"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Leuk spel in co-op! Mocht iemand 'em over willen nemen dan hoor ik het wel via DM.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Deze zomer maar eens wat platina's proberen te halen. Ik heb echt nog 1000 uur aan games liggen hier, ofzo. Jammer dat ik altijd zo snel verveeld raak.
Dat is zeker een leuk spelletje!LuPo schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:14:
Gisteren Shrek Forever After platinum gehaald.![]()
Leuk spel in co-op! Mocht iemand 'em over willen nemen dan hoor ik het wel via DM.
Ik heb het samen met m'n zusje gespeeld, die vond het ook wel geinig.
Makkelijke game voor platinum is het ook.
Zeker ook een makkelijke platinum idd.Dirk149 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:18:
[...]
Dat is zeker een leuk spelletje!
Ik heb het samen met m'n zusje gespeeld, die vond het ook wel geinig.
Makkelijke game voor platinum is het ook.
Jammer van de stemmen in het spel, dat haalde helaas een hoop spelvreugde weg.
Verder Dirt2 zo goed als platinum, moet nog aan 1 weekly toernooi meedoen, Dirt2 is trouwens echt een aanradertje. Heb hem zonder vervelen in 1 ruk kunnen doorspelen, zowel online als single player.
Ik ga nu verder met Split/second, PoP:The Two Thrones en misschien Tomb Raider: Anniversery
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Verder speel ik nu Assassin's Creed Brotherhood, wat ook weer een fijne game is. Ik vond AC 2 geweldig vergeleken met de vreselijke originele Assassin's Creed.
Deze zomer heb ik een paar weken vrij dus ga ik proberen eindelijk eens een hoop oude games af te ronden. Dan heb ik ook wat meer platina. Ik heb nu TE veel games waarmee ik vrij snel/makkelijk de platina kan halen. Maar de motivatie is vaak niet te zoeken bij me.
Ik vind je motivatie anders vrij groot. Als ik zie hoeveel trophies je hebt en hoe snel je elke keer weer vooruitschiet. Je bent net een raket.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:48:
Ik zal het nog eens proberen: zijn er nog mensen die nog een aantal MW 2 spec-ops missies willen doen? Ik zit hier nog steeds mee terwijl het toch echt in een paar uur afgerond kan zijn. Mijn dank zal verpletterend zijn!
Verder speel ik nu Assassin's Creed Brotherhood, wat ook weer een fijne game is. Ik vond AC 2 geweldig vergeleken met de vreselijke originele Assassin's Creed.
Deze zomer heb ik een paar weken vrij dus ga ik proberen eindelijk eens een hoop oude games af te ronden. Dan heb ik ook wat meer platina. Ik heb nu TE veel games waarmee ik vrij snel/makkelijk de platina kan halen. Maar de motivatie is vaak niet te zoeken bij me.
Ik zou je graag willen helpen, maar MW2 al tijden verkocht (net voor BO uitkwam).
Verwijderd
Als ik een game nieuw heb dan schieten de trophies snel omhoog, maar als ik eenmaal een game neergelegd heb kan ik er niet meer inkomen. =(LuPo schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:07:
[...]
Ik vind je motivatie anders vrij groot. Als ik zie hoeveel trophies je hebt en hoe snel je elke keer weer vooruitschiet. Je bent net een raket.
Ik zou je graag willen helpen, maar MW2 al tijden verkocht (net voor BO uitkwam).
Wanneer word het overzicht trouwens weer bijgewerkt? want er klopt op het moment niet veel meer van.
* PSN=Chef_NL** *
Ik kan je de HD collections wel aanraden.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:10:
[...]
Als ik een game nieuw heb dan schieten de trophies snel omhoog, maar als ik eenmaal een game neergelegd heb kan ik er niet meer inkomen. =(
Vooral voor het verhaal van deze games wat veelal goed in elkaar steekt.
Tevens zijn de trophies relatief makkelijk te halen.
Sly Trilogy en Tombraider Trilogy zijn echt toppers.
PoP Trilogy twijfel ik nog over, deel1 was echt ruk.
