Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Ben weer is fifa 11 aan het spelen. Gaat opzich wel lekker maar soms valt de verbinding wel weg:s

Als er nog iemand fifa speelt, voeg me maar toe. Moet er nog wat online trophies voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Gisteren CSI Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/platinum.png gehaald.

Momenteel bezig met:
- BF:BC 2 (Demo kills ;w ) Speel het meer voor de fun, dan dat ik 'm eigenlijk platinum wil hebben.
- LBP 2

En Killzone 3, als die binnenkomt. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk149 op 19-04-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Afgelopen weekend GT5 platinum gehaald, volgens mij 1 van de moeilijkste en langste ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik ben nu Crysis 2 aan het spelen, en Lego SW 3, Clone wars.

Maar Crysis is kwa trophies een lastige, Campaign op supersoldier uitspelen MP tot lvl 50 en last but not least:

Dedication: Play online 6 months after your first time

Dit gaat dus geen spel worden waar ik de plat van wil halen, ben wel aant proberen God Of War trilogy allemaal op plat te krijgen, gave games.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Sander H schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:03:
Afgelopen weekend GT5 platinum gehaald, volgens mij 1 van de moeilijkste en langste ooit.
Killzone 2 en/of Resistance 2 al eens geprobeerd?

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:32:
Dedication: Play online 6 months after your first time
bedoelen ze niet dat je gewoon 6 maanden later nog een keer in moet loggen? lijkt me dan juist 1 van de makkelijkste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Klopt,maar dan word het zowiezo geen snelle platinum :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Sander H schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:03:
Met stuurtje of controller? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er valt op dit moment weinig te posten over trophies. Ik kan nieteens m'n ID updaten. :'(

Ik heb bijna de singleplayer campaign van BC2 uitgespeeld. Helaas dit weekend bij familie vanwege Pasen. Dus kan het laatste stukje niet afmaken. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Uncharted 2: Among Thieves Afbeeldingslocatie: http://ps3life.nl/data/upload/platinum.png gehaald. :)
Ik heb nu platinums:

- Grand Theft Auto IV
- Assassin's Creed II
- Uncharted 2: Among Thieves

Voor Black Ops moet ik nog 1 trophy tot de platinum, het komt er maar niet van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:54:
Zojuist Uncharted 2: Among Thieves [afbeelding] gehaald. :)
Ik heb nu platinums:

- Grand Theft Auto IV
- Assassin's Creed II

Voor Black Ops moet ik nog 1 trophy tot de platinum, het komt er maar niet van :+
Netjes hoor, GTA IV dit jaar gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:54:
Zojuist Uncharted 2: Among Thieves [afbeelding] gehaald. :)
Ik heb nu platinums:

- Grand Theft Auto IV
- Assassin's Creed II

Netjes hoor! Vooral GTA IV. Daar heb je wel wat dedication voor nodig. Heb ik helaas niet. _/-\o_

Ik heb AC2, U2 en Black Ops allemaal wel platinum (en nog 33 meer). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
LuPo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:25:
[...]

Netjes hoor! Vooral GTA IV. Daar heb je wel wat dedication voor nodig. Heb ik helaas niet. _/-\o_

Ik heb AC2, U2 en Black Ops allemaal wel platinum (en nog 33 meer). ;)
Als er iemand dedication heeft voor trophy hunten dan ben jij het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:23:
[...]

Netjes hoor, GTA IV dit jaar gehaald?
Nope, 1 december 2010 ;)
Volgende platinums worden waarschijnlijk LittleBigPlanet 2, Mass Effect 2 en L.A. Noire wanneer die uit is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

SL65 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:03:
[...]

Als er iemand dedication heeft voor trophy hunten dan ben jij het wel. :)
Ik dacht zelfs dat het z'n beroep was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
ThePrutser schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:36:
[...]

_O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:36:
[...]

Wie schuift? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 13:17
Batman vd week ook de platinum binnen! Ik had gek genoeg meer moeite met de predator challenges als met de combat... Als je gewoon rustig blijft en het systeem door hebt dan is het heel goed te doen! Zeer goed spel trouwens. Één van de beste die ik in tijden gespeeld heb. Aanrader dus!

Ben nu aan prison break begonnen. Niet echt super, ik denk wel dat ik 'm uit ga spelen. Zit nu in chapter 6 (van de 9) en dan nog een silent playthrough op guppy. Tussendoor ook Mortal Kombat aant spelen. Die fighting games vind ik ook altijd leuk; maar voor de trophies hoef je het niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

[b][message=35958653,noline]. Tussendoor ook Mortal Kombat aant spelen. Die fighting games vind ik ook altijd leuk; maar voor de trophies hoef je het niet te doen!
Hoezo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik bedoelde meer: Voor echt te hunten of voor de "easy"platinum hoef je het niet te doen!

