• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12 13:10
Ricmaniac schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:32:
ik vind skyrim leuker. maar dat is gewoon wat mijn eigen speelstijl is. hou meer van zwaaren en wat fantasy shit dan de style van fallout, voor mij zou de keuze erg duidelijk zijn maar het verschilt ook nu in prijs neem ik aan aangezien fallout new vegas al langer uit is
Fallout krijg je al voor 11E maar ik wil de ultimate edition natuurlijk en die krijg je voor 25E, Skyrim voor 17E dus de prijs (beiden op MP trouwens) maakt niet zo veel uit.

De grote vraag is of Skyrim (draken en zo) iets voor mij is, Fallout ken ik al.

PSN ID: Svennie-NL

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Svennie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Fallout krijg je al voor 11E maar ik wil de ultimate edition natuurlijk en die krijg je voor 25E, Skyrim voor 17E dus de prijs (beiden op MP trouwens) maakt niet zo veel uit.

ja alhoewel het surrealistisch is ..draken. is het wel heel realistisch gedaan vind ik :p het is echt een mooi spel. maargoed je moet dan bij jezelf denken wat je leuker lijkt. Maar laten we hier praten over trophy's en niet over spellen :$

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-12 22:32
Svennie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Waar haal je Skyrim voor 17€ :9~

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
hee chips let je ff niet op mis je een update, nou ja de volgende ronde dan maar...
Bovendien heb ik eigenlijk de laatste tijd relatief weinig achter de PS3 gezeten, ik vind momenteel het aanbod (voor mij persoonlijk dan) van leuke titels bijzonder mager moet ik zeggen.
Van de week the Darkness 2 gekocht en deze is wel aardig en voor nu vermaak ik me daar wel even mee.
Wellicht dat ik me ook nog wel eens aan Skyrim ga vergrijpen alhoewel ik me af vraag of dat wat voor me is, maar als je het niet probeert weet je het niet :)

Verwijderd

noteboeki schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:35:

Van de week the Darkness 2 gekocht en deze is wel aardig en voor nu vermaak ik me daar wel even mee.
Super makkelijke 1000GS/Platinum. En nog een gaaf spel ook als je van de comics of het sfeertje houdt (in mijn geval beide.)

Ben nu bezig met ME2 (incl alle DLC) maar man wat is dat moeilijk op Insanity. Heb al een paar keer echt meer dan 2 uur over 1 missie gedaan met tientallen deaths. Erger dan Halo op Legendary (vloeken in de kerk. :P). Na ME2 ga ik weer verder met ME3. Tenminste als er een update komt zodat je de MP niet hoeft te spelen. Of er DLC is. Daartussen in ga ik wat Tony Hawk Shred doen. Net op Zavvi voor weinig geld dat board apparaat gekocht. Ziet er wel geinig uit. Iemand ervaring er mee?
Als we het over moeilijke trophies hebben ;)
Ik vond het uitspelen van Killzone 2 op elite tot nu toe echt de meest pittige.
Heeft me erg veel tijd en erg veel frustratie gekost ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Svennie
giganielsie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:22:
[...]
Waar haal je Skyrim voor 17€ :9~
op marktplaats, bij ophalen 15E

ik denk dat ik voor Fallout NV ga, Fallout ken ik en vond ik fantastisch om te spelen, Skyrim weet ik pas als ik het speel.

@ricmaniac: maar ze hebben toch beiden trophies? :+
maar je hebt gelijk, back to trophies

Mijn moeilijkste platinum was LBP1 omdat je alle levels moest halen zonder dood te gaan (MW3 vanwege alle spec-ops was ook een lastige) .

EDIT LBP2 had LBP1 moeten zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 23-03-2012 09:14 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Svennie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:37:
[...]

op marktplaats, bij ophalen 15E

ik denk dat ik voor Fallout NV ga, Fallout ken ik en vond ik fantastisch om te spelen, Skyrim weet ik pas als ik het speel.

@ricmaniac: maar ze hebben toch beiden trophies? :+
maar je hebt gelijk, back to trophies

Mijn moeilijkste platinum was LBP2 omdat je alle levels moest halen zonder dood te gaan (MW3 vanwege alle spec-ops was ook een lastige) .
OMG LPB2 platinum? sick. heeft die niet van die multiplayer trophies zoals LPB1 dan? dat je eigen gemaakte wereld bijvoorbeeld 100 likes moet hebben

• Svennie
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:09:
[...]
OMG LPB2 platinum? sick. heeft die niet van die multiplayer trophies zoals LPB1 dan? dat je eigen gemaakte wereld bijvoorbeeld 100 likes moet hebben
oops, ik bedoel LBP1, maar inderdaad je moet 50 of 100 hartjes hebben, is vrij makkelijk, je zet in je level H4H, wat wil zeggen dat je voor elk hartje er 1 terug geeft en je zoekt op levels met H4H, als die zich netjes aan de afspraak houden gaat het best snel. Daarnaast heb ik in elk level van anderen ook "H4H pls" als commentaar erbij gezet. Alle levels halen zonder dood te gaan was lastiger.

Dat met die hartjes is ook het enige wat ik nog moet voor de platinum van LBP1.
Maar die moed heb ik al lange tijd geleden opgegeven haha ;)
Het uitspelen zonder doodgaan was inderdaad lastig, maar wel erg leuk!

