Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
LijkjeNL schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 13:06:
[...]persoonlijk schaam ik me al dat ik afentoe een site als ps3trophies bezoek om een guide te raadplegen.. met een roadmap (vind ik persoonlijk al een vorm van cheaten) maar ja zo voorkom je wel dat je perongeluk een trophy mist waardoor je weer opnieuw moet beginnen (vooral met collectables gebeurt me dit nogal eens)
Hiervoor hoef je je echt niet kapot te schamen, iedereen doet dat volgens mij (of liegt erover).
Anders kun je bij veel games echt niet alle collectibles vinden.
Als het aan mij zou liggen zouden ze die collectibles als missible mogen maken voor de platinum trophy's.
Onzinnig gezoek met een roadmap omdat er gewoonweg teveel locaties zijn en ze de collectibles ook nog eens in alle uithoeken van de map gegooid hebben.
Zo mis ik nog 1 blast shard bij Infamous. }:O

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Bear schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:35:
[...]

Ik wil spec ops ook nog halen, maat van mij had die specops trophies gecheat voor de plat :/
Ik heb alle spec ops al gedaan, maar ik wil ze graag nog een keer opnieuw spelen als coop. Vanaf maandag na half 6 ben ik online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
LuPo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 10:58:
[...]

Doet Sony daar niks tegen dan? Als je alle trophies binnen 10 minuten hebt gehaald lijkt me dat wel een beetje opvallend. Niet? Wat mij betreft mogen die personen gelijk een ban krijgen. :)
Googlen maar eens en je ziet dat het bij heel heel veel games niet werkt dus maak je geen zorgen. Ik denk trouwens niet dat dit te zien valt want het gebeurt op de ps3 zelf en niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:54:
[...]

Googlen maar eens en je ziet dat het bij heel heel veel games niet werkt dus maak je geen zorgen. Ik denk trouwens niet dat dit te zien valt want het gebeurt op de ps3 zelf en niet online.
Ik snap wel dat het niet online gebeurt. Maar als je bij je trophies kijkt kun je gewoon precies zien op welke datum en tijd je die trophy gehaald hebt. Dat kan Sony dus ook zien. Als iemand binnen 10 minuten alle trophies heeft gehaald is dat natuurlijk onmogelijk. De korste platinum die ik ken is Hannah Montana (4-5 uur).
onox schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:13:
[...]

Ik heb alle spec ops al gedaan, maar ik wil ze graag nog een keer opnieuw spelen als coop. Vanaf maandag na half 6 ben ik online :)
Ik zie je dan. ;)
OPSLAGHOND schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:33:
[...]

Hiervoor hoef je je echt niet kapot te schamen, iedereen doet dat volgens mij (of liegt erover).
Als het aan mij zou liggen zouden ze die collectibles als missible mogen maken voor de platinum trophy's.
Onzinnig gezoek met een roadmap omdat er gewoonweg teveel locaties zijn en ze de collectibles ook nog eens in alle uithoeken van de map gegooid hebben.
Inderdaad, niks om je voor te schamen. Tevens ben ik het met je eens dat ze soms wel erg belachelijk doen met die collectibles.

[ Voor 44% gewijzigd door LuPo op 22-08-2010 20:21 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:19:
[...]Inderdaad, niks om je voor te schamen. Tevens ben ik het met je eens dat ze soms wel erg belachelijk doen met die collectibles.
Zo vind ik ook dat de moeilijkheidsgraad ook minder belangrijk moet worden.
Platina haalbaar op medium en voor hard en/of extra hard een gouden trophy.
Nu strooien ze vaak met de gouden en zijn de platina trophies voor sommige mensen een onmogelijke opgave.
Als de gouden nu voor die extra moeite worden gegeven en de platina voor het uitspelen van (nagenoeg) elk spel ... achja ... wie ben ik ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Net eindelijk de Auf Wiedersehen Petrovic Trophy :D (GTA IV) gehaald na aardig wat boost uurtjes nu nog een Trophy voor de platinum.

[ Voor 32% gewijzigd door SL65 op 22-08-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:03:
Net eindelijk de Auf Wiedersehen Petrovic Trophy :D (GTA IV) gehaald na aardig wat boost uurtjes nu nog een Trophy voor de platinum.
Damn, dat doe je goed. _/-\o_

Platinum voor GTA IV is voor mij alleen een natte droom. :P
Ik heb daar trouwens ook geen zin in. Ik ben vaak wel uitgekeken op een spel na een (soms twee) playthroughs.
OPSLAGHOND schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:59:
[...]

Zo vind ik ook dat de moeilijkheidsgraad ook minder belangrijk moet worden.
Platina haalbaar op medium en voor hard en/of extra hard een gouden trophy.
Nu strooien ze vaak met de gouden en zijn de platina trophies voor sommige mensen een onmogelijke opgave.
Als de gouden nu voor die extra moeite worden gegeven en de platina voor het uitspelen van (nagenoeg) elk spel ... achja ... wie ben ik ... ;)
Dat vind ik wel een heel goed idee. Dat er gouden trophies beschikbaar zijn voor mensen die iéts extras willen doen in een game, zoals collectibles verzamelen en het spel nog een keer uitspelen op een hogere moeilijkheidsgraad. Kun je geen tip indienen bij Sony? :P

[ Voor 47% gewijzigd door LuPo op 22-08-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
LuPo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:31:
[...]

Damn, dat doe je goed. _/-\o_

Platinum voor GTA IV is voor mij alleen een natte droom. :P
Ik heb daar trouwens ook geen zin in. Ik ben vaak wel uitgekeken op een spel na een (soms twee) playthroughs.

[...]

Dat vind ik wel een heel goed idee. Dat er gouden trophies beschikbaar zijn voor mensen die iéts extras willen doen in een game, zoals collectibles verzamelen en het spel nog een keer uitspelen op een hogere moeilijkheidsgraad. Kun je geen tip indienen bij Sony? :P
Bedankt, ja GTA IV Platinum is een droom als groot GTA fan nu alleen nog 1000 potjes Noose spelen :P

[ Voor 3% gewijzigd door SL65 op 22-08-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:31:
Koppig volk die Japanners. ;)
Maar als ik nog meer verzoekjes of iets dergelijks stuur dan verwacht ik nog een keer een ban. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:33:
[...]

* Fatal Mind Voelt de pijn van OPSLAGHOND en erkend het shard probleem... ook hier nog 1 shard missend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:30:
[...]

* Fatal Mind Voelt de pijn van OPSLAGHOND en erkend het shard probleem... ook hier nog 1 shard missend...
Hoeveel moet je er dan opnieuw controleren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:43:
[...]

Hoeveel moet je er dan opnieuw controleren? :P
350

Ik had dit met de veren in ACII. Gelukkig vond ik de laatste al na 30 min.