Duurt EEUWEN en zijn ook de moeilijkste... Maarrrrrrrrr, aangezien ik ook nog voor mijn plezier speel maakt me dat niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nog een aanrader voor de trophyhunters: The Lord of the Rings: Aragorn's Quest.
Simpele graphics, maar speelt vrij lekker.
Zojuist de platinum gehaald, mijn eerste Move-platinum. :P

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-05-2011 18:00 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 17:02
nu we weer online kunnen is het ook weer tijd voor een update van de lijst, ik geef iedereen nog een paar dagen de tijd om weer in te loggen en hun in de afgelopen 25 dagen behaalde trophies te syncen en doe de update eind deze week, ik denk vrijdag.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of er nog mensen in de downtime honderden trophies hebben gehaald. :P

Ikzelf heb er +- 40 bijgehaald. Ik ga nu ff updaten. Van 2066 naar 2104.

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 17-05-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:51:
Ik ben benieuwd of er nog mensen in de downtime honderden trophies hebben gehaald. :P

ik heb de ps3 denk ik 3 keer aan gehad waarvan 2 keer mijn neefjes aan het spelen waren, heb er geen trophies bij, ik zal wel flink in de lijst zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Frenkovic schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:13:
Ik bedoelde meer: Voor echt te hunten of voor de "easy"platinum hoef je het niet te doen!

Duurt EEUWEN en zijn ook de moeilijkste... Maarrrrrrrrr, aangezien ik ook nog voor mijn plezier speel maakt me dat niet uit :)
Klopt inderdaad, vooral die trophy voor het masteren van alle fighters...
Voor degenen die het niet weten: een fighter master na het behalen van een aantal criteria, waarvan eentje zegt dat je met een fighter 24 uur gespeeld moet hebben. Aangezien er 27 characters in het spel zitten gaat dit je dus minstens 648 uur kosten 8)7

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de tijd dat PSN down was bijna niet gespeeld. Ik ben sowieso de PS3 een beetje beu.. Ik heb niet echt games meer waarmee ik uren wil spelen. Gisteren wel voor het eerst echt online geweest en gelijk Dynasty Warriors Strikeforce online geprobeerd. De 3 online trophies waren gelijk binnen. :p Ik heb nog zo veel games die ik moet afmaken en ik heb nog zoveel games die ik wil spelen maar ik heb er vaak geen zin in/ ben blut.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar iemand die een beetje redelijk in Call of Duty Modern Warfare 2 is. Ik moet nog een missie of 6 in Spec Ops doen om zo mijn platinum binnen te halen en eindelijk die game eens te verkopen/verbranden. Mocht iemand interesse hebben om mij te helpen stuur me een berichtje op PSN ( tuuttuut1) of hierzo! Ik kan best eens helpen met wat anders, mochten we de zelfde games hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:31:
Ik heb in de tijd dat PSN down was bijna niet gespeeld. Ik ben sowieso de PS3 een beetje beu.. Ik heb niet echt games meer waarmee ik uren wil spelen. Gisteren wel voor het eerst echt online geweest en gelijk Dynasty Warriors Strikeforce online geprobeerd. De 3 online trophies waren gelijk binnen. :p Ik heb nog zo veel games die ik moet afmaken en ik heb nog zoveel games die ik wil spelen maar ik heb er vaak geen zin in/ ben blut.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar iemand die een beetje redelijk in Call of Duty Modern Warfare 2 is. Ik moet nog een missie of 6 in Spec Ops doen om zo mijn platinum binnen te halen en eindelijk die game eens te verkopen/verbranden. Mocht iemand interesse hebben om mij te helpen stuur me een berichtje op PSN ( tuuttuut1) of hierzo! Ik kan best eens helpen met wat anders, mochten we de zelfde games hebben.
Ik zou je graag willen helpen maar heb MW2 helaas niet meer. Net als jij verkoop ik de games meestal weer nadat ik ze heb uitgespeeld. Ik ben op dit moment wel bezig met Bad Company 2 en Killzone 3. Dus mocht je daar nog iemand voor zoeken om samen te spelen dan houd ik me aanbevolen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:31:
[...]
Ik ben op dit moment wel bezig met Bad Company 2 en Killzone 3. Dus mocht je daar nog iemand voor zoeken om samen te spelen dan houd ik me aanbevolen. ;)
Ik weet niet welke trophies jij nog moet voor BC2 (online), maar je mag me best joinen als je mij ziet spelen. Meestal zijn we met een aantal GoT'ers aan het spelen en kunnen we je hier en daar aan een trophy helpen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Ik weet niet welke trophies jij nog moet voor BC2 (online), maar je mag me best joinen als je mij ziet spelen. Meestal zijn we met een aantal GoT'ers aan het spelen en kunnen we je hier en daar aan een trophy helpen.
Same here. Ik ben 'stuck' op de demo kills. Is de enige die ik nog moet, en wel 13 stuks :s
Heb m al eens geprobeerd te boosten, maar dat is nagenoeg onmogelijk.

