Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:26:
[...]
Je hebt de game toch niet in het Nederlands gespeeld hoop ik? 'Verpletterend' alleen al zorgde ervoor dat ik in mijn polsen wilde snijden.

Overigens, iemand een keer Black Ops ( Zombies ) / Modern Warfare 2 ( Spec-Ops ) doen? Add me op PSN: tuuttuut1 of reageer hier enzo. Ik speel tegenwoordig teveel in mijn eentje. :P
ik heb mijn polsen bijna doorgesneden tijdens CoD BO veteran levels, wat is dat her en der irritant zeg. Er zijn maar een paar plaatsen waar ik het echt irritant vond (die gangen, de heuvel af in Vietnam en met die tanks rijden), de rest loop je vrij gemakkelijk door heen.

Ben nu bij het 1-na-laatste level geloof ik (dat Nova-6 eiland). Nog even doorbijten dus.

Ik moet die zombie trophies ook nog, samen halen? MW2 wil ik ook wel een keer mee helpen, onox speelt dat ook graag.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ike. schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:18:
Meelobee, Svennie, SinergyX en iedereen die Fifa 09 ook nog heeft, we zouden de 'The Venhola Ice' trophy kunnen halen met minimaal 3 spelers.

[...]

Als we met 3 (or meer) online zouden zijn dan hoeven we alleen maar te hopen dat er ook anderen zijn die deze modes aan het spelen zijn en dan moeten we een potje winnen.
Ik heb Fifa 09 ook nog. Volgens mij heb ik die trophy ook nog niet, dus ik ben beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Van het weekend Prince of Persia The Forgotten Sands uitgespeeld (Zonder guide gespeeld, heb 2 statue's gemist dus moet er nog een keer doorheen voor de statue's. En ik heb de tussen/eindbaas niet verslagen zonder geraakt te worden.)
Leuke game, erg toffe puzzels (Zeker die aan het einde van de game waar je het water moet 'bevriezen' en je tussen die watervallen door moet.)
En ook nog wat trophies gehaald in Cars, Uno en Blokus :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:28:
[...]

ik heb mijn polsen bijna doorgesneden tijdens CoD BO veteran levels, wat is dat her en der irritant zeg. Er zijn maar een paar plaatsen waar ik het echt irritant vond (die gangen, de heuvel af in Vietnam en met die tanks rijden), de rest loop je vrij gemakkelijk door heen.

Ben nu bij het 1-na-laatste level geloof ik (dat Nova-6 eiland). Nog even doorbijten dus.

Ik moet die zombie trophies ook nog, samen halen? MW2 wil ik ook wel een keer mee helpen, onox speelt dat ook graag.
Ik moet de Zombie trophies ook nog. Is dat handig om met drie personen te doen? :)
Meelobee schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:55:
Van het weekend Prince of Persia The Forgotten Sands uitgespeeld (Zonder guide gespeeld, heb 2 statue's gemist dus moet er nog een keer doorheen voor de statue's. En ik heb de tussen/eindbaas niet verslagen zonder geraakt te worden.)
Leuke game, erg toffe puzzels (Zeker die aan het einde van de game waar je het water moet 'bevriezen' en je tussen die watervallen door moet.)
En ook nog wat trophies gehaald in Cars, Uno en Blokus :)
Ik vond The Forgotten Sands ook echt tof! Ik moest er opnieuw doorheen omdat ik één statue gemist had. :(
Die was ook nog eens bijna helemaal aan het einde van het spel. Naja, de tweede keer vlieg je er doorheen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Oh ik heb ook hulp nodig met een van de Pirates of the Caribian levels in LBP, die waar je met 4 man die bubbels uit de schelpen moet halen. Ik dacht deze in mn eentje gehaald te hebben, maar mis toch nog een sticker in dat level. Wie heeft er van de week ff tijd om deze met me te halen? (2vs2)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:21:
Oh ik heb ook hulp nodig met een van de Pirates of the Caribian levels in LBP, die waar je met 4 man die bubbels uit de schelpen moet halen. Ik dacht deze in mn eentje gehaald te hebben, maar mis toch nog een sticker in dat level. Wie heeft er van de week ff tijd om deze met me te halen? (2vs2)
Dat level is gewoon te halen met twee controllers hoor! Dus vier controllers is sowieso niet nodig. ;)
Ik heb woensdag (i.v.m. tentamen) wel tijd om je ff te helpen. Ik zoek zelf nog iemand die Fifa 10 heeft en mij wil helpen met een paar trophies. Maar volgens mij heeft niemand dat spel ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:30:
[...]
Ik moet de Zombie trophies ook nog. Is dat handig om met drie personen te doen? :)
hoe meer hoe gezelliger! Er zit een trophie bij die 2 personen tegelijk krijgen, de rest moet je alleen halen maar dat gaat prima met een paar man in een party.

@Meelobee: ik wil je ook wel helpen, of we spelen met meer man, ook leuk.
@Fiore187 (en anderen): woensdag avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik kan woensdagavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
gisteren met Enahs1 geprobeerd die trophy te halen, ging niet echt lekker, we waren met zijn 3'en en ik was de enige met headset dus die heb ik maar weer uitgezet. Zonder communicatie ging het niet, zij liepen vaak met zijn 2'en rond (konden wel communiceren had ik het idee). Heb een aantal keer geprobeerd om te kijken waar je die crossbow kan halen want er lopen genoeg zombies rond, die trophy moet niet moeilijk zijn. Ga eens kijken op ps3trophies.org

Kunnen er nog meer morgenavond? Ik kan vanaf 20:00 ongeveer, gaan we Fifa 09 trophies proberen te halen.

Gisteren weer een eind verder gekomen met CoD:BO sp, zit nu in het laatste level :D

ben nu ook trophy level 11 :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Svennie op 11-01-2011 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:09:
[...]

Dat level is gewoon te halen met twee controllers hoor! Dus vier controllers is sowieso niet nodig. ;)
Ik heb woensdag (i.v.m. tentamen) wel tijd om je ff te helpen. Ik zoek zelf nog iemand die Fifa 10 heeft en mij wil helpen met een paar trophies. Maar volgens mij heeft niemand dat spel ofwel?
Aha die 4 knoppen kan je ook met z'n 2en indrukken :) Maar het bleek dat ik die stickers al had, ik miste de 3 die je krijgt als je de race in dat level finished. (En heb em ook meteen gehaald met meer dan 4000 punten op de klok, dus heb ook meteen de HMS Interceptor trophy gekregen.)
LuPo hoe heb je die 7000 punten gescoord met die duikchallenge? Heb je dat alleen of met z'n 2en gedaan?

Morgenavond lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Meelobee schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:20:
[...]

Aha die 4 knoppen kan je ook met z'n 2en indrukken :) Maar het bleek dat ik die stickers al had, ik miste de 3 die je krijgt als je de race in dat level finished. (En heb em ook meteen gehaald met meer dan 4000 punten op de klok, dus heb ook meteen de HMS Interceptor trophy gekregen.)
LuPo hoe heb je die 7000 punten gescoord met die duikchallenge? Heb je dat alleen of met z'n 2en gedaan?

die duikchallenge is het makkelijkste met 2 man, paar keer proberen en je bent er! Kunnen we morgen ook meteen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:02:
gisteren met Enahs1 geprobeerd die trophy te halen, ging niet echt lekker, we waren met zijn 3'en en ik was de enige met headset dus die heb ik maar weer uitgezet. Zonder communicatie ging het niet, zij liepen vaak met zijn 2'en rond (konden wel communiceren had ik het idee). Heb een aantal keer geprobeerd om te kijken waar je die crossbow kan halen want er lopen genoeg zombies rond, die trophy moet niet moeilijk zijn. Ga eens kijken op ps3trophies.org

Kunnen er nog meer morgenavond? Ik kan vanaf 20:00 ongeveer, gaan we Fifa 09 trophies proberen te halen.

