• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Frenkovic schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:15:
Lego Harry platinum :) Dat was nummertje 31 alweer! Best een gaaf spel... zeker om in de sfeer te komen om de de laatste film te gaan kijken!
Ik heb Lego Harry Potter ook gespeeld. Het is best een leuk spel, helaas heeft het spel wel veel bugs. Ik kon 1 Gold Brick niet 'oppakken' waardoor ik niet meer dan 75% van de Trophies kon halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 19-08-2011 09:45 ]

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
Ja, das echt balen! Ik heb veel over de bugs gelezen maar ben er zelf (gelukkig) geen tegengekomen! Uurtje of 30 kost het volgens mij wel om hem 100% te halen...
Ik heb BF:BC2 net platinum gehaald. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:45:
Opschepper. :P

Ik ben van plan om Smackdown vs Raw 2011 te bestellen, voor de grap. Heeft iemand die game, dan kunnen we online onze spieren laten zien, slechte grappen vertellen en daarna elkaar mis slaan.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:45:
Congrats, flinke opgave !
Thanks! Dat valt wel mee hoor, het is alleen (naast de SP) een uurtje of 30 online spelen om de trophies te halen. Maar echt moeilijk zijn ze niet. ;)

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:33:
[...]

Thanks! Dat valt wel mee hoor, het is alleen (naast de SP) een uurtje of 30 online spelen om de trophies te halen. Maar echt moeilijk zijn ze niet. ;)
Heb de game zelf op de xbox ( vloeken in de ps3 kerk :P ? ) maar daar is dus het grote probleem dat je niet kan zien hoeveel destruction kills je heb... oftewel als ik er scoor prima, maar ga dr geen moeite voor doen. Enige achievement in dit geval die ik nog moet.

Maarja, zeker met BF3 voor de deur ga ik geen extra moeite doen hiervoor. PS3 is primaire platform. ( behalve voor multiplayer games )

• Ike.
  • Niet online
Fatal Mind schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:15:
[...]

Heb de game zelf op de xbox ( vloeken in de ps3 kerk :P ? ) maar daar is dus het grote probleem dat je niet kan zien hoeveel destruction kills je heb... oftewel als ik er scoor prima, maar ga dr geen moeite voor doen. Enige achievement in dit geval die ik nog moet.
Je aantal destruction kills kan je zien via een website. Ik weet de naam van de site nu even niet maar dat is vast wel via google te vinden

• Fatal Mind
  • Niet online
Ike. schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:44:
[...]

Je aantal destruction kills kan je zien via een website. Ik weet de naam van de site nu even niet maar dat is vast wel via google te vinden
Hmm, intresting, zal eens googlen, thx!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ah, thx, bedroevend... 9/20 :P

Jammer dan, ga er geen moeite in steken.

Edit: Jammer dat de site niet klopt, hij zegt dat ik meerdere achievements mis, die ik toch echt wel heb,

[ Voor 18% gewijzigd door Fatal Mind op 21-08-2011 19:17 ]

Fatal Mind schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:15:
[...]

Maarja, zeker met BF3 voor de deur ga ik geen extra moeite doen hiervoor. PS3 is primaire platform. ( behalve voor multiplayer games )
Ik game maar op één platform dus dan ga je al snel wat verder voor bepaalde trophies/achievements. Maar ik heb ook genoeg games waar ik niet ben doorgegaan toen het me allemaal wat teveel werd. Bijv Bad Company 1 en Mirror's Edge heb ik niet Platinum. ;)

Overigens heb ik sinds kort EA Sports Active 2. Nu dikke spierpijn van een work-out van eergisteren. Best zwaar spel. :P

• Fatal Mind
  • Niet online
Nja, zit hier nog te wachten tot m'n Green Lantern game binnenkomt ( prutswinkel is wat traag ), einde van de week deus ex,

Word weer leuk voor de trophy's

[ Voor 12% gewijzigd door Fatal Mind op 22-08-2011 08:58 ]

Ik heb FIFA 12 besteld voor 17,95 GBP bij TheHut. Moet je alleen wel 3 boxer-shorts voor 17,95 GBP erbij bestellen, maar die kan ik toch wel gebruiken. :)

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-12 17:56
Zijn hier nog mensen die GTA IV willen boosten om de multiplayer trophies te halen?
Ik was gisteren ff het internet aan het afstruinen en kwam toen een gast tegen met 54 platina. En nog een andere dude met 71 platina. Sick.. :+
Dat waren dus geen account-shares. :P

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gait schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:12:
Zijn hier nog mensen die GTA IV willen boosten om de multiplayer trophies te halen?
Ik wil dat nog wel eens proberen. Al een hele tijd geen GTA meer gespeeld en nog geen online trophies gehaald. Voeg mij maar toe.