Verwijderd
Ik heb die van Prince of Persia. 1 uitgespeeld maar was 1 zo'n zand ding vergeten, geen gold trophy, geen zin om opnieuw te spelen. 2 en 3 zijn ruk dus maar 15 minuten gespeeld. Ik geef geen reet om Tombraider, maar de Sly trilogy wil ik best nog eens halen. Alleen vind ik die collections vaak oninteressant omdat ik ze al op de ps2 gespeeld heb.Sinned123 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:53:
[...]
Ik kan je de HD collections wel aanraden.
Vooral voor het verhaal van deze games wat veelal goed in elkaar steekt.
Tevens zijn de trophies relatief makkelijk te halen.
Sly Trilogy en Tombraider Trilogy zijn echt toppers.
PoP Trilogy twijfel ik nog over, deel1 was echt ruk.

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-06-2011 12:36 ]
Ik wil eventueel wel mw2 spelen. Stuur maar een dm voor verdere info.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:48:
Ik zal het nog eens proberen: zijn er nog mensen die nog een aantal MW 2 spec-ops missies willen doen? Ik zit hier nog steeds mee terwijl het toch echt in een paar uur afgerond kan zijn. Mijn dank zal verpletterend zijn!
Heb je ook infamous 1 gedaan en zo ja hoe is 2, is die beter of toch redelijk vergelijkbaar?Fatal Mind schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:46:
En Infamous 2 Platinum gehaald, niet al te moeilijk, zeer leuke / goede game.
Heb zelf 1 ook gedaan maar werd wel erg langdradig op een gegeven moment, vooral die scherven zoeken was doodsaai...
Ik moet ook nog een aantal MW2 spec-ops missies. Je hebt me al in je lijst staan dus als je een keer zin hebt moet je maar roepen.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:48:
[ Voor 60% gewijzigd door Bosluis op 15-06-2011 07:46 ]
Ik heb deeltje 1 ook, een savegame goed, en eentje slecht ( me likey ) en dat hebben ze nu slim aangepakt, want zodra je deeltje 2 opstart, krijg je een keuze menu, of je verder wil met een van de vorige savegames, doe je dit levert het je bepaalde simpele voordelen op ( zal ze niet verklappen ), of je kan een nieuwe savegame starten waarbij je geen voordelen krijgt,noteboeki schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:27:
[...]
Heb je ook infamous 1 gedaan en zo ja hoe is 2, is die beter of toch redelijk vergelijkbaar?
Heb zelf 1 ook gedaan maar werd wel erg langdradig op een gegeven moment, vooral die scherven zoeken was doodsaai...
Maar deeltje 2 is op zoveel manieren superieur, betere voiceacting, betere karakters, beter verhaal, betere powers, ( de power die blastshards zoekt, mijn god wat een rejoicement is dat ).
Als je met deeltje 2 begint zou ik wel zeggen begin op evil, tbh is dat gewoon leuker, en zet voordat je met je poppetje ook maar 1 stap beweegt, de moeilijkheidsgraad op Hard, dat gaat wat beter als je Evil speelt, je ben naar mijn idee wat sterker dan.
Heb me met 1 ook lange tijd prima vermaakt dus ga Infamous 2 ook maar eens proberen.
Overigens gelezen dat hij ook te platten is in 1 playthrough...
Hield er al rekening mee richting het einde er wel een paar gemist te hebben maar wonder bovenwonder bij het laatste blok uitkammen had ik ook de laatste shards, daar was ik toen wel erg gelukkig mee
Op Hard stelt eiegnlijk niet zo veel voor, alleen die eindbaas was ff lastig.
Blij dat ik deze heb zeg... zomg...
Net ook de trophy gehaald dat je 25 enemy's vanaf een bewegende trein afmaakt, best moeilijk trophy want die trein gaat redelijk hard..
Nu nog maar 3 trophies, '' Moeilijk einde '', '' Ware volksheld '' en '' Stuntmeester "
En dan is Infamous 1 Platinum
[ Voor 46% gewijzigd door Fatal Mind op 16-06-2011 13:51 ]
Ben nu de laatste ep van little riddle aan het doen voor de 100%... Daarna ga ik beginnen aan burnout, mini ninjas, vanquish of up... Ik denk dat ik an up eerst de film wil zien... Hmmm... Ik kan toch pas donderdag weer gamen. Heb ik nog ff bedenktijd!
