Ga jij eerst is Trine, MW2, Prince of Persia, BC2, Dead Nation en DiRT2 platinum halen. Die heb ik al.. :p

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 07:20:
[...]

Ga jij eerst is Trine, MW2, Prince of Persia, BC2, Dead Nation en DiRT2 platinum halen. Die heb ik al.. :p
Maar die zijn zo saai ;-(

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 07:20:
[...]

Dus:
AllSeeyinEye schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:29:
* AllSeeyinEye is trots op zichzelf

Sacred 2 is platinum!!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Haha. Sterkte dan.. ;)
Ik vind dat juist leuke games!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Zoo vandaag tomb raider trilogy afgemaakt.
Heb ze nu alle 3 platinum.
Hij is eventueel beschikbaar als ruilwaar.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:44

reaL_G

G

moet dat ding toch maar ff weer aanslingeren, sta al 2 a 3 mnd op het zelfde level.

gelukkig ook trophies op de vita.

GiTS

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
Ik heb vorige week me eens goed aan borderlands gegeven... Leuk spel; platinum was ook do-able! Alleen van level 35 naar 50 kan lang duren. Is in een uurtje gepiept als je co-op gaat spelen met een paar level 50+. Dan vliegt je de XP om de oren!

Rocketbirds had ik nog alleen de offline co-op trophy voor nodig. Een vriend van me was zo vriendelijk om me daar even mee te helpen! *Plieng* ... nummer 38 en 39 dus binnen... Rocketbirds is trouwens ook een aanrader; ook voor die niet-hunters: een zeer leuk spel!

Nu begonnen aan saints row 3... Wordt een eitje ;)

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
Frenkovic schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:59:
Ik heb vorige week me eens goed aan borderlands gegeven... Leuk spel; platinum was ook do-able! Alleen van level 35 naar 50 kan lang duren. Is in een uurtje gepiept als je co-op gaat spelen met een paar level 50+. Dan vliegt je de XP om de oren!

Rocketbirds had ik nog alleen de offline co-op trophy voor nodig. Een vriend van me was zo vriendelijk om me daar even mee te helpen! *Plieng* ... nummer 38 en 39 dus binnen... Rocketbirds is trouwens ook een aanrader; ook voor die niet-hunters: een zeer leuk spel!

Nu begonnen aan saints row 3... Wordt een eitje ;)
Borderlands als plat goed te doen? Dat is mooi, want heb laatst de GOTY-versie gehaald bij Zavvi.
Ben zelf laatst een paar uurtjes bezig geweest met National Geographic Challenge. Leuke quiz-vragen waar ik een stuk meer van weet dan van bijv. Buzz The Ultimate Music Quiz. Dat spel had voornamelijk vragen over allemaal bands uit het verleden. Niet mijn sterkste punt. :P

Platinum is helaas niet te halen omdat er een trophy bugged is. Maar ik heb het spel gekocht voor wat vertier en leuke quiz-avonden met vrienden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 27-02-2012 14:41 ]

• Frenkovic
Stefandepefan schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Borderlands als plat goed te doen? Dat is mooi, want heb laatst de GOTY-versie gehaald bij Zavvi.
Hij is goed te doen maar er gaan wél de nodige uurtjes inzitten! Het blijft een RPG natuurlijk... Ik zou 'm de eerste keer gewoon lekker helemaal uitspelen en alle sidemissions doen die er zijn. Dan ben je een uurtje of 25 verder, level 35 en op driekwart schat ik. Om naar level 50 te levelen moet je 'm denk ik wel nog eens doorspelen of zoals ik online co-op gaan doen en de level 60'ers gewoon vijanden laten afslachten die mij over zouden breken als een tandenstoker waardoor je super veel XP krijgt per vijand (vergelijkbaar met het halen van 2 a 3 quests...)

Verwijderd

Frenkovic schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:43:
[...]

Hij is goed te doen maar er gaan wél de nodige uurtjes inzitten! Het blijft een RPG natuurlijk... Ik zou 'm de eerste keer gewoon lekker helemaal uitspelen en alle sidemissions doen die er zijn. Dan ben je een uurtje of 25 verder, level 35 en op driekwart schat ik. Om naar level 50 te levelen moet je 'm denk ik wel nog eens doorspelen of zoals ik online co-op gaan doen en de level 60'ers gewoon vijanden laten afslachten die mij over zouden breken als een tandenstoker waardoor je super veel XP krijgt per vijand (vergelijkbaar met het halen van 2 a 3 quests...)
In playthrough 2 naar level 50 is ongeveer 65% van de main/sidequests doen.. Als je het solo doet.

Paar dagen geleden UFC Undisputed 3 binnen gekregen, heerlijke game. Vanmiddag Dead Island aangeschaft om met vrienden te spelen, lijkt me best geinig. Verder nog een hoop games waar ik de platina nog van moet halen, maar ik raak zo snel verveeld als ik die games aanraak. :/
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:41:
[...]

Verder nog een hoop games waar ik de platina nog van moet halen, maar ik raak zo snel verveeld als ik die games aanraak. :/
Gamen doe je voor je plezier. Als jij geen plezier hebt in die games zou ik ze zeker niet gaan spelen. Ik heb zelf ook genoeg games waarvan ik de platinum/100% misschien wel zou kunnen halen maar waar ik geen plezier meer in had. Die heb ik gelijk weggedaan. O.a. Family Game Night 3, EA Sports Active 2, Bioshock (ja dit spel vind ik boring), Lead & Gold (slechte game), Gran Turismo 5 (was er op uitgekeken), WipeOut HD, Zen Pinball, Red Faction Guerrilla, Battlefield Bad Company (BC2 kwam toen uit) en Mirror's Edge (van die timeruns kreeg ik op een gegeven moment een zeer slecht humeur :+ ).

• Frenkovic
LuPo schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:48:
[...]

Ik heb zelf ook genoeg games waarvan ik de platinum/100% misschien wel zou kunnen halen maar waar ik geen plezier meer in had.

