Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:41:
[...]

Spellen die ik binnenkort nog graag wil hebben: LittleBigPlanet 2 (is onderweg), Fifa 11 (is onderweg), Red Dead Redemption, Heavy Rain, Mafia 2, Assassin's Creed: Brotherhood, NFS Hot Pursuit en nog wel een paar.
Één tip: sla Mafia 2 over. Ik heb die game gespeeld op de PC, wat een saaie toestand zeg. De eerste 4/5 uur is saai rondrijden en kut taken doen en hopen dat je wat mag schieten. Wordt het eindelijk spannend: Fin.

Als jezelf dood vervelen iets is wat je graag doet, vooral de game halen. Anders gewoon overslaan. (Overigens is het verhaal ook compleet waardeloos en volgens mij geschreven door een 12 jarige die denkt de mafia films van Scorsese te kunnen overtreffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:43:
[...]

Één tip: sla Mafia 2 over. Ik heb die game gespeeld op de PC, wat een saaie toestand zeg. De eerste 4/5 uur is saai rondrijden en kut taken doen en hopen dat je wat mag schieten. Wordt het eindelijk spannend: Fin.

Als jezelf dood vervelen iets is wat je graag doet, vooral de game halen. Anders gewoon overslaan. (Overigens is het verhaal ook compleet waardeloos en volgens mij geschreven door een 12 jarige die denkt de mafia films van Scorsese te kunnen overtreffen)
Mafia II kan je nu al voor €20 bestellen.
Kan niet wachten tot L.A Noire uitkomt 8) 8)
YouTube: LA Noire A Killer's Motive Cinematic Trailer [HD]

Ik heb net Red Dead Redemption: Undead Nightmare besteld bij Zavvi.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 30-01-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:43:
[...]

Haha, ik lees nu dit en post net het onderstaande. Smaken verschillen zeg maar...

Jumpman in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:18:
[...]

Haha, ik lees nu dit en post net het onderstaande. Smaken verschillen zeg maar...

Jumpman in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Hoe kan je je niet irriteren aan neppe mafia praktijken. 3 gasten in een bar die keihard over moorden en uitpersingen aan het lullen zijn zonder enige code woorden. Het enige waar ik wel wat aan vond was de muziek op de radio.... alleen hadden ze maar 2 nummers per zender, zucht. Wat een teleurstelling was die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:03:
[...]

Hoe kan je je niet irriteren aan neppe mafia praktijken. 3 gasten in een bar die keihard over moorden en uitpersingen aan het lullen zijn zonder enige code woorden. Het enige waar ik wel wat aan vond was de muziek op de radio.... alleen hadden ze maar 2 nummers per zender, zucht. Wat een teleurstelling was die game.
Het is duidelijk dat je het spel niet goed vond, maar wat je zegt over de radio zenders klopt niet!
Elke zender heeft meer dan 12 nummers, tracklist van alle zenders verandert ook als je later in de jaren '50 speelt.
Jaren '50 Empire Central Radio heeft 26 nummers

Zullen we het weer over trophies verzamelen hebben?
Iemand alle levels van LBP2 al geaced? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 30-01-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 13:40
Ben nieuw met de ps3 en heb mbt trophy's een vraagje. Tot nu toe heb ik alleen maar bronzen trophy's gekregen. Kan iemand me uitleggen wanneer je zilveren/gouden krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
Ike. schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:06:
Zullen we het weer over trophies verzamelen hebben?
Iemand alle levels van LBP2 al geaced? :P
Er zijn er al meerdere die die game platinum hebben, alle levels acen is wat werk en volhouden maar goed te doen. Heb je alle online trophies al?

@champion16: de zilveren/gouden trophies zijn moeilijker om te halen, bv een bronzen als je een level uitspeelt op easy, een zilveren als het level uitspeelt op veteran. Je kan de trophies zien in het PS3 menu, iets boven waar je je game start, er staat een beschrijving bij. Dan weet je wat je moet doen om hem te halen, je kan ook kijken op PS3trophies.org, daar staan ze ook incl. beschrijving.

Heb dit weekend met een vriend geprobeerd om een paar zombie trophies voor CoD:BO te halen, wat zijn die krengen moeilijk, ik geef ook niks om die zombies, het is dat je de trophies moet halen voor de plat maar anders.

@LuPo: vanavond weer verder met de zombies?

Ben nu ook weer begonnen met U2, die moet ik ook nog steeds platten, "alleen" nog even op crushing spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Svennie op 31-01-2011 08:50 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Svennie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:21:
[...]

Er zijn er al meerdere die die game platinum hebben, alle levels acen is wat werk en volhouden maar goed te doen. Heb je alle online trophies al?
Ja, ik heb alle MP trophies van LBP2.
Ik moet alleen nog alles acen (21/30 heb ik al gedaan), 10 aces achter elkaar en 24 uur levels maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 31-01-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

champion16 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:09:
Ben nieuw met de ps3 en heb mbt trophy's een vraagje. Tot nu toe heb ik alleen maar bronzen trophy's gekregen. Kan iemand me uitleggen wanneer je zilveren/gouden krijgt?
Daar valt niet zoveel over te zeggen, behalve dat de makers bepalen voor welke acties je een bronzen, zilveren of gouden trophy krijgt. De platinum is wel duidelijk dat is alle trophies exclusief trophies die je kunt halen met DLC.

Vaak is het type trophy gekoppeld aan de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren handeling. Een spel uitspelen op easy zal 9 van de 10 keer een bronzen trophy zijn en hard (of moeilijker) zal 9 van de 10 keer een gouden trophy zijn, maar ook dat wordt door de makers bepaald.

