Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Voxalizer schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:16:
hallo, ik zou ook graag aan de lijst toegevoegd willen worden. ;)

[afbeelding]
Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:
  • Meer dan 50 posts op het forum.
  • Meer dan 2 maanden GoT lid.
  • Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3 Game topics.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
LuPo schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:35:
[...]
Filmpjes kijken op YouTube helpt ook verbazingwekkend goed! Welke stukken in U2 waren lastig dan? Het is een tijdje geleden dat ik 'em gespeeld heb.

Komende week ga ik even twee platina erbij halen. Hopelijk heb ik er tijd voor. :)
ik gebruik youtube ook als ik er niet uit kom, ik heb (had ik bij hard ook al) moeite met de controls als het druk is met vijanden, net naast de trein springen, over een bord klimmen waar je aan hangt terwijl je naar het bord ernaast wil, verkeerd in dekking etc etc, bekende U2 problemen.

Hopelijk heb je ook nog tijd voor CoD BO zombies.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zeker wel tijd voor Zombies. Maar misschien dat ik niet goed genoeg ben om je te helpen. Maar dat zien we dan wel weer. Eerst nog maar eens proberen. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me aan het oriënteren voor een PS3 omdat ik een mediacenter wil waar ik eventueel ook op kan gamen.

Nu begreep ik dat er ook witte varianten zijn, maar waar ? Ik kan de kap laten spuiten maar een witte kopen is makkelijker natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:32:
Ik ben me aan het oriënteren voor een PS3 omdat ik een mediacenter wil waar ik eventueel ook op kan gamen.

Nu begreep ik dat er ook witte varianten zijn, maar waar ? Ik kan de kap laten spuiten maar een witte kopen is makkelijker natuurlijk!
witte PS3 was/is alleen te koop in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:34:
[...]

witte PS3 was/is alleen te koop in Japan.
Aha en ik zie dat ik het ervaringen topic had moeten hebben :|

Dus de kap maar laten spuiten dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren LBP2 ontvangen en gelijk vanavond gespeeld met m'n vriendin. We zijn bijna door de eerste wereld heen, erg leuk spel! Die grapple hook is een leuke toevoeging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:25
Vandaag door de 700 trophies heen gegaan (701 :p). Niet echt meer aan het trophy hunten nu (bedankt GTA _/-\o_ ), maar het blijft leuk. Ben nu bezig met Just Cause 2, RDR Undead Nightmare, GT5, Infamous, Fallout 3.

[ Voor 12% gewijzigd door SL65 op 16-02-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Feli :)

Ik zit net over de 500 heen, maar echt hunten doe ik niet, alleen als het niet teveel extra moeite is om ze te halen :P Ben nu bezig met Castlevania, echt een supervet spel, alleen wordt er niet echt rijkelijk met trophys gestrooid... Ik heb nog zoveel ongespeelde games op de plank, maar kan me niet met allemaal tegelijk bezig houden, dan blijft de helft weer liggen na het 1 keer gespeeld te hebben. Maar met die 5 games tegelijk van je, respect hoor, dat lukt mij niet...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Sp33dFr34k schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:57:
Feli :)

Ik zit net over de 500 heen, maar echt hunten doe ik niet, alleen als het niet teveel extra moeite is om ze te halen :P Ben nu bezig met Castlevania, echt een supervet spel, alleen wordt er niet echt rijkelijk met trophys gestrooid... Ik heb nog zoveel ongespeelde games op de plank, maar kan me niet met allemaal tegelijk bezig houden, dan blijft de helft weer liggen na het 1 keer gespeeld te hebben. Maar met die 5 games tegelijk van je, respect hoor, dat lukt mij niet...
Lukt mij ook niet hoor wissel het een beetje af, Just Cause 2 zit nu al een paar weken in de ps3 :P . Probeer het alleen af te wisselen met andere games die ik nog moet uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op dit moment: Gran Turismo 5, CoD: Black Ops, WWE Smackdown vs. Raw 2010, WipeOut HD, The Sims 3, LittleBigPlanet2, Sports Champions, Lead & Gold en uhhh...

Volgens mij was dat het wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
LuPo schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:26:
Ik speel op dit moment: Gran Turismo 5, CoD: Black Ops, WWE Smackdown vs. Raw 2010, WipeOut HD, The Sims 3, LittleBigPlanet2, Sports Champions, Lead & Gold en uhhh...

Volgens mij was dat het wel. :P
Ben je nou ook al trofeetjes voor WipeOut HD aan het halen? :p Zaterdag kan ik mijn ps3 eindelijk eens gaan unpacken en dan maar ff direct GT 5 en LBP 2 halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:08:
[...]

Ben je nou ook al trofeetje voor WipeOut HD aan het halen? :p Zaterdag kan ik mijn ps3 eindelijk eens gaan unpacken en dan maar ff direct GT 5 en LBP 2 halen :D
Ben je verhuist ofzo? Omdat je je PS3 nog moet 'unpacken'. :P

Ik ben al tijdje bezig met WipeOut HD inderdaad. Alleen nog even alle races op gold halen en dan vind ik het wel genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand meer aan het gamen? Ik zoek iemand die de (online) trophies voor LBP2 nog moet. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:03:
Niemand meer aan het gamen? Ik zoek iemand die de (online) trophies voor LBP2 nog moet. Anyone?
Ik ga morgen LBP2 halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Bijna Platinum voor Just Cause 2. Eindelijk.. :) Begin vorige zomer niet meer aangeraakt en ben er nu weer een tijdje mee bezig. Alleen nog op Hardcore uitspelen, ben nu met nieuwe save bezig met de 4e missie. Dan is nr 11 ook weer binnen:)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Yeah, net eindelijk level 10 hehe :)

LBP2 lijkt me wel tof, maar ik wacht nog effe totdat ik hem haal. Deeltje 1 heb ik na het uitspelen eigenlijk ook niet meer aangeraakt, hoewel het zeker wel tof is..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:18:
[...]

