4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Geeft ons weer een kans om wat dichterbij te komenVerwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:21:
Komende 6/7 weken geen PS3 vanwege de renovatie van het flatcomplex. Beetje vervelend, maar ach ja, niks aan te doen. D:
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Nu alleen nog de multi-player trophies voor de platinum, maar dat gaat denk ik nog wel ff duren.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De multiplayer vond ik eerst ook niets aan, maar de teams kunnen nogal uit balans zijn.Fatal Mind schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:22:
Hehehe, na de singleplayer ben ik ook maar gestopt met Hawx, de multiplayer kon me niet genoeg interesseren. Aan de andere kant, wel hawx2 besteld
Wel de moeite waard als je wat wilt leren vliegen en hopelijk ook handig als extra oefening totdat HAWX 2 uitkomt (als de besturing hetzelfde blijft natuurlijk).
Besturing is volgens mij hetzelfde, zou zeggen download de demo even.OPSLAGHOND schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:34:
[...]
De multiplayer vond ik eerst ook niets aan, maar de teams kunnen nogal uit balans zijn.
Wel de moeite waard als je wat wilt leren vliegen en hopelijk ook handig als extra oefening totdat HAWX 2 uitkomt (als de besturing hetzelfde blijft natuurlijk).
Al gedaan, maar ik wacht liever tot ik klaar ben met deel 1.Fatal Mind schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:41:
[...]
Besturing is volgens mij hetzelfde, zou zeggen download de demo even.

Coolsnarf schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:34:
Dit weekend eindelijk Resistance 2 PlatinumOp naar de volgende!
[ Voor 19% gewijzigd door LuPo op 06-09-2010 20:23 ]
Nu geen puf meer, morgen even afmaken en dan verder op hard + nog de dogtags...
Dogtags moet je in 1x doen zonder van moeilijkheidsgraad te wisselen.Fatal Mind schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:37:
Yay, nog 5 min spelen, en dan heb ik al m'n reflexes van wolverine op 100%, level had ik vanmiddag al gehaald,
Nu geen puf meer, morgen even afmaken en dan verder op hard + nog de dogtags...
Als je naar hard switched moet je weer alles opnieuw doen.
Kortom: eerst alles halen op easy/medium, dan pas op hard gaan spelen.
Respect. Ik zit nog steeds tegen die 10'000 kills aan te hikken. Moet er nog ruim 6'000 en weet niet of ik nog zin heb om het te proberen.Coolsnarf schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:34:
Dit weekend eindelijk Resistance 2 PlatinumOp naar de volgende!
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Same here. Alleen moet ik nog maar 1500 kills ofzo.Seraphus-Y schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:13:Respect. Ik zit nog steeds tegen die 10'000 kills aan te hikken. Moet er nog ruim 6'000 en weet niet of ik nog zin heb om het te proberen.
En dan nog op elite ofzo uitspelen, maar aangezien mijn savegame verloren is gegaan en ik er nog weinig zin in heb om de game voor de 3e keer te doorlopen zal het nooit een platinum worden voor mij.
@ Coolsnarf:
Ja weet ik, misschien wel makkelijker om de game nog een keer op normal te doorlopen voor de dogtags, maar die kan ik ook allemaal in Hard halen, maakt uiteindelijk niet zo heel veel uit lijkt me, aan de andere kant, heb d'r al best veel met m'n huidige game,OPSLAGHOND schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:55:
[...]
Dogtags moet je in 1x doen zonder van moeilijkheidsgraad te wisselen.
Als je naar hard switched moet je weer alles opnieuw doen.
Kortom: eerst alles halen op easy/medium, dan pas op hard gaan spelen.
Edit, hoef er nog maar 15, dat doen we dus nog wel even in de huidige game, op normal uitspelen is binnen 5 min gepiept tegenwoordig
[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 07-09-2010 09:35 ]
Tja, ik heb ook niet alle tijd van de wereld (werken en sporten), juist daarom ben ik blij dat het eindelijk voorbij is. Maar uiteindelijk heeft het me online (competitive dan) maar 4 dagen gekost (oftewel 96 uurLuPo schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:22:
[...]
. Doe ik je niet na. Ik kan niet zo veel tijd vrijmaken om zó lang één game te blijven spelen.

Moet zeggen dat ik er ook echt tegenop zag. Toen ik eenmaal voorbij de 5000 was ging het wel weer. Je wordt er beter in en hebt daardoor meer lol + je kan beginnen met aftellen. Alhoewel de laatste 1500 wel weer wat zwaar werden, daarom maar mn zondag ervoor opgeofferd (was toch brakSeraphus-Y schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:13:
[...]
Respect. Ik zit nog steeds tegen die 10'000 kills aan te hikken. Moet er nog ruim 6'000 en weet niet of ik nog zin heb om het te proberen.
