[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
TRAXION schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:13:

Vooral toen ik een apache te pakken kreeg :D
En dan heb je ook mensen die een chopper van de tegenstander in handen krijgen om vervolgens in een kapot geschoten gebouw te blijven hangen.... _/-\o_

Trouwens een RPG afschieten vanuit een chopper kan ik niemand aanbevelen :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:37

ErA

TRAXION schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:13:
Als je een compilatie maakt heb ik er nog wel een op laguna presa.
Laguna presa is natuurlijk een lekkere map om te klimmen, er zijn een heleboel mooie plekken, deze zijn alleen vrij goed toegankelijk. Er zijn een paar plekken waar je helemaal goed zit, alleen heb je hiervoor hulp nodig om er te komen (denk aan explosies en buggies).
Alle plekken waar ik ga, moeten te voet toegankelijk zijn.

Het kan zijn dat je over 1 plek praat waar ik al een tijdje probeer te komen, ik zal het vanavond weer eens proberen.

[ Voor 40% gewijzigd door ErA op 07-04-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ErA schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:57:
[...]

>:)

Ik ben trouwens benieuwd naar de mening van de mede gotters.

Op de mappen: Nelson Bay, en Val Paraiso, kan ik op de rand van de map klimmen, zodat je dus net niet buiten het speelveld komt. Maar wel een hoger "vantage" point hebt, en dus de vijand kan verassen.

In Nelson bay is dit helemaal aan het begin, In Val Paraiso is dit na de 2e mcoms.

Op deze plekken ben ik niet onzichtbaar, of onraakbaar of wat dan ook. Ik hoef ook geen rare foefjes uit te halen om er te komen. Het is gewoon een sprong, alleen weten heel weinig mensen waar en hoe je moet springen.

Val paraiso is inmiddels wat bekender. Nelson bay is echter nog steeds mijn grote geheim :X

Is dit:
a: bug abuse
b: "not done"
c: prima in orde.
op arica harbour kun je na de eerst basis terug trekken (of aanvallen) over die berg rechts richting de nieuwe basis. als verdediger kun je daar aanvallers die door de poort loopen aanvallen en als aanvallers kun je een schortcut nemen waarbij je op 1 seconde na suicide pleegt :P en je dus een flinke voorsprong hebt op de rest. bovendien zitten daar ook geen snipers op je te loeren.

ik weet niet wat ik er van moet zeggen helemaal netjes is het niet. maar ik met ati kaart kom ook pas de map binnen als de 1e mcom al gearmt is dat vind ik ook niet netjes :P
ErA schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:21:
[...]

Laguna presa is natuurlijk een lekkere map om te klimmen, er zijn een heleboel mooie plekken, deze zijn alleen vrij goed toegankelijk. Er zijn een paar plekken waar je helemaal goed zit, alleen heb je hiervoor hulp nodig om er te komen (denk aan explosies en buggies).
Alle plekken waar ik ga, moeten te voet toegankelijk zijn.

Het kan zijn dat je over 1 plek praat waar ik al een tijdje probeer te komen, ik zal het vanavond weer eens proberen.
dus uit een chopper springen op de vuur toren of op de berg bij de 1e mcom telt niet mee ?

EDIT:

op isla bij de 2e basis als atacker naar de 3e basis kun je via een houte hekje rechts op de berg klimmen om zo ook bij de bomspot te komen. (het is wat met houte hekjes op isla ;) )

[ Voor 27% gewijzigd door Proxx op 07-04-2010 15:20 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Volgens mij is er een glitch op arica harbour in de tweede ronde. Ik weet niet of ie eerder is langsgekomen, maar 11 topics is ook een beetje veel. In de tweede ronde is object Alpha in een garage met gesloten deuren. Wij waren defenders en ik zag dat de deuren gesloten waren, niemand had ze nog kapot geschoten. De attackers gingen zeg maar voor het huisje staan dat boven Alpha ligt, en massaal C4 strooien op de plek waar Alpha ongeveer onder zou moeten liggen....

Dat werkte gewoon!? Object Alpha werd vernietigd door C4 te strooien op het looppad dat BOVEN alphagarage ligt 8)7.

Ik heb nog niet de gelegenheid gekregen om het zelf uit te proberen omdat we de laatste twee rondes al hadden verloren in de eerste ronde. Het rare is ook dat ik op de PS3 speel, dus een hack kan het niet zijn.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
BatmanHorizon schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:33:
Volgens mij is er een glitch op arica harbour in de tweede ronde. Ik weet niet of ie eerder is langsgekomen, maar 11 topics is ook een beetje veel. In de tweede ronde is object Alpha in een garage met gesloten deuren. Wij waren defenders en ik zag dat de deuren gesloten waren, niemand had ze nog kapot geschoten. De attackers gingen zeg maar voor het huisje staan dat boven Alpha ligt, en massaal C4 strooien op de plek waar Alpha ongeveer onder zou moeten liggen....

Dat werkte gewoon!? Object Alpha werd vernietigd door C4 te strooien op het looppad dat BOVEN alphagarage ligt 8)7.

Ik heb nog niet de gelegenheid gekregen om het zelf uit te proberen omdat we de laatste twee rondes al hadden verloren in de eerste ronde. Het rare is ook dat ik op de PS3 speel, dus een hack kan het niet zijn.
Ja dat werkt. Dat werkt op elk M-COM station. Ook in Port Valdez, als je bij de laatste basis bent, kun je gewoon het dak op klimmen, C4 strooien en gaan met die banaan. Moet nog gefixed worden door Dice gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:39
harmageddon schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:28:
@ZenTex
In hardcore mode heb ik weinig last van snipers als medic zijnde? Ik ren continu de map door en haal alles neer wat ik tegen kom. Sta dan ook geregeld als 1e op de ranglijst. Ik denk dat je wat beter moet bewegen en dekking moet zoeken ;)
Ik beweeg als een gek ren nooit in een rechte lijn, sta nooit stil, en maak gebruik van elke mogelijkheid tot dekking.
Het jammere is gewoon dat meer dan de helft van de spelers loopt te sniperen, er zijn dus weinigen die rondlopen, dus als ik dan even m'n dekking moet verlaten krijg ik gelijk 5 sniperkogels in mijn richting. Daarvan raakt er altijd wel 1tje. Met 1 shot-kill van een sniperkogel is het dan gelijk afgelopen.

Dus ja, jammer dat de campende snipers, die nog geen enkele vlag cappen, door een niet recon klasse niet eens te zien zijn, altijd bovenaan staan met een uber K/D ratio.

Er is mijns inziens maar 1 mogelijkheid om het aantal snipers terug te dringen, en dat is dus de 1-hit kill potentie van een sniperkogel te verwijderen. Oftewel een nerf.
Sowieso zijn er in non-hardcore mode games ook al genoeg snipers te vinden, dus het is niet zo dat ze in normale modus underpowered zijn of dat ze het hele gameplay concept bij tijd en wijle onderuit halen door hun aantallen en gebrek aan teamplay. De halve community loopt hierover te ranten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11

Oops dat was ik denk ik :P
Waren even op bugjacht, en idd c4 boven op A objective damage + kills door de muren heen.
Jackal131 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:21:
[...]

En dan heb je ook mensen die een chopper van de tegenstander in handen krijgen om vervolgens in een kapot geschoten gebouw te blijven hangen.... _/-\o_

Trouwens een RPG afschieten vanuit een chopper kan ik niemand aanbevelen :o
Nadat jij eruit sprong heb ik hem nog uit dat gebouw gekregen als je isla 1ste eiland bedoeld alleen net op het moment dat ik los kom krijg ik een 40mm voor m'n bakkes.

Was best jammer.

[ Voor 20% gewijzigd door TRAXION op 07-04-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Datzelfde geldt overigens ook voor reviven. In Nelson Bay (Rush) zit een van de twee laatste M-COM's in een gebouw waar je op kunt klimmen. Wanneer je Medic speelt en op dat gebouw zit, kun je mensen (moeten wel recht onder je zijn) een verdieping lager reviven door het dak heen. :D

Deze 'bug' zit er trouwens al in vanaf de Beta. Zijn ook verschillende filmpjes over te vinden op Youtube, mensen die reviven en C4'en boven M-COM stations. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:06
ZenTex schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:38:
[...]

Ik beweeg als een gek ren nooit in een rechte lijn, sta nooit stil, en maak gebruik van elke mogelijkheid tot dekking.
Het jammere is gewoon dat meer dan de helft van de spelers loopt te sniperen, er zijn dus weinigen die rondlopen, dus als ik dan even m'n dekking moet verlaten krijg ik gelijk 5 sniperkogels in mijn richting. Daarvan raakt er altijd wel 1tje. Met 1 shot-kill van een sniperkogel is het dan gelijk afgelopen.

