Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fatal Mind schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:35:
[...]Blijkbaar, nou is het weer weg...

* zet biertje maar weg...
De site ziet er nu anders uit? :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Shrek Forever After platinum gehaald. :*)

Leuk spel in co-op! Mocht iemand 'em over willen nemen dan hoor ik het wel via DM.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is Dead Space 2 toch een gave game. En ook dankzij die game ben ik nu Level 18! =D

Deze zomer maar eens wat platina's proberen te halen. Ik heb echt nog 1000 uur aan games liggen hier, ofzo. Jammer dat ik altijd zo snel verveeld raak. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Add please :)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Voxalizer.png

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zooo, vandaag even verder gegaan met Infamous 2, ben al paar dagen bezig zit nu op 71%, moet nog 1 deaddrop vinden en nog even naar een bepaalde locatie terug en dan kan ik beginnen aan de '' good '' playtrough, dan issie als het goed is platinum. yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
LuPo schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:14:
Gisteren Shrek Forever After platinum gehaald. :*)

Leuk spel in co-op! Mocht iemand 'em over willen nemen dan hoor ik het wel via DM.
Dat is zeker een leuk spelletje!
Ik heb het samen met m'n zusje gespeeld, die vond het ook wel geinig. :P
Makkelijke game voor platinum is het ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk149 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:18:
[...]

Dat is zeker een leuk spelletje!
Ik heb het samen met m'n zusje gespeeld, die vond het ook wel geinig. :P
Makkelijke game voor platinum is het ook. :)
Zeker ook een makkelijke platinum idd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Van de week PoP:Sands of Time eindelijk gehaald, moet er nu nog 2 van de 3.
Jammer van de stemmen in het spel, dat haalde helaas een hoop spelvreugde weg.
Verder Dirt2 zo goed als platinum, moet nog aan 1 weekly toernooi meedoen, Dirt2 is trouwens echt een aanradertje. Heb hem zonder vervelen in 1 ruk kunnen doorspelen, zowel online als single player.

Ik ga nu verder met Split/second, PoP:The Two Thrones en misschien Tomb Raider: Anniversery

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Ik moet voor DiRT 3 nog 2 trophies, Flag Stealer en Cheez it! Beide minimaal 4 spelers geloof ik. Als meer mensen deze nog moeten halen of als je even wilt helpen, PSN = Erulezz. ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nog eens proberen: zijn er nog mensen die nog een aantal MW 2 spec-ops missies willen doen? Ik zit hier nog steeds mee terwijl het toch echt in een paar uur afgerond kan zijn. Mijn dank zal verpletterend zijn!

Verder speel ik nu Assassin's Creed Brotherhood, wat ook weer een fijne game is. Ik vond AC 2 geweldig vergeleken met de vreselijke originele Assassin's Creed.

Deze zomer heb ik een paar weken vrij dus ga ik proberen eindelijk eens een hoop oude games af te ronden. Dan heb ik ook wat meer platina. Ik heb nu TE veel games waarmee ik vrij snel/makkelijk de platina kan halen. Maar de motivatie is vaak niet te zoeken bij me. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:48:
Ik zal het nog eens proberen: zijn er nog mensen die nog een aantal MW 2 spec-ops missies willen doen? Ik zit hier nog steeds mee terwijl het toch echt in een paar uur afgerond kan zijn. Mijn dank zal verpletterend zijn!

Verder speel ik nu Assassin's Creed Brotherhood, wat ook weer een fijne game is. Ik vond AC 2 geweldig vergeleken met de vreselijke originele Assassin's Creed.

Deze zomer heb ik een paar weken vrij dus ga ik proberen eindelijk eens een hoop oude games af te ronden. Dan heb ik ook wat meer platina. Ik heb nu TE veel games waarmee ik vrij snel/makkelijk de platina kan halen. Maar de motivatie is vaak niet te zoeken bij me. :(
Ik vind je motivatie anders vrij groot. Als ik zie hoeveel trophies je hebt en hoe snel je elke keer weer vooruitschiet. Je bent net een raket. :P
Ik zou je graag willen helpen, maar MW2 al tijden verkocht (net voor BO uitkwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:07:
[...]

Ik vind je motivatie anders vrij groot. Als ik zie hoeveel trophies je hebt en hoe snel je elke keer weer vooruitschiet. Je bent net een raket. :P
Ik zou je graag willen helpen, maar MW2 al tijden verkocht (net voor BO uitkwam).
Als ik een game nieuw heb dan schieten de trophies snel omhoog, maar als ik eenmaal een game neergelegd heb kan ik er niet meer inkomen. =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Hee herkenbaar, ik heb ook een hoop spellen waarbij ik nog maar een enkele trophy moet maar op de een of andere manier wil ik hier niet echt meer aan beginnen. Nou koop ik ook aardig wat spellen, dan is de keus tussen een nieuw spel of een oud spel opnieuw uitspelen niet zo moeilijk.