• Gait
Mooi, ik zal je even toevoegen!

Tevens zoek ik ook nog mensen voor FIFA 10/11 dus als er belangstelling is hoor ik het wel.

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:11:
Ik was gisteren ff het internet aan het afstruinen en kwam toen een gast tegen met 54 platina. En nog een andere dude met 71 platina. Sick.. :+
Dat waren dus geen account-shares. :P
Ik heb er één in mijn lijst met 180 ofzo, geloof ik.

Edit: Oops, zijn er maar 120. Gekkie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 18:06 ]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Gisteren fallout:nv gehaald en daarna begonnen met fallout3:goty beetje rare volgorde...
Kostte me totaal ongeveer 85uur aan gametijd, maar goed te doen en niet moeilijk

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Frenkovic
Gait schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:45:
Tevens zoek ik ook nog mensen voor FIFA 10/11 dus als er belangstelling is hoor ik het wel.
Voor fifa 10 zijn er bepaalde servers offline waardoor je een (of twee) bepaalde trophies niet meer kan halen. Echt balen! Ik zit 3 trophies van de (onmogelijke) platinum af :(

Gewoon dus even een waarschuwing; een hoop trophies kun je halen, als het je om de platinum gaat zou ik er niet aan beginnen!

• Gait
Is er iemand die me nu/vanmiddag wil helpen aan de FIFA groentje trophie en de Teamtraining?
PSNid: Gaittie

• Frenkovic
Tomb Raider Legend platinum! *plieng* nummertje 32... en precies 2000 trophies! Tomb Raider anniversary here I come!

Legend is trouwens een goed spel. Ik heb de tomb raider vroeger altijd links laten liggen dus het was een zeer aangename verrassing. De time trails zijn goed te doen dus het is een niet al te lastige platinum...
Frenkovic schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:48:
Tomb Raider Legend platinum! *plieng* nummertje 32... en precies 2000 trophies! Tomb Raider anniversary here I come!

Legend is trouwens een goed spel. Ik heb de tomb raider vroeger altijd links laten liggen dus het was een zeer aangename verrassing. De time trails zijn goed te doen dus het is een niet al te lastige platinum...
Goed bezig! _/-\o_

Ik heb straks tentamen en daarna een weekje vrij. Killzone 3 bijna platinum, en vervolgens verder met o.a. Bioshock, Family Game Night 3, The Sims 3 en EA Sports Active 2. Maar ook beginnen met Mafia 2 en Heavy Rain! Jaja, inmiddels allebei ontvangen. Genoeg te doen dus!

• Frenkovic
Bioshock, mafia 2 en heavy rain zijn alledrie goed te doen wat platinum betreft... Ik ga nooit meer bij je in de buurt komen vrees ik ;)

Ach ja, Ik heb helaas ook niet zoveel tijd om te gamen. Studententijd nu toch allang achter me!

Verwijderd

O ja: mochten er nog mensen zijn die de level 50 trophy in Red Dead Redemption nodig hebben, dit weekend is er, geloof ik, weer een 3x XP event!
Frenkovic schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:32:
Bioshock, mafia 2 en heavy rain zijn alledrie goed te doen wat platinum betreft... Ik ga nooit meer bij je in de buurt komen vrees ik ;)

Ach ja, Ik heb helaas ook niet zoveel tijd om te gamen. Studententijd nu toch allang achter me!
Nou, ik moet nog opschieten om niet ingehaald te worden. :>

Ik heb op zich aardig wat tijd, maar moet wel ff hard aan de studie nu die boete is ingevoerd. Daarnaast ga ik, als het goed is, binnenkort aan een bijbaan beginnen. Afgelopen jaar wel veel gedaan en gehaald maar dat jaar ervoor helaas niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:41:
O ja: mochten er nog mensen zijn die de level 50 trophy in Red Dead Redemption nodig hebben, dit weekend is er, geloof ik, weer een 3x XP event!
Nu baal ik dat ik nog geen RDR heb. Die staat nog hoog op m'n lijstje!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zo dan, gisteren Green Lantern Rise of the manhunters binnen gekregen, daarnet even uitgespeeld, niet een erg lange game, ook niet een moeilijke platinum ( hoogstens beetje grinden wat irriterend kan zijn )

Nu nog even 80k xp farmen en dan issie als goed is klaar :P

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb CARS 2 inmiddels thuis liggen. Erg leuk en zal waarschijnlijk mijn volgende platinum wel worden :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Fatal Mind
  • Niet online
Morgen hopelijk Deus ex binnen voor de ps3, ook weer een lading trophys scoren als het ff meezit, als ik de trophylijst zo eens bekijk kan dat nog wel eens lastig worden.

