Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
En Scene it platinum!

Volgende wordt misschien Megamind. Kun je in 2 uur platinum halen.
Dus even spelen en weer ruilen voor een ander spel! ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

@lupo
Ik moet toegeven dat ik echt jaloers ben op je vrije tijd die je hebt (of neemt :p)! Geweldig! _/-\o_

Hoewel ik me ook afvraag of je nog andere dingen doet dan trophy whoring ;) (ja ook jaloezie :P)

[ Voor 34% gewijzigd door ThePrutser op 29-12-2010 16:44 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
leech1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:37:

Volgende wordt misschien Megamind. Kun je in 2 uur platinum halen.
Dus even spelen en weer ruilen voor een ander spel! ;)
Heeft Megamind co-op trophies? Zag net dat dat spel maar 10 Pond kost bij zavvi. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 29-12-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Ike. schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:35:
[...]

Heeft Megamind co-op trophies? Zag net dat dat spel maar 10 Pond kost bij zavvi. :+
Geen co-op. Als ik jou was zou ik hem gewoon bij de Media Markt halen, uitspelen en ruilen voor een ander spel.

Anders blijf je weer met het spel zitten (mocht je hem niet gelijk verkocht krijgen) of je verkoopt hem weer voor minder dan dat je er voor betaalt hebt.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
leech1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:47:
[...]

Geen co-op. Als ik jou was zou ik hem gewoon bij de Media Markt halen, uitspelen en ruilen voor een ander spel.

Anders blijf je weer met het spel zitten (mocht je hem niet gelijk verkocht krijgen) of je verkoopt hem weer voor minder dan dat je er voor betaalt hebt.
Net besteld bij zavvi.com voor €13. Als ik de platinum heb 'geef' ik het spel wel aan GameMania. Spel kost daar nog €40, maybe krijg ik er dan nog wel een tientje voor.

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 29-12-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:42:
@lupo
Ik moet toegeven dat ik echt jaloers ben op je vrije tijd die je hebt (of neemt :p)! Geweldig! _/-\o_

Hoewel ik me ook afvraag of je nog andere dingen doet dan trophy whoring ;) (ja ook jaloezie :P)
Haha, ik neem inderdaad veel vrije tijd. Eigenlijk moet ik gewoon continu bezig zijn met m'n studie maar dat lukt me eerlijk gezegd niet zo. :P
Ike. schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:58:
[...]

Net besteld bij zavvi.com voor €13. Als ik de platinum heb 'geef' ik het spel wel aan GameMania. Spel kost daar nog €40, maybe krijg ik er dan nog wel een tientje voor.
Ik verwacht hem ieder momen binnen te krijgen. Ook voor €13 bij Zavvi. ;)

Ik heb trouwens net The Forgotten Sands al platinum gehaald. Ging sneller dan verwacht. :P

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 29-12-2010 19:53 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Ik ging gisteren mijn psn-card updaten en toen verdwenen m'n trophies van mijn card. Hoe heb jij die teruggekregen Meelobee? Bij mij staat er ook geen optie "trophies weergeven".

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik hoop dat het hele verhaal over de PS3 hack er niet voor zorgt dat de trophies gecheat kunnen worden. Ook al doe je het uiteraard voor jezelf, het blijft toch leuk om te kunnen vergelijken met anderen!

Gister eindelijk samen met mn vrouw Peggle uitgespeeld (alle offline trophies, wie voelt zich geroepen om samen met mij en Svennie de online trophies ff snel te halen?) , moet er natuurlijk direct Peggle Nights komen :F ik had het haar nooit moeten laten zien :P
Waar blijft de tijd dat ik kon playstationen >:)

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
Coolsnarf schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:38:
Ik hoop dat het hele verhaal over de PS3 hack er niet voor zorgt dat de trophies gecheat kunnen worden. Ook al doe je het uiteraard voor jezelf, het blijft toch leuk om te kunnen vergelijken met anderen!

Gister eindelijk samen met mn vrouw Peggle uitgespeeld (alle offline trophies, wie voelt zich geroepen om samen met mij en Svennie de online trophies ff snel te halen?) , moet er natuurlijk direct Peggle Nights komen :F ik had het haar nooit moeten laten zien :P
Er bestaat al een Trophy Unlock programma waarmee je bijna elke game platinum kan "maken". Enige probleem is dat het tot nu toe niet kan worden gesynchroniseerd met het psn netwerk, omdat het door sony te zien zou zijn en er waarschijnlijk een ban zou volgen.

• Coolsnarf
dat klopt, maar dat is toch alleen te gebruiken met firmware 3.41 en daarmee kun je weer niet online komen toch?

• SL65
Coolsnarf schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:49:
dat klopt, maar dat is toch alleen te gebruiken met firmware 3.41 en daarmee kun je weer niet online komen toch?
Volgens mij wel ja, maar er waren wel manieren om online te komen met 3.41. Maargoed tot nu toe nog niks gelezen over mensen die hun "gehackte" trophies hebben kunnen synchroniseren.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
Coolsnarf schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:38:
ik zag je uitnodiging toen ik de PS3 uit wilde zetten, dat CoD:BO is veel te verslavend :9

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand FIFA 10 nog? Er zijn nl. twee hele makkelijke online trophies die ik niet kan halen. "top of the league" en "good form". Iemand binnenkort tijd om te boosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Bij deze wil ik mij ook even melden :)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Jorco.png

[ Voor 9% gewijzigd door Jorco op 31-12-2010 12:48 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Eergisteren speedrun 3 gehaald, gisteren 4 en 5, en vandaag 9. Nu alleen nog 7 en dan heb ik Mirror's Edge platina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:30

Ankh

|true

Vandaag aardig wat burnout trophies gehaald en ben eindelijk level 5 :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Ankh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:49:
Burnout Paradise is echt een goede game. Het motiveert enorm, geen onhaalbare trophies, en ze blijven je belonen met auto's en trophies op de goede momenten.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 02-01-2011 20:14 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Is er nog iemand die ook alle trophies van Shaun White Snowboarding nog moet? Ik ben nu bezig met alle offline trophies (eigenlijk gewoon de game singleplayer uit te spelen), en om het af te maken wil ik eigenlijk straks de online trophies ook nog wel even halen. Vandaag wat geprobeerd in het eerste resort, maar de mensen online quiten, als je je trophy gaat halen (vermoeden ze, denk ik).