Wanneer word het overzicht trouwens weer bijgewerkt? want er klopt op het moment niet veel meer van.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:10:
[...]

Als ik een game nieuw heb dan schieten de trophies snel omhoog, maar als ik eenmaal een game neergelegd heb kan ik er niet meer inkomen. =(
Ik kan je de HD collections wel aanraden.
Vooral voor het verhaal van deze games wat veelal goed in elkaar steekt.
Tevens zijn de trophies relatief makkelijk te halen.
Sly Trilogy en Tombraider Trilogy zijn echt toppers.
PoP Trilogy twijfel ik nog over, deel1 was echt ruk.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:53:
[...]

Ik kan je de HD collections wel aanraden.
Vooral voor het verhaal van deze games wat veelal goed in elkaar steekt.
Tevens zijn de trophies relatief makkelijk te halen.
Sly Trilogy en Tombraider Trilogy zijn echt toppers.
PoP Trilogy twijfel ik nog over, deel1 was echt ruk.
Ik heb die van Prince of Persia. 1 uitgespeeld maar was 1 zo'n zand ding vergeten, geen gold trophy, geen zin om opnieuw te spelen. 2 en 3 zijn ruk dus maar 15 minuten gespeeld. Ik geef geen reet om Tombraider, maar de Sly trilogy wil ik best nog eens halen. Alleen vind ik die collections vaak oninteressant omdat ik ze al op de ps2 gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Pfoe ik vind trophy's halen altijd wel leuk, maar speel veel multiplayer waardoor je niet zoveel trophy's behaald. Daarnaast speel ik niet zoveel spellen uit.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/sannie-boy.png

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-06-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59

Ik wil eventueel wel mw2 spelen. Stuur maar een dm voor verdere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik moet de MW 2 spec ops missies ook nog doen :P Stuur maar een DM ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
En Infamous 2 Platinum gehaald, niet al te moeilijk, zeer leuke / goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Fatal Mind schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:46:
En Infamous 2 Platinum gehaald, niet al te moeilijk, zeer leuke / goede game.
Heb je ook infamous 1 gedaan en zo ja hoe is 2, is die beter of toch redelijk vergelijkbaar?
Heb zelf 1 ook gedaan maar werd wel erg langdradig op een gegeven moment, vooral die scherven zoeken was doodsaai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Ik moet ook nog een aantal MW2 spec-ops missies. Je hebt me al in je lijst staan dus als je een keer zin hebt moet je maar roepen.

[ Voor 60% gewijzigd door Bosluis op 15-06-2011 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:27:
[...]

Heb je ook infamous 1 gedaan en zo ja hoe is 2, is die beter of toch redelijk vergelijkbaar?
Heb zelf 1 ook gedaan maar werd wel erg langdradig op een gegeven moment, vooral die scherven zoeken was doodsaai...
Ik heb deeltje 1 ook, een savegame goed, en eentje slecht ( me likey ) en dat hebben ze nu slim aangepakt, want zodra je deeltje 2 opstart, krijg je een keuze menu, of je verder wil met een van de vorige savegames, doe je dit levert het je bepaalde simpele voordelen op ( zal ze niet verklappen ), of je kan een nieuwe savegame starten waarbij je geen voordelen krijgt,

Maar deeltje 2 is op zoveel manieren superieur, betere voiceacting, betere karakters, beter verhaal, betere powers, ( de power die blastshards zoekt, mijn god wat een rejoicement is dat ).

Als je met deeltje 2 begint zou ik wel zeggen begin op evil, tbh is dat gewoon leuker, en zet voordat je met je poppetje ook maar 1 stap beweegt, de moeilijkheidsgraad op Hard, dat gaat wat beter als je Evil speelt, je ben naar mijn idee wat sterker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Oke, thanks.
Heb me met 1 ook lange tijd prima vermaakt dus ga Infamous 2 ook maar eens proberen.
Overigens gelezen dat hij ook te platten is in 1 playthrough... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Omdat ik nu Infamous 2 platinum heb, ga ik ook deeltje 1 maar weer eens proberen, moet nog een paar rottige, zoals het feit dat ik nog 1 blast shard nodig heb om ze allemaal te hebben... en die is uiteraard niet te vinden... maarja de aanhouder wint denk ik dan maar... en ik moet hem weer opnieuw uitspelen denk ik op hard, blijkbaar heb ik dat nog nooit gedaan van de 3x dat ik hem nu uitgespeeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Tja over die blast shards maakte ik me ook zorgen, heb heel systematisch de verschillende stadsdelen uitgekamt.
Hield er al rekening mee richting het einde er wel een paar gemist te hebben maar wonder bovenwonder bij het laatste blok uitkammen had ik ook de laatste shards, daar was ik toen wel erg gelukkig mee :)
Op Hard stelt eiegnlijk niet zo veel voor, alleen die eindbaas was ff lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb nu net de laatste gevonden op een plek waar ik die niet had verwacht ( was dr al 30x eerder geweest... )

Blij dat ik deze heb zeg... zomg...