Het meest effectief lijkt rondes lang nades spammen op bepaalde huizen :(

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Ah, is goed. Ik ga eerlijk gezegd niet echt actief op zoek naar de trophies want de meesten komen vanzelf wel. Maar lijkt me wel lachen om samen met andere GoT'ers te spelen. Gisteren zag ik je ook wel online trouwens. ;)

Volgende keer zal ik zeker joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar de laatste tijd heb ik voornamelijk op de xbox360 gespeeld. Komt voornamelijk omdat mijn vrouw ziek thuis zit en ze dus samen wil gamen (Blue dragon)! ow ja....en nog iets zoals een huis waarin ik moet klussen :P
Binnenkort (lees na de zomer) gaat hier zeker weer verandering in komen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:50:
[...]

Same here. Ik ben 'stuck' op de demo kills. Is de enige die ik nog moet, en wel 13 stuks :s
Heb m al eens geprobeerd te boosten, maar dat is nagenoeg onmogelijk.

Het meest effectief lijkt rondes lang nades spammen op bepaalde huizen :(
Ik moet die ook hebben, nog 18 ofzo. Ik heb wel gehoord van een maatje van me dat je als een Assault met C4 speelt en dat doet in Team Deathmatch ( Of Team Squad Deathmatch of hoe dat ook heet) het een stuk makkelijker gaat. Het is in ieder geval makkelijker te boosten omdat de teams kleiner zijn en je zo gemakkelijker in een andere team terecht kan, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Hoe ik de helft van die Trophy heb gedaan is met iemand afspreken, die ging op de 1e verdieping zitten, alle C4's in alle hoeken, uit het huis, laten ontploffen, even wachten en voila 1 demo kill. 1x gehad dat er toevallig nog 2 andere enemies bijzaten, zo ging het best vlot.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
ID ook maar een update(tje) gegeven met een magere score.
Helaas zijn er momenteel, voor mij persoonlijk, weinig echt interessante games.

Heb na heel veel GT5 Gametijd Enslaved nog uitgespeeld (leuke game) en de Singleplay van AC Brotherhood.
(online spelen doe ik eigenlijk zelden)
Overigens is deze AC echt vele malen beter dan het eerste deel, deel 1 heb ik halverwege aan de kant gegooid en niet meer naar omgekeken.

Maar zou echt niet weten met welke spel ik nu aan de gang zou willen, ben al een tijdje aan het zoeken
en trailers aan het bekijken, maar nog niks leuks tegengekomen.

Dus tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:51:

ik zat op 52 trophies;
25x Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/bronze.gif, 18x Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/silver.gif, 8x Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/gold.gif en 1x Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/platinum.gif

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die de online trophies van Red Dead Redemption nog moeten halen? Misschien kunnen we dan iets afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosluis schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:32:
Zijn er hier nog mensen die de online trophies van Red Dead Redemption nog moeten halen? Misschien kunnen we dan iets afspreken.
Ik moet die nog halen. Maar ik moet dat spel ook nog kopen (en de SP dus ook nog). :P

Staat overigens wel op m'n 'high prio' lijstje: RDR, Heavy Rain en Mafia 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:31:
[...]
Ik zou je graag willen helpen maar heb MW2 helaas niet meer. Net als jij verkoop ik de games meestal weer nadat
same here, ik had je graag geholpen maar heb MW2 niet meer.

Wil RDR wel online meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:50:
[...]

Ik moet die nog halen. Maar ik moet dat spel ook nog kopen (en de SP dus ook nog). :P

Staat overigens wel op m'n 'high prio' lijstje: RDR, Heavy Rain en Mafia 2.
hahahaha ga die eens heel snel kopen dan hebben we al drie personen.
Svennie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:55:
[...]

Wil RDR wel online meedoen
Heb je de online trophies al gehaald? Het gaat mij niet zo zeer om de downloadable content maar alleen om de platinum online trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook best mee willen doen met RDR. Red Dead Redemption is mijn favoriete game van vorig jaar. Alleen, jammer genoeg, zijn mijn online levels/ranks gereset nadat ik mijn game data een keer verwijderd had. Erg vreemd en Rockstar gaf nooit echt een duidelijk bericht terug ( Oftewel, ze bleven stil en op twitter zeiden ze dat ik WEER een mailtje moest sturen). Ik ben nu level 8 ofzo, dus ik heb weer 40 uur te gaan! Ik heb verder wel de meeste trophies (behalve dat gatling gun gezeik), dus ik zou vooral mee willen doen met het DLC gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Met RDR wil ik ook wel meedoen. Moet nog het overgrote deel van de multiplayer en coop trophies.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Ik wil ook graag meedoen met RDR :).