Ik ga morgen LBP2 halen! :)
Leuk! De story-levels ga je best snel doorheen. Ik moet nog een aantal 3-4 player stukken halen (prize bubbles). Die kunnen we dan wel samen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gisteren begonnen met stacked, geinig spelletje, jammer van al die tussenfilmpjes, die zijn even leuk maar je kan ze niet skippen helaas. Trophies zijn niet al te moeilijk, voor diegene die de trophies nog willen gaan halen, je kan eerst het spel doorspelen en daarna in free roam alle trophies halen, je kan dus prima zonder guide spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de afgelopen week twee games platinum gehaald. CoD: Black Ops en WWE Smackdown vs. Raw 2010. :)

Dit weekend ook veel tijd besteed aan LBP2. Geweldig spel en er zitten veel leuke mini-games in verwerkt! Deel 1 was op een gegeven moment meer van hetzelfde. Continu zelfde idee alleen een andere setting waar je dan doorheen moest lopen. In dit deel hebben ze veel meer afwisseling gestopt. :*)
Overigens was deel 1 ook al super goed hoor.

Iemand toevallig interesse in Smackdown vs Raw voor een tientje excl? DM dan ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Erulezz schreef op zondag 20 februari 2011 @ 17:00:
Bijna Platinum voor Just Cause 2. Eindelijk.. :) Begin vorige zomer niet meer aangeraakt en ben er nu weer een tijdje mee bezig. Alleen nog op Hardcore uitspelen, ben nu met nieuwe save bezig met de 4e missie. Dan is nr 11 ook weer binnen:)
Hier ben ik ook al een tijdje mee bezig, echter wel meteen op hardcore begonnen. Wat een tijdrovende Platinum is dit zeg |:( Ik zit gemiddeld op 1% completion per uur en aangezien je 75% moet halen voor een trophy, komt dat bij mij neer op 75 uur 8)7

Daarna even alle andere games "platten", hoewel ik me afvraag of dit met Killzone 2 gaat lukken gezien de nasty online trophies... :F

daarna weer eens nieuwe games aan te schaffen,

[ Voor 7% gewijzigd door ThePrutser op 21-02-2011 14:30 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Darksiders maar weer eens uit de kast getrokken. Had een oude playthrough op Normal gedaan maar nooit uitgespeeld en wist ook niet meer welke collectables ik nog moest halen, dus nu speel ik de game opnieuw op Hard. Tot nu toe erg simpel en nog steeds vermakelijk... alleen zit ik nu tegen het einde en dan krijg je puzzel na puzzel, iets waar ik geen behoefte aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 08:23:
[...]

Leuk! De story-levels ga je best snel doorheen. Ik moet nog een aantal 3-4 player stukken halen (prize bubbles). Die kunnen we dan wel samen doen. :)
LBP2 was uitverkocht bij dynabyte (waar die maar 50e was), dus toen heb ik maar GT5 gehaald :) 's Avonds straks even kijken of ik LBP2 online kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:46:
[...]

LBP2 was uitverkocht bij dynabyte (waar die maar 50e was), dus toen heb ik maar GT5 gehaald :) 's Avonds straks even kijken of ik LBP2 online kan bestellen.
Is ook een geweldig spel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:57

reaL_G

G

kan ik miss ook in de lijst.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/ReaL187.png

laters

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:36:
Ik heb Darksiders maar weer eens uit de kast getrokken. Had een oude playthrough op Normal gedaan maar nooit uitgespeeld en wist ook niet meer welke collectables ik nog moest halen, dus nu speel ik de game opnieuw op Hard. Tot nu toe erg simpel en nog steeds vermakelijk... alleen zit ik nu tegen het einde en dan krijg je puzzel na puzzel, iets waar ik geen behoefte aan heb.
Darksiders was inderdaad een toffe game. Maar die laatste twee levels waren echt te lang en verwarrend. Vooral dat level waar Abanon is vastgeketend met die ronddraaiende stenen eromheen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:54:
[...]

Darksiders was inderdaad een toffe game. Maar die laatste twee levels waren echt te lang en verwarrend. Vooral dat level waar Abanon is vastgeketend met die ronddraaiende stenen eromheen.
Daar ben ik nu dus. Ik had het toen ik het op normal speelde al gedaan, maar ik vind dit stuk nog steeds vreselijk saai en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
dan stop je toch met spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Ben nu bezig met GTA: TBoGT voor 100% in alle missies, maar die accuracy haal ik vaak niet :@ vliegt vaak meer dan 1 kogel uit me m4

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
jazeker, ik zal je meenemen met de volgende update, die zal eind deze week/as weekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
LuPo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:41:
Ik heb de afgelopen week twee games platinum gehaald. CoD: Black Ops en WWE Smackdown vs. Raw 2010. :)

Dit weekend ook veel tijd besteed aan LBP2. Geweldig spel en er zitten veel leuke mini-games in verwerkt! Deel 1 was op een gegeven moment meer van hetzelfde. Continu zelfde idee alleen een andere setting waar je dan doorheen moest lopen. In dit deel hebben ze veel meer afwisseling gestopt. :*)
Overigens was deel 1 ook al super goed hoor.