WipeOut HD
I dare you! :)

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Net mijn 11e platinum trophy binnen gehaald met het uitspelen van God of War 3 op Titan difficulty...damn dat was een pittige (maar leuke) uitdaging vooral het achterlijke moeilijke stukje aan het eind van het spel waar je tegelijk tegen die Cerberus spawner en Satyrs moet vechten. Dat was vereweg het moeilijkste stuk in het hele spel inclusief het laatste gevecht tegen Zeus (welke ik eigenlijks relatief makkelijk vond?). Straks maar eens proberen of ik nu genoeg oefening heb gehad om de challange levels van God of War 2 te halen. Dat is de laatste trophy die mij in de weg staat om voor alle God of War games (behalve de twee psp games, moet die collectie nog eens aanschaffen) een platinum trophy te hebben! >:)

edit: En het was blijkbaar genoeg oefening, net ook de challange levels van God of War 2 uitgespeeld en daarmee van alle 3 God of War games de platinum trophy behaald! Nu is het hoogtijd voor weer wat meer rustgeverende games O-) Gelukkig is Assassins Creed: Revelations onderweg, ben zeer benieuwd naar die game!

[ Voor 20% gewijzigd door Bad_Boy op 28-02-2012 16:40 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
Frenkovic schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:43:
Dank voor deze reply. Natuurlijk weet ik dat er uurtjes in gaan zitten, maar omdat ik niet zoveel aanschaf zal ik me de komende me in deze game kunnen storten (zodra hij binnen is). Tot die tijd probeer ik nog wat trophies bij NFS: Hot Pursuit te halen wat geen plat zal worden, maar waar ik nog wel boven de 50% van de trophies wil komen.

• Sinned123
Zojuist mijn eerste vita plat gehaald (motorstorm rc) game heeft een gedeelde trophy list met de ps3 versie dus 2 voor de prijs van 1 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 04-03-2012 23:32 ]

• Frenkovic
Sinned123 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 23:32:
Zojuist mijn eerste vita plat gehaald (motorstorm rc) game heeft een gedeelde trophy list met de ps3 versie dus 2 voor de prijs van 1 ;)
Hoe werkt dat precies? Heb je nu 2 trophy lists van 1 game met 2 plats? Vast niet toch...
Frenkovic schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Hoe werkt dat precies? Heb je nu 2 trophy lists van 1 game met 2 plats? Vast niet toch...
Je kunt de plat twee keer halen. Dus een trophy list voor PS Vita en een trophy list voor PS3.

• Frenkovic
LuPo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:54:
[...]

Je kunt de plat twee keer halen. Dus een trophy list voor PS Vita en een trophy list voor PS3.
Maar waarom dan 2 voor de prijs van 1? Kun je de game sowieso spelen op de ps3 als je de vita versie hebt?

Als ik de disc versie van rayman heb, kan ik dan een downloadcode voor de vita krijgen?

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Weet iemand hoe je die 2 goktrofeetjes van RDR haalt? Ik heb vandaag het gouden 100% game completion trofeetje gehaald en nog wat andere bronzen trofeetjes. Ik hoef alleen nog maar die 2 goktrofeetjes (poker en dice) te halen :/ voor de platina, maar ik snap echt helemaal niks van dat stomme poker spel :?

• Frenkovic
Of je er wat aan hebt weet ik niet...

High Roller
Win over 2000 chips in a hand of Poker.
There's a mission in the story called "Lucky in Love" where you play a game of poker. The buy in is big enough so that if you go all in and someone calls you the pot will be big enough to get the trophy. I highly recommend you attempt to get the trophy here. If you lose then you can always restart the mission. You need to go all in in the very beginning. You have 2 hands to get it so go all in both times. Normally they will call the second hand. Then just hope you get lucky.

No Dice
Complete a game of Liar's Dice without losing a single die.
The point of the game is to take your opponent's die by calling a bluff or making them incorrectly call you on a bluff. Liar's Dice can be found in many saloons throughout the game but the first one where you can play it is in Theif's Landing.

Go in the saloon and play the game. Try to go in and play when there's only one other player at the table. This will make it easier for you as you won't need to eliminate as many opponents. Bet the lowest amount you can bet as it will make the skill level of the other player significantly lower. There isn't much of a strategy you can go by to play this game as this game has a lot of luck involved. You need to guess how many of a certain number die is on the table total, not just what you think he has. Once you guess he can either call you out on a bluff or he could believe you. If he calls you out and you are in fact bluffing you lose a one of your die so don't make outrageous guesses. You can play at safe and guess smaller numbers as it will increase your chances of getting a correct guess. Don't call him out on a bluff on smaller numbers only numbers that you know seem hard to get such as 4 5's or something along those lines. As the game winds down and he loses more die it will be easier for you. Keep trying and in a few games you should have the trophy.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-12 22:32
Heeft iemand nog zin en tijd om even de coöp van f1 2011 te doen?

• onox
Hèhè... het is me gelukt. RDR platinum in da pocket! :) Poker trofeetje gehaald in Blackwater door alle mogelijke handen uit m'n hoofd te leren en uit te vissen hoe cheaten in RDR werkt.

• Sinned123
Frenkovic schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:12:
[...]

Maar waarom dan 2 voor de prijs van 1? Kun je de game sowieso spelen op de ps3 als je de vita versie hebt?

Als ik de disc versie van rayman heb, kan ik dan een downloadcode voor de vita krijgen?
Als je motorstorm rc koopt vita of ps3 dan krijg je de andere versie er gratis bij.
Bij het halen van trophy's vita of ps3 versie dan unlocken ze na het syncen ook bij de andere versie.

Je hoeft het spel dus maar 1x te spelen en kan op de andere console verder.

Verder zijn het 2 complete losse trophy list. Dus 2plats.

Hij is waarschijnlijk zeer binnenkort (vandaag of morgen) gratis in de usa store.

Begin trouwens zo snel mogelijk met de pitwall, anders maak je het jezelf onnodig moeilijk.

Zelf had ik 12,5uur speeltijd nodig voor de plat, moeilijkheid 3/10 ongeveer.
Is de halen in 8uur als je goed bent.

[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 05-03-2012 19:24 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Die pitwall inderdaad... Pfff
Ik heb vandaag eindelijk weer 3 challenges op mijn pitwall gevonden, moet er nu nog één. Dan kan ik daarna even mijn tijden aanscherpen om onder de 40minuten te komen. Daar wacht ik nu nog maar mee tot ik de pitwall heb gehad.