Een goede site voor trophy guides vind ik: www.ps3t.org. Daar kun je ook zien wat voor soort trophy je kan halen voor een bepaalde handeling.

[small][i]@Topic Auteurs
Allemaal leuk en aardig dat jullie het goede voorbeeld geven aan dit topic, Lekker trophy whoring, maar updaten van de ranglijst mag volgens mij ook wel weer eens (ook het goede voorbeeld van een auteur

[ Voor 13% gewijzigd door ThePrutser op 01-02-2011 12:41 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@ThePrutser: je hebt gelijk, het is inderdaad weer eens tijd, heb deze week wel tijd om de update te doen. (we zijn als auteur geen mod trouwens maar dat geheel terzijde)

@iedereen: update je ID!

[ Voor 19% gewijzigd door Svennie op 31-01-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 14:02
Iemand zin om binnenkort wat online trophies voor Brütal Legend en/of Killzone 2 te boosten?

Killzone 2 platinum lijkt me trouwens haast onmogelijk, door die trophy dat je super hoog moet staan bij de wekelijkse rankings. Dan moet je het echt een week non-stop spelen :S

Gister trouwens Batman besteld bij Play.com (€14,-)
Helaas krijg ik dan waarschijnlijk wel de Platinum-edition, wat voor het eerst zal zijn. Vind die hoesjes super lelijk en vind dat die geboycot moeten worden :)
Nah ja maar zo snel mogelijk uitspelen en weer verkopen :P

[ Voor 33% gewijzigd door LennyLL op 31-01-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LennyLL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:18:
Iemand zin om binnenkort wat online trophies voor Brütal Legend en/of Killzone 2 te boosten?
Brutal legend heb ik. zijn de MP trophies niet alleen voor (1/10/50) 'ranked matches' winnen?
Die kan je niet boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
Ik wou oa die trophies halen dat je bv. in 1 keer 15 units moet killen met een bepaald wapen.
Die is vrij lastig tegen de computer of online.
Volgens mij zijn die wel te boosten als iemand een hele groep van die units op jou afstuurt :)

En vond dit op ps3trophies.org voor die 50 multiplayer wins:

Cönquerer
Won 50 ranked multiplayer matches
This trophy has been screwing people out of Platinum for a long time. The online servers are terrible and after just a few wins, your online stats are simply wiped clean. You can go from 10 wins immediately to 0, or even 49 to 0 if you are unlucky. So far there is no complete fix for this trophy, but when i got it I boosted and did it all in one sitting without turning off my ps3. Maybe that will help solve this issue.
There is a pretty decent way to boost this, if you can match up with anyone. So to quote myself ONCE AGAIN lol:
Try to get a large group of people in a chat room and all of you (my group had only about 5) go into the single player matchmaking lobby and search at the same time. If you get matched up with someone not in your boosting group immediately quit and search again. When you get matched up just trade of surrendering.

Then just keep searching until you find one of your partners again and repeat this process.

[ Voor 94% gewijzigd door LennyLL op 31-01-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dat zouden we kunnen proberen. Hoe snel kan je een MP match winnen?

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 31-01-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
10 seconden, door gewoon te Surrenderen :D
Mijn PSN-id is: Lenny004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LennyLL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:08:
ok, ik zal je nu toevoegen. Ben je nu online?

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 31-01-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:21:
[...]

@champion16: de zilveren/gouden trophies zijn moeilijker om te halen, bv een bronzen als je een level uitspeelt op easy, een zilveren als het level uitspeelt op veteran. Je kan de trophies zien in het PS3 menu, iets boven waar je je game start, er staat een beschrijving bij. Dan weet je wat je moet doen om hem te halen, je kan ook kijken op PS3trophies.org, daar staan ze ook incl. beschrijving.

Heb dit weekend met een vriend geprobeerd om een paar zombie trophies voor CoD:BO te halen, wat zijn die krengen moeilijk, ik geef ook niks om die zombies, het is dat je de trophies moet halen voor de plat maar anders.

@LuPo: vanavond weer verder met de zombies?

Ben nu ook weer begonnen met U2, die moet ik ook nog steeds platten, "alleen" nog even op crushing spelen.
Is goed Svennie. Ik ga eerst even avondeten. Daarna kan ik wel een uurtje of twee spelen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:05:
[...]

Is goed Svennie. Ik ga eerst even avondeten. Daarna kan ik wel een uurtje of twee spelen. :)
smakelijk, ik ben online, zie je wel verschijnen

EDIT: andere keer, ik ga nog ff tv kijken

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 31-01-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:24:
[...]

smakelijk, ik ben online, zie je wel verschijnen

EDIT: andere keer, ik ga nog ff tv kijken
Geen probleem. Er kwam wat bij mij tussen waardoor ik pas om 9 uur online was. ;)

Ik heb m'n card in ieder geval vast een update gegeven. Helaas stijg of daal ik niets. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LennyLL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:08:
Zet je prive berichten aan :P

We kunnen ook deze trophies nog halen:

Dollpocalypse
Hit 6 enemies with the explosion from the brood's double team
The brood is under the drowning doom unit.These haunting baby carriages seem to carry an infinite number of ferocious dolls, who are capable of tearing a vehicle to shreds in a matter of seconds. the attack of the brood is it will charge forward and explode killing anybody in its way. you will need to hit (Not kill) 6 enemies with one of these big explosions. Have your boosting partner make alot of people and just charge as many people as you can and you will recieve this trophy after hitting 6 people with one explosion.
Euthanasia
Hit 15 enemies with one agony ball using the pain lifters double team.
He is on the tainted coil unit. if you hold down X with him then he will throw an agony ball that will explode. you will need to kill 15 of these people with one of them. so have your boosting partner make alot of people, and throw your agony ball right in the middle of all the enemies. you will recieve this trophy once you kill 15 people with one ball.
Death from above heb ik ook nog niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 01-02-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
Ik stijg wel een plaatsje! Ik ga ook met mijn update van 20 naar 22 plats... Nice!

