Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:54
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:49:
Zelf ben ik juist trost op dat ik GEEN bagger games heb in mijn trophylijst. Je speelt een game imho toch om de game zelf, en pas daarna om de trophies.
Ben gelukkig dus niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ach als iedereen maar trots is op zijn eigen trophies toch.....?
ben aardig opweg met Final Fantasy XIII. Het verhaal uitgespeeld, nu dus de verzamel trophies gaan halen! Moet zeggen dat ik (ieder z'n ding hè) dat juist wel weer leuk vind....tkost alleen zoveel tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28
Heeft even geduurd maar gisteren storyline van GTA4 uitgespeeld binnen 30uur, dus gouden trophy :*)

+
- 10 auto's binnen 10sec laten ontploffen
- 5 keer om je as heen rollen met een auto
- alle helitours genomen
- alle Assasin missie's gedaan
- en nog iets... :+

Weer een aardige aanvulling voor de zondagmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Coolsnarf schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:20:
ben aardig opweg met Final Fantasy XIII. Het verhaal uitgespeeld, nu dus de verzamel trophies gaan halen! Moet zeggen dat ik (ieder z'n ding hè) dat juist wel weer leuk vind....tkost alleen zoveel tijd ;)
Ik moet ook nog eens verdergaan met Final Fantasy XIII.
Ik werd alleen gek van het levellen. }:O
Met die exp. multiplier tegen dezelfde enemy vechten, uit het beeld lopen en dan weer terug naar diezelfde enemy wordt al vrij snel vervelend. :D
[edit] start Final Fantasy XIII weer op. :9
[edit2] GTA IV moet ik ook nog opnieuw spelen, maar ik vond dit deel niet zo leuk als de vorige delen. En die heb ik zelfs maar 1x gespeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-09-2010 17:50 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
OPSLAGHOND schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:26:
[...]

Ik zak ook weer een plaatsje, maar de regels moeten iets strenger gehanteerd worden.
Orpheo heeft afgelopen week 2 posts in het ps3ervaringentopic geplaatst, maar daarvoor in mei (2x) en in maart (1x).
Met 37 posts op het forum en een min. van 50 in de regels zou hij niet moeten worden toegelaten.
Dit is niet om lullig te willen doen, maar er zitten actievere mensen in de top50 die er anders langzaam aan uitgegooid dreigen te worden. ;)
Regels zijn regels dus moet ik maar wat actiever worden, maar ik dacht ik plaats mijn gamertag alvast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Bellerophon schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:56:
[...]

Yatta is echt een hoeren trophie!! En die moet ik nog om 100% complete te halen :/
Er staan een aantal filmpjes voor de beste tactiek.
Heb er een keer of 10 over moeten doen voor ik hem had.
Moet eerlijk zeggen, kwam de nodige dosis geluk bij kijken,

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolsnarf schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:20:
Precies. Ik ben trots op m'n trophies en schaam me er echt niet voor. Heb genoeg lol gehad met m'n vriendin die meer houdt van de wat vrolijkere kleurrijke games. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
LuPo schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:06:
[...]

Precies. Ik ben trots op m'n trophies en schaam me er echt niet voor. Heb genoeg lol gehad met m'n vriendin die meer houdt van de wat vrolijkere kleurrijke games. :)
Heb je Flower in de PSN store al gekocht voor haar? Levert je 14 trophies op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
onox schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:40:
[...]

Flower is een erg goede game. Trophies zijn erg makkelijk. ;)
.detuned is leuk voor trophies. Alle 10 zijn te halen binnen 10 min. 8)7

Woensdag -> DeathSpank: Thongs of Virtue!!!!! 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 20-09-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:40:
[...]

Nee die heb ik nog niet gekocht! Zal eens kijken. Thanks! ;)

Heb jij overigens een keer tijd om even te helpen met een trophy voor DiRT 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
OPSLAGHOND schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:26:
[...]

Ik zak ook weer een plaatsje, maar de regels moeten iets strenger gehanteerd worden.
Orpheo heeft afgelopen week 2 posts in het ps3ervaringentopic geplaatst, maar daarvoor in mei (2x) en in maart (1x).
Met 37 posts op het forum en een min. van 50 in de regels zou hij niet moeten worden toegelaten.
Dit is niet om lullig te willen doen, maar er zitten actievere mensen in de top50 die er anders langzaam aan uitgegooid dreigen te worden. ;)
ik kijk bij het toevoegen er naar of iemand actief is, als iemand niet aan regels voldoet wordt hij ook niet toegevoegd. Je zegt dat de regels strenger gehanteerd moeten worden, als je vind dat we mensen onterecht toevoegen (of evt verwijderd hebben) laat het ons weten!

congrats Bellerophon!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Sinned123 schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:25:
[...]

Er staan een aantal filmpjes voor de beste tactiek.
Heb er een keer of 10 over moeten doen voor ik hem had.
Moet eerlijk zeggen, kwam de nodige dosis geluk bij kijken,
Ja die heb ik ook gezien, maar tot op heden wilt het nog steeds niet lukken :(
LuPo schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:06:
[...]

Hetzelfde doe ik nu met de Sam & Max serie... ik speel die vanwege de trophies, niet omdat ik ze leuk vind ofzo...

@Svennie, thanks :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:59:
[...]ik kijk bij het toevoegen er naar of iemand actief is, als iemand niet aan regels voldoet wordt hij ook niet toegevoegd. Je zegt dat de regels strenger gehanteerd moeten worden, als je vind dat we mensen onterecht toevoegen (of evt verwijderd hebben) laat het ons weten!
Ik denk dat het niet overkomt zoals ik bedoelde, maar het ging mij erom dat dit in de toekomst moet blijven gebeuren, zodat niet alle "bekenden" langzaam aan verdwijnen uit de top50. ;)
congrats Bellerophon!
*O* Gefeliciteerd! *O*

[Ontopic]Eindelijk de Final Fantasy XIII "Masters Seal" (alle characters volledig ontwikkeld) en "Superstar" (5 sterren beoordeling voor de laatste form van de laatste boss) trophy's gehaald. *O*
Ik zat er heel dichtbij, dichterbij dan ik dacht. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:45:

[Ontopic]Eindelijk de Final Fantasy XIII "Masters Seal" (alle characters volledig ontwikkeld) en "Superstar" (5 sterren beoordeling voor de laatste form van de laatste boss) trophy's gehaald. *O*
Adamant Will trophy (kill Long Gui) kan je nu ook makkelijk halen ;)

Heb FFXIII nu op 82%, Ik moet alleen nog de Treasure Hunter en L'Cie Paragon (5 star all Cie'th Stones) Trophies. Misschien dat ik die ooit nog zal halen. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 21-09-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd Bellerophon. Heb je nog leuke spellen voor je verjaardag gehad? :P

