• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 10:25

Flotter

Pelipper!

Ik heb vorige week m'n eerste platinum gehaald, voor Saints Row: The Third :D Geen moeilijke trophy, maar wel tijdrovend.
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Flotmeister.png

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Feli Flotter!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

Ik vergeet steeds dat ik m'n draagbare ID zelf moet refreshen, best jammer, zou mooier zijn als dat automatisch ging. Ik stond tot net nog op 717 trophies, nu op 743 :)
Ik heb na een hele tijd knallen met een vriend eindelijk de trophies van Modern Warfare 3 binnen voor het halen van wave 10 (1 zilveren trophy) en wave 15 (nog een zilveren trophy) in de survival mode :)

Ik ben nu trouwens volop bezig met Skyrim, dus wat trophies betreft zal het bij mij nu wel wat rustiger aan gaan, want in dit spel speel je de trophies erg langzaam vrij

[ Voor 32% gewijzigd door ijskonijn op 02-01-2012 11:16 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-12 22:32
Iemand die Dirt 2 nog moet platten? Ik moet nog alle online trophies. De trophies zijn opzich wel te doen maar er zijn mensen online die level 236+ zijn dus die kennen alle tracks als hun broekzak dus daar kan je echt niet van winnen.

En ik ben deze vakantie lekker wezen gamen. 2 platinum erbij namelijk Uncharted 2 & 3 :D zal binnekort wel ff mijn draagbare ID plaatsen, kan ik ook opgenomen worden in de top 50:D

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
giganielsie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:22:
Iemand die Dirt 2 nog moet platten? Ik moet nog alle online trophies. De trophies zijn opzich wel te doen maar er zijn mensen online die level 236+ zijn dus die kennen alle tracks als hun broekzak dus daar kan je echt niet van winnen.
Ik ben laatste tijd met Red dead Redemption bezig, maar heb Dirt2 ook nog steeds in de kast liggen, wil die dan tussendoor best wel met je doen!

Voeg me maar toe en spreek me maar aan als ik online ben ;)

PSN ID: Hanssuh

Dirt 2 online zijn niet zulke hele lastige trophies :)
Succes ermee!!
Bij de meeste games laat ik de online trophies maar voor wat ze zijn.
Motorstorm Pacific Rift moest ik ook nog alle online trophies, maar dat duurde allemaal veel te lang...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• giganielsie
Hier mijn Id:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/giganielsie.png

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-12 16:00
Zo, mijn zesde platinum ook in de pocket; Uncharted 3. Beetje zonde dat ik de online pass ervoor moest gebruiken maar een game op 98% uitspelen kon ik ook niet over mijn hart krijgen. Game gaat direct in de verkoop terwijl Dirt 3 onderweg is.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/whlr77.png

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Jeuj, precies 1000 trophies :D

Ben ook bezig met SR3 te platten, normaal boeit me dat niet zo, maar met dit spel kan ik me goed vermaken... Moet nog wat auto's jatten en challenges doen, dan nog act in one way uitspelen en dan istie platinum.. :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:43:

Ben ook bezig met SR3 te platten, normaal boeit me dat niet zo, maar met dit spel kan ik me goed vermaken... Moet nog wat auto's jatten en challenges doen, dan nog act in one way uitspelen en dan istie platinum.. :)
Gefeliciteerd!
Ik heb gisteren mijn 2000ste trophy verdiend, een gouden trophy @ DC Universe Online (level 30 behalen met een villain die The Joker als mentor heeft).
Nog 1 gouden (level 30 behalen) en dan is de platinum ook binnen. :9

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-01-2012 00:53 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:43:

Netjes!

Ik heb zojuist ook de SR 3 platinum behaald. Wel heul erg makkelijk, maar begon wel een beetje saai te worden. Sommige challenges zijn nogal kansloos.

Nu maar verder met de rete saaie Sly 2 en daarna nog Sly 3 doorraggen. *gaap*

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Nog mensen die RDR willen spelen?
onox schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:02:
Nog mensen die RDR willen spelen?
Ik. Is er nog dubbel XP? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• onox
LuPo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:38:
[...]

Ik. Is er nog dubbel XP? :)
Weet niet :p Ik ben vandaag over lvl 50 gegaan en zit nu alweer op lvl 17. Denk dat ik voor het Legend trofeetje 1 van die betaalde DLC eerst moet hebben :/
onox schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:53:
[...]

Weet niet :p Ik ben vandaag over lvl 50 gegaan en zit nu alweer op lvl 17. Denk dat ik voor het Legend trofeetje 1 van die betaalde DLC eerst moet hebben :/
Dus je hebt het trofeetje voor level 50 niet gekregen? :'(

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Danku heren :)

2000, dat is precies het dubbele van waar ik nu zit, erg nice!

