• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik moet zeggen dat ik me eigenlijk tot nog toe wel behoorlijk goed vermaak met de game.
Ben nu ca. 30 uur (en Level 18) onderweg en heb Land of the Dead afgerond en nu bezig wat sidequests aan het afronden.
Het is een behoorlijk uitgebreide game en zal ongetwijfeld redelijk wat tijd in gaan zitten om platina te krijgen.
Ook gezien het aantal verschillende collectables vrees ik dat al het bij elkaar zoeken nog een hele klus zal gaan worden…

Voor mij voorlopig nog steeds leuk genoeg om me in vast vast te bijten en om (mn best te gaan doen) voor de platina te gaan :9
Was vanavond een leuk potje RDR: Undead Nightmare met Denkpadje, Superbugsy en Bear! We kwamen tot (en met?) wave 30. :)

Daarna nog even wat trophies gehaald met hulp van Denkpadje. Al met al een mooi avondje!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Wie doet er zondag mee met Red Dead Redemption? We gaan wat trophies proberen te halen zoals 'Go Team' en 'Posse Up'.

Dit topic is echt helemaal dood hè? Zonde.. :'(

Trophy hunters for life biatch! :D

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tja, simpelweg geen intressante games te spelen op de ps3, zit te wachten op dishonerd.

ATM alleen maar borderlands 2 op xbox aan't spelen.
Fatal Mind schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:03:
Tja, simpelweg geen intressante games te spelen op de ps3, zit te wachten op dishonerd.

ATM alleen maar borderlands 2 op xbox aan't spelen.
Niet? Ik heb hier nog ongespeeld: U3, AC:B, AC:R, Batman: AA & Batman: AC. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat ík achterloop. ;)

Druk bezig met FF XIII-2 :)
Deeltje 1 heb ik platinum, dus deze kan eigenlijk niet achterblijven...
Vreselijk verslavend en tijdrovend spel weer.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:27:
Druk bezig met FF XIII-2 :)
Deeltje 1 heb ik platinum, dus deze kan eigenlijk niet achterblijven...
Vreselijk verslavend en tijdrovend spel weer.
Vet, die FF games heb ik nog nooit gespeeld. :$ Waar moet ik beginnen als nieuweling?

Leuk dat dit topic weer ff wat posts krijgt. ;)

• noteboeki
Zal ook ff een duit in het zakje doen dan ;)

Op een paar laatste throphy's na (eindelijk) weer eens een platina, deze keer voor Darksiders 2.
Door het gebrek aan leuke titels een lange tijd weinig actief geweest op de PS3, tot een tijdje terug Darksiders 2 uitkwam.
Hier keek ik al lang naar uit aangezien het eerste deel hiervan erg hoog in de lijst van mn favoriete games stond.

Wederom een erg gave, boeiende en afwisselende game, zeker weer een aanrader.
Het is alleen geen snelle platina, maar dat is wat mij betreft bij deze game geen straf.

langzaam aan maar eens gaan nadenken over de volgende game maar moet idd ook zeggen dat
het aanbod van interessante games voor mij momenteel ook niet erg hoog is.
Ik heb inmiddels heel wat games verkocht waar ik eigenlijk de platinum nog van wilde halen. Ik heb gewoon de tijd er niet voor.. Ik ga vanaf nu games uitspelen, daarna nog een paar makkelijk-te-halen trophies meepakken en dan door naar het volgende spel. Dus niet meer uren grinden voor 1 gouden trophy. Dan kom ik tenminste ooit eens van mijn backlog af. :P

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:06:
[...]

Niet? Ik heb hier nog ongespeeld: U3, AC:B, AC:R, Batman: AA & Batman: AC. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat ík achterloop. ;)
Haha, zou best kunnen, die heb ik allemaal al uitgespeeld / afgerond naar mijn persoonlijke satifsaction.
Fatal Mind schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Haha, zou best kunnen, die heb ik allemaal al uitgespeeld / afgerond naar mijn persoonlijke satifsaction.
Ga ik binnenkort ook doen. Allemaal spelen voor de lol en niet meer voor de trophies. Eens zien hoe snel ik er dan doorheen ga. Nu ben ik namelijk zo 30-40 uur met een game bezig omdat ik alle trophies wil halen. Ik denk dat ik vanaf nu nog maar 10-15 uur per game bezig ben. Dus in de tijd dat ik 1 game platinum haal kan ik er nu dan 3-4 spelen. :9

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Ga ik binnenkort ook doen. Allemaal spelen voor de lol en niet meer voor de trophies. Eens zien hoe snel ik er dan doorheen ga. Nu ben ik namelijk zo 30-40 uur met een game bezig omdat ik alle trophies wil halen. Ik denk dat ik vanaf nu nog maar 10-15 uur per game bezig ben. Dus in de tijd dat ik 1 game platinum haal kan ik er nu dan 3-4 spelen. :9
Platinums heb ik sowieso redelijk opgegeven, speel gewoon om het spelen, issie uit, dan issie uit, issie echt leuk speel ik nog een keer, maar daar houd het wel op.
Vandaag even God of War 3 non-platinum opgehaald voor 15 euro. Schijnt een goede game te zijn toch? Kan ik die mooi binnenkort ook eens spelen. :)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:40:
Vandaag even God of War 3 non-platinum opgehaald voor 15 euro. Schijnt een goede game te zijn toch? Kan ik die mooi binnenkort ook eens spelen. :)
God of War III is één van de mooiste en beste PS3 games.

Heb je nooit eerder een God of War game gespeeld :?
Deel 3 gaat direct verder waar 2 eindigde.
Als echte gamer moet je eerst de HD remake van I & II spelen ;)

De God of War Saga is ook pas uit. Die is een stuk voordeliger en bevat alle 5 de games.

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 03-10-2012 22:13 ]

Ike. schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:07:
[...]

De God of War Saga is ook pas uit. Die is een stuk voordeliger en bevat alle 5 de games.
Maar zijn deel 1 en 2 wel echt leuk om te spelen? Ik vond de Sly trilogy bijv echt geen zak aan. Dus daar ben ik maar mee gestopt en nu verkocht. Dat spel is overigens ook wel aardig gewild, kreeg er nog 25 euro voor. :)

Die God of War Saga is alleen uit Amerika te koop volgens mij.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

LuPo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:04:
Wie doet er zondag mee met Red Dead Redemption? We gaan wat trophies proberen te halen zoals 'Go Team' en 'Posse Up'.
Was wel lache laatst, ben tijdje het land uit.. in december kan ik pas weer gamen :+

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Bear schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:19:
[...]