• Gait
Heeft iemand nog een leuke club in FIFA 11 zodat ik de trophy Een clubman kan halen?
Als ik die heb moet ik er alleen nog voor zorgen dat mijn prof 500 wedstrijden heeft gespeeld en dan heb ik mijn eerste platinum!
Vanochtend Killzone 3 platinum gehaald! :)

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:24:
Vanochtend Killzone 3 platinum gehaald! :)
Was elite difficulty moeilijk?

Op normal ging ik echt tig keer dood waar je de MAWLR tegenkomt. |:(
Ike. schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:01:
[...]

Was elite difficulty moeilijk?

Op normal ging ik echt tig keer dood waar je de MAWLR tegenkomt. |:(
Bepaalde stukjes waren wel lastig (o.a. het stuk waar je een soort veldslag uitvecht en de Helghast je steeds meer terugdringen, de MAWLR en het eindstukje in dat vliegtuig). Daar duurde het wel ff om erdoor te komen. Maar over het algemeen is het prima te doen, je teammates lijken beter te zijn en schieten ook meer vijanden zelf dood. De tacktiek die ik gebruikte is gewoon rustig afwachten en de vijand laten komen. Niet rushen dus (zoals op lagere difficulties wel mogelijk is).

• Fatal Mind
  • Niet online
Net Deus ex uitgespeeld, met alle recht een geweldige game !

Heb nu zo'n 60% van de trophys, nog even wat spelen voor wat meer,

geweldig!

Hmm, moet ook nog even wat grinden om Green Lantern Platinum te maken, behh

[ Voor 21% gewijzigd door Fatal Mind op 29-08-2011 19:11 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:42
Medal of Honor platinum :D

Vond de 5e Tier 1 missie nog moeilijker dan de Fire Controller trophy eigenlijk.. :+

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Sinned123
Frenkovic schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:48:

Je hebt de leukste wel als eerste gespeeld.
Op zich wel logisch wat dat is het oudste deel van de 3.
Underworld had ik eerder al gehaald en is vrij zwak imo.
Anniversary zit er een beetje tussen, maar heb hem nu al een tijdje op hold staan, zit aan het einde van greece.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12 08:55
bijna mafia 2 platinum :) daarna portal 2 maar eens platinum halen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bijna uncharted 2 platinum, op crushing niveau is het echt ondoenlijk sommige stukken, de ps3 controller moet het aardig ontzien :P

39

• El_V
uncharted 2 is nog wel te doen op crushing.. meer kogels en dekking dan bij deel 1. deel 1 op crushing is dus nog moeilijker.. alleen de eindbaas is echt lastig bij uncharted 2 maar daar zijn wel wat trucjes voor gelukkig

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Eindbaas van deel 2 is te makkelijk, gewoon rondjes rennnen. Deel 1 heeft meer piek momenten dat je de controller wilt gaan gooien bij deel 2 is dat minder ja haha. Deel 1 heb ik opgegeven om die op Crushing te behalen, anders heb ik straks een Tia door de frustratie.

[ Voor 24% gewijzigd door Fietsbel op 30-08-2011 23:34 ]

39

• Sinned123
Eens met El_V Uncharted is over de gehele linie moeilijker.
Maar de eindbaas van uncharted2 maakt een hoop goed :)

Zelf na na vorige week Fallout:NV, nu Fallout 3 geplat :) Mijn 20e. Iets minder tijdrovend dan NV.

Vond persoonlijk NV lekkerder spelen dan Fallout 3

Verwijderd

Als je problemen hebt met Uncharted 2 dan zou ik nooit Call of Duty Classic aanschaffen. Veteran, ik houd van u.
Ik ben nu bezig met Heavy Rain. Gaaf spel! Of moet ik zeggen gave interactieve film? :*)

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:37

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

LuPo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:47:
Ik ben nu bezig met Heavy Rain. Gaaf spel! Of moet ik zeggen gave interactieve film? :*)
Ik vond het zeker een leuke game/film! Maar voor platinum moet je wel erg vaak hetzelfde doen, en dat is jammer.

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
SayWhatAgain! schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:37:
[...]

