psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Niet vanaf de launch maar vast wel wat later.Jackal131 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:32:
Straks wel weer een PS4, Lupo?
Eerst maar eens vol op studie richten nu.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Weet iemand of je PSN aangeschafde lijst, throphies en statistieken die Sony verzameld heeft meegaan naar de Sony Playstation 4? Of is het weer een nieuwe registratie en beginnen van scratch af aan?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik moet nog altijd die coop trophies voor Modern Warfare 2 gaan doen. Is er iemand die deze ook nog moet?
Verwijderd
Zeker weten doe ik het ook niet helemaal, maar gezien het feit dat je ook een PSVita op hetzelfde account kan nemen om Trophies mee te verzamelen, verwacht ik eigenlijk dat we datzelfde account ook aan een PS4 kunnen koppelen.Jumpman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:53:
Hier ook allang niet meer op de PSN website geweest. Prima initiatief.
Weet iemand of je PSN aangeschafde lijst, throphies en statistieken die Sony verzameld heeft meegaan naar de Sony Playstation 4? Of is het weer een nieuwe registratie en beginnen van scratch af aan?
@ Bosluis: Ik heb ze nog niet allemaal, maar sommigen zijn erg lastig. Samen met een vriend peentjes zitten zweten op die missie in de sneeuw, waarbij je niet ontdekt mag worden.
Klopt heb er een aantal gehaald. Weet precies over welke jij het hebtVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:40:
[...]
@ Bosluis: Ik heb ze nog niet allemaal, maar sommigen zijn erg lastig. Samen met een vriend peentjes zitten zweten op die missie in de sneeuw, waarbij je niet ontdekt mag worden.
Bosluis, heb je goede headset?Bosluis schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:55:
[...]
Klopt heb er een aantal gehaald. Weet precies over welke jij het hebt
Verwijderd
Verwijderd
Via de diverse fora kon ik helaas geen andere optie vinden.
Ik kijk wel wat ik doe. Ik ga eerst maar eens een andere game spelen, denk ik.
Ik heb deze game volgens mij ook op platinum en ik kan me maar één playthrough en wat losse trophy hunting herinneren. Ik kan me niet voorstellen dat ik het geduld heb gehad om het meer dan eens te spelen. Welke trophy mis je?Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:36:
Ik zie dat ik de laatste reactie had achtergelaten, maar dat is inmiddels alweer twee weken geleden. Ik heb de afgelopen twee dagen Alone in the Dark meerdere malen uitgespeeld. Ik heb alle Trophies behaald die voorschreven dat je de hoofdstukken moest uitspelen zonder stukken over te slaan (forwarding/skipping). Dan zou je denken dat je ook de laatste Trophy krijgt voor het completeren van de game. Niets is minder waar...Het ziet er naar uit dat ik hierdoor de hele game nogmaals kan gaan spelen, wat natuurlijk volslagen ridicuul is.![]()
Via de diverse fora kon ik helaas geen andere optie vinden.
Ik kijk wel wat ik doe. Ik ga eerst maar eens een andere game spelen, denk ik.
Nu 51 platina. Motorstorm RC (zowel ps3 als vita) waren no. 50 en 51. Lollipop chainsaw bijna klaar. Aanrader voor de mensen die van Suda51 houden (bijv. no more heroes).
Daarna ga ik beginnen aan Sleeping Dogs en ondertussen een beetje battle royale.
Verwijderd
Het gaat om A Day in The Park (Gold) --> Complete the Game...Neophyte_NL schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:12:
[...]
Ik heb deze game volgens mij ook op platinum en ik kan me maar één playthrough en wat losse trophy hunting herinneren. Ik kan me niet voorstellen dat ik het geduld heb gehad om het meer dan eens te spelen. Welke trophy mis je?
Verder mis ik nog twee andere (1 missie specifieke), maar die zijn wel te doen buiten het feit dat ik 100 Humanz over de kling moet jagen en de game je niet vertelt hoeveel je er al om zeep geholpen hebt.
EDIT: Ik heb op het internet lopen zoeken en ik begreep dat ik alle chapters moet herspelen die niet oranje gekleurd zijn in de Episode selectie. Dat zou kunnen betekenen dat ik slechts een enkel gedeelte moet herspelen. Veel spelers klagen erover, want het is een vervelende glitch die zich niet bij iedereen voordoet en bovendien verschilt het per persoon.
EDIT 2: Ik ben erachter gekomen dat ik episode 1 t/m 3 helemaal opnieuw mag doen. Dat valt uiteindelijk best wel mee, omdat dit relatief korte hoofdstukken zijn. Ik ben gisteravond 1,5 uur bezig geweest en zit nu alweer in het laatste deel van episode 3. En passant nog de laatste episodegerelateerd Trophy (een onschuldige goudvis neerschieten
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 09:48 . Reden: update van het geheel ]
Verwijderd
Uiteindelijk de Platinum van Alone in the Dark gehaald (die kill 100 Humanz unlockte toevallig in het laatste deel van chapter 3) en nu eigenlijk een beetje begonnen met het completeren van Trophylijsten van games waarvan ik er nog enkele miste. Ik heb de PSN game Golden Axe eindelijk gecompleteerd (aantal co-op Trophies). Verder nog Streets of Rage en Dead Nation gespeeld. En passant ben ik ook nog met enkele 'nieuwe' games begonnen. Hierdoor Virtua Fighter 5 gecompleteerd en vanavond komt hier Tekken Revolution bij. De laatste trofee heeft namelijk als doel om het spel op tien verschillende dagen te spelen. Je raadt het al vandaag is de tiende dag.
