PSN ID: Svennie-NL
Zijn de trophies van CoD:BO ongeveer te vergelijken met MW2?Svennie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:22:
mijn volgende platinum zal wel CoD:BO worden, maar ik kom niet veel verder dan de MP, veel te leuk met vrienden online knallen
Dan ga ik CoD:BO over een tijdje ook wel kopen en spelen.
Ik wilde nog even meedelen dat ik vandaag level 15 ben geworden. Niet zo indrukwekkend als GTA IV platinum halen, maar wel leuk.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
er zit geen spec ops bij en dat maakt het wat makkelijker, verder zijn ze goed te vergelijken, een paar online trophies, waarvan de moeilijkste is dat je 5 wager matches "in the money" (bij de 1e 3) moet eindigen. Die laatste is goed te doen als je samen speelt met bekenden die je helpen. Ik ben zelf niet de beste speler er mij lukt het meestal niet om bij de 1e 3 te eindigen.LuPo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:31:
[...]
Zijn de trophies van CoD:BO ongeveer te vergelijken met MW2?![]()
Dan ga ik CoD:BO over een tijdje ook wel kopen en spelen.
Ik wilde nog even meedelen dat ik vandaag level 15 ben geworden. Niet zo indrukwekkend als GTA IV platinum halen, maar wel leuk.
zie http://www.ps3trophies.or...-duty-black-ops/trophies/
level 15: nice
Wanneer moeten we weer updaten?
PSN: Leech1984
ik heb eind deze week/het weekend wel tijd om een update te doen, ik zou zeggen wacht er niet te lang meeleech1984 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:04:
Prison Break en Star Wars Unleashed platinum.
Wanneer moeten we weer updaten?
Ach, het is een spel.. laten we daar op houden. Als je het spel een paar uurtjes per dag speelt heb je hem in 3-4 dagen platinum... op je gemakje zeg maar. ps3trophies.org geeft er 10-20 uur voor.Frenkovic schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:07:
Prison break... leuk? hoeveel uur om te platten?
Ik zal vrijdag wel weer updaten dan. Mijn doel van 50 platinum en 3500 trophies komt steeds dichterbij!Svennie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:57:
[...]
ik heb eind deze week/het weekend wel tijd om een update te doen, ik zou zeggen wacht er niet te lang mee
[ Voor 32% gewijzigd door leech1984 op 16-11-2010 15:14 ]
Het gaat bij mij niet echt hard atm, ik zit elke avond een uurtje te zwoegen op SplitSecond (Ben bijna door de singleplayer heen, net klaar met Season 10 (van de 12) en dan nog het online deel. Hopelijk heb ik em platinum voor de 24e
@ Lupo: congrats met je level 15
@ SL65:
[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 16-11-2010 15:20 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb 4 maanden Modern Warfare gespeeld... heb wat schade in te halen.Meelobee schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:20:
Fuck wat een tempo heb je zeg.
Het gaat bij mij niet echt hard atm, ik zit elke avond een uurtje te zwoegen op SplitSecond (Ben bijna door de singleplayer heen, net klaar met Season 10 (van de 12) en dan nog het online deel. Hopelijk heb ik em platinum voor de 24e
@ SL65:
Ik heb nu Leisure Suit Larry liggen, deze wil ik dit weekend platinum hebben. Wat een baggerspel is dat zeg... klote camera standen... bijna net zo verschrikkelijk als Alone in the Dark!
Naja, ik heb zelf ook geploeterd om Resistance 2 platinum te halen (niet meteen dat het slecht was, maar was er op een gegeven moment echt wel klaar mee)......kan me er alleen niet meer toe zetten om nu hetzelfde voor Killzone 2 te gaan doen
Bedankt en ja de 24e wordt vet, als dynabyte mijn pre-order maar wel op tijd leverd.Meelobee schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:20:
Fuck wat een tempo heb je zeg.
@ SL65:
Dan denk ik dat ik maar niet aan Alone in the Dark moet beginnen. Kost me weer een paar controllers.leech1984 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:23:
[...]
Ik heb 4 maanden Modern Warfare gespeeld... heb wat schade in te halen.![]()
Ik heb nu Leisure Suit Larry liggen, deze wil ik dit weekend platinum hebben. Wat een baggerspel is dat zeg... klote camera standen... bijna net zo verschrikkelijk als Alone in the Dark!
Net m'n 27ste platinum gehaald voor CSI: Fatal Conspiracy. Daar ben ik gisteren en vandaag mee bezig geweest. Totaal ongeveer 8 uurtjes, en nog leuk ook!
Mocht er interesse zijn dan hoor ik het graag via DM Verkocht.