Het is wel een beetje vreemd dat er zo weinig challenges op verschijnen. Hij staat vooral vol met messages dat ik anderen heb verslagen, terwijl ik al dagen niet meer geraced heb omdat ik op challenges aan t wachten ben. Het schijnt wel dat de pitwall trophy ook te halen is door iemand uit je vriendenlijst jou een (eenvoudige/slechte tijd) challenge te laten sturen.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:41
Eindelijk Uncharted 3 platinum. Sommige chapters waren best lastig :X

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Sinned123
Nioz bekijk al je tijden en dan vooral waar je 2e of lager staat tussen je vrienden.
Zoek vervolgens je vriend via de pitwall op en zoek door zijn tijdenlijstje of je de map kan vinden.
Helaas staan daar niet alle mappen, een stuk of 10 per persoon.

Je kan mij ook eventueel toevoegen, maar ik zit al onder de 40min, waardoor het iets moeilijker voor je word.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Het valt me op dat er tegenwoordig al behoorlijk wat level 12 mensen zijn . Toen ik level 12 werd, wat ondertussen al meer dan een jaar geleden is, was het nog vrij uniek om dat level te hebben, maar tegenwoordig zijn er toch al redelijk veel die dat level bereikt hebben. Ik denk wel dat er net als mijzelf veel mensen zijn die lang op dat niveau blijven hangen.
Voor mij persoonlijk is de lol er ook wel een beetje vanaf gegaan, aangezien het aantal punten om nog meer te stijgen wel erg hoog is.
nioz schreef op maandag 05 maart 2012 @ 20:04:
Die pitwall inderdaad... Pfff
Ik heb vandaag eindelijk weer 3 challenges op mijn pitwall gevonden, moet er nu nog één. Dan kan ik daarna even mijn tijden aanscherpen om onder de 40minuten te komen. Daar wacht ik nu nog maar mee tot ik de pitwall heb gehad.

Het is wel een beetje vreemd dat er zo weinig challenges op verschijnen. Hij staat vooral vol met messages dat ik anderen heb verslagen, terwijl ik al dagen niet meer geraced heb omdat ik op challenges aan t wachten ben. Het schijnt wel dat de pitwall trophy ook te halen is door iemand uit je vriendenlijst jou een (eenvoudige/slechte tijd) challenge te laten sturen.
Ik heb de pitwall trophy gisteren vrij eenvoudig kunnen halen. Ik had er bij de laatste races wel al rekening mee gehouden door wat minder strakke tijden te rijden, zodat ik die nog kon verbeteren via de pitwall.
Als je geen challenges kunt vinden moet je op een challenge gaan staan en dan op driehoekje drukken. Je krijgt dan de rondetijden van de betreffende persoon te zien van verschillende banen. En dan kun je gewoon die lijst even afwerken en kijken welke tijden je nog kunt verbeteren. Als je al een betere tijd gehaald hebt kun je uiteraard die challenge niet meer doen.
Die 40 minuten trophy heb ik wat onderschat moet ik zeggen. Ik zat eerst op 40.50 en nu nog op 40.30, dus ik kom al in de buurt. Ik ga blijven proberen tot ik m heb! :)
Ik haal zelf de meeste tijdswinst bij de normale races en de 'haal x aantal auto's in' races.

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 06-03-2012 06:36 ]

PSN id: NL_SToRM

• Sinned123
Het is handiger om te zoeken per baan of je daar 4e of 5e staat oid.
En dan vervolgens de baan in omgekeerde volgorde te zoeken op de pitwall.
Dan kan je namelijk meerdere pitwall challenges vrij spelen op dezelfde baan.

Zeker als je laat begint met die challenges kan dat handig zijn.

40min halen is lastig, maar niet onmogelijk hoor.
Op races en inhalen is inderdaad veel meer te winnen dan op losse baantjes.
Ook op driften is veel te winnen,maar die vond ik zelf best wel lastig en minder leuk.

Ik stond trouwens 260e met 39:57 totaal, koploper heeft 33:50.......

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 06-03-2012 07:32 ]

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
onox schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:13:
Hèhè... het is me gelukt. RDR platinum in da pocket! :) Poker trofeetje gehaald in Blackwater door alle mogelijke handen uit m'n hoofd te leren en uit te vissen hoe cheaten in RDR werkt.
Congratz! Ik heb hem eindelijk ook bijna. Alleen nog paar missies voltooien, 1 safehouse en 2 strangers en dan ook platinum binnen :)

Gaat alleen niet erg hard nu sinds ik weer met Cisco certificeringen verder ga :|

PSN ID: Hanssuh

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Is het ook mogelijk om uit de top 50 gehaald te worden? Ik vind het halen van trophies niet "belangrijk" meer en nog belangrijker ik heb er geen tijd meer voor, sinds ik met een deeltijd HBO avond opleiding ben begonnen. Ik neem dus onnodig een plek in in de top 50, waar een ander die er meer waarde aan hecht en meer tijd voor heeft kan staan.

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

• SToRM666
Motorstorm RC is platinum! :D
Het viel eigenlijk nog best mee en het hielp ook wel dat ik nioz zijn tijden zag staan, daardoor haalde ik bij 1 baan zelfs in een klap 12+ seconden van mijn tijd.

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ThePrutser schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:31:
Is het ook mogelijk om uit de top 50 gehaald te worden? Ik vind het halen van trophies niet "belangrijk" meer en nog belangrijker ik heb er geen tijd meer voor, sinds ik met een deeltijd HBO avond opleiding ben begonnen. Ik neem dus onnodig een plek in in de top 50, waar een ander die er meer waarde aan hecht en meer tijd voor heeft kan staan.
Ik zal deze week wel weer eens een update doen. Volgens mij zijn er geen personen die zich gemeld hebben om in de top50 te komen. Als er een aanmelding is zal ik je verwijderen.

• hanssuh
Bosluis schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:56:
[...]
Ik zal deze week wel weer eens een update doen. Volgens mij zijn er geen personen die zich gemeld hebben om in de top50 te komen. Als er een aanmelding is zal ik je verwijderen.
Ik wel er anders binnenkort wel in :) Alleen nog wat meer gaan posten, want zie dat ik nog niet aan alle verwachtingen voldoe ;)

• Erulezz
Bosluis schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Ik wil er ook wel in, zal binnenkort mijn sig plaatsen.

Iemand nog op zoek naar een makkelijke plat?