Gisteren weer een eind verder gekomen met CoD:BO sp, zit nu in het laatste level :D

ben nu ook trophy level 11 :*)
Headset is best belangrijk als je bepaalde trophies probeert te halen. Ik heb er wel eentje. ;)

Ik ben nu ook bezig in de CoD:BO SP. Ik speel nu op Regular en probeer alle intel te verzamelen. Verder probeer ik ook gelijk alle 'aparte' trophies te doen. Zoals in maximaal 6 keer de tanks kapot schieten in een level, of zoals in maximaal 3 katapult-schoten de 3 targets vernietigen. Hierna ga ik dan de playthrough op Veteran doen.

Jullie gaan morgen dus Fifa 09 doen? Dan doe ik namelijk niet mee, want ik heb dat spel niet.
Meelobee schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:20:
[...]

Netjes dat je gelijk de HMS Interceptor gehaald hebt. Daar heb ik wel een aantal keer over moeten doen.

Die 7000 punten scoor je heel gemakkelijk met 2 man. Ik deed het eerst in m'n eentje en toen lukte het maar niet. Daarna samen met m'n vriendin en gelijk de eerste keer hadden we hem al. De truc is om je multiplier continu in tact te houden. Wij hadden na 10-20 seconden al >7000 omdat we een multiplier van x20 hadden. Die heb je dus morgen met Svennie in heel korte tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:02:
Ha, sorry, het liep niet echt lekker nee. Ik probeerde er nog een rustigere pas in te houden, maar de andere meneert wilde weer eens raketten, haha. Verder ook nog excuses voor de afloop. Mijn stoel die brak uit mekaar en mijn cola vloog door de lucht... op mijn tapijt. Een beetje balen dus. Had gelijk geen zin meer in gamen haha.

Overigens hadden wij ook beide een headset, maar dat kreng doet pijn aan mijn oor en de kwaliteit is altijd ruk. We gebruikten Skype maar dat had jij jammer genoeg niet.

Edit: @Lupo Ik begin het liefst vaak met het moeilijkste, dan heb ik dat achter de rug en word de game daarna vermakelijker. Dan volg je het verhaal en kan je meer naar de omgevingen etcetera kijken dan constant dood te gaan / in de stress te zitten. Vaak als je eenmaal gewend ben met het makkelijkste, ga je vaker dood op het moeilijkst. Of misschien ligt dat alleen aan mij, haha.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:33:
[...]

Edit: @Lupo Ik begin het liefst vaak met het moeilijkste, dan heb ik dat achter de rug en word de game daarna vermakelijker. Dan volg je het verhaal en kan je meer naar de omgevingen etcetera kijken dan constant dood te gaan / in de stress te zitten. Vaak als je eenmaal gewend ben met het makkelijkste, ga je vaker dood op het moeilijkst. Of misschien ligt dat alleen aan mij, haha.
Bij mij werkte het zo met MW2 ook prima. Dus vandaar dat ik het dit keer weer zo doe. Maar iedereen heeft weer een andere manier dus die van jou lijkt me ook prima hoor. ;)
Ik vind het gewoon fijn om eerst lekker te genieten van een game, en me daarna pas te ergeren aan de 'lastige' playthrough.

Net m'n nieuwe PS3 Slim 160GB even geïnstalleerd. De Phat 80GB gaat de deur uit. Op dit moment heb ik er dus twee (die spikkeltjes is een beetje stof, mn Phat is krasvrij). :*)
'Slim en Phat'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ook al gepost in het CoD forum:
ik heb gisteren het spel (SP) uitgespeeld op veteran maar ik heb de trophy niet, ik heb wel de trophy dat ik het spel uitgespeeld heb maar niet de trophy dat je de laatste 2 levels op veteran uitgespeeld hebt.... wtf?

Kan je trouwens zien welke levels je nog moet op veteran? Bij MWII kon je zien per level op welke moeilijkheidsgraad je het level uitgespeeld hebt.

echt irritant, eindelijk door de veteran heen (moet zeggen dat het op een paar stukken na nog niet eens zo moeilijk is), nu moet ik waarschijnlijk die laatste 1 of 2 levels opnieuw doen.

ben ingelogd op de PS site, wilde kijken hoe de trophy heet die ik mis bij BO om te googelen, krijg ik de melding:
Er staan momenteel geen trofeeën in je lijst. Om trofeeën toe te voegen, moet je je PlayStation 3 gebruiken.
kijk bij mijn ID, staan gewoon de aantallen trophies en zo...... storing denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Svennie op 12-01-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:29:
ook al gepost in het CoD forum:
ik heb gisteren het spel (SP) uitgespeeld op veteran maar ik heb de trophy niet, ik heb wel de trophy dat ik het spel uitgespeeld heb maar niet de trophy dat je de laatste 2 levels op veteran uitgespeeld hebt.... wtf?

Kan je trouwens zien welke levels je nog moet op veteran? Bij MWII kon je zien per level op welke moeilijkheidsgraad je het level uitgespeeld hebt.

echt irritant, eindelijk door de veteran heen (moet zeggen dat het op een paar stukken na nog niet eens zo moeilijk is), nu moet ik waarschijnlijk die laatste 1 of 2 levels opnieuw doen.

ben ingelogd op de PS site, wilde kijken hoe de trophy heet die ik mis bij BO om te googelen, krijg ik de melding:
Er staan momenteel geen trofeeën in je lijst. Om trofeeën toe te voegen, moet je je PlayStation 3 gebruiken.
kijk bij mijn ID, staan gewoon de aantallen trophies en zo...... storing denk ik.
Op ps3trophies.org staat volgens mij dat je vòòr elk laatste level van een trophy op Veteran een save moet doen. Maar ik moet nog even uitzoeken hoe je een aparte savegame kunt maken.

Op het moment dat de trophy dan niet unlockt na dat laatste level van een trophy moest je de savegame opnieuw laden. Dus bijv. level 1,2 en 3 op veteran halen. Dan direct na level 2 opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:03:
[...]
Op ps3trophies.org staat volgens mij dat je vòòr elk laatste level van een trophy op Veteran een save moet doen. Maar ik moet nog even uitzoeken hoe je een aparte savegame kunt maken.

Op het moment dat de trophy dan niet unlockt na dat laatste level van een trophy moest je de savegame opnieuw laden. Dus bijv. level 1,2 en 3 op veteran halen. Dan direct na level 2 opslaan.
heb het ook gelezen ja, wat ze daar doen is de save game fysiek copieren nadat je ge-saved hebt, dit moet je dan doen meteen na het laatste checkpoint van een level, als je dit doet bij elk level kan je elk nodig level snel opnieuw halen.

Ik ga eerst maar eens "executive order" halen, dan kijken hoe ik deze weer krijg maar ik ben er bang voor dat ik de levels opnieuw kan gaan spelen. Zou wel balen zijn want het laatste level was niet zo moeilijk maar rebirth island had ik flinke moeite in het stuk waar je met die tanks rijdt.

EDIT:
Ik ben de laatste avonturen van Hank Moody aan het kijken, daarna ben ik online, trophy hunten!