Ik ben sinds zaterdag begonnen aan DiRT 2 en heb nu al 67% van de trophies. Geweldig spel, kan er niet mee stoppen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ike. schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:49:
[...]Adamant Will trophy (kill Long Gui) kan je nu ook makkelijk halen ;)

Heb FFXIII nu op 82%, Ik moet alleen nog de Treasure Hunter en L'Cie Paragon (5 star all Cie'th Stones) Trophies. Misschien dat ik die ooit nog zal halen. :P
In mijn ogen zou het erg leuk zijn als de volgende Final Fantasy de optie zou hebben om coöperatief gespeeld te kunnen worden, lekker samen grinden ipv naar die voorgeprogrammeerde teksten luisteren.
Waarbij natuurlijk niet iedereen zomaar kan joinen tenzij je de optie aanzet en/of een ander hebt uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:16:
Gefeliciteerd Bellerophon. Heb je nog leuke spellen voor je verjaardag gehad? :P

Ik ben sinds zaterdag begonnen aan DiRT 2 en heb nu al 67% van de trophies. Geweldig spel, kan er niet mee stoppen! _/-\o_
Dank je wel :D Haha vanavond komen de cadeaus... dus ik ben benieuwd :D

Is DiRT 2? Nou wat? Speelt het een beetje snel weg?

En @Iedereen, ik ben sinds kort ook bezig met FFXIII, en het spel is wel heel erg mooi. Het enige wat ik bij mijzelf betrap is de gedachte dat ik het toch ga vergelijken met FF7. Zou ik niet moeten doen, maar ik ben gewoon erg benieuwd hoe een FF eruit zou zien als ze deze graphics met de vrijheid van 7 zouden gaan combineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
hehe ik had superstar de eerste keer al gehaald. Wist toen niet eens dat dat een trophy was :P
ben nu alle missies op 5 star rating aan het halen (zit nu bij 52).

Ik heb alleen begrepen dat er iets met die adamantoise is. Een missie waardoor er een ander soort komt en je moeilijk platinum ignots (ofzoiets) kunt halen. Is dit nog van belang om na te zoeken, of kan ik gewoon eerst alle missies proberen voordat ik echt ga grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:59
Ben nu ook bezig met FFXIII. Net de game uitgespeeld, en een aantal rollen gemaxed. Nu maar eens aan de side-quests gaan beginnen. Denk wel dat ik dit met tussenpozen ga doen, lijkt me anders een lang, saai verhaal te worden. (Maar wat was het verhaal, de gfx en vooral de muziek briljant, wat een composities!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:16:

Wow, da's aardig rap, heb de game hier maar weggelegd... werd / word helemaal lijp van die buggy races... daar is gewoon niet mee te rijden..

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Fatal Mind schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:04:
[...]

Wow, da's aardig rap, heb de game hier maar weggelegd... werd / word helemaal lijp van die buggy races... daar is gewoon niet mee te rijden..
Ik vond dirt 2 zeer tof :9 Enige stomme is dat je al die 100 events moet doen voor een trophy en deel daarvan is rallycross. Gewoon scheuren op een lange track vind ik leuk, maar niet op een gesloten circuit, dus dat was ff doorzetten. Verder vond ik het af en toe wat lang duren voordat je geconnect wordt in multiplayer.

Maar ik wil graag eens in MP scheuren door de gele crash dingetjes met LuPo zodat LuPo trofeetje kan inkoppen. (namelijk: trofeetje voor het doen van alle race modes in MP)

Ik ga denk ik zelf binnenkort eens fat princess kopen (heb niet genoeg knaken in psn portemonnee voor deathspank), en daarna maar nieuwe 20e dingetje kopen om dan ook maar deathspank te kopen :+
Bellerophon schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:24:
[...]

Dank je wel :D Haha vanavond komen de cadeaus... dus ik ben benieuwd :D

Is DiRT 2? Nou wat? Speelt het een beetje snel weg?

En @Iedereen, ik ben sinds kort ook bezig met FFXIII, en het spel is wel heel erg mooi. Het enige wat ik bij mijzelf betrap is de gedachte dat ik het toch ga vergelijken met FF7. Zou ik niet moeten doen, maar ik ben gewoon erg benieuwd hoe een FF eruit zou zien als ze deze graphics met de vrijheid van 7 zouden gaan combineren
DiRT 2 is echt super gaaf! Het speelt heel soepel en zelfs met de DS3-controller heb ik alle auto's prima onder controle. Hier een filmpje die m'n vriendin gisteren maakte toen ik aan het racen was. :P
Fatal Mind schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:04:
[...]

Wow, da's aardig rap, heb de game hier maar weggelegd... werd / word helemaal lijp van die buggy races... daar is gewoon niet mee te rijden.
Die buggy's zijn inderdaad denk ik wel de lastigste. Wat goed werkt is gewoon niet vol gas geven als je in een bocht zit. Dat is in principe ook wel logisch want die motoren zijn veel te sterk voor het gewicht dat ze voort moeten duwen. Probeer dus eens het gas steeds 'aan te tikken' en niet vast te houden.
onox schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:21:
[...]

Ik vond dirt 2 zeer tof :9 Enige stomme is dat je al die 100 events moet doen voor een trophy en deel daarvan is rallycross. Gewoon scheuren op een lange track vind ik leuk, maar niet op een gesloten circuit, dus dat was ff doorzetten. Verder vond ik het af en toe wat lang duren voordat je geconnect wordt in multiplayer.

Maar ik wil graag eens in MP scheuren door de gele crash dingetjes met LuPo zodat LuPo trofeetje kan inkoppen. (namelijk: trofeetje voor het doen van alle race modes in MP)

Ik ga denk ik zelf binnenkort eens fat princess kopen (heb niet genoeg knaken in psn portemonnee voor deathspank), en daarna maar nieuwe 20e dingetje kopen om dan ook maar deathspank te kopen :+
Ik moet inderdaad nog aardig wat online trophies. Ik ben vandaag vast nog wel online, zou inderdaad tof zijn als je me kunt helpen! _/-\o_

Ik vroeg me altijd af waarom het updaten van mijn trophies soms zo lang duurde op de website van Playstation. Ik ben er nu achter hoe het makkelijker kan. Gewoon bij tabblad "Mijn draagbare ID" onderaan op de knop update drukken. Dan update hij ter plekke je trophy-card.

Misschien handig voor sommigen onder ons die dit nog niet wisten? :)

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Is er ook een andere manier dan? :o

• Ike.
  • Niet online
Door een bug in Lego Harry Potter kan ik het spel niet 100% halen. 7(8)7
Ik mis dan 1 'Gold Brick' (van de 200) waardoor ik gelijk 5 trophies + de platinum niet kan halen!!