Ik vond in m'n kastje ergens achter nog Hannah Montana. Super easy platje. :)

Ben ook in voor een ruil voor andere makkelijke plat.

[ Voor 18% gewijzigd door LuPo op 07-03-2012 12:45 ]

• onox
LuPo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:45:
Iemand nog op zoek naar een makkelijke plat?

Ik vond in m'n kastje ergens achter nog Hannah Montana. Super easy platje. :)

Ben ook in voor een ruil voor andere makkelijke plat.
Ik zit dat spel eens ff te bekijken op youtube... heb je dat spel serieus zelf lopen spelen of heeft je vriendin dat platje voor je gehaald? :p

• Sinned123
Hannah spelen gaat wel erg ver hoor.
Ik heb er ook een aantal waar ik niet trots op ben.

Maar cloudy with a change of meatballs was achteraf gezien best aardig.
Verder was vooral terminator erg slecht en csi ook matig.

Waar kan je tegenwoordig je profiel updaten.
Via playstation.com word ik omgeleid naar de nieuwe SEN site.

[ Voor 19% gewijzigd door Sinned123 op 07-03-2012 18:28 ]

onox schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:28:
[...]

Ik zit dat spel eens ff te bekijken op youtube... heb je dat spel serieus zelf lopen spelen of heeft je vriendin dat platje voor je gehaald? :p
Vriendin idd. :)

• SToRM666
Wel mooi dat als je Motorstorm RC op de Vita platinum haalt en m vervolgens op de PS3 opstart, dat je dan alle trophies nog eens krijgt. Twee keer platinum dus :D

• hanssuh
Sinds gisterenavond dan eindelijke RDR platinum :D binnenkort verder met Undead!

hanssuh schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:06:
Sinds gisterenavond dan eindelijke RDR platinum :D binnenkort verder met Undead!
Netjes! d:)b

Ik denk dat ik me minder ga richten op de platina en meer op lekker veel games spelen. Ik betrap me er nu op dat ik mezelf eigenlijk gewoon opleg om een spel platinum te halen terwijl ik me tijd eigenlijk wel beter kan besteden. Voor 1 platinum (bijv. RDR) kun je bijv wel 4 spellen SP uitspelen. Dan doe ik dat in het vervolg denk ik liever.

Speel nu Batman Arkham Asylum. Dat spel had ik echt eerder moeten spelen. _/-\o_ Arkham City ligt hier ook al op me te wachten. :)

• Sinned123
Batman:AA was voor mij toen de game van het jaar.
Echt een topgame.

• onox
LuPo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Voor 1 platinum (bijv. RDR) kun je bijv wel 4 spellen SP uitspelen. Dan doe ik dat in het vervolg denk ik liever.
Als je voor dezelfde hoeveelheid tijd maar 1 keer geld hoeft te spenderen i.p.v. 4 keer, dan doe ik liever dat :) Met RDR ook nog wel wat trofeetjes gehaald en tijd gestoken in o.a. de gratis DLC. Alleen die ambient challenges (master hunter, sharpshooter, survivalist) waren irritant :p

Undead doe ik later. Eerst even weer verder met LBP2 en Tomb Raider. (En af en toe wat grinden in GT5 ;))

[ Voor 19% gewijzigd door onox op 09-03-2012 12:58 ]

• nioz
LuPo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:29:
[...]

Netjes! d:)b

Ik denk dat ik me minder ga richten op de platina en meer op lekker veel games spelen. Ik betrap me er nu op dat ik mezelf eigenlijk gewoon opleg om een spel platinum te halen terwijl ik me tijd eigenlijk wel beter kan besteden. Voor 1 platinum (bijv. RDR) kun je bijv wel 4 spellen SP uitspelen. Dan doe ik dat in het vervolg denk ik liever.

Speel nu Batman Arkham Asylum. Dat spel had ik echt eerder moeten spelen. _/-\o_ Arkham City ligt hier ook al op me te wachten. :)
Ik ben niet zo trophy verslaafd (gelukkig ;) ), maar het irriteert me meestal wel dat ik sommige games heb 'uitgespeeld' en dat er dan maar 20% ofzo bij de Trophies staat, terwijl ik echt geen rusher ben die veel content overslaat. Maar precies wat jij zegt weerhoudt mij er vaak van om nog op trophy jacht te gaan: ik kan in diezelfde tijd ook van andere spellen genieten (ik moet de batmans ook nog een keer spelen :o ). Van mij zouden ze de trophies best wat minder werk mogen maken, maargoed ik snap dat het lastig te balanceren is met de prestige die er aan verbonden is. Motorstorm RC heeft wat dat betreft goede trophies naar mijn mening, die zeer gameplay/spel gerelateerd waren (gewoon racen dus), alhoewel de plat misschien iets te eenvoudig is... ? :)
Ik hoef in een playthrough echt geen 100% te kunnen halen, maar rond de 20% vind dan weer te weinig. Ik probeer het te negeren, maar het stoort me toch. Lijkt mij helemaal lastig als je wel een trophy hunter bent (geweest) :)

@onox: daar heb je wel een punt, maar het moet ook leuk blijven. Althans je speelt toch voor je plezier. Een lastige trophy die een uitdaging vormt is leuk, maar één die saai/veel werk/ of gewoon frustrerend is, geeft mij weinig voldoening na het behalen, ik voel me dan gewoon genept door de devs.

Ik ben nu bijvoorbeeld Uncharted golden Abyss op crushing aan het spelen, omdat ik het leuk vind als de gevechten wat lastiger zijn. Helaas merk ik in de gevechten niets van de hogere moeilijkheidsgraad. Het enige dat voor extra moeilijkheid zorgt zijn de chapters met bijv. Sully die snel doodgaat omdat de AI hem soms niet achter een muurtje laat schuilen, waardoor hij voor kogelmagneet speelt en ik opnieuw moet starten. Of een achtervolging waarbij je beschoten wordt en gewoon moet rennen. Het einde levend halen is hierbij meer een kwestie van geluk, dan skill, waardoor ik me er enkel aan irriteer. Gelukkig zijn deze chapter in de minderheid, maar toch....

[ Voor 22% gewijzigd door nioz op 09-03-2012 13:06 ]

onox schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:52:
[...]