Meesten vinden SR3 ook saai worden, maar eerlijk gezegd vind ik hem nog best lachen. Komt denk ik vooral omdat ik steeds wat nieuwe (ook al vaak kleine) dingen ontdek, maargoed ik ben na de plat er ook redelijk klaar mee denk ik :)

Sly 2 en 3 vond ik overigens echt tof, hoewel 1 imo de leukste was zo uit mijn hoofd. Ook de enige 3 plats die ik ooit heb gehaald tot nu toe :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sp33dFr34k op 10-01-2012 20:22 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Verwijderd

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:22:
Danku heren :)

2000, dat is precies het dubbele van waar ik nu zit, erg nice!

Meesten vinden SR3 ook saai worden, maar eerlijk gezegd vind ik hem nog best lachen. Komt denk ik vooral omdat ik steeds wat nieuwe (ook al vaak kleine) dingen ontdek, maargoed ik ben na de plat er ook redelijk klaar mee denk ik :)

Sly 2 en 3 vond ik overigens echt tof, hoewel 1 imo de leukste was zo uit mijn hoofd. Ook de enige 3 plats die ik ooit heb gehaald tot nu toe :)
1 was leuk omdat 'ie lekker kort was. 2 is zo lang en continu hetzelfde dat ik er geen fuck aan meer vind. Ik heb 3 nog nooit gespeeld, ook niet op de PS2, dus ik hoop het nog wat word... Ik heb er nog wel een beetje vertrouwen in.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
onox schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:53:
[...]

Platinum trophies kan je altijd halen zonder DLC.

• onox
LuPo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:58:
[...]

Dus je hebt het trofeetje voor level 50 niet gekregen? :'(
Ja wel :) Maar er is ook een trofeetje dat je kunt krijgen als je van level 50 naar level 1 gaat. Maar daar heb je de legends killers DLC voor nodig blijkbaar.

Misschien anders maar die undead collection (undead + legends killers + liars cheats) uit de store halen. Gaat me wel 20 knaken kosten :P :/

[ Voor 17% gewijzigd door onox op 10-01-2012 23:59 ]

Verwijderd

onox schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:53:
[...]

Ja wel :) Maar er is ook een trofeetje dat je kunt krijgen als je van level 50 naar level 1 gaat. Maar daar heb je de legends killers DLC voor nodig blijkbaar.

Misschien anders maar die undead collection (undead + legends killers + liars cheats) uit de store halen. Gaat me wel 20 knaken kosten :P :/
Wel een geweldige 20 knaken! ;-) Undead Nightmare is één van de beste DLC paketten ever en als je die 100% wilt halen haal je er toch zo'n 8 uur uit. Meer dan de meeste games van €30-60.

• hanssuh
He Onox, heb ik laatst ook gedaan. Kunnen we komende tijd samen nog meer online trophies behalen ;)

• onox
Gisteren de Undead Nightmare collection gekocht en met hanssuh 3 trofeetjes gehaald uit Legends and Killers DLC en zelf nog 2 trofeetjes gehaald (waaronder het Legendary trofeetje dat ik direct kreeg toen ik in de MP kwam :))

Oh, en vandaag in een posse eindelijk 50.000 punten gehaald en daarmee ook weer een trofeetje gekregen :D
onox schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:59:
Gisteren de Undead Nightmare collection gekocht en met hanssuh 3 trofeetjes gehaald uit Legends and Killers DLC en zelf nog 2 trofeetjes gehaald (waaronder het Legendary trofeetje dat ik direct kreeg toen ik in de MP kwam :))

Oh, en vandaag in een posse eindelijk 50.000 punten gehaald en daarmee ook weer een trofeetje gekregen :D
Ik heb je berichtjes gelezen. Heb het nogal druk met scriptie en tentamens (beide tegelijk). :(
Duurt tot 1 februari. Maar hopelijk ben ik tussendoor nog een keertje online..

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Zo, de SR3 platinum zojuist binnen, inderdaad best tijdrovend zoals iemand hierboven al zei :)

RDR is echt een tof spel, zit te denken om de GOTY aan te schaffen, dan heb je alles bij elkaar op één schijfje toch?