Dus ja, jammer dat de campende snipers, die nog geen enkele vlag cappen, door een niet recon klasse niet eens te zien zijn, altijd bovenaan staan met een uber K/D ratio.

Er is mijns inziens maar 1 mogelijkheid om het aantal snipers terug te dringen, en dat is dus de 1-hit kill potentie van een sniperkogel te verwijderen. Oftewel een nerf.
Sowieso zijn er in non-hardcore mode games ook al genoeg snipers te vinden, dus het is niet zo dat ze in normale modus underpowered zijn of dat ze het hele gameplay concept bij tijd en wijle onderuit halen door hun aantallen en gebrek aan teamplay. De halve community loopt hierover te ranten. |:(
Ik heb de game nu een drietal weken en speel voornamelijk op HC servers met meestal een vaste squad en ik vind dit persoonlijk echt meevallen. Ik zeg niet dat je onzin lult, want natuurlijk zijn er snipers. Maar de medics met hun m-60 dan? Of de assaults met de 40mm? En de engineers met die overpowerd bazooka? Of de hogere level spelers met saiga + slug (of magnum, weet niet zeker) ammo met one hit, one kill?
Begrijp je een beetje wat ik bedoel, elke klasse heeft zo zijn voordeel/nadeel.

Waar ik mij idd ook aan erger zijn die prutsers die nix doen terwijl die Mcom gearmed is. Dan denk ik bij mijzelf “die gaat er wel heen, want hij staat er praktisch naast”, maar dan blijft ie lekker zitten op zijn plekkie, bang om gekilled te worden.
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
angienl schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:17:
[...]

lol dit meen je niet.
Nadat ik die driver had geinstalleerd kreeg ik vage strepen door me scherm en meerdere malen een crash. Dus deze driver heeft er voor gezorgd dat me kaart te warm is geworden ? zelfs tijdens de installatie daarna kreeg ik dit probleem.
Ik dacht dat heel me kaart doorgebrand was :O en heb gelijk een nieuwe pc gekocht met i7 processor,6GB en videokaart die 20% langzamer is dan nvidia GeForce 9600GT.
ik ga die 197.25 driver installeren op me oude pc, kijken of het werkt

PC was toch aan vervanging toe maar nog niet zo snel ;) kon nog wel half jaartje vooruit.
Mja, hier bieden de v197.25 driver ook geen soelaas... Ik dacht dat het hiermee zou opgelost zijn aangezien er in op het guru3D forum mensen waren die zeiden dat bij v197.13 de fan probs nog niet opgelost waren.
Vermoedelijk ligt het probleem bij mij aan de koelpasta lol.
Mrja, zelf beginnen prutsen daaraan wil ik niet. En de ati HD5850 lijkt mij interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
omgwtfbbq schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:37:
[...]
Ja dat werkt. Dat werkt op elk M-COM station. Ook in Port Valdez, als je bij de laatste basis bent, kun je gewoon het dak op klimmen, C4 strooien en gaan met die banaan. Moet nog gefixed worden door Dice gok ik :)
TRAXION schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:57:
[...]
Oops dat was ik denk ik :P
Waren even op bugjacht, en idd c4 boven op A objective damage + kills door de muren heen.
Pfff, zo een oneerlijke bug!!! In ieder geval weet ik nu dat het is bevestigd. Mogen ze zeker wel fixen.

Ik weet niet of jij erbij was pakweg een 1-1.5 uur geleden (pixelchaos), maar op die bug na was het een ontzettend heerlijk intens potje, met 80-90% van de spelers lvl 25+. Gewonnen als defender bij de treinbrug. Deze ronde 4 in Arica harbour vind ik van alle rondes van alle maps die er zijn, denk ik wel het tofst. Ik krijg bij dit stuk altijd het meeste voldoening als je na een intense battle wint (attacker en defender, defender is hier wel iets makkelijker meestal). Valparaiso ronde 4 vind ik ook altijd wel tof.
ExPlanE schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:03:
[...]
Datzelfde geldt overigens ook voor reviven. In Nelson Bay (Rush) zit een van de twee laatste M-COM's in een gebouw waar je op kunt klimmen. Wanneer je Medic speelt en op dat gebouw zit, kun je mensen (moeten wel recht onder je zijn) een verdieping lager reviven door het dak heen. :D
Ja dat van die reviven was ik na een tijdje ook achter gekomen, was alleen nooit in me opgekomen dat er ook een indirecte C4 trucje was.

[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 07-04-2010 14:20 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
BatmanHorizon schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:17:
[...]

[...]

Pfff, zo een oneerlijke bug!!! In ieder geval weet ik nu dat het is bevestigd. Mogen ze zeker wel fixen.

Ik weet niet of jij erbij was pakweg een 1-1.5 uur geleden (pixelchaos), maar op die bug na was het een ontzettend heerlijk intens potje, met 80-90% van de spelers lvl 25+. Gewonnen als defender bij de treinbrug. Deze ronde 4 in Arica harbour vind ik van alle rondes van alle maps die er zijn, denk ik wel het tofst. Ik krijg bij dit stuk altijd het meeste voldoening als je na een intense battle wint (attacker en defender, defender is hier wel iets makkelijker meestal). Valparaiso ronde 4 vind ik ook altijd wel tof.
Nee ik deed het gisteravond, maatje van me was aan het klooien voor c4 kills dus ik deed ook maar mee ;)
Wat ik ook geniaal vind is een muur vol plakken met c4 over de hele lengte.

Nelson bay leent zicht daar ideal voor en dan vervolgens 2 a 3 kills maken met c4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:39
Kraziey schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:10:
[...]

Ik heb de game nu een drietal weken en speel voornamelijk op HC servers met meestal een vaste squad en ik vind dit persoonlijk echt meevallen. Ik zeg niet dat je onzin lult, want natuurlijk zijn er snipers. Maar de medics met hun m-60 dan? Of de assaults met de 40mm? En de engineers met die overpowerd bazooka? Of de hogere level spelers met saiga + slug (of magnum, weet niet zeker) ammo met one hit, one kill?
Begrijp je een beetje wat ik bedoel, elke klasse heeft zo zijn voordeel/nadeel.

Waar ik mij idd ook aan erger zijn die prutsers die nix doen terwijl die Mcom gearmed is. Dan denk ik bij mijzelf “die gaat er wel heen, want hij staat er praktisch naast”, maar dan blijft ie lekker zitten op zijn plekkie, bang om gekilled te worden.
:r
Mjah, 't is bekend dat HC sterft van de snipers.
Maar goed, medics met m60 of GC tubers: Geen probleem, want als ze mij kunnen zien en raken kan ik hun ook zien en raken, en zitten niet verstopt op een veilig camppplekje aan de andere kant van de map die ze niet eens verlaten.
de andere klassen rennen dus ook rond, en proberen basissen te pakken. Alleen zijn het zo verrekte weinig.

Het hangt ook af van de gespeelde map, maar de meeste HC mode servers draaien natuurlijk Arica harbour en Panama Canal, de bekende sniper-heavens.

En tsja, ook in de normale game mode zijn het altijd de snipers die niet eens proberen een M-com te disarmen al staan ze ernaast, want de kans is groot dat je gekilled word tijdens het proberen, en de meeste recons spelen recon om hun K/D ratio even op te krikken is mijn ervaring. :')

[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 07-04-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Noobtube+ammo pack is ook een beetje lame. Ik kan het weten, gebruik het zelf constant :p Je bent dan een soort lopende artillerie. Erg handig om alles aan gort te schieten in een rush game. Ze hadden de nades die krijgt uit die ammo packs echt moeten limiteren. Misschien dan je er maximaal 2 uit zou moeten kunnen halen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik ben eigenlijk ook wel toe aan wat nieuwe maps, is er al bekend wanneer deze komen? Speel bijna alleen maar rush, en die 6 maps ken ik nu erg goed. Wat meer varatie wordt steeds meer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:06
En tsja, ook in de normale game mode zijn het altijd de snipers die niet eens proberen een M-com te disarmen al staan ze ernaast, want de kans is groot dat je gekilled word tijdens het proberen, en de meeste recons spelen recon om hun K/D ratio even op te krikken is mijn ervaring.
Idd, dat sommigen dat belangrijk vinden begrijp ik echt niet want volgens mij draait heel BF:BC2 om teamplay. Enige waar men op K/D ratio zou kunnen letten is misschien in Team Deathmatch maar dat weet ik niet zeker omdat ik die nog niet heb gespeeld. Omdat ik zelf een van de mindere spelers ben (moet nog steeds wennen aan de PS3 controller, goede smoes :P), is mijn K/D ratio echt belachelijk laag, ik ga veel vaker dood dan dat ik kill.
Tevens speel ik zelf ook wel recon klasse, maar meer voor de afwisseling en omdat ik alle classes toch wel geheel wil unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik ben zelf ook iemand die graag de recon class speelt.
Als aanvaller spot ik de tegenstanders voor mijn teamgenoten, strooi met mortar op het moment dat de M-com gearmed is en snipe de tegenstanders die proberen een M-com te disarmen. Verder probeer ik mijn squadgenoten te informeren over wat er om hen heen gebeurd.