Verder zit ik eraan te denken om alle Modern Warfare games singleplayer te gaan doorlopen, maar ik vraag me af hoe moeilijk deel 2 en 3 op Veteran gaan zijn. Iemand die dat al gedaan heeft? De co-op missies moet ik ook deels nog doen.
Deel 1 speel ik op een lagere moeilijkheidsgraad omdat daar toch geen Trophies in zitten, maar ik wel het 'verhaal' wil meekrijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 10:18 . Reden: aanpassing vanwege dubbelpost. ]
Deze leek me wel weer de moeite waard en viel me ook niet echt tegen.
Ben er 1 keertje doorheen gegaan en had niet de behoefte om er nog eens doorheen te gaan, wellicht dat ik er over een tijdje nog wat throphies afsnoep.
Nu bezig met the Last of Us, ben wel een fan van Naughty Dog dus op release datum laten binnen komen.
Alhoewel de game (nog) niet perfect is vindt ik het wel een hele vette game waar ik me ook nog wel ff mee vermaak..
1x uitgespeeld en nu op Survival+ een eindje op weg, zal waarschijnlijk niet voor de plat gaan aangezien er online thropy's bij zitten en heb over het algemeen de pest aan dat online geklooi
Heb mn PSN ook maar weer een geupdate
single player zijn easy.. die coöp missies zijn stuk lastiger, MW2 heb ik platinum maar wil ook nog wel spec ops en survival van MW3 halen.Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:16:
Verder zit ik eraan te denken om alle Modern Warfare games singleplayer te gaan doorlopen, maar ik vraag me af hoe moeilijk deel 2 en 3 op Veteran gaan zijn. Iemand die dat al gedaan heeft? De co-op missies moet ik ook deels nog doen.
Deel 1 speel ik op een lagere moeilijkheidsgraad omdat daar toch geen Trophies in zitten, maar ik wel het 'verhaal' wil meekrijgen.
Ben verder nog begonnen aan GoW: Ascensions, LBP 2, LBP Karting en RDR misschien nog platinum halen.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
RDR Platinum moet ik ook nog steedsBear schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:43:
[...]
single player zijn easy.. die coöp missies zijn stuk lastiger, MW2 heb ik platinum maar wil ook nog wel spec ops en survival van MW3 halen.
Ben verder nog begonnen aan GoW: Ascensions, LBP 2, LBP Karting en RDR misschien nog platinum halen.
PSN: Bellerophon-
- Lollipop chainsaw was no 52. Vermakelijke game. Wordt wel wat repetitief na verloop van tijd. Als je van suda51 houdt gewoon voor gaan!
- Guacamelee! op de Vita. Leuke game! Samen met uncharted, sound shapes en gravity rush één van de must plays op de vita. Uurtje of 12 heb je de platinum binnen.
- Sleeping dogs no. 54. Was nog best lastig (qua tijd en grinden) met alle challenges en triad XP verzamelen. Wel ook een super leuke game. Veel vermakelijker dan GTAIV imho.
Nu beginnen aan bioshock infinite! Ben een bioshock fan dus dat komt wel goed.
Wat betreft het meenemen van je account naar de ps4. Ik zeg: ongetwijfeld! Sony zou stom zijn! Ze hebben overigens ondertussen al aangekondigd dat je één plus-account hebt voor de ps3, vita en ps4. Dus ik zie niet in waarom je trophies ook niet op diezelfde account aanwezig blijven. Maak je niet druk! De trophy list is for life!
[EDIT] Ik zie net dat ik met 54 Lupo voorbij ben gegaan die op 53 is blijven steken. Had ik nooit verwacht. Is maar goed dat hij het zo druk heeft met zijn studie, toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Frenkovic op 26-07-2013 14:53 ]
Op hard begonnen, daarna nog een easy run voor de trophy cleanup
God of War I, II en III op platinum dus deze mag niet ontbreken.
Gelukkig (maar toch ook jammer) geen challenges in dit deel.
Daarna begin ik aan Tomb Raider.
Deze ga ik waarschijnlijk alleen de singleplayer trophies voor halen.
Waarom een multiplayer in zo'n game stoppen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ascension zit bij mij nog in het plastic, daar ik 3 (en The Last of Us) nog moet uitspelen. Zie ik niet gebeuren in de zomermaanden + GTA5 in het vooruitzicht.dvdkiwi schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:55:
Ik ben bezig met God of War Ascension momenteel.
Maar deel je mening; MP is useless bij spellen als Tomb Raider, Uncharted, Assasins Creed etc. (mening). Sowieso ben ik alleen pro-MP als het op de bank is met vrienden, maar goed.
Alleen voor deze uitspraak zou je al een gouden trophy moeten krijgen!Exorcist schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:00:
[...]
