Ben niet de grootste trophy hunter die hier rond loopt maar probeer toch de meeste "normale" trophies in een game te halen. Op het moment druk bezig (naast het zoeken naar werk na mijn afstuderen aan de universiteit) met Borderlands GOTY, meeste trophies daar zijn zeker goed te doen. Moet alleen nog lvl 50 halen voor platinum maar dat moet te doen zijn aangezien ik nog 2 DLC`s (armory en claptrap) heb om door te spelen
Laatst ook uit pure nostalgie megamen 10 aangeschaft, erg leuke en uitdagende platformer! Maar nu ik net gekeken heb naar de bijhorende trophies, dan moet ik concluderen dat deze game toch één van de meer frusterende cq moeilijkstee trophies die ik ooit heb gezien bevat:
Mr. Perfect
Clear the game without getting damaged.
Dit betekent dat je het hele spel door moet zonder ook ooit maar 1 keer geraakt te worden...ik kan niet eens bedenken hoe je dat ooit moet gaan halen! En ik maar denken dat ik mijn share aan ontiegelijk moeilijk platformers heb gehad na het spelen van super meat boy!
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Haha ik had hem precies om dezelfde reden aangeschaft, maar ik vrees dat hij bij mij ook niet snel van de 0% gaat afkomenLaatst ook uit pure nostalgie megamen 10 aangeschaft, erg leuke en uitdagende platformer! Maar nu ik net gekeken heb naar de bijhorende trophies, dan moet ik concluderen dat deze game toch één van de meer frusterende cq moeilijkstee trophies die ik ooit heb gezien bevat:
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
tip: speel hem eerst eens rustig op easy door, klinkt misschien laf maar daardoor krijg je wel een goed idee van het spel. Ik begon zelf ook op normal maar dat was toch behoorlijk pittig en frustrerend, nu na het uitspelen op easy is normal een stuk beter te doen en daardoor ook een stuk leuker!Bear schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:17:
[...]
Haha ik had hem precies om dezelfde reden aangeschaft, maar ik vrees dat hij bij mij ook niet snel van de 0% gaat afkomen
Voldoe nog niet aan de eisen maar deze post dient dan ook vooral als een soort reminder to self.

Iemand die de moeite neemt in mijn lijst te kijken en eventueel ergens hulp mee nodig heeft spam even een berichtje op PSN. Blanco gaat er zonder tegenbericht af. Heb nogal wat mensen geholpen met zombietrophies en andere shooters.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
We hadden al vrij snel 8 spelers en zelfs 4 reserves.
Alle 8 zijn echter een uur of 2 gebleven en moesten zelfs mensen wegsturen zodat die reserves ook even konden.
Mijn ervaring was daardoor juist uitermate positief.
Andere sessie met 4 man met Vancouver 2010 was even positief.
Wellicht met Nederlanders wel. Sommige Amerikanen zijn ook wel okay geweest. Maar de Polen waarmee ik ergens in december vorig jaar heb geprobeerd Firecontroller te halen waren dat zeker niet. Extreem gebrekkig Engels en een arrogante houding hebben daar wel voor gezorgd. Toen maar besloten 24/7 (ik kreeg griep in die tijd en lag dus op bed) Medal of Honor te gaan spelen en voila, na een week spelen had ik de beruchte 600 scorechain te pakken. Daarna nog geregeld gehaald maar dat hing meer samen met het spawnsysteem leren kennen dan met puur 'eigen skill'.LuPo schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:03:
Jammer Typhone. Ik ben juist gewend dat zulke trophyhunt-sessies goed werken. Ik heb, op één sessie na, altijd goede samenwerkingen gehad. Maar we zien je hier vanzelf terug.
Ik zal nog regelmatig langskomen in deze thread alhoewel. Zou mooi zijn als ik eens Nederlandse NHL12 spelers/fanaten tegen zou komen! Die ken ik helemaal geen namelijk op een vriend van me na maar die is ook erg druk.
Hoe heb je die Fire Controller gehaald? Welke modus etc?Typhone schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:29:
[...]
