4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Deze zijn makkelijk te halen tijdens boostsessies zoals gisterenJumpman schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:03:
Ik probeer de volgende keer ook aan te sluiten voor de laatste BF:BC2 Trophies.
De onhaalbare in het 'normale' spel die ik nog moet:
Et Tu, Brute?
Demolition Man
Er moet wel iemand een tekstchat sessie openen, zodat er toch enigszins gecommuniceerd kan worden met de andere partij.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Vanavond proberen te halen?
Ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn, zou de boot tenslotte niet willen missen en nog jaren bezig zijn met de 13 demo kills die ik nog moet
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Is goed, zal rond een uur of 22.00 zijn dat ik kom.
Kom ik dan ook.Dirk149 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:07:
[...]
Is goed, zal rond een uur of 22.00 zijn dat ik kom.
Is dat goed Ike. en AllSeeyinEye?
sowieso om 22.00, maybe eerder.
Stuur me aub een invite vanaf de juiste server
nb, ik heb geen headset ivm het rekening houden met
[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-07-2011 19:55 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
We zetten een chat op met iedereen die meedoet. Dat werkt het makkelijkst. Daarnaast voor degenen die een headset hebben is het handig die te gebruiken. Vorige keer ging het heel goed omdat we met 8 personen waren en daardoor de hele server (Squad Rush) tot onze beschikking hadden.AllSeeyinEye schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:54:
Yup, ik ben van de partij![]()
sowieso om 22.00, maybe eerder.
Stuur me aub een invite vanaf de juiste server
nb, ik heb geen headset ivm het rekening houden met
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Verwijderd
Hey, die had ik maandag ook gehaald en heb die bijna platinum, wat saai zeg.ThePrutser schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 23:25:
pwew, finally Heavy Rain platinum gehaald. Erg gaaf verhaal, maar al die eindes halen was toch wel redelijk annoying.
Edit: Daarmee bedoel ik te zeggen: na het uitspelen en het opnieuw uitspelen en het opnieuw uitspelen en het opnieuw uitspelen word het nogal saai. De eerste playthrough was geweldig.
Edit 2: Ik heb nu ook de platinum. =>
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 17:29 ]
Complete 10 Timed Challenges
Ride 10 Miles On A Bike In An 8 Player Lobby
Telkens als ik motor challange bijna haal, vertrekt er iemand uit de lobby.
De 10 Timed Challenges kan volgens mij met één iemand, de ander moeten we met zeven man doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 16-07-2011 20:51 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat was de saaiste plat die ik heb gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:10:
[...]
Hey, die had ik maandag ook gehaald en heb die bijna platinum, wat saai zeg.
Edit: Daarmee bedoel ik te zeggen: na het uitspelen en het opnieuw uitspelen en het opnieuw uitspelen en het opnieuw uitspelen word het nogal saai. De eerste playthrough was geweldig.
Edit 2: Ik heb nu ook de platinum. =>
1e keer uitspelen was uistekend, maar als je het verhaal 1x hebt gedaan dan is het nog een keer spelen echt oersaai.
Hoe vaak moet je hem ongeveer uitspelen dan?Sinned123 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 01:23:
[...]
Dat was de saaiste plat die ik heb gehaald.
1e keer uitspelen was uistekend, maar als je het verhaal 1x hebt gedaan dan is het nog een keer spelen echt oersaai.
Ride 10 Miles On A Bike In An 8 Player Lobby gehaald!Jumpman schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:49:
Ik zoek eigenlijk nog mensen die met mij bij Burnout Paradise willen doen:
Complete 10 Timed Challenges
Ride 10 Miles On A Bike In An 8 Player Lobby
Telkens als ik motor challange bijna haal, vertrekt er iemand uit de lobby.
De 10 Timed Challenges kan volgens mij met één iemand, de ander moeten we met zeven man doen.
Verwijderd
1x volledig als je het goed doet, waardoor je een aantal trophies haalt. Daarna moet je nog een keer zo'n 80% van de game spelen en daarna nog zo'n 6 keer een aantal scenes. Oersaai.
En daarna nog de scenes waarvan je de trophies nog niet heb gehaald. -_-
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 12:57 ]
Dat dusVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:56:
[...]
1x volledig als je het goed doet, waardoor je een aantal trophies haalt. Daarna moet je nog een keer zo'n 80% van de game spelen en daarna nog zo'n 6 keer een aantal scenes. Oersaai.
