• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:20

Niku

Alagaesii

Ben nog wel van plan Far Cry 3 aan te schaffen, maar duurt nog wel even ben ik bang. Misschien later dus!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-12 13:10
Bad_Boy schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:38:
Zojuist met Svennie de coop van Far Cry 3 geprobeerd en ik moet zeggen dat de missies nog best pittig zijn. Zelf op easy kun je best snel doodgaan en er zijn wel erg veel respawnende tegenstanders, helemaal in vergelijking met de single player. We hebben de eerste missie nu gehaald, de tweede hebben we af moeten breken, omdat Svennie morgen er weer vroeg af moet.

Als er nog iemand de coop trophies van Far Cry 3 wil proberen mag hij van mij de volgende keer best aanhaken :)
was leuk maar best pittig nog zeg. Als er meer mensen mee willen doen, de co-op kan met 4 mensen. Dan hebben we ook meer klassen rond lopen. Een vaste sniper erbij is wel zo makkelijk voor de snipers van hun kant.

PSN ID: Svennie-NL

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12 07:44
-Playstation All-Stars Battle Royale
-Guacamelee!
-Rayman Origins

En op twee trophies na 'Dog Lover' en 'Always on Top' Hotline Miami ook platinum, moet alleen even de tijd nemen om ze nog een keer te halen.

Naar mijn idee niet de moeilijkste platinums die ik nu heb.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-12 22:32
Svennie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:12:
[...]

was leuk maar best pittig nog zeg. Als er meer mensen mee willen doen, de co-op kan met 4 mensen. Dan hebben we ook meer klassen rond lopen. Een vaste sniper erbij is wel zo makkelijk voor de snipers van hun kant.
Ik wil best een keer mee helpen met de coöp. Niet dat ik de beste ben :+

Psn: giganielsie

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
giganielsie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:00:
[...]

Maakt niet uit ik ben zelf ook niet echt een pro gamer te noemen :+ Ik stuur je zo even een PM misschien kunnen we wel iets regelen dat we vanavond bijvoorbeeld met zijn driëen het nogmaals proberen

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• HansAnders07
  • Laatst online: 21:32
Kan je dan wel je eigen wapens uit de single player gebruiken :p?
Want als dat kan wil ik die bazen sniper en die shotgun wel meenemen en een rondje meedraaien!

psn N3Gruj1989

• Bad_Boy
HansAnders07 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:30:
Kan je dan wel je eigen wapens uit de single player gebruiken :p?
Want als dat kan wil ik die bazen sniper en die shotgun wel meenemen en een rondje meedraaien!

psn N3Gruj1989
Nee helaas niet, je kan kiezen uit 4 classes met elk twee wapens. Maar je ben nog steeds van harte welkom :) Stuur je wel even een pm

• HansAnders07
  • Laatst online: 21:32
Bad_Boy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:34:
[...]
Nee helaas niet, je kan kiezen uit 4 classes met elk twee wapens. Maar je ben nog steeds van harte welkom :) Stuur je wel even een pm
Ik geef het een kans ;)!

• Svennie
giganielsie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:00:
[...]

ik ben ook niet de beste hoor, ik heb jou al in mijn lijst staan, Jurgen1989 voeg ik straks toe, wat mij betreft spelen we vanavond, ik kan vanaf 19:00 tot max 22:15. Je moet rekenen op een dik uur per co-op map, ten minste dat kostte het gisteren met zijn 2'en

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Zijn er nog geïnteresseerde die morgenavond, of ergens later deze week de trophy willen halen om met 4 man in Call of Duty Ghosts: Extinction te escapen. Is de enige trophy die ik nog moet om Ghosts platinum te behalen! Ik heb in ieder geval al 1 maatje die mee wilt, dus zouden er maar 2 nodig hebben.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Toen ik dit topic voorbij zag komen, dacht ik, dit moet ik ook doen! Dus BF4 sp uitgespeeld, nu de rest van de Trophies bij elkaar harken van de sp :+

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ben afgelopen dagen door 2 mensen toegevoegd, toevallig mensen uit dit topic ?

Verwijderd

Helaas flink opweg met de BF4 PS4 platanium. Heb zo'n beetje alle MP trophies behalve die van China Rising... Alle assignments halen voor die DLC is best lastig. Helaas had ik een corrupt SP save... Dus moet na 3 uur SP een niewe starten. Beetje balen!