Wellicht met Nederlanders wel. Sommige Amerikanen zijn ook wel okay geweest. Maar de Polen waarmee ik ergens in december vorig jaar heb geprobeerd Firecontroller te halen waren dat zeker niet. Extreem gebrekkig Engels en een arrogante houding hebben daar wel voor gezorgd. Toen maar besloten 24/7 (ik kreeg griep in die tijd en lag dus op bed) Medal of Honor te gaan spelen en voila, na een week spelen had ik de beruchte 600 scorechain te pakken. Daarna nog geregeld gehaald maar dat hing meer samen met het spawnsysteem leren kennen dan met puur 'eigen skill'.
Ik zal nog regelmatig langskomen in deze thread alhoewel. Zou mooi zijn als ik eens Nederlandse NHL12 spelers/fanaten tegen zou komen! Die ken ik helemaal geen namelijk op een vriend van me na maar die is ook erg druk.
Ik had er ook moeite mee eerst om die te halen, maar nadat ik een tip had gelezen om te gaan Sniperen(+HP Scope) als US in Helmand Valley, lukte het me na de 2e poging. Inmiddels 172 kills met de Cruise misile(600 punten killstreak), 1 game gehad waarin ik 3 Cruise Misiles had
Als iemand deze trophy nog moet ik wil daar best wel bij helpen.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Mss fallout 3 nog es erin proppen... heb de plat al maar heb de goty liggen en nog helemaal geen dlc gespeeld
[ Voor 19% gewijzigd door Frenkovic op 06-10-2011 11:54 ]
Ik moet even hard nadenken want het is al tijdje geleden dat ik gespeeld heb. Het was in ieder geval op Kabul City Ruins. Ik denk de Team Deathmatch variant (ben de naam even vergeten). Ik speelde als Spec Ops met een AK47Su silenced. De trick zat hem erin om op een gegeven moment een soort 'vantage' point te hebben waardoor je tegenstanders goed neer kon schieten. Het ALLERbelangrijkste was echter scoren met je killstreaks.Erulezz schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:05:
[...]
Hoe heb je die Fire Controller gehaald? Welke modus etc?
Ik had er ook moeite mee eerst om die te halen, maar nadat ik een tip had gelezen om te gaan Sniperen(+HP Scope) als US in Helmand Valley, lukte het me na de 2e poging. Inmiddels 172 kills met de Cruise misile(600 punten killstreak), 1 game gehad waarin ik 3 Cruise Misiles had![]()
Als iemand deze trophy nog moet ik wil daar best wel bij helpen.
Soms glitchten die wel eens (heeft me bijna controller gekost toen ik de airstrik tegen muurtje gooide voor me neus ipv ver weg op de map...) maar zo haalde je geregeld kills. Op een gegeven moment zie je 5 oranje pijltjes komen en dan weet je waar ze spawnen. Wacht tot het ergens drukker wordt, gooi daar je killstreak en de volgende, wacht het af en zo door en door. Op een gegeven moment had ik met de straferun 7 kills gehaald en de medailles en punten stroomden binnen. Dan is het direct bingo de pingo.
Overigens is het mij ook HEEL vaak gelukt op Diwagal Camp en Kunar/Kumal/Kumar Base. Out of the box denkend positie kiezen en geduld hebben. Het kostte me enorm veel speeltijd maar gelukkig was het het wel waard. Vooral het ambient geluid was puur genieten in vergelijking met COD:BO. Daar mogen heel wat gamemakers nog eens heel wat tijd in gaan stoppen. Realistisch geluid, hell yeah! Niet dat getik van een naaimachine uit 1952 terwijl je een volautomatisch wapen leegschiet.
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 06-10-2011 16:54 ]
Verwijderd
Ook heb ik Hunted The Demon's Forge gehaald. Mocht iemand deze voor de gein in co-op willen spelen...Je weet me te vinden! =)
Speel nog maar heel weinig eigenlijk. Als ik speel dan is het FIFA 12 en binnenkort BF3.
Leuk spelletje is dat ja, maar er gaat ook ongemerkt aardig wat tijd inzitten.
en die trophy van team van 85 en dat je speler van de week hebt die zijn ook maar kut.