Net ook de trophy gehaald dat je 25 enemy's vanaf een bewegende trein afmaakt, best moeilijk trophy want die trein gaat redelijk hard..

Nu nog maar 3 trophies, '' Moeilijk einde '', '' Ware volksheld '' en '' Stuntmeester "

En dan is Infamous 1 Platinum

[ Voor 46% gewijzigd door Fatal Mind op 16-06-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 13:17
En weer 2 plats erbij (zit nu op 29)... Bioshock 2 online naar level 40 en heavy rain is ook binnen! Wederom beide aanraders! Heavy rain was goed te doen, super spel en in 15-20 uurtjes te doen. Bioshock 2 is offline zeer goed. Online is ook heel leuk, zonder te boosten s ik in 21 uur level 40...

Ben nu de laatste ep van little riddle aan het doen voor de 100%... Daarna ga ik beginnen aan burnout, mini ninjas, vanquish of up... Ik denk dat ik an up eerst de film wil zien... Hmmm... Ik kan toch pas donderdag weer gamen. Heb ik nog ff bedenktijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Ik moet alleen nog de Flag Stealer Trophy voor DiRT 3. Iemand die mij daarmee kan helpen? PSN = Erulezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Level 10 in de pocket en ook meteen de vijfde platinum (Tomb Raider Underworld). Veruit een van de makkelijkste, nu begonnen met Infamous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosluis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:35:
[...]

Ik moet ook nog een aantal MW2 spec-ops missies. Je hebt me al in je lijst staan dus als je een keer zin hebt moet je maar roepen.
Ik zal je nog eens een berichtje sturen! :)

Deze zomer toch echt maar eens beginnen een aantal van die 'makkelijkere' platina's te halen van de games die ik nog heb liggen. Hopelijk word het wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Iedereen is maar bezig met "platten" hier, ik ben al blij als ik mezelf push om een game uit te spelen qua verhaallijn en dan mag ik blij zijn als ik op de 50% zit met trophies :P

Maar respect hoor voor dat doorzettingsvermogen :)

Zie overigens dat ik aardig wat plaatsjes gestegen ben sinds de laatste TS update :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als we het toch over 'platten' hebben. Ik heb op twee trophies na BF:BC2 platinum. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ja dat heb ik ook al meer dan een jaar.. die vervelende demolition kills (had er toevallig gister weer eentje) en nog 2x een vriend kniven ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
El_V schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:06:
ja dat heb ik ook al meer dan een jaar.. die vervelende demolition kills (had er toevallig gister weer eentje) en nog 2x een vriend kniven ofzo
Gisteren Lupo ff geholpen met de knife kills (samen met Tairino).
Ik als lijdend voorwerp, Tairino om mij te reviven en Lupo kon gemakkelijk 5 knife kills maken (+2 kado :D )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ben weer van plan om meer bf te spelen dus dat komt de komende tijd vanzelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Sp33dFr34k schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:31:
Iedereen is maar bezig met "platten" hier, ik ben al blij als ik mezelf push om een game uit te spelen qua verhaallijn en dan mag ik blij zijn als ik op de 50% zit met trophies :P
Ik heb er meestal ook de kracht niet voor :P. Wel speel ik elk spel helemaal uit, of het moet echt een shitty game zijn. Nu nog af te ronden; Heavy Rain (deze heb ik bijna plat) LA Noir, Blue Toad murder case Files, Duke Nukem Forever, Crysis 2..

Zucht zo veel games, zo weinig tijd. Ben nu thuis aan het verbouwen dus het enigste wat ik kan gamen is soms savonds laat.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Vorige week een start gemaakt met Dead Sapce 2.
Toch weer een erg brute game en zeker een verbetering tov 1 en deze vond ik al erg gaaf.
Het liefst wel in een verduisterde kamer spelen en het geluid over de surround set, je schrikt je af en toe helemaal het schompes >:)
Wat mij betreft een dikke aanrader qua gameplay, platten is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:31:

Maar respect hoor voor dat doorzettingsvermogen :)

Zie overigens dat ik aardig wat plaatsjes gestegen ben sinds de laatste TS update :)
Hier nog één. Heb en neem er de tijd ook niet voor, uitgespeeld = uitgespeeld (en dat gebeurt al vaak genoeg niet). Hooguit nog wat snelle achievements of trophies, maar verder niets. Vind het een leuk systeem, maar niet ten koste van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

Ik wil ook zo'n mooi playstation ID neerplempen, maar ben me wachtwoord vergeten. Als ik op de website forget password doe, staat er systeem onderhoud. Dit is nu al dik een week. Andere manieren om je wachtwoord te krijgen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:47

Ankh

|true

Snippertje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:03:
Ik wil ook zo'n mooi playstation ID neerplempen, maar ben me wachtwoord vergeten. Als ik op de website forget password doe, staat er systeem onderhoud. Dit is nu al dik een week. Andere manieren om je wachtwoord te krijgen?
Misschien eens proberen om de optie via de PS3 te doen? Misschien dat die via een ander systeem werkt.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:46:
Als we het toch over 'platten' hebben. Ik heb op twee trophies na BF:BC2 platinum. :+
Ik zit al maanden tegen de demo kills aan te kijken... moet er nog 13 :(
Tegenwoordig schier onmogelijk, omdat echt iedereen dat instortingsgeluid (her)kent...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Eindelijk LA Noire platinum. M'n eerste! (Maar goed, heb ook pas 5 games ofzo) GTA IV en RDR volledig uitgespeeld, en zowat alle SP trophies, maar helaas zijn die online trophies een b*tch.