• Svennie
ik kreeg gisteren ook een uitnodiging met "via tweakers" erbij als tekst, het kan toch geen kwaad om mensen toe te voegen ook al ken je ze niet?

• Fatal Mind
  • Niet online
Svennie schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:22:
ik kreeg gisteren ook een uitnodiging met "via tweakers" erbij als tekst, het kan toch geen kwaad om mensen toe te voegen ook al ken je ze niet?
Nee, maar dr stond geen tekst bij verder '' via tweakers '' of iets in die trend, heb ze ook maar gewoon toegevoegd, maakt inderdaad niks uit.

Echter is het wel handig om een naam aan een user te kunnen koppelen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ben nu in Saints Row 3 op trofeejacht. Ik lach me er echt dood in, denk wel dat die Platinum gaat lukken :+

• Bad_Boy
Fatal Mind schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:26:
[...]

Nee, maar dr stond geen tekst bij verder '' via tweakers '' of iets in die trend, heb ze ook maar gewoon toegevoegd, maakt inderdaad niks uit.

Echter is het wel handig om een naam aan een user te kunnen koppelen.
Hier hretzelfde, heb ze ook toegeovegd maar een naam (op tweakers) erbij is altijd wel handig. Helemaal gezien het feit dat deze lang niet altijd gelijk aan elkaar zijn :)

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03:05
Iemand al een Platinum voor Killzone Shadow Fall?

• Niku

Niku

Alagaesii

Zullen er niet veel zijn, volgens http://psnprofiles.com/trophies/2237-Killzone-Shadow-Fall heeft 0.35% van de mensen 'm Platinum.

Wordt de fp nog ooit bijgewerkt eigenlijk?
De trophy lijst van KZ:SF ziet er niet onmogelijk uit.
Deel 2 was echt een pain in the ass (Elite run), deel 3 was juist weer redelijk makkelijk.
SF hoef je "alleen" op hard uit te spelen, of is dat gelijk de hoogste diffculty nu (geen Elite meer)?

Gisteren mijn 18e platinum trophy binnen gehaald, en tevens mijn laatste game én platinum voor de PS3.
Nu kan ik eindelijk de PS4 eens aan gaan sluiten ;)
O, de game was Far Cry 3...
... die staat zeker in mijn top 3! Wát een game :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bad_Boy
dvdkiwi schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:52:
De trophy lijst van KZ:SF ziet er niet onmogelijk uit.
Deel 2 was echt een pain in the ass (Elite run), deel 3 was juist weer redelijk makkelijk.
SF hoef je "alleen" op hard uit te spelen, of is dat gelijk de hoogste diffculty nu (geen Elite meer)?

Gisteren mijn 18e platinum trophy binnen gehaald, en tevens mijn laatste game én platinum voor de PS3.
Nu kan ik eindelijk de PS4 eens aan gaan sluiten ;)
O, de game was Far Cry 3...
... die staat zeker in mijn top 3! Wát een game :D
Paar dagen geleden ook far cry 3 platinum gehaald. Inderdaad een erg toffe game maar wat een beroerd einde (beide) man...

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog 2 trophies van Saints Row: The Third platinum trophy af, wat zijn die vehicle thefts kut zeg.

Verwijderd

Tijdje weggeweest van de website en ook weinig tijd gehad om Trophies te scoren. Ik probeer mijn 25e Platinum Trophy te behalen en daarvoor richt ik me momenteel op The Walking Dead, maar ik doe het in een rustig tempo en heb er geen haast mee. Verder bezig geweest met verschillende PSN games op dagen dat vrienden langskwamen en eindelijk het verschrikkelijke repetitieve Jetpack Joyride op 100% gezet. En ook Virtua Fighter 2, maar die was werkelijk zo simpel dat het geen naam mag hebben.

Na The Walking Dead zit ik te dubben of ik Tomb Raider of Far Cry 3 ga spelen.
Waarom niet beide?
Zowel Tomb Raider als Far Cry is een topgame!
Bad_Boy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:45:
[...]
Paar dagen geleden ook far cry 3 platinum gehaald. Inderdaad een erg toffe game maar wat een beroerd einde (beide) man...
Ik heb mijn vrienden gered, maar weet nu nog steeds niet of die boot nu wegvaart met mij erop en ik dus met mijn vrienden huiswaarts keer, of dat ik achterblijf op het eiland en vanaf het strand mijn vrienden zie wegvaren...
Maar verder een erg toffe game inderdaad!