Maar deel je mening; MP is useless bij spellen als Tomb Raider, Uncharted, Assasins Creed etc. (mening).
O, en GoW3 moet je toch eens aan beginnen, krijg je geen spijt van
Meest. Epische. Game. Ever.
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 27-07-2013 11:29 ]
Maar goed ik heb van de eerste 5 de plat.
Moet alleen het laatste deel nog, jammer dat er geen challenges zijn....
[ Voor 49% gewijzigd door Sinned123 op 28-07-2013 14:17 ]
Ik ben nu op de helft van het spel, vijf en een half uur onderweg; speel op hard.
Het is soms lasting, maar lang niet zo moeilijk als GoWIII op hard.
Blocken en grijpen zijn redelijk sterk
Verwijderd
Ik heb ze ook nog niet allemaal, maar de meesten kosten gewoon tijd om te halen. Voor de mp-level 50 zou ik gewoon proberen de 3 of 4 maal XP weekenden mee te pakken. Die organiseert Rockstar met enige regelmaat en dan kan het hard gaan.Bellerophon schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:46:
[...]
RDR Platinum moet ik ook nog steedsMaar de MP-trophies lijken me lastig te halen
Dat heb ik ook nooit begrepen, omdat het vaak een mp is die mensen toch niet blijven spelen zoals met FPS games.dvdkiwi schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:55:
Ik ben bezig met God of War Ascension momenteel.
Daar ben ik ook van. Heb eigenlijk geen tijd om in de mp van games te steken.Exorcist schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:00:
[...]
Ascension zit bij mij nog in het plastic, daar ik 3 (en The Last of Us) nog moet uitspelen. Zie ik niet gebeuren in de zomermaanden + GTA5 in het vooruitzicht.
Maar deel je mening; MP is useless bij spellen als Tomb Raider, Uncharted, Assasins Creed etc. (mening). Sowieso ben ik alleen pro-MP als het op de bank is met vrienden, maar goed.
@dvdkiwi: Daar komen dan wel weer de mp Trophies voor in de plaats hè?
Zelf nu bezig met wat games te complementeren, maar deels door het mooie weer en nasleep verhuizing kom ik er niet aan toe. Ik heb nog wat Trophies meegepakt in Derrick the Deathfin/Derrick's Cabinet en Machinarium voltooid. Verder een beginnetje gemaakt met Tekken 6 en zombies afgeslacht in Dead Nation. Die laatste is best een lastige game, maar wel lekker om even een uurtje tussendoor te spelen.
Verwijderd
Ik heb de Platinum een tijdje terug gehaald (PS3 versie). Die Death Levels vereisen een hoop geduld. Wat ik gedaan heb, is de levels een aantal keer (tot max. 20-30 keer) geprobeerd en dan naar het volgende level gaan (ongeacht het resultaat). Doordat je er meer ervaren in raakt, wordt je op den duur behendiger en haal je de levels wel. Je kan natuurlijk ook Youtube filmpjes bekijken voor wat tips, maar dan heb je nog steeds behendigheid nodig.Jochem Boom schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:39:
Ik heb van de week Sound Shapes uitgespeeld. De Campaign dan. Die game krijg je dus echt nooit platinum, want die death levels zijn echt onmogelijk. Hebben jullie ervaring met die levels? Tips?
Zelf gisteravond de laatste Trophies van Derrick the Deathfin gehaald. Op zich een leuke indiegame in papercraftstyle en eigenlijk niet zo moeilijk, wanneer je eenmaal door hebt hoe het spel werkt.
Iemand deze al platinum en nog tips?
PSN ID: Hanssuh
Waarvoor in de plaats?Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:06:
[...]
@dvdkiwi: Daar komen dan wel weer de mp Trophies voor in de plaats hè?
Ik heb GoW Ascension op hard uitgespeeld.
De Trials of Archimedes is terecht een gouden trophy
Ben nu op easy een run aan het doen voor de resterende 7 trophies.
Daarna is de platinum in de pocket
Toch weer een erg vermakelijk game.
Het is zeker te doen! Ik heb de platinum ook. Het is vooral goed letten op de muziek. Daarmee kun je het ritme van de "vijanden" ook goed inschatten. Daarnaast schijnt het ook wel een kwestie van geluk te zijn. De balletjes komen de ene keer gunstiger dan de andere keer... feel the rythm!Jochem Boom schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:39:
Ik heb van de week Sound Shapes uitgespeeld. De Campaign dan. Die game krijg je dus echt nooit platinum, want die death levels zijn echt onmogelijk. Hebben jullie ervaring met die levels? Tips?
Verwijderd
mp Trophies i.p.v. challenges (of zijn die er niet?)dvdkiwi schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:37:
[...]
Waarvoor in de plaats?
Ik heb GoW Ascension op hard uitgespeeld.
De Trials of Archimedes is terecht een gouden trophy![]()
Ben nu op easy een run aan het doen voor de resterende 7 trophies.
Daarna is de platinum in de pocket
Toch weer een erg vermakelijk game.
Multiplayer trophies ook niet, daar je enkel de mp tutorial hoeft te voltooien voor de mp trophy.