Als je voor dezelfde hoeveelheid tijd maar 1 keer geld hoeft te spenderen i.p.v. 4 keer, dan doe ik liever dat :) Met RDR ook nog wel wat trofeetjes gehaald en tijd gestoken in o.a. de gratis DLC. Alleen die ambient challenges (master hunter, sharpshooter, survivalist) waren irritant :p

Undead doe ik later. Eerst even weer verder met LBP2 en Tomb Raider. (En af en toe wat grinden in GT5 ;))
Als je spellen sneller verkoopt heb je een hogere doorloop en kost het minder geld. Ik heb nu bijv. een stock van een stuk of 10 games liggen die ik nog moet spelen omdat ik alle spellen platina wil halen. Daardoor doe ik een stuk langer over 1 game en ligt er hier voor veel geld aan spellen (die ook nog eens minder waard worden). Dan kan ik dus of minder games kopen, of games sneller spelen en weer verkopen als ik ze 1 x uitgespeeld heb. Aangezien ik vaak spellen koop als ik een leuke aanbieding zie ga ik maar voor het laatste. De trophies worden dus bij mij wat minder belangrijk vanaf nu. :P

LBP2 vond ik zo leuk dat ik dat spel binnen no-time platinum had. Het ligt bij mij dus ook heel erg aan de game zelf.
nioz schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Ik ben niet zo trophy verslaafd (gelukkig ;) ), maar het irriteert me meestal wel dat ik sommige games heb 'uitgespeeld' en dat er dan maar 20% ofzo bij de Trophies staat, terwijl ik echt geen rusher ben die veel content overslaat. Maar precies wat jij zegt weerhoudt mij er vaak van om nog op trophy jacht te gaan: ik kan in diezelfde tijd ook van andere spellen genieten (ik moet de batmans ook nog een keer spelen :o ). Van mij zouden ze de trophies best wat minder werk mogen maken, maargoed ik snap dat het lastig te balanceren is met de prestige die er aan verbonden is. Motorstorm RC heeft wat dat betreft goede trophies naar mijn mening, die zeer gameplay/spel gerelateerd waren (gewoon racen dus), alhoewel de plat misschien iets te eenvoudig is... ? :)
Ik hoef in een playthrough echt geen 100% te kunnen halen, maar rond de 20% vind dan weer te weinig. Ik probeer het te negeren, maar het stoort me toch. Lijkt mij helemaal lastig als je wel een trophy hunter bent (geweest) :)
Het is inderdaad wel jammer dat je met een beetje opletten niet vaker 50-60% van de trophies kunt vergaren. Maar dat is ook erg afhankelijk van de game. Toch is er volgens mij ook wel een tendens dat er steeds meer games zijn die met 1 playthrough maar 20-30% van de trophies geven.

[ Voor 46% gewijzigd door LuPo op 09-03-2012 13:57 ]

• SToRM666
Helemaal mee eens nioz.
Ik vind ook dat een spel volledig uitspelen (met wat extra moeite) toch wel al 75% van de trophies zou moeten opleveren. Ik heb ook geen zin om een spel 2 keer te moeten uitspelen of saaie langdradige dingen ervoor te moeten doen. Als het goed te doen is zoals bij Dirt 2 of Motorstorm RC dan ga ik er ook wel voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 09-03-2012 13:56 ]

• Bad_Boy
SToRM666 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:56:
Helemaal mee eens nioz.
Ik vind ook dat een spel volledig uitspelen (met wat extra moeite) toch wel al 75% van de trophies zou moeten opleveren. Ik heb ook geen zin om een spel 2 keer te moeten uitspelen of saaie langdradige dingen ervoor te moeten doen. Als het goed te doen is zoals bij Dirt 2 of Motorstorm RC dan ga ik er ook wel voor :)
Daar sla je de spijker op zijn kop een spel 2 keer moeten doorspelen op bijvoorbeeld een hogere moeilijkheidsgraad vind ik niet zo erg. Maar als je van die trophies hebt die eingelijks als werk aanvullen omdat ze gewoon erg saai zijn en verder niets toevoegen dan begin ik er vaak ook niet aan. Vooral de verzameltrophies voor spul verzamelen waar je weinig tot niets voor terug krijgt is gewoon niet leuk...infamous 1 blastshards i`m looking at you! Of trophies voor een afgelegde afstand in een game die je nooit op een normale manier zou halen in een game zijn ook vrij absurd! Bijvoorbeeld in darksiders waar je een bepaalde afstand met je paard moet afleggen, waar je trouwens de game niet eens mee begint en ook nog niet eens overal bruikbaar is, deze trophy is eigenlijks alleen te halen doormiddel van je ps3 1 a 2 uur!!! aan te laten staan met een elastiek om je rechter tumbstick zodat je paard rondjes blijft rennen...serieus wie heeft dat verzonnen?

Wat dacht je van de 24-uur createn in LBP2. :/

• nioz
Ook wel ziek ja, alhoewel die ook wel weer te verdedigen is, aangezien levels maken nog wel enigzins nuttig is/een doel heeft (maar 24uur is wel echt te lang :o). Rondjes rennen op je paard daarentegen... :s

Ik ben trouwens best benieuwd naar wat de ergste trophy was die mensen hebben gehaald :)
Ik vond 1uur in de playground van motorstorm RC doorbrengen al saai :p

[ Voor 28% gewijzigd door nioz op 09-03-2012 15:21 ]

Verwijderd

Jullie moeten nodig kennis maken met de reeks Seriously in de Gears of War serie. Daar kan geen andere achievement/trophy tegenop. :)

Ik volg, als Xbox achievement zoeker, jullie topic omdat er geen variant is voor Xbox. Leuk om te lezen dat er enkele anderen zijn die ook voorde 100% gaan. Ook de discussie over wat nu gaaf is te platten en wat niet vind ik mooi om te volgen. Ik moet zeggen dat ik het gegrind niet doe (GoW bijvoorbeeld) en MP spul ook regelmatig skip (AC:R bijvoorbeeld op 88% maar ik heb geen behoefte om tot lvl 20 door te spelen). Spellen als Rayman:Origins doen het mijns inziens top. De completionist is blij dat hij beloond wordt voor alles vinden/op tijd halen en de skillbased cheevo's zijn gewoon prima te doen. Skyrim was ook een leuke lijst (40uur ong). Enige minpunt vond ik daarbij dat ik lang niet alles gedaan heb maar wel 1000GS heb >.>

Succes met de trophies! :)

/me runs back to the XBox :P

• nioz
Rayman Origins is inderdaad ook een spel met goede spel en skill gerelateerde trophies. Ik speel hem langzaam door met mijn vriendin. We halen overal alle roze poppetjes (of wat het ook zijn :P), maar ze heeft het er nu al over dat ze straks nog een keer alle medailles wil halen (voor 350 gele dingen per lvl) en alle bekers (voor de 'speedruns' binnen een bepaalde tijd). En ze is absoluut geen doorzetter, dus dat geeft al aan dat het gewoon leuke dingen zijn om te doen. De trophy daarvoor is gewoon een extra beloning :)

• Frenkovic
Pics or didn't happen...