Verwijderd
Ik zal je nog eens een berichtje sturen!Bosluis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:35:
[...]
Ik moet ook nog een aantal MW2 spec-ops missies. Je hebt me al in je lijst staan dus als je een keer zin hebt moet je maar roepen.
Deze zomer toch echt maar eens beginnen een aantal van die 'makkelijkere' platina's te halen van de games die ik nog heb liggen. Hopelijk word het wat.
Maar respect hoor voor dat doorzettingsvermogen
Zie overigens dat ik aardig wat plaatsjes gestegen ben sinds de laatste TS update
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Gisteren Lupo ff geholpen met de knife kills (samen met Tairino).El_V schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:06:
ja dat heb ik ook al meer dan een jaar.. die vervelende demolition kills (had er toevallig gister weer eentje) en nog 2x een vriend kniven ofzo
Ik als lijdend voorwerp, Tairino om mij te reviven en Lupo kon gemakkelijk 5 knife kills maken (+2 kado
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb er meestal ook de kracht niet voorSp33dFr34k schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:31:
Iedereen is maar bezig met "platten" hier, ik ben al blij als ik mezelf push om een game uit te spelen qua verhaallijn en dan mag ik blij zijn als ik op de 50% zit met trophies
Zucht zo veel games, zo weinig tijd. Ben nu thuis aan het verbouwen dus het enigste wat ik kan gamen is soms savonds laat.
* PSN=Chef_NL** *
Toch weer een erg brute game en zeker een verbetering tov 1 en deze vond ik al erg gaaf.
Het liefst wel in een verduisterde kamer spelen en het geluid over de surround set, je schrikt je af en toe helemaal het schompes
Wat mij betreft een dikke aanrader qua gameplay, platten is een ander verhaal.
Hier nog één. Heb en neem er de tijd ook niet voor, uitgespeeld = uitgespeeld (en dat gebeurt al vaak genoeg niet). Hooguit nog wat snelle achievements of trophies, maar verder niets. Vind het een leuk systeem, maar niet ten koste van alles.Sp33dFr34k schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:31:
Iedereen is maar bezig met "platten" hier, ik ben al blij als ik mezelf push om een game uit te spelen qua verhaallijn en dan mag ik blij zijn als ik op de 50% zit met trophies
Maar respect hoor voor dat doorzettingsvermogen
Zie overigens dat ik aardig wat plaatsjes gestegen ben sinds de laatste TS update
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Misschien eens proberen om de optie via de PS3 te doen? Misschien dat die via een ander systeem werkt.Snippertje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:03:
Ik wil ook zo'n mooi playstation ID neerplempen, maar ben me wachtwoord vergeten. Als ik op de website forget password doe, staat er systeem onderhoud. Dit is nu al dik een week. Andere manieren om je wachtwoord te krijgen?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik zit al maanden tegen de demo kills aan te kijken... moet er nog 13LuPo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:46:
Als we het toch over 'platten' hebben. Ik heb op twee trophies na BF:BC2 platinum.
Tegenwoordig schier onmogelijk, omdat echt iedereen dat instortingsgeluid (her)kent...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
LA Noire is wat dat betreft een makkelijke game als je voor platina gaat.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Laatste tijd gebeurt het me (te) vaak dat mijn geluid weg valt, waardoor het me nog wel eens overkomt dat ik een gebouw op mijn hoofd krijg. Hopen dat dat bij meerdere personen gebeurd, dan maak je nog wel een kans om deze te halen. Anders is het een schier onmogelijke opgave.AllSeeyinEye schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:
[...]
Ik zit al maanden tegen de demo kills aan te kijken... moet er nog 13![]()
Tegenwoordig schier onmogelijk, omdat echt iedereen dat instortingsgeluid (her)kent...
Heel af en toe zie ik nog wel een (multi) destruction 2.0 kill.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Die demolition kills moet ik dus ook nog. 20 stuks. Vanochtend 2 uurtjes geprobeerd maar het wil echt niet lukken. Ze kennen gewoon dat instortingsgeluid.El_V schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:06:
ja dat heb ik ook al meer dan een jaar.. die vervelende demolition kills (had er toevallig gister weer eentje) en nog 2x een vriend kniven ofzo

Misschien met wat gasten hier samen doen ofzo? Ik zie dat er meer zijn die dat nog moet. Kunnen we dan in een private server bijvoorbeeld?