Was wel lache laatst, ben tijdje het land uit.. in december kan ik pas weer gamen :+
Was zeker leuk! Helaas hadden we zondag niet genoeg mensen voor de trophies. :P

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
LuPo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

Maar zijn deel 1 en 2 wel echt leuk om te spelen? Ik vond de Sly trilogy bijv echt geen zak aan. Dus daar ben ik maar mee gestopt en nu verkocht. Dat spel is overigens ook wel aardig gewild, kreeg er nog 25 euro voor. :)

Die God of War Saga is alleen uit Amerika te koop volgens mij.
Deel 2 vond ik persoonlijk het beste van ze allemaal. De graphics zijn natuurlijk iets minder maar dat doet er niet aan af. De psp-games (ondertussen ook geremastered) zijn ook wel aardig. Maar ik zou, als je de gameplay van deel 3 bevalt zeker 1 en 2 ook gaan spelen!

• noteboeki
Ike. schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:07:
[...]

Zeker idd. 1 van de beste en mischien grafisch gezien zelfs wel de allermooiste op de PS3.
Voor mij is dit verreweg ook de game waar ik me het meeste bij gefrusteerd heb om platina te halen |:(

De hoogste moeilijkheidsgraad en de Challenges of Olympus waren zwaar irritant en hebben me bijna hartfalen opgelevert, heb me toen ook voorgenomen om me nooit meer zo aan een game te irriteren dan maar geen platina ;)
@Lupo:
GOW 3 ga je veel plezier aan beleven.
Is één van de meest epische games op de PS3 :)

En waar je bij FF XIII/XIII-2 aan moet beginnen?
Ik zou beginnen met deeltje XIII.
Die is niet al te oud en is (grafisch) nog steeds een topspel.
Erg vermakelijk, en het helpt je deeltje 2 snappen ;)
Volgens mij zijn ze beide voor weinig geld te krijgen.

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:27:
Ik heb inmiddels heel wat games verkocht waar ik eigenlijk de platinum nog van wilde halen. Ik heb gewoon de tijd er niet voor.. Ik ga vanaf nu games uitspelen, daarna nog een paar makkelijk-te-halen trophies meepakken en dan door naar het volgende spel. Dus niet meer uren grinden voor 1 gouden trophy. Dan kom ik tenminste ooit eens van mijn backlog af. :P
Goed plan. Zou ik ook moeten doen! Ik neem me altijd voor om voor de Platinum. Helaas word ik momenteel door een tergend problematische internetverbinding ook belemmerd in het behalen van Platinum trophies, wat resulteert in slecht Platinum Trophy's in enkele single player games.

Een ander argument wat ik laatst iemand anders heb zien zeggen, was dat de drang om Trophies te halen ertoe leidt dat je je tijd gaat steken in saaie games met makkelijke trofeëen en dat je dan eigenlijk de echt goede games te weinig aandacht geeft.

Gisteravond Resident Evil 6 zitten spelen, maar op de een of andere manier weet de game me nog niet te verrassen en de spanning erin te houden. Later op de avond speelde ik kort met Hell Yeah! (gratis via Playstation Plus) en daar heb ik eigenlijk veel meer plezier uit gehaald. :)

• Fatal Mind
  • Niet online
- niet goed gelezen..

[ Voor 169% gewijzigd door Fatal Mind op 05-10-2012 11:08 ]

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-12 22:36
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je voor sommige games ook multiplayer trophy's zult moeten behalen voordat de platinum *PLING* doet...

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• Fatal Mind
  • Niet online
mr_zippey schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je voor sommige games ook multiplayer trophy's zult moeten behalen voordat de platinum *PLING* doet...
Dit was mij ook al duidelijk, hence m'n '' niet goed gelezen faal ''
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:04:
[...]

Goed plan. Zou ik ook moeten doen! Ik neem me altijd voor om voor de Platinum. Helaas word ik momenteel door een tergend problematische internetverbinding ook belemmerd in het behalen van Platinum trophies, wat resulteert in slecht Platinum Trophy's in enkele single player games.

Een ander argument wat ik laatst iemand anders heb zien zeggen, was dat de drang om Trophies te halen ertoe leidt dat je je tijd gaat steken in saaie games met makkelijke trofeëen en dat je dan eigenlijk de echt goede games te weinig aandacht geeft.

Gisteravond Resident Evil 6 zitten spelen, maar op de een of andere manier weet de game me nog niet te verrassen en de spanning erin te houden. Later op de avond speelde ik kort met Hell Yeah! (gratis via Playstation Plus) en daar heb ik eigenlijk veel meer plezier uit gehaald. :)
Dat tweede argument is inderdaad ook waar!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:22

ThomasXCI

Mine!

Bear schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:19:
[...]

Da's echt het nadeel aan die multiplayer, het vinden van mensen met hetzelfde doel. Ik heb wel een keer interesse trouwens.
LuPo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:09:
[...]

Dat tweede argument is inderdaad ook waar!
Absoluut, ik had de platinum trophy voor Lego Pirates of the Caribbean binnen 25 uur. Hoewel het wel echt leuk is, was het niet moeilijk te behalen.

[ Voor 32% gewijzigd door ThomasXCI op 05-10-2012 15:16 . Reden: Extra quote ]

FF XIII-2 platinum :)

82 uur over gedaan, inclusief ruim 25 uur autoplay op de slot machine voor de serendipitous trophy (10.000 coins winst tijdens één bezoek aan serendipity).
Uiteindelijk had ik 'm in anderhalf uur met de chocobo races... veeeel makkelijker :P
Geen moeilijke platinum, zonder grinden zoals in deeltje 1.
Al denk ik dat het zonder strategy guide niet te doen is.

Ice Age 4 Continental Drift platinum. Het was een hele zit maar het was het uiteindelijk zeker waard. :D :+

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12 18:36
Heb je nu al GoW 1,2 en 3 gespeeld dan?
Voordeel je haalt 80% van de trophies al door het gewoon uit te spelen.
De rest dmv challenges en hoewel pittig zeker niet onmogelijk.