JC2 en Bioshock 2 heb ik ook plat voor as maandag! Ik kan mafia 2 trouwens best aanraden! Lekker geleidelijk in het criminele wereldje rollen en wat leuke missies... Het is geen topper maar zeker vermakelijk! Daarnaast ook nog een vrij easy platinum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Hmmm, het wordt tijd dat ik uit mijn Trophy sabatical kom en even weer wat spellen ga uitspelen.
Er komen nu een paar akelig dichtbij. * leech1984 kijkt naar LuPo

En zo te zien heb ik ook al een tijdje niet meer gesynchroniseerd.

Verwacht deze maand weer wat updates van mijn kant! ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
Ike. schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:43:
[...]

Zet je prive berichten aan :P

We kunnen ook deze trophies nog halen:

Dollpocalypse
Hit 6 enemies with the explosion from the brood's double team

Euthanasia
Hit 15 enemies with one agony ball using the pain lifters double team.

Death from above heb ik ook nog niet.
Klopt, dat wou ik gister ook nog doen maar dat online systeem bij Brutal Legend zuigt inderdaad enorm!
Als er nog meer zijn die BL hebben dan kunnen die ook wel joinen, dan heb je meer kans dat je tegen elkaar komt te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LennyLL schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:46:
[...]

Klopt, dat wou ik gister ook nog doen maar dat online systeem bij Brutal Legend zuigt inderdaad enorm!
Als er nog meer zijn die BL hebben dan kunnen die ook wel joinen, dan heb je meer kans dat je tegen elkaar komt te spelen.
Ben je vanmiddag/vanavond online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
Heute abend wieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Heb net mn ID bijgewerkt, maar het komt op de een of andere manier niet door op deze site, moet je verder nog iets doen zodat hier ook de wijzigingen doorkomen?
Heb welliswaar maar een paar rot throphy's erbij sinds de laatste keer aangezien ik alleen maar races, races en nog meer races gedaan heb :)

Moet ook zeggen dat ik meestal bij games wel de drang heb om zo snel mogelijk alle throphy's te scoren, maar dit met GT5 toch veel minder heb en gewoon lekker aan het racen en doen ben zonder me ook maar enigzins druk te maken of het wel wat oplevert, dat zegt voor mij persoonlijktoch wel wat over de kwaliteit van deze game 8)

edit: ID is nu bijgewerkt zie ik, schijnbaar duurt het fftjes.

[ Voor 4% gewijzigd door noteboeki op 01-02-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:20:
[...]
Geen probleem. Er kwam wat bij mij tussen waardoor ik pas om 9 uur online was. ;)
haha, toen was ik net 10 minuten offline, toen ik online kwam was jij net 13 minuten offline :D

vanavond nieuwe poging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:13:
Hmmm, het wordt tijd dat ik uit mijn Trophy sabatical kom en even weer wat spellen ga uitspelen.
Er komen nu een paar akelig dichtbij. * leech1984 kijkt naar LuPo

En zo te zien heb ik ook al een tijdje niet meer gesynchroniseerd.

Verwacht deze maand weer wat updates van mijn kant! ;)
Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor. Voordat ik aan de 50 platina zit is het denk ik wel een jaartje verder (minstens). ;)

Daarnaast was ik eerst veel meer bezig met zo snel mogelijk levellen en kan het me nu eigenlijk wat minder schelen.
Svennie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:46:
[...]

haha, toen was ik net 10 minuten offline, toen ik online kwam was jij net 13 minuten offline :D

vanavond nieuwe poging?
Ik zal even overleggen met het vrouwtje. Sowieso moet ik vanavond eens iets eerder gaan slapen want het is elke avond half 1 - 1 uur terwijl ik om 7-8 uur weer wakker ben. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vanavond ook best mee doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:08:
Ik wil vanavond ook best mee doen! :)
Bedankt, ik had je berichtje ook gezien op PSN. Helaas ben ik niet alleen en moet ik een beetje geven en nemen. :P

Dus vanavond wilde m'n vriendin ff wat kijken vanaf half 9. Morgen ben ik de hele avond wèl beschikbaar. Wat een gedoe met die paar trophies van Black Ops zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:09:
[...]
Bedankt, ik had je berichtje ook gezien op PSN. Helaas ben ik niet alleen en moet ik een beetje geven en nemen. :P

Dus vanavond wilde m'n vriendin ff wat kijken vanaf half 9. Morgen ben ik de hele avond wèl beschikbaar. Wat een gedoe met die paar trophies van Black Ops zeg. :/
wat een gedoe inderdaad, het wilde maar niet lukken. Het eindigde met een stroomdip hier, de PS3 hangt aan een beveiligde stekkerdoos maar mijn router niet dus internet lag er even uit.......

Heb het daarna nog alleen geprobeerd, 1 keer lvl 4 overleefd maar de dief kwam niet en lvl 5 overleven lukt me niet, vanavond proberen we het weer! Ik kan vanaf een uur of 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb mij gister weer eens stuk gebeten op de pentagon thief met Black ops Zombie.
Ik moet nog 2 trofeeen en dan (pentagon en crossbow ) en dan is het platinum.

Helaas niet gelukt ! Moet toch te doen zijn gvd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:09:
[...]
Wat een gedoe met die paar trophies van Black Ops zeg. :/
Ik had gisteren nog even gespeeld met 'die ene Brit'. We kregen 4x de Crossbow uit die 'Random Weapon' doos. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:39:
[...]