AllSeeyinEye schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:46:
[...]
Ik zit al maanden tegen de demo kills aan te kijken... moet er nog 13![]()
Voor zover ik weet gaat een privatematch niet werken voor je trophyhunt!!!LuPo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:31:
[...]
Misschien met wat gasten hier samen doen ofzo? Ik zie dat er meer zijn die dat nog moet. Kunnen we dan in een private server bijvoorbeeld?
[...]
Je zult het echt in de public servers moeten doen.
Klopt ja, dit gaat niet werken in een Private match.Jackal131 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:25:
[...]
Voor zover ik weet gaat een privatematch niet werken voor je trophyhunt!!!
Je zult het echt in de public servers moeten doen.
Misschien is het een idee om te proberen of we in een lege Squad Death Match server kunnen komen?
Ik meld mij iig al vast aan voor de Demo 2.0 boosting!
Moet er nog 17.
Iemand die Sonic the Hedgehog 2 speelt (PS+)? Ik moet 10 online wins en die kun je boosten.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ah kijk, ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb zelf precies hetzelfde probleem. Ik heb ook het gevoel alsof ik al tig balkons naar onder heb gehaald, en ook bij mij wil hij maar niet unlocken.CSB schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
Hmm. Iemand hier die ook problemen heeft om in Infamous 2 de trophy te halen voor het slopen van 30 grote objecten zoals balkons enzo? Ik denk dat ik er al 80 geb gesloopt maar ik krijg die trophy maar niet. Doe ik wat verkeerd?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik moet er ook nog wel een aantal, sign me up. Zelfde voor vrienden en knife kills, daar moet ik er nog maar 2/3 ofzoDirk149 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:40:
[...]
Klopt ja, dit gaat niet werken in een Private match.
Misschien is het een idee om te proberen of we in een lege Squad Death Match server kunnen komen?
Moet er nog 17.
Was een eitje. Je moet er alleen wel om denken dat je de hele balkon sloopt en niet een stukje. Er mag echt helemaal niets van over zijn!!CSB schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:22:
Hmm. Iemand hier die ook problemen heeft om in Infamous 2 de trophy te halen voor het slopen van 30 grote objecten zoals balkons enzo? Ik denk dat ik er al 80 geb gesloopt maar ik krijg die trophy maar niet. Doe ik wat verkeerd?
Heb BC2 inmiddels platinum, maar wil wel ff helpen. Er moet toch iemand in een gebouw zitten als die neergaatDirk149 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:40:
[...]
Klopt ja, dit gaat niet werken in een Private match.
Moet er nog 17.
[ Voor 33% gewijzigd door Jackal131 op 24-06-2011 11:11 ]
Overigens niemand die Sonic the Hedgehog 2 even wil boosten? Ik zag dat er meerdere mensen het spel wel hebben gespeeld aan de trophies te zien. Dat is echt binnen een paar minuutjes gedaan die trophy (online racer).
[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 24-06-2011 11:16 ]
Ik zag je berichtje daarover gisteren wel, maar je was zelf al niet meer online (mijn PS3 staat meestal aan voor film/muziek, 's avonds later pas voor het gamen).LuPo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:15:
Overigens niemand die Sonic the Hedgehog 2 even wil boosten? Ik zag dat er meerdere mensen het spel wel hebben gespeeld aan de trophies te zien. Dat is echt binnen een paar minuutjes gedaan die trophy (online racer).
Ben zelf de laatste tijd bezig met Dungeon Hunter: Alliance. Simpele hack 'n slash/rpg. Eenmaal gewend aan het camerastandpund (fixed, schuin van boven) een heerlijk spel. Niet teveel nadenken en gewoon gaan.
Ook de MP daarin is goed uitgewerkt.
In de US store is een demo te vinden
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ah, na wat zoekwerk blijkt dat je 30 veranda's of grote objecten (lees: balkons, silo's, etc. waar je "Big Destruction" punten voor krijgt) in één run moet doen. Dus niet een paar per dag, nee alles in één speelrun. Dat wordt ff chaos maken vanavond.ijskonijn schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:50:
[...]