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 02-01-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Jumpman schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:18:
Is er nog iemand die ook alle trophies van Shaun White Snowboarding nog moet? Ik ben nu bezig met alle offline trophies (eigenlijk gewoon de game singleplayer uit te spelen), en om het af te maken wil ik eigenlijk straks de online trophies ook nog wel even halen. Vandaag wat geprobeerd in het eerste resort, maar de mensen online quiten, als je je trophy gaat halen (vermoeden ze, denk ik).
Volgens mij bestaan er andere manieren voor shaun white snowboarding trophies :o , maar anders kan je ook altijd nog ff ps3trophies proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:26
Paar minuten geleden een mooie mijlpaal gehaald, namelijk 1000 Trophies. De gelukkige Trophy was er eentje van NFS: Hot Pursuit. Op naar de 1500 :p

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Mirror's Edge 90% + platinum! :D Nooit gedacht dat ik dat spel nog eens platina zou halen, maar na veel gevloek is het dan toch eindelijk gelukt :p Nu ben ik ook een bikkel 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ankh schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:49:
als je een avondje tophies wil halen, heb allang niet meer gespeeld, heb wel zin om er een aantal voor je te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:57:
Mirror's Edge 90% + platinum! :D Nooit gedacht dat ik dat spel nog eens platina zou halen, maar na veel gevloek is het dan toch eindelijk gelukt :p Nu ben ik ook een bikkel 8) ;)
Netjes zeg! Ik hoefde alleen de speedruns nog maar daar had ik echt geen trek meer in. :P

Iemand nog ff keer FIFA 10 met mij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Jumpman schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:18:
Ik heb em ook, en inderdaad amper trophies in gehaald, omdat (althans toen ik het probeerde) de controls echt niet te doen waren. Ben er daardoor redelijk snel mee gestopt. Misschien leuk om het van de week eens samen te spelen.

Van de week samen met mn vriendin alle trophies in Sackboy's Prehistoric Moves gehaald. Zij is daardoor meteen besmet met het LBP virus en wilt meer spelen, dus zaterdag ook maar de Pirates of The Caribian DLC voor LBP gekocht, kan zij spelen en ik weer wat trophies halen.

Ook Vanquish uitgespeeld op Normal, ben nu bezig om alle losse trophies per level te halen. En ben begonnen met een platythrough op Hard. (is ook echt heel lastig, ben nu in level 1-5 en het wordt nou al pittig :)

[ Voor 25% gewijzigd door Meelobee op 03-01-2011 10:12 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:10:
[...]

Ik heb em ook, en inderdaad amper trophies in gehaald, omdat (althans toen ik het probeerde) de controls echt niet te doen waren. Ben er daardoor redelijk snel mee gestopt. Misschien leuk om het van de week eens samen te spelen.

Van de week samen met mn vriendin alle trophies in Sackboy's Prehistoric Moves gehaald. Zij is daardoor meteen besmet met het LBP virus en wilt meer spelen, dus zaterdag ook maar de Pirates of The Caribian DLC voor LBP gekocht, kan zij spelen en ik weer wat trophies halen.

Ook Vanquish uitgespeeld op Normal, ben nu bezig om alle losse trophies per level te halen. En ben begonnen met een platythrough op Hard. (is ook echt heel lastig, ben nu in level 1-5 en het wordt nou al pittig :)
Grappig. Ik heb ook Pirates of the Caribbean DLC gekocht. Voor €2,99 altijd leuk om weer een tijdje met m'n vriendin te spelen. Zij vond Sackboy's Prehistoric Moves ook helemaal geweldig.

Ik ben zelf bezig met Fifa 10, daar had ik vrij weinig trophies voor en die zijn op zich best goed te halen. Dus daar ben ik maar even mee bezig. Ik denk niet dat het een platinum wordt, maar dat kan me eigenlijk ook niet zo veel schelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:57:
Goed hoor. Wat een draak van een game was dat. Gegilt. Had toen een verbrande PC monitor en dus eigenlijk ook geen youtube. Kostte me zo'n 30 uur, die kut platina. Gelukkig geen kapotte controller! ( wel kapotte oren van het schelden. )

Hopelijk kan ik iets vroeger weg van mijn stage. Ik had voor de kerst een of andere giftcard van een tientje bij de free record shop gekregen. Ik wil daarmee Dante's Inferno scoren. Las ook op budgetgaming dat Bart Smit Xmen Origins Wolverine verkoopt. Ik hoop die ook binnen te halen.

Tegenwoordig speel ik overigens Call of Duty Black Ops ( nog één stomme zombies trophy, Veteran was veel te simpel ) en Bad Company 2 ( mijn favoriete shooter in een jaar 8. Niet zo goed als CS 1.6 jammer genoeg )

Mocht er overigens nog iemand een aantal spec-ops trophies in MW 2 willen halen, ik heb daar hulp bij nodig! Gewoon helpen mag natuurlijk ook. ;-)

Helaas is het connecten met andere spelers ook dramatisch in die game, dus mocht het niet lukken...

Overigens is het niet erg om mijn PSN een friend invite te sturen: tuuttuut1 Mijn friendslist is een beetje karig namelijk, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:01:
[...]

Goed hoor. Wat een draak van een game was dat. Gegilt. Had toen een verbrande PC monitor en dus eigenlijk ook geen youtube. Kostte me zo'n 30 uur, die kut platina. Gelukkig geen kapotte controller! ( wel kapotte oren van het schelden. )

Hopelijk kan ik iets vroeger weg van mijn stage. Ik had voor de kerst een of andere giftcard van een tientje bij de free record shop gekregen. Ik wil daarmee Dante's Inferno scoren. Las ook op budgetgaming dat Bart Smit Xmen Origins Wolverine verkoopt. Ik hoop die ook binnen te halen.

Tegenwoordig speel ik overigens Call of Duty Black Ops ( nog één stomme zombies trophy, Veteran was veel te simpel ) en Bad Company 2 ( mijn favoriete shooter in een jaar 8. Niet zo goed als CS 1.6 jammer genoeg )

Mocht er overigens nog iemand een aantal spec-ops trophies in MW 2 willen halen, ik heb daar hulp bij nodig! Gewoon helpen mag natuurlijk ook. ;-)

Helaas is het connecten met andere spelers ook dramatisch in die game, dus mocht het niet lukken...