Iemand toevallig interesse in Smackdown vs Raw voor een tientje excl? DM dan ff.
Goed bezig! (Je hebt een DM over smackdown :)) bij mij gaat het op het moment erg traag, heb namelijk Arma2 weer herontdekt op de pc (Operation Arrowhead sinds kort) en dat slokt erg veel tijd op, waardoor ik amper meer achter de PS3 zit. Van het weekend maar weer eens trophies halen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:24:
[...]

Goed bezig! (Je hebt een DM over smackdown :)) bij mij gaat het op het moment erg traag, heb namelijk Arma2 weer herontdekt op de pc (Operation Arrowhead sinds kort) en dat slokt erg veel tijd op, waardoor ik amper meer achter de PS3 zit. Van het weekend maar weer eens trophies halen.
DM terug. ;)

Binnenkort maar even met 4 spelers wat 4-player stukken van LBP2 gaan doen. Laatst met 3 spelers (Ike. + mijn vriendin) de 3-player stukken gedaan. Het was erg lachen om alles wat er mis ging (vooral bij m'n vriendin). Daardoor speelde ik op een gegeven moment echt voor geen meter meer. Haha! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik doe graag mee met LBP2, die ga ik ook bestellen, heb vanavond misschien tijd om een paar aanbiedingen te bekijken en anders donderdag wel. misschien haal ik ook wel in NL, kan ik meteen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:33:
ik doe graag mee met LBP2, die ga ik ook bestellen, heb vanavond misschien tijd om een paar aanbiedingen te bekijken en anders donderdag wel. misschien haal ik ook wel in NL, kan ik meteen spelen.
http://www.budgetgaming.n...+big+planet+2%29_PS3.html

Ik vind 'em nog iets te duur. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 'em voor €39 gekocht in UK. Zodra de platinum binnen is verkoop ik hem mooi weer. :)

Ik wil nog graag Red Dead Redemption en Heavy Rain. Eerst even wat van m'n spellen uitspelen en verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
LuPo, laat even weten wanneer je hem verkoopt, ik heb er wel interesse in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:10:
Ik heb 'em voor €39 gekocht in UK. Zodra de platinum binnen is verkoop ik hem mooi weer. :)

Ik wil nog graag Red Dead Redemption en Heavy Rain. Eerst even wat van m'n spellen uitspelen en verkopen. :P
ik heb hem gekocht voor 58E in NL, dan is hij dit weekend binnen en kunnen we gaan trophie hunten! Ik heb RDR nog liggen trouwens, als je die hebt laat maar weten, kunnen we de online trophies gaan halen.

@prijs hieronder, jammer dat ik dat niet eerder wist.... had me weer wat geld bespaard.

[ Voor 8% gewijzigd door Svennie op 23-02-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:16:
[...]

ik heb hem gekocht voor 58E in NL, dan is hij dit weekend binnen en kunnen we gaan trophie hunten! Ik heb RDR nog liggen trouwens, als je die hebt laat maar weten, kunnen we de online trophies gaan halen.
Oké tof! Ik ben dit weekend wel naar m'n ouders maar dat komt wel goed. ;)

Voor mensen die LBP2 nog zoeken. Bij Dynabyte te koop voor €45 (incl. verzendkosten) met kortingscode sw5000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
gelijk besteld LuPo, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels alle prize bubbles al gehaald met m'n vriendin en twee onbekende gasten online. Nu alleen nog alle levels acen en de belachelijke trophy van 24 uur actief(!) zijn in create mode.

Maar ik hou LBP2 nog wel een tijdje want samen met wat Tweakers online spelen is altijd erg grappig! Ik weet nog dat we toen met wat luitjes LBP1 deden. Weet iemand nog wie er toen mee deed? We waren toen in ieder geval met totaal 4 man. Wat heb ik een boel gelachen toen. Good times.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:49:
Inmiddels alle prize bubbles al gehaald met m'n vriendin en twee onbekende gasten online. Nu alleen nog alle levels acen en de belachelijke trophy van 24 uur actief(!) zijn in create mode.

Maar ik hou LBP2 nog wel een tijdje want samen met wat Tweakers online spelen is altijd erg grappig! Ik weet nog dat we toen met wat luitjes LBP1 deden. Weet iemand nog wie er toen mee deed? We waren toen in ieder geval met totaal 4 man. Wat heb ik een boel gelachen toen. Good times.. :*)
Ik heb LBP2 ook besteld nu :) En LBP2 graag houden Lupo, ik moet die bubbles namelijk nog halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:28:
[...]

Ik heb LBP2 ook besteld nu :) En LBP2 graag houden Lupo, ik moet die bubbles namelijk nog halen :)
Doe ik. Dan kunnen we nog wat mooie uurtjes samen spelen met de tweakers hier. :)

Verwijderd

Darksiders gisteren uitgespeeld zodat ik de 3 difficulty trophies kreeg. Nu moet ik alleen nog een zooi grinden voor de platinum, moet te doen zijn.

Ook ben ik weer verder gegaan met RDR multiplayer. Ik was een paar maanden geleden door één of andere onduidelijke reden van level 33 naar level 1 terug gezet, maar na een aantal keer mailen naar rockstar hebben ze nooit een net antwoord kunnen geven. Jammer, maar ach, dan maar weer opnieuw! Nu ben ik level 6 ofzo, moet er maar een keer echt tijd in gaan pompen. Voor iemand die bezig is met de DLC etc. Ik heb alles. :-)
Vandaag heb ik het acen van alle levels in LBP2 afgemaakt. Deze week volgens mij flink wat uurtjes gespeeld. :+

Nu nog de 24 uur in Create mode, 5 uur Community spelen en 25 x 'Dive in'. Gaat lekker..