Ik heb een oude save maar dan moet ik wel ongeveer 10 uur opnieuw spelen...
Vind het een leuk spel maar heb niet zo'n zin om meer dan de helft opnieuw te spelen. :(

Had dit tijdje terug ook bij een Sam & Max episode, was toen blij dat het niet zo'n groot spel was :p

[ Voor 44% gewijzigd door Ike. op 23-09-2010 19:18 ]

Ik ging vaak gewoon inloggen op de site en dan naar tabblad mijn trophies. Dan zag je daar wel het juiste aantal staan maar in je trophy-card stond dan nog het oude aantal. Dat duurde vaak een paar minuten tot een paar uur voordat hij ook op je trophy-card geupdate was. Tot ik erachter kwam dat het dus met dat knopje 'update' gelijk gebeurt. :P

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Zojuist platinum gehaald van Just Cause 2. Wat een grind om de 75% te halen, nu beginnen aan Dead Rising 2. Zijn er nog mensen die deze game hebben en coop willen spelen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Zo te zien op http://us.playstation.com/psn krijgen we binnenkort aangepaste (kleinere) draagbare ID's. Je zie het als je inlogt (dit kan ook met een EU account).

[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 23-09-2010 23:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ike.
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:15:
Zo te zien op http://us.playstation.com/psn krijgen we binnenkort aangepaste (kleinere) draagbare ID's. Je zie het als je inlogt (dit kan ook met een EU account).
US site heeft altijd al andere ID's gehad.
Trophies vergelijken/bekijken via de US site werkt niet helemaal 100%, Er zijn een aantal EU spellen die niet worden weergegeven in je trophy lijst.

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 23-09-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orpheo1975 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 22:41:
Zojuist platinum gehaald van Just Cause 2. Wat een grind om de 75% te halen, nu beginnen aan Dead Rising 2. Zijn er nog mensen die deze game hebben en coop willen spelen.
Welke grind moet je doen dan? :)
Jumpman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:15:
US had inderdaad - zoals Ike. al aangeeft - altijd al die kleinere draagbare ID's. Zo af en toe log ik daar ook weleens in om m'n ID ook bij te houden.
Ike. schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:19:
[...]

US site heeft altijd al andere ID's gehad.
Trophies vergelijken/bekijken via de US site werkt niet helemaal 100%, Er zijn een aantal EU spellen die niet worden weergegeven in je trophy lijst.
Heb overigens nog niet gezien dat sommige spellen niet worden weergegeven. Ik zal er eens op letten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:04:

Heb overigens nog niet gezien dat sommige spellen niet worden weergegeven. Ik zal er eens op letten. ;)
Lego Harry Potter
Sports Champion
SEGA MEGA DRIVE Ultimate Collection

Brütal Legend, FALLOUT 3, Quantum of Solace en [PROTOTYPE] staan weer wel op 'mijn' US site maar ik kan deze niet vinden als ik mijn trophies check op de EU site.

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:19:
[...]

Lego Harry Potter
Sports Champion
SEGA MEGA DRIVE Ultimate Collection

Brütal Legend, FALLOUT 3, Quantum of Solace en [PROTOTYPE] staan weer wel op 'mijn' US site maar ik kan deze niet vinden als ik mijn trophies check op de EU site.

7(8)7
Ik heb net ook even gekeken en zag dat Sega Mega Drive Ultimate Collection inderdaad niet in mijn lijst staat op de US-site. Volgens mij staan op de EU-site wel al mijn spellen.

Nou, het is ook niet heel belangrijk want het trophy-aantal klopt sowieso wel op beide sites. Maar het is wel een beetje vreemd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/AllSeeyinEye.png

Afbeeldingslocatie: http://fp.profiles.us.playstation.com/playstation/psn/pid/AllSeeyinEye.png

Ik weet niet wat ik mooier vind... De beperkte hoogte van de EU id's staat me meer aan dan het blok dat de US variant genereert... Het simpele wit (ok, ok, het is niet helemaal wit, maar toch...) van de US id staat me dan weer meer aan dan het blauw/paars van de EU id.

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-09-2010 09:55 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Geef mij dan maar de EU id.. mooier + efficiënter qua ruimte, nu zou hem je hem nog als signature kunnen gebruiken indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:21:
[...]

Ik ging vaak gewoon inloggen op de site en dan naar tabblad mijn trophies. Dan zag je daar wel het juiste aantal staan maar in je trophy-card stond dan nog het oude aantal. Dat duurde vaak een paar minuten tot een paar uur voordat hij ook op je trophy-card geupdate was. Tot ik erachter kwam dat het dus met dat knopje 'update' gelijk gebeurt. :P
Ik wist niet eens dat het anders kon. :+ Op deze manier kan je ook je status en plaatje op je sig aanpassen.
LuPo schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:04:
[...]

Welke grind moet je doen dan? :)
75% van de wereld completen door bases en dorpjes op te blazen, ruzie te maken met het leger en/of kisten te vinden.

[ Voor 51% gewijzigd door Meelobee op 24-09-2010 10:28 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Bij de volgende update van de TS ga ik waarschijnlijk twee plaatsen stijgen. 8)

Ik ga vandaag proberen om Sega Mega Drive Ultimate Collection uit te spelen. Leuke herinneringen van vroegah. :P

Alhoewel ik heel veel spellen niet heb gespeeld.

Zo, daar ben ik weer. Sega Mega Drive Ultimate Collection uitgespeeld en de platinum binnen. Leuk spel, leuke herinneringen en een makkelijke platinum. :)

Die Yatta-trophy na een keer of tien gehaald. Dat gaat echt rete-snel zeg. Is dan ook gelijk de moeilijkste trophy om te halen. ;)
Wat hielp was de game steeds met de PS-knop op 'pauze' te zetten zodat je de volgende kleuren vast kunt zien en kunt kijken waar je ze wilt hebben.

Als er iemand interesse heeft voor Sega Mega Drive Ultimate Collection, DM me dan maar even. Hij mag weg voor de koopprijs.

Nu 21 platina en level 14. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik ga de TS deze week weer updaten! Of Meelobee moet me voor zijn natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:28:
Zo, daar ben ik weer. Sega Mega Drive Ultimate Collection uitgespeeld en de platinum binnen. Leuk spel, leuke herinneringen en een makkelijke platinum. :)

Die Yatta-trophy na een keer of tien gehaald. Dat gaat echt rete-snel zeg. Is dan ook gelijk de moeilijkste trophy om te halen. ;)
Wat hielp was de game steeds met de PS-knop op 'pauze' te zetten zodat je de volgende kleuren vast kunt zien en kunt kijken waar je ze wilt hebben.

Als er iemand interesse heeft voor Sega Mega Drive Ultimate Collection, DM me dan maar even. Hij mag weg voor de koopprijs.

Nu 21 platina en level 14. :Y
Met of zonder cheat code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bedoel je? Ik ken geen cheat-code voor Sega Mega Drive Ultimate Collection en daarnaast houd ik van eerlijk spelen dus al mijn spellen speel ik gewoon helemaal zelf. Overigens kan iedereen dat anders ook zo zien als je bijvoorbeeld binnen 1 minuut alle trophies van een spel als Fuel binnen hebt.