Overigens is het niet erg om mijn PSN een friend invite te sturen: tuuttuut1 Mijn friendslist is een beetje karig namelijk, haha.
Had je bij FRS echt een giftcard van €10 gekregen? En waar kreeg je die bij? Of van die vouchers waarbij je €5 korting krijgt bij besteding van €25, en €10 euro korting krijgt bij besteding vanaf €40? Die heb ik hier namelijk liggen. Daarmee kan ik misschien mooi GT5 voor een goede prijs gaan scoren (€45-10=35 bijvoorbeeld >:) ). Fingers crossed. :P

Bad Company 2 krijg ik als het goed is binnenkort voor 10 pond incl. verzendkosten. :) Black Ops ligt hier ook op de plank om gespeeld te gaan worden. Ik kan je helaas niet helpen met MW2, spel zelf al platinum en game verkocht.

Ik heb je al in mijn vriendenlijst. Zie je regelmatig online. Misschien tijd om je PSN-account ff te updaten? Je trophies hier op je card lopen namelijk behoorlijk achter met wat je in werkelijkheid hebt. Of is dat juist je bedoeling. Suprise, suprise! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, misschien een mis verstand haha. Ik weet niet of ik het verkeerd geformuleerd heb ofzo. Ik had een giftcard gekregen van 10 euro om bij de free record shop te spenderen. Net zo iets als een film bon of een boekenbon, haha.

Bad Company 2's singleplayer is verschrikkelijk slecht en je moet er ook echt doorheen raggen op Easy voor de trophies, als dat je enigszins interesseert. De multiplayer is wel GEWELDIG en is een van de weinige shooters die me echt hooked heeft. Alleen jammer dat EA/Dice enorme klote stat servers hebben.

Black Ops singleplayer is de beste Call of Duty singleplayer tot nu toe. Heeft Call of Duty 2 voor mij verslagen. MP interesseerd me niet zo, de 2 nieuwe zombie maps zijn wel enorm leuk en spannend.

Die trophy card boeit me niet zo haha. Mocht ik eens uit de top 10 vallen dan zal ik hem wel weer eens stiekem updaten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
[...]

veteran te simpel, ik wordt het helemaal knettergek van, het wil maar niet lukken... zal wel aan mij liggen. Eerst dat stuk in die gangen (na die raket), ik kom er niet doorheen op veteran, en dan dat stuk dat je die heuvel af moet (1 level verder), dat lukt me ook al niet, en dan ben ik nog maar in level 5 of zo... hopeloos

Ik heb je geloof ik al in mijn vriendenlijst staan dus kan we kunnen samen wel die zombies trophie proberen, die moet ik ook nog.

MW2 heb ik ook nog liggen, wil ik je ook wel mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Black ops veteran is niet heel moeilijk hoor, maar je hebt wel veel geduld nodig.
Ik moet nog 3 trofeeen:crossbow, pentagon thief en watch a clip ofzo en dan is het platinum, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Shaun White heb ik ook maar een paar trofeeen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Meelobee schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:10:
[...]

De game is prima te doen met de latere skills en snowboards die je krijgt. Ik moet nog even verder met de singleplayer, die moet je (zo'n 80% doen) wil je de multiplayer challegens even makkelijk doorlopen (skills en snowboards).

Ik vind het nu eigeblijk best een chille game, maar ik snowboard dan ook zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
[...]

Ik wil ook wel graag helpen met spec ops!!! :) Maar had jij niet altijd connectie problemen of zijn die nu over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:26:
[...]

Ik wil ook wel graag helpen met spec ops!!! :) Maar had jij niet altijd connectie problemen of zijn die nu over?
Nee dat klopt. In Mw 2 is het hopeloos proberen te connecten met mensen. Had dat volgens mij in een vorige post ook gemeld. Werd er zo hopeloos van dat ik de game maar verbannen had. Sindsdien niet meer aangeraakt, en nu is iedereen waarmee ik co-op games speel er klaar mee haha. Ik wil W@W en MW 2 graag verkopen namelijk, ben ik er vanaf.

Black Ops veteran: de tunnel kostte me zo'n 30 minuten. Het was even aanpassen en doorzettings vermogen, niet heel erg frustrerend. Ik vond dat heuveltje af totaal niet moeilijk en wist ook niet waarom zoveel mensen daar klachten over hadden. Veel dekking zoeken en daarna had ik dat tonnetje links van de berg afgerold. Checkpoint. Daarna had ik een zo'n rietpetje door zijn kop geschoten en de tweede ton gedaan. Daarna was het een paar granaatjes en naar beneden stormen. Klaar.

Ik zat nog even vast in Payback en ook nog aan het einde van Numbers. Voor de rest blaasde ik er doorheen. Wel een erg vermakelijke campaign.

Ik moet in Black Ops alleen nog die stomme crosbow trophy. Gister de collector gehaald en the pentagon thief is makkelijk alleen te doen.

Ik hoop dat de Free Record Shop Dante's Inferno voor 20€ verkoopt en dat de bartsmit nog steeds Wolverine verkoopt voor 12€. Wilde Xmen Origins: Wolverine al een flinke tijd checken. Lijkt me een enorm vette game. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
fiore187 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:06:
Black ops veteran is niet heel moeilijk hoor, maar je hebt wel veel geduld nodig.
Ik moet nog 3 trofeeen:crossbow, pentagon thief en watch a clip ofzo en dan is het platinum, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
prima te doen, dan doe ik het niet goed denk ik, ik word helemaal gek in die gangen (na die raket), daar kom ik niet doorheen.... en als ik dan zie op youtube hoe makkelijk die gasten er door heen lopen...

die crossbow is lastig, watch a clip is letterlijk 1 minuut, dat is een clip bekijken met iemand anders in de theatre mode als je in een party zit, daar heb je 2 personen en een clip voor nodig, die pentagon thief weet ik zo niet.

ik moet zombie trophy (crossbow) ook nog, Enahs1 ook dus we kunnen elkaar wel helpen lijkt me!

@Enahs1 tonnetjes???? ik moet nog eens goed kijken dan, ik hoor ze wel roepen "waar wacht je op" maar ik snap niet waar ze het over hebben, zal eens naar tonnetjes kijken!

Een vriend van me was ook onmogelijk mee te connecten, zat iets fout inde aansluiting van zijn modem, kwam iemand van de provider kijken omdat ze problemen met verbinding hadden, die vroeg wie er zo had lopen prutsen, ze hadden het toch echt zelf aangesloten. Daarna werkte alles prima.

[ Voor 21% gewijzigd door Svennie op 04-01-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:32:
[...]

Nee dat klopt. In Mw 2 is het hopeloos proberen te connecten met mensen. Had dat volgens mij in een vorige post ook gemeld. Werd er zo hopeloos van dat ik de game maar verbannen had. Sindsdien niet meer aangeraakt, en nu is iedereen waarmee ik co-op games speel er klaar mee haha. Ik wil W@W en MW 2 graag verkopen namelijk, ben ik er vanaf.
Wat voor provider heb je dan?