Me 2.El_V schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:12:
ben met fifa 12 bezig. 100 goals trophy tellen FUT goals niet voor? al meer dan 100 goals maar nog niet gekregen
en die trophy van team van 85 en dat je speler van de week hebt die zijn ook maar kut.
Ik ben er ook al uren mee bezig geweest.Dirk149 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:36:
Plants vs Zombies ben ik ook aan het spelen.
Leuk spelletje is dat ja, maar er gaat ook ongemerkt aardig wat tijd inzitten.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
binnenkort wat online potjes (2 minuten kon je dan instellen toch) met virtual pro doen om die wat te boosten
Goed idee!El_V schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:10:
[...]
binnenkort wat online potjes (2 minuten kon je dan instellen toch) met virtual pro doen om die wat te boosten?
De demo kills bleek een te grote opgave, de laatste speelsessies (zo'n 20 uur) slechts 4 gehaald, zodat er nog 11 resteren...
Nu is het tijd voor BF3
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hier ga ik me wel weer flink wat uurtjes mee vermaken, ben maar gelijk op hard begonnen om crushing hierna maar eens door proberen te komen.
Grafisch en spel technisch wat mij betreft weer op eenzame hoogte deze game, een echte aanrader dus.
Wie heeft/krijgt het spel? Dan kunnen we spec-ops gaan spelen, dat zit er ook weer in!
PSN ID: Svennie-NL
Ik heb op dit moment FIFA 12 en BF3 en daar moet ik me maar even mee vermaken. Ik heb weinig tijd en ik weet van mezelf dat die andere games dan eerst op de plank liggen. Tegen de tijd dat ik ze kan spelen zijn de prijzen waarschijnlijk al flink gezakt.
Owja, ik heb ook nog AC:Brotherhood en Tom Clancy's HAWX2 en BioShock en Heavy Rain. Die games moet ik ook nog verder spelen. En Dead Nation en inFamous.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Note to self: Moet nog steeds Red Dead Redemption kopen. Lijkt me echt een vette game.
Heb onlangs nog Black Ops en tussendoor Bodycount gedaan en hoe leuk zo nu en dan zo een shooter ook is neig ik dan toch weer naar een wat rustigere game, ik word blijkbaar oud
Heb me ook erg goed vermaakt met de laatse AC dus denk toch dat ik MW3 voor nu maar even voorbij laat gaan, keuzen keuzes.
Ben nu nog met U3 op Crushing bezig, die is dan nog wel leuk om platina te halen.
Recentelijk ook nog Castlevania gedaan, deze is wel aardig om een keer door te lopen maar ga ik ook geen energie in steken om te platten.
Er komen veels te veel spellen uit ATM, ik ben nog Infamous 2 aant spelen, maar zo komt MW3 en dan ben ik daar hoogstwaarschijnlijk weer verslaafd aan, maar ook nog uncharted 3, AC, pff er zijn teveel leuke spellen, en te weinig tijd. Heb ook nog werk/huishouden/en een sociaal leven
* PSN=Chef_NL** *
Idd leuke games in overvloed en een chronisch tekort aan tijd, naast werk en een gezinsleven (vrouw+2 kids) blijft er helaas erg weinig tijd over.
Leuke is wel dat mn zoontje (6 jaar) nu ook steeds meer interesse gaat krijgen in de Playstation en dus samen spellen vaker voorkomt, en hij zo nu en dan ook een een throphy voor papa haalt
Alleen wil ik wel goed kijken welke games ik hem voorschotel, bv MW-achtige games is vooralsnog een NoGo.
Iemand trouwens al ervaring met de nieuwe Ratchet and Clank all 4 one?
In dat geval is het een no-brainer: Assassin's Creednoteboeki schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:10:
Online gamen is niet echt mijn ding en doe ik eigenlijk zelden to nooit
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Nu bezig om Mafia II op 100% te zetten
Heb jij nog Dead Nation te spelen in coop?LuPo schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:18:
Wat een titels komen er weer uit de laatste tijd! BF3, MW3, U3 etc.