De PSP remake's zijn beduidend minder (en makkelijker) maar zeker ook de moeite waard.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Sinned123 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:05:
Heb je nu al GoW 1,2 en 3 gespeeld dan?
Voordeel je haalt 80% van de trophies al door het gewoon uit te spelen.
De rest dmv challenges en hoewel pittig zeker niet onmogelijk.

De PSP remake's zijn beduidend minder (en makkelijker) maar zeker ook de moeite waard.
Nee, dit was ff een tussendoortje. Speel RDR, BF3, AC:B en Batman:AA.

Verwijderd

wheeler schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:26:
Tip voor iedereen die makkelijke platinum wil halen: Walking Dead van Telltale games.

Je hoeft alleen maar spel te spelen en alle trophies komen een voor een voorbij. Aangezien het 5 episodes zijn die komende maanden uitgebracht worden kan je niet direct tot einde doorspelen. Overigens ook leuke game voor alle zombie/WD fans :)
Even een oude quote aangehaald, maar de game komt naar alle waarschijnlijkheid ook als retailgame uit. Dus, kopen, spelen en dan weer doorverkopen of doorgeven aan je vrienden. :)

Btw, iemand hier Motorstorm RC gespeeld? Het heeft veel weg van Micro Machines en is buitengewoon vermakelijk met een paar vrienden. De Trophies zijn over het algemeen goed te doen, al moet je oppassen met 'Wall Brawl' (zo vroeg mogelijk in de game halen!). Aan het eind moet je vooral je tijden bijschaven en dan helpt het als je vrienden hebt, die de game ook hebben (incl. Platinum). Voor PS3 en Vita bezitters telt de Platinum trouwens dubbel.

De DLC is trouwens gemakkelijker dan de game zelf. Alles bij elkaar kost de game volgens mij rond de 7 euro en 2,5 per DLC pack. Zelf met veel plezier alle Trophies in deze game behaald.

Verwijderd

Geen liefde voor Joe Danger the Movie? Heb hem in 1 ruk uitgespeeld. Veel makkelijker dan de voorganger maar even vermakelijk.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:40:
Geen liefde voor Joe Danger the Movie? Heb hem in 1 ruk uitgespeeld. Veel makkelijker dan de voorganger maar even vermakelijk.
Heb je em ook echt 100% uitgespeeld of alleen alle races gewonnen?

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:03:
[...]

Heb je em ook echt 100% uitgespeeld of alleen alle races gewonnen?
Alle trophies gehaald. (beide delen) :)
Als iemand nog een easy plat zoekt, ik heb Ice Age 4 Continental Drift hier liggen. Uurtje of 4-8 voor de plat.

Verwijderd

Ik heb hem afgelopen week gekocht, maar nog geen tijd voor gehad. Dat komt, omdat ik bezig ben met Hell Yeah: Wrath of the Dead Rabbit. :) Deeltje 1 wel behoorlijk wat gespeeld, alleen nooit ver geraakt met de Trophies, omdat ik me stoorde aan de lange laadtijden.

@ LuPo: Werkt die game een beetje op de PS3? Ik heb hem liggen voor de Kinect, maar dat was eigenlijk ronduit dramatisch.
Iemand ervaring met de Killzone 3 platinum?
In deel 2 zaten bijna onmogelijke trophies, maar van wat ik las moet deel 3 een stuk beter te doen zijn.

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

Ik heb hem afgelopen week gekocht, maar nog geen tijd voor gehad. Dat komt, omdat ik bezig ben met Hell Yeah: Wrath of the Dead Rabbit. :) Deeltje 1 wel behoorlijk wat gespeeld, alleen nooit ver geraakt met de Trophies, omdat ik me stoorde aan de lange laadtijden.

@ LuPo: Werkt die game een beetje op de PS3? Ik heb hem liggen voor de Kinect, maar dat was eigenlijk ronduit dramatisch.
Ik heb hem met de controller gespeeld en dat ging prima. :)
dvdkiwi schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:20:
Iemand ervaring met de Killzone 3 platinum?
In deel 2 zaten bijna onmogelijke trophies, maar van wat ik las moet deel 3 een stuk beter te doen zijn.
Deel 3 is prima te platten. Heb ik zelf ook gedaan. Zie ps3trophies.org voor details. ;)
Deel 2 was inderdaad heel lastig!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Voor de fans van oldskool "point-and-click" adventures kan ik Machinarium aanraden. Gisterenavond geprobeerd en al 2 uur mee vermaakt :)

Oh zie net dat dit ook al gepost was in het Playstation ervaringen topic. Naja, (om dan maar ff ontopic te blijven) de puzzels zijn af en toe wel vrij pittig, maar de trophies zijn wel allemaal story related ;)

[ Voor 43% gewijzigd door hanssuh op 17-10-2012 13:54 ]

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

Ik heb hem gisteravond gespeeld. De game is inderdaad een stuk beter en de Trophies lijken ook gemakkelijker. Het tweede deel voelt ook een stuk toegankelijker aan.
Vandaag Assassin's Creed: Brotherhood uitgespeeld. Meeste trophies gehaald (72%) maar ik ga niet voor de platinum. Lekker door naar de volgende game: Uncharted 3. Game on! :D

• Fatal Mind
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:27:
Vandaag Assassin's Creed: Brotherhood uitgespeeld. Meeste trophies gehaald (72%) maar ik ga niet voor de platinum. Lekker door naar de volgende game: Uncharted 3. Game on! :D
Mooi man, trophies voor die game zijn dan ook niet intressant, een hoop online trophies, en persoonlijk mogen ze die van mij gewoon weglaten, niet leuk.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hopelijk kan jij wel Uncharted uitspelen. BIj mij blijft hij al maanden bij een update hangen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-12 18:17
Ik heb nog geen 1 Platinum, wie kan me helpen om in MW2 de spec op missies te doen? Ik moet de laatste 4 nog doen (met de juggernauts). Ook op MW3 een paar survival rondes boven de 15 halen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Fatal Mind schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 08:42:
[...]

