/D ratio. Het ligt natuurlijk ook aan speelstijl, meestal blijf ik net even wat achter de assaults en geef ondersteunend vuur, zo kan ik ook beter het "slagveld" overzien, spotten en beter bepalen of ik en het slachtoffer de revive ga overleven.
Buiten dat rennen zwaargewonden meestal even terug naar hun "linie" om dekking te zoeken, dat geeft mij de gelegenheid om veilig een pakketje te deponeren.
En niets is frustrerender als continue door een overijverige medic gereveved te worden om gelijk kansloos afgeschoten te worden.
Een recon staat 9 van de 10 keer niet in het slagveld maar buiten het slagveld, want het is tenslotten een sniper. Die kan je wel fantsoenlijk reviven. Midden in het slagveld ben ik ook selectief.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Een sniper is een sluipschutter, niets meer niets minder. Een recon doet wel degelijk meer en dat is ook héél goed te merken en te doen in BF:BC2. Waarom verward iedereen toch constant sniper met recon? Volgens mij alleen omdat het makkelijker praat...iCy schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:06:
Een recon staat 9 van de 10 keer niet in het slagveld maar buiten het slagveld, want het is tenslotten een sniper.
Maar goed, het allereerste filmpje in de TS legt het je haarfijn uit...
Moest even mijn ei kwijt
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 11-04-2010 20:56 ]
In de meeste gevallen noem ik ze snipers omdat het recons zijn die gewoon zitten de snipen en enkel dat doen. Anders krijg je weer zeikers die zeggen ja maar je hebt ook recons die met een G3 rondlopen of w/e.
Verwijderd
Ik vind dit een beetje naief nagedacht. Een revive is 50 punten waard. Als het een squad member is zelfs 60. Jij gaat mensen vragen (nouja vragen, bevelen) om die punten te laten liggen, voor jouw eigen bestwil. Als jij daar ligt, dan revive ik jou, want ik wil inderdaad die punten. Zo'n revive beslis je in een split second. Je hebt totaal geen tijd om te kijken of de situatie er wel naar is voor degene die op de grond ligt. Gewoon reviven, geen gezeik.Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:17:
Ik haat medics.
Ben ik het mee eens, reviven is toch gewoon altijd chill, je krijgt een 2e kans, weet waar je 'killer' ligt, jij pakt je gun en popt hem direct door zijn hoofd!Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:05:
[...]
Ik vind dit een beetje naief nagedacht. Een revive is 50 punten waard. Als het een squad member is zelfs 60 80. Jij gaat mensen vragen (nouja vragen, bevelen) om die punten te laten liggen, voor jouw eigen bestwil. Als jij daar ligt, dan revive ik jou, want ik wil inderdaad die punten. Zo'n revive beslis je in een split second. Je hebt totaal geen tijd om te kijken of de situatie er wel naar is voor degene die op de grond ligt. Gewoon reviven, geen gezeik.
En dat is dus het probleem, van die prut medics die graag hun punten willen en het niet boeit of de vijand klaar staat om die gene direct na het spawnen weer neer te schieten. Direct reviven en niet checken of de kust veilig is.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:05:
[...]
Ik vind dit een beetje naief nagedacht. Een revive is 50 punten waard. Als het een squad member is zelfs 60. Jij gaat mensen vragen (nouja vragen, bevelen) om die punten te laten liggen, voor jouw eigen bestwil. Als jij daar ligt, dan revive ik jou, want ik wil inderdaad die punten. Zo'n revive beslis je in een split second. Je hebt totaal geen tijd om te kijken of de situatie er wel naar is voor degene die op de grond ligt. Gewoon reviven, geen gezeik.
Medics zoals jij hoop ik nooit in m'n team te hebben, waardeloos.
Voor je op staat heb je alweer een granaat of raket tussen je tanden.The Great HooD schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:11:
Ben ik het mee eens, reviven is toch gewoon altijd chill, je krijgt een 2e kans, weet waar je 'killer' ligt, jij pakt je gun en popt hem direct door zijn hoofd!
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 11-04-2010 19:15 ]
Inderdaad naïef gedacht. Een goede medic kijkt éérst of de kust vrij is, zo niet dan knal je de tegenstander af (of doet een poging) voordat je gaat reviven. Als er dan tegenstanders achter cover zitten waag ik er een granaat aan, dat helpt meestal (1e reactie is meestal RUN!)Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:05:
[...]
