EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Op Youtube kan je videos vinden van elk level die laten zien waar alle XP te vinden isAllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Ik heb ook nog een paar (3 in 3 verschillende levels) experience die ik maar niet kan vindenEn daarnaast Tower op Very Hard zonder doodgaan...
http://www.google.nl/sear...3A1&source=vgc&hl=nl&aq=f
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 19-10-2010 16:05 ]
Ik heb er inderdaad ook wel een aantal keer over moeten doen, maar uiteindelijk is het gelukt.Meelobee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:14:
Succes met niet doodgaan in het laatste level, heb ik toch wel een aantal keer opnieuw moeten doen..
Je kunt sowieso vrij simpel nog één trophy halen. Namelijk het spel uitspelen op very hard (met doodgaan). Dan heb je alweer een gouden trophy erbij.Ike. schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:02:
[...]
Is ook nog het enige wat ik nog moet doen. Als ik dat &#*$ level haal zonder dood te gaan op very hard heb ik de platinum. Ben er maanden terug mee gestopt omdat het toen niet lukte
Daarna kun je natuurlijk ook nog de platinum binnenslepen door 'better than developers' te halen (dus de trophy zonder dood te gaan).
Ik vond dit filmpje op youtube ook wel erg handig: YouTube: Trine - Tower of Sarek - Achievement
Sowieso is deze site helemaal wel handig. Heb je alles bij elkaar staan.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Ik heb ook nog een paar (3 in 3 verschillende levels) experience die ik maar niet kan vindenEn daarnaast Tower op Very Hard zonder doodgaan...
[ Voor 14% gewijzigd door LuPo op 20-10-2010 10:25 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Gefeli.Fatal Mind schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:16:
Yay, net eindelijk star wars the force unleashed uitgespeeld, nu platinum gehaald, was nog best een moeilijke platinum. Op very hard geven ze best een hoop weerstand
Ik heb wel een leuke trophyscore op het moment, al zeg ik het zelf (totaal 1370 trophies: 915B, 315S, 115G en 25P).

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 21-10-2010 20:40 ]
LuPo bedoel je?Skire schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:54:
Hoezo heb jij die laatste Dirt 2 trophy trouwens niet?Ik zag dat je op 99% bent blijven haken?
Hij heeft Dirt 2 100%
http://us.playstation.com...x.htm?onlinename=LuPo1989
Mooie stukje site, wist niet eens dat dit er wasIke. schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:56:
[...]
LuPo bedoel je?
Hij heeft Dirt 2 100%![]()
http://us.playstation.com...x.htm?onlinename=LuPo1989
* bookmarkt met eigen nickname
Heb ik al een tijdje in mijn sig staan maar heb het ook van iemand anders hier gezien.Fatal Mind schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:07:
[...]
Mooie stukje site, wist niet eens dat dit er was
* bookmarkt met eigen nickname
Ik stond inderdaad op 99% maar toen moest ik wachten op de trophy waarbij je moet deelnemen aan 4 online-tournaments. Dat is geen moeilijke trophy maar ik moest gewoon wachten omdat de online tournaments elke keer 7 dagen duren. Vandaar dat ik dus een tijdje op 99% bleef staan. De andere trophies had ik denk ik gewoon snel gehaald ofzo.Skire schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:19:
Oh ok my bad, toen ik laatst keek stond hij nog op 99%Dacht misschien zit er zo'n onmogelijke/tijdrovende trophy bij. Gelukkig niet dus
Daarna de singeplayer uitspelen, Tier 1 en we hebben weer een platinum binnen!
Van de week Trivial Pursuit en Rachet and Clank platinum gehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door leech1984 op 22-10-2010 11:08 ]
PSN: Leech1984
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
32 geheim
25 bronzen
8 zilveren
1 gouden
1 platinum
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:32:
Time Crisis: Razing Storm krijgt behoorlijk wat trophies (wat mede komt doordat het eigenlijk meerdere game bevat);
32 geheim
25 bronzen
8 zilveren
1 gouden
1 platinum
Time Crisis: Razing Storm is now added. The game has 44 trophies: 29 secret, 13 bronze, 1 silver, 1 platinum.