Ik vond LBP1&2 zeker niet de moeilijkste spellen. Soms wel een beetje irritant. Had beide vrij snel platinum dacht ik (vooral deel 2).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

De moeilijkste die ik heb behaald was Halo Reach omdat ik zo dom was om hem solo uit te spelen op Legendary en ook niet bedacht dat je de weapon en skill based challenges op een makkelijkere stand kon halen. :P Er zijn moeilijkere spellen maar daar heb ik het steeds opgegeven. :P

De leukste was Batman: Arkham Asylum. Echt een top spel. Wat is jullie favoriete plat geweest? (Hmm, ik bedenk me dat Skyrim en Portal 2 ook bestaan. Hmmph.)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:36:
De moeilijkste die ik heb behaald was Halo Reach omdat ik zo dom was om hem solo uit te spelen op Legendary en ook niet bedacht dat je de weapon en skill based challenges op een makkelijkere stand kon halen. :P Er zijn moeilijkere spellen maar daar heb ik het steeds opgegeven. :P

De leukste was Batman: Arkham Asylum. Echt een top spel. Wat is jullie favoriete plat geweest? (Hmm, ik bedenk me dat Skyrim en Portal 2 ook bestaan. Hmmph.)
halo reach als in Xdoos >_> .. wtf post je hier dan haha XD

Mijn leukste platinum tot nu toe was toch echt borderlands denk ik. Vooral omdat ik dit bijna altijd met andere samen speelde.

waar ik nu mee bezig ben is skyrim. dat is natuurlijk een topper.
Dit weekend zou ik hem gaan halen maar heb nu maar 1 dag de tijd ipv 3. dus denk niet dat het hem wordt

• Svennie
Leukste: Fallout 3 en Burnout

Bij beiden had ik er geen moeite mee om de plat te halen, bij CoD bv wel, daar heb ik me echt ge-ergerd aan bepaalde Spec-ops missies, die heb ik alleen maar gehaald voor de plat.

• noteboeki
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:04:
[...]
Super makkelijke 1000GS/Platinum. En nog een gaaf spel ook als je van de comics of het sfeertje houdt (in mijn geval beide.)
Tot nog toe niet echt lastig nee, moet er voor de plat nog een keer door op de hoogste moeilijkheidgraad.
kijken hoe dat gaat tot nog toe bevalt hij me goed, tis niet het beste spel maar zeker ook niet het slechste wat ik ooit gespeeld heb.

Mijn meeste irritante/frusterende plats, GOW3 (koste me volgens mij een kromme hartklep) en idd de spec. ops van MW2, MW3 ga ik denk ik niet eens proberen.

Leukste voor mij de Uncharted reeks en Darksiders (kijk al uit naar deeltje twee van deze)
Darksiders moet ik enkel nog die dat je 170 kills moet maken op het Angelic Beast, maar daar zie ik een beetje tegenop haha ;)
GOW heb ik op Hard nog niet gedaan, misschien binnenkort eens een poging wagen.
Zo heb ik nog wel meer games waarbij ik nog maar enkele trophies moet maar geen zin heb in de frustratie...
Onder andere Arkham Asylum: de challenges halen... lastig!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben nu dan bezig met skyrim. overigens heb ik ook een paar waar ik nog weinig moet maar geen zin in heb zoals: Uncharted 2 op crushing. Infamous moet ik al heeeel lang gewoon met positiefe karma uitspelen en op hard in 1. maar vind het altijd dom om spelen meerdere malen te moeten spelen. op skyrim na dan (waar het overigens niet nodig is voor trophy's).

Blackops ook alleen nog een paar missies op veteran. Ik had die bug dat die op een gegeven moment de moeilijkheidsgraad veranderde naar hard ipv veteran :s dus nu heb ik het niet.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:27:
Darksiders moet ik enkel nog die dat je 170 kills moet maken op het Angelic Beast, maar daar zie ik een beetje tegenop haha ;)
Die leek mij ook moeilijk maar die had ik 1x gehaald (wel al nadat ik de game 2x had uitgespeeld, heh). Valt dus best mee.

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:09:
[...]

Die leek mij ook moeilijk maar die had ik 1x gehaald (wel al nadat ik de game 2x had uitgespeeld, heh). Valt dus best mee.
met een paar keer oefenen is hij inderdaad goed te doen, het helpt dat er direct voor deze "missie" een savenpunt zit ;) De beste tip die ik je kan geven is om je vooral niet te veel te richten op de grote wezens maar proberen zoveel mogelijk van die klein kleurige vleermuizen (?) te pakken te krijgen. En als je het nog niet ontdekt had (lijkt me stug) je kan ook met de r2 knop erg veel targets tegelijk selecteren!

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:33:
Ik ben nu dan bezig met skyrim. overigens heb ik ook een paar waar ik nog weinig moet maar geen zin in heb zoals: Uncharted 2 op crushing.
Oh man, die moet ik ook nog, daar zie ik zooooo tegenop. De gam zelf niet maar die eindbaas...die was op normal al irritant haha.

Ik ben nu bezig met Skyrim en Mass Effect 3, al moet ik zeggen dat ik niet zoveel zin meer heb in ME3 na het einde. Het voelt gewoon alsof je all games voor niets gespeeld hebt...

Skyrim is gaaf maar ik wil alles zien, en alles halen dus ik zit nu ergens rond de 400 uur game time.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-12 16:00
Ik zag ook op tegen de crushing van Uncharted 2 maar met deze "glitch" was het prima te doen ;) Ben er niet trots op maar na de Uncharted 3 op crushing heb ik er geen spijt van.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wheeler schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:13:
Ik zag ook op tegen de crushing van Uncharted 2 maar met deze "glitch" was het prima te doen ;) Ben er niet trots op maar na de Uncharted 3 op crushing heb ik er geen spijt van.
werkt die glitch nog steed?
Fuck iedereen ;p ik gebruik heb gewoon als die nog werkt ;p heb genoeg tijd in die game gestoken moet alleen crushing dus nog

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
YouTube: Uncharted 2: Chapter 26 Cheap method Final Boss Crushing Walkthrough 1/2

Ik heb deze manier gebruikt voor de eindbaas. Heb je tenminste nog het idee dat je er iets voor hebt gedaan ;)

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Bosluis schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:15:
YouTube: Uncharted 2: Chapter 26 Cheap method Final Boss Crushing Walkthrough 1/2

Ik heb deze manier gebruikt voor de eindbaas. Heb je tenminste nog het idee dat je er iets voor hebt gedaan ;)
Die methode heb ik ook gebruikt :) Op zich was crushing best wel te doen, geen glitches nodig gehad :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Omg die glitch werkt niet meer van uncharted :/ .. dan staat er bij: dit kun je pas inschakelen als je de game op het huidige niveau heb voltooid.