Als een spel dit soort trophies heeft print ik altijd een map met de locaties van de items van internet voordat ik het spel ga spelen, ik kruis ze af zodra ik er 1 vind en doe de overige als ik het verhaal uit heb.

Voor iedereen die Mafia II gaan spelen:
Ik las vanavond dat als je het verhaal uit hebt je niet meer verder kan spelen.. zou zonde zijn als je nog 1 trophy mist en de credits verschijnen in beeld. :+

[ Voor 68% gewijzigd door Ike. op 23-08-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
SL65 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:03:
Netjes _/-\o_ Heb je 'Fly The Co-op' (You completed 'Deal Breaker', 'Hangman's NOOSE', and 'Bomb Da Base II' n time.) al? Ik moet daarvan alleen nog 'Ball Deal Breaker'. Als jij die ook nog moet kunnen we em misschien samen doen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:16:
[...]

Netjes _/-\o_ Heb je 'Fly The Co-op' (You completed 'Deal Breaker', 'Hangman's NOOSE', and 'Bomb Da Base II' n time.) al? Ik moet daarvan alleen nog 'Ball Deal Breaker'. Als jij die ook nog moet kunnen we em misschien samen doen :)
Fly the Co-op wil ik ook nog halen! Dan zijn we al met drie! :)

edit: of is dat niet handig?

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 23-08-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ike. schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:46:
[...]

350

Ik had dit met de veren in ACII. Gelukkig vond ik de laatste al na 30 min.
Volgens mij zitten er 360 in de game, ofzo, maar ik weet 100% zeker dat ik er 1 mis, ik weet alleen niet waar die zit, volgens de map die ik gebruikt heb, heb ik ze allemaal... vind het te veel moeite om ze allemaal weer langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
LuPo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

dan zijn we bij deze met zijn 4en, mits dat kan natuurlijk!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
met assassinscreed 2 kan je in je dna kijken hoeveel veren je per zone hebt.. zit er niet zoiets in Infamous?
zoekt stuk gerichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LijkjeNL schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:41:
met assassinscreed 2 kan je in je dna kijken hoeveel veren je per zone hebt.. zit er niet zoiets in Infamous?
zoekt stuk gerichter
Nee helaas niet, de "dead drops" (schotels met geluidsfragmenten) hebben dit wel, maar dat zijn er weer een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

De missie (Dealbreaker) die ik nog moet is makkelijker met z'n 2en, als je met 3 bent spawnen er op het einde van de missie 3 groepjes vijanden en die zijn moeilijk om binnen de tijd te killen. Makkelijker is met 2 spelers en dan heel hard hopen dat de 2 groepjes vijanden dan in de buurt spawnen van waar je bent. (er is voor deze missie een flinke dosis geluk nodig.)

Maar met z'n 4en proberen is ook de moeite waard, misschien is het dan makkelijker (heb het al een miljoen keer met 3 man gedaan en het is echt niet te doen..)

[ Voor 12% gewijzigd door Meelobee op 23-08-2010 11:51 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:44:
[...]

Nee helaas niet, de "dead drops" (schotels met geluidsfragmenten) hebben dit wel, maar dat zijn er weer een stuk minder.
ow oke balen is dat weer... zo zit ik met nog 1 serpent in brutal legend... zou bijna dlc kopen alleen om die laatste te vinden... dlc voegt radartje toe namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:09:
[...]

ow oke balen is dat weer... zo zit ik met nog 1 serpent in brutal legend... zou bijna dlc kopen alleen om die laatste te vinden... dlc voegt radartje toe namelijk.
Lol, dat is ook een manier om geld te verdienen voor een ontwikkelaar. In de DLC extra hulpmiddelen stoppen om alle collectibles te verzamelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ik heb ook met een kaart op schoot gezeten om alle shards te vinden in inFamous.

Overigens had ik er een hier:
spoiler:
Naar mijn idee was er 1 shard aan de achterkant van de gevangenis waar je omhoog klimt, die niet op de radar zichtbaar was van de begane grond. Dat was mijn laatste.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Seraphus-Y schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:31:
Ik heb ook met een kaart op schoot gezeten om alle shards te vinden in inFamous.

Overigens had ik er een hier:
spoiler:
Naar mijn idee was er 1 shard aan de achterkant van de gevangenis waar je omhoog klimt, die niet op de radar zichtbaar was van de begane grond. Dat was mijn laatste.
Vandaag nog even naar die klote shard zitten zoeken, maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik er gewoon geen moeite aan wil verspillen... tis zo'n ontiegelijk rottig jobje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fatal Mind schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:28:[...]Vandaag nog even naar die klote shard zitten zoeken, maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik er gewoon geen moeite aan wil verspillen... tis zo'n ontiegelijk rottig jobje...
Ik zat vanmiddag nog Harry Potter en de Halfbloed Prins te spelen, om de 125 crests (Ja, daar heb je die collectibels weer) te zoeken.
Nou je raad het al ... er bleef er weer eens 1 over ... :+
Uiteindelijk (na +/- 3 uur) toch gevonden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:44:
[...]

Ik zat vanmiddag nog Harry Potter en de Halfbloed Prins te spelen, om de 125 crests (Ja, daar heb je die collectibels weer) te zoeken.
Nou je raad het al ... er bleef er weer eens 1 over ... :+
Uiteindelijk (na +/- 3 uur) toch gevonden. :9
Is dat spel een beetje leuk om te platten?

Ik zag dat Vancouver 2010 ook wel een leuke platinum is. Dat is een keer wat anders hè. Nu nog voor een mooie prijs zien te spotten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
LuPo schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:11:
[...]

Ik zag dat Vancouver 2010 ook wel een leuke platinum is. Dat is een keer wat anders hè. Nu nog voor een mooie prijs zien te spotten. :P
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/game-101469.html
12 euries bij zavvi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]Is dat spel een beetje leuk om te platten?
Als je van de films houdt (sommigen houden alleen van de boeken, niet van de films) dan is het goed te doen.
Buiten een aantal nare zwerkbalraces waarbij je alleen een vaste route aflegt op je superbezem en de AI je regelmatig op het verkeerde been zet door (bewust?) fout in te grijpen is het ook nog vrij vermakelijk.
De karakters zien er voor het eerst behoorlijk goed uit, het vorige deel vond ik dit vrij matig.
Al met al een leuke en niet al te moeilijke game (lees: platinum). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net UFC Undisputed 2010 besteld. Dit word hopelijk de laatste game die ik besteld, omdat ik nog zoveel troep moet platinumen. Wel erg zin in om die game te spelen, ook al lijkt het me onzettend complex. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
[...]

2 a 3 moeilijke challenges de rest is eigenlijk vrij makkelijk.
Ik vond hem niet vervelend om te doen trouwens.

Ik heb ook nog winter challengde 2010, deze is een heel stuk moeilijker.