Voeg me maar toe PSN: SL65R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Er is dus best wat animo voor RDR :)

Ik zie dat er heel veel DLC is voor deze game. Ik zou dan alleen die coop trophies er nog bij willen doen, de rest niet.

Ik moet alle online trophies nog doen, gisteren even wat geprobeerd maar is best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bosluis schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:16:

Heb je de online trophies al gehaald? Het gaat mij niet zo zeer om de downloadable content maar alleen om de platinum online trophies.
ik moet de niet-dlc trophies nog (heb de dlc niet eens), heb het spel nog niet platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/dragonspirit1976.png

En de mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik wil ook graag meedoen met RDR online trophies. Hoe gaan we dit even aanvliegen qua volgorde van trophies etc?

PSN: whlr77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
wheeler schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:51:
Ik wil ook graag meedoen met RDR online trophies. Hoe gaan we dit even aanvliegen qua volgorde van trophies etc?

PSN: whlr77
Is misschien handig om dat te bespreken. Hier is de lijst van online trophies (zonder dlc dan)

Have Gun Will Travel (zelf te doen)
Complete all Hideouts in a single public Free Roam session.

Hit the Trail (is gewoon zelf te doen)
Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam session.

- Posse Up! (als we genoeg mensen hebben is dit ook makkelijk, hiervoor hebben we 8 mensen nodig)
Create a posse and get the maximum number of members.

Most Wanted (zelf te doen)
- Become a Public Enemy for 10 minutes and escape alive in a public Free Roam session.

Red Dead Rockstar (komt vanzelf maar als we iemand hebben die deze trophy al heeft kunnen we boosten)
Kill a Rockstar or someone with this Trophy in a public multiplayer match

- Slow on the Draw
Get 10 assists in a single Hideout in a public Free Roam session.

- The Quick and Everyone Else...
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches.

- Go Team!
Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

Als we genoeg mensen hebben zijn deze trophies erg makkelijk te boosten. Als iedereen zijn psn even zou willen doorgeven kan ik een lijst maken en die hier plaatsen.

Ik heb morgenavond tijd, dus laat maar even weten wie er dan nog meer tijd heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door SL65 op 18-05-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
SL65 jij bent heel erg goed bezig! Ik wilde ook zoiets in elkaar gaan zetten maar nog geen tijd voor gehad ;)

Mijn PSN is Bosluis.

Ik kan morgenavond ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles met zijn 2en gehaald ( behalve de posse trophy, dan) dus het is zeker moeilijk die zooi met zijn 2en te doen. Misschien is dat handig om te weten, mochten jullie bang zijn meerdere mensen nodig te hebben! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik weet niet of het al bekend is, maar op de Wikia van Red Dead Redemption kan je ook hints/tips/cheats vinden om die trophies snel te scoren. Toevallig de genoemde trophies van SL65 moet ik ook nog bemachtigen, maar kan ik er morgenavond er weer niet bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Stefandepefan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:43:
Ik weet niet of het al bekend is, maar op de Wikia van Red Dead Redemption kan je ook hints/tips/cheats vinden om die trophies snel te scoren. Toevallig de genoemde trophies van SL65 moet ik ook nog bemachtigen, maar kan ik er morgenavond er weer niet bij zijn.
Klopt via ps3trophies.org is dat ook allemaal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik kan morgenavond ook wel; alleen vanaf een uur of 21:30 pas. Vanavond ben ik ook wel online trouwens...

Wat ook fijn is als we met zijn allen de Hit the Trail en Most Wanted kunnen doen. Heb het in public rooms proberen te doen maar werd onder de voet gelopen door aantal zeer goede spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:52:
Ik kan morgenavond ook wel; alleen vanaf een uur of 21:30 pas. Vanavond ben ik ook wel online trouwens...

Wat ook fijn is als we met zijn allen de Hit the Trail en Most Wanted kunnen doen. Heb het in public rooms proberen te doen maar werd onder de voet gelopen door aantal zeer goede spelers ;)
Je kan dat ook gewoon alleen doen. :) Je kan zelf een private match maken en dan is er niemand om je lastig te vallen....

Natuurlijk ook minder gezellig.

Mochten er mensen zijn voor Red Dead Redemption of gewoon voor de gezelligheid, mijn PSN is: tuuttuut1 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren BF:BC2 online gedaan met o.a. Jackal131 en nog wat GoT'ers. Was erg leuk en we hebben ons kostelijk vermaakt.