Ik vond het zeker een leuke game/film! Maar voor platinum moet je wel erg vaak hetzelfde doen, en dat is jammer.
Herinner me er niet aan :X Heavy Rain staat nog steeds op 88% hier :P

Btw, volgens mij waren hier nog mensen die Dead Nation platinum wilden halen? Zeg het voordat ik me bedenk ;)

*zucht* Ik sta hier gewoon een beetje te bedelen om mensen te mogen helpen 8)7 Het is dat ik me momenteel stierlijk verveel... :O

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-12 20:41
onox schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:46:
[...]
Het is dat ik me momenteel stierlijk verveel... :O
/offtopic

Met een koe in zijn profielplaatje... ;)

\offtopic

Momenteel met GT5 bezig en L.A. Noire moet ik ook nodig aan beginnen voor dat de eerste 'eindjaars toppers' er weer aan komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Eindelijk weer 2 trophies gehaald voor Star Ocean, geen wonder dat de platinum zoveel uren vereist ...

Ik zag net dat Resistance 3 in het hoofdmenu aangeeft hoever je bent om een trophy te halen bv 31/1000 kills.
Van mij zouden zoiets mogen verplichten bij alle games. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

SayWhatAgain! schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:37:
[...]

Ja, daar moet ik nu dus mee aan de slag. Spel één keer uitgespeeld. Nu nog zien om alle trophies binnen te harken. :P

Daarna moet ik ook snel verder met andere spellen uitspelen voordat de 'eindejaars toppers' uitkomen. Pff, zwaar leven zeg. :+
En dan ook nog sinds vandaag van 4 naar 12 HD-zenders. M'n dag kan niet meer stuk. :P

[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 01-09-2011 08:50 ]

• Frenkovic
Ik denk dat een hoop mensen de site al kennen maar toch maar even voor de zekerheid:

www.ps3trophies.org

Als je zoekt naar een game moet je vervolgens naar het forum gaan en daar staat altijd een "road map". Heel bruikbaar! Zeker voor heavy rain! Ik kijk meestal heel even van tevoren of je als je de eerste keer op hard speelt meteen alle difficulty trophies krijgt ofzo maar voor de rest is mijn 1e playthrough over het algemeen just about the fun! Als je heavy rain hebt uitgespeeld dan ben je binnen een uurtje of 4-6 wel bij je platinum...

• Sinned123
Bij mij duurde het langer dan 4a5uur om de plat te halen na de 1e keer uitspelen.
Meer richting de 12-15uur.

Sinned123 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:12:
Bij mij duurde het langer dan 4a5uur om de plat te halen na de 1e keer uitspelen.
Meer richting de 12-15uur.
Ik denk dat het ook nog wel ff duurt. Ik moet sowieso nog 'The Perfect Crime' en daarvoor moet je een heel stuk overnieuw spelen. Dus 4-5 uur lijkt me vrij rap. Als ik ps3trophies bekijk dan is het ook 15-20 uur. Denk dat de eerste playthrough ongeveer 7-8 uurtjes heeft geduurd?

Dan moet ik dus sowieso nog iets van 8-10 uur.

• Sinned123
zooooo eindelijk lvl14 geworden.
Wat een zware bevalling zeg.
Voor het gevoel duurde dat net zo lang als de eerste 13levels.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-12 22:32
Iemand die nog zin heeft om f1 2010 te spelen? Moet nog heel wat leveltjes voor de plat dus hulp is welkom:)

Ps. Psn = giganielsie

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12 13:10
Heeft/gaat er iemand Resistance 3 halen? Ik heb me prima vermaakt met de eerste 2 delen (heb deel 2 niet ge-plat vanwege de 10.000 kills online trophie). Zo te zien zitten er geen "onmogelijke" trophies in R3 maar wel co-op! en ook co-op trophies, wie heeft er zin om samen te spelen?

EDIT: ik ga hem vanavond spelen dus wie zin heeft om mee te spelen, PSN-id staat onder dit bericht

[ Voor 15% gewijzigd door Svennie op 08-09-2011 13:34 ]

PSN ID: Svennie-NL

Bij mij staat gamen helaas weer op een laag pitje. Had tot nu toe alleen m'n studie, social life, vriendin en gamen. Nu is daar een bijbaantje bijgekomen waar de nodige uurtjes naar toe gaan (13-32u). Als ik dan terug komt van 't werk, dan ben ik moe en heb ik geen zin meer om te gamen. Hoogstens nog ff beetje onderuitgezakt tv kijken. :P

• Fatal Mind
  • Niet online
Gisteren even het laatste uurtje Green Lantern gespeeld, is nu Platinum ! nummertje 11 uit me hoofd.