Black Ops single player heb ik maar uitgekeken op youtube 8)7 En achteraf ben ik blij dat ik BO niet gekocht heb; je bent echt constant tientallen mannetjes aan het afknallen lijkt het, geen enkel rustig stukje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Ook Killzone 2 eindelijk platinum gehaald. Was me het weekje wel....belachelijk dat ze een trophy voor de beste 1% in de week erbij doen. Alsof iedereen geen leven heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Coolsnarf schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:01:
Ook Killzone 2 eindelijk platinum gehaald. Was me het weekje wel....belachelijk dat ze een trophy voor de beste 1% in de week erbij doen. Alsof iedereen geen leven heeft :P
_/-\o_

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:20:
[...]

Wat voor provider heb je dan?

Black Ops single player heb ik maar uitgekeken op youtube 8)7 En achteraf ben ik blij dat ik BO niet gekocht heb; je bent echt constant tientallen mannetjes aan het afknallen lijkt het, geen enkel rustig stukje :p
Tele2 geloof ik. Alleen doet de laatste tijd mijn wireless moeilijk. Pleurt steeds uit in mijn kamer enzo. Terwijl de wireless modem/router echt 10 stappen vanaf mijn PC in een andere kamer staat. Vet waardeloos. Stomme muren!

Het is inderdaad soms best hectisch. Gelukkig niet zoveel 'infinite spawn' secties als in World at War. Het is allemaal zo hectisch omdat het 'cinematisch' is en al dat soort ongein.

Edit: Ik heb gisteren overigens Xmen Origins Wolverine kunnen scoren voor 12€ en Dante's Inferno voor 8€ ( 10% korting om een of andere reden en 10€ eraf vanwege het kaartje dat ik had gekregen ). Gisteren wat Wolverine gespeeld en heb me er erg mee vermaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Svennie schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:21:
[...]

prima te doen, dan doe ik het niet goed denk ik, ik word helemaal gek in die gangen (na die raket), daar kom ik niet doorheen.... en als ik dan zie op youtube hoe makkelijk die gasten er door heen lopen...

die crossbow is lastig, watch a clip is letterlijk 1 minuut, dat is een clip bekijken met iemand anders in de theatre mode als je in een party zit, daar heb je 2 personen en een clip voor nodig, die pentagon thief weet ik zo niet.

ik moet zombie trophy (crossbow) ook nog, Enahs1 ook dus we kunnen elkaar wel helpen lijkt me!

@Enahs1 tonnetjes???? ik moet nog eens goed kijken dan, ik hoor ze wel roepen "waar wacht je op" maar ik snap niet waar ze het over hebben, zal eens naar tonnetjes kijken!

Een vriend van me was ook onmogelijk mee te connecten, zat iets fout inde aansluiting van zijn modem, kwam iemand van de provider kijken omdat ze problemen met verbinding hadden, die vroeg wie er zo had lopen prutsen, ze hadden het toch echt zelf aangesloten. Daarna werkte alles prima.
Dat is ook wel een erg lastig stukje in de game inderdaad. Ik moet zeggen dat ik dat ook wel 100 x opnieuw heb moeten doen.

Wat erg belangrijk is dat je wel blijft doorlopen, zodat je teamgenoten steeds naar voren gaan.
Niet blijven zitten en proberen iedereen neer te knallen, want ze blijven maar spawnen namelijk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes zeg! Ik wil teveel games spelen dus gun mezelf de tijd niet om zó lang over één game te doen. Maar respect gast!

Ik ben nog ff bezig geweest met FIFA 10 en heb nu bijna alle trophies voor de manager mode.

Is Bioshock een leuke game? Die ligt hier namelijk al best lang en ik wil er nu wel een keer mee beginnen eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:39:
[...]

Netjes zeg! Ik wil teveel games spelen dus gun mezelf de tijd niet om zó lang over één game te doen. Maar respect gast!

Ik ben nog ff bezig geweest met FIFA 10 en heb nu bijna alle trophies voor de manager mode.

Is Bioshock een leuke game? Die ligt hier namelijk al best lang en ik wil er nu wel een keer mee beginnen eigenlijk. :)
1 is fantastisch en Survivor is echt een geweldige moeilijkheidsgraad om op te spelen. Op hard is 'ie eigenlijk veel te simpel, wat ik jammer vond aan Bioshock 2. Er zit een fantastisch verhaal in en heeft een heus RPG gevoel, terwijl het dat totaal niet is. Vind het veel weg hebben van System Shock 2 ( zoals meerder mensen ).

Mocht je 1 helemaal de bomb diggidy vinden zoals vele mensen moet je ook zeker Bioshock 2 halen. De MP zuigt flinke ballen maar de singleplayer is even fantastisch als het eerste deeltje. En dit komt van een enorme scepticus die de game geboycot heeft totdat ie em voor 20€ binnensleepte haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Very nice ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
LuPo schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:39:
[...]

Dat probleem heb ik juist andersom, d'r zijn niet genoeg games om te spelen, whehe
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:39:
[...]

1 is fantastisch en Survivor is echt een geweldige moeilijkheidsgraad om op te spelen. Op hard is 'ie eigenlijk veel te simpel, wat ik jammer vond aan Bioshock 2. Er zit een fantastisch verhaal in en heeft een heus RPG gevoel, terwijl het dat totaal niet is. Vind het veel weg hebben van System Shock 2 ( zoals meerder mensen ).

Mocht je 1 helemaal de bomb diggidy vinden zoals vele mensen moet je ook zeker Bioshock 2 halen. De MP zuigt flinke ballen maar de singleplayer is even fantastisch als het eerste deeltje. En dit komt van een enorme scepticus die de game geboycot heeft totdat ie em voor 20€ binnensleepte haha.
Maarja, naar mijn persoonlijke mening lijkt me eerlijk gezegd ook niet dat je bioshock koopt voor de multiplayer, verder helemaal mee eens ! Bioshock is een geniale game, kan niet wacht tot Bioshock Infinite in 2012

[ Voor 37% gewijzigd door Fatal Mind op 04-01-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
hmmm probleem is dan wel dat je in het trophy forum zit. Ik twijfel om aan Bioshock 2 te beginnen omdat ik dat tegen die multiplayer trophies aanloop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Coolsnarf schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:17:
hmmm probleem is dan wel dat je in het trophy forum zit. Ik twijfel om aan Bioshock 2 te beginnen omdat ik dat tegen die multiplayer trophies aanloop :(
Een spel niet spelen vanwege de trophies? }:O
MP trophies zijn niet lastig. Duurt alleen lang om alle LVL trophies te halen.