Ik heb op dit moment FIFA 12 en BF3 en daar moet ik me maar even mee vermaken. Ik heb weinig tijd en ik weet van mezelf dat die andere games dan eerst op de plank liggen. Tegen de tijd dat ik ze kan spelen zijn de prijzen waarschijnlijk al flink gezakt.
Owja, ik heb ook nog AC:Brotherhood en Tom Clancy's HAWX2 en BioShock en Heavy Rain. Die games moet ik ook nog verder spelen. En Dead Nation en inFamous.
Is goed! Ik kan donderdagavond wel. Jij? Misschien ff verder afspreken via DM of PSN?
Is goed. Vanaf hoe laat ongeveer? Doe maar via PSNLuPo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:44:
[...]
Is goed! Ik kan donderdagavond wel. Jij? Misschien ff verder afspreken via DM of PSN?
Dat wordt weer flink saaie singleplayer wegwerken maar spec ops zal het goed maken =)
Momenteel hang ik nog vast op de Vettel challenges, zijn toch echt wel pittig.
Monza al goud, Nurburgring gisterenavond een 2:08.032
Rij overigens met G27.
PSN ID: Hanssuh
Knap hoor, ik heb er de brui aan gegeven na het behalen van ergens ik dacht in de 70% van de throphy'shanssuh schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:44:
Ik hoop binnenkort GT5 te kunnen platten.
Momenteel hang ik nog vast op de Vettel challenges, zijn toch echt wel pittig.
Monza al goud, Nurburgring gisterenavond een 2:08.032Daarna Suzuka nog
![]()
Rij overigens met G27.
Meer zat er op dat moment voor mij niet in zonder zware hart problemen te krijgen
Hier hetzelfde. Heb iets van 75% van de trophies. Toen vond ik het wel best.noteboeki schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:00:
[...]
Knap hoor, ik heb er de brui aan gegeven na het behalen van ergens ik dacht in de 70% van de throphy's
Meer zat er op dat moment voor mij niet in zonder zware hart problemen te krijgen, ik speelde overigens wel met een gewone controller.
Ik heb nu iets van 80%, maar ik ben nu toch proberen om A-spec op level 40 te krijgen. Nu bezig met Le Mans in X2010, nog maar 7 uurtjes te gaan en daarna 7 uur wachten tot de 24 uur voorbij isLuPo schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:
[...]
Hier hetzelfde. Heb iets van 75% van de trophies. Toen vond ik het wel best.
netjes! die wil ik ook nog halen, U2 moet ik ook nog platten trouwens, ik ben echter niet verder gekomen dan dat ondergrondse stuk in Londen, MWIII viel in de bus en die ben ik nu aan het spelen, eerst de SP dan, de spec-ops, wie wil die samen halen?
Was 'Crushing' lastig?
'Hard' was makkelijker dan in deel 1 & 2
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 11-11-2011 10:54 ]
Ik moet alleen nog de laatste 2 hoofdstukken op Crushing en als ik eerlijk ben is het wat mij betreftIke. schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:53:
[...]
Was 'Crushing' lastig?
'Hard' was makkelijker dan in deel 1 & 2
iets te eenvoudig...
Bij U2 op Crushing zaten er nog wel een paar frusti lastige stukken tussen, deze ben ik tot nu toe nog niet tegen gekomen in U3.
Morgen verder met Dead Nation? Check PSN!onox schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:05:
[...]
Is goed. Vanaf hoe laat ongeveer? Doe maar via PSN
Ik las je bericht op PSN pas net
Is goed.onox schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:05:
[...]
Ik las je bericht op PSN pas netWas 's ochtends nog lekker aan het pitten
Dus we kunnen pas morgen avond weer verder spelen
Nu nog even een keer alle loot verzamelen en 1 armor kistje vinden in level 7. Dan nog op de hogere moeilijkheidsgraden. Wil hem nu toch wel platinum eigenlijk.
In eerste instantie dacht ik dat het niet echt mijn soort spel was, maar dat valt ontzettend mee.
je gaat wel vaak dood natuurlijk maar als je eenmaal weet waar de vijanden komen en je een goede taktiek hebt dan gaat het wel
Deel 2 was veel makkelijker maar de eindbaas maakt een hoop goed
Jammer dat deel 3 nu nog makkelijker is gemaakt.