• SL65
Net de story line van Just Cause 2 uitgespeeld op Hardcore en nu eindeloos freeroomen voor de Platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ik ben nu met CoD World at War begonnen.
Voelt wel wat traag aan, vergeleken met Black Ops. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik krijg LBP2 binnenkort ook binnen, een Tweaker verkocht 'm via V&A voor €25, kon ik 'm niet voor laten liggen.

Ben atm bezig met Batman AA, een hele tijd geleden mee begonnen maar nooit uitgespeeld, nu gaat het er iig wel van komen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik meld me ook eens hier. Ik heb sinds een maand een PS3 naast de 360, en ik moet zeggen: het trophy systeem van de PS3 vind ik veel leuker opgezet dan het Achivement systeem van de 360, met de verschillende soorten trophies en vooral de platinum trophies. Je ziet hoeveel je er van elke hebt, bij de 360 heb je een "gamerscore", wat mij eigenlijk niet echt veel zegt.

Ik ben nu op jacht naar m'n eerste platinum, die van Uncharted 2. Ik heb ze bijna allemaal, ik moet 'm alleen nog op Verpletterend uitspelen, daar ben ik mee bezig en nu in chapter 18; ook moet ik nog de coöp-online trophy, die heb ik nog niet omdat online met Uncharted 2 bij mij niet zo lekker liep.
SL65 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:28:
Net de story line van Just Cause 2 uitgespeeld op Hardcore en nu eindeloos freeroomen voor de Platinum
Dat duurt volgens mij echt zooo lang he...ik heb op de 360 over de 50% achievement al een eeuwigheid gedaan. Gelukkig is er geentje voor 100% completion

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Good luck! Ik had even zo genoeg van het freeroamen, dat ik KZ2 maar weer eens opgepakt heb, daar moet ik ook nog X aantal (bijna onmogelijke online) trophies halen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:44:
[...]

Good luck! Ik had even zo genoeg van het freeroamen, dat ik KZ2 maar weer eens opgepakt heb, daar moet ik ook nog X aantal (bijna onmogelijke online) trophies halen |:(
Ga je die online trophies wel proberen te halen dan? :>

Dan moet je een week lang elke dag een X aantal uren spelen om in de top 2% te komen dacht ik. Succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

LuPo schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:48:
[...]

Dan moet je een week lang elke dag een X aantal uren spelen om in de top 2% te komen dacht ik. Succes! :P
Je bent een echte trophy whore of je bent het niet he ;)

well jammer dat easy plats (UP, Mini Ninja's) net zoveel doen moet je PSN gamer level, als hard plats (Bayonetta, KZ2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Dirk149 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:42:
Ik ben nu met CoD World at War begonnen.
Voelt wel wat traag aan, vergeleken met Black Ops. :P
Sterkte... Granaten ga je niet leuk vinden!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
LuPo schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:48:
[...]

Top 1 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

leech1984 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:26:
[...]

Sterkte... Granaten ga je niet leuk vinden!
Inderdaad, vooral dat level met de Reichstag :X

M'n PSN ID staat in m'n sig, plaatje wat erbij hoort:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/ijskonijn81.png

[ Voor 22% gewijzigd door ijskonijn op 25-02-2011 12:31 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net op 1900 trophies gekomen. Joepie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slag roomen?

Demon's Souls vanmiddag gescoord voor 17.50€ bij de Free Record Shop. Het ging goed... tot de 2de baas of demon, whatever. Ging een aantal keer achter elkaar dood, dus moet zeker even er met een leeg hoofd in om te zien wat ik anders kan doen.

Ik heb ook de Dragon Age Ultimate Edition besteld ter voorbereiding voor Dragon Age 2. Ik wil ze graag allebei platinum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Svennie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:10:
[...]
jazeker, ik zal je meenemen met de volgende update, die zal eind deze week/as weekend zijn.
wilde gisteren de update doen, is er niet van gekomen, de dag was voorbij voor ik het door had, doe het vanavond alsnog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weekendje bij m'n ouders geweest, dus ik heb niet kunnen gamen. Is er nog wat gebeurd hier? :)

Ik heb trouwens een nieuwe Turbo-controller besteld voor de 24u create-trophy van LBP2. Ik had eerst de stick met tape vastgebonden (een nacht lang) maar dat telt niet. Ik moet en zal die trophy krijgen. :P
Overigens verkoop ik die controller daarna weer dus als iemand die trophy van LBP2 ook wil halen hoor ik het wel (ding kost me €20).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Nieuw is: Real_G

hoogste stijger is Coolsnarf!

Als er foutjes inzitten neem contact op met Meelobee of met mij!

[ Voor 36% gewijzigd door Svennie op 28-02-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:12:
Weekendje bij m'n ouders geweest, dus ik heb niet kunnen gamen. Is er nog wat gebeurd hier? :)

Ik heb trouwens een nieuwe Turbo-controller besteld voor de 24u create-trophy van LBP2. Ik had eerst de stick met tape vastgebonden (een nacht lang) maar dat telt niet. Ik moet en zal die trophy krijgen. :P
Overigens verkoop ik die controller daarna weer dus als iemand die trophy van LBP2 ook wil halen hoor ik het wel (ding kost me €20).
Had je een van de pookjes vastgetaped? 20 euro is echt te veel geld, een rolletje duct tape volstaat :p YouTube: LITTLE BIG PLANET 2 -1440 MINUTES OF CREATE TROPHY GUIDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:13:
[afbeelding]

Nieuw is: Real_G

hoogste stijger is Coolsnarf!

