Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:13:
[...]

Zijn de servers van FIFA 09 nog wel online? Ik had van iemand begrepen dat toen FIFA 10 kwam, de oude servers van FIFA 09 offline waren gehaald.

Niet dus. :>

Ik heb FIFA 09 niet hoor, en FIFA 10 inmiddels ook al een tijdje niet meer
Volgens mij zijn ze idd al offline gehaald :(

Ik kreeg gister een bericht op de PS3 dat ik uitgenodigd ben voor de Wipeout HD cup in december :) Toch maar weer een beetje gaan oefenen :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Meelobee schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:01:
[...]

Ik kreeg gister een bericht op de PS3 dat ik uitgenodigd ben voor de Wipeout HD cup in december :) Toch maar weer een beetje gaan oefenen :D
Ik dacht dat alleen de Interactive League servers offline waren. Zal vanmiddag eens kijken of ik nog online kan met Fifa09.

Is de Wipeout HD cup een (lan) toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LennyLL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 01:23:
Laatst platinum gehaald bij Uncharted 2, was wel goed te doen.
En eindelijk ook platinum voor Modern Warfare 2, die Special Ops missies waren best wel pittig! Maar hij is binnen :D
Gefeliciteerd. :)
Ik vond bij MW2 de spec-ops ook best een beetje lastig. Onox (van GoT) heeft me met veel spec-ops missies geholpen. Uncharted 2 was op sommige stukjes ook wel lichtelijk frustrerend vond ik. Maar over het algemeen kwam ik daar ook prima doorheen.
Meelobee schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:01:
[...]

Ik snap niet helemaal de bedoeling van Wipeout HD. Moet je nou veel remmen in de bochten of gewoon tegen de kanten beuken? Ik denk dat ik maar is moet beginnen bij de SP-campaign. Ik ben namelijk gelijk online gegaan en toen ging het eigenlijk voor geen meter. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:08:
[...]

Ik snap niet helemaal de bedoeling van Wipeout HD. Moet je nou veel remmen in de bochten of gewoon tegen de kanten beuken? Ik denk dat ik maar is moet beginnen bij de SP-campaign. Ik ben namelijk gelijk online gegaan en toen ging het eigenlijk voor geen meter. :P
zo min mogelijk beuken, bij de meeste tracks hoef je bijna niet te remmen.
je kan dacht ik door 2x op R2/L2 te drukken scherpere bochten maken (weet niet meer zeker welke controls dit zijn)
Pilot Assist kan je helpen met sturen maar dan is je max. speed maar 90%
Barrel rolls geven je een speedboost als je ze goed land.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 06-10-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ike. schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:33:
[...]
Is de Wipeout HD cup een (lan) toernooi?
Nee gewoon online over PSN, wordt georganiseerd door: www.wipeoutzone.com
De bedoeling is om als 1e over de finish te komen ;)

Je kunt in Wipeout op 2 manieren sturen, met de linker stick stuur je je schip en met de L2 en R2 knoppen kan je de 'airbrakes' op de vleugels gebruiken. Door combinaties van de stick en de L2 en R2 knoppen kan je scherpere bochten op volle snelheid nemen (Gebruik maken van de airbrakes remt je wel iets af.)
Uiteindelijk moet je dus helemaal niet remmen en al helemaal niet de zijkanten raken, want dan sta je vaak ineens helemaal stil.
Als je net begint met spelen zou ik je adviseren om meteen te beginnen zonder de Pilot assist, want zoals gezegd is de max speed dan maar 90% en je kunt amper je schip over de baan bewegen omdat je telkens naar het midden wordt geduwd. Het is wel een stuk moeilijker om te leren zonder assist, maar als je het onder de knie hebt wil je niet anders. :)
Ike. schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:21:
[...]

je kan dacht ik door 2x op R2/L2 te drukken scherpere bochten maken (weet niet meer zeker welke controls dit zijn)
2x op de L2/R2 doet een sideshift, daardoor gaat je schip recht opzij, om bv mijnen te ontwijken (ik gebruik dit zelf overigens bijna nooit, omdat het heel lastig is je schip daarna onder controle te houden en niet tegen een muur te vliegen.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:49:

[...]

De bedoeling is om als 1e over de finish te komen ;)

Je kunt in Wipeout op 2 manieren sturen, met de linker stick stuur je je schip en met de L2 en R2 knoppen kan je de 'airbrakes' op de vleugels gebruiken. Door combinaties van de stick en de L2 en R2 knoppen kan je scherpere bochten op volle snelheid nemen (Gebruik maken van de airbrakes remt je wel iets af.)
Uiteindelijk moet je dus helemaal niet remmen en al helemaal niet de zijkanten raken, want dan sta je vaak ineens helemaal stil.
Als je net begint met spelen zou ik je adviseren om meteen te beginnen zonder de Pilot assist, want zoals gezegd is de max speed dan maar 90% en je kunt amper je schip over de baan bewegen omdat je telkens naar het midden wordt geduwd. Het is wel een stuk moeilijker om te leren zonder assist, maar als je het onder de knie hebt wil je niet anders. :)

[...]

2x op de L2/R2 doet een sideshift, daardoor gaat je schip recht opzij, om bv mijnen te ontwijken (ik gebruik dit zelf overigens bijna nooit, omdat het heel lastig is je schip daarna onder controle te houden en niet tegen een muur te vliegen.)
Het is me nu een stuk duidelijker. Dank. Ik moet dus in ieder geval Pilot Assist uit gaan zetten. Die had ik aanstaan toen ik met Ike. de online trophies aan het halen was. Hij ging elke keer net iets sneller dan mij. Dat zal daar dus wel aan gelegen hebben. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Meelobee schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:49:
Gister samen met mn vriendin een heel stuk gespeeld van Lara Croft & Guardian of Light. Erg leuke coop gameplay en eindelijk een wat serieuzere game die zij ook leuk vind :)
Klopt het dat je dat hele spel voor maar €12 op PSN kan kopen? Ik dacht dat nieuwe spellen altijd minstens 50 knaken kosten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
onox schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:15:
[...]