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 24-08-2010 21:55 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:19:
Net UFC Undisputed 2010 besteld. Dit word hopelijk de laatste game die ik besteld, omdat ik nog zoveel troep moet platinumen. Wel erg zin in om die game te spelen, ook al lijkt het me onzettend complex. =)
Lol, hoe herkenbaar! :)

Heb Vancouver 2010 nu geprobeerd via Marktplaats te krijgen voor een tientje. Ff afwachten maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
LijkjeNL schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:09:
[...]

Ik wil hier ook nog aan toe voegen dat op de meeste gebruikte guide voor de serpents een teken van de makers ofzo staat die over een serpent heen staat. Als je zo'n guide gebruikt hebt moet je daar even voor googlen!

Is het in dit topic toe te staan om games te ruilen trouwens? Heb net cloudy with a chance gekocht en ga ervan uit dat ik 'm één deze dagen weer kwijt moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Hannah Montana hier liggen. Iemand nog interesse? Platinum in uurtje of 4-5. M'n vriendin vond het een leuk spel!

edit: heb al een DM gehad dus waarschijnlijk is 'ie weg. :)

[ Voor 21% gewijzigd door LuPo op 25-08-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
LuPo schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:17:
Ik heb Hannah Montana hier liggen. Iemand nog interesse? Platinum in uurtje of 4-5. M'n vriendin vond het een leuk spel!

edit: heb al een DM gehad dus waarschijnlijk is 'ie weg. :)
ik ga geen spellen kopen puur omdat ze makkelijk te platten zijn, dat gaat me te ver, wil wel de spellen die ik leuk vind platten, heb vanmiddag trouwens wel tijd om te spec ops'en! Ben net terug van sporten, dus ff douchen en dan heb ik tijd.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Frenkovic schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:53:
[...]

Ik wil hier ook nog aan toe voegen dat op de meeste gebruikte guide voor de serpents een teken van de makers ofzo staat die over een serpent heen staat. Als je zo'n guide gebruikt hebt moet je daar even voor googlen!

Is het in dit topic toe te staan om games te ruilen trouwens? Heb net cloudy with a chance gekocht en ga ervan uit dat ik 'm één deze dagen weer kwijt moet :)
thnx ga ik gelijk checken als ik hem terug krijg van me maat.. klinkt veelbelovend vingers crossed

• SL65
  • Nu online
Meelobee schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:16:
[...]

Ja deze heb ik al gehaald dankzij de PS3T member, SJDB5 hij boost Fly The Co-op.

• Frenkovic
Wat spelen voor trophies betreft trek ik de grens ergens tussen cloudy with a chance of meatballs en hannah montana. Die laatste ga ik echt gewoon niet spelen voor de trophies...

Ice age 3, terminator salvation, cloudy... dat wil ik nog wel doen. Cloudy is trouwens ook nog best een leuk bedachte platformer. Natuurlijk wat aan de korte en makkelijke kant, maar voor 10 euro en wat ruil-value kun je je geen buil vallen natuurlijk!

• SL65
  • Nu online
Frenkovic schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:45:
Wat spelen voor trophies betreft trek ik de grens ergens tussen cloudy with a chance of meatballs en hannah montana. Die laatste ga ik echt gewoon niet spelen voor de trophies...

Ice age 3, terminator salvation, cloudy... dat wil ik nog wel doen. Cloudy is trouwens ook nog best een leuk bedachte platformer. Natuurlijk wat aan de korte en makkelijke kant, maar voor 10 euro en wat ruil-value kun je je geen buil vallen natuurlijk!
Ik vind Ice age 3 al ver gaan net zoals alle andere kiddy film games :o

• LijkjeNL
Eindelijk Wanted platinum!! weet nog steeds niet wat ik van de game moet vinden...
heb me wel wat gevloek gekost controls zijn soms echt ronduit slecht... naja de kast maar weer is doorspitten wat me volgende is

moet trouwens wel zeggen dat soms een kiddy game wel heerlijk is verstand op nul en lopen maar... cloudy bijvoorbeeld maar zeker ook wel UP echt mee vermaakt samen met mijn vriendin of bijvoorbeeld madagaskar kartz is gewoon leuk om te doen en ook cars raceorama heb ik al wel wat lol mee gehad samen met mijn vriendin en de kleine neefjes en nichtjes die hier regelmatig over de vloer komen..

[ Voor 48% gewijzigd door LijkjeNL op 26-08-2010 21:46 ]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Tja kiddy games heb het geprobeerd met planet51 maar het is wel erg slecht hoor.
En dat is volgens mij nog 1 van de betere?
Ben na 30min gestopt :/

Ergste plat is trouwens Terminator, dat spel is zo kansloos slecht kan je volgens mij nog beter hanah montana spelen.
Hij was gelukkig behoorlijk kort, maar hij duurde zelfs dan al lang genoeg.
Vraag me af of de makers zelf het spel gespeeld hebben, zoiets durf je met goed fatsoen niet te releasen toch?

Net trouwens Epic 3 Engineer gehaald in Dead Space, pfft teveel horor voor mij.
Nu alleen nog 10x laten pakken door een lurker en ik heb hem geplat.

[ Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 26-08-2010 22:14 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• LijkjeNL
Whoehoe het is ons eindelijk gelukt armor piercing 3 stars te krijgen EINDELIJK MW2 Plat!! 2 plats op 1 avond mijn week kan niet meer stuk

• Ike.
  • Niet online
Is er iemand die Fat Princess heeft en mij wil helpen met de 'Chubby Chaser' trophy (Protect and escort the Princess 20 times in online games)?

Ik denk dat dit in een private match tegen 1/2 bot(s) best makkelijk te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Ike. schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:52:
Is er iemand die Fat Princess heeft en mij wil helpen met de 'Chubby Chaser' trophy (Protect and escort the Princess 20 times in online games)?

Ik denk dat dit in een private match tegen 1/2 bot(s) best makkelijk te doen is.
ik ben in het bezit van fat princess voeg me maar toe op psn en dan fixen we dat wel ffies een keer voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:40:
[...]

ik ga geen spellen kopen puur omdat ze makkelijk te platten zijn, dat gaat me te ver, wil wel de spellen die ik leuk vind platten, heb vanmiddag trouwens wel tijd om te spec ops'en! Ben net terug van sporten, dus ff douchen en dan heb ik tijd.
Hmmm.. volgens mij lopen wij elkaar steeds mis! We zouden deze week samen wat gaan trophy-hunten maar dat is er niet echt van gekomen, haha! :P

Overigens had m'n vriendin Hannah Montana dus gespeeld hè. Ik heb alleen ff geholpen op een stukkie waar ze niet voorbij kwam (perfect scoren op de gitaarsolo :P ).
SL65 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:20:
[...]

