[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.134 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:28:
Eerste hit op google

http://ve3d.ign.com/artic...ed-After-Death-Dont-Count

Heb het dus ook van horen zeggen en weet niet of het waar is. :+

Ze zeggen ook dat je niet kan praten tijdens je dood maar ik kan het wel als ik met iemand in een Party zit(op de 360 dus) Dus ze zien Party wel als extern programma terwijl het een ingebouwd xbox programma is |:(

Trouwens een vraagje

Als je achterin een patrolboat zit en je maakt kills met je eigen wapen en je doet dat 4 keer...krijg je dan ook en naval warfare pin? :9

@ larss: Heb jij wel plezier in het spel dan? Zou best begrijpen dat je het spel niet helemaal leuk vind. Zo niet? Props voor je doorzettingsvermogen _/-\o_
ik kan je link niet kijken. aangezien xs4all buisness eruit ligt :X

op google kun je heel veel site vinden die het hebben staan maar linken allemaal naar die zelfde site. ik kan er niks over vinden bij dice. ik neem aan dat die zoiets toch naar buiten gebracht moeten hebben

maar als ze het deden om zo suicide quads en mensen tegen te gaan. lieten ze na hun dood toch ook niet meer mcom damage + XX xp zien in het scherm. want zo denken mensen inc. ik dat ze als nog punten.

en wat doen ze met kills als in tegelijk dood. als jij 1sec later bent krijg je geen punten.

ik zeg dat het gelul is en dat je gewoon je xp krijgt

ben aan het verzinnen hoe ik dit kan testen. maar dit gaat eigenlijk alleen op een legeserver met een admin erbij om zo de ronde te laten eindigen zonder enige andere puntje te hoeven te maken suicide atv-c4 -> (mapchange)

als de mogelijkheid zich aanbied maak ik er meteen een filmpje van

[ Voor 29% gewijzigd door Proxx op 09-04-2010 13:31 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat serverspam maar achterwege. Hiervoor kun je eventueel wel je signature gebruiken.

[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 09-04-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:19
Ten opzichte van deel 1 gaat het me nu slechter af, komt natuurlijk ook dat ik even moet inspelen enzo. Maar bijvoorbeeld m'n W/L is iets van 0,5 terwijl dit in deel 1 zeker wel 1,5 was. In deel 1 had je ook typische maps waar je als defender 9/10 won, maar dit komt hier bijna tot niet meer voor.

Ook is m'n geliefde VSS flink generft, wat aan de ene kant ook wel logisch is maar voor mij erg jammer. Dat wapen was gewoon zo fucking fijn, heb er ~7500 kills mee gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door AntraXxX op 09-04-2010 13:31 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Proxx schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:49:
[...]

ik kan je link niet kijken. aangezien xs4all buisness eruit ligt :X
maar als ze het deden om zo suicide quads en mensen tegen te gaan. lieten ze na hun dood toch ook niet meer mcom damage + XX xp zien in het scherm. want zo denken mensen inc. ik dat ze als nog punten.

en wat doen ze met kills als in tegelijk dood. als jij 1sec later bent krijg je geen punten.

ik zeg dat het gelul is en dat je gewoon je xp krijgt

ben aan het verzinnen hoe ik dit kan testen. maar dit gaat eigenlijk alleen op een legeserver met een admin erbij om zo de ronde te laten eindigen zonder enige andere puntje te hoeven te maken suicide atv-c4 -> (mapchange)

als de mogelijkheid zich aanbied maak ik er meteen een filmpje van
Toch is het echt zo, heb er onlangs een mooie uitleg van DICE over gezien maar ik kan deze zo gauw niet terug vinden. Wel lopen er verschillende topics over op het EA forum.

Dit geldt overigens voor alle wapens, dus ook als 2 mensen elkaar neerschieten, krijgt degene die net een fractie van een seconde later was geen punten voor de kill.

EDIT: Quote van DICE:
Points after death.

We intentionally removed "the suicide bomber". Loading vehicles with C4 and driving them into packed enemy locations to gain points when you die was something we looked at for some time. The whole human controlled guided missile system could be used to great effect, especially when bringing in air vehicles, C4 and destruction. Therefore we removed the points gained by this type of "misadventure" - it includes a "look what you could have won" points tally. We realise people who die bravely fighting to the end also suffer a points loss at this point but it is difficult to separate the two in the current system.

[ Voor 22% gewijzigd door Hathor op 09-04-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik zie het nu staan. maar vind het nogal een domme actie. zo krijgen mensen met mijnen dus haast geen punten omdat sommige mijnen er al 3 rondes liggen. maar die mijnen hebben wel veel toegevoegde waarde tegenover het heleteam (een medic wordt ook beloond voor het heale / reviven van een teammate) dus voor zijn inzet voor het team

een ammobox van mij die ik voor mijn dood heb neer gegooid op een goeie plek kan ik dus maar beter elke keer opnieuw op de zelfde plek gooien anders zie ik wel mooi mijn xp omhoog gaan maar aan het eind van het potje blijft het maar magertjes. ik had al het idee dat er ooit iets niet klopte qua punten :X

en met die kamikaze dingen gaat er toch een op de quad en de andere met detonator wacht op spawn tot die op de quad roept. dan hebben ze dus nog helemaal niks opgelost ? :X

weer een kansloze regel =]

[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 09-04-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat serverspam maar achterwege. Hiervoor kun je eventueel wel je signature gebruiken.

[ Voor 137% gewijzigd door PromoX op 09-04-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
Proxx schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:36:
[...]

ik zie het nu staan. maar vind het nogal een domme actie. zo krijgen mensen met mijnen dus haast geen punten omdat sommige mijnen er al 3 rondes liggen. maar die mijnen hebben wel veel toegevoegde waarde tegenover het heleteam (een medic wordt ook beloond voor het heale / reviven van een teammate) dus voor zijn inzet voor het team
Hoe ik het begrijp krijg je wel punten voor dergelijke mijnen. Enkel TERWIJL je dood bent is het onmogelijk punten te scoren. Dit komt wel regelmatig voor dus dat het een domme actie is ben ik het geheel mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

een ammobox van mij die ik voor mijn dood heb neer gegooid op een goeie plek kan ik dus maar beter elke keer opnieuw op de zelfde plek gooien anders zie ik wel mooi mijn xp omhoog gaan maar aan het eind van het potje blijft het maar magertjes. ik had al het idee dat er ooit iets niet klopte qua punten :X

en met die kamikaze dingen gaat er toch een op de quad en de andere met detonator wacht op spawn tot die op de quad roept. dan hebben ze dus nog helemaal niks opgelost ? :X

Meestal lukt het me om voortijdig van de vehicle af te springen en op veilige afstand het zaakje tot ontploffing laten brengen. Maar het blijft funny om met C4 packed vehicles half opgeblazen huizen/structures binnen te rijden, met wisselende resultaten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Het is inderdaad jammer en enigeneers met mijnen en medics/assualt met medic/ammo pack worden hierbij gepakt.

