Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
LennyLL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:30:
Zouden jullie mij ook keertje kunnen helpen in LBP??
Ik hoef al tijden nog maar 1 trophy voor platinum, dat is die dat je level 50 keer gespeeld moet zijn. (Ik moet er nog 28).
Het zijn korte levels dus alleen even 1 level finishen is genoeg.
Heb al flink gespamd in het spel zelf, maar het schiet niet op :(

Thanks! :*)

PSN: Lenny004
Ik heb ook je lvl gespeeld. Mij ook graag hearten please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
onox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 05:18:
[...]
Ik heb ook je lvl gespeeld. Mij ook graag hearten please :)
ik zal vanavond eens kijken of ik jou lvl's ook geheart heb maar ik dacht van wel, nog meer mensen die een hartje nodig hebben, als ik dan toch bezig ben

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:30

Ankh

|true

Zow ook even een ID aangemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Mystery-home.png
Ben sinds een week nu bezig en ga eerst alle huidige games uitspelen. :-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Is het wellicht een idee om een groeps DM of per e-mail of op het eerder al genoemde en daartoe bestemde H4H forum voor LBP hearts etc te maken? Inmiddels bijna een pagina LBP afspraken die nogal off topic zijn...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:50:
Is het wellicht een idee om een groeps DM of per e-mail of op het eerder al genoemde en daartoe bestemde H4H forum voor LBP hearts etc te maken? Inmiddels bijna een pagina LBP afspraken die nogal off topic zijn...
Niet echt off topic want het gaat over trophies halen, er is ook een LBP topic ;)
Daar deden we 'vroeger' alle dates regelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 03-12-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 14:02
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:50:
Daarom heb ik ook bij de Got-PS3 clan een LBP-topic geopend om dat te regelen.
Helaas zijn we met die clan niet meer erg actief! Daarom heeft dat topic daar ook niet echt veel geholpen. Is bijvoorbeeld iedereen in dit topic wel lid van de clan?
(Sommigen al wel zag ik)

Daar kunnen we per spel een topic aanmaken wat misschien beter werkt om elkaar te helpen met de trophies. Mocht je er nog niet bij zitten zie dan het PS3-ervaringen topic om te zien hoe je kunt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LennyLL schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:23:
[...]

Daarom heb ik ook bij de Got-PS3 clan een LBP-topic geopend om dat te regelen.
Helaas zijn we met die clan niet meer erg actief! Daarom heeft dat topic daar ook niet echt veel geholpen. Is bijvoorbeeld iedereen in dit topic wel lid van de clan?
(Sommigen al wel zag ik)

Daar kunnen we per spel een topic aanmaken wat misschien beter werkt om elkaar te helpen met de trophies. Mocht je er nog niet bij zitten zie dan het PS3-ervaringen topic om te zien hoe je kunt joinen.
offtopic:
Ben jij Lenny uit TVOH? :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/AllSeeyinEye.png
Level 12 op zak en de platinum van Sacred 2 komt steeds dichterbij, inmiddels 82%. Nog 1 gouden (doorspelen op platinum moeilijkheid), 1 zilveren (die is bijna in the pocket), 4 bronzen (1x de laatste class tot lvl 15 spelen, 3x met een trophy guide de kaart over rennen op zoek naar alle stadjes en tempels) en ik ben er! Zoals het er nu uit ziet, gaat dat dit jaar lukken

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-12-2010 10:45 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
PSN maar geupdate

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/SL65R.png

[ Voor 18% gewijzigd door SL65 op 06-12-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Update de PS3 automatisch bij het behalen van een trophy naar de server? of moet dit altijd handmatig gebeuren? Want van het weekend een grote inhaal slag gemaakt, maar ik zie er niet bij staan...

Blijkbaar moet je op website ook een update opgeven... Handmatig dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Ankh op 06-12-2010 14:53 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ankh schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:46:

Blijkbaar moet je op website ook een update opgeven... Handmatig dus.
Klopt. Eerst je trophies 'syncen' op je PS3 en daarna je 'draagbare ID' bijwerken op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Nog 1tje verwijderd van een persoonlijke mijlpaal.
Helaas schiet het niet erg meer op, Gran Turismo is n.l. niet erg scheutig met de Throphy's ;(
Maar wel een gaaf spel (behalve die race met die verdomde VW T1 busjes, die mogen ze wat mij betreft
stuk voor stuk ritueel verbranden :X )

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/klont.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ben nou best lekker bezig met AC Brotherhood, voor de singleplayer nog 3 trophies, en voor de online nog zo'n 5, maar dat online gebeuren is best leuk, dus dat komt wel goed, alleen jammer dat de matchmaking zo slecht in elkaar zit... zit hier gewoon weer eens 10 minuten te wachten tot er game gestart word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Fatal Mind schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:45:
Ben nou best lekker bezig met AC Brotherhood, voor de singleplayer nog 3 trophies, en voor de online nog zo'n 5, maar dat online gebeuren is best leuk, dus dat komt wel goed, alleen jammer dat de matchmaking zo slecht in elkaar zit... zit hier gewoon weer eens 10 minuten te wachten tot er game gestart word...
Multiplayer van Brotherhood is echt super goed. 8)

Vandaag per toeval de Role Model trophy gekregen. *O*
Ook de Triple Escape bonus gehaald, ik moet denk ik alleen nog de Extreme Variety bonus voor de 'Abstergo Employee of the Month' trophy maar die is zo goed als onmogelijk te halen zonder een goede 'boostparty' van minimaal 4 spelers. |:(

Eindelijk de Yatta! trophy gehaald + platinum voor Sega Mega Drive Ultimate Collection.