Nice, alleen nog maar Wanted voor de platinum?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:20:
Ik heb eindelijk ook bijna de GTA IV platinum te pakken. Nog 1,5 miljoen online
[ Voor 9% gewijzigd door SL65 op 17-11-2010 20:11 ]
Weer 100 items verzamelen

Ik ga me de komende weken wel vermaken met AC: Brotherhood.
[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 17-11-2010 23:59 ]
Je kan ze gelukkig boosten in een private match.Fatal Mind schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:17:
Dat is nou weer ruk dat er online trophies in zitten.. als ik ergens hekel aan heb...
zo heb deze 2 trophies net gehaald:
Needle in a Haystack:
Kill your target while being hidden in a hay bale (Multiplayer Only).
Strong Closer:
Take the lead 10 seconds before the end of the session and win the game (Multiplayer Only).
Alle bonus/challenges 1x te halen gaat best lang duren denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 17-11-2010 23:25 ]
Ja. Kon het spel vanmiddag al ophalen bij Gamemania.Fatal Mind schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:34:
Hmmm, jij heb hem al binnen begrijp ik ? ik hoop de mijne morgen te krijgen van mediaoffer, was al wel verzonden, ff afwachten dan maar.
Maybe kunnen we later deze week een paar trophies samen halen?
You can buy maps for the feathers and Borgia flags after you've beaten the game

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 18-11-2010 00:02 ]
Da's helemaal geen slecht idee, ik weet niet hoe het zit met voicechat enzo, gebruik dat niet veel,Ike. schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:53:
[...]
Ja. Kon het spel vanmiddag al ophalen bij Gamemania.
Maybe kunnen we later deze week een paar trophies samen halen?
[...]
Heb de game ondertussen ook binnen
'kweet niet of je al in m'n friendslist staat, maar voeg me anders maar ff toe, id staat in m'n sig.
[ Voor 16% gewijzigd door Fatal Mind op 18-11-2010 13:11 ]
Nu alleen nog alle challenges (schijnt het lastigste te zijn), en de 3 online trophies. Volgens mij is er niemand hier op GoT die Vancouver 2010 heeft ofwel? Dan ga ik maar even op ps3trophies.org kijken.
Overigens jammer. Want het spel (vooral Skieën) is écht goed uitgewerkt, het speelt heerlijk! Lekker naar beneden zoeven. Vooral tijdens de Snowboard afdaling voel ik me net Nicolien Sauerbreij.
Ik zal even zoeken of ik hem nog heb.LuPo schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:39:
Inmiddels alle 14 disciplines op Gold met Vancouver 2010. De meeste waren goed te doen. Ook de trophy met 4 controllers al gehaald (2 Dual Shocks en 2 Move Motion Controllers).
Nu alleen nog alle challenges (schijnt het lastigste te zijn), en de 3 online trophies. Volgens mij is er niemand hier op GoT die Vancouver 2010 heeft ofwel? Dan ga ik maar even op ps3trophies.org kijken.
Overigens jammer. Want het spel (vooral Skieën) is écht goed uitgewerkt, het speelt heerlijk! Lekker naar beneden zoeven. Vooral tijdens de Snowboard afdaling voel ik me net Nicolien Sauerbreij.
Ah, zou leuk zijn!leech1984 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:10:
[...]
Ik zal even zoeken of ik hem nog heb.
Verwijderd
Jep, dan ga ik mijn Platinum en Rank 10 aanschouwen en daarna maar eens Black Ops kopen.SL65 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:09:
[...]
Nice, alleen nog maar Wanted voor de platinum?
Mooi, maar je staat nog niet in de startpost of wel?Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:42:
[...]
Jep, dan ga ik mijn Platinum en Rank 10 aanschouwen en daarna maar eens Black Ops kopen.
Als ik automatisch inlog lukt dat niet en krijg ik deze melding:
An error has occurred.
(80023017)
Meer mensen die dit plots hebben?
PSN: Von_Smallhausn
Verkeerde topic,Mon0lith schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:21:
Is bij jullie ook Playstation netwerk down?
Als ik automatisch inlog lukt dat niet en krijg ik deze melding:
An error has occurred.
(80023017)
Meer mensen die dit plots hebben?
check: http://nl.playstation.com...voor-PlayStation-Network/
Best verslavend spel!
Nu alleen nog even de drie online trophies halen en ik ben weer klaar. Wil iemand anders hier nog graag in de sneeuw? DM dan even.
Heb je hem nog in je bezit?leech1984 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:10:
[...]
Ik zal even zoeken of ik hem nog heb.
Ik vind de standaard trophy-card mooier.