LA Noire is wat dat betreft een makkelijke game als je voor platina gaat.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:
[...]

Tegenwoordig schier onmogelijk, omdat echt iedereen dat instortingsgeluid (her)kent...
Laatste tijd gebeurt het me (te) vaak dat mijn geluid weg valt, waardoor het me nog wel eens overkomt dat ik een gebouw op mijn hoofd krijg. Hopen dat dat bij meerdere personen gebeurd, dan maak je nog wel een kans om deze te halen. Anders is het een schier onmogelijke opgave.

Heel af en toe zie ik nog wel een (multi) destruction 2.0 kill.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El_V schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:06:
Die demolition kills moet ik dus ook nog. 20 stuks. Vanochtend 2 uurtjes geprobeerd maar het wil echt niet lukken. Ze kennen gewoon dat instortingsgeluid. :/

Misschien met wat gasten hier samen doen ofzo? Ik zie dat er meer zijn die dat nog moet. Kunnen we dan in een private server bijvoorbeeld?
AllSeeyinEye schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:31:
[...]
Misschien met wat gasten hier samen doen ofzo? Ik zie dat er meer zijn die dat nog moet. Kunnen we dan in een private server bijvoorbeeld?
[...]
Voor zover ik weet gaat een privatematch niet werken voor je trophyhunt!!!
Je zult het echt in de public servers moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Jackal131 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:25:
[...]

Voor zover ik weet gaat een privatematch niet werken voor je trophyhunt!!!
Je zult het echt in de public servers moeten doen.
Klopt ja, dit gaat niet werken in een Private match.
Misschien is het een idee om te proberen of we in een lege Squad Death Match server kunnen komen?

Ik meld mij iig al vast aan voor de Demo 2.0 boosting! :P
Moet er nog 17. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik nog 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is op zich wel een idee. Om te proberen in een redelijk lege squad deadmatch te komen. :)

Iemand die Sonic the Hedgehog 2 speelt (PS+)? Ik moet 10 online wins en die kun je boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Hmm. Iemand hier die ook problemen heeft om in Infamous 2 de trophy te halen voor het slopen van 30 grote objecten zoals balkons enzo? Ik denk dat ik er al 80 geb gesloopt maar ik krijg die trophy maar niet. Doe ik wat verkeerd?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

CSB schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
Hmm. Iemand hier die ook problemen heeft om in Infamous 2 de trophy te halen voor het slopen van 30 grote objecten zoals balkons enzo? Ik denk dat ik er al 80 geb gesloopt maar ik krijg die trophy maar niet. Doe ik wat verkeerd?
Ah kijk, ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb zelf precies hetzelfde probleem. Ik heb ook het gevoel alsof ik al tig balkons naar onder heb gehaald, en ook bij mij wil hij maar niet unlocken.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Dirk149 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:40:
[...]

Misschien is het een idee om te proberen of we in een lege Squad Death Match server kunnen komen?

Moet er nog 17. ;(
Ik moet er ook nog wel een aantal, sign me up. Zelfde voor vrienden en knife kills, daar moet ik er nog maar 2/3 ofzo

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
CSB schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
Was een eitje. Je moet er alleen wel om denken dat je de hele balkon sloopt en niet een stukje. Er mag echt helemaal niets van over zijn!!
Dirk149 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:40:
[...]

Moet er nog 17. ;(
Heb BC2 inmiddels platinum, maar wil wel ff helpen. Er moet toch iemand in een gebouw zitten als die neergaat :+

[ Voor 33% gewijzigd door Jackal131 op 24-06-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met tairino hadden we een aantal gasten die in een gebouw aan het campen waren. Ze zaten bij de m-com in een potje 'Rush'. Toen spraken we af om de boel met c4 op te blazen. Helaas drukte tairino net iets eerder op het 'detonate' knopje waardoor hij de destruction 2.0-kills kreeg. Hij had die trophy al. Ik moet er nog steeds 20. :P

Overigens niemand die Sonic the Hedgehog 2 even wil boosten? Ik zag dat er meerdere mensen het spel wel hebben gespeeld aan de trophies te zien. Dat is echt binnen een paar minuutjes gedaan die trophy (online racer).