Mooi man, trophies voor die game zijn dan ook niet intressant, een hoop online trophies, en persoonlijk mogen ze die van mij gewoon weglaten, niet leuk.
Online is Brotherhood volgens mij ook geen klap aan. Tenminste, dan speel ik liever BF3. :)
Jorgen schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:22:
Hopelijk kan jij wel Uncharted uitspelen. BIj mij blijft hij al maanden bij een update hangen.
Misschien moet je even je savegame en geinstalleerde data verwijderen? Dan gaat hij dus opnieuw het spel installeren en misschien lukt het je dan wel. Ik heb geen problemen in ieder geval!
PM_Petrol schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:31:
Ik heb nog geen 1 Platinum, wie kan me helpen om in MW2 de spec op missies te doen? Ik moet de laatste 4 nog doen (met de juggernauts). Ook op MW3 een paar survival rondes boven de 15 halen.
Misschien Onox? :P

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
PM_Petrol schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:31:
Ik kan je wel helpen met de laatste 3 (van E toch?) 1e van E is wel lastig, laatste 2 zijn makkelijk want jij gaat gewoon in een deurtje liggen en ik kan je dan hele tijd reviven :+ Heb je wel headset?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-12 18:17
onox schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:39:
[...]

Ik kan je wel helpen met de laatste 3 (van E toch?) 1e van E is wel lastig, laatste 2 zijn makkelijk want jij gaat gewoon in een deurtje liggen en ik kan je dan hele tijd reviven :+ Heb je wel headset?
Ja ik heb headset.
PSN: PM_Petrol
Maar ik ben waarschijnlijk pas weer volgende week woensdag online.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Batman Arkham Asylum vanmiddag uitgespeeld. Rete-vet spel!

Ik heb net even wat guides zitten bekijken;
Vandaag of morgen ga ik eens proberen de "Aerial Predator" trophy voor Darksiders te krijgen (160 kills op het Angelic beast).
Deze staat al een tijdje open en is de laatste die ik nog moet voor de platinum.

Daarna Killzone 3 op Elite verder uitspelen (ben op de helft) en de relatief simpele multiplayer trophies halen. (vergeleken met KZ2 is elite een "eitje", en stellen de mp trophies helemaal niks voor).

Als ik dat gedaan heb wil ik eens een poging wagen om GoW3 op titaan te beginnen en de uitdagingen van Olympus te voltooien, maar die worden volgens mij erg lastig...

Als dat allemaal gebeurd is heb ik mijn platinum doelen wel weer gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/zuperkiwi.png
Mijn plats nu:
-Tomb Raider underworld
-Dirt 2
-Final Fantasy XIII
-Final Fantasy XIII-2
-Burnout Paradise
-Assassins Creed 2
-Gran Turismo 5

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2012 09:33 ]

Ik heb mijn platinum doelen laten varen. Gaat me allemaal teveel tijd kosten. Ik heb hier al een jaar allemaal spellen op de plank staan die ik nog graag wil spelen. Enkele voorbeelden: beide Batman's, twee Assassin's Creed (Brotherhood en Revelations) en Uncharted 3. Vanaf nu speel ik gewoon een game uit, haal nog wat makkelijke trophies en daarna verkoop ik hem. Niet meer eindeloos doorspelen voor de plat dus. :) De laatste weken heb ik Brotherhood en Arkham Asylum door deze strategiewijziging al kunnen spelen.

Battlefield 3 en RDR wil ik wel nog de plat van halen. En misschien ook Uncharted 3. :P

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LuPo1989.png

Mijn plats: :+

Assassin's Creed II™
Battlefield: Bad Company™ 2
Burnout™ Paradise
Call of Duty®: Black Ops
Cars 2
Cars: Race-O-Rama
CLOUDY WITH A CHANCE OF MEATBALLS™
CSI: Fatal Conspiracy
Dead Nation™
Dead Space™
DiRT 2
Eat Lead
EyePet & Friends™
EyePet™
Fritz Chess
Hannah Montana The Movie
Ice Age 3
Ice Age™ 4: Continental Drift: Arctic Games
Killzone 3
Kung Fu Panda® 2
Leisure Suit Larry® Box Office Bust™
LittleBigPlanet™
LittleBigPlanet™2
Madagascar Kartz
Mafia II
Megamind
MiNi NiNJAS™
Modern Warfare® 2
Monsters vs. Aliens (TM)
NCIS Game
Planet 51: THE GAME
Prince of Persia
Prince of Persia The Forgotten Sands™
Rango
Ratchet & Clank: A Crack in Time
SEGA MEGA DRIVE Ultimate Collection
SHREK VOOR EEUWIG EN ALTIJD
Sly 1
Start the Party!™
Start the Party!™ Save the World
Terminator Salvation
The Godfather® II
Tiger Woods PGA TOUR® 11
Trine
Trine 2
TV Superstars™
Uncharted 2: Among Thieves™
Uncharted: Drake's Fortune™
UP
Vancouver 2010™
Where the Wild Things Are
WWE Legends Of WrestleMania
WWE SmackDown vs. RAW 2010

Daar zitten een hoop PS Store games bij of niet?
Bijvoorbeeld "EyePet & friends", dat soort games moeten echt moeilijke platinums zijn haha :P

• noteboeki
dvdkiwi schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:30:
Vandaag of morgen ga ik eens proberen de "Aerial Predator" trophy voor Darksiders te krijgen (160 kills op het Angelic beast).
Deze staat al een tijdje open en is de laatste die ik nog moet voor de platinum.
Die is idd best lastig, ben ik ook wel even mee bezig geweest.
Vergeet vooral de zwermen kleine beestjes niet die rondvliegen...

Ik heb er van Dead Space nog steeds eentje openstaan (Don't Get Cocky, Kid) die me van de plat afhoud.
Is gewoon niet mn ding, heb hem wat keren geprobeert en vindt het wel best zo ;w

Heb trouwens nog wel wat games liggen die weg mogen en waar wel wat throphy's uit te halen zijn.
Planet 51, de Blob 2, Castlevania Lords of Shadows, Ratchet & Clank All4One, Monster vs Aliens en The Darkness II.