Sinds 30 mins ben ik ook level 15LuPo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:31:
[...]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Gefeliciteerd joh! Krijgen wij nu een strijd om de laatste podiumplek?Meelobee schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:18:
[...]
Sinds 30 mins ben ik ook level 15Heb net de single player mode van Spit/Second uitgespeeld. Nu nog een paar online trophies (bleh!) en dan heb ik em platinum, hopelijk net voordat GT5 uitkomt
Sinned123 gaat me waarschijnlijk helpen om Vancouver 2010 platinum te halen.
Heb in twee keer 3 uurtjes alle offline-trophies gehaald.
Schiet lekker op de laatste tijd. Iemand interesse?
PSN: Bellerophon-
Als je 1e, 2e, 3e of 4e word krijg stijg je in rank, maar als je 5e of lager word verlies je weer ranks. Gister iets van 10 potjes gespeeld, een aantal keer in de top 3 gereden maar ook een aantal keer helemaal weg gereden door de concurentie. Resultaat: ik sta nog steeds op rank 99.
Ik kwam laatst een spel tegen, een oudere shooter, waarin je in de online ranking in de wereldwijde top 100 moet komen voor een trophy...Meelobee schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:08:
Aarggg! wat haat ik online trophies...
Veel succes. Schier onmogelijk als het spel volop gespeeld wordt, maar ook na een jaar vrijwel onmogelijk daar er zelden tot nooit iemand meer online is...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik zoek vantevoren vaak even op of de trophies nog te doen zijn. Overigens heb ik ook een aantal spellen die ik wel heb gekocht terwijl ik weet dat ik de platinum nooit ga halen. Maar dan speel ik gewoon zo ver mogelijk door.AllSeeyinEye schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:23:
[...]
Ik kwam laatst een spel tegen, een oudere shooter, waarin je in de online ranking in de wereldwijde top 100 moet komen voor een trophy...
Veel succes. Schier onmogelijk als het spel volop gespeeld wordt, maar na een jaar vrijwel onmogelijk daar er zelden tot nooit iemand meer online is...
Ik speel spellen primair omdat ik ze leuk vind. Een spel waarvan ik weet dat ik het niet leuk vind zal ik, ongeacht het aantal (makkelijke) trophies, niet spelen. Dat ik door het trophy systeem de spellen die ik speel in de meeste gevallen maximaal speel (binnen de mogelijkheden qua tijd/gezin etc), komt mijn spelplezier (en de kosten, scheelt aanzienlijk in aantal spellen dat ik koop) alleen maar ten goedeLuPo schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:46:
[...]
Ik zoek vantevoren vaak even op of de trophies nog te doen zijn. Overigens heb ik ook een aantal spellen die ik wel heb gekocht terwijl ik weet dat ik de platinum nooit ga halen. Maar dan speel ik gewoon zo ver mogelijk door.
Zo ben ik al een ruim jaar bezig met Sacred 2 (wel met tussenpozen van enige maanden), maar dat spel blijft me plezieren. Zit nu ruim 300 uur speltijd in (bovenop zo'n 300 uur op de pc versie), en er zal voor de platinum nog wel zo'n 100 uur speltijd in gaan zitten. Maar het is er wel een die ik hoe dan ook ooit zal gaan halen. Kwestie van tijd
De moeilijkste trophies én de online trophies heb ik vorig jaar al gehaald
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Eens. Ik speel al mijn spellen ook maximaal. Vergeleken met anderen heb ik, net als jij, weinig spellen gespeeld (~30), maar wel allemaal >75% trophies. Dus alle spellen zeer intensief gespeeld en pas weer een nieuw spel starten als ik over de voorgaande tevreden ben.AllSeeyinEye schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:56:
[...]
Ik speel spellen primair omdat ik ze leuk vind. Een spel waarvan ik weet dat ik het niet leuk vind zal ik, ongeacht het aantal (makkelijke) trophies, niet spelen. Dat ik door het trophy systeem de spellen die ik speel in de meeste gevallen maximaal speel (binnen de mogelijkheden qua tijd/gezin etc), komt mijn spelplezier (en de kosten, scheelt aanzienlijk in aantal spellen dat ik koop) alleen maar ten goede
[...]
Twee uitzonderingen bij mij: Resistance 2 (0%) én Motorstorm: Pacific Rift (0%). Maar daar kom ik t.z.t nog wel aan toe.
wat een onzin zeg, na verloop van tijd staan de beste 100 spelers/cheaters bovenaan en kan je de trophy halen dus vergeten... lekker dan.AllSeeyinEye schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:23:
[...]