Maar snap het wel er zijn genoeg situaties dat ik denk van wtf waar vuur je die rpg van zo dichtbij af.
Hij krijgt er dan gelukkig geen punten voor maar wel een kill(ook death btw) erbij

De 40mm nade doet het pas vanaf 5 meter ofzo kunnen ze dat ook niet doen met de rpg ofzo? :)
Zou mij een hoop ergenissen besparen op mensen die op 1.4 cm een rpg afvuren ;)
Hathor schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:48:
[...]

Hoe ik het begrijp krijg je wel punten voor dergelijke mijnen. Enkel TERWIJL je dood bent is het onmogelijk punten te scoren. Dit komt wel regelmatig voor dus dat het een domme actie is ben ik het geheel mee eens!
Als dit zo is dan vind ik alles goed.
Behalve dan het feit dat mensen die elkaar nagenoeg gelijk killen met een normaal wapen ook beide een kill en death + punten horen te krijgen. Ook spots en assist van alle type moeten gewoon binnen komen.

[ Voor 37% gewijzigd door phosporus op 09-04-2010 13:55 . Reden: antwoorden op Hathor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:52:
Het is inderdaad jammer en enigeneers met mijnen en medics/assualt met medic/ammo pack worden hierbij gepakt.

Maar snap het wel er zijn genoeg situaties dat ik denk van wtf waar vuur je die rpg van zo dichtbij af.
Hij krijgt er dan gelukkig geen punten voor maar wel een kill(ook death btw) erbij

De 40mm nade doet het pas vanaf 5 meter ofzo kunnen ze dat ook niet doen met de rpg ofzo? :)
Zou mij een hoop ergenissen besparen op mensen die op 1.4 cm een rpg afvuren ;)
dan moeten ze je -10 suicide ook niet mee tellen vind ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Proxx schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:55:
[...]

dan moeten ze je -10 suicide ook niet mee tellen vind ik :+
Je pleegt sucide voordat je doodgaat(klinkt vreemd maar klopt wel volgens mij)
Dus dat gaat al niet door.... en dan had ie ook maar niet suicide moeten plegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Laatst online: 17-09 14:01
[...]

Weet je zeker dat dit ook is bij eerder neergelegde mijnen? Als dat echt zo is dan is het echt kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:56:
[...]

Je pleegt sucide voordat je doodgaat(klinkt vreemd maar klopt wel volgens mij)
Dus dat gaat al niet door.... en dan had ie ook maar niet suicide moeten plegen ;)
het was ook maar een geintje :P
Conundrum51 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:03:
[...]

Weet je zeker dat dit ook is bij eerder neergelegde mijnen? Als dat echt zo is dan is het echt kansloos.
nee maar dat staat ook niet in de uitleg van dice dus daar wordt je ook niet wijzer van ;)
We intentionally removed "the suicide bomber". Loading vehicles with C4 and driving them into packed enemy locations to gain points when you die was something we looked at for some time. The whole human controlled guided missile system could be used to great effect, especially when bringing in air vehicles, C4 and destruction. Therefore we removed the points gained by this type of "misadventure" - it includes a "look what you could have won" points tally. We realise people who die bravely fighting to the end also suffer a points loss at this point but it is difficult to separate the two in the current system.

[ Voor 34% gewijzigd door Proxx op 09-04-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:26

XanderDrake

Build the future!

Geldt dit ook voor medic (dus wanneer een medic sterft en zijn medpack nog steeds spelers verbindt, krijgt hij dan geen punten omdat hij dood is)?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
Volgens mij telt het niet bij mijnen hoor. Ben redelijk zeker dat ik wel eens doodgegaan ben, mijnen afgingen en ik gewoon punten kreeg.

Met de rocketluancher dan weer niet. Daarvan heb ik het idee dat ik niet alleen punten mis, maar de rocket zelfs geen damage meer doet als ik dood ben. Regelmatig dat een tank nog maar een klein beetje health heeft, ik een raket erop schiet, dood ga, en de tank gewoon blijft staan. Ik zie dan ook geen impact van de raket in de kill-cam. Jammer dat..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

XanderDrake schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:00:
[...]

Geldt dit ook voor medic (dus wanneer een medic sterft en zijn medpack nog steeds spelers verbindt, krijgt hij dan geen punten omdat hij dood is)?
Volgens mij krijg je geen punten voor acties terwijl je dood bent :(

@ hierboven: hmm.... volgens mij klopt dat dan wel weer :p

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 09-04-2010 15:05 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:02:
Volgens mij telt het niet bij mijnen hoor. Ben redelijk zeker dat ik wel eens doodgegaan ben, mijnen afgingen en ik gewoon punten kreeg.

Met de rocketluancher dan weer niet. Daarvan heb ik het idee dat ik niet alleen punten mis, maar de rocket zelfs geen damage meer doet als ik dood ben. Regelmatig dat een tank nog maar een klein beetje health heeft, ik een raket erop schiet, dood ga, en de tank gewoon blijft staan. Ik zie dan ook geen impact van de raket in de kill-cam. Jammer dat..
Met mijnen krijg ik ook in en na dood gewoon punten (ook PS3). De frag geeft na dood geen punten. C4 weet ik niet, ik speel zelden / nooit recon.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel grappig, kennelijk ben ik intelligenter dan Dice. Simpele oplossing, je krijgt wel punten voor ammo packs, mediboxen en vuurwapen kills maar niet voor destruction 2.0, Mcom destruction, mijnen en roadkills.
Dat iets uitbreiden zodat je alle vormen van punten verzameling hebt ingedeeld en klaar. Ja het kost even wat tijd en programmeer werk maar het is een prima oplossing.
Wat Dice eigenlijk bedoeld is dat het ze geen fuck kan schelen, ze geen zin hebben ook maar enige moeite te doen om het aan te passen en dat je gewoon niet moet zeuren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
Volgens mij ziet iedereen die denkt punten te krijgen terwijl ze dood zijn, gewoon de "look what you could have won" te zien. Maar of de punten van werkelijk ALLE acties terwijl je dood bent niet worden meegeteld zou eens getest moeten worden.