Ik vind Ice age 3 al ver gaan net zoals alle andere kiddy film games :o
Mij gaat niks te ver. :)
LijkjeNL schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:44:
moet trouwens wel zeggen dat soms een kiddy game wel heerlijk is verstand op nul en lopen maar... cloudy bijvoorbeeld maar zeker ook wel UP echt mee vermaakt samen met mijn vriendin of bijvoorbeeld madagaskar kartz is gewoon leuk om te doen en ook cars raceorama heb ik al wel wat lol mee gehad samen met mijn vriendin en de kleine neefjes en nichtjes die hier regelmatig over de vloer komen..
100% eensch! :*)
Sinned123 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:12:
Tja kiddy games heb het geprobeerd met planet51 maar het is wel erg slecht hoor.
En dat is volgens mij nog 1 van de betere?
Ben na 30min gestopt :/

Ergste plat is trouwens Terminator, dat spel is zo kansloos slecht kan je volgens mij nog beter hanah montana spelen.
Hij was gelukkig behoorlijk kort, maar hij duurde zelfs dan al lang genoeg.
Vraag me af of de makers zelf het spel gespeeld hebben, zoiets durf je met goed fatsoen niet te releasen toch?

Net trouwens Epic 3 Engineer gehaald in Dead Space, pfft teveel horor voor mij.
Nu alleen nog 10x laten pakken door een lurker en ik heb hem geplat.
Dan ben je ook niet echt met de leukste kiddy-game begonnen. Ik vond Planet 51 op sommige momenten echt 'horrible'. Je moet echt eens Cloudy with a Chance of Meatballs of Up doen. Die zijn best aardig. :)

Terminator is inderdaad ruk, net als Eat Lead. Bij beide meerdere keren bijna de controller het raam uitgesmeten. :P

Toevallig heb ik van de week Dead Space voor de eerste keer uitgespeeld. Moet nu alleen nog die Epic 3 Engineer en Maxed Out. Heb alleen ff geen zin meer, is me iets teveel horror.
LijkjeNL schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:39:
Whoehoe het is ons eindelijk gelukt armor piercing 3 stars te krijgen EINDELIJK MW2 Plat!! 2 plats op 1 avond mijn week kan niet meer stuk
Congrats mate! Ik moet nog 3 levels, maar heb al wel alle levels in Echo. Die waren eigenlijk pretty easy als je wat goede plekjes weet. Onox (a.k.a Denkpadje) heeft me daarbij geholpen!
Estate Takedown (Delta), Snatch&Grab en Breach&Clear (Charlie). Iemand die me daar morgen overdag mee kan helpen? Zeg maar een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Congrats mate! Ik moet nog 3 levels, maar heb al wel alle levels in Echo. Die waren eigenlijk pretty easy als je wat goede plekjes weet. Onox (a.k.a Denkpadje) heeft me daarbij geholpen!
Estate Takedown (Delta), Snatch&Grab en Breach&Clear (Charlie). Iemand die me daar morgen overdag mee kan helpen? Zeg maar een tijd.
niet overdag maar als je me een keer online ziet komen mag je me gerust uitnodigen voor een paar rondjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik vermaak me samen met mn kid ook prima met de diverse kiddy games, UP, Ice age, Cloudy, Madagazcar Kartz.
En alhoewel er natuurlijk ook erg makkelijke throphy's in zitten en deze zitten ook echt wel in heel veel "grote mensen" games.
Ziiten er in sommige Kiddygames ook echt draken van Throphy's (oke UP en Cloudy zijn erg simpel) maar bv.
Ice Age (verschilende Eg Roll's uitdagingen) en bij Madagazkar sommige time trials.
Hier moet ik toch echt wel ff op zitten om die te halen, maar ja aan de andere kant kan natuurlijk ook aan mij liggen en dat ik gewoon een prutgamer ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
LijkjeNL schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:36:
[...]

niet overdag maar als je me een keer online ziet komen mag je me gerust uitnodigen voor een paar rondjes
Lupo, breach&clear moet jezelf doen, dan is ie eigenlijk nog makkelijker. Gewoon doorheen rushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik vind een paar uitdagende trophies bij kiddy games juist wel leuk... Ik heb trouwens ook platina van moeilijke games waar ik ook wel echt tevreden mee ben. Zoals die van mirror's edge... Kheb ook alle singleplayer trophies van GTAIV; Multiplayer gaat me wel echt ver... als het nou echt leuk was (zoals bioshock 2) dan zou ik er nog wel wat tijd in steken...

Ik zit nu op 17 platina; bioshock 2 ben ik bijna level 40 bij MP, dan nog ff op hard uitspelen, Dragon age nog een paar uurtjes te gaan in mijn tweede playtrough en voor mijn 3e level 20 character ga ik via awakenings doen (waar je dan op level 18 begint)... Daarna ga ik beginnen aan fallout GOTY; ik heb wel de platinum al maar zonder de add-on trophies zit je toch pas op 52% ofzo! Moet ik voor mijn gevoel even wegwerken :)

Ik vond Terminator helemaal niet zo tandenknarsend slecht. Het was alleen kort en niet zo goed uitgewerkt. Maar bij de shootouts kon je zeker een plan maken en die goed uitwerken en overwinnen. Eat Lead wil ik ook nog wel aan beginnen (tegenwoordig 5 euro bij de van leest); als het me niet bevalt staat ie snel genoeg op marktplaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Frenkovic schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:18:
Ik vind een paar uitdagende trophies bij kiddy games juist wel leuk... Ik heb trouwens ook platina van moeilijke games waar ik ook wel echt tevreden mee ben. Zoals die van mirror's edge... Kheb ook alle singleplayer trophies van GTAIV; Multiplayer gaat me wel echt ver... als het nou echt leuk was (zoals bioshock 2) dan zou ik er nog wel wat tijd in steken...

Ik zit nu op 17 platina; bioshock 2 ben ik bijna level 40 bij MP, dan nog ff op hard uitspelen, Dragon age nog een paar uurtjes te gaan in mijn tweede playtrough en voor mijn 3e level 20 character ga ik via awakenings doen (waar je dan op level 18 begint)... Daarna ga ik beginnen aan fallout GOTY; ik heb wel de platinum al maar zonder de add-on trophies zit je toch pas op 52% ofzo! Moet ik voor mijn gevoel even wegwerken :)

Ik vond Terminator helemaal niet zo tandenknarsend slecht. Het was alleen kort en niet zo goed uitgewerkt. Maar bij de shootouts kon je zeker een plan maken en die goed uitwerken en overwinnen. Eat Lead wil ik ook nog wel aan beginnen (tegenwoordig 5 euro bij de van leest); als het me niet bevalt staat ie snel genoeg op marktplaats!
Bioshock 2 is inderdaad een goeie game en de MP trophies zijn best goed te doen. Tja GTA IV is opzich niet zo moeilijk het neemt alleen veel tijd in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

plemp

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/mrdjey.png

[ Voor 26% gewijzigd door mrdjey op 27-08-2010 14:49 ]

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:14:
[...]