Nu bezig met BF4 (PS4), die gaat ook wel platinum denk ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2014 13:43 ]

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-12 09:23
iemand fifa 14 online trophies doen? gaat me met name om die be a pro season match winnen.. (ps4)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
El_V schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:13:
iemand fifa 14 online trophies doen? gaat me met name om die be a pro season match winnen.. (ps4)
Stuur me anders even een bericht. Die trofee moet ik ook nog hebben :Y)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:42:
Waarom niet beide?
Zowel Tomb Raider als Far Cry is een topgame!

[...]

Ik heb mijn vrienden gered, maar weet nu nog steeds niet of die boot nu wegvaart met mij erop en ik dus met mijn vrienden huiswaarts keer, of dat ik achterblijf op het eiland en vanaf het strand mijn vrienden zie wegvaren...
Maar verder een erg toffe game inderdaad!

Nu bezig met BF4 (PS4), die gaat ook wel platinum denk ik :)
Omdat er maar 1 disc tegelijk in past. ;) Ik probeer op het moment eerst wat games uit te spelen i.p.v. alles door elkaar. Helaas dit weekend geen tijd gehad om verder te komen met welke game dan ook.

• Bad_Boy
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:31:
[...]

Omdat er maar 1 disc tegelijk in past. ;) Ik probeer op het moment eerst wat games uit te spelen i.p.v. alles door elkaar. Helaas dit weekend geen tijd gehad om verder te komen met welke game dan ook.
als je dan toch in eerste instantie een keus moet maken dan zou ik persoonlijk gaan voor Tomb Raider, echt een topgame! :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoe staat het hier met The Last of Us trophy hunts? :)

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12 16:30

muhda

Time & Space traveler

Ik heb een vraag over KillZone. Over de verborgen trophy en hoe die te behalen.

spoiler: Voor de zekerheid een spoiler tag gebruikt
Volgens mij krijg je de trophy in Chapter 5: The Hellgast. Subhoofdstuk: Think you're special. Nadat je de informant ontmoet: "Zeus" krijg je de keuze om gelijk door te gaan of je kan "Zeus" zijn naam uit de database halen. Als je dus ook kiest om "Zeus" te redden dan krijg je de trophy. Klopt mijn vermoeden? Of is de verborgen trophy een heel ander challenge ?

Verwijderd

Bad_Boy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:37:
[...]
als je dan toch in eerste instantie een keus moet maken dan zou ik persoonlijk gaan voor Tomb Raider, echt een topgame! :)
Ok. Bedankt. Dan mag Far Cry nog even wachten. :)

Inmiddels heb ik episode 3 van The Walking Dead voltooid.

• Niku

Niku

Alagaesii

On my way to The Last of Us platinum. Wat een game.

Verwijderd

@ Niku: Die staat ook nog op mijn wishlist, maar ja, so many games, so little time.

Zelf inmiddels episode 4 van Telltale's Walking Dead voltooid. Ik ben onder de indruk van de impact die het spel heeft en ik heb ervaren wat de gevolgen zijn van een keuze. Daarnaast liep ik mijn Trophylist eens door en bleek dat Sound Shapes nieuwe DLC en Trophies (allemaal zilveren) heeft gekregen. Dat zal wel te maken hebben met de PS4 release. Anyway, die game heb ik dus ook weer op 100% gezet.

Omdat ik dit weekend weinig tijd heb gehad, heb ik daarna de eerste LittleBigPlanet weer eens erbij gepakt om de DLC Trophies te behalen van de Metal Gear kit en de Pirates of the Carribean kit. Ook bij de game Demolition Inc ben ik inmiddels ver gevorderd en zijn alleen de Destroy every City-District/Collect All Stars Trophies nog over. Die vereisen echter nog wel wat werk, dus die ga ik lekker tussendoor doen.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-12 16:00
Ik zit inmiddels lekker in Gran Turismo 6. Deze trophies zijn echt honderd keer makkelijker als in deel 5 dus ik geef het een kans ;)

Overigens vorige week (pas) PSN Profiles website ontdekt, wat een verademing om overzicht van trophies etc te hebben. Ook tabje met trophy advisor is erg makkelijk!