Het zou wel verschikkelijk gemeen zijn iig. Stel je voor dat je ergens een MCOM plant, verdedigt tot het bitterre eind, maar 3 seconden voor hij ontploft wordt je toch nog net neergeschoten. Dan krijg je dus geen 100 punten voor het slopen van de MCON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:39
Volgens mij wel ja, tenminste volgens die uitleg.

Ik lees het zo dat er gewoon een check gedaan word. Dood bij kill=geen punten, levend bij kill=punten.

Mijnen die je eerder gelegd hebt en die kills maken geven wel punten als je op dat moment leeft, geloof ik. Als je toevallig op dat moment dood bent dus weer niet.

Theoretisch zou je, om er even een voorbeeld bij te halen, als engineer een RPG (carl gustav) op lange afstand afschiet, en je gaat dood maar word weer revived voordat de CG inslaat (die dingen zijn langzaam) en een kill maakt, gewoon de punten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Ben ik de enige die vind dat het "homing system" van de tracer gun niet werkt? Of doe ik iets niet helemaal goed. Ik hoor het graag van jullie.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:56:
[mbr]Laat serverspam maar achterwege. Hiervoor kun je eventueel wel je signature gebruiken.[/]
Ok sorry , ik had hier al anderen hun servers zien aankondigen dus wist niet dat het als spam aanschouwd werd , wou gewoon eens zien of er ergens mensen waren die eens wouden clan battle doen of een andere game mode server zochten ...

My bad :( wont happen again !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah thanks nu weet ik eindelijk dat de 3de (de at4) helemaal niet werkt met een tracert dart zoals iemand anders hier wel zei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Soms snap ik er ook helemaal niks van :D. Ik liep gisteren net van mijn spawn af bij Arica Harbor, krijg ik in een keer +50 kill met de xm8c? Ik had nog geen kogel afgevuurd en was nog niet eens in de buurt bij enemy's :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Tristal schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:04:
Ben ik de enige die vind dat het "homing system" van de tracer gun niet werkt? Of doe ik iets niet helemaal goed. Ik hoor het graag van jullie.
Indd net zoals het filmpje onder je post zorg eerst dat hij niet meer knippert, schiet daarna pas, werkt perfect.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Tsurany schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:26:
Toch wel grappig, kennelijk ben ik intelligenter dan Dice. Simpele oplossing, je krijgt wel punten voor ammo packs, mediboxen en vuurwapen kills maar niet voor destruction 2.0, Mcom destruction, mijnen en roadkills.
Dat iets uitbreiden zodat je alle vormen van punten verzameling hebt ingedeeld en klaar. Ja het kost even wat tijd en programmeer werk maar het is een prima oplossing.
Wat Dice eigenlijk bedoeld is dat het ze geen fuck kan schelen, ze geen zin hebben ook maar enige moeite te doen om het aan te passen en dat je gewoon niet moet zeuren.
Moet jij niet naar hockytraining Tsurany? ;)

Net trouwens even v-sync en dat hbao uitgezet en alles op medium en mijn KDR gaat toch wel even dramatisch omhoog :) Daarvoor speelde ik tussen de 30 en 50 fps, nu tussen de 60 en 120. :D

Wel raar dat met v-sync en hbao aan je framerate alsnog over de 60 gaat(refreshrate TFT). Als het goed is moet dat niet kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dersan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:15:
Soms snap ik er ook helemaal niks van :D. Ik liep gisteren net van mijn spawn af bij Arica Harbor, krijg ik in een keer +50 kill met de xm8c? Ik had nog geen kogel afgevuurd en was nog niet eens in de buurt bij enemy's :D.
Soms krijg ik ook wel eens punten waar ik mijn bedenkingen bij heb. Dan Loop ik al 5 minuten rond zonder iets te doen en krijg ik ineens +30 voor een critical kill assist ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wat Tjoekie hierboven zegt.

Ik krijg vrij vaak de melding dat ik opeens 30 punten krijg voor Critical Kill Assist o.i.d. terwijl ik dan al een keer dood ben geweest enzo.

Is volgens mij simpelweg als je een tegenstander flink verwond en hij pas later doodgaat, je dan alsnog punten krijgt, toch? :P

Btw.: HC spelen in die map met die door midden gebroken boot (Conquest) is het maar al te kewl om met een quad langs de rand van de map rijden (achter de zandduinen zodat je niet gespot kan worden) naar de achterkant van de enemy base, om daar vervolgens een medkitje te droppen en dan one-hit-kills te maken met je M60 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb heel vaak meegemaakt dat ik mijnen ging plaatsen voor een tank bij bv Port Valdez en dat ik daarna doodging en toevallig een paar seconden later een tank aankomt rijden en ontploft zonder dat ik de punten krijg (er staat wel op je scherm van vehicle dmg+ 30 en al die shit maar je krijgt ze in werkelijkheid niet)
Hathor schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:44:
Stel je voor dat je ergens een MCOM plant, verdedigt tot het bitterre eind, maar 3 seconden voor hij ontploft wordt je toch nog net neergeschoten. Dan krijg je dus geen 100 punten voor het slopen van de MCON.
En dit heb ik ook dus 100x meegemaakt. Natuurlijk boeit het me niet zo omdat ik geen points whore ben ofso maar het is wel irritant (dus ben ik toch een punten geiler :D)

[ Voor 44% gewijzigd door Aslanboy1905 op 09-04-2010 17:21 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij krijg je die punten inderdaad als de tegenstander enorm lang blijft doorlopen en later alsnog door iemand vermoord word. Ik weet niet of je ze ook krijgt als hij ondertussen al weer naar volle gezondheid genezen is door een medipack.
Macros4 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:35:
[...]Moet jij niet naar hockytraining Tsurany? ;)
Nee ik doe niet aan hockey, ik fitness. Maar dat vanmiddag al gedaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Trouwens, ik had eerst weinig zin om het op internet te gooien maar het is mij nu al 2x overkomen dus ik hoop dat ze die bug fixxen...