[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 24-06-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:15:

Overigens niemand die Sonic the Hedgehog 2 even wil boosten? Ik zag dat er meerdere mensen het spel wel hebben gespeeld aan de trophies te zien. Dat is echt binnen een paar minuutjes gedaan die trophy (online racer).
Ik zag je berichtje daarover gisteren wel, maar je was zelf al niet meer online (mijn PS3 staat meestal aan voor film/muziek, 's avonds later pas voor het gamen).

Ben zelf de laatste tijd bezig met Dungeon Hunter: Alliance. Simpele hack 'n slash/rpg. Eenmaal gewend aan het camerastandpund (fixed, schuin van boven) een heerlijk spel. Niet teveel nadenken en gewoon gaan.
Ook de MP daarin is goed uitgewerkt.

In de US store is een demo te vinden ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

ijskonijn schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:50:
[...]

Ah kijk, ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb zelf precies hetzelfde probleem. Ik heb ook het gevoel alsof ik al tig balkons naar onder heb gehaald, en ook bij mij wil hij maar niet unlocken.
Ah, na wat zoekwerk blijkt dat je 30 veranda's of grote objecten (lees: balkons, silo's, etc. waar je "Big Destruction" punten voor krijgt) in één run moet doen. Dus niet een paar per dag, nee alles in één speelrun. Dat wordt ff chaos maken vanavond. :p

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
CSB schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:49:
[...]

Ah, na wat zoekwerk blijkt dat je 30 veranda's of grote objecten (lees: balkons, silo's, etc. waar je "Big Destruction" punten voor krijgt) in één run moet doen. Dus niet een paar per dag, nee alles in één speelrun. Dat wordt ff chaos maken vanavond. :p
Onzin, ik heb ze zeker weten niet allemaal achter elkaar gedaan, gewoon tijdens m'n playtrough, en tada daar wassie, misschien zit er ergens een bug in de game dat ie ze soms niet goed bijhoud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:29:
[...]

Ik zag je berichtje daarover gisteren wel, maar je was zelf al niet meer online (mijn PS3 staat meestal aan voor film/muziek, 's avonds later pas voor het gamen).

Ben zelf de laatste tijd bezig met Dungeon Hunter: Alliance. Simpele hack 'n slash/rpg. Eenmaal gewend aan het camerastandpund (fixed, schuin van boven) een heerlijk spel. Niet teveel nadenken en gewoon gaan.
Ook de MP daarin is goed uitgewerkt.

In de US store is een demo te vinden ;)
No problem. Inmiddels is het al gelukt met hulp van jackal131. _/-\o_

Ik heb nog iets van 70 dagen PS+. Vandaar dat ik m'n huidige games even probeer uit te spelen voor zover dat mogelijk is. Denk dat ik het niet ga verlengen want ik vond het aanbod dit jaar niet heel erg geweldig. Veel PSN-games die ik wel speelde (omdat ik ervoor betaald had) maar nou niet geweldig vond. Koop dan liever voor die €50 nieuwe spellen die ik nog graag wil spelen, zoals RDR en Heavy Rain. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Fatal Mind schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:18:
[...]

Onzin, ik heb ze zeker weten niet allemaal achter elkaar gedaan, gewoon tijdens m'n playtrough, en tada daar wassie, misschien zit er ergens een bug in de game dat ie ze soms niet goed bijhoud ?
het is mij wel opgevallen dat je soms geen "Big Destruction" bonus krijgt inderdaad, zelfs als je het hele balkon hebt vernield. Straks nog maar eens proberen dan :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
:( na jarenlange trouwe dienst is mn geliefde vetzak overleden...

Behoorlijk wat savefiles naar de eeuwige jachtvelden en zal deze spellen dus helemaal opnieuw moeten doen voor de laatste trophy's en platina, wat ik waarschijnlijk niet zal gaan doen.
Was Dead Space 2 aan het spelen en al een behoorlijk stuk op weg op Zealot difficulty, ook foetsie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:52:

Behoorlijk wat savefiles naar de eeuwige jachtvelden en zal deze spellen dus helemaal opnieuw moeten doen voor de laatste trophy's en platina, wat ik waarschijnlijk niet zal gaan doen.
Was Dead Space 2 aan het spelen en al een behoorlijk stuk op weg op Zealot difficulty, ook foetsie :'(
Zonde! Had je geen savefiles opgeslagen op de cloud (PS+)?

Ik heb na anderhalf jaar uit voorzorg m'n vetzak vervangen voor een platzak. :P
Hoefde weinig bij te betalen om te wisselen, dus ik vond dat wel een geruststellende gedachte. Overigens kan het nu ook zo gebeuren. Lijkt me echt ontzettend k*t als je dat overkomt.

Ik ben sinds vrijdag begonnen met de MP van Killzone 3. Die online trophies zijn nog eens leuk om te halen. Ik heb ze bijna allemaal al. :D Ze weten niet echt een gulden middenweg te vinden. Eerst veel te moeilijk (KZ2) en nu eigenlijk veel te makkelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
zo'n harde schijf moet toch nog wel te redden zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Nope niks in de cloud, maar maakte wel regelmatig backups, dacht ik...
Zat al een tijdje te denken ik moet weer eens wat savefiles backuppen, en nu blijkt dat ik dat ruim een jaar geleden voor de laatste keer had gedaan, dus dat schiet ook niet er op.
Weer een goede leer, dus REGELMATIG backuppen.