Ik vind dit een beetje naief nagedacht. Een revive is 50 punten waard. Als het een squad member is zelfs 60. Jij gaat mensen vragen (nouja vragen, bevelen) om die punten te laten liggen, voor jouw eigen bestwil
Je team is echt niet gebaat met jouw 50 punten en 2 dode teamleden.
Die beslissing die je in een split second moet maken maakt het verschil tussen een goede medic en een waardeloze.
Edit: Tsurany was me nét voor.
Hoe komt het toch steeds dat je zo zit te muggeziften? Speel es in een vast squad en je hebt al die irritaties niet. Waarom? Omdat samenwerken enorm loont! En als een onbekende je revived (ipv een teammate) doe JIJ iets fout!Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:15:
[...]
En dat is dus het probleem, van die prut medics die graag hun punten willen en het niet boeit of de vijand klaar staat om die gene direct na het spawnen weer neer te schieten. Direct reviven en niet checken of de kust veilig is.
[...]
Voor je op staat heb je alweer een granaat of raket tussen je tanden.
Tuurlijk kun je de medic wel verwijten dat ie had moeten kijken, maar in een hoop gevallen leef je lang genoeg om je tegenstander alsnog mee te nemen
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 11-04-2010 19:28 ]
Verwijderd
Denk jij dat er uberhaupt medics zijn die anders handelen dan? Gezien jouw ziekelijke eigenwijsheid vermoed ik van wel. Stomme vraag eigenlijk.Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:15:
[...]
En dat is dus het probleem, van die prut medics die graag hun punten willen en het niet boeit of de vijand klaar staat om die gene direct na het spawnen weer neer te schieten. Direct reviven en niet checken of de kust veilig is.
[...]
Voor je op staat heb je alweer een granaat of raket tussen je tanden.
10 keer wordt je op zo'n manier genaaid. 90 keer wordt je gerivived en is er niks aan de hand. Daar praat je niet over. Daar ben je blind voor, helaas.
Keep on playin, keep on complaining, Tsurany.
Nee waarom zou ik daar wel over praten? Daar heb ik geen last van. Echter wanneer het gewoon 4 keer achter elkaar gebeurt begint het enorm te irriteren. Dan hebben die medics echt een plaat voor hun kop en daar betaal ik uiteindelijk de prijs voor, dat is wat zo gigantisch zuigt. Je word keihard genaaid door de domheid van je eigen teammates. Als ik zou mogen kiezen tussen de huidige situatie en nooit gerevived worden kies ik voor het laatste.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:27:
[...]
10 keer wordt je op zo'n manier genaaid. 90 keer wordt je gerivived en is er niks aan de hand. Daar praat je niet over. Daar ben je blind voor, helaas.
Ben je dood? Gewoon respawnen of bij een squadmate spawnen.
Om eens een ander onderwerp aan te snijden, wat vinden jullie van de M93R Burst? Wil er een gold medal mee halen maar hij zuigt echt behoorlijk, doet eigenlijk geen damage, totaal niet nauwkeurig en daardoor op korte en lange afstand een stuk slechter dan zijn twee voorgangers.
Net trouwens een prima medic gehad, reviven zodra de kust veilig was en hij de andere had gedood. Daarmee wel bijna de mcom gesloopt maar de timer liep af nadat hij gearmed was
En blijf het jammer vinden dat de engineers perse een rocket launcher of mines mee moeten nemen, ze hebben de perfecte wapens om lekker sneaky bitch te zijn maar geen leuk extraatje die daarbij kan helpen.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 11-04-2010 20:10 ]
Je trekt wel heeel erg veel conclusies uit een losse opmerking van me ... ass-uming a lot.Phobophile schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:35:
Aaaah, dus dat zeggen baserapers tegen zichzelf.
Erg flauwe manier om je K/D omhoog te krijgen. Je pakt tegenstanders in een situatie waar ze door de beperkingen van het computerspel enorm in het nadeel zijn. Begrijp ook niet zo goed dat je er voldoening uit haalt.
(kijk 's naar m'n stats, dan zie dat ik als recon precies 1u20min gespeeld heb ...)