• Sinned123
Volgens mij kan je als xbox-er bij heel veel van de discussies aansluiten.
Een hoop lijsten komen naadloos overeen.

• Bad_Boy
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:21:
Jullie moeten nodig kennis maken met de reeks Seriously in de Gears of War serie. Daar kan geen andere achievement/trophy tegenop. :)

Ik volg, als Xbox achievement zoeker, jullie topic omdat er geen variant is voor Xbox. Leuk om te lezen dat er enkele anderen zijn die ook voorde 100% gaan. Ook de discussie over wat nu gaaf is te platten en wat niet vind ik mooi om te volgen. Ik moet zeggen dat ik het gegrind niet doe (GoW bijvoorbeeld) en MP spul ook regelmatig skip (AC:R bijvoorbeeld op 88% maar ik heb geen behoefte om tot lvl 20 door te spelen). Spellen als Rayman:Origins doen het mijns inziens top. De completionist is blij dat hij beloond wordt voor alles vinden/op tijd halen en de skillbased cheevo's zijn gewoon prima te doen. Skyrim was ook een leuke lijst (40uur ong). Enige minpunt vond ik daarbij dat ik lang niet alles gedaan heb maar wel 1000GS heb >.>

Succes met de trophies! :)

* Bad_Boy runs back to the XBox :P
allemachtig die zijn inderdaad vrij extreem:

Seriously 2.0 (GoW 2)
Kill 100.000 enemies

Daar gaat echt veel tijd in zitten man, lees er net een berichtje onder van iemand die de game heeft uigespeeld + horde mode heeft gespeeld (waves van enemies lijkt me) + online heeft gespeeld en nog maar op 3000 kills zit....dan is 2 uurtjes je ps3 aanlatten staan echt peanuts :X

Trouwens ik bedenk me nog één: difficulty trophies die niet stapelen wat inhoude dat je een game 3 keer moet uitspelen op easy, medium en hard....

Maar ja neemt niet weg dat ik ook graag een "extra mile" doe voor wat trophies aangezien ik het toch vaak leuk vind om een game op 100% te halen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bad_Boy op 09-03-2012 16:33 ]

• onox
nioz schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:20:
Ik ben trouwens best benieuwd naar wat de ergste trophy was die mensen hebben gehaald :)
Ik vond 1uur in de playground van motorstorm RC doorbrengen al saai :p
Aantal trofeetjes van GT 5 bijvoorbeeld:

1) om de Vettel challenges te halen als onderdeel van een gouden trofeetje heb je eigenlijk een stuurtje nodig;
2) voor dat gouden trofeetje moet je ook nog eens je b-spec coureur 2x een 24-uurs race laten doen (of zelf doen als je daar zin in hebt :+);
3) je garage vullen met 1000 auto's: het kopen van elke auto duurt dankzij de animatie zeker wel op z'n minst 30 seconden;
4) een B-spec coureur 500 races laten rijden: met de snelste auto (X2010) op Tsukuba duurt 1 race ongeveer 2.5 minuut.

Reken maar uit hoeveel tijd dat kost :p

PS: al die trofeetjes moet ik nog halen 8)7

PS2: zijn hier nog mensen die LBP2 hebben? Ik zoek nog 3 mensen voor een trofeetje waarbij elk poppetje een ander moet grijpen met de grijphaak.

[ Voor 7% gewijzigd door onox op 09-03-2012 17:17 ]

• SToRM666
Velen hier zullen de Burnout Paradise stadium trophy nog wel kennen zeker? Ik heb die op den duur kunnen halen door met 8 of meer tweakers af te spreken om die te halen, anders was die nooit gelukt.
Zoveel moeite voor een bronzen trophy, terwijl de rest wel vrij goed te doen was.

SToRM666 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:53:
Velen hier zullen de Burnout Paradise stadium trophy nog wel kennen zeker? Ik heb die op den duur kunnen halen door met 8 of meer tweakers af te spreken om die te halen, anders was die nooit gelukt.
Zoveel moeite voor een bronzen trophy, terwijl de rest wel vrij goed te doen was.
Die kun je ook random halen hoor. Heb die gewoon gehaald doordat het een opdracht was tijdens een online event. Iedereen moest toen verzamelen in dat stadion. :)

Net als die van LBP2, die heb ik ook gewoon met onbekende mensen gehaald.

edit: ik kan je wel helpen hoor onox. Als je mij nog aan een paar co-op trophies van RDR helpt. :P

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 09-03-2012 21:39 ]

• Erulezz
Dit weekend Triple XP weekend bij Red Dead Redemption.. :) Als iemand wil boosten oid, PSN = Erulezz

• onox
LuPo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:35:
[...]

Die kun je ook random halen hoor. Heb die gewoon gehaald doordat het een opdracht was tijdens een online event. Iedereen moest toen verzamelen in dat stadion. :)

Net als die van LBP2, die heb ik ook gewoon met onbekende mensen gehaald.

edit: ik kan je wel helpen hoor onox. Als je mij nog aan een paar co-op trophies van RDR helpt. :P
Je kan proberen met onbekenden, maar die snappen meestal niet wat je precies wilt :p Heb jij trouwens Undead Nightmare? Dan kunnen we Smoke that Skinwagon trofeetje proberen te halen. Dat is volgens mij in de MP.

Edit: we zouden met Erulezz de Advanced Coop kunnen doen. Daar heb je toch wel 3 personen voor nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door onox op 09-03-2012 22:24 ]

• Erulezz
Klinkt goed. Moet voor Coop nog helft van de trophies dacht ik. Volgens mij is het wel ruim een jaar geleden dat ik RDR heb gespeeld :/

Verwijderd

Ik moet ook nog wat co-op trophies halen in RDR en ook de Undead Nightmare MP trophies, onder andere. Dus misschien mag ik ook mee doen? :)

• Erulezz
Tuurlijk. Met hoeveel mensen kan je die coop missies doen? Max 4 man toch?