Als defender gebruik is de recon class om te contra-snipen en motars te strooien op de plekken waar snipers zich schuil houden (ben je soms ook afhankelijk van de info die je krijgt van je squadgenoten).

Naar mijn mening is dit de manier waarvoor de Recon class bedoeld is, maar een ieder geeft er natuurlijk zijn eigen invulling aan.

Ik ben geen hardcore Recon speler. Als er al een Recon in onze squad zit, dan is het vaak onzin om ook voor de Recon class te kiezen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:33
ErA schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:57:
[...]

>:)

Ik ben trouwens benieuwd naar de mening van de mede gotters.

Op de mappen: Nelson Bay, en Val Paraiso, kan ik op de rand van de map klimmen, zodat je dus net niet buiten het speelveld komt. Maar wel een hoger "vantage" point hebt, en dus de vijand kan verassen.

In Nelson bay is dit helemaal aan het begin, In Val Paraiso is dit na de 2e mcoms.

Op deze plekken ben ik niet onzichtbaar, of onraakbaar of wat dan ook. Ik hoef ook geen rare foefjes uit te halen om er te komen. Het is gewoon een sprong, alleen weten heel weinig mensen waar en hoe je moet springen.

Val paraiso is inmiddels wat bekender. Nelson bay is echter nog steeds mijn grote geheim :X

Is dit:
a: bug abuse
b: "not done"
c: prima in orde.
Dat is A + B

Ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan als mensen bugs gaan abusen.
Als je het ontdekt, prima leuk gefeliciteerd echt te gek man! Maar als mensen er expres heen gaan om punten te scoren en lekker goedkoop kills te maken :r ik daar op.
Wat is dan nog het nut van een squad? Wat is dan nog het nut van rush? Wat is dan nog het nut van Conquest?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:24
Ik vind die snipers ook erg irritant maar ik pak ze wel met me rocket launcher :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Kunnen de problemen met betrekking tot Bad Company weer gevoerd worden in het topic wat daarvoor bedoeld is? [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Jackal131 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:57:
Ik ben zelf ook iemand die graag de recon class speelt.
Als aanvaller spot ik de tegenstanders voor mijn teamgenoten, strooi met mortar op het moment dat de M-com gearmed is en snipe de tegenstanders die proberen een M-com te disarmen. Verder probeer ik mijn squadgenoten te informeren over wat er om hen heen gebeurd.

Als defender gebruik is de recon class om te contra-snipen en motars te strooien op de plekken waar snipers zich schuil houden (ben je soms ook afhankelijk van de info die je krijgt van je squadgenoten).

Naar mijn mening is dit de manier waarvoor de Recon class bedoeld is, maar een ieder geeft er natuurlijk zijn eigen invulling aan.

Ik ben geen hardcore Recon speler. Als er al een Recon in onze squad zit, dan is het vaak onzin om ook voor de Recon class te kiezen.
Ben ik het helemaal mee eens, zo speel ik RECON ook. Recon is verkenning, informatievergaring en waar mogelijk het verstoren van de vijand. Zo'n beetje wat hierboven verteld wordt.

Een momentje van mij gisteren (XBOX360). De mapnaam weet ik niet (maar vrij dorre map met eiland dat de defenders in het begin hebben met 2 mcoms vlak aan de kustlijn aan de voet van een heuveltje). Ik was recon zat op het spawn eiland van de attackers. We hadden net het 2e setje mcoms gekilled en de laatste mcoms liggen een beetje in een vallei aan het einde van de map. Op de heuvel voor de vallei van de laatste basis van de defenders staat een chaingun nest. Daar stond iemand in met de chaingun los te gaan. Ik schoot van het eerste eiland met de m95 stock scope. Bullet drop was de afstand van de centre scope tot aan het eerste lagere streepje op de scope. Kreeg ik gewoon een Marksman headshot met een marksman score van 332. Dat was gewoon een onzetten gaaf momentje.

Iemand anders nog van dit soort gave shots gedaan. Althans ik vind het gaaf.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

harmageddon schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:30:
[...]

Dat is A + B

Ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan als mensen bugs gaan abusen.
Als je het ontdekt, prima leuk gefeliciteerd echt te gek man! Maar als mensen er expres heen gaan om punten te scoren en lekker goedkoop kills te maken :r ik daar op.
Wat is dan nog het nut van een squad? Wat is dan nog het nut van rush? Wat is dan nog het nut van Conquest?
QFT

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:33
Eigenlijk ook nog +E+F+G
E = Doe maar in SP of tegen bots
F = je verdiend een ban met dit soort praktijken
G = Ga buiten spelen.

Zo denk ik er over, duidelijk genoeg? ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Gizzy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:55:
[...]

Ben ik het helemaal mee eens, zo speel ik RECON ook. Recon is verkenning, informatievergaring en waar mogelijk het verstoren van de vijand. Zo'n beetje wat hierboven verteld wordt.

Een momentje van mij gisteren (XBOX360). De mapnaam weet ik niet (maar vrij dorre map met eiland dat de defenders in het begin hebben met 2 mcoms vlak aan de kustlijn aan de voet van een heuveltje). Ik was recon zat op het spawn eiland van de attackers. We hadden net het 2e setje mcoms gekilled en de laatste mcoms liggen een beetje in een vallei aan het einde van de map. Op de heuvel voor de vallei van de laatste basis van de defenders staat een chaingun nest. Daar stond iemand in met de chaingun los te gaan. Ik schoot van het eerste eiland met de m95 stock scope. Bullet drop was de afstand van de centre scope tot aan het eerste lagere streepje op de scope. Kreeg ik gewoon een Marksman headshot met een marksman score van 332. Dat was gewoon een onzetten gaaf momentje.

Iemand anders nog van dit soort gave shots gedaan. Althans ik vind het gaaf.
Vette shit! Mijn maximale score tot nu toe was 263 op Arica Harbour als ik het me goed herinner, in het eerste gedeelte als defender. M95 met 12x scope, ik zat op de berg met die hoop stenen en kon zo ver kijken als de UAV computer. Sniper zat vanaf mij gezien aan de linkerkant ergens achter een steen te verschuilen. Goed aimen en geduld...beng...headshot :D

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
That reminds me, oproep aan alle recon spelers, knal die vijandelijke UAV's nou eens uit de lucht :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Hier zag ik laatst een tooltje waarmee je instellingen kunt veranderen zoals DX, HBO en dat soort zaken.. Hoe heette dit ook alweer en waar is dat tooltje vandaan te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 15:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DeepSeven schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:54:
That reminds me, oproep aan alle recon spelers, knal die vijandelijke UAV's nou eens uit de lucht :P .
Protip: alle classes kunnen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Hehe je kan niet alleen c4 en revive gebruiken... Ik knivde laatst iemand door een stalen deur van zo'n soort container hehe was wel grappig. >:) Ook als mensen gaan proberen om bij africa harbor met een uav vol met c4 iets op te blazen en dan die uav killen met een landmijn omdat ie zo laag vliegt is een leuk gevoel. ;)
Verder ben ik blij dat iemand van hogeraf duidelijk maakt dat dit geen probleem topic is ;) ;)

Als je het dan zonodig moet plaatsen zet de hele post dan in kleine letters of schuine letters ofzo. :+
Ik vind persoonlijk een van de ergste *bugs* als ik net iemand wil kniven en op het moment dat die beweging begint spawnd iemand achter hem en word het dus afgekapt vervolgens schrik ik en bam dood :(

@lazy maar snipers kunnen ze met een goed schot neerknallen

was laatst als verdediger achter de uav gekropen ze deden er 5 minuten over om er achter te komen dat ik daar nog een beetje stond was btw niet aan het baserappen maar rond de mcomms aan het spotten en 'dead from above' aan het regenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Maar toch even het volgende erbij melden :)
Download het beter van hier: http://www.moddb.com/mods/gossamers-launcher
Daar staat de nieuwste versie, v1.2a dus.
En de developer post daar soms eens iets precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 12:24
Asgaro schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:26:
[...]