Ascension valt een beetje buiten de boot in de serie qua platinum trophy.
Deze was wel erg (relatief dan) makkelijk vergeleken met deel I t/m III.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 06-08-2013 10:50 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Epitome op 06-08-2013 10:52 . Reden: Comment ]
Ik vind zelf dat ik het normaal vrij aardig doe in racegames.hanssuh schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:40:
Ik ben momenteel nog bezig met Ferrari Challenge (ja weet, oud spel). Moet alleen arcade mode nog maar wat is dat een bitch. Rijd met de FXX maar ook dan nog lastig om iedereen in te halen, vooral ook omdat de AI jou ook maar graag van de baan tikt.
Iemand deze al platinum en nog tips?
Nadat ik niet verder kwam op arcade intermediate (2de baan, Silverstone) en berichten las dat de meesten dit spel makkelijk platten ben ik toch maar gaan rondneuzen op internet (alle andere modi wel uitgespeeld).
Het schijnt dat de digitale versie patch 2.03 heeft en de disc versie gaat tot 2.02.
2.02 versie schijnt een eitje te zijn, vandaar ook dat de meesten dit spel makkelijk platten.
2.03 is kapot gepatcht, oftewel extreem lastig gemaakt. Meeste races zijn nog wel te doen, maar bovengenoemde track is niet te halen. Zelfs met perfecte rondjes nog 10+ seconden achterstand op nummer 1.
Bron:
http://www.ps3trophies.or...l-versions-game-same.html
Voor de geïnteresseerden die deze game nog willen platten iets om rekening mee te houden. Aangezien ik de nodige uren heb gestoken in het behalen van races ga ik wel nog de disc versie kopen zodat ik hem toch kan platten.
Verwijderd
Oh, dat is wel een meevaller dan.dvdkiwi schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:22:
Challenges zijn er inderdaad niet in Ascension.
Multiplayer trophies ook niet, daar je enkel de mp tutorial hoeft te voltooien voor de mp trophy.
Ascension valt een beetje buiten de boot in de serie qua platinum trophy.
Deze was wel erg (relatief dan) makkelijk vergeleken met deel I t/m III.
[afbeelding]
@hanssuh: Thanks voor de headsup. Is het evt. mogelijk de update niet te downloaden? (PS3 offline laten dus).
Ik heb nu Superfrog HD opgepakt. In het eerste uur vliegen de Trophies je echt om de oren (zit nu op ongeveer de helft van het totale aantal). Al met al verwacht ik dus geen lastige game. Alleen wel lame dat er maar twee verschillende Trophy afbeeldingen zijn voor de dertien Trophies. Gemiste kans.
Geloof dat het niet mogelijk is, aangezien trophy support pas beschikbaar is vanaf patch 2.0.Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:14:
@hanssuh: Thanks voor de headsup. Is het evt. mogelijk de update niet te downloaden? (PS3 offline laten dus).
Volgens de berichtgeving doet het probleem zich ook voor in de gebundelde uitgave (Ferrari challenge + Supercar challenge). Je hebt dus de originele game nodig.
Dus deze:
http://www.angolodifarenz...nge-cdcovers_cc-front.jpg
of:
http://www.thegamecollect...per-car-challenge-ps3.jpg
of:
https://www.videogamesplus.ca/images/ps3_ferrari.jpg
en misschien ook deze:
http://www.playfrance.com...lenge-trofeo-pirelli.html
Ik ga de disc versie dit weekend halen. Mocht iemand geinteresseerd zijn in de game en daarna willen overnemen gelieve DM sturen.
[ Voor 6% gewijzigd door hanssuh op 08-08-2013 12:35 ]
Verwijderd
Ik heb mijn aankoopgegevens nog eens doorgekeken en ik heb blijkbaar Ferrari The Race Experience gekocht en niet Ferrari Challenge. Overigens schijnen de games niet veel van elkaar te verschillen.hanssuh schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:27:
[...]
Geloof dat het niet mogelijk is, aangezien trophy support pas beschikbaar is vanaf patch 2.0.
Volgens de berichtgeving doet het probleem zich ook voor in de gebundelde uitgave (Ferrari challenge + Supercar challenge). Je hebt dus de originele game nodig.
Dus deze:
http://www.angolodifarenz...nge-cdcovers_cc-front.jpg
of:
http://www.thegamecollect...per-car-challenge-ps3.jpg
of:
https://www.videogamesplus.ca/images/ps3_ferrari.jpg
en misschien ook deze:
http://www.playfrance.com...lenge-trofeo-pirelli.html
Ik ga de disc versie dit weekend halen. Mocht iemand geinteresseerd zijn in de game en daarna willen overnemen gelieve DM sturen.
Superfrog HD is een grappige game, maar je merkt wel goed dat de game uit een ander tijdperk komt en je dus soms keihard afstraft. Na de initiële stroom aan Trophies heb ik nu alweer een tijdje geen Trophies zien binnenkomen.