Klopt het dat je dat hele spel voor maar €12 op PSN kan kopen? Ik dacht dat nieuwe spellen altijd minstens 50 knaken kosten :/
klopt helemaal.
Het is niet een 'echte' Tomb Raider game. Guardian of Light speelt heel anders vergeleken met Tomb Raider: Underworld.
Kijk eens in de store. staan veel leuke games voor €10 (of nog goedkoper)

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 06-10-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
[...]
Gefeliciteerd. :)
Ik vond bij MW2 de spec-ops ook best een beetje lastig. Onox (van GoT) heeft me met veel spec-ops missies geholpen. Uncharted 2 was op sommige stukjes ook wel lichtelijk frustrerend vond ik. Maar over het algemeen kwam ik daar ook prima doorheen.
Onox is ook mijn held, die heeft mij ook geholpen met de spec ops! _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels na twee lange weken wachten DiRT2 platinum. Waarom lang? Omdat ik alle trophies al had behalve meedoen aan 4 online tournaments. Dus dan zit je twee weken te wachten op je platinum. Naja, hij's binnen in ieder geval! Nu Assassin's Creed 2 en (hopelijk) Sports Champions ook.
Svennie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 07:58:
[...]

Onoz is ook mijn held, die heeft mij ook geholpen met de spec ops! _/-\o_
Hahaha! Wat is het ook een topgozer hè? :*)
Hij heeft me ook nog ff geholpen met DiRT2.

[ Voor 36% gewijzigd door LuPo op 07-10-2010 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Denk ik gister een mooie deal te hebben, DiRT voor een 10tje.. zie ik thuis pas dat het DiRT is en niet DiRT2, en DiRT heeft geen trophies.... |:( Wel leuk om m'n collectie weer aan te vullen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 07-10-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Meelobee schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:19:
Denk ik gister een mooie deal te hebben, DiRT voor een 10tje.. zie ik thuis pas dat het DiRT is en niet DiRT2, en DiRT heeft geen trophies.... |:( Wel leuk om m'n collectie weer aan te vullen... :+
Je mag Dirt 2 wel even lenen van mij ;)

Ondertussen ben ik bezig met F1 2010, Demon Souls en nog wat spellen die ik heb klaarliggen.
Over een paar maanden heb ik er wel weer een aantal platinum erbij... de komende 2 maanden komen er weer een bak met spellen uit die ik sowieso wil hebben...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 07:59:
[...]

Hahaha! Wat is het ook een topgozer hè? :*)
Hij heeft me ook nog ff geholpen met DiRT2.
Haha, dank je 8) Ik vind online coop gewoon ontzettend tof :) Volgens mij kan ik je btw nog aan wat LBP trofeetjes helpen (die 2 uitbreidingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:58:
[...]

Haha, dank je 8) Ik vind online coop gewoon ontzettend tof :) Volgens mij kan ik je btw nog aan wat LBP trofeetjes helpen (die 2 uitbreidingen)
Ja, dan moet ik eerst die uitbreidingen kopen. Ga nu eerst ff wat andere spellen uitspelen zodat mijn collectie weer wat kleiner wordt.
Samen Red Dead Redemption doen kan ook. Moet ik 'em alleen nog ff een keer kopen! 8)

Voor iedereen: ik ben eigenlijk op zoek naar vermakelijke PSN-titels, waarbij de trophies ook nog eens lekker snel binnen zijn. Zo heb ik dus de hele serie van Sam & Max gespeeld en dat vond ik echt geweldig. Ik weet al dat .detuned heel simpel is (dat is me eigenlijk weer iets té simpel). Zijn er nog leuke games waar je binnen een paar uurtjes doorheen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ben sinds kort ook bezig met Fifa 11, gaat nog leuk worden die online trophies :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:27:
[...]

Voor iedereen: ik ben eigenlijk op zoek naar vermakelijke PSN-titels, waarbij de trophies ook nog eens lekker snel binnen zijn. Zo heb ik dus de hele serie van Sam & Max gespeeld en dat vond ik echt geweldig. Ik weet al dat .detuned heel simpel is (dat is me eigenlijk weer iets té simpel). Zijn er nog leuke games waar je binnen een paar uurtjes doorheen bent?
Trine.
Is nu 50% korting voor plus
Heeft een platinum.

Flower
Linger In Shadows
Noby Noby Boy

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 08-10-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

Trine.

Heeft een platinum.
Trine heeft een platinum? Serieus? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:20:
[...]

Trine heeft een platinum? Serieus? :9
ja.

Moet alleen nog het laatste level op very hard uitspelen (zonder dood te gaan) en dan heb ik de platinum.

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 08-10-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik volg dit topic nou een weekje of twee, heb me ps3 al een heel tijdje maar is nooit echt van gamen gekomen door WoW (ye i know)... Maar probeer er langzaam mee te stoppen en dus alle games die ik ooit gekocht heb en nooit gespeeld te gaan doen op de ps3.

En nu komt me vraag: wat vinden jullie nou zo leuk om elke trophy te halen en een game dus 2 misschien 3 x zo lang te spelen of nog keer uitspelen voor bepaalde trophy's?
Als ik al die post's lees lijkt het mij ook heel erg leuk maar als ik dan uncharted 1/2 er weer in stop (enige die ik wel uitgespeeld heb) dan lukt het me toch niet om helemaal opnieuw te beginnen en echt voor trophy's te gaan. Kom er gewoon niet door heen...

Dit is niet om te bashen of what ever, maar meer ter info want het lijkt mij ook eigenlijk wel leuk maar het lukt me maar niet ;). Dus tips zijn ook welkom :D. Gamen jullie bijv naast je PC zodat je er een trophy guide naast kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

krypto936 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:30:
Ik volg dit topic nou een weekje of twee, heb me ps3 al een heel tijdje maar is nooit echt van gamen gekomen door WoW (ye i know)... Maar probeer er langzaam mee te stoppen en dus alle games die ik ooit gekocht heb en nooit gespeeld te gaan doen op de ps3.