Ik persoonlijk kan niet de 197.13 drivers aanraden. Zoals ik enkele posts terug in dit topic al zei, had ik om het anderhalf uur wel is een complete crash. Met MSI Afterburner zag ik deze temp:
[afbeelding]
Min: 72
Max: 93!

Voor mij zijn de problemen met de fans op de graka dus nog niet opgelost.
Want aan m'n aircooling kan het niet liggen, al m'n case fans stonden op high speed.

Vanavond ga ik dus deze proberen: 197.25
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=318068
Je kan naar de settings gaan en daar 2de tab, de fan zelf instellen bij hoeveel graden hij hoe hard moet draaien (profiel instellen, trapsgewijs), bij mij wordt hij niet warmer meer dan 80 graden.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

is er iemand die zometeen zin heeft om vanavond een paar potjes squad deathmatch met mij te spelen?
Ik ben level 22 en speel graag assault/engineer.
Ik probeerde laats squad deathmatch, maar als jouw team dreigt te verliezen gaat iedereen weg :(
Dus het lijkt mij leuk als er iemand op mumble komt zodat we samen kunnen spelen en afspraken kunnen maken.

edit: zit in de mumble uit de TS in de huiskamer, naam brilsmurfffje

[ Voor 9% gewijzigd door Brilsmurfffje op 07-04-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Al bekend of en wanneer er een nieuwe patch uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
partyondude schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:23:
Al bekend of en wanneer er een nieuwe patch uitkomt?
Ik heb gehoord dat de server patch misschien vrijdag uitkomt en als dat niet in het geval is dan komt hij volgende week uit samen met de client patch.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Client patch=game patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Die BC2 launcher lijkt me wel wat, ik vind de schaduw ingame op high toch niet erg mooi, en de reflectie van water kan evt. ook wel geboost worden :Y

offtopic:
WWWWWWWWWWWRRRRRRAAAAAAAGGGEEEEE!!!!~!!~!

Heb vandaag wat big-ass uitbranders gekregen op het werk, ik neem waarschijnlijk ontslag, daarom nu maar ff een lekker potje knallen in BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
WTF net stroomt heel mijn server leeg, weg 32 man :(
Zal wel weer een PB disconnect zijn ofzo, zaten ook 3 tweakers op de server.
Kan iemand van hun misschien vertellen wat er precies gebeurde?

Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk227/slamRbamR/th_crash.png

En ja client patch is een gamepatch, client side dus.

[ Voor 29% gewijzigd door Earzz op 07-04-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Toestraks ging bij ons ook ineens de server down. Maar het was bij ons geen Punkbuster want dat draaien we niet, schrikt toch nog heel veel mensen af met al die kicks voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Lazy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:19:
[...]

Protip: alle classes kunnen dit.
Ja weet ik. Maar als ze afstand houden gaat dat nogal moeilijk met je red dot sight.
offtopic:
WWWWWWWWWWWRRRRRRAAAAAAAGGGEEEEE!!!!~!!~!

Heb vandaag wat big-ass uitbranders gekregen op het werk, ik neem waarschijnlijk ontslag, daarom nu maar ff een lekker potje knallen in BC2.
Krijg van BC2 meer rage als van me werk moet ik zeggen :P .

[ Voor 37% gewijzigd door DeepSeven op 07-04-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

Gizzy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:55:
Wel 's eerder gepost denk ik, maar dit filmpje geeft een goeie (en leuke) beschrijving van alle rollen ...

http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Weet iemand waar ik de laatste patch changes kan zien?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Goner schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:59:
[...]

Wel 's eerder gepost denk ik, maar dit filmpje geeft een goeie (en leuke) beschrijving van alle rollen ...

http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14
staat in de topic start :+

misschien eerst even die doorlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik ga ook maar weer eens even een paar kanttekeningetjes hier droppen.
- Het combat Knife moet dus echt generfd worden, is totaal imbalanced. Er zit gewoon een aimbot op. Je staat niet eens met je gezicht naar de tegenstander en kunt hem al knifen zonder zelf te hoeven aimen |:(
- Er moet absoluut een auto-teambalance komen, vooral voor Rush mode want 't is gewoon schandalig zo op deze manier.
- Game blijft geregeld crashen, vooral als ik in de serverlist ben. Vaak als het spel net opgestart is.
- Soms wanneer iemand zich aanmeld op msn dan komt BF in een soort venster verschijnen en moet ik weer 1 keer klikken om terug in de game te keren vanuit een soort Windows Tab.
- Is het normaal dat je gewoon gigantische fps drops krijgt als 2e driver in een tank wanneer de driver begint te schieten :X Zwaar irritant en benadeelt je best wel, alhoewel ik die tanks toch steeds beter onder controle krijg en steeds meer kills ermee maak. Je blijft natuurlijk altijd van die noobs hebben die met een tank meteen door de hele map gaan stormen >> pure zelfmoord maargoed.
- dan nog 1 heel belangrijk punt, de 40 mm grenade moet echt generfd worden naar 1 granaat en geen refill! Verschrikkelijk die dingen de hele tijd, 1 granaat lijkt me prima deal en veel eerlijker.

- voor de rest top spel :P maar EA mag wel eens e.e.a. gaan fixen, want 't lijkt iig alsof ze op hun luie reet zitten daar. Na 2 maanden mag er wel eens wat ge-update en geoptimaliseerd worden hier en daar, of is het gewoon zo dat ik dat niet zie?

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 07-04-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Team deathmatch en normale deathmatch zou ook wel leuk zijn als toevoeging op rush en conquest mode.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Net voor t eerst n uurtje gespeeld op een noob server :) Werd redelijk hard afgemaakt wel. Heb nu 2,5 jaar crysis gespeeld en ben daar zo aan gewend dat ik een hoop 'mis' even (nanosuit functies). En klopt het dat je niet kunt zien hoeveel life je nog over hebt :?

Overigens misschien een stomme vraag, tijdens de installatie is me niet om een serial gevraagd, klopt dit? (die werd pas gevraagd bij het aanmaken van een multiplayer account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Cartman! schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:01:
Net voor t eerst n uurtje gespeeld op een noob server :) Werd redelijk hard afgemaakt wel. Heb nu 2,5 jaar crysis gespeeld en ben daar zo aan gewend dat ik een hoop 'mis' even (nanosuit functies). En klopt het dat je niet kunt zien hoeveel life je nog over hebt :?

Overigens misschien een stomme vraag, tijdens de installatie is me niet om een serial gevraagd, klopt dit? (die werd pas gevraagd bij het aanmaken van een multiplayer account).
Ja en ja :)

Ik zou trouwens liever wel een healthbar zien. Je ziet nu natuurlijk wel door de visuele verandering van je zicht dat je gewond raakt, maar als dat weg is blijft het de vraag of dan je health ook weer helemaal bijgevuld is/wordt (denk 't niet (helemaal) omdat medics me altijd nog braaf medic packs bleven toestoppen met de welbekende 'hey let me fix you up') en hoe lang je op een medic pack moet blijven staan om weer volledig gezond te worden (duurde langer dan ik verwachtte toen ik de hp regen ging observeren bij andere spelers).
Iets als in Killzone 2 zou wel nice zijn. Daar veranderd het beeld ook sterk maar vulde je hp zich wel weer bij tot een bepaald niveau (25% en 50% denk ik, afhankelijk van welk niveau de regen begint) als je zicht weer normaal werd en kon je dit mooi zien op een simple hp bar :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:04