Trophytip voor diegene, die weer eens een game op een makkelijke 100% willen krijgen. Download via het Amerikaanse PSN de gratis game MLB Homerun Derby Edition (o.i.d.) In totaal 4 homeruns slaan en je bent vier Trophies rijker. Ik weet dat het niet uitdagend is, maar je hoeft de game natuurlijk niet te downloaden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 11:42 . Reden: toevoeging over Trophies ]
Na de digitale versie te hebben verwijderd en de disc versie bijgewerkt te hebben (trouwens naar 2.01, niet 2.02) is het spel echt veel te makkelijk en eigenlijk niet leuk meer.hanssuh schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:06:
Het schijnt dat de digitale versie patch 2.03 heeft en de disc versie gaat tot 2.02.
2.02 versie schijnt een eitje te zijn, vandaar ook dat de meesten dit spel makkelijk platten.
2.03 is kapot gepatcht, oftewel extreem lastig gemaakt. Meeste races zijn nog wel te doen, maar bovengenoemde track is niet te halen. Zelfs met perfecte rondjes nog 10+ seconden achterstand op nummer 1.
Bron:
http://www.ps3trophies.or...l-versions-game-same.html
Resterende arcade races gisteren in 1x uitgespeeld, platinum binnen.
Ben ik ergens toch blij dat ik overige races wel "op de lastige manier" heb gespeeld. Dat was tenminste nog echt een uitdaging
Ga je de PS4 nog kopen?onox schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:58:
@Melobee, Bosluis: jullie mogen mij uit de top50 lijst halen; ik heb mijn PS3 verkocht aan een andere tweaker.
Verwijderd
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ben de laatste tijd na een wat rustige periode weer wat meer begonnen met trophies verzamelen. Nu zijn er veel games de laatste tijd die trophies hebben die afhankelijk zijn van mensen in je vriendenlijst. Laatste twee voorbeelden waren Need for Speed Most Wanted en Rayman Legends. Laat nou net het probleem wezen dat er in mijn vriendenkring niet echt gamers zitten en al helemaal niet op de ps3. Vandaar dat ik hoop hier wat mensen te vinden om mijn lijst uit te breiden, zodat ik zulke trophies kan halen. Dus wie interesse heeft mag mij toevoegen, psn id: karlbani (post er even bij dat je van tweakers komt)
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
ik ben na een lange periode zonder trophy hunting ook weer bezig, heb alle GTAV sp trophies gehaald, ben bij Fallout:NV bezig voor de platinum. Ik heb NFS:MW platinum gehaald, als je hulp nodig hebt voeg me maar toe.Bad_Boy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:28:
Zit er nog wat leven in dit topic?![]()
Ben de laatste tijd na een wat rustige periode weer wat meer begonnen met trophies verzamelen. Nu zijn er veel games de laatste tijd die trophies hebben die afhankelijk zijn van mensen in je vriendenlijst. Laatste twee voorbeelden waren Need for Speed Most Wanted en Rayman Legends. Laat nou net het probleem wezen dat er in mijn vriendenkring niet echt gamers zitten en al helemaal niet op de ps3. Vandaar dat ik hoop hier wat mensen te vinden om mijn lijst uit te breiden, zodat ik zulke trophies kan halen. Dus wie interesse heeft mag mij toevoegen, psn id: karlbani (post er even bij dat je van tweakers komt)
PSN ID: Svennie-NL
Sinds mijn laatste update heb ik de volgende platinums gehaald:
- Dragon age origins. Ik had de game al bijna helemaal platinum. Moest nog een paar uur farmen om de blight queller te halen. Heb me er maar eens een paar uur aan gegeven en *bling*.
- Virtues last reward voor de Vita. Alles bij elkaar een vermakelijke ervaring. Een story driven puzzle game. Ideaal voor de verloren uurtjes onderweg. Bij elkaar wel zo'n goede 30 uur.
- Jak (deel 1 op de vita). Deze had ik op de ps2 al 100% gehaald. Was wel een leuke trip down memory lane. Gratis bij PSplus, dus daar kun je niks over zeggen. Ik schat een uurtje of 15 bij elkaar. Deel 2 en 3 ga ik niet spelen.
Ik moet de storyline van GTA nog afmaken, bioshock infinite 1999 run en ik wil far cry 3 nog wel spelen op de ps3. Op de Vita ga ik strangers wrath spelen. Uiteraard vanaf volgende week aan de slag met de ps4! Zit nu op 57 platinums. 58 zal nog wel ps3 worden. 59 of 60 ps4!
[ Voor 4% gewijzigd door Frenkovic op 19-11-2013 11:44 ]
@Frekovic: toevallig net jak 3 uitgespeeld.Vooral 1 is leuk en 3 is ook goed te doen. 2 is door de befaamde difficulty spikes eigenlijks meer een test van hoe goed je tegen frustatie kunt dan een leuk spel.
Ga zelf vanavond eens beginnen met Far Cry 3 staat alweer een tijdje in de last te wachten
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Vorige week GTA5 (gelukkig voor de laatste patch), zondag Battlefield 3.
Ik speel nu nog wat games voor de fun op PS3, het is wachten op de PS4.