edit: Toch wel nu volgens mij. maarja zeker weten doe ik natuurlijk pas bij het einde.
Alleen volgens mij heeft die glitch dus geen effect op bosses.. want ik krijg die gast in die trein gewoon niet neer :/ en rest ging idd in 1 schot dood

[ Voor 45% gewijzigd door Ricmaniac op 26-03-2012 22:24 ]

• onox
Ricmaniac schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:53:
Omg die glitch werkt niet meer van uncharted :/ .. dan staat er bij: dit kun je pas inschakelen als je de game op het huidige niveau heb voltooid.

edit: Toch wel nu volgens mij. maarja zeker weten doe ik natuurlijk pas bij het einde.
Alleen volgens mij heeft die glitch dus geen effect op bosses.. want ik krijg die gast in die trein gewoon niet neer :/ en rest ging idd in 1 schot dood
Bedoel je die gast waarvan je z'n helm eraf kan schieten? :) Gewoon volhouden, op een gegeven moment zal het spel het opgeven. Aanhouder wint :Y)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

you were right. made it =p moest gewoon rustiger aan doen ipv mijn button bashing. nu bijna uncharted 2 platinum en dan ga k eindelijk maar is beginnen aan 3 die ik al vanaf kerst in huis heb (A)

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
Ik probeer ook meestal niet met een nieuw spel te beginnen met de instelling "die ene lastige trophy haal ik later nog wel". Dan heb je op een gegeven moment een hele stapel net-geen-platinums en altijd wat leukers te doen. Als je echt voor de platinum wil gaan dan gewoon eerst halen dan pas volgend spel. Zo heb je ook een stimulans om er voor te gaan. Dit klinkt natuurlijk dom voor de niet trophy hunters, maar als je ze wil hebben dan lijkt me dit een goede tactiek...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja precies dat heb ik ook XD
Maar ik heb het vooral bij games die je 2 keer moet uitspelen.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Ligt er aan, ik vind het nu juist wel leuk om de 2e playthrough uit te stellen zoals bij U3. Dan kan ik over een tijdje nog een keer genieten van die game. Bij andere games wel meer de drang om meteen voor de platinum te gaan.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:27:
daar had ik ook de nodige moeite mee....eerste een hele avond het proberen en bijna van frustratie mn controller gesloopt (serieus gedacht dat ik oud en langzamer/slechter begon te worden :p).
De volgende keer met gamen wilde ik het nog maar een poging geven en toen had ik hem meteen bij de eerste pogin gehaald (pffff ben dus toch nog niet oud ;) )?!?!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-10 18:24
Frenkovic schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:46:
Ik probeer ook meestal niet met een nieuw spel te beginnen met de instelling "die ene lastige trophy haal ik later nog wel". Dan heb je op een gegeven moment een hele stapel net-geen-platinums en altijd wat leukers te doen. Als je echt voor de platinum wil gaan dan gewoon eerst halen dan pas volgend spel. Zo heb je ook een stimulans om er voor te gaan. Dit klinkt natuurlijk dom voor de niet trophy hunters, maar als je ze wil hebben dan lijkt me dit een goede tactiek...
En dit probleem heb ik dus. Ik heb vaak twee targets met het spelen van spellen. De eerste is het 50% behalen van de trophies voordat ik verder ga met een nieuwe game (op enkele uitzonderingen na, denk aan Buzz & Singstar).

Maar de platinums is een lastige tweede opdracht. Voor een aantal games heb ik ze in de pocket, maar de stapel games waar ik nog steeds een aantal trophies wil halen voor de platinum groeit gestaag en ik kijk amper terug op die games om er echt werk van te maken. En daar lijkt voorlopig nog geen verandering in te komen omdat ik nog de 50% van Borderlands wil halen en daarna met Infamous 2 aan de slag wil. Maar daarna....

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Stefandepefan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:18:
[...]

En dit probleem heb ik dus. Ik heb vaak twee targets met het spelen van spellen. De eerste is het 50% behalen van de trophies voordat ik verder ga met een nieuwe game (op enkele uitzonderingen na, denk aan Buzz & Singstar).

Maar de platinums is een lastige tweede opdracht. Voor een aantal games heb ik ze in de pocket, maar de stapel games waar ik nog steeds een aantal trophies wil halen voor de platinum groeit gestaag en ik kijk amper terug op die games om er echt werk van te maken. En daar lijkt voorlopig nog geen verandering in te komen omdat ik nog de 50% van Borderlands wil halen en daarna met Infamous 2 aan de slag wil. Maar daarna....
Borderlands heb ik platinum. dit moet je gewoon echt doen met een man of 2/ 3 dan is het een stuk leuker en gemakkelijker om te halen. ik heb hem helemaal van begin tot eind gespeeld verspreid over 3 weekenden met me neefen. erg goed was dat

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yes eindelijk uncharted 2 crushing mode uitgespeeld :) die endboss was ziek moeilijk. Nu nog 10 mensen oprij dood maken met 1 klap dan platinum :D

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yeah platinum uncharted 2. nu kan ik eindelijk beginnen met uncharted 3 XD die ik al vanaf kerst hier heb

• onox
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:13:
Yes eindelijk uncharted 2 crushing mode uitgespeeld :) die endboss was ziek moeilijk. Nu nog 10 mensen oprij dood maken met 1 klap dan platinum :D
Heb je de eindbaas verslagen door aan dat plateautje te hangen? :) Het was een van de eerste levels die ik op crushing had uitgespeeld; toen ik maar geen trofee geluidje hoorde, begreep ik dat ik toch echt ook de overige levels op crushing moest uitspelen :+

[ Voor 22% gewijzigd door onox op 04-04-2012 03:38 ]

Verwijderd

De Xboxxer is terug. :P

@Frenkovic Dat is voor mij de enige manier om het te doen. Als ik iets anders ga doen dan kijk ik tegen de 'moeilijke' trophies op en begin ik er niet meer aan omdat ik de feeling van het spel niet meer heb. Maar soms ook dat ik iets doms doe waardoor ik de 100% mis. (zoals Deus Ex, vergeten een wapen te upgraden. Zou 75% van het spel opnieuw moeten spelen voor 1 achievement. Nou daar pas ik voor.)