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:44

reaL_G

G

zijn er nog mensen in voor coop in dead nation, moet er maar eens aan beginnen.
en evt voor de 8 mensen in stadium trophy in burnout paradise?

id Real187

GiTS

• onox
reaL_G schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:46:
zijn er nog mensen in voor coop in dead nation, moet er maar eens aan beginnen.
en evt voor de 8 mensen in stadium trophy in burnout paradise?

id Real187
Ja, die zijn er. Hint: kijk eens 12 posts boven je :p

Zijn er trouwens mensen die het gelukt is om Tsukuba 9 uur te doen in B-spec in GT5? Ik zat eerst in A-spec 220 ronden lang te racen met m'n X2010 totdat ik het voor elkaar kreeg om de pitstraat sequence te triggeren terwijl ik doorvloog naar het gewone stuk asfalt er naast. Gevolg: AI neemt controle over en gaat eeuwig rondjes op 80 km/h rijden zonder ooit de pit in te gaan :'( Daarna B-spec gedaan; na 9 uur en 863 ronden racen kan ik het pit menu niet meer wegklikken. Gevolg: AI blijft weer eeuwig rondjes rijden met 80 km/h omdat de race in principe is afgelopen :'( :'( :'( Wat een drama zeg :/

[ Voor 47% gewijzigd door onox op 11-09-2011 15:26 ]

• Svennie
onox schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:13:
[...]

Zijn er trouwens mensen die het gelukt is om Tsukuba 9 uur te doen in B-spec in GT5? Ik zat eerst in A-spec 220 ronden lang te racen met m'n X2010 totdat ik het voor elkaar kreeg om de pitstraat sequence te triggeren terwijl ik doorvloog naar het gewone stuk asfalt er naast. Gevolg: AI neemt controle over en gaat eeuwig rondjes op 80 km/h rijden zonder ooit de pit in te gaan :'( Daarna B-spec gedaan; na 9 uur en 863 ronden racen kan ik het pit menu niet meer wegklikken. Gevolg: AI blijft weer eeuwig rondjes rijden met 80 km/h omdat de race in principe is afgelopen :'( :'( :'( Wat een drama zeg :/
heb je dan ook echt 9 uur gereden zelf of doet de AI dan ook stukken? Zo iets moet echt niet kunnen, wat een drama inderdaad.

• onox
Svennie schreef op maandag 12 september 2011 @ 08:21:
[...]

heb je dan ook echt 9 uur gereden zelf of doet de AI dan ook stukken? Zo iets moet echt niet kunnen, wat een drama inderdaad.
A-spec is zelf en B-spec is AI natuurlijk. Maar ik heb m'n PS3 dus 9 uur voor noppes laten draaien omdat toen ik 's ochtends het scherm aanzette, de knoppen niks meer deden (behalve de PS3 knop in het midden).

• Svennie
onox schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:31:
[...]
A-spec is zelf en B-spec is AI natuurlijk. Maar ik heb m'n PS3 dus 9 uur voor noppes laten draaien omdat toen ik 's ochtends het scherm aanzette, de knoppen niks meer deden (behalve de PS3 knop in het midden).
ik ken het spel niet dus wist dat niet. Dat maakt het al iets minder erg maar het mag nog steeds niet gebeuren natuurlijk.

• reaL_G

reaL_G

G

onox schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:13:
[...]

aijt ik voeg je toe.
nooit meegemaakt.
tsukuba bspec met een x2010 rijden is een beetje overkill. niet?

GiTS

• onox
reaL_G schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:30:
[...]

nooit meegemaakt.
tsukuba bspec met een x2010 rijden is een beetje overkill. niet?
Dikke overkill ja :p Maar in B-spec rijdt de AI altijd de volle 9 uur (in A-spec kun je stil gaan staan als je genoeg ronden hebt gereden met een snelle auto). Met een snelle auto loop je dan niet de kans dat je AI verliest omdat ie niet durft in te halen :p

Wanneer ben jij meestal online om zombies naar de zombiehemel te helpen? 8)

• reaL_G

reaL_G

G

je ai word altijd nog door jezelf bepaald, door het type speler,
als een speler uitgeput is en hij gaat nerveus worden/fouten maken heb je niet het goede type gekozen/gebruikt.
ik heb dat destijds tot de quest naar lvl 40 nooit gehad (dus ook nooit en x2010 gebruikt),
heb zelf altijd drivers gebruikt rond het middelpunt, iets erboven/iets eronder, nooit een extreem.

het is al een tijdje geleden maar,
gebruik altijd zoveel mogelijk drivers, laat ze pitten bij 10%, dan herstellen ze beter in de volgende beurt.
inhalen zal echt niet gebeuren (met zoveel rondes voorsprong),maar als je een zoveel snellere auto pakt, komt deze ook vaker langs de andere rijders waardoor ze ook weer zenuwachtiger worden, en meer fouten maken, de x2010 is zowiezo een tricky wagen. een r10/908/787b voldoet ruimschoots ;)

online, zal je wel ff intern berichten, nu ben voorlopig ff begonnen aan gow coll.2
moet wel weer ff inkomen met DN.