djidee

Mr. Slungel

SuX DeLuXe schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:49:
Ik ga ook maar weer eens even een paar kanttekeningetjes hier droppen.
- Het combat Knife moet dus echt generfd worden, is totaal imbalanced. Er zit gewoon een aimbot op. Je staat niet eens met je gezicht naar de tegenstander en kunt hem al knifen zonder zelf te hoeven aimen |:(
Prima zo... Wordt je vaak geknifed, meer om je heen kijken/tegenstander eerder afschieten :+
- Er moet absoluut een auto-teambalance komen, vooral voor Rush mode want 't is gewoon schandalig zo op deze manier.
Absoluut... Wel als serveroptie uiteraard
- Game blijft geregeld crashen, vooral als ik in de serverlist ben. Vaak als het spel net opgestart is.
Geen last van hier sinds de laatste update
- Soms wanneer iemand zich aanmeld op msn dan komt BF in een soort venster verschijnen en moet ik weer 1 keer klikken om terug in de game te keren vanuit een soort Windows Tab.
Ook geen last van, msn venster verschijnen ook gewoon op de 2e monitor (daar staan irc/msn/ts enzo nog altijd aan), anders gewoon bezet (zodat die popups niet komen) of die meldingen uitslingeren?
- Is het normaal dat je gewoon gigantische fps drops krijgt als 2e driver in een tank wanneer de driver begint te schieten :X Zwaar irritant en benadeelt je best wel, alhoewel ik die tanks toch steeds beter onder controle krijg en steeds meer kills ermee maak. Je blijft natuurlijk altijd van die noobs hebben die met een tank meteen door de hele map gaan stormen >> pure zelfmoord maargoed.
FPS dropt wel iets, maar niet veel, mate van detail maakt denk ik veel uit... Wel bijzonder irritant dat je door die bak licht even niets meer ziet, maar goed.. Part of the game..
- dan nog 1 heel belangrijk punt, de 40 mm grenade moet echt generfd worden naar 1 granaat en geen refill! Verschrikkelijk die dingen de hele tijd, 1 granaat lijkt me prima deal en veel eerlijker.
Beetje zwakker zou wellicht mogen (vooral splashdamage inperken), maar met weinig rechte lijnen lopen, niet vlak langs gebouwen/muren/wanden en uren voor een raampje staan turen verklein je de kans op een granaat in je smoel al behoorlijk.
- voor de rest top spel :P maar EA mag wel eens e.e.a. gaan fixen, want 't lijkt iig alsof ze op hun luie reet zitten daar. Na 2 maanden mag er wel eens wat ge-update en geoptimaliseerd worden hier en daar, of is het gewoon zo dat ik dat niet zie?
Tussentijd wel wat fixjes en updates gezien, wel benieuwd naar de r9 van de server, met vooral de autobalance... Verder denk ik wel dat er wat aanpassingen gaan komen, maar ik verwacht weinig schokkende dingen... Afgezonderd van de teambalance is er eigenlijk redelijk wat balans in het spel... Veel hangt gewoon af van de server waarop je zit. Speel je met een leuk team, 1 medic, 1 assault, wellicht een recon-shotgunner en 1 met een AT en je hebt teamspeak aan, dan kun je heerlijk over een map heen stormen... Of als verdedigende partij het vreselijk lang uit houden... Kom je als einzelganger op een server waar men vooral met recon bezig is, en niet echt weet wat teamplay is, dan kan de game wel eens vies tegenvallen.. Oftewel, zoek een team, maak een squad en ervaar het spel.. Best wel gebalanceerd (muv snipers op hardcore mode), want op elk type tegenstander is wel een antwoord...
En in veel gevallen betekend dat flanken en het spel slim spelen. Verras de tegenstander door ineens op te duiken waar hij/zij het niet verwacht... Battlefield blijft: Juiste wapen, juiste kit, met de juiste timing op de juiste plaats.. En vooral met het juiste team/squad... En niet alleen degene die het beste kan mikken wint bij Battlefield, dat is nog nooit zo geweest, dan moet je een andere game gaan zoeken.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:34
http://www.moddb.com/mods/gossamers-launcher

hier meer mensen last van na het laden van een map een wit scherm ??? met die launcher
heb alles gewoon op low staan en dan als nog wit scherm

als ik de game laad zonder die launcher dus weg gooien of die exe link weg haal dan doet die het wel
niet echt dat het veel uit maakt maar wel makkelijk dat je niet in je ini file hoef tekloten als de launcher werkt dan natuurlijk

maar niet echt nodig dus niet echt een probleem verder heb ik alle settings op normaal staan en werkt lekker zonder de laucher

maar misschien doe ik wat verkeerd??? maar nu eve geen tijd ga weer even gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Toch wel zielig hoe mede GoT'ers kunnen gaan zeuren, omdat je een keer als recon speelt. :')
Ik speel met sommige classes in bepaalde situaties op sommige kaarten nu eenmaal beter dan met een andere class, so what? Als het goed uit pakt (al frag ik misschien niet zo veel), wat maakt dat dan verder uit? Als ik als recon speel, dan doe ik ook waar de recon voor bedoeld is: spotten. Jammer dat niet iedereen dat inziet of begrijpt... :') Oh well, het zegt meer over hen dan over mij. :)

Ben blij dat ik geen statpadder ben die op kills geilt. :')
NLMarcel194 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:15:
http://www.moddb.com/mods/gossamers-launcher

hier meer mensen last van na het laden van een map een wit scherm ??? met die launcher
heb alles gewoon op low staan en dan als nog wit scherm

als ik de game laad zonder die launcher dus weg gooien of die exe link weg haal dan doet die het wel
niet echt dat het veel uit maakt maar wel makkelijk dat je niet in je ini file hoef tekloten als de launcher werkt dan natuurlijk

maar niet echt nodig dus niet echt een probleem verder heb ik alle settings op normaal staan en werkt lekker zonder de laucher

maar misschien doe ik wat verkeerd??? maar nu eve geen tijd ga weer even gamen :P
Voor dit soort berichten is [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic bedoeld.

[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 07-04-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
CptChaos schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:20:
Toch wel zielig hoe mede GoT'ers kunnen gaan zeuren, omdat je een keer als recon speelt. :')
Ik speel met sommige classes in bepaalde situaties op sommige kaarten nu eenmaal beter dan met een andere class, so what? Als het goed uit pakt (al frag ik misschien niet zo veel), wat maakt dat dan verder uit? Als ik als recon speel, dan doe ik ook waar de recon voor bedoeld is: spotten. Jammer dat niet iedereen dat inziet of begrijpt... :') Oh well, het zegt meer over hen dan over mij. :)

Ben blij dat ik geen statpadder ben die op kills geilt.
[...]
Voor dit soort berichten is [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic bedoeld.
Als wij ons steeds kapot rushen omdat het halve team in de hills zit te snipen kun je een sneer verwachten ja. :>
Als je ziet dat we aan het verliezen zijn word het tijd om je strategie eens aan te passen, helaas is men daar vaak te stug voor.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 07-04-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

CptChaos schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:20:

Ben blij dat ik geen statpadder ben die op kills geilt. :')
[...]
Klopt, Ik merk ook dat een recon hier bestempelt word als iemand die niet als een team speelt. Wat de grootste onzin is. Ga squad rush spelen en je wilt niet zonder een recon. Lekker makkelijk dat spotten en je bent zo de map over.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zo ik heb een nieuw trucje gevonden om veel punten te maken op Nelson Bay als Defender bij de eerste M-Com Station bij B. Richt met je aim op de mcom station en druk op de spot button zodat je defend order+10 krijgt. Pak je M60 erbij, gooi een medic pack en sta precies voor de trap (let op er moeten wel een aantal teammates naast je zijn omdat als ze gehit worden je punten krijgt door je medic pack en dan krijg je ook nog +10 defend order). Ik en een squadmate van me hadden verreweg de hoogste punten ~3000punten en de rest had geen eens 900 :). Bij de andere m-com stations en andere kan je ook veel punten halen als je doet wat ik hierboven zei en je moet ook het geluk hebben dat het er erg druk moet zijn anders ga je je rot vervelen rond de m-com station. Dus ik raad het ook af om het elke ronde te doen maar gwn af en toe je weet toch :*)

Mjah het kan ook zijn dat we tegen een noob team speelden, want je kon makkelijk getubed worden maarjah :D

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-04-2010 22:53 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Oei, oei, oei, wat een avond vandaag. FC Bayern en gekke potjes BC2. Die slugs zodat je shotgun accuraat wordt, echt geweldig. Die shotgun is echt goud waard!
In combinatie met Recon met motion mine assists, en je kan helemaal los gaan, lekker behind enemy lines, ff rustig wachten tot je sqaud op je spawnt, paar motion mines. Zelf kan je je echt goed verdedigen en op afstand ben je ook moeilijk te kloppen. Op Isla Innocents, DE sniper-map. Echt vervelend gewoon. Maar met die shotguns kan je op afstand die mensen makkelijk killen, gruwelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Wat een DRAMA vanavond! Van de 4 goede potjes die ik heb gespeeld, kreeg ik bij 3 een "connection lost" aan het einde van de ronde, makkelijk 2500 punten per potje weg, en de 4e liep heel BC2 gewoon vast!

Ongelooflijk :+

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
djidee schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:12:
[...]

Prima zo... Wordt je vaak geknifed, meer om je heen kijken/tegenstander eerder afschieten :+
Ook als je tussen 2 vijanden instaat, beiden ongeveer tegen je aan, je probeert degene die jij aankijkt te knifen, je draait automatisch om en je killt de andere?

OK het komt niet vaak voor :) maar het klopt toch niet helemaal, dat je zomaar omdraait als je knifed...

Dat er een soort van auto aim op zit is prima, maar je moet de tegenstander wel kunnen zien als je op t knopje drukt.

@ hierboven, je stats worden geloof ik meteen opgeslagen als je punten scoort...