[ Voor 45% gewijzigd door Ike. op 10-12-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamen staat op dit moment op een erg laag pitje. Toch een persoonlijke mijlpaal gehaald! De 1500 trophies gepasseerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Svennie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:19:
[...]

ik zal vanavond eens kijken of ik jou lvl's ook geheart heb maar ik dacht van wel, nog meer mensen die een hartje nodig hebben, als ik dan toch bezig ben
Ik heb ook nog wel wat hartjes nodig en een aantal mensen die mijn level willen spelen. Kort level.
Lenny ik voeg je wel ff toe en zal ff een level spelen.

Mijn psn:fiore187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Fatal Mind schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:45:
Ik moet ongeveer nog 50 vlaggen en dan heb ik alle sp trophys.

Multiplayer moet ik nog ff aan beginnen in de hoop platinum te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:30:
[...]

Multiplayer van Brotherhood is echt super goed. 8)

Vandaag per toeval de Role Model trophy gekregen. *O*
Ook de Triple Escape bonus gehaald, ik moet denk ik alleen nog de Extreme Variety bonus voor de 'Abstergo Employee of the Month' trophy maar die is zo goed als onmogelijk te halen zonder een goede 'boostparty' van minimaal 4 spelers. |:(
Netjes, ik geef je nog wel ff een gilletje voor een paar trophies, je zou me d'r zowiezo met eentje kunnen helpen.

Hoe zit dat met jouw btw ? qua matchmaking in Brotherhood... zit soms echt 10 minuten te wachten tot er eens een game gestart word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Fatal Mind schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:40:
[...]

Netjes, ik geef je nog wel ff een gilletje voor een paar trophies, je zou me d'r zowiezo met eentje kunnen helpen.

Hoe zit dat met jouw btw ? qua matchmaking in Brotherhood... zit soms echt 10 minuten te wachten tot er eens een game gestart word ?
Ik hoef nooit 10 min. te wachten. Als het langer dan een paar minuten duurt dan start in de search opnieuw.
Ik speel alleen Manhunt (leukste modus + meeste XP), misschien als je zoekt voor alleen Manhunt matches dat je sneller verbinding maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ike. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:44:
[...]

Ik hoef nooit 10 min. te wachten. Als het langer dan een paar minuten duurt dan start in de search opnieuw.
Ik speel alleen Manhunt (leukste modus + meeste XP), misschien als je zoekt voor alleen Manhunt matches dat je sneller verbinding maakt?
Kan het allicht proberen, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Weer aan het thropy hunten geslagen, hoop voor het einde van het weekend in lvl13 te zitten.
Ben bezig met de The Sly Collection, had het nooit gespeeld op de ps2 en het is echt super goed.
Platforming games ala prince of persia denk ik, maar met een coolere setting.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Yay, net laatste singleplayer trophy gehaald van AC Brotherhood, nu nog paar online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sackboy's Prehistoric Moves is best een geinig spelletje. Ik heb alleen geen navigation controller dus ik moet het samenspelen met mijn vriendin. Gaat niet altijd even soepel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:56:
Sackboy's Prehistoric Moves is best een geinig spelletje. Ik heb alleen geen navigation controller dus ik moet het samenspelen met mijn vriendin. Gaat niet altijd even soepel. :P
Navigatie controller lijkt niet te werken met Prehistoric Moves...
Net even geprobeerd maar Prehistoric Moves herkend de controller niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Zo eindelijk lvl13, heeft mij eigenlijk te lang geduurt.
Maarja wat wil je, hebt volgens mij 8 volledige plats nodig per level.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:09:
[...]

Navigatie controller lijkt niet te werken met Prehistoric Moves...
Net even geprobeerd maar Prehistoric Moves herkend de controller niet. |:(
Oh, da's slecht! :| Gelukkig dat ik zo'n ding dus nog niet heb. Volgens mij kun je die bijna nog nergens voor gebruiken ofwel?

Trouwens nog een leuk nieuwtje. Ik ben inmiddels de 1000 bronzen trophies gepasseerd. :Y
Het heeft een tijdje geduurd, want de bronzen trophies schieten bij mij maar niet op. Ik heb de minste bronzen trophies van alle spelers in de top tien. :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Heb de laatste tijd niet zoveel meer gespeeld, maar wil Heavy Rain (91%) en CoD spec ops (91%) toch wel platinum halen van de kerstvakantie :P

Verder vermaak ik me laatste tijd meer met psn games zoals Trine, Flight Control HD enz. iemand nog tips voor psn games?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bear schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:56:
Heb de laatste tijd niet zoveel meer gespeeld, maar wil Heavy Rain (91%) en CoD spec ops (91%) toch wel platinum halen van de kerstvakantie :P

Verder vermaak ik me laatste tijd meer met psn games zoals Trine, Flight Control HD enz. iemand nog tips voor psn games?
Critter Crunch is ook een leuk spelletje waar uren in gaan zitten. Verder vond ik Sam & Max wel leuk. Flower lijkt me ook een leuke titel. Sackboy's Prehistoric Moves is ook een voorbeeld (wel PS Move vereist).

Allemaal titels die bij het PS+ abonnement langs zijn gekomen. :P

Trine is inderdaad ook een goed spel, platinum is al binnen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Bear schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:56:
Peggle, dan kan misschien ik eindelijk de online trophies gaan halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolsnarf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:40:
[...]