[ Voor 14% gewijzigd door reaL_G op 16-09-2011 01:51 ]

GiTS

• onox
reaL_G schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 01:51:
je ai word altijd nog door jezelf bepaald, door het type speler,
als een speler uitgeput is en hij gaat nerveus worden/fouten maken heb je niet het goede type gekozen/gebruikt.
ik heb dat destijds tot de quest naar lvl 40 nooit gehad (dus ook nooit en x2010 gebruikt),
heb zelf altijd drivers gebruikt rond het middelpunt, iets erboven/iets eronder, nooit een extreem.

het is al een tijdje geleden maar,
gebruik altijd zoveel mogelijk drivers, laat ze pitten bij 10%, dan herstellen ze beter in de volgende beurt.
inhalen zal echt niet gebeuren (met zoveel rondes voorsprong),maar als je een zoveel snellere auto pakt, komt deze ook vaker langs de andere rijders waardoor ze ook weer zenuwachtiger worden, en meer fouten maken, de x2010 is zowiezo een tricky wagen. een r10/908/787b voldoet ruimschoots ;)

online, zal je wel ff intern berichten, nu ben voorlopig ff begonnen aan gow coll.2
moet wel weer ff inkomen met DN.
Hehe :p Ik vond dat recoveren van die drivers nooit echt werken, maar ik heb dan ook nooit 4 tegelijkertijd in een race gehad. Ik pak altijd gewoon de X2010 met 1 driver; die is dan al na een paar ronden helemaal compleet kapot, maar omdat de X2010 zo snel is, weet ik zeker dat ie gewoon altijd wint :p

Maar wat ik met inhalen bedoelde is dat ik vind dat de AI gewoon te braaf / niet agressief genoeg is :) Ik zelf probeer auto's altijd te ontwijken, maar op zo'n klein circuitje gaat dat niet altijd en dan bots ik het liefste gewoon lomp keihard frontaal op m'n voorligger die vervolgens hard de grindbak in stuift :+

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Nog 1 throphy en dan is Infamous 2 ook geslacht en weer een platina erbij, wederom leuk om te spelen.
Redelijk vergelijkbaar met infamous 1 alleen makkelijker, vooral de eindbaas in een lachertje en had wat meer uitdagender gemogen...
Ook een start gemakt met Bioshock 2, weet alleen nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Denk niet dat dit een spelletje voor mij is.

• Frenkovic
noteboeki schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:25:
Ook een start gemakt met Bioshock 2, weet alleen nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Denk niet dat dit een spelletje voor mij is.
Ik zou doorbijten als ik jou was! Super spel! Eigenlijk had je eerst ook 1 moeten spelen (of heb je dat gedaan?). Als je voor de platinum gaat bereid je dan wel vast voor op een uurtje of 18-22 multiplayer! Vond ik niet vervelend overigens...

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Frenkovic schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:01:
[...]

Ik zou doorbijten als ik jou was! Super spel! Eigenlijk had je eerst ook 1 moeten spelen (of heb je dat gedaan?). Als je voor de platinum gaat bereid je dan wel vast voor op een uurtje of 18-22 multiplayer! Vond ik niet vervelend overigens...
Nope geen ervaring met 1, heb deze van een vriend te leen die was er ook gek van.
Maar Ik heb hem ook nog niet opgegeven, er schijnen nog wel wat brute wapens aan te komen.
Platina gaat hem zowieso niet worden, online mulitplayeren is al helemaal niet mijn ding.

[ Voor 7% gewijzigd door noteboeki op 19-09-2011 19:39 ]

• Bosluis
  • Niet online
Ik wil morgen weer eens gaan updaten. Vandaag nog de kans om je trophies bij te werken.

ijskonijn81 komt er bij in de lijst. Dat betekent dat er iemand uit de lijst gaat verdwijnen.

Wat is handiger, de oude id's of de nieuwe zoals gebruikt in de top10? Bij de nieuwe kun je zien hoe ver iemand precies is door er op te klikken. Alleen als het dan niet wordt bijgewerkt op je id dan heb je er nog niet zo veel aan.

In de top10 staan een aantal mensen die reeds veel meer trophies hebben dan dat hun id aangeeft.