Alleen maar fijn. Heb me wel een tijdje geërgerd bij deel 1. Bijna een controller het raam uit gegooid.Sinned123 schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:14:
Ben zelf 100en keren doorgegaan in deel1 op chrushing.
Deel 2 was veel makkelijker maar de eindbaas maakt een hoop goed
Jammer dat deel 3 nu nog makkelijker is gemaakt.
Ga vanavond denk ik beginnen met Red Dead Redemption. Eindelijk!
[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 14-11-2011 14:57 ]
Maar daarbij kan het natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon ook steeds beter in het hele gebeuren word denk ik.
Ik merk bv dat ik veel meer mn tijd neem en strategische plekken op zoek, ook schiet ik veel meer vanuit dekking (zonder te richten).
Wat ik ook een bijkomend groot voordeel in U3 vind is het eenvoudig teruggooien van handgranaten om zo ook behoorlijk wat vijanden uit te schakelen.
Ook het verbeterde vechtsysteem geeft hier en daar zn voordelen.
Gisteren pling en deze binnen
Voor mij zijn juiste de Uncharted Games degene die me het minst frusteren
Gisteren ook nog ff Co-op gedaan online en zeker als je met wat goede medespelers bent nog wel aardig.
Erg netjes! Congrats,noteboeki schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:39:
Zo zie je maar weer hoe smaken (gelukkig ook maar..) verschillen.
Gisteren pling en deze binnen
[afbeelding]
Voor mij zijn juiste de Uncharted Games degene die me het minst frusteren
Gisteren ook nog ff Co-op gedaan online en zeker als je met wat goede medespelers bent nog wel aardig.
Tja, de frustratie die ik bij het nieuwste deel had heb ik ook niet bij de eerste 2 gehad, het is en blijft een hele goede serie, alleen erger ik me kapot aan sommige dingen in deel 3, jammer maar helaas voor mij dan denk ik, voorlopig eerst verder met AC: Relevations en dan U3 nog eens proberen.
'k heb de game ongeveer zo meegemaakt: Hoop ventjes > tijdje niks > hoop ventjes > tijd niks >El_V schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:17:
welke golven met vijanden? ze blijven niet eindeloos respawnen en veel meer als 3 groepen die komen zijn het er nooit.. en als je wat erna komt 'uit je neus vreten' vindt dan snap ik niet wat je wel zo goed aan deel 1 en 2 vond.
Dit hou ik veel langer vol dan bv continue het gejaagde van een COD achtige game…dan moet ik echt weer ff wat anders spelen op een gegeven moment.
Maar ja ik wordt ook een daggie ouder
De eerste keer was dit nog wel grappig vond ik, beetje vaag idd en voegt niet veel toe maar goed, de tweede keer wilde ik er gewoon snel doorheen en dat ging niet dat was wat minder, maar goed heb me dr niet echt aan gestoort.Fatal Mind schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:19:
[...]
'k heb de game ongeveer zo meegemaakt: Hoop ventjes > tijdje niks > hoop ventjes > tijd niks >
spoiler:Ik bedoel bijvoorbeeld, dat stuk na die plane crash, waar slaat dat op, loopt je gewoon een half uur door een hoop zand te ploegen, slaat werkelijk nergens op.
Ps4/switch gamer
Gister ook toevallig uitgespeeld op Veteran. Ook zoiets rond de 10 uur. Soms nog best lastige stukjesSvennie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:41:
MW-III SP op veteran uitgespeeld, heeft me 10:22 gekost, ik weet niet of hij makkelijker was dan die van CoD:BO maar ik ben er redelijk makkelijk doorheen gelopen.
Wel nu met alleen de singleplayer uitgespeeld op 59%, nu nog Spec Ops en nog enkele missie gebaseerde trophies
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Thanks voor de melding! Done.Bosluis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:30:
Morgenochtend zal ik weer eens een update doen van de top 50. Wil iedereen zijn id even bijwerken.