Ik had gisteren nog even gespeeld met 'die ene Brit'. We kregen 4x de Crossbow uit die 'Random Weapon' doos. =/
:X

Haha! Vanavond toevallig nog tijd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
laten we vanavond weer een poging doen, met zijn 4'en moet het toch gaan lukken!

Als je de crossbow hebt ben je er dan of moet je ook nog pack-a-punch hebben?

@LuPo, Enahs1 (en evt Engelse vriend): Hoe laat kunnen jullie?
@fiore187: zin om mee te doen?

[ Voor 19% gewijzigd door Svennie op 02-02-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
Ik heb wel zin om mee te doen, maar vanavond kan ik helaas niet.
Morgen en eventueel vrijdag kan ik sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:38:
laten we vanavond weer een poging doen, met zijn 4'en moet het toch gaan lukken!

Als je eenmaal de crossbow / ballistic knife hebt moet je ze inderdaad nog Pack-A-Punch..en.

Ik moet als ik eenmaal thuis ben nog eten maken en wil dan nog even progress maken in Alpha Protocol, dus.. een uur of 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:38:

Vanavond ben ik er ook. Ik kan vanavond de hele avond. :)
fiore187 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:39:
Ik heb wel zin om mee te doen, maar vanavond kan ik helaas niet.
Morgen en eventueel vrijdag kan ik sowieso wel.
Waarschijnlijk moeten wij ook nog wel verder, dus dan kun je zo een andere keer joinen. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:27:
[...]

Als je eenmaal de crossbow / ballistic knife hebt moet je ze inderdaad nog Pack-A-Punch..en.

Ik moet als ik eenmaal thuis ben nog eten maken en wil dan nog even progress maken in Alpha Protocol, dus.. een uur of 8?
Wij zijn volgens mij rond 7 uur al online (of niet Svennie?) maar als je dan rond 8 uur mee wilt doen dan geef je gewoon een schreeuw en voegen we je gelijk toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:49:
Wij zijn volgens mij rond 7 uur al online (of niet Svennie?) maar als je dan mee wilt doen dan geef je gewoon een schreeuw en voegen we je gelijk toe. :P
ik ben zo rond die tijd online, gaan wij eerst die pentagon thief trophy halen en daarna met Enahs1 (evt +vriend uit Engeland) die andere trophies proberen te halen, tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:52:
[...]

ik ben zo rond die tijd online, gaan wij eerst die pentagon thief trophy halen en daarna met Enahs1 (evt +vriend uit Engeland) die andere trophies proberen te halen, tot vanavond.
Ik heb 'em nog niet gesproken vandaag en weet ook niet of 'ie aan het werk zal zijn of niet, maar hij zal anders best wel mee willen doen denk ik zo.

Welke trophies hebben jullie nu nog precies nodig? Het zal makkelijker zijn om dit van te voren te bespreken, zodat we later niet verward geraken. Oeh, probeer ook op bijvoorbeeld ps3trophies.org te lezen hoe je die trophies precies haalt. Scheelt weer raad werk. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:35:
[...]

Ik heb 'em nog niet gesproken vandaag en weet ook niet of 'ie aan het werk zal zijn of niet, maar hij zal anders best wel mee willen doen denk ik zo.

Welke trophies hebben jullie nu nog precies nodig? Het zal makkelijker zijn om dit van te voren te bespreken, zodat we later niet verward geraken. Oeh, probeer ook op bijvoorbeeld ps3trophies.org te lezen hoe je die trophies precies haalt. Scheelt weer raad werk. =)
we moeten alle zombie trophies nog, de pentagon thief trophie proberen we met zijn 2'en te halen, de rest is makkelijker met zijn 3'en of 4'en. Ik heb die guide al uitgeprint en thuis liggen :)

Alvast voor vanavond:

"The pentagon thief trophy" kan je met zijn 2'en tegelijk halen
"See me, stab me, heal me" moet je zelf doen om de trophie te krijgen. (pack-a-punch ballistic knife)
"Sacrificial lamb" krijgt zowel de schietende als de ontvangende speler (crossbow met pack-a-punch)
"The collector" moet je zelf halen (13150 punten nodig)

[ Voor 18% gewijzigd door Svennie op 02-02-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het niet beter kunnen omschrijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer Black Ops gedaan met 'de mannen'. :P Ging best aardig allemaal, al zeg ik het zelf.

Met Alpha Protocol zit ik nu op mijn tweede playthrough, op Hard. Het is niet heel moeilijk, alleen soms ontzettend irritant. Maar dat ligt meer aan de brakke gameplay. Hierna moet ik alleen de game nog een keer doorrushen omdat ik een aantal dingen niet had gedaan in de eerste of 2de playthrough.. oh well. Ik vind het nog steeds vermakelijk.

Ik heb ook nog steeds Resonance of Fate liggen. Alleen vergt die game ontzettend veel inspanning en stop ik er het liefst veel tijd in. Ik laat denk ik dan ook deze game liggen tot het weekend steeds, wanneer ik er dan gelijk een paar uur kan instoppen. Het is wel een goede game, alleen erg lastig. Zeker ook een platinum die ik wil halen. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond weer? :P Tussendoor moet ik misschien wel ff weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:13:
Vanavond weer? :P Tussendoor moet ik misschien wel ff weg!
Ligt er aan hoe ik me voel, voel me nu aardig dood..achtig. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:11:
[...]

