Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ike. schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:02:
[...]

Is ook nog het enige wat ik nog moet doen. Als ik dat &#*$ level haal zonder dood te gaan op very hard heb ik de platinum. Ben er maanden terug mee gestopt omdat het toen niet lukte |:(
Ik heb ook nog een paar (3 in 3 verschillende levels) experience die ik maar niet kan vinden :X En daarnaast Tower op Very Hard zonder doodgaan...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:39:
[...]

Ik heb ook nog een paar (3 in 3 verschillende levels) experience die ik maar niet kan vinden :X En daarnaast Tower op Very Hard zonder doodgaan...
Op Youtube kan je videos vinden van elk level die laten zien waar alle XP te vinden is ;)
http://www.google.nl/sear...3A1&source=vgc&hl=nl&aq=f

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 19-10-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Zouden jullie hier willen doorschemeren wanneer we die BFBC2 trophies gaan halen? :P Ik volg het BFBC2 topic niet echt namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De platinum voor Trine is binnen. :)
Meelobee schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:14:
Succes met niet doodgaan in het laatste level, heb ik toch wel een aantal keer opnieuw moeten doen..
Ik heb er inderdaad ook wel een aantal keer over moeten doen, maar uiteindelijk is het gelukt. ;)
Ike. schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:02:
[...]

Is ook nog het enige wat ik nog moet doen. Als ik dat &#*$ level haal zonder dood te gaan op very hard heb ik de platinum. Ben er maanden terug mee gestopt omdat het toen niet lukte |:(
Je kunt sowieso vrij simpel nog één trophy halen. Namelijk het spel uitspelen op very hard (met doodgaan). Dan heb je alweer een gouden trophy erbij. ;)
Daarna kun je natuurlijk ook nog de platinum binnenslepen door 'better than developers' te halen (dus de trophy zonder dood te gaan).

Ik vond dit filmpje op youtube ook wel erg handig: YouTube: Trine - Tower of Sarek - Achievement
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:39:
[...]

Sowieso is deze site helemaal wel handig. Heb je alles bij elkaar staan. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door LuPo op 20-10-2010 10:25 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Yay, net eindelijk star wars the force unleashed uitgespeeld, nu platinum gehaald, was nog best een moeilijke platinum. Op very hard geven ze best een hoop weerstand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:16:
Yay, net eindelijk star wars the force unleashed uitgespeeld, nu platinum gehaald, was nog best een moeilijke platinum. Op very hard geven ze best een hoop weerstand :P
Gefeli. :)

Ik heb wel een leuke trophyscore op het moment, al zeg ik het zelf (totaal 1370 trophies: 915B, 315S, 115G en 25P).

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LuPo1989.png

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 21-10-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Hoezo heb jij die laatste Dirt 2 trophy trouwens niet? :P Ik zag dat je op 99% bent blijven haken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Skire schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:54:
Hoezo heb jij die laatste Dirt 2 trophy trouwens niet? :P Ik zag dat je op 99% bent blijven haken?
LuPo bedoel je?
Hij heeft Dirt 2 100% :?

http://us.playstation.com...x.htm?onlinename=LuPo1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Mooie stukje site, wist niet eens dat dit er was
* bookmarkt met eigen nickname 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Oh ok my bad, toen ik laatst keek stond hij nog op 99% :P Dacht misschien zit er zo'n onmogelijke/tijdrovende trophy bij. Gelukkig niet dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:07:
[...]

Mooie stukje site, wist niet eens dat dit er was
* bookmarkt met eigen nickname 8)
Heb ik al een tijdje in mijn sig staan maar heb het ook van iemand anders hier gezien. ;)
Skire schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:19:
Oh ok my bad, toen ik laatst keek stond hij nog op 99% :P Dacht misschien zit er zo'n onmogelijke/tijdrovende trophy bij. Gelukkig niet dus :D
Ik stond inderdaad op 99% maar toen moest ik wachten op de trophy waarbij je moet deelnemen aan 4 online-tournaments. Dat is geen moeilijke trophy maar ik moest gewoon wachten omdat de online tournaments elke keer 7 dagen duren. Vandaar dat ik dus een tijdje op 99% bleef staan. De andere trophies had ik denk ik gewoon snel gehaald ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Heb bijna alle multiplayer trophies van Medal of Honor!
Daarna de singeplayer uitspelen, Tier 1 en we hebben weer een platinum binnen!

Van de week Trivial Pursuit en Rachet and Clank platinum gehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door leech1984 op 22-10-2010 11:08 ]

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Gister de laatste trophy in Deathspank: Thongs of Virtue gehaald. Was em tijdens de eerste playthrough vergeten (lees: geen guide gebruikt.) en moest daardoor ruim 5 uur overnieuw spelen om weer zover te komen dat ik de trophy kon halen. (Alle outfits van Madame Primp zien.) Veel tijd voor slechts een bronzen trophy.. Maar wel weer een game compleet :) (mis nou alleen nog 1 trophy die in een DLC pack zit..)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Time Crisis: Razing Storm krijgt behoorlijk wat trophies (wat mede komt doordat het eigenlijk meerdere game bevat);
32 geheim
25 bronzen
8 zilveren
1 gouden
1 platinum

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:32:
Time Crisis: Razing Storm krijgt behoorlijk wat trophies (wat mede komt doordat het eigenlijk meerdere game bevat);
32 geheim
25 bronzen
8 zilveren
1 gouden
1 platinum
Time Crisis: Razing Storm is now added. The game has 44 trophies: 29 secret, 13 bronze, 1 silver, 1 platinum.
Time Crisis 4 Arcade Version is now added. The game has 10 trophies: 3 secret, 3 bronze, 4 silver.
Deadstorm Pirates is now added. The game has 13 trophies: 9 bronze, 3 silver, 1 gold.
De trophies voor de 3 spellen apart.