EDIT2:
zag niemand online komen voor LBP of FIFA 09, ben maar verder gegaan met CoD BO, heb nu "Executive order" gehaald.... eindelijk zeg... Nu ben ik het laatste level op veteran opnieuw aan het spelen, hopelijk krijg ik dan wel de trophies.....

Ook Angry birds gekocht, grappig spelletje

[ Voor 15% gewijzigd door Svennie op 13-01-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:44:
Gisteren heb ik weer een paar jaar van m'n leven ingeleverd wegens ernstige zorgen. Ik was ziek en dacht, laat ik eens lekker een rustig potje FIFA gaan spelen. Dat was namelijk het enige spel waarvan ik wist dat ik het lekker ontspannen kan spelen zonder dat ik me druk hoef te maken. Nou, dat heb ik geweten hoor.

Ik had net alles overgezet naar de nieuwe PS3 Slim en dat was goed gelukt (met de hulp van mensen hier d:)b ). Ik had dus netjes gesyncd voordat ik alles ging overzetten en de oude PlayStation Phat ook gedeactiveerd.

Ik dacht dus dat alles goed was en ging een potje FIFA 10 spelen, krijg ik opeens na een wedstrijd online de trophy voor dat je een online potje hebt gespeeld en dat je gewonnen hebt met een lager team dan de tegenstander. |:(
Druk ik op de PS-knop en kijk bij trophies en ja hoor 3% van de trophies (terwijl ik 46% had). Ik werd helemaal gek! De stoom kwam uit m'n oren en ik had accuut 45 graden koorts. Ik dacht ik test het even en heb toen in de arena 5 goals gescoord om te kijken of ik die trophy dan ook weer kreeg. En ja hoor, ook die trophy *pingde* vrolijk op. GRRRRRR..^#&#$^#*@% Op dat moment sneuvelde er al één DualShock3. >:)

Vervolgens ben ik maar uit het spel gegaan, de trophies niet gesyncd en het spel na even afgekoeld te zijn nog maar eens gestart. Toen weer op de PS knop gedrukt.............. en wat een opluchting: Mijn 46% was weer terug. O+

Daarna verder gegaan met m'n manager mode career om de trophy 'Established' te halen, en die kreeg ik niet. |:( Toen is er een tweede DualShock3 gesneuveld en heb ik het spel afgesloten en met knikkende knieën wel de trophies gesyncd. Gelukkig stond er netjes 46%. Spel weer opgestart en de laatste wedstrijd voordat ik een 5 sterren coach werd overnieuw gedaan en toen *pingde* de trophy wel.

Einde verslag van een avondje rustig gamen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb ook een keer een controller kapot gegooid, nu heb ik van zacht jongleer balletjes in de buurt liggen, als ik de neiging weer krijg gooi ik die tegen de bank, gaat er tenminste niks kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Ik heb dat nog niet echt gehad. Wel dat ik als een malle zit te schelden.
Vind het veels te zonde om met controllers te gooien.

Trophies steken op dit moment een beetje. Gran Turismo neemt erg veel tijd in. Ook het aanpassen van de Ps3 is op dit moment leuker dan trophy whoren. Lekker Snes spelletjes spelen!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Dat heb ik ook een keer gehad met FIFA 10. Had er geloof ik een nieuwe HD in gezet en opeens kreeg ik een trophy voor 5 doelpunten in de arena terwijl ik die al had. Schrok toen ook, want ik had bijna de Platinum trophy.

Na een restart had ik weer 90%. Phew!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:50:
ik heb ook een keer een controller kapot gegooid, nu heb ik van zacht jongleer balletjes in de buurt liggen, als ik de neiging weer krijg gooi ik die tegen de bank, gaat er tenminste niks kapot :P
Hahaha, ik heb niet ècht twee DS3 controllers kapot gegooid hoor. Het was een metafoor voor hoe boos ik was. :P
leech1984 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:23:
Ik heb dat nog niet echt gehad. Wel dat ik als een malle zit te schelden.
Vind het veels te zonde om met controllers te gooien.

Trophies steken op dit moment een beetje. Gran Turismo neemt erg veel tijd in. Ook het aanpassen van de Ps3 is op dit moment leuker dan trophy whoren. Lekker Snes spelletjes spelen!
Zie hierboven. ;)

Bij mij gaat het niet om de trophies maar om het spel. Dat er trophies voor te halen zijn is mooi meegenomen en als die trophies makkelijk te halen zijn is het helemaal mooi meegenomen. Meestal koop ik spellen als ze goedkoop zijn omdat ze zo goedkoop zijn. :P

Ik ga binnenkort ook beginnen aan GT5, gewoon omdat die super vet is.
Jamoru schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:25:
Dat heb ik ook een keer gehad met FIFA 10. Had er geloof ik een nieuwe HD in gezet en opeens kreeg ik een trophy voor 5 doelpunten in de arena terwijl ik die al had. Schrok toen ook, want ik had bijna de Platinum trophy.

Na een restart had ik weer 90%. Phew!
Heb jij FIFA 10 nog en heb je toevallig binnenkort even tijd om mij te helpen met twee trophies? Ik moet een wedstrijd in een league van een vriend winnen en ik moet 5 wedstrijden op een rij winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
LuPo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:51:
[...]

Hahaha, ik heb niet ècht twee DS3 controllers kapot gegooid hoor. Het was een metafoor voor hoe boos ik was. :P

[...]

Zie hierboven. ;)

Bij mij gaat het niet om de trophies maar om het spel. Dat er trophies voor te halen zijn is mooi meegenomen en als die trophies makkelijk te halen zijn is het helemaal mooi meegenomen. Meestal koop ik spellen als ze goedkoop zijn omdat ze zo goedkoop zijn. :P

Ik ga binnenkort ook beginnen aan GT5, gewoon omdat die super vet is.
Met Gran Turismo 5 ga je heel veel tijd kwijt zijn wil je platinum halen.
Ik denk dat ik sinds 23 november er een kleine 300-400 uur in heb gestoken en zit op 65 procent van de trophies. En vergeet dan niet de Challenges die je op een later moment nog tegenkomt en eigenlijk niet zonder een racestuurtje goud kan halen.

Verder is het erg verslavend en de auto's hebben een hoog "gotta catch 'em all" gehalte.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
LuPo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:51:

Heb jij FIFA 10 nog en heb je toevallig binnenkort even tijd om mij te helpen met twee trophies? Ik moet een wedstrijd in een league van een vriend winnen en ik moet 5 wedstrijden op een rij winnen. :)
Ik had je graag geholpen, alleen ik verkoop altijd mijn huidige FIFA een paar weken voordat de nieuwe versie wordt gereleased. Ik heb dus geen FIFA 10 meer.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond Call of Duty Black Ops platinum gehaald. :-)

Ik wil alleen om hulp vragen bij een bepaalde game. Namelijk: Sacred 2. Ik zou graag iemand willen joinen die de Niobe Moeilijkheidsgraad heeft unlocked. Ik zou deze persoon graag willen joinen. Mijn hoogste personage is level 52, dus ik weet niet of het wel lukt met het level gezeur enzo.

Nu ook weer verder met Xmen Origins Wolverine. Moet niet zo heel lang meer duren voor de platinum. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:36:

Ik wil alleen om hulp vragen bij een bepaalde game. Namelijk: Sacred 2. Ik zou graag iemand willen joinen die de Niobe Moeilijkheidsgraad heeft unlocked. Ik zou deze persoon graag willen joinen. Mijn hoogste personage is level 52, dus ik weet niet of het wel lukt met het level gezeur enzo.