ME2 net op 100% inclusief alle DLC. Heb het oorspronkelijk bij release uitgespeeld en opzij gezet. Nu de tweede playthrough op Insanity. Wel goed opgebouwd; in het begin zwaar moeilijk, als je wat upgrades en door geevolueerde powers hebt prima te doen. Op het einde kick je even, zonder moeite, twee Atlas Mechs hun kont. Fijn bevredigend gevoel als je commander Shephard een echte badass hebt gemaakt.

Ben toen verder gegaan met Joe Danger, moet nog 1 ster halen voor de 100%. Niet zo cool als Rayman Origins maar wel een geinige platformer. Zit nu te twijfelen of ik een tweede playthrough voor ME3 al ga doen. Wil eigenlijk wachten tot alle DLC uitgebracht is in de hoop dat je dan Galactic readiness kan verhogen zonder MP te doen maar misschien kan dat dan niet en doet er niemand meer MP. Vind het eigenlijk ronduit irritant als er MP trophies zijn. :( Andere opties zijn SSX, Alice: Madness Returns en Batman Arkham City afmaken. Gok dat ik ga snowboarden! :P

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

onox schreef op woensdag 04 april 2012 @ 03:33:
[...]

Heb je de eindbaas verslagen door aan dat plateautje te hangen? :) Het was een van de eerste levels die ik op crushing had uitgespeeld; toen ik maar geen trofee geluidje hoorde, begreep ik dat ik toch echt ook de overige levels op crushing moest uitspelen :+
nee ik heb het uiteindelijk echt gedaan op de manier zoals het eigenlijk hoort. gewoon dat hars schieten als hij er langs loopt. denk dat het een stuk of 18 tries waren :P

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Glitch voor UC2....
Als je doe nodig hebt gehad, vraag ik mij af of UC1 wel geplat hebt?

Die was echt veel moeilijker dan UC2

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Stefandepefan
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:
[...]
Borderlands heb ik platinum. dit moet je gewoon echt doen met een man of 2/ 3 dan is het een stuk leuker en gemakkelijker om te halen. ik heb hem helemaal van begin tot eind gespeeld verspreid over 3 weekenden met me neefen. erg goed was dat
Ben nu een poosje solo met deze game bezig (en zo nu en dan online met vreemden), maar het is geen lastige uitdaging om deze game plat te krijgen. Hoop dit weekend nog de laatste trophies binnen te vissen om hem plat te krijgen :)

En dan mag ik me storten op inFamous 2. Deel 1 was goed te doen qua trophies, dus ben benieuwd hoe makkelijk het in 2 gaat.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:41
Eindelijk 2000 trophies behaald. :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-12 16:00
Tip voor iedereen die makkelijke platinum wil halen: Walking Dead van Telltale games.

Je hoeft alleen maar spel te spelen en alle trophies komen een voor een voorbij. Aangezien het 5 episodes zijn die komende maanden uitgebracht worden kan je niet direct tot einde doorspelen. Overigens ook leuke game voor alle zombie/WD fans :)

Verwijderd

Even voor de trophy-hunters onder ons:
[PROTOTYPE 2] is ook easy platinum. Reken ongeveer 20 uur voor platinum trophy.

Ben zelf helemaal geen hunter, maar deze haal ik wel platinum. Heb eerste playtrough gehad op Normal. Moet nu nog maar 2 trophies hebben voor platinum waarvoor een tweede playthrough nodig is op Hard.
Maar zeker een aanrader!
Het is hier rustig de laatste tijd. Heb zelf weinig vrije tijd at the moment. En als ik dan vrije tijd heb dan kijk ik meestal een filmpje. Komende zomer komt er ook weinig van vrees ik met het EK, OS en TdF. :9

• Sinned123
Zelf nauwelijks tijd om te spelen.
Had daarom een vita gekocht, zodat ik af en toe een kwartiertje op de bank kon spelen.
Maarja het aanbod valt nog tegen helaas.

• Stefandepefan
Ik ben nu bezig met inFamous 2, maar heb laatst eindelijk de platinum gehaald van Borderlands en daarmee mijn zesde platinum binnengehengeld. Persoonlijk wat ik er mooi aan vond dat de score hiermee ook op 1050 kwam (maar met inFamous 2 ben ik er al weer verder overheen). Moet wel bekennen dat ik gelijk ben begonnen met het verzamelen van shards en andere ongein om de trophies te scoren en nog niet ver ben met het verhaal. Vind het ook veels te leuk om te klimmen en op zoek te gaan die extra's. :) Denk dat inFamous 2 ook mijn zevende platinum trophie zal worden :D

• noteboeki
Infamous 2 is prima te doen, Tov 1 zelfs iets eenvoudiger qua einbaas en met de collectables.
Je kan een upgrade krijgen waardoor je ook blast shards ziet die verder weg zijn, dus zou er in het begin niet al te veel tijd aan besteden en alleen degene pakken die op de pad komen..

In 1 ben ik echt systematisch door alle wijken gegaan om alles shards te vind, wat een K-klus was dat. Gelukkig dus in deeltje twee beter voor elkaar.

[ Voor 23% gewijzigd door noteboeki op 06-05-2012 11:15 . Reden: Spellen verkocht ]

• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik betaalde mijn aankopen altijd met Mastercard, nu heb ik een nieuwe Mastercard gekregen met
een ander nummer. Deze wordt nu niet herkend door de PS3. Hoe kan ik de nieuwe gegevens van de kaart invoeren op de PS3, Het oude nummer is zeg maar op geslagen, en ik weet niet hoe je dat kan veranderen in het nieuwe nummer. Alvast bedankt voor de reakties.

