Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of BF1943 nog wel gespeeld wordt? Kom er nu achter dat ik daar dus de laatste trophy mis: speel 100 matches. Denk dat ik er al aardig wat heb (jammer dat je geen voortgang zie), zou niet eens weten of ik de game nog kan downloaden :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
LuPo schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:49:
Afgelopen zaterdag begonnen met Tiger Woods PGA Tour 11. Leuk spel voor de afwisseling en ook te spelen met de Move. Zaterdag heel wat trophies gehaald en zondag ook. Vooral veel gouden en zilveren trophies. Vandaag nog even wat online punten verzamelen en dan is de platinum wel binnen denk ik. Nice! :*)
Heb je die 12vs12 trophy ook al??
Dat soort trophies zijn echt de minst leuke trophies om te halen.

Sowieso online trophies vind ik niets om een platinum trophy te halen.
Vooral EA en 2k Games zijn goed in het sluiten van servers zodat je geen platinum kan halen.

EA heeft trouwens ook vaak trophies dat ze een bepaalde game of race day hebben, en die dan na een paar maanden niet meer gebruiken zodat je die trophy ook niet meer kunt halen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:17:
Vooral EA en 2k Games zijn goed in het sluiten van servers zodat je geen platinum kan halen.
Burnout had daar ook een handje van, best jammer dat je achteraf dan nog wat trophies wil halen en er is bijna niemand meer te vinden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:58:
Weet iemand of BF1943 nog wel gespeeld wordt? Kom er nu achter dat ik daar dus de laatste trophy mis: speel 100 matches. Denk dat ik er al aardig wat heb (jammer dat je geen voortgang zie), zou niet eens weten of ik de game nog kan downloaden :+
Dat spel word nog door velen gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is mooi :) Denk dat ik maar wat oude games ga afstoffen, zitten best veel 'easy to get' trophies tussen, om ze toch maar even in de pocket te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:17:
[...]

Heb je die 12vs12 trophy ook al??
Dat soort trophies zijn echt de minst leuke trophies om te halen.

EA heeft trouwens ook vaak trophies dat ze een bepaalde game of race day hebben, en die dan na een paar maanden niet meer gebruiken zodat je die trophy ook niet meer kunt halen.
Ik heb die trophy zaterdag gehaald (met 24 luitjes afgesproken via ps3trophies). Heb nu 4500 GamerNet points. Moet nog ff tot 10.000, dan is platinum binnen. :)

Ik ben het met je eens voor wat betreft het sluiten van servers. Dat is echt crimineel! Vooral EA heeft daar wel een handje van idd!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Misschien domme vraag, maar als ze de servers sluiten waarom brengen ze dan geen patch uit zodat je p2p kan spelen. Eigenlijk wel stom, je hebt een hele gamecollectie maar over een paar jaar kan je veel van deze games toch niet meer spelen omdat online is afgesloten (zeker bij online only spellen als mag, socom, dc universe etc.)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:03:
Misschien domme vraag, maar als ze de servers sluiten waarom brengen ze dan geen patch uit zodat je p2p kan spelen. Eigenlijk wel stom, je hebt een hele gamecollectie maar over een paar jaar kan je veel van deze games toch niet meer spelen omdat online is afgesloten (zeker bij online only spellen als mag, socom, dc universe etc.)
Daarom verkoop ik veel games ook weer als ik ze uitgespeeld heb. ;)

Zoek je overigens GT5 nog? Dat staat onder je nickname. Check mijn V&A in sig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:58:
Ik mis ook alleen die trophy nog, je kan op onderstaande site vinden hoeveel matches je al hebt (ik moet er nog twaalf :) )

http://www.battlefield1943.com/

en dan links onderin de 'soldier search' gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met Modern Warfare 2 moet nu nog maar 2 missies met special ops Dat zijn Wardriving en Estate takedown, Wie Kan mij helpen met de 2 missie's? dan heb ik de 69 star trophy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
SinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:23:
[...]
Burnout had daar ook een handje van, best jammer dat je achteraf dan nog wat trophies wil halen en er is bijna niemand meer te vinden.
heb afgelopen weekend nog burnout gespeeld en dat ging prima, waren genoeg mensen online, je hebt er gelukkig ook geen servers voor nodig, enige lastige trophy is met 8 mensen tegelijk in het stadion zijn.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:03:
DCU is een MMO, daar werkt het allemaal net iets anders. Andere kant, gros van de games van PS3 werkt juist met een 'eigen hosted server', wat meer irritaties brengt dat dedicated servers zoals op Xbox Live. Enige tussenstapje is de verificatie bij de gameserver.

Maar noem een recent groot spel welke niet meer speelbaar is vandaag de dag? (enige die ik kan bedenken zijn MMO's). Diverse games werken ook gewoon via de PSN servers om spelers te zoeken, PSN zal niet zomaar plat gaan :P
jongf7 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:17:
Ik mis ook alleen die trophy nog, je kan op onderstaande site vinden hoeveel matches je al hebt (ik moet er nog twaalf :) )

http://www.battlefield1943.com/

en dan links onderin de 'soldier search' gebruiken.
Handige tip :D Zit dus op 84 matches, die 16 zullen dan ook niet zo moeilijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:02:
Ben nu bezig met Modern Warfare 2 moet nu nog maar 2 missies met special ops Dat zijn Wardriving en Estate takedown, Wie Kan mij helpen met de 2 missie's? dan heb ik de 69 star trophy :)
Estate Takedown is leuk!!! Ik wil je best helpen, alleen ben ik volgende week op vakantie en ik denk dat ik pas ergens na 21 maart weer echt tijd heb voor online spelen...(dus ook deze week niet |:( )

En ik heb eindelijk Just Cause 2 platinum! Als ik een aantal zaken eerder had geweten had me dat zeker 5 uur, als het niet meer is, speel tijd gescheeld. Iemand tips nodig?