Sp33dFr34k schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 23:10:
Zo, de SR3 platinum zojuist binnen, inderdaad best tijdrovend zoals iemand hierboven al zei :)

RDR is echt een tof spel, zit te denken om de GOTY aan te schaffen, dan heb je alles bij elkaar op één schijfje toch?
Klopt. ;)

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-12 22:36
Iemand een idee wat er aan de hand is als je de trophies niet kan bekijken op je account voor 1 game..
Krijg bij het bekijken van de trophies op de PS3 voor FF-XIII een melding dat ze er niet zijn.. Terwijl ik dit wel kan bekijken op nl.playstation.com
Heb al trofee informatie gesynchroniseerd met server..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
mr_zippey schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:46:
Iemand een idee wat er aan de hand is als je de trophies niet kan bekijken op je account voor 1 game..
Krijg bij het bekijken van de trophies op de PS3 voor FF-XIII een melding dat ze er niet zijn.. Terwijl ik dit wel kan bekijken op nl.playstation.com
Heb al trofee informatie gesynchroniseerd met server..
Ik heb vorige week ergens iets gelezen over een trophy bug. Dit zou wel ondertussen al gefixed moeten zijn. Je zag inderdaad geen trophies, maar na de fix waren ze wel gewoon weer daar. Alles wat je behaald hebt zou er dan gewoon moeten zijn. Niet bang zijn dus ;)

On a personal note: Arkham City platinum! Dat was nog een aardige bevalling met 400 riddles, 24 challenges en 12 campaign challenges! Wel een gaaf spel en dus ook absoluut de moeite waard!

Ik had me voorgenomen om nu prince op persia forgotten sands te gaan spelen; maar nu rayman is binnen gekomen twijfel ik toch weer... Ook ligt tomb raider legend nog te wachten op 40% ofzo... Verder nog liggen: Crysis, NCIS, brutal legend, battlefield, borderlands GOTY, alice in wonderland, up, cabela's dangerous hunts 2011, AC brotherhood, LBP 2, mass effect 2, fallout goty (heb de platinum maar nog niks van de DLC), GT5, Dragon age op 85%, Kuifje, Socom, Vanquish, Mortal Kombat, Street Fighter, Medal of Honor, MOH Frontlines, Bayonetta, Toy Story 3... en ik vergeet vast nog meer!

Schrik! Ik dacht, begin de lijst eens te typen maar nu zie ik pas hoe groot die is! Toch maar een koop-stop inlassen! Dit kan echt niet 8)7

Zit er nog iets tussen waar iemand van zegt: Laat alles vallen en begin daarmee!?

edit: Battlefield, Mortal Kombat en Street Fighter zijn er niet voor de platinums te halen; ben goed maar niet gek!

[ Voor 3% gewijzigd door Frenkovic op 13-01-2012 13:55 ]

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
Herkenbaar :) Ik heb ook nog een stapeltje liggen waarvan ik het aantal trophies nog van wil opkrikken (met uitzondering van Tekken 6, Street Fighter IV en Singstar). Gelukkig de meest recente game die aangeschaft is al platinum gehaald (Uncharted 3) en maar verder gegaan met deel 2 want die moet ik nog plat halen. Wel met enige spoed want Portal 2 komt er alweer aan!

• Frenkovic
Over herkenbaar gesproken... nu je portal 2 zegt denk ik: Die heb ik ook nog! Maarrrr, toch twijfel ik... het is zelfs zo triest dat ik dadelijk thuis moet gaan kijken of ik die heb liggen of niet :)

Verwijderd

Hoe is Arkham City? Ik ben rete slecht in de combat, dus ik betwijfel of ik de platinum ooit wel zal halen.... Portal 2 is erg leuk, ik moet nog wat co-op en singleplayer troep doen.

Overigens heb ik ook nog een hele lijst met games die ik nog moet uitspelen en platinum halen, maar vaak heb ik geen zin als 'ie er eenmaal in zit. Te saai dan. :/

• onox
Frenkovic schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:49:
[...]

Ik had me voorgenomen om nu prince op persia forgotten sands te gaan spelen; maar nu rayman is binnen gekomen twijfel ik toch weer... Ook ligt tomb raider legend nog te wachten op 40% ofzo... Verder nog liggen: Crysis, NCIS, brutal legend, battlefield, borderlands GOTY, alice in wonderland, up, cabela's dangerous hunts 2011, AC brotherhood, LBP 2, mass effect 2, fallout goty (heb de platinum maar nog niks van de DLC), GT5, Dragon age op 85%, Kuifje, Socom, Vanquish, Mortal Kombat, Street Fighter, Medal of Honor, MOH Frontlines, Bayonetta, Toy Story 3... en ik vergeet vast nog meer!

Schrik! Ik dacht, begin de lijst eens te typen maar nu zie ik pas hoe groot die is! Toch maar een koop-stop inlassen! Dit kan echt niet 8)7
Hehe... ik heb hier ook nog wat spellen waar ik nog aan moet beginnen of nog af wil maken :+ Misschien kunnen we een keer LBP2 spelen? Moet o.a. dat Grapple Hooked trofeetje nog; typisch zo'n trofeetje dat lastig te halen is als mensen niet trophy aware zijn :p

Moet nog een hele riedel bloemetjes plukken en beren knifen in RDR... volgende maand maar eens even een RDR pauze inlassen en dan aan Tomb Raider beginnen of nog wat lekker grinden in GT5.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-12 08:31

Typhone

Who Dares Wins

GT5 loopt hier weer eens vast.... zzzzzz
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:50:
Hoe is Arkham City? Ik ben rete slecht in de combat, dus ik betwijfel of ik de platinum ooit wel zal halen.... Portal 2 is erg leuk, ik moet nog wat co-op en singleplayer troep doen.