Gelukkig speel ik meestal een spel helemaal uit voordat ik aan de volgende begin, of ik moet er echt helemaal klaar mee zijn, dan gaat tie op de plank voor over een tijdje weer (of niet).

Van wat ik er zo van gelezen heb is er helaas niks vd harde schijf af te krijgen, in een nieuwe/andere PS3 proppen gaat ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:52:

De oude laten maken (bij bijv. Multimediapoint, daar staat die van mij nu) en dan daarna verpatsen? Kan je nog wel je savegames overzetten als je al een nieuwe hebt gehaald. (savefiles transfer optie).
Tenzij je HDD naar de haaien is natuurlijk.

Overigens ben ik zelf wel een beetje klaar met trophyhunten. In het begin redelijk fanatiek, maar dat zakte steeds verder af naar het niveau van nu... en dat is meer zoiets van "mwah, zal wel..."

Dit betekent wat mij betreft ook dat ik uit de top 50 gehaald mag worden (of niet en dan zakt het vanzelf wel langzaam...).

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zo dan... 't zweet staat op me voorhoofd maar tis dan eindelijk gelukt, Infamous 1 Platinum,

Niet aan te raden...

- Shards bijna onmogelijk om allemaal op normale wijze te vinden
- Eindbaas van de game is niet leuk, hij doet 1 aanval en je ben gewoon dood.
- De ingame stunts zijn ook te moeilijk, om die te halen is 90% geluk, 10 % skill

Maar toch, persoonlijke overwinning na het behalen van de Infamous 2 platinum.

[ Voor 47% gewijzigd door Fatal Mind op 26-06-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Fatal Mind schreef op zondag 26 juni 2011 @ 16:39:
Zo dan... 't zweet staat op me voorhoofd maar tis dan eindelijk gelukt, Infamous 1 Platinum,

Niet aan te raden...

- Shards bijna onmogelijk om allemaal op normale wijze te vinden
- Eindbaas van de game is niet leuk, hij doet 1 aanval en je ben gewoon dood.
- De ingame stunts zijn ook te moeilijk, om die te halen is 90% geluk, 10 % skill

Maar toch, persoonlijke overwinning na het behalen van de Infamous 2 platinum.
Heb infamous 1 ook platina, shards zoeken is idd een rotklus, maar de rest vond ik wel meevallen.
Is Infamous 2 zoveel makkelijker dan qua platina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:16:
[...]

Heb infamous 1 ook platina, shards zoeken is idd een rotklus, maar de rest vond ik wel meevallen.
Is Infamous 2 zoveel makkelijker dan qua platina?
Deel 2 is 100% makkelijker. Stunts hoef je alleen maar te doen om nieuwe powers te unlocken + ze zijn niet zo heel uitgebreid. Ook shards is beter uitgewerkt, aangezien je nu aan het einde van de game een power kan unlocken die ze helpt op te sporen.

Ik denk dat als je je best doet bij bij deel 2 dat je hem maar 1x hoeft uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Fatal Mind schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:05:
[...]
Deel 2 is 100% makkelijker. Stunts hoef je alleen maar te doen om nieuwe powers te unlocken + ze zijn niet zo heel uitgebreid. Ook shards is beter uitgewerkt, aangezien je nu aan het einde van de game een power kan unlocken die ze helpt op te sporen.

Ik denk dat als je je best doet bij bij deel 2 dat je hem maar 1x hoeft uit te spelen.
In deel 1 kon je ze ook min of meer opsporen, helaas zag je alleen degene welke dicht in de buurt waren.
In Infamous 2 dus een beter systeem, das goed te horen want dat was echt ruk.
Heb hem even heel kort gespeeld en ga na mn vakantie maar eens echt beginnen aan deeltje 2, hij zat bij mn nieuwe PS3 welke ik noodgedwongen gisteren moest kopen...(iets met Obsessive-compulsive disorder ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:44:
[...]

In deel 1 kon je ze ook min of meer opsporen, helaas zag je alleen degene welke dicht in de buurt waren.
In Infamous 2 dus een beter systeem, das goed te horen want dat was echt ruk.
Heb hem even heel kort gespeeld en ga na mn vakantie maar eens echt beginnen aan deeltje 2, hij zat bij mn nieuwe PS3 welke ik noodgedwongen gisteren moest kopen...(iets met Obsessive-compulsive disorder ;) )
Klopt, met Infamous 1 kon je shards wel '' zoeken '' maar 't was inderdaad heel beperkt tot wat je op de minimap kon zien, met infamous 2 heb je ook de minimap natuurlijk, maar hebben ze het dead drop systeem van deel 1 geïmplementeerd gebruikt voor shards in deeltje 2,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben ik gisteren lvl 13 geworden (13, 0%), kan ik mn player card niet bijwerken vanwege 'onderhoud' bij Sony.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Is het ook niet aan de auteurs van dit forum, de top50 een beetje up to date te houden.... O-)
De laatste up date is van 28-02-2011... februari bota bene... 8)7

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Gisteren level 14 geworden met 1414 trophies :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké, je kunt weer inloggen op de website. Dan kan ik in ieder geval even m'n trophycard updaten. ;)
2178 -> 2209

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we volgende week die Destruction 2.0 kills gaan halen? We hadden namelijk aardig wat man hier die dat wel wilde.