Zeker met snipen van mensen die net gerevived waren ...Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:53:
Eindelijk alle sniper gold stars binnen,
[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 11-04-2010 20:40 ]
HihiGoner schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:37:
Zeker met snipen van mensen die net gerevived waren ...
En het mooie van alles is; het is en blijft een game. En waarom gamen mensen meestal?? Om lol te hebben.
Just enjoy the game guys.
Just enjoy the game guys.
iPhone 8 Plus iPad air 2
Trouwens, als je attacker bent bij rush bijvoorbeeld en je wordt gerevived, dan gaan er toch geen tickets af voor het aanvallende team?
Verwijderd
Had een lekkere bug daarnet zeg. Ik maakte kills, assists, etc, maar ik kreeg m'n punten niet (in het scorescherm). Dan heb je een K/D van 2/1 en nog 0 punten
Op meerdere servers last van gehad.
Atacama Desert + mines is trouwens wel erg vet! Waar ik dan wel weer een hekel aan heb zijn engineers die met de laatste (laser-guided) RPG in een hoekje op mensen gaan lopen knallen. Nee, dan moet je voor noobtuben tenminste nog íets van skill hebben.
Atacama Desert + mines is trouwens wel erg vet! Waar ik dan wel weer een hekel aan heb zijn engineers die met de laatste (laser-guided) RPG in een hoekje op mensen gaan lopen knallen. Nee, dan moet je voor noobtuben tenminste nog íets van skill hebben.
Nee, dan krijgt je team het ticket terug. Soms zie je de tickets dan ook optellen in plaats van aftellen.Dersan schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:58:
Trouwens, als je attacker bent bij rush bijvoorbeeld en je wordt gerevived, dan gaan er toch geen tickets af voor het aanvallende team?
Omdat je zo weer een linie kan opbouwen. Ik revive ook iedereen die ik tegenkom en zo nodig ren ik dwars door het slagveld heen. Zodra ze weer dood gaan revive ik ze meteen en drop ik een heath pack. Als verdedigende team kan je zo een gebied vast houden en als aanvallende team kan je blijven aanvallen (met behoud van tickets).Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:39:
[...]
Why? Zodat ze direct erna weer dood zijn omdat je ze midden in het slagveld dood schiet en ze daardoor weer 20 seconde niet kunnen bijdragen aan het spel? Nee laat mij maar liggen, ik respawn wel zodat ik weer direct in de aanval kan.
Om nou weer helemaal bij het begin te spawnen is gewoon zonde van de moeite. Je moet ten eerste vaak een hele stuk lopen en ten tweede heb je het gebied al verloren, terwijl de tegenpartij zich hergroepeert.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik vind het altijd supercool als ik gerevived word. De hele animatie+geluid er omheen is ook echt alsof je naar adem happend weer het leven ingetrokken wordt. Nieuwe kans om door te knokken zonder dat je K/D eronder lijdt. Ik ben dol op medics
Wij zijn dol op jullie, hulpeloze ontzielde lichaampjes smachtend naar onze levensgevende vonkPhobophile schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:25:
Ik vind het altijd supercool als ik gerevived word. De hele animatie+geluid er omheen is ook echt alsof je naar adem happend weer het leven ingetrokken wordt. Nieuwe kans om door te knokken zonder dat je K/D eronder lijdt. Ik ben dol op medics
Het spel beloont je ontzettend om medic te zijn. 80 punten voor elke squad revive, die lopen snel op.
En een M60 is top om lekker te knallen op afstand, of een MG3 om mensen aan flarden te ratelen nabij Mcoms of vlaggen, ik geniet met volle teugen.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
En daar zit je fout, het spijt me dat ik je uit die droom moet helpen maar je death krijgt je helaas niet terug, in tegenstelling tot de ticket.Phobophile schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:25:
M16A2 is echt gek hoor, Red dot + magnum ammo = baas
Zoals gezegd: Wrong, je K/D lijd er juist onder omdat het gewoon als death telt.Phobophile schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:25:
Net met een Abrahms een Apache uit de lucht geschoten(main gun). Dat was toch wel even een 'lol pwnd' momentje.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Heal me of niet als je Medic bent, maar ey, als ik recon speel, ga dan niet voor me staan als ik aan het spotten, snipen of mortars op tanks aan het droppen ben. Ik heb zo een gruwelijke hekel aan mesnen die hun speelstijl aan mij willen opdringen. Eerder deze avond was Maxxos zo plezant om dat te doen, echt ubercool, NOT. Live with it, or change squad/team.
