PSN ID: Hanssuh
Ik ben ook nog bezig met de SP. Dus dat is wel handig om die gehad te hebben inderdaad. We krijgen zo wel een aardig mooie posse.Typhone schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:11:
[...]
Geniet voorlopig nog maar van de Single Player
Ik heb het nog superdruk momenteel daarna join ik jullie in de online quest met de trophies. Saai is het niet namelijk alleen als je ook nog eens ratten krijgt die je de hele tijd afknallen is de lol er snel af
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit is weer zo een throphy die totaal nergens op slaat en ook geen ene …. toevoegt aan de game, bovendien zitten de meeste op zulke belachelijke plekken dat je ze zonder een walkthrough ook never nooit gaat vinden.
Maar goed gelukkig ging het redelijk snel met guide en kan ik hem gaan ruilen tegen Fallout 3
Overall wel een goed gevoel over gehouden aan de game.
Nu op marktplaats of V&A verkopen..
Zijn ze ook nog vermakelijk? Hoeveel uur per platinum? Mss ben ik wel geïnteresseerdLuPo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:42:
Gisteren Where the Wild Things are + NCIS platina gehaald. Nice!![]()
Nu op marktplaats of V&A verkopen..
Zeker vermakelijk. Bij NCIS hoef je helemaal niét naar een guide te kijken (wat wel heel erg nodig was bij CSI Fatal Conspiracy). Alle trophies komen vanzelf. Je kunt je dus volledig concentreren op de game!Frenkovic schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:38:
[...]
Zijn ze ook nog vermakelijk? Hoeveel uur per platinum? Mss ben ik wel geïnteresseerd
Bij Where the wild things are krijg je op een gegeven moment (na het uitspelen) een cheat. Je kunt dan met 'select' laten zien waar collectibles liggen die je nog mist.
NCIS: 4-6 uur
Where the wild things are: 8-10 uur
DM anders verder maar, dan houden we dit topic schoon.
Ik heb RDR ontvangen! Dus we kunnen binnenkort als de GoT bandieten het wilde interwebs onveilig maken
Ik moet em nog krijgen.onox schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:26:
*plink* Tomb Raider Underworld platinum
Ik heb RDR ontvangen! Dus we kunnen binnenkort als de GoT bandieten het wilde interwebs onveilig maken
ik heb tijd tussen kerst en oud op nieuw, daarvoor niet meer denk ik.onox schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:26:
*plink* Tomb Raider Underworld platinum
PSN ID: Svennie-NL
Komt niet slecht uit want dan kunnen 'wij' eerst nog even de SP doorspelen.Svennie schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:16:
[...]
ik heb tijd tussen kerst en oud op nieuw, daarvoor niet meer denk ik.
Verwijderd
die moet ik ook nog hoorLuPo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:16:
[...]
Komt niet slecht uit want dan kunnen 'wij' eerst nog even de SP doorspelen.
Ow oke haha! Ik heb net even MP gedaan want er was double XP ofzoiets. ik ben nu level 8.
Heb maar een half uurtje gedaan ofzo.
Ik moet de volgende trophies nog dus wil ook wel mee doen met jullie.
Red Dead Rockstar
Kill a Rockstar or someone with this Trophy in a public multiplayer match
Go Team!
Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.
How the West Was Won
Reach the top rank for multiplayer experience.
The Quick and Everyone Else...
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches.
Posse Up!
Create a posse and get the maximum number of members.
Verwijderd
Op twitter promoten ze het heel vaak.Bosluis schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:37:
Kun je ergens zien wanneer ze double xp hebben? Ik ben steeds te laat.
Red Dead Rockstar
Go Team!
Be on the winning team for four consecutive victories in any team based game in public matches.
How the West Was Won
Reach the top rank for multiplayer experience.
The Quick and Everyone Else...
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches.
Posse Up!
Create a posse and get the maximum number of members.
Welk account? Dan ga ik ze even volgen.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:14:
[...]
Op twitter promoten ze het heel vaak.
Het was namelijk toeval. Ik was aan het gamen en kreeg de melding dat er double XP was.