• Niku

Niku

Alagaesii

wheeler schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:17:
Ik zit inmiddels lekker in Gran Turismo 6. Deze trophies zijn echt honderd keer makkelijker als in deel 5 dus ik geef het een kans ;)

Overigens vorige week (pas) PSN Profiles website ontdekt, wat een verademing om overzicht van trophies etc te hebben. Ook tabje met trophy advisor is erg makkelijk!
Zit intussen al een tijdje op die site, bevalt erg goed!

• Juhrat
  • Laatst online: 29-05-2024
wheeler schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:17:

Trophy advisor gebruik ik eigenlijk nooit, wat is hier precies het makkelijke aan? :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Niks, vind ik :+ Laat alleen zien welke trophy het grootste percentage van de mensen heeft en jij nog niet.

• Juhrat
Niku schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:47:
Niks, vind ik :+ Laat alleen zien welke trophy het grootste percentage van de mensen heeft en jij nog niet.
Klinkt niet heel spannend inderdaad :+
Ik heb m'n trophycard even geupdate. Eerste keer sinds een jaar afwezigheid. :P

Aantal vita games en PS4 games ben ik aan het spelen. 140 trophies erbij. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Niku

Niku

Alagaesii

Ook minder aan het gamen dan eerst? Of sinds de PS4 weer meer?

Overigens mag de FP wel eens worden bijgewerkt. En misschien op basis van punten een ranglijst maken, is overzichtelijker dan nu. De site psnprofiles.com heeft trophy cards met punten er op. Is niet de officiële, maar dat lijkt me geen verschil te maken. Zo wordt het topic misschien weer wat representatiever? Heb überhaupt geen idee of de topic starters nog actief (in dit topic) zijn.

[ Voor 75% gewijzigd door Niku op 22-01-2014 01:09 ]

• Juhrat
Niku schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:14:

Overigens mag de FP wel eens worden bijgewerkt. En misschien op basis van punten een ranglijst maken, is overzichtelijker dan nu. De site psnprofiles.com heeft trophy cards met punten er op. Is niet de officiële, maar dat lijkt me geen verschil te maken. Zo wordt het topic misschien weer wat representatiever? Heb überhaupt geen idee of de topic starters nog actief (in dit topic) zijn.
Die cards van PSNProfiles zie je inderdaad steeds meer terug komen, vind ze er ook een stuk strakker uitzien dan de huidige. Ik sta er (nog) niet bij maar regelmatig een update maakt het wel allemaal wat competatiever.

• Svennie
Juhrat schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 03:31:
[...]

Die cards van PSNProfiles zie je inderdaad steeds meer terug komen, vind ze er ook een stuk strakker uitzien dan de huidige. Ik sta er (nog) niet bij maar regelmatig een update maakt het wel allemaal wat competatiever.
je kan ze altijd een berichtje sturen, ze zullen nog wel actief zijn op tweakers neem ik aan. Ik heb de FP een aantal keer bijgewerkt en met alleen het level en die balk is het nog best lastig om te zien wie er boven wie moet staan, als het op basis van punten is maakt het een stuk makkelijker updaten (op de eerste keer na dan).

Niku schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:14:

Ik had vorig jaar m'n PS3 vast verkocht toen de PS4 werd aangekondigd. Dus een jaar lang geen console gehad. ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Haha oké. En dan nog eerste in de tweakers trophy top 50 ;)

Ik heb overigens een der topic starters een pm gestuurd over de fp.

• Meelobee
  • Laatst online: 01:37

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
En dat ben ik :)

Gezien ik zelf geen interesse/tijd meer heb om het topic actief bij te houden is het misschien handig als er iemand die hier veel actief is mede-auteur te maken, dan kan de TS weer netjes bijgehouden worden. Niku misschien?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Svennie
ik wil het ook wel weer doen, anders ons beiden?

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik wil best mede-auteur zijn samen met bijvoorbeeld Svennie.

• Svennie
Niku schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:08:
Ik wil best mede-auteur zijn samen met bijvoorbeeld Svennie.
jij bent ondertussen mede-auteur zie ik, als het te druk wordt kan je mij ook toevoegen dan help ik mee.