Speel het spel dan met een ander account...

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 04-01-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Coolsnarf schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:17:
De trophy voor lvl 40 duurt lang idd, maar als je gewoon met boosters speelt gaat het sneller. Nu ik terugkijk op mijn boost naar lvl 40 van Bioshock 2 kan ik alleen maar zeggen dat het een goeie en leuke game is.

Binnenkort maar eens de laatste trophies voor GTA TBoGT halen en dan heb ik de GTA IV trophy list op 100% :)

[ Voor 10% gewijzigd door SL65 op 04-01-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Iemand al een keer platinum voor Batman Arkham Asylum gehaald? Damn, that's frustrating, ben er bijna maar het lijkt wel onmogelijk |:(

Nevermind, na een paar gouden tips (o.a. beter gebruik maken van batarangs) de frustrerende challenges binnen twee keer proberen gehaald (hetzij eentje met minimale marge van 100 punten ofzo).

Wel, platinum nu! 8)

[ Voor 45% gewijzigd door ThePrutser op 05-01-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:30

Ankh

|true

Jumpman schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:12:
[...]

Burnout Paradise is echt een goede game. Het motiveert enorm, geen onhaalbare trophies, en ze blijven je belonen met auto's en trophies op de goede momenten.
Ben even overgestapt naar Bad Company 2, moet daar nog 1 offline trophie (demolish 50 houses) en daarna nog alle online trohpies...
Svennie schreef op maandag 03 januari 2011 @ 08:01:
[...]

als je een avondje tophies wil halen, heb allang niet meer gespeeld, heb wel zin om er een aantal voor je te halen!
Bij Burnout bedoel je? DM anders je PSN id even. Ben nog een maandje bezig ofzo dus ben al lekker bezig.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Ike. schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:55:
[...]

Een spel niet spelen vanwege de trophies? }:O
MP trophies zijn niet lastig. Duurt alleen lang om alle LVL trophies te halen.

Speel het spel dan met een ander account...
Nu ik het nalees klinkt het inderdaad zo, maar dat was niet helemaal de bedoeling hoor. Tis gewoon even mijn frustatie wat betreft online trophies aangezien ik als laatste Resistance 2 en Killzone 2 heb gehaald en dat echt een eeuwigheid geduurd heeft.
Ik heb het spel al in mijn kast liggen, dus zal hem zeker een keer gaan spelen alleen nu nog even niet :P Twas gewoon meer een cynische noot dan een serieuze opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sommige games ook niet vanwege multiplayer trophies. Daarnaast vind ik veel MP games niet leuk. Ik vind death match games en dat soort ongein geen fuck aan. Assassin's Creed Brotherhood moet 15/20€ zijn wil ik die kopen vanwege de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ankh schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:43:
Bij Burnout bedoel je? DM anders je PSN id even. Ben nog een maandje bezig ofzo dus ben al lekker bezig.
bedoel inderdaad BP, heb wel zin om dat weer een keer te spelen en je aan trophies te helpen, is lang geleden dat ik dat gespeeld heb.

PSN id staat onder elke post : Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Hmm, mijn draagbare id is nu helemaal naar de knoppen. Ik zag al wat mensen die problemen hadden met hun draagbare id, zoals het ontbreken van trophy informatie. Bij mij is het laatste genoemde inclusief de progress balk en trophy vakjes helemaal verdwenen. Geen idee hoe ik dit kan fixen |:(
Anyone?

[ Voor 20% gewijzigd door ThePrutser op 05-01-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
ThePrutser schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:01:
Hmm, mijn draagbare id is nu helemaal naar de knoppen. Ik zag al wat mensen die problemen hadden met hun draagbare id, zoals het ontbreken van trophy informatie. Bij mij is het laatste genoemde inclusief de progress balk en trophy vakjes helemaal verdwenen. Geen idee hoe ik dit kan fixen |:(
Anyone?

[afbeelding]
Even een stukje terug in het topic kijken... is al besproken en ook de oplossing kwam voorbij naar mijn weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

51 pagina's terug kijken |:( heb al een search gedaan in dit topic, maar kon niet zo snel wat vinden :?

Update:
erg handig als mensen plaatjes gaan posten met de oplossing... daar kan ik toch niet op zoeken. 8)7

Nouja, 30 pagina's doorgespit en de oplossing is een vinkje te zetten bij "Trofeegegevens weergeven:" Deze optie ontbrak tot voor kort, maar na de 20e keer opnieuw inloggen op de PSN site stond de optie er ineens wel. :?

Functioneel blijft het een bedenkelijke site, de NL versie van PSN. Persoonlijk vind ik de US versie velen malen beter en mooier.

[ Voor 69% gewijzigd door ThePrutser op 05-01-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch mijn profile eens bijgewerkt, ik kan weer in de top 50 :D
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/SinergyX.png

Gisteravond nog een nieuwe trophy gehaald, maar die staat er dan vreemdgenoeg niet tussen. Moet je dan eerst nog een Sync van trophies doen op je PS3?

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2011 11:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:04:
Toch mijn profile eens bijgewerkt, ik kan weer in de top 50 :D
[afbeelding]

Gisteravond nog een nieuwe trophy gehaald, maar die staat er dan vreemdgenoeg niet tussen. Moet je dan eerst nog een Sync van trophies doen op je PS3?
Dat moet sowieso altijd. Nu is die betreffende trophy alleen locaal opgeslagen op de PS3 waarop je hem gehaald hebt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna alle trophies voor de Pirates of the Caribbean DLC gehaald. Wel grappig, maar nog korter (maar 5 levels) dan Sackboy's Prehistoric Moves (10 levels)! Dus die €6 euro is het niet waard. Ik heb er €3 voor betaald en dan vind ik het wel te doen. ;)

Kan iemand me trouwens helpen met het 4-speler stuk van de Pirates of the Caribbean DLC? Daar staan 4 switches waar ieder op moet gaan staan. En dan krijg je een paar prize bubbles. Erg simpel, maar je hebt ff 4 spelers nodig. Ik heb zelf 2 controllers dus als iemand anders ook 2 controllers heeft kan het ook prima.