[...] Tja GTA IV is opzich niet zo moeilijk het neemt alleen veel tijd in beslag.
Inderdaad. Maar de singleplayer van GTA IV is echt meesterlijk! :P Ik ben nu al een stuk of 3-4 dagen gekluisterd aan het verhaal. Heb nu 63 (hoofd)missies gehad, er zijn er in totaal 94. Zodra ik daarmee klaar ben ga ik alle overige trophies halen. Eerst de trophy Liberty City Minute. :>
onox schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:33:
[...]

Lupo, breach&clear moet jezelf doen, dan is ie eigenlijk nog makkelijker. Gewoon doorheen rushen :)
Weer eentje dichter bij de Platinum. Snatch&Grab gehaald. Ik zal inderdaad Breach&Clear ff zelf proberen. ;)
Alleen Estate Takedown nog!
Het was ons bijna gelukt. We moesten nog 5 hostages toen er opeens een stomme Juggernaut aankwam. :P
Volgende keer bij de laatste 5 toch maar even terugrennen naar onze 'base'. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
LuPo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:10:
[...]

Inderdaad. Maar de singleplayer van GTA IV is echt meesterlijk! :P Ik ben nu al een stuk of 3-4 dagen gekluisterd aan het verhaal. Heb nu 63 (hoofd)missies gehad, er zijn er in totaal 94. Zodra ik daarmee klaar ben ga ik alle overige trophies halen. Eerst de trophy Liberty City Minute. :>

[...]

Weer eentje dichter bij de Platinum. Snatch&Grab gehaald. Ik zal inderdaad Breach&Clear ff zelf proberen. ;)
Alleen Estate Takedown nog!
Het was ons bijna gelukt. We moesten nog 5 hostages toen er opeens een stomme Juggernaut aankwam. :P
Volgende keer bij de laatste 5 toch maar even terugrennen naar onze 'base'. _/-\o_
Je gaat me toch niet vertellen dat je GTA IV nu pas speelt? :o Liberty City Minute is makkelijk te halen gebruik gewoon veel de taxi en skip de ritten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:27:
[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat je GTA IV nu pas speelt? :o Liberty City Minute is makkelijk te halen gebruik gewoon veel de taxi en skip de ritten.
Lol, toevallig even gekeken en jij hebt GTA IV ook 'pas' in oktober 2009 gespeeld. Ik heb 'em toen ook gespeeld. Alleen toen ik Uncharted: Drake's Fortune binnenkreeg (GTA was m'n eerste game, U1 m'n tweede :+ ), toen is GTA IV in de hoek beland.

Ik ga snel weer verder. :P

edit; die trophy is inderdaad makkelijk, heb nu dus 63 missies gehad en heb er 'pas' 10 uur opzitten. :)

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 27-08-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Mag ik ook meedoen in de top 50?

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/NeoS2007.png

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
LuPo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:29:
[...]

Lol, toevallig even gekeken en jij hebt GTA IV ook 'pas' in oktober 2009 gespeeld. Ik heb 'em toen ook gespeeld. Alleen toen ik Uncharted: Drake's Fortune binnenkreeg (GTA was m'n eerste game, U1 m'n tweede :+ ), toen is GTA IV in de hoek beland.

Ik ga snel weer verder. :P

edit; die trophy is inderdaad makkelijk, heb nu dus 63 missies gehad en heb er 'pas' 10 uur opzitten. :)
Haha okey :P heb me ps3 ook pas sinds Oktober ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Daarnet eventje Wolverine gehaald, trophies zouden niet te ingewikkeld moeten zijn, minimaal 2x doorspelen, maar hoop met de eerste keer het meeste toch wel gehaald te hebben.

Eindelijk m'n trophies weer eens wat uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:54:
[...]

Haha okey :P heb me ps3 ook pas sinds Oktober ;)
Ah wat toevallig. Allebei in oktober gekocht dus. ;)
En allebei begonnen met GTA IV. :)

Inmiddels 86 missies gehad. 14 uur aan het spelen. Morgen maar even de laatste missies afmaken. Heb nu zin om te gaan trophy-hunten.

edit: Ik moest trouwens heel hard lachten toen ik de missie begon waarbij ik een roze auto moest gaan "kopen" en vervolgens die vrouw (Gracie dacht ik) kidnappen. Ging ze een beetje aan het stuur zitten trekken en over de auto klimmen enzo. Lachen. :P

[ Voor 24% gewijzigd door LuPo op 28-08-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb GTA 4 sinds december en nu een paar missies gehaald. GTA 4 wordt echter helemaal niet genoemd tussen mijn gehaalde trophies. (Niet eens 0-0-0-0) Klopt dat?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Jorgen schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:01:
Ik heb GTA 4 sinds december en nu een paar missies gehaald. GTA 4 wordt echter helemaal niet genoemd tussen mijn gehaalde trophies. (Niet eens 0-0-0-0) Klopt dat?
GTA had bij release nog geen trophy support en heeft later een patch gekregen. Het zou kunnen dat je het voor de patch hebt gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
LuPo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:15:
[...]

Ah wat toevallig. Allebei in oktober gekocht dus. ;)
En allebei begonnen met GTA IV. :)

Inmiddels 86 missies gehad. 14 uur aan het spelen. Morgen maar even de laatste missies afmaken. Heb nu zin om te gaan trophy-hunten.

edit: Ik moest trouwens heel hard lachten toen ik de missie begon waarbij ik een roze auto moest gaan "kopen" en vervolgens die vrouw (Gracie dacht ik) kidnappen. Ging ze een beetje aan het stuur zitten trekken en over de auto klimmen enzo. Lachen. :P
Ik zou even wachten met het online spelen omdat je anders op de harde manier de Wanted trophy moet halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:50:
[...]

Ik zou even wachten met het online spelen omdat je anders op de harde manier de Wanted trophy moet halen. :(
Is er ook een andere manier op komst dan? Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niet online gespeeld dus dat komt dan nog wel. ;)

Overigens ga ik niet persé helemaal voor de platinum hoor. Als ik voor één trophy bijv. 20 uur moet spelen dan heb ik daar geen zin in (bijv. bij Red Faction: Guerrilla de 10.000 kills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
LuPo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:08:
[...]

Is er ook een andere manier op komst dan? Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niet online gespeeld dus dat komt dan nog wel. ;)

Overigens ga ik niet persé helemaal voor de platinum hoor. Als ik voor één trophy bijv. 20 uur moet spelen dan heb ik daar geen zin in (bijv. bij Red Faction: Guerrilla de 10.000 kills).
Ja daar is een andere manier voor ik weet alleen niet of dat hier gezegt mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Frenkovic schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:27:
[...]