http://yor.minitroopers.com
Komt waarschijnlijk omdat je dood was op het moment dat je de punten kreeg? Sinds enkele dagen krijg je geen punten meer als je dood bent, ookal verschijnen ze wel op je scherm(bijv MCOM destroy of kill assist)Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:00:
Had een lekkere bug daarnet zeg. Ik maakte kills, assists, etc, maar ik kreeg m'n punten niet (in het scorescherm). Dan heb je een K/D van 2/1 en nog 0 puntenOp meerdere servers last van gehad.
bug in r9 ofzo?link_mario schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:49:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat je dood was op het moment dat je de punten kreeg? Sinds enkele dagen krijg je geen punten meer als je dood bent, ookal verschijnen ze wel op je scherm(bijv MCOM destroy of kill assist)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Bijna alles op goud gehaald voor de medic. Heb nu brons met de MG3 gehaald alleen gaat het qua kills niet zo snel als met de M60XanderDrake schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:30:
[...]
Wij zijn dol op jullie, hulpeloze ontzielde lichaampjes smachtend naar onze levensgevende vonk![]()
Het spel beloont je ontzettend om medic te zijn. 80 punten voor elke squad revive, die lopen snel op.
En een M60 is top om lekker te knallen op afstand, of een MG3 om mensen aan flarden te ratelen nabij Mcoms of vlaggen, ik geniet met volle teugen.
Winners never cheat, Cheaters never win
MG3 moet je echt in close combat gebruiken, dan gaat het flink rap. Moet zelf nog het eerste wapen van de engineer en de Scar-L naar goud krijgen en dan alle wapens goud bij de kits. Kan ik beginnen aan alle algemene wapens en handguns.
Oke dit is wel het toppunt nu, door zo'n klote medic gerevived terwijl het gebouw instorte, hij moet dat geluid gehoord hebben want ik hoorde het net nadat ik dood was. Echt een klapmongool.
Oke dit is wel het toppunt nu, door zo'n klote medic gerevived terwijl het gebouw instorte, hij moet dat geluid gehoord hebben want ik hoorde het net nadat ik dood was. Echt een klapmongool.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2010 00:21 ]
Inmiddels heb ik alle assault-rifles unlocked. En toch heb ik het idee dat die M16A2 niet echt sterker is dan de unlocks ervoor. Klopt dat? Aan welke geven jullie de voorkeur?
Hehe, ik zou echt niet meer een gebouw inrennen dat kraakt in zijn voegen, ook niet als medicTsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:11:
Heeft hij het overleeft?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Hij is niet per se sterker. Umzoomed al helemaal niet. Maar het is ondertussen wel m'n favoriete assault wapen. Het ligt echt aan je speelstijl.SyS_ErroR schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:27:
Inmiddels heb ik alle assault-rifles unlocked. En toch heb ik het idee dat die M16A2 niet echt sterker is dan de unlocks ervoor. Klopt dat? Aan welke geven jullie de voorkeur?
Verwijderd
XM8 of de Abakan AN-94. Alleen de AUG is nog redelijk in close combat, de rest is zo goed als waardeloos.SyS_ErroR schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:27:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 00:35 ]
Geen flauw idee, ik bid van niet. Maar ik was als een malle aan het proberen naar de uitgang te komen, stierf in de deuropeningXanderDrake schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:30:
[...]
Hehe, ik zou echt niet meer een gebouw inrennen dat kraakt in zijn voegen, ook niet als medic
Heeft hij het overleeft?
http://www.mlwgames.com/badcompany2/SyS_ErroR schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:27:
Kan je de exacte stats vergelijken.
Zelf kies ik sowieso niet voor burst wapens, is leuk als je zelf niet in staat bent je trigger goed te gebruiken maar kan je dat wel dan is een full auto wapen veel voordeliger.
Niet helemaal mee eens. De M14 heeft gewoon een heerlijke damage output. Als je blijft klikken is hij ook vrijwel vol automatischTsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:35:
[...]
Zelf kies ik sowieso niet voor burst wapens, is leuk als je zelf niet in staat bent je trigger goed te gebruiken maar kan je dat wel dan is een full auto wapen veel voordeliger.