[ Voor 14% gewijzigd door ThePrutser op 08-03-2011 14:24 ]

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
ThePrutser schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:23:
[...]

Estate Takedown is leuk!!! Ik wil je best helpen, alleen ben ik volgende week op vakantie en ik denk dat ik pas ergens na 21 maart weer echt tijd heb voor online spelen...(dus ook deze week niet |:( )

En ik heb eindelijk Just Cause 2 platinum! Als ik een aantal zaken eerder had geweten had me dat zeker 5 uur, als het niet meer is, speel tijd gescheeld. Iemand tips nodig?
Ik kan wel wat tips gebruiken :) . Heb het spel gelijk op hardcore gezet en alle storyline missies uitgespeeld. Ben nu bezig met leger basissen clearen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:57:
[...]

Ik heb volgens mij ongeveer 90% van de bubbels. Maar ben nog niet heel actief aan het zoeken gegaan. Sowieso ga ik deze niet platinum halen, omdat ik simpelweg geen zin heb in het bouwen van levels.
Was overigens een beetje huiverig voor het kopen, de demo viel me erg tegen. Was teveel op beesten en te weinig echte LBP gameplay. Gelukkig valt dat in het volledige spel heel erg mee en had mijn vrouw haar veto uitgesproken voor de aanschaf van het spel :p
Bouwen van levels? H4H :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePrutser schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:23:
[...]

Oke, Mischien is het dan al gelukt anders mag je me best helpen :) Me PSN ID is Gewoonjordy

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

SL65 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:50:
[...]

Ik kan wel wat tips gebruiken :) . Heb het spel gelijk op hardcore gezet en alle storyline missies uitgespeeld. Ben nu bezig met leger basissen clearen etc..
De tips zijn voornamelijk time savers en voorkomen hier en daar wat frustraties.

Ga je voor platinum en je wil wat tijd/frustratie besparen:
* nadat je alle missions heb gehaald (story related and faction) begin aan de 50 challenges.

* de challenges met auto zijn het makkelijkst en doe ze niet met een auto, maar met een motor!!!
Overbodig om uit te leggen dat obstakels ontwijken en auto's inhalen veel makkelijker is per motor dan met een auto.

* challenges dragen ook bij aan de completion percentage.
Ik dacht eerst van niet, maar dat doen ze dus wel degelijk! Dit realliseerde ik pas nadat ik de 75% al had gehaald en nog 25 challenges moest. 8)7 |:(

* met de challenges haal je vrijwel gelijk de 100 stuntdriver points.
Ook deze had ik apart gedaan en nu heb ik uiteindelijk 260 stuntdriver points, yet another waste of time.

* Combineer de bridge limbo trophy met de low flyer trophy!
Ook deze had ik apart gedaan, om vervolgens bij het halen van de bridge limbo trophy ca 50 sec low flyer record neer te zetten.

* Military bases leveren over het algemeen het grootste completion percentage op.
Meeste gebouwen om te slopen en veel resource items!

* Terwijl je van location naar location gaat:
- let op de blauwe stippen op de route/in buurt dit zijn faction items waar je er ook 150 in totaal moet vinden.
- stap in elke auto/motor/boot/vliegtuig/helicopter waarvan je denkt dat je er nog niet in gezet hebt. Dit is voor de "Drive all 104 different vehicles - Trying Anything Once" trophie. DLC vehicles tellen ook mee! Dus je kunt zelfs meer dan 104 different vehicles besturen :+ Toch nog op zoek naar specifieke voertuigen, check dit: http://petera94.co.cc/justcause2/vehiclelist.php

* Bij het upgrade van wapens: geef de prioriteit aan de Machine Gun, Sub Machine Gun, Grenades, Pistol en Demolition Charges.

[ Voor 9% gewijzigd door ThePrutser op 08-03-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Yay, vandaag de laatste multiplayer trophie gehaald voor killzone 3, die nu dus platinum is, yayyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat Killzone 3 bij Play €34,99 kost. Misschien interessant voor iemand?

Vanavond Tiger Woods PGA Tour 11 al platinum gehaald. Iemand nog op zoek naar 4 bronzen, 12 zilveren en 7 gouden trophies (+1 platinum)? Best geinig spel en ook met PS Move te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Na maanden GT5 spelen maar weer eens een andere game in mn PS3 gedaan, Enslaved - odyssey to the west.
Nog twee collectable throphy's (Tech orbs en Masks) en dan sinds een lange tijd weer eens een platina binnen :9
Leuke en vermakelijke Game alleen jammer dat hij wat aan de korte kant is, maar van mij mogen ze zeker met een tweede deeltje komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Wat ik me wel eens af vraag, sommige trophy hunters, vinden die de spellen nog wel leuk? sommige mensen praten over de trophy's halen als een vervelende verplichting.

Ik heb er ook wel flink wat maar ik haal het 9 van de 10 keer de platinum niet omdat ik niet weer het hele spel uit wil spelen, of blijf hangen op een bijna onhaalbare trophy. Maar b.v. Spellen als AC2, brotherhood zijn wel leuk om te doen, maar ik baal dat je de MP trophies moet halen voor AC brotherhood, daar heb ik dus echt geen zin in. Als ik mijn playercard vergelijk is mijn 1 platina trophy wel wat karig :P terwijl ik bijna LVL 12 ben.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
eindelijk weer een game platinum: 3d Dot Game Heroes!!! Ben nu begonnen met Sly collection en Little Big Planet 2.

@ Chef:
Het zit een beetje in het midden. In principe ga ik echt niet spelen als ik er niks aan vind. Maar als het een leuk spel is en ik zit tegen de platinum aan, tja dan wil ik wel eens wat meer tijd erin steken dan het idee was. Het ligt ook een beetje aan hoe ver ik ben als ik het spel zat begin te worden.