Als je teammaat bv in islas achter de uav gaat zitten en vervolgens precies bovenop de blackhawk landt waarmee je nog aan het wachten bent op teammaten, wanneer je vol zit vervolgens opstijgt....BOEM, commit suicide van iedereen...zonder dat je eerst scheef gaat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hoewel het een rare keus is van Dice vind ik deze conclusie echt te ver gaan.

Ik zie veel verbeteringen bij elke nieuwe update, en als die autobalance op de servers goed werkt (is nu nog een flink probleem), dan lijkt het me dat dat ze naar dit probleem gaan kijken.
Waarom zouden ze alle andere dingen aanpakken en dit niet?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
wow die trace dart had ik nog nooit zo gezien
Dat ga ik na het weekend eens hard uitproberen(Phosporus gaat maar eens voor Vehicle damage, Vehicle destory en tracedart Insignia's)
Dat iets uitbreiden zodat je alle vormen van punten verzameling hebt ingedeeld en klaar.
Vind het van de no points after death ook jammer en hoop dat ze het snel gaan oplossen.
Liefst op de manier hoe Tsunrany hem bescrijft Vind dat via de normale arming je wel gewoon de punten moet krijgen. Vind ook dat mcomm armen en vooral disarmen veel meer punten moet krijgen Heb het over arming niet over het daadwerkelijk opblazen door arming.

Ook vind ik dat het gooien van c4 wel iets verder mag je moet nu praktisch naast iets staat wil je het erop plakken dit is soms gewoon niet te doen als ze op een open plek staan(niet dat in dat geval het dan wel lukt maar goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:13:
Ook vind ik dat het gooien van c4 wel iets verder mag je moet nu praktisch naast iets staat wil je het erop plakken dit is soms gewoon niet te doen als ze op een open plek staan(niet dat in dat geval het dan wel lukt maar goed.)
Voor een open plek heb je dan weer een granaat of natuurlijk "gewoon" je geweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XanderDrake schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:27:
[...]

Hoewel het een rare keus is van Dice vind ik deze conclusie echt te ver gaan.
Is dit je eerste Battlefield game? Dan snap ik je wel.
Ik zie veel verbeteringen bij elke nieuwe update, en als die autobalance op de servers goed werkt (is nu nog een flink probleem), dan lijkt het me dat dat ze naar dit probleem gaan kijken.
Waarom zouden ze alle andere dingen aanpakken en dit niet?
Verbeteringen? Bug fixes ja, dingen die allang hoorden te werken die ze nu pas gaan aanpassen, paar weken na de release. En als ze dit gaan verbeteren dan hebben de eerst twee patches nodig om het erger te maken en daarna twee patches om het te fixen.
Nee ik weet precies hoe het bij Battlefield 2 ging, absoluut niet meer doen dan nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
cheiron schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:02:

der staat in de quote ook dat je de punten te zien krijg op je scherm "destroy vehicle +100" maar dat is om te laten zien wat je had kunnen krijgen :? zo schrik je nog geen suiciders af lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Larrs schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:29:
Ik speel het spel ook, alleen dan af en toe.

Ben ook erg goed... met het kijken naar de killcam. :+

[afbeelding]
Ben vanavond weer bezig geweest en met resultaat. De samenwerking ging beter en een aantal vijanden neer kunnen schieten.

Al ken ik BF2 best goed, is dit spel wel even wennen. En zeker als je vaak MW2 speelt. :P ;)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail1/pc/Larrs81.png

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Vandaag liep het spel voor geen meter. Ook een paar keer crashes en disconnects gehad. Soms zijn er wel momenten waarop het spel wel lekker soepel loopt (tot op een zekere hoogte). Begrijp er niets van.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Larrs schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:40:
[...]

Ben vanavond weer bezig geweest en met resultaat. De samenwerking ging beter en een aantal vijanden neer kunnen schieten.

Al ken ik BF2 best goed, is dit spel wel even wennen. En zeker als je vaak MW2 speelt. :P ;)

[afbeelding]
Ligt er aan hoe je speel. Als ik tactisch iedereen wil neerschieten dan heb ik meer kills dan deaths ongeveer 20-14 ratio. Maar ik speel 9 van de 10 keer dat ik Medic ben met als doel reviven, healen en de bomb pakken. Dan gaat het neerschieten er wel eens bij in :P Soms zelfs en Kill/Death ratio van 3/15 en dan wel 1e staan met aantal punten

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, weer even lol gehad met TriggerNL en Mental_TO :)
Jammer dat we dat laatste potje niet gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:37
iCy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:57:
[...]

Ligt er aan hoe je speel. Als ik tactisch iedereen wil neerschieten dan heb ik meer kills dan deaths ongeveer 20-14 ratio. Maar ik speel 9 van de 10 keer dat ik Medic ben met als doel reviven, healen en de bomb pakken. Dan gaat het neerschieten er wel eens bij in :P Soms zelfs en Kill/Death ratio van 3/15 en dan wel 1e staan met aantal punten
K/D ratio boeit mij ook niet veel, ik ga als assault meestal direct op de Mcom af, als je hem gearmed hebt is het meestal een suicide missie.
Ik heb dan ook wel eens 5/15 maar wel 2 of 3 Mcoms opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08

Video gemaakt door moi: Zie hoe buggy die Hellfire Missile is :P
Best te zien op 480p!

[ Voor 28% gewijzigd door Gamebuster op 10-04-2010 00:47 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:57
Vanavond potje gespeeld op 1 van de GoT servers. Ik heb 2,5 week niet gespeeld ivm tentamens, en kende dus die nieuwe Rush maps ook nog niet. Conclusie, ging helaas niet al te best.

Ook vervelend, tot 3x toe een ctd gehad. Terwijl ik die voorheen nog nooit gehad had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen punten nadat je dood bent, wat voor vrijwel iedereen frustratie oplevert, als oplossing tegen die ene suicide bomber uit duizenden. Ik zie de logica daar wel van in, eerlijk. Ik krijg de indruk dat het een bug is die ze gewoon niet kunnen fixen, want de negatieve feedback die ze hier op krijgen is overweldigend.