Ah kijk, ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb zelf precies hetzelfde probleem. Ik heb ook het gevoel alsof ik al tig balkons naar onder heb gehaald, en ook bij mij wil hij maar niet unlocken.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Onzin, ik heb ze zeker weten niet allemaal achter elkaar gedaan, gewoon tijdens m'n playtrough, en tada daar wassie, misschien zit er ergens een bug in de game dat ie ze soms niet goed bijhoud ?CSB schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:49:
[...]
Ah, na wat zoekwerk blijkt dat je 30 veranda's of grote objecten (lees: balkons, silo's, etc. waar je "Big Destruction" punten voor krijgt) in één run moet doen. Dus niet een paar per dag, nee alles in één speelrun. Dat wordt ff chaos maken vanavond.
No problem. Inmiddels is het al gelukt met hulp van jackal131.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:29:
[...]
Ik zag je berichtje daarover gisteren wel, maar je was zelf al niet meer online (mijn PS3 staat meestal aan voor film/muziek, 's avonds later pas voor het gamen).
Ben zelf de laatste tijd bezig met Dungeon Hunter: Alliance. Simpele hack 'n slash/rpg. Eenmaal gewend aan het camerastandpund (fixed, schuin van boven) een heerlijk spel. Niet teveel nadenken en gewoon gaan.
Ook de MP daarin is goed uitgewerkt.
In de US store is een demo te vinden
Ik heb nog iets van 70 dagen PS+. Vandaar dat ik m'n huidige games even probeer uit te spelen voor zover dat mogelijk is. Denk dat ik het niet ga verlengen want ik vond het aanbod dit jaar niet heel erg geweldig. Veel PSN-games die ik wel speelde (omdat ik ervoor betaald had) maar nou niet geweldig vond. Koop dan liever voor die €50 nieuwe spellen die ik nog graag wil spelen, zoals RDR en Heavy Rain.
het is mij wel opgevallen dat je soms geen "Big Destruction" bonus krijgt inderdaad, zelfs als je het hele balkon hebt vernield. Straks nog maar eens proberen danFatal Mind schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:18:
[...]
Onzin, ik heb ze zeker weten niet allemaal achter elkaar gedaan, gewoon tijdens m'n playtrough, en tada daar wassie, misschien zit er ergens een bug in de game dat ie ze soms niet goed bijhoud ?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Behoorlijk wat savefiles naar de eeuwige jachtvelden en zal deze spellen dus helemaal opnieuw moeten doen voor de laatste trophy's en platina, wat ik waarschijnlijk niet zal gaan doen.
Was Dead Space 2 aan het spelen en al een behoorlijk stuk op weg op Zealot difficulty, ook foetsie
Zonde! Had je geen savefiles opgeslagen op de cloud (PS+)?noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:52:
na jarenlange trouwe dienst is mn geliefde vetzak overleden...
Behoorlijk wat savefiles naar de eeuwige jachtvelden en zal deze spellen dus helemaal opnieuw moeten doen voor de laatste trophy's en platina, wat ik waarschijnlijk niet zal gaan doen.
Was Dead Space 2 aan het spelen en al een behoorlijk stuk op weg op Zealot difficulty, ook foetsie
Ik heb na anderhalf jaar uit voorzorg m'n vetzak vervangen voor een platzak.
Hoefde weinig bij te betalen om te wisselen, dus ik vond dat wel een geruststellende gedachte. Overigens kan het nu ook zo gebeuren. Lijkt me echt ontzettend k*t als je dat overkomt.
Ik ben sinds vrijdag begonnen met de MP van Killzone 3. Die online trophies zijn nog eens leuk om te halen. Ik heb ze bijna allemaal al.
Zat al een tijdje te denken ik moet weer eens wat savefiles backuppen, en nu blijkt dat ik dat ruim een jaar geleden voor de laatste keer had gedaan, dus dat schiet ook niet er op.
Weer een goede leer, dus REGELMATIG backuppen.