Bedoel je trouwens de Yatta-trophy? Die heb ik gewoon een stuk of 10-20 keer geprobeerd en opeens had ik drie tot vier kleuren die achter elkaar weggingen. Toen kreeg Dr. Robotnik een grote lading stenen bovenop zijn gekleurde stenen en zodoende kon hij geen mooie patronen meer vormen. Ik was wel blij dat ik hem gehaald had want ik las hier al dat het een lastige trophy is.

Gisterenavond mijn 100ste gouden trophy binnengesleept. Leuk voor de statistieken. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 27-09-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:11:
[...]

Hoe bedoel je? Ik ken geen cheat-code voor Sega Mega Drive Ultimate Collection en daarnaast houd ik van eerlijk spelen dus al mijn spellen speel ik gewoon helemaal zelf. Overigens kan iedereen dat anders ook zo zien als je bijvoorbeeld binnen 1 minuut alle trophies van een spel als Fuel binnen hebt.

Bedoel je trouwens de Yatta-trophy? Die heb ik gewoon een stuk of 10-20 keer geprobeerd en opeens had ik drie tot vier kleuren die achter elkaar weggingen. Toen kreeg Dr. Robotnik een grote lading stenen bovenop zijn gekleurde stenen en zodoende kon hij geen mooie patronen meer vormen. Ik was wel blij dat ik hem gehaald had want ik las hier al dat het een lastige trophy is.

Gisterenavond mijn 100ste gouden trophy binnengesleept. Leuk voor de statistieken. :*)
Ik bedoel de cheatcode om meteen naar het laatste level van DRMBM te gaan :)
Lastig is nog zwak uitgedrukt ;) Het is echt een $%^@! trophy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:28:
[...]

Ik bedoel de cheatcode om meteen naar het laatste level van DRMBM te gaan :)
Lastig is nog zwak uitgedrukt ;) Het is echt een $%^@! trophy
Oké sorry. Begreep je vraag verkeerd.

Ik heb eerst even een paar levels gespeeld om erin te komen. Daarna ben ik inderdaad teruggegaan naar het hoofdmenu en de code gebruikt om gelijk naar het laatste level te gaan (op easy).

Je moet inderdaad gewoon net geluk hebben met deze trophy. Maar ik vind het wel toevallig dat Sinned123 en ik allebei redelijk snel de trophy haalden. Ik denk dat het een kwestie is van gewoon proberen, proberen, proberen. Ik bleef heel koel en werd niet kwaad. Ik ging ook niet met de controller smijten. Als normaal een trophy niet lukt ben ik wel vrij boos. :P

Ik deed gewoon elke keer met de PS-knop op pauze en dan keek ik waar hij de steen neerlegde. Dan deed ik hem zo veel mogelijk na. En toen had ik dus opeens net iets eerder dan hem een aantal combinaties die 'verdwenen'. Zodoende kreeg hij een grote stapel zware stenen en kon hij zich vervolgens niet meer herstellen.

Potje was echt binnen een seconde of 20-30 afgelopen. :P

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 27-09-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:38:
[...]

Oké sorry. Begreep je vraag verkeerd.

Ik heb eerst even een paar levels gespeeld om erin te komen. Daarna ben ik inderdaad teruggegaan naar het hoofdmenu en de code gebruikt om gelijk naar het laatste level te gaan (op easy).

Je moet inderdaad gewoon net geluk hebben met deze trophy. Maar ik vind het wel toevallig dat Sinned123 en ik allebei redelijk snel de trophy haalden. Ik denk dat het een kwestie is van gewoon proberen, proberen, proberen. Ik bleef heel koel en werd niet kwaad. Ik ging ook niet met de controller smijten. Als normaal een trophy niet lukt ben ik wel vrij boos. :P

Ik deed gewoon elke keer met de PS-knop op pauze en dan keek ik waar hij de steen neerlegde. Dan deed ik hem zo veel mogelijk na. En toen had ik dus opeens net iets eerder dan hem een aantal combinaties die 'verdwenen'. Zodoende kreeg hij een grote stapel zware stenen en kon hij zich vervolgens niet meer herstellen.

Potje was echt binnen een seconde of 20-30 afgelopen. :P
Ja die probeerde ik laatst ook :D Kwam toen redelijk ver, maar probeerde daarna die andere code (hard) en dat lukte gewoon echt niet :D

Ga het deze week maar weer eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:56:
[...]

Ja die probeerde ik laatst ook :D Kwam toen redelijk ver, maar probeerde daarna die andere code (hard) en dat lukte gewoon echt niet :D

Ga het deze week maar weer eens proberen
Sterkte. :D

Ik ga verder met DiRT 2. Moet alleen nog deelnemen aan vier toernooien én level 30 online worden. Bijna klaar dus. Ondertussen speel ik ook The Godfather 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Voor de mensen met een N900 er is een trophy applicatie te vinden in de extra devel repository.

Ben al over de helft voor de GTA IV wanted trophy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:16:
Voor de mensen met een N900 er is een trophy applicatie te vinden in de extra devel repository.

Ben al over de helft voor de GTA IV wanted trophy :)
Spelen mensen dat spel nog online dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:21:
[...]

Spelen mensen dat spel nog online dan?
Boost alleen nog, maar ja GTA IV wordt nog erg veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:48:
[...]

Boost alleen nog, maar ja GTA IV wordt nog erg veel gespeeld.
Voor dat spel moet ik ook nog alle online trophies halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:50:
[...]

Voor dat spel moet ik ook nog alle online trophies halen
ik moet ze ook nog allemaal, keer met zijn allen online knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:04:
[...]

In het weekend ben ik beschikbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:11:
[...]

De meeste trophies zijn wel snel te halen, maar voor AWP heb wel wat meer tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Ik zou eerst even wat onderzoek doen voordat je begint! Er zijn er een paar makkelijk te halen. Maar voor aan het geld te komen dat je moet hebben voor de gouden trophy moet je volgens mij ca. 36 uur NOOSE spelen. Je kan natuurlijk ook andere speltypen spelen maar die leveren minder rendement op, waardoor je dus nog langer moet spelen.

Voor een paar trophies te halen kun je een middagje boosten; gaat het je om de platinum dan zou ik er niet aan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SL65 schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:23:
[...]

De meeste trophies zijn wel snel te halen, maar voor AWP heb wel wat meer tijd nodig.
Dat weet ik :) Is ook meteen de moeilijkste van GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hier dan ook de mijne maar even, ik mis alleen wel aardig wat trofeeën omdat ik eerst altijd via me NL account speelde, toen was ik ww kwijt geraakt en ben ik maar over gegaan om me andere account..

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/TomRockanje.png

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
zijn er nog 3 mensen die mij willen helpen met wat online peggle trophies? ik kan maar geen game vinden en dus al helemaal niet een 4 party game.
voeg me maar toe als je wilt helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:11:
[...]