Enkele game waar ik nog aan moet beginnen (en trophies voor moet verzamelen) is FEAR3.
de trophies voor de verschillende eindes heb ik al gehaald, heb inderdaad een guide gevolgd, ik moet nog tophies als "zoveel damage met melee", "get banned in casinos", "win x games of caravan".Bad_Boy schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:44:
@svennie: ik voeg je vanavond wel even toelees je van te voren trouwens even in met de trophies van Fallout New Vegas. Er zitten meerdere eindes in die game en er zit een bepaald punt in het spel waar je onomkeerbare keuzes maakt. Eenmaal gemaakt kun je niet terug en zit je vast aan 1 einde waardoor je dus meedere playthroughs zult moeten doen. Maak je een savegame vlak voor dat punt kun je elk einde binnen ongeveer 1 a 1,5 doen vanaf daar doen. Dit scheelt je in de long run enkele 10 tallen uren
Vanavond gaat de PS3 weer aan.
Overigens heb ik maar een treurige collectie trophies vergeleken met sommigen hier. Heb ook maar één platinum trophy (Ni No Kuni!).
Och, mag dan wel het '' ps trohpy topic '' zijn, maar uiteindelijk draait het puur en alleen om de lol van het gamen lijkt me, dat je toevallig wat trophies daarmee scoort is mooi meegenomen.Niku schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:44:
Ben ook bezig met Fallout: New Vegas platinum trophy. Hoef niet absurd veel meer, alleen dat 10000 health with food gaat nog wel even duren.
Overigens heb ik maar een treurige collectie trophies vergeleken met sommigen hier. Heb ook maar één platinum trophy (Ni No Kuni!).
Absoluut! Ben nu bezig met Bioshock Infinite 1999 mode. Soms vraag ik me weleens af waarom ik niet gewoon een nieuw spel ga spelen. Aan de andere kant leer je zo wel een andere dimensie van een spel kennen. Kort samengevat: Gewoon doen wat je leuk vindt!Fatal Mind schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:22:
[...]
Och, mag dan wel het '' ps trohpy topic '' zijn, maar uiteindelijk draait het puur en alleen om de lol van het gamen lijkt me, dat je toevallig wat trophies daarmee scoort is mooi meegenomen.
Trophy hunten heeft ook wel wat. Het is vet om een game te masteren.Fatal Mind schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:22:
[...]
Och, mag dan wel het '' ps trohpy topic '' zijn, maar uiteindelijk draait het puur en alleen om de lol van het gamen lijkt me, dat je toevallig wat trophies daarmee scoort is mooi meegenomen.
De PS4 komt hier op termijn wel weer denk ik.. Eerst maar even afwachten tot de eerste kinderziektes eruit zijn (als die er zijn) en de eerste prijsdrop komt. Na een jaartje ofzo..
Trouwens nogmaals als er hier nog lui zijn die het leuk vinden om nog een mede tweaker trophy hunter te hebben in hun lijst. Voeg me gerust toe: "karlbani" is mijn PSN. Zit nu ergens op de grens van lvl17 gaat dus lekker maar ben nog lang niet op niveau van LuPo
Zeker, ik zal dat zeker niet ontkennen, maar 10 miljoen keer op een knopje drukken om op die manier zoveel mana te harvesten ofzoiets ( ik verzin ook maar wat ) heeft in mijn ogen weinig nog met het masteren van een game te maken.Niku schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:03:
[...]
Trophy hunten heeft ook wel wat. Het is vet om een game te masteren.
Meeste trophies zijn wel iets boeiender dan datFatal Mind schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:08:
[...]
Zeker, ik zal dat zeker niet ontkennen, maar 10 miljoen keer op een knopje drukken om op die manier zoveel mana te harvesten ofzoiets ( ik verzin ook maar wat ) heeft in mijn ogen weinig nog met het masteren van een game te maken.
Maar bij veel games zit er altijd wel zo'n trophy tussen als je voor de platinum wilt gaan. In mijn ogen heeft dat ook niets te maken met het masteren van een game.Niku schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:18:
[...]
Meeste trophies zijn wel iets boeiender dan dat
Akkoord, maar het gros van de trophies is interessanter dan dat. Veel trophies hebben juist wel te maken met alles in een game ontdekken en doen, of een game uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Dat noem ik het masteren van een game, met een voldaan gevolg als beloning en wellicht een Platinum trophy als leuke bijkomstigheid.LuPo schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:46:
[...]
Maar bij veel games zit er altijd wel zo'n trophy tussen als je voor de platinum wilt gaan. In mijn ogen heeft dat ook niets te maken met het masteren van een game.
Nog 4 trophies te gaan op weg naar Platinum Fallout NV trophy
Shocking als je opeens ziet dat er nog 19 games ingesealed liggen die ik de afgelopen 1,5 jaar verzameld heb. Heb een tijd terug besloten een jaar lang niks te kopen om ze daarna via the hut en zavvi goedkoop hierheen te laten komen. 14-20 euro per game valt goed mee.
PS4 staat nu gemoedelijk naast de PS3 te brommen al heb ik de PS4 nog niet aangehad (SSHD komt morgen binnen).
Iemand nog tips voor leuke trophy games die afgelopen jaar zijn uitgekomen? Heb eigenlijk al een tijdje niks meer gekocht en ben ook niet massaal op de hoogte van wat goed/leuk is.