Time Crisis 4 Arcade Version is now added. The game has 10 trophies: 3 secret, 3 bronze, 4 silver.
De trophies voor de 3 spellen apart.Deadstorm Pirates is now added. The game has 13 trophies: 9 bronze, 3 silver, 1 gold.
[ Voor 21% gewijzigd door leech1984 op 22-10-2010 19:48 ]

Het heeft lang geduurd maar er is weer een update!
Toegevoegd:
leech1984: binnen gekomen op plaats 1
Sp33dFr34k
Jackal131
Niet toegevoegd:
Orpheo1975: je hebt nog te weinig posts 46 ipv 50+), post je ID nog een keer als je over de 50 berichten zit dan nemen we hem mee!
En nog een paar wiens level te laag is om in de top 50 te komen.
Ook toegevoegd: de datum van de laatste update.
PSN ID: Svennie-NL
Ik zie alleen dat ik hem een tijdje niet ge-update heb.
Ondertussen zit ik op 3300+.
niet zo snel, geef ons ook een kansleech1984 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:10:
Jeej!!
Ik zie alleen dat ik hem een tijdje niet ge-update heb.
Ondertussen zit ik op 3300+.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ok, zal ik doenSvennie schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:55:
[afbeelding]
Het heeft lang geduurd maar er is weer een update!
Toegevoegd:
leech1984: binnen gekomen op plaats 1![]()
Sp33dFr34k
Jackal131
Niet toegevoegd:
Orpheo1975: je hebt nog te weinig posts 46 ipv 50+), post je ID nog een keer als je over de 50 berichten zit dan nemen we hem mee!
En nog een paar wiens level te laag is om in de top 50 te komen.
Ook toegevoegd: de datum van de laatste update.
Heeft er iemand zin om de case files van dead Rising 2 coop te spelen voor de trophy. Alleen deze nog dan heb ik hem platinum.
Ondertussen ben ik verder gegaan met Bioshock 2.
[ Voor 12% gewijzigd door Orpheo1975 op 24-10-2010 00:09 ]
Toch jammer dat het niet anders kon.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Gaat nog wel even duren voordat deze binnen is.
Leech1984... Hoeveel tijd heb jij dan wel niet?
Ik ga de komende tijd alleen nog maar minder gamen vrees ik, bye bye schooltijd en full time werken here we come!
Het enige level wat bij mij voor een beetje frustratie zorgde was het level waarin je op motoren moet schieten.AllSeeyinEye schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:55:
level 11 is in the pocket!! Thank you Terminator, hehe
De rest is eigenlijk té gemakkelijk.
Gisteren even Mortal Kombat vs DC Universe gespeeld na het zien van de trailer van de nieuwe Mortal Kombat, "ff snel een potje online" dacht ik en toen vroeg de kerel waartegen ik speelde of ik de flawless victory trophy al had? Toen ik nee zei gaf meneer mij meteen een ronde cadeau voor de trophy.
Daarna heb ik hetzelfde gedaan bij 2 anderen en de game afgesloten omdat de game zelf in mijn ogen zeer slecht is.
De eerste levels liep ik zo door. Dat level met die motoren liep ik eveneens erg makkelijk en snel door. Tot het moment dat de motoren achter de bus aan komen. In de treintunnel is het goed te doen, maar vanuit die buggy lukt het me vooralsnog niet om verder te komen. nu zo'n 4 x geprobeerd, helaas dus zonder resultaat. Zolang ik achteruit schiet gaat t goed, maar moet ik ze voor me weg halen dan hebben ze de bus kapot voor ik goed en wel aangelegd heb om te schieten... Wie neemt er dan eigenlijk ook de bus, en al helemaal stom er een te nemen die met 2 schoten kapot is....OPSLAGHOND schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:55:
[...]
Het enige level wat bij mij voor een beetje frustratie zorgde was het level waarin je op motoren moet schieten.
De rest is eigenlijk té gemakkelijk.