Overigens heb ik ook nog een hele lijst met games die ik nog moet uitspelen en platinum halen, maar vaak heb ik geen zin als 'ie er eenmaal in zit. Te saai dan. :/
Speel je games voor de fun of voor de must om platinum te halen?
Ik heb zelf maar 6 platinums, maar die vond ik dan ook leuk om te halen :)
De rest van de games speel ik met veel plezier en pak wat leuke trophies hier en daar... als ik ze dan niet platinum haal is het ook geen ramp ;)

Volgende week Portal 2 binnen, ik ben benieuwd!

• onox
Er is triple xp dit weekend voor RDR :)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:10:
[...]

Speel je games voor de fun of voor de must om platinum te halen?
Ik heb zelf maar 6 platinums, maar die vond ik dan ook leuk om te halen :)
De rest van de games speel ik met veel plezier en pak wat leuke trophies hier en daar... als ik ze dan niet platinum haal is het ook geen ramp ;)

Volgende week Portal 2 binnen, ik ben benieuwd!
Ik speel 95% van de games voor fun. Als een platinum gemakkelijk is, wil ik daar wel ietsje langer voor spelen. Als een platinum moeilijk is, soms ook, het ligt er maar net aan hoeveel ik van de game houd. Ik heb gisteravond Batman uitgespeeld en ben nu verder met Sly 3 want die moet terug naar een collega. Ik verlang nu wel constant naar Batman, dus het word wat... :P

Overigens is Portal 2 ook erg leuk. :)

• Frenkovic
Batman Arkham City is echt zeer vermakelijk! Ik vond AA al super, dus ik had er ook wel vertrouwen in. De platinum kost wel wat tijd. Ik heb ongeveer dezelfde regel als jij; ik speel 90% (5% gesmokkeld ;) ) voor de fun en ga zeker voor de "extra mile" voor de platinum. Ik denk dat als er geen trophies waren geweest dat ik bijvoorbeeld de moeilijkste riddles/challenges wel had gelaten voor wat het was. Zelfde geldt voor alle shards in Infamous of net dat leveltje multiplayer extra grinden terwijl er nog frisse nieuwe spellen op de stapel liggen... Maar ik haal er ook extra voldoening uit om wel de 100% te halen. Hoewel er geen directe beloning aan een trophy verbonden is, is dat op de een of andere manier toch wat me nét over de streep trekt!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-12 15:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vind Arkham City wel een erg moeilijke platinum, die combat challenges en combo's maken enzo.. Ik ben daar echt zo slecht in!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Ik hoef nog maar 1 trophy en dan heb ik FF13 op platinum gehaald 8) (Wel de moeilijkste... "Treasure Hunter")
Feli en succes :)
Ik weet nog dat die platinum mij heeel veel tijd gekost heeft, maar wel leuk ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:06:
Feli en succes :)
Ik weet nog dat die platinum mij heeel veel tijd gekost heeft, maar wel leuk ;)
Njaah ik vind dat altijd wel leuk om hele moeilijke platinums te halen.
(Dark Souls , Gran Turismo 5 , Demon Souls)Heerlijk Frustrerend af en toe 8)

Verwijderd

Voxalizer schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:27:
Ik vind Arkham City wel een erg moeilijke platinum, die combat challenges en combo's maken enzo.. Ik ben daar echt zo slecht in!
Haha je bent niet de enige. Ik ben er ook ruk in, maar hoe meer ik oefen hoe beter ik word. Ik durf nog niet te beginnen aan al die challenges. Ik wil eerst even New Game Plus proberen zonder die counter icon, ik denk dat ik dan vanzelf ook wel beter word in de combat.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Zoo sinds lange tijd weer een plat, dit keer het hele makkelijke Cloudy with a change of meatballs.
Spel was nog best vermakelijk voor een kiddy game (aparte gameplay)
Wel mijn makkelijkste plat denk ik samen met sega megadrive colleciton

Is eventueel te ruil voor een andere makkelijke plat :p

Nog maar 5% verwijderd van level 16 :D Gaat de goede kant op.
Back to the future en Sam & max van de PS plus leverde megaveel trophies op.

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 15-01-2012 23:48 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-12 22:36
Frenkovic schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:49:
[...]