• Meelobee
  • Laatst online: 01:37

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Heb jullie beide (Niku & Svennie) toegevoegd als auteur :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Svennie
Meelobee schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:40:
ik kan vanavond wel een update doen, agenda is nog leeg. Dan klopt de lijst in ieder geval weer. Nadeel daarvan is dat mensen die ook in de lijst willen (niet te veel aub anders val ik buiten de top 50 :'( ) weinig tijd hebben om zich te melden. Maar dan klopt de lijst weer en kunnen we daarmee weer verder met regelmatige updates.

• Niku

Niku

Alagaesii

Meelobee schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:40:
Eens kijken of we het mooi up to date kunnen krijgen dan!

• Svennie
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Er zijn geen nieuwe mensen toegevoegd. Er zijn een aantal mensen flink gestegen en gedaald maar dat zal wel een vertekend beeld zijn want niet iedereen update zijn profiel regelmatig.

Van nu af aan volgen er weer regelmatige updates (om de week?) en anders spreek ons (Niku en ik) er maar op aan!

Als er behoefte aan is kunnen we de komende week wel een keer vaker updaten, bv als mensen hun profiel geupdate hebben en daardoor flink stijgen of als je toegevoegd wil worden.

[ Voor 95% gewijzigd door Svennie op 22-01-2014 20:43 ]

• Bad_Boy
Ha ik zie dat ik de top 10 ben ingeslopen >:)

• Juhrat
Svennie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:31:
[afbeelding]

Er zijn geen nieuwe mensen toegevoegd. Er zijn een aantal mensen flink gestegen en gedaald maar dat zal wel een vertekend beeld zijn want niet iedereen update zijn profiel regelmatig.

Van nu af aan volgen er weer regelmatige updates (om de week?) en anders spreek ons (Niku en ik) er maar op aan!

Als er behoefte aan is kunnen we de komende week wel een keer vaker updaten, bv als mensen hun profiel geupdate hebben en daardoor flink stijgen of als je toegevoegd wil worden.
Goed bezig heren! Overweeg het eens via PSNProfiles, wellicht overzichtelijker.

Tegen de tijd dat ik in aanmerking voor een top 50 laat ik het weten :)

• Svennie
Juhrat schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 03:32:
[...]
Goed bezig heren! Overweeg het eens via PSNProfiles, wellicht overzichtelijker.

Tegen de tijd dat ik in aanmerking voor een top 50 laat ik het weten :)
dat is wel makkelijker sorteren, nu sorteer ik eerst op het level nummer maar daarna op de level balk en die laatste verschilt soms maar een paar pixels tussen personen, dat is lastig sorteren. PSNProfiles heeft een aantal punten erbij staan, dat sorteert makkelijker.

Het is voor mij geen probleem om die profielen te gebruiken maar dan moet wel de meerderheid het er mee eens zijn, hoe denken anderen erover?

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik ben ook voor psnprofiles, moet wel iedereen even zijn of haar trophycard veranderen in eentje van die site.

edit: kunnen we ook zelf trouwens, maar moet de meerderheid wel akkoord zijn.

Ik ga intussen eens kijken of ik de top50 al benader :+

[ Voor 19% gewijzigd door Niku op 23-01-2014 07:57 ]

• Bad_Boy
Ik ben ook voor psnprofiles, zijn een stuk overzichtelijker en ook nog eens veel gemakkelijker te updaten!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kom nog te kort voor de top 50, moet beter mijn best gaan doen dus :+

• Niku

Niku

Alagaesii

Even een dubbelpost betreffende psnprofiles. De trophycards van hen zien er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Alagaesii.png

Voor degenen die zich afvragen wat psnprofiles is.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-12 16:00
Ik ben voor PSNprofiles!

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/whlr77.png

• Svennie
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Svennie-NL.png

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Svennie-NL.png

Persoonlijk vind ik de originele mooier maar die van PSNProfiles is duidelijker, staat ook meer informatie op.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Ik heb waarschijnlijk nog te weinig progressie geboekt, maar goed:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/VileTung.png

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/VileTung.png

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren toevallig mijn profiel eens een update gegeven. Zo te zien ben ik nog een aantal plekken gestegen ook! :)

PSN id: NL_SToRM

• Niku

Niku

Alagaesii

Vrijwel iedereen so far voor psnprofiles dus.