Ik kwam laatst een spel tegen, een oudere shooter, waarin je in de online ranking in de wereldwijde top 100 moet komen voor een trophy...
Veel succes. Schier onmogelijk als het spel volop gespeeld wordt, maar ook na een jaar vrijwel onmogelijk daar er zelden tot nooit iemand meer online is...
Dat is Killzone 2 als ik me niet vergis.AllSeeyinEye schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:23:
[...]
Maar daar moet je in de wekelijkse top100 zitten voor de trophy.
Overall top100 is simpelweg onmogelijk na een tijdje.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik had de snelste auto die in split/Second zit en een aantal van de tegenstanders reden in een auto die je meteen in het begin van het spel krijgt. Deze kan een stuk minder hard als de auto die ik had en toch kon ik ze met geen mogelijkheid voorbij komen. Zelfs niet als ik de baan foutloos reed...
Opzich kan ik best goed tegen m'n verlies, maar als ik zie hoe hard de tegenstanders bij me wegreden ga ik toch echt twijfelen of ze wel eerlijk spelen..
Zijn er in Split/Second geen power-ups en dergelijken? Misschien dat het verschil 'em daarin zat. Als dat niet het geval is lijkt het me ook heel vreemd.Meelobee schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:36:
Hoe makkelijk is het om te cheaten in games?
Ik had de snelste auto die in split/Second zit en een aantal van de tegenstanders reden in een auto die je meteen in het begin van het spel krijgt. Deze kan een stuk minder hard als de auto die ik had en toch kon ik ze met geen mogelijkheid voorbij komen. Zelfs niet als ik de baan foutloos reed...
Opzich kan ik best goed tegen m'n verlies, maar als ik zie hoe hard de tegenstanders bij me wegreden ga ik toch echt twijfelen of ze wel eerlijk spelen..
Maar ik heb nog het eea zitten lezen en blijkbaar is het een combinatie van bugs en slechte verbindingen.
Spelers die zoveel harder gaan hebben blijkbaar een auto uit een DLC pack en die worden als standaard auto weer gegeven als je de pack zelf niet hebt. Daarnaast zijn er veel problemen met de verbinding, waardoor spelers onder de baan rijden of juist boven de baan zweven...
Jammer, ik heb er aardig wat tijd in zitten om de single player uit te spelen, en nou kan ik waarschijnlijk de platinum niet halen door dat de game online zo crap is.
ZaanLan.nl
We kunnen ook wel wat vaker afspreken om met elkaar te gamen. Dat gebeurt (naar mijn idee) nog vrij weinig. Ik vind het bijvoorbeeld wel vet om af en toe eens LBP met 4 man te doen. Dikke schik is dat altijd.
[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 23-11-2010 10:39 ]
Gebrek aan tijd voor het forum/topic).
Wanneer het wat rustiger is, zal ik hier wel wat meer posten.
Vind het echt jammer dat het spel MP trophies heeft. Ik snap waarom spellen een 'reach level X in Multiplayer' trophy hebben maar waarom MP trophies die bijna niet te halen zijn zonder te 'boosten' ???
De 'Role Model' & 'Abstergo Employee of the Month' trophy zijn echt te lastig om te halen. (zonder te boosten)
Zouden de spelletjesmakers niet doorhebben dat een makkelijke platinum trophy zorgt voor meer verkopen?
[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 23-11-2010 16:46 ]
Dan ben je lekker bezig geweest in die paar daagjes, heb zelf ook best zitten spelen, maar zit ondertussen op zo'n 40%, gisteren niet kunnen spelen omdat ik nieuwe audio gekocht had ( versteker + speakers ) die uiteindelijk niet voldoet... dag aan verspilt...Ike. schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:38:
Ik heb nu 90% (44/51) van trophies van AC: Brotherhood.
Vind het echt jammer dat het spel MP trophies heeft. Ik snap waarom spellen een 'reach level X in Multiplayer' trophy hebben maar waarom MP trophies die bijna niet te halen zijn zonder te 'boosten' ???
De 'Role Model' & 'Abstergo Employee of the Month' trophy zijn echt te lastig om te halen. (zonder te boosten)
Zouden de spelletjesmakers niet doorhebben dat een makkelijke platinum trophy zorgt voor meer verkopen?
Wat heb je gekocht dan? Ik heb twee weken terug zelf ook nieuwe audio gekocht. Ben er zeer content mee.Fatal Mind schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:07:
[...]
Dan ben je lekker bezig geweest in die paar daagjes, heb zelf ook best zitten spelen, maar zit ondertussen op zo'n 40%, gisteren niet kunnen spelen omdat ik nieuwe audio gekocht had ( versteker + speakers ) die uiteindelijk niet voldoet... dag aan verspilt...