Edit/aanvulling:
Gisteravond de bus-achtervolging in de tweede poging gehaald (eerste poging zou ik ook gehaald hebben ware het niet dat ik zelf de bus per abuis kapot schoot

In een kleine drie uur de laatste vier levels doorgewandeld. Platinum nummer 6 is op zak
[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 27-10-2010 09:36 . Reden: aanvulling ]
Voor nu... maar weer wachten tot mediaoffer m'n star wars 2 eens levert... beetje pauper om een preorder te doen, en hem vervolgens niet op de correcte datum te ontvangen.
[ Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 30-10-2010 13:02 ]
Ik kan niet wachten op de nieuwe Need for Speed, de demo belooft veel goeds.
Ben ik aan het begin van de week opeens aan de slag gegaan met een nieuwe audio-set. En dat heeft zeg maar praktisch m'n hele week gekost.
Wel Dead Space afgemaakt voor de Maxed Out-trophy. Nu alleen nog een rondje op impossible.
Verder gisteren even begonnen met Leisure Suit Larry: Box Office Bust. Geinig spelletje, lijkt qua gameplay wel een beetje op de easy-plat Planet 51.
Naja, ik heb dus wel een achterstand goed te maken aangezien ik de hele week - op een paar uurtjes na - niet aan spelen ben toegekomen.
edit: ik luister nu trouwens ook vaak muziekcd's op mijn PlayStation. Kunnen mensen in m'n vriendenlijst zien dat ik een muziekcd op heb staan? Of lijkt het alsof ik idle ben?
[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 01-11-2010 09:44 ]
Ik ben gisteren eindelijk naar Level 14 gestegen.

Waarom heb je maar 1 trophy van Linger In Shadows?OPSLAGHOND schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:16:
CD's en DVD's worden niet aangegeven volgens mij.
Ik ben gisteren eindelijk naar Level 14 gestegen.
De andere 15 trophies kan je binnen 15 min. halen
Flower is ook erg makkelijk om 100% te halen
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 01-11-2010 10:22 ]
Haha ja preciesIke. schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:21:
[...]
Waarom heb je maar 1 trophy van Linger In Shadows?
PSN: Bellerophon-
Linger in Shadows vond ik zo slecht dat ik het snel heb uitgezet.Ike. schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:21:
[...]
Waarom heb je maar 1 trophy van Linger In Shadows?
Misschien nog maar een poging wagen.
Flower was leuk, maar in mijn ogen niet zo leuk dat ik er langer mee wilde doorgaan om trophies vrij te spelen.
Heb morgen een dagje vrij dus dan kan de PS3 ook aan
Vraag me wel af hoeveel die mensen van level 10+ gamen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
ik erg weinig de laatste tijd, heb de PS3 de laatste weken amper aan gehad, maar heb ook tijden lang elke avond gegamed. Wat ook helpt is veel verschillende spellen spelen, het is makkelijker om 50 bronzen trophies te halen dan 1 platinum.Jeroenimoes schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:39:
Hm, ben redelijk ver met Red Dead Redemption, maar Undead Nightmare pack voegt er weer een paar aan toeMaar goed, eigenlijk nog alle online trophies halen, en dan op naar de eerste platinum.
Vraag me wel af hoeveel die mensen van level 10+ gamen...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hear HearMeelobee schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:55:
Same here, laatste weken amper tijd om te gamen, daarvoor wel een hele periode elke avond gespeeld ik schat zo'n 3-4 uur per dag.. Nu is het behoorlijk minder geworden (samenwonen is killing voor je gametijd) en schiet het met de trophies ook niet echt meer op.
Zijn de trophies voor Heavy Rain een beetje makkelijk te halen?
Daar heb ik dus ook 'last' van.Meelobee schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:55:
Same here, laatste weken amper tijd om te gamen, daarvoor wel een hele periode elke avond gespeeld ik schat zo'n 3-4 uur per dag.. Nu is het behoorlijk minder geworden (samenwonen is killing voor je gametijd) en schiet het met de trophies ook niet echt meer op.