En daarna nog de scenes waarvan je de trophies nog niet heb gehaald. -_-
Had volgens mij nog 10-15uur speeltijd na het uitspelen van het spel.
Waarvan ik geen enkele minuut heb genoten
Voor mij wel echt de limit voor het halen van een plat.
Ik wil je wel helpen. Stuur maar een bericht via psn als je nog iemand nodig hebt. Psn= giganielsieJumpman schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:49:
[...]
Ride 10 Miles On A Bike In An 8 Player Lobby gehaald!
Klopt, maar ik heb zelf de laatste maanden ontzettend weinig tijd.ThePrutser schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:57:
Is het ook niet aan de auteurs van dit forum, de top50 een beetje up to date te houden....![]()
De laatste up date is van 28-02-2011... februari bota bene...
Mocht iemand (lupo?!) zich geroepen voelen om de startpost bij te werken stuur me dan ff een DM dan maak ik je mede-auteur en kan de OP weer een update krijgen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb vorige week aangegeven dat ik dat eventueel wel zou willen doen. Lupo mag ook hoor maakt mij niet uit. Het gaat mij er om dat de site zo af en toe eens bijgewerkt wordt.Meelobee schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:51:
[...]
Klopt, maar ik heb zelf de laatste maanden ontzettend weinig tijd.
Mocht iemand (lupo?!) zich geroepen voelen om de startpost bij te werken stuur me dan ff een DM dan maak ik je mede-auteur en kan de OP weer een update krijgen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Toevallig vanavond wel tijd dus dan zal ik het eens bij gaan werken. Dus iedereen updaten! Ik zal proberen om het eens in de twee weken ofzo te doen.
Bij deze, nog een keer de request van mij, om opgenomen te worden in de Top 50.
Dirk149 is op plaats 29 binnengekomen.
Vanholm is hierdoor helaas uit de top 50 verdwenen.
Er zijn geen nieuwkomers in de top 10. Wel zijn er wat verschuivingen in de top 10.
[ Voor 98% gewijzigd door Bosluis op 18-07-2011 19:20 ]
Bedankt voor de updateBosluis schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:10:
Update voltooid
Dirk149 is op plaats 29 binnengekomen.
Vanholm is hierdoor helaas uit de top 50 verdwenen.
Er zijn geen nieuwkomers in de top 10. Wel zijn er wat verschuivingen in de top 10.
Maar ik snap die verschuivingen wel.
Je hebt op aantal trophy's gesorteerd ipv op level
Oow ja. Ik moet dus eerst op level en dan kijken naar het balkje onder het level. Ik heb naar level nr. gekeken en daarna op aantal trophiesSinned123 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:35:
[...]
Bedankt voor de update
Maar ik snap die verschuivingen wel.
Je hebt op aantal trophy's gesorteerd ipv op level
Dan moet ik nog even het één en ander aanpassen
Ok de lijst is aangepast. Ik heb de percentages berekend, als het verschil met het balkje bijna niet te zien is, met het programma in de openingspost. Het moet nu dus helemaal kloppen
[ Voor 33% gewijzigd door Bosluis op 19-07-2011 10:49 ]
http://us.playstation.com...ex.htm?onlinename=Chef_NL
Dan hoef je alleen de username in te vullen en heb je meteen het percentage, of je zorgt meteen dat als je op de FP op de playercard drukt dat je deeplinkt naar bovenstaande, maakt het volgens mij wel wat makkelijker
Dan krijg je dus dit:
{url=http://us.playstation.com/publictrophy/index.htm?onlinename=Chef_NL} {img=550,125}http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Chef_NL.png{/img} {/url}
Van { of } even [ of ] maken en het komt helemaal goed:
[ Voor 37% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 19-07-2011 11:34 ]
* PSN=Chef_NL** *
Het is bijna een jaar geleden dat ik de eerste trophy had gehaald.
En dat was er eentje van BC2.