geen nieuwe trophy cards toegevoegd (er heeft zich niemand in het topic gemeld met zijn trophy card sinds de laatste update)
LuPo heeft de 3e plaats van Meelobee overgenomen!
NinTeNdO_FrEaK komt de top10 binnen te koste van Sinned123
AllSeeyinEye schiet met stip van plaats 25 naar 17
Een onkyo set van zo'n 250 eurie, relatief goedkoop natuurlijk voor versterker + speakers, geluid wat eruit kwam via me htpc was verbluffend netjes ( naar mijn standaard ) maar de versterker gaf alles door aan de tv, dus video en audio, en daar schiet ik niks mee op, aangezien het feit dat m'n optische poort van m'n ps3 kapot is ( de connector zelf ), ik wil dat de video doorgaat naar m'n tv, en dat de versterker gewoon direct het geluid afhandelt. Maar dat blijkt nogal lastig te zijn...LuPo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:14:
[...]
Wat heb je gekocht dan? Ik heb twee weken terug zelf ook nieuwe audio gekocht. Ben er zeer content mee.
Is de doorgang niet uit te zetten dan?Fatal Mind schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:55:
[...]
Een onkyo set van zo'n 250 eurie, relatief goedkoop natuurlijk voor versterker + speakers, geluid wat eruit kwam via me htpc was verbluffend netjes ( naar mijn standaard ) maar de versterker gaf alles door aan de tv, dus video en audio, en daar schiet ik niks mee op, aangezien het feit dat m'n optische poort van m'n ps3 kapot is ( de connector zelf ), ik wil dat de video doorgaat naar m'n tv, en dat de versterker gewoon direct het geluid afhandelt. Maar dat blijkt nogal lastig te zijn...
Heb ook een Onkyo (PR-SC886) en kan gewoon kiezen om het wel of niet door te laten gaan.
Back on topic,
Weet niet of je inmiddels al wat opgeschoten bent met je online rank, maar ik heb de platinum heel simpel gehaald. Online moet je gewoon Survival gaan doen! Snelheid is niet alles in die mode, je moet gewoon eentje hebben die redelijk snel is, maar ook nog eens redelijk stevig en die lekker stuurt. Ik had volgens mij altijd 2e of 3e auto van rechts, was een redelijk klein autootje! Als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt win je makkelijk en zo schieten je punten omhoog!Meelobee schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:35:
nope geen powerups die je snelheid verhogen. (je kan wel draften bij een voorligger om zo harder te gaan.)
Maar ik heb nog het eea zitten lezen en blijkbaar is het een combinatie van bugs en slechte verbindingen.
Spelers die zoveel harder gaan hebben blijkbaar een auto uit een DLC pack en die worden als standaard auto weer gegeven als je de pack zelf niet hebt. Daarnaast zijn er veel problemen met de verbinding, waardoor spelers onder de baan rijden of juist boven de baan zweven...
Jammer, ik heb er aardig wat tijd in zitten om de single player uit te spelen, en nou kan ik waarschijnlijk de platinum niet halen door dat de game online zo crap is.
Maar ik heb de online alleen voor de trophy gedaan, want voor de rest is het bagger. Andere spelers vinden deed hij overdag bijna niet, 's avonds ook niet altijd, dus ik had mazzel als ik een paar potjes met een groep van meer dan 3 personen kon spelen!
Heb nu alle SP trophies behalve 'Perfect Recall'.
Svennie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:39:
[afbeelding]
geen nieuwe trophy cards toegevoegd (er heeft zich niemand in het topic gemeld met zijn trophy card sinds de laatste update)
LuPo heeft de 3e plaats van Meelobee overgenomen!
NinTeNdO_FrEaK komt de top10 binnen te koste van Sinned123
En het ziet er trouwens niet naar uit dat ik er ooit nog in kom.
Sommigen gaan echt hard zeg.
Sequence 3 word aangeraden voor die trophy, al zou je natuurlijk ook de sequence kunnen doen waar je meeste sync in heb.Ike. schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:13:
Net de laatste van de 101 Borgia flags gevonden in AC: Brotherhood. Gelukkig kan je in dit deel als je het verhaal hebt uitgespeeld de lokaties van bijna alle flags unlocken/kopen. Lastigste 2 (Ik zou ze nooit gevonden hebben zonder youtube) zijn verstopt in de laatste shrine/tombe Basillica di San Pietro.
Heb nu alle SP trophies behalve 'Perfect Recall'.
Heb zelfs met brotherhood net de laatste viewpoint gedaan, heb nu eindelijk de hele map. de even orde op zaken stellen.