Als je een savegame download en dan op elite start (denk dat je superhuman bedoelt?). kleine spoiler, dus toch maar even in tags:OPSLAGHOND schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 00:53:
[...]
Same here. Alleen moet ik nog maar 1500 kills ofzo.
En dan nog op elite ofzo uitspelen, maar aangezien mijn savegame verloren is gegaan en ik er nog weinig zin in heb om de game voor de 3e keer te doorlopen zal het nooit een platinum worden voor mij.
@ Coolsnarf:

Het volgende project is al bekend........Killzone 2 online.......wederom een zeer tijdrovend klusje, maar gelukkig vind ik het online beter dan Resistance 2. Denk dat ik in dit geval meteen de DLC maar meeneem, die schijnt toch aardig te zijn en voor mijn 1% ranking tellen die maps net zo goed mee!
Edit- Lupo gefeliciteerd met je MW2 platinum

Als je nog een tijdrovende klus zoekt:Coolsnarf schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:55:
Het volgende project is al bekend........Killzone 2 online.......wederom een zeer tijdrovend klusje, maar gelukkig vind ik het online beter dan Resistance 2. Denk dat ik in dit geval meteen de DLC maar meeneem, die schijnt toch aardig te zijn en voor mijn 1% ranking tellen die maps net zo goed mee!
Sacred 2 Fallen Angel
Waarbij de 60 tot 80 uur vrijwel alleen te realiseren is als je je strikt aan de trophy guide houdt. Ga je op eigen houtje aan de slag met hier en daar wat guide tips, dan tik je de 100 uur met gemak aan.Overview:
-Estimated trophy difficulty: 7.6/10
-Offline trophies: 45
-Online trophies: 3
-Aproximate time to : 60-80 hours
-Minimum number of playthroughs: 4
Wil je een char bouwen en die (is geen trophy) naar een hoog level brengen (lvl 150+), dan kan je al snel aan de 150+ uur gaan denken
Dus als je van hack 'n slash rpg's houdt is dit echt value for money
[ Voor 32% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-09-2010 14:25 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Had alleen begrepen dat het een middelmatige game is en ik probeer toch alleen games te spelen die mij echt kunnen boeien. Je weet dat natuurlijk nooit van te voren, maar tot nu toe had hij mijn aandacht niet echt (kzal wat reviews e.d lezen)
Ja, dat is na Resistance 2 ook nog een waar ik tegen aan zit te hikken. Die andere ribbons heb ik wel, maar die 1% nog niet. De vraag is natuurlijk altijd hoeveel tijd je in iets wilt investeren.Coolsnarf schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:55:
[...]
Succes in elk geval. Wie weet ga ik een dezer dagen ook nog wel eens een poging wagen. R2 of KZ2.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Waar vind je dit soort informatie? Ik zou graag weten wat er voor Uncharted 2 en voor Ratchet & Clank - A crack in time staat.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:25:
[...]
Als je nog een tijdrovende klus zoekt:
Sacred 2 Fallen Angel
[...]
Waarbij de 60 tot 80 uur vrijwel alleen te realiseren is als je je strikt aan de trophy guide houdt. Ga je op eigen houtje aan de slag met hier en daar wat guide tips, dan tik je de 100 uur met gemak aan.
Wil je een char bouwen en die (is geen trophy) naar een hoog level brengen (lvl 150+), dan kan je al snel aan de 150+ uur gaan denken![]()
Dus als je van hack 'n slash rpg's houdt is dit echt value for money
Your Friendly Neighborhood Moderator
google: 'Spelnaam' trophy guide.Jorgen schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:25:
[...]
Waar vind je dit soort informatie? Ik zou graag weten wat er voor Uncharted 2 en voor Ratchet & Clank - A crack in time staat.
je komt dan meestal bij:
ps3trophies.org
ps3trophies.com
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 07-09-2010 17:30 ]
Coolsnarf schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:55:Als je een savegame download en dan op elite start (denk dat je superhuman bedoelt?). kleine spoiler, dus toch maar even in tags:spoiler:Ik heb eens gelezen, uiteraard nadat ik de trophy al had, dat je alleen het laatste stukje op superhuman hoeft te doen. Je kan dus gewoon een keer proberen de save te downloaden en dan op superhuman het laatste stuk te starten. Dit kost je hooguit een half uur en dan weet je of het gelukt is of niet!
Het lijkt me daarom vrij sterk dat je op SuperHuman alleen het laatste level hoeft te halen.
[ Voor 2% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-09-2010 14:12 . Reden: Spoiler vergeten te coveren ... ]
haha nu moet ik mijn post ook weer aanpassen
[ Voor 8% gewijzigd door Coolsnarf op 09-09-2010 16:02 ]
Sega Mega Drive: Ultimate Collection.
Supermakkelijk en in ongeveer 6uur playtime gehaald. Op zich wel aardig om die oude klassiekers te spelen, helaas heb ik vroeger een snes/nes gehad.