[ Voor 21% gewijzigd door leech1984 op 22-10-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Het heeft lang geduurd maar er is weer een update!

Toegevoegd:
leech1984: binnen gekomen op plaats 1 _/-\o_
Sp33dFr34k
Jackal131

Niet toegevoegd:
Orpheo1975: je hebt nog te weinig posts 46 ipv 50+), post je ID nog een keer als je over de 50 berichten zit dan nemen we hem mee!

En nog een paar wiens level te laag is om in de top 50 te komen.

Ook toegevoegd: de datum van de laatste update.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Jeej!!

Ik zie alleen dat ik hem een tijdje niet ge-update heb.

Ondertussen zit ik op 3300+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
leech1984 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:10:
Jeej!!

Ik zie alleen dat ik hem een tijdje niet ge-update heb.

Ondertussen zit ik op 3300+.
niet zo snel, geef ons ook een kans ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

hmmm volgens mij sta ik nu al op 21 ipv 25... Wel netjes hoor Leech _/-\o_

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Svennie schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:55:
[afbeelding]

Het heeft lang geduurd maar er is weer een update!

Toegevoegd:
leech1984: binnen gekomen op plaats 1 _/-\o_
Sp33dFr34k
Jackal131

Niet toegevoegd:
Orpheo1975: je hebt nog te weinig posts 46 ipv 50+), post je ID nog een keer als je over de 50 berichten zit dan nemen we hem mee!

En nog een paar wiens level te laag is om in de top 50 te komen.

Ook toegevoegd: de datum van de laatste update.
Ok, zal ik doen :)
Heeft er iemand zin om de case files van dead Rising 2 coop te spelen voor de trophy. Alleen deze nog dan heb ik hem platinum.
Ondertussen ben ik verder gegaan met Bioshock 2.

[ Voor 12% gewijzigd door Orpheo1975 op 24-10-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Op aanraden van iemand hier, ben ik maar opnieuw gestart met GTA IV. De allereerste trophy is binnen...
Toch jammer dat het niet anders kon.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Resistance 2 online aan het knallen, zit nu op 7.700 van de 10.000 kills.
Gaat nog wel even duren voordat deze binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Haha, Orpheo niet meenemen omdat hij 4 posts te weinig heeft... kan die weer even doorgaan met zowel dit topic als ps3 algemeen vol te spammen :)

Leech1984... Hoeveel tijd heb jij dan wel niet? :)

Ik ga de komende tijd alleen nog maar minder gamen vrees ik, bye bye schooltijd en full time werken here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

level 11 is in the pocket!! Thank you Terminator, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:55:
level 11 is in the pocket!! Thank you Terminator, hehe
Het enige level wat bij mij voor een beetje frustratie zorgde was het level waarin je op motoren moet schieten.
De rest is eigenlijk té gemakkelijk.

Gisteren even Mortal Kombat vs DC Universe gespeeld na het zien van de trailer van de nieuwe Mortal Kombat, "ff snel een potje online" dacht ik en toen vroeg de kerel waartegen ik speelde of ik de flawless victory trophy al had? Toen ik nee zei gaf meneer mij meteen een ronde cadeau voor de trophy.
Daarna heb ik hetzelfde gedaan bij 2 anderen en de game afgesloten omdat de game zelf in mijn ogen zeer slecht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Het enige level wat bij mij voor een beetje frustratie zorgde was het level waarin je op motoren moet schieten.
De rest is eigenlijk té gemakkelijk.
De eerste levels liep ik zo door. Dat level met die motoren liep ik eveneens erg makkelijk en snel door. Tot het moment dat de motoren achter de bus aan komen. In de treintunnel is het goed te doen, maar vanuit die buggy lukt het me vooralsnog niet om verder te komen. nu zo'n 4 x geprobeerd, helaas dus zonder resultaat. Zolang ik achteruit schiet gaat t goed, maar moet ik ze voor me weg halen dan hebben ze de bus kapot voor ik goed en wel aangelegd heb om te schieten... Wie neemt er dan eigenlijk ook de bus, en al helemaal stom er een te nemen die met 2 schoten kapot is....

Edit/aanvulling:
Gisteravond de bus-achtervolging in de tweede poging gehaald (eerste poging zou ik ook gehaald hebben ware het niet dat ik zelf de bus per abuis kapot schoot :F
In een kleine drie uur de laatste vier levels doorgewandeld. Platinum nummer 6 is op zak :)

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 27-10-2010 09:36 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb de Terminator game al een tijd geleden opzij gelegd, puur om dat stuk dat je vanuit de voertuigen moet schieten, doe hem dan uiteraard met een maat in coop en op hard ( of very hard, ieder geval moeilijkste niveau ), maar vind de game zo slecht in elkaar zitten dat het gewoon niet te doen is, bah

Voor nu... maar weer wachten tot mediaoffer m'n star wars 2 eens levert... beetje pauper om een preorder te doen, en hem vervolgens niet op de correcte datum te ontvangen.

[ Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 30-10-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb Terminator vanmiddag in 4 uur tijd ook voor mn vrouw op platinum gehaald. Dat stuk met die voertuigen dat eerst zo frustrerend was ging nu in een keer... Verder komt iedere T600 op exact dezelfde plek dus kan je bij voorbaat al de juiste positie opzoeken en de juiste wapens opzoeken; ik heb van a tot z met shotgun en rocket/tube rondgelopen, alleen het laatste level zsm de shotgun inwisselen zodat je met rocket én tube rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Zojuist Bioshock 2 platinum gehaald. Nu nog de coop trophy voor Dead Rising 2 en dan is die ook binnen.
Ik kan niet wachten op de nieuwe Need for Speed, de demo belooft veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff.. ik dacht dat ik de afgelopen week lekker veel kon gamen. Ik had namelijk de hele week geen colleges in verband met tentamens (die ik niet had).

Ben ik aan het begin van de week opeens aan de slag gegaan met een nieuwe audio-set. En dat heeft zeg maar praktisch m'n hele week gekost. :P

Wel Dead Space afgemaakt voor de Maxed Out-trophy. Nu alleen nog een rondje op impossible.
Verder gisteren even begonnen met Leisure Suit Larry: Box Office Bust. Geinig spelletje, lijkt qua gameplay wel een beetje op de easy-plat Planet 51. :)

Naja, ik heb dus wel een achterstand goed te maken aangezien ik de hele week - op een paar uurtjes na - niet aan spelen ben toegekomen.

edit: ik luister nu trouwens ook vaak muziekcd's op mijn PlayStation. Kunnen mensen in m'n vriendenlijst zien dat ik een muziekcd op heb staan? Of lijkt het alsof ik idle ben?

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 01-11-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
CD's en DVD's worden niet aangegeven volgens mij. ;)

Ik ben gisteren eindelijk naar Level 14 gestegen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:16:
CD's en DVD's worden niet aangegeven volgens mij. ;)

Ik ben gisteren eindelijk naar Level 14 gestegen. *O*
Waarom heb je maar 1 trophy van Linger In Shadows?
De andere 15 trophies kan je binnen 15 min. halen :P

Flower is ook erg makkelijk om 100% te halen

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 01-11-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:21:
[...]

Haha ja precies :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ike. schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:21:
[...]

Linger in Shadows vond ik zo slecht dat ik het snel heb uitgezet. :P
Misschien nog maar een poging wagen.
Flower was leuk, maar in mijn ogen niet zo leuk dat ik er langer mee wilde doorgaan om trophies vrij te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@LuPo: en ik maar werken :) Mocht je trouwens zin hebben om nog een stereo ook goed in te stellen, ik kom er niet aan toe :9

Heb morgen een dagje vrij dus dan kan de PS3 ook aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Gisteren Star Wars: The Force Unleashed 2 uitgespeeld, 45% van de trophies, dus heb nog wel een leuk klusje voor de boeg om deze platinum te krijgen, bij voorkeur voordat AC2: Brotherhood uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Hm, ben redelijk ver met Red Dead Redemption, maar Undead Nightmare pack voegt er weer een paar aan toe :P Maar goed, eigenlijk nog alle online trophies halen, en dan op naar de eerste platinum.

Vraag me wel af hoeveel die mensen van level 10+ gamen... :S

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Jeroenimoes schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:39:
Hm, ben redelijk ver met Red Dead Redemption, maar Undead Nightmare pack voegt er weer een paar aan toe :P Maar goed, eigenlijk nog alle online trophies halen, en dan op naar de eerste platinum.

Vraag me wel af hoeveel die mensen van level 10+ gamen... :S
ik erg weinig de laatste tijd, heb de PS3 de laatste weken amper aan gehad, maar heb ook tijden lang elke avond gegamed. Wat ook helpt is veel verschillende spellen spelen, het is makkelijker om 50 bronzen trophies te halen dan 1 platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Same here, laatste weken amper tijd om te gamen, daarvoor wel een hele periode elke avond gespeeld ik schat zo'n 3-4 uur per dag.. Nu is het behoorlijk minder geworden (samenwonen is killing voor je gametijd :+ ) en schiet het met de trophies ook niet echt meer op.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:55:
Same here, laatste weken amper tijd om te gamen, daarvoor wel een hele periode elke avond gespeeld ik schat zo'n 3-4 uur per dag.. Nu is het behoorlijk minder geworden (samenwonen is killing voor je gametijd :+ ) en schiet het met de trophies ook niet echt meer op.
Hear Hear :P Hier ook.

Zijn de trophies voor Heavy Rain een beetje makkelijk te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb ik dus ook 'last' van. :P
Een tijdje geleden speelde ik ook 3-4 uur per dag en gingen de trophies als een tierelier. Nu heb ik nog genoeg leuke games op de plank liggen maar de laatste twee-drie weken komt het er gewoon niet meer van. Ik luister liever muziek of kijk een film via m'n PS3. Dus als jullie me online zien en ik ben geen game aan het spelen (voor lange tijd) dan weten jullie dat ik muziek luister/film kijk. ;)

Wel jammer dat Sony niet heeft kunnen inbouwen dat jullie kunnen zien dat ik een CD luister of DVD kijk. Als ik m'n gekochte CD's erin doe zoekt hij namelijk wel automatisch de juiste track-info erbij. Erg handig. :)

Het is toch niet zo moeilijk om dat te laten zien bij je vriendenlijst?