[ Voor 75% gewijzigd door Bosluis op 20-09-2011 09:03 ]

Sinds gisteren begonnen met Mafia 2. Erg cool tot nu toe! :)

• Sinned123
LuPo schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:29:
Sinds gisteren begonnen met Mafia 2. Erg cool tot nu toe! :)
Ik heb hem gisteren uitgespeeld, hij blijft cool :)
Er zitten echter wel een aantal gare thropy's bij voor de plat.
Het probleem is vooral dat er naast de story line zo goed als niets te doen is.

Daardoor worden sommige thropy's behoorlijk langdradig om te halen zoals: 159wanted posters en 50km in 1auto.
Daar ben je wel even mee bezig.

@bosluis
Hoe krijg je een percentage op je thropy card dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 20-09-2011 10:30 ]

Sinned123 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:28:
[...]

Ik heb hem gisteren uitgespeeld, hij blijft cool :)
Er zitten echter wel een aantal gare thropy's bij voor de plat.
Het probleem is vooral dat er naast de story line zo goed als niets te doen is.

Daardoor worden sommige thropy's behoorlijk langdradig om te halen zoals: 159wanted posters en 50km in 1auto.
Daar ben je wel even mee bezig.

@bosluis
Heb je denk ik wel gelijk in. Volgens mij ook veel gehoord commentaar dat de story leuk is maar daarna pak je het spel niet nog eens. Naja, ik vermaak me nog wel even. ;)

Veel platten zit er voor mij niet meer in want ik heb nu, naast de studie, een bijbaan dus daar gaat veel tijd in zitten. Die tijd gebruikte ik eerst om te gamen. :P

De volgende spellen die ik in ieder geval nog wil gaan spelen zijn RDR en AC:Brotherhood. Eind september komt Fifa 12 mijn kant op. Dat is altijd een leuk spel.

• Bosluis
  • Niet online
Sinned123 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:28:
[...]
@bosluis
Percentage krijg je niet op je trophy card. Maar als je nu klikt op iemand in de top10 dan zie je het huidige percentage en totaal behaalde aantal trophies. Dat wijkt bij de meeste nog al af van de trophy card.

• Sinned123
Zo net de Challenges of Hades voltooid bij GoW: Chains of Olympus.

Vond hem van de 4 delen die ik tot nu toe heb gespeeld duidelijk de minste.
Hopelijk valt Ghost of Sparta niet tegen.

@Lupo, het viel me op dat je geen enkele GoW hebt gespeeld is dat bewust?
Behalve de challenges zijn het redelijk recht toe recht aan plats en bovendien zitten de games goed in elkaar.

Ik wil GoW nog wel een keer gaan spelen. Maar het trekt me in eerste instantie niet echt aan. ;)
Ben benieuwd of het er nog een keer van komt.

Mafia 2 vanochtend uitgespeeld. Alleen nog 'even' alle 156 wanted posters vinden en 2 playboy magazines in chapter 3. En nog even 10 minuten voor de politie ontsnappen. :P

• Sinned123
LuPo schreef op zondag 25 september 2011 @ 08:36:
Mafia 2 vanochtend uitgespeeld. Alleen nog 'even' alle 156 wanted posters vinden en 2 playboy magazines in chapter 3. En nog even 10 minuten voor de politie ontsnappen. :P
Slechts nieuws het zijn er 159 gisteren een uur bezig geweest en 20 gevonden.
Je bent er dus wel even mee bezig ;(

• El_V
gewoon laptopje of telefoon met youtube erbij.. dan schiet het een stuk beter op :)

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Sinned123 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:18:
Zo net de Challenges of Hades voltooid bij GoW: Chains of Olympus.

Vond hem van de 4 delen die ik tot nu toe heb gespeeld duidelijk de minste.
Hopelijk valt Ghost of Sparta niet tegen.

@Lupo, het viel me op dat je geen enkele GoW hebt gespeeld is dat bewust?
Behalve de challenges zijn het redelijk recht toe recht aan plats en bovendien zitten de games goed in elkaar.
Oow, daar ben ik net aan begonnen, jammer te horen dat ie tegenvalt... :-(

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• reaL_G

reaL_G

G

Sp33dFr34k schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:15:
[...]

Oow, daar ben ik net aan begonnen, jammer te horen dat ie tegenvalt... :-(
zo slecht is hij ook weer niet, maar erg kort en redelijk makkelijk, en daardoor de mindere.
maar erg mooie port. van de psp.

GiTS

El_V schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:45:
gewoon laptopje of telefoon met youtube erbij.. dan schiet het een stuk beter op :)
Precies, net in één uurtje stuk of 50 gedaan. Binnenkort weer verder.