[ Voor 8% gewijzigd door k4kl44s op 07-04-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Ben bang van niet, want ik had zo'n bronze star met een tank en zo'n distinguished vehicle badge of zo erbij,
en die staan er nu niet bij in mijn stats. :(

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
unfor schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:24:
Als wij ons steeds kapot rushen omdat het halve team in de hills zit te snipen kun je een sneer verwachten ja. :>
Als je ziet dat we aan het verliezen zijn word het tijd om je strategie eens aan te passen, helaas is men daar vaak te stug voor.
Ik zou zeggen (als je bent wie ik denk dat je bent, zo niet sorry): get a life, het is maar een spelletje en geen game die je speelt op leven en dood. ;)

Ook de recon is een class die zeker bij het rushen goed kan helpen, vooral met spotten, jammer dat jij dan (waarschijnlijk) zo'n statpadder bent die op kills geilt. En zeg dan niet "Ik kill ze will", als er weinig gespot word weet je ook niet waar de vijand is en is dus het killen moeilijker... Helaas zijn sommigen daar dan weer te stug voor. ;)

Natuurlijk is het jammer als een potje verloren word, maar kom op zeg, dat is nog niet het einde van de wereld.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 07-04-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
brilsmurfffje schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:11:
is er iemand die zometeen zin heeft om vanavond een paar potjes squad deathmatch met mij te spelen?
Ik ben level 22 en speel graag assault/engineer.
Ik probeerde laats squad deathmatch, maar als jouw team dreigt te verliezen gaat iedereen weg :(
Dus het lijkt mij leuk als er iemand op mumble komt zodat we samen kunnen spelen en afspraken kunnen maken.

edit: zit in de mumble uit de TS in de huiskamer, naam brilsmurfffje
Waren een paar leuke potjes vanavond brillie :P

Hierbij nog ff mijn stats, zowel mijn k/d als w/l zijn richting het positieve aan het kruipen.
Zou ergens volgende week wel eens beiden op 1 kunnen staan ;)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail6/pc/ScavyNL.png

[ Voor 9% gewijzigd door Scavy op 07-04-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
helemaal mee eens een goede recon is meer waard dan een aantal assaults of nog erger een medic die je 3 keer revived terwijl der nog vanalles rond loopt ;)

Ik denk dat veel mensen gewoon zoiets hebben van wtf :/ waarom lukt dat aanvallen niet en als ze dan achterom kijken en ze zien 6 snipers naast elkaar op een heuveltje dan snap ik de frustatie. Geloof me een shotgun met 12 gauge en magnum-ammo samen met c4 is een zeer lekkere manier om mcomms aan te vallen gewoon wachten totdat iemand de mcomm gaat disarmen (dit zie je door dat vreemde balletje dat je gegooit hebt) blaast hem op en stormt naar binnen gaat rustig kijken of er iemand de mcomm al aan het disarmen is en pief paf poef.

Verder hadden ze nooit die kd ratio in moeten bakken
ook niet bij je stats ofzo niet dat je ze dan niet uit kan rekenen door death en kills te vergelijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Nevermind, link doet het al.. :p

[ Voor 42% gewijzigd door AntraXxX op 07-04-2010 23:38 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:12
Hoe kan je om een repair vragen als je bijvoorbeeld in een tank zit?
Ik krijg het alleen voor elkaar om enemies te spotten, of om bepaalde punten te markeren (beide met q). Ik mis eigenlijk dat menu zoals bij BF2 heel erg, dat was altijd erg makkelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Als je mijn linkje bedoelde, dat klopt want ik was er ff mee aan het klote :P

@Sys_Error
Op een engineer mikken en q rammen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Scavy op 07-04-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Nu ik dat zo hoor over spotten enzo

Hebben jullie ook wel eens dat de q/back/select knop het gewoon niet doet terwijl je toch echt iemand ziet of wat dan ook. Kan ook zijn dat mijn controller kapot is(of iig die back knop aangezien ik hem nu voor het eerst heel heel heel vaak gebruik) maar hij doet het 99/100 keer wel spot gewoon veel en vind het dan stom als ik maten zie afgeknald worden terwijl ik ze probeerde te waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

phosporus schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:48:

Hebben jullie ook wel eens dat de q/back/select knop het gewoon niet doet terwijl je toch echt iemand ziet of wat dan ook. Kan ook zijn dat mijn controller kapot is(of iig die back knop aangezien ik hem nu voor het eerst heel heel heel vaak gebruik) maar hij doet het 99/100 keer wel spot gewoon veel en vind het dan stom als ik maten zie afgeknald worden terwijl ik ze probeerde te waarschuwen.
Volgens mij kan je niet onbeperkt spotten of je vorige spot moet voorbij zijn voor je nieuwe kunt spotten. Ik vermoed dat het zo iets is want dat heb ik ook.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Nee zo werkt het niet helemaal ik heb het ook met andere dingen waar ik op 6432 km afstand kan vragen aan een tank of ik een lift mag kan ik soms op 2 meter afstand niet zeggen dat we die mcomm gaan verdedigen
Ook heb ik vaak genoeg dat ik meerdere keren kan spotten zelfs als die al gespot is en ik dat nog een keer doe(vooral bij voertuigen) maar dan soms kan ik iemand die vlak voor me loopt niet spotten echt super random dus denk ook dat het een bug is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
phosporus schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:48:

Bij mij gaat het (op de PC) ook niet altijd goed. Of een scope werkt weet ik eigenlijk niet, heb er in dergelijke gevallen niet zo op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
In een scope werkt het gewoon(je zou dus een kunnen gaan spotten als je recon bent ipv voor de kills gaan)

Trouwens nog een heel leuk filmptje zelfs na 4 keer kijken verveeld ie niet
Ze hebben een week later een filmptje gemaakt die de beide games omdraait ;)

[ Voor 56% gewijzigd door phosporus op 08-04-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Earzz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:06:
WTF net stroomt heel mijn server leeg, weg 32 man :(
Zal wel weer een PB disconnect zijn ofzo, zaten ook 3 tweakers op de server.
Kan iemand van hun misschien vertellen wat er precies gebeurde?

[afbeelding]

En ja client patch is een gamepatch, client side dus.
Dunno, er kwam een mortar naar beneden en gelijk daarna een disconnect van server, ging er vanuit dat R8 uitgerold werd (stond iets in de tickerbar over namelijk).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
MeNTaL_TO schreef op donderdag 08 april 2010 @ 01:01:
[...]

Dunno, er kwam een mortar naar beneden en gelijk daarna een disconnect van server, ging er vanuit dat R8 uitgerold werd (stond iets in de tickerbar over namelijk).
Thanks, R8 staat er al anderhalve week op.
Toen is het gezeik begonnen op mijn servers, op R7 nagegenoeg geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Laatst online: 05-09 13:05
Je kan wel je health redelijk accuraat zien! in de hoeken van je scherm komt er rode waas als je damage hebt, afhankelijk van hoe rood en hoe veel er is kan je zien hoe gewond je bent. Als je bij een healthkit komt zie je die waas zwarter en kleiner worden. Vanaf dat hij volledig zwart ziet en maar amper zichtbaar meer is ben je volledig genezen. Ik zou zeggen van ga eens alleen in een server en doe jezelf eens pijn :P dan zal je vlug kunnen inschatten hoeveel damage je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Xenomorphh schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:32:
[...]

Klopt, Ik merk ook dat een recon hier bestempelt word als iemand die niet als een team speelt. Wat de grootste onzin is. Ga squad rush spelen en je wilt niet zonder een recon. Lekker makkelijk dat spotten en je bent zo de map over.
Spijtig doen veel mensen niet aan spotten ;( .
heb soms ronden waar ik als enige zit te spotten.

Had tijdens Manu - Bayern een ronde op een clan server waar baserapen zogenaamd niet toegestaan is maar als de admins het doen mag het wel.
Had de dag ervoor al eens op de server gespeeld en bevoel me wel dus voegde hem toe aan mijn favorieten.
naja ging vandaag terug en zaten ze lekker met zn allen de uncap te rapen en er kwam dus niemand uit de base. De 2 admins van de clan deden gezellig mee en toen anderen hun herinnerden aan de regels kregen ze stomme antwoorden zoals: tja we kunnen de mensen niet dwingen. Zelf deden de admins lekker mee.

Heb vandaag ook mijn laatste Shotgun Gold Star gehaald. Had bij de shotguns vaak een terugkerend probleem dat ik gewoon 1 meter achter een persoon sta en ik beweeg niet en hun bewegen niet en ik schiet 3 of 4 keer en raak gewoon niet.