Een tijdje geleden speelde ik ook 3-4 uur per dag en gingen de trophies als een tierelier. Nu heb ik nog genoeg leuke games op de plank liggen maar de laatste twee-drie weken komt het er gewoon niet meer van. Ik luister liever muziek of kijk een film via m'n PS3. Dus als jullie me online zien en ik ben geen game aan het spelen (voor lange tijd) dan weten jullie dat ik muziek luister/film kijk.
Wel jammer dat Sony niet heeft kunnen inbouwen dat jullie kunnen zien dat ik een CD luister of DVD kijk. Als ik m'n gekochte CD's erin doe zoekt hij namelijk wel automatisch de juiste track-info erbij. Erg handig.
Het is toch niet zo moeilijk om dat te laten zien bij je vriendenlijst?
[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 05-11-2010 09:13 ]
* AllSeeyinEye meldt zich ook...Meelobee schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:55:
Al woon ik dan al bijna 8 jaar niet meer alleen
Kortom: weinig pure game tijd... Maar ach, het gezin is me ook wat waard
Ja. als je een trophy guide gebruikt wel, zonder zal je er een hoop missen. je kan gelukkig wel chapters opnieuw spelen (je moet dan daarna niet saven anders kan je latere chapters niet meer spelen en moet je verder waar je voor het laatst savede)Bellerophon schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:57:
[...]
Hear HearHier ook.
Om het spel platinum te halen ben je wel een uurtje of 30 bezig.
[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 05-11-2010 10:11 ]
Gelukkig begint de oudtste nu zo een beetje op een leeftijd te komen dat hij de PS3 erg interessant gaat vinden en ook zelf al het e.e.a. kan doen.
Das dan wel weer een voordeel om met wat makkelijke kiddygames wat easy throphy's te scoren
Alleen zal die eerdaags wel zn eigen account willen
Is vrij eenvoudig om platina te halen, ik zou alleen rekening houden met een bepaalde keuze ergens in het begin.Bellerophon schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:57:
[...]
Hear HearHier ook.
Doe je dit niet dan moet je dus een heel eind terug en vanaf daar de hele game weer opnieuw spelen,
hetgeen ik dus moest doen...
Tip: je kunt ook je eerste bericht even editten zodat je niet twee posts onder elkaar plaatst.noteboeki schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:19:
[...]
Is vrij eenvoudig om platina te halen, ik zou alleen rekening houden met een bepaalde keuze ergens in het begin.
Doe je dit niet dan moet je dus een heel eind terug en vanaf daar de hele game weer opnieuw spelen,
hetgeen ik dus moest doen...
OoowIke. schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:10:
[...]
Ja. als je een trophy guide gebruikt wel, zonder zal je er een hoop missen. je kan gelukkig wel chapters opnieuw spelen (je moet dan daarna niet saven anders kan je latere chapters niet meer spelen en moet je verder waar je voor het laatst savede)
Om het spel platinum te halen ben je wel een uurtje of 30 bezig.
Ik heb de DLC nog niet gekocht, is die een beetje de moeite waard (ook qua trophies)?
Hij is nu te koop bij Zavvi voor 8,94 GBP incl. verzendkosten. Daarvoor wil ik hem wel platinum.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
heavy rain DLC heeft geen trophiesOPSLAGHOND schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:18:
Heavy Rain is echt goed, veel plezier met de game!
Ik heb de DLC nog niet gekocht, is die een beetje de moeite waard (ook qua trophies)?
Die trophy kan je niet halen met alleen chapter select. Je moet vanaf een bepaalde chapter het verhaal nogmaals uitspelen met de juiste keuzes voor die trophy.Bear schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:42:
Weet iemand of je bij de Heavy Rain trophy, the perfect crime nodig is om alle chapters achter elkaar te spelen of dat je chapter select doet met save optie en dan wanneer je een deel gehaald hebt de volgende chapter laad?
Als je een chapter opnieuw speelt en je saved daarna dan moet je vanaf dat chapter alles weer opnieuw spelen. Alleen de verschillende eindscenes worden niet gereset.
Spel heeft een trophy waarbij je 4 controllers nodig hebtLuPo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:25:
Wil iemand samen met mij Vancouver 2010 platinum halen?