PSN is alleen down, dus misschien is morgen niet de beste keus?Bosluis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:30:
Morgenochtend zal ik weer eens een update doen van de top 50. Wil iedereen zijn id even bijwerken.
* PSN=Chef_NL** *
Ik heb ze nu alle 5
Vorige week sly trilogy behaald, was een vruchtbaar weekje.
Het begint me wel te irriteren dat je elke keer iets moet doen voor die gasten voordat ze jouw willen helpen. In GTA IV was dat niet zo, omdat je daar juist opdrachten wilde doen voor opdrachtgevers. Hier heb jij de hulp nodig van deze lui en die laten je eerst *elke keer* helpen. Maar na 2 x heb ik dat 'excuus' wel gehad in de filmpjes. Begint een beetje repetitief te worden. Wat jullie?
SP op veteran 7,5 uur bezig geweest (nu nog playthrough voor alle intel en resterende trophies), echter die SpecOps missies zijn vrij pittig op veteran! Heb alleen nog de eerste 2 missies 3 sterrenErulezz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:55:
[...]
Gister ook toevallig uitgespeeld op Veteran. Ook zoiets rond de 10 uur. Soms nog best lastige stukjes![]()
Wel nu met alleen de singleplayer uitgespeeld op 59%, nu nog Spec Ops en nog enkele missie gebaseerde trophies
[ Voor 5% gewijzigd door Bear op 20-11-2011 22:02 ]
ben nu ook bezig met de playthrough voor de trophies, spec ops moet ik nog aan beginnen, heb er 1 geprobeerd samen met een vriend op de bank maar dat viel vies tegen.Bear schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:23:
[...]
SP op veteran 7,5 uur bezig geweest (nu nog playthrough voor alle intel en resterende trophies), echter die SpecOps missies zijn vrij pittig op veteran! Heb alleen nog de eerste 2 missies 3 sterren
Ik heb de eerst 3/4 al gehaald op veteran in Spec Ops.Svennie schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:20:
[...]
ben nu ook bezig met de playthrough voor de trophies, spec ops moet ik nog aan beginnen, heb er 1 geprobeerd samen met een vriend op de bank maar dat viel vies tegen.
Eerst de mission ff op regular doen om te zien wat je precies moet doen cq waar je heen moet gaan.
Dan de tanden op elkaar en hopen voor het beste.
de SP loop je makkelijk door heen, de SpecOps laten we Dirk eerst uitzoeken en die spelen we dan met hemLuPo schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:44:
Ik ga me binnenkort ook op MW3 storten. Staat hier nog in het plastic.

Sorry de update heeft iets vertraging opgelopen maar het is weer gelukt.
real-G is van de 14e plaats naar de 6e plaats gestegen. Nintendo_freak is hierdoor uit de top 10 verdwenen. Hem vinden we nu op de 11e plaats terug.
ijskonijn is van de laatste plaats af. Hij is naar de 46e plaats gestegen. Amaterasu is nu de rode lantaarn drager.
Een flink aantal paginas terug heb ik ook aangegeven dat ik wel in de lijst wil worden opgenomen, kan dit alsnog? Als ik het goed zie kom ik dan namelijk ook direct binnen in de top 25Bosluis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:10:
[afbeelding]
Sorry de update heeft iets vertraging opgelopen maar het is weer gelukt.
real-G is van de 14e plaats naar de 6e plaats gestegen. Nintendo_freak is hierdoor uit de top 10 verdwenen. Hem vinden we nu op de 11e plaats terug.
ijskonijn is van de laatste plaats af. Hij is naar de 46e plaats gestegen. Amaterasu is nu de rode lantaarn drager.
Done!Bad_Boy schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:37:
[...]
Een flink aantal paginas terug heb ik ook aangegeven dat ik wel in de lijst wil worden opgenomen, kan dit alsnog? Als ik het goed zie kom ik dan namelijk ook direct binnen in de top 25![]()
[afbeelding]
22e plaats sta je
Dat heeft helaas tot gevolg dat Amaterasu uit de lijst is verdwenen.