Was voor mij dus minder leuk dan ik had gedacht.
Wellicht heeft iemand interesse als simpele plat?
Heb je een DM gestuurd.Sinned123 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:01:
Zojuist mijn 14e plat gehaald.
Sega Mega Drive: Ultimate Collection.
Supermakkelijk en in ongeveer 6uur playtime gehaald. Op zich wel aardig om die oude klassiekers te spelen, helaas heb ik vroeger een snes/nes gehad.
Was voor mij dus minder leuk dan ik had gedacht.
Wellicht heeft iemand interesse als simpele plat?
Vanmiddag even proberen om Uncharted: Drake's Fortune te platten.
het is even stil geweest (heb vakantie gehad) maar ik ben er weer
Het is tijd om uw ID up-te-daten, ik heb de OP update klaar staan, ik zet hem vanavond of morgen online, jullie hebben dus nog wat tijd om jullie draagbare ID te actualiseren en zo te kunnen pronken met jullie nieuwste trophies!
PSN ID: Svennie-NL
En dat is ook de bedoeling. Je moet er zelf tevreden mee zijn en het niet voor anderen doen.Jorgen schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:23:
Ik heb nog geen enkel spel op platinum, maar met 71% voor Ratchet and Clank ben ik al dik tevreden.
Welkom terug Svennie! De OP mag online hoor. Heb er sinds de laatste update toch weer 100 trophies bij volgens mij. Ik keek trouwens net nog even terug naar de post die je hier hebt gedaan en de meeste plekken kloppen nog precies (ff snel gekeken naar de top 10).Svennie schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:32:
Dames en heren,
het is even stil geweest (heb vakantie gehad) maar ik ben er weer
Het is tijd om uw ID up-te-daten, ik heb de OP update klaar staan, ik zet hem vanavond of morgen online, jullie hebben dus nog wat tijd om jullie draagbare ID te actualiseren en zo te kunnen pronken met jullie nieuwste trophies!
Ik heb net geteld: ik heb er in totaal 90!LuPo schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 08:34:
[...]
En dat is ook de bedoeling. Je moet er zelf tevreden mee zijn en het niet voor anderen doen.
Uncharted 2 heb ik gelijk op Hard gespeeld. Dat spel ga ik binnenkort nog een keertje doen en daar heb ik veel zin in! Ben het verhaal van deel 2 al weer een beetje vergeten. Misschien wel door het te vaak spelen van deel 1.

Al met al nu m'n 19e platinum.
Deel2 is veel makkelijker.
Oké, dat is goed om te weten!Sinned123 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:29:
Chrushing was nog best lastig vond ik.
Deel2 is veel makkelijker.
Mijn nickname staat trouwens verkeerd in de OP. Het is gewoon LuPo. Op PSN was die naam helaas al bezet, vandaar m'n geboortejaar erbij.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Ik heb de OP ge-update, belangrijkste wijziging is de sortering op level ipv op het aantal trophies.
Nieuw in de lijst zijn:
harlekein
skire (Jody1990)
leech1984
CSB heb ik niet toegevoegd omdat hij/zij niet actief is in de PS3 topics. Verder nog een paar ID's niet omdat ze nog moeten levellen.
Mochten er fouten inzitten of ik mensen vergeten zijn, laat het me weten!
[ Voor 23% gewijzigd door Svennie op 12-09-2010 12:49 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Twee opmerkingen:
- de nummer 11 staat in de top 10.
- mijn naam is nog LuPo1989 terwijl het LuPo moet zijn.
thanks LuPo, heb het gewijzigdLuPo schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:19:
Mooie update Svennie!![]()
Twee opmerkingen:
- de nummer 11 staat in de top 10.
- mijn naam is nog LuPo1989 terwijl het LuPo moet zijn.
Heb steeds minder tijd tegenwoordig, waardoor ik meestal ff snel een potje Killzone 2/CoD4/MW2/BFBC2 online speel. Niet echt goed voor de trophy count dus
Er ligt wel nog een hele stapel games die ik nog moet uitspelen
Als je met de klok mee rent, dan kom je al vrij snel bij een soort plateautje. Daar aan gaan hangen de hele tijd (beetje heen en weer bewegen om die baas te ontwijken)Bear schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:40:
Zit nu bij de eindbaas van Uncharted 2, maar wil nog niet echt lukken op crushingAls ik em verslagen heb alleen nog wat vergeten treasures ophalen en dan heb ik em platinum
Ik heb de eindbaas al verslagen, moet alleen nog een groot deel van de andere levels. Zit momenteel vast bij dat eerste level in nepal.
[ Voor 13% gewijzigd door onox op 12-09-2010 20:47 ]
ja. je speelt de chapters dan gewoon opnieuw.Jorgen schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:54:
Als je vergeten schatten gaat ophalen, zitten dan alle vijanden weer in het level?
Het is de normale Nederlandse versie. Niet de (lelijke) platinum dus.