Dus als mensen mij BC2 zien doen schroom dan niet om te joinen want dat is echt lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Voor RDR hebben we dus nu de volgende lijst voor morgen avond:

Svennie-NL (Svennie)
whlr77 (wheeler)
Bosluis (bosluis)
SL65R (SL65)

Ik ben online vanaf 19.00 uur ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:16:
Gisteren BF:BC2 online gedaan met o.a. Jackal131 en nog wat GoT'ers. Was erg leuk en we hebben ons kostelijk vermaakt.

Dus als mensen mij BC2 zien doen schroom dan niet om te joinen want dat is echt lachen.
Goed om te horen :D
Wel jammer dat het met het knifen niet helemaal goed ging, maar dat heeft ook enigszins te maken met mapkennis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Ik wil ook wel meedoen met de trophies van red dead redemption. Ik kan alleen vanavond niet :S

Mijn psn: giganielsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:27:
[...]

Goed om te horen :D
Wel jammer dat het met het knifen niet helemaal goed ging, maar dat heeft ook enigszins te maken met mapkennis ;)
Dat was wel jammer inderdaad. Ik kende inderdaad de map totaal niet. Binnenkort nog maar een poging. De meeste maps heb ik nu in ieder geval wel een keer gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor de RDR spelers: Worden de DLC trophies ook behandeld? Of word er een keer gegaan voor de 50.000 posse puntjes? Die trophy wil ik, om een of andere reden, graag hebben. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Het gaat mij om de niet dlc trophies maar ik wil best wel meedoen aan het halen van de dlc trophies als er meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik heb de DLC niet, ik kwam gisteren in multi-player al een mededeling tegen dat ik ergens kwam waar ik DLC voor nodig had. Volgens mij kan je dus niet deelnemen aan deze shootouts. Overigens heb ik Hit the Trail al gehaald en moet Most Wanted ook niet heel moeilijk zijn als je op een dak in Black Water gaat zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
wheeler schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:44:
Ik heb de DLC niet, ik kwam gisteren in multi-player al een mededeling tegen dat ik ergens kwam waar ik DLC voor nodig had. Volgens mij kan je dus niet deelnemen aan deze shootouts. Overigens heb ik Hit the Trail al gehaald en moet Most Wanted ook niet heel moeilijk zijn als je op een dak in Black Water gaat zitten :)
Je kan wel deelnemen aan de DLC hideouts, alleen krijg je niet alle XP die je normaliter krijgt. Je krijgt dan per neergeschoten vijand slechts 1 xp en de rewards op het einde loop je mis.

Overigens voor Most Wanted heb ik ook wel een goede tip: Ga naar Rathskeller Fork en ga op het dak van de saloon zitten. Het voordeel is dat alles en iedereen vanaf slechts twee toegangspunten binnenkomt rijden en voornamelijk van een plek. Verzamel de benodigde bounty, verstop je op het dak door niet meer te schieten (zo loopt je Wanted-balk leeg) en wacht vervolgens 10 minuten op het magische geluid van de trophy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Nog een partner voor de RDR trophies. Ik kan vanavond echter pas ergens na 23:00 uur, en dat zla voor velen te laat zijn vermoed ik!

Mijn PSN: Jeroenimous

PS: ik heb ook enkele Co-op trophies nog niet!

2 Guys, 1 Coop
Complete a Co-Op mission with just 2 people.

Struck Gold
Gold medal all Co-Ops missions.

You Rule!
Complete all Advanced Co-Op missions.

The Mother Lode
Gold medal all Advanced Co-Op missions.

Dodge This
Achieve a kill chain of 10 or more in any Advanced Co-Op mission.

[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 19-05-2011 13:00 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Ik mag van mijn vrouw vanavond geen RDR spelen (het getrouwde leven :')). Maar voor een ander avondje ben ik wel te porren: Metafloyd0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik moet de volgende trophies nog voor RDR.

- Have Gun Will Travel (zelf te doen)

- Posse Up! (als we genoeg mensen hebben is dit ook makkelijk, hiervoor hebben we 8 mensen nodig)

- Red Dead Rockstar (komt vanzelf maar als we iemand hebben die deze trophy al heeft kunnen we boosten)

- Slow on the Draw

- Go Team!
Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.

- How the West Was Won
Reach the top rank (lvl 50) for multiplayer experience.

Gisteravond met Enahs en Sl65 wat online gespeeld. Wel leuk om te doen. Die hideouts gaan best snel met het verdienen van XP.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosluis op 20-05-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Bosluis schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:43:
Ik moet de volgende trophies nog voor RDR.