Komen ze nu mee aan. Ik heb een week of twee geleden online zitten knallen om de makkelijke online trophies even te halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Door het uitspelen van Assassin's Creed ben ik level 12 geworden! :) Nu nog even de platinum binnenhalen voor dat spel.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Coolsnarf schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:49:
zijn er nog 3 mensen die mij willen helpen met wat online peggle trophies? ik kan maar geen game vinden en dus al helemaal niet een 4 party game.
peggle wil ik wel meehelpen, dan haal ik ook meteen die trophies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:16:
Door het uitspelen van Assassin's Creed ben ik level 12 geworden! :) Nu nog even de platinum binnenhalen voor dat spel.
Netjes! Lang mee bezig geweest? Lijkt me geen straf om te spelen toch? Ik heb hem hier nog op de plank liggen! :)
Only schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:39:
Hier dan ook de mijne maar even, ik mis alleen wel aardig wat trofeeën omdat ik eerst altijd via me NL account speelde, toen was ik ww kwijt geraakt en ben ik maar over gegaan om me andere account..

[afbeelding]
Wachtwoord kun je gewoon opvragen hoor. Dus je had dit kunnen voorkomen. ;)
Coolsnarf schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:49:
Peggle heb ik niet dus daar kan ik helaas niet mee helpen. Misschien wel als hij nog een keer gratis te downloaden is bij PS+. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

[...]

Ik moet er ook nog een paar

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
LuPo schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:54:
Netjes! Lang mee bezig geweest? Lijkt me geen straf om te spelen toch? Ik heb hem hier nog op de plank liggen! :)
Het verhaal doorspelen heeft me bijna 20 uur gekost, maar het is een erg goed spel! Nu nog enkele simpele trophies halen voor platinum, welke op zich vrij goed te halen is :)

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 28-09-2010 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Svennie schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:35:
[...]

peggle wil ik wel meehelpen, dan haal ik ook meteen die trophies :D
dan kunnen we in ieder geval de online trophies met zn 2en gaan doen. Alleen die met een party van 4 wordt nog even wachten dan. Ik zal je wel berichtjes spammen als ik je een keer online zie :P

ben btw donderdag vrij kan de hele dag gamen, misschien een goed idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Coolsnarf op 28-09-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Coolsnarf schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:33:
[...]

dan kunnen we in ieder geval de online trophies met zn 2en gaan doen. Alleen die met een party van 4 wordt nog even wachten dan. Ik zal je wel berichtjes spammen als ik je een keer online zie :P

ben btw donderdag vrij kan de hele dag gamen, misschien een goed idee?
ik kan vanavond wel, morgen ook wel denk ik maar donderdag overdag gaat niet lukken, moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag DiRT 2 uitgespeeld. Ging lekker vlot! Nu enkel nog even wachten totdat ik weer kan meedoen met een online-tournament zodat ik de laatste bronze-trophy ook krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
LuPo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:32:
Vandaag DiRT 2 uitgespeeld. Ging lekker vlot! Nu enkel nog even wachten totdat ik weer kan meedoen met een online-tournament zodat ik de laatste bronze-trophy ook krijg. :)
Gaat hij dan weer in de verkoop? Ben miss wel ginteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:08:
[...]

Gaat hij dan weer in de verkoop? Ben miss wel ginteresseerd.
Ja, ik verkoop hem dan inderdaad weer. DM me anders even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Svennie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:52:
[...]

ik kan vanavond wel, morgen ook wel denk ik maar donderdag overdag gaat niet lukken, moet werken.
vanavond kan ik dan weer niet. Naja ik zie je wel een keer online komen :P
Heeft iemand toevallig Vancouver 2010? En zijn de servers daar nog van online?
Lijkt me wel een leuk spel. Ook voor de platinum, maar dan moet ik wel zeker weten dat hij nog te halen is. :P

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik ga me nu weer focussen op Final Fantasy XIII.
Het minste deel van de serie in mijn ogen (by far), maar de eerste met trophy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel nu The Godfather 2. Het schieten is goed uitgewerkt, de auto's rijden wat nerveus en nep. De sfeer van de Corleones maakt veel goed. Voor tussendoor een prima spel. En natuurlijk lekker wat extra trophies! :) Je moet ook allemaal 'rackets' overnemen. Dat lijkt een beetje Monopoly-achtig. Als je namelijk vier bedrijven van dezelfde soort hebt (bijvoorbeeld 4 wapenfabrieken) dan krijg je, naast de gebruikelijke inkomsten, een extra voordeel. Bijvoorbeeld meer ammunitie of al jou bendeleden krijgen kogelvrije vesten. :)

Ik vermaak me er prima mee! To be continued..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Na het horen van de goede verhalen, het spelen van de demo en de mooie prijs heb ik vandaag Dirt 2 besteld. Als het goed is komt hij morgen binnen, ben benieuwd! Nu alleen nog kijken waar ik de tijd vandaan ga halen :P Nu ik studeer heb ik steeds minder tijd voor de PS3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik heb the godfather ook gespeeld en platinum... Gewoon heel vermakelijk en geen grind tot ca. 80% (qua tijd) van de trophies. Daarna nog een uurtje of 2 alles bij elkaar fixen en de platinum is binnen. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De platinum van Assassin's Creed 2 is binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:59
OPSLAGHOND schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:29:
Ik ga me nu weer focussen op Final Fantasy XIII.
Het minste deel van de serie in mijn ogen (by far), maar de eerste met trophy's.
Ben je je wapens al aan 't upgraden? Ik ben 't nu van plan (ben met de Mark Missions bezig) maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Verschillende guides gelezen en dan nog is 't vaag vind ik.
Men zegt dat je eerst je exp. multiplier moet boosten naar 3x door bijv. 36 Sturdy Tails te gebruiken, en dan pas je wapen moet gaan levelen. Daardoor verlies ik dan m'n exp. multiplier weer... :?

Kun je me misschien vertellen hoe jij dit hebt gedaan (als je al zover bent...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Mr.Myst schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:04:
[...]

Ben je je wapens al aan 't upgraden? Ik ben 't nu van plan (ben met de Mark Missions bezig) maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Verschillende guides gelezen en dan nog is 't vaag vind ik.
Men zegt dat je eerst je exp. multiplier moet boosten naar 3x door bijv. 36 Sturdy Tails te gebruiken, en dan pas je wapen moet gaan levelen. Daardoor verlies ik dan m'n exp. multiplier weer... :?

Kun je me misschien vertellen hoe jij dit hebt gedaan (als je al zover bent...)?
EXP multiplier moet je elke keer opnieuw doen.

In het Final Fantasy XIII topic heeft Destiano uitgelegd hoe je dit het beste kan doen.
\[PS3/X360] Final Fantasy XIII

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 02-10-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Al die classes naar max levelen, dat is toch niet te doen? Heb nu net alle characters hun eerste class vol, maar dan moet je er nog meer, en de exp die nodig is wordt ook exponentieel meer!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mr.Myst schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:04:
[...]Ben je je wapens al aan 't upgraden? Ik ben 't nu van plan (ben met de Mark Missions bezig) maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Verschillende guides gelezen en dan nog is 't vaag vind ik.