Je hebt enkel 0,0 controle over de output, altijd 3 kogels. Met een full auto kan je korte salvo's afvuren maar ook langere van 6-7 kogels. Geeft je een stuk meer controle over de situatie. En snelle bursts legt het altijd af tegen vol automatisch, maar dat is logisch.
Verwijderd
Heb zelf ook liever full auto, zeker met de USAS12 is het zeer voordelig t.o.v. de Saiga die semi-automatisch is. Iets minder damage met de USAS maar had in 3 dagen al 400/500 kills waar ik met de Saiga er zeker een week mee bezig was om 500 kills te halen.Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:47:
Je hebt enkel 0,0 controle over de output, altijd 3 kogels. Met een full auto kan je korte salvo's afvuren maar ook langere van 6-7 kogels. Geeft je een stuk meer controle over de situatie. En snelle bursts legt het altijd af tegen vol automatisch, maar dat is logisch.
Gewoon handig, muisknop inhouden en blazen met die USAS, vooral in close combat aan te raden.
Verwijderd
Dit is al vanaf het begin zo.link_mario schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:49:
[...]Sinds enkele dagen krijg je geen punten meer als je dood bent, ookal verschijnen ze wel op je scherm(bijv MCOM destroy of kill assist)
Verwijderd
BC2 heeft wel de reputatie van DICE met hit/bulletreg meegekregen. Een LMG in full auto fire schiet maar 50% van de kogels af, ook al lijkt het alsof je er 100 schiet, het zijn er 50.Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:47:
Of dit voor Assault/Engineer wapens ook opgaat heb ik nog niet getest, maar bij de LMG's is het overduidelijk om gewoon heel snel te klikken, heb je minste spread/kick en ze zijn toch op 4-5 hits dood. Dit maakt de M60 helemáál overpowered.
Probeer het maar eens, en dan niet opgeven na één of twee keer proberen, uiteindelijk schiet je bijna net zo snel als een full auto en kill je dubbel zo snel.
Om de kogels van je LMG te testen kun je 2 manieren gebruiken:
1: Schiet tegen een muur aan met je game op de hoogste instellingen (om geen particles/effects of hoe het ook genoemd wordt te verliezen) en tel de kogelgaten.
2: Pak een tweede PC, of via TS/Ventrilo, en schiet op iemand met 10 kogels in een spray, je zult het dubbele aantal hits nodig hebben om iemand om te leggen dan met single fire.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 00:55 . Reden: typo ]
Ik weet eigenlijk niet waar ik dit kan en mag plaatsen en of ik wel een link naar onze site mag plaatsen 
Maar we zijn vanuit OFP een tactical community begonnen en meeste leden daarvan.. Ik ben bezig met bc2 waar ik eigenlijk nog mensen voor zoek om samen aan de site te kunnen werken en samen te gamen natuurlijk..
Wij zijn geen clan begonnen omdat we geen leiders hebben en willen.. Iedereen is gelijk
Alles is nu nog in opbouw zowel OFP als BC2. Daarom hebben we ook nog geen eigen bc2 server maar staat zeker in de planning! En als je ons mee kan en wil helpen met dingen wat je leuk lijkt kun je ons joinen..
Voor de rest hou ik het maar kort want schooien is wel het laatste
We maken allen gebruik van Xfire, mijn Xfire username is worrelbier
Maar we zijn vanuit OFP een tactical community begonnen en meeste leden daarvan.. Ik ben bezig met bc2 waar ik eigenlijk nog mensen voor zoek om samen aan de site te kunnen werken en samen te gamen natuurlijk..
Wij zijn geen clan begonnen omdat we geen leiders hebben en willen.. Iedereen is gelijk
Alles is nu nog in opbouw zowel OFP als BC2. Daarom hebben we ook nog geen eigen bc2 server maar staat zeker in de planning! En als je ons mee kan en wil helpen met dingen wat je leuk lijkt kun je ons joinen..