Bij bv. Resistance 2 moest ik alleen de 10k kills trophy nog en daar heb ik toen toch maar even doorgezet en hem gehaald puur voor de trophy. Maar echt alleen omdat het de laatste trophy was (uiteindelijk een uur of 20-30 extra moeten spelen voor die trophy). Grappige was dat aan het einde je zo veel beter in het spel bent geworden dat het eigenlijk juist wel weer leuk is om te doen |:(

Ik heb ook nog White Knight Chronicles liggen (wat ik dus een leukere game dan Resistance 2 vind), maar daar moet ik dus nog +- 500 uur in gaan steken wil ik de platinum halen........dat ga ik dus niet doen en ik vind het spel na een uur of 150 wel weer leuk geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er ook een beetje tussenin. Als ik voor een spel nog +- 5-10 uur extra moet spelen dan doe ik dat wel. Maar ik haak af als ik bijv. voor één trophy nog 15-30 uur bezig moet.

Het verschilt dus wel per persoon. Voorbeeldje: BF:BC ben ik mee gestopt omdat ik nog een paar hele lange trophies moest waaronder 10.001 kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Je moet er natuurlijk voor waken dat het throphy hunten niet zn doel voorbij schiet, plezier hebben in
het spel spelen staat voor mij gelukkig nog steeds op eenzame hoogte :)

Daarbij geven throphy voor mij ook zeker wel wat extra's (en zeker de platina natuurlijk :9 ) de reden hiervoor is de aanvullende uitdaging en het vastbijten in een opdracht die aan een throphy vasthangt.
(Een heleboel spellen zijn redelijk eenvoudig en erg snel "uit te spelen" en door te komen)

Persoonlijk vind ik dat je een spel vele male intensiever speelt en meer de diepte in gaat door de throphy's.
bv. met verschillende wapens moeten schieten, opdrachten binnen een bepaalde tijd uitvoeren, een spel helemaal uitpluizen om alle collectables te vinden enz...

Ik heb best lang GT5 gespeelt wat nagenoeg geen throphy's opleverde maar wel erg veel plezier gaf en zo pak ik ook nog wel eens Uncharted bv, heb ze al lang platina maar blijven gaaf om te spelen en vervelen me (nog ) steeds niet.

Mocht het plezier bij een game er niet meer zijn gooi ik hem aan de kant, Dead Space bv moest ik er nog twee voor de platina, maar was er gewoon ff klaar mee.
Wellicht dat het over een tijdje weer begint te kriebelen en dan zien we wel weer verder ;)

Gezien het feit dat ik met Enslaved bijna klaar ben, iemand nog tips voor leuke recente games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Die ervaring heb ik zelf ook wel, als je je er eenmaal inbijt kan het erg leuk zijn, ik ga toch maar weer eens wat oude games uit de kast trekken, ik heb een hoop spellen op een paar trophies na uitgespeeld. Mijn probleem is denk ik ook dat ik teveel spellen heb/koop waardoor ik vaker voor het nieuwe spel kies dan bijvoorbeeld hetzelfde spel voor de 3e keer uit te spelen, keuzes, keuzes..

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
je moet het zo zien.....wees blij dat je de keuze hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Het is zowiezo een luxeprobleem hoor :)

net overigens Back to the Future gedownload, valt alleen wel een beetje tegen als je Sam & Max en Monkey island van Telltale in gedachten neemt.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Dragon Age Origins Ultimate Edition ontvangen. Ik had van te voren alleen al wel gelezen dat Return To Ostagar ontbreekt op de Europese versie en dit was ook bij mij het geval. Ik had een bericht gestuurd op één of andere customer service site van EA en kreeg vanmorgen om 10 uur antwoord. Ik moest foto's maken van de bon en het hoesje/blu-ray. Dit gedaan om 5 uur toen ik thuis kwam. Na 30 minuten kreeg ik de code toegestuurd, top opgelost! =D

Nu dus bezig met Dragon Age Origins en de map pack van Call of Duty Black Ops. De nieuwe zombie maps is erg cool!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag Sonic the Hedgehog uitgespeeld. :Y)

Nu alleen nog binnen 40 minuten uitspelen (trophy) en een bepaalde act binnen 80 seconden (trophy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Zo net de Mass Effect 2 platinum gehaald, lekker bezig na de killzone 3 plat vorige week (had wel erg veel trophies en weinig plats). Mass Effect behoort nu echt tot mijn favo games, kan echt niet wachten tot deel 3 uitkomt. Overigens wel stom, ik was dus New game plus op insanity gestart, maar ik las pas later dat er een bug was waardoor je niet je wapens en upgrades meenam, maar je vijanden wel aan jouw level aangepast werden. Dat klopt ook want de eerste helft was echt ultra pittig, gelukkig naarmate meer upgrades kreeg werd het weer wat makkelijker.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier nog een paar trophy-hunters die wat trophies voor Lead & Gold willen halen? Ik heb nog maar twee trophies voor dat spel. Volgens mij kunnen we gewoon een eigen server starten en daar met 4-5 luitjes de trophies halen. :)

Ik weet dat Ike. en LijkjeNL ook Lead & Gold hebben. Nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die heb ik ook, kunnen jullie morgen avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:28:
die heb ik ook, kunnen jullie morgen avond?
ikke wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet even overleggen met de vrouw des huizes. Vanavond is het namelijk voetbalavond (Bayern - Inter). Dus waarschijnlijk wil zij morgen iets kijken, gok ik. :+

We zijn dus nu in ieder geval al met 3 personen. Ik hoop dat er nog een paar PS+'ers zich hier even melden. Met 6 man komen we namelijk een heel eind. Moet te doen zijn toch? Laatst via PS3trophies.org nog met 24 man afgesproken, dan moet 6 een eitje zijn. :P

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 15-03-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
hopelijk hebben we genoeg mensen vanavond, ik ben online tegen 20:00 denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb LBP2 platinum gehaald! :D

Een nachtje met de Turbo controller aan laten staan en de trophy voor 24 uur in Create-mode was binnen. 8)

Iemand nog op zoek naar een Turbo controller? Ik heb er eentje die ik weer ga verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
@ Lupo congrats voor de platinum voor LBP2, altijd leuk.