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:05:
Geen punten nadat je dood bent, wat voor vrijwel iedereen frustratie oplevert, als oplossing tegen die ene suicide bomber uit duizenden. Ik zie de logica daar wel van in, eerlijk. Ik krijg de indruk dat het een bug is die ze gewoon niet kunnen fixen, want de negatieve feedback die ze hier op krijgen is overweldigend.
laatst zat ik in een potje die gewoon dood was omdat defending waar ik bij was gewoon goed zijn werk deed. toen kwamen er 2 suicide quad/uav en de pot was weer helemaal op top daarna was het gewoon een balanced potje zonder klagen en we hebben het echt gewoon maar net gehaald terwijl we defend waren.

ik kan er dan ook echt niet over klagen. zodra ik een quad zie denk ik meteen suicide quad neer maaien . uav kan wel misselijk zijn maar alqai da stuurt ook geen post schaap/duif van te voren :o boeie

waarom al die engi's medic's of assaults straffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:17:
Het was een lekker avondje ja. Ik moet zeggen dat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik echt met een squad probeerde te flanken enzo en dat beviel prima. Overigens stond ik een beetje versteld hoe snel die M3 tank met sterkere ammo een mcom kapot kan knallen. Daar had ik op een andere server ook al last van maar toen was het met die abram tank van 5 kilometer afstand . IIg hulde voor de persoon die zat te schieten _/-\o_ .

De kerel die tijdens Val Paraiso vanavond die tank jatte uit vijandelijk camp was geniaal. Toen was het offensive team opeens plat })

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Tsurany schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:34:
Is dit je eerste Battlefield game? Dan snap ik je wel.
Ik kan je zeggen dat dit lang niet mijn eerste Battlefield game is, maar voor de rest ga ik je niet verblijden met enig commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Sinds dat ik de Catalyst 10.3 en 10.3a heb geinstalleerd, kan ik niet meer door het venster kijken van de stationaire MG's (met die metalen platen ervoor). Het glas is dan gewoonweg ondoorzichtig geworden. :?

Nog meer mensen die hier last van hebben?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Indy91 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 06:59:
Sinds dat ik de Catalyst 10.3 en 10.3a heb geinstalleerd, kan ik niet meer door het venster kijken van de stationaire MG's (met die metalen platen ervoor). Het glas is dan gewoonweg ondoorzichtig geworden. :?

Nog meer mensen die hier last van hebben?
jup. Schijnt door DX9 te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb nu pakweg totaal anderhalf uur gespeeld, heb nu rank 1 en vind het geweldig :) Moet wel erg wennen na 2,5 jaar Crysis MP gespeeld te hebben. Wat me echter verbaast is dat de Medic nu helemaal niks heeft om iemand beter te maken, ik zie nog niet helemaal hoe ik daar snel punten mee ga halen om wel medicpacks te gaan krijgen. Wel een paar keer een andere kit genomen waar die wel inzitten maar echt opschieten doet t niet, doe ik iets verkeerd?

Ik wilde ter vergelijking nog Modern Warfare 2 installeren (gratis op Steam t weekend) maar na alle berichten van tweakers en 11GB downloaden op 70KBps (hij begon op 1.2MBps nog..) ben ik toch blij met mn gemaakte keuze voor BC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:33
Je krijgt al vrij vlot medpacks en niet korte tijd daarna de defibrilators. Even geduld :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Wat houdt nou een avenger kill in? Ik krijg deze soms op de meest willekeurige momenten als ik iemand omleg.

Gisteren joinde ik een server, ik werd nergers door geraakt en killde iemand. Hup een avenger kill...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sharpp schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:55:
Wat houdt nou een avenger kill in? Ik krijg deze soms op de meest willekeurige momenten als ik iemand omleg.

Gisteren joinde ik een server, ik werd nergers door geraakt en killde iemand. Hup een avenger kill...
Dan maak je iemand af die net een teamgenoot heeft afgemaakt. Avenge = Wraak.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Angeloonie schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:06:
[...]
Dan maak je iemand af die net een teamgenoot heeft afgemaakt. Avenge = Wraak.
En als je wel op tijd was voordat je teammate neer ging heb je een saviour kill :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:04

djidee

Mr. Slungel

JohnnyV76 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:09:
[...]

En als je wel op tijd was voordat je teammate neer ging heb je een saviour kill :)
Die heb ik liever ja... Bij Avenger krijg ik altijd schuldgevoelens... Als ik nou net iets eerder geweest was, had hij nog geleefd ;(

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
djidee schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:38:
[...]

Die heb ik liever ja... Bij Avenger krijg ik altijd schuldgevoelens... Als ik nou net iets eerder geweest was, had hij nog geleefd ;(
schattig.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:06
Wow, gisternacht even wat vaags.
Zat lekker te gamen (Rush) en had het vorige potje als defender, de M416 oid (een na laatste AR iig) unlocked. Ronde verloren, en nu als attackers dezelfde map. Op een gegeven moment connection lost en en het potje daarna was die opeens niet meer unlocked! Oftewel, weer opnieuw de punten halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Nice, net 500 Headshots binnen, de insignia daarvan. Meeste HS toch wel met de GOL gemaakt, en natuurlijk ook de shotgun met 12-slugs combinatie. Het is trouwens wel zo dat op de consoles de hitboxes iets groter zijn t.o.v de PC. Niet dat ik weet hoe daar de hitboxes werken, maar op de console is het dat als je nog iets ernaast schiet met de sniper, je ziet ook de kogel inslaan op de muur naast zijn hoofd, dat hij alsnog een HS registreert en dat hij dan dood is. Handig voor mij, wat minder voor de tegenstander :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:50:
[...]

als je kiest voor de thompson kun je c4 erbij kiezen bij assault :+
Dank voor deze briljante tip! Ik dacht altijd dat de engineer het beste was tegen voertuigen, maar daar klopt dus geen fluit van. Assault + thompson + c4 is mijn nieuwe favoriete class. Tanks vaag je zo weg en met de thompson kan ik prima kills maken. Hij (de thompson) blijft in de stats trouwens wel strak op nul staan. Ik las dat dat iets van een bug was ofzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:54

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Na diehard bf2 te hebben gespeeld, en me nieuwe systeem gebouwd te hebben, deze ook maar besteld, meteen een lekker Battlefield gevoel erbij, wel erg vet om te zien hoe deze francise steeds mooier en realistischer word. Zo stond ik gisteren in een urban map achter een tank die vuurt af, en je ziet de luchtdrukverplaatsing en alle ruiten in de omgevende gebouwen zie je springen, echt een wtf moment..