Voor de rest hou ik het maar kort want schooien is wel het laatste
We maken allen gebruik van Xfire, mijn Xfire username is worrelbier
Dit is nou precies waarom ik zeg dat het van je speelstijl afhangt. M16a is het meest accuraat. Ik kan bursts van 3 doen, maar de 6 kan net goed door 2 keer snel te klikken. Tussen de goede assault wapens zit gewoon weinig verschil. Er is niet echt een betere of mindere.Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:47:
Eerst speelde ik continu met de AN-94 van zodra ik die geunlocked had. Ook de M416 en M16A2 konden me niet direct overtuigen om over te stappen.SyS_ErroR schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:27:
Maar nu ben ik toch sinds een goeie week met de M416 (met magnum bullets) begonnen en het lijkt mij nu veel beter te liggen dan toen ik het testte als ik het net geunlocked had.

Burst wapens kunnen wel handig zijn, omdat je weet dat de meeste bullets wel raak zijn. Maar dan moet je heel precies op de juiste milliseconde je burst loslaten op de enemy terwijl die voorbijloopt. En nu heb ik ondervonden dat dit bij mijn speelstijl toch niet echt past: als je veel close combat meemaakt, kunnen die bursts soms wel nadelig zijn.
De iron sight op de AN-94 is ook vervelend waardoor ik daar wel een RDS moest gebruiken. Die van de M416 is wél goed waardoor ik nu dus die specialization voor dubbel aantal nades en tubes kan gebruiken.
Daarom gebruik ik nu dus de M416 en ben er heel blij mee.
Snipen is vet, op zieke afstanden supersnel aanleggen, vuren en de headshot zien... Maar niks haalt het bij dit:

en dan RAKEN!!!!!!!11111oneone

Tracer heeft geen drop dus je tekening klopt niet.Technicality schreef op maandag 12 april 2010 @ 02:29:
Snipen is vet, op zieke afstanden supersnel aanleggen, vuren en de headshot zien... Maar niks haalt het bij dit:
[afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Say what!? Klote, dat verandert de zaak zegThe Great HooD schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:54:
[...]
En daar zit je fout, het spijt me dat ik je uit die droom moet helpen maar je death krijgt je helaas niet terug, in tegenstelling tot de ticket.
M16A2 is echt gek hoor, Red dot + magnum ammo = baas

Volgens mij heeft de tracer ook drop hoor. Als ik een tank in de verte wil marken dan moet ik echt wel wat hoger mikken. In de tekening heeft ie gewoon de dart omhoog geschoten en vloog de chopper er keurig tegenaan zeg maar. Er is niks leukers dan een chopper weten te marken met een tracer. Op dat moment is het al afgelopen met hemPhyxion schreef op maandag 12 april 2010 @ 06:53:
[...]
Tracer heeft geen drop dus je tekening klopt niet.
Iemand al eens een tracer op een enemy soldier geplaatst? Van het weekend liep een van mn buddies ineens als kerstboom rond met een knipperend lichtje op zn rug. Dat lijkt me ook wel lachen... denk dat het wel werkt... iemand marken en weg laten lopen en dan locken, raket afschieten en SPLET!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik heb wel eens in een vuurgevecht een leeg magazijn gehad waarna ik nog net naar mn tracer kon switchen en mn tegenstander taggen, vlak daarna was ik dood.
na de respawn instant locken, raket in de lucht mikken en met een mooi boogje recht op m in laten slaan xD
na de respawn instant locken, raket in de lucht mikken en met een mooi boogje recht op m in laten slaan xD
Grote kans dat ik dat wasJohnnyV76 schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:02:
[...]
Volgens mij heeft de tracer ook drop hoor. Als ik een tank in de verte wil marken dan moet ik echt wel wat hoger mikken. In de tekening heeft ie gewoon de dart omhoog geschoten en vloog de chopper er keurig tegenaan zeg maar. Er is niks leukers dan een chopper weten te marken met een tracer. Op dat moment is het al afgelopen met hem
Iemand al eens een tracer op een enemy soldier geplaatst? Van het weekend liep een van mn buddies ineens als kerstboom rond met een knipperend lichtje op zn rug. Dat lijkt me ook wel lachen... denk dat het wel werkt... iemand marken en weg laten lopen en dan locken, raket afschieten en SPLET!