[ Voor 39% gewijzigd door LuPo op 05-01-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:06:
Bijna alle trophies voor de Pirates of the Caribbean DLC gehaald. Wel grappig, maar nog korter (maar 5 levels) dan Sackboy's Prehistoric Moves (10 levels)! Dus die €6 euro is het niet waard. Ik heb er €3 voor betaald en dan vind ik het wel te doen. ;)

Kan iemand me trouwens helpen met het 4-speler stuk van de Pirates of the Caribbean DLC? Daar staan 4 switches waar ieder op moet gaan staan. En dan krijg je een paar prize bubbles. Erg simpel, maar je hebt ff 4 spelers nodig. Ik heb zelf 2 controllers dus als iemand anders ook 2 controllers heeft kan het ook prima.
Ik kan je helaas daar niet mee helpen want ik heb de game verkocht. Maar ik heb wel gehoord van een aantal lui dat je die 4 player bubbles ook met 2 controllers alleen kan halen. Schijnbaar staan die knoppen zo dicht op elkaar dat je je zakjongen op 2 knoppen tegelijk kan plaatsen. Ik weet niet zeker of dit helemaal waar is, was zelf namelijk te lui om het te checken, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:42:
[...]

Ik kan je helaas daar niet mee helpen want ik heb de game verkocht. Maar ik heb wel gehoord van een aantal lui dat je die 4 player bubbles ook met 2 controllers alleen kan halen. Schijnbaar staan die knoppen zo dicht op elkaar dat je je zakjongen op 2 knoppen tegelijk kan plaatsen. Ik weet niet zeker of dit helemaal waar is, was zelf namelijk te lui om het te checken, haha.
JA dit klopt, hier een filmpje YouTube: LittleBigPlanet - Pirates of the Caribbean - Cursed Bay 100% (4 player stuk vanaf 7.30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
mocht het zo niet lukken (zo heb ik hem ook gehaald) dan wil ik meehelpen. heb het spel en de DLC en ook nog eens de benodigde controllers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:11
Zo te zien kan ik in de top50.. duss..

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/WaterFire.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Svennie schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:14:
[...]

mocht het zo niet lukken (zo heb ik hem ook gehaald) dan wil ik meehelpen. heb het spel en de DLC en ook nog eens de benodigde controllers ;)
anders kan ik ook wel ff helpen :) (dat is dat stuk waar je moet zwemmen toch? die heb ik in mn eentje gedaan met 4 controllers :D )

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:42:
[...]

Bedankt allebei. Ik heb het op deze manier gedaan en het is gelukt! :)
Svennie schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:14:
[...]

Meelobee schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:33:
[...]

anders kan ik ook wel ff helpen :) (dat is dat stuk waar je moet zwemmen toch? die heb ik in mn eentje gedaan met 4 controllers :D )
En jullie bedankt voor de aangeboden eventuele hulp. d:)b

Nu alleen nog wachten tot de MGS DLC ook in de aanbieding is voor €2,99. Dan heb ik LBP op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
ThePrutser schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:03:
51 pagina's terug kijken |:( heb al een search gedaan in dit topic, maar kon niet zo snel wat vinden :?
Hmm, was het al zolang geleden ? en 51 pagina's heb ik ook niet :P volgens mij teller zitten we op 13, andere instellingen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:03:

Update:
erg handig als mensen plaatjes gaan posten met de oplossing... daar kan ik toch niet op zoeken. 8)7

Nouja, 30 pagina's doorgespit en de oplossing is een vinkje te zetten bij "Trofeegegevens weergeven:" Deze optie ontbrak tot voor kort, maar na de 20e keer opnieuw inloggen op de PSN site stond de optie er ineens wel. :?

Functioneel blijft het een bedenkelijke site, de NL versie van PSN. Persoonlijk vind ik de US versie velen malen beter en mooier.
Dat vinkje ontbrak bij mij ook toen ik er laatst problemen mee had. Een dag (of twee) later stond er ineens wel weer zo'n hokje. Toen heb ik 'em maar aangevinkt. Echt heel vaag die NL site. 8)7

Wie wil er trouwens samen met mij Uno boosten. :P Er zijn vier trophies (invite friend, play 1 game online, win 10 games online en play 50 games online) die je gewoon kunt boosten met een vriend. Ik heb namelijk niet zo heel veel zin om uren online te gaan zitten. :)
Bijna alle offline trophies heb ik binnen een uurtje gehaald. M'n vriendin vond het wel leuk dus ik heb haar lekker voor het spel gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Handig zo'n trophy farming vriendin ;)

Is Uno voor iedereen 99 cent of is dat alleen icm PSN+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:20:

Is Uno voor iedereen 99 cent of is dat alleen icm PSN+?
Haha, best handig inderdaad. Maar dat gebeurt niet zo vaak hoor. Meestal wil ze niet gamen maar TV kijken. :P

Uno is voor iedereen €0,99,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Meelobee schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:20:
* AllSeeyinEye kijkt naar zijn trophies:
- Madagascar kartz
- Up
- Ice Age 3

(ok, ok, een aantal van de trophies daarin heb ik wel zelf gehaald, waaronder ook een aantal die zij niet voor elkaar kreeg, die ik dan weer op twee accounts heb moeten halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het nu eigelijk met trophies die je online (moest) halen, maar waarvan de server al plat is gegaan? EA gooit binnenkort Fifa 2009 eruit, waar ik toch best nog wat trophies kon halen, maar ook Marvel Alliance 2 heb ik nog wat online trophies om te halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Die zijn niet meer te halen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel jammer dat je geen games kunt verwijderen uit je trophy-lijst. Ik las dat je op Xbox Live games met 0 achievements uit je lijst kunt verwijderen. Dat komt dus overeen met 0% games bij ons. Helaas kunnen 'wij' die niet weggooien. Ik heb namelijk Motorstorm PR en Resistance 2 in m'n trophy-lijst waar ik toch nooit aan ga beginnen.
Laatst besloten om vanaf nu alleen nog maar games te spelen die ik echt gaaf vind. De oudere games laat ik dus lekker links liggen. Scheelt ook weer heel wat uurtjes gamen dat ik nu niet meer hoef te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:11:

Laatst besloten om vanaf nu alleen nog maar games te spelen die ik echt gaaf vind. De oudere games laat ik dus lekker links liggen. Scheelt ook weer heel wat uurtjes gamen dat ik nu niet meer hoef te doen. :)
Heeft dat iets te maken met angst voor de [url="'http://www.nu.nl/economie/2416687/belastingdienst-langs-bij-prostituees.html"]belastingdienst die dit jaar langs gaat bij de zelfstandige prostituees[/url]? (Jij trophy-hoer) :+

Ik speel eigenlijk alleen maar spellen die ik echt leuk vindt (alhoewel... ik heb een platinum voor Terminator:Salvation...)