GTA had bij release nog geen trophy support en heeft later een patch gekregen. Het zou kunnen dat je het voor de patch hebt gespeeld...
Dat is inderdaad heel goed mogelijk. Ik heb pas sinds kort de PS3 aan het internet hangen en het al even niet meer gespeeld omdat ik het een vrij lastig spel vind. Eens kijken hoe het na de update is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:11:
[...]

Dat is inderdaad heel goed mogelijk. Ik heb pas sinds kort de PS3 aan het internet hangen en het al even niet meer gespeeld omdat ik het een vrij lastig spel vind. Eens kijken hoe het na de update is dus.
Lastig spel? Dan doe je volgens mij iets verkeerd! Het is een leuk spel en heel af en toe uitdagend maar eigenlijk nergens lastig!

Tenminste, zo is hoe ik het ervaren heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
LuPo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:34:
[...]

Lastig spel? Dan doe je volgens mij iets verkeerd! Het is een leuk spel en heel af en toe uitdagend maar eigenlijk nergens lastig!

Klopt helemaal het is gewoon een erg vet spel, nog even over de Wanted trophy google eens op "gta iv wanted hack" en dan snap je wat ik bedoel. Helaas zocht ik er pas naar nadat ik het zoveelste potje noose had gespeeld. Nu dus de Wanted trophy op de eerlijke, maar vooral tijdrovende manier doen, nog ongeveer 970 potjes noose :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:24:
[...]

Klopt helemaal het is gewoon een erg vet spel, nog even over de Wanted trophy google eens op "gta iv wanted hack" en dan snap je wat ik bedoel. Helaas zocht ik er pas naar nadat ik het zoveelste potje noose had gespeeld. Nu dus de Wanted trophy op de eerlijke, maar vooral tijdrovende manier doen, nog ongeveer 970 potjes noose :9
Eerlijkheid is een goede zaak. De trophies zijn juist zo leuk omdat je kunt vergelijken met vrienden/kennissen etc. wie er veel speelt. Zodra het allemaal alleen maar hacken wordt is voor mij de lol eraf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Zo! Ik heb Cloudy with a chance of meatballs platinum. Nummertje 18 alweer... Mijn eerste paar platinums gingen echt lastig, maar op een gegeven moment gaat het vanzelf :)

Iemand toevallig interesse om mijn cloudy te ruilen tegen Ice Age 3 of Up?

[ Voor 4% gewijzigd door Frenkovic op 31-08-2010 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Frenkovic schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:27:
Zo! Ik heb Cloudy with a chance of meatballs platinum. Nummertje 18 alweer... Mijn eerste paar platinums gingen echt lastig, maar op een gegeven moment gaat het vanzelf :)

Iemand toevallig interesse in te ruilen voor Ice Age 3 of Up?
De 3 games die je in deze post noemt zijn ook wel (heel) erg makkelijk. ;)
Het ligt er echt aan welke game(s) je speelt.
Zo heb je ook zat makkelijke games (lees: platinums) die alleen erg veel tijd in beslag nemen.

Ik heb gisteren HAWX uitgespeeld en de game is mij zeer goed bevallen.
Qua moeilijkheidsgraad is de game niet echt goed, zo heb je easy, hard en elite. Geen medium dus.
Ik speel nagenoeg altijd games op medium totdat een game voor mij te makkelijk of moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ben atm hard bezig met Wolverine, ondertussen op de 82% in zo'n 3 dagen :P nog een paar kleine dingetjes en nog een keer uitspelen op Hard, en dan is issie platinum, yay

Ondertussen even m'n PSN ID geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Frenkovic schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:27:
[...]

Klopt helemaal! Nadat ik de game opnieuw gestart heb, is hij gaan updaten en nu staat hij tussen de andere games bij de trophies-lijst. Bedankt voor je tip!

Volgens de trophies-lijst heb ik trouwens ook nog niets gehaald bij GTA IV, misschien verandert dat nog als ik de game weer speel? (Na de update, heb ik het spel weer uitgezet. Ik zie dus nu wel alle mogelijke GTA trophies, maar heb er volgens de lijst nog geen enkele behaald.)
LuPo schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:34:
[...]

Er zijn momenteel 3 missies die ik kan doen:
spoiler:
  • Voor Elizabetha coke ophalen in een huis vol dealers
  • Deconstruction for beginners, waar je de vakbondsleden moet neerschieten
  • Die dealer neerschieten voor die politieman en daarna vluchten

Ik krijg het bij alledrie niet voor elkaar om de missie te halen.
Ik ben geen ervaren PS3 gamer en ik vind het tot nog toe erg lastig.
Maar zeer zeker een leuke game.

Ik zal voor tips nog eens in het GTA topic kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Helaas; trophies van GTA werken niet retro-active. Maw; je krijgt pas trophies voor dingen die je doet NA het installeren van de patch. Als je dus een savegame hebt van voor de patch zal je een "new game" moeten starten voor de eerdere trophies.

Ik bedoelde in mijn post betreffende de platina dat ik cloudy wilde ruilen tegen up of ice age 3... Die heb ik dus nog niet platinum. De enige schandalig makkelijke die ik heb zijn cloudy en terminator. Anderen kunnen ook wel als makkelijk of alleen tijdrovend worden gezien maar toch moet je er genoeg moeite voor doen. Bijvoorbeeld voor die van Fallout 3, Infamous, Trine, GOW 1 en 2, POP, Godfather 2, ... In hetzelfde rijtje passen misschien ook Dead Space, LBP, Bioshock, Uncharted 1 en 2, Ratchet and Clank, Sega megadrive coll. Mag ik dan alleen trots zijn op mijn mirror's edge en CoD:Classic? :) Of ben je alleen een bikkel als je die van wipeout hebt?

Blijft een lastige discussie en geeft verder ook alleen maar aan hoeveel uur je aan iets besteed of wil besteden. Ik vind het vooral een leuk systeem om te kijken wat je vrienden spelen en om een spel ECHT uit te spelen... Deed ik vóór er trophies waren ook, maar dan had ik op 94% toch zoiets van: "Laat maar zitten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik speel voornamelijk RPG's. Dragon Age: Origins, Final Fantasy XIII, White Knight Chronicles, 3D Dot Heroes, Resonance of Fate, Demon's Souls (welke ik al wel platinum heb). Ik heb het idee dat ik het komende jaar nog wel bezig ben om deze platinum te halen.

In eerste instantiespeel ik spellen omdat ik ze leuk vindt, alleen als ik er eenmaal aan begonnen ben wil ik hem ook perse platinum. Bv Resistance 2, moet alleen nog de 10k kills trophy en ben er eigenlijk wel klaar mee, maar blijf toch doorspelen voor die platinum!
Kan me nu al voorstellen hoe dat bij FF XIII en WKC gaat worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:48:
[...]