- Have Gun Will Travel (zelf te doen)

- Red Dead Rockstar (komt vanzelf maar als we iemand hebben die deze trophy al heeft kunnen we boosten)

- Slow on the Draw

- Go Team!

- How the West Was Won
Reach the top rank (lvl 50) for multiplayer experience.

Gisteravond met Enahs en Sl65 wat online gespeeld. Wel leuk om te doen. Die hideouts gaan best snel met het verdienen van XP.
Die moet ik ook nog. Waarschijnlijk ben ik online vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Vrijdagavond met SL 65 de ganghideout trophy gehaald. Wel leuk om te doen. Ook de assist trophy gehaald. Ik schoot de gangleden in het been en SL65 maakt het karwei af :)

Nu nog een aantal trophies waarvoor we met een aantal man tegelijk moeten spelen. Die create a posse trophy moeten 8 mensen online voor zijn. Is lastig te organiseren denk ik maar we kunnen een poging wagen. Dan kunnen we ook gelijk de overige onderstaande trophies halen. Voor de Red Dead Rockstar trophy moeten we SL65 een koppie kleiner maken in een public match ;)

- Go Team!

Maandagavond 20:00 uur
- Bosluis

Dinsdagavond 20:00 uur
- Bosluis

Woensdagavond 22:00 uur
- Bosluis

Donderdagavond 20:00 uur
- Bosluis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik kan alleen woensdagavond om 20:00. Wellicht kan ik dan ook nog geholpen worden in de assist trophy?

- Bosluis
- wheeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
wheeler schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:06:
Ik kan alleen woensdagavond om 20:00. Wellicht kan ik dan ook nog geholpen worden in de assist trophy?

- Bosluis
- wheeler
Woensdagavond kan ik pas vanaf 22:00 uur.

Ik zal je straks wel even toevoegen en dan wil ik je wel helpen met de assists, is ook goed voor mijn xp ;)

Hoeveel personen moeten er in een free for all match zitten zodat het telt? Of is 2 genoeg? Dan is dat makkelijk te regelen. Ik was gisteren in een free roam sessie op een gegeven moment met 3 personen alleen werd ik 2e :( Om 3x achter elkaar eerste te worden gaat mij niet lukken denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosluis op 23-05-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb afgelopen vrijdag met m'n vriendin 'Shrek Forever After' gespeeld. Erg leuk spel om samen te doen. Een beetje in de lijn van Disney's Up. Zoals zij altijd zegt: "Dit is het enige spel dat ik kan". :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:40:
Ik heb afgelopen vrijdag met m'n vriendin 'Shrek Forever After' gespeeld. Erg leuk spel om samen te doen. Een beetje in de lijn van Disney's Up. Zoals zij altijd zegt: "Dit is het enige spel dat ik kan". :D
Mijn vrouw heeft Harry Potter Deathly Hallows part 1 geleend van een vriendin. Vriendin zat vast op een heel lastig stuk en vroeg mij of ik er langs kon komen, zodat zij dat ook kon zien.

Lang verhaal kort... beide vrouwen vinden het spel te moeilijk en ik heb in een paar uurtjes vrijwel het hele spel uitgespeeld.....
(het 'vastzitten' was in de drakengrot waar je uit moet ontsnappen....)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:51:
[...]

Mijn vrouw heeft Harry Potter Deathly Hallows part 1 geleend van een vriendin. Vriendin zat vast op een heel lastig stuk en vroeg mij of ik er langs kon komen, zodat zij dat ook kon zien.

Lang verhaal kort... beide vrouwen vinden het spel te moeilijk en ik heb in een paar uurtjes vrijwel het hele spel uitgespeeld.....
(het 'vastzitten' was in de drakengrot waar je uit moet ontsnappen....)
Hahaha. Vrouwen en gamen ook hè. :X Die van mij heeft weleens GTA IV gespeeld maar bewoog de camera continu de verkeerde kant op. Of dat ze ging rijden en overal tegen aan reed.

Overigens kan ze met de Move een stukje beter overweg. Sports Champions vind ze dan ook wel leuk om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Bosluis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:15:
Vrijdagavond met SL 65 de ganghideout trophy gehaald. Wel leuk om te doen. Ook de assist trophy gehaald. Ik schoot de gangleden in het been en SL65 maakt het karwei af :)
-snip-
We hebben minimaal 4 man nodig. Op die manier kunnen we het makkelijk boosten 2 vs 2, als ik het goed begrijp van ps3trophies.org. Jij hebt nu toch de Rockstar Trophy al? Ik kan trouwens vanavond wel, de rest van de week waarschijnlijk niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Nee die Rockstar is nog niet gelukt. Dat moet in een public multiplayer match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Jay mn tweede platinum gehaald, voor Lego Star wars: The Clone wars, best vermakelijk spel moet ik
zeggen, maar ik ben wel een lichte starwars fanaat dus dat helpt ook wel :). Vond het leuk om te doen, het werd niet vervelend ofzo, Bij de meeste spellen haak ik af omdat ik niet zin heb om weeer het hele spel door te lopen.