[ Voor 9% gewijzigd door Fatal Mind op 25-11-2010 22:35 ]
Ik weet nog niet welke sequence ik 100% ga proberen te halen, zal morgen mijn stats eens bekijken. tijdens het spelen heb ik echt 0x gekeken naar wat je moest doen om 100% sync te halen.Fatal Mind schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:29:
[...]
Sequence 3 word aangeraden voor die trophy, al zou je natuurlijk ook de sequence kunnen doen waar je meeste sync in heb.
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 25-11-2010 22:54 ]
Svennie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:39:
[afbeelding]
Het resultaat van een klein beetje meer tijd ten opzichte van het afgelopen jaar
Helaas komt de drukkere periode er weer aan, dus zal niet met stip nogmaals doorknallen...
dat geeft ons een kans jou weer in te halenAllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:50:
[...]
![]()
Het resultaat van een klein beetje meer tijd ten opzichte van het afgelopen jaar![]()
Helaas komt de drukkere periode er weer aan, dus zal niet met stip nogmaals doorknallen...
Heb het inmiddels niet meer geprobeerd (GT5 is uit!) maar dit zal ik onthouden voor als ik em weer speel, thanks!Haazzz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:18:
[...]
Weet niet of je inmiddels al wat opgeschoten bent met je online rank, maar ik heb de platinum heel simpel gehaald. Online moet je gewoon Survival gaan doen! Snelheid is niet alles in die mode, je moet gewoon eentje hebben die redelijk snel is, maar ook nog eens redelijk stevig en die lekker stuurt. Ik had volgens mij altijd 2e of 3e auto van rechts, was een redelijk klein autootje! Als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt win je makkelijk en zo schieten je punten omhoog!
Maar ik heb de online alleen voor de trophy gedaan, want voor de rest is het bagger. Andere spelers vinden deed hij overdag bijna niet, 's avonds ook niet altijd, dus ik had mazzel als ik een paar potjes met een groep van meer dan 3 personen kon spelen!
[ Voor 191% gewijzigd door JT888 op 26-11-2010 14:38 ]
Nog veel leuker is (voor mij althans) dat ik het maximale uit de spellen die ik koop probeer te halen, daarbij gestimuleerd door het vooruitzicht van een platinum of 100%. Het vergelijken met anderen (oftewel, het 'whoren' of egostrelen) is slechts bijzaakJT888 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:22:
Heb de PS3 pas weer in bezit sinds 2 weken dus ik heb nog niet zo heel veel trophies eerst dacht ik wat moet ik met die dingen maar eigenlijk is het best leuk om te vergelijken met andere mensen zoals friends en tweakers.
even jaFatal Mind schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 20:19:
Yay, AC Brotherhood uitgespeeld, nu nog '' even '' platinum maken...
Om level 50 te halen ben je wel een uurtje of 30 bezig. Gelukkig is de multiplayer erg goed!
We zouden de 'Abstergo Employee of the Month' trophy (Get every single bonus at least once) samen voor een groot deel kunnen halen enige wat je niet in een private match kan halen zijn de 'end bonuses', de 'Extreme Variety' is de lastigste bonus in het spel.
Strong Closer & Needle in a Haystack kan ik je ook wel mee helpen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 27-11-2010 22:03 ]
Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:
Meer dan 50 posts op het forum.
Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3 Game topics.
Prima, moeten we maar ff paar uurtjes voor plannen doen, voeg me ff toe op psn ?Ike. schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:59:
[...]
even ja![]()
Om level 50 te halen ben je wel een uurtje of 30 bezig. Gelukkig is de multiplayer erg goed!
We zouden de 'Abstergo Employee of the Month' trophy (Get every single bonus at least once) samen voor een groot deel kunnen halen enige wat je niet in een private match kan halen zijn de 'end bonuses', de 'Extreme Variety' is de lastigste bonus in het spel.
Strong Closer & Needle in a Haystack kan ik je ook wel mee helpen.
ik zal je straks toevoegen.Fatal Mind schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:29:
[...]
Prima, moeten we maar ff paar uurtjes voor plannen doen, voeg me ff toe op psn ?
Manhunt is de beste modus om XP te halen. ik haal nu gemiddeld 8.000 XP
[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 28-11-2010 15:55 ]
Verwijderd
is die een beetje goed dead rising 2 wil hem ook kopen, maar weet niet wat ik als eerst wilVerwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:00:
Zo, nu na 4/5 weken mijn PS3 en TV weer terug, verdomde renovaties.Dead Rising 2 gekocht, erg vermakelijke game.
of een vermakelijk spel zoals dead rising ofzo
of GT5
Whehe, moet je eerlijk bekennen, heb heel de multiplayer nog niet aangeraakt, kijken of ik daar vandaag aan toekomIke. schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:53:
[...]
ik zal je straks toevoegen.