Zat in close combat als anti-tank. Ik denk pak ik mooi mijn pistol om hem af te maken. "Tracerdart plant +30"
Ik sprint weg pak mijn Rpg, piep piep lock .Merry christmas Bravo Two
Sinds dien doe ik het bij alle snipers, en dan van een afstandje neer schieten
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik het meest met de m16a2 speel, vanwege zijn nauwkeurigheid. Icm mgnm leg je ze snel neer, op HC servers heb je mgnm uiteraard niet nodig. AN-94 is ook goed, maar ik ervaar hem als minder snel uqa RoF. Ook vanuit hipfire (dus niet via je iron sight) blijft hij accuraat.SyS_ErroR schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:27:
Andere assaultguns ben ik niet zo heel kapot van, ook vanwege het feit dat ze redelijk 'hoog' zijn, waardoor ze een kwart van je rechterscherm in beslag nemen (zeker met alle hulpstukken erop)
Ja, meerdere keren. Loop wel eens met die dartgun rond te hollen achter een heli of tank aan en kom dan opeens een vijand tegen of met een lege rifle gauw switchen naar je handgun, oeps ! alleen dartgun! Reflex is dan toch mikken en schieten ...heeft alleen helemaal geen effect. Tenzij iemand 'm een rpg stuurt.JohnnyV76 schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:02:
Iemand al eens een tracer op een enemy soldier geplaatst?
Eens! Heb 'm sinds een paar dagen en hij echt heel accuraat. En zeker op hardcore heel effectief ...Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:40:
Ik moet zeggen dat ik het meest met de m16a2 speel, vanwege zijn nauwkeurigheid. Icm mgnm leg je ze snel neer, op HC servers heb je mgnm uiteraard niet nodig.
Op nr 2 staat de Abakan.
[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 12-04-2010 08:48 ]
Of op een sniper die te ver weg zit om zekerheid te hebben dat je hem met een M2 goed raakt... Trace erop (die blijft rechtuit gaan) en dan de rpg erachteraan
"Mekker, blaat"
Vind dat ze eigenlijk toch wat dingen moeten omgooien, de mortars naar assault, de mortars weg bij Recons, en de C4 naar engineers. De mortars worden nu te pas en te onpas gewoon op gebieden gegooid. Samen met de lag die ik opeens sinds vandaag heb als er iemand op mij schiet is het heel erg irritant.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
eersgisteren nieuw pr neer gezet
Toont wel aan hoe groot het verschil is tussen de niveaus en servers waar je speelt.
Mijn vaste setup gebruikt voor deze game:
AN94 + 40MM + 1911 + 4x Opt + Magnum ammo + (zoom op voertuigen)
Als je dan al dat gezeur hoort over de M60, dan kan ik altijd alleen maar lachen. De AN met 4 x zoom maakt gehakt van medics, snipers, Carl gustav gebruikers en wat dan ook. 3~4 bursts is voldoende om iemand stof te laten happen. En die bursts kun je, al naar gelang de afstand, binnen 2 seconden afvuren.
2e screenie aanwezig om te laten zien dat het geen toobfestival was

Toont wel aan hoe groot het verschil is tussen de niveaus en servers waar je speelt.
Als je dan al dat gezeur hoort over de M60, dan kan ik altijd alleen maar lachen. De AN met 4 x zoom maakt gehakt van medics, snipers, Carl gustav gebruikers en wat dan ook. 3~4 bursts is voldoende om iemand stof te laten happen. En die bursts kun je, al naar gelang de afstand, binnen 2 seconden afvuren.

Verwijderd
Misschien is het slim om deze site in het TS te plaatsen mits deze nog niet geplaatst is, deze site geeft je duidelijker zicht op de voortgangspunten voor rank, wapons en specs en geeft een goede vergelijking.
Dat is al gedaan maar de TS is een grote puinhoop waardoor je niks terug vind.
Verwijderd
Je hebt gelijk maar is erg lastig terug te vinden.Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:43:
Jij hebt tijd zat zo te zien, kun jij daar niet even iets aan doen ??Tsurany schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:43:
En schrijf dan gelijk een patch voor BFBC2 om je te laten reviven optioneel te maken ... en fix die DirectX9 bug effe.
Misschien is de M16 dan iets voor jou.ErA schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:59:
eersgisteren nieuw pr neer gezet![]()
Ik gebruik hem altijd 3/4 bursts en iemand is neer op welke afstand dan ook. Die burst zijn door de (voor assault rifles de op 1 na hoogste fire rate) binnen 1s afgevuurd (als je natuurlijk wel weet hoe je ermee moet spelen) Een M16 is in mijn handen effectief op long range door de automatische burst, maar ook op short range door de op 1 na hoogste fire rate van de assault rifles. (Alleen de F2000 heeft hogere fire rate).