PM me maar als iemand interesse heeft

Verwijderd

Aerial Predator heb ik tien keer moeten proberen. Pas de elfde keer kreeg ik door dat je de schietknop kan inhouden ipv kneiterhard te raggen (Xbox). Toen was het een eitje. Vergeet ook niet om je sensitivity omhoog te gooien en de auto-aim aan te zetten. Dat is mijn tip van de dag. :P

@Lupo; als ik je plats bekijk snap ik je burnout wel redelijk. Je hebt een hoop zooi gespeeld. :P Ik had iets vergelijkbaars met mijn Xbox completions. Heb een stuk of 5 games puur om achievements gespeeld (dingen als Cloudy, CSI, TMNT) en had echt geen zin meer om ook maar iets te spelen dat gegrind of lang spelen betekende. Nu speel ik alleen goede games op 100% uit en dan lukt het wel. Je noemde Batman AA en dat is precies een game die leuk blijft tot de laatste trophy/achievement. Trophywhoring kan wel leuk zijn, ook als minder tijd hebt, als je maar goed je plats uitkiest.
noteboeki schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Die is idd best lastig, ben ik ook wel even mee bezig geweest.
Vergeet vooral de zwermen kleine beestjes niet die rondvliegen...

Ik heb er van Dead Space nog steeds eentje openstaan (Don't Get Cocky, Kid) die me van de plat afhoud.
Is gewoon niet mn ding, heb hem wat keren geprobeert en vindt het wel best zo ;w

Heb trouwens nog wel wat games liggen die weg mogen en waar wel wat throphy's uit te halen zijn.
Planet 51, de Blob 2, Castlevania Lords of Shadows, Ratchet & Clank All4One, Monster vs Aliens en The Darkness II.

PM me maar als iemand interesse heeft
Voor die trophy van Dead Space moet je gewoon ff een aantal keer proberen. Ik had hem vrij vlot. Hier nog een video.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:44:
Aerial Predator heb ik tien keer moeten proberen. Pas de elfde keer kreeg ik door dat je de schietknop kan inhouden ipv kneiterhard te raggen (Xbox). Toen was het een eitje. Vergeet ook niet om je sensitivity omhoog te gooien en de auto-aim aan te zetten. Dat is mijn tip van de dag. :P

@Lupo; als ik je plats bekijk snap ik je burnout wel redelijk. Je hebt een hoop zooi gespeeld. :P Ik had iets vergelijkbaars met mijn Xbox completions. Heb een stuk of 5 games puur om achievements gespeeld (dingen als Cloudy, CSI, TMNT) en had echt geen zin meer om ook maar iets te spelen dat gegrind of lang spelen betekende. Nu speel ik alleen goede games op 100% uit en dan lukt het wel. Je noemde Batman AA en dat is precies een game die leuk blijft tot de laatste trophy/achievement. Trophywhoring kan wel leuk zijn, ook als minder tijd hebt, als je maar goed je plats uitkiest.
Juist die makkelijke plats vond ik heerlijk om te doen. Maar het kost wel elke keer 10 uur bijv. Dus de 'ingewikkelde' games liet ik liggen. Nu pak ik die games juist lekker omdat ik al weet dat ik ze voor het verhaal speel. Voor mij werkt dit stukken beter. ;)

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
dvdkiwi schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:30:

Daarna Killzone 3 op Elite verder uitspelen (ben op de helft) en de relatief simpele multiplayer trophies halen. (vergeleken met KZ2 is elite een "eitje", en stellen de mp trophies helemaal niks voor).

Als ik dat gedaan heb wil ik eens een poging wagen om GoW3 op titaan te beginnen en de uitdagingen van Olympus te voltooien, maar die worden volgens mij erg lastig...

Als dat allemaal gebeurd is heb ik mijn platinum doelen wel weer gehaald :)

[afbeelding]
Mijn plats nu:
-Tomb Raider underworld
-Dirt 2
-Final Fantasy XIII
-Final Fantasy XIII-2
-Burnout Paradise
-Assassins Creed 2
-Gran Turismo 5
die aerial predator is goed te doen zodra je je realiseert dat je alle grote vijanden moet vergeten en je alleen moet richten op al die kleine vliegende zwermen. Bij een gebrek aan een beter woord: probeer je scherm te verven (trigger inhouden) zodat je met 1 schot zoveel mogelijk vijanden tegelijk raakt.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Precies wat de guides ook zeggen en laten zien :)
Thanx voor de tips, I'll keep you posted.

• noteboeki
Na Darksiders 2 weer een zoektocht gedaan naar een leuke game, toch best lastig op het moment...
Had nod AC Revelations liggen en even gespeelt maar was ik ook wel een beetje klaar mee, weinig vernieuwends tov de vorige AC's.
Uiteindelijk maar voor Dishonored gegaan in de hoop weer eens iets nieuws/anders te spelen.
Net ff een uurtje er in gehad en kan er dus nog niet veel van zeggen maar zo op het eerste gezicht lijkt het me wel een aardige game met wat potentie.
Aerial predator gehaald, en daarmee ook gelijk de platinum van Darksiders binnen :)
De eerste poging slechts 104 kills, de 2e en 3e poging 4 te weinig.
Bij de 4e poging had ik er 2 teveel, woehoe :*)

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:31:
Ik heb mijn platinum doelen laten varen. Gaat me allemaal teveel tijd kosten. Ik heb hier al een jaar allemaal spellen op de plank staan die ik nog graag wil spelen. Enkele voorbeelden: beide Batman's, twee Assassin's Creed (Brotherhood en Revelations) en Uncharted 3. Vanaf nu speel ik gewoon een game uit, haal nog wat makkelijke trophies en daarna verkoop ik hem. Niet meer eindeloos doorspelen voor de plat dus. :) De laatste weken heb ik Brotherhood en Arkham Asylum door deze strategiewijziging al kunnen spelen.

Battlefield 3 en RDR wil ik wel nog de plat van halen. En misschien ook Uncharted 3. :P
Dat wordt ook mijn toekomstige doelstelling. Op dit moment heb ik echter nog te veel games liggen (backlog...). Mijn eerste prioriteit is om games uit te spelen en evt. snelle Platinums mee te pakken. Vervolgens verkoop ik die en dan verwacht ik vanzelf weer tijd te hebben voor games die er echt toe doen. Batman, Castlevania, Darksiders staan ook nog op mijn to do list.

Btw, een ding wat ik afgeleerd heb, is om een game aan de hand van walkthrough of Trophy guide te spelen. Dat nam bij mij echt het plezier van het gamen weg. Het enige waar ik tegenwoordig Trophy guides van tevoren voor check zijn misselijke secret Trophies, die je zou mislopen omdat je bijvoorbeeld voor Normal ipv Hard hebt gekozen.
Gisteren even God of War 3 erin gestopt om te kijken of ie mijn eerste playthrough had onthouden (ik had per ongeluk mijn savegame gewist).
Toen ik het startscherm zag met een boze, briesende Kratos kreeg ik gelijk zin om de game weer te beginnen :P
Kan niet wachten tot ik de Killzone 3 trophies klaar heb...