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-01-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Heeft dat iets te maken met angst voor de [url="'http://www.nu.nl/economie/2416687/belastingdienst-langs-bij-prostituees.html"]belastingdienst die dit jaar langs gaat bij de zelfstandige prostituees[/url]? (Jij trophy-hoer) :+

Ik speel eigenlijk alleen maar spellen die ik echt leuk vindt (alhoewel... ik heb een platinum voor Terminator:Salvation...)
Ik geef toe dat ik me een tijdje als sloerie gedragen heb. :+ Maar inmiddels ben ik dus weer op het rechte pad :P (Alhoewel, als ik er over nadenk zijn de enige vervelende games Terminator Salvation en Eat Lead, de andere spellen vond ik allemaal erg vermakelijk).
Eerst nog even inFAMOUS, Bioshock 1&2 en CoD: Black Ops spelen en dan kan ik tot aankoop overgaan van een aantal games die ik graag wil spelen. Overigens blijf ik van animatiefilms afgeleide spellen ook altijd érg leuk vinden. Vooral samen met m'n vriendin is dat erg leuk om te spelen. Al die schiet- en racespellen moet zij niks van hebben. Critter Crunch vond ze ook geweldig, en nu dus Uno. Binnenkort maar eens The Sims 3 als cadeautje voor haar kopen als hij een beetje goedkoper is. O+

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 06-01-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:31:
[...]

Nu alleen nog wachten tot de MGS DLC ook in de aanbieding is voor €2,99. Dan heb ik LBP op 100%.
Volgens mij heb ik je al paar keer proberen te vertellen dat je die niet hoeft te kopen als iemand anders die al heeft. En laat nu net ik die DLC al hebben ;)

In ander nieuws: zojuist Uncharted 2 platina gehaald! :) Kreeg eerst die verpletterend trophy niet omdat ik niet alle levels chronologisch had uitgespeeld, dus daarna eventjes nog een keer die eindbaas verslagen en toen kreeg ik de trophy eindelijk tijdens de credits :)

En nu ga ik snel mijn bedje in :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:36:
Hoe zit het nu eigelijk met trophies die je online (moest) halen, maar waarvan de server al plat is gegaan? EA gooit binnenkort Fifa 2009 eruit, waar ik toch best nog wat trophies kon halen, maar ook Marvel Alliance 2 heb ik nog wat online trophies om te halen.
Fifa 2009 heb ik ook nog liggen, keer boosten? speel eht spel nooit meer maar een keer wat trophies halen heb ik wel zin in, ligt het spel niet helemaal voor niks stof te happen :P

@Onox: _/-\o_
nu wil ik hem ook platinum, moet hem nog steeds een keer doorspelen op de moeilijkste graad. Moet ik eigenlijk weer eens mee verder gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 07-01-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Fifa 2009 heb ik ook liggen, ben er wel voor in om een paar van de online trophies te boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 04:58:
[...]

Volgens mij heb ik je al paar keer proberen te vertellen dat je die niet hoeft te kopen als iemand anders die al heeft. En laat nu net ik die DLC al hebben ;)
Is dat echt zo? Dan koopt toch bijna niemand meer de DLC voor LBP? Maar dan wil ik die trophies wel ff met je halen. Ik heb woensdag nog een tentamen dus tot die tijd speel ik ff niet op m'n playstation (als ik online ben is dat m'n vriendin). Maar dan wil ik na woensdag wel even die trophies halen als jij dat ook wilt! :)
In ander nieuws: zojuist Uncharted 2 platina gehaald! :) Kreeg eerst die verpletterend trophy niet omdat ik niet alle levels chronologisch had uitgespeeld, dus daarna eventjes nog een keer die eindbaas verslagen en toen kreeg ik de trophy eindelijk tijdens de credits :)

En nu ga ik snel mijn bedje in :z
Top. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:02:
Is dat echt zo? Dan koopt toch bijna niemand meer de DLC voor LBP? Maar dan wil ik die trophies wel ff met je halen. Ik heb woensdag nog een tentamen dus tot die tijd speel ik ff niet op m'n playstation (als ik online ben is dat m'n vriendin). Maar dan wil ik na woensdag wel even die trophies halen als jij dat ook wilt! :)
Weet het niet 100% zeker, maar je verliest er niets mee met het proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
@ LuPo, ja dat werkt 100% zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dan gaan we bij deze binnenkort samen die levels van MGS DLC spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
geef maar een gil als het zover is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ik wil wel met jullie meespelen als dat mag :P (Ik heb de DLC)

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 07-01-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Het werkt niet volgens LuPo :-( Wel veel lol gehad met het onderpainten van LuPo :p
Svennie schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:15:
@Onox: _/-\o_
nu wil ik hem ook platinum, moet hem nog steeds een keer doorspelen op de moeilijkste graad. Moet ik eigenlijk weer eens mee verder gaan.
Ook een keer coop missies doen in U2? Er schijnen wat online trofeetjes te zijn.

[ Voor 117% gewijzigd door onox op 07-01-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

onox schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:19:
Het werkt niet volgens LuPo :( Wel veel lol gehad met het onderpainten van LuPo :p

[...]

Ook een keer coop missies doen in U2? Er schijnen wat online trofeetjes te zijn.
"wat"trofeetjes? Het zijn er best een aantal, gelukkig niet allemaal nodig voor de platinum. Gelukkig zijn de lastigste bijv niet nodig voor de plat. Het is dat ik nu een week op vakantie ga, anders had ik je graag geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
ThePrutser schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:47:
[...]

"wat"trofeetjes? Het zijn er best een aantal, gelukkig niet allemaal nodig voor de platinum. Gelukkig zijn de lastigste bijv niet nodig voor de plat. Het is dat ik nu een week op vakantie ga, anders had ik je graag geholpen!
iig "Ik ben hardcore!" en "Verpletterend goed". Ik heb U2 al platinum, maar het is nog wel leuk om het percentage wat op te krikken :)

[ Voor 9% gewijzigd door onox op 07-01-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:44:
geef maar een gil als het zover is :D
Ike. schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:52:
Ik wil wel met jullie meespelen als dat mag :P (Ik heb de DLC)
De trophies 'poppen' niet. :( Ik denk dat we maar LBP2 moeten gaan spelen met z'n allen, ofniet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:52:
[...]

[...]

De trophies 'poppen' niet. :( Ik denk dat we maar LBP2 moeten gaan spelen met z'n allen, ofniet? :D
Kun je mij nog wel even hearten en mijn levels spelen? O+ Ik wil LBP1 nog wel graag platinum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:41:
[...]