Ligt er aan hoe ik me voel, voel me nu aardig dood..achtig. ;-)
Bedankt voor de hulp. "The Collector" is in ieder geval binnen. :)

edit: Zijn er nog PS+ leden die wat Lead & Gold trophies willen verzamelen? Misschien kunnen we met een stuk of 4 wat trophies gaan halen in een private match. Als dat mogelijk is natuurlijk. :P

[ Voor 27% gewijzigd door LuPo op 03-02-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
Ik heb gister ff de pentagon thief trophy in mijn eentje gehaald :D
Bij wave 8 gebeurde het dan eindelijk. Echt een pittige trophy, en die uitleg op ps3t.org klopt niet helemaal.
Ze gaan er van uit dat bij wave 5 de pentagon thief komt, maar ik heb het wel 10 x geprobeerd en geen thief.

Ik moet nu alleen nog die crossbow trophy en dan is het platinum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:08:
[...]
Bedankt voor de hulp. "The Collector" is in ieder geval binnen. :)

edit: Zijn er nog PS+ leden die wat Lead & Gold trophies willen verzamelen? Misschien kunnen we met een stuk of 4 wat trophies gaan halen in een private match. Als dat mogelijk is natuurlijk. :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

vanavond/dit weekend verder met de andere trophies?

Lead & Gold, is dat het gratis spel van deze maand? Dan help ik wel mee.

bedenk met net dat ik beloofd had een update te doen deze week, weet niet of ik vanavond tijd heb anders doe ik het morgen!

[ Voor 10% gewijzigd door Svennie op 04-02-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:12:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

vanavond/dit weekend verder met de andere trophies?

Lead & Gold, is dat het gratis spel van deze maand? Dan help ik wel mee.

bedenk met net dat ik beloofd had een update te doen deze week, weet niet of ik vanavond tijd heb anders doe ik het morgen!
Vanavond is het hier TV avond. Maar morgen en overmorgen zou ik overdag wel kunnen.

L&G is inderdaad de gratis game van PS+ deze maand. Ike. wil daarvoor ook meedoen. Dus we zijn al met drie! Eigenlijk moeten we nog een paar luitjes hebben. Er zijn ook wat trophies "kill 3 persons with one explosion" dat gaat met 3 niet lukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Gister de eerste 3 missies van 50 cent (JPN) co-op gehaald.
Redelijk vermakelijk spel, alleen ik heb echt een hekel aan dat "hardcore gangstah shit".

Vanavond Sly Cooper eens proberen.
Fritz Chess wil ik dit weekend nog platinum halen. Ook Madden NFL 11 moet een makkie wezen voor in een weekendje.

Als het een beetje meezit eind februari rond de 60 platinum... heb het virus weer te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker bezig leech1984. :P

Ik heb net "Hands of the Merchandise"-trophy gehaald. Dus die Pentagon Chief neerschieten voordat hij je kan beroven. Ik dacht laat ik eens een Youtube-filmpje opzoeken om te kijken hoe het moet. Even nagedaan wat ze daar deden en gelijk gehaald.

De volgende online sessie, Enash1 en Svennie, ga ik dus voor de twee trophies waarbij ik wat uit die box moet toveren. :P
En ik moet uiteraard nog even verder met Black Ops op Veteran, maar ik denk dat ik daarvoor ook even Youtube ga raadplegen (bedankt voor de tip Enahs1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die veteran is op een paar stukken na goed te doen, er waren lvls waar eigenlijk zo doorheen wandelde maar ook een aantal waar ik helemaal gek van werd. Het blijft goed werken om te pushen, je moet verder dan komen je maten ook mee en dat helpt wel. En natuurlijk op youtube filmpjes kjiken als je er niet uit komt, zo heb ik het ook gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:29:
Lekker bezig leech1984. :P

Ik heb net "Hands of the Merchandise"-trophy gehaald. Dus die Pentagon Chief neerschieten voordat hij je kan beroven. Ik dacht laat ik eens een Youtube-filmpje opzoeken om te kijken hoe het moet. Even nagedaan wat ze daar deden en gelijk gehaald.

De volgende online sessie, Enash1 en Svennie, ga ik dus voor de twee trophies waarbij ik wat uit die box moet toveren. :P
En ik moet uiteraard nog even verder met Black Ops op Veteran, maar ik denk dat ik daarvoor ook even Youtube ga raadplegen (bedankt voor de tip Enahs1).
Dat ene filmpje van die tunnel had me ook geholpen. Ik zat er eerst 30 minuten vast en na dat filmpje was het nog maar een paar keer proberen voordat ik er eindelijk doorheen brak. Vooral de kamer rechts induiken is een slimme strategie. Er zijn een hoop stukken die ontzettend makkelijk zijn though... gelukkig. :) Succes met Veteran!

Ik hoop dit weekend Alpha Protocol op Hard te kunnen uitspelen. Hierna moet ik alleen nog een playthrough doen omdat ik een aantal trophies niet gekregen heb alhoewel ik gewoon wel netjes de tips had gevolgd. Oh well, op Easy is het allemaal makkelijk te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt er morgen overdag nog samen Black Ops gespeeld? Of zijn er morgen geen gegadigden? Ik weet dat Svennie nog wat trophies moet, en ikzelf moet ook nog twee zombie trophies. Laat die magic box maar komen. :P

We kunnen ook met een stuk of 4-5 Lead & Gold gaan spelen voor een paar easy trophies. Hopelijk kunnen we daar ook nog wat voor regelen met wat PS+ leden. :)
Vanmiddag in ieder geval met Ike. al een trophy gehaald. Maar de andere konden we niet doen omdat we met twee man niets uit kunnen richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

leech1984 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:13:
Vanavond Sly Cooper eens proberen.
Sly Trilogy is zeker tof, heb 'm van de week compleet platinum gehaald, 3 spellen dus 3 platinum hehe :)
Ik vond deel 1 wel het tofste, daarna 3 en daarna 2. Die Move minigames zijn crap overigens. Heb er al met al toch wel 40+ uur inzitten om ze alledrie op 100% te krijgen, maar zeker de moeite waard :)