[...]

Er zijn momenteel 3 missies die ik kan doen:
spoiler:
  • Voor Elizabetha coke ophalen in een huis vol dealers
  • Deconstruction for beginners, waar je de vakbondsleden moet neerschieten
  • Die dealer neerschieten voor die politieman en daarna vluchten

Ik krijg het bij alledrie niet voor elkaar om de missie te halen.
Ik ben geen ervaren PS3 gamer en ik vind het tot nog toe erg lastig.
Maar zeer zeker een leuke game.

Ik zal voor tips nog eens in het GTA topic kijken.
Je moet zorgen dat je je health-bar helemaal vol hebt en tevens je armor-bar helemaal vol hebt. Verder zou ik zorgen dat je een M4 bij je hebt. Maak ook goed gebruik van muren (m.a.w. schuil hier achter door R1 te drukken).

Ik ben op zich wel een ervaren gamer. Maar GTA IV is echt vrij makkelijk hoor. Met bovenstaande tips moet het altijd lukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:01:
Ik speel voornamelijk RPG's. Dragon Age: Origins, Final Fantasy XIII, White Knight Chronicles, 3D Dot Heroes, Resonance of Fate, Demon's Souls (welke ik al wel platinum heb). Ik heb het idee dat ik het komende jaar nog wel bezig ben om deze platinum te halen.

In eerste instantiespeel ik spellen omdat ik ze leuk vindt, alleen als ik er eenmaal aan begonnen ben wil ik hem ook perse platinum. Bv Resistance 2, moet alleen nog de 10k kills trophy en ben er eigenlijk wel klaar mee, maar blijf toch doorspelen voor die platinum!
Kan me nu al voorstellen hoe dat bij FF XIII en WKC gaat worden :'(
Final Fantasy 13 valt mee. Zo'n 80-150 uur gok ik. Ligt eraan hoe je het speelt. Met White Knight Chronicles zit je schijnbaar rond de 500-1000 uur. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 02:45:
[...]

Final Fantasy 13 valt mee. Zo'n 80-150 uur gok ik. Ligt eraan hoe je het speelt. Met White Knight Chronicles zit je schijnbaar rond de 500-1000 uur. =)
tja, ik speel een spel eerst gewoon uit zonder guide (kijk wel altijd eerst of er missables zijn zodat ik niet om bv 1 item het hele spel opnieuw moet gaan spelen; zie zodiac spear in FF XII |:( ). Dit is tijd technisch natuurlijk niet altijd handig, maar voor de beleving van een RPG m.i. een must.

WKC kan ik me haast niet voorstellen dat ik die Platinum ga halen, schijnen de ergste grind trophies ever in te zitten......maar wie weet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Coolsnarf op 01-09-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Voor FFXIII zou ik wel een guide gebruiken voor de treasures. Er zijn een stuk of 7/8 treasures die je MOET vinden als je platinum wilt halen. deze zijn later niet meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Frenkovic schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:37:
Helaas; trophies van GTA werken niet retro-active. Maw; je krijgt pas trophies voor dingen die je doet NA het installeren van de patch. Als je dus een savegame hebt van voor de patch zal je een "new game" moeten starten voor de eerdere trophies.
Echt? Lekker dan. Zoals je kunt lezen, ben ik weliswaar nog niet zo heel ver, maar ik vind het wel zonde om opnieuw te starten. 'k Denk dat ik dan deze game alleen om het verhaal ga uitspelen en niet om de trophies. Ik neem in elk geval aan dat ik de trophies van verschillende savegames niet kan optellen? (M.a.w. eerst het spel verder uitspelen en dan later alsnog een nieuwe savegame starten om de gemiste dingen erbij te krijgen?) Bij Uncharted kan dit bijvoorbeeld wel. Gemiste treasure kun je er later alsnog bij vinden en zo de schat-zoek-trophies verkrijgen.
LuPo schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:06:
[...]

Je moet zorgen dat je je health-bar helemaal vol hebt en tevens je armor-bar helemaal vol hebt. Verder zou ik zorgen dat je een M4 bij je hebt. Maak ook goed gebruik van muren (m.a.w. schuil hier achter door R1 te drukken).

Ik ben op zich wel een ervaren gamer. Maar GTA IV is echt vrij makkelijk hoor. Met bovenstaande tips moet het altijd lukken. ;)
Geen idee of ik een M4 heb. Ik ga eerst Mafia II verder spelen en me dan weer op GTA IV richten. Bedankt in elk geval voor je tips!

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 01-09-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
jeej zo ff sam and max binnenhengelen (psn+) echt zin in vond het altijd al geweldig die 2... ow ja en natuurlijk abe's odissee op de psp gezet fantastisch spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Haha! Net m'n feather-hunt in AC2 afgerond, heb ik er maar 98 van de 100 :') Dat wordt nog een rondje door alle steden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SayWhatAgain! schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:38:
Haha! Net m'n feather-hunt in AC2 afgerond, heb ik er maar 98 van de 100 :') Dat wordt nog een rondje door alle steden :F
Als ik het me goed herinner kan je zien welke stadsdelen er nog veren zouden moeten liggen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:52:
[...]

Als ik het me goed herinner kan je zien welke stadsdelen er nog veren zouden moeten liggen.
Correct, dat is te zien in je DNA menu als ik het goed heb, + koop de kaarten waar ze moeten liggen, dat werkt ook.

Heb met wolverine een probleempje... probeer m'n Level te verhogen naar level 39, dat is opzich het punt niet, beetje sterke vijanden opzoeken en succes, maar ik moet m'n reflex nog maximaliseren van de machete mannetjes... Moet nog een halve balk ongeveer, en krijg ondertussen maximaal 40 points per kill... gaat eeuwig duren.. iemand nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fatal Mind schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:28:
[...]Heb met wolverine een probleempje... probeer m'n Level te verhogen naar level 39, dat is opzich het punt niet, beetje sterke vijanden opzoeken en succes, maar ik moet m'n reflex nog maximaliseren van de machete mannetjes... Moet nog een halve balk ongeveer, en krijg ondertussen maximaal 40 points per kill... gaat eeuwig duren.. iemand nog tips ?
Machete: This goes up by killing enemies with machetes. Grinding can be done on level one, checkpoint one, level three checkpoints one and three and level five, checkpoint one.
Ben zelf bezig met HAWX en dacht dat de game té moeilijk zou zijn om op elite uit te spelen.
Blijkt dat je online coop ook levels kunt halen.
Met 4 man is het toch net iets makkelijker, vooral als er een +/- level 40 meedoet die wat betere vliegtuigen heeft vrijgespeeld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Shiver23 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:52:
[...]