Ben zelf maar weer een wat oudere game gaan spelen bij gebrek aan andere intressante games.. Iron man 2.. zit redelijk slecht in elkaar, maar daar waren nog best een hoop trophies voor te scoren die niet al te ingewikkeld waren.

Wanneer is trouwens de volgende update voor de lijst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon de laatste keer toen we wat trophies wilde halen voor Lead & Gold helaas niet. Maar misschien kunnen we binnenkort een nieuwe poging wagen? Ik zal wel even via PSN een berichtje naar alle plus-leden sturen. :)

Ik heb gisteren en eergisteren het spel wat gespeeld en aardig wat trophies kunnen halen. Alleen er blijven een paar trophies over die vrij lastig zijn zonder boostpartners. Zoals de trophy dat je 3 mensen moet killen in je eigen val. De meeste andere trophies zijn wel gelukt.

Het is hier vrij rustig de laatste periode. Hoog tijd voor een beetje opschudding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Ik heb alleen maar single player spellen op het moment waar ik trophies voor moet halen :P
(damn waarom zitten er geen trophies in Kung Fu Panda dacht ik ook eindelijk even een easy plat te halen)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
lekker hoor, ook Killzone 3 platinum. Was blij dat er geen 1% trophy inzat, maar nu was de platinum wel erg makkelijk, dus als je echt trophies wil verzamelen! Het gaf me iig niet echt het gevoel dat ik iets gepresteerd had.
Dan heb ik toch liever wat moeilijkere trophies er tussen zitten waar je echt je best moet voor doen en waarvoor je het spel ook eens op een andere manier (qua gameplay) moet benaderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolsnarf schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:58:
lekker hoor, ook Killzone 3 platinum. Was blij dat er geen 1% trophy inzat, maar nu was de platinum wel erg makkelijk, dus als je echt trophies wil verzamelen! Het gaf me iig niet echt het gevoel dat ik iets gepresteerd had.
Dan heb ik toch liever wat moeilijkere trophies er tussen zitten waar je echt je best moet voor doen en waarvoor je het spel ook eens op een andere manier (qua gameplay) moet benaderen!
Killzone 2 - te moeilijk
Killzone 3 - te makkelijk (overigens vind ik 20+ uur niet heel kort en simpel)
Killzone 4 - in evenwicht

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
En de platinum voor Iron man 2 is binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:49:
En de platinum voor Iron man 2 is binnen
Netjes! d:)b Leuk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb het denk ik een jaar geleden al gekocht, en snel aan de kant gegooid omdat het simpelweg te moeilijk was ( op normal nog wel te verstaan.. ) nu heb ik hem eerst op easy uitgespeeld en paar keer het laatste level gespeeld zodat ik genoeg punten had om alle upgrades te kopen, vervolgens via chapter select verder gespeeld op hogere niveaus zodat ik al m'n upgrades behield, stuk leuker op deze manier, zeker omdat het een relatief goedkoop spel is qua looks, controls en in de algemeenheid, maar zoalng je de randen van de game ontwijkt is er niks aan het handje.

Overal best een amusante game, niet al te moeilijk qua platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Weet iemand of het mogelijk is om die coureurs in B-spec in GT5 een aantal races achter elkaar te laten doen? Anders moet ik constant naar mijn ps3 lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:

Meer dan 50 posts op het forum.
Meer dan 2 maanden GoT lid.
Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3 Game topics.
In bezit van een PSN ID. Als je die nog niet hebt dan kan je die hier aanmaken.
Alleen posts over trophies. Andere PS3 zaken in de daarvoor bestemde topics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
is er iemand die bij split/second de team blackrock trophy heeft? en even een potje tegen mij online zou willen verliezen :P liefst ook online vorm van 10 of hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
LuPo schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:23:
[...]

Killzone 2 - te moeilijk
Killzone 3 - te makkelijk (overigens vind ik 20+ uur niet heel kort en simpel)
Killzone 4 - in evenwicht

:+
20+ is wel heel veel voor de platinum. Je kan het spel binnen 6 uur doorlopen (moet wel 2x, dus 12 uur), je moet een aantal multiplayer trophies halen en 2 co-op trophies. En dan bedenk ik me ook nog dat ik het op veteran en elite heb gespeeld, dus als je het ook eerst nog eens op easy (weet de naam ff niet; ga er ook vanuit dat je dan elite unlocked?!?) speelt gaat het misschien nog sneller!
Ik denk dat als je het puur voor de trophies gaat spelen dat je max 15 uur nodig hebt. En dat is dan alleen omdat je eerst elite moet unlocken voordat je die trophy kan halen.
Neemt niet weg dat ik het een zeer vermakelijk spel vindt.

Trouwens Lupo, ik zie tijd niet als simpel of moeilijk, ik had het puur over de moeilijkheidsgraad van de trophies!

Daar moeten ze trouwens echt eens mee stoppen dat kunstmatig verlengen vaneene game door een moeilijkheidsgraad te locken |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Coolsnarf op 24-03-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolsnarf schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:29:
[...]