Nu ook weer verder met Xmen Origins Wolverine. Moet niet zo heel lang meer duren voor de platinum. :-)
Ik heb S2 wel platinum (*O* voor mezelf) maar kan geen Niob hosten. Tip: registreer je op ps3trophies.org en op darkmatters.com en plaats een request in een Niob-boost topic. Ik had binnen een week een hulpvaardige speler gevonden. Vergeet niet te vermelden of je een light of dark char hebt.

Al vrees ik wel dat je nog even zal moeten levelen, de meeste spelers met Niob toegang zijn lvl 70+. Wel alle andere trophies al op zak?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Je heb nu zo een trophy hack dat je per game alle trophies kunt unlocken. er staat zelfs een tijd wanneer de trophy is gehaald zodat het totaal niet te zien is dat het nep is.

Ik hoop dat sony hier snel wat tegen doet anders is dat hele trophy gebeure useless...

http://www.evilgamerz.com...ageert-op-PS3-trophy-hack

de hack zou zelfs via de sony server gaan -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:36:
netjes! _/-\o_ _/-\o_

ik ben een aardig eind, heb alleen nog steeds de veteran trophies nog niet. de story gerelateerde nu bijna allemaal, daarna de zombie trophies nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Vanmiddag de platinum trophy voor Prince of Persia - The Forgotten Sands binnengehaald, m'n 20e platinum 8)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Meelobee.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Meelobee schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:07:
Vanmiddag de platinum trophy voor Prince of Persia - The Forgotten Sands binnengehaald, m'n 20e platinum 8)

Congrats !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:07:

Netjes man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
wie heeft er tijd en zin deze week om de CoD:BO zombie trophies te halen (vanavond bv), ik ben nog 5 trophies van de plat verwijderd :*)

Met headset, anders haal je ze nooit.

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 17-01-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
AlphaWierie schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:20:
Je heb nu zo een trophy hack dat je per game alle trophies kunt unlocken. er staat zelfs een tijd wanneer de trophy is gehaald zodat het totaal niet te zien is dat het nep is.

Ik hoop dat sony hier snel wat tegen doet anders is dat hele trophy gebeure useless...

http://www.evilgamerz.com...ageert-op-PS3-trophy-hack

de hack zou zelfs via de sony server gaan -_-
ach uiteindelijk doe je het toch voor jezelf! Tuurlijk zal het vergelijken een stuk minder interessant worden, maar voor mij heeft het voornamelijk de toevoeging dat ik extra tijd in een spel ga steken. Neemt natuurlijk niet weg dat het een slechte ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:26:
wie heeft er tijd en zin deze week om de CoD:BO zombie trophies te halen (vanavond bv), ik ben nog 5 trophies van de plat verwijderd :*)

Je kan makkelijk The Collector (Alhoewel 'ie toch best makkelijker is met een groepje, maar toch ) en vooral de trophy met de Pentagon Thief solo halen. Voor de pentagon thief zijn er een aantal handige filmpjes over hoe je het moet doen.

Je koopt quick revive
Je koopt de M14 ( dat was de naam, geloof ik. De Rifle)
je gooit de deur open
Je haalt de baricade voor de lift weg.

Dan had je zo'n 2750 points nodig geloof ik om helemaal beneden te kunnen geraken. Als je al die points hebt storm je naar beneden en gooi je de power aan.

Nu is het in leven blijven tot de ronde van de pentagon thief. Zorg dat je in de middelste kamer bent. wanneer de ronde begint pak je een granaat en dood je jezelf. Je zal dan 2 pistolen hebben met explosive rounds waardoor je gemakkelijk the thief kan omleggen.

Een beetje slordig getyped, maar zit op mijn werk en heb haast.

Youtube die handel maar. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:26:

Ik wil die trophies wel halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Net met 20 man 2 Fifa 09 trophies gehaald 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Ike. op 18-01-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Net even m'n Medal of Honor uitgespeeld die ik gistermiddag binnen kreeg, leuke game, wat kort, naar mijn idee beter als Cod: Black Ops ( die heb ik dan op xbox, maar buiten dat ) trophies op 44% nog even 3 singleplayer trophies halen, en dan vind ik het weer mooi geweest, online kan me niet interesseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@Enahs1:
het gaat mij om de trophies met die crossbow en de healing, die gaan je niet niet alleen lukken, die pentagon thief wel en ook alle wapens kopen kan je alleen, laatste is makkelijker met een paar man.

@LuPo: zit nu thuis omdat ik ziek ben en de PS3 aanzwengelen gaat hem niet worden, stond al te tollen op mijn benen nadat ik de was opgehangen had vandaag :( Misschien morgen, het gaat de goede kant op, vrijdag hopelijk weer werken, lang genoeg thuis gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:52:
@Enahs1:
het gaat mij om de trophies met die crossbow en de healing, die gaan je niet niet alleen lukken, die pentagon thief wel en ook alle wapens kopen kan je alleen, laatste is makkelijker met een paar man.

@LuPo: zit nu thuis omdat ik ziek ben en de PS3 aanzwengelen gaat hem niet worden, stond al te tollen op mijn benen nadat ik de was opgehangen had vandaag :( Misschien morgen, het gaat de goede kant op, vrijdag hopelijk weer werken, lang genoeg thuis gezeten.
Dat is goed hoor. Vanavond is het hier in ieder geval van 20:30 tot 21:30 uur WIDM-tijd. We moeten maar even via PSN afspreken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben bezig met GT5, Black Ops, Wipeout HD, Buzz The Ultimate Music Quiz en Sports Champions. :X

Ik heb woensdag nog een tentamen maar gamen is zo'n lekkere afleiding. :P

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 21-01-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:13:
Ik ben bezig met GT5, Black Ops, Wipeout HD, Buzz The Ultimate Music Quiz en Sports Champions. :X

Ik heb woensdag nog een tentamen maar gamen is zo'n lekkere afleiding. :P
Hey, Buzz music heb ik ook. Zal die waarschijnlijk nooit platinum gaan halen, want loop constant vast op de 9000/11000/13000 score bij Stop de Klok. Daarnaast (nu nog) geen Move in huis, dus de Move trophies zullen ook nog even op zich laten wachten.

Al het andere was na een keer of 10 normaal spelen (zonder voor de trophies te gaan) al binnen :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:16:
[...]

Hey, Buzz music heb ik ook. Zal die waarschijnlijk nooit platinum gaan halen, want loop constant vast op de 9000/11000/13000 score bij Stop de Klok. Daarnaast (nu nog) geen Move in huis, dus de Move trophies zullen ook nog even op zich laten wachten.

Al het andere was na een keer of 10 normaal spelen (zonder voor de trophies te gaan) al binnen :)
Ik weet niet zo heel erg veel van de 60's, 70's en 80's dus het is voor mij nog best lastig om de trophies te halen. :P

Ik zal je wel even toevoegen op PSN. Kunnen we ook praten tijdens een multiplayer potje? Dan kun je mij misschien aan wat trophies helpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb geen headset en doe daar ook niet aan, als ik alleen speel is dat ongezellig voor het vrouwtje en als we samen spelen is dat ook ongezellig ;)

Van de 80s weet ik nog wel aardig wat. Zorg dat je een aantal genre's vindt waarvan de vragen wel relatief makkelijk zijn. Muziek herkennen bijvoorbeeld, al dan niet vervormd, heb je na een aantal rondes wel allemaal 2x voorbij horen komen, zodat je die bij de eerste tonen kan kiezen.