Hahaha, als Peggle een keer gratis is op PS+ dan ga ik de online trophies met je halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Update wat mijn ontwikkelingen in de platinum voor Sacred 2 betreft:

nog een paar stappen lopen voor 50% van de kaart ontdekt (zilver)
nog een paar grafstenen lezen / tombes openen (brons)
nog 1 class naar lvl 15 brengen (brons)
nog iemand die me naar moeilijkheid Niobium boost (goud)
en de platinum is binnen.

de eerste 2 gaan in 1 run (ofwel: in zoektocht naar graven zal ik de laatste paar % van de kaart wel ontdekken)
de class naar lvl 15 is een uurtje of 3 a 4 werk
de boost naar niobium is (indien ik iemand vindt) in 1 minuut gedaan. Mocht dit niet lukken dan zo'n 15 uur speeltijd om platinum door te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik morgen Critter Crunch op 100% heb. Daarna ff Sackboy's Prehistoric Moves (nu 66%) afmaken. Ik ben ondertussen met Dead Space in chapter 8. Ik zie de platinum al blinken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Coolsnarf schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:40:
[...]

volgens mij heb ik peggle, als ik me een keer kan los rukken van Black Ops wil ik wel meehelpen met de trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:34:
[...]

volgens mij heb ik peggle, als ik me een keer kan los rukken van Black Ops wil ik wel meehelpen met de trophies.
Nou je het toch over Black Ops hebt. Die kost nu €40,- bij Free Record Shop. Ik weet niet of de aanbieding ook in de winkel geldig is. Sowieso wel online. ;)

Ik ga 'em in ieder geval even aanschaffen. Ik heb precies hetzelfde toen gedaan bij MW2, ook voor €40 euro gekocht toen hij een klein tijdje uit was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
op het intranet hier wordt FA:NV aangeboden voor 25,-, zit te twijfelen, wacht denk ik toch tot de goty er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend alle trophies voor Critter Crunch gehaald. Ik bleef steken bij één level van de challenge mode die super moeilijk was, uiteindelijk toch gelukt. :)

Vanavond nog maar even verder met Dead Space. Iemand die de platinum voor Dead Space al heeft en mij kan vertellen of ik na chapter 8 nog moeilijk stukken tegen ga komen? Volgens mij was het namelijk na level 8 allemaal vrij simpel tot het einde (op easy).

In ieder geval heb ik bij chapter 1 t/m 6 elke dag één chapter gedaan terwijl ik daarna in twee dagen de overige chapters allemaal heb gedaan (die gingen veel sneller volgens mij). Kan het mis hebben hoor! Maar ben wel benieuwd of er nog moeilijke stukken aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Ik heb de platinum van dead space; maar ik vond het allemaal wel goed te doen. Ik vond vooral de 1e playthrough op normal moeilijk in het begin. Als je eenmaal het systeem een beetje onder de knie hebt dan gaat het wel. Heb je voor de rest alle trophies al? Die met die stenen schieten en dat artifact oppakken enzo?

Gaan jullie eigenlijk altijd te werk met een roadmap enzo? Ik kijk tegenwoordig wel altijd even op www.ps3trophies.org ; daar hebben de meeste spellen wel een roadmap. Dan kijk ik even naar estimated time to plat; missable trophies, new game+ wel of niet, stacking difficulty trophies etc... Als ik dat dan weet ga ik de 1e playthrough gewoon genieten en mss IETS meer moeite doen voor een missable trophy. De 2e en eventueel 3e wordt genieten maar met een plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ike. schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:21:
[...]

Klopt. Eerst je trophies 'syncen' op je PS3 en daarna je 'draagbare ID' bijwerken op de website.
Jammer dat het niet automatisch gaat. :) Gistermiddag even een paar gegamed met bad company en weer 6 trophies erbij. Gaat toch best rap zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frenkovic schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:16:
Ik heb de platinum van dead space; maar ik vond het allemaal wel goed te doen. Ik vond vooral de 1e playthrough op normal moeilijk in het begin. Als je eenmaal het systeem een beetje onder de knie hebt dan gaat het wel. Heb je voor de rest alle trophies al? Die met die stenen schieten en dat artifact oppakken enzo?

Gaan jullie eigenlijk altijd te werk met een roadmap enzo? Ik kijk tegenwoordig wel altijd even op www.ps3trophies.org ; daar hebben de meeste spellen wel een roadmap. Dan kijk ik even naar estimated time to plat; missable trophies, new game+ wel of niet, stacking difficulty trophies etc... Als ik dat dan weet ga ik de 1e playthrough gewoon genieten en mss IETS meer moeite doen voor een missable trophy. De 2e en eventueel 3e wordt genieten maar met een plan!
Ja, alle trophies heb ik al behalve impossible playthrough. Ook moet ik die artifact inderdaad nog even oppakken. ;)

Ik kijk ook altijd even op ps3trophies.org, als dan blijkt dat het belangrijk is dat je iets op de eerste playthrough doet dan let ik daar even op. Verder is de eerste playthrough inderdaad puur genieten. Daarna zie ik de trophies wel weer een keer voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:40:
Update wat mijn ontwikkelingen in de platinum voor Sacred 2 betreft:

nog een paar stappen lopen voor 50% van de kaart ontdekt (zilver)
nog een paar grafstenen lezen / tombes openen (brons)
nog 1 class naar lvl 15 brengen (brons)
nog iemand die me naar moeilijkheid Niobium boost (goud)
en de platinum is binnen.