Als er foutjes inzitten neem contact op met Meelobee of met mij!
Goed om weer een update te zien Svennie! d:)b
onox schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:39:
[...]

Had je een van de pookjes vastgetaped? 20 euro is echt te veel geld, een rolletje duct tape volstaat :p YouTube: LITTLE BIG PLANET 2 -1440 MINUTES OF CREATE TROPHY GUIDE
Ik heb een hele nacht de pookjes vastgetaped zodat een item continu ronddraaide. Dat is echter blijkbaar niét actief spelen want ik had na een hele nacht 4 minuten erbij (waarschijnlijk toen ik de boel aan het vasttapen was en een aantal keer op vierkantje heb gedrukt).

Dat filmpjes is wel geinig maar als ik m'n controller zo moet gaan vastmaken besteed ik liever even €20 aan een turbo-controller. Die verkoop ik daarna toch weer dus zoveel verlies kan ik daar nou ook niet op maken. ;)

Als je een andere goede manier hebt om die trophy te halen dan hoor ik het wel. Mijn Turbo-controller is al onderweg. Ik plak gewoon een plakbandje over 'vierkantje' en dan gaat hij automatisch het menu'tje steeds poppen en unpoppen. Waarschijnlijk krijg ik morgen of overmorgen die controller, dus dan laat ik gelijk m'n PS3 even een nachtje aanstaan. Als ik die trophy krijg is de platinum voor LBP2 binnen. :)

Trouwens, is er iemand die FIFA 11 heeft? Ik wil namelijk graag een paar online trophies halen en vroeg me af of iemand mij wil helpen. Ik heb namelijk de 7 dagen trial geactiveerd (want ik wil de online code ongebruikt laten zodat ik FIFA 11 nog kan verkopen).

[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 01-03-2011 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:39:
[...]

Mijn LBP2 is eindelijk verstuurd dus die ligt vandaag of morgen in de bus _/-\o_ Kan ik meedoen met de trophy hunt! En ook die 24u trophy wil ik halen dus dank je voro de tip onox, btw: als je hulp nodig hebt voor LBP laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:30:
[...]

Mijn LBP2 is eindelijk verstuurd dus die ligt vandaag of morgen in de bus _/-\o_ Kan ik meedoen met de trophy hunt! En ook die 24u trophy wil ik halen dus dank je voro de tip onox, btw: als je hulp nodig hebt voor LBP laat maar weten!
Maak dan wel even een foto of filmpje van je opstelling want ik vind het er wel creatief uitzien op dat YouTube filmpje. :)

Een programma'tje dat de DVD/CD drive elke 40 seconden eject tegen het 'vierkant'-knopje van de DS3. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 01-03-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Bedankt voor de update Svennie!

Ik zal ook gelijk heel even gebruik maken van deze gelegenheid om uit te leggen waarom nanda-yo3000 uit de lijst is.

De afgelopen 18 maanden heb ik te veel spellen gespeeld voor de trophies. Niet meer omdat ik het spel leuk vind, maar omdat de trophies makkelijk te halen zijn.
Het plezier in gamen ben ik steeds meer uit het oog verloren en het spelen van spellen voor alleen de trophies (of zo snel mogelijk door een spel heen) om onder andere hier de nummer 1 positie te behouden, is mij steeds minder gaan aantrekken.

Gran Turismo 5 en Black Ops zijn op dit moment de spellen waar ik op dit moment ook veel tijd aan het insteken ben. En ik heb geen zin om daar nu andere spellen voor in de plaats te doen waar ik niet zo veel plezier in heb als deze 2.

Daarom heb ik Svennie gevraagd om nanda-yo3000 uit de lijst te halen.
Voorlopig ga ik verder onder mijn andere account leech1984.

Ik blijf hier nog wel gewoon actief, alleen je zult mij niet meer zo zien trophy whoren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:27:
Bedankt voor de update Svennie!

Ik zal ook gelijk heel even gebruik maken van deze gelegenheid om uit te leggen waarom nanda-yo3000 uit de lijst is.

De afgelopen 18 maanden heb ik te veel spellen gespeeld voor de trophies. Niet meer omdat ik het spel leuk vind, maar omdat de trophies makkelijk te halen zijn.
Het plezier in gamen ben ik steeds meer uit het oog verloren en het spelen van spellen voor alleen de trophies (of zo snel mogelijk door een spel heen) om onder andere hier de nummer 1 positie te behouden, is mij steeds minder gaan aantrekken.

Gran Turismo 5 en Black Ops zijn op dit moment de spellen waar ik op dit moment ook veel tijd aan het insteken ben. En ik heb geen zin om daar nu andere spellen voor in de plaats te doen waar ik niet zo veel plezier in heb als deze 2.

Daarom heb ik Svennie gevraagd om nanda-yo3000 uit de lijst te halen.
Voorlopig ga ik verder onder mijn andere account leech1984.

Ik blijf hier nog wel gewoon actief, alleen je zult mij niet meer zo zien trophy whoren ;-)
Begrijpelijk inderdaad. Gamen moet voor de fun zijn!