Btw hoe krijg je de Gold Star bij de tag Pistol (of hoe het ook heet). Gewoon 100 keer iemand taggen? Want ik heb al eens op een vijandelijke soldaat geschoten en je gaat er niet dood aan :D naja ik wel toen hij me zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 21:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Gister een maat over gehaald :P
Was aan het snipen met de GOL, K/D's als 12/3, 24/10
Waren leuke potjes in de squadOne server ;)

PS: Wie connect er als crazymonkey op mumble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Crazymonkey schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:37:
Gister een maat over gehaald :P
Waren leuke potjes in de squadOne server ;)

PS: Wie connect er als crazymonkey op mumble?
ik zou het niet weten,

maar wel gefeliciteerd!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Crazymonkey schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:37:
Waren leuke potjes in de squadOne server
No offense hoor, maar wat maakt een potje leuk voor een sniper ??
Ik hol ze alleen maar voorbij op weg naar een knipperende en loeiende MCOM die ge-disarmed moet worden, terwijl ze in een hoekje zitten te staren door hun kijkbuis ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipers, de meeste snipers zijn gewoon KD sukkels.
Ga eens gewoon rond toeren en doe actief mee eens kijken wat er dan van je KD overblijft.
Sniperen zou moelijk moeten zijn maar is echt zoooooo simpel iedereen kan het.
Ik ben gestopt als sniper omdat ik me kapot schaamde met mijn KD van 4.0 soms haalde ik potjes van 20 op 2
Ik heb mijn leven en dat van andere gebeterd en ben opnieuw begonnen.
en ben nu dik trots met mijn KD van 1.10 en skills 180 en heb nu wel het idee dat ik er bij hoor.

Ter aanvulling ik bedoel dus niet de recon classe maar sniper die niet actief meespeelt, altijd achter aan in het bosje zit te campen.
Ik ken zeker gasten die met de recon classe goed meespelen, maar die gebruiken geen sniper rifle.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:01
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:20:
Snipers, de meeste snipers zijn gewoon KD sukkels.
Ga eens gewoon rond toeren en doe actief mee eens kijken wat er dan van je KD overblijft.
Sniperen zou moelijk moeten zijn maar is echt zoooooo simpel iedereen kan het.
Ik ben gestopt als sniper omdat ik me kapot schaamde met mijn KD van 4.0 soms haalde ik potjes van 20 op 2
Ik heb mijn leven en dat van andere gebeterd en ben opnieuw begonnen.
en ben nu dik trots met mijn KD van 1.10 en skills 180 en heb nu wel het idee dat ik er bij hoor.

Ter aanvulling ik bedoel dus niet de recon classe maar sniper die niet actief meespeelt, altijd achter aan in het bosje zit te campen.
Ik ken zeker gasten die met de recon classe goed meespelen, maar die gebruiken geen sniper rifle.
Ik ben zelf niet goed in snipen en heb er ook het geduld niet voor. Wel kan het soms erg handig zijn. Snipers kunnen een anders namelijk de kans geven een Mcom te armen of er voor te zorgen dat de 75 tickets van de attackers er lekker snel doorheen zijn.

Een recon die dus speelt als sniper kan soms erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Conundrum51 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:25:
[...]

Ik ben zelf niet goed in snipen en heb er ook het geduld niet voor. Wel kan het soms erg handig zijn. Snipers kunnen een anders namelijk de kans geven een Mcom te armen of er voor te zorgen dat de 75 tickets van de attackers er lekker snel doorheen zijn.

Een recon die dus speelt als sniper kan soms erg handig zijn.
Ik ben op bepaalde mappen standaard recon in de aanval close combat zelfs.
Maak als recon 10x meer knive kills, een hoop motion mines assists.
En over de c4 kills nog te zwijgen :D 2 c4 pakketjes op een mcom als er tijd is in alle hoeken nog 1 dumpen motion mine neergooien.
Even wachten en boom hoppa weer 2 a 3 c4 kills erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Als je gisteren nou ff gemeld had dat je daar ookl motion sensors had neergegooid, dan had ik me niet hoeven op te offeren, hehehe.
Eh ja...je had het gemeld, maar toen was ik al dood en kon ik je melden dat er 4 man bij de M-com stonden om deze te disarmen 8)7

Wel lachuh... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik heb Gister genoten als Recon!

In de map White pass (ozoiets) US army.
Langs de rand van het level gelopen naar de basis van de Russen. Daar aangekomen zag ik dat er een quad en een tank stonden.... Heen gelopen Tank volgehangen met C4 en 1 C4 op de quad...
Stiekem in een hoekje gaan zitten.... Wachten... En ja daar kwamen de eerste! ze stappen in en op de voertuigen. Langzaam tot 3 tellen en BOEM!!! Hahaha 3 Kills en 2 voertuigen weg!

Later dit grapje ook uitgehaald met een engineer, waren we de basis binnen geslopen en anti tank mijnen voor de tanks gelegd.... en maar wachten lol.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
totempaal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:15:
Later dit grapje ook uitgehaald met een engineer, waren we de basis binnen geslopen en anti tank mijnen voor de tanks gelegd.... en maar wachten lol.
Ik wacht meestal niet, maar ik schrik wel als ik vehicle damage zie staan, een Oja wtf momentje, heerlijk.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/360/The%20Great%20HooD.png

Mijn stats, ben er trots op! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
TRAXION schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:46:
[...]

Ik ben op bepaalde mappen standaard recon in de aanval close combat zelfs.
Maak als recon 10x meer knive kills, een hoop motion mines assists.
En over de c4 kills nog te zwijgen :D 2 c4 pakketjes op een mcom als er tijd is in alle hoeken nog 1 dumpen motion mine neergooien.
Even wachten en boom hoppa weer 2 a 3 c4 kills erbij :D
precies mijn tactiek.
zie vooral het nut ervan bij bepaalde mcomms in eigelijk alle mappen
je moet het alleen niet doen bij sommige mcomms want daar is het stukken moeilijker door de bouw van het lvl daar. Voorbeeld.. niet bij port valdez 1e mcomms set die in het gat. wel port valdez 2e set mcomms rechts waar de huisjes naast erlkaar staan ze rennen naar binnen als kip zonder kop(ben er zelf ook schuldig aan) :o en dan in samenwerking met een motion mine c4 gebruiken >:) jammer is het dan als dan het team zo slecht is en geen eens naar de mcoms lopen bang voor negatiefe kd ratio

Al die moeite voor niks :+
totempaal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:15:
Ik heb Gister genoten als Recon!

In de map White pass (ozoiets) US army.
Langs de rand van het level gelopen naar de basis van de Russen. Daar aangekomen zag ik dat er een quad en een tank stonden.... Heen gelopen Tank volgehangen met C4 en 1 C4 op de quad...
Stiekem in een hoekje gaan zitten.... Wachten... En ja daar kwamen de eerste! ze stappen in en op de voertuigen. Langzaam tot 3 tellen en BOEM!!! Hahaha 3 Kills en 2 voertuigen weg!

jammer dat veel mensen dan beginnen te bitchen van anti tank mine blah blah blah maar ik vind het een super tactiek

Generation kill style:
Hitman Three this is Three Two.

what are you engaging?
(Captain America schooting a SUV)
- Sir, why'd you shoot the car?

- Denying the enemy transportation.
Heheh netjes potjes met jou eindigen vreemd genoeg ook altijd in een squad round pin en een 1 op 4 kans op mvp pin en nagenoeg altijd een win bij de wl ratio O+
totempaal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:40:
Ja maar ik wil het zien gebeuren! en ondertussen ff wat kills meepakken.... op de PS3 wordt je tenminste niet gekickt voor baserapen....
Op de console's heb je geen admin dus ook geen gekick Als je het ergens niet mee eens bent moet je beter je best doen en kont schoppen of een andere server zoeken 8)
Verder helemaal mee eens met afwachten dan maar eventjes geen actie de/het actie/gevoel die je ervoor terug krijgt is het helemaal waard :+

[ Voor 18% gewijzigd door phosporus op 08-04-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Ja maar ik wil het zien gebeuren! en ondertussen ff wat kills meepakken.... op de PS3 wordt je tenminste niet gekickt voor baserapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
totempaal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:40:
Klopt, maar meestal is het de schuld van de spelers.
Niet uit de base komen dan komt de vijand wel naar jou toe.

Ik baserape ook als het enemy team geen actie onderneemt.
Trouwens dat met die mijnen is echt dom ik blaas ze altijd op !