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 05-11-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

* AllSeeyinEye meldt zich ook...

Al woon ik dan al bijna 8 jaar niet meer alleen ;) Soms zijn er tijden dat ik 5 dgn in de week 2 tot 4 uur kan spelen. Maar meestal speel ik zo'n 4 uur / week verdeeld over de hele week. Waarvan dan ook nog circa 1/3 van de tijd samen, dus de shrek/ice age/singstar/buzz/blue toad etc.

Kortom: weinig pure game tijd... Maar ach, het gezin is me ook wat waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bellerophon schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:57:
[...]

Ja. als je een trophy guide gebruikt wel, zonder zal je er een hoop missen. je kan gelukkig wel chapters opnieuw spelen (je moet dan daarna niet saven anders kan je latere chapters niet meer spelen en moet je verder waar je voor het laatst savede)
Om het spel platinum te halen ben je wel een uurtje of 30 bezig.

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 05-11-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Same here, erg leuk hoor twee kids maar idd niet erg bevordelijk voor je gametijd...
Gelukkig begint de oudtste nu zo een beetje op een leeftijd te komen dat hij de PS3 erg interessant gaat vinden en ook zelf al het e.e.a. kan doen.
Das dan wel weer een voordeel om met wat makkelijke kiddygames wat easy throphy's te scoren :9
Alleen zal die eerdaags wel zn eigen account willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Bellerophon schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:57:
[...]
Is vrij eenvoudig om platina te halen, ik zou alleen rekening houden met een bepaalde keuze ergens in het begin.
Doe je dit niet dan moet je dus een heel eind terug en vanaf daar de hele game weer opnieuw spelen,
hetgeen ik dus moest doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noteboeki schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:19:
[...]

Is vrij eenvoudig om platina te halen, ik zou alleen rekening houden met een bepaalde keuze ergens in het begin.
Doe je dit niet dan moet je dus een heel eind terug en vanaf daar de hele game weer opnieuw spelen,
hetgeen ik dus moest doen...
Tip: je kunt ook je eerste bericht even editten zodat je niet twee posts onder elkaar plaatst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ike. schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:10:
[...]

Ja. als je een trophy guide gebruikt wel, zonder zal je er een hoop missen. je kan gelukkig wel chapters opnieuw spelen (je moet dan daarna niet saven anders kan je latere chapters niet meer spelen en moet je verder waar je voor het laatst savede)
Om het spel platinum te halen ben je wel een uurtje of 30 bezig.
Ooow :) Dat valt me wel mee. Maar het spel is ook gewoon leuk om te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Heavy Rain is echt goed, veel plezier met de game!
Ik heb de DLC nog niet gekocht, is die een beetje de moeite waard (ook qua trophies)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil iemand samen met mij Vancouver 2010 platinum halen?

Hij is nu te koop bij Zavvi voor 8,94 GBP incl. verzendkosten. Daarvoor wil ik hem wel platinum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Weet iemand of je bij de Heavy Rain trophy, the perfect crime nodig is om alle chapters achter elkaar te spelen of dat je chapter select doet met save optie en dan wanneer je een deel gehaald hebt de volgende chapter laad?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:18:
Heavy Rain is echt goed, veel plezier met de game!
Ik heb de DLC nog niet gekocht, is die een beetje de moeite waard (ook qua trophies)?
heavy rain DLC heeft geen trophies
Bear schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:42:
Weet iemand of je bij de Heavy Rain trophy, the perfect crime nodig is om alle chapters achter elkaar te spelen of dat je chapter select doet met save optie en dan wanneer je een deel gehaald hebt de volgende chapter laad?
Die trophy kan je niet halen met alleen chapter select. Je moet vanaf een bepaalde chapter het verhaal nogmaals uitspelen met de juiste keuzes voor die trophy.

Als je een chapter opnieuw speelt en je saved daarna dan moet je vanaf dat chapter alles weer opnieuw spelen. Alleen de verschillende eindscenes worden niet gereset.
LuPo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:25:
Wil iemand samen met mij Vancouver 2010 platinum halen?

Hij is nu te koop bij Zavvi voor 8,94 GBP incl. verzendkosten. Daarvoor wil ik hem wel platinum. ;)
Spel heeft een trophy waarbij je 4 controllers nodig hebt |:(
'Best With Friends' -> Play a 4 player game on one system.

[ Voor 78% gewijzigd door Ike. op 06-11-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 2 Motion-controllers, 2 Dualshock-controllers en 1 Blu-ray remote. Iets moet wel werken toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ike. schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:09:
[...]heavy rain DLC heeft geen trophies
Zonde, maar heb jij toevallig wel de DLC gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:30:
[...]