[ Voor 25% gewijzigd door LuPo op 01-12-2011 18:01 ]
Hahaha.onox schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 03:55:
Ben nu ook ff SP van RDR aan het spelen. Controls zijn nogal wennen. Vaak probeer ik m'n paard af te remmen met L2 i.p.v. R1 (teveel GT5 gespeeld) en dan trek ik m'n wapens
Niet echt handig als er mensen in de buurt zijn
Ik ga vandaag op en neer naar Rotterdam om m'n Uncharted 3 Drake's Deception Explorer Edition op te halen.
Binnenkort GoL? Heb 'em al hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 02-12-2011 09:02 ]
Jah! Binnenkort maar eens GoL gaan doen!LuPo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:02:
[...]
Hahaha.![]()
Ik ga vandaag op en neer naar Rotterdam om m'n Uncharted 3 Drake's Deception Explorer Edition op te halen.
Binnenkort GoL? Heb 'em al hoor.
Klopt. Wachtwoorden zijn om op te schrijven.Typhone schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:27:
Hier aanmelden is PSN account neerplempen trouwens? Ding logt automatisch in dus moet ik weer eens achteraan gaan zucht. (wachtwoord)
Thanks ik heb em toegevoegd.
Wil wel een helpenBosluis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:47:
[...]
Nu wil ik lbp 1 nog altijd platinum gaan halen. Ik moet nog 3 trophies volgens mij.
Party Person Complete a level online with 3 other players who are on your friends list
Socialite Complete a level online with 3 other players who are not on your friends list
Top of the class Win a 4-player game
Die tweede moet ik zelf halen. Lang geleden geprobeerd, kon toen geen levels vinden waar al 3 personen aanwezig waren.
Misschien zijn er nog mensen die party person en top of the class nog moeten halen. Laat het me maar even weten.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Bij top of the class moet je gewoon meeste punten hebben volgens mijBear schreef op woensdag 07 december 2011 @ 01:08:
[...]
Wil wel een helpenzijn er ook genoeg hier die mij er mee geholpen hebben
Net trouwens alle trofeetjes van Dead Nation gehaald: kwam een Nederlander tegen die wel goed was. Uiteindelijk zelfs in ronde 11 gekomen
Ik heb dat trofeetje alBosluis schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:37:
Red Dead Rockstar
[ Voor 18% gewijzigd door onox op 07-12-2011 05:10 ]
Yeah!Typhone schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:55:
Nogal wat trophies gehaald LuPo zag ik in je lijst. Twee platinums binnen 24 uur woooah!
Laatste tijd weer een opleving met hunten inderdaad.
Hier een tip in de vorm van een quote van LuPoTyphone schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:11:
Lucky you. Ik zou wel willen maar op wat lucky gescoorde MW3 trophies na is het all quiet on the Western front ^^
LuPo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:55:
Bestel gewoon ff wat animatiefilm-games en je bent zo weer op het goede spoor.
Haha! Guardian of Light was leuk!onox schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:31:
[...]
Hier een tip in de vorm van een quote van LuPo
[...]
Stuur maar een DM als er iemand interesse in heeft.
Ik heb sinds vandaag het trophy-geluidje van de topic start ingesteld als signaal voor sms en whatsapp. Nice!
Doe mij dat geluidje eens sturen als je wilt or tell me waar ik het vandaan kan halen (A) (DM).LuPo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:10:
Ik heb hier Rango nog liggen. Ook erg simpel, maar wel een tof spel! Het verhaal gaat namelijk verder op de film. Ze hebben er dus bewust niet voor gekozen om de film 'na te spelen'.
Ik heb sinds vandaag het trophy-geluidje van de topic start ingesteld als signaal voor sms en whatsapp. Nice!
Daar ben ik al tijdje naar op zoek en dat is zeer geschikt zeker voor whatsapp. Hier op m'n werk lekker discreet!
Staat op pagina 1 van dit topic. In de TS. Hier een linkje.Typhone schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:49:
[...]
Doe mij dat geluidje eens sturen als je wilt or tell me waar ik het vandaan kan halen (A) (DM).
Daar ben ik al tijdje naar op zoek en dat is zeer geschikt zeker voor whatsapp. Hier op m'n werk lekker discreet!