Ik denk dat er word bedoelt dat er alleen forumleden op de lijst worden gezet die regelmatig berichten plaatsen in het Spielerij gedeelte van dit forum.CSB schreef op maandag 13 september 2010 @ 00:01:
Huh? Ik ben niet actief in de PS3 topics? Ik begrijp je niet helemaal?
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 13-09-2010 00:24 ]
2 posts in Het Playstation Netwerk topic in januari.CSB schreef op maandag 13 september 2010 @ 00:01:
0 posts in Het Playstation3-ervaringen-topic dit jaar.
En een paar posts hier.
Ik weet niet hoeveel het moet zijn, maar veel is het niet.
Mooie updateSvennie schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:45:
[afbeelding]
Ik heb de OP ge-update, belangrijkste wijziging is de sortering op level ipv op het aantal trophies.
Toch weer wat plekjes gestegen maar helaas nog niet in de Top 10, zal ik er toch flink tegenaan moeten.
Helaas alleen veel te weinig tijd en moet er toch wel aardig wat bij halen om bij de eerste 10 te komen en
dat levelen schiet ook voor geen meter meer op als je eenmaal wat hoger zit

Nu bezig met Prince of Persia, wel een aardig spelletje om een keer te spelen, alleen voor de Plat moet je er nog een keer doorheen rennen <12uur uitspelen. Denk alleen niet dat ik hem leuk genoeg vindt om hem nog een keer helemaal te gaan uitspelen...
Ik sta nu op een verdienstelijke 4e plek. Ik heb ondertussen alweer wat trophies gescoord maar ik kan ze niet syncen volgens mij. Ik wil 'm ff offline houden om te kijken waar de jailbreak heen gaat. Ik heb zelf geen JB maar wil niet naar 3.42 als straks blijkt dat alleen 3.41 een CFW kan draaien.
Trouwens, het is me opgevallen dat spellen wel patches downloaden als je niet aan psn hangt maar de ps3 wel gewoon online hebt. Apart!
Het is inderdaad geen moeilijk spel maar wel behoorlijk eentonig en de gevechten bijna allemaal hetzelfde
en daardoor erg saai en langdradig.
Voor de platina moet je het spel blijkbaar nog een keer uitspelen maar dan binnen 12uur en minder dan 100x gered worden door Elika.
Zoals ik er nu tegenaan kijk is het spel niet leuk genoeg om nog een keer al die werelden door te gaan en weer al die ontzettende saaie gevechten te gaan doen…
Uiteindelijk wel gelukt.
Zelfde met Dead Space. Ik moet het spel nog een keer uitspelen op Impossible terwijl ik het wel een beetje gezien heb.
Uit de OP:CSB schreef op maandag 13 september 2010 @ 00:01:
Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3 Game topics.
Daar voldoe je niet aan. Je moet dus actief posten in een van de PS3 topics.
PSN: Shiver23
wat ik doe is op de naam klikken, dan krijg je de laatste posts van de persoon, ik zag zo snel geen PS3 topics, dus ik heb hem er niet bij gezet. Ik zie nu dat de sortering vreemd is, als ik sorteer op datum van de posts dan zie ik recentelijke posts in meerdere ps3 topics, ik zal hem vanavond toevoegen!Shiver23 schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:52:
Ik ken CSB wel uit PS3-topics, dus dat lijkt me niet helemaal kloppen.
EDIT: CSB is de lijst binnen gekomen op plaats 8
[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 13-09-2010 18:14 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Maar zoals iemand hierboven al eens zei: "het gaat erom dat je zelf tevreden bent met wat je gehaald hebt", en dat ben ik zeker!
Ik heb me wel tot op 90% van de trophies goed vermaakt. Ik vind juist leuk om te zien hoe de maker het proberen om een level perfect in elkaar te draaien waardoor je als speler lekker kunt rushen als een echte acrobaat. Als het goed is zit er trouwens een glitch in die 2 trophies die je noemt, die kreeg ik (en vele anderen) gewoon door 'm uit te spelen. Verder is het alleen nog zaak om even de laatste orbs te vinden en die paar speedruns te doen.noteboeki schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:20:
Ben met de voorlaatste bezig, dus niet de nieuwe PoP - The Forgotten Sands.
Het is inderdaad geen moeilijk spel maar wel behoorlijk eentonig en de gevechten bijna allemaal hetzelfde
en daardoor erg saai en langdradig.
Voor de platina moet je het spel blijkbaar nog een keer uitspelen maar dan binnen 12uur en minder dan 100x gered worden door Elika.
Zoals ik er nu tegenaan kijk is het spel niet leuk genoeg om nog een keer al die werelden door te gaan en weer al die ontzettende saaie gevechten te gaan doen…
Dat was de laatste side-missie die ik nog moest voor de 100%-trophy van GTA IV. Platinum ga ik voor deze game niet halen, maar ik wil wel op een mooi percentage uitkomen voor m'n stats.