Zonde, maar heb jij toevallig wel de DLC gespeeld?
Nee. Ik hoopte dat er ooit een DLC bundel zou komen voor Heavy Rain, maar helaas zijn de andere DLC gecanceled. Heb in verschillende reviews gelezen dat de DLC erg kort is daarom wacht ik totdat deze in prijs is verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Net de platinum trophy gehaald van CSI: Fatal Conspiracy.
Verhalen van de 5 episodes die je speelt zijn best goed (zouden makkelijk echte tv afleveringen kunnen zijn) Het spel is verder best saai, de voiceacting van CSI Catherine is om te huilen en grafisch valt het ook wel tegen. Het lijkt of de game engine van Sam & Max is gebruikt.

Platinum in ongeveer 8 uur gehaald.
7 brons, 12 zilver, 6 goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Jeuj, ik ben 2 plaatsjes gestegen zie ik :P

Ben weer bezig geweest met Motorstorm: PR, stiekem toch best wel een erg gaaf spel. Oow, en als iemand deze platinum probeert te halen, veel succes ermee! :+

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

gisteravond Deathspank Thongs of Virtue naar 100% gespeeld, inclusief dlc. Een van de betere spellen, imho, samen met deeltje 1. Jammer dat ze geen platinum hebben, maar desondanks een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Vandaag de Facebook App voor PSN Netwerk ontdekt, best leuk om zo ook trophies te kunnen vergelijken met vrienden op facebook:

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/5259/facebookps3app.jpg

Zijn er meer mensen hier die dit gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En zoals onderstaand ziet het er dan uit in je prikbord:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/25kmvee.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Dat is de trophy info, nu is er ook een Applicatie op Facebook zelf

[ Voor 22% gewijzigd door Meelobee op 08-11-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

I know, heb ik er ook in staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Eerst stond die app toch op een tabblad bij je profiel? Die tab is nu verdwenen bij mijn page, maar trophy info doet het nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Tabs zijn door Facebook verwijderd, de app staat nu links in het menu:

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/8044/20233952.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Ah ja ;) maar je ziet alleen de mensen online die dat ook hebben geinstalleerd en niet al je psn vrienden :/

Had nog een vraag over heavy rain, kan het zijn dat als je 2 save games gebruikt hij niet alle vrijgespeelde eindes onthoud voor de trophy? had namelijk voor perfect crime een nieuwe save gebruikt :+

• leech1984
Van het weekend Ski-doo platinum gehaald.
Heb een 2e kopie besteld en de online trophy zelf gehaald.

Hebben jullie de trophies van Gran Turismo 5 al gezien?? Daar gaat veel tijd in zitten!!

• Fatal Mind
  • Niet online
Whehehe, gran turismo is zo'n game waar ik de moeite niet eens ga doen om die platinum te halen :P

Verwijderd

ik ben nieuw op dit forum
maar heb een vraag
welke games zijn leuk en hebben redelijk haalbare trophies?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:13:
ik ben nieuw op dit forum
maar heb een vraag
welke games zijn leuk en hebben redelijk haalbare trophies?
Kijk even op www.PS3trophies.org daar staat bij elke game een rating wat betreft moeilijkheid van de platinum. ;)
Welk games voor jou leuk zijn ... Wat speel je graag?

Jeej, vandaag de 1400 trophies gepasseerd. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:12:
Jeej, vandaag de 1400 trophies gepasseerd. :9~
Trophy hoer ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb een aantal weken heel weinig gespeeld. Denk dat ik wel een maand (of meer) over 30 trophies heb gedaan.

Naja, nu Dead Space maar is af gaan ronden (impossible playthrough). Vancouver 2010 en CSI: Fatal Conspiracy komen namelijk ook alweer mijn kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:21:
[...]

Haha, je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb een aantal weken heel weinig gespeeld. Denk dat ik wel een maand (of meer) over 30 trophies heb gedaan.

Naja, nu Dead Space maar is af gaan ronden (impossible playthrough). Vancouver 2010 en CSI: Fatal Conspiracy komen namelijk ook alweer mijn kant op.
Maar wel respect natuurlijk dat je zo je best doet om zoveel mogelijk trophies te halen ;)
Is de platinum voor Dead Space lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:23:
[...]

Maar wel respect natuurlijk dat je zo je best doet om zoveel mogelijk trophies te halen ;)
Is de platinum voor Dead Space lastig?
Niet echt lastig maar het duurt wel lang. Je doet er ongeveer twee playthroughs over om de meeste trophies te halen (als laatste de Maxed Out-trophy). Daarna moet je nóg een nieuwe playthrough doen op impossible. Dus in totaal 3 playthroughs.

Best veel als je het spel na één keer spelen eigenlijk wel zat bent. Maar ik houd stug vol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Haha, ik vind het wel vermakelijk hoe hier bij sommige het plezier in het gamen omslaat in verzamelwoede. Ik ben zelf ook wel van de trophies. Als de platinum binnen is zal ik zelden nog maar dan 5 min aan een game besteden. Ik ga metal gear solid 4 niet spelen omdat er geen trophies inzitten. Als ik een nieuw spel begin kijk ik eerst of er "missable" trophies inzitten.

Maar er trek wel hier en daar een grens. Ik zag Lupo gisteren "larry" spelen bijv., en ik lees net dat iemand een 2 keer dezelfde game heeft besteld om een online trophy te halen. Ik speel ook wel echt wat ik leuk vind. De "extra mile" wil ik best gaan. De eerste playthrough is eigenlijk altijd een funplaythrough en dan zie ik wel verder.