Gelukkig speel ik meestal een spel helemaal uit voordat ik aan de volgende begin, of ik moet er echt helemaal klaar mee zijn, dan gaat tie op de plank voor over een tijdje weer (of niet).
Van wat ik er zo van gelezen heb is er helaas niks vd harde schijf af te krijgen, in een nieuwe/andere PS3 proppen gaat ook niet werken.
De oude laten maken (bij bijv. Multimediapoint, daar staat die van mij nu) en dan daarna verpatsen? Kan je nog wel je savegames overzetten als je al een nieuwe hebt gehaald. (savefiles transfer optie).noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 09:52:
na jarenlange trouwe dienst is mn geliefde vetzak overleden...
Tenzij je HDD naar de haaien is natuurlijk.
Overigens ben ik zelf wel een beetje klaar met trophyhunten. In het begin redelijk fanatiek, maar dat zakte steeds verder af naar het niveau van nu... en dat is meer zoiets van "mwah, zal wel..."
Dit betekent wat mij betreft ook dat ik uit de top 50 gehaald mag worden (of niet en dan zakt het vanzelf wel langzaam...).
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Niet aan te raden...
- Shards bijna onmogelijk om allemaal op normale wijze te vinden
- Eindbaas van de game is niet leuk, hij doet 1 aanval en je ben gewoon dood.
- De ingame stunts zijn ook te moeilijk, om die te halen is 90% geluk, 10 % skill
Maar toch, persoonlijke overwinning na het behalen van de Infamous 2 platinum.
[ Voor 47% gewijzigd door Fatal Mind op 26-06-2011 16:41 ]
Heb infamous 1 ook platina, shards zoeken is idd een rotklus, maar de rest vond ik wel meevallen.Fatal Mind schreef op zondag 26 juni 2011 @ 16:39:
Zo dan... 't zweet staat op me voorhoofd maar tis dan eindelijk gelukt, Infamous 1 Platinum,
Niet aan te raden...
- Shards bijna onmogelijk om allemaal op normale wijze te vinden
- Eindbaas van de game is niet leuk, hij doet 1 aanval en je ben gewoon dood.
- De ingame stunts zijn ook te moeilijk, om die te halen is 90% geluk, 10 % skill
Maar toch, persoonlijke overwinning na het behalen van de Infamous 2 platinum.
Is Infamous 2 zoveel makkelijker dan qua platina?
Deel 2 is 100% makkelijker. Stunts hoef je alleen maar te doen om nieuwe powers te unlocken + ze zijn niet zo heel uitgebreid. Ook shards is beter uitgewerkt, aangezien je nu aan het einde van de game een power kan unlocken die ze helpt op te sporen.noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:16:
[...]
Heb infamous 1 ook platina, shards zoeken is idd een rotklus, maar de rest vond ik wel meevallen.
Is Infamous 2 zoveel makkelijker dan qua platina?
Ik denk dat als je je best doet bij bij deel 2 dat je hem maar 1x hoeft uit te spelen.
In deel 1 kon je ze ook min of meer opsporen, helaas zag je alleen degene welke dicht in de buurt waren.Fatal Mind schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:05:
[...]
Deel 2 is 100% makkelijker. Stunts hoef je alleen maar te doen om nieuwe powers te unlocken + ze zijn niet zo heel uitgebreid. Ook shards is beter uitgewerkt, aangezien je nu aan het einde van de game een power kan unlocken die ze helpt op te sporen.
Ik denk dat als je je best doet bij bij deel 2 dat je hem maar 1x hoeft uit te spelen.
In Infamous 2 dus een beter systeem, das goed te horen want dat was echt ruk.
Heb hem even heel kort gespeeld en ga na mn vakantie maar eens echt beginnen aan deeltje 2, hij zat bij mn nieuwe PS3 welke ik noodgedwongen gisteren moest kopen...(iets met Obsessive-compulsive disorder
Klopt, met Infamous 1 kon je shards wel '' zoeken '' maar 't was inderdaad heel beperkt tot wat je op de minimap kon zien, met infamous 2 heb je ook de minimap natuurlijk, maar hebben ze het dead drop systeem van deel 1 geïmplementeerd gebruikt voor shards in deeltje 2,noteboeki schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:44:
[...]