Wat wij ook al meer dan eens tegengekomen zijn online, is spelers die in hun eentje 3 controllers gebruiken. Twee die direct antwoord geven, 1 die iets later volgt en altijd onderaan blijft staan. Twee kansen om te winnen en de laatste mag 3/4 keer de genres kiezen... errug flauw en krijgt van ons dan ook nooit een revanche kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:35:
Ik heb geen headset en doe daar ook niet aan, als ik alleen speel is dat ongezellig voor het vrouwtje en als we samen spelen is dat ook ongezellig ;)

Van de 80s weet ik nog wel aardig wat. Zorg dat je een aantal genre's vindt waarvan de vragen wel relatief makkelijk zijn. Muziek herkennen bijvoorbeeld, al dan niet vervormd, heb je na een aantal rondes wel allemaal 2x voorbij horen komen, zodat je die bij de eerste tonen kan kiezen.

Wat wij ook al meer dan eens tegengekomen zijn online, is spelers die in hun eentje 3 controllers gebruiken. Twee die direct antwoord geven, 1 die iets later volgt en altijd onderaan blijft staan. Twee kansen om te winnen en de laatste mag 3/4 keer de genres kiezen... errug flauw en krijgt van ons dan ook nooit een revanche kans.
Je kunt me sowieso helpen aan de rematch trophy en die dat ik op plaats 1 en 2 moet staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Het hacken begint nu de trophy waarde omlaag te halen, er zijn al hacks voor RDR lvl 50, GT5 challenges, LBP 100% etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
SL65 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:34:
Het hacken begint nu de trophy waarde omlaag te halen, er zijn al hacks voor RDR lvl 50, GT5 challenges, LBP 100% etc....
je kan als sportclub toch ook langs de bekerfabriek gaan en voor geld een hele prijzenkast laten vullen in plaats van het te winnen? Wat is de lol er nog aan voor cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
wheeler schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:00:
[...]

je kan als sportclub toch ook langs de bekerfabriek gaan en voor geld een hele prijzenkast laten vullen in plaats van het te winnen? Wat is de lol er nog aan voor cheaters?
Tja weinig natuurlijk, probleem is dat het wel allemaal gesynchroniseerd wordt met het PSN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verzamel trophies voor mezelf, als extra uitdaging tijdens het spelen van m'n spellen. Dus hackers moeten maar lekker doen. Ik maal er niet zo om. :)
Alhoewel het natuurlijk altijd fijner is als het trophy gedeelte vrij blijft van hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Er zit natuurlijk ook wel (min of meer) een competitief element in het halen van trophies. Als jij genoeg trophies hebt gehaald om met de top (zij het uit vriendenkring, je community, het internet etc.) mee te kunnen komen, dan wil je ook graag de beste zijn. Je steekt er dan waarschijnlijk dermate veel tijd in om er toch ook iets mee te behalen. Die hacks zorgen er voor dat er eigenlijk geen enkele ranking betrouwbaar meer is, mensen (die ook meedoen met het wedstrijdje "de beste zijn") die om wat voor reden dan ook (het gemak, geen zin, ...?) even een platinum hacken zijn niet te onderscheiden van degenen die diezelfde platinum legitiem gehaald hebben. Je zult dus zeer waarschijnlijk nooit meer de beste kunnen zijn omdat hacken in the blink of an eye gebeurd is.

Maargoed, ik maal er niet om, mijn rating is sowieso niet om over naar huis te schrijven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjah, ik weet van mezelf dat ik eerlijk speel en hier op Tweakers hebben we snel genoeg door als het lijstje van iemand niet meer klopt. Dus 'ons' topic blijft interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Woei! M'n 5e platinum binnen voor NFS:HP2 *O*
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/SayWhatAgain.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik ben aardig wat plaatsen gestegen aan de TS te zien, zojuist mijn 2e platinum binnen gehaald :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Wolverine platinum. Kwam goed uit, had het er ook compleet mee gehad. Trophy list bekeken van games die ik nog moet doen, allemaal geen zin in...

Ik wil een nieuwe game, het liefst een RPG, maar ben arm en de meeste zijn te duur haha. Ga wel nog een paar games inruilen, zal wel zien wat ik daarvan kan doen.

Wat een hard leven is het toch, dat gamen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds een aantal minuten ben ik level 16. :)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LuPo1989.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:26:
Nu Wolverine platinum. Kwam goed uit, had het er ook compleet mee gehad. Trophy list bekeken van games die ik nog moet doen, allemaal geen zin in...

Ik wil een nieuwe game, het liefst een RPG, maar ben arm en de meeste zijn te duur haha. Ga wel nog een paar games inruilen, zal wel zien wat ik daarvan kan doen.

Wat een hard leven is het toch, dat gamen. :P
Yakuza 3, Fallout?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide Fallouts op de PC uitgespeeld en Yakuza 3 inderdaad ook al mee klaar. Alleen geen platinum... ooit, haha!

Ik was vanmiddag even lekker wezen shoppen. Kwam ook nog eens Resonance of Fate tegen, eindelijk! Gelijk gescoord, ben nu de game data aan het installeren, heb er zin in! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:57
Ik ben bezig met God Of War 3 platinum te halen. Zal m'n eerste Platinum trophie worden :p

Gister op Normal uitgespeeld, kwam 2 van die treasures van de goden tekort, die had ik in het begin gemist, en miste 1 zo'n Minotaur horn..
Gister ook een hit combo van 965, net 35 tekort voor de 1000.. wat baalde ik zeg xD

Maja nu op Titan mode spelen, en dan die challenges of Olympus nog en dan is ie binnen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Vond dit vandaag op het net
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3blog.co.za/wp-content/uploads/2009/09/new_user-id.jpg

Ziet er schitterend uit (weet trouwenens niet of het ook werkt)

Ontopic:

Ik ga waarschijnlijk binnenkort Just Cause 2 kopen, maar zijn de trophies een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

SL65 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:07:
Vond dit vandaag op het net weet niet of het werkt
Hoe zou het moeten werken? Wat moet je er voor doen? Een screenshot zegt niet zo veel, heb je meer info?
Ontopic:

Ik ga waarschijnlijk binnenkort Just Cause 2 kopen, maar zijn de trophies een beetje te doen?
Ik ben momenteel bezig met Just Cause 2, zit al ongeveer 9 uur in en ik heb nu pas 11 van de 51 trophies... en volgens de trophy guide op www.ps3t.org duurt het ongeveer 50+ uur... 8)7

Dus als je tijd over hebt :+

[ Voor 15% gewijzigd door ThePrutser op 23-01-2011 22:04 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
ThePrutser schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:01:
[...]

Hoe zou het moeten werken? Wat moet je er voor doen? Een screenshot zegt niet zo veel, heb je meer info?

[...]

Ik ben momenteel bezig met Just Cause 2, zit al ongeveer 9 uur in en ik heb nu pas 11 van de 51 trophies... en volgens de trophy guide op www.ps3t.org duurt het ongeveer 50+ uur... 8)7

Dus als je tijd over hebt :+
Heb het gevonden :)

Hier meer info en een video
http://web.mac.com/steven...MB/PlayStation_3_XMB.html

[ Voor 54% gewijzigd door SL65 op 24-01-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:07:
Ontopic:

De trophies zijn aardig te doen ja. De game is niet zo heel lastig en ik raad je ook echt aan om 'em te starten op het moeilijkst, bespaart weer tijd. Ikzelf zit er denk ik zo'n 40 uur in en zit op zo'n 70%. Ik moet daarnaast nog wat kill trophies en andere onzin wat ik zelf niet zo heel boeiend vind. Als je van GTA houd en je GTA's adrenaline opschroeft x10 dan krijg je Just Cause 2.