[ Voor 9% gewijzigd door Dirk149 op 25-07-2011 21:33 ]
Hmm ben vorige week net begonnen met een maatje van meEl_V schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:16:
iemand die zin heeft om mee portal 2 coop trophies te doen. headset is een must lijkt me
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
ik moet portal 2 MP ook nog spelen. wat is je PSN ID?El_V schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:35:
hmm misschien ergens anders een buddy proberen te zoeken dan
Binnenkort wil ik wel ff co-op spelen.El_V schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:35:
hmm misschien ergens anders een buddy proberen te zoeken dan
Heb al een paar levels gedaan met RikBruil...was wel grappig.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
@Jackal heb de eerste paar levels ook al gedaan. ben halverwege chapter 2
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:27:
Je kan voor het sorteren misschien ook deze gebruiken:
http://us.playstation.com...ex.htm?onlinename=Chef_NL
Dan hoef je alleen de username in te vullen en heb je meteen het percentage, of je zorgt meteen dat als je op de FP op de playercard drukt dat je deeplinkt naar bovenstaande, maakt het volgens mij wel wat makkelijker
Dan krijg je dus dit:
{url=http://us.playstation.com/publictrophy/index.htm?onlinename=Chef_NL} {img=550,125}http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Chef_NL.png{/img} {/url}
Van { of } even [ of ] maken en het komt helemaal goed:
[afbeelding]
Met dank aan de post van Chef_v_leeuwen
Ik heb onderhand al 3 platinum trophies, die wat ik platinum heb waren niet de moeilijkste, alleen Uncharted 2 op het hoogste moeiljkheidsgraad was even doorbijten. Assassin's Creed 2 en Infamous 2 waren goed te doen allebei, ik merkte bij Infamous 2 eigenlijk nauwelijks verschil tussen "Normal" en "Hard".
Ik vind het trouwens jammer dat die PSN games meestal geen platinum trophies hebben, zal wel komen omdat ze daar vaak te kort voor zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 28-07-2011 11:02 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dat is inderdaad een stuk makkelijkerChef_v_leeuwen schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:27:
Je kan voor het sorteren misschien ook deze gebruiken:
Jij wil ook in de lijst komen te staan?ijskonijn schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:00:
[...]
[afbeelding]
Met dank aan de post van Chef_v_leeuwen
Ik heb onderhand al 3 platinum trophies, die wat ik platinum heb waren niet de moeilijkste, alleen Uncharted 2 op het hoogste moeiljkheidsgraad was even doorbijten. Assassin's Creed 2 en Infamous 2 waren goed te doen allebei, ik merkte bij Infamous 2 eigenlijk nauwelijks verschil tussen "Normal" en "Hard".
Ik vind het trouwens jammer dat die PSN games meestal geen platinum trophies hebben, zal wel komen omdat ze daar vaak te kort voor zijn.
[ Voor 109% gewijzigd door Bosluis op 28-07-2011 11:50 ]
Infamous 2 (zat bij de PS3), Bioschock 2, Castlevania: Lord of Shadow.
Allen toch wel weer erg leuke spellen en ga ik me voorlopig wel weer even mee vermaken.
Ook nog Black Ops van een vriend te leen, ziet er wel weer gaaf uit maar helaas kan dat oorlogsgedoe en schieten me momenteel toch niet echt meer boeien...
Overigens is mn oude PS3 ook weer gefixed en hopelijk staan alle savefiles er nog op zodat ik verder kan met Dead Space 2 en Maffia II.
Vooral met Dead Space 2 was ik lekker op weg, alhoewel ik waarschijnlijk daarvan de platina throphy niet ga halen wil ik er wel zoveel mogelijk v.d. throphy's halen.
Maar het spel 3x uitspelen, waaronder 1x met maar 3 savepunten, zie ik mezelf niet (snel) doen
Ik zal je vandaag toevoegen.El_V schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:47:
mn psn id = el_v
@Jackal heb de eerste paar levels ook al gedaan. ben halverwege chapter 2
Als dat kan graagBosluis schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:47:
[...]
Dat is inderdaad een stuk makkelijkerIk heb de top10 al voorzien van deze code. De rest volgt binnenkort.
[...]
Jij wil ook in de lijst komen te staan?
Hardcore mode inderdaad. Ik vind trophy's halen leuk, maar die ga ik niet halen, die lijkt me echt ontzettend k**noteboeki schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:12:
Maar het spel 3x uitspelen, waaronder 1x met maar 3 savepunten, zie ik mezelf niet (snel) doen
[ Voor 31% gewijzigd door ijskonijn op 28-07-2011 13:36 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Ik heb nu een aantal platina's gehaald ( Heavy Rain, inFamous, Planet 51 ) en wacht tot ik L.A Noire binnenheb die ik laatst besteld heb, één van de weinige games waar ik echt naar uitgekeken heb.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 17:00 ]
Verwijderd
Ook ben ik nu begonnen met Dungeon Siege 3, erg leuke game. Ook wacht ik nog even met het spelen van Back to the Future, het is leuker om die samen met iemand anders te doen.