En nu komt me vraag: wat vinden jullie nou zo leuk om elke trophy te halen en een game dus 2 misschien 3 x zo lang te spelen of nog keer uitspelen voor bepaalde trophy's?
Als ik al die post's lees lijkt het mij ook heel erg leuk maar als ik dan uncharted 1/2 er weer in stop (enige die ik wel uitgespeeld heb) dan lukt het me toch niet om helemaal opnieuw te beginnen en echt voor trophy's te gaan. Kom er gewoon niet door heen...

Dit is niet om te bashen of what ever, maar meer ter info want het lijkt mij ook eigenlijk wel leuk maar het lukt me maar niet ;). Dus tips zijn ook welkom :D. Gamen jullie bijv naast je PC zodat je er een trophy guide naast kan houden?
Je kan ongeveer (met veel spellen) tot 70% halen zonder een trophyguide. Maar de reden dat ik persoonlijk alle trophies wil halen is de voldoening. Vaak haal je op die manier alles uit het spel :)
Ike. schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:20:
[...]

ja.

Moet alleen nog het laatste level op very hard uitspelen (zonder dood te gaan) en dan heb ik de platinum.
Hmm ok, er was toch ook een demo van dat spel he? Die maar even gaan downloaden vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:33:
Hmm ok, er was toch ook een demo van dat spel he? Die maar even gaan downloaden vanavond
Ja, als het goed is staat er sinds vorige jaar een demo in de store.
Je zou ook de PC demo kunnen proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 08-10-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

Ja, als het goed is staat er sinds vorige jaar een demo in de store.
Je zou ook de PC demo kunnen proberen.
Op werk een pc demo downloaden en gaan spelen is ook weer zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

Trine.
Heeft een platinum.

Flower
Linger In Shadows
Noby Noby Boy
Thanks. Trine ga ik dan wel ff kopen voor 5 euro. Spel ziet er leuk uit! En dat hij een platinum heeft is natuurlijk ook leuk. :)

De games die in de aanbieding komen voor PlayStation Plus zullen neem ik aan ook niet snel gratis als PSN-game te downloaden zijn toch? Dan krijgt Sony allemaal klachten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:35:
[...]

Thanks. Trine ga ik dan wel ff kopen voor 5 euro. Spel ziet er leuk uit! En dat hij een platinum heeft is natuurlijk ook leuk. :)
23 platinums in bezit en Trine heb je nog nooit gespeeld :F Shame on you

:Y)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

23 platinums in bezit en Trine heb je nog nooit gespeeld :F Shame on you

:Y)
Haha! :D

Ik geef eigenlijk niks uit in de Store (m'n eerste uitgave was een PlayStation Plus-abbo :Y) ). Dat vind ik meestal "zonde van het geld" omdat je de game niet meer kunt verkopen na het spel platinum gehaald te hebben. Alle games die ik platinum heb verkoop ik nl. weer. Zo houd ik de hobby nog een beetje betaalbaar (als student zijnde). Tegen de tijd dat je een spel platinum hebt, heb je het vaak wel gezien allemaal. ;)

Als je dus heel veel PSN-titels gaat kopen ben je vrij veel geld écht kwijt. Maar 5 euro is natuurlijk geen geld voor een leuk spel. Dus gelijk even aanschaffen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Behalve Trine heb ik mij ook goed vermaakt met Final Fight: Double impact, maar da's echt retro.
'Zij' heeft zich goed vermaakt met Interpol (zoek en vind spel)
Wij hebben ons dan weer erg goed vermaakt met de verschillende delen van Blue Toad Murder Files, maar da's echt een gezelschaps spel.

Overigens kennen alle drie geen platinum. Wel hebben ze trophies.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:49:
Behalve Trine heb ik mij ook goed vermaakt met Final Fight: Double impact, maar da's echt retro.
'Zij' heeft zich goed vermaakt met Interpol (zoek en vind spel)
Wij hebben ons dan weer erg goed vermaakt met de verschillende delen van Blue Toad Murder Files, maar da's echt een gezelschaps spel.

Overigens kennen alle drie geen platinum. Wel hebben ze trophies.
Ik zal er eens naar kijken! Misschien komt iets daarvan ook nog wel in de aanbieding binnenkort (PS+).

Mijn vriendin vond LBP leuk, dus Trine zal ze ook wel leuk gaan vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:43:
[...]

Haha! :D

Ik geef eigenlijk niks uit in de Store (m'n eerste uitgave was een PlayStation Plus-abbo :Y) ). Dat vind ik meestal "zonde van het geld" omdat je de game niet meer kunt verkopen na het spel platinum gehaald te hebben. Alle games die ik platinum heb verkoop ik nl. weer. Zo houd ik de hobby nog een beetje betaalbaar (als student zijnde). Tegen de tijd dat je een spel platinum hebt, heb je het vaak wel gezien allemaal. ;)
PSN games met trophies die ik heb:

Pixeljunk Eden
Pixeljunk Shooter
Digger HD
Wipeout HD
Deathspank & Deathspank: Thongs of virtue
Lara Croft and the Guardian of Light
Earthworm Jim HD
Final Fight Double impact
Fat Princess (Erg toffe multiplay)
Flow
Flower
Joe Danger
Linger in Shadows (Niet echt een game, meer interactieve film/kunst, maar heeft wel een paar simpele trophies.)
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge (Moet ik nog mee beginnen, gister van mn buurman gekregen :))
Novastirke (Old skool top down shooter, erg moeilijk)
Shank (Leuke coop, op hard mode niet te doen zo moeilijk)
Super Stardust HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:20:
[...]