Tuurlijk heb ik ook games als raining meatballs en terminator platinum maar das net even anders. Terminator vond ik niet zo heeeeeeeeeel slecht en wilde ook graag kijken in hoeverre de kritiek terecht was. Meer dan 4-5 uur kon ik toch niet verliezen :) Maar nu ben ik bijvoorbeeld critter crunch aant spelen; In de tijd die ik daar aan besteed heb had ik mijn trophies via andere games ook wel op kunnen trekken, maar zo doe ik het dan niet. Zelfde geldt overigens voor pixeljunk eden (en encore); Voor mij het beste puzzelspel ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb nog geen spel gespeeld puur omdat de trophies makkelijk zijn (heb bv flower en de trophies daarvan zijn erg makkelijk, kosten gewoon tijd maar heb geen zin in het spel dus of ik die trophies ooit haal is maar de vraag). Heb ook lang alleen MWII online gespeeld terwijl de tophies daarvan allang binnen waren. Wil wel alle trophies halen van spellen die ik leuk vind, ga daarvoor ook "de extra mile".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:18:
[...]

Niet echt lastig maar het duurt wel lang. Je doet er ongeveer twee playthroughs over om de meeste trophies te halen (als laatste de Maxed Out-trophy). Daarna moet je nóg een nieuwe playthrough doen op impossible. Dus in totaal 3 playthroughs.

Best veel als je het spel na één keer spelen eigenlijk wel zat bent. Maar ik houd stug vol. :P
Dat is zeker zo, is ook zo met TFU 1... Na 1 keer het spel te spelen ben ik het wel redelijk zat...
Frenkovic schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:19:
Haha, ik vind het wel vermakelijk hoe hier bij sommige het plezier in het gamen omslaat in verzamelwoede. Ik ben zelf ook wel van de trophies. Als de platinum binnen is zal ik zelden nog maar dan 5 min aan een game besteden. Ik ga metal gear solid 4 niet spelen omdat er geen trophies inzitten. Als ik een nieuw spel begin kijk ik eerst of er "missable" trophies inzitten.

Maar er trek wel hier en daar een grens. Ik zag Lupo gisteren "larry" spelen bijv., en ik lees net dat iemand een 2 keer dezelfde game heeft besteld om een online trophy te halen. Ik speel ook wel echt wat ik leuk vind. De "extra mile" wil ik best gaan. De eerste playthrough is eigenlijk altijd een funplaythrough en dan zie ik wel verder.

Tuurlijk heb ik ook games als raining meatballs en terminator platinum maar das net even anders. Terminator vond ik niet zo heeeeeeeeeel slecht en wilde ook graag kijken in hoeverre de kritiek terecht was. Meer dan 4-5 uur kon ik toch niet verliezen :) Maar nu ben ik bijvoorbeeld critter crunch aant spelen; In de tijd die ik daar aan besteed heb had ik mijn trophies via andere games ook wel op kunnen trekken, maar zo doe ik het dan niet. Zelfde geldt overigens voor pixeljunk eden (en encore); Voor mij het beste puzzelspel ooit!
Ikzelf zal nooit spellen nemen voor alleen de trophies... Maar ik doe het wel op die manier... Gewoon 1 playthrough zonder guides of wat dan ook, en daarna de overige trophies behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik wil er overigens wel aan toevoegen dat ik hiermee geen kritiek lever of dit slecht vind of wat dan ook. Het is immers het trophy topic en daar horen trophy hunters bij! Ik moet gewoon af en toe lachen als ik zie wat mensen allemaal doen voor trophies...

Als ik mijn eigen trophy lijst vergelijk met andere mensen uit mijn lijst merk ik duidelijk dat ik ook meer richting de verzamelwoede neig dan wat anders. Ik ben ook niet het type om een half jaar MW2:cod te spelen. Doe mij maar lekker wat platformen, adventures/rpg, puzzelgames, goeie 3rd person shooters en af en toe een 1st person shooter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Frenkovic schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:42:
Ik wil er overigens wel aan toevoegen dat ik hiermee geen kritiek lever of dit slecht vind of wat dan ook. Het is immers het trophy topic en daar horen trophy hunters bij! Ik moet gewoon af en toe lachen als ik zie wat mensen allemaal doen voor trophies...

Als ik mijn eigen trophy lijst vergelijk met andere mensen uit mijn lijst merk ik duidelijk dat ik ook meer richting de verzamelwoede neig dan wat anders. Ik ben ook niet het type om een half jaar MW2:cod te spelen. Doe mij maar lekker wat platformen, adventures/rpg, puzzelgames, goeie 3rd person shooters en af en toe een 1st person shooter!
Oh nee dat wil ik dus ook niet uiten hoor :)

Bedoel een trophyverzamelaar kan toch ook van het spel genieten? Iedereen doet dit op zijn eigen manier. Alleen ik moet bij sommige trophies toch wel denken; "Bastard...". Ik doel hiermee op de "Yatta" trophy :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:46:
[...]