Mooi dat dit topic weer begint te lopen! Show us your trophycards!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/daan-56666.png

Hier is de mijne. Ben sinds een tijdje ook flink bezig met trophies.

Is er hier trouwens iemand die toevallig de Star Ocean: The Last Hope International - platinum heeft? :trollface:
Updeetje gedaan dan :)
Wel handig dat je op psnprofiles geen account hoeft te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/zuperkiwi.png

• Bad_Boy
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/karlbani.png

Ook op PSN-profiles even een update gedaan. Helaas de laatste 2 weken het erg druk gehad dus niet echt kunnen gamen. Van plan om vanavond Borderlands 2 weer eens op te pakken

• Fatal Mind
  • Niet online
Vind persoonlijk de originele mooier, maar go with the flow.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Fatalmind.png

Eigenlijk maar weinig bij gekomen, maarja dr is op de PS4 dan ook geen reet te gamen.

[ Voor 20% gewijzigd door Fatal Mind op 23-01-2014 16:21 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Goed bezig allemaal.

Ik ga intussen verder met Ratchet & Clank HD! (Nooit een PS2 gehad, de spelletjeskubus was hét voor mij toen)

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-12 20:49
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/lynx79.png

Wel een beetje klaar met FC3, moet nog 2 SP trophies en dan die multiplayers....

[ Voor 29% gewijzigd door LordLynx op 23-01-2014 16:46 ]

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-12 09:21
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Frenkovic.png

Maakt mij allemaal niet uit... Je kan toch sowieso iedereen op die site opzoeken? Toestemming lijkt me niet echt vereist...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
An sich wel geinig :)

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Exorcistje.png

Tegenwoordig speel ik niet echt meer voor Trophies. Had op de 360 een gamerscore van om en nabij de 45.000 dacht ik, en daar heb ik (te) veel tijd aan besteed vanaf 2005. Die tijd heb ik niet meer, ik speel een spel (soms uit), en kijk daarna nog wel even voor de makkelijk te halen trophies of achievements. Verder..niet. Scheelt wel dat nu de PS3, Vita en PS4 meetellen op hetzelfde account, maar heb voor AC4 op de PS4 nog maar 2 trophies volgens mij. Ik denk omdat ik hem niet speel :+

Wat zijn jullie "rarest" trophies? Bij mij opvallend veel SingStar :P

Sing me a love song SingStar 1.65%
ULTRA RARE bronze
Anniversary gift SingStar 1.85%
ULTRA RARE bronze
Everyone's a Winner PAIN 1.93%
ULTRA RARE bronze
Angriest Birdies Angry Birds Trilogy 2.04%
ULTRA RARE platinum
It Takes Two SingStar 2.16%
ULTRA RARE silver

[ Voor 85% gewijzigd door Exorcist op 23-01-2014 18:48 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik heb niet zo'n hele indrukwekkende rares. Manual control winst bij fifa 12 (6% nog wat) en platinum Fallout: New Vegas (9.51% geloof ik).

• Svennie
Frenkovic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:25:
[afbeelding]

Maakt mij allemaal niet uit... Je kan toch sowieso iedereen op die site opzoeken? Toestemming lijkt me niet echt vereist...
het gaat mij niet om de toestemming, veranderen is zo gedaan, dat is met een search and replace prima te doen. Het gaat mij erom dat voordat we de startpost veranderen we graag willen weten hoe de mensen er over denken, Als de meerderheid voor PSNprofiles is wisselen we wat mij betreft.

Mijn rarest trophies:
ik heb 7 ultra rares (2 x GTA V, 5 x LPB), de meest uitzonderlijke is met 3,48% Sold Gold Baby van GTA V

• Juhrat
Svennie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:21:
[...]

het gaat mij niet om de toestemming, veranderen is zo gedaan, dat is met een search and replace prima te doen. Het gaat mij erom dat voordat we de startpost veranderen we graag willen weten hoe de mensen er over denken, Als de meerderheid voor PSNprofiles is wisselen we wat mij betreft.

Mijn rarest trophies:
ik heb 7 ultra rares (2 x GTA V, 5 x LPB), de meest uitzonderlijke is met 3,48% Sold Gold Baby van GTA V
Gezien de positieve reacties zou ik het maar gewoon doen, niemand die er negatief tegenover staat.