Ik heb vorige week ergens iets gelezen over een trophy bug. Dit zou wel ondertussen al gefixed moeten zijn. Je zag inderdaad geen trophies, maar na de fix waren ze wel gewoon weer daar. Alles wat je behaald hebt zou er dan gewoon moeten zijn. Niet bang zijn dus ;)
Ben erachter hoor, er stond nog een sortering op de lijst voor downloadablecontent met het drukken op vierkantje kwamen ze weer te voorschijn..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zojuist de Platinum gehaald van DC Universe Online. *O*
Misschien nog even de DLC kopen voordat Final Fantasy XIII-2 uitkomt. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• onox
OPSLAGHOND schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:09:
Zojuist de Platinum gehaald van DC Universe Online. *O*
Misschien nog even de DLC kopen voordat Final Fantasy XIII-2 uitkomt. :)
Gefeliciteerd! :)

Wie heeft er trouwens 's avonds eventjes tijd om hanssuh en mij te helpen met het halen van de double bagger trofeetje voor RDR? Moet met z'n 3-en, maar is eenvoudig om te halen in paar minuten tijd.
onox schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Gefeliciteerd! :)

Wie heeft er trouwens 's avonds eventjes tijd om hanssuh en mij te helpen met het halen van de double bagger trofeetje voor RDR? Moet met z'n 3-en, maar is eenvoudig om te halen in paar minuten tijd.
Ik wil wel helpen. Vanmiddag nog even hard bezig aan m'n scriptie en dan kan ik vanavond (eindelijk) weer eens gamen. :)

Heb nog heel veel leuke spellen liggen, dus denk dat ik me de komende tijd maar ff niet bezig ga houden met 'platten'. Eerst alle spellen die ik heb maar eens lekker 1x uitspelen. :)
Dan heb ik het opeens een stuk rustiger, dan wanneer ik alles wil platten. RDR uitgespeeld, Heavy Rain uitgespeeld, BF3 uitgespeeld etc etc. Terwijl als ik ga kijken naar de 'plats' dan moet ik voor RDR nog vet veel online en offline, voor Heavy Rain nog een hele run, voor BF3 nog vet veel multiplayer. Niet 'platten' maakt het leven een stuk aangenamer. :P

[ Voor 23% gewijzigd door LuPo op 18-01-2012 12:20 ]

• hanssuh
onox schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:41:
En als we met 4en zijn kunnen we ook nog gaan voor "Legion of Boom" en "Who needs deadeye". Vervolgens maybe ook nog "Put the posse on a pedestral".

Weet niet of ik vanavond tijd heb, misschien dan of morgenavond. Anders wel ff tijd in het weekend zaterdag/zondag.

• onox
Laat maar hier weten of je vanavond kunt.

• hanssuh
Gisteren lukte niet.
Misschien dat ik vanavond kan, maar dan is het wel pas na 22:00 uur.

Anders waarschijnlijk het weekend (zaterdag/zondag).

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:37

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Voor mensen die online willen gamen vanavond, inloggen op PSN vóór 17:00 i.v.m. onderhoud: http://nl.playstation.com...g-19-01-2012-vanaf-17-00/
hanssuh schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:24:
Gisteren lukte niet.
Misschien dat ik vanavond kan, maar dan is het wel pas na 22:00 uur.

Anders waarschijnlijk het weekend (zaterdag/zondag).
Ik denk niet dat ik vanavond er ben. Zaterdag/zondag kan ik vast wel even tijd maken. Mits ik de tijd vantevoren even weet. ;)

• Bosluis
  • Niet online
LuPo schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:21:
[...]

Ik denk niet dat ik vanavond er ben. Zaterdag/zondag kan ik vast wel even tijd maken. Mits ik de tijd vantevoren even weet. ;)
Ik wil van het weekend ook wel even mee doen.

• hanssuh
Ik ben dit weekend beschikbaar.

Ik stel voor morgenmiddag 13:00 uur aanvang. Indien hier niet voldoende animo voor is gelieve nieuw tijdstip bespreken (liefst niet s'avonds).

"mijn online to-do list" qua trophies:

Posse Up!
Who needs Deadeye?
Double bagger
eventueel Pa-Pa-Pa-Poker Ace
eventueel In A Van Down By The River
Legion of Boom
Put the Posse on a Pedestal

en eventueel nog de online co-op missies en online undead trophies.

[ Voor 43% gewijzigd door hanssuh op 20-01-2012 10:41 ]

• hanssuh
Zojuist toch online nog de trophies "Posse up" en "Put the posse on a pedestal" gehaald, helaas geen tweakers online in rdr. Morgenmiddag?

Ik weet niet of ik morgenmiddag online ben. Heb tentamens dus ben best druk. Maar kan zijn dat ik wel op tijd klaar ben met studeren.. Onzeker dus. :P

• onox
Hanssuh en ik zijn nu online. Wie kan helpen met trofeetje RDR?