de eerste 2 gaan in 1 run (ofwel: in zoektocht naar graven zal ik de laatste paar % van de kaart wel ontdekken)
de class naar lvl 15 is een uurtje of 3 a 4 werk
de boost naar niobium is (indien ik iemand vindt) in 1 minuut gedaan. Mocht dit niet lukken dan zo'n 15 uur speeltijd om platinum door te spelen :(
Als je hem platinum hebt, verkoop je het spel dan? Want je begint me er toch wel lekker voor te maken
Svennie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:34:
[...]

klopt, je had me ooit al een invite gestuurd, maar toen speelde ik samen met mn vrouw (eigenlijk altijd als ik peggle speel ;) ). Er is verder ook nog een trophy dat je een peg party moet winnen en die moet volgens mij met minimaal 3 man (maar dat weet ik niet zeker). Anyway.....ooit gaat hij er komen :P

Ik hoop nog steeds wat mensen tegen te komen die White Knight Chronicles spelen. Ik vind het een zeer vermakelijke game, maar moet nu vooral online aan de slag en het is toch leuker om met "bekenden" te spelen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Coolsnarf schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:06:
[...]

Als je hem platinum hebt, verkoop je het spel dan? Want je begint me er toch wel lekker voor te maken
Buiten dat mijn vrouw m nog niet op platinum heeft, vind ik dit spel zo leuk dat ik m zal blijven spelen, er blijft namelijk de uitdaging van het levelen, gear verzmelen en het verbegeren of versterken van je builds. Gaat dan dus niet weg, maar heb m inmiddels 1,5 jaar terug gekocht voor toen 30 euro, dus zal waarschijnlijk nu wel goedkoper te vinden zijn.
Ik hoop nog steeds wat mensen tegen te komen die White Knight Chronicles spelen.
Heb ik wel liggen, maar nog nooit tijd gehad er iets mee te doen...

• Coolsnarf
wat let je! Zodra je de platinum voor Sacred 2 binnen hebt dan zie ik je daar wel :P
mn psn is hetzelfde als mn naam hier, dus voeg me maar toe (en anderen mogen dat natuurlijk ook als ze willen)
Coolsnarf schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:36:
wat let je! Zodra je de platinum voor Sacred 2 binnen hebt dan zie ik je daar wel :P
mn psn is hetzelfde als mn naam hier, dus voeg me maar toe (en anderen mogen dat natuurlijk ook als ze willen)
Ik heb jou al op PSN toch? Zal vanavond anders ff kijken. ;)
Ik heb laatst namelijk wel een keer opgeruimd en een aantal mensen weggedaan die bijv. al 40-50 dagen niet online waren geweest.

Overigens heb ik eindelijk ook weer een paar trophies gehaald. Deze week Critter Crunch en gisteren ook nog een aantal voor Sackboy's Prehistoric Moves. Alleen nog een level met 5 personen halen. Die kun je alleen lokaal (dus thuis) halen. Snap nooit dat ze zulk soort trophies toevoegen. Als je ze online kunt halen á la, maar thuis met 5 personen een level vind ik wel erg ver gaan. 8)7

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wtf is wrong met mijn id, ik heb hem net geupdate, maar nou geeft ie de trophies niet meer weer.
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/valentino1988.png

[ Voor 48% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 16-12-2010 14:32 ]

Ps4/switch gamer

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:30:
Wtf is wrong met mijn id, ik heb hem net geupdate, maar nou geeft ie de trophies niet meer weer.
[afbeelding]
Lol, dit heb ik nog nooit gezien. :P

• NinTeNdO_FrEaK
Lupo update jouw id is, kijk is of die het wel doet?

Ps4/switch gamer

Verwijderd

Zo, dat is alweer een flinke tijd geleden dat ik hier ben geweest.

Vind het de laatste tijd moeilijk om te gamen op de PS3. Vaak geen zin, nieuwe games heb ik het vaak al mee gehad etcetera. Ben nu bezig met Dead Nation en een hoop andere games .Ik wil die eigenlijk allemaal platinumenenenenenen, maar het kost zo veel tijd en doorzettingsvermogen haha. Tijd heb ik vaak wel, maar de doorzettingsvermogen? :P

Ik zag net trouwens dat iemand veel Sacred 2 aan het spelen was. Ik moet daar ook nog een stuk of 3 trophies voor hebben. Mocht die persoon AllSeeyinEye (geloof ik? ) me ooit willen helpen met een invite zodat ik de difficulty trophies krijg, graag. Ik was toen echt dagen stuck op Gold niveau, bij een of andere draak baas die me 2 hitte. Erg frustrerende game, overigens ook erg saai haha. Verder moet ik daar ook nog een volledige item set hebben, geloof ik. Mocht iemand, of AllSeeyinEye mij daar ooit mee willen helpen, ik zou dat erg op prijs stellen. =D

Verder ben ik van plan om Black Ops te gaan kopen deze kerst. Ik moet alleen nog MW 2 spec-ops troep zien te doen zodat ik eindelijk die bagger game kan gaan verkopen. Black Ops interesseert mij eigenlijk ook totaal niet maar een hoop mensen spelen het. Ben wel van plan, nadat ik die game geplatinumed heb, Bad Company 2 te gaan halen. Ziet er erg kicken uit en ook de DLC en toekomstige DLC ( vietnam ) ziet er vet uit!