Oh nee dat wil ik dus ook niet uiten hoor :)

Bedoel een trophyverzamelaar kan toch ook van het spel genieten? Iedereen doet dit op zijn eigen manier. Alleen ik moet bij sommige trophies toch wel denken; "Bastard...". Ik doel hiermee op de "Yatta" trophy :F
Ik heb genoten van alle spellen die ik heb gespeeld. Af en toe wat frustrerende momenten maar die heb ik ook in de betere games. Wat ik vooral erg leuk vind is dat het een grote verscheidenheid aan games is. Ik moet er niet aan denken dat ik elke dag alleen maar een FPS aan het spelen was. Daarnaast koop ik alleen de 'easy plats' als ze in de aanbieding zijn in Engeland. Dus 9,95GBP (= 12 euro).

Bedoel je de Yatta-trophy van Sega Megadrive Ultimate Collection? Die had ik in 10-20 keer te pakken. In Leisure Suit Larry zit ook een trophy die wat geduld vergt.

Ik vind het wel grappig dat sommige mensen voor mijn gevoel snel opgeven (correct me if i'm wrong). Ik ben zelf vrij standvastig en ga pas aan een ander spel beginnen als ik de platinum binnen heb of - zoals bij BF:BC1, Mirror's Edge en GTA IV - wanneer ik het merendeel van de trophies binnen heb. Als ik mijn vriendenlijst bekijk zie ik toch wel vaak mensen met veel spellen 0% of 1% etc. Dat vind ik jammer.

Eyepet
Cars: Race-o-Rama
Sega Megadrive Ultimate Collection
WWE Legends of Wrestlemania
Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs
Cloudy with a Chance of Meatballs
Monsters vs. Aliens
Disney Pixar's Up
Planet 51
Terminator Salvation
Leisure Suit Larry: Box Office Bust
Mini Ninjas
Hannah Montana: The Movie
Eat Lead: The Return of Matt Hazard
Madagascar Kartz

LittleBigPlanet
Call of Duty: Modern Warfare 2
Uncharted 1
Uncharted 2
Assassin's Creed 2
Burnout Paradise
Colin McRae: DiRT 2
Ratchet & Clank: A Crack in Time
Prince of Persia
The Godfather 2
Trine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb ook een aantal 0/1% games, heb een keer 10 minuten een spel gespeeld en toen moest mijn buurman weer naar huis en dat staat er nog steeds in, de spellen die je een uur mag spelen bij PSN+ zelfde verhaal. Erg irritant

Wel grappig, ik heb iemand in de lijst die CoD MWII meer dan een maand (echte speeltijd) gespeeld heeft en 5% of zo trophies heeft, heeft nog nooit de single player gespeeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Svennie op 12-11-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:46:
ik heb ook een aantal 0/1% games, heb een keer 10 minuten een spel gespeeld en toen moest mijn buurman weer naar huis en dat staat er nog steeds in, de spellen die je een uur mag spelen bij PSN+ zelfde verhaal. Erg irritant
Ah, vandaar. Ik had zelf eerst ook MW2 vrij lang op ~5%. Toen was een vriend een avondje langsgeweest en hadden we lekker zitten knallen. Ik had het spel zelf niet, die is pas een paar maanden later hier in huis gekomen.
Wel grappig, ik heb iemand in de lijst die CoD MWII meer dan een maand (echte speeltijd) gespeeld heeft en 5% of zo trophies heeft, heeft nog nooit de single player gespeeld.
Verwijs 'em eens door naar het topic hier. Misschien gaat hij dan ook als een malle trophies verzamelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Svennie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:46:
Ik heb zoveel games voor maar een paar % gehaald en enkele voor 0%, als een game mij echt niet aanstaat dan gaat die gewoon de kast in (ik (ver)koop niets 2e-hands).
Trophy's zijn leuk, maar ik ga geen uren besteden aan in mijn ogen slechte games om trophy's te halen.
Het moet wel leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:04:
[...]

Ik heb zoveel games voor maar een paar % gehaald en enkele voor 0%, als een game mij echt niet aanstaat dan gaat die gewoon de kast in (ik (ver)koop niets 2e-hands).

[...]
Hierop is deze dan nog meer van toepassing: :+
SeamusXanthus schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:43:
@OPSLAGHOND