In deel 1 kon je ze ook min of meer opsporen, helaas zag je alleen degene welke dicht in de buurt waren.
In Infamous 2 dus een beter systeem, das goed te horen want dat was echt ruk.
Heb hem even heel kort gespeeld en ga na mn vakantie maar eens echt beginnen aan deeltje 2, hij zat bij mn nieuwe PS3 welke ik noodgedwongen gisteren moest kopen...(iets met Obsessive-compulsive disorder)

De laatste up date is van 28-02-2011... februari bota bene...

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

2178 -> 2209
Als we dan even een dag afspreken en ik neem aan in de avonduren dan kunnen we proberen om elkaar te helpen.
Noem een dag en tijd, en ik zal er zijn.
Als ik lijdend voorwerp moet spelen, dan hoor ik het welLuPo schreef op zondag 10 juli 2011 @ 09:28:
Zullen we volgende week die Destruction 2.0 kills gaan halen? We hadden namelijk aardig wat man hier die dat wel wilde.
Als we dan even een dag afspreken en ik neem aan in de avonduren dan kunnen we proberen om elkaar te helpen.
Bij gelegenheid zal ik aansluiten. 13 to go....LuPo schreef op zondag 10 juli 2011 @ 09:28:
Zullen we volgende week die Destruction 2.0 kills gaan halen? We hadden namelijk aardig wat man hier die dat wel wilde.
Ik kan deze week elke avond. Ik gooi maar wat in de groep: Wie wil dinsdag/woensdag/donderdag 20.30 uur?Dirk149 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:04:
Volgende week? Bedoel je niet deze week?![]()
Noem een dag en tijd, en ik zal er zijn.
We hebben in ieder geval:
Dirk149
Jackal131 (die zich beschikbaar stelt als lijdend voorwerp
Ike.
AllSeeyinEye
LuPo
Ik weet niet hoeveel mensen we nodig hebben om zo'n kleine server te vullen? Is dat 4 tegen 4? Dan hebben we nu dus 5 mensen en dat zou betekenen dat in het slechtste geval 4 aan één kant krijgen, en één in het andere team. Het lijkt me dan het handigst dat één iemand (uit die groep van 4) een chat opzet met die persoon bij de tegenstanders zodat die twee snel kunnen communiceren waar hij gaat zitten. Dan gaan de andere vier dat gebouw opblazen.
Dus stel:
LuPo zit als enige bij vijand. Dirk149 zet chat op met LuPo. LuPo meldt Dirk149 waar hij zit. Dirk149 zit met Jackal131, Ike. en AllSeeyinEye in squad en kan dus gelijk doorgeven via headset waar ze naartoe moeten.
Zoiets? Ik denk dat dat het snelst gaat.
en moet ook nog 2x een vriend kniven voor de platinum dan maar dat komt wel goed
Woensdagavond kan ik niet.LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:48:
[...]
Ik kan deze week elke avond. Ik gooi maar wat in de groep: Wie wil dinsdag/woensdag/donderdag 20.30 uur?
Ik moet ook de '5 friend knives trophy'. die kunnen we dan vast ook wel halen
[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 11-07-2011 12:23 ]
Misschien moeten we het topic hernoemen naar Trophy Boosting topic, ipv Top 50....
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Lijkt me wel. Mooiste zou zijn als we dan de hele server hebben (= 4 squads van 4??)El_V schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:01:
denk dat we dan squad deathmatch moeten doen
Die knife kills zijn dan helemaal simpel te halen. Je killed 1 persoon, en laat deze reviven door een ander... (Lupo had op deze manier binnen 1 minuut 6 dogtags van mij...)
Tja , het is een manier om trophies te halen...ThePrutser schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:38:
offtopic:
Misschien moeten we het topic hernoemen naar Trophy Boosting topic, ipv Top 50....
[ Voor 24% gewijzigd door Jackal131 op 11-07-2011 13:35 ]
Die dagen en tijd lijkt mij prima, misschien dat we er nog een paar dagen bij kunnen pakken als het in deze 3 dagen nog niet gelukt is voor iedereen?LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:48:
Ik kan deze week elke avond. Ik gooi maar wat in de groep: Wie wil dinsdag/woensdag/donderdag 20.30 uur?