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/SAiN_ONeZ.png

moet nog wat inkomen, maar daar gaan we tijd insteken :P

gisteren nog met paar van hier op die GoT server mee gedaan, was direct een van de betere potjes (ben pas 2dgn actief...)
Cartman! schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:28:
Heb nu pakweg totaal anderhalf uur gespeeld, heb nu rank 1 en vind het geweldig :) Moet wel erg wennen na 2,5 jaar Crysis MP gespeeld te hebben. Wat me echter verbaast is dat de Medic nu helemaal niks heeft om iemand beter te maken, ik zie nog niet helemaal hoe ik daar snel punten mee ga halen om wel medicpacks te gaan krijgen. Wel een paar keer een andere kit genomen waar die wel inzitten maar echt opschieten doet t niet, doe ik iets verkeerd?

Ik wilde ter vergelijking nog Modern Warfare 2 installeren (gratis op Steam t weekend) maar na alle berichten van tweakers en 11GB downloaden op 70KBps (hij begon op 1.2MBps nog..) ben ik toch blij met mn gemaakte keuze voor BC2 :)
Hehe, precies wat ik dacht toen ik eergister begon, heb nog zitten twijfelen om het hier na te vragen, maar gelukkig ligt het niet aan mij O-) :9
iCy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:57:
[...]

Herkenbaar uit alle voorgaande Battlefield delen, ben ook zo een kip zonder kop die als haantje de voorste met zijn neus midden in de actie wil zitten...

[ Voor 54% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-04-2010 15:15 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XanderDrake schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 02:19:
[...]

Ik kan je zeggen dat dit lang niet mijn eerste Battlefield game is, maar voor de rest ga ik je niet verblijden met enig commentaar.
Dan zou je toch wel ervaring moeten hebben met het 'fixen' van Dice, dat ging nooit snel en nooit goed bij BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Tjoekie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:32:
[...]

Voor een open plek heb je dan weer een granaat of natuurlijk "gewoon" je geweer.
Euhm ik heb het natuurlijk over c4 tegen tanks en dergelijke
Dan hebben granaten geen zin. Laat staan je geweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:18

link_mario

Ofwa?

Vandaag uurtje gespeeld, ik denk dat ik wel 2000 punten ben misgelopen doordat ik dood was en vervolgens punten kreeg(vooral mcom destroyed of kill asists). Wat een onsysteem is dat zeg!

Verder begon er 1 te roepen dat we een noobteam waren terwijl hij zelf en 9 andere stonden te snipen. Toen ik zei dat ie dan zelf maar van z'n berg af moest komen om de mcom te destroyen, zei hij dat hij anders "toch nooit punten scoorde".

Verder wel een leuk spel, het speelt lekker weg en ik merk dat ik beter ga presteren. Haal gemiddeld 2k punten nu, tegenover 1k een week terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Al je goed timed met het springen en het gooien van de C4 kun je heel ver gooien. Kijk maar rond 0:50. http://www.youtube.com/watch?v=Go7Tg-rt-3E#t=0m48s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Wat lees is nou. De punten die je krijgt na het doodgaan krijg je niet. Wat is dat nou weer voor onzin. Als mensen kamikaze stijl willen spelen dan moeten ze dat toch lekker doen. Nu lopen mensen die aanvallend spelen (ik) heel erg veel punten mis. Ik zie geregeld nog punten voorbij komen terwijl ik dood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
harmageddon schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:50:
Je krijgt al vrij vlot medpacks en niet korte tijd daarna de defibrilators. Even geduld :)
Ik had die medpacks en defibrilators al gelijk vanaf het moment dat ik aan het spelen was. Ook de muntiepack e.d. Ik heb die niet hoeven te unlocken.

Trouwens nog een vraag over spot scope van de snipers, hoe werkt dat nou precies? Worden mensen dan automatisch gespot zonder dat je op Q hoeft te drukken?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 16:29:
[...]

Ik had die medpacks en defibrilators al gelijk vanaf het moment dat ik aan het spelen was. Ook de muntiepack e.d. Ik heb die niet hoeven te unlocken.
Had ik ook. Ik ben op level 21 pas voor het eerst met de medic kit gaan spelen, maar ik had al wèl de defib. en de med kit. Er staat wel dat je ze nog moet unlocken, en dat doe je dan ook, al is het wel voor de sier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Trouwens nog een vraag over spot scope van de snipers, hoe werkt dat nou precies? Worden mensen dan automatisch gespot zonder dat je op Q hoeft te drukken?
Je eerste opmerking begrijp ik niets van. Ik moest met alle kits de default gadgets unlocken. Tweede vraag stel ik mezelf ook, enige wat ik kan bedenken is dat als je normaal spot alleen je squad de oranje driehoekjes ziet en met die spotscope dat je hele team ze ziet, maar dit weet ik niet zeker. 12x scope doet bij mij ook weinig, ik zie geen verschil met standaard scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:19:
[...]

Had ik ook. Ik ben op level 21 pas voor het eerst met de medic kit gaan spelen, maar ik had al wèl de defib. en de med kit. Er staat wel dat je ze nog moet unlocken, en dat doe je dan ook, al is het wel voor de sier.
Hoe steekt dat dan in elkaar? Als medic heb ik alleen een pistool en een rukwapen momenteel. Het unlocken van de medickit gaat nog wel even duren zo :{ De truc die ik bedacht heb is om als medic te spawnen en dan een tank in te stappen en mensen te killen. Levert weleens rare dingen op als je gewoon in het veld bent als medic (zonder packs) en iemand gaat bijna dood, ik kan gewoon _niks_ doen om te helpen. Wat dat betreft vind ik dit een rare keuze om een medic gewoon geen medische mogelijkheden geeft in het begin. Nu is het gewoon een halve assault ipv. een medic dus...

Verder een geweldig spel, paar minpuntejs alleen tot nu toe:
- vsync-bug, eerst resolutie wijzigen voordat het werkt
- soms zit je een soort klem tussen wat puin als je snel weg moet komen en dan werkt springen niet en moet je teruglopen maar vaak ben je dan inmiddels al dood
- het medic verhaal van hierboven
- noob servers (wat opzich top is) waarbij dan lui met hoge ranks gaan spelen, dan ben je gewoon een lamer imo, als je er wat van zegt dan gaan ze raar doen dat er toch geen admin is oid.
- het favoriten van servers lijkt niet te werken, ik voeg toe als favorite maar m'n favorite lijst blijft altijd leeg

zomaar wat dingen, niet wereldschokkend en elke game heeft wat tekortkomingen natuurlijk ;) money well spent over t algemeen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:39
Ach, als medic heb je die defib en medpacks binnen n time unlocked.