Manhunt is de beste modus om XP te halen. ik haal nu gemiddeld 8.000 XP
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
LBP platinum halen en ook nog de Yatta trophy halen.
Van LBP moet ik nog wat prizebubbles halen en nog steeds een spel met 4 spelers spelen... Dus ik ga binnenkort wat berichten versturen
Beiden al accomplished.Bellerophon schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:11:
Doel voor dit jaar
LBP platinum halen en ook nog de Yatta trophy halen.
Van LBP moet ik nog wat prizebubbles halen en nog steeds een spel met 4 spelers spelen... Dus ik ga binnenkort wat berichten versturen
Mijn doel voor dit jaar is Dead Space platinum halen.

Heeft iemand van jullie de online trophies van Critter Crunch nog niet gehaald? Ik heb ze nog niet en zou ze graag met iemand willen boosten.
ik wil wel helpen. In 5 min. kan je de 2 MP trophies halenLuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:43:
[...]
Heeft iemand van jullie de online trophies van Critter Crunch nog niet gehaald? Ik heb ze nog niet en zou ze graag met iemand willen boosten.
Ik streef naar het voltooien van Sacred 2. Nog andere aanwezigen hier die dat spelen?? (i know, het spel heeft een eigen topic op GoT, maar da's zo goed als dood... )LuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:43:
[...]
Mijn doel voor dit jaar is Dead Space platinum halen.
Daarom ga ik jou ook lastig vallen met het behalen van die trophiesLuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:43:
[...]
Beiden al accomplished.![]()
Mijn doel voor dit jaar is Dead Space platinum halen.![]()
Moet ze ook nog halen van CritterCrunch

Ik zag dat jij ze al had gehaald inmiddels. Ik had je berichtje nog wel gehad laatst, maar het is er niet echt van gekomen toen.Ike. schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:51:
[...]
ik wil wel helpen. In 5 min. kan je de 2 MP trophies halen
Het maakt mij niet uit met wie ik die trophies haal. Bellerophon heeft ze ook nog nodig zie ik hieronder.
Ik wil wel helpen hoor. Yatta moet je echt zelf doen, maar LBP ben ik wel voor in.Bellerophon schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:55:
[...]
Daarom ga ik jou ook lastig vallen met het behalen van die trophies![]()
Moet ze ook nog halen van CritterCrunch
Stuur je anders wel een berichtje op PSN voor Critter Crunch.
Yatta is echt een drama...LuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:12:
[...]
Ik zag dat jij ze al had gehaald inmiddels. Ik had je berichtje nog wel gehad laatst, maar het is er niet echt van gekomen toen.
Het maakt mij niet uit met wie ik die trophies haal. Bellerophon heeft ze ook nog nodig zie ik hieronder.![]()
[...]
Ik wil wel helpen hoor. Yatta moet je echt zelf doen, maar LBP ben ik wel voor in.
Stuur je anders wel een berichtje op PSN voor Critter Crunch.

Voor LBP en Critter Crunch ga ik even een berichtje versturen
Moet nog steeds 4 levels van LBP spelen zonder dood te gaan voor platinum
[ Voor 37% gewijzigd door Ike. op 29-11-2010 13:10 ]
Ik zit nu op 32% en moet 'm 75% completen. Wordt nog een aardige kluif; wel een leuk spel, dus geen probleem! Critter crunch is online goed te doen; je moet 60 punten halen voor level 5. voor een overwinning krijg je er 5 en een verlies 1. Als je de rest van de trophies al hebt ben je skilled genoeg om van de noobies te winnen... Boosten mag ook natuurlijk, maar achieven voelt meestal net iets beter dan boosten
Mijn doel is Heavy Rain en Uncharted 2 nog eens platinum te halen.
Als je wat tijd hebt zijn die twee games goed te doen.onox schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:22:
Ik wil ook graag meehelpen met LBP
Mijn doel is Heavy Rain en Uncharted 2 nog eens platinum te halen.
Vanavond de online trophies voor Critter Crunch gehaald. Ik had al van een onbekende gewonnen, die ging er daarna gelijk vandoor. Tot level 5 even geboost met Svennie.
100% voltooien (trophy's?) of met 1 karakter?AllSeeyinEye schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:55:
[...]Ik streef naar het voltooien van Sacred 2. Nog andere aanwezigen hier die dat spelen?? (i know, het spel heeft een eigen topic op GoT, maar da's zo goed als dood... )
Ik heb het spel ook gespeeld, maar het bevriezen van het beeld en het oneindige laden maakten het spel wel minder aantrekkelijk. Voor de rest prima game!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Sorry was bezig met de CE van Fallout New VegasLuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:33:
[...]