Ik ben volgens mij in de lijst ook wel redelijk gestegen, ik sta op 31 maar ik ben inmiddels lvl 12 42%,

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

LuPo schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:40:
vriendin die helpt met trophies halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ThePrutser schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Hoe denk je dat ik aan de platinums van Up, Monsters vs Aliens, Ice Age 3 en Shrek Forever After kom? :9

Daar staat dan tegenover dat zij Terminator nooit zelf gehaald zou hebben, en ook Sacred 2 (heb ik zelf al platinum) heeft 'ze' al bijna

[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-05-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePrutser schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Ja, geweldig hè. :*)

Ze heeft met behoorlijk wat spellen geholpen. Eyepet, Cars, LBP1&2, Sega Megadrive Ultimate Collection, Ice Age 3, Cloudy with a chance of Meatballs, Monsters vs. Aliens, Up, TV Superstars, Planet 51, Megamind, Hannah Montana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Welke daarvan zijn echte aanraders om samen te spelen? (Fleurig, casual, uitdagend, maar niet te moeilijk?)
Ik heb nu bijvoorbeeld de Blob 2 in bestelling staan om samen te gaan spelen. Lijkt me leuk om dan ook samen voor een bepaalde trophy te gaan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:06:
Welke daarvan zijn echte aanraders om samen te spelen? (Fleurig, casual, uitdagend, maar niet te moeilijk?)
Ik heb nu bijvoorbeeld de Blob 2 in bestelling staan om samen te gaan spelen. Lijkt me leuk om dan ook samen voor een bepaalde trophy te gaan.
Voorop eigenlijk LittleBigPlanet 1 & 2. Dat zijn twee echte toppers.

Ook erg leuk (allen co-op): Up, Monsters vs Aliens, Ice Age 3, Cloudy with a Chance of Meatballs, Megamind en Shrek Forever After.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Voor de trophy-hunters onder ons: Virtua Tennis 4 is een aanradertje, 2 dagen gespeeld en op dit moment boven de 60%, aanradertje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
Ook mijn tip voor de trophy-hunters, waar misschien wel wat tijd in gaat zitten, maar relatief makkelijk te halen is: The Sims 3. Eigenlijk ben ik nog teveel bezig met andere dingen in het spel om snel trophies binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Vanavond Red Dead Redemption? Ik kan vanaf 20.00 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk bezig met het naar Platinum doorgamen van Uncharted...inmiddels 60% binnen geharkt. Ik moet en zal die eerste platinum te pakken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
SL65 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:29:
ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Dead Space 2 (Limited Edition) aangeschaft. Zit nu in de 3de chapter en is erg gaaf. Was al een grote fan van de eerste game en dit is, tot nu toe, zeker een goede opvolger.

Ook heel even Extraction gespeeld. Best aardig, maar nogal onhandig met een DS3.

Ook ben ik de laatste week in RDR van level 8 naar 30 gegaan. Ik hoop ook deze game binnenkort (eindelijk) platinum te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
SL65 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:29:
Ik kan pas vanaf een uurtje of 22:00 helaas.
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:18:
Ook ben ik de laatste week in RDR van level 8 naar 30 gegaan. Ik hoop ook deze game binnenkort (eindelijk) platinum te hebben!
Op welke manier haal jij het snelst xp?

[ Voor 39% gewijzigd door Bosluis op 25-05-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Geen idee of RDR ook online kan met een beginneling.
Als het goed is ligt hij op me te wachten als ik thuis kom.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Ik kan pas vanaf een uurtje of 22:00 helaas.

[...]

Op welke manier haal jij het snelst xp?
Heeeeeeeeel veel keer Solomon's Folly achter elkaar doen. Duurt best een tijdje. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

LuPo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:11:
[...]

Voorop eigenlijk LittleBigPlanet 1 & 2. Dat zijn twee echte toppers.

Ook erg leuk (allen co-op): Up, Monsters vs Aliens, Ice Age 3, Cloudy with a Chance of Meatballs, Megamind en Shrek Forever After.
Ik ben van plan om LBP1 te kiezen bij Sony's "goedmaakactie". Hopelijk vind ze dat spel leuk.
Ik zal die andere eens bekijken. Bedankt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:36:
Geen idee of RDR ook online kan met een beginneling.
Als het goed is ligt hij op me te wachten als ik thuis kom.
Waar heb je hem gekocht en wat betaald? Ben ook op zoek naar RDR namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
LuPo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:21:
[...]