Battlefield: Bad Company: 75%
Mirror's Edge: 80%
FIFA 10: 25%
Red Faction: Guerrilla: 48%
GTA IV: 68% (maar wil ik nog ff op 70% krijgen)
Platinum is platinum. Dus dan maakt het me niet uit welk percentage het is. Ja ik weet het, ik heb een rare tik.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
http://www.ps3trophies.or...here-read-first-page.htmlMeelobee schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:18:
shit heb je gewoon die coop missies online gehaald? Deal Breaker is echt een klotemissie die ik echt al 100x gedaan en niet gehaald heb...zucht..
GTA IV Platinum komt binnenkort

[ Voor 10% gewijzigd door SL65 op 14-09-2010 10:58 ]

edit: vreemd, als ik op nl.playstation.com kijk sta ik op 515 tropeeën, rank 9 72%, maar het ID blijft op 465, 9@20% staan...
edit2: en nu is tie wel geupdate!
[ Voor 22% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-09-2010 11:56 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nee die heb ik niet hoor. Ik heb GTA IV niet platinum en dat gaat ook nooit lukken, ik wil alleen het percentage op 70% krijgen en dan vind ik het mooi geweest. Dan ga ik weer verder met een ander spel.Meelobee schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:18:
shit heb je gewoon die coop missies online gehaald? Deal Breaker is echt een klotemissie die ik echt al 100x gedaan en niet gehaald heb...zucht..
Last van obsessive compulsive disorder?LuPo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:13:
Gisteren ben ik een aantal uur op zoek geweest naar pigeons.
Dat was de laatste side-missie die ik nog moest voor de 100%-trophy van GTA IV. Platinum ga ik voor deze game niet halen, maar ik wil wel op een mooi percentage uitkomen voor m'n stats.Check dit:
Battlefield: Bad Company: 75%
Mirror's Edge: 80%
FIFA 10: 25%
Red Faction: Guerrilla: 48%![]()
GTA IV: 68% (maar wil ik nog ff op 70% krijgen)
Platinum is platinum. Dus dan maakt het me niet uit welk percentage het is. Ja ik weet het, ik heb een rare tik.
Dank U.Svennie schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:04:
[...]
wat ik doe is op de naam klikken, dan krijg je de laatste posts van de persoon, ik zag zo snel geen PS3 topics, dus ik heb hem er niet bij gezet. Ik zie nu dat de sortering vreemd is, als ik sorteer op datum van de posts dan zie ik recentelijke posts in meerdere ps3 topics, ik zal hem vanavond toevoegen!
EDIT: CSB is de lijst binnen gekomen op plaats 8
Ga aanstonds ook weer eens wat trophies vergaren: De nieuwe Assassin's Creed en misschien ook nog ff wat oude games afmaken, zoals Uncharted en Uncharted 2, Infamous, Prototype, enzovoorts. Ik realiseer me nu dat ik heel wat games nog niet "afgemaakt" heb...
Ik vond eerlijk gezegd Uncharted: Drake's Fortune niet persé heel veel moeilijker op Crushing. Bij beide spellen loop ik er vrij makkelijk doorheen met hier en daar een lastig stukje.
Naja, vanavond even lekker verder gamen. Hopelijk morgen de platinum binnen!
Ik heb trouwens ook de Bioshock 2 S.E. binnengekregen van Free Record Shop. Ziet er mooi uit! Hier het verschil tussen Bioshock 1 en Bioshock 2 Special Edition.
http://twitpic.com/2ol0o9
[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 16-09-2010 07:40 ]
souplesse van de besturing maken het voor mij echt tot heerlijke games om te spelen.
Grafisch zijn ze natuurlijk ook top, enige welke ik tot nog toe grafisch mooier vind is GOWIII.
In principe is crusching prima te doen, enige wat je veel meer moet doen tov de andere moeilijkheidsgraden
is veel in dekking gaan en vanuit dekking werken, aangezien je in no time om zeep bent.
Ik kan haast niet wachten op Uncharted 3
Ik heb gisteren Infamous binnen gekregen, heb er wel goede dingen over gelezen dus ben benieuwd.
Maar eerst nog even Prince of persia afmaken.
Je hebt inderdaad gelijk met het zoeken van dekking. Dat is vooral erg belangrijk.noteboeki schreef op donderdag 16 september 2010 @ 07:37:
Persoonlijk vindt ik beide Uncharteds nog steeds de top op game gebied, het verhaal, de humor en de
souplesse van de besturing maken het voor mij echt tot heerlijke games om te spelen.
Grafisch zijn ze natuurlijk ook top, enige welke ik tot nog toe grafisch mooier vind is GOWIII.
In principe is crusching prima te doen, enige wat je veel meer moet doen tov de andere moeilijkheidsgraden
is veel in dekking gaan en vanuit dekking werken, aangezien je in no time om zeep bent.