• noteboeki
Iemand hier die Red Faction: Armageddon speelt en de throphy All For One, One For All nog moet halen?

edit: throphy al binnen en bijna platina :)

[ Voor 21% gewijzigd door noteboeki op 14-05-2012 08:23 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren Prototype 2 platinum gehaald, niet al te moeilijk, maar wel erg leuk. Game blijft ook na eerste keer uitspelen erg leuk.

• noteboeki
Is prototype 2 een stuk beter dan de eerste?
Heb 1 er redelijk snel uitgeknikkerd, vond er niet veel aan en grafisch ook niet echt boeiend.

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:48:
Is prototype 2 een stuk beter dan de eerste?
Heb 1 er redelijk snel uitgeknikkerd, vond er niet veel aan en grafisch ook niet echt boeiend.
Op elk denkbaar front een betere game als deeltje 1, waar ik voor deel 1 een hoop moeite heb moeten doen om hem uit te spelen had ik daar hier geen last van. Erg fijn spelen,

• noteboeki
OK, thanks.
Ga hem denk ik maar eens proberen dan, is toch weinig anders interessants om te spelen op het moment.
Kijken of die al ergens voor een zacht prijsje op te pikken is :)

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Laatste tijd (tussen cursussen door) nog wat trophies kunnen scoren. Gisteren 100% behaald in Ricochet HD :) . Was toch stuk moeilijker dan ik dacht, zitten enkele vervelende trophies tussen :X

PSN ID: Hanssuh

• Fatal Mind
  • Niet online
Net klaar met Max Payne 3, geweldige game, droogkloten humor, veel dood en verderf etc etc, maar voor de trophies hoef je het niet te doen. Na 1x uitspelen 16%

Verwijderd

Fatal Mind schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:57:
Net klaar met Max Payne 3, geweldige game, droogkloten humor, veel dood en verderf etc etc, maar voor de trophies hoef je het niet te doen. Na 1x uitspelen 16%
5 playthroughs + mp nodig voor de volle mep. Behalve als difficulty achievements stacken dan is het maar 3 playthroughs. :P (New York Minute op Hardcore nadat je de SP op hard hebt gedaan. Daarna op Old School normale campaign doen.) Als het niet stackt doe ik het niet.

• noteboeki
2x een game uitspelen heb ik geen enkele moeite mee, mits het natuurlijk leuk en boeiend blijft.
Maar 5x voor de platina is natuurlijk van de zotte en zal je niet snel voor je plezier doen lijkt me, de leukigheid
zal er dan wel een beetje af zijn 8)7

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mensen hier die Dragons Dogma gaan spelen? die game lijkt me echt zoo vet. alleen er is weinig reclame voor gemaakt imo en dus te weinig mensen weten ervan af denk ik. Heb echt zin om die game te platinummen

Zilveren trophy: Gladiator- ontdek de tombe in het Colloseum (AC Brotherhood)
Niet bijzonder, maar het is mijn duizendste; kleine mijlpaal :)

• onox
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 03:59:
ME2 net op 100% inclusief alle DLC. Heb het oorspronkelijk bij release uitgespeeld en opzij gezet. Nu de tweede playthrough op Insanity. Wel goed opgebouwd; in het begin zwaar moeilijk, als je wat upgrades en door geevolueerde powers hebt prima te doen. Op het einde kick je even, zonder moeite, twee Atlas Mechs hun kont. Fijn bevredigend gevoel als je commander Shephard een echte badass hebt gemaakt.
Als je voor de 2e playthrough gaat: verlies je dan al je armor en power stats? En hoe zit het met je paragon/renegade punten?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Platinum trophy Skyrim is binnen :)

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:47:
Platinum trophy Skyrim is binnen :)
Haha ik heb die vorige week gehaald. Ik heb er op de PC en PS3 denk ik wel erverns in de 500 uur inzitten.

vorige week ook nog two worlds II behaald, moest nog een aantal trophies wegwerken.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:54:
[...]

Haha ik heb die vorige week gehaald. Ik heb er op de PC en PS3 denk ik wel erverns in de 500 uur inzitten.

vorige week ook nog two worlds II behaald, moest nog een aantal trophies wegwerken.
500 uur O_O, ik zit op de 140 na me platinum. Ik ben er nu wel heel even klaar mee :P Ga weer spelen als Dawnguard eind deze maand komt

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:27:
[...]

500 uur O_O, ik zit op de 140 na me platinum. Ik ben er nu wel heel even klaar mee :P Ga weer spelen als Dawnguard eind deze maand komt
Ja 500 uur =P. Ik was niet echt actief aan het trophy hunten. Ik speel alle Bethesda spellen op die manier. Lekker met geduld.

Nu bezig met FF XIII-2 en Rayman origins. Ik moet zeggen ik ben positief verrast door FF XIII-2. Erg vermakelijk tot nu toe. Lijkt ook op een makkelijke platinum.

Dat kan ik van Rayman niet zeggen. Mijn god wat wordt at moeilijk =x.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 12:43 . Reden: typo's ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:54:
[...]

Ja 500 uur =P. Ik was niet echt actief aan het trophy hunten. Ik speel alle Bethesda spellen op die manier. Lekker met geduld.

Nu bezig met FF XIII-2 en Rayman origins. Ik moet zeggen ik ben positief verrast door FF XIII-2. Erg vermakelijk tot nu toe. Lijkt ook op een makkelijke platinum.

Dat kan ik van Rayman niet zeggen. Mijn god wat wordt at moeilijk =x.
makkelijke platinum ja? want FFXIII is echt zo fucked up vind ik om platinum te halen :/ eigenlijk alleen om de trophy dat je alle wapens en assessories gedragen moet hebben :/

FF XIII was inderdaad een lange weg om al die wapens te krijgen.
Heb die grote mammoet (mark 65?) meer dan 150 keer verslagen denk ik om die trapezohedron een aantal keer te krijgen.
En dat allemaal voor een trophy :P

FF XIII-2 moet ik nog aan beginnen, hoop toch dat die wat makkelijker is ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2012 20:51 ]

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:50:
FF XIII was inderdaad een lange weg om al die wapens te krijgen.
Heb die grote mammoet (mark 65?) meer dan 150 keer verslagen denk ik om die trapezohedron een aantal keer te krijgen.
En dat allemaal voor een trophy :P

FF XIII-2 moet ik nog aan beginnen, hoop toch dat die wat makkelijker is ;)
XIII-2 platinum is te halen in een uurtje of 30.
Dat is beter dan de 130 die ik, met erg veel plezier overigens, in XIII heb gestoken :)

AC Brotherhood wordt voor mij in tegenstelling tot AC 2 geen platinum.
Want: online AC???
Arkham City ben ik nu mee bezig, maar bij Asylum haalde ik niet alle challenges, dus we gaan het zien.
Misschien krijg ik het wel te pakken, dan geef ik de challenges nog een kans.