Ik heb al behoorlijk wat wapens gehad, maar ben nu eerst nog met de Mark missions bezig. ;)
Het upgraden is wel irritant vanwege het feit dat die multipliers verdwijnen zoals jij ook al aangeeft.
CSB schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:50:
Al die classes naar max levelen, dat is toch niet te doen? Heb nu net alle characters hun eerste class vol, maar dan moet je er nog meer, en de exp die nodig is wordt ook exponentieel meer!
Die classes naar max level gaat vrij snel zodra je de exp-multiplier hebt, ik heb op 1 punt in de game met telkens hetzelfde gevecht +/- 70% van al mijn exp. gehaald;
YouTube: FF13 easy grinding spot
Elk gevecht begint met een pre-emptive strike en per gevecht krijg je 6600 exp. en 13.200 exp. met de exp-multiplier.
Duurt +/- 30 seconden om van de plek van het gevecht richting de savepoint te gaan, daar om te keren (en de enemies weer te laten verschijnen) en terug te lopen. Gevecht zelf is vrij kort als je al wat sterker bent en zeer kort (+/- 15 sec.) als je bijna klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frenkovic schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:57:
Ik heb the godfather ook gespeeld en platinum... Gewoon heel vermakelijk en geen grind tot ca. 80% (qua tijd) van de trophies. Daarna nog een uurtje of 2 alles bij elkaar fixen en de platinum is binnen. Aanrader!
Inderdaad, het was een leuk spel!

Ik heb de platinum binnen (sneller dan de tijd volgens ps3trophies) in 12u 25m. Dat kun je nl. zien bij je savegames. Lekker vlot dus! :D

Als iemand The Godfather 2 wel wil DM dan even.
SToRM666 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:01:
De platinum van Assassin's Creed 2 is binnen! :)
Gefeliciteerd! Op naar het volgende spel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 02-10-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Is The Godfather II ook een leuk spel?
Kan je in het spel ergens zien welke Execution Styles je al hebt gedaan?
Ik heb het spel al erg lang maar nog niet gespeeld. Misschien dat ik er volgende week aan begin.
Ik heb vandaag Deathspank: Thongs of Virtue en het laatste deel van Sam & Max op 100% gehaald. :)
Moet Sam & Max episode 2 nog een keer spelen, mis nog 2 trophies. ;(

LuPo ga nu maar eens Dragon Age: Origins spelen })

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 02-10-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:17:
Is The Godfather II ook een leuk spel?
Kan je in het spel ergens zien welke Execution Styles je al hebt gedaan?
Ik heb het spel al erg lang maar nog niet gespeeld. Misschien dat ik er volgende week aan begin.
Ik heb vandaag Deathspank: Thongs of Virtue en het laatste deel van Sam & Max op 100% gehaald. :)
Moet Sam & Max episode 2 nog een keer spelen, mis nog 2 trophies. ;(

LuPo ga nu maar eens Dragon Age: Origins spelen })
Ja, het is een leuk spel. Er zijn goede elementen (overnemen van rackets, het upgraden van je family) en minder goede elementen (auto's rijden nep, graphics(?)).
De collectibles kun je inderdaad allemaal zien in je Don's view. Degene die je dan al hebt worden rood. Handig dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Netjes... 2 posts achter elkaar die zeggen dat iets een leuk spel is en dan een derde die vraagt of het leuk is :)

Haha... zoals al gezegd, geen topper maar gewoon vermakelijk en zeker het spelen waard.

Ik vond juist wel andere plus en min punten dan lupo. Allereerst was het spel veel te makkelijk. Daarnaast was het auto rijden ook vrij bagger; beetje het gevoel wat ook in saints row 2 zit, alsof de auto's plakken in plaats van rijden. Overnemen van rackets voelde op een gegeven moment ook meer als oprekken van de speeltijd. Zeker als je op een bepaald punt bent gekomen en weer een groot deel verlies. Wel leuk is dat maffia en corleone sfeertje. Het er verder ook lekker grof en bruut tegenaan. Als laatste, wat veel mensen vaak niet wilen begrijpen, het duurt ook niet te lang. Een game kan te kort zijn, maar naar mijn smaak ook wel te lang. Ondanks dat beide games ongeveer even lang duren vond ik GTAIV bijvoorbeeld te lang, terwijl ik dat gevoel bij San Andreas helemaal niet had. Pfff... ben moe, moet gaan slapen, krijg een praatkick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frenkovic schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 02:43:
Netjes... 2 posts achter elkaar die zeggen dat iets een leuk spel is en dan een derde die vraagt of het leuk is :)

Haha... zoals al gezegd, geen topper maar gewoon vermakelijk en zeker het spelen waard.

Ik vond juist wel andere plus en min punten dan lupo. Allereerst was het spel veel te makkelijk. Daarnaast was het auto rijden ook vrij bagger; beetje het gevoel wat ook in saints row 2 zit, alsof de auto's plakken in plaats van rijden. Overnemen van rackets voelde op een gegeven moment ook meer als oprekken van de speeltijd. Zeker als je op een bepaald punt bent gekomen en weer een groot deel verlies. Wel leuk is dat maffia en corleone sfeertje. Het er verder ook lekker grof en bruut tegenaan. Als laatste, wat veel mensen vaak niet wilen begrijpen, het duurt ook niet te lang. Een game kan te kort zijn, maar naar mijn smaak ook wel te lang. Ondanks dat beide games ongeveer even lang duren vond ik GTAIV bijvoorbeeld te lang, terwijl ik dat gevoel bij San Andreas helemaal niet had. Pfff... ben moe, moet gaan slapen, krijg een praatkick...
Inderdaad. Ik dacht eerst ook van, "Huh, heb je wel de posts gelezen?" :P

Het spel was wel makkelijk. Autorijden vond ik ook bagger. ;)
Overnemen van rackets vond ik over het algemeen een leuke toevoeging,
spoiler:
het moment waarop je weer een stuk 'terugvalt' vond ik ook minder geslaagd. Daar was ik nog over aan het zeuren tegen m'n vriendin (toen dat gebeurde). :+
Het sfeertje vond ik zo gezegd ook leuk. Dus wat dat betreft kijken wij er wel hetzelfde tegenaan. ;)

Vanochtend Sam en Max Episode 1 uitgespeeld. Grappig spel. :)

Met de platinum van The Godfather 2 ben ik trouwens naar 22 platina en meer dan 1200 trophies gegaan. Gaat echt snel de laatste tijd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Pfffffff, hebben jullie God of War 3 al platinum? Die challenges man! ARG! Vooral die Stoned challenge. Niet te doen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CSB schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:08:
Pfffffff, hebben jullie God of War 3 al platinum? Die challenges man! ARG! Vooral die Stoned challenge. Niet te doen.
Volgens mij is God of War 3 de makkelijkste platinum van de serie. Dus begin dan al helemaal maar niet aan 1 of 2. :+ Ik heb nog geen God of War gespeeld. Het genre God of War, Darksiders, Dante's Inferno etcetera, trekt mij niet echt. :)

Ik houd ook niet zo van Survival/Horror spellen. Ik moet Dead Space nog een keer uitspelen voor de plat terwijl ik me voor de eerste playthrough al moest dwingen om het spel te gaan spelen. Dead Space ligt hier al maaaaaaaanden op de plank.