PSN games met trophies die ik heb:

Pixeljunk Eden
Pixeljunk Shooter
Digger HD
Wipeout HD
Deathspank & Deathspank: Thongs of virtue
Lara Croft and the Guardian of Light
Earthworm Jim HD
Final Fight Double impact
Fat Princess (Erg toffe multiplay)
Flow
Flower
Joe Danger
Linger in Shadows (Niet echt een game, meer interactieve film/kunst, maar heeft wel een paar simpele trophies.)
Monkey Island 2: LeChuck's Revenge (Moet ik nog mee beginnen, gister van mn buurman gekregen :))
Novastirke (Old skool top down shooter, erg moeilijk)
Shank (Leuke coop, op hard mode niet te doen zo moeilijk)
Super Stardust HD
Ben benieuwd naar Monkey Island 2 :) Lijkt me toch wel heel erg gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik kijk meestal voor ik aan een spel begin naar de trophies, heb geen zin om een spel nog een keer door te moeten spelen omdat ik een trophy gemist heb (bv bij Fallout, die poppetjes), speel meestal wel de eerst keer zonder guide erbij, de 2e keer dat ik een spel speel (bv U2) dan met guide en dan heb ik de laptop erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:38:
ik kijk meestal voor ik aan een spel begin naar de trophies, heb geen zin om een spel nog een keer door te moeten spelen omdat ik een trophy gemist heb (bv bij Fallout, die poppetjes), speel meestal wel de eerst keer zonder guide erbij, de 2e keer dat ik een spel speel (bv U2) dan met guide en dan heb ik de laptop erbij staan.
Maar heeft dan weer te maken dat je op een andere moeilijkheidsgraad moet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Van het weekend ga ik eens kijken wat Ashes Cricket 2009 voor mij kan betekenen ;)

Na mijn ps3 crash moet ik mij echt weer er toe zetten om trophies te gaan halen...

voorbeeldje: Mijn Yakuza 3 savegame van +80 uur en met de laatste run bezig weg, Borderlands +100 uur characters weg, World at War savegame foetsie...

En dat zijn dan de spellen die ik nog niet platinum heb....

Mijn doel is om voor het einde van het jaar rond de 3500 trophies te zitten... ik zit nu op +/- 3150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Haha, doelen stellen wat betreft trophies gaat me toch nog wat te ver!

Maarre, trine is zeker een aanrader! Echt een leuk spel en ook nog es een mooie platinum. Volgens mij kost ie ook nog maar een tientje in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Frenkovic schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:09:

Maarre, trine is zeker een aanrader! Echt een leuk spel en ook nog es een mooie platinum. Volgens mij kost ie ook nog maar een tientje in de store.
Deze maand €5 voor + members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Frenkovic schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:09:

Dat is de enige manier om mijn backlog aan games weg te poetsen... ;)
En zo blijf ik ook een beetje gemotiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:09:
[...]

Dat is de enige manier om mijn backlog aan games weg te poetsen... ;)
En zo blijf ik ook een beetje gemotiveerd.
Om mijn backlog op te ruimen ga ik gewoon veel spelen. Als ik een doel had gesteld, dan had ik nu al voor de rest van het jaar niet meer mogen spelen denk ik. Want half oktober heb ik de PlayStation 3 één jaar, en ik ben nu level 14 (45%) met 1292 trophies. Dat had ik zeker niet verwacht in het begin. :P

Dus dan had ik de rest van het jaar m'n PS3 niet meer aan mogen raken. :D

Of ik had m'n doel bij moeten stellen. Maarja, waarvoor is je doel dan nog als je hem toch heel makkelijk bijstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Wanneer komt er weer een update? Is bijna alweer een maand geleden..
Mijn laatste platinum was voor Mafia II, heeft iemand die DLC trohpies gehaald daarvoor, is dat de moeite om aan te schaffen?

Ben nu aardig op weg met Heavy Rain maar moet hem toch nog een keer uitspelen omdat ik ergens een fout heb gemaakt :+

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, een update zou leuk zijn. :)

Mag ook nog een paar dagen wachten dan haal ik nog even één GoT-ter in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:27:
[...]

Ja, dan moet ik eerst die uitbreidingen kopen. Ga nu eerst ff wat andere spellen uitspelen zodat mijn collectie weer wat kleiner wordt.
Samen Red Dead Redemption doen kan ook. Moet ik 'em alleen nog ff een keer kopen! 8)
Ik heb die uitbreidingen al, en dan heb jij ze volgens mij niet nodig als je samen speelt. Volgens mij kun je alleen de stickers niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik had eerder al begrepen dat gehaalde zaken bij GTA IV geen trophies meer opleveren, als je al begonnen was voordat het spel geupdate was. Nu laad ik GTA IV en dan komt er in beeld te staan dat trophies niet compatible zijn met oude games. Ik had gedacht dat ik in mijn huidige game alleen nieuwe achievements kon omzetten in trophies, maar als ik de melding goed begrijp dan kan ik tijdens deze savegame geen enkele trophy halen, ook niet als ik hem na het updaten speel. Klopt dit?

M.a.w. moet ik om trophies te halen - welke dan ook - sowieso een nieuwe game starten?

Dat zou "minder leuk" zijn, aangezien ik op 27% zit en me dat al heel wat uurtjes gekost heeft.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu na 4/5 weken mijn PS3 en TV weer terug, verdomde renovaties. :) Dead Rising 2 gekocht, erg vermakelijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:00:
Ja, een update zou leuk zijn. :)

Mag ook nog een paar dagen wachten dan haal ik nog even één GoT-ter in. :+
sorry, mijn werk heeft me druk gehouden, daarnaast kreeg ik de tip om de serie "True blood" te kijken, dat heeft ook aardig wat uurtjes opgeslokt :9 Deze week maak ik er tijd voor, updaten dus die ID's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:26:
[...]

Ik heb die uitbreidingen al, en dan heb jij ze volgens mij niet nodig als je samen speelt. Volgens mij kun je alleen de stickers niet krijgen.
Owja klopt. Maar dan koop ik die uitbreidingen liever een keertje. Want dan krijg ik er ook nog trophies voor als ik het speel. :P
Svennie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:09:
[...]

sorry, mijn werk heeft me druk gehouden, daarnaast kreeg ik de tip om de serie "True blood" te kijken, dat heeft ook aardig wat uurtjes opgeslokt :9 Deze week maak ik er tijd voor, updaten dus die ID's :D
NP. Ik moet toch nog even een paar procentjes erbij zien te krijgen om LijkjeNL in te halen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Jorgen schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:53:

M.a.w. moet ik om trophies te halen - welke dan ook - sowieso een nieuwe game starten?
Helaas is dat de enige manier om de trophies actief te krijgen in GTA4.. Maar het kan ook erger, ik had em al op 100% en toen kwam de trophy patch... :X

Excuus voor het weinige updaten van mijn kant de laatste tijd. Zit met een aantal 'afleidende zaken' : Vriendin ( O+ ), verhuizing & drukte op m'n werk. Ik zal weer mn best gaan doen om wat vaker te updaten. (Als Svennie me niet voor is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:48:
[...]