Mocht je hulp nodig hebben dan laat maar weten, heb morgen toevallig dagje vrij
LordLynx schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:45:
[afbeelding]
Wel een beetje klaar met FC3, moet nog 2 SP trophies en dan die multiplayers....
Ik vond het een zeer vermakelijke platinum.
De multiplayer trophies bedoel je de co-op mee?
Erg leuke, niet te moeilijke, co-op missies. Half uurtje per stuk ongeveer.
Ik heb er een 4 uur over gedaan (met zń tweeen).

Mijn rarest trophies:

Gran Turismo Platinum Trophy
Earn every single Gran Turismo 5 trophy
0.94%

Gold Standard (Gran Turismo 5)
Get a gold trophy in every race event, license test and special event.
1.61%

Los Santos Legend (GTA V platinum)
Congratulations! You're Vinewood's biggest star!
1.66%

Hire Me (Motorstorm Pacafic Rift)
Beat all 128 original developer ghosts in Time Attack
2.45%

En de trophies waar ik het meest trots op ben:

Heroic Survivor (Killzone 2)
Complete all missions on Elite difficulty level
5.25%

Ultimate Hero (Final Fantsay XIII)
Acquired all trophies.
10.32%

Unhuman (God of War III)
Beat Titan Mode
24.54%

Wat opvalt is dat, ondanks de moeilijkheid van de trophies, de Ultimate Hero en Unhuman niet echt rare zijn.
Volgens mij omdatt FF en/of GoW spelers erg dedicated zijn en best wat tijd willen stoppen in de platinum :P

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2014 02:14 ]

Dit is die van mij:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/LuPo1989.png

Als je bij de statistieken kijkt kun je veel interessante dingen zien. Leuke site!

• Svennie
Juhrat schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:02:
[...]
Gezien de positieve reacties zou ik het maar gewoon doen, niemand die er negatief tegenover staat.

Mocht je hulp nodig hebben dan laat maar weten, heb morgen toevallig dagje vrij
ik denk dat ik eind middaqg/begin avond wel tijd heb. Bedankt voor het aanbod maar het is een simpele search and replace dus dat gaat wel lukken. Het enige dat evt een probleem zou kunnen zijn is uitlijning. Mocht het niet bevallen dan is het zo weer terug veranderd, ik bewaar een backup voor het geval dat.

Iedereen die het nog niet gedaan heeft: update je profiel en als je toegevoegd wil worden, meld het even

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-12 12:23
Fijne site! Ik volg dit topic al jaren en op deze manier is het fijn meedoen zonder weer ergens te hoeven registreren. Die statistieken zijn ook erg interessant!

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Tresor_NL.png

• Niku

Niku

Alagaesii

Registreren is overigens ook zo gebeurd daar, maar voegt helemaal niets toe. Enige is dat je op het forum kunt en jezelf kunt vergelijken met anderen.

• Svennie
Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

ik heb de lijst geupdate, grootste wijziging is het omwisselen naar de profielen van PSNProfiles.Ik weet niet waarom maar real_G heeft om een of andere reden een leeg profiel dus ik heb het "oude" profiel erbij gezet.

Verder zijn er een flink aantal plaatswisselingen geweest, blijkbaar hebben veel mensen geupdate. Ik heb ook een profielplaatje of 15 gegenereerd op PSNPrfofiles, ik denk dat dat ook meteen een update is.

Laat maar weten wat jullie er van vinden.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik vind het een erg geslaagde update. Klasse!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-12 12:23
Ik was blijkbaar net te laat voor de update van deze week om zelf te kunnen deelnemen, maar ik vind het ook een mooie update!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik zal je in de volgende update (volgende week ergens) toevoegen.

• Svennie
Neophyte_NL schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:01:
Ik was blijkbaar net te laat voor de update van deze week om zelf te kunnen deelnemen, maar ik vind het ook een mooie update!
ik zag je post pas toen ik met mijn update post bezig was helaas.

Verwijderd

Zal hier ook mijn trophy card even heenzetten.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/pruimtabak.png

• Svennie
nog 2 trophies voor de Far Cry 3 plat. ik moet nog 150$ winnen met pokeren en de dead from above trophy moet ik nog halen, dat moet vanavond / morgen toch wel gaan lukken, Lang geleden dat ik een spel geplat heb.