20+ is wel heel veel voor de platinum. Je kan het spel binnen 6 uur doorlopen (moet wel 2x, dus 12 uur), je moet een aantal multiplayer trophies halen en 2 co-op trophies. En dan bedenk ik me ook nog dat ik het op veteran en elite heb gespeeld, dus als je het ook eerst nog eens op easy (weet de naam ff niet; ga er ook vanuit dat je dan elite unlocked?!?) speelt gaat het misschien nog sneller!
Ik denk dat als je het puur voor de trophies gaat spelen dat je max 15 uur nodig hebt. En dat is dan alleen omdat je eerst elite moet unlocken voordat je die trophy kan halen.
Neemt niet weg dat ik het een zeer vermakelijk spel vindt.

Trouwens Lupo, ik zie tijd niet als simpel of moeilijk, ik had het puur over de moeilijkheidsgraad van de trophies!

Daar moeten ze trouwens echt eens mee stoppen dat kunstmatig verlengen vaneene game door een moeilijkheidsgraad te locken |:(
Heb je gelijk in. Ik vind dat kunstmatige gedoe ook maar niks. Het beste is dan om die games maar te mijden of gewoon de trophies niet te halen uit principe. :)

Ik heb LBP2 EU gekocht voor €26,49. Dan kan ik toekomstige DLC in ieder geval kopen uit de NL-store. Vervolgens heb ik - via MP - LBP2 UK geruild voor Killzone 3. :D

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 24-03-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
onox schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:27:
Weet iemand of het mogelijk is om die coureurs in B-spec in GT5 een aantal races achter elkaar te laten doen? Anders moet ik constant naar mijn ps3 lopen :p
Ja, via de Bspec widget kun je de Bspec coureurs via remote race laten racen...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
LuPo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:13:
[...]

Heb je gelijk in. Ik vind dat kunstmatige gedoe ook maar niks. Het beste is dan om die games maar te mijden of gewoon de trophies niet te halen uit principe. :)

Ik heb LBP2 EU gekocht voor €26,49. Dan kan ik toekomstige DLC in ieder geval kopen uit de NL-store. Vervolgens heb ik - via MP - LBP2 UK geruild voor Killzone 3. :D
Nou vraag ik me af.....moet je dan de rest van de LBP2 trophies opnieuw halen, of kun je dat wel combineren?
Ik dacht dat je bv Demon Souls meerdere keren in je lijst krijgt, dus misschien bij LBP2 ook?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Coolsnarf schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:11:
[...]

Nou vraag ik me af.....moet je dan de rest van de LBP2 trophies opnieuw halen, of kun je dat wel combineren?
Ik dacht dat je bv Demon Souls meerdere keren in je lijst krijgt, dus misschien bij LBP2 ook?!?
Ik denk dat dat niet is bij LBP2 UK & EU.
Ik kan LuPo's LBP2 trophies gewoon vergelijken met mijn trophies. Dus het word gezien als hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:15:
[...]

Ik denk dat dat niet is bij LBP2 UK & EU.
Ik kan LuPo's LBP2 trophies gewoon vergelijken met mijn trophies. Dus het word gezien als hetzelfde spel.
Dat denk ik ook. Anders zou er ook wel UK of EU achter staan in de trophy-lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
ok, dan zal het wel.....ach Lupo anders had je die turbo controller ooit wel weer van me mogen kopen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolsnarf schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:27:
ok, dan zal het wel.....ach Lupo anders had je die turbo controller ooit wel weer van me mogen kopen hoor :P
Hahahaha! :*)

Ik denk dat ik de PS3 vanavond maar weer een keertje aanslinger. De afgelopen dagen niet online geweest (alleen 1x om iemand uit te nodigen). Dat hebben jullie zeker wel gemerkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
ja en ik maar wachten voor LBP2 om wat stickers te halen :P naja, zoals je in de DM zag heb ik m al!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolsnarf schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:05:
ja en ik maar wachten voor LBP2 om wat stickers te halen :P naja, zoals je in de DM zag heb ik m al!!!
Top, ik zag het. d:)b
Had je me wel een PSN-bericht gestuurd dan? Dat zou je toch doen om een keer af te spreken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Zo, need for speed hot pursuit plat zo goed als binnen. Alles op goud gehaald, voelde me hart wel bonken bij de laatste race (die 70 km is en 15 minuten duurt). Was de laatste gouden die ik nodig had, gelukkig bij tweede poging gelukt. Nu nog wat grinden en paar online races en ik kan weer aan de volgende beginnen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
Ik ben weer 2 platinums verder (25 totaal)! Dit weekend ff een uurtje of 2 moeten grinden voor darksiders; Wel echt een super spel! 30 uur tot de platinum waarvan ik ca. 28 uur gewoon lekker gespeeld heb. Daarnaast Just Cause 2 platinum gehaald. Die 75% halen was wel een flinke grind. Ik zat op 67 en heb me de vrijdag en zaterdag ff erop gestort. Op zich wel leuk; maar als het spel zonder trophies was had ik zeker niet zolang gespeeld. Ik heb 'm geloof ik op 63 uur geklokt. Waarvan toch 15-20 uur grinden...

Daarnaast nog Bioshock 2 multiplayer naar level 39 geleveled. Nog 7500 (van de 97000) XP en dan heb ik die ook weer platinum!

Mijn posts zijn overigens meestal half informatief zodat mensen weten of een bepaalde platinum interessant is. De andere helft is gewoon een beetje opscheppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Knap hoor, ik doe het je niet na,

Ik ben nog steeds niet verder als 1 platinum :P ben wel net lvl 12 geworden, ik heb AC brotherhood wel elke trophy alleen heb ik geen zin in die MP trophies, hier moet je bijna wel voor gaan boosten. jammer, anders had ik die nu ook wel platinum gehad denk ik. Maar dat is nu een spel waarvan ik het echt leuk vind om alle trophies te halen,

Batman Arkham Asylum trouwens ook wel maar ik ben afgehaakt op de laatste paar challenges, en zou nog een volledige playtrough moeten doen op de moeilijkste graad, en daar heb ik nu net geen zin meer in.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
LuPo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:56:
[...]