Sorry voor een nietszeggende post eigenlijk en een langdurige periode van foetsie zijnde. Game on! ;-)

• Ike.
  • Niet online
[afbeelding]
Als je je ID aanpast heb je de keuze om je trophies wel of niet weer te geven.

• Coolsnarf
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Coolsnarf.png
geen probleem hier hoor!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:42:
Zo, dat is alweer een flinke tijd geleden dat ik hier ben geweest.

Vind het de laatste tijd moeilijk om te gamen op de PS3. Vaak geen zin, nieuwe games heb ik het vaak al mee gehad etcetera. Ben nu bezig met Dead Nation en een hoop andere games .Ik wil die eigenlijk allemaal platinumenenenenenen, maar het kost zo veel tijd en doorzettingsvermogen haha. Tijd heb ik vaak wel, maar de doorzettingsvermogen? :P

Ik zag net trouwens dat iemand veel Sacred 2 aan het spelen was. Ik moet daar ook nog een stuk of 3 trophies voor hebben. Mocht die persoon AllSeeyinEye (geloof ik? ) me ooit willen helpen met een invite zodat ik de difficulty trophies krijg, graag. Ik was toen echt dagen stuck op Gold niveau, bij een of andere draak baas die me 2 hitte. Erg frustrerende game, overigens ook erg saai haha. Verder moet ik daar ook nog een volledige item set hebben, geloof ik. Mocht iemand, of AllSeeyinEye mij daar ooit mee willen helpen, ik zou dat erg op prijs stellen. =D

Verder ben ik van plan om Black Ops te gaan kopen deze kerst. Ik moet alleen nog MW 2 spec-ops troep zien te doen zodat ik eindelijk die bagger game kan gaan verkopen. Black Ops interesseert mij eigenlijk ook totaal niet maar een hoop mensen spelen het. Ben wel van plan, nadat ik die game geplatinumed heb, Bad Company 2 te gaan halen. Ziet er erg kicken uit en ook de DLC en toekomstige DLC ( vietnam ) ziet er vet uit!

Sorry voor een nietszeggende post eigenlijk en een langdurige periode van foetsie zijnde. Game on! ;-)
* AllSeeyinEye hoort zijn naam en reageert:

nodig me maar uit. Ben niet bijzonder vaak online (althans, wel regelmatig online, maar meestal is dat voor film/muziek of als de kids spelen)

Heb met Sacred 2 (totaal niet saai juist, imo) overigens niet alle difficulty trophies, dus kan je niet aan Niobium helpen... Daarnaast hangt het af van je level. Overigens kunnen we het hier wellicht beter in het desbetreffende S&G topic van Sacred 2 over hebben.

Black Ops krijg ik geloof ik zaterdag. Zal dit sp waarschijnlijk wel spelen, mp kan me bij de CoD en MW reeks niet meer boeien, alles na CoD 2 is niet mijn speelstijl (toen ben ik definitief op de BF reeks overgegaan). BFBC2 kan ik je dus zeker wel aanbevelen (ook hier: betreffende topic :P)

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:32:
Lupo update jouw id is, kijk is of die het wel doet?
Sorry, ik was al weer uitgelogd. ;)
Ik denk dat dit wel werkt:
Ike. schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:48:
[...]

• Ike.
  • Niet online
http://blog.eu.playstatio...one-and-android-handsets/

Leuk voor de trophy verzamelaars :P

[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 16-12-2010 19:04 ]

• NinTeNdO_FrEaK
[...]

Thanks, had die optie niet gezien terwijl ik toch regelmatig mijn card update.

Ps4/switch gamer

Heb na bijna 3x doorspelen van Dead Space inmiddels wel door dat Horror/Survival niks voor mij is. Maar ik geef nu niet meer op en maak Dead Space nog ff af. Nu bijna bij chapter 10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 21:17
Ik spring ook ff in het PS3 topic ;) Als toekomstige- gebruiker...

Ik was benieuwd of er kabels zijn om de ps3 aan een (HD) LCDscherm te hangen door middel van DVI poort? En dan ook het geluid weer aan PC-boxjes te hangen..?

-Excuses totaal verkeerde topic, dat krijg je met 3 tabjes open ;) 8)7 -

[ Voor 14% gewijzigd door Silvan op 17-12-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@Silvan: krijg je daar een trophy voor als dat lukt??? ;) :9 Hopelijk krijg je je vraag beantwoord, ik zou het zo 1-2-3 niet weten.

@iedereen die CoD BO heeft/krijgt: er zitten een paar online trophies in die je kan boosten (je moet bv 5 keer "in the money" eindigen), zin om deze samen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wil het ook net posten. Wel erg handig :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat er geen guide bij elke trophy zit. :+
Svennie schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:24:
@Silvan: krijg je daar een trophy voor als dat lukt??? ;) :9 Hopelijk krijg je je vraag beantwoord, ik zou het zo 1-2-3 niet weten.

@iedereen die CoD BO heeft/krijgt: er zitten een paar online trophies in die je kan boosten (je moet bv 5 keer "in the money" eindigen), zin om deze samen te doen?
Ik ga CoD:BO straks denk ik kopen, dus lijkt me tof om de trophies samen te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
[afbeelding]
Ik had het ook:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Meelobee.png
...raar

Wou em weer eens posten omdat ik weer een flink aantal trophies erbij heb (CSI & Vancouver ftw!) Maar dat schiet zo niet echt op...

[ Voor 14% gewijzigd door Meelobee op 17-12-2010 17:18 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt dit niet?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Nope, ik zie nergens iets waar je dat kan kiezen.