• giganielsie
Heb het spel helaas uitgeleend aan een vriend van me, anders had ik nog wel ff geholpen

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12 13:10
onox schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:37:
Hanssuh en ik zijn nu online. Wie kan helpen met trofeetje RDR?
was MWIII aan het spelen, kan vanavond evt wel

PSN ID: Svennie-NL

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren Skyrim Platinum gehaald :)
Niet al te moeilijk, wel tijdrovend :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Bosluis
  • Niet online
Ik LA noire platinum, mijn 18e inmiddels ;) Wel leuk om te doen alleen op het laatst moest ik alle auto's nog vinden. Dat duurde wel eventjes.

• onox
Wie heeft zin om vandaag trofeetjes te halen? :)

Verwijderd

Ik heb de Assassin's Creed Revelations singleplayer missies uitgespeeld en die van Batman ondertussen ook, met alle side quests behalve de riddler trophies.

Ik ben sinds gisteren opnieuw begonnen met Demon's Souls en ik ga ondertussen al vrij lekker. Ben wel ontzettend verslaafd aan de game geworden nu.

• hanssuh
onox schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:59:
Wie heeft zin om vandaag trofeetjes te halen? :)
Ik ben misschien beschikbaar voor RDR vanmiddag.

• onox
hanssuh schreef op zondag 29 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Ik ben misschien beschikbaar voor RDR vanmiddag.
Mooi, hebben we nog 1 extra persoon nodig :)

Update: eindelijk met hanssuh en svennie het double bagger trofeetje gehaald! :) Dank je wel svennie :)

[ Voor 19% gewijzigd door onox op 29-01-2012 22:25 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12 13:10
onox schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:01:
[...]
Mooi, hebben we nog 1 extra persoon nodig :)

Update: eindelijk met hanssuh en svennie het double bagger trofeetje gehaald! :) Dank je wel svennie :)
graag gedaan, ik moest er wel inkomen zeg, wat zijn de toetsen anders dan bij CoD, maar daarna liep het wel lekker.

PSN ID: Svennie-NL

Ik ben er ook weer jongens. Na alle (her)tentamens gehad te hebben nu weer tijd. :)

Ik vond het wel netjes van mezelf dat ik iets van twee weken ofzo niet online ben geweest. Is het iemand opgevallen? :P

• Bosluis
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:40:
Ik ben er ook weer jongens. Na alle (her)tentamens gehad te hebben nu weer tijd. :)

Ik vond het wel netjes van mezelf dat ik iets van twee weken ofzo niet online ben geweest. Is het iemand opgevallen? :P
Ofline kun je ook veel trophies halen ;)

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:40:

Wie ben jij ook alweer ? O-) :+

Alle gekheid op stokkie, tentames zijn toch wel belangrijker als een paar trophies lijkt me. Welcome back dan maar :P

Net maar even m'n trophies gesynchroniseerd, was blijkbaar al hele tijd niet gebeurd... Gebrek aan games is deprimerend atm...
Bosluis schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:41:
[...]

Ofline kun je ook veel trophies halen ;)
M'n PS3 signed automatisch in. Dus offline kun je veel trophies halen maar dat is niet gebeurd. ;)

Normaal game ik best veel tijdens tentamenweken. SOG noemen ze dat. Dit keer dus niet gedaan. :P

• Frenkovic
Ik ook weer 2 plats erbij... Rayman en NCIS... Die tweede was wel redelijk bagger; maar tegen de tijd dat je daar achter komt ben je al op 3/4 :) Als iemand 'm wil overnemen hoor ik het wel...

Ondertussen begonnen aan borderlands goty. Is volgens mij ook wel tijdrovend. Komt wel goed! Ik had trouwens de "no buy" regel ingevoerd. Daarom nu maar rayman tegen saints row en batman ac tegen skyrim geruild :)

• Fatal Mind
  • Niet online
Frenkovic schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:20:
Ik ook weer 2 plats erbij... Rayman en NCIS... Die tweede was wel redelijk bagger; maar tegen de tijd dat je daar achter komt ben je al op 3/4 :) Als iemand 'm wil overnemen hoor ik het wel...

Ondertussen begonnen aan borderlands goty. Is volgens mij ook wel tijdrovend. Komt wel goed! Ik had trouwens de "no buy" regel ingevoerd. Daarom nu maar rayman tegen saints row en batman ac tegen skyrim geruild :)
Doe eens een boekje open over die NCIS game, wat is er zo slecht aan ? Vind de serie leuk om naar te kijken, vandaar.

• Frenkovic
Het is een point and click adventure. Vrij saai; je wordt aan het handje meegenomen met weinig tot geen vrijheid. Ik had 'm, zonder guide, in 4,5 uur uit en dan heb je ook de platinum binnen. Het zijn ook niet de originele stemmen (op één na ofzo).