In SDM kun je met max 4x4 dacht ik, dat zal wel genoeg zijn denk ik zo. (Als we tenminste in een lege server kunnen komen.)
Hoe meer zielen in een huis voordat het opgeblazen wordt, hoe beter!
Morgenavond zal het rond 21.15 worden dat ik er ben.
Iets met lessen.
[ Voor 29% gewijzigd door Dirk149 op 11-07-2011 14:13 ]
Als je mij online ziet en je denkt me nodig te hebben, stuur me dan ff een berichtje (of invite)!LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:48:
[...]
En welke moest jij nog op het eind? Ik had er twee die ik niet kon vinden, maar een dankzij Youtube (op die toren bij de "crash"site en de ander op die palen in het water (dankzij kaartje). Kon wel janken totdat ik het groffe materiaal (lees: internetguides) ging inzetten...SayWhatAgain! schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:52:
Eindelijk de 350e blast shard gevonden in inFamous, daar hebben wel een paar uurtjes in gezeten
Overigens bedacht ik me later dat het sneller gaat als die éne persoon die andere 4 opblaast. Dan kun je veel sneller doorwisselen.
Ik doe mn best. Overigens ben ik zelden voor 23.00 online...LuPo schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:05:
Oké, Morgen zijn we dus waarschijnlijk met 5/6 man. Moet lukken als we dan een Squad Deathmatch voor onzelf hebben.
Overigens bedacht ik me later dat het sneller gaat als die éne persoon die andere 4 opblaast. Dan kun je veel sneller doorwisselen.
Die jij noemt had ik allemaal toevallig al, toch nog x keer gekeken of ik ze echt niet gemist had. Ik had de laatste op een dock in het zuiden van the Warren bij dat complex vol met vijanden (2 wachttorens vooraan). Ik wist zeker dat ik die al had, niet dus.Stefandepefan schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:48:
[...]
En welke moest jij nog op het eind? Ik had er twee die ik niet kon vinden, maar een dankzij Youtube (op die toren bij de "crash"site en de ander op die palen in het water (dankzij kaartje). Kon wel janken totdat ik het groffe materiaal (lees: internetguides) ging inzetten...
Ik weet niet of ik om 23:00u nog online ben. Dus probeer voor één keer ff iets eerder te komen.AllSeeyinEye schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:50:
[...]
Ik doe mn best. Overigens ben ik zelden voor 23.00 online...
Hebben gemerkt dat communicatie erg belangrijk is. In deze gevallen mis je cross-game chat!LuPo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:23:
[...]
Ik weet niet of ik om 23:00u nog online ben. Dus probeer voor één keer ff iets eerder te komen.Meestal stop ik dan wel zo ongeveer om te gaan slapen. Maar op zich hebben we waarschijnlijk wel veel mensen. Want er doen misschien ook nog wat meer luitjes mee uit het BF:BC2 topic.
En iedereen moet een beetje meewerken....
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tja ik vind het ook wel erg jammer dat er geen updates meer gedaan worden. Ik zou het eventueel best wel willen doen 1x in de 2 weken ofzo.ThePrutser schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:38:
offtopic:
Dat boosten hoort er wel bij vind ik in dit topic.
Je moet er nog 2LuPo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:38:
Ik weet niet wanneer we het nog even kunnen proberen? Misschien morgenavond ofzo? Volgens mij moet ik er nog maar 3 of 4.
Als er genoeg mensen klaar staan om te joinen, dan hebben we zo weer een servertje voor ons zelf (viel me gisteren mee hoe snel dat nog ging
Ik wil best weer helpen, maar als er zo gek*t wordt als gisteren, dan ben ik er niet zo heel erg lang.
Ik wacht wel op een rustigere sessie
Lupo moet er nu nog 2. Probleem was alleen dat Walletje in eerste instantie en daarna Tairino niet in de gaten hadden dat we aan het boosten waren.
Aan het eind van de sessie begonnen 2 personen (niet nader te noemen) te k*tten en was ik er ook ff klaar mee.
en jammer van dat gekut ja
De onhaalbare in het 'normale' spel die ik nog moet:
Et Tu, Brute?
Demolition Man
[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 13-07-2011 10:07 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.