Ik heb AC:Brotherhood nieuw in seal. Moet ik nog aan beginnen.Bear schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:42:
Is er iemand hier die Assassin's Creed: Brotherhood platinum heeft? Trophies zijn te boosten in private 1vs1 matches,
'hint' /me Bear zoekt boost partner
Wil best een keertje boosten.
Doe dit een keer in het weekend als jullie gaan doen. Voor een trophy had je 3 of 4 man nodig, ik dacht 3 ging al. Dan join ik zeker. Irriteer ik mij mateloos aan, Abstergo Employee of the MonthLuPo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:46:
[...]
Ik heb AC:Brotherhood nieuw in seal. Moet ik nog aan beginnen.
Wil best een keertje boosten.
Goed idee.Typhone schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 07:17:
[...]
Doe dit een keer in het weekend als jullie gaan doen. Voor een trophy had je 3 of 4 man nodig, ik dacht 3 ging al. Dan join ik zeker. Irriteer ik mij mateloos aan, Abstergo Employee of the Month
Ik heb overigens alweer een nieuwe platinum. Nummertje 45.
Fritz chess! 5 uurtjes platinum. Bij interesse DM maar. Spel is erg zeldzaam.
Morgen nog 2 uurtjes en dan platinum? Hope so! Morgen studeren.
[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 10-12-2011 23:41 ]
Lupo feli met je eerste plek! Ik zal vandaag of morgen wel even een update doen.
Gefeliciteerd met je plat voor LBP1.Bosluis schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:43:
Gisteren LBP 1 platinum gehaald eindelijk.
Lupo feli met je eerste plek! Ik zal vandaag of morgen wel even een update doen.
En bedankt! Vandaag zelf de plat van Start the Party gehaald. Deel 2 (Start the Party Save the World) lag toevallig vandaag op de mat, dus kan zo verder.
Deel 1 gaat weer weg. Anybody?
Hahaha epic!Dakoina schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:29:
jeej, eindelijk eens moeite gedaan voor een (eerste) platinum trophyheb plots geen zin meer om even de ps3 aan te raken. Zoeken naar 100 veren in ac2 is verdomd saai, zelfs met guide.
Ik meen me te herinneren dat als je de verhaallijn hebt uitgespeeld dat je dan in die kunst-winkels schatkaarten kunt kopen zodat alle veren op de map komen te staan. Ook kun je in het DNA-menu precies zien hoeveel veren je nog moet in welk gedeelte. Dat maakt het wat makkelijker, met een guide werken is inderdaad best irritant.Dakoina schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:29:
jeej, eindelijk eens moeite gedaan voor een (eerste) platinum trophyheb plots geen zin meer om even de ps3 aan te raken. Zoeken naar 100 veren in ac2 is verdomd saai, zelfs met guide.
Ik heb de Mortal Kombat Arcade Kollection gedownload van de week, de trophies zijn redelijk te doen, met uitzondering van de trophy voor het uitspelen van Mortal Kombat II, ik heb me daar zo ontzettend aan geërgerd, wat een cheape AI gebruikt dat spel....1 en 3 nergens last van gehad maar 2 haalde me het bloed onder de nagels uit
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Bedoel je niet gewoon de treasures ipv veren?Ik meen me te herinneren dat als je de verhaallijn hebt uitgespeeld dat je dan in die kunst-winkels schatkaarten kunt kopen zodat alle veren op de map komen te staan. Ook kun je in het DNA-menu precies zien hoeveel veren je nog moet in welk gedeelte. Dat maakt het wat makkelijker, met een guide werken is inderdaad best irritant
Nee echt de veren. Die treasure kaarten kun je altijd kopen, maar op een gegeven moment kun je ook kaarten kopen die alle veren op de kaart toont. Ik weet alleen niet meer wat je daarvoor moest doen voordat die in de winkel kwamen, volgens mij de verhaallijn uitspelen.Dakoina schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:27:
[...]
Bedoel je niet gewoon de treasures ipv veren?