Top, ik zag het. d:)b
Had je me wel een PSN-bericht gestuurd dan? Dat zou je toch doen om een keer af te spreken. :P
ik weet t......maar telkens komt t er maar niet van....zucht....ooit zullen we elkaar ontmoeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:43:
Knap hoor, ik doe het je niet na,

Ik ben nog steeds niet verder als 1 platinum :P ben wel net lvl 12 geworden, ik heb AC brotherhood wel elke trophy alleen heb ik geen zin in die MP trophies, hier moet je bijna wel voor gaan boosten. jammer, anders had ik die nu ook wel platinum gehad denk ik. Maar dat is nu een spel waarvan ik het echt leuk vind om alle trophies te halen,
Lol hier ook, ben net level 10 geworden. Heb momenteel een enkele platinum, gehaald met God of War 3, wil die ook nog halen voor deel 1 en deel 2 (GoW collection).

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:17
Boosten doe ik ook niet aan... hoogstens voor 10 min voor 1 trophy ofzo (bijvoorbeeld afspraken maken voor littlebigplanet). Het is niet echt boosten, maar ook niet "spontaan" trophies halen...

Bioshock 2 kun je met boosten in 12-15 uur multiplayer halen... maar ik vermaak me liever 22-25 uur dan dat ik 12 uur loop te grinden...

Ik zet meestal ook niet alles op alles; GTA IV ben ik ook niet aan de multiplayer begonnen. Wel doorgezet om alle singleplayer trophies te halen. Ik ben nu met deel 1 van de PoP collection bezig. Daarna ga ik ook met Batman beginnen. Ik doe mijn eerste playthrough op hard en dan kijken of de challenges echt zo moeilijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Kijk voor het eerst in dit topic, wat betekent:

-boosten: ik vermoed elkaar helpen om trophies te halen
-grinden: ?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een bepaalde handeling/actie nonstop herhalen om een bepaald doel te bereiken. Stel dat je een trophy krijgt na 10.000 mobs te hebben neergeschoten, die 10.000 neerschieten is dan 'grinden'. Gran Turismo heeft bepaalde trophies waar je veel exp of geld voor moet hebben, enige optie (normale manier) is nonstop races te gaan rijden (A of B spec), ook een vorm van grinden.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
SinergyX schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:07:
[...]

Een bepaalde handeling/actie nonstop herhalen om een bepaald doel te bereiken. Stel dat je een trophy krijgt na 10.000 mobs te hebben neergeschoten, die 10.000 neerschieten is dan 'grinden'. Gran Turismo heeft bepaalde trophies waar je veel exp of geld voor moet hebben, enige optie (normale manier) is nonstop races te gaan rijden (A of B spec), ook een vorm van grinden.
Bijv. de american champtionship in extreme serie met Ford GT: 97k voor 4 min. racen :) Was behoorlijk handig om de 10 miljoen trophy te halen en uiteindelijk een Formula Gran Turismo te kopen die 5 miljoen kost. Heb vandaag iemand ontmoet die een Red Bull X2010 te leen had, dus ben daarmee nu de 1000 km van Suzuka aan het doen :+ (9u en 24u races laat ik mijn bot in B-mode wel doen voor de alles-goud trophy)

Edit: klaar! Na 4:24 uur :+ Toptijd 1.14.3xx. Weet niet of dat goed is, vindt zelf van wel :p

[ Voor 5% gewijzigd door onox op 31-03-2011 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:59:
[...]

Bijv. de american champtionship in extreme serie met Ford GT: 97k voor 4 min. racen :) Was behoorlijk handig om de 10 miljoen trophy te halen en uiteindelijk een Formula Gran Turismo te kopen die 5 miljoen kost. Heb vandaag iemand ontmoet die een Red Bull X2010 te leen had, dus ben daarmee nu de 1000 km van Suzuka aan het doen :+ (9u en 24u races laat ik mijn bot in B-mode wel doen voor de alles-goud trophy)

Edit: klaar! Na 4:24 uur :+ Toptijd 1.14.3xx. Weet niet of dat goed is, vindt zelf van wel :p
Netjes zeg. Ik ben een tijdje geleden al gestopt met GT5. :P

Ik ben de afgelopen twee weken volgens mij één keer online geweest. Toen heb ik even wat muziek geluisterd via de PS3. Al twee weken niet gegamed, terwijl ik zulke vette titels op de plank heb liggen (Killzone 3, BF:BC2 etc). Hopelijk binnenkort maar weer eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Leuk systeem die trophies, maar vanaf level 12 is het toch een stuk minder interessant geworden. Het kost redelijk wat moeite om nu nog een level omhoog te gaan. Ik vind het een erg leuk systeem, maar een spel spelen specifiek voor de trophies of er nog een heleboel extra uren in moeten steken daar begin ik niet aan. Ik ben tegenwoordig al blij als ik een spel gewoon uitspeel.
Bij spellen waar de platinum vrij goed te halen is (AC2 bijvoorbeeld) wil ik soms nog weleens moeite doen. AC2 is trouwens wel een goed voorbeeld van hoe trophies nog leuk zijn. Door gewoon het spel 1 keer door te spelen kun je al een behoorlijk percentage halen, waardoor platinum op zijn hoogst nog maar enkele uurtjes werk is.
Als je ziet dat je bij sommige spellen maar 20% hebt na 1 keer doorspelen, dan vind ik de balans tussen de games onderling eigenlijk niet zo goed. Trophies vind ik een soort van beloning voor het uitspelen van een spel en als ik dan aan het eind maar 20% heb, dan vind ik dat toch wel erg matig. Dat zouden ze beter mogen afstemmen van mij, bijvoorbeeld door altijd 75% te kunnen halen door een spel 1 keer door te spelen.