(Of Saints Row 2 x2 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shatter is ook wel een geinig PSN spelletje. Gisteren even een uurtje gedaan ofzo. Probeerde de 10.000.000 trophy te halen in het bonus-level, maar ik kwam niet verder dan 8.700.000 jammer genoeg. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:55:
[...]

De trophies zijn aardig te doen ja. De game is niet zo heel lastig en ik raad je ook echt aan om 'em te starten op het moeilijkst, bespaart weer tijd. Ikzelf zit er denk ik zo'n 40 uur in en zit op zo'n 70%. Ik moet daarnaast nog wat kill trophies en andere onzin wat ik zelf niet zo heel boeiend vind. Als je van GTA houd en je GTA's adrenaline opschroeft x10 dan krijg je Just Cause 2.

(Of Saints Row 2 x2 :P )
helemaal mee eens! Veel leuker dan die saaie freeroamers zoals GTAIV. Trophies zijn ook wel leuk; Er gaat zeker wat tijd in zitten maar die eerste 30 uur speelt sowieso heerlijk weg! Meteen starten op de hoogste moeilijkheidsgraad en dan moet je nog een uurtje of 15 gaan free-roamen (basissen en dorpen completen, races, colonellen afschieten etc) om tot de 75% completion te komen.

Ik zit ondertussen ook al op 21 platjes

[afbeelding]

[ Voor 6% gewijzigd door Frenkovic op 24-01-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Zijn hier al mensen die ervaring hebben met Enslaved?

Heb nu al heel wat uurtjes in GT5 zitten, levert niet veel Throphy's op maar wel erg gaaf om te spelen.
De platina ga ik me niet aan wagen, dit gaat me dan een vermogen aan gesloopte controllers kosten plus wat hartfalen op zn tijd denk ik :X
Begin nu wel zo een beetje klaar te zijn met GT5, op wat endurances races en wat andere voor mij (haast) onmogelijke races na dan...

Enslaved lijkt me op zich wel aarding dus was benieuwd of iemand hier deze al gespeelt heeft en of hij de moeite waard is uiteraard :)

[ Voor 3% gewijzigd door noteboeki op 24-01-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noteboeki schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:38:

Heb nu al heel wat uurtjes in GT5 zitten, levert niet veel Throphy's op maar wel erg gaaf om te spelen.
De platina ga ik me niet aan wagen, dit gaat me dan een vermogen aan gesloopte controllers kosten plus wat hartfalen op zn tijd denk ik :X
Begin nu wel zo een beetje klaar te zijn met GT5, op wat endurances races en wat andere voor mij (haast) onmogelijke races na dan...

Enslaved lijkt me op zich wel aarding dus was benieuwd of iemand hier deze al gespeelt heeft en of hij de moeite waard is uiteraard :)
Geen ervaring met Enslaved.

Ik heb wel ervaring met GT5. Erg gaaf spel en het blijft lekker om te racen met al die gave auto's. De platinum ga ik ook niet halen, maar dat vind ik geen probleem. ;)

Ik heb inmiddels wel meer spellen waar ik geen platinum heb. Zo uit m'n hoofd GTA IV, Red Faction: Guerrilla, FIFA 10, Wipeout HD, Mirror's Edge en Battlefield Bad Company 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Heb er ook wel een paar waarbij ik de platina niet zie zitten, bv te moeilijk voor mij of niet leuk/interessant genoeg om nog extra tijd in te steken voor de platina.

GT5 zijn sommige dingen echt retemoeilijk en zoals ik her en der lees wellicht een stuk makkelijker met een stuurtje. Maar goed, dit is het enige racespel wat ik echt leuk vindt en ben verder niet echt een racer, dus ga dan ook geen stuurtje kopen voor een paar extra throphy's.
Verder voel ik er ook weing voor om punten te gaan grinden door races tig keer opnieuw doen voor wat extra punten.
Zit nu geloof ik op iets van 75% v.d. throphy's en dr zullen er nog wel een paar bij komen, maar daarmee zal de kous wel zo een beetje af zijn...

Ander voorbeeld is Deadspace, moet nog twee throphy's voor de platina, die met die gare meteorieten en het spel nog een keer helemaal door, maar heb echt geen trek meer in dat spel en dan begin ik er gewoon niet meer aan.
Zijn zoveel leuke spellen waar ik me dan liever mee bezig ga houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
noteboeki schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:38:

Ik heb Enslaved op de release date gekocht, vind het een erg goed spel.
De trophies zijn allemaal best makkelijk te halen op eentje na, de trophy voor het vinden van alle 'orbs'.

Enslaved kost nog maar €20 via zavvi.com 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 24-01-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Ike. schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:31:
[...]
Ik heb Enslaved op de release date gekocht, vind het een erg goed spel.
De trophies zijn allemaal best makkelijk te halen op eentje na, de trophy voor het vinden van alle 'orbs'.

Enslaved kost nog maar €20 via zavvi.com 8)
Inmiddels ook besteld, bij game.co, hou wel van een beetje uitzoekwerk.
Ben ook echt toe aan iets anders dan racen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noteboeki schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:20:
[...]

Ander voorbeeld is Deadspace, moet nog twee throphy's voor de platina, die met die gare meteorieten en het spel nog een keer helemaal door, maar heb echt geen trek meer in dat spel en dan begin ik er gewoon niet meer aan.
Haha, ik moest het spel nog een keer helemaal door én dat verzameldingetje die ergens lag (die had ik de eerste keer gemist). Uiteindelijk is het me gelukt om er nog een keer helemaal doorheen te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
noteboeki schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:20:

Same here, ook die klote meteorieten en moet em nog uitspelen op hard. Denk ook niet meer dat ik er aan toe ga komen.
Van het weekend Vanquish uitgespeeld op Hard, en daarna er nog een keer doorheen gevlogen op Casual-auto (aimbot ftw!) om em uit te spelen zonder dood te gaan 8)
Nou nog een keer erdoorheen om de collectables te vinden (4 beeldjes in elk level), had ik meteen in de casual-auto playthrough kunnen doen, maar ik was zo lekker op dreef dat ik geen zin had om te vertragen door een guide te gebruiken. Dus vanavond start ik aan de 3e playthrough! (hoezo waar voor mn geld :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Meelobee schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:14:
[...]
Same here, ook die klote meteorieten en moet em nog uitspelen op hard. Denk ook niet meer dat ik er aan toe ga komen.
Van het weekend Vanquish uitgespeeld op Hard, en daarna er nog een keer doorheen gevlogen op Casual-auto (aimbot ftw!) om em uit te spelen zonder dood te gaan 8)
Nou nog een keer erdoorheen om de collectables te vinden (4 beeldjes in elk level), had ik meteen in de casual-auto playthrough kunnen doen, maar ik was zo lekker op dreef dat ik geen zin had om te vertragen door een guide te gebruiken. Dus vanavond start ik aan de 3e playthrough! (hoezo waar voor mn geld :D)
Op zich heb ik er ook geen moeite om een spel een paar keer door te moeten zolang ik er maar
plezier aan beleef.
Beide Uncharteds bv ook meerdere keren helemaal doorgegaan en echt elke seconde van genoten..., oke er zaten wellicht her en der een paar secondjes op Crushing wat minder genieten was, maar goed >:)
Kan ook haast niet wachten op deeltje 3, maar nu eerst maar eens met Enslaved aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met Trinity Universe? Ik ben nu bezig met Resonance of Fate, wat tot nu toe overigens een erg moeilijke maar ook vette game is. Trinity Universe.. ook al ben ik geen fan van anime, ik wil meer JRPG's!