Die PKM is een redelijke LMG. Als je wat langer speelt (lijkt van niet) zou je ook evt de G3 klasse-onafhankelijke unlock kunnen gebruiken voor short range.
Speel gewoon in een squad mee, pak af en toe iemands kit en zorg dat je op het hoofd mikt, en de punten stromen binnen.

enne... Noob-servers? Bestaan die? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:13:
[...]

Hoe steekt dat dan in elkaar? Als medic heb ik alleen een pistool en een rukwapen momenteel. Het unlocken van de medickit gaat nog wel even duren zo :{ De truc die ik bedacht heb is om als medic te spawnen en dan een tank in te stappen en mensen te killen. Levert weleens rare dingen op als je gewoon in het veld bent als medic (zonder packs) en iemand gaat bijna dood, ik kan gewoon _niks_ doen om te helpen. Wat dat betreft vind ik dit een rare keuze om een medic gewoon geen medische mogelijkheden geeft in het begin. Nu is het gewoon een halve assault ipv. een medic dus...

=
Ik heb eigenlijk geen idee. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik ooit een Medkit op hebt gepakt (met E), en dus ook een defibrilator en een medkit. Ik heb ze nooit hoeven unlocken. Ik kreeg na een tijdje wel zo'n message met Unlocked: Medic kit ofzo. Terwijl ik het dus al een tijdje gebruikte. Vaag gedoe.
In het begin hadden meer mensen dat, en die heb ik toen uitgelachen. Maar zo zie je maar weer, eerst zelf proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Cartman! schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:13:
[...]

In het begin als medic had ik defib en de medkit gelijk. Ik kon deze direct gebruiken.
Ik moet wel zeggen dat ik mee had gedaan met de beta en begonnen ben met de soldaat die ik daar voor had aangemaakt. In de beta hoefde je namelijk de default gadets niet te unlocken. Misschien dat dit het verschil maakte.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ik moest ook de medic pack en de defib unlocken. Dat vond ik vreemd. Maar goed, niets aan te doen hè. Evenals het niet krijgen van punten wanneer je dood bent. Ik heb dit daarnet even gechecked met mijnen. En ja hoor, wanneer je dood bent krijg je gewoon simpel weg de punten niet. Volgens mij hebben een heleboel mensen dit niet door. De kills krijg je wel (als het goed is), maar de punten niet. Erg krom. Hoop dat ze dit nog gaan veranderen aan deze beta spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
offtopic:
Met dank aan Wiethoofd is de TS opgeschoond qua code... :) Nu er meer ruimte vrij is, kunnen er weer meer spelers in geplaatst worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 09:19
Bij mij waren de Medcit en Defib ook al vanaf het begin unlocked gelukkig. Maar ik vond het wel stom dat ze beide nog bij m'n unlockables stonden dus punten die ik verdiende gingen naar de Medcit die ik dus al had...

[ Voor 27% gewijzigd door AntraXxX op 10-04-2010 22:17 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:17:
Was ik weer eens iemand zijn schietschijf?

Moet zeggen, speel nu MW2 en daar gaat het me een stuk beter af gek genoeg. Al doet het me meer denken aan Unreal dan aan CounterStrike.
Ben blij dat BC2 iig dedicated servers heeft.
Tr!gger schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 02:10:
[...]

Het was een lekker avondje ja. Ik moet zeggen dat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik echt met een squad probeerde te flanken enzo en dat beviel prima. Overigens stond ik een beetje versteld hoe snel die M3 tank met sterkere ammo een mcom kapot kan knallen. Daar had ik op een andere server ook al last van maar toen was het met die abram tank van 5 kilometer afstand . IIg hulde voor de persoon die zat te schieten _/-\o_ .

De kerel die tijdens Val Paraiso vanavond die tank jatte uit vijandelijk camp was geniaal. Toen was het offensive team opeens plat })
En dan ons lame noemen :+
Die ene kon wel onwijs goed rijden btw, was niet stuk te krijgen als engineer, mijnen geen zin, gustav geen zin, was blij dat iemand hem op een gegeven moment toch stuk kreeg.

[ Voor 49% gewijzigd door MeNTaL_TO op 10-04-2010 22:29 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:56:
Wow, gisternacht even wat vaags.
Zat lekker te gamen (Rush) en had het vorige potje als defender, de M416 oid (een na laatste AR iig) unlocked. Ronde verloren, en nu als attackers dezelfde map. Op een gegeven moment connection lost en en het potje daarna was die opeens niet meer unlocked! Oftewel, weer opnieuw de punten halen :(
Ja, had ik ook ik op een hc server 25 kills gemaakt (bronze medaille) heb ik opeens connection lost. Moest ik weer opnieuw beginnen.
PS. probeer alle pins en bronze medailles te krijgen want na lv 24 (uit mijn hoofd) valt er niets meer halen
phosporus schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:13:
Euhm ik heb het natuurlijk over c4 tegen tanks en dergelijke
Dan hebben granaten geen zin. Laat staan je geweer
Ik ben 2 keer wel eens dood gegaan in een tank door een granaat, ik had zelfs geen waarschuwing dat de tank bijna kapot ging. :(
[...]

Wat ik had gedaan was als medic spelen en meteen daarna op de grond een andere kit pakken. Want met een LMG en een pistool kom je nergens

Spot scope is volgens mij niet automatisch maar dat je hele team het kan zien
12 Scope is echt wel handig, je ziet wel verschil met bijv de m24 met de GOL en m95 iets minder volgens mij.
PS. voor een hoge marksman score moet je de sv98 snaipersskaya gebruiken. Heerlijk als je met dat wapen een headshot kan maken want dat wapen heeft een enorme bulletdrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Heb ik net mn beste ronde ooit -> CTD.
Laten we hopen dat ik alsnog die punten krijg, zat op dik 1700 punten! Sneu.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Hier ook al crash, hele vreemde ook eerst freeze en vrijwel direct daarna ging mn pc spontaan naar slaapstand en wilde er niet meer uit komen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:30:
Wat ik had gedaan was als medic spelen en meteen daarna op de grond een andere kit pakken. Want met een LMG en een pistool kom je nergens
Say whut? Je komt nergens? Zelfs het standaard wapen zonder scope is sterk genoeg om in een paar uur flink wat rangen te klimmen met een zeer goede K/D ratio, zeker tot je de medipack en de defib heb en dan is het punten scoren tot de M60 met 4x scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Ik ben nu lvl 8, en speel eigenlijk altijd assault. Ben ik de enige die voorkeur blijft geven aan de XM8 P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
SyS_ErroR schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:59:
Ik ben nu lvl 8, en speel eigenlijk altijd assault. Ben ik de enige die voorkeur blijft geven aan de XM8 P?
Heb ik uiteindelijk ook lang gedaan. Tot aan de AN-94 die ik duidelijk beter vond en nu gebruik ik vooral de M416 die je daarna unlockt. (de laatste unlock heb ik nog niet)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 07:55

ErA

Wacht maar tot je de AN94 hebt.