Owja klopt. Maar dan koop ik die uitbreidingen liever een keertje. Want dan krijg ik er ook nog trophies voor als ik het speel. :P
Wat ik hele tijd probeer te zeggen: volgens mij kun jij dus die trofeetjes halen zonder de uitbreidingen gekocht te hebben :) Zolang je maar samen speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Klopt, als de 'host' de uitbreidingen heeft kan de 'guest' meespelen en ook trophies halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 11-10-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ook een aanradertje uit de store: Braid.
Heeft makkelijke trophies en is een zeer vermakelijk platform/puzzle game. Enig lastige is misschien de speed run trophy, maar ook die haal je wel na een paar keer proberen!

ow ja en peggle is ook heel leuk om samen op de bank te spelen.....alleen zijn de trophies wat lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben nu bezig met Flight Control HD (PSMove) en die trophy's zijn best lastig.
Land 200 aircraft in a game ... zit ergens tegen de 85 100 met mijn hoogste ... :D

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-10-2010 22:31 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik wordt helemaal gek van die veren in Assissins Creed 2. Ik moet er nog 3 zien te vinden in Venetië.
Heb al verschillende tutorials geraadpleegd, maar om de een of andere reden kan ik ze maar niet vinden.

Heb verder nog geen enkele platinum, maar dacht deze ff snel binnen te halen...niet dus...

Jackal131 - jackal131
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jackal131.png

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:28:
Ik wordt helemaal gek van die veren in Assissins Creed 2. Ik moet er nog 3 zien te vinden in Venetië.
Heb al verschillende tutorials geraadpleegd, maar om de een of andere reden kan ik ze maar niet vinden.

Heb verder nog geen enkele platinum, maar dacht deze ff snel binnen te halen...niet dus...

Jackal131 - jackal131
[afbeelding]
:o (ook) van BFBC2 afgestapt? Ik ben me weer met Sacred 2 bezig gaan houden (die platinum ga ik zo'n 200 uur over doen, kan in een uur of 80 a 100, maar ik vind het spel gewoon errug leuk), zit nu op zo'n 150 uur... en tussendoor (lees: met t vrouwtje) ben ik nu aan Toy Story 3 bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Nee hoor, ik speel nog regelmatig BF:BC2. Ik vermaak me er nog prima mee.
Al moet ik wel zeggen dat dat voornamelijk komt door de mensen waarmee ik speel. Al ik geen GoT'ers online zie, dan kies ik ook voor een ander spel.

Heb net de trophy lijst van MoH bekeken en volgens mij is dat ook prima te doen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Meelobee schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:19:
[...]

Helaas is dat de enige manier om de trophies actief te krijgen in GTA4.. Maar het kan ook erger, ik had em al op 100% en toen kwam de trophy patch... :X

Excuus voor het weinige updaten van mijn kant de laatste tijd. Zit met een aantal 'afleidende zaken' : Vriendin ( O+ ), verhuizing & drukte op m'n werk. Ik zal weer mn best gaan doen om wat vaker te updaten. (Als Svennie me niet voor is.)
Vreselijk! :-(
Dat wordt dan de herfstvakantie / kerstvakantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:21:
[...]

Wat ik hele tijd probeer te zeggen: volgens mij kun jij dus die trofeetjes halen zonder de uitbreidingen gekocht te hebben :) Zolang je maar samen speelt :)
Dat zou leuk zijn! :)
AllSeeyinEye schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:42:
[...]

:o (ook) van BFBC2 afgestapt? Ik ben me weer met Sacred 2 bezig gaan houden (die platinum ga ik zo'n 200 uur over doen, kan in een uur of 80 a 100, maar ik vind het spel gewoon errug leuk), zit nu op zo'n 150 uur... en tussendoor (lees: met t vrouwtje) ben ik nu aan Toy Story 3 bezig :)
Als je Toy Story 3 weer wegdoet nadat je hem uitgespeeld hebt dan houd ik me aanbevolen.
Jorgen schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:37:
[...]

Vreselijk! :-(
Dat wordt dan de herfstvakantie / kerstvakantie...
Ik heb een groot deel van m'n zomervakantie gebruikt om GTA IV helemaal tot 100% uit te spelen (SP). Daar gaan de nodige uurtjes inzitten. Ik zit nu op 70% trophies en dat vind ik wel prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:51:

Als je Toy Story 3 weer wegdoet nadat je hem uitgespeeld hebt dan houd ik me aanbevolen.
Toy Story 3 is niet van mij, is van mn schoonzusje :P
Overigens is dat wel een spel dat je niet zomaar op platinum hebt, zitten een flink aantal vervelende 'zoek alle tig voorwerpen' opdrachten in :(

Bijkomend nadeel (of voordeel als je de speelbaarheid/speelduur bekijkt) is dat ik/wij dergelijke spellen op twee accounts naar 100% spelen, waar we nu bezig zijn op haar account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ohh DeathSpank is zo'n tof spel _/-\o_ Ik blijf maar van die side quests doen 8)7 Het duurt alleen behoorlijk lang voordat je eens wat trofeetjes kunt scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

LuPo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:51:
[...]
Ik heb een groot deel van m'n zomervakantie gebruikt om GTA IV helemaal tot 100% uit te spelen (SP). Daar gaan de nodige uurtjes inzitten. Ik zit nu op 70% trophies en dat vind ik wel prima eigenlijk.
Ik moet toch naar maar eens wat dingen uit het GTA topic gaan doorlezen of wat guides raadplegen, want ik vind het tot nu toe erg lastig. Eigenlijk wil ik ook helemaal niet overnieuw beginnen, maar zonder trophies vind ik het ook wel heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Jorgen schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:23:
[...]