Edit: ah maar ik zie wel dat het lampje wat aangeeft of PSN netwerk bechikbaar is op oranje staat (Deels beschikbaar) waarschijnlijk een kwestie van rustig afwachten.

[ Voor 63% gewijzigd door Meelobee op 17-12-2010 15:32 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/9068/48329411.png

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 17-12-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is Ike. ook behulpzaam hè. O+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Die optie zie ik niet:

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/zooi/nl.playstation.jpg

:'(

Edit: Maar mn psn-id doet het inmiddels wel

[ Voor 20% gewijzigd door Meelobee op 17-12-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes! Ik heb de Five-a-Day trophy gehaald voor Sackboy's Prehistoric Moves. Met 1 Motion controller, 1 DS3 en 1 Blu-ray remote. Op ps3trophies staat wel hoe dat moet. Nu alleen nog 1 challenge (5500 punten) halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:16:
Yes! Ik heb de Five-a-Day trophy gehaald voor Sackboy's Prehistoric Moves. Met 1 Motion controller, 1 DS3 en 1 Blu-ray remote. Op ps3trophies staat wel hoe dat moet. Nu alleen nog 1 challenge (5500 punten) halen. :)
haha :P
In je eentje of met 2?
Het is denk ik erg lastig om alle levels te acen in je eentje.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 18-12-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:56:
[...]

haha :P
In je eentje of met 2?
Het is denk ik erg lastig om alle levels te acen in je eentje.
Wel met m'n vriendin inderdaad. De DS3 en de Move tegelijk besturen wordt vrij lastig! Acen was vrij simpel, vergeleken met LBP sowieso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:24:

Svennie, ik heb CoD:BO net gekocht. Dus wat mij betreft kunnen we binnenkort boosten. Heb jij ook een headset zodat we kunnen overleggen? Hoor graag wat van je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Meelobee schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:16:
Die optie zie ik niet:

[afbeelding]

:'(

Edit: Maar mn psn-id doet het inmiddels wel
Haha, ik dacht lag het aan mij. Bij mij stond die optie er dus eerst ook niet.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:04:
[...]

Svennie, ik heb CoD:BO net gekocht. Dus wat mij betreft kunnen we binnenkort boosten. Heb jij ook een headset zodat we kunnen overleggen? Hoor graag wat van je. ;)
ik heb een headset, er zijn niet veel online trophies, de meeste heb je zo te pakken! Moet deze week nog werken maar heb vrijdag en de week erop vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:11:
[...]

ik heb een headset, er zijn niet veel online trophies, de meeste heb je zo te pakken! Moet deze week nog werken maar heb vrijdag en de week erop vrij!
Ik moet ook veel studeren voor tentamens, maar heb vast wel gaatjes tussendoor. We moeten maar even een berichtje sturen via PSN. ;)

edit: net even Sackboy's Prehistoric Moves uitgespeeld. Alle trophies gehaald, dus ik kan weer verder met andere games. Ik zag dat ik ook nog een paar (redelijk) makkelijke trophies voor Zen Pinball mis. En ik kan nog menig uurtje besteden aan Wipeout HD. Genoeg te doen dus (tussen de tentamens door). :)

[ Voor 26% gewijzigd door LuPo op 20-12-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

* AllSeeyinEye is trots op zichzelf

Sacred 2 is platinum!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:29:

Sacred 2 is platinum!!
_/-\o_ Respect! _/-\o_

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
AllSeeyinEye schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:29:

Sacred 2 is platinum!!
inderdaad respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarvoor dank. Het was een flinke kluif, waarbij ik gisteravond 1 trophy heb kunnen boosten met behulp van een behulpzame engelsman. Desondanks wel een van de meest bevredigende platinums en een spel dat ik, ook nu hij platinum is, zeker nog regelmatig uit de kast zal trekken (al zal hij er nu wel een paar maanden onaangeraakt in blijven staan :9)

Voor RPG a la Diablo liefhebbers kan ik dit spel aanbevelen, ondanks dat het de neiging heeft wel eens te willen crashen. Voor de trophy-hoeren die puur voor de snelle platinums gaan is dit een absolute afrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:55:
[...]

Waarvoor dank. Het was een flinke kluif, waarbij ik gisteravond 1 trophy heb kunnen boosten met behulp van een behulpzame engelsman. Desondanks wel een van de meest bevredigende platinums en een spel dat ik, ook nu hij platinum is, zeker nog regelmatig uit de kast zal trekken (al zal hij er nu wel een paar maanden onaangeraakt in blijven staan :9)

Voor RPG a la Diablo liefhebbers kan ik dit spel aanbevelen, ondanks dat het de neiging heeft wel eens te willen crashen. Voor de trophy-hoeren die puur voor de snelle platinums gaan is dit een absolute afrader.
Lijkt me geen spel voor mij. Ik houd niet zo van RPG's. En dat is niet vanwege de platinum, soms ga ik wel voor de snelle platina, maar regelmatig ook niet. :)

Ik ben nu bij chapter 12 Dead Space. Morgen nog ff en dan ben ik eindelijk klaar. Ook geen spel voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

*pling*
Afbeeldingslocatie: http://i848.photobucket.com/albums/ab43/ps3trophiesorg/Platinum%20Collection/trinenew.png

* Bear gaat als een trein ;)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooohooooo de platinum voor Dead Space is binnen. :D

Elke dag een half uurtje schiet niet echt op. Maar langer kon ik het niet spelen omdat ik er te gespannen van werd. :P
En ik heb morgen een tentamen.