Mocht iemand nog Dungeon Siege 3 hebben, voeg me dan toe! Het lijkt me geinig om die in co-op te spelen!
Verwijderd
Ik had 'em voor 17 euro (19 met verzendkosten). Aardig budget. ;-)AllSeeyinEye schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:44:
Ik heb destijds mijn pre order gecancelled en wacht tot hij in de budget bakken belandt. Heb in plaats daarvan op PSN Dungeon Hunter: Alliance gekocht, een beslissing waarvan ik geen spijt heb. Relatief simpel, maar erg vermakelijk. 100% heb ik m al, ben nu bezig 100% te halen op het account van mn vrouw
Klikken op de top10 werkt hier niet eens, tenminste het klikken wel, maar de site erachter geeft hier een error ?Bosluis schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:10:
Als ik nu op de personen in de top10 klik dan zie ik dat er veel meer trophies zijn behaald dan zichtbaar in de openingspost. Het zou wel leuk zijn als iedereen regelmatig even de trophies update.
Zoek nog personen voor de multiplayer prize bubbles van level "the temple" en de laatste 2 werelden + trophy "party person". Dan kan ik hem eindelijk platten.
PSN ID = hanssuh
Ben meestal doordeweek wel iedere avond online.
PSN ID: Hanssuh
Je had even het topicstart moeten lezen, had je kunnen lezen dat:
Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:
Meer dan 50 posts op het forum.
Meer dan 2 maanden GoT lid.
Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3 Game topics.
In bezit van een PSN ID. Als je die nog niet hebt dan kan je die hier aanmaken.
Alleen posts over trophies. Andere PS3 zaken in de daarvoor bestemde topics!
Bij mij werkt het wel. Vaag.Fatal Mind schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:13:
[...]
Klikken op de top10 werkt hier niet eens, tenminste het klikken wel, maar de site erachter geeft hier een error ?
Ik moet alle online trophies nog voor Little big planet. Ik zal je straks wel even toevoegen.hanssuh schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:08:
Zijn er hier nog mensen die Littlebigplanet 1 spelen?
Zoek nog personen voor de multiplayer prize bubbles van level "the temple" en de laatste 2 werelden + trophy "party person". Dan kan ik hem eindelijk platten.
PSN ID = hanssuh
Ben meestal doordeweek wel iedere avond online.
[ Voor 47% gewijzigd door Bosluis op 02-08-2011 11:58 ]
Ahzow, je moet dus blijkbaar een x aantal posts hebben...Fatal Mind schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:44:
[...]
Je had even het topicstart moeten lezen, had je kunnen lezen dat:
[...]
This is a Rapture reminder..
En als je dan nog eens de eisen leest, wat valt je dan nog meer op?Sssquirrel schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:06:
[...]
Ahzow, je moet dus blijkbaar een x aantal posts hebben...
Ik ben ook flink gezakt in de ranglijst zag ik, heb ik wat te doen de komende tijd
Als ik nog mensen kan helpen met trophies, LBP1 of BP bv laat het maar weten. Ook met het bijwerken van de OP ga ik weer meehelpen.
Ik moet nog 1 zombie trophie in CoD:BO, wie wil me daar mee helpen?
[ Voor 6% gewijzigd door Svennie op 02-08-2011 12:36 ]
PSN ID: Svennie-NL
Krijg dit:
The page you're looking for doesn't exist
But there's still hope!
Een hoop eisen voordat je op GoT geaccepteerd word als volwaardig PS3 gamer?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:23:
[...]
En als je dan nog eens de eisen leest, wat valt je dan nog meer op?
Verwijderd
Het is meer zodat de mensen die wel actief op de forum zijn, niet zomaar naar beneden worden gegooid door mensen met een aantal posts/minder activiteit, maar wel met meer trophies.Sssquirrel schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:45:
[...]
Een hoop eisen voordat je op GoT geaccepteerd word als volwaardig PS3 gamer?
Dat begrijp ikVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:47:
[...]
Het is meer zodat de mensen die wel actief op de forum zijn, niet zomaar naar beneden worden gegooid door mensen met een aantal posts/minder activiteit, maar wel met meer trophies.