Overigens, het kan best zijn dat ik misschien een aantal mensen in deze thread toevoeg op PSN. Mijn friend list is ontzettend karig. Mocht je me liever niet in je lijstje hebben, mag je me best declinen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Zo. LBP platinum en nog 3 trofeetjes online in Uncharted 2 gehaald :) Nu nog even naar het gejank in HR luisteren en dan heb ik die ook platinum :p

[ Voor 36% gewijzigd door onox op 25-01-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:14:
[...]

Dead Space platinum moet toch wel lukken Meelobee? Even doorbijten. Het is mij uiteindelijk ook gelukt. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:50:
Heeft iemand hier ervaring met Trinity Universe? Ik ben nu bezig met Resonance of Fate, wat tot nu toe overigens een erg moeilijke maar ook vette game is. Trinity Universe.. ook al ben ik geen fan van anime, ik wil meer JRPG's!

Overigens, het kan best zijn dat ik misschien een aantal mensen in deze thread toevoeg op PSN. Mijn friend list is ontzettend karig. Mocht je me liever niet in je lijstje hebben, mag je me best declinen. :-)
Ik denk dat iedereen elkaar hier wel toevoegt. One big happy family GoT. :Y
onox schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:17:
Zo. LBP platinum en nog 3 trofeetjes online in Uncharted 2 gehaald :) Nu nog even naar het gejank in HR luisteren en dan heb ik die ook platinum :p
Gefeliciteerd. Goed bezig! Heb je Black Ops al? Dan kunnen we samen wat trophies verzamelen. :P

Ik heb vandaag Shatter uitgespeeld en de 10.000.000 trophy (voor de bonus-mode) ook gehaald. Nu weer studeren voor tentamen morgen! ;w

Svennie, wij zouden toch Black Ops samen gaan doen? :P

[ Voor 44% gewijzigd door LuPo op 25-01-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@LuPo: klopt maar heb de PS3 al meer dan week niet aangehad, ik kan vanavond vanaf 1900 tot 2030 en morgenavond ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:55:
@LuPo: klopt maar heb de PS3 al meer dan week niet aangehad, ik kan vanavond vanaf 1900 tot 2030 en morgenavond ook wel.
Ik kan vanavond eigenlijk niet, want ik heb morgen een tentamen. Ik ga nu de rest van de middag en avond leren.

Morgenavond kan ik wel, stuur anders even een PSN-berichtje hoe laat. Ik ben de hele avond wel beschikbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:43:
Gefeliciteerd. Goed bezig! Heb je Black Ops al? Dan kunnen we samen wat trophies verzamelen. :P
Nee, bagger spel vind ik dat :p Morgen ook nog een tentamen en dan verhuizing in het weekend, dus ik zal dan een tijdje niet online zijn ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:08:
[...]

Nee, bagger spel vind ik dat :p Morgen ook nog een tentamen en dan verhuizing in het weekend, dus ik zal dan een tijdje niet online zijn ;w
Oké jammer. Maar succes met verhuizen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:07:
[...]
Ik kan vanavond eigenlijk niet, want ik heb morgen een tentamen. Ik ga nu de rest van de middag en avond leren.

Morgenavond kan ik wel, stuur anders even een PSN-berichtje hoe laat. Ik ben de hele avond wel beschikbaar. :)
eigenlijk.... dus als ik aandring? :+ :P

Succes met je tentamen en morgen avond is prima, ik stuur je wel een PSN bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:57
noteboeki schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:13:
[...]

Op zich heb ik er ook geen moeite om een spel een paar keer door te moeten zolang ik er maar
plezier aan beleef.
Vind ik ook.
Ben nu met God of War 3 op Titan mode bezig, is haast niet te doen voor n hack n slasher als mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:58:
[...]

eigenlijk.... dus als ik aandring? :+ :P

Succes met je tentamen en morgen avond is prima, ik stuur je wel een PSN bericht.
Haha, ik zie je berichtje wel tegemoet. ;)
Bedankt!

Morgen even op m'n tentamen knallen en dan lekker aantal dagen vrij. Game on! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Is het nog mogelijk om met iemand wat wipeout hd trophies te boosten? Ik vind het echt dikke bagger van de bovenste plank. Je start als allerlaatste, iedereen sprint weg en jouw schipje hobbelt er dan een beetje achteraan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:50:
Is het nog mogelijk om met iemand wat wipeout hd trophies te boosten? Ik vind het echt dikke bagger van de bovenste plank. Je start als allerlaatste, iedereen sprint weg en jouw schipje hobbelt er dan een beetje achteraan :/
Ik heb WipeOut HD wel. :)

Ik weet niet welke trophies we kunnen boosten maar daar ben ik altijd voor in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:02

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Heb je wel in de gaten hoe je de "startboost" kunt krijgen? Op het juiste moment gas inknallen, niet tijdens het aftellen al ingedrukt houden.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
- Pilot-Assist uitzetten als dit aanstaat, dat zorgt ervoor dat je 10% langzamer gaat. (Het houdt wel je schip op de baan als je het nog niet zo goed kan, maar het is beter om het te leren zonder.)
- Turbo start gebruiken (gas geven bij GO)
- Barrel Rolls maken nadat je over een heuvel gaat (links-rechts-links & rechts-links-rechts met linkerstick) geeft een turboboost zodra je neerkomt.
- Oefenen, oefenen, oefenen!

Wipeout is vet!

(Ik heb em ook, wil best ff een paar trophies boosten.)

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 27-01-2011 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
heb Wipeout HD ook, wil ook wel mee helpen met boosten.

Gisteren met LuPo en Enahs1 CoD:BO zombie trophies proberen te halen, dat viel nog niet mee, LuPo en ik wisten nog niet zo goed hoe zombies werkt, samen met Enahs1 ging het al een stuk beter maar de trophies heb ik nog niet, nog wat meer oefenen :)

heb vanavond trouwens wel tijd om trophies te hunten/boosten

@LuPo hieronder: ik ben er bij.

Als er meer mee willen doen:
http://www.ps3trophies.or...-of-duty-black-ops/guide/

[ Voor 23% gewijzigd door Svennie op 27-01-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond 19:00 Zombies trophy boosten. Wie wil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:22:
Vanavond 19:00 Zombies trophy boosten. Wie wil? :)
7 uur is nog wat vroeg. Maar misschien rond een uur of 8 kan ik er wel bij komen. Het is inderdaad wat handiger om eerst wat te oefenen en de map te leren kennen. Dan worden die trophies ook een stuk makkelijker. Ik heb die map ook eerst een stuk of 30 keer gedaan en toen ik er een beetje redelijk in werd en ik met mijn partner zonder teveel problemen boven ronde 20 kon komen, de trophies proberen te halen.

Het is in ieder geval al handig als je leert constant te blijven bewegen en kijken. Het is een erg dynamisch spel dus je moet altijd op je hoede blijven, vooral in de hogere rondes. Verder is het oefenen, je word vanzelf beter en dan komt ook alles vrijwel vanzelf. Dan voel je aan wanneer het handiger is om een deur te openen of niet, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
dan oefenen LuPo en ik eerst en zien we je wel online komen! Kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag in ieder geval al binnen 6 ronden the 'in the money'-trophy gehaald. Peace of cake. :*) >:)
Ik was level 2 online en er waren wat luitjes met hele hoge levels die steeds zaten te schelden op mij. Volgens mij konden ze het niet hebben dat ik hun steeds neerschoot.