Ik kan haast niet wachten op Uncharted 3![]()
Ik heb gisteren Infamous binnen gekregen, heb er wel goede dingen over gelezen dus ben benieuwd.
Maar eerst nog even Prince of persia afmaken.
Ik vind Uncharted 2 mooier dan Uncharted 1. Op een gegeven moment ben ik de jungle in dat spel wel een beetje zat eigenlijk. Ik ben ook zeer benieuwd naar deel 3.
inFamous ligt hier ook nog op de plank. Spel moet ik binnenkort ook maar is gaan spelen.
Overigens, volgens mij kom ik nu binnen op plaats 50 hihi

[ Voor 36% gewijzigd door Sp33dFr34k op 17-09-2010 00:10 ]
Ik zit nu incl. mijn eerste playthrough (Hard en alle treasures) op 19 uur nog wat.
Darksiders vondt ik ook erg vermakelijk, vooral de (lange) puzzels en het uitzoekwerk.Sp33dFr34k schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:10:
Zo, Darksiders net uitgespeeld, stiekem toch echt een vet spel
Mocht er een deel 2 komen gaat deze zeker op mn verlanglijstje komen
Nee denk niet dat je iets verkeerd doet, het spel uitspelen en alle treasures zoeken kost al wel enige tijdLuPo schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:21:
Uiteindelijk duurt Uncharted 2 langer dan verwacht (om platinum te halen). Doe ik iets fout?
Ik zit nu incl. mijn eerste playthrough (Hard en alle treasures) op 19 uur nog wat.
en vervolgens gaan in Crushing ook nog wel de nodige uurtjes zitten aangezien je er op deze difficulty niet zo maar ff doorheen rent
19 uur is wel lang voor een playthrough.. ook al is het inclusief treasures.LuPo schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:21:
Uiteindelijk duurt Uncharted 2 langer dan verwacht (om platinum te halen). Doe ik iets fout?
Je hebt inderdaad niet helemaal goed gelezen:El_V schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:29:
[...]
19 uur is wel lang voor een playthrough.. ook al is het inclusief treasures.
Maar dat geeft verder niet hoor. Ik had even opgezocht op ps3trophies.org en het bleek dat de platinum in 20-25 uur binnen moet zijn.LuPo schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:21:
Vanochtend nog even de laatste trophy gehaald en in totaal ben ik 22 uur bezig geweest. Nummer 20 is dus een feit.

Klopt.noteboeki schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:36:
Volgens mij is die al een eind op weg in zn tweede playthrough, Crushing...
Ik heb je toegevoegd aan PSN. Alleen heb je mijn invite nog niet geaccepteerd. Klopt dat? Is al een week geleden ofzo.
[ Voor 18% gewijzigd door LuPo op 18-09-2010 10:36 ]
Gefeliciteerd man!LuPo schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:35:
[...]
Vanochtend nog even de laatste trophy gehaald en in totaal ben ik 22 uur bezig geweest. Nummer 20 is dus een feit.
Vergeet onze afspraak niet he? (Je zou een beetje rustig aan doen.
Vraag me toch serieus af of de Trophies gesyncd worden als deze mensen hun ps3 updaten. Tijd voor de banhammer
Ik haal die tijden die je op ps3thropies echt nooit.LuPo schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:35:
[...]
Je hebt inderdaad niet helemaal goed gelezen:
[...]
Maar dat geeft verder niet hoor. Ik had even opgezocht op ps3trophies.org en het bleek dat de platinum in 20-25 uur binnen moet zijn.
[...]
Klopt.
offtopic:
Ik heb je toegevoegd aan PSN. Alleen heb je mijn invite nog niet geaccepteerd. Klopt dat? Is al een week geleden ofzo.
Alleen met Sega Megadrive Ultimate Collection zat ik er flink onder.
Ik denk niet dat diegene die zo met hun PS3 aan het klooien zijn de mogelijkheid opgeven om 'backups' te spelen. Dus hun zullen de trophies niet syncen.SL65 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:23:
YouTube: [PS3] Platinum any PS3 game INSTANTLY!
Vraag me toch serieus af of de Trophies gesyncd worden als deze mensen hun ps3 updaten. Tijd voor de banhammer
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 18-09-2010 13:25 ]
Wel grappig dat deze jongen dat zegt te kunnen, maar ik zie geen datum + tijd van het behalen van de trophy's.SL65 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:23:
En zodra hij de trophy's wil laten zien, zie je dat hij ze bij Final Fantasy XIII voor 91% heeft, MAG voor 39% en Heavy Rain voor 34%.
Waarom zijn die dan niet al op 100%?
Laag kwaliteit filmpjes ook altijd van die jongens die dit soort dingen beweren, steken ze er zoveel tijd (en geld) in om zoiets voor elkaar te krijgen en vervolgens gebruikt 99% van die sulletjes geen goede camera om het te filmen ...