Inmiddels 120 wanted posters gevonden. In twee à drie uurtjes. Ook de 10 minuten 4 sterren politie achter je aanhebben gehaald.

Nu alleen nog de Wanted posters, 2 playboy magazines (weet waar ik ze moet halen; chapter 3 als je moet binnen sneaken in dat overheidsgebouw met 'stamps') en de 5 headshots in a row die ik al lang heb gehaald maar waarvan de trophy niet unlockte.

Dan weer een platinum rijker. Al is dat geen doel op zich meer. Ben alle makkelijke platinums die ik nog heb aan het verkopen want ik kom er toch niet aan toe. Dus heb nog Legend of the Guardians en MySims SkyHeroes (in seal) liggen. Bij interesse DM.

• Bosluis
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

De lijst is weer bijgewerkt. Ik heb gekeken naar de trophycard. Mensen die de trophycard niet hebben ge-update moeten dat zsm doen. Dan pas ik de lijst wel weer aan.

IJskonijn is aan de lijst toegevoegd.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-12 15:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Voxalizer.png

Ik wil ook meedoen. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bosluis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:59:
[afbeelding]

De lijst is weer bijgewerkt. Ik heb gekeken naar de trophycard. Mensen die de trophycard niet hebben ge-update moeten dat zsm doen. Dan pas ik de lijst wel weer aan.

IJskonijn is aan de lijst toegevoegd.
Mooi. Gelijk maar een update gedaan. Volgende keer 2 plaatsjes omhoog (en dan weer een naar beneden dankzij Volxalizer)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Bosluis
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:58:
[...]

Mooi. Gelijk maar een update gedaan. Volgende keer 2 plaatsjes omhoog (en dan weer een naar beneden dankzij Volxalizer)
Ik heb het gelijk aangepast!

Ook Voxalizer heb ik toegevoegd!

• Fatal Mind
  • Niet online
Na eindelijk weer in te kunnen loggen op de site, ook maar geupdate ! op de een of andere manier accepteert de site geen hoofdletters tijdens het inloggen...

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:58:
[...]

Mooi. Gelijk maar een update gedaan. Volgende keer 2 plaatsjes omhoog (en dan weer een naar beneden dankzij Voxalizer)
Bosluis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:08:
[...]

Ik heb het gelijk aangepast!

Ook Voxalizer heb ik toegevoegd!
Tnx. Om vervolgens weer terug naar af te worden gezet door Fatal Mind :+

• Bosluis
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:17:
[...]

[...]

Tnx. Om vervolgens weer terug naar af te worden gezet door Fatal Mind :+
Volgens de trophy cards sta je toch nog hoger ;) Of de update van Fatal Mind is nog niet helemaal gelukt.

• Fatal Mind
  • Niet online
Bosluis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:26:
[...]

Volgens de trophy cards sta je toch nog hoger ;) Of de update van Fatal Mind is nog niet helemaal gelukt.
Hmm, ziet er idd wel wat vreemd uit, zal vanmiddag vanaf de ps3 nog even updaten, en dan via de site de trophycard updaten. kijken wat ie dan zegt.

• Bosluis
  • Niet online
Fatal Mind schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:50:
[...]

Hmm, ziet er idd wel wat vreemd uit, zal vanmiddag vanaf de ps3 nog even updaten, en dan via de site de trophycard updaten. kijken wat ie dan zegt.
Lijkt nu wel gelukt.
Ik kon ook sinds net weer updaten. Kon de afgelopen dagen niet. :)

• Sinned123
Heej top10 :)
En nog met 3 makkelijke plats bezig, mafia 2, La noire en Gow:ghost of sparta.

• Fatal Mind
  • Niet online
Grappig, heb niks gedaan :P

• Bosluis
  • Niet online
Vreemd, je hebt nu toch echt meer trophies dan straks ;)

• Fatal Mind
  • Niet online
Bosluis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:47:
[...]

Vreemd, je hebt nu toch echt meer trophies dan straks ;)
Zag het, misschien vertraging in het systeem, komen er straks nog wel meer bij dunkt me, ben maar beetje aan het trophy whoren met Uncharted 2. Gelijk goede voorbereiding op deeltje 3.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:42
Yay Driver San Francisco Platinum :D Sommige online trophies waren nog best lastig.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Svennie
ik moet de PS3 weer eens vaker aanzetten, nog even en ik sta niet meer de lijst :'(

Go Svennie! d:)b Bestel gewoon ff wat animatiefilm-games en je bent zo weer op het goede spoor. :P

Laatst Mafia 2 platinum gehaald, ontzettend tof! Iemand nog op zoek?

Pagina: 1 ... 21 ... 119 Laatste