Nu ga ik denk ik maar eens beginnen aan Castlevania, die ligt hier ook al een tijdje weg te kwijnen...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:40:
Wordt er morgen overdag nog samen Black Ops gespeeld? Of zijn er morgen geen gegadigden? Ik weet dat Svennie nog wat trophies moet, en ikzelf moet ook nog twee zombie trophies. Laat die magic box maar komen. :P

We kunnen ook met een stuk of 4-5 Lead & Gold gaan spelen voor een paar easy trophies. Hopelijk kunnen we daar ook nog wat voor regelen met wat PS+ leden. :)
Vanmiddag in ieder geval met Ike. al een trophy gehaald. Maar de andere konden we niet doen omdat we met twee man niets uit kunnen richten.
ik ben nu op de verjaardag van mijn moeder dus vanmiddag kan ik niet, morgen kan ik wel, in de loop van de middag tot een uur of 20:00 dus morgen ben ik van de partij, laat maar weten hoe laat jullie online zijn, vanavond kan ik ook nog wel maar dat waarschijnlijk pas tegen middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:20:
[...]

ik ben nu op de verjaardag van mijn moeder dus vanmiddag kan ik niet, morgen kan ik wel, in de loop van de middag tot een uur of 20:00 dus morgen ben ik van de partij, laat maar weten hoe laat jullie online zijn, vanavond kan ik ook nog wel maar dat waarschijnlijk pas tegen middernacht.
Gefeliciteerd dan. ;)

Ik ben morgen overdag ook wel online. 's Avonds denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zojuist eindelijk Magic the Gathering: Duels of the Planeswalkers op 100% gehaald.
Hier gaat een hoop tijd inzitten, vooral als je savegame kaduuk is en je opnieuw moet beginnen. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Toegevoegd zijn:

jorco
WaterFire
SingeryX

Sp33dFr34k is de meeste plaatsen gestegen!

Mocht er iets fout gegaan zijn laat het met weten!

[ Voor 16% gewijzigd door Svennie op 06-02-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag nog tijdje met Svennie zitten spelen. Ik probeerde zover te komen dat ik kon proberen om voor de 2 pack-a-punch trophies te gaan en Svennie wilde "The Collector" halen. Helaas niet gelukt omdat we meestal rond round 8-9 dood gingen. :P

Binnenkort dus (allebei) maar weer een keer proberen met Enash1. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
LuPo schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:51:
Vanmiddag nog tijdje met Svennie zitten spelen. Ik probeerde zover te komen dat ik kon proberen om voor de 2 pack-a-punch trophies te gaan en Svennie wilde "The Collector" halen. Helaas niet gelukt omdat we meestal rond round 8-9 dood gingen. :P

Binnenkort dus (allebei) maar weer een keer proberen met Enash1. O+
Als je een keer wat hulp van mij kan gebruiken moet je het maar laten weten.
Ik kom samen met een maatje best ver vind ik.
Vanavond nog tot ronde 32 gekomen op Kino. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Dirk149 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:52:
[...]

graag! LuPo en ik moeten nog een paar zombie trophies, samen gaan we het niet redden dus elke hulp is welkom! Als Enahs1 ook kan zijn we met 4 man, gaan we die trophies zeker halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk149 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:52:
[...]

Zou fijn zijn inderdaad! Wat is je PSN-account? Dan voegen we je toe. ;)

Ik heb al best veel tijd in die zombie levels gestoken. Hopelijk haal ik die laatste twee trophies dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zo, op de 50 huey kills na heb ik BFBC2:V nu alle trophies. Tijd om weer verder te gaan met de voorraad in de kast. Ben aan t twijfelen of ik U:2 weer oppak of dat ik met White Knight Chronicles verder zal gaan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Van het weekend Enslaved uitgespeeld :) Nu nog ff een keer erdoorheen voor de laatste paar trophies en de 21e platinum is binnen.

Speelt iemand hier ook Vanquish? en heeft die iemand toevallig tips voor de Challenges? Ik heb ze een paar keer geprobeerd, maar damn wat is dat moeilijk zeg, ik haal de 1e niet eens :( (van de 7 geloof ik)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:50:
Van het weekend Enslaved uitgespeeld :) Nu nog ff een keer erdoorheen voor de laatste paar trophies en de 21e platinum is binnen.
heb je een guide gebruikt voor de Orbs?
Ik heb een youtube kanaal gevonden voor alle orbs t/m episode 10
YouTube: Kanaal van JeffDawes1984

Ik heb alleen nog geen zin gehad om bijna alle levels nog een keer te spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Nope, zonder guide gespeeld, dus ik mis idd nog een zooi orbs (en ik heb ook nog niet alle maskers.)

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 07-02-2011 14:23 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@LuPo, Enahs1, Dirk149: vanavond zombies spelen?

LuPo en ik willen die trophies graag halen

@Dirk149: heb jij alle trophies al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Svennie schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:32:
@LuPo, Enahs1, Dirk149: vanavond zombies spelen?