[ Voor 61% gewijzigd door Superkiwi op 09-07-2012 00:46 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:43:
Dat is beter dan de 130 die ik, met erg veel plezier overigens, in XIII heb gestoken :)

AC Brotherhood wordt voor mij in tegenstelling tot AC 2 geen platinum.
Want: online AC???
Arkham City ben ik nu mee bezig, maar bij Asylum haalde ik niet alle challenges, dus we gaan het zien.
Misschien krijg ik het wel te pakken, dan geef ik de challenges nog een kans.
Ik heb FF XIII ook met veel plezier gespeeld. Ondanks de lineaire lay-out van de game.

Arkham City moet ik ook nog afmaken maar ik vind die challenge rooms zo irritant om te doen. Ik heb die van Arkham Asylum wel dus ik zal deze ook wel halen.

Ja die online trophies in sommige games zijn verschrikkelijk. Vooral omdat er ZO veel online MP games zijn tegenwoordig dat meer dan de helft een kerkhof is. Voordat je dan überhaupt een game hebt ben je een halve dag verder.

• segascope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-02-2021
Nog een aantal posts maken om in de lijst te komen. Zou meteen nr3 worden. :P

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist dead nation platinum behaald, leuk spel en de trophies zijn prima te doen

39

• Fatal Mind
  • Niet online
Whehe, zojuist m'n draagbaar ID maar eens geupdate, scheelt weer een tikkie....

• Fatal Mind
  • Niet online
Gisteren begonnen met Metal Gear Solid 4 opnieuw te spelen na de update ( dus met trophies etc ) moet eerlijk zeggen dat ik me aan sommige dingen nog net zo hard erger als toen ik hem voor 't eerst speelde in 2009.

Dat doodgaan, pff iets met overdreven irriterend, controls zijn redelijk moeilijk en het feit dat de trophies onmogelijk zijn om te halen, las een guide op internet waarin stond dat je hem minimaal 8x moet doorspelen om platinum te halen, waanzin.

• noteboeki
Goede herinneringen aan Metal Gear Solid.
Erg mee vermaakt maar trekt me niet echt om daar nu nog eens maar dan met throphy's mee aan de slag te gaan.

De PS3 heeft hier enkele maanden volledig stil gestaan door vakantie en gebrek aan leuke titels.
Heb afgelopen weekend Darksiders II binnen gekregen, na enorm genoten te hebben van deeltje 1 moest en zou ik deze hebben.
Hier ga ik me wel weer een poosje mee vermaken :)

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:05:
Goede herinneringen aan Metal Gear Solid.
Erg mee vermaakt maar trekt me niet echt om daar nu nog eens maar dan met throphy's mee aan de slag te gaan.

De PS3 heeft hier enkele maanden volledig stil gestaan door vakantie en gebrek aan leuke titels.
Heb afgelopen weekend Darksiders II binnen gekregen, na enorm genoten te hebben van deeltje 1 moest en zou ik deze hebben.
Hier ga ik me wel weer een poosje mee vermaken :)
Al binnen ? mag ik vragen waar je besteld heb aangezien de release morgen pas is als goed is ?

• noteboeki
Is nu overal gewoon te verkrijgen (dacht dat de releasedatum de 17de was), had hem ook vrijdag al binnen.
en in pre-order staan bij Gamedumper.nl (was het voordeligste)
Wel ff geleden dat mn handen zo jeukte om aan een game te beginnen, hopenlijk vanavond even tijd :9

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 16:50
Bijna Dark souls en Demon's Souls platinum <3 heerlijk makkelijk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Fatal Mind
  • Niet online
Moet zeggen dat ik MGS dus weer uit de PS3 haal, ik word schijt ziek van die game...

Gebrek aan correcte savepoints enzo, uren zitten spelen, ga ik dood, heb er genoeg van, doe exit saved ie niet, kan ik weer opnieuw beginnen.

* zet klotespel weer terug in kast...

• Sinned123
lanerios schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:19:
Bijna Dark souls en Demon's Souls platinum <3 heerlijk makkelijk
heerlijk makkelijk?
Gebruik je exploit?

• corset
Niet echt :) gewoon veel veel veel spelen en doodgaan. Ik heb de 1e 2 runs gedaan om het spel te leren, en run nu voor completion

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sinned123
De normale manier dus :D
als je eenmaal weet wat de bedoeling is en waar de ventjes je kunnen stabben, is het spel inderdaad niet zo moeilijk meer.

• corset
Nou, Bed of Chaos, de 2 archers bij Anor Londo. En Demon's Souls Flameluker blijven klote situaties ><

• noteboeki
Gisteren een start gemaakt met Darksiders II, speelt weer als vanouds erg lekker.
Is voor mij echt weer zo een spel waar je helemaal ingezogen word en van begin tot eind gewoon (als een hele goede film) enorm boeit en waarbij je het besef van tijd om je heen volledig kwijt raakt... :O

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
Ik zit ondertussen al weer op 43 plats... Weinig gespeeld de laatste maanden, maar ik zie dat ik sinds mijn laatste update een paar maanden terug Saints row 3, God of War: COO en 2 maal sound shapes platinum heb.

Nu bezig met no more heroes. Vind ik echt een gaaf spel en een must om in mijn platinum collectie te hebben. Gaat ook wel lukken. 3 playthroughs achter de rug. Nu nog even de score attack en binnen een uurtje of 4 heb ik 'm platinum! Dan eens aan skyrim beginnen denk ik...