[ Voor 72% gewijzigd door SToRM666 op 31-03-2011 07:31 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Wat bij o.a. Killzone 2 ook zo was is dat je een DLC MOET kopen om Platinum te halen, vind ik zelf ook een beetje te ver gaan imho.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
aramdin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:44:
Wat bij o.a. Killzone 2 ook zo was is dat je een DLC MOET kopen om Platinum te halen, vind ik zelf ook een beetje te ver gaan imho.
Bij alle PS3 games hoef je de DLC trophies niet te halen om de Platinum te unlocken, dus ook niet bij Killzone 2.

Die 'DLC +jes' en het sorteren op DLC in je trophylist zijn pas later toegevoegd waardoor het kan lijken bij de oudere games alsof de DLC trophies nodig zijn voor de Platinum.

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 31-03-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

SToRM666 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 07:16:
Leuk systeem die trophies, maar vanaf level 12 is het toch een stuk minder interessant geworden. Het kost redelijk wat moeite om nu nog een level omhoog te gaan....
Het begint een beetje te lijken op het level up systeem van Uncharted 2 multiplayer. Daar moet je op een gegeven ook belachelijk veel, in dit geval, cash halen om een level om hoog te gaan. |:( Gelukkig zijn daar geen trophies aan verbonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ThePrutser schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:10:
[...]

Het begint een beetje te lijken op het level up systeem van Uncharted 2 multiplayer. Daar moet je op een gegeven ook belachelijk veel, in dit geval, cash halen om een level om hoog te gaan. |:( Gelukkig zijn daar geen trophies aan verbonden :P
Wat te denken van Killzone 3 multiplayer;
Ik ben net level 41 geworden met + 2.000.000 xp en ruim 100 uren spelen, level 45 bereik je met 5.000.000 xp.
Ik ben dus nog niet eens op de helft qua xp, maar qua levels zit ik tegen het einde. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

OPSLAGHOND schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:13:
[...]

Wat te denken van Killzone 3 multiplayer;
Ik ben net level 41 geworden met + 2.000.000 xp en ruim 100 uren spelen, level 45 bereik je met 5.000.000 xp.
Ik ben dus nog niet eens op de helft qua xp, maar qua levels zit ik tegen het einde. :9
OMG. KZ3 heb ik nog niet, ik ben eerst al mijn oude spellen aan het "platten" (of poging tot in ieder geval).

KZ2 + Elite + Visari Palace = Frustrating! |:( |:(

Update
Eindelijk KZ2 op Elite uitgespeeld. Heb wel wat strategische tips er bij moeten halen, maar de gouden tip was toch wel "set Radec on fire using the flamethrower*". Nu nog de online trophies...

*dit is een minimale beschrijving van de tip, er komt nog wel iets meer strategie bij kijken om Visari Palace te halen

[ Voor 25% gewijzigd door ThePrutser op 05-04-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Eindelijk platina voor BF:BC 2 :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erulezz schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:09:
Eindelijk platina voor BF:BC 2 :D
Congrats!

Ik kon al een paar dagen niet inloggen op de website van PlayStation NL. Inmiddels lukte het net wel weer. Hadden jullie dat ook?

Ah, ik zie dat er wat wijzigingen zijn doorgevoerd in de keuzemogelijkheden bij 'je draagbare id'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:43:
[...]

Congrats!

Ik kon al een paar dagen niet inloggen op de website van PlayStation NL. Inmiddels lukte het net wel weer. Hadden jullie dat ook?
daar had iedereen last van. 'Hackers' :N

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 11-04-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:54:
[...]

daar had iedereen last van. 'Hackers' :N
Ah vandaar. Ik heb m'n ID gelijk even aangepast met de nieuwe mogelijkheden. Hij springt er nu gelijk uit in de lijst op pagina 1. :P

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LuPo1989.png

Waarom sta jij (Ike.) eigenlijk niet in de lijst hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:10:
Ik vind een trophy 'competitie' niet boeiend. Trophies unlocken is leuk maar ik hoef er niet per se meer te hebben dan een vriend van mij.

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 12-04-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:19
LuPo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:10:
[...]

Ah vandaar. Ik heb m'n ID gelijk even aangepast met de nieuwe mogelijkheden. Hij springt er nu gelijk uit in de lijst op pagina 1. :P

[afbeelding]

Ik sta ook niet in de lijst, maar moet zeggen dat de Plus-ID's er mooi uitzien! :)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Jorco.png

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jorco schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:47:
[...]

Ik sta ook niet in de lijst, maar moet zeggen dat de Plus-ID's er mooi uitzien! :)

[afbeelding]
De Amerikaanse Playstation website gebruikt weer andere 'portable IDs'. Ik vind dat simpele wel mooier

Afbeeldingslocatie: http://webassets.scea.com/playstation/img/pid-help.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Ike. op 12-04-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:23:
[...]

Ik vind een trophy 'competitie' niet boeiend. Trophies unlocken is leuk maar ik hoef er niet per se meer te hebben dan een vriend van mij.
Ik hoef er ook niet meer te hebben hoor. Het is eigenlijk ook meer een lijst waarin je kunt zien wie er hier allemaal trophies verzamelt. :)
Jorco schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:47:
[...]