LuPo en ik willen die trophies graag halen

@Dirk149: heb jij alle trophies al?
Ik had alle trophies na de tweede week dat BO uit was volgens mij. :9
Mijn psn is Sync149

Vanavond is prima, zeg maar rond welke tijd.
Heb jullie allen een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
2 weken na het uitkomen al _/-\o_ , toen had ik er geloof ik al 1, ben meteen met multiplayer begonnen en heb in het begin niet om gekeken naar de trophies.

ik kan vanaf 19:00 maar 20:00 lijkt me een mooie tijd, we hebben headsets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil ook wel iets eerder dan 20u omdat m'n vriendin later nog wat wil kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
LuPo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:35:
Ik wil ook wel iets eerder dan 20u omdat m'n vriendin later nog wat wil kijken. :P
GTST zeker? Veel van die gasten waar ik mee BO speel die moeten dan ook altijd rond die tijd even stoppen!

Was begonnen met Fritz Chess, maar helaas doet mijn AI niet de zelfde move als dat ik in een filmpje zag.
Nu moet ik dus zelf 40x winnen van de AI.

Ook een start gemaakt met Sly. Die is ook wel redelijk vermakelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:46:
[...]

GTST zeker? Veel van die gasten waar ik mee BO speel die moeten dan ook altijd rond die tijd even stoppen!

Was begonnen met Fritz Chess, maar helaas doet mijn AI niet de zelfde move als dat ik in een filmpje zag.
Nu moet ik dus zelf 40x winnen van de AI.

Ook een start gemaakt met Sly. Die is ook wel redelijk vermakelijk...
Nee, mijne niet. :P

Ze wil iets kijken zoals CSI. Gelukkig kan ik tot 22:00 uur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Oke, dus 20:00 beginnen?

[ Voor 30% gewijzigd door Dirk149 op 07-02-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
of eerder LuPo? zeg maar hoe laat, ik kan vanaf nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik mee doe vanavond. Heb flink de griep te pakken... praten zit er niet in etcetera. Succes mannen! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:05:
Ik weet niet of ik mee doe vanavond. Heb flink de griep te pakken... praten zit er niet in etcetera. Succes mannen! =)
Beterschap! Met z'n drieeën moet ook wel lukken. Als Svennie maar niet te vaak doodgaat. Geintje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:05:
als je maar kan schieten :P beterschap

ik zwengel de Ps3 nu aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff.. dat sloeg echt nergens op. Netjes de crossbow met pack-a-punch en krijgen we de trophy 3 keer niet. :X

Binnenkort nog maar een keer proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Rare toestanden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je het eventueel morgenmiddag/avond nog een keertje proberen?

Misschien dat het met twee man ook iets makkelijker gaat (lees: minder zombies). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Morgenavond moet iig wel lukken, ik kan vanaf 19:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk149 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:21:
Prima. Zie je mij dan.

In het vervolg zal ik je trouwens gewoon via PSN een berichtje sturen. Dan spammen we dit topic niet vol. ;)

Ik ga morgenmiddag nog maar even verder met GT5. Geweldig spel en ik heb er al menig uurtje inzitten. Ik moet ook nog ff verder met WipeOut HD, WWE Smackdown vs. Raw 2010, Sports Champions, Black Ops en... uuhh.. vast nog wel een paar. M'n weekje vrij was véél te weinig om alles door te spelen. Ik had er toch wel meer van verwacht eigenlijk.

Meestal als ik weinig tijd heb ga ik vet veel zitten gamen, terwijl als ik veel tijd heb ik ook veel andere (nutteloze) dingen doe. Als je het druk hebt (of moet leren voor een tentamen) wil je afleiding en ga je automatisch eerder gamen. Tenminste, zo werkt het bij mij iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik ben in de loop van de middag (1530 of zo) ook online, kunnen we met 2 of 3 man verder gaan met trophie hunten (we beginnen trouwens inderdaad wel erg veel te spammen in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanmiddag die bunker op Veteran in één keer gehaald in Black Ops. Maar toen kreeg ik de trophy niet. :S

Nou moet ik dus level 1, 2 (3 is alleen meelopen) en 4 dus overnieuw doen? Waarom zijn die trophies glitched. Dit is echt k*t!

Edit: ik ben er trouwens pas rond 16.15u Svennie. Ik heb nu college.

[ Voor 17% gewijzigd door LuPo op 08-02-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:11:
Ik heb vanmiddag die bunker op Veteran in één keer gehaald in Black Ops. Maar toen kreeg ik de trophy niet. :S

Nou moet ik dus level 1, 2 (3 is alleen meelopen) en 4 dus overnieuw doen? Waarom zijn die trophies glitched. Dit is echt k*t!

Edit: ik ben er trouwens pas rond 16.15u Svennie. Ik heb nu college.
Dat is inderdaad klote, had ik ook, ik moest ook 2 levels opnieuw spelen om de trophy te krijgen, er is een topic op ps3trophies over, wat je moet doen is levels spelen zonder te saven tussendoor, dus level niet verlaten, pauze kan wel, dat heb ik gedaan en toen kreeg ik alsnog de trophy. Maar zeker is het allemaal niet.

16:15 is prima, heb net de pentagon thief tophy gehaald :D Het oefenene gisteren heeftr geholpen, had hem in 1 keer, t/m lvl 4 overleven was een eitje, ik had trouwens maar net genoeg punten, had er nog maar 120 over of zo maar dat is meer dan genoeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk149 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 23:21:
Ik ben iets later omdat ik om 20.00 ff wat moet afleveren. Hopelijk is het geen probleem als ik er om 20.15 uur ben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:11:

nog een toevoeging: de levels die je in 1 keer gespeeld hebt hoef je waarschijnlijk niet opnieuw te spelen, ik zou als ik jou was eerst de levels spelen die je ge-saved hebt (level verlaten en later weer mee verder), waarschijnlijk heeft het spel 1 van de levels nog niet geregistreerd en die moet opnieuw, je kan alleen niet zien welke :( (bij MWII kon je nog zien welk lvl je al uitgespeeld had op veteran). Je hoeft ze ook niet achter elkaar te spelen als je elk level maar in 1 keer door speelt, zo is het bij mij ook gelukt. Het is verder wel erg triest dat deze bug erin zit.

