noteboeki schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:57:
Er zijn volgens mij flink wat collectables in deze game, kom in iedergeval allerlei verschillende tegen…
Heb er ook al behoorlijk wat gezien waar ik (nog) niet bij kon en heb er ongetwijfeld ook al flink wat gemist/niet gezien.
Ik ga gewoon lekker door en zie aan het einde wel hoe en wat, voorlopig vermaak ik me nog prima en persoonlijk bevalt me enig zoekwerk in een game altijd wel.
Hoezo moet je er 40x helemaal door dan, je hebt toch fast travel?
Uiteraard is er Fast Travel, maar dan nog, tis niet heel motiverend om met een guide naast je door alle werelden te moeten scannen, was begonnen met de book of the dead paginas, na 10 paginas ( uit de guide, had ze allemaal al ) was ik er redelijk klaar mee.
Dit ook omdat het spel gewoon tegen werkt, ondanks dat overal word gemeld dat je dus gewoon terug kan waar je ben geweest, is dit helaas niet altijd waar!
Dr zijn zo'n 140 collectables over 4 catagorien, dus je moet sowieso 4x alles doen ( of je moet het zien te combineren, maar das niet heel makkelijk )
Och, new game + bevalt me tot op heden prima, gewoon lekker spelen, primaire missies voltooien, misschien als ik me verveel een secundaire ertussen, en ik kan dan aan het einde altijd nog beslissen of ik alle collectables etc ga doen.
Trouwens, wat vind je van de stem van Death ? Ik vind persoonlijk dat ze deze wel wat beter hadden kunnen casten, vond de stem van War in deeltje 1 beter, stuk passender. Dat heb ik nu niet echt.
[
Voor 15% gewijzigd door
Fatal Mind op 28-08-2012 17:48
]