Google maar eens en je zult zien dat in feite alles is aan te passen (datum + tijd) enzo, maargoed syncen vormde nog een probleem.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:52:
[...]
Wel grappig dat deze jongen dat zegt te kunnen, maar ik zie geen datum + tijd van het behalen van de trophy's.
En zodra hij de trophy's wil laten zien, zie je dat hij ze bij Final Fantasy XIII voor 91% heeft, MAG voor 39% en Heavy Rain voor 34%.
Laag kwaliteit filmpjes ook altijd van die jongens die dit soort dingen beweren, steken ze er zoveel tijd (en geld) in om zoiets voor elkaar te krijgen en vervolgens gebruikt 99% van die sulletjes geen goede camera om het te filmen ...
Nee gelukkig niet. Gewoon een gezonde tik. Zoals ik eens ergens op een website zag staan: "Once they pop, you'll never stop". Hahaha!
Jij liep weer voor hoor de afgelopen dagen.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:31:
[...]
Gefeliciteerd man!![]()
Vergeet onze afspraak niet he? (Je zou een beetje rustig aan doen.)
Ik zit er normaal ook wel iets boven volgens mij. Maar deze keer dus niet.Sinned123 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:28:
[...]
Ik haal die tijden die je op ps3thropies echt nooit.
Alleen met Sega Megadrive Ultimate Collection zat ik er flink onder.
Nu je het toch over Sega Megadrive Ultimate Collection hebt. Ik zal ff DM'en.
Mocht dit toch serieus zijn, dan is zoiets ook meteen de reden waarom homebrew beter buiten de PS3 had kunnen blijven.SL65 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:23:

Oei, ik ga weer een plaatsje zakken.
Ik dacht net dat ik ff de meeste platina had, maar die droom heeft maar één nachtje geduurd.
Ik zak ook weer een plaatsje, maar de regels moeten iets strenger gehanteerd worden.
Orpheo heeft afgelopen week 2 posts in het ps3ervaringentopic geplaatst, maar daarvoor in mei (2x) en in maart (1x).
Met 37 posts op het forum en een min. van 50 in de regels zou hij niet moeten worden toegelaten.
Dit is niet om lullig te willen doen, maar er zitten actievere mensen in de top50 die er anders langzaam aan uitgegooid dreigen te worden.
Dan heb ik nog ff de tijd om wat te levellen.OPSLAGHOND schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:26:
[...]
Ik zak ook weer een plaatsje, maar de regels moeten iets strenger gehanteerd worden.
Orpheo heeft afgelopen week 2 posts in het ps3ervaringentopic geplaatst, maar daarvoor in mei (2x) en in maart (1x).
Met 37 posts op het forum en een min. van 50 in de regels zou hij niet moeten worden toegelaten.
Dit is niet om lullig te willen doen, maar er zitten actievere mensen in de top50 die er anders langzaam aan uitgegooid dreigen te worden.
Daarnaast nog 3 trophies voor PoP: the forgotten sands, en inFamous nog op evil uitspelen.
En dan Dante's Inferno nog 2 trophies.
Dat zijn al 4 Platinums die ik redelijk snel kan doen. (als ik weer zin heb...lol)
Ik vind het vaak wel jammer wanneer je voor een of twee trophies een spel nog een keer helemaal door moet spelen. Maargoed, het is nou eenmaal niet anders. De platinum wil ik toch meestal wel halen.CSB schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:25:
Moet nog 2 trophies voor GoW3. De Titan mode uitspelen en nog één challenge, get stoned. Wat een K*tchallenge is dat zeg!
Daarnaast nog 3 trophies voor PoP: the forgotten sands, en inFamous nog op evil uitspelen.
En dan Dante's Inferno nog 2 trophies.
Dat zijn al 4 Platinums die ik redelijk snel kan doen. (als ik weer zin heb...lol)
Ik ben nu druk bezig met DiRT 2. Echt een gaaf spel! Geweldige graphics en heerlijk scheuren.
Daarnaast moet ik Dead Space nog even 1x spelen op Impossible + alle wapens upgraden en dan heb ik die ook platinum.
Verder liggen hier nog een hele stapel games ongespeeld: Bioshock, Bioshock 2, Assassin's Creed 2, Killzone 2, Resistance 2, Motorstorm Pacific Rift, inFamous.
En als het goed is zijn: WET, Leisure Suit Larry en The Godfather 2 onderweg naar hier.
Volgens mij moet ik maar een extra sabbatical year nemen.
Ben overigens vandaag de 1100 trophies gepasseerd. Tijd voor een feestje, maar niet heus.

Nee, trophies gaan lekker in ieder geval.