Kun je mij nog wel even hearten en mijn levels spelen? O+ Ik wil LBP1 nog wel graag platinum :)
Ik heb je levels gisteren gelijk al geheart. Spelen zal ik vandaag nog even doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bijna alle trophies van Uno binnen. Alleen nog 'even' de top 50 in proberen te komen. :+
Oftewel, dat is dus bijna niet te doen. De top 50 begint bij 250.000 punten en je krijgt per gewonnen wedstrijd ongeveer 200 punten. Dat zijn dus 1250 potjes. En daarbij reken ik nog nieteens mee dat je niet elk potje wint. :P

Overigens heb ik twee stuks van Battlefield Bad Company 2 nieuw in de verpakking te koop. Mocht er iemand geïnteresseerd in zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:16:
Ik heb bijna alle trophies van Uno binnen. Alleen nog 'even' de top 50 in proberen te komen. :+
Oftewel, dat is dus bijna niet te doen. De top 50 begint bij 250.000 punten en je krijgt per gewonnen wedstrijd ongeveer 200 punten. Dat zijn dus 1250 potjes. En daarbij reken ik nog nieteens mee dat je niet elk potje wint. :P
Heb je de '5,000 points!' trophy al? Voor die trophy moet je ook best veel rondes spelen.

Ik heb UNO nu al bijna een jaar en moet alleen nog '5,000 points!' en 'Top 50 in the world'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:21:
[...]

Heb je de '5,000 points!' trophy al? Voor die trophy moet je ook best veel rondes spelen.

Ik heb UNO nu al bijna een jaar en moet alleen nog '5,000 points!' en 'Top 50 in the world'
Ik heb nu 4973 punten. Verder moet ik nog 10 potjes online winnen (heb er nu 5 gewonnen) en 50 potjes online spelen. En dan dus nog de bijna onhaalbare top 50 inkomen. Maar ik denk dat dat nooit gaat lukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:28:
[...]

Ik heb nu 4973 punten. Verder moet ik nog 10 potjes online winnen (heb er nu 5 gewonnen) en 50 potjes online spelen. En dan dus nog de bijna onhaalbare top 50 inkomen. Maar ik denk dat dat nooit gaat lukken. :P
Hoe heb jij zo snel zoveel punten gehaald? Als ik het me goed herinner had ik na 13 rondes nog geen 1500 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:43:
[...]

Hoe heb jij zo snel zoveel punten gehaald? Als ik het me goed herinner had ik na 13 rondes nog geen 1500 punten
De potjes moeten zo lang mogelijk duren om zo veel mogelijk punten te krijgen volgens mij. En deze guide heeft ook wel geholpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee, Svennie, SinergyX en iedereen die Fifa 09 ook nog heeft, we zouden de 'The Venhola Ice' trophy kunnen halen met minimaal 3 spelers.
The Venhola Ice - Win A FIFA 09 Clubs Match With Your Club

Just win an online game with a FIFA09 club that you are in. You can create a club or join a club. To begin a game you have to have atleast 3 players in the dressing room with you.
Als we met 3 (or meer) online zouden zijn dan hoeven we alleen maar te hopen dat er ook anderen zijn die deze modes aan het spelen zijn en dan moeten we een potje winnen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 08-01-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:19:
Het werkt niet volgens LuPo :-( Wel veel lol gehad met het onderpainten van LuPo :p

ik heb de DLC niet, die heb je daarvoor nodig toch?

En weten jullie zeker dat je zonder de DLC te kopen de trophies krijgt? Volgens mij niet namelijk, je kan wel spelen maar dat is het dan ook wel, zou ook wel erg krom zijn.

Ben trouwens weer een stuk verder met BO op veteran, ben vietnam voorbij en de 2 levels erna ook, nu nog een keer het level met die raket en die gangen opnieuw spelen, die heb ik nog niet op veteran gedaan, en de rest van de levels natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:18:
Meelobee, Svennie, SinergyX en iedereen die Fifa 09 ook nog heeft, we zouden de 'The Venhola Ice' trophy kunnen halen met minimaal 3 spelers.

[...]

Als we met 3 (or meer) online zouden zijn dan hoeven we alleen maar te hopen dat er ook anderen zijn die deze modes aan het spelen zijn en dan moeten we een potje winnen.
Heeft iemand FIFA 10 ook? Dan kan ik met diegene (of meerdere) ook wat trophies halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Zijn er nog 2 mensen waarmee ik online coop Uncharted 2 kan doen? Online kiest ie namelijk altijd een willekeurige moeilijkheidsgraad en ik wil moeilijk voor trofee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:11:
Zijn er nog 2 mensen waarmee ik online coop Uncharted 2 kan doen? Online kiest ie namelijk altijd een willekeurige moeilijkheidsgraad en ik wil moeilijk voor trofee :/
Je hebt de game toch niet in het Nederlands gespeeld hoop ik? 'Verpletterend' alleen al zorgde ervoor dat ik in mijn polsen wilde snijden.

Dante's Inferno platinum binnen gehaald gisteren. Ontzettend simpel en lekker vlot.. uurtje of 10. Nu weer verder met Bad Company 2 en X-Men Origins Wolverine.

Overigens, iemand een keer Black Ops ( Zombies ) / Modern Warfare 2 ( Spec-Ops ) doen? Add me op PSN: tuuttuut1 of reageer hier enzo. Ik speel tegenwoordig teveel in mijn eentje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n PS3 ook op Engels. Op Nederlands krijg je inderdaad hele foute vertalingen. Sowieso klinkt het niet echt vet ookal is het precies juist vertaald. Engels bij spellen is toch wel de 'standaard'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:21:
Ik heb m'n PS3 ook op Engels. Op Nederlands krijg je inderdaad hele foute vertalingen. Sowieso klinkt het niet echt vet ookal is het precies juist vertaald. Engels bij spellen is toch wel de 'standaard'. :P
Nederlands klinkt gewoon te trutterig of heel stom soms.

Ik heb liever een 'fuck' dan een verdomme of snert. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:26:
[...]

Je hebt de game toch niet in het Nederlands gespeeld hoop ik? 'Verpletterend' alleen al zorgde ervoor dat ik in mijn polsen wilde snijden.
Jawel :+ Ik vind de Nederlandse teksten die ze zeggen eigenlijk wel grappig :p Beter iig dan bijv. Heavy Rain.

Ik heb verder vandaag nog het "Ik ben hardcore!" (coöp op moeilijk) trofeetje in U2 gehaald en ook bijna survival golf 10 overleefd :/

[ Voor 15% gewijzigd door onox op 10-01-2011 02:44 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 118 Laatste