Tegenwoordig zitten in alle games wel leuke trophies, maar in welke games je voor platinum wilt gaan ligt voornamelijk aan je eigen voorkeuren, die games moeten je wel goed liggen.
Speel een hele mix aan games in elk geval. Deux Ex vond ik erg tegenvallen qua opzet. Crysis dan wel weer vet, Darksiders is leuk. Action games altijd wel goed. Shooters meestal ook totdat ik niemand had die goed genoeg was om 'Obey the voices in TranZiT' te halen toen baalde ik. Alle COD games verder platinum behalve COD:BO2 lolNiku schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:42:
Negentien ingesealde games?!
Tegenwoordig zitten in alle games wel leuke trophies, maar in welke games je voor platinum wilt gaan ligt voornamelijk aan je eigen voorkeuren, die games moeten je wel goed liggen.
Heb zelf Dragon's Dogma, Batman: Arkham City en Ratchet & Clank ongespeeld liggen, kan mezelf maar niet van Fallout NV afscheuren.
en dan heb ik fallout 3 ook nog niet uitgespeeld..
Maar ik ben nu Killzone 4 aan het spelen, maar die trophies zijn wel echt bar en boos. Zo moet je bijvoorbeeld een hele playthrough uitspelen zonder dood te gaan
Is dat niet dezelfde als in KZ2?giganielsie schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:12:
Nu de Ps4 uit is mag dit topic wel wat actiever hoor
Maar ik ben nu Killzone 4 aan het spelen, maar die trophies zijn wel echt bar en boos. Zo moet je bijvoorbeeld een hele playthrough uitspelen zonder dood te gaanwie verzint zoiets?
Daar kon je, na de storymode te hebben uitgespeeld, per missie zien hoe vaak je dood was gegaan.
Missie selecteren > op easy doorlopen > niet dood gaan, en zo alle missies afgaan.
*edit*
Ja dus:
"This trophy is not hard as it sounds. You don't even need a new play through if you miss it the first time. just go to chapter select and choose the section of the chapter that you died in and repeat it on easy. It took me two hours to finish all chapter I died in on easy after I finished the game on hard."
Bron: ps3trophies.org
Geen trophy deze keer voor het uitspelen op "Elite" (meestal beschikbaar na de eerste playthrough)?
Of is hard de hoogste moeilijkheidsgraad nu?
[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2013 10:14 ]
Got it! Finally.Niku schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:00:
Ellendige 'The whole gang is here' trophy, nu kan ik Raul weer niet vinden.
ik heb de fout gemaakt om Far Cry3 te starten, die ben ik nu aan het spelen, erg vermakelijk, die wil ik ook platinum gaan halen. Zijn er nog meer mensen die dit spelen, ik moet de co-op trophies ook nog namelijk.Niku schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:55:
Even een schopje.
Nog 4 trophies te gaan op weg naar Platinum Fallout NV trophy
Fallout NV is nog niet platinum, daar moet ik er nog 5 van geloof ik, de caravan trophies heb ik ondertussen, erg vermakelijk spelletje.
Voor de Fallout geinteresseerden, de nieuwe Fallout wordt binnenkort (waarschijnlijk) aangekondigd, speculatie thread.
Svennie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:53:
[...]
ik heb de fout gemaakt om Far Cry3 te starten, die ben ik nu aan het spelen, erg vermakelijk, die wil ik ook platinum gaan halen. Zijn er nog meer mensen die dit spelen, ik moet de co-op trophies ook nog namelijk.
Fallout NV is nog niet platinum, daar moet ik er nog 5 van geloof ik, de caravan trophies heb ik ondertussen, erg vermakelijk spelletje.
Voor de Fallout geinteresseerden, de nieuwe Fallout wordt binnenkort (waarschijnlijk) aangekondigd, speculatie thread.
Batman krijgt me niet te pakkenNiku schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:03:
CoD adept dus. Darksiders en Deus Ex nooit gespeeld. Misschien binnenkort ook maar eens oppikken voor een schijntje.
Heb zelf Dragon's Dogma, Batman: Arkham City en Ratchet & Clank ongespeeld liggen, kan mezelf maar niet van Fallout NV afscheuren.
en dan heb ik fallout 3 ook nog niet uitgespeeld..
Lijkt me nog steeds best leuk maar om de een of andere reden kan ik het niet lang blijven spelen. Terwijl ik dat soort typegames best wel leuk vindt. Mafia en The Godfather 2 vond ik ook erg leuk om te spelen!
Gil in het weekend maar eens als je de co-op trophies wilt halen! Ik heb het een tijdje niet gedaan maar ben er zeker voor in. Enige nadeel is dat de voice beroerd is in dat spel. Met een maat kregen wij het niet speelbaar totdat we gingen bellen (onbeperkt gelukkigSvennie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:53:
[...]
ik heb de fout gemaakt om Far Cry3 te starten, die ben ik nu aan het spelen, erg vermakelijk, die wil ik ook platinum gaan halen. Zijn er nog meer mensen die dit spelen, ik moet de co-op trophies ook nog namelijk.