Mensen die eerder in de lijst hebben gestaan en er nu weer in horen heb ik alleen niet meer in het zicht. Ik zal eens kijken of ik deze personen nog terug kan vinden om te zien of ze inmiddels wel weer in de top50 horen.
Die moeten zelf maar ff een schreeuw geven.Bosluis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:15:
[...]
Done!
22e plaats sta je
Mensen die eerder in de lijst hebben gestaan en er nu weer in horen heb ik alleen niet meer in het zicht. Ik zal eens kijken of ik deze personen nog terug kan vinden om te zien of ze inmiddels wel weer in de top50 horen.
Ik tel er zo al een stuk of 30 die zich ooit aangemeld hebben maar niet meer in de lijst staan. Ik ga dat niet allemaal bijhouden, veel te veel werk.
Dus als er nog mensen zijn die ooit in de top50 hebben gestaan en daar nu weer in horen geef een gil.
nou nog ff een stuk of 7 games afgrinden,
dan maar eindelijk aan star ocean beginnen.
btw iemand al shadow of de collosus geplat? time attack is a bitch.
GiTS
shadow of the colossus is een lastige platinum. Je moet het spel minimaal 4 keer uit spelen voor alle trophies.reaL_G schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:07:
btw iemand al shadow of de collosus geplat? time attack is a bitch.
whehe 22e! Alleen zal ik helaas waarschijnlijk vrij snel weer ingehaald worden aangezien ik op het moment niet veel geld aan het eind van de maand overhoud om nieuwe games aan te schaffen (verekte ICT-arbeidsmarkt in het noorden...). Alhoewel ik zeker de nieuwe assasins creed wil hebben, afgelopen week de DLC van Brotherhood gespeeld die al tijden op de plank lag en zit er nu weer helemaal in! Even kijken of ik sinterklaas zover kan krijgenBosluis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:15:
[...]
Done!
22e plaats sta je
Maar eerst infamous 2 platten, hoef alleen nog een evil walkthrough te doen en dan is platinum trophy nummer 9 binnen! Infamous 2 is zowiezo een aanrader, erg vermakelijk spel en de trophies zijn vrij makelijk te halen met een beetje inzet. En heb bayonetta (half uurtje gespeeld vond het toendertijd veels te weird) en tomb raider underworld nog op de plank liggen
[ Voor 7% gewijzigd door Bad_Boy op 23-11-2011 15:21 ]
Nu wil ik lbp 1 nog altijd platinum gaan halen. Ik moet nog 3 trophies volgens mij.
Party Person Complete a level online with 3 other players who are on your friends list
Socialite Complete a level online with 3 other players who are not on your friends list
Top of the class Win a 4-player game
Die tweede moet ik zelf halen. Lang geleden geprobeerd, kon toen geen levels vinden waar al 3 personen aanwezig waren.
Misschien zijn er nog mensen die party person en top of the class nog moeten halen. Laat het me maar even weten.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosluis op 23-11-2011 15:48 ]
ik denk dat het aantal op minimaal 7/8 keer komt.Ike. schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:18:
[...]
shadow of the colossus is een lastige platinum. Je moet het spel minimaal 4 keer uit spelen voor alle trophies.
ik weet het time attack op hard is echt een bitch. no3
[ Voor 7% gewijzigd door reaL_G op 23-11-2011 16:39 ]
GiTS
Nice, helaas heeft Dead Nation mij niet kunnen bekoren en ging na een kwartiertje aan de kant.LuPo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:52:
Vanavond heb ik de platinum van Dead Nation binnengesleept. Samen gespeeld in co-op met onox, waarvoor dank.
Wat ik nog wel aardig vond was Mafia 2 en heb ik nu bijna platina, moet alleen nog een zwikkie van die bagger posters vinden en dan is die klaar.
Normaal ben ik niet zo van dat freeroam gebeuren, ( GTA enz.) maar Mafia 2 is me toch wel goed bevallen.
Mafia 2 was inderdaad ook erg leuk! Ik speel nu RDR, vind freeroam juist ontzettend gaaf.noteboeki schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 07:51:
[...]
Nice, helaas heeft Dead Nation mij niet kunnen bekoren en ging na een kwartiertje aan de kant.
Wat ik nog wel aardig vond was Mafia 2 en heb ik nu bijna platina, moet alleen nog een zwikkie van die bagger posters vinden en dan is die klaar.
Normaal ben ik niet zo van dat freeroam gebeuren, ( GTA enz.) maar Mafia 2 is me toch wel goed bevallen.
NiceBosluis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:10:
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik goed bezig ben de laatste tijd, ik heb in korte tijd 3 games gehaald (Uncharted 3, Assassin's Creed Revelations en Modern Warfare 3). Ook moet ik Rage nog altijd uitspelen. Leuk detail: gisteravond heb ik de magische mijlpaal van 666 trophies gehaald
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
ik had zo een mooi moment, mijn 600e trophy was een platinum, bij nummer 666 ben ik nog niet.ijskonijn schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:33:
[...]
Nice![]()
Ik moet zeggen dat ik goed bezig ben de laatste tijd, ik heb in korte tijd 3 games gehaald (Uncharted 3, Assassin's Creed Revelations en Modern Warfare 3). Ook moet ik Rage nog altijd uitspelen. Leuk detail: gisteravond heb ik de magische mijlpaal van 666 trophies gehaald
Bij mij gaat het zo lekker dat ik geeneens door heb gehad dat ik laatst de 2500 trophies ben gepasseerd.Svennie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:39:
[...]
ik had zo een mooi moment, mijn 600e trophy was een platinum, bij nummer 666 ben ik nog niet.
Overigens speel ik nu veel RDR. Heb er 13 uur inzitten en maar 4 trophies. Maar wát een geweldig spel! Die sfeer!
Misschien ben ik tot nog toe niet de juiste freeroam spellen tegen gekomenLuPo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:12:
[...]
Mafia 2 was inderdaad ook erg leuk! Ik speel nu RDR, vind freeroam juist ontzettend gaaf.
Krijg eerdaags Fallout 3 een behoorlijke freeroam volgens mij dus ben benieuwd of ik het wat vind.
Dan heb ik toch liever Fallout ofzo.
Ondanks dat de gehele setting in Mafia 2 wel erg gaaf is.
@ Lupo ga je voor de platinum bij RDR?
Ik moet nog wat irritante online trophies en mijn vaste speelpartners willen hier niet voor gaan. Keep me posted als je een betrouwbare online co-op zoekt
[ Voor 59% gewijzigd door Typhone op 28-11-2011 13:50 ]
Zeker! Heb ik je al op PSN? Voeg me anders ff toe!Typhone schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
@ Lupo ga je voor de platinum bij RDR?
Ik moet nog wat irritante online trophies en mijn vaste speelpartners willen hier niet voor gaan. Keep me posted als je een betrouwbare online co-op zoekt
onox doet denk ik ook wel mee met die trophies en is ook een betrouwbare co-op partner.
Zeker!LuPo schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:30:
[...]
Zeker! Heb ik je al op PSN? Voeg me anders ff toe!
onox doet denk ik ook wel mee met die trophies en is ook een betrouwbare co-op partner.
Heb dit weekend Tomb Raider Underworld uitgespeeld. Nu nog eventjes platinum halen
LuPo, heb je Guardian of Light al gekocht? Wil die ook co-op gaan spelen
[ Voor 23% gewijzigd door onox op 28-11-2011 16:12 ]
Je kan mij adden als je wilt: CamploAFCALuPo schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:30:
[...]
Zeker! Heb ik je al op PSN? Voeg me anders ff toe!
Ben al tijdje niet meer actief geweest in RDR maar als er mensen mee online gaan (je wordt tegenwoordig allen maar afgeknald door apen) die serieus zijn dan hou ik me warm aanbevolen. Mis alleen nog de online trophies en de beruchte Redeemed trophy volgens mij.
Geniet voorlopig nog maar van de Single Player
Ik heb het nog superdruk momenteel daarna join ik jullie in de online quest met de trophies. Saai is het niet namelijk alleen als je ook nog eens ratten krijgt die je de hele tijd afknallen is de lol er snel af