Hij is nu te koop bij Zavvi voor 8,94 GBP incl. verzendkosten. Daarvoor wil ik hem wel platinum.

'Best With Friends' -> Play a 4 player game on one system.
[ Voor 78% gewijzigd door Ike. op 06-11-2010 00:22 ]
Zonde, maar heb jij toevallig wel de DLC gespeeld?Ike. schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:09:
[...]heavy rain DLC heeft geen trophies
Nee. Ik hoopte dat er ooit een DLC bundel zou komen voor Heavy Rain, maar helaas zijn de andere DLC gecanceled. Heb in verschillende reviews gelezen dat de DLC erg kort is daarom wacht ik totdat deze in prijs is verlaagd.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:30:
[...]
Zonde, maar heb jij toevallig wel de DLC gespeeld?
Verhalen van de 5 episodes die je speelt zijn best goed (zouden makkelijk echte tv afleveringen kunnen zijn) Het spel is verder best saai, de voiceacting van CSI Catherine is om te huilen en grafisch valt het ook wel tegen. Het lijkt of de game engine van Sam & Max is gebruikt.
Platinum in ongeveer 8 uur gehaald.
7 brons, 12 zilver, 6 goud
Ben weer bezig geweest met Motorstorm: PR, stiekem toch best wel een erg gaaf spel. Oow, en als iemand deze platinum probeert te halen, veel succes ermee!
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Zijn er meer mensen hier die dit gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door Meelobee op 08-11-2010 15:02 ]

Had nog een vraag over heavy rain, kan het zijn dat als je 2 save games gebruikt hij niet alle vrijgespeelde eindes onthoud voor de trophy? had namelijk voor perfect crime een nieuwe save gebruikt
Heb een 2e kopie besteld en de online trophy zelf gehaald.
Hebben jullie de trophies van Gran Turismo 5 al gezien?? Daar gaat veel tijd in zitten!!
Verwijderd
maar heb een vraag
welke games zijn leuk en hebben redelijk haalbare trophies?
Kijk even op www.PS3trophies.org daar staat bij elke game een rating wat betreft moeilijkheid van de platinum.Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:13:
ik ben nieuw op dit forum
maar heb een vraag
welke games zijn leuk en hebben redelijk haalbare trophies?
Welk games voor jou leuk zijn ... Wat speel je graag?
Trophy hoer
Haha, je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb een aantal weken heel weinig gespeeld. Denk dat ik wel een maand (of meer) over 30 trophies heb gedaan.
Naja, nu Dead Space maar is af gaan ronden (impossible playthrough). Vancouver 2010 en CSI: Fatal Conspiracy komen namelijk ook alweer mijn kant op.
Maar wel respect natuurlijk dat je zo je best doet om zoveel mogelijk trophies te halenLuPo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:21:
[...]
Haha, je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb een aantal weken heel weinig gespeeld. Denk dat ik wel een maand (of meer) over 30 trophies heb gedaan.
Naja, nu Dead Space maar is af gaan ronden (impossible playthrough). Vancouver 2010 en CSI: Fatal Conspiracy komen namelijk ook alweer mijn kant op.
Is de platinum voor Dead Space lastig?
Niet echt lastig maar het duurt wel lang. Je doet er ongeveer twee playthroughs over om de meeste trophies te halen (als laatste de Maxed Out-trophy). Daarna moet je nóg een nieuwe playthrough doen op impossible. Dus in totaal 3 playthroughs.Bellerophon schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:23:
[...]
Maar wel respect natuurlijk dat je zo je best doet om zoveel mogelijk trophies te halen
Is de platinum voor Dead Space lastig?
Best veel als je het spel na één keer spelen eigenlijk wel zat bent. Maar ik houd stug vol.
Maar er trek wel hier en daar een grens. Ik zag Lupo gisteren "larry" spelen bijv., en ik lees net dat iemand een 2 keer dezelfde game heeft besteld om een online trophy te halen. Ik speel ook wel echt wat ik leuk vind. De "extra mile" wil ik best gaan. De eerste playthrough is eigenlijk altijd een funplaythrough en dan zie ik wel verder.