Als we dan even een dag afspreken en ik neem aan in de avonduren dan kunnen we proberen om elkaar te helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Volgende week? Bedoel je niet deze week? :P
Noem een dag en tijd, en ik zal er zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op zondag 10 juli 2011 @ 09:28:
Zullen we volgende week die Destruction 2.0 kills gaan halen? We hadden namelijk aardig wat man hier die dat wel wilde.

Als we dan even een dag afspreken en ik neem aan in de avonduren dan kunnen we proberen om elkaar te helpen. :)
Als ik lijdend voorwerp moet spelen, dan hoor ik het wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik kan ook wel meedoen met de Destruction 2.0 trophy. Ik heb nog maar 3 kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op zondag 10 juli 2011 @ 09:28:

Bij gelegenheid zal ik aansluiten. 13 to go.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirk149 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:04:
Volgende week? Bedoel je niet deze week? :P
Noem een dag en tijd, en ik zal er zijn. :)
Ik kan deze week elke avond. Ik gooi maar wat in de groep: Wie wil dinsdag/woensdag/donderdag 20.30 uur?

We hebben in ieder geval:

Dirk149
Jackal131 (die zich beschikbaar stelt als lijdend voorwerp :P )
Ike.
AllSeeyinEye
LuPo

Ik weet niet hoeveel mensen we nodig hebben om zo'n kleine server te vullen? Is dat 4 tegen 4? Dan hebben we nu dus 5 mensen en dat zou betekenen dat in het slechtste geval 4 aan één kant krijgen, en één in het andere team. Het lijkt me dan het handigst dat één iemand (uit die groep van 4) een chat opzet met die persoon bij de tegenstanders zodat die twee snel kunnen communiceren waar hij gaat zitten. Dan gaan de andere vier dat gebouw opblazen.

Dus stel:

LuPo zit als enige bij vijand. Dirk149 zet chat op met LuPo. LuPo meldt Dirk149 waar hij zit. Dirk149 zit met Jackal131, Ike. en AllSeeyinEye in squad en kan dus gelijk doorgeven via headset waar ze naartoe moeten.

Zoiets? Ik denk dat dat het snelst gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik doe ook mee. toevallig vorige week in een keer 3 gehaald dus hoef er nog maar 9 nu.

en moet ook nog 2x een vriend kniven voor de platinum dan maar dat komt wel goed :) denk dat we dan squad deathmatch moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:48:
[...]

Ik kan deze week elke avond. Ik gooi maar wat in de groep: Wie wil dinsdag/woensdag/donderdag 20.30 uur?
Woensdagavond kan ik niet.

Ik moet ook de '5 friend knives trophy'. die kunnen we dan vast ook wel halen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 11-07-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

offtopic:
Misschien moeten we het topic hernoemen naar Trophy Boosting topic, ipv Top 50....

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
El_V schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:01:
denk dat we dan squad deathmatch moeten doen
Lijkt me wel. Mooiste zou zijn als we dan de hele server hebben (= 4 squads van 4??)

Die knife kills zijn dan helemaal simpel te halen. Je killed 1 persoon, en laat deze reviven door een ander... (Lupo had op deze manier binnen 1 minuut 6 dogtags van mij...)
ThePrutser schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:38:
offtopic:
Misschien moeten we het topic hernoemen naar Trophy Boosting topic, ipv Top 50....
Tja , het is een manier om trophies te halen...

[ Voor 24% gewijzigd door Jackal131 op 11-07-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Die dagen en tijd lijkt mij prima, misschien dat we er nog een paar dagen bij kunnen pakken als het in deze 3 dagen nog niet gelukt is voor iedereen?

In SDM kun je met max 4x4 dacht ik, dat zal wel genoeg zijn denk ik zo. (Als we tenminste in een lege server kunnen komen.)
Hoe meer zielen in een huis voordat het opgeblazen wordt, hoe beter! :P

Morgenavond zal het rond 21.15 worden dat ik er ben.
Iets met lessen. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Dirk149 op 11-07-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
[...]
Als je mij online ziet en je denkt me nodig te hebben, stuur me dan ff een berichtje (of invite)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Eindelijk de 350e blast shard gevonden in inFamous, daar hebben wel een paar uurtjes in gezeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
SayWhatAgain! schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:52:
Eindelijk de 350e blast shard gevonden in inFamous, daar hebben wel een paar uurtjes in gezeten :p
En welke moest jij nog op het eind? Ik had er twee die ik niet kon vinden, maar een dankzij Youtube (op die toren bij de "crash"site en de ander op die palen in het water (dankzij kaartje). Kon wel janken totdat ik het groffe materiaal (lees: internetguides) ging inzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké, Morgen zijn we dus waarschijnlijk met 5/6 man. Moet lukken als we dan een Squad Deathmatch voor onzelf hebben.