Doe mij maar Uncharted 1 & 2, Assassin's Creed 2, Red Dead Redemption, DiRT 2 en dat soort spellen. :) Daar wordt ik echt door gegrepen en dan speel ik zo uren door. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
LuPo schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:43:
[...]

Volgens mij is God of War 3 de makkelijkste platinum van de serie. Dus begin dan al helemaal maar niet aan 1 of 2. :+ Ik heb nog geen God of War gespeeld. Het genre God of War, Darksiders, Dante's Inferno etcetera, trekt mij niet echt. :)

Ik houd ook niet zo van Survival/Horror spellen. Ik moet Dead Space nog een keer uitspelen voor de plat terwijl ik me voor de eerste playthrough al moest dwingen om het spel te gaan spelen. Dead Space ligt hier al maaaaaaaanden op de plank.

Doe mij maar Uncharted 1 & 2, Assassin's Creed 2, Red Dead Redemption, DiRT 2 en dat soort spellen. :) Daar wordt ik echt door gegrepen en dan speel ik zo uren door. _/-\o_
Ik heb GOW III wel platinum maar dit heeft me af en toe wel bijna een controller gekost :X
Man wat zitten daar f..... frustrating stukken in.
Overigens vielen de challenges me erg mee, alleen Bare Hands heeft wel wat moeite gekost.
Heb mezelf wel beloofd niet aan 1 en 2 te beginnen, overigens is het ook niet ech mij genre maar vooral gezien het grafische geweld was het echt een must.
Denk overigens dat je door Darksiders echt positief verrast zult worden, qua gameplay vondt ik hem echt heeeel erg leuk met zeer goed doordachte puzzels.
Was voor mij een v.d. leukere games die ik de laatste tijd gespeelt heb, Dante's is inderdaad een stuk minder interessant, gelukkig had ik hem al platina voordat hij echt vervelend werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noteboeki schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:35:
[...]

Ik heb GOW III wel platinum maar dit heeft me af en toe wel bijna een controller gekost :X
Man wat zitten daar f..... frustrating stukken in.
Overigens vielen de challenges me erg mee, alleen Bare Hands heeft wel wat moeite gekost.
Heb mezelf wel beloofd niet aan 1 en 2 te beginnen, overigens is het ook niet ech mij genre maar vooral gezien het grafische geweld was het echt een must.
Denk overigens dat je door Darksiders echt positief verrast zult worden, qua gameplay vondt ik hem echt heeeel erg leuk met zeer goed doordachte puzzels.
Was voor mij een v.d. leukere games die ik de laatste tijd gespeelt heb, Dante's is inderdaad een stuk minder interessant, gelukkig had ik hem al platina voordat hij echt vervelend werd :P
Zou leuk zijn als je me ff accepteert op PSN noteboeki!

Misschien moet ik mij inderdaad maar eens aan wagen aan die game(s). ;) GoW 3 ga ik denk ik nog wel een keer spelen.
Vanochtend Sam & Max episode 1 gespeeld (100%), vanavond Sam & Max episode 2 gespeeld (ook 100%). Leuk spel en trophies zijn ook leuk te halen. Tussendoor even een terassje gepakt 's middags want het was echt heerlijk weer.
Komende dagen verder met episode 3,4 en 5 en ook verder met Assassin's Creed 2.

offtopic:
Zoekt iemand nog een makkelijke platinum? Ik heb The Godfather 2 hier nog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:48:
[...]

Inderdaad. Ik dacht eerst ook van, "Huh, heb je wel de posts gelezen?" :P
Oops. Ik had die replies inderdaad niet goed gelezen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Wat kosten die Episodes van Sam & Max?

Gister samen met mn vriendin een heel stuk gespeeld van Lara Croft & Guardian of Light. Erg leuke coop gameplay en eindelijk een wat serieuzere game die zij ook leuk vind :)

Ook nog Deathspank: Thongs of Virtue uitgespeeld, heb alleen 1 trophy gemist bij de hoer en moet dus nog een keer het begin doorspelen. Hopelijk komen er nog meer delen uit, het is echt een briljant spel met mega flauwe humor :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:49:
Voor PS+members GRATIS (tot morgen?), de enige prijs die ik zie is € 24,99 voor 5 episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
LuPo schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:54:
Gefeliciteerd! Op naar het volgende spel. ;)
Thanks! Ik denk dat Bioshock het volgende spel gaat worden en ik ben ook al bezig met Sports Champions, maar ik denk dat beide geen platinum zullen worden. Resident Evil 5 Gold Edition is trouwens ook onderweg, maar dat is meer voor de online coop.
LuPo schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:43:
De platinum van GoW2 is echt heel goed te doen. Als je goed in de gaten houdt wat de trophies zijn dan kun je al enorm veel halen in 1 run. De Challenges zijn pittig, maar het feit dat je tussendoor kunt saven maakt het wel een stuk gemakkelijker dan bij deel 1. Bij deel 1 moet ik enkel nog de Challenges doen en het spel binnen zoveel uur uitspelen, maar ik weet hoe frustrerend die Challenges kunnen zijn en dus zal die waarschijnlijk nooit platinum worden.
Ik zou nooit een spel tegen mijn zin spelen voor de trophies. Ik vind trophies leuk, maar ik zou niet snel uren extra aan een spel besteden voor platinum. En sinds dat ik level 12 ben geworden vind ik het nog een stuk minder leuk, aangezien het nu erg lang duurt om een level hoger te komen.
Ik wilde bij Dead Space ook voor platinum gaan. Ik heb in mijn 1ste run al zo goed als alle trophies gehaald die je in een run kan halen, maar ik vond het nogal een tegenvaller dat je niet al je wapens mee mag nemen als je een nieuw spel begint op een hoger niveau. Dus sindsdien ligt dat spel stof te happen :P
Ik vond het trouwens wel een enorm goed en spannend spel!
Dat zijn stuk voor stuk toppers ja. RDR moet ik nog kopen. Ik wacht even tot die voor onder de 20 pond bij Zavvi te bestellen is :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 04-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Als je nog een makkelijke platinum wil halen dan is 'Start-the-party' nog wel een goede. Op één na vereisen de trophies vooral tijd, maar niet heel veel vaardigheid.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Oops. Ik had die replies inderdaad niet goed gelezen *O*
Haha geen probleem hoor. Kan iedereen een keer gebeuren. ;)
Meelobee schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:49:

Gister samen met mn vriendin een heel stuk gespeeld van Lara Croft & Guardian of Light. Erg leuke coop gameplay en eindelijk een wat serieuzere game die zij ook leuk vind :)

Ook nog Deathspank: Thongs of Virtue uitgespeeld, heb alleen 1 trophy gemist bij de hoer en moet dus nog een keer het begin doorspelen. Hopelijk komen er nog meer delen uit, het is echt een briljant spel met mega flauwe humor :)
^ met Opslaghond.
24,99 voor alle 5 episodes. Gratis voor PlayStation Plus-leden (!). Per stuk zijn ze denk ik ook wel los te koop, bij mij staat er alleen "Gratis" omdat ik PlayStation Plus heb.