Vanavond eerst maar eens proberen The Collector te halen in Kino der toten, dat is volgens mij de makkelijkste trophy. :)

[ Voor 28% gewijzigd door LuPo op 27-01-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die trophies worden nog lastig zeg. LuPo en ik waren al blij als we level 7 haalden met zijn 2'en. Je moet ze ook halen met 4 man, 2 om de deuren te openen en de stroom aan te zetten, de andere 2 kunnen dan voor de trophie gaan.

Heb ook nog geprobeerd om de pentagon thief tegen te houden (eerst met zijn 2'en, toen alleen) maar dat was ook geen succes, eerst wat meer oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:04:
die trophies worden nog lastig zeg. LuPo en ik waren al blij als we level 7 haalden met zijn 2'en. Je moet ze ook halen met 4 man, 2 om de deuren te openen en de stroom aan te zetten, de andere 2 kunnen dan voor de trophie gaan.

Heb ook nog geprobeerd om de pentagon thief tegen te houden (eerst met zijn 2'en, toen alleen) maar dat was ook geen succes, eerst wat meer oefenen.
Je moet/hoeft ze niet met ze 4en halen hoor, kan makkelijk met twee personen. Sure, je moet toch wel tot een ronde of 14 zien te geraken. Één persoon die alle deuren opent en betere wapens probeert te scoren en de ander die alle troep koopt. Het is ook het makkelijkst om te proberen zo lang mogelijk in 1 kamer te blijven waar je alle wapens vandaan haalt. Maakt het wat makkelijker om te onthouden wat je al gekocht hebt namelijk. Het enige wat ik lastig vond was de Bowie knife, omdat 'ie zo duur was. :P

Edit: Sorry, had gezegd dat ik zou joinen. Had gisteren alleen Alpha Protocol gekocht en was daar aardig mee bezig. Ik zal proberen geen beloftes meer te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:56:
[...]
Je moet/hoeft ze niet met ze 4en halen hoor, kan makkelijk met twee personen. Sure, je moet toch wel tot een ronde of 14 zien te geraken. Één persoon die alle deuren opent en betere wapens probeert te scoren en de ander die alle troep koopt. Het is ook het makkelijkst om te proberen zo lang mogelijk in 1 kamer te blijven waar je alle wapens vandaan haalt. Maakt het wat makkelijker om te onthouden wat je al gekocht hebt namelijk. Het enige wat ik lastig vond was de Bowie knife, omdat 'ie zo duur was. :P

Edit: Sorry, had gezegd dat ik zou joinen. Had gisteren alleen Alpha Protocol gekocht en was daar aardig mee bezig. Ik zal proberen geen beloftes meer te maken.
het is het makkelijkst om te zorgen dat zowel alle deuren open zijn en je 13k punten hebt, dan laat je een crawler over en kan je "op je gemak" alle wapens kopen, maar je kan het ook per kamer doen.

Geen probleem dat je er niet was, konden LuPo en ik oefenen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 28-01-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:53:
heb Wipeout HD ook, wil ook wel mee helpen met boosten.
Ben niet echt een trophy/achievement wh hunter (resp 4 bronze trophies/4k+ gamerscore :$ ) maar wat wordt nou precies verstaan onder boosten?

Gaan jullie gewoon lekker met zijn allen spelen en kijken wat je dan kan verdienen, of laten jullie elkaar dan ook echt winnen etc. om specifieke trophys te scoren?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Elkaar laten winnen inderdaad, bijvoorbeeld voor een trophy waar je 10 online races moet winnen, of X schade moet doen, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah.....niets voor mij. Alle (ok bijna alle :P) schamele punten die ik heb, heb ik 'officieel' verdiend.
Een achievement had een vriend me unlocked maar die had ik zelf ook kunnen halen (doe 10 taunts in een sf4 match ofzo), en een spelletje kon ik gratis downen van xbox live.......en die stond bekend om 200 points in 30 minuten.....daar heb ik de local mp achievements ge'boost'. Dinosaur mash oid? Het ergste is dat ik daar de laatste achievement nog moet halen ook :X. Ik vertel mezelf maar dat ik zo'n pulp game niet naast geometry wars 1 en 2 wil hebben in mijn lijstje 100% games.

Maar de rest allemaal bloed zweet en tranen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boosten komt maar incidenteel voor. Meestal moet je gewoon met meerdere mensen spelen om de trophy überhaupt te kunnen halen. Bijvoorbeeld bij CoD:BO en LBP2.

Echt elkaar laten winnen heb ik alleen bij WipeOut HD gedaan. Verder kan ik zo 1,2,3 geen spel verzinnen waarbij dat nog meer is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:34:
Boosten komt maar incidenteel voor. Meestal moet je gewoon met meerdere mensen spelen om de trophy überhaupt te kunnen halen. Bijvoorbeeld bij CoD:BO en LBP2.

Echt elkaar laten winnen heb ik alleen bij WipeOut HD gedaan.
Oh ik veroordeel het ook niet hoor. En ja gewoon co-op mp trophys halen is natuurlijk geen boosten (zegt iemand die net 30minuten weet wat het betekent B) )

Zelf dus ook net een paar weken een ps3 (vandaar 'al' 4bronze) en ook wipeout in het bezit, maar ik wil het eerst nog wat beter leren via sp. Dan ga ik wel is online kijken (misschien wel via hier als het normaal online dood is, maar eerst normaal proberen).

Oh een geen trophy, maar ook maar is van NAT moderate 3 naar 2.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 28-01-2011 13:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Als je router DMZ ondersteund is het het makkelijkst om je PS3 een vast IP te geven en dan die in de DMZ te zetten, heb je geen problemen meer met poorten en NAT is dan open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:41:
[...]

Oh ik veroordeel het ook niet hoor. En ja gewoon co-op mp trophys halen is natuurlijk geen boosten (zegt iemand die net 30minuten weet wat het betekent B) )

Zelf dus ook net een paar weken een ps3 (vandaar 'al' 4bronze) en ook wipeout in het bezit, maar ik wil het eerst nog wat beter leren via sp. Dan ga ik wel is online kijken (misschien wel via hier als het normaal online dood is, maar eerst normaal proberen).

Oh een geen trophy, maar ook maar is van NAT moderate 3 naar 2.
Je weet in ieder geval wel gelijk hoe het zit, ook al wist je het nog maar 30 minuten. :P

Ik denk dat er nog wel aardig wat mensen WipeOut HD online zullen spelen. Het blijft wel een tof spel.

Even wat anders. Merken jullie ook aan jezelf dat je bepaalde genres van games veel leuker vindt dan anderen? Ik merk aan mezelf dat ik niet houd van horror, science fiction en dat soort genres. Spellen die dus heel erg in de toekomst afspelen of dikke horrors zijn vind ik minder leuk. :P
Als voorbeeld: Dead Space/Resident Evil 5 vind ik minder leuk dan vergelijkbare games in een 'normalere' setting. Als tweede voorbeeld WipeOut HD, ik vind dan andere racegames met échte bestaande auto's veel leuker.
Ik moest daar nog achter komen want ik merkte het pas toen ik laatst Dead Space speelde en bijv. als ik WipeOut HD speel (al vind ik dat spel wel tof, maar toch minder dan andere racegames).

Hoe zit dat bij jullie?

Spellen die ik binnenkort nog graag wil hebben: LittleBigPlanet 2 (is onderweg), Fifa 11 (is onderweg), Red Dead Redemption, Heavy Rain, Mafia 2, Assassin's Creed: Brotherhood, NFS Hot Pursuit en nog wel een paar. :P

Pagina: 1 ... 14 ... 118 Laatste