Ach, al met al heb ik er een zaterdagmiddag aardig mee kunnen uitbrakken; maar dat is het ook wel! (oftewel: PM voor koop of ruil ;) )

• Fatal Mind
  • Niet online
Frenkovic schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:00:
Het is een point and click adventure. Vrij saai; je wordt aan het handje meegenomen met weinig tot geen vrijheid. Ik had 'm, zonder guide, in 4,5 uur uit en dan heb je ook de platinum binnen. Het zijn ook niet de originele stemmen (op één na ofzo).

Ach, al met al heb ik er een zaterdagmiddag aardig mee kunnen uitbrakken; maar dat is het ook wel! (oftewel: PM voor koop of ruil ;) )
Whehehe, ik snap wat daar inderdaag niet leuk aan is. Als ze nu de originele stemmen hadden gebruikt had het misschien nog de moeite geweest. Bedankt voor je antwoord, ik weet genoeg.

Verwijderd

Frenkovic schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:20:

Hoe was Rayman? Moeilijk? Ik ben niet zo'n goede gamer, vandaar. De game ziet er echt prachtig uit en ik wil die ook zeker toevoegen aan mijn collectie..Eind deze maand wil ik alleen wel al 2 games binnenhalen, dus ik weet niet of het een game is die ik MOET hebben of die ik rustig later eens kan oppakken?

• onox
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Hoe was Rayman? Moeilijk? Ik ben niet zo'n goede gamer, vandaar. De game ziet er echt prachtig uit en ik wil die ook zeker toevoegen aan mijn collectie..Eind deze maand wil ik alleen wel al 2 games binnenhalen, dus ik weet niet of het een game is die ik MOET hebben of die ik rustig later eens kan oppakken?
Je kan de demo van PSN halen? :)

Verwijderd

onox schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:58:
[...]

Je kan de demo van PSN halen? :)
Ik weet hoe de game er uit ziet en alles, maar ik vraag me alleen af hoe moeilijk de platinum is. ;-)
Uncharted 3 voor €29 bij E-Plaza en Bart Smit. HopOnline in "Console Budget Gaming topic"

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:59:
[...]

Ik weet hoe de game er uit ziet en alles, maar ik vraag me alleen af hoe moeilijk de platinum is. ;-)
Het is geen makkelijk platinum. Sommige speed runs zijn echt een bitch en dan ook nog alles verzamelen in een level etc. Speel het af en toe met 2 spelers en dan is het wel iets makkelijker om alles te verzamelen en die hidden cages te vinden.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Verwijderd

Erulezz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:16:
[...]

Het is geen makkelijk platinum. Sommige speed runs zijn echt een bitch en dan ook nog alles verzamelen in een level etc. Speel het af en toe met 2 spelers en dan is het wel iets makkelijker om alles te verzamelen en die hidden cages te vinden.
Zo iets gokte ik al. ;( Veel Rayman games beginnen belachelijk makkelijk maar worden al snel super moeilijk...

Ik kruip nu steeds dichter bij de Demon's Souls platinum. Zit nu in New Game Plus, brrrrr.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2012 17:34 ]

• Erulezz
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:33:
[...]

Zo iets gokte ik al. ;( Veel Rayman games beginnen belachelijk makkelijk maar worden al snel super moeilijk...

Ik kruip nu steeds dichter bij de Demon's Souls platinum. Zit nu in New Game Plus, brrrrr.
Maar dat maakt het wel erg leuk als je eenmaal de platinum binnen hoort komen. ;)
Nog ~ 3 levels en dan heb ik alle levels gehad, dan nog bij een paar alles verzamelen en dan komt die platinum wel dichtbij. :9

• Sinned123
Zoo Saw2 binnen gehaald.
Al met al redelijk makkelijk naar binnen geharkt.

Eventueel te ruil voor een andere makkelijke plat

• Frenkovic
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:53:
[...]
Goede gamer... hmmm, gezien je platinums ben je goed genoeg om een iets bovengemiddelde uitdaging aan te gaan ;) Ik kon ook niet wachten om 'm te bestellen! Ik ben ook blij dat ik daar niet langer mee gewacht heb. De time trails kunnen af en toe pittig zijn maar niets waar je uren mee bezig bent. Het is een mooie en zeer vermakelijke game waar ik graag net ff de extra mile voor ga om de platinum te halen.

Hij is overigens ongeveer 16 euro bij zavvi nu...

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-12 19:58
Ik ben nu in het bezit van Rocksmith. Ben bang dat platinum halen, voor mij, voorlopig nog niet haalbaar gaat zijn. :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Erulezz
Rayman Origins Platinum. :D :D

• Sinned123
CSI geplat.
Erg makkelijk met een guide, zonder guide zou hij een stuk moeilijker zijn.

Te ruil voor een andere easy plat.