Je moet natuurlijk een trigger finger hebben
Verwijderd
Omg ik heb wat leuks ondekt, in sommige mappen ga ik vanaf de basis naar de eerste span flag met een tank, op de basis gooi ik er dan telkens 3 bommen op die ik op afstand af kan laten gaan. Echt waar de zelfde naabs gaan telkens weer in die tank zitten. En ik zit dan vanaf de basis trug te sniperen en te kijk
of er iemand in die tank kruipt. Heerlijk die reacties die ik er op krijg. Je word gewoon lamlendig gescholden erna dus doe ik lekker mee
of er iemand in die tank kruipt. Heerlijk die reacties die ik er op krijg. Je word gewoon lamlendig gescholden erna dus doe ik lekker mee
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 10:08 ]
Heb in het weekend tijd zat ja, doordeweeks nietGoner schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:59:
[...]
Jij hebt tijd zat zo te zien, kun jij daar niet even iets aan doen ??
Nouja ik zat wel te denken, misschien moet ik Dice maar voorstellen om het project management over te nemen, dan zou het wel gelijk een stuk beter werken. Gelijk alle bugs gefixt, punten telling die werkt, noob wapens die minder effectief zijn. Iedereen wintEn schrijf dan gelijk een patch voor BFBC2 om je te laten reviven optioneel te maken ... en fix die DirectX9 bug effe.
Verwijderd
Gisteren ook eens langsgeweest op de GOT servers, wel super lachen trouwens.
Op een gegeven moment als engineer al men mines gedropped, ammo helemaal leeg en als ultieme poging geprobeerd van een enemy tank met men repair tool af te maken.
Reacties hierop vond ik wel super :
- Welke idioot zit een enemy tank te repairen? etc....
(je kan deze gewoon zo afmaken hoor, en aangezien ik al geen ammo meer had....)
In ieder geval, jullie gaan me vaker zien op die server
Op een gegeven moment als engineer al men mines gedropped, ammo helemaal leeg en als ultieme poging geprobeerd van een enemy tank met men repair tool af te maken.
Reacties hierop vond ik wel super :
- Welke idioot zit een enemy tank te repairen? etc....
(je kan deze gewoon zo afmaken hoor, en aangezien ik al geen ammo meer had....)
In ieder geval, jullie gaan me vaker zien op die server
Verwijderd
Lol dus as ik het goed begrijp kun je een enemy tank met de repair tool kapot maken?
Ik heb nu trouwens ook GoT voor mijn naam staan er werd om gevraagd,
Na het lezen van dit topic krijg ik direct weer zin in gamen
Edit
Mischien een leuke toevoeging voor de startpost, dat progammatje waar je mee de gfx settings kan tweaken.
De naam ben ik ff kwijt maar zit al op versie v2.0
Edit
Mischien een leuke toevoeging voor de startpost, dat progammatje waar je mee de gfx settings kan tweaken.
De naam ben ik ff kwijt maar zit al op versie v2.0
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 10:39 ]
Jep, je kunt een enemy tank gewoon uit elkaar boren. Gaat nog redelijk snel ook. Maar als je er toch zo dichtbij kunt komen kun je beter je C4 pakken denk ik altijd maar.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:29:
Lol dus as ik het goed begrijp kun je een enemy tank met de repair tool kapot maken?
Verwijderd
Ok, ik pak ook C4 boven men tool any day, maar die had ik nu dus net niet mee.
Ik heb wel vaker gehad dat ik daar gewoon tussen loop met men repair gun, en dan de tegenstander maar niet snappen dat hun repairs niets uithalen
Ook nu weer schoot er niemand op me, de inzittende die het in de gaten had sprong eruit en kwam me afmaken, anders was zen tank er al geweest.
[ misschien gebruik ik gewoon echt te veel ammo ]
Ik heb wel vaker gehad dat ik daar gewoon tussen loop met men repair gun, en dan de tegenstander maar niet snappen dat hun repairs niets uithalen
Ook nu weer schoot er niemand op me, de inzittende die het in de gaten had sprong eruit en kwam me afmaken, anders was zen tank er al geweest.
[ misschien gebruik ik gewoon echt te veel ammo ]
Dit topic is gesloten.