Ik ben blij dat ik vanaf het begin dat ik mijn PS3 heb alleen spellen heb gekocht die ik en/of mijn vriendin leuk vond(en). Het enige spel waar ik spijt van heb is Eat Lead, wat een butspel was dat. Zij houdt meer van spellen met simpele gameplay, want ze kan niet zo heel goed overweg met de DualShock 3. Ik ben meer van de grote, bekende spellen.

Verder ben ik wel vrij makkelijk. Als een bepaald spel me te lang duurt of ik vind er niks (meer) aan dan stop ik er gewoon mee. Boeit me eigenlijk niet heel erg. Wel probeer ik altijd een leuk afgerond percentage voor een spel te halen. Dat vind ik dan wel weer grappig. :P

Spellen die in mijn lijst staan (niet 100% of platinum):

Mirror's Edge 80%
Shatter 80%
Battlefield Bad Company 75%
Buzz! The Ultimate Music Quiz 75%
GTA IV 70%
FIFA 10 60%

Disney Sing It: Pop Hits 89% (Ik dacht dat ik 90% zou krijgen :'( )
Uno 71% (nog één trophy die bijna impossible is)
Red Faction: Guerrilla 48% (nog 1 trophy voor 50% een keer zien te halen :+ )
Zen Pinball 13% (heeft erg veel DLC en flink moeilijke trophies dus hou ik ook voor gezien)

Motorstorm: Pacific Rift 0%
Resistance 2 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Bij mij zijn het meer frustrerende trophies die ik nog moet voor een paar spellen:

Heavy Rain 91% (All endings, niet gekregen doordat ik 2 save games heb gebruikt)
CoD:MW2 91% (laatste spec ops missies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bear schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:13:

Ha, daar moet ik er ook nog een paar van.

Ik ben nu een beetje bezig met Demon's Souls. Had 'em dit weekend gekocht en best een beetje gespeeld. Nu werk ik weer en is het toch minder omdat je maar een paar uur hebt op een avond. Een level kan soms toch al 4 uur duren ofzo. Maakt het, voor mij, minder aantrekkelijk om gelijk te starten.

Ook nog niets gehoord over mijn Dragon Age Origins Ultimate Edition. Het zou leuk zijn als ik die binnenkort ook ontvang. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Ik vind het eigenlijk wel een kick om "lastige" trophies te halen. Just Cause 2 zit ik momenteel op 67% completion (in game, niet qua tropies) nog 8% en dan heb ik daar platinum voor. Speel uren? Nu al 70 uur!

Vervolgens ga ik nog een aantal nasty platinums halen, namelijk Kill Zone 2 en Resistance 2. Bij dergelijke platinums heb ik tenminste het idee dat ik er echt moeite voor heb moeten doen en geeft me dus meer voldoening.

@Bear
Als je hulp nodig hebt met de SpecOps van MW2, wil je ik wel helpen. Iemand helpen met trophies is een aardige afwisseling van het zelf "Trophy Grinden".

[ Voor 15% gewijzigd door ThePrutser op 01-03-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Bij mij zijn het meer frustrerende trophies die ik nog moet voor een paar spellen:

Heavy Rain 91% (All endings, niet gekregen doordat ik 2 save games heb gebruikt)
Als ik jou was zou ik eenmaal van voren beginnen en met dit document de eindes die nog moet hebben uitstippelen. Ik heb dit ook gedaan en was in 2 uurtjes van begin naar einde door verhaal "gerend", ergens op eind zat het punt waar ik keuze moest maken voor een einde. Savegame goed bewaren en vanaf daar ook andere uitkomst gedaan. Heavy Rain was niet mijn moeilijkste platinum maar geeft toch goed gevoel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ThePrutser schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:28:
Vervolgens ga ik nog een aantal nasty platinums halen, namelijk Kill Zone 2 en Resistance 2. Bij dergelijke platinums heb ik tenminste het idee dat ik er echt moeite voor heb moeten doen en geeft me dus meer voldoening.

@Bear
Als je hulp nodig hebt met de SpecOps van MW2, wil je ik wel helpen. Iemand helpen met trophies is een aardige afwisseling van het zelf "Trophy Grinden".
Resistance 2 ga ik niet platinum halen vanwege de 10.000 kills online trophy, ik heb MWII en CoD:BO helemaal grijs gespeeld en daar zit ik nog niet eens op de 10k kills, dat ga ik bij R2 dus als helemaal niet halen, die online modus spreekt me niet erg aan. Wel jammer want nu is de drive om de rest van de trophies te halen erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad Svennie, het moet wel leuk blijven. Ik heb de MP van Resistance 2 ff gedaan en er is geen fluit aan. BF:BC(2) en Black Ops zijn vele malen leuker. Dan kan ik een platinum nog zo leuk vinden om te hebben maar ik ga alleen voor de platinum bij spellen die ik leuk vind.

Uiteraard kan het best zijn dat jij de MP van Resistance 2 wel goed vind hoor ThePrutser. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox

Ik wil je ook helpen met spec ops!!! :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Wie wilt mijn squadmember zijn met killzone 3 (voor de trophie) add me valentino1988 ben morgen heel de dag beschikbaar.

Edit: je mag me nog adden, maar ik heb de platinum trophy binnen hoor :D

[ Voor 24% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-03-2011 01:36 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:58:
Wie wilt mijn squadmember zijn met killzone 3 (voor de trophie) add me valentino1988 ben morgen heel de dag beschikbaar.