Lara Croft and the Guardian of Light en Deathspank lijken me beide wel tof. Volgens mij is die stem van dat hoofdpersonage in Deathspank dezelfde als de stem van de groene superhero in Ratchet & Clank: A Crack in Time. Of heb ik dat mis? :)
SToRM666 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:29:
[...]

Ik zou nooit een spel tegen mijn zin spelen voor de trophies. Ik vind trophies leuk, maar ik zou niet snel uren extra aan een spel besteden voor platinum. En sinds dat ik level 12 ben geworden vind ik het nog een stuk minder leuk, aangezien het nu erg lang duurt om een level hoger te komen.
Ik wilde bij Dead Space ook voor platinum gaan. Ik heb in mijn 1ste run al zo goed als alle trophies gehaald die je in een run kan halen, maar ik vond het nogal een tegenvaller dat je niet al je wapens mee mag nemen als je een nieuw spel begint op een hoger niveau. Dus sindsdien ligt dat spel stof te happen :P
Ik vond het trouwens wel een enorm goed en spannend spel!

[...]

Dat zijn stuk voor stuk toppers ja. RDR moet ik nog kopen. Ik wacht even tot die voor onder de 20 pond bij Zavvi te bestellen is :)
Ik had Dead Space eigenlijk gekocht omdat hij zo goed beoordeeld werd op Metacritic en vanwege de prijs (9,95 GBP). Voortaan doe ik dat dus ook niet nog een keer want het is zoals gezegd niet mijn genre. Het was dus een eenmalig foutje. ;)

Van dat lijstje moet ik RDR ook nog kopen. Maar ik weet zeker dat wanneer ik dat spel ga spelen ik gelijk helemaal verslaafd ben. :P
Shiver23 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:32:
Als je nog een makkelijke platinum wil halen dan is 'Start-the-party' nog wel een goede. Op één na vereisen de trophies vooral tijd, maar niet heel veel vaardigheid.
Start The Party had ik al in het vizier inderdaad. Maar ik moet eerst nog even een PlayStation Move-set aanschaffen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik kan RDR lenen van een vriend van me, die ga ik dus binnenkort ook spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:46:
[...]

Lara Croft and the Guardian of Light en Deathspank lijken me beide wel tof. Volgens mij is die stem van dat hoofdpersonage in Deathspank dezelfde als de stem van de groene superhero in Ratchet & Clank: A Crack in Time. Of heb ik dat mis? :)
Stemmen lijken een beetje op elkaar maar toch andere acteurs.

Michael Dobson ... Deathspank
Jim Ward ... Captain Qwark

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:22:
ik kan RDR lenen van een vriend van me, die ga ik dus binnenkort ook spelen :D
Da's nog eens handig. Vooral voor de vele (korte) trophy-games die ik gespeeld heb. Beetje het samen delen, samen spelen idee. :+

edit: Kon het vanochtend niet laten en heb Episode 3 van Sam & Max gespeeld. Best een verslavend spel! Wederom 100% (wel met een walkthrough overigens, maar kijk wel het hele verhaal dus blijft leuk). :)

[ Voor 24% gewijzigd door LuPo op 04-10-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Sam and max ben ik ook aant spelen door mijn plus abbo. Dat heb ik vd afgesloten voor 3 maanden. Ik wilde eigenlijk een jaar, maar ik heb quest for booty al. Dus ik dacht, dan pak ik nu 3 maanden voor 14,99 en dan heb ik sam and max (wat normaal al 25,- is) en volgende maand street fighter hd remix. Als er dan na het verlopen van mijn abbo wel een leuke extra komt voor een jaar abbo dan verleng ik het dan wel. Kan zijn dat ik even zonder plus zit maar dan speel ik mijn plus aangekochte spellen wel voor die tijd ff uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frenkovic schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:48:
Sam and max ben ik ook aant spelen door mijn plus abbo. Dat heb ik vd afgesloten voor 3 maanden. Ik wilde eigenlijk een jaar, maar ik heb quest for booty al. Dus ik dacht, dan pak ik nu 3 maanden voor 14,99 en dan heb ik sam and max (wat normaal al 25,- is) en volgende maand street fighter hd remix. Als er dan na het verlopen van mijn abbo wel een leuke extra komt voor een jaar abbo dan verleng ik het dan wel. Kan zijn dat ik even zonder plus zit maar dan speel ik mijn plus aangekochte spellen wel voor die tijd ff uit :)
Dat is wel slim inderdaad. Misschien dat er over een maand wel weer een andere game gratis te krijgen is. ;)

Ik heb vanavond Episode 4 van Sam & Max ook maar gelijk even gespeeld. Ik zat er zo lekker in dat ik het niet kon laten. :P
Morgen nog even deel 5 spelen en klaar is kees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Is er iemand die mij kan helpen met de 'The Poon Sang' Trophy voor FIFA 09?
Win With A Team Of 11 Created Players In An Unranked Online Match

Het is best lastig om met 11 custom players een match te winnen |:(

Duurt maximaal 10 min. :7

En deze zou ook leuk zijn:
YouTube: FIFA 09 Overhead/Bicycle Kicks Easy Tutorial

[ Voor 25% gewijzigd door Ike. op 05-10-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:04:
Is er iemand die mij kan helpen met de 'The Poon Sang' Trophy voor FIFA 09?
Win With A Team Of 11 Created Players In An Unranked Online Match

Het is best lastig om met 11 custom players een match te winnen |:(

Duurt maximaal 10 min. :7

En deze zou ook leuk zijn:
YouTube: FIFA 09 Overhead/Bicycle Kicks Easy Tutorial
Zijn de servers van FIFA 09 nog wel online? Ik had van iemand begrepen dat toen FIFA 10 kwam, de oude servers van FIFA 09 offline waren gehaald.

Niet dus. :>

Ik heb FIFA 09 niet hoor, en FIFA 10 inmiddels ook al een tijdje niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 14:02
Laatst platinum gehaald bij Uncharted 2, was wel goed te doen.
En eindelijk ook platinum voor Modern Warfare 2, die Special Ops missies waren best wel pittig! Maar hij is binnen :D
Pagina: 1 ... 8 ... 118 Laatste