Svennie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:32:
Bad_Boy & Typhone: jullie PSN namen zijn dezelfde als jullie namen hier?
Vind je het gek? Die game is uit de beginperiode van de PS3. Toen waren trophies nog niet verplicht. Ik heb ook meerdere games die geen trophies hebben.Niku schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:30:
Balen, Ratchet & Clank: ToD heeft geen trophies.
Waarom zou ik dat gek vinden? Was gewoon een constatering
Klopt, games als Saints Row 2 en Oblivion hebben er ook geen. Is wel jammer, vind trophies wat toevoegen.Die game is uit de beginperiode van de PS3. Toen waren trophies nog niet verplicht. Ik heb ook meerdere games die geen trophies hebben.
Ben weer wat vrienden fanatiek aan het trophyhunten aan het krijgen, which I like
Zelf nu met Far Cry 3 bezig, erg vermakelijk game met trophies die je voor het grootste gedeelte krijgt zonder er al te veel werk voor te hoeven doen. Game ansich is al een aanrader, maar met zulke relatief makkelijke trophies al helemaal!
met dat spel ben ik ook bezig, erg vermakelijk inderdaad, ik wil ook nog de co-op trophies halen, kan er iemand vanavond? uurtje of 20:00?Bad_Boy schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:30:
I tried
Zelf nu met Far Cry 3 bezig, erg vermakelijk game met trophies die je voor het grootste gedeelte krijgt zonder er al te veel werk voor te hoeven doen. Game ansich is al een aanrader, maar met zulke relatief makkelijke trophies al helemaal!
Ik zou in princiepe wel kunnen, maar dan wel met 2 puntjes:Svennie schreef op maandag 16 december 2013 @ 07:27:
[...]
met dat spel ben ik ook bezig, erg vermakelijk inderdaad, ik wil ook nog de co-op trophies halen, kan er iemand vanavond? uurtje of 20:00?
- Ik heb helaas (nog) geen headset op mijn playstation. Ik weet dus niet hoe moeilijk de coop is maar we kunnen niet tegen elkaar ouwehoeren. Of we moeten iets doen met laptop/skype.
- 20.00 uur zou voor mij wat krap worden. Dan zouden we ergens tussen 20.30 en 21.00 moeten starten.
De PS4 is al besteld.
Ik heb nog geen co-op missies gespeeld dus ik weet niet hoe moeilijk ze zijn. We kunnen het proberen zonder headset maar makkelijker is denk ik via skype, dat moet ik nog installeren maar dat zal geen probleem zijn lijkt me. Ik installeer skype straks en ben online op de PS3 vanaf een uur of 20:30. Ik kan trouwens tot max een uur of 22:15 maar dan moeten we er toch 1 of 2 gedaan krijgen lijkt me. Laten we de rest spreken via berichten hier of op PSN.Bad_Boy schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:45:
[...]
Ik zou in princiepe wel kunnen, maar dan wel met 2 puntjes:
- Ik heb helaas (nog) geen headset op mijn playstation. Ik weet dus niet hoe moeilijk de coop is maar we kunnen niet tegen elkaar ouwehoeren. Of we moeten iets doen met laptop/skype.
- 20.00 uur zou voor mij wat krap worden. Dan zouden we ergens tussen 20.30 en 21.00 moeten starten.
Je hebt een PMSvennie schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:01:
[...]
Ik heb nog geen co-op missies gespeeld dus ik weet niet hoe moeilijk ze zijn. We kunnen het proberen zonder headset maar makkelijker is denk ik via skype, dat moet ik nog installeren maar dat zal geen probleem zijn lijkt me. Ik installeer skype straks en ben online op de PS3 vanaf een uur of 20:30. Ik kan trouwens tot max een uur of 22:15 maar dan moeten we er toch 1 of 2 gedaan krijgen lijkt me. Laten we de rest spreken via berichten hier of op PSN.
Heb je wel een PS4? Zo ja, waarom dan?Fatal Mind schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:00:
Heb op de PS4 geen trophies om te halen, want er zijn geen boeiende games om te spelen, dusja, dan ook hier weinig te melden.
Uiteraard een PS4, en ook battlefield 4 en killzone, echter beiden uitgespeeld(singleplayer), dus nu even wachten tot er weer wat leuks komt.
Echter als ik zo de lijst zie gaat et nog wel ff duren voordat er weer wat leuks komt.
[ Voor 21% gewijzigd door Fatal Mind op 16-12-2013 16:29 ]
BF4 en Killzone al Platinum?Fatal Mind schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:17:
[...]
Uiteraard een PS4, en ook battlefield 4 en killzone, echter beiden uitgespeeld(singleplayer), dus nu even wachten tot er weer wat leuks komt.
Echter als ik zo de lijst zie gaat et nog wel ff duren voordat er weer wat leuks komt.
Geen interesse in. Doe geen moeite om games platinum te maken, teveel moeite, frustratie en gezeik. Heb daar geen lol aan.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Als er nog iemand de coop trophies van Far Cry 3 wil proberen mag hij van mij de volgende keer best aanhaken
[ Voor 7% gewijzigd door Bad_Boy op 16-12-2013 22:39 ]