Overigens bedacht ik me later dat het sneller gaat als die éne persoon die andere 4 opblaast. Dan kun je veel sneller doorwisselen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:05:
Oké, Morgen zijn we dus waarschijnlijk met 5/6 man. Moet lukken als we dan een Squad Deathmatch voor onzelf hebben.

Overigens bedacht ik me later dat het sneller gaat als die éne persoon die andere 4 opblaast. Dan kun je veel sneller doorwisselen. :P
Ik doe mn best. Overigens ben ik zelden voor 23.00 online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Stefandepefan schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:48:
[...]

En welke moest jij nog op het eind? Ik had er twee die ik niet kon vinden, maar een dankzij Youtube (op die toren bij de "crash"site en de ander op die palen in het water (dankzij kaartje). Kon wel janken totdat ik het groffe materiaal (lees: internetguides) ging inzetten...
Die jij noemt had ik allemaal toevallig al, toch nog x keer gekeken of ik ze echt niet gemist had. Ik had de laatste op een dock in het zuiden van the Warren bij dat complex vol met vijanden (2 wachttorens vooraan). Ik wist zeker dat ik die al had, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:50:
[...]

Ik doe mn best. Overigens ben ik zelden voor 23.00 online...
Ik weet niet of ik om 23:00u nog online ben. Dus probeer voor één keer ff iets eerder te komen. :P Meestal stop ik dan wel zo ongeveer om te gaan slapen. Maar op zich hebben we waarschijnlijk wel veel mensen. Want er doen misschien ook nog wat meer luitjes mee uit het BF:BC2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:23:
[...]

Ik weet niet of ik om 23:00u nog online ben. Dus probeer voor één keer ff iets eerder te komen. :P Meestal stop ik dan wel zo ongeveer om te gaan slapen. Maar op zich hebben we waarschijnlijk wel veel mensen. Want er doen misschien ook nog wat meer luitjes mee uit het BF:BC2 topic.
Hebben gemerkt dat communicatie erg belangrijk is. In deze gevallen mis je cross-game chat!
En iedereen moet een beetje meewerken.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wanneer we het nog even kunnen proberen? Misschien morgenavond ofzo? Volgens mij moet ik er nog maar 3 of 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Vandaag kon ik onverwachts niet, anders was ik wel ff gejoined :(

Ivm gemis van cross game chat, anders maybe Skype gebruiken of iets anders?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zojuist de 200-games-voltooid-trophy gehaald @ Flight Control HD, kom ik er net achter dat je met de O-knop de vliegtuigen sneller laat vliegen ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ThePrutser schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:38:
offtopic:
Tja ik vind het ook wel erg jammer dat er geen updates meer gedaan worden. Ik zou het eventueel best wel willen doen 1x in de 2 weken ofzo.

Dat boosten hoort er wel bij vind ik in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:38:
Ik weet niet wanneer we het nog even kunnen proberen? Misschien morgenavond ofzo? Volgens mij moet ik er nog maar 3 of 4. :)
Je moet er nog 2 :D. Dat zou moeten lukken.
Als er genoeg mensen klaar staan om te joinen, dan hebben we zo weer een servertje voor ons zelf (viel me gisteren mee hoe snel dat nog ging :*) ) .

Ik wil best weer helpen, maar als er zo gek*t wordt als gisteren, dan ben ik er niet zo heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah, ik hoor dat ik niet veel gemist heb dus?
Ik wacht wel op een rustigere sessie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik wil niet zeggen dat je niets gemist hebt. Er waren volgens mij toch 3 of 4 personen die het gehaald hebben.
Lupo moet er nu nog 2. Probleem was alleen dat Walletje in eerste instantie en daarna Tairino niet in de gaten hadden dat we aan het boosten waren.

Aan het eind van de sessie begonnen 2 personen (niet nader te noemen) te k*tten en was ik er ook ff klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik heb hem dankzij gister maar help ook wel mee met diegene die nog moeten. gisteren ging idd niet helemaal soepel ondanks dat we een hele server 'gekaapt' hadden. dan mis je toch een crossgame voicechat

en jammer van dat gekut ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Ik probeer de volgende keer ook aan te sluiten voor de laatste BF:BC2 Trophies.

De onhaalbare in het 'normale' spel die ik nog moet:

Et Tu, Brute?
Demolition Man

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 13-07-2011 10:07 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 19 ... 118 Laatste