Full automatic is leuk, maar burst is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo beter? Als je een beetje handig bent heb je veel meer aan full auto, kan je zelf bepalen hoe groot je burst is en kan je in close combat beschikken over full auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
AN94 en de M416 zijn ook leuke speeltjes. Sinds ik de M416 heb speel ik (als assault uiteraard) liever daarme dan met de XM8... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:49:
[...]

Say whut? Je komt nergens? Zelfs het standaard wapen zonder scope is sterk genoeg om in een paar uur flink wat rangen te klimmen met een zeer goede K/D ratio, zeker tot je de medipack en de defib heb en dan is het punten scoren tot de M60 met 4x scope.
Ik denk toch echt persoonlijk dat je met een assault + grenade/shotgun attachment, engineer + rpg of recon en C4 verder komt dan alleen een lmg, natuurlijk kom je wel ergens :P maar alleen maar met "Killen" kom je niet zover als je teamgenoten helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Gamebuster schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:44:
[video]

Video gemaakt door moi: Zie hoe buggy die Hellfire Missile is :P
Best te zien op 480p!
Volgens mij probeert de missle achter een traced tank of iets te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Tsurany schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:43:
Hoezo beter? Als je een beetje handig bent heb je veel meer aan full auto, kan je zelf bepalen hoe groot je burst is en kan je in close combat beschikken over full auto.
Gewoon snel klikken met de muis helpt wel op close combat met de AN94, tja een automaat heeft een beetje voordeel maar de AN94 maakt meer damage. Op lange afstand is de AN94 gewoon super tijdens het schieten verloopt die haast niet met een automaat moet je telkens corrigeren.

[ Voor 59% gewijzigd door Bintzak op 11-04-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Iemand deze al gezien, zitten wel (vind ik) mooie kills bij, wel even op 720p zetten voor beste kwaliteit:

Als het maar niet de Duitsers zijn die ik onlangs tegenkwam, sommigen weten wel welke ik bedoel :+

[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 11-04-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

ReQuiem83 schreef op zondag 11 april 2010 @ 08:43:
[...]

Volgens mij probeert de missle achter een traced tank of iets te gaan.
je kan als gunner met secondary weapon spec, een tracer dart afvuren, zodat de hellfire er op kan locken (ook op normale tracer darts) helaas gebruikt bijna niemand dit.

ik weet overigens niet of de gunner de dart krijgt als de piloot sec weapon heeft (die nodig is voor de hellfire)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Banzaibunny schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:37:
ik weet overigens niet of de gunner de dart krijgt als de piloot sec weapon heeft (die nodig is voor de hellfire)
Je deelt in principe dat soort specialisaties. Met een M3A3 is dat dus érg interessant. Eentje neemt dan de V-Optic, een ander V ALT W en nummer 3 pakt de faster reload en nummer 4 dan bijvoorbeeld de verbeterde armor voor vehicles... :) Dat word dan allemaal gedeeld vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
aex351 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:58:
Wat lees is nou. De punten die je krijgt na het doodgaan krijg je niet. Wat is dat nou weer voor onzin. Als mensen kamikaze stijl willen spelen dan moeten ze dat toch lekker doen. Nu lopen mensen die aanvallend spelen (ik) heel erg veel punten mis. Ik zie geregeld nog punten voorbij komen terwijl ik dood ben.
Me 2, krijg heel vaak punten terwijl ik dood ben.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:19:
[...]

Zeker meerdere BF games? Bij Veteran score 2 krijg je unlocks medic (defib + medkit) & engineer (repair tool) al meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
CptChaos schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:32:
Iemand deze al gezien, zitten wel (vind ik) mooie kills bij, wel even op 720p zetten voor beste kwaliteit:

[video]
Als het maar niet de Duitsers zijn die in onlangs tegenkwam, sommigen weten wel welke ik bedoel :+
Tsja, Duitsers hebben natuurlijk van oudsher al een aanleg voor oorlogje spelen.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:05
Banzaibunny schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:37:
[...]

je kan als gunner met secondary weapon spec, een tracer dart afvuren, zodat de hellfire er op kan locken (ook op normale tracer darts) helaas gebruikt bijna niemand dit.

De raketten van de Apache zijn toch ongevoelig voor de tracers? Volgens mij is het ook zo dat het eerste schot van een apache gunner een tracer is. Ik had niet het idee dat het een secundary fire was.

@ filmpje hierboven; die gast heeft wel opvallend veel kills door met een snipergun op het lichaam van iemand te schieten..

[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 11-04-2010 11:06 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:04

djidee

Mr. Slungel

marijnhak schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:46:
[...]

Zeker meerdere BF games? Bij Veteran score 2 krijg je unlocks medic (defib + medkit) & engineer (repair tool) al meteen.
Oh? Dat was op moment van uitkomen zeker niet het geval, ik heb ze moeten vrijspelen, ondanks mijn vetscore = 2

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

cheiron schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:00:
[...]

De raketten van de Apache zijn toch ongevoelig voor de tracers? Volgens mij is het ook zo dat het eerste schot van een apache gunner een tracer is. Ik had niet het idee dat het een secundary fire was.
de normale raketten zijn inderdaad ongevoelig voor tracers, maar de hellfire niet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 11-04-2010 11:11 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
CptChaos schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:32:

[video]
Als het maar niet de Duitsers zijn die in onlangs tegenkwam, sommigen weten wel welke ik bedoel :+
Het enige waar ik naar kijk is de indrukwekkende manier van videobewerking, maar er zitten inderdaad wat leuke kills bij.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.