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:00:
Gisteren een start gemaakt met Darksiders II, speelt weer als vanouds erg lekker.
Is voor mij echt weer zo een spel waar je helemaal ingezogen word en van begin tot eind gewoon (als een hele goede film) enorm boeit en waarbij je het besef van tijd om je heen volledig kwijt raakt... :O
Vandaag ook binnen gekregen, sindsdien zijn m'n andere '' taken '' soort van op achtergrond gekomen...

Erg verslavend weer.

• noteboeki
Fatal Mind schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:17:[...]
Vandaag ook binnen gekregen, sindsdien zijn m'n andere '' taken '' soort van op achtergrond gekomen...

Erg verslavend weer.
Dat heb je snel voor elkaar.
Deze game kost me weer flink wat nachtrust en zit al een paar dagen als een zombie op mn werk..
Ben maar gelijk op Apocalyptic begonnen aangezien ik niet te snel klaar wil zijn, ga ook in deze playthrough als het ff kan geen guide gebruiken.

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:34:
[...]

Dat heb je snel voor elkaar.
Deze game kost me weer flink wat nachtrust en zit al een paar dagen als een zombie op mn werk..
Ben maar gelijk op Apocalyptic begonnen aangezien ik niet te snel klaar wil zijn, ga ook in deze playthrough als het ff kan geen guide gebruiken.
Begin het einde te naderen heb ik zo'n flauw vermoeden. En dan gaan we gewoon weer overnieuw beginnen met een guide ofzoiets.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren Linger in Shadows gekocht () voor 1,50. Dát zijn pas easy trophies..half uurtje.

http://www.joystiq.com/20...-guide-linger-in-shadows/

• noteboeki
Fatal Mind schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:39:
[...]

Begin het einde te naderen heb ik zo'n flauw vermoeden. En dan gaan we gewoon weer overnieuw beginnen met een guide ofzoiets.
Dat gaat erg rap dan.
Ik heb niet het idee dat ik het einde al snel ga zien, heb dr nu zo een 12 uurtjes in zitten.
De battles beginnen zo nu en dan ook wel wat pittiger te worden en heb zo een idee dat er nog behoorlijk
wat zoekwerk gedaan zal moeten worden om deze game weer te platten...
Absoluut geen moeite om nog een playthrough te doen, vind het weer een heerlijke game om te spelen.
Exorcist schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:06:
Gisteren Linger in Shadows gekocht () voor 1,50. Dát zijn pas easy trophies..half uurtje.

http://www.joystiq.com/20...-guide-linger-in-shadows/
Bedankt voor de tip. Voor 1,50 en een half uurtje-uurtje flink wat nieuwe trophies. :)

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

Dat gaat erg rap dan.
Ik heb niet het idee dat ik het einde al snel ga zien, heb dr nu zo een 12 uurtjes in zitten.
De battles beginnen zo nu en dan ook wel wat pittiger te worden en heb zo een idee dat er nog behoorlijk
wat zoekwerk gedaan zal moeten worden om deze game weer te platten...
Absoluut geen moeite om nog een playthrough te doen, vind het weer een heerlijke game om te spelen.
Duidelijk, heb er zelf dan zo'n 24 uur inzitten, als je eenmaal bepaalde secundairy weapons heb dan word het een stuk makkelijker.
spoiler:
arachnid fangs

Ben nu zelf bezig met het verzamelen van
spoiler:
tuinkabouters ( gnomes )
Als dat klaar is gaat ik er een eind aan brijen, en dan dan met New Game plus ( als goed is is dat er ) nog maar eens spelen voor de resterende trophies misschien.

• noteboeki
Ik heb tot nog toe de wapens en armour van de meegeleverd code "angel of death pack" gebruikt, dit heeft me aardig geholpen maar begint nu een beetje tekort te komen.
Dit gaat nu dus meer tactiek vragen in sommige battles, wat op zich ook wel weer leuk is omdat het wat uitdagender is..

Ik ben nu bezig om mn
spoiler: title
bezeten wapens te voeden met allerhande wapens en armour en zo te upgraden, het ziet er naar uit dat dit na flink wat voeden nu zn vruchten begint af te werpen.

De throphy's vliegen je trouwens niet erg om de oren, hoeveel van het totaal aantal heb je nu je zo een beetje aan het einde vd game bent?

Kan me van deeltje 1 herinneren dat ik nog aardig wat uurtjes in de tweede playthrough heb moeten steken voor de platina.

• Fatal Mind
  • Niet online
'k zit nu op de 52% maar dr komen sowieso nog een zilveren, en een goude aan voor het uitspelen als ik het zo bekijk..

Oke, uitgespeeld, ben gestopt op 67%,

* Start New game plus.

[ Voor 22% gewijzigd door Fatal Mind op 27-08-2012 15:12 ]

• noteboeki
OK heb je snel voor elkaar, das best netjes (valt niet tegen in ieder geval)
Ben je op normal begonnen en nu game+ dan op Apocalyptic?

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:11:
OK heb je snel voor elkaar, das best netjes (valt niet tegen in ieder geval)
Ben je op normal begonnen en nu game+ dan op Apocalyptic?
Mwah, was zo'n 24 uur, ben nog niet begonnen met new game plus uiteindelijk, eerst alle side quests even afmaken ( duurt nog wel ff )

En dan speel ik em ff vlot door op Apocalyptic,

Zucht, begonnen met de Cruciable ( ofzoiets ) met een bijzondere hoop gemak bij ronde 43 gekomen, loopt me ps3 weer vast... zo vermoeiend dit...

Edit: uiteindelijk blijkt het niet uit te maken, had em toch nog nog niet kunnen uitspelen.

Edit: besloten dat de collectibels me geen reet meer uitmaken, simpelweg geen zin om weer heel die game 40x door te moeten reizen om een paar dingetjes te vinden.