Ah! Da's wel handig, thnx :)

• Coolsnarf
Ike. schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:19:
Voor FFXIII zou ik wel een guide gebruiken voor de treasures. Er zijn een stuk of 7/8 treasures die je MOET vinden als je platinum wilt halen. deze zijn later niet meer te vinden.
was het niet zo dat je ze niet kon missen, maar dat je ze niet mag verkopen omdat je ze maar 1x kan vinden? Dit ga ik voor de zekerheid toch nog even nazoeken, want zou toch ietwat vervelend zijn als je daardoor een trophy misloopt!

• Ike.
  • Niet online
Coolsnarf schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:09:
[...]

was het niet zo dat je ze niet kon missen, maar dat je ze niet mag verkopen omdat je ze maar 1x kan vinden? Dit ga ik voor de zekerheid toch nog even nazoeken, want zou toch ietwat vervelend zijn als je daardoor een trophy misloopt!
Die items kan je maar 1 keer vinden klopt, maar je kan wel de treasures wel voorbij lopen.

• Coolsnarf
dat snap ik, maar je kunt toch altijd terug naar die treasures. Ik heb begrepen dat die desbetreffende treasures allemaal op Gran Pulse zijn?

[ Voor 1% gewijzigd door Coolsnarf op 02-09-2010 10:40 . Reden: typo ]

• Ike.
  • Niet online
Coolsnarf schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:39:
dat snap ik, maar je kunt toch altijd terug naar die treasures. Ik heb begrepen dat die desbetreffende treasures allemaal op Gran Pulse zijn?
Nee, deze items kan je alleen in het begin van het spel vinden. je kan later in het spel niet terug naar die treasures.

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 02-09-2010 10:53 ]

• Coolsnarf
hmmmmm, dan hoop ik dat ik ze heb, anders hebben we toch een klein probleempje (van ongeveer 40-50 uur)......weet je misschien welke items dit zijn?

• Ike.
  • Niet online
Coolsnarf schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:39:
hmmmmm, dan hoop ik dat ik ze heb, anders hebben we toch een klein probleempje (van ongeveer 40-50 uur)......weet je misschien welke items dit zijn?
Dit weet ik niet meer.
Check het FFXIII topic:
\[PS3/X360] Final Fantasy XIII

• Coolsnarf
tja, op gamespot lees ik dan weer dit:

The only weapons/accessories you can miss are the elemental rings. The charms can only be found in the arch steppe, so they can't be missed since you can go back there. If you miss the rings, the charms can be dismantled into rings.

Dus hoop dat bovenstaande info klopt. Zal het van het weekend eens gaan uitzoeken!

Verwijderd

Er is niks te missen. De game is zo lineair als de pest. Als je ergens links kan, ga dan links en je zal 9/10 wel treasure vinden. En daarnaast kan je ook een hoop zooi kopen.

• Fatal Mind
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:23:
[...]

[...]

Ben zelf bezig met HAWX en dacht dat de game té moeilijk zou zijn om op elite uit te spelen.
Blijkt dat je online coop ook levels kunt halen.
Met 4 man is het toch net iets makkelijker, vooral als er een +/- level 40 meedoet die wat betere vliegtuigen heeft vrijgespeeld. :9
Ik had ook al een guide gevonden, met die informatie erin, maar het duurt zo ontiegelijk lang voordat je eens wat verder komt en dat is dan ook een beetje m'n probleem... verveel me wat dat aangaat nogal snel en aangezien je iedere keer dezelfde levels speelt en zo weinig punten krijgt per kill...

Oh well, keeping at it i guess..

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Fatal Mind schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:18:
[...]Ik had ook al een guide gevonden, met die informatie erin, maar het duurt zo ontiegelijk lang voordat je eens wat verder komt en dat is dan ook een beetje m'n probleem... verveel me wat dat aangaat nogal snel en aangezien je iedere keer dezelfde levels speelt en zo weinig punten krijgt per kill...

Oh well, keeping at it i guess..
Heb je geen neefje/broertje of iets dergelijks die voor een lollie, paar euro of iets dergelijks wat tijd nuttig wil besteden? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren begonnen met Dead Space op Impossible, Uncharted: Drake's Fortune op Crushing én verder gegaan met de trophies van GTA IV.

Best productief dagje. :P

Ik heb op dit moment Dead Space, Uncharted en MW2 bijna platinum. Lekker vooruitzicht! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:59:
[...]

Heb je geen neefje/broertje of iets dergelijks die voor een lollie, paar euro of iets dergelijks wat tijd nuttig wil besteden? :9
Hahaha goed idee, maar nee, laat wel maat komen met paar biertjes ofzo, dan lukt het ook wel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Gister maar weer eens online gegaan (na 21 dagen offline), heb niet zo heel veel gespeeld de laatste weken, maar ben nu wel over de 1600 trophies heen (1621 om precies te zijn) *O* Vooral door Split Second en Mafia II, beide nog niet compleet dus er komen nog een zooitje trophies aan en dan heb ik ook nog Blur en Bioshock 2 liggen (en ik moet DeadSpace nog ff afmaken.)

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 03-09-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd Meelobee! :*)

Ik ben vandaag de 1000 gepasseerd. En ik ben nog lang niet klaar. :P
Vandaag trouwens een mooie bundel binnengekregen met Sing It + Sing it: Pop Hits + 2 Singstar-mics met draad voor het luttele bedrag van 18 euro! Leuk voor de vrouw. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 04-09-2010 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nice Lupo, ik ben zojuist ook over de 1000 gegaan. Wel maar 2 platinums, maar ik speel daar dan ook niet voor. Ik probeer zoveel mogelijk trophies in 1 playthrough (zonder guide), en dan ga ik meestal weer naar het volgende spel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:08:
Nice Lupo, ik ben zojuist ook over de 1000 gegaan. Wel maar 2 platinums, maar ik speel daar dan ook niet voor. Ik probeer zoveel mogelijk trophies in 1 playthrough (zonder guide), en dan ga ik meestal weer naar het volgende spel.
Ah, ook nice! Iedereen moet lekker spelen hoe 'ie het zelf fijn vindt! ;)

Ik heb even wat mensen uit de Top 50 toegevoegd aan PSN. Misschien komt het nog eens van pas om elkaar te helpen met wat trophies ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:44:
[...]

Ah, ook nice! Iedereen moet lekker spelen hoe 'ie het zelf fijn vindt! ;)

Ik heb even wat mensen uit de Top 50 toegevoegd aan PSN. Misschien komt het nog eens van pas om elkaar te helpen met wat trophies ofzo. :)
Goed idee, invite geaccept, voeg ook nog wel wat mensen toe,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komende 6/7 weken geen PS3 vanwege de renovatie van het flatcomplex. Beetje vervelend, maar ach ja, niks aan te doen. D:
Pagina: 1 ... 6 ... 118 Laatste