- Hannah montana
- Cloudy (ik ook)
- Terminator (ik ook)
- Up
- Ice age 3
- Madagascar kartz
- Cars: Race-o-rama
- Legends of wrestlemania
- Planet 51
- Monsters vs. Aliens
- Mini ninja's
- Eye pet
- Eat lead
Schitterend
Ik moet trouwens nog sinds 3 weekjes ofzo syncen... Dus ik hou jullie nog in het ongewis of ik veel ga stijgen als ik toch kies voor niet te jailbreaken en alles legit te houden. Ik twijfel nu om te updaten en 3 maanden psn plus te pakken met sam and max en ik wil deze week de aanbieding van monkey island 1 en 2 meepikken voor 7,99.
Ik vind het overigens juist leuk als je een game op de hoogste moeilijkheidsgraad moet spelen voor de platinum. Anders komt het ook gewoon aanwaaien... ik vind ze 10x beter dan de "verzamel 266 pindaschillen"- trophies... Dead space gaat je nog wel even wat tijd kosten, impossible duurt wel ff en voor alle wapens te upgraden heb je ca. anderhalve playthrough nodig (new game+).
Haha, ik wilde het afgelopen jaar gewoon snel levellen (omdat ik mijn PS3 pas eind oktober 2009 gekocht heb), dus heb alle simpele platina van ps3trophies.org geplukt en besteld.Frenkovic schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:09:
Hey Lupo, ik zag dat je me had toegevoegd op PSN! Leuk! Ik heb ook even je trophies bekeken. Haha, ik dacht dat ik een hunter was, maar jij speelt toch ECHT wat bagger bij elkaar voor die platinum trophies
- Hannah montana
- Cloudy (ik ook)
- Terminator (ik ook)
- Up
- Ice age 3
- Madagascar kartz
- Cars: Race-o-rama
- Legends of wrestlemania
- Planet 51
- Monsters vs. Aliens
- Mini ninja's
- Eye pet
- Eat lead
SchitterendNiet dat iemand met Dead space, bioshock, fallout 3 etc. platinum trophies stoerder is ofzo. Maar vond het wel een opmerkelijk lijstje
Welke spellen van deze lijst zijn ook nog aan te raden qua speelbaarheid? Ik wilde ice age 3 en eat lead eigenlijk ook gaan spelen, maar twijfel nog. Bayonetta, Just cause 2 en Dante staan ook nog op mijn lijstje...
Ik moet trouwens nog sinds 3 weekjes ofzo syncen... Dus ik hou jullie nog in het ongewis of ik veel ga stijgen als ik toch kies voor niet te jailbreaken en alles legit te houden. Ik twijfel nu om te updaten en 3 maanden psn plus te pakken met sam and max en ik wil deze week de aanbieding van monkey island 1 en 2 meepikken voor 7,99.
Ik vind het overigens juist leuk als je een game op de hoogste moeilijkheidsgraad moet spelen voor de platinum. Anders komt het ook gewoon aanwaaien... ik vind ze 10x beter dan de "verzamel 266 pindaschillen"- trophies... Dead space gaat je nog wel even wat tijd kosten, impossible duurt wel ff en voor alle wapens te upgraden heb je ca. anderhalve playthrough nodig (new game+).
Qua speelbaarheid zou ik sowieso Eat Lead niét aanraden. De rest is goed te doen. Eyepet moet je wel een doorzetter zijn omdat je 30 dagen Pet Reports in moet sturen. Ik zou dus niet willen zeggen dat dit een écht makkelijke platinum is.
De andere zijn allemaal eigenlijk best vermakelijk. Zoals al zo vaak voorbij is gekomen is het best leuk om met je vriendin bepaalde spellen te spelen.
Maar vergeet overigens niet dat ik andere spellen misschien niet platinum heb maar wel ver ben. Bijvoorbeeld GTA IV 70%, Mirror's Edge 80% en Battlefield: Bad Company 75%. Ik ken niet veel mensen die al hun games zo uitgebreid spelen als dat ik het doe. In principe doe ik een spel pas weg als ik de platinum heb óf (als er een aantal stomme online trophies bijzitten) als ik bijna alles heb.
Een spel op de hoogste moeilijkheidsgraad spelen vind ik ook prima hoor. Maar dan moet hij wel vanaf het begin gespeeld kunnen worden. Ik houd er gewoon niet van dat je eerst op bijv. Hard moet spelen om vervolgens nog op Crushing erdoor te moeten (nou was dat met Uncharted geen straf hoor). Die 'verzamel ... trophies' vind ik inderdaad ook zwaar irritant.
Ps4/switch gamer
Yatta is echt een hoeren trophie!! En die moet ik nog om 100% complete te halenLuPo schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:10:
[...]
Nee gelukkig niet. Gewoon een gezonde tik. Zoals ik eens ergens op een website zag staan: "Once they pop, you'll never stop". Hahaha!![]()
[...]
Jij liep weer voor hoor de afgelopen dagen.![]()
[...]
Ik zit er normaal ook wel iets boven volgens mij. Maar deze keer dus niet.
Nu je het toch over Sega Megadrive Ultimate Collection hebt. Ik zal ff DM'en.

PSN: Bellerophon-