Gister dat ik recon was op port valdez 2de stage zie ik er 1 mijnen leggen op de weg, ik zo creatief van geest als altijd.
Vond het geen geslaagd plan om op die hyperactieve engineer te schieten dus wat besloot ik maar eens te doen.
2 voor de prijs van 1 zijn 3 mijnen die hij al had neergegooid lagen er dicht bij elkaar dus pats 1 shot met de m95 op een mijn.
Resultaat 2 enemy kills en de mijnen direct opgeruimd :D

Dus recons check voor mijnen ! mijnen verschijnen tevens in beeld als je motion mine ertussen gooit is mij opgevallen dus denk dat die motion in voertuigen best handig kan zijn nog niet getest maar ga ik zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:24
Gister avond was het weer erg gezellig op tweakers server :D. Paar mooie potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
phosporus schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:39:

Op de console's heb je geen admin dus ook geen gekick Als je het ergens niet mee eens bent moet je beter je best doen en kont schoppen of een andere server zoeken 8)
Verder helemaal mee eens met afwachten dan maar eventjes geen actie de/het actie/gevoel die je ervoor terug krijgt is het helemaal waard :+
Soms is het wel jammer dat op de consoles niemand gekickt kan worden.

Gisteren stonden Traxion(Pixelchaos) en ondergetekende (zaten in een squad) te wachten op het respawnen van een chopper, komt er een of andere zot aanlopen, die al eerder had laten zien dat hij niet met een chopper kan vliegen, en dacht dat hij de chopper op zou kunnen eisen.
Deze gast liep de hele tijd te sarren en kreeg op een gegeven moment in de gaten dat Pixel en ik bij elkaar hoorden en dat het voor hem lastig zou worden om de chopper in bezit te krijgen. Toen de chopper spawnde schoot hij deze kapot onder het mom van "als ik hem niet krijg, dan jullie ook niet".
Zo iemand zou je moeten kunnen kicken...de laml*l :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Jackal131 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:35:
[...]

Soms is het wel jammer dat op de consoles niemand gekickt kan worden.

Gisteren stonden Traxion(Pixelchaos) en ondergetekende (zaten in een squad) te wachten op het respawnen van een chopper, komt er een of andere zot aanlopen, die al eerder had laten zien dat hij niet met een chopper kan vliegen, en dacht dat hij de chopper op zou kunnen eisen.
Deze gast liep de hele tijd te sarren en kreeg op een gegeven moment in de gaten dat Pixel en ik bij elkaar hoorden en dat het voor hem lastig zou worden om de chopper in bezit te krijgen. Toen de chopper spawnde schoot hij deze kapot onder het mom van "als ik hem niet krijg, dan jullie ook niet".
Zo iemand zou je moeten kunnen kicken...de laml*l :(
Weet je wat ik dan gedaan had? heli vol c4 en laat die gast maar wegvliegen even wachten.... BOEM!
Die strafpunten maar voor lief nemen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Gewoon een vote ofzo inbouwen, maar aangezien der geen dedicated servers zijn heb je ook geen admins
Hoor trouwens wel vaak genoeg dat mensen gekicked worden omdat ze de admins kont schoppen dus zo erg vind ik het niet dat het bij ons mist.
totempaal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:40:
[...]

Weet je wat ik dan gedaan had? heli vol c4 en laat die gast maar wegvliegen even wachten.... BOEM!
Dit werkt alleen op een hc server
In normale servers kun je alleen teamkillen door destruction 2.0 als iemand van je team in het gebouw zit wat jij opblaast. Je kan zelfs de chopper niet er mee beschadigen. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door phosporus op 08-04-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
totempaal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:40:
[...]

LOL, dan ben je net zo bezig als die gast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

phosporus schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:41:
In normale servers kun je alleen teamkillen door destruction 2.0 als iemand van je team in het gebouw zit wat jij opblaast.
Klopt :$ Was vrij lullig voor de team-recon die de enemy met een combat knive bewerkt had zo'n ruime seconde voor mijn handgranaat afging...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Oja even over destruction 2.0 het is me nu al 2x gebeurdt op valparaiso dat ik op de laatste base vlieg en dan zeg maar rechts langs die hoogspanningsmast vlieg de chopper spontaan kapot gaat en de hele bemanning onder destrucion 2.0 sterft door mijn toedoen.

Begrijp niet zo goed hoe het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:04:
Als je gisteren nou ff gemeld had dat je daar ookl motion sensors had neergegooid, dan had ik me niet hoeven op te offeren, hehehe.
Je ziet toch op de radar dat er (team) motion sensors gegooid zijn? :)
Het is sowieso belangrijk om de radar alleen al daarvoor af en toe te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
TRAXION schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:20:
Oja even over destruction 2.0 het is me nu al 2x gebeurdt op valparaiso dat ik op de laatste base vlieg en dan zeg maar rechts langs die hoogspanningsmast vlieg de chopper spontaan kapot gaat en de hele bemanning onder destrucion 2.0 sterft door mijn toedoen.

jah idd snap ik ook geen flikker van. Heb ook al meegemaakt
Hoop dat Dice het door krijgt door datamining want het is volgens mij een bug zo groot als een kakkerlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
phosporus schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:39:

[...]

Heheh netjes potjes met jou eindigen vreemd genoeg ook altijd in een squad round pin en een 1 op 4 kans op mvp pin en nagenoeg altijd een win bij de wl ratio O+
Jaa ik vind dat ik zelf ook best aardig ben in het spelletje, al moet ik zeggen dat we nog meer sqaud-based moeten spelen. Die ene keer was echt wel lachen, ook al zaten we toen op Arica Harbour (DE sniper-map).

Ik moet alleen nog die VIP code aanschaffen, tis echt heel vervelend als ik bepaalde games niet kan joinen...

Iemand een idee hoe Ebay werkt? :P
Want voor zo'n code, moet je dan gewoon een bod plaatsen, ook al staat de prijs vast zeg maar, of moet je contact opnemen met de desbetreffende koper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 15-09 23:08
phosporus schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:41:
Gewoon een vote ofzo inbouwen, maar aangezien der geen dedicated servers zijn heb je ook geen admins
Hoor trouwens wel vaak genoeg dat mensen gekicked worden omdat ze de admins kont schoppen dus zo erg vind ik het niet dat het bij ons mist.
[...]

Dit werkt alleen op een hc server
In normale servers kun je alleen teamkillen door destruction 2.0 als iemand van je team in het gebouw zit wat jij opblaast. Je kan zelfs de chopper niet er mee beschadigen. ;)
Je kan wel een chopper laten neerstorten daarmee. Als je C4 erop plakt en je blaast deze op raakt de chopper enorm uit balans. Zorg ervoor dat je het op de onderkant van de staart plakt voor het beste effect.

Ook krijg je geen teamkill minpunten; het slachtoffer krijgt een suicide als-ie de crash niet overleeft. (maar je hebt ruim de tijd eruit te springen)

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 15-09 23:08
TRAXION schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:20:

Welke map? video? voorbeeld? screenshot?

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 08-04-2010 14:20 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lewt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:37:
[...]

Ik wacht meestal niet, maar ik schrik wel als ik vehicle damage zie staan, een Oja wtf momentje, heerlijk.
hehe, zeker omdat het begint met 30 punten voor vehicle damage en daarna begint de teller te lopen. Helaas zitten er meestal slechts een of twee in een tank...

Een vraag van een andere soort: Ik heb meer dogtags dan knife kills. Hoe is dat mogelijk? kan dat met reviven te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:39:
[...]

hehe, zeker omdat het begint met 30 punten voor vehicle damage en daarna begint de teller te lopen. Helaas zitten er meestal slechts een of twee in een tank...

Een vraag van een andere soort: Ik heb meer dogtags dan knife kills. Hoe is dat mogelijk? kan dat met reviven te maken hebben?
Vanuit de beta/demo ?
Gamebuster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:18:
[...]

Je kan wel een chopper laten neerstorten daarmee. Als je C4 erop plakt en je blaast deze op raakt de chopper enorm uit balans. Zorg ervoor dat je het op de onderkant van de staart plakt voor het beste effect.

Ook krijg je geen teamkill minpunten; het slachtoffer krijgt een suicide als-ie de crash niet overleeft. (maar je hebt ruim de tijd eruit te springen)
Mag je proberen bij mij :) ik trek die chopper wel recht.

Filmpje kan ik effe niet zo makkelijk maken zal effe kijken of ik wat kan vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door TRAXION op 08-04-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

TRAXION schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:42:
Mag je proberen bij mij :) ik trek die chopper wel recht.
Een chopper zonder staart(rotor) rechttrekken ?? Denk het niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Goner schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:02:
[...]

Een chopper zonder staart(rotor) rechttrekken ?? Denk het niet ...
We hebben het hier niet over hardcore mode he :)

Chopper wordt niet gedamaged alleen weggeslingerd door de blast.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.