Ik wil wel meehelpen met het halen van die trofeetjesBosluis schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:53:
[...]
Bij mij werkt het wel. Vaag.
[...]
Ik moet alle online trophies nog voor Little big planet. Ik zal je straks wel even toevoegen.
Verwijderd
Heb je 'm nog steeds niet.Svennie schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:35:
Ik moet nog 1 zombie trophie in CoD:BO, wie wil me daar mee helpen?
Ik wil nog wel een keer een poging wagen.
nope, ook niet meer geprobeerd moet ik zeggen, ik stuur wel een berichtje als je online bent!Dirk149 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:30:
[...]
Heb je 'm nog steeds niet.![]()
Ik wil nog wel een keer een poging wagen.
Nu bezig met TDU2, maar denk dat ik deze niet als platinum zal behalen, maar wel proberen om het op 50% van de trophies te scoren. Want dat is een van de eisen die ik heb als gamer. Eerst de 50% halen voordat ik verder ga met een andere game. Overigens zijn er nog een aantal games (Uncharted 2, Katamari Forever, Red Dead Redemption) die ik nog eens als platinum wil behalen, maar dat heeft geen grote haast.
Ik vind het echt jammer dat je van sommige games de trophies niet meer Platinum kan maken omdat de online community verdwenen is. Het is het mooist als je met de singleplayer trophies de Platinum Trophy kan behalen.
Inderdaad en het kan zelfs nog erger, sommige ontwikkelaars (ik kijk naar jullie EA) trekken doodleuk de stekker uit het online gedeelte van oudere spellen waardoor het echt onmogelijk is om nog platinum te halen.Jumpman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:49:
Als je van sommige de Platinum Trophy wil halen, zou ik wel snel de multiplayer trophies halen, en de trophies waar je van andere afhankelijk bent.
Ik vind het echt jammer dat je van sommige games de trophies niet meer Platinum kan maken omdat de online community verdwenen is. Het is het mooist als je met de singleplayer trophies de Platinum Trophy kan behalen.
Dit is geloof ik samen met difficulty trophies die niet stacken en je daardoor verplichten om het spel meerdere malen door te lopen de grootste ergenis van mensen die graag de trophies bij games halen. Alhoewel wat ik hierboven lees over Dead Space 2 ook wel erg laag is...maximaal 3 keer saven. Maak er dan liever een echte hardcore mode van waarbij als je doodgaat je savegame onklaar gemaakt word en je dus opnieuw moet beginnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bad_Boy op 04-08-2011 13:39 ]
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Verwijderd
Dan kan je altijd nog je console uitdrukken / quit game drukken op je XMB, niet echt hardcore te noemen vergeleken met de 3 saves.Bad_Boy schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:37:
[...]
Inderdaad en het kan zelfs nog erger, sommige ontwikkelaars (ik kijk naar jullie EA) trekken doodleuk de stekker uit het online gedeelte van oudere spellen waardoor het echt onmogelijk is om nog platinum te halen.
Dit is geloof ik samen met difficulty trophies die niet stacken en je daardoor verplichten om het spel meerdere malen door te lopen de grootste ergenis van mensen die graag de trophies bij games halen. Alhoewel wat ik hierboven lees over Dead Space 2 ook wel erg laag is...maximaal 3 keer saven. Maak er dan liever een echte hardcore mode van waarbij als je doodgaat je savegame onklaar gemaakt word en je dus opnieuw moet beginnen.
Daar heb je dan ook weer gelijk inVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Dan kan je altijd nog je console uitdrukken / quit game drukken op je XMB, niet echt hardcore te noemen vergeleken met de 3 saves.
Verwijderd
Het ligt er ook aan hoe de game zelf is. Als ik het een goede game vind maar het nu te saai vind om de laatste trophies te halen, wacht ik een tijdje om 'em dan alsnog te halen. Ik moest inderdaad in inFamous ook nog een aantal gekkigheden doen voor de platinum, wat ik een jaar later ofzo heb gedaan.Bad_Boy schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:55:
[...]