[afbeelding]
Jawel hoor, je staat op plek 20. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Mag ik ook in de lijst? :)
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Sync149.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hier ook nog een aanvraag om in de lijst te mogen :)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/nerd2k3.png

Voor diegenen die twijfelen, Sharp Shooter + Killzone 3 = vet

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5226/5611190808_52fbb386c0_z.jpg
Future Weapon / Sony Sharp Shooter by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Meer fotos: aramdin in "Het Playstation Move Topic"

[ Voor 17% gewijzigd door aramdin op 12-04-2011 21:12 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ze zien er mooi uit de nieuwe ID's, heb die van mij ook een update gegeven. Ik zie dat ik aan het wegzakken ben, speel echt heel weinig de afgelopen tijd.

ik zal weer een update doen een dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
eindelijk level 13 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, ik wilde er net opzetten dat ik de 2000 trophies gepasseerd ben (en level 17 ben geworden). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
LuPo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:17:
[...]

Lol, ik wilde er net opzetten dat ik de 2000 trophies gepasseerd ben (en level 17 ben geworden). :)
Nou, nog maar 500 trofeetjes en dan sta je op plaats 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:47:
[...]

Nou, nog maar 500 trofeetjes en dan sta je op plaats 1 :p
Haha, wat moet ik daarna toch gaan doen? :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

LuPo schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 08:44:
[...]

iets met je leven? ;)

Totaal niet jaloers op het feit dat je uberhaupt tijd heb om zoveel trophies te kunnen halen. Oh, wacht toch wel :P

[ Voor 26% gewijzigd door ThePrutser op 16-04-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
LuPo schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 08:44:
[...]

Zitten op je Koningstroon net als Kratos in het begin van God of War 2 :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:57:
[...]

iets met je leven? ;)

Totaal niet jaloers op het feit dat je uberhaupt tijd heb om zoveel trophies te kunnen halen. Oh, wacht toch wel :P
Ik geef toe dat ik een tijdje geleden erg veel speelde. Maar de laatste maanden heb ik weinig gespeeld. Vanaf het begin speel ik alleen voor m'n plezier dus ik heb geen druk dat ik persé moet gamen/trophies halen. Ik heb er in ieder geval nog steeds erg veel plezier in! Ik hoop jullie ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste dagen toch wel weer lekker aan het gamen. Speel nu Killzone 3, BF:BC2. M'n vriendin zit af en toe achter The Sims 3 en samen spelen we TV Superstars ( :+ ).

Wat spelen jullie zoal? Het is hier nogal rustig. :P

[ Voor 14% gewijzigd door LuPo op 19-04-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:53:
De laatste dagen toch wel weer lekker aan het gamen. Speel nu Killzone 3, BF:BC2. M'n vriendin zit af en toe achter The Sims 3 en samen spelen we TV Superstars ( :+ ).

Wat spelen jullie zoal? Het is hier nogal rustig. :P
The Sly Trilogy.
Alle 3 de delen heb ik uitgespeeld, moet alleen nog de challenges van 4 chapters halen (deel 3) en dan heb ik alle 116 trophies 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Gisteren G-Force platinum gehaald. Next up, maar niet perse in de genoemde volgorde:
* Killzone 2 (in ieder geval een poging)
* AC 2
* Mini Ninja's
* Heavy Rain
* NFS Shift 1
* Bayonetta
* Resistance 2
* Borderlands

Heb me voorgenomen eerst oude games uit te spelen, voordat ik weer nieuwe koop (daarnaast wacht ik sowieso totdat games rond of onder de 20 euro zijn O-) )

[ Voor 7% gewijzigd door ThePrutser op 19-04-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik speel momenteel vooral Killzone 3, opgevolgd door een klein beetje Marvel vs Capcom 3 en BFBC2.

[edit]
In de pijplijn liggen:
-Devil may Cry 4
-Dantes Inferno
-Castlevania LOS
-Battlefield 3 :p

[ Voor 35% gewijzigd door aramdin op 19-04-2011 10:09 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bezig met
- Homefront,
- BF:BC2 platinum 'hangt' op nog 13 demo kills, verder zo nu en dan
- LBP2 en ook
- DIRT2 wil nog wel eens in de bluray speler belanden.

Op 'feestjes' of met bezoek is het meestal
- Singstar
- Buzz of
- Blue Toad Murder files dat gespeeld wordt.

Binnenkort ga ik weer trophy hunten met Dungeon Siege III en uiteraard aan het eind van het jaar BF:3

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik koop ook geen nieuwe spellen meer tot ik door m'n backlog heen ben. Het lijstje is al aardig geslonken maar omvat nog steeds:

- Bioshock
- Bioshock 2
- inFamous
- BF:BC2 (playing)
- Killzone 3 (playing)
- Legend of the Guardians
- Sports Champions (playing)
- TV Superstars (almost done)
- The Sims 3 (playing)

Het valt nu dus erg mee. Ik heb 4 spellen nog in het plastic liggen (onderstreept). Tijdje geleden had ik volgens mij wel 10 ongespeelde spellen liggen. :P

Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Speel op dit moment vooral BF:BC2 en Killzone3.
Af en toe start ik GT5 nog op.

Eind van de week ga ik Portal 2 halen (is de bedoeling).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb ook nog veeel ongespeelde games :X

Denk dat ik meer ongespeelde als gespeelde games heb, en ik heb er nu zo'n 60 denk ik. Heb Yakuza 4, The Shoot, PoP Trilogy en volgens mij nog wat in seal liggen.

Ben veel bezig geweest met Motorstorm PR, die wilde ik eerst uitspelen voordat ik Apocalypse mocht kopen van mezelf, maar het lukt me gewoon niet, lol! Hij is echt moeilijk, moet nog maar 5 van de 96 races ofzo! :'(

Nu heb ik die even laten liggen en ben ik weer verder gegaan aan Spider-Man Shattered Dimensions, hij is wel echt vet voor een Spider-Man game imo. Heb nu 6 v/d 14 levels uit in lekker rustig tempo, wat ik hierna ga doen weet ik nog niet, dat bekijk ik meestal wel weer nadat ik door het vorige spel heen ben.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Pagina: 1 ... 17 ... 118 Laatste