Edit: je mag me nog adden, maar ik heb de platinum trophy binnen hoor :D
Da's snel zeg! :o

Ik heb waarschijnlijk morgen de platinum voor LittleBigPlanet 2 binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:18:
[...]
Ik wil je ook helpen met spec ops!!! :o :9~
ik heb MWII verkocht anders had ik je ook graag geholpen maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je aan onox een goede hebt om die missies te halen _/-\o_
LuPo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:04:
[...]

Ik heb waarschijnlijk morgen de platinum voor LittleBigPlanet 2 binnen. :)

Ik heb hopelijk vandaag eindelijk LBP2 binnen, had hem net zo goed kunnen bestellen in Engeland, was hij veel goedkoper geweest en waarschijnlijk ook binnen nu.

[ Voor 19% gewijzigd door Svennie op 02-03-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met Special ops op MW2? Moet er nog 1 of 2 halen.
En ik zoek nog iemand voor Black ops voor deze trophie
Sacrificial Lamb:
''Shoot at or be shot by an ally with a Pack-a-Punch crossbow and kill six zombies with the explosion''
en de trophie
Hands Off the Merchandise:
''Kill the Pentagon thief before it can steal your load-out''

Iemand die mij kan helpen of deze trophies ook nog moet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:46:
[...]

Ik heb hopelijk vandaag eindelijk LBP2 binnen, had hem net zo goed kunnen bestellen in Engeland, was hij veel goedkoper geweest en waarschijnlijk ook binnen nu.
Waar had je besteld dan? Dan bestel ik bij die winkel in ieder geval niet meer mijn games.

Amazon was hij dit weekend 32 pond (=39 euro). Binnen twee dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:09:
Kan iemand mij helpen met Special ops op MW2? Moet er nog 1 of 2 halen.
En ik zoek nog iemand voor Black ops voor deze trophie
Sacrificial Lamb:
''Shoot at or be shot by an ally with a Pack-a-Punch crossbow and kill six zombies with the explosion''
en de trophie
Hands Off the Merchandise:
''Kill the Pentagon thief before it can steal your load-out''

Iemand die mij kan helpen of deze trophies ook nog moet? ;)
die crossbow moet ik ook nog, morgen avond samen proberen?
die pentagon thief gaat het beste zo:
http://www.ps3trophies.or...-of-duty-black-ops/guide/

@LuPo: gcshop.nl, stond ook bij 2-5 dagen dus als het spel vandaag binnen is is het precies 5 dagen (werkdagen wel te verstaan), vorige week dinsdag geld overgemaakt (via de bank), afgelopen maandag bericht dat het spel verstuurd was, gisteren niks in de bus, zal er vandaag dus wel zijn. Ik heb er nu 58 voor betaald, wilde zeker weten dat hij voor het weekend er was :(

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 02-03-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:20:
[...]

@LuPo: gcshop.nl, stond ook bij 2-5 dagen dus als het spel vandaag binnen is is het precies 5 dagen (werkdagen wel te verstaan), vorige week dinsdag geld overgemaakt (via de bank), afgelopen maandag bericht dat het spel verstuurd was, gisteren niks in de bus, zal er vandaag dus wel zijn. Ik heb er nu 58 voor betaald, wilde zeker weten dat hij voor het weekend er was :(
Pfff... slecht zeg! Ik zie dat hij nu ook al geen 32 pond meer is bij Amazon.co.uk

Maar dat is inderdaad wel slecht eigenlijk. Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst bij Amazon.co.uk en vandaag werd het bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:20:
[...]

die crossbow moet ik ook nog, morgen avond samen proberen?
die pentagon thief gaat het beste zo:
http://www.ps3trophies.or...-of-duty-black-ops/guide/
Ok is goed ik kan ook vanavond al als jij kan? voeg mij maar toe: gewoonjordy
Ik heb een headset ik weet niet of jij er ook 1 hebt maar het is wel makkelijker, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:41:
[...]

Ik heb een headset ik weet niet of jij er ook 1 hebt maar het is wel makkelijker, :)
Headset heeft Svennie wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:41:
[...]

vanavond kan ik sowieso tot max 20:15 en ik krijg als het goed ik LBP2 binnen en die wil ik ook gaan spelen, maar LBP2 kan ook morgen, deze trophie wil ik ook heel graag hebben, vanavond kan dus ook, ik voeg je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:28:
[...]

vanavond kan ik sowieso tot max 20:15 en ik krijg als het goed ik LBP2 binnen en die wil ik ook gaan spelen, maar LBP2 kan ook morgen, deze trophie wil ik ook heel graag hebben, vanavond kan dus ook, ik voeg je toe.
Oke mooi ik ben rond half 7 online! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ik heb net LBP2 binnengekregen! :) Zijn er trofeetjes te halen met coop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

onox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:15:
Vrijwel alles in LBP kan je in coop halen. Een van de leukeren is om minimaal 2 anderen met 1 klap neer te slaan :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Na de killzone 3 platinum deze game toch ook maar naar 100 procent gekregen. Is zo irritant als je plat hebt maar geen 100 procent door de DLC. Was gelukkig niet heel lastig, maar toch wel wat geluk nodig gehad.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:15:
same here, gisteren eindelijk binnen gekomen! Gaat er als ik thuis ben meteen in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de turbo-controller ontvangen en gelijk wilde ik 'em aanzetten voor de 24 uur Create trophy. Maar als ik hem aansluit blijven de ledjes knipperen (hij kan dus geen contact maken met de PS3).