Daar heb je dan ook weer gelijk inAch het komt er allemaal op neer hoe gefocussed je bent op het behalen van je platinums. Ik persoonlijk vind het behalen van trophies een goede toevoeging die zeker de houdbaarheid van games verlengt. Met als kanttekening dat trophies die je verplichten gedurende lange tijd achtereen door te spelen (Dead Space 2), of niet stackable trophies voor de moeilijkheidsgraad (Prince of Persia collection) welke je verplicht tot het spelen van de lagere moeilijkheidsgraden of trophies die je verplichten flink veel tijd te investeren met saaie repetieve acties (Infamous heb ik op 98% maar heb echt geen zin om uren te zoeken naar de laatste 100 blast shards...) laat ik links liggen. Wat toch jammer is, uitdaging voor de trophies is oke maar maak het niet geestdodend saai
Jammer genoeg zijn er ook een hoop games met een multiplayer modus waarbij je alles GELIJK moet doen, of anders kan je de game weggooien omdat de online community dood is. =/
Als je op mijn lijstje games dit bedoelde is de enige bedreiging Red Dead Redemption (waar ik toevallig nog de online trophies moet scoren), maar gezien het feit dat ze nog online DLC er voor zullen uitbrengen maak ik me niet druk. De overige games maak ik me niet druk.Jumpman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:49:
Als je van sommige de Platinum Trophy wil halen, zou ik wel snel de multiplayer trophies halen, en de trophies waar je van andere afhankelijk bent.
Betreft het commentaar van Bad_Boy over online trophies van EA is inderdaad een kwalijke zaak. Fifa 09 was al gedeeltelijk niet meer platinum te halen in verband met het verwijderen van de optie van online tournament (ik had de game veels te laat gekocht), maar toen ze de rest offline gooide was ik helemaal teleurgesteld. Ja, ik had nog trophies kunnen boosten, maar geen tijd en de platinum was niet meer te behalen. Voorlopig ook geen EA games met trophies die afhankelijk zijn van online gameplay voor mij.
Al heb ik nog Brutal Legend (EA) hier liggen en online is dat ook uitgestorven (zover ik het eens kon testen). Zijn er hier nog mensen die daar trophies willen scoren?
dat gaat inderdaad weet wat te ver natuurlijk. Als ik een game goed vind dan word bij gewoon aangeschaft, online trophies of niet. Ik speel toch amper online wat dan ook te zien is aan mijn trophy list waar bij 90% van de games alle online trophies missenEl_V schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:55:
een game niet kopen omdat er online trophies bijzitten gaat dat niet een beetje ver?
Wil ook nog LBP1 trophies halenonox schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:28:
[...]
Ik wil wel meehelpen met het halen van die trofeetjesVoeg me maar toe en dan mij gewoon spammen als ik iets aan het spelen ben
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Die trophies wil ik ook nog hebben!Bear schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 20:29:
[...]
Wil ook nog LBP1 trophies halenvooral de 4 player gedeeltes en verder alle stickers halen
PSN = Sync149
Voor wanneer zullen we afspreken?
Mijn voorkeur gaat uit naar de avond.
Me tooDirk149 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:34:
[...]
Die trophies wil ik ook nog hebben!
PSN = Sync149
Ben regelmatig online in de avonduren.
kan ik jou een keer helpenDirk149 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:34:
[...]
Die trophies wil ik ook nog hebben!
PSN = Sync149
Bij LBP2 kan ik ook nog wel hulp gebruiken, ik moet nog veel trophies.
Mocht een van jullie nog hulp nodig hebben bij LBP1 dan stuur me maar een berichtje als ik online ben
Ik had al 1 hele trophy na +/- 20 uur spelen en ik zit nu na ruim 23 uur spelen op 3 trophy's.
3x brons en 3x na een Bossfight.
Eens kijken hoe ver ik kom zonder walkthrough.
[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-08-2011 14:02 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Als je zonder walkthrough speelt heb je volgens mij al een aantal missable quests gemist = geen side quest trophy. ^_^;OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:00:
Ik ben maar weer eens verder gegaan met Star Ocean: The Last Hope.
Ik had al 1 hele trophy na +/- 20 uur spelen en ik zit nu na ruim 23 uur spelen op 3 trophy's.![]()
3x brons en 3x na een Bossfight.![]()
Eens kijken hoe ver ik kom zonder walkthrough.