Als je wat tijd hebt zijn die twee games goed te doen.
Vanavond de online trophies voor Critter Crunch gehaald. Ik had al van een onbekende gewonnen, die ging er daarna gelijk vandoor. Tot level 5 even geboost met Svennie.
Geen probleem hoor.Bellerophon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:15:
[...]
Sorry was bezig met de CE van Fallout New VegasDie ging even voor Critter Crunch en LBP
Er is eigenlijk altijd wel iemand om mee te spelen.
Ja zekerLuPo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:43:
[...]
Geen probleem hoor.
Er is eigenlijk altijd wel iemand om mee te spelen.

ik snapte nog weinig van het spel, werd door LuPo helemaal weggespeeld, heb er 2 echt gewonnen tegen een stuk of 10 verloren, daarna ging LuPo bewust verliezen gelukkig. De trophies zijn binnenLuPo schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:33:
[...]
Ik snapte eerst ook niets van het spel hoor. Zodra je de 'Adventure-mode' gaat spelen wordt alles stapje voor stapje uitgelegd. En ik werd online het eerste potje zelf helemaal weggespeeld door iemand anders.Svennie schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:22:
[...]
ik snapte nog weinig van het spel, werd door LuPo helemaal weggespeeld, heb er 2 echt gewonnen tegen een stuk of 10 verloren, daarna ging LuPo bewust verliezen gelukkig. De trophies zijn binnen
Ik speelde trouwens om de beurt met m'n vriendin.
100% voor de trophyOPSLAGHOND schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:06:
[...]
100% voltooien (trophy's?) of met 1 karakter?
Ik heb het spel ook gespeeld, maar het bevriezen van het beeld en het oneindige laden maakten het spel wel minder aantrekkelijk. Voor de rest prima game!
Moet er nog maar een paar:
- platinum moeilijkheid (goud)
- niobium moeilijkheid (goud)
- 1000 potions drinken (dat is een moeilijke voor me daar mijn builds over het algemeen weinig damage nemen en snel health terug opbouwen, ben mezelf dus aan het 'trainen' om bij iedere schade een potion te drinken)
- nog 3 characters naar level 15 tillen (1 staat op 14, 1 op 12 en 1 op 1)
- nog een uitgebreid rondje over de kaart om alle dorpen/stadjes te bezoeken, alle tempels mee te pakken en gelijktijdig 50% van de kaart te ontdoen van de FoW.
edit:
freezes heb ik wel eens, maar niet bijzonder vaak. Heb mezelf aangeleerd om iedere paar minuten even snel te saven en dan heb je er geen problemen meer mee.
Laadtijden vind ik niet storend, duurt maximaal 10 seconden...
edit 2:
Inmiddels ook de inquisitor naar lvl 15, 2 more to go waarvan 1 op lvl 8 zit
Als het een beetje mee zit met de beschikbare tijd zou ik in 2010 deze platinum op zak moeten hebben (de eerste GoTter?)
[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-12-2010 09:39 ]
Ik hoef al tijden nog maar 1 trophy voor platinum, dat is die dat je level 50 keer gespeeld moet zijn. (Ik moet er nog 28).
Het zijn korte levels dus alleen even 1 level finishen is genoeg.
Heb al flink gespamd in het spel zelf, maar het schiet niet op
Thanks!
PSN: Lenny004
Anders even aanmelden bij ps3trophies.org en dan in het H4H fora (Heart 4 Heart)LennyLL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:30:
Zouden jullie mij ook keertje kunnen helpen in LBP??
Ik hoef al tijden nog maar 1 trophy voor platinum, dat is die dat je level 50 keer gespeeld moet zijn. (Ik moet er nog 28).
Thanks!![]()
als ik er aan denk dan wil ik je lvls wel spelen vanavond (het beste is om even een PSN berichtje te sturen anders vergeet ik weer).LennyLL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:30:
Zouden jullie mij ook keertje kunnen helpen in LBP??
Thanks!![]()
ik heb die hartjes gekregen door veel H4H berichtjes achter te laten. Ik heb gezocht op H4H in de titel van een lvl, dat helpt ook, die mensen geven meestal ook echt hartjes terug, heb ook in mijn eigen lvl naam en beschrijving H4H gezet zodat je ook mensen trekt die dan jou een hartje en H4H berichtje geven.
EDIT: heb je lvls gespeeld en ge-heart.