Als iemand Dead Space nog wil hebben, €10 excl. verzenden. DM maar bij interesse.

[ Voor 16% gewijzigd door LuPo op 22-12-2010 19:01 ]

Nog steeds in extase van mijn platinum van gisteren. :P Vandaag tentamen gehad en die ging daardoor ook erg goed. :+

Net even een half uurtje Prince of Persia - The Forgotten Sands gespeeld. Erg leuk spel en volgens mij beter dan de getekende voorganger. Ik vond, met name de filmpjes, al erg mooi.

• Fatal Mind
  • Niet online
Moet eigenlijk nog steeds / weer eens verder met AC Brotherhood en Star Wars The Force Unleashed platinum te maken, maar ik heb steeds minder behoefte om deze '' behoefte '' te vervullen... Wil voornamelijk weer eens een nieuwe game.. maar dat is altijd weer zo'n gedoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:16:
Moet eigenlijk nog steeds / weer eens verder met AC Brotherhood en Star Wars The Force Unleashed platinum te maken, maar ik heb steeds minder behoefte om deze '' behoefte '' te vervullen... Wil voornamelijk weer eens een nieuwe game.. maar dat is altijd weer zo'n gedoe :P
Haha! Ik heb er ook last van. Gisteren besloten om een aantal games weg te doen die ik toch nooit ga spelen. Voortaan alleen nog games die ik super gaaf vind of zeer makkelijke platina. Dan blijft de drive om te spelen er in ieder geval. Dus check m'n V&A binnenkort voor aantal games (Killzone 2, WET, Motorstorm: Pacific Rift, Resistance 2). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Net 50 sterretjes bij de time trials van Mirror's Edge gehaald en daarmee dat verdomde gouden trofeetje binnengesleept :p Nu nog 5 vervelende speedruns en dan heb ik eind 2011 (ja, 2011) ME platina :)

Nu nog even naar het gejank luisteren in Heavy Rain voor 2 trofeetjes :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:59:
Net 50 sterretjes bij de time trials van Mirror's Edge gehaald en daarmee dat verdomde gouden trofeetje binnengesleept :p Nu nog 5 vervelende speedruns en dan heb ik eind 2011 (ja, 2011) ME platina :)

Nu nog even naar het gejank luisteren in Heavy Rain voor 2 trofeetjes :O
Heb je mijn time trials nog gebruikt als ghost of heb je alles zelf uit zitten vogelen? :P

Ik had me er maar bij neergelegd dat ik ME niet platinum ging krijgen, haha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:15:
[...]

Heb je mijn time trials nog gebruikt als ghost of heb je alles zelf uit zitten vogelen? :P

Ik had me er maar bij neergelegd dat ik ME niet platinum ging krijgen, haha! :)
Nee, alleen wat hulp van youtube. Maar dat vertelde me eigenlijk alleen dat ik gewoon met een bord voor m'n kop wat hit-or-miss acties aan elkaar moest chainen ipv. springen, rustig je zelf positioneren en dan door springen naar iets anders :p

Edit: ik had trouwens al 35 sterretjes bij de offline time trials, dus die extra 15 ook maar offline gedaan. Heb nu wel in het office level 00:19:05 online neergezet en daarmee (iig) Enahs1's tijd aan gort gerend 8)

[ Voor 16% gewijzigd door onox op 24-12-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:20:
[...]
Edit: ik had trouwens al 35 sterretjes bij de offline time trials, dus die extra 15 ook maar offline gedaan. Heb nu wel in het office level 00:19:05 online neergezet en daarmee (iig) Enahs1's tijd aan gort gerend 8)
lijkt mij een mooie uitdaging voor hem!

@Meelobee: ik wilde net een update gaan doen en dacht toen al denkend aan de kerstgedachte dat ik Meelobee de eer eens gun, ik weet hoe hard je er van baalt dat ik de laatste paar updates voor mijn rekening genomen heb ;) :>

[ Voor 23% gewijzigd door Svennie op 26-12-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ben ik dan de enige bikkel de ME wel platinum heeft? ;)

Gewoon ff doorzetten, is niet zo moeilijk! Wat mis je nog lupo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Frenkovic schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:30:

Nee, Enahs1 ook :p LuPo moet nog 8 speedruns. Dat moet hij toch wel effetjes in 2 daagjes kunnen inkoppen voor een platinum 8)7 Tss... beetje opgeven hè LuPo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Svennie schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:18:
[...]
@Meelobee: ik wilde net een update gaan doen en dacht toen al denkend aan de kerstgedachte dat ik Meelobee de eer eens gun, ik weet hoe hard je er van baalt dat ik de laatste paar updates voor mijn rekening genomen heb ;) :>
Dat is de goede gedachte :> Ik zal de TS van de week bijwerken. done! :) (sorry dat ik het al een tijdje niet gedaan hebad..)

Overigens hebben jullie ook last met bijwerken van je psn-id op nl.playstation.com? Ik kan op bijwerken klikken, maar krijg telkens een page cannot be found melding als ik probeer op te slaan.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 27-12-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
he jammer, net buiten de top 10. Ach voor een niet trophy-hoer mag ik toch niet klagen. Net klaar met protoype, deze was niet erg scheutig met de trophies maar toch wel leuke game.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:38:
[...]

Dat is de goede gedachte :> Ik zal de TS van de week bijwerken. done! :) (sorry dat ik het al een tijdje niet gedaan hebad..)