• onox
Erulezz schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:37:
Tuurlijk. Met hoeveel mensen kan je die coop missies doen? Max 4 man toch?
4 jah.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:59:
Ik moet ook nog wat co-op trophies halen in RDR en ook de Undead Nightmare MP trophies, onder andere. Dus misschien mag ik ook mee doen? :)
Natuurlijk :) Als jullie een dag en tijd regelen, dan kan ik vast wel meedoen :)

[ Voor 46% gewijzigd door onox op 11-03-2012 00:25 ]

• SToRM666
LuPo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:35:
Dat kan ja, maar dan moest je veel mazzel hebben. Je moest sowieso met 8 zijn en daarbij moest iedereen meewerken om in dat stadion te gaan staan.

• hanssuh
onox schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:19:
Natuurlijk :) Als jullie een dag en tijd regelen, dan kan ik vast wel meedoen :)
Ik kan vanmiddag ook wel meedoen, moet ook nog de mp trophies van undead behalen

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12 13:10
Die stadion trophy is inderdaad lastig, er hoeft er maar 1 te zijn die het niet snapt en vergeet het maar, ik kreeg hem zelf toevallig, kwam in een potje, er begonnen er meteen een paar te roepen dat ik naar het stadion moest komen, dat heb ik gedaan en pling.

wat ik niet vind kunnen is dat je HW moet kopen om voor Burnout de platinum te krijgen, ik heb de camera moeten kopen en die staat verder maar stof te happen.

ik kan ook wel meehelpen met trophies voor LBP en RDR, ik kan vanavond niet maar de komende dag 's-avonds wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 12-03-2012 09:34 ]

PSN ID: Svennie-NL

Ik kan ook alleen 's avonds LBP2 en RDR. Lijkt me wel weer een keer leuk met wat tweakers. Tijdje geleden.. :)

• onox
LuPo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:09:
Ik kan ook alleen 's avonds LBP2 en RDR. Lijkt me wel weer een keer leuk met wat tweakers. Tijdje geleden.. :)
Wie kan er nog meer 's avonds vandaag? :)

• hanssuh
Denk dat ik vanavond ook wel even kan.

----------------

Heel even tijd gehad om online te kunnen gaan, toch nog gisteren trophy "smoke that skinwagon" meegepikt.
Vereiste persoonlijk wel nog wat oefening om tot aan wave 15 te komen, maar gelukkig had ik 3 medespelers die goed bleken te zijn.

Moet zeggen dat ik dit wel een van de leukere online modi vind binnen RDR!

[ Voor 81% gewijzigd door hanssuh op 13-03-2012 09:13 ]

• onox
Wie is er voor om over een uurtje RDR te gaan doen?
onox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:11:
Wie is er voor om over een uurtje RDR te gaan doen?
Goed plan. Ik ben nu nog op de universiteit maar ga zo naar huis. :)

Ben er denk ik wel rond kwart over 9 à half 10. ;)

• onox
LuPo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:22:
[...]

Goed plan. Ik ben nu nog op de universiteit maar ga zo naar huis. :)

Ben er denk ik wel rond kwart over 9 à half 10. ;)
Nais! Erulezz en Enahs1: doen jullie ook mee? :)

• hanssuh
Ben er ook zo bij :)

• onox
Super nais! Jouw hulp kunnen we wel gebruiken :)

Verwijderd

Oh, heb het gemist. Spijtig.

• onox
We waren nog bezig hoor :) Maar LuPo had Undead nog niet, dus we hebben coop gedaan.

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
yeah, eindelijk Final Fantasy XIII platinum!!!
zag trouwens dat de eerste trophies al ergens uit 2010 kwamen :P
Eindelijk kunnen we onze ID's weer updaten. :)

• Bosluis
  • Niet online
Ik wil morgen weer een update gaan doen. Werk allemaal je id even bij.

• hanssuh
Bij deze :) Volgens mij voldoe ik ondertussen ook aan de voorwaarden

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Hanssuh.png

De mijne ook maar dan:

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/zuperkiwi.png

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 19-03-2012 12:04 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Frenkovic
Ik heb 'm ook geupdate... net mijn 40ste platinum gehaald... Saints Row 3. Zonder teveel discussie op te laaien: So much more fun than GTAIV! It's all about the fun! Platinum in ongeveer 30-35 uur gehaald... Voor liefhebbers van sandbox gameplay een leuk spel en een relatief makkelijke platinum.

Nu begonnen aan God of War Collection vol 2... Morgen komt mijn vita binnen en dan gaan we eens kijken naar motorstorm RC en uncharted GA...

• Bosluis
  • Niet online
Ik zal Saints Row 3 ook eens gaan spelen. Van het weekend mijn 20e platinum gehaald, Saw 2. Op zich wel leuk spel.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend Skyrim weekend gehad bij me neef thuis. waren met 4 tv's en 4 ps3's bij elkaar gaan zitten en keihard rimmen :P .

1 iemand van ons heeft platinum gehaald. Ik zelf ben nog wel ff een weekje waarbij maar 2 uurtjes per dag ong gespeeld kan worden bezig.

Wel erg leuke platinum ;p

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Ricmaniac.png

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 19-03-2012 14:04 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

ricmaniac schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:25:
bij elkaar gaan zitten en keihard rimmen :P .
Uhhh, heh.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
En één keer per maand een lekkere Move sessie :+
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2010/07/sony-move.jpg

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Bosluis
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Theprutser en Waterfire zijn uit de lijst gehaald. Hanssuh is op de 49e plaats binnengekomen en dvdkiwi op de 29e plaats.

edit:
Ricmaniac ook toegevoegd. Hij komt op de 35e plek te staan. Zedonite is nu ook uit de lijst.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosluis op 20-03-2012 11:40 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bosluis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:57:
[afbeelding]

Theprutser en Waterfire zijn uit de lijst gehaald. Hanssuh is op de 49e plaats binnengekomen en dvdkiwi op de 29e plaats.

edit:
Ricmaniac ook toegevoegd. Hij komt op de 35e plek te staan. Zedonite is nu ook uit de lijst.
jeeej :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit weekend ga ik weer naar me neefje en gaan we samen verder skyrimmen. denk dat ik voor maandag wel Platinum heb :D (doordeweeks kan ik nu helaas niet spelen)

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Bosluis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:57:
[afbeelding]

edit:
Thanx! Happing Boosting/Boasting ;) all!!