Ik moet toch naar maar eens wat dingen uit het GTA topic gaan doorlezen of wat guides raadplegen, want ik vind het tot nu toe erg lastig. Eigenlijk wil ik ook helemaal niet overnieuw beginnen, maar zonder trophies vind ik het ook wel heel erg jammer.
Gewoon opnieuw starten, voor je het weet ben je weer waar je was. Het gaat de 2e keer waarschijnlijk een heel stuk sneller omdat je veel al van tevoren weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Jackal131 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:55:
Nee hoor, ik speel nog regelmatig BF:BC2. Ik vermaak me er nog prima mee.
Al moet ik wel zeggen dat dat voornamelijk komt door de mensen waarmee ik speel. Al ik geen GoT'ers online zie, dan kies ik ook voor een ander spel.

Heb net de trophy lijst van MoH bekeken en volgens mij is dat ook prima te doen.
Waarom doe je in die tussentijd niet ff bc2 op platinum halen als niemand online is :P ? Ik zie dat je alleen die mcoms in singleplay moet. Die heb je evt. met een guide in no time binnen ;).
Ik ben toevallig weekje geleden begonnen met AC2, easy trophies maar wel irritant dat er dan zo een 100 veren ding inzit :-(.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
bc moet ik alleen nog 2 vrienden kniven en te veel destruction kills. iemand een handige manier om die te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Kan alleen op de normale manier door tientallen uren te spelen of te boosten dmv een boost thread op verschillende sites :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
BatmanHorizon schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

Waarom doe je in die tussentijd niet ff bc2 op platinum halen als niemand online is :P ? Ik zie dat je alleen die mcoms in singleplay moet. Die heb je evt. met een guide in no time binnen ;).
Ik ben toevallig weekje geleden begonnen met AC2, easy trophies maar wel irritant dat er dan zo een 100 veren ding inzit :-(.
Die Mcoms in singleplayer klopt niet helemaal. Volgens de stats moet ik de trophy van 15 en die van allemaal nog, terwijl ik de trophy van 15 al lang heb (geen idee waarom de stats dat maar niet bij kan werken).
Ik heb zal binnenkort de singleplayer nog eens spelen met een guide er naast, dan zal het inderdaad moeten lukken om deze op platinum te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

Ik vind de 100 veren niet zo erg. Ik ben nu bijna door de campaign heen. Daarna nog even die project 16's en de 100 veren. Dan ben ik klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
'Buddy knife kills' en destruction 2.0 kills trophies moet ik ook nog.
We moeten maar eens 8 spelers bij ekaar zoeken en dan kunnen we allemaal die trophies halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Destruction 2.0 is niet zo moeilijk. Gewoon genoeg gebouwen neerhalen en binnen de kortste keren heb je je 20 kills te pakken. In het begin heb ik me misschien ook een beetje te weinig bezig gehouden met de objectives en ben ik als een dolle gebouwen gaan neerhalen met mijn 40mm's :D

Die 5 knive kills hoeft ook niet moeilijk te zijn, aangezien het 5 keer dezelfde persoon mag zijn. Gewoon zorgen dat iemand van je vriendslist bij de tegenpartij zit en dan ff wat afspraken maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met de GTA IV platinum, grootste gedeelte van de tijd gaat besteed worden aan de online trophy 'Wanted' denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:09:
Ik ben nu bezig met de GTA IV platinum, grootste gedeelte van de tijd gaat besteed worden aan de online trophy 'Wanted' denk ik :D
Nice :D ben er zelf ook mee bezig. Welk level ben je nu? Voeg me trouwens maar toe dan kunnen we boosten, psn: SL65R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Jackal131 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:54:
Destruction 2.0 is niet zo moeilijk. Gewoon genoeg gebouwen neerhalen en binnen de kortste keren heb je je 20 kills te pakken. In het begin heb ik me misschien ook een beetje te weinig bezig gehouden met de objectives en ben ik als een dolle gebouwen gaan neerhalen met mijn 40mm's :D

Die 5 knive kills hoeft ook niet moeilijk te zijn, aangezien het 5 keer dezelfde persoon mag zijn. Gewoon zorgen dat iemand van je vriendslist bij de tegenpartij zit en dan ff wat afspraken maken.
Ik vind dit toch nog wel lastig hoor, wat is de beste manier om dit voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Flight Control HD: Land 200 aircraft in a game ... 100 was mijn highscore, zit ik er erg goed in het spel gaat de telefoon, schrik me kapot, crash @ 160 aircrafts ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:44:
Flight Control HD: Land 200 aircraft in a game ... 100 was mijn highscore, zit ik er erg goed in het spel gaat de telefoon, schrik me kapot, crash @ 160 aircrafts ... :(
Hahaha, dat is echt vervelend maar wel grappig. Ik zie het helemaal voor me. :D

Ik heb gisterenavond de Assassin's Creed 2 campaign uitgespeeld. Ik dacht dat sequence 12 en 13 gewoon geen trophies hadden. Maar je gaat van sequence 11 ineens naar 14. Haha! Uiteindelijk zit ik nu op 15 uur en 6 minuten spelen zag ik bij m'n savegames.

Nu moet ik nog de 100 veren en de 20 subject 16 filmpjes vinden en oplossen. Dat zal nog wel een paar uurtjes duren gok ik. :P

Daarna ga ik het spel overigens weer verkopen. Ik heb de Assassin's Creed 2: Complete Edition. Het is de normale versie van het spel (geen platinum) en er zit een mooi kartonnen doosje omheen. Deze versie is inclusief de drie uitbreidingen die in de PlayStation Store te koop zijn.

Ik heb de codes voor de uitbreidingen niet gebruikt, dus mocht er iemand zijn die interesse heeft voor de complete set (spel + drie uitbreidingen) of alleen de drie uitbreidingen, of alleen het spel. Dan hoor ik het graag via DM. :)
Zoals bij elk spel dat ik hier aanbied hoef ik er niets aan te verdienen. Ik wil gewoon graag de kostprijs er weer uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SL65 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Nice :D ben er zelf ook mee bezig. Welk level ben je nu? Voeg me trouwens maar toe dan kunnen we boosten, psn: SL65R
als ik mee kan helpen dan laat het maar weten, heb wel weer zin om een keer GTA IV te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Bellerophon schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:41:
[...]