Tuurlijk heb ik ook games als raining meatballs en terminator platinum maar das net even anders. Terminator vond ik niet zo heeeeeeeeeel slecht en wilde ook graag kijken in hoeverre de kritiek terecht was. Meer dan 4-5 uur kon ik toch niet verliezen
Dat is zeker zo, is ook zo met TFU 1... Na 1 keer het spel te spelen ben ik het wel redelijk zat...LuPo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:18:
[...]
Niet echt lastig maar het duurt wel lang. Je doet er ongeveer twee playthroughs over om de meeste trophies te halen (als laatste de Maxed Out-trophy). Daarna moet je nóg een nieuwe playthrough doen op impossible. Dus in totaal 3 playthroughs.
Best veel als je het spel na één keer spelen eigenlijk wel zat bent. Maar ik houd stug vol.
Ikzelf zal nooit spellen nemen voor alleen de trophies... Maar ik doe het wel op die manier... Gewoon 1 playthrough zonder guides of wat dan ook, en daarna de overige trophies behalen.Frenkovic schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:19:
Haha, ik vind het wel vermakelijk hoe hier bij sommige het plezier in het gamen omslaat in verzamelwoede. Ik ben zelf ook wel van de trophies. Als de platinum binnen is zal ik zelden nog maar dan 5 min aan een game besteden. Ik ga metal gear solid 4 niet spelen omdat er geen trophies inzitten. Als ik een nieuw spel begin kijk ik eerst of er "missable" trophies inzitten.
Maar er trek wel hier en daar een grens. Ik zag Lupo gisteren "larry" spelen bijv., en ik lees net dat iemand een 2 keer dezelfde game heeft besteld om een online trophy te halen. Ik speel ook wel echt wat ik leuk vind. De "extra mile" wil ik best gaan. De eerste playthrough is eigenlijk altijd een funplaythrough en dan zie ik wel verder.
Tuurlijk heb ik ook games als raining meatballs en terminator platinum maar das net even anders. Terminator vond ik niet zo heeeeeeeeeel slecht en wilde ook graag kijken in hoeverre de kritiek terecht was. Meer dan 4-5 uur kon ik toch niet verliezenMaar nu ben ik bijvoorbeeld critter crunch aant spelen; In de tijd die ik daar aan besteed heb had ik mijn trophies via andere games ook wel op kunnen trekken, maar zo doe ik het dan niet. Zelfde geldt overigens voor pixeljunk eden (en encore); Voor mij het beste puzzelspel ooit!
Als ik mijn eigen trophy lijst vergelijk met andere mensen uit mijn lijst merk ik duidelijk dat ik ook meer richting de verzamelwoede neig dan wat anders. Ik ben ook niet het type om een half jaar MW2:cod te spelen. Doe mij maar lekker wat platformen, adventures/rpg, puzzelgames, goeie 3rd person shooters en af en toe een 1st person shooter!
Oh nee dat wil ik dus ook niet uiten hoorFrenkovic schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:42:
Ik wil er overigens wel aan toevoegen dat ik hiermee geen kritiek lever of dit slecht vind of wat dan ook. Het is immers het trophy topic en daar horen trophy hunters bij! Ik moet gewoon af en toe lachen als ik zie wat mensen allemaal doen voor trophies...
Als ik mijn eigen trophy lijst vergelijk met andere mensen uit mijn lijst merk ik duidelijk dat ik ook meer richting de verzamelwoede neig dan wat anders. Ik ben ook niet het type om een half jaar MW2:cod te spelen. Doe mij maar lekker wat platformen, adventures/rpg, puzzelgames, goeie 3rd person shooters en af en toe een 1st person shooter!