Geen probleem, als de game mij kan boeien totdat ik deze uitspeel, dan speel ik 'm nog wel een keer voor de trophy's.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:55:
[...]Als je zonder walkthrough speelt heb je volgens mij al een aantal missable quests gemist = geen side quest trophy. ^_^;
Verwijderd
Ben je trouwens van plan om voor de platinum te gaan? Ik heb het na zo'n 50 uur opgegeven, duurt zo'n 700 uur schijnbaar.OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
Geen probleem, als de game mij kan boeien totdat ik deze uitspeel, dan speel ik 'm nog wel een keer voor de trophy's.
Ik denk wel dat ik een 100 uur ga halen, maar voor de platinum zal weer een speurtocht naar collectibles vereist zijn en daar pas ik voor.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:37:
[...]Ben je trouwens van plan om voor de platinum te gaan? Ik heb het na zo'n 50 uur opgegeven, duurt zo'n 700 uur schijnbaar.
Had jij de game uitgespeeld na 50 uur? Want ik ben na 23 uur nog niet zo ver voor mijn gevoel, ik mis nog 3 van de extra characters (5 van de 8 heb ik).
Verwijderd
Ik weet het niet zeker. 100 uur leek me misschien overdreven, dus ik dacht het veilig te spelen met 50. Het is alweer meer dan een jaar geleden dat ik die game gespeeld heb, vandaar.OPSLAGHOND schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:28:
[...]
Ik denk wel dat ik een 100 uur ga halen, maar voor de platinum zal weer een speurtocht naar collectibles vereist zijn en daar pas ik voor.
Had jij de game uitgespeeld na 50 uur? Want ik ben na 23 uur nog niet zo ver voor mijn gevoel, ik mis nog 3 van de extra characters (5 van de 8 heb ik).
Verwijderd
Het is dat ik een vriend moet uitnodigen om online te spelen.
Heb helaas geen vrienden in mijn lijst staan die het spel spelen.
Zou 1 van jullie me daar bij kunnen helpen.
psn id is pruimtabak
Verwijderd
Was dat afgelopen weekend? Lekker balen dan. Waar kun je dat soort acties zien? Ik zie het ook op ps3trophies.org staan. Moet dat dan toch maar eens beter in de gaten gaan houden.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:10:
Vanmiddag de platinum van Red Dead Redemption eindelijk gehaald. De 3x XP weekend heeft echt enorm geholpen. Ging van level 34 naar 50 in een uurtje of 4/5. =)
[ Voor 12% gewijzigd door Bosluis op 15-08-2011 07:43 ]
ik weet niet of je je trophie al hebt anders voeg mij maar toe, laat het me even weten hier dan ben ik vanavond online.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:48:
ik ben nog 1 trophy nodig voor burnout paradise.
Het is dat ik een vriend moet uitnodigen om online te spelen.
Heb helaas geen vrienden in mijn lijst staan die het spel spelen.
Zou 1 van jullie me daar bij kunnen helpen.
psn id is pruimtabak
Verwijderd
Twitter! ;-) Twee weken geleden hadden ze ook al zo'n actie, maar toen had ik geen zin. Ik gok dat ze het nu om de 2 weken doen? Misschien vanwege de nieuwe DLC, ofzo.Bosluis schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 07:40:
[...]
Was dat afgelopen weekend? Lekker balen dan. Waar kun je dat soort acties zien? Ik zie het ook op ps3trophies.org staan. Moet dat dan toch maar eens beter in de gaten gaan houden.
Ik ga maar eens verder met BC2 en Killzone 3. Beide bijna platinum.
Verwijderd
Iedereen heeft nu 10.000+ trophies en jij bent van de ranglijst afgehaald! D=LuPo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:49:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie. Is er hier nog veel gebeurd?
Ik ga maar eens verder met BC2 en Killzone 3. Beide bijna platinum.
Lol, jij bent lekker bezig geweest met trophy-hunten ofniet?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:23:
[...]
Iedereen heeft nu 10.000+ trophies en jij bent van de ranglijst afgehaald! D=
Verwijderd
Valt redelijk mee. Een aantal games afgemaakt, verder eigenlijk niet zo veel gedaan. Ik wil nog steeds Back to the Future afmaken en Yakuza 3.LuPo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:54:
[...]
Lol, jij bent lekker bezig geweest met trophy-hunten ofniet?
Ik moet nog twee trophies: die van 20 demolition kills en level 22 online zijn. Ik heb 18 demolition kills en ben level 21. Bijna dus..
Ben nu begonnen aan de tomb raider trilogy. Wordt pittig met die time-trails; maar legend is zeer vermakelijk.