Ik vind dit toch nog wel lastig hoor, wat is de beste manier om dit voor elkaar te krijgen?
Bij een huis waarin zich een Mcom bevindt begon ik meteen alle benedenmuren weg te schieten. Meestal gaat er wel iemand naar binnen om de Mcom te armen. Als je geluk hebt stort het gebouw in op het moment dat de tegenstander probeert de Mcom te disarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Svennie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:18:
[...]

als ik mee kan helpen dan laat het maar weten, heb wel weer zin om een keer GTA IV te spelen!
Boosters zijn altijd welkom, heb alleen geen headset dus alles gaat over de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag gelijk maar even alle veren in AC2 bij elkaar gesprokkeld. Vergeleken met de pidgeons in GTA IV was dit vrij simpel. Het ging lekker snel omdat de veren niet echt op moeilijke plekken geplaatst waren. Bij GTA zaten sommige pidgeons echt verdraaid lastig verstopt. :P

Nu dus weer een platinum rijker. Ik ben er blij mee. :)

edit: bij dit spel klopt ps3trophies.org écht niet! Ik heb er 19 uur en 1 minuut over gedaan. Terwijl hun guide zegt dat het 25-35 uur duurt. 8)7 Ik vind het natuurlijk niet erg. Maar het 'schrikt' misschien wel mensen af.
Ik heb het spel echt niet afgeraffeld. Heb zelfs soms nog lekker een beetje doelloos rond zitten rennen enzo.

[ Voor 34% gewijzigd door LuPo op 14-10-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Het nieuwe spel Enslaved: Odyssey to the West (Toppertje!) is ook een makkelijke platinum.
Ik heb nu 92% van de trophies na een uurtje of 14 spelen, moet wel bijna alle levels nog een keer spelen om in elk level alle 'Orbs' te vinden. Dit is erg leuk als je 95% of meer van de Orbs al gevonden hebt |:(
De andere trophies zijn allemaal erg makkelijk te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 14-10-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:43:
Vanmiddag gelijk maar even alle veren in AC2 bij elkaar gesprokkeld. Vergeleken met de pidgeons in GTA IV was dit vrij simpel. Het ging lekker snel omdat de veren niet echt op moeilijke plekken geplaatst waren. Bij GTA zaten sommige pidgeons echt verdraaid lastig verstopt. :P

Nu dus weer een platinum rijker. Ik ben er blij mee. :)

edit: bij dit spel klopt ps3trophies.org écht niet! Ik heb er 19 uur en 1 minuut over gedaan. Terwijl hun guide zegt dat het 25-35 uur duurt. 8)7 Ik vind het natuurlijk niet erg. Maar het 'schrikt' misschien wel mensen af.
Ik heb het spel echt niet afgeraffeld. Heb zelfs soms nog lekker een beetje doelloos rond zitten rennen enzo.
Sowieso zijn er wel meer dingen mis met ps3trophies.org, sommige games vind ie simpelweg niet, terwijl ze toch bestaan... en de percentages van de behaalde trophies klopt ook nooit, verder wel een handige site om bij te houden wat je nu nog moet, en hoe je ze moet halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:45:
[...]

Sowieso zijn er wel meer dingen mis met ps3trophies.org, sommige games vind ie simpelweg niet, terwijl ze toch bestaan... en de percentages van de behaalde trophies klopt ook nooit, verder wel een handige site om bij te houden wat je nu nog moet, en hoe je ze moet halen :P
Klopt, sommige games moet je zelf selecteren in de 'retail games' of 'PSN games'. Die kun je inderdaad met de zoekfunctie niet vinden.

Wat bedoel je precies met de percentages van de behaalde trophies?

Ik vind het verder ook een handige site. Gebruik het ook best vaak om te kijken wat ik nog moet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Jackal131 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:31:
[...]

Bij een huis waarin zich een Mcom bevindt begon ik meteen alle benedenmuren weg te schieten. Meestal gaat er wel iemand naar binnen om de Mcom te armen. Als je geluk hebt stort het gebouw in op het moment dat de tegenstander probeert de Mcom te disarmen.
Dan heb je er maar 1 natuurlijk ;) En volgens mij had ik er al... 4 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Bellerophon schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Dan heb je er maar 1 natuurlijk ;) En volgens mij had ik er al... 4 :')
Op de eerlijke manier gaan er een paar tientallen uur inzitten. Ik heb 101 kills met d2.0 :P. Maar ik heb ook een paar honderd uur gespeeld :+. Als je m snel wilt zal je hem moeten boosten (volgens mij 8 man nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:12:
[...]

Op de eerlijke manier gaan er een paar tientallen uur inzitten. Ik heb 101 kills met d2.0 :P. Maar ik heb ook een paar honderd uur gespeeld :+. Als je m snel wilt zal je hem moeten boosten (volgens mij 8 man nodig).
klopt. je hebt minimaal 8 man nodig.
Misschien een keer een GoT boost avondje organiseren? (Heb dit ook een keer gedaan met Burnout Paradise, was erg leuk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:19:
[...]

Wat bedoel je precies met de percentages van de behaalde trophies?
Nja, m'n ps3 zegt bv 55% completion, en ps3trophies.org zegt dan bv 70%, kan even geen exacte nummers noemen, maar dit komt mij vaak voor, waardoor ik toch altijd weer een extra keer moet kijken of het nou wel klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Heb Castlevania: Lords of Shadow ff opgepikt. Had de demo gespeeld, en ik moet zeggen, die laat maar een héél klein stukje van dit spel zien zeg! Ik denk dat dit wel te halen valt op Platinum, al gaat het wel een hoop tijd kosten. Het is echt een groot spel.

En daarna zal ik Dead Rising 2 ff in m'n PS3 proppen, die ligt er nu netjes naast in plastic, te wachten tot ik klaar ben met Castlevania. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:17:
[...]Hahaha, dat is echt vervelend maar wel grappig. Ik zie het helemaal voor me. :D
Dat was misschien nog grappig, maar een crash @ 190 van 200 is niet grappig maar gewoon uitermate teleurstellend. :'(

[edit]Behoor nu wel tot de top 4% van dat level. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-10-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09-09 21:01
SL65 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:38:
[...]