Bedoel een trophyverzamelaar kan toch ook van het spel genieten? Iedereen doet dit op zijn eigen manier. Alleen ik moet bij sommige trophies toch wel denken; "Bastard...". Ik doel hiermee op de "Yatta" trophy

Ik heb genoten van alle spellen die ik heb gespeeld. Af en toe wat frustrerende momenten maar die heb ik ook in de betere games. Wat ik vooral erg leuk vind is dat het een grote verscheidenheid aan games is. Ik moet er niet aan denken dat ik elke dag alleen maar een FPS aan het spelen was. Daarnaast koop ik alleen de 'easy plats' als ze in de aanbieding zijn in Engeland. Dus 9,95GBP (= 12 euro).Bellerophon schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:46:
[...]
Oh nee dat wil ik dus ook niet uiten hoor
Bedoel een trophyverzamelaar kan toch ook van het spel genieten? Iedereen doet dit op zijn eigen manier. Alleen ik moet bij sommige trophies toch wel denken; "Bastard...". Ik doel hiermee op de "Yatta" trophy
Bedoel je de Yatta-trophy van Sega Megadrive Ultimate Collection? Die had ik in 10-20 keer te pakken. In Leisure Suit Larry zit ook een trophy die wat geduld vergt.
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen voor mijn gevoel snel opgeven (correct me if i'm wrong). Ik ben zelf vrij standvastig en ga pas aan een ander spel beginnen als ik de platinum binnen heb of - zoals bij BF:BC1, Mirror's Edge en GTA IV - wanneer ik het merendeel van de trophies binnen heb. Als ik mijn vriendenlijst bekijk zie ik toch wel vaak mensen met veel spellen 0% of 1% etc. Dat vind ik jammer.
Eyepet
Cars: Race-o-Rama
Sega Megadrive Ultimate Collection
WWE Legends of Wrestlemania
Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs
Cloudy with a Chance of Meatballs
Monsters vs. Aliens
Disney Pixar's Up
Planet 51
Terminator Salvation
Leisure Suit Larry: Box Office Bust
Mini Ninjas
Hannah Montana: The Movie
Eat Lead: The Return of Matt Hazard
Madagascar Kartz
LittleBigPlanet
Call of Duty: Modern Warfare 2
Uncharted 1
Uncharted 2
Assassin's Creed 2
Burnout Paradise
Colin McRae: DiRT 2
Ratchet & Clank: A Crack in Time
Prince of Persia
The Godfather 2
Trine
Wel grappig, ik heb iemand in de lijst die CoD MWII meer dan een maand (echte speeltijd) gespeeld heeft en 5% of zo trophies heeft, heeft nog nooit de single player gespeeld.
[ Voor 28% gewijzigd door Svennie op 12-11-2010 10:48 ]
Ah, vandaar. Ik had zelf eerst ook MW2 vrij lang op ~5%. Toen was een vriend een avondje langsgeweest en hadden we lekker zitten knallen. Ik had het spel zelf niet, die is pas een paar maanden later hier in huis gekomen.Svennie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:46:
ik heb ook een aantal 0/1% games, heb een keer 10 minuten een spel gespeeld en toen moest mijn buurman weer naar huis en dat staat er nog steeds in, de spellen die je een uur mag spelen bij PSN+ zelfde verhaal. Erg irritant
Verwijs 'em eens door naar het topic hier. Misschien gaat hij dan ook als een malle trophies verzamelen.Wel grappig, ik heb iemand in de lijst die CoD MWII meer dan een maand (echte speeltijd) gespeeld heeft en 5% of zo trophies heeft, heeft nog nooit de single player gespeeld.
Ik heb zoveel games voor maar een paar % gehaald en enkele voor 0%, als een game mij echt niet aanstaat dan gaat die gewoon de kast in (ik (ver)koop niets 2e-hands).Svennie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:46:
ik heb ook een aantal 0/1% games, heb een keer 10 minuten een spel gespeeld en toen moest mijn buurman weer naar huis en dat staat er nog steeds in, de spellen die je een uur mag spelen bij PSN+ zelfde verhaal. Erg irritant
Trophy's zijn leuk, maar ik ga geen uren besteden aan in mijn ogen slechte games om trophy's te halen.
Het moet wel leuk blijven.
Hierop is deze dan nog meer van toepassing:OPSLAGHOND schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:04:
[...]
Ik heb zoveel games voor maar een paar % gehaald en enkele voor 0%, als een game mij echt niet aanstaat dan gaat die gewoon de kast in (ik (ver)koop niets 2e-hands).