@leech1984 hieronder: doen we, het was ons ook al opgevallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 09-02-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Kan het afspreken iets minder of via DM?

Volgens mij zijn van de laatste 2 pagina's 75% afspraakberichten.

Verder heb ik weer een gigantische stapel aan spellen binnen gekregen.
Ben nu alleen nog op zoek naar een Japanse Borderlands GOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met Dirk149 en Svennie een tijdje Zombies gespeeld. Op een gegeven moment had ik de crossbow (die komt best vaak langs) en kocht direct de pack-a-punch. Aantal keer geprobeerd maar steeds kwamen de vijanden in groepjes van 3 of 4. Uiteindelijk toch gelukt, jammer genoeg op de rug van Dirk149 die de trophy al had.

Daarna moest Svennie weg en gingen Dirk149 en ik nog door. Toen nog een ronde gespeeld waarbij ik de knife probeerde te krijgen uit die stupid random box. Na een aantal keer proberen was het gelukkig raak. Wederom even pack-a-punch gekocht en die trophy was ook binnen. :)

Nu alleen nog Veteran in één (of twee) sessies doorspelen en dan is de platinum binnen. Bedankt Enash1 en Dirk149 voor de hulp de afgelopen dagen. Nu Svennie nog aan die trophies zien te helpen!

Vandaag rond 11:00-11:30 begonnen aan m'n Veteran playthrough. Alles ging lekker vlot totdat ik weer in die gang in mission 4 was, duurde ff maar binnen een half uurtje was ik er door. Vervolgens ook een half uurtje op die heuvel in mission 5 vertoefd alvorens level 6 binnen 10 minuten door te spelen. :P

Ik heb 'save and quit' gedaan toen de tekst voor mission 7 verscheen. Heb nu even geen zin meer maar de platinum is dus zeer dichtbij (lees: de moeilijkste stukken nu gehad, denk ik). :)

Als je vanavond trouwens nog Zombies wilt spelen kan dat wel Svennie. Ik ben vanaf 19:00 tot 20:30 uur beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 10-02-2011 15:04 ]

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik wil ook graag worden toegevoegd aan de lijst :)

Afbeeldingslocatie: https://secure.eu.playstation.com/proxy/image/?imageUrlToken=GgfQk7aumy&locationType=file

Het word tijd voor me om maar eens wat meer platinums binnen te slepen

* PSN=Chef_NL** *

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:06:
Ik wil ook graag worden toegevoegd aan de lijst :)

[afbeelding]

Het word tijd voor me om maar eens wat meer platinums binnen te slepen
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Chef_NL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ben nu bezig met de crushing playthrough van U2, nu ik weer gewend ben aan de controls (ze zijn best fijn maar zo anders als andere spellen dat je er echt weer aan moet wennen) ga ik snel door de levels heen, zit nu al weer op lvl 13 of zo, de moeilijk stukken moeten natuurlijk nog komen. Als ik eraan terug denk hoe moeilijk ik het vond om het spel op hard te spelen....... ik ben beter geworden denk ik dan maar :9

@LuPo: zie pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:08:
Ben nu bezig met de crushing playthrough van U2, nu ik weer gewend ben aan de controls (ze zijn best fijn maar zo anders als andere spellen dat je er echt weer aan moet wennen) ga ik snel door de levels heen, zit nu al weer op lvl 13 of zo, de moeilijk stukken moeten natuurlijk nog komen. Als ik eraan terug denk hoe moeilijk ik het vond om het spel op hard te spelen....... ik ben beter geworden denk ik dan maar :9

@LuPo: zie pb
Filmpjes kijken op YouTube helpt ook verbazingwekkend goed! Welke stukken in U2 waren lastig dan? Het is een tijdje geleden dat ik 'em gespeeld heb.

Komende week ga ik even twee platina erbij halen. Hopelijk heb ik er tijd voor. :)

Split/Second is 9,85GBP bij Zavvi. Iemand die weet of dat een leuk spel is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het wordt maar eens tijd dat ik me ook aanmeld hier. Het gaat de laatste tijd niet zo hard helaas, vooral de thropies van F1 2010 en GT5 kosten erg veel tijd.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/MarcoOnline.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png
  • De top 10 is ongewijzigd.
  • Chef_v_leeuwen komt binnen op #31.
  • Griever komt binnen op #16.
  • Magni_NL & P.E.No.1 vallen van de lijst af.
  • Grootste stijger is Swopdark, hij gaat van plaats #37 naar #13 !!
Mocht er iets niet kloppen, laat het mij of Svennie weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:35:
[...]

Filmpjes kijken op YouTube helpt ook verbazingwekkend goed! Welke stukken in U2 waren lastig dan? Het is een tijdje geleden dat ik 'em gespeeld heb.

Komende week ga ik even twee platina erbij halen. Hopelijk heb ik er tijd voor. :)

Split/Second is 9,85GBP bij Zavvi. Iemand die weet of dat een leuk spel is? :)
Split/Second is onwijs arcade maar erg leuk om te spelen. Voor 10 pond is dat zeker geen miskoop. (en dan kunnen we samen de online trophies boosten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

hallo, ik zou ook graag aan de lijst toegevoegd willen worden. ;)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Voxalizer.png

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Pagina: 1 ... 15 ... 118 Laatste