Ga gewoon overnieuw beginnen met new game plus zodat ik op apocalyptic kan spelen en de cruciable kan uitspelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Fatal Mind op 28-08-2012 09:51 ]

• noteboeki
Er zijn volgens mij flink wat collectables in deze game, kom in iedergeval allerlei verschillende tegen…
Heb er ook al behoorlijk wat gezien waar ik (nog) niet bij kon en heb er ongetwijfeld ook al flink wat gemist/niet gezien.
Ik ga gewoon lekker door en zie aan het einde wel hoe en wat, voorlopig vermaak ik me nog prima en persoonlijk bevalt me enig zoekwerk in een game altijd wel.

Hoezo moet je er 40x helemaal door dan, je hebt toch fast travel?

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:57:
Er zijn volgens mij flink wat collectables in deze game, kom in iedergeval allerlei verschillende tegen…
Heb er ook al behoorlijk wat gezien waar ik (nog) niet bij kon en heb er ongetwijfeld ook al flink wat gemist/niet gezien.
Ik ga gewoon lekker door en zie aan het einde wel hoe en wat, voorlopig vermaak ik me nog prima en persoonlijk bevalt me enig zoekwerk in een game altijd wel.

Hoezo moet je er 40x helemaal door dan, je hebt toch fast travel?
Uiteraard is er Fast Travel, maar dan nog, tis niet heel motiverend om met een guide naast je door alle werelden te moeten scannen, was begonnen met de book of the dead paginas, na 10 paginas ( uit de guide, had ze allemaal al ) was ik er redelijk klaar mee.

Dit ook omdat het spel gewoon tegen werkt, ondanks dat overal word gemeld dat je dus gewoon terug kan waar je ben geweest, is dit helaas niet altijd waar!

Dr zijn zo'n 140 collectables over 4 catagorien, dus je moet sowieso 4x alles doen ( of je moet het zien te combineren, maar das niet heel makkelijk )

Och, new game + bevalt me tot op heden prima, gewoon lekker spelen, primaire missies voltooien, misschien als ik me verveel een secundaire ertussen, en ik kan dan aan het einde altijd nog beslissen of ik alle collectables etc ga doen.

Trouwens, wat vind je van de stem van Death ? Ik vind persoonlijk dat ze deze wel wat beter hadden kunnen casten, vond de stem van War in deeltje 1 beter, stuk passender. Dat heb ik nu niet echt.

[ Voor 15% gewijzigd door Fatal Mind op 28-08-2012 17:48 ]

• noteboeki
Ik ben het idd met je eens dat ze in de stem (maar ook in de verschijning van Death) wel ietsje meer energie in hadden mogen steken, dit is een beetje magertjes.
Maar goed zowel Darksiders 1 als 2 zien er grafisch zeker niet verkeerd uit maar zijn wat mij betreft ook geen hoogstandjes zoals bv God of War III, gelukkig word dit voor mij persoonlijk ruimschoots goedgemaakt door de gave en zeer vemakelijke gameplay. (alhoewel ik tot nu toe nog wel het uitgebreide en goed uitgedachte puzzelelement mis welke in 1 zat, hopelijk komt ik dit nog tegen…)

Ik ben pas Level 12 en nog niet zo heel ver (ben nu aangekomen bij:)
de Lair of the Deposed King en heb geprobeert deze king te doden. Helaas zonder succes ik kan hakken op hem tot ik een ons weeg maar er gebeurt nauwelijks iets met zn health. Met 1 dreun ben ik kapot en heb zo een vermoeden dat ik dit beter later in de game kan doen...

en heb dus nog geen compleet beeld maar ben wel al van mening dat dit deel behoorlijk complexer is als zn voorganger en als ik jou zo lees ook qua collectables een stuk lastiger zal gaan worden…

• Fatal Mind
  • Niet online
noteboeki schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:29:
Ik ben het idd met je eens dat ze in de stem (maar ook in de verschijning van Death) wel ietsje meer energie in hadden mogen steken, dit is een beetje magertjes.
Maar goed zowel Darksiders 1 als 2 zien er grafisch zeker niet verkeerd uit maar zijn wat mij betreft ook geen hoogstandjes zoals bv God of War III, gelukkig word dit voor mij persoonlijk ruimschoots goedgemaakt door de gave en zeer vemakelijke gameplay. (alhoewel ik tot nu toe nog wel het uitgebreide en goed uitgedachte puzzelelement mis welke in 1 zat, hopelijk komt ik dit nog tegen…)

Ik ben pas Level 12 en nog niet zo heel ver (ben nu aangekomen bij:)
de Lair of the Deposed King en heb geprobeert deze king te doden. Helaas zonder succes ik kan hakken op hem tot ik een ons weeg maar er gebeurt nauwelijks iets met zn health. Met 1 dreun ben ik kapot en heb zo een vermoeden dat ik dit beter later in de game kan doen...

en heb dus nog geen compleet beeld maar ben wel al van mening dat dit deel behoorlijk complexer is als zn voorganger en als ik jou zo lees ook qua collectables een stuk lastiger zal gaan worden…
Oke, dan ligt dat niet aan mij, vind alleen dat het af en toe afdoet aan de sfeer die gecreëerd word.
Grafisch zijn ze zeker Oke, niks mis mee. Wat ik af en toe wel vervelend vind ook, is het gebrek aan moves, 't zijn altijd dezelfde bewegingen.

Puzzels worden nog wel ingewikkelder, heb er echter maar voor 1 een guide nodig gehad.

Voor
spoiler:
The Desposed king
heb je nog even te gaan, die is denk ik vanaf level 20 makkelijk.
Ook handig als je de
spoiler:
Arachnid Fangs
heb, ik kan niet meer zonder, iets met luxe probleem.

• Fatal Mind
  • Niet online
Pfff, kan dr gewoon geen zin meer in maken om Darksiders 2 te spelen, hij ligt dus ook weer in de kast, elke moeite die ik neem om een andere game te spelen, loopt uit op het scenario dat ik weer naar de ps3 loop om de game eruit te halen.

Behhhhhhhhh
Pagina: 1 ... 26 ... 119 Laatste