Edit: Mijn geheugen laat me in de steek, ik heb het even opgezocht: bij Assassin's Creed II is dit niet, bij Assassin's Creed Brotherhood kun je die kaarten wel kopen (Daar zijn het geen veren maar Borgia Vlaggen)
[ Voor 19% gewijzigd door ijskonijn op 15-12-2011 13:53 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik schrok al. Dacht dat ik voor niets die veren had lopen zoeken met een videoguide.ijskonijn schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:49:
[...]
Edit: Mijn geheugen laat me in de steek, ik heb het even opgezocht: bij Assassin's Creed II is dit niet, bij Assassin's Creed Brotherhood kun je die kaarten wel kopen (Daar zijn het geen veren maar Borgia Vlaggen)
Too bad, had een hoop tijd gescheeld als dit ook in AC II had gezeten.ijskonijn schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:49:
[...]
Verwijderd
Ik heb gisteren Portal 2 besteld, dus ik heb eindelijk weer een reden om terug te komen naar de PS3. Ook heb ik voor mijzelf Saints Row The Third aangeschaft, dus ik zal weer eens wat tijd doorbrengen achter de playstation.
Ik heb ff het topic doorgespit hier en een lijstje gecompileerd van mensen die interesse toonden in RDR online:
Typhone (CamploAFCA)
LuPo (LuPo1989)
onox (denkpadje)
Svennie (Svennie-NL) (alleen tussen kerst en nieuwjaar)
hanssuh (Hanssuh)
Enahs1 (tuuttuut1)
Bosluis (Bosluis)
Voeg me toe dan kunnen we XP gaan verzamelen
[ Voor 64% gewijzigd door onox op 17-12-2011 13:11 ]
Ik ben zondagavond beschikbaar om te spelen.onox schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:01:
Wie heeft er zin om dit weekend Red Dead Redemption online te spelen? Er is triple XP dit weekend
Ik heb ff het topic doorgespit hier en een lijstje gecompileerd van mensen die interesse toonden in RDR online:
Typhone (CamploAFCA)
LuPo (LuPo1989)
onox (denkpadje)
hanssuh (Hanssuh)
Enahs1 (tuuttuut1)
Bosluis (Bosluis)
MooiLuPo schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:02:
[...]
Ik ben zondagavond beschikbaar om te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door onox op 18-12-2011 00:08 ]
Hoop rond uurtje of half 9 in Groningen te zijn.onox schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:07:
[...]
MooiVanaf hoe laat? Ik heb m'n vermorzel-alle-gangs-in-1-sessie trofeetje al, maar nog niet het 10-assists-tijdens-het-opruimen-van-1-gang trofeetje
Verwijderd
Uh, de kans dat ik vanavond kom is 50/50. Als ik niets te doen heb en er aan denk kom ik op de tijd dat Lupo net had aangegeven. Mocht ik wel wat te doen hebben, naja.. Spreekt voor zich. ;-)onox schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:01:
Wie heeft er zin om dit weekend Red Dead Redemption online te spelen? Er is triple XP dit weekend
Typhone (CamploAFCA)
LuPo (LuPo1989)
onox (denkpadje)
hanssuh (Hanssuh)
Enahs1 (tuuttuut1)
Bosluis (Bosluis)
Ik ook. Toch ook wat kunnen klimmen door zondagavond nog een paar uurtjes mee te doen met onox.
Spel gaat weer de deur uit, bij interesse DM
Nu weer verder met RDR
[ Voor 7% gewijzigd door onox op 23-12-2011 22:14 ]
Ik ben druk bezig met RDR. SP bijna uitgespeeld gok ik.onox schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:12:
Zojuist eindelijk alle challenges, punten, wapens, relics, artifacten en speedruns gedaan van Lara Croft and the Guardian of Light en daarmee het gouden trofeetje behaald
Nu weer verder met RDR
Gaan jullie ook voor alle MP trophies van RDR? Ik heb er nog een paar die ik moet halen, misschien dat we elkaar kunnen helpen.LuPo schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 08:52:
[...]
Ik ben druk bezig met RDR. SP bijna uitgespeeld gok ik.
En als je nog niet top rank bent in MP, http://www.rockstargames....-xp-for-the-holidays.html.
Ik wil RDR wel platinum jaFireFly3k schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:23:
[...]