Boosters zijn altijd welkom, heb alleen geen headset dus alles gaat over de chat.
Ik wil ook wel mee doen. Heb alleen nog nooit online op GTA 4 gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Als we een keer wat kunnen opzetten voor GTA4 dan hou ik mij ook aanbevolen!

De laatste tijd veel spellen binnen gekregen die ik telkens maar even gespeeld heb.

Hopelijk komen er in de komende weken ook weer wat platinums eraan.

[ Voor 9% gewijzigd door leech1984 op 18-10-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

leech1984 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:05:
Als we een keer wat kunnen opzetten voor GTA4 dan hou ik mij ook aanbevolen!
Ik wil die trophies ook nog steeds halen, die races enzow zijn goed te doen met 2 man, het gaat mij meer om die coop missies heb Dealbreaker meerdere keren geprobeerd met een maatje van me maar het wou niet lukken binnen de tijd :N

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Iedereen die GTA IV wil boosten (noose) kan me toevoegen PSN: SL65R

Voor de mensen die Fly The Co-op willen halen verwijs ik jullie door naar: http://www.ps3trophies.or...here-read-first-page.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Over een week heb ik vakantie en zal ik opnieuw moeten beginnen met GTA IV.
Misschien dat ik ergens aan mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:16:
[...]

klopt. je hebt minimaal 8 man nodig.
Misschien een keer een GoT boost avondje organiseren? (Heb dit ook een keer gedaan met Burnout Paradise, was erg leuk.)
Lijkt me wel een goed plan ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de laatste dagen bezig met Trine. Leuk spel voor vijf euro. :)

De trophy waarbij je 3 mannetjes met één schot van je pijl en boog moet raken is helaas nog niet gelukt. Maar ik speel nu op easy (hierna op very hard), bij mijn tweede playthrough moet dat wel goedkomen denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Eerst zorgen dat je 4 pijlen tegelijk schiet door de juiste items te equipen, dan in een van de latere levels (8 of 9 zo uit m'n hoofd. ) krijg je een hele zooi vleermuizen op je af, daar kan je met de Archer zachtjes je pijlen omhoog schieten zodat ze met een boogje weer naar beneden komen en je er met een beetje geluk 3 tegelijk doodt.

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 18-10-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:21:
Ik ben de laatste dagen bezig met Trine. Leuk spel voor vijf euro. :)

De trophy waarbij je 3 mannetjes met één schot van je pijl en boog moet raken is helaas nog niet gelukt. Maar ik speel nu op easy (hierna op very hard), bij mijn tweede playthrough moet dat wel goedkomen denk ik. :P
Die trophy haal je vanzelf wel zodra je met 3 tot 5 pijlen tegelijk schiet. Dan met een klein boogje op een groepje skeletten schieten en de trophy is binnen.

tip voor je tweede playthrough: pak gewoon levels waarin je iets mist als eerste (level select) en zet daar de moeilijkheidsgraad vast omhoog. Scheelt je weer opnieuw beginnen zonder je eerder vergaarde skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor de tips. Ik ga ermee aan de slag. Meelobee succes met verhuizen! ;)

Ik zag trouwens dat de trophy-count wel raar is bij Trine. 6 bronze, 23 silver en 3 gold. 8)7
Je hoort mij niet klagen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Helaas veel te weinig gametijd gehad de laatste tijd maar toch bijna Infamous platina, alleen nog mn evil karma upgrades volledig maxen en dan is die binnen.
Toch wel een erg vermakelijke game en op zich ook best wel een eenvoudige platina, gaat alleen wel wat tijd in zitten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Ben maar begonnen aan Ashes Cricket 2009.

Lastig spel hoor... maar hopelijk aan het eind van de week een flinke stap naar platinum...

Tevens krijg ik Fallout: New Vegas binnen. Dat wordt weer keuzes maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

Lijkt me wel een goed plan ja :Y
heb een bericht geplaatst in het BC2 topic.
Ike. in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Count me in! Wat een vervelende trophies zijn dat zeg. Heeft iemand enig idee wat de beste manier is om die Et tu brute trophy te halen? Je kunt hem alleen in ranked servers halen, dus niet in self-hosted servers. En wanneer je een vriend joined, dan zorgt de game ervoor dat je automatisch bij je vriend in een squad komt. Tenzij de squad EN het team vol is, dan pas join je het andere team. En dan nog moet je mazzel hebben dat je überhaupt een vriend tegen kan komen zonder door anderen overhoop geknald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Skire schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 02:06:
Count me in! Wat een vervelende trophies zijn dat zeg. Heeft iemand enig idee wat de beste manier is om die Et tu brute trophy te halen? Je kunt hem alleen in ranked servers halen, dus niet in self-hosted servers. En wanneer je een vriend joined, dan zorgt de game ervoor dat je automatisch bij je vriend in een squad komt. Tenzij de squad EN het team vol is, dan pas join je het andere team. En dan nog moet je mazzel hebben dat je überhaupt een vriend tegen kan komen zonder door anderen overhoop geknald te worden.
beide trophies zijn helaas niet te halen in een private match.
We moeten proberen om in elk team een squad van 4 te krijgen

http://www.ps3trophies.or...hy-information-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik bij de latere levels kwam in Trine kreeg ik achter elkaar bijna alle hidden trophies. Zonder er op te letten (ik ging er vanuit dat ik die op mijn tweede playthrough nog moest gaan halen).

Alle trophies nu binnen behalve de game op very hard uitspelen én het laatste level op very hard zonder deaths.
Met de very hard playthrough ben ik al wel weer op de helft (in een uurtje), je kunt echt lekker door de levels heen rushen als je niet op de collectibles hoeft te letten. Ik heb alle collectibles al verzameld in de eerste playthrough.

Bijna platinum dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Succes met niet doodgaan in het laatste level, heb ik toch wel een aantal keer opnieuw moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:14:
Succes met niet doodgaan in het laatste level, heb ik toch wel een aantal keer opnieuw moeten doen..
Is ook nog het enige wat ik nog moet doen. Als ik dat &#*$ level haal zonder dood te gaan op very hard heb ik de platinum. Ben er maanden terug mee gestopt omdat het toen niet lukte |:(
Pagina: 1 ... 9 ... 118 Laatste