• hanssuh
dvdkiwi schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:09:
Toen ik het startscherm zag met een boze, briesende Kratos kreeg ik gelijk zin om de game weer te beginnen :P
GOW3 is leuk om te platten. Paar lastige stukken/trophies maar goed te doen. Challenges zijn ietsje minder lastig dan die van GOW1/2.

Buiten de challenges en het uitspelen op Hard heb ik alle trophies al :)
Daar zaten inderdaad een paar lastige bij (Labyrinth zonder dood te gaan iemand?) maar ze waren wel leuk om te doen!
Die challenges heb ik ook wel zin in!

• Bad_Boy
Dat labyrint is nog tot daar aan toe maar dat gevecht wat daar nier ver na zit tegen die drie koppige hond....damn dat is pas een uitdaging van jawelste op inhuman. Ik vond vergeleken daarmee zelfs het eindgevecht tegen zeus betrekkelijk makkelijk! Veel succes er in ieder geval mee en vergeet niet dat blocken kratos echt niet minder stoer maakt ;)

Je bedoelt het cerberus fight? (tik maar eens in op google samen met "god of war 3")
Op het punt dat die hekken omhoog gaan en je die "challenges" moet voltooien, dat is 'm.
Aardige pain in the ass. Misschien wel het moeilijkste stuk in de game...

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2012 10:20 ]

• Bad_Boy
Exact dat gevecht op inhuman, dat vond ik verreweg het moeilijktste in het hele spel en dat is inclusief de challanges. De rest was een goede uitdaging dit was gewoon redelijk frusterend door die satyrs die erbij in spawnen en er een sport van maken om je in de rug aan te vallen ;)

Zojuist de laatste 2 singleplayer trophies voor Killzone 3 gehaald:
15 helghast vermoorden en het spel uitspelen op Elite.
Ik weet nog hoe frustrerend en moeillijk deel 2 was... vergeleken daarmee is deze Killzone een eitje.
Nu nog de multiplayer trophies, maar die zijn volgens mij wel in een middagje te halen.
Nee, dan die multiplayer trophies van deel 2 waarbij je bij de top xx procent moest horen... gekkenhuis!
Maar die heb ik dan weer wel ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2012 17:46 ]

Verwijderd

Gisteren mijn 17e Platinum gehaald en ik kan mijn collectie weer wat opschonen vandaag. Het ging weliswaar om Puss in Boots, waarvan 90% gemakkelijk te behalen is, maar sommige levels met een Gold-klassering afronden bleek een grotere uitdaging dan verwacht.
Killzone 3 platinum :*)
Ik heb een uur of 4 online moeten doorbrengen, enkel omdat ik iedere keer in het verliezende team kwam.
Het had dus een stuk sneller gekund ;)

Van het weekend eens beginnen aan GoW op titan en de challenges.
Lang geleden dat ik zo veel zin heb gehad om een game te spelen :)

Verwijderd

Gisteravond verder gegaan met Joe Danger The Movie 2. Was begonnen met de Story Mode, maar wordt nu door het spel 'gedwongen' om naar de Deleted Scenes te gaan. Anders mag ik nl. niet verder. Ik probeer direct alle doelen te behalen, maar ben tot op heden al wel een paar Pro Medals misgelopen.

Trophies unlocked voor het completeren van niveau 3, 4 en 5 en een secret, waarbij je een X aantal keer de banaanmissie succesvol hebt afgerond.

Game is mijns inziens wel aan te raden. Het is in alle opzichten een verbetering van deel 1. Minder lange laadtijden, meer variatie in de levels, leuke extra missies en vooral ook betere leveldesigns.
Zaterdagavond God of War 3 op Titan uitgespeeld :) Wat was dat ontzettende lastig! 8)7
Maandag alle challenges gedaan :) Wat waren die frustrerend! 7(8)7

Maar... De "inhuman" trophy en de platinum trophy zijn binnen!! :9

Nu beginnen met deel 1 en 2, maar ik denk dat ik die na uitspelen (voor het verhaal) laat liggen en niet voor de resterende trophies ga.

*edit*
Kon het toch niet laten ;)
De challenges van deel 1 gehaald :P
Nog de speedrun & alle wapens maxen en de platinum voor deel 1 is binnen :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2012 09:09 ]

Verwijderd

Ik doe niet echt trophy hunten meer. Speel nu meer PC games maar heb nog wel enkele titels die ik op de PS3 wil spelen. Rond kerst wil ik Max Payne 3 halen en de Metal Gear Solid collection / 4 ( ik heb de ps2 versies verkocht en 4 ook, helaas).

Ik speel nu af en toe FF13-2. De game valt mee, gelukkig, het is niet zo ruk als 13 was.

Zijn er nog ps3 games die ik gemist heb en echt moet spelen?
Grappig Enahs1, ik ben ook gestopt. Volgens mij zijn we zo ongeveer tegelijk gestopt of niet? :P

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:43:
Tja, dat is compleet afhankelijk van wat jouw genre is...
ik zou zeggen onder andere:
God of War 3, Killzone 2, Batman Arkham Asylum, de eerste Bioshock, Burnout Paradise, Little Big Planet, Modnation racers...
Niet allemaal PS3 exclusives, maar allen erg goede spellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2012 11:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:43:
Als het tussen Max Payne 3 en nu is, denk ik dat de meeste must-haves ook op PC verschenen zijn en dus zou je wel al gespeeld kunnen hebben. Ik kom in ieder geval sowieso al op Borderlands 2, Sleeping Dogs, Far Cry 3, Assassin's Creed III, F1 2012, Sonic & All-Stars Racing Transformed en Call of Duty: Black Ops 2 (daar kun je zeker van mening over verschillen). Dishonored en Hitman zouden ook tof zijn, maar ik houd niet van stealth games, dus voor mij lastig..

