ik kan je link niet kijken. aangezien xs4all buisness eruit ligtphosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:28:
Eerste hit op google
http://ve3d.ign.com/artic...ed-After-Death-Dont-Count
Heb het dus ook van horen zeggen en weet niet of het waar is.![]()
Ze zeggen ook dat je niet kan praten tijdens je dood maar ik kan het wel als ik met iemand in een Party zit(op de 360 dus) Dus ze zien Party wel als extern programma terwijl het een ingebouwd xbox programma is![]()
Trouwens een vraagje
Als je achterin een patrolboat zit en je maakt kills met je eigen wapen en je doet dat 4 keer...krijg je dan ook en naval warfare pin?
@ larss: Heb jij wel plezier in het spel dan? Zou best begrijpen dat je het spel niet helemaal leuk vind. Zo niet? Props voor je doorzettingsvermogen

op google kun je heel veel site vinden die het hebben staan maar linken allemaal naar die zelfde site. ik kan er niks over vinden bij dice. ik neem aan dat die zoiets toch naar buiten gebracht moeten hebben
maar als ze het deden om zo suicide quads en mensen tegen te gaan. lieten ze na hun dood toch ook niet meer mcom damage + XX xp zien in het scherm. want zo denken mensen inc. ik dat ze als nog punten.
en wat doen ze met kills als in tegelijk dood. als jij 1sec later bent krijg je geen punten.
ik zeg dat het gelul is en dat je gewoon je xp krijgt
ben aan het verzinnen hoe ik dit kan testen. maar dit gaat eigenlijk alleen op een legeserver met een admin erbij om zo de ronde te laten eindigen zonder enige andere puntje te hoeven te maken suicide atv-c4 -> (mapchange)
als de mogelijkheid zich aanbied maak ik er meteen een filmpje van
[ Voor 29% gewijzigd door Proxx op 09-04-2010 13:31 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)