Waar heb je hem gekocht en wat betaald? Ben ook op zoek naar RDR namelijk. :P
Geruild voor MW2 via budgetgaming ;)
Die had ik bij een ps3 slim er bij gekregen die ik had overgenomen.
Maar ik heb er helemaal niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Voor de teambased trophies van RDR hebben we minimaal 4 man nodig, dus we moeten binnenkort maar een datum prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Zo... we maken weer stapjes... God of War III en prison break platinum. Heb gisteren de move binnen gekregen dus ik ga aan heavy rain beginnen. Niet normaal hoeveel spellen ik heb liggen; niets voor meer dan 15 euro per stuk gekocht!

- Vanquisch
- Bayonetta
- Mini Ninjas
- PoP (de laatste)
- PoP trilogy
- LBP 2
- Lego Harry potter 1-4
- Brütal Legend

En moet nog stacking, lara croft en mystery of little riddle van PSN gaan spelen...

Ik heb overigens nog wat easy plats liggen... Prison Break, CSI Fatal conspiracy, Dante's inferno, Darksiders... voor het geval dat iemand wil ruilen voor een andere easy plat. Ik ben vooral op zoek naar Ice Age, Up en Shrek... Omdat dit trophy ruilen is, is het vast in dit topic toegestaan ;)

Bioshock 1 en 2, GoW collection en GoW III kan ik nog geen afstand van doen... die blijven denk ik voor eeuwig in de kast staan!

[ Voor 5% gewijzigd door Frenkovic op 26-05-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik ben zelf bezig met pop triligy en ben nu op de helft van Sands in Time.
Allemaal erg makkelijk en alle thropy's zijn af silver of gold.
De andere 2 delen hebben in totaal slechts 3 brons.

Volgens ps3trophies zijn ze allemaal een 3 qua moelijkheid.

Ik hoop wel dat het acteer werk beter word in de volgende delen want dat is in sands of time dramatisch.
Verder geen mogelijk om subtitles de activeren, terwijl de stemmen vaak slechts te horen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Sinned123 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:51:
Ik ben zelf bezig met pop triligy en ben nu op de helft van Sands in Time.
Allemaal erg makkelijk en alle thropy's zijn af silver of gold.
De andere 2 delen hebben in totaal slechts 3 brons.

Volgens ps3trophies zijn ze allemaal een 3 qua moelijkheid.

Ik hoop wel dat het acteer werk beter word in de volgende delen want dat is in sands of time dramatisch.
Verder geen mogelijk om subtitles de activeren, terwijl de stemmen vaak slechts te horen zijn....
De trophies voor Warrior Within en Two Thrones gaan helaas behoorlijk wat tijd nemen aangezien de difficulty trophies niet stacken wat dus inhoud dat je zowel WW als TT drie keer moet uitspelen (zowel op easy, normal en hard). Snap echt niet waarom developers zulke grappen uithalen, waarom zou je op een makkelijkere moeilijkheidsgraad een spel nog een keer willen spelen, moeilijker kan ik me voorstellen maar makelijker....

Hoe is jouw geluid bij The Sands of Time trouwens, het klinkt bij mij net of je in een aquarium zit: er zit een hele rare echo in het geluid. Als ik dit probleem Google begrijp ik dat het een sound mixing probleem in deze versie van het spel te zijn en heeft Ubisoft geen enkele blijk gegeven dat ze van plan zijn een patch te willen uitbrengen voor dit probleem. Erg slordig aangezien mijn steam-versies voor de pc deze problemen niet hebben en Ubisoft dus eigenlijks een duidelijk mindere versie op de markt heeft gebracht.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Het geluid is dramatisch.
Ik hoor de stemmen vrijwel niet of ik moet mijn speakerset dusdanig ver opendraaien dat de rest veel te hard klinkt.
Snap echt niet hoe ze dit op deze manier hebben kunnen uitbrengen.
Ik mis gewoon hele stukken van het verhaal hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik weet niet of meerdere mensen heb hier hebben, maar als ik deze pagina bezoek moet ik inloggen op ps3trophies.org ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:23:
Ik weet niet of meerdere mensen heb hier hebben, maar als ik deze pagina bezoek moet ik inloggen op ps3trophies.org ?
Hallucinaties? :P

Als het goed is krijg ik morgen Mafia 2 binnen voor 11 euro incl. verzendkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Hallucinaties? :P

Als het goed is krijg ik morgen Mafia 2 binnen voor 11 euro incl. verzendkosten. :)
Blijkbaar, nou is het weer weg...

* zet biertje maar weg...
Pagina: 1 ... 18 ... 118 Laatste