Nu snap ik je nick ook ineens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ja, net zoals die GTAIV platinum... ik heb wel de 100% single player... dat vind ik wel leuk maar ik ga echt niet 25-30 N.O.O.S.E. spelen om al die cash te verzamelen... Als dat de enige trophy was die er niet bij zat dan zou ik er wel voor gaan... Die online petrovic trophy (complete all kind of multiplayer of iets in die geest) ofzo is ook lastig maar daar zou ik nog wel de tijd voor nemen. Zeker ook omdat het dan ook gevarieerd blijft. Respect voor degene die wel dat doorzettingsvermogen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:04
Ik probeer de meeste spellen die ik heb aangeschaft rond de 40% te krijgen. Meestal betekent dat 1x het spel uitspelen op normal en misschien nog wat side quests doen. Voor mijn gevoel heb ik dan wel het beste/leukste uit het spel gehaald, ook al vind ik het spel (zelfs na het spelen van de demo) achteraf misschien maar zozo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Neophyte_NL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:27:
Ik probeer de meeste spellen die ik heb aangeschaft rond de 40% te krijgen. Meestal betekent dat 1x het spel uitspelen op normal en misschien nog wat side quests doen. Voor mijn gevoel heb ik dan wel het beste/leukste uit het spel gehaald, ook al vind ik het spel (zelfs na het spelen van de demo) achteraf misschien maar zozo.
Bij mij is het vaak ook +/- 40% v/d trophies wanneer ik een game leuk/goed vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hier inderdaad ook, ik heb nog geen een spel zoveel gespeeld dat ik ook maar in de buurt kom van Platinum, heb er ook gewoon geen zin in om al die moeilijke trophies te halen. Als ik een spel een keer door heb gespeeld zit het vaak rond de 40%. Uitschieters zijn GoW die rond de 60% zitten en Yakuza 3 die ik helemaal scheel heb gespeeld die zit pas op 28%. Dat terwijl ik 'm uit heb gespeeld en daarnaast nog veel extra shit heb gedaan, beetje tegenvallend :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:42
Frenkovic schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:09:
Ja, net zoals die GTAIV platinum... ik heb wel de 100% single player... dat vind ik wel leuk maar ik ga echt niet 25-30 N.O.O.S.E. spelen om al die cash te verzamelen... Als dat de enige trophy was die er niet bij zat dan zou ik er wel voor gaan... Die online petrovic trophy (complete all kind of multiplayer of iets in die geest) ofzo is ook lastig maar daar zou ik nog wel de tijd voor nemen. Zeker ook omdat het dan ook gevarieerd blijft. Respect voor degene die wel dat doorzettingsvermogen hebben!
1200 Noose games ja die is pittig, maar hoef er nog maar 200 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:52:
[...]

1200 Noose games ja die is pittig, maar hoef er nog maar 200 :p
Respect! Maar niks voor mij. Ik vond 70% voor GTA IV al heel netjes. :P

Net als 85% van BF:BC1 en 80% van Mirror's Edge. Allemaal niet platinum maar desondanks ben ik daar best trots op. :)
Trophies zijn leuk maar ik ga er geen 80 uur insteken voor één of twee trophies. Dat is uiteraard voor een ieder verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zo dan, daarnet eventjes Star Wars: the force unleashed 2, op unleashed uitgespeeld, moet nu alleen nog de challanges, en dan issie platinum, van wat ik van de challanges heb gezien lijken ze simpel, maar zijn ze redelijk ingewikkeld, maar eens een guide opzoeken voor die dingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De trophies van CSI: Fatal Conspiracy komen ook wel erg lekker binnen zeg. Na case 1 krijg je in ene een stuk of 8 trophies. :P

Leuk spel overigens. Ik houd wel van point&click-games. Deze game vind ik toffer dan Sam&Max omdat S&M toch wel veel Sci-Fi bevatte. Dit is echt zoals je CSI op tv ziet alleen dan doe je het zelf. Best lachen. :)
Ze hebben ook alle acteurs uit de serie weten te strikken voor de stemmen. Dat maakt het spel ook wel wat identieker aan de serie.

Graphics zijn niet echt je van het (wist ik vantevoren), maar de onderzoeksshit maakt veel goed. Ik vermaak me wel weer even met DNA opsporen, ondervragingen en crime-scene's bezoeken. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
GTA IV Platinum _/-\o_ :D

Now we must drink and forget the bloodshed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
SL65 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:52:

Erg cool!
Kan je ergens zien hoeveel uren dit heeft gekost?

Afbeeldingslocatie: http://image.gamespotcdn.net/gamespot/images/achievements/4/1/45441_64x64.jpg

Heeft een jaartje geduurt :P

Off The Boat -> 23 oktober 2009
Taking a Liberty -> 15 november 2010

[ Voor 46% gewijzigd door Ike. op 15-11-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Ike. schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:00:
[...]

Erg cool!
Kan je ergens zien hoeveel uren dit heeft gekost? }:O

[afbeelding]
Veel, maar heb me in iedergeval kostelijk vermaakt met GTA IV :)

[ Voor 33% gewijzigd door SL65 op 15-11-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
SL65 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:06:
[...]
Vast wel maar heb geen zin meer om GTA IV in de ps3 te stoppen :p. Reken op 50 uur voor de story, duiven stunts etc... en dan nog multiplayer
5000000/4500 = 1112 Noose games
1112 x 5 = 5555,6 minuten = 92.6 uur

En dan nog de AWP trophy (alle multiplayer games winnen) reken daar maar 15 uur voor.

Dus totaal plaatje is 50+92,6+15 = 157,6 uur

Ik heb me in iedergeval kostelijk vermaakt met GTA IV :)
Is dat inclusief de uitbreidingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:12:
[...]

Is dat inclusief de uitbreidingen?
Nee maar die bevatten geen trophies voor multiplayer (maar wel voor het 100% completen van allen missies, bij TBoGT althans). Mis juist die 2 trophies van de uitbreidingen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Respect gast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Congratz! Ik ga de multiplayer niet doodgrinden helaas :) Ik ga wel just cause 2 platinum halen... zit nu pas op 16 uur van de gemiddeld 50-60 die het zou moeten duren. Voelt tot nu toe nog helemaal niet als een grind... ben benieuwd! Ik ga trouwens ook de prince of persia collection en de sly collection halen; met die 2 games zijn er 7 platinums te halen... smullen! Ook matt hazard nog op max hazard en bioshock 2 alleen nog van level 33 naar 40 bij de multiplayer...
Pagina: 1 ... 10 ... 118 Laatste