• Exorcist
  • Niet online
Gisteravond naar mijn zus gegaan en tot vanochtend nog wat gegamed. Eerst wat Trophies voor haar gehaald, en toen heb ik mijn PS3 gekoppeld en nog wat suffe dingen gehaald voor TV Stars, PDC Darts, UFC en wat Fifa's. Verder nog een trophy of 20 in Sports Champions 2, ook wel leuk als je wat gedronken hebt :+

Straks krijg ik een Resogun verslaafde gast over de vloer, die laat ik maar weer zijn best doen :+

• Svennie
Far Cry 3 plat is binnen!

ik had eerder vanavond al poker gespeeld en 1200 van de 1500 benodigde winst gehaald, was ik schijnbaar vergeten te saven dus dat kon ik weer opnieuw doen :( is op zich niet zo een groot probleem, trophy binnen.

Daarna de Never saw it coming trophy, wilde niet lukken, heb een guide opgezocht en die methode lukte wel. In die guide gebruikte ze de xbox, daar komt een trophy snel in vergelijk met de ps3 zeg, ik dacht dat ik hem gemist had maar even later kwam de trophy en de platinum :D

Nummer 8

• Exorcist
  • Niet online
Vind ik zeker een nadeel van de PS3 tov 360. Achievements zijn instant, die van de PS3 kunnen met aardig wat vertraging komen.
Dat is nu op de PS4 wel anders; die poppen al op voordat je ze gehaald hebt! :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik ervaar vrij weinig vertraging bij de trophies eigenlijk. Alleen geglitchte trophies, bijvoorbeeld bij The Last of Us, wat een verschrikking.

• Svennie
Niku schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:51:
Ik ervaar vrij weinig vertraging bij de trophies eigenlijk. Alleen geglitchte trophies, bijvoorbeeld bij The Last of Us, wat een verschrikking.
bij de laatste trophy van Far Cry duurde het een seconde of 5, dat is best lang

• Niku

Niku

Alagaesii

Dan is het toch een opluchting als ie verschijnt :p

• Bad_Boy
Svennie schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:30:
Far Cry 3 plat is binnen!

ik had eerder vanavond al poker gespeeld en 1200 van de 1500 benodigde winst gehaald, was ik schijnbaar vergeten te saven dus dat kon ik weer opnieuw doen :( is op zich niet zo een groot probleem, trophy binnen.

Daarna de Never saw it coming trophy, wilde niet lukken, heb een guide opgezocht en die methode lukte wel. In die guide gebruikte ze de xbox, daar komt een trophy snel in vergelijk met de ps3 zeg, ik dacht dat ik hem gemist had maar even later kwam de trophy en de platinum :D

Nummer 8
die trophy had je een stuk makkelijker kunnen halen. Er is op het tweede eiland een side mission waarbij je oa moet pokeren. Je krijgt daar erg goede kaarten en als je direct all inn gaat en wint dan had je je poker trophy al te pakken ;)

Fathers Burden of zo heet die side missie.
Zo heb ik het ook gedaan, eitje :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat is die 1000000 bolts trophy in Ratchet & Clank HD een drama zeg. Wie die trophy bedacht heeft..

• ElBassico
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-02-2023
Awesome, ik ga meedoen!

• ElBassico
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-02-2023
Niku schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:39:
Wat is die 1000000 bolts trophy in Ratchet & Clank HD een drama zeg. Wie die trophy bedacht heeft..
:'(

• Bad_Boy
dvdkiwi schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:03:
Fathers Burden of zo heet die side missie.
Zo heb ik het ook gedaan, eitje :)
klopt dat was hem :)
Niku schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:39:
als je het spel niet 3 a 4 keer wilt uitspelen er is een infinity bolt glitch die je kan gebruiken: http://www.google.nl/url?...g2=kwA7XFafhLanJSnyfCAXsA
Hij is wat irritant om uit te voeren maar zo hoef je het spel niet meerdere keren uit te spelen alleen voor die trophy. Ik heb hem toendertijd ook uit gevoerd en heb de ps3 aan laten staan toen ik naar de bioscoop ging. Denk dus dat hij bij mij een dikke 3 uur aan gestaan heef, weet niet meer precies met hoeveel bolts ik begon toen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bad_Boy op 27-01-2014 18:00 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 119 Laatste