Overigens hebben jullie ook last met bijwerken van je psn-id op nl.playstation.com? Ik kan op bijwerken klikken, maar krijg telkens een page cannot be found melding als ik probeer op te slaan.

Edit:
[afbeelding]
Jup hier ook die error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Helaas de sterke stijgende lijn van vorige keer, ondanks een paar trofeetjes hier een daar en een platinum voor Sacred niet door kunnen zetten ;( Sterker nog, ben zelfs een plaatsje gezakt...
Ach, sinds de kerst kan ik me nu ook met Buzz gaan vermaken en heb ik (te leen, vooralsnog) een mooie arcade racer gevonden in Sega Sonic Allstars!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frenkovic schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:30:

Ik mis nog 8 speedruns voor de platinum. Maar ik vond dat ik ME wel lang genoeg had gespeeld. Die speedruns zijn trouwens echt heel lastig. :P
onox schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:04:
[...]

Nee, Enahs1 ook :p LuPo moet nog 8 speedruns. Dat moet hij toch wel effetjes in 2 daagjes kunnen inkoppen voor een platinum 8)7 Tss... beetje opgeven hè LuPo :P
Ik ken bijna niemand die voor ME een hoog percentage trophies heeft. Ik vind 80% best netjes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik bestelde toen nog bij videogamesplus en heb daardoor de US versie van ME. De dlc is nog steeds niet gratis; en heb mijn savegames weggehaald toen ik mijn fat ps3 heb verkocht. Ik hoopte eigenlijk de dlc trophies ook nog wel te doen, maar gaat er helaas niet inzitten denk ik.

Ik ben nu ook een heel stuk gekomen in mafia 2; best vermakelijk! Daarna moet ik just cause nog van 60% completion naar 75% tillen. Ik had na 55 uur JC ff afwisseling nodig. Ben nog aant twijfelen of ik Matt Hazard nog ga platten die ik voor 65% ofzo heb. Dragon age moet ik de weerwolven quest nog op één manier oplossen maar daar heb ik een bepaalde skill voor nodig waar ik eerst 4 uurtjes voor moet gaan levelen van 16 naar 18 :( Dan nog ff via awakenings mijn level 20 rogue aanmaken en dan heb ik die ook plat!

Nu voor de kerst Bayonetta en Darksiders gekregen. Heb Dante's inferno en brutal legend ook nog liggen... Worden weer drukke tijden! Denk overigens dat Dante de enige is die ik daar echt van ga/kan platten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Zo, ook even mijn kaartje weer ge-update.

Ik vind die psn site maar niets... veel te traag.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
leech1984 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:07:
Zo, ook even mijn kaartje weer ge-update.

Ik vind die psn site maar niets... veel te traag.
De ene keer is de site snel de andere keer zo traag als wat.
Ik merk vooral in de vakantieperiodes, weekenden en op vrije dagen dat de site langzamer is.
Toch iets wat ze kunnen voorkomen lijkt me. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De website is vaak traag op momenten dat er veel mensen online zijn inderdaad, weekenden en avonden + vakanties. Naja, gelukkig is updaten niet elke dag nodig.

Ik ben lekker bezig met PoP - The Forgotten Sands. Gaaf spel al had er wel wat meer diversiteit in locaties mogen zitten. Je bent continu in een paleis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb PoP - The Forgotten Sands vanochtend even uitgespeeld. Leuke game!

Nu nog even een tweede playthrough voor wat collectibles en daarna is er nog een challenge mode waarin je 8 waves of enemies moet verslaan. Dan is platinum numero 30 binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Je gaat weer lekker LuPo, geef maar een seintje als je The forgotten Sands uit hebt, als je em kwijt wilt neem ik em wel van je over :)

Ben zelf bezig met Vanquish, wat een onwijs toffe game is dat. Snelle actie, enorme tegenstanders, mooie levels en erg toffe gameplay :) (duurt ff voordat je het onder de knie hebt, maar dan is het ook erg tof)
En ik heb sinds een paar dagen ook Sackboy's Prehistoric Moves, erg leuk om samen met mn vriendin te spelen. Helaas wel heel erg kort, maar een leuk voorproefje op LBP2 die in feb in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:58:
Helaas wel heel erg kort, maar een leuk voorproefje op LBP2 die in feb in de winkels ligt.
LBP 2 release date is al over 3 weken ;)

19/01/2011

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 29-12-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:58:
Je gaat weer lekker LuPo, geef maar een seintje als je The forgotten Sands uit hebt, als je em kwijt wilt neem ik em wel van je over :)

Ben zelf bezig met Vanquish, wat een onwijs toffe game is dat. Snelle actie, enorme tegenstanders, mooie levels en erg toffe gameplay :) (duurt ff voordat je het onder de knie hebt, maar dan is het ook erg tof)
En ik heb sinds een paar dagen ook Sackboy's Prehistoric Moves, erg leuk om samen met mn vriendin te spelen. Helaas wel heel erg kort, maar een leuk voorproefje op LBP2 die in feb in de winkels ligt.
Is goed, ik zal je een seintje geven. ;)

Vanquish heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Ik heb even wat screenshots opgezocht en het ziet er wel cool uit inderdaad. Sackboy's Prehistoric Moves is erg kort (10 levels). Maar wel leuk om even wat extra trophies binnen te harken. :P

LBP2 wordt echt tof. Deel 1 vond ik gaaf om te spelen en het was één van de weinige games die mijn vriendin ook kon spelen. Ik ben erg benieuwd naar deel 2.

Pagina: 1 ... 12 ... 118 Laatste