Vanochtend maar even een e-mail gestuurd naar het bedrijf die deze turbo-controller maakt. Gelijk een reactie gehad dat ik waarschijnlijk de 'oude' controller heb gekregen. Na firmware 3.50 (waarbij veel third-party hardware is geblokkeerd) hebben ze een nieuwe versie gemaakt die het wèl weer doet.

Nu krijg ik dus zo'n nieuwe controller rechtstreeks uit China via luchtpost. Hopelijk snel binnen dan kan ik de trophy halen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 03-03-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

@lupo
Een echte trophywhore, hardware aanschaffen om een trophy te halen :P Zo ver zou ik niet gaan, ik steek alleen maar oneindig veel tijd in een game om een trophy te halen... |:( *hmmm who's more nuts here*

inmiddels op 70% completion in Just Cause 2, nog 5% het schiet maar niet op!!

[ Voor 18% gewijzigd door ThePrutser op 03-03-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
LuPo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:13:

Trouwens, is er iemand die FIFA 11 heeft? Ik wil namelijk graag een paar online trophies halen en vroeg me af of iemand mij wil helpen. Ik heb namelijk de 7 dagen trial geactiveerd (want ik wil de online code ongebruikt laten zodat ik FIFA 11 nog kan verkopen).
Ik heb FIFA 11 en ik wil wel trophies met je halen ;)

Ps. Psn = giganielsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:58:
@lupo
Een echte trophywhore, hardware aanschaffen om een trophy te halen :P Zo ver zou ik niet gaan, ik steek alleen maar oneindig veel tijd in een game om een trophy te halen... |:( *hmmm who's more nuts here*

inmiddels op 70% completion in Just Cause 2, nog 5% het schiet maar niet op!!
Haha, de hardware was maar twee tientjes. En een extra controller komt altijd wel van pas. Gisteren waren we hier nog met drie man en ik had nu maar twee controllers. Het is toch leuker als je dan met 3 controllers allemaal LBP2 kunt spelen. :)
giganielsie schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:46:
[...]

Ik heb FIFA 11 en ik wil wel trophies met je halen ;)

Ps. Psn = giganielsie
Ik heb je al toegevoegd. We moeten maar even een PSN berichtje sturen wanneer we die paar makkelijke online trophies samen gaan halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

LuPo schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:57:
Gisteren de turbo-controller ontvangen en gelijk wilde ik 'em aanzetten voor de 24 uur Create trophy. Maar als ik hem aansluit blijven de ledjes knipperen (hij kan dus geen contact maken met de PS3).

Vanochtend maar even een e-mail gestuurd naar het bedrijf die deze turbo-controller maakt. Gelijk een reactie gehad dat ik waarschijnlijk de 'oude' controller heb gekregen. Na firmware 3.50 (waarbij veel third-party hardware is geblokkeerd) hebben ze een nieuwe versie gemaakt die het wèl weer doet.

Nu krijg ik dus zo'n nieuwe controller rechtstreeks uit China via luchtpost. Hopelijk snel binnen dan kan ik de trophy halen. :)
Haha heb je geen arcade stick liggen? :P daar zitten ook turbo knoppen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zo dan, sinds killzone 3 binnenkwam die game niet meer uit de ps3 gehaald, nu heb ik alle singleplayer trophies, nu verder met de multiplayer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bear schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:50:
[...]

Haha heb je geen arcade stick liggen? :P daar zitten ook turbo knoppen op
Helaas niet. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Wie heeft LBP2? Ik heb een paar sackdinges nodig om samen prijzenbubbels te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
onox schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:43:
Wie heeft LBP2? Ik heb een paar sackdinges nodig om samen prijzenbubbels te halen :)
ik heb LBP2, help je graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen zaterdag begonnen met Tiger Woods PGA Tour 11. Leuk spel voor de afwisseling en ook te spelen met de Move. Zaterdag heel wat trophies gehaald en zondag ook. Vooral veel gouden en zilveren trophies. Vandaag nog even wat online punten verzamelen en dan is de platinum wel binnen denk ik. Nice! :*)
onox schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:43:
Ik heb 'em ook wel dus kan ook helpen. Heb alle price bubbles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
LuPo schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:49:
Ik heb 'em ook wel dus kan ook helpen. Heb alle price bubbles. ;)
_/-\o_

Ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Soms zie ik die pricebubbles hangen op plekken waar ik niet bij kan en zie ook geen mogelijkheid om er bij te kunnen komen...
In de meeste gevallen blijf ik dan op 70-80% hangen (soms nog minder).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:38:
[...]

_/-\o_

Ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Soms zie ik die pricebubbles hangen op plekken waar ik niet bij kan en zie ook geen mogelijkheid om er bij te kunnen komen...
Best simpel: YouTube. ;-)

Vanavond de nieuwe map pack van Call of Duty eens proberen. Had het heel even solo gespeeld maar vind het in mijn eentje geen hol aan, haha.

Verder is het nog steeds wachten op de Dragon Age Origins Ultimate Edition.... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:38:
[...]

_/-\o_

Ik heb volgens mij ongeveer 90% van de bubbels. Maar ben nog niet heel actief aan het zoeken gegaan. Sowieso ga ik deze niet platinum halen, omdat ik simpelweg geen zin heb in het bouwen van levels.
Was overigens een beetje huiverig voor het kopen, de demo viel me erg tegen. Was teveel op beesten en te weinig echte LBP gameplay. Gelukkig valt dat in het volledige spel heel erg mee en had mijn vrouw haar veto uitgesproken voor de aanschaf van het spel :p

Pagina: 1 ... 16 ... 118 Laatste