[...]
SeamusXanthus schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:43:
@OPSLAGHOND
Nu snap ik je nick ook ineens
Bij mij is het vaak ook +/- 40% v/d trophies wanneer ik een game leuk/goed vind.Neophyte_NL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:27:
Ik probeer de meeste spellen die ik heb aangeschaft rond de 40% te krijgen. Meestal betekent dat 1x het spel uitspelen op normal en misschien nog wat side quests doen. Voor mijn gevoel heb ik dan wel het beste/leukste uit het spel gehaald, ook al vind ik het spel (zelfs na het spelen van de demo) achteraf misschien maar zozo.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
1200 Noose games ja die is pittig, maar hoef er nog maar 200Frenkovic schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:09:
Ja, net zoals die GTAIV platinum... ik heb wel de 100% single player... dat vind ik wel leuk maar ik ga echt niet 25-30 N.O.O.S.E. spelen om al die cash te verzamelen... Als dat de enige trophy was die er niet bij zat dan zou ik er wel voor gaan... Die online petrovic trophy (complete all kind of multiplayer of iets in die geest) ofzo is ook lastig maar daar zou ik nog wel de tijd voor nemen. Zeker ook omdat het dan ook gevarieerd blijft. Respect voor degene die wel dat doorzettingsvermogen hebben!
Respect! Maar niks voor mij. Ik vond 70% voor GTA IV al heel netjes.SL65 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:52:
[...]
1200 Noose games ja die is pittig, maar hoef er nog maar 200
Net als 85% van BF:BC1 en 80% van Mirror's Edge. Allemaal niet platinum maar desondanks ben ik daar best trots op.
Trophies zijn leuk maar ik ga er geen 80 uur insteken voor één of twee trophies. Dat is uiteraard voor een ieder verschillend.
Leuk spel overigens. Ik houd wel van point&click-games. Deze game vind ik toffer dan Sam&Max omdat S&M toch wel veel Sci-Fi bevatte. Dit is echt zoals je CSI op tv ziet alleen dan doe je het zelf. Best lachen.
Ze hebben ook alle acteurs uit de serie weten te strikken voor de stemmen. Dat maakt het spel ook wel wat identieker aan de serie.
Graphics zijn niet echt je van het (wist ik vantevoren), maar de onderzoeksshit maakt veel goed. Ik vermaak me wel weer even met DNA opsporen, ondervragingen en crime-scene's bezoeken.

Erg cool!SL65 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:52:
GTA IV Platinum![]()
Now we must drink and forget the bloodshed
Kan je ergens zien hoeveel uren dit heeft gekost?

Heeft een jaartje geduurt
Off The Boat -> 23 oktober 2009
Taking a Liberty -> 15 november 2010
[ Voor 46% gewijzigd door Ike. op 15-11-2010 21:09 ]
Veel, maar heb me in iedergeval kostelijk vermaakt met GTA IVIke. schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:00:
[...]
Erg cool!
Kan je ergens zien hoeveel uren dit heeft gekost?![]()
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door SL65 op 15-11-2010 21:12 ]
Is dat inclusief de uitbreidingen?SL65 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:06:
[...]
Vast wel maar heb geen zin meer om GTA IV in de ps3 te stoppen. Reken op 50 uur voor de story, duiven stunts etc... en dan nog multiplayer
5000000/4500 = 1112 Noose games
1112 x 5 = 5555,6 minuten = 92.6 uur
En dan nog de AWP trophy (alle multiplayer games winnen) reken daar maar 15 uur voor.
Dus totaal plaatje is 50+92,6+15 = 157,6 uur
Ik heb me in iedergeval kostelijk vermaakt met GTA IV
Nee maar die bevatten geen trophies voor multiplayer (maar wel voor het 100% completen van allen missies, bij TBoGT althans). Mis juist die 2 trophies van de uitbreidingen
Respect gast!SL65 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:52:
GTA IV Platinum![]()
Dat dus

SL65 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:52:
GTA IV Platinum![]()