Een greep uit de PSN Games: Sound Shapes, Joe Danger: The Movie en Oddworld: Stranger's Wrath. Dyad kan ook, maar qua Trophies schijn je zwaar te moeten afzien, dus zeg niet dat ik niet heb gewaarschuwd. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 12:53 . Reden: typo fail... ]

Verwijderd

Ik ben een heel eind gevorderd met Joe Danger: The Movie, maar ik merk dat het spel echt een stuk lastiger begint te worden. De laatste loodjes wegen dus duidelijk het zwaarst. In de Deleted Scenes heb ik tot en met Scene 5 alles behaald, behalve de Pro Medal op het laatste level van niveau 5. Dat level is een mix van alle voorgaande, maar kent een tijdslimiet waardoor je verplicht bent te rushen met het risico dat je een van de doelen of voorwerpen net mist en je dus geen Pro Medal als beloning krijgt. Het level is al met al erg lastig.

Gisteren daarom even wat anders gespeeld in de vorm van Big Sky Infinity. De eerste Trophies rollen zo binnen (na Game Over, stoppen of uitspelen). Ik vraag me alleen af of dit ook zal gelden voor de meer lastige Trophies. Dit soort sidescrolling shooters kennen vaak erg lastige doelstellingen.

• Bear

Bear

wench

Eindelijk weer is gamen!
* Bear is op trophy jacht :9

Ben halverwege met Uncharted 3 op crushing en de laatste treasures. Verder ben ik begonnen met Max Payne 3 maar dat wordt lastig om die platinum te halen :+ en heb AC:III nog op de plank liggen.

Als er nog mensen zijn die coop Red Dead Redemption willen spelen, graag! Weet niet of de rest die al platinum heeft? :Y)

Verwijderd

Bear schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:52:
Eindelijk weer is gamen!
* Bear is op trophy jacht :9

Ben halverwege met Uncharted 3 op crushing en de laatste treasures. Verder ben ik begonnen met Max Payne 3 maar dat wordt lastig om die platinum te halen :+ en heb AC:III nog op de plank liggen.

Als er nog mensen zijn die coop Red Dead Redemption willen spelen, graag! Weet niet of de rest die al platinum heeft? :Y)
Gelukkig zijn er nog andere Trophyhunters ^^

Red Dead heb ik ook nog geen Platinum en de co-op is erg vermakelijk, maar ivm verhuizing kan ik die voorlopig ook niet spelen. Ik denk dat ik sowieso weinig aan spelen zal toekomen in de aankomende periode. Ik heb recent alleen maar PSN Games gespeeld (de fysieke zijn al ingepakt). Het spelletje Jetpack Joyride (gratis btw) is niet heel moeilijk om de 100% te halen, maar het is zo simplistisch en eentonig, dat ik het daarom mogelijk niet ga volhouden. Limbo en Joe Danger: The Movie zijn daarentegen hele andere koek. Het is wel erg veel trail and error, maar de aanhouder wint, dus volgen de Trophies vanzelf. Verder ook nog Knytt Underground, maar daar heb ik nog geen Trophies voor gescoord. Daar ben ik nog niet ver genoeg voor gevorderd.

Nu denk ik erover om eerst Machinarium door te spelen om vervolgens terug te vallen op Limbo en Joe Danger.

Als het huis klaar is, dan kan ik eindelijk voor de 20e Platinum gaan. Wrecked (PSN-game) was nummer 19. :) Game is trouwens prima te doen. Sommige challenges vereisen iets meer oefening en geduld, maar wanneer je de game voldoende onder de knie hebt, zijn slechts enkelen echt lastig.
Ik doe niet meer echt aan trophy hunten. Sowieso komt het de laatste tijd er niet meer van om überhaupt te gamen. Ik concentreer me eerst maar ff op m'n opleiding. Lijkt me wel zo verstandig. :P

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12 08:55
heeft iemand hitman die ik even kan toevoegen voor partners in crime trophy? dan heb ik weer eens een platinum gehaald in lange tijd :P

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:19:
Ik doe niet meer echt aan trophy hunten. Sowieso komt het de laatste tijd er niet meer van om überhaupt te gamen. Ik concentreer me eerst maar ff op m'n opleiding. Lijkt me wel zo verstandig. :P
Daar heb je later ook meer aan dan dat je op je sollicitatiegesprek vertelt hoeveel Trophies je hebt behaald! _O-

@El_V: Helaas heb ik die game niet.

Zelf kom ik ook weinig aan het echte Trophies jagen toe. Gisteren toevallig een potje Dead Nation co-op gespeeld met mijn vrouw. Ze vond het een tof spel. 8) Na de verhuizing ga ik er wel weer flink voor zitten om wat Trophies te scoren.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12 08:55
is al gelukt. gewoon met mn usa account even snel een contract gemaakt ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:55:
[...]

Daar heb je later ook meer aan dan dat je op je sollicitatiegesprek vertelt hoeveel Trophies je hebt behaald! _O-

[...]
Behalve als je solliciteert bij Sony? :P

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-12 16:50
Grappig, ik heb al een baan gekregen vanwege verschillende trophies.

Gesprek ging lekker, HR hoofd ging verder over games etc (ICT functie) en daarna over doorzettings vermogen. Na een tijdje kwam het gesprek op Trophies e.d.
Meneer wilde m'n trophies zien, heb m'n username gegeven, heeft gekeken wat ik had en gebeld "Iemand die voor zulke games zoals Dark/Demon's souls zulke trophies heeft, heeft geen gebrek aan koppigheid en doorzettingsvermogen. Kan je volgende week beginnen"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Ik speel niet echt PS3 games meer, maar speel nu vooral games via Steam. Mochten mensen interesse hebben om daar met mij te spelen:

http://steamcommunity.com/profiles/76561197986862386/

• Bear

Bear

wench

LuPo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:19:
Gewoon beetje afwisseling op z'n tijd O-)

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Behalve als je solliciteert bij Sony? :P
Alleen bij afdeling Playstation natuurlijk. ;)
lanerios schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:12:
Grappig, ik heb al een baan gekregen vanwege verschillende trophies.

Gesprek ging lekker, HR hoofd ging verder over games etc (ICT functie) en daarna over doorzettings vermogen. Na een tijdje kwam het gesprek op Trophies e.d.
Meneer wilde m'n trophies zien, heb m'n username gegeven, heeft gekeken wat ik had en gebeld "Iemand die voor zulke games zoals Dark/Demon's souls zulke trophies heeft, heeft geen gebrek aan koppigheid en doorzettingsvermogen. Kan je volgende week beginnen"
Grappig. Je bent dan de uitzondering die de regel bevestigt. Zelf (jurist) zou ik daar niets mee kunnen, tenzij ik me bij Sony Playstation meldt natuurlijk. :)

Het hangt natuurlijk ook wel af van de persoon die tegenover je zit bij een sollicitatie. Ik heb het wel eens over een nevenactiviteit (werk voor een website m.b.t.) gehad tijdens een sollicitatieactiviteit. De een zweeg het dood, terwijl de ander vrolijk mee ging.