(puur uit jaloezie. Ik heb de komende 3 jaar echt geen tijd om trophies te scoren ;w)

Jeej plaats 29 :)
Als ik portal2, ac brotherhood en dirt 3 ga spelen gaan de trophies verder omhoog, maar nu vermaak ik me nog tè veel met bf3 ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

ThePrutser schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:34:
[...]

(puur uit jaloezie. Ik heb de komende 3 jaar echt geen tijd om trophies te scoren ;w)
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Ik bedoel, als je 's avonds TV gaat kijken kun je toch ook een avondje inplannen om te gamen? Je gaat mij niet vertellen dat je de komende 3 jaar geen enkele avond vrij hebt.

I see. Avondstudie it is. Succes! ;)
Uit nieuwsgierigheid, heb je dan echt geen tijd meer om af en toe te gamen? :P

[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 21-03-2012 10:05 ]

• onox
Zojuist Undead Nightmare SP naar 100% gebracht :)
LuPo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:00:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Ik bedoel, als je 's avonds TV gaat kijken kun je toch ook een avondje inplannen om te gamen? Je gaat mij niet vertellen dat je de komende 3 jaar geen enkele avond vrij hebt.

Wie heeft hier nog tijd om mij naar wave 15 te helpen in Undead Overrun? :)

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

LuPo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:00:
[...]
offtopic:
Inderdaad, deeltijd studie HBO Bedrijfskundige Informatica, tegenwoordig Business IT & Management om precies te zijn. Dinsdag- en donderdagavond naar school van 18:30 tot 21:50. Dan heb ik maandagavond, woensdagavond en het weekend voor huiswerk. En geloof mij die tijd is hard nodig.

Daarnaast wil ik nog wel van mijn vriendin genieten en nog enige vorm van sport doen. Voordat ik begon aan de studie beoefende ik 3 sporten (volleybal, zaalvoetbal en golf). Dit is nu teruggeschroefd naar 1 avond volleybal per week (of training of wedstrijd, nooit beide) en zelfs daarvan heb ik nu al eens een avond moeten afzeggen.

Als ik vrije tijd heb breng ik die het liefst met mijn vriendin door en toe gegeven dan spelen we af en toe wel een spelletje. Mod nation racers of zij speelt Red Dead Redemption en zo af en toe wordt er (onopzettelijk) een trophy gehaald. Maar er echt even voor gaan zitten om trophies te halen is gewoon niet te doen.

"En vakanties dan?" hoor ik je denken :+ Dan komt mijn werkgever nog even om de hoek kijken: "wil je ook nog even bij blijven met je Microsoft certificeringen ajb?" |:( Gelukkig heb ik nog een voorsprong op mijn collega's, alleen duurt dat hooguit nog een jaartje ofzo.

Ik heb nu gekozen voor mijn carriere, ik ben een materialist en wil (nog ;)) meer gaan verdienen. Dan zal ik moeten investeren in mijn eigen ontwikkeling. HBO is mijn inziens een goede en onmisbare basis voor de door mij gestelde doelen (en verbeterde onderhandelingspositie).

Dus de enige trophies die ik de komende tijd wil halen zijn voldoendes voor tentamens en voor "beroepsproducten" en uiteindelijk de platinum trophy: Bachelor of Business Administration. Wel jammer dat er geen trophy geluidjes bij zitten en niet meetellen bij de PS3 trophies :+

De bereidheid om mezelf te ontwikkelen werpt nu al enigszins z'n vruchten af:
* binnenkort zelf uitgekozen nieuwe lease bak imho een zeer gave
* leuke salarisverhoging

Niet echt zaken die ik met PS3 Trophies kan bereiken })

• Svennie
Wat zijn de verschillen tussen Fallout Vegas en Skyrim? Ik wilde de GOTY halen van Fallout Vegas maar een collega wees me op dit spel, zou mooier zijn en een grotere wereld. Heb de review gelezen en het ziet er wel goed uit. Ik lees over problemen met de PS3 versie of zijn die ondertussen gepatched?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

probleme met PS3 versie zijn gewoon weg. ik had eerst last van lag als een gek. nu is die patch al even uit en sindsdien helemaal nergens last meer van. inmiddels 2 neefen van me ook Skyrim laten kopen en die hebben nu ook al bjina platinum trophy zonder problemen. Gewoon halen. ik vind hem zelf ook beter dan Fallout new vegas. fallout voelt imo te outdated aan.

• Svennie
ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 09:41:
probleme met PS3 versie zijn gewoon weg. ik had eerst last van lag als een gek. nu is die patch al even uit en sindsdien helemaal nergens last meer van. inmiddels 2 neefen van me ook Skyrim laten kopen en die hebben nu ook al bjina platinum trophy zonder problemen. Gewoon halen. ik vind hem zelf ook beter dan Fallout new vegas. fallout voelt imo te outdated aan.
het spel doet het gewoon goed, goed om te weten, dan moet ik nog kiezen tussen Fallout Vegas of Skyrim, heb me prima vermaakt met Fallout 3 maar Skyrim ziet er ook erg goed uit.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik vind skyrim leuker. maar dat is gewoon wat mijn eigen speelstijl is. hou meer van zwaaren en wat fantasy shit dan de style van fallout, voor mij zou de keuze erg duidelijk zijn maar het verschilt ook nu in prijs neem ik aan aangezien fallout new vegas al langer uit is

• Sinned123
Ik heb skyrim nooit gespeeld.
Maar wel oblivion en daggerfall.
Verder alle fallouts gespeeld.
De hele setting is totaal anders.
Skyrim zal ongetwijfeld groter en mooier zijn.

Ik kan me alleen beter verplaatsen in de wereld van fallout dan die van TES.
Fallout new vegas is trouwens een stuk beter dan fallout3 en lijkt ook meer op deel1 en 2 die beiden beduidend beter zijn en meer humor hebben.

Pagina: 1 ... 25 ... 119 Laatste