Verwijderd

Zo dichtbij de Demon's Souls platinum maar toch zo ver weg. Ik moet nog 2 klote 'Pure Stones' hebben, maar 1tje dropped van een limited spawn en de ander heeft een drop chance van 0.5%, dacht ik. Boehoeeee ;(

Verder ga ik denk ik hierna verder met oude games die ik nog heb liggen, waarvan ik sommige niet eens uitgespeeld heb. En aan het einde van de maand heb ik het geld om UFC Undisputed 3 aan te schaffen, een game waar ik erg naar uit kijk. :)
Sly 1 platinum. Nu bezig met Sly 2. Leuke spellen (zeker als je in je achterhoofd houdt hoe oud ze zijn).

Die Sly minigames waren wel diep triest zeg, in 5 minuten 2 gouden, 2 zilveren en 4 bronzen trophies. :F

• Sinned123
LuPo schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:45:
Sly 1 platinum. Nu bezig met Sly 2. Leuke spellen (zeker als je in je achterhoofd houdt hoe oud ze zijn).

Die Sly minigames waren wel diep triest zeg, in 5 minuten 2 gouden, 2 zilveren en 4 bronzen trophies. :F
Sly1 was zeker leuk.
Sly2 had ik tot halverwege gespeeld en toen echt een paar maanden laten staan.
Om vervolgens maanden later 2e deel van sly2 en sly3 uit te spelen.
Vond het uiteindelijk helaas nog eentonig worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 14-02-2012 10:05 ]

Sinned123 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:03:
[...]

Sly1 was zeker leuk.
Sly2 had ik tot halverwege gespeeld en toen echt een paar maanden laten staan.
Om vervolgens maanden later 2e deel van sly2 en sly3 uit te spelen.
Vond het uiteindelijk helaas nog eentonig worden.
Ik moet zeggen dat ik net met Sly 2 ben begonnen. Dus het zou inderdaad best kunnen dat het eentonig wordt, dat moet ik nog ervaren. ;)

Net even Eyepet & Friends platinum gehaald. Moest nog 1 trophy die toen ik het spel speelde niet lukte. Paar maand in de kast gelegen en eigenlijk een beetje vergeten. :P

Dat was dus m'n 50ste platinum. :+

• onox
LuPo schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:04:
[...]

Ik moet zeggen dat ik net met Sly 2 ben begonnen. Dus het zou inderdaad best kunnen dat het eentonig wordt, dat moet ik nog ervaren. ;)

Net even Eyepet & Friends platinum gehaald. Moest nog 1 trophy die toen ik het spel speelde niet lukte. Paar maand in de kast gelegen en eigenlijk een beetje vergeten. :P

Dat was dus m'n 50ste platinum. :+
Gefeliciteerd! *O*

Verwijderd

Sly 1 is leuk ,vooral omdat het maar een uur of 8 duurt. Sly 2 en 3 duren beide een uur of 20 en zijn zo alle jezus saai en eentonig, wat haatte ik die games zeg. Werd er ongelukkig van. :P

• Sinned123
Ik was na sly1 vol lof en begreep niet waarom ik de hele serie had gemist in mijn ps2 tijdperk.
Als je een paar uur sly2 gespeeld hebt weet je waarom ;)

Zonder gekheid, er zijn zat recentere spellen die minder speelbaar zijn dan de sly serie.
En de serie is zeker beter dan bijv prince of persia trilogy.

Sinned123 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:45:
Zoo Saw2 binnen gehaald.
Al met al redelijk makkelijk naar binnen geharkt.

Eventueel te ruil voor een andere makkelijke plat
Ik wil wel ruilen voor Eyepet & Friends? :)

• Sinned123
Misschien wil bosluis hem met je ruilen ;)
Die heeft hem inmiddels of je moet csi willen hebben :p

Sinned123 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:56:
CSI heb ik helaas al gehad. ;)

• Bosluis
  • Niet online
Sinned123 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:56:
Ik ben er nog niet aan begonnen. Ik geef wel een seintje als ik klaar ben.

Verwijderd

Zo. Demon's Souls platina binnen. Wat een game zeg, pfff
Ik ben ook weer lekker bezig. Dit keer Virtua Tennis 4. Leuk spel! Ben ook wel benieuwd naar Top Spin 4 eigenlijk..
Ondertussen moet ik nog ff verder met de Sly's. Maar dit weekend werd m'n tijd toch even ingenomen door Virtua Tennis 4. :P

Verder nog wat games liggen die weg mogen: Eyepet&Friends, Carnival Island en Racket Sports.

Weer twee mijlpalen. Level 20 en de 3000 trophies gepasseerd.

Gamen -> d:)b
Studeren -> :w

Hehe. :+

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:47:
Weer twee mijlpalen. Level 20 en de 3000 trophies gepasseerd.

Gamen -> d:)b
Studeren -> :w

Hehe. :+
Nu nog een moeilijke game. :p
Pagina: 1 ... 24 ... 119 Laatste