• Frenkovic
Zo, dan maar even een update omdat toch niemand het interesseert wat ik al dan niet haal :)

Na mijn laatste post ondertussen no more heroes platinum gehaald. Is wel pittig moet ik zeggen. Flinke grind! Het is dat ik het zelf echt een super vet spel vind, anders was ook nooit zolang doorgegaan!

Dan heb ik l.a. noire platinum gehaald. Ook wel net iets meer dan nodig; 2e run alles 5 sterren. Ook niet echt aan te raden. Voor gewoon normaal een keertje uit te spelen is het wel een vermakelijk spel.

Tussendoor heb ik nog de platinum van uncharted op de vita binnen gehengeld. Vet spel! Aanrader!

Nu ben ik bezig met gravity rush; ongeveer op 50% van de platinum. Gaat makkelijk lukken. Beste spel op de vita tot nu toe! Op de ps3 spec ops: the line. Aanrader! Platinum van 15 uurtjes. Gameplay is uncharted maar dan in een door zandstormen overladen dubai.

Verwijderd

Ik heb zelfs niet zoveel Trophies meer behaald de afgelopen tijd. Alle fysieke games zijn ingepakt i.v.m. verhuizing en heb ook het nodige moeten klussen in de woning uiteraard. Een verloren moment tussendoor heb ik me bezig gehouden met Jetpack Joyride (gratis game waarbij je te veel moet grinden voor de Gold Trophy (tenzij je gold coins gaat kopen met echt geld)), Limbo, Dead Nation (Wreed!), de uitbreiding Nightmare in North Point van Sleeping Dogs en Under Defeat HD (trail and error - shmup). Ik wissel het momenteel af, want ik speel nu steeds max. een half uur.

• Frenkovic
Gravity Rush, Spec ops en Up binnen gehaald. Ben nu battle royale aan het spelen op zowel ps3 als vita. Is een leuke bezigheid! Als ik geen zin heb in een fighter dan ben ik bezig met Lollipop Chainsaw. Ik ben wel een liefhebber van Suda51 dus ik vermaak me wel.

Nu 49 platina. Lupo; i'm coming for you ;)
Frenkovic schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:30:
Gravity Rush, Spec ops en Up binnen gehaald. Ben nu battle royale aan het spelen op zowel ps3 als vita. Is een leuke bezigheid! Als ik geen zin heb in een fighter dan ben ik bezig met Lollipop Chainsaw. Ik ben wel een liefhebber van Suda51 dus ik vermaak me wel.

Nu 49 platina. Lupo; i'm coming for you ;)
Dat gaat je wel lukken inderdaad. Ik heb namelijk geen PS3 meer. :D
Kostte nu toch wat teveel tijd en als blu-ray speler slurpt hij wel erg veel stroom.

Verwijderd

Toch nog maar eens een kick proberen van het topic. De dozen van de verhuizing zijn inmiddels uitgepakt en ik kwam tot de conclusie dat ik wel heel erg veel ongespeelde games had liggen. Ik ben nu begonnen met het doorspelen van de games met de minste speeluren tot de Platinum Trophy, tussen het klussen door.

Gisteravond nr. 20 binnengehaald (CSI, redelijk makkelijk, zonder guide haal je zo 80% van de Trophies) en nu onderweg naar nr. 21.

• hanssuh
Het topic kan inderdaad wel weer wat leven gebruiken.

Ik ben zelf niet echt veel verder gekomen met trophies afgelopen tijd (werk + studies). Laatst wel nog Motorstorm Apocalypse platinum gehaald en momenteel bezig met Oddworld: Stranger's Wrath, matige game maar wel vermakelijk.

Verwijderd

Kung Fu Panda 2 ook Platinum gehaald. Dat is technisch geen beste game met slowdowns als de omgeving te druk bevolkt is met vijanden en de collectibles vinden zonder ingame aanwijzingen is ook een behoorlijke uitdaging.

Voor nr. 22 ben ik begonnen met Alone in the Dark: Inferno. Daar moet ik me ook door de controls heen bijten. Met name de combat controls...

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Op 20 maart 2012 heb ik voor het laats ge-update zie ik.

Inmiddels op 27 platinum trophy's. Ben nu bezig met Infamous 2, bijna klaar en ook Fifa 13 heb ik bijna platinum. Als dat klaar is ga ik maar een beginnen met Fallout 3.

Zijn er nog mensen die het leuk vinden als ik de lijst zo één keer in de maand bijwerk?

Verwijderd

@ Bosluis: Het is zeker de moeite waard, wanneer er meer personen zijn die dit topic levendig houden. We kunnen elkaar zo op de hoogte houden van leuke/makkelijke/uitdagende/saaie Trophy games. Wellicht kunnen we dan ook hulpverzoeken uitzetten voor het behalen van co-op Trophies.

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kung Fu Panda heb ik ook platinum gehaald een tijd geleden, vond het wel een geinig spelletje. Net als Shrek.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:25

Oxigeon

En zo is dat!

De laatste en eigenlijk enigste game die ik platinum heb is Assasins Creed 2. Vond dat persoonlijk wel te doen. Maar bij de meeste games duurt het me echt te lang om platinum te halen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bosluis schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:31:
Op 20 maart 2012 heb ik voor het laats ge-update zie ik.

Inmiddels op 27 platinum trophy's. Ben nu bezig met Infamous 2, bijna klaar en ook Fifa 13 heb ik bijna platinum. Als dat klaar is ga ik maar een beginnen met Fallout 3.

Zijn er nog mensen die het leuk vinden als ik de lijst zo één keer in de maand bijwerk?
Ben al heel lang niet meer in dit topic geweest, al langer niet meer op de PS website :P
Maar heb dan ook al maanden geen / weinig tijd meer om te spelen. Maar zal vandaag mijn trophy card even updaten :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Ik heb niet eens een PS3 meer. :+

Pagina: 1 ... 27 ... 119 Laatste