Gaan jullie ook voor alle MP trophies van RDR? Ik heb er nog een paar die ik moet halen, misschien dat we elkaar kunnen helpen.
En als je nog niet top rank bent in MP, http://www.rockstargames....-xp-for-the-holidays.html.
Verwijderd
Mocht je Undead Nightmare hebben, is het wel makkelijk om in Singleplayer te halen. Je kan dan gewoon naar dat fort met die kannonen ( sorry, naam vergeten) en daar de hordes zombies kapot schieten.onox schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:08:
[...]
Ik wil RDR wel platinum jaIk had in een guide gelezen dat je de 500 kills met mounted wapen (gattling / kanon) het beste online kan doen. Interesse iemand? Ik heb in SP slechts ongeveer 160 kills, dus online lijkt me beter.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 21:16 ]
Ik heb geen UN en volgens een guide is het makkelijker om de kills in MP te halen in dat fort. Zie http://www.gamefaqs.com/p...ead-redemption/faqs/60148 bij 3.35Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:16:
[...]
Mocht je Undead Nightmare hebben, is het wel makkelijk om in Singleplayer te halen. Je kan dan gewoon naar dat fort met die kannonen ( sorry, naam vergeten) en daar de hordes zombies kapot schieten.
[ Voor 3% gewijzigd door onox op 24-12-2011 21:27 ]
En RDR + Undead Nightmare van de week aangeschaft voor €20 in de PSN Store.
Leekt me geen slechte deal voor zo'n goed spel.
hanssuh: volgens mij kunnen we ook nog makkelijk de Call it a Comeback!, Stick and Move en Double Bagger trofeetjes halen.
[ Voor 15% gewijzigd door onox op 25-12-2011 03:29 ]
Het was een aanbieding voor 2 (?) dagen, voor die prijs van €19,99. (Voor Plus members)onox schreef op zondag 25 december 2011 @ 03:21:
Hmm... ik dacht dat ik die combo voor € 29 in store zag staan? (M'n geheugen laat me vast in de steek)
Ik heb zelf de uitbreidingen niet. Misschien toch nog maar eens aanschaffenonox schreef op zondag 25 december 2011 @ 03:21:
hanssuh: volgens mij kunnen we ook nog makkelijk de Call it a Comeback!, Stick and Move en Double Bagger trofeetjes halen.
In ieder geval nog doorspelen voor level 50
Die trofeetjes gaan zonder dlc. Gewoon levels die we speelden. Je kan ook nog 3 gratis dlc halen: coop, bonus en mythen pakket.hanssuh schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:56:
[...]
Ik heb zelf de uitbreidingen niet. Misschien toch nog maar eens aanschaffen
In ieder geval nog doorspelen voor level 50
[ Voor 9% gewijzigd door onox op 25-12-2011 14:49 ]
Feli...erg netjes, zit nu iets boven de 80% qua throphy's, die spec. ops gaan me weer bloed zweet en tranen kosten.Dirk149 schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:42:
CoD MW3 Platinum in de pocket.
En RDR + Undead Nightmare van de week aangeschaft voor €20 in de PSN Store.
Leekt me geen slechte deal voor zo'n goed spel.
Weet niet of ik deze keer weer net zo veel geduld voor de platina ga hebben als bij MW2.
De Survival mode van Spec Ops was best makkelijk eigenlijk, vergeleken bij de missies.
Die waren af en toe behoorlijk pittig.
Het is dat ik 'm graag Platinum wilde hebben, maar anders had ik er echt niet zoveel moeite voor gedaan.
Dat gegrind ook om level 50 te worden, is dan weer jammer eigenlijk...
* Svennie is weer terug uit Taiwan, tijd voor trophiesDirk149 schreef op maandag 26 december 2011 @ 00:02:
Dank U.![]()
De Survival mode van Spec Ops was best makkelijk eigenlijk, vergeleken bij de missies.
Die waren af en toe behoorlijk pittig.
Het is dat ik 'm graag Platinum wilde hebben, maar anders had ik er echt niet zoveel moeite voor gedaan.
Dat gegrind ook om level 50 te worden, is dan weer jammer eigenlijk...
Survival mode is inderdaad niet al te moeilijk maar wel vermakelijk, hoe zijn de spec-ops?
Ik ben er ook mee bezigDakoina schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:29:
Alle gebiedskaarten netjes uitgeprint, nu moet ik alleen nog 36 vlaggen in Venetië.
Ik heb er wel plezier in om, tussen het (overigens geweldige) BF3-oorlogsgeweld door, eens lekker rustig naar veertjes te zoeken.
Daarna nog de Sandman en de Sweeper trophy en platinum voor ACII is in de pocket
Zou mijn 6e worden denk ik...
*edit*
Klopt:
Mijn andere platinums:
-Dirt 2
-Gran Turismo 5
-Tomb Raider Underworld
-Final Fantasy XIII
-Burnout Paradise
Een game als bv Arkham Asylum of GOW3 zou ook op platinum moeten kunnen, maar als het te frustrerend wordt lijkt me dat niet zo'n goed plan
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2011 14:41 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Een aantal zijn prima te doen, ook zitten er een paar tenenkrommende tussen waar je echt ( ik althans) flink je tanden in zal moeten zetten om drie sterren te halen.Svennie schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:21:
[...]
* Svennie is weer terug uit Taiwan, tijd voor trophies
Survival mode is inderdaad niet al te moeilijk maar wel vermakelijk, hoe zijn de spec-ops?
GoW3 is te doen hoor, het is niet de moeilijkste GoW of te platten.
Batman AA, ben ik mee gestopt.
Met die challenges moest ik gewoonweg teveel punten scoren.
Die kan je easy alleen. Is volgens mij niet 'echt' coöp.giganielsie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:54:
Iemand die toevallig nog Uncharted 2 coöp moet doen?
Niks moeilijks aan, maar wel erg tijdrovend.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Is die nu ook FTP op de PS3/ op PSN?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:05:
Zojuist level 30 geworden met een vierde character @ DC Universe Online, nog 2 voor de platinum.
Niks moeilijks aan, maar wel erg tijdrovend.
Verwijderd
Ik heb 'em een tijdje op PC gespeeld maar met muis en toetsenbord werkt het niet zo lekker. Volgens mij is de besturing beter met controller. Misschien, ooit als ik geen games hebOPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:39:
Free to play ja, maar een flinke download is het wel, zeker met de updates erbij.
Trophy's unlocken alleen als je betaald speelt, maar dat zul je wel begrijpen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:00:
[...]
Ik heb 'em een tijdje op PC gespeeld maar met muis en toetsenbord werkt het niet zo lekker. Volgens mij is de besturing beter met controller. Misschien, ooit als ik geen games heb, eens checken.
Verwijderd
Minder reden om te spelen, dus.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:04:
[...]
Trophy's unlocken alleen als je betaald speelt, maar dat zul je wel begrijpen.
wanneer gaan we weer trofeetjes halen?onox schreef op zondag 25 december 2011 @ 03:21:
Hmm... ik dacht dat ik die combo voor € 29 in store zag staan? (M'n geheugen laat me vast in de steek) Zojuist met hanssuh wat trofeetjes in MP van RDR gehaald: 3 zilver en 2 brons. Zit nu alweer bijna op level 38Level 50 komt in zicht
Batman is denk ik makkelijker dan GoW3, maar dan nog zijn ze allebei pain in the ass...Sinned123 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:40:
@DVDKiwi
GoW3 is te doen hoor, het is niet de moeilijkste GoW of te platten.
Batman AA, ben ik mee gestopt.
Met die challenges moest ik gewoonweg teveel punten scoren.
Net ACII ge-platinumd
Die was redelijk makkelijk.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Eh, vanavond, of morgen/vrijdag. Denk dat ik komende dagen wel aantal uren weer met RDR in de weer ben.
PS, heb mezelf toch verblijd nu met de hele collectie (undead nightmare)
Ik wil vanavond of morgen ook nog wel RDR spelen, dan kunnen we die trofeetjes nog eventjes halen waar ik het over hadhanssuh schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:44:
[...]
Eh, vanavond, of morgen/vrijdag. Denk dat ik komende dagen wel aantal uren weer met RDR in de weer ben.
PS, heb mezelf toch verblijd nu met de hele collectie (undead nightmare)
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams