• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-04 08:06
Afbeeldingslocatie: http://www.sacreditalia.it/public/pmwiki/uploads/Main/Sacred2LogoGO.gif

SACRED 2 ; Fallen Angel reaches Gold status!
En hierbij een goede rede een Sacred 2 topic te openen.

Story:
In de wereld van Sacred 2: Fallen Angel draait alles om een mysterieuze mystieke kracht genaamd T Energy. Deze kracht werd bewaakt door de engelachtige Seraphim. Hun kennis ging over naar de High Elves, zodat deze hun voordeel konden halen uit de energie. Met de hulp van de krachtbron werd de High Elves beschaving het toppunt van economisch en intellectuele vooruitgang en deze werd al snel de heersende cultuur in de wereld van Ancaria. Helaas werd er één ging niet geleerd aan de High Elves en dat was dat de kracht net zo makkelijk kon vernietigen als het kon scheppen en door een conflict tussen de High Elves over het gebruikt van de kracht, scheurde de cultuur uiteen terwijl iedereen een poging deed de macht over de energie te grijpen. Alle rassen in Ancaria probeerde nu hun heerschappij op de wereld te drukken. Dit alles zorgde er voor dat de energie niet meer te besturen was en deze muteerde dieren in monsters en complete regio’s werden onbewoonbaar. Een oorlog staat op stapel en er zijn helden nodig in de wereld van Ancaria. Ben jij de held die de oorlog voorkomt en de wereld red? Of de held die de macht van de energie voor zichzelf grijpt?

Zoals het een actie role-playing titel betaamd is het verhaal een leuke toevoeging, maar geen leidraad voor de gameplay. Het gaat immers om het opbouwen van je held en het verzamelen van interessante voorwerpen en verslaan van monsters. In het spel zijn twee campagnes te spelen, de lichte kant en de duistere kant. De zes speelbare helden zullen zelf kunnen kiezen welk pad ze volgen. Gedurende het spel zullen spelers hun eigen karakter kunnen aanpassen naar hun wensen en hun gevechtsmogelijkheden kunnen uitbreiden. Talloze verschillende monsters in een spelwereld zonder laadtijden, 11 verschillende omgevingen en talloze queesten zullen gamers in single-player bezighouden. Maar de gecreëerde karakters zullen ook in multiplayer te gebruiken zijn, bijvoorbeeld in een coöperatieve campagne met maximaal vier spelers over Xbox Live. Ook kun je met of tegen elkaar vechten in een speciale arenamodus en gevonden voorwerpen ruilen over Xbox Live.
Bron

Release date:
Microsoft Windows
October 2 2008 Voor de Duitse versie.
November 11, 2008 Voor de Engelse versie.
Xbox 360, PlayStation 3
November 6, 2008

Er is al een demo uit in het Duits, deze is goed voor zo'n 4 tot 5 uur speelplezier.
Hier is hij te vinden : DEMO

Er is nu ook een Engelstalige Demo uit! Download hem HIER.

Systeemeisen :
Minimum System Requirements:
  • 2.4 GHz processor
  • 1 GB RAM
  • Graphics card with 256 MB RAM, DirectX® 9.0d compatible, with Pixel Shader 2.0 support: (nVidia® GeForceTM 6800 or ATI® RadeonTM X800 or higher)
  • DirectX compatible sound card
  • 20 GB free Hard Drive (HDD) space
  • Microsoft® Windows® XP (32 / 64 Bit) with Service Pack 3 / Vista® (32 / 64 Bit) with Service Pack 1
Recommended System Requirements (voor optimale perfomance):
  • Dual Core 2.0 GHz processor
  • 2 GB RAM
  • Graphics card with 512 MB RAM, DirectX 9.0d compatible, with Pixel Shader 2.0 support: (nVidia GeForce 8800 GTS or ATI Radeon HD 3870 or higher)
  • 25 GB free Hard Drive (HDD) space
  • Microsoft Windows XP (32 / 64 Bit) with Service Pack 3 / Vista 32 / 64 Bit) with Service Pack 1
Klassen :
Er zijn 6 speelbare klassen. Elke klass verschilt kwa items en animatie en magic. Ook heeft iedere klasse een speciale mount/ride. Elke klas kan rond de level 200 worden!

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbild.de/imgs/37791444_5b22f9812d.jpg
Dryad : Adept at ranged combat, nature magic and voodoo.

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbild.de/imgs/37791456_ea5a8e8c1d.jpg
Inquisitor : He embodies all that is evil, therefore can only play the Shadow path..

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbild.de/imgs/37791438_1912e6ac2e.jpg
Shadow Warrior : An elite warrior, returned to life against his will after his death on the battlefield..

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbild.de/imgs/37791442_3d852bba0e.jpg
Temple Guardian : cyborg creature adept with mechanical and technological arts..

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbild.de/imgs/37791450_8380274e85.jpg
Seraphim : The Seraphim is the only class from Sacred that appears in Sacred 2: Fallen Angel. She embodies all that is good, therefore she can only play the Light path.

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbild.de/imgs/37791449_e268235682.jpg
High Elf : A student of magic, freshly emerged from the academy ready to explore the world and expand her knowledge...

Multiplayer:
Multiplayer mode features "hot-swapping" capabilities, which allows players to leave their single player campaign, join a friend's game in multiplayer, then return to their single player campaign at the point they left off while retaining any levels and items that they received while in their friend's multiplayer game.
All platforms will allow a variety of game modes, with five distinct multiplayer modes, with the maximum number of players varying based on the platform and game type:
* Microsoft Windows: Maximum of 16 players per game.
* Xbox 360: Maximum of 4 players via Xbox Live, or 2 offline.
* Playstation 3: To be announced
Bron : Engelse Wikipedia

Klik hier voor de Wereldkaart .

En nog een review op IGN.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/24bfaf1bdb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/22e433d0ee.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/c5362a4203.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/8387a0347e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/c4946e9ff3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/b295177356.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/74976e2ac6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/253fbdab8a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sacred2.com/typo3temp/pics/df9a57082a.jpg
Hier zijn nog meer screenshots te vinden van de PC versie.

Zelf kijk ik al een lange tijd uit naar Sacred 2. Hab Sacred 1 veel online gespeeld via lan. Voor mensen die het spel nog niet kennen, dit word een mooie zoethouder tot Diablo 3 komt!

[ Voor 9% gewijzigd door H3llSiNG op 02-10-2008 09:36 . Reden: Screenshots met thumbnails toegevoegd. ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 11:47
Mooie startpost. Ook benieuwd wat deel 2 brengen zal. Vond deel 1 wel leuk, maar iets te repetitief qua omgeving.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:37
gaat denk ik eentje worden die tussen titan quest en diablo kan staan.

• H3llSiNG
Gisteren de demo een goede 3 uur gespeeld en heb het nog steeds niet uit. Heb alles op high kunnen draaien met een x2 3800+, 2 gig ram en een 8800GT.

Had leuk geweest dat je een special items krijgt voor de full edition als je de demo uitgespeeld hebt, nu doe ik het eigenlijk voor niks. Zou het mogelijk zijn items uit de demo over te dragen naar de full?

Ben er wel van overtuigd dat ik dit spel ga halen als hij uit komt. Op 2 oktober sta ik in de winkel, weer alleen nog niet zeker of ik de Collectors editie haal of de normale.

Dit zijn de extra's voor de collectors editie:
  • Sacred2-Artbook (24 Bladzijdes)
  • Poster (Met de kaart van Ancaria aan de achterkant.)
  • Closed-net Ingame Item: Trägersklave (Iets van een figuur dat achter je aan loopt met een storage kist, om meer items mee te kunnen nemen)
  • Sacred 2 Tatoo-Set
  • Sacred 2-Soundtrack
  • Hoorspel (Alleen in de Duitse. versie inbegrepen.)
  • Sacred 2-Elite Textures als Addon voor de standard-versie. (1 x DVD 9 voor High-End PCs)
Wat alleen interessant is is die Trägersklave (Draagslaaf) en die elite textures. Of dat 10 euro waard is?

Weet iemand trouwens al wat over de copyright protection, hoop niet dat het zoals EA word. Wel moet je online activeren heb ik gelezen.

Vind het trouwens vreemd dat je er hier op GoT zo weinig over leest. Terwijl dit toch echt een topper is die tussen Diablo 3 kan staan. Een zware onderwaardering. Ik zou zeggen, probeer de demo and get hooked! >:)

[ Voor 7% gewijzigd door H3llSiNG op 25-09-2008 17:06 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Anoniem: 154012

Hmmm, ik had er wel eens een keer over gelezen maar toen was er (uiteraard) nog geen demo. Ga hem zeker is proberen.

Iemand de coll. ed. al ergens voor een leuke prijs te koop gezien? De normale kost ook maar 35€ wat ik toch wel netjes vindt.
Weet iemand trouwens al wat over de copyright protection, hoop niet dat het zoals EA word. Wel moet je online activeren heb ik gelezen.
Securom, ik mag Process Explorer niet aan hebben staan als ik de demo wil starten.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 25-09-2008 13:00 ]

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:29:
Hmmm, ik had er wel eens een keer over gelezen maar toen was er (uiteraard) nog geen demo. Ga hem zeker is proberen.

Iemand de coll. ed. al ergens voor een leuke prijs te koop gezien? De normale kost ook maar 35€ wat ik toch wel netjes vindt.

[...]

Securom, ik mag Process Explorer niet aan hebben staan als ik de demo wil starten.
Oh, 35 EURO is wel heel goedkoop. Welke shop bied hem voor die prijs aan?
Ik wou hem eigenlijk bij Amazon bestellen waar hij 45,99 kost.

Securom met online activeren is nog ok. Het online spelen is toch wel een muss als ik het zo lees. Ik kijk er nu al naar uit voor alle interessante klassen sets te kunnen ruilen. Hoop dat het een beetje online gespeeld gaat worden.

• PainkillA
is er ook een engelse versie want die duitse demo is echt om te huilen. Speelt toch fijner als je alles kan lezen.

• H3llSiNG
PainkillA schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:25:
is er ook een engelse versie want die duitse demo is echt om te huilen. Speelt toch fijner als je alles kan lezen.
Een demo release in het Engels is er tot nu toe nog niet. Wel is er aangekondigd dat er in ieder geval een komt. Als het zo ver is laat ik het hier weten.

Zelf heb ik alles het liefst in de originale taal, in dit geval Duits. Ik ga de full dan ook in het Duits spelen.

H3llsing schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:57:
[...]

Oh, 35 EURO is wel heel goedkoop. Welke shop bied hem voor die prijs aan?
Ik wou hem eigenlijk bij Amazon bestellen waar hij 45,99 kost.

Securom met online activeren is nog ok. Het online spelen is toch wel een muss als ik het zo lees. Ik kijk er nu al naar uit voor alle interessante klassen sets te kunnen ruilen. Hoop dat het een beetje online gespeeld gaat worden.
12game (link) alleen geen CE daar.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
Elite textures voor high end pc's bij de collectors edition? Waar slaat dat nou weer op om dat alleen bij een CE te doen?

• H3llSiNG
DeepSeven schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:44:
Elite textures voor high end pc's bij de collectors edition? Waar slaat dat nou weer op om dat alleen bij een CE te doen?
Ja vond het ook wel een beetje vreemd. Maar het is denk ik net zoals die high texture add-ons voor Oblivion, die zaten er ook niet bij en werden later als mods uitgegeven. Ik denk wel dat je later die texture's gewoon kan downloaden van modders.

Heb net nog even de demo zitten spelen en wat screenshots gemaakt :

1
2
3
4
5
6

Mooi spel, vooral ook in de nacht.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:30

inXs

known as inXs

ziet er toch best stoer uit, maar even wachten op de PS3 versie. Is die 6nov een Engelse release?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inXs schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:08:
ziet er toch best stoer uit, maar even wachten op de PS3 versie. Is die 6nov een Engelse release?
De UK release staat nog wel op 7 Nov. Maar bol en andere sites geven in NL al een 3e Oktober aan als release date. Het is nogal vaag allemaal zie ook het topic op het forum van de makers.

Er is ook een topic over de collector's editions met wat links, maar die er nu op staat is super duur (en de enige versie tot nu toe is de Australische)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 26-09-2008 22:51 ]

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 22:50:
[...]

De UK release staat nog wel op 7 Nov. Maar bol en andere sites geven in NL al een 3e Oktober aan als release date. Het is nogal vaag allemaal zie ook het topic op het forum van de makers.

Er is ook een topic over de collector's editions met wat links, maar die er nu op staat is super duur (en de enige versie tot nu toe is de Australische)
Ik koop de Duitse versie en heb de special editie nu in pre-order staan, de special edition is hier makkelijk te verkrijgen. Is wel een stuk duurder maar hopelijk is het dat waard.

H3llsing schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 02:18:
[...]

Ik koop de Duitse versie en heb de special editie nu in pre-order staan, de special edition is hier makkelijk te verkrijgen. Is wel een stuk duurder maar hopelijk is het dat waard.
Ja klopt, alleen nogal jammer dat de enige taal die daarbij zit Duits is, geen Engels.

Edit: lees net dat jij de Duitse wilt hebben ;)

Vanuit het forum ook 2 screenshots opgedoken met High textures:
Afbeeldingslocatie: http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/attachment.php?attachmentid=17325&stc=1&thumb=1&d=1219864820
en de Extreme textures:
Afbeeldingslocatie: http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/attachment.php?attachmentid=17326&stc=1&thumb=1&d=1219864884

Clicky, clicky voor grotere versies

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 27-09-2008 11:27 ]

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:44
Leuk topic over deze game. Deel 1 heb ik een tijdje gespeeld. Deel 2 ziet er goed uit. Alleen vraag ik me nog af of ik de PC versie zou bestellen of de PS3 versie. Op de PC zal het gemakkelijker spelen denk ik.

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 09:59:
[...]

Ja klopt, alleen nogal jammer dat de enige taal die daarbij zit Duits is, geen Engels.

Edit: lees net dat jij de Duitse wilt hebben ;)

Vanuit het forum ook 2 screenshots opgedoken met High textures:
[afbeelding]
en de Extreme textures:
[afbeelding]

Clicky, clicky voor grotere versies
Heeft iemand de CE editie al kunnen kopen? Lucky bastard. Of is dit de Beta testers versie?

Zoveel verschil vind ik er trouwens niet in zitten. Een groot verschil zit alleen in de portal. Hier duikt de FPS trouwens redelijk naar beneden als het nacht word. (wel nog steeds speelbaar.)

Ik zou persoonlijk gaan voor de PC versie, grote kans dat er mods voor het spel komen en je kan gebruik maken van de High Texture pack, mits je PC het aan kan en je de CE koopt. De besturing lijkt mij op de PC ook zeker makkelijker, vooral ook met items slepen en traden online.

Zouden de X360 spelers en PC spelers met elkaar online kunnen spelen? Misschien wel omdat het een "Games voor Windows" logo heeft.

Die screenshots zijn vanuit de Beta. En idd, zoveel verschil vindt ik er nou ook weer niet inzitten ... maar het is natuurlijk altijd leuk om te hebben :)

Het is sowieso ook mogelijk dat deze textures later nog als een download worden vrijgegeven, maar daar is nog geen beslissing over gevallen.

Zelf zou ik ook voor een PC versie gaan, ook al heb ik een PS3. De enige meerwaarde van de PS3 is denk ik dat je op je luie reet op de bank kan zitten te gamen met een controller (alhoewel de X360 controller mogelijk ook ondersteund wordt).

Over cross-platform:
Excerpt:

"Multiplayer support differs between the PC and console versions. While the PC version will offer 16-player multiplayer online, the Xbox 360 is limited to four players because of memory issues. Having said that, each version shares the same basic code and will therefore offer exactly the same features in both single and multiplayer. There will be player versus player and player versus AI arenas to play around with, and you can play the entire multiplayer game cooperatively if you wish. Sadly, there'll be no Shadowrun-style support for cross-platform multiplayer, but two players will be able to play on a single Xbox 360 if they wish."

A few key points:

* 16-player servers on PC, 4-player servers on Xbox
* PvP & PvAI arenas (two points there: PvAI is new, arenas are new)
* 2 players on a single Xbox

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:45:

Zelf zou ik ook voor een PC versie gaan, ook al heb ik een PS3. De enige meerwaarde van de PS3 is denk ik dat je op je luie reet op de bank kan zitten te gamen met een controller (alhoewel de X360 controller mogelijk ook ondersteund wordt).

[...]
Ik geloof dat om het "Games voor Windows" logo te mogen dragen de X360 controller ondersteund moet zijn. Dus dat is zeker.

Vandaag eindelijk de demo uit kunnen spelen, een van de langste demo's die ik ooit gespeeld heb 8)7. Even wou ik kijken of ik niet met de full bezig was. Maar na een bepaald aantal quests krijg je een timer en als die afgelopen is eindigd het spel :'(

Nu wil ik hem nog meer hebben!

[ Voor 22% gewijzigd door H3llSiNG op 27-09-2008 16:19 ]

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:25
Deze game ziet er interessant uit.
Ik ga straks ook eens te demo uitproberen.

Bedankt voor de tip topicstarter, kende deze game nog niet. Dit is een lekkere terwijl ik wacht op diablo 3 (denk ik)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H3llsing schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:16:
[...]

Ik geloof dat om het "Games voor Windows" logo te mogen dragen de X360 controller ondersteund moet zijn. Dus dat is zeker.
Is nu ook bevestigd, maar zal later via een patch toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:43:
[...]

Is nu ook bevestigd, maar zal later via een patch toegevoegd worden.
Ahh dat is voor veel spelers denk ik een goed bericht. Zelf zou ik het niet gebruiken, heb nooit aan een controller kunnen wennen.

Dit weekend nog een groot deel van sacred 1 door gespeeld met een vriend over lan. Was weer erg leuk.

Nog 4 dagen en dan is het zover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geops
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-04 09:34
Heb de game zelf al netjes op mijn kast liggen (review copy) moet nog even wachten tot ik de game kan gaan spelen (ook ik moet netjes wachten tot 3 okt) . Van wat ik tot nu toe heb mogen spelen (middagje) en doen valt de game me zeker niet tegen.

Kan niet wachten om hem nog eens aan te schaffen voor mijn lieftallig broertje om dan weer eens samen flink te keer te gaan in de virtuele wereld van Sacred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275226

Ik heb ong een jaar gelden sacred gold ofzo gespeeld. Is dat dan deel 1 want dat was best wel een leuk spel en ik heb ook even de demo van sacred 2 gespeeld en het lijkt er wel erg op. Sacred 1 en ik nooit gespeeld maar als dat zo is dan kloppen die nummers niet echt :?

Na de demo gespeeld te hebben denk ik ook dat ik het spel maar moet kopen. Houd wel van die action rpg's kheb diablo2 ook kapot gespeeld :P en nadat ik voor de 2de keer een ip/cdkey ban kreeg ben ik er maar mee opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ja dit is het 2de deel, Sacred Gold is Sacred 1 met de nieuwste patch en een nieuwe area. Probeer Sacred 1 nog maar een keer te spelen en je zal duidelijk verschil zien, vooral in de graphics.

Verder ben ik blij dat ik zoveel van Sacred 1 herken, ik vond het een winning concept.

Ik zit eraan te denken om gelijk op internet te spelen met anderen. Misschien mensen die hier voor hebben hem ook te kopen mee willen doen?
Geops schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:16:
Heb de game zelf al netjes op mijn kast liggen (review copy) moet nog even wachten tot ik de game kan gaan spelen (ook ik moet netjes wachten tot 3 okt) . Van wat ik tot nu toe heb mogen spelen (middagje) en doen valt de game me zeker niet tegen.

Kan niet wachten om hem nog eens aan te schaffen voor mijn lieftallig broertje om dan weer eens samen flink te keer te gaan in de virtuele wereld van Sacred.
Je kan in ieder geval zeker zijn dat je hem op de (2de toch?) gelijk kan spelen!

Net nog een erg mooie video gevonden : Clickque

[ Voor 46% gewijzigd door H3llSiNG op 29-09-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk hebben ze online een soort van friends/buddy systeem want het moet mogelijk zijn om iemand die in SP bezig is gewoon bij te springen. Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat als je gewoon een SP game start je eigenlijk gewoon een server opzet en als je dat wilt kan er meteen iemand bijspringen.

Als ik hem binnen heb (wat nog wel even zal duren, de AUS Coll. Ed. zal ik waarschijnlijk bestellen) ga ik eerst SP verkennen (enkel bekend met de S2 demo, Sacred zelf eigenlijk niet gespeeld), multiplayer komt dan vanzelf wel :)

EN demo:
http://www.gamershell.com/download_33516.shtml

Het is exact dezelfde demo, mijn char zag ik ook meteen staan dus ik kon gewoon verder spelen (had ik niet al alles gehad :p) Maar de EN taal is toch wel een verbetering voor mij, snap ik het tenminste allemaal :+

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 29-09-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ah! dat is goed nieuws voor vele! Heb de startpost ook even aangepast.

Ik blijf toch liever bij het Duits, omdat dit de originele versie is. Moet wel zeggen dat ik Duits vloeiend kan omdat ik in een Duits sprekend land woon. Anders had ik ook voor de Engelse gekozen.

[ Voor 58% gewijzigd door H3llSiNG op 29-09-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga wel kopen want ik ben de laatste tijd alleen oude games aan het spelen. Misschien ook mijn broertje over halen om het spel te kopen :P Ga wel gelijk de multiplayer doen anders ben je net ver met singleplayer en dan moet je alles opnieuw gaan doen voor multiplayer. En ik vind het ook veel leuker om samen te questen en beetje lol maken onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:42

Vrijdag

De Zwarte

Oeh, is het spel al gold? Wow, dat wist ik niet. En ook nog eens een CE, kijk eens aan! Dat wordt van de week weer naar de Dynabyte/Gameshop/whatever op CE jacht :9

Het eerste deel heb ik met veel plezier gespeeld, van deze verwacht ik niets anders :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Anoniem: 275226 schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:48:
Ik ga wel kopen want ik ben de laatste tijd alleen oude games aan het spelen. Misschien ook mijn broertje over halen om het spel te kopen :P Ga wel gelijk de multiplayer doen anders ben je net ver met singleplayer en dan moet je alles opnieuw gaan doen voor multiplayer. En ik vind het ook veel leuker om samen te questen en beetje lol maken onderweg.
Weet niet of je het gelezen hebt. Maar als je met je broertje over LAN wilt spelen heb je maar 1x het spel nodig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Anoniem: 275226 schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:48:
voorzover ik weet kan je met dezelfde chars makkelijk switchen van single naar mp en terug dus geen aparte chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:53:
Oeh, is het spel al gold? Wow, dat wist ik niet. En ook nog eens een CE, kijk eens aan! Dat wordt van de week weer naar de Dynabyte/Gameshop/whatever op CE jacht :9

Het eerste deel heb ik met veel plezier gespeeld, van deze verwacht ik niets anders :Y
Als je wat meer weet over een CE horen we het hier graag :) In de Benelux wordt namelijk geen CE uitgegeven, enkel een DE en AU zijn bevestigd.

@hierboven, dat heb ik ook gelezen ja. SP en MP chars = equal (soort Open B.Net).

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 29-09-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohw damn :{ Dan moet ik maar gaan bestellen, ben gek op CE's namelijk :)

Ben zelfs nog zo gek om de CE te kopen en dan nog eens de engelse vanillaversie ook...

[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 29-09-2008 22:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
TroonStaal schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:05:
Ohw damn :{ Dan moet ik maar gaan bestellen, ben gek op CE's namelijk :)

Ben zelfs nog zo gek om de CE te kopen en dan nog eens de engelse vanillaversie ook...
Aan je signature te zien ben je niet vies van wat Duits. Koop je toch gewoon de Duitse CE. Dat is nog het origineel ook.

Owjah en alleen in de Duitse versie zit een Hoorboek! (Hörbuch)

Ik doe het trouwens alleen om die draagslaaf :X

Die high textures kan mn pc toch niet aan dit zijn namelijk de minimale benodigheden :
  • Dual-Core
  • Geforce 8800 GTX
  • 2 GB Geheugen
  • HDD: 9 GB
Is allemaal wel ok alleen die 8800GTX valt wat buiten mn budget ik moet het met een 8800GT doen.

[ Voor 33% gewijzigd door H3llSiNG op 29-09-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee, ik kan prima met duits overweg, als je er eenmaal inzit merk ik het vaak niet eens bij films bijvoorbeeld.

Dat wordt dan toch maar die CE bij Amazon bestellen dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H3llsing schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:58:

Weet niet of je het gelezen hebt. Maar als je met je broertje over LAN wilt spelen heb je maar 1x het spel nodig! :)
Ja maar ik zei ook dat ik gelijk met mp zou spelen dus allebij online moet je wel 2 spellen hebben.
PainkillA schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:58:

voorzover ik weet kan je met dezelfde chars makkelijk switchen van single naar mp en terug dus geen aparte chars.
Klinkt leuk maar dan moeten ze het wel een beetje beveiligen, zodat het niet zo gaat worden als bij dia2.
Was wel leuk voor even met die hero editors maar dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-04 08:28

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Volgens mij heb ik iets doms gedaan, ik was (in sheraphim char) ongeveer een half uurtje aan het spelen en kwam aan in (een iets groter) dorp, nummer 2 op de route ofzo. Daar prate ik met een guard die een gate naar een gedeelte met skeletonwarriors en mages bewaakte. De dialoog heb ik iets te snel doorgeklikt en niet helemaal gelezen (Duits is niet mijn favo taaltje) vanaf dat moment ging er een 4 minuten timer lopen waarna het spel zich afsloot! Ja hallo!

Pus en minpunten volgens mij:

Plus:
- Uiterst mooie game! Nacht is b.v. prachtig en dat met mijn 7900GTO!
- Wat ik van de items gezien heb, zit het wel snor. (ben item gek)
- Gesproken dialogen (heb ze in het duits gehoord maar nu dus ook in het engels)
- Sacred... dus goed verhaal.

Min:
- Er zit niet echt snelheid in de gevechten. Dit kan komen omdat ik nog level 5 ben.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Anoniem: 154012 schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:03:

EN demo:
http://www.gamershell.com/download_33516.shtml

Het is exact dezelfde demo, mijn char zag ik ook meteen staan dus ik kon gewoon verder spelen (had ik niet al alles gehad :p) Maar de EN taal is toch wel een verbetering voor mij, snap ik het tenminste allemaal :+
Dat zal me leren om niet meer op tweakers te komen 's avonds. Ik wil dit spel absoluut uitchecken, maar mijn Duits is zo belabbered. Gisterenavond kon ik me niet meer houden en heb ik toch maar de Duitse versie gedownload. Na anderhalf uur downloaden (4Mbit ADSL lijn) en 10 minuutjes installeren heb ik het spel een kwartier gespeeld. Ik kan echt geen reet Duits en op die manier is er ook niets aan.

Vanavond dan maar de Engelse versie downloaden en die spelen.

Ik moet ook eens naar een nieuwe videokaart kijken. Mijn 7900GTX trekt Sacred 2 niet meer op high in 1920x1200 ;(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
FloydRaalte schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:22:
Volgens mij heb ik iets doms gedaan, ik was (in sheraphim char) ongeveer een half uurtje aan het spelen en kwam aan in (een iets groter) dorp, nummer 2 op de route ofzo. Daar prate ik met een guard die een gate naar een gedeelte met skeletonwarriors en mages bewaakte. De dialoog heb ik iets te snel doorgeklikt en niet helemaal gelezen (Duits is niet mijn favo taaltje) vanaf dat moment ging er een 4 minuten timer lopen waarna het spel zich afsloot! Ja hallo!
Dit was inderdaad ook de fout die ik de eerste keer maakte. Daarna kwam ik er achter dat je gewoon door dat hek heen kan lopen zonder die missie te accepteren.

Heb nu al 2 badass looking rare's gevonden met mn Seraphim op silver. Jammer dat je die niet kan importeren naar de full.

Spel is inderdaad erg mooi! Ook gewoon even stil staan naast het water en de natuur genieten doe ik graag.
Als het nacht word en er zijn vele enemy's heeft mn 8800GT het wel zwaar. Ik gebruik dan ook de high settings met de 1280x1024 resolutie.

Misschien dat de full zelfs nog wel slechter loopt omdat er stond dat ze in de demo wat graphics weg hebben gelaten zodat de demo file niet te groot werd.

Ik begin trouwens op donderdag met de Inquisitor (battlemage) Deze speelde ik in Sacred 1 ook graag en die spin achtige special ride kicks ass >:) .
Als 2de char ga ik voor de Tempel Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt sacred op 2 okt in Nederland in de winkel?? of moet ik het bestellen om op 2 okt te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Zover ik weet is dit de Europese release datum ja.

Kreeg net trouwens een email dat mijn CE al de deur uit is bij Amazon, dus kan best zijn dat ik hem morgen al heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H3llsing schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:21:
Zover ik weet is dit de Europese release datum ja.

Kreeg net trouwens een email dat mijn CE al de deur uit is bij Amazon, dus kan best zijn dat ik hem morgen al heb _/-\o_
Als je hem hebt, zou je dan wat info kunnen geven hoe het zit met connecten naar de diverse servers online? Als ik een AU CE bestel wil ik nl. wel zeker zijn dat ik gewoon op EU servers kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:32:
[...]

Als je hem hebt, zou je dan wat info kunnen geven hoe het zit met connecten naar de diverse servers online? Als ik een AU CE bestel wil ik nl. wel zeker zijn dat ik gewoon op EU servers kan spelen :)
Uiteraard zal ik dan verslag geven als ik hem daadwerkelijk morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Wordt het spel via Steam aangeboden (zoals deel 1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ja ik heb gehoord dat het spel ook op Steam komt. Wanneer is alleen nog niet bekend.

Bij Direct2Drive gaat hij ook verkoopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
H3llsing schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:42:
Ja ik heb gehoord dat het spel ook op Steam komt. Wanneer is alleen nog niet bekend.

Bij Direct2Drive gaat hij ook verkoopt worden.
alleen jammer dat de CE niet te krijgen is via steam en dus geen high res texures :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 00:19

Japser

Jeej!

Wat zijn eigenlijk vergelijkbare spellen?? :) Kan me nog die ene van Microsoft voor de geest halen, alleen de naam ff niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Japser schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:01:
Wat zijn eigenlijk vergelijkbare spellen?? :) Kan me nog die ene van Microsoft voor de geest halen, alleen de naam ff niet meer :(
Dungeon Siege van Gaspowered en verdeeld door Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Japser schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:01:
Diablo II
Titan Quest
Sacred 1

dat zijn dus de goede en dan zijn er nog de slechte klonen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Diablo II
Titan Quest
Sacred 1
dat zijn dus de goede en dan zijn er nog de slechte klonen. :P
DS1 en DS2 waren zeker ook niet mis, beter dan S1.
En Divine Divinity als storydriven action rpg (niet echt pure hack en slash te noemen) is een onderschatte en weinig gekende topper. Belgisch product dat in Duitsland insloeg als een bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Helemaal mee eens hurtebise, Divine Divinity was echt een topper. Deeltje 2 genaamd "Divinity II Ego Draconis" (vertaald is dat "ik de draak"?!) komt in Q1 2009 geloof ik, nog voor Diablo 3. Lijkt me ZO vet. Schijnt dat je op een gegeven moment in een draak kunt veranderen, dus je hebt altijd een Flying Mount bij je :)

http://www.larian.com/fansites.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:44:
Helemaal mee eens hurtebise, Divine Divinity was echt een topper. Deeltje 2 genaamd "Divinity II Ego Draconis" (vertaald is dat "ik de draak"?!) komt in Q1 2009 geloof ik, nog voor Diablo 3. Lijkt me ZO vet. Schijnt dat je op een gegeven moment in een draak kunt veranderen, dus je hebt altijd een Flying Mount bij je :)

Is dat niet deel drie? Deel twee was toch Beyond Divinity?

Ik ga morgen even langs bij de plaatselijke gameshop, die heeft namelijk wel vaker CE's die je nergens anders vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Had gehoopt hem vandaag al te hebben maar de postbode kwam met lege handen voorbij. Kan nu alleen nog hopen op de pakket dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:44:

Uitgebreid verslag met veel eyecandy in PCGameplay van oktober. Draak klopt idd. Je bent je zo je eigen mount. zodat je als het ware firstperson fireballs kan knallen. Spel zou voor Q2 2009 zijn.

@ Troonstaal: Nope, Beyond Divinity was een standalone addon van DivDiv. Geen draak, wel een deadknight die met je meeliep. Stuk minder beklijvend dan DivDiv trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door Hurtebise op 01-10-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
TroonStaal schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:17:
[...]

Is dat niet deel drie? Deel twee was toch Beyond Divinity?

Ik ga morgen even langs bij de plaatselijke gameshop, die heeft namelijk wel vaker CE's die je nergens anders vindt.
Beyond divinity is een expension voor Divine divinity :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Het zou fijn zijn als dit verder kan in een Divinity II topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130584

Heb de demo ook maar even gedownload en ik moet zeggen dat het zeker netjes uitziet. Ik had hem even gedraaid op de laptop en die trok het net. Zelf met alles op low ziet het er nog steeds goed uit. Welke cameraoptie gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb hem nu op default maar dit lijkt net of de camera wat teveel boven de character hangt. Misschien gewoon een kwestie van wennen. Verder zijn de icons + text in UI wel erg klein. Is er een manier om dit groter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

iemand al in NL een CEditie kunnen vinden??

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Ik heb de demo 3 dagen geleden gedownload en gisteren uitgespeeld. Echt een heel goed spel, gelijk ook de normal version besteld (kon de CE nergens vinden en die textures vond ik nou niet veel beter)

In de demo kon ik door de gate heen zonder de quest aan te nemen, dus daar de skeleton boss gekilled (lvl 7 dual wield :D) Zonde dat ik vanaf daar niet verder kon :P Maar ik kan niet wachten tot het spel op me deurmat ligt, volgens bol.com is dat dus vrijdag al :)

Ook een lvl 7 gelved met bows, blacksmith en mounts enzo lijkt me wel leuk :) en de shared chest + veel meer :P Ben ook benieuwd wat de andere classes kunnen, en ik lees net tot lvl 200 lol, lijkt me lache :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Four schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:42:
iemand al in NL een CEditie kunnen vinden??
datzelfde wil ik ook graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

@Meme1000:
Je zegt dat je de demo hebt uitgespeeld, krijg je daar ingame ook een bericht van of zijn je quest gewoon op zoals bij mij? Ik heb namelijk alles verkent en ik kan gewoon niet verder. Ook kan ik twee quests niet uitspelen:

Yellow herb quest: Je moet voor een boerin 4 yellow herbs verzamelen. Daarvoor moet je een paar van die trolletjes verslaan bij een riviertje. Makkie, maar het 4de trolletje dat een yellow herb zou moeten droppen is bij mijn niet aanwezig. Dus heb ik 3 van de 4 herbs en kan ik de querst niet afmaken.

Gang of villans quest: Dit is de storyline quest. Waarschijnlijk mag je deze niet verder spelen omdat het een demo is. Wel raar dat ze dan wel de quest opgeven, maargoed. Het gaat om de gangleider die je moet afmaken. Volgens mij is de gate die uit het dorp naar deze gangleider leid al het einde omdat deze op slot zit. Wanneer je de wachter aanspreekt start er een timer en binnen 4 minuten eindigd dan de demo. Je kunt echter de wachter niet aanspreken en dwars door het hek lopen. Je kunt dan de skelton king mollen waarna het eindigd in een dood lopend ravijn. Achter de stenen in het ravijn bevind zich de gangleider maar daar kun je dus niet komen.

Al met al een prima demo! Hier en daar nog buggy, maar daaris het een demo voor. Bijvoorbeeld vijanden die als ze dood zijn half in de grond zakken en vast zitten in een animatieloop waarbij ze nog met hun wapens slaan. Of vijanden die je gedood hebt maar toch nog achter je aan komen en jouw pijn doen, je kunt hun echter niet raken want ze zijn "dood". Maar dat nemen we voor lief :)

Kan niet wachten tot hij in de winkels ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ik heb hem! De Duitse CE editie door Amazon Duitsland.

Natuurlijk gelijk de hele avond gespeeld. Heb me goed vermaakt met de Inquisitor. Ik heb wat pics gemaakt van de verpakking van de CE:

(pas op : pop-ups)
Afbeeldingslocatie: http://img34.picoodle.com/img/img34/3/10/1/t_CIMG3448m_a77a7f2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img29.picoodle.com/img/img29/3/10/1/t_CIMG3450m_834ba61.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img37.picoodle.com/img/img37/3/10/1/t_CIMG3451m_fbfd456.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img33.picoodle.com/img/img33/3/10/1/t_CIMG3452m_3fb7fe9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img02.picoodle.com/img/img02/3/10/1/t_CIMG3453m_c618298.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img02.picoodle.com/img/img02/3/10/1/t_CIMG3454m_5f8c211.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img33.picoodle.com/img/img33/3/10/1/t_CIMG3456m_033f28b.jpg

Om op jouw vraag terug te komen Vash, online werd ik met eu.sacrednet.com (zoiets) verbonden. Dat zal misschien bij jou wel au.sacrednet.com zijn? Er waren trouwens alleen maar Duitsers. Was zelfs al iemand met level 32 8)7

Heb trouwens gehoord dat er donderdag al een patch komt, er worden o.a. 100 nieuwe rare's toegevoegd en je kan nu 6 ipv 3 online character slots hebben!

Ik ga nog even spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

H3llsing schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:49:

Natuurlijk gelijk de hele avond gespeeld. Heb me goed vermaakt met de Inquisitor. Ik heb wat pics gemaakt van de verpakking van de CE:

(pas op : pop-ups)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Om op jouw vraag terug te komen Vash, online werd ik met eu.sacrednet.com (zoiets) verbonden. Dat zal misschien bij jou wel au.sacrednet.com zijn? Er waren trouwens alleen maar Duitsers. Was zelfs al iemand met level 32 8)7

Heb trouwens gehoord dat er donderdag al een patch komt, er worden o.a. 100 nieuwe rare's toegevoegd en je kan nu 6 ipv 3 online character slots hebben!

Ik ga nog even spelen ;)
Vraagje aan de mods: Kan deze post voor mij geblocked worden?

Ik wordt er namelijk stikjaloers van :'( :(

:P Ziet er goed uit zeg! Veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FloydRaalte schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:32:
@Meme1000:
Je zegt dat je de demo hebt uitgespeeld, krijg je daar ingame ook een bericht van of zijn je quest gewoon op zoals bij mij? Ik heb namelijk alles verkent en ik kan gewoon niet verder. Ook kan ik twee quests niet uitspelen:

Yellow herb quest: Je moet voor een boerin 4 yellow herbs verzamelen. Daarvoor moet je een paar van die trolletjes verslaan bij een riviertje. Makkie, maar het 4de trolletje dat een yellow herb zou moeten droppen is bij mijn niet aanwezig. Dus heb ik 3 van de 4 herbs en kan ik de querst niet afmaken.

Gang of villans quest: Dit is de storyline quest. Waarschijnlijk mag je deze niet verder spelen omdat het een demo is. Wel raar dat ze dan wel de quest opgeven, maargoed. Het gaat om de gangleider die je moet afmaken. Volgens mij is de gate die uit het dorp naar deze gangleider leid al het einde omdat deze op slot zit. Wanneer je de wachter aanspreekt start er een timer en binnen 4 minuten eindigd dan de demo. Je kunt echter de wachter niet aanspreken en dwars door het hek lopen. Je kunt dan de skelton king mollen waarna het eindigd in een dood lopend ravijn. Achter de stenen in het ravijn bevind zich de gangleider maar daar kun je dus niet komen.

Al met al een prima demo! Hier en daar nog buggy, maar daaris het een demo voor. Bijvoorbeeld vijanden die als ze dood zijn half in de grond zakken en vast zitten in een animatieloop waarbij ze nog met hun wapens slaan. Of vijanden die je gedood hebt maar toch nog achter je aan komen en jouw pijn doen, je kunt hun echter niet raken want ze zijn "dood". Maar dat nemen we voor lief :)

Kan niet wachten tot hij in de winkels ligt!
Ja, ik heb eigenlijk alle quests af, behalve 1 (of 2) die achter de gate en dan achter dat doodlopende ravijn. Ik kon door de gate lopen zonder timer >:) ik hoopte dat ik dan meer kon exploren, mja niet dus ;( ff wachten op de full version.

En damn de CE is toch wel heel nice :o zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Ziet er een leuke game uit zeg, jammer dit me niet eerder opviel.

Is het bekend of er een demo uitkomt voor de PS3 ergens in de nabije toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
TroonStaal schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 00:00:
[...]

Vraagje aan de mods: Kan deze post voor mij geblocked worden?

Ik wordt er namelijk stikjaloers van :'( :(

:P Ziet er goed uit zeg! Veel plezier er mee!
hehe :P

Heb nu na een goede 5 uur nog steeds een goede indruk van het spel en zit nog steeds in het begin voor mijn gevoel.
Ik wil namelijk de hele map uncoveren net zoals ik altijd bij Sacred 1 deed.

Maar eens zien hoe het is met de balancing, ik heb tot nu toe op bronze geen 1x een health potion moeten gebruiken. Enkele bugs die ik zag in de demo zijn weg, wel was er tot nu toe 1 bug in een missie waar een soldaat de hele tijd in een loop wat zei.

Kan niet wachten om vanavond verder te kunnen spelen en ik hoop dat jullie hem ook snel binnen krijgen.

Over de PS3 demo kan ik dit op een Duitse site vinden :

"Zur Demo: Deep Silver wird Themes, Screenshots, Bilder und Video-Trailer über das Playstation Store veröffentlichen, dann soll eine Demo dazu kommen. Erscheinen soll der Titel am 6. November, da kann die Demo nicht weit sein."

Schijnbaar dus wel. Veel kan ik er niet over zeggen omdat ik geen console thuis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04:42

Ulti23

Quality Time

Verdorie, de hele week laat bol.com (waar ik hem heb gepreorderd) zien dat hij 03/10/2008 wordt gereleased, nu check ik nog ff en zie ik dat ze hem verplaatst hebben naar 17/10/2008..... :(

Wacht al veel te lang op deze game. Zou het nut hebben om vanavond effe de stad in te duiken om te kijken of iemand hem al in de shop heeft liggen, het vrouwtje is van het weekend werken en ik wil me eigenlijk opsluiten om het hele weekend Sacred 2 te spelen! :P Met de Seraphim inderdaad de gehele map exploren, lekker goblins hakken, quests oplossen, alles wat Sacred 1 goed maakte en nu nog beter met erg mooie graphics.

Als iemand Sacred 2 ergens spot vandaag in de winkel, hier laten weten dan rij ik er naar toe....

O, o, o the horror....... :+ Ze kunnen toch niet verwachten dat ik me nog langer vermaak met de demo!

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Daar kan ik je niet helpen omdat ik niet in Nederland woon. Hier ligt hij wel gewoon overal al in de winkel (Oostenrijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Ik heb gisteren ook de demo "proberen" te spelen, maar volgens mij doe ik iets niet goed.

Het is al een ganse tijd geleden dat ik nog een hack'n slash game gespeeld heb, de laatste was vorig jaar met Hellgate London, maar dit is toch alweer een ander soort spel.

Ik heb voornamelijk problemen met de camera. Misschien ben ik misvormd geworden door zoveel MMO's te spelen de laatste tijd, maar ik wil constant de camera bewegen met mijn rechter muisknop, wat natuurlijk geen optie is met dit soort spellen.

Ik probeer het dan maar te spelen met de cameramanipulatie op het toetsenbord met de WASD toetsen. Dat ging iets vlotter, maar heel comfortabel spelen was het nog niet.

Ten tweede vind ik geen goeie positie voor de camera. Volledig ingezoomd is het speelveld veel te klein om lekker op te spelen (maar wel lekker detail om te bekijken). Volledig uitgezoomd is alles te klein om vlotjes aan te klikken. Dus ik ben op zoek naar een comfortabele positie daartussen, maar ik heb ook nog altijd niet gevonden.

Sacred 2 is ook best een vrij pittig spel voor mijn systeem. Ik ben het al gewoon dat ik nieuwe spellen niet meer hoef te spelen op 1920x1200 met mijn 7900GTX (alhoewel, hangt af van spel tot spel), maar zelfs op 1680x1050 met detail op medium zou het allemaal nog iets vlotter mogen. Ligt dit aan de demo en is de release versie beter geoptimaliseerd, want hoewel Sacred 2 heel mooi is, vind ik de systeemeisen toch vrij zwaar de pan uitswingen. Zoveel polygonen hebben karakters nu ook weer niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H3llsing schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:49:

Ziet er netjes uit :9~ . Ik heb zelf nog geen au-editie besteld omdat ook zelfs daar het een zooitje is met release-dates etc. Ik wacht dus nog maar even geduldig af (beter een UK dan AU versie)

De enige die (voor zover ik weet) uit is, is de DE versie. Op het officiele is het ook een zooitje met release-dates. Vanuit de publishers komt er maar heel weinig info naar voren en de games-sites en shops hebben het daarom ook nogal eens fout. De US versie komt iig in November, dat staat min-of-meer wel vast (PC-versie). UK en EU is nogal een raadsel.

@hierboven, heb jij AA aanstaan? Bij mij hakte dat er iig heel erg hard in met de frame-rate.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 02-10-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Aan de camera heb ik ook wel even moeten wennen, maar nadat ik uitgevonden heb dat je met y of z (weet niet meer precies) je de camera naar de standaard positie terug kan stellen heb ik geen probleem meer ermee.

Ik heb wel een beetje het gevoel dat de full beter loopt dan de demo, en is ook net iets mooier.

Zelf draai ik het met alles op high en 1280x1024 resolutie redelijk goed (hier en daar een stotter).
Dit op een x2 3800+ (die al aan vervanging toe is) 2gig mem, 8800GT en Windows Vista x64.

Edit : Ik heb AA op 2x

Edit 2 : November 11, 2008 pas voor de Engelstalige versie! Dat is gewoon nog een dikke maand wachten. Heb de startpost er maar mee geupdate.

[ Voor 13% gewijzigd door H3llSiNG op 02-10-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

H3llsing,

krijg je die draagslaaf nou ook in je online char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Four schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:38:
H3llsing,

krijg je die draagslaaf nou ook in je online char?
Die draagslaaf kan ik alleen in closed net gebruiken. dus niet public online en ook niet single player. Heb de slaaf nog niet kunnen proberen omdat vandaag pas de servers echt gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

H3llsing schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:40:
[...]
Die draagslaaf kan ik alleen in closed net gebruiken.
Mwa, je wil toch op closed blijven ivm cheaters etc... dus dat is wel leuk om te hebben in een CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
www.cd-wow.nl en www.play.com vermelden als releasedatum 7 november.
Als ik weer inet heb, ga ik de demo testen. Jullie reacties zijn te lovend om 'em niet te kopen. :9~

[ Voor 81% gewijzigd door Hurtebise op 02-10-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zou 'm waarschijnlijk toch wel blind aanschaffen, met deel 1 ben ik ook enkele dagen, zoniet weken bezig geweest. Ook omdat het stikte van de easter-eggs, zoals het koeienlevel en andere verwijzingen naar spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Laatst online: 22-04 11:24
Ik ga straks -in afwachting van deel 2 dat inmiddels in de pre-order staat- Sacred 1 weer installeren.

Is het nog steeds zo dat Sacred plus (dus niet gold of underground) niet werkt op Vista? Niemand nog een workaround gevonden?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Sacred plus (dus niet gold of underground) niet werkt op Vista? Niemand nog een workaround gevonden?
Argl, neen, dat meen je niet. Denk dat ik de gold heb.
Jammer aan deel 1 is dat de dwarf geen mount kan hebben. Vind hem erg stoer, maar die guns vond ik in dmg ondermaats zodat ik altijd melee heb gespeeld. Als ik kan spelen onder Vista, installeer ik hem ook weer. Desnoods switch ik naar XP en gaat Vista de prullenmand in. Minder stabiel ook voor andere spellen (Gothic 3, Bioshock edm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Zolang je de GOLD versie hebt zou het moeten werken. anders moet je dit eens proberen, dit vond ik net:
http://www.darkmatters.org/forums/index.php?showtopic=5976

De reguliere versie (die ik dus heb) schijnt niet te werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Had van het weekend Sacred 1 nog gespeeld op Vista x64 en liep gewoon zonder probleem.

Ik heb wel de versie met underworld (de addon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
dat zeg ik :)

"Sacred plus (dus niet gold of underground)" zou niet werken op Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kan je net zogoed Gold kopen, die kost ook niks meer. Paar euro dacht ik, en den heb je alles bij elkaar.

Ontopic: Is het net als in S1 ook mogelijk om je wapens en armor vol te gooien met upgrades? Dat vond ik wel tof namelijk. (nee, ik heb de demo nog niet gespeeld, moet ik bekennen :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
TroonStaal schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:23:
Kan je net zogoed Gold kopen, die kost ook niks meer. Paar euro dacht ik, en den heb je alles bij elkaar.

Ontopic: Is het net als in S1 ook mogelijk om je wapens en armor vol te gooien met upgrades? Dat vond ik wel tof namelijk. (nee, ik heb de demo nog niet gespeeld, moet ik bekennen :$ )
Ja, dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oh gaaf! Dat worden weer dagen zoeken naar items om de sets compleet te krijgen en dan naar de smit te brengen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
verplaatst naar november dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

wel jammer vind ik dat ze de tegenstanders mee laten levellen. dat vind ik echt bagger. das ook de reden waarom ik dit spel niet zal gaan spelen. was bij oblivian ook al en daar ben ik ook mee gestopt. vind het allemaal zo raar. krijg nooit de kick van "dit haal ik nu niet, later terugkomen met betere gear/stats en hogel level"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht vandaag het te kunnen kopen, ben bij dynabite/mediamarkt/bartsmit/nextlevel/gameplaza geweest en ze zeiden allemaal dat het pas 17 okt uit kwam. Ik bestel wel bij bol.com zie wel wanneer die binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste (release) patch is al uit. Een kleine 4xxMB maar ... nu het spel nog :)

http://update.sacred2.com/

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 02-10-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ja ben em al aan het binnen trekken _/-\o_

De belangrijke punten :

1. Die Performance wurde erheblich optimiert.
2. Das Game- Balancing un die KI wurden weiter verbessert.
3. Das Dropverhalten der Gegner wurde verbessert (höhere Wahrscheinlichkeit auf Drop)
4. Ein Auto Update Tool ist nun verfügbar.
5. Diverse Fehler im Lobby-Bereich wurden behoben
6. Das Quest-System wurde deutlich optimiert (Dialoge und Questtexte).
7. Die Performance des Main Menüs wurde verbessert
8. Beim Aktivieren der Alt-Taste werden nun die Namen der am Boden liegenden Items und alle NPC und Charakternamen angezeigt.
9. Die Quick Save Funktion wurde optimiert! Charaktere werden beim Drücken der F9 Taste direkt gespeichert.
10. Aktivierung der F12 Taste versetzt nun den Helden an den Standort des letzten aktivierten Respawn Orts (Respawn Stein).
11. Die Sound FX wurde optimiert.
12. Das Spiel benutzt nun Medium Settings als Standard.
13. Das Questbuch besitzt nun eine bessere Übersicht.
14. Beim Mousover über die Lebensleiste eines Begleiters, erfährt der Spieler nun, welche Quest dem Begleiter zugeordnet ist.
15. Der Side Quest Kompass bleibt nun fixiert, auch wenn neue Side-Quests angenommen werden.
16. Die Anzahl der Begleiter wurde auf 5 pro Charakter limitiert.
17. Die Stärke der Boss und Elite Gegner wurde reduziert.
18. Die Kampfanimationen der Helden wurden weiter optimiert.
19. Wesentlich mehr Set- und Unique-Items (200 zusätzlich) wurden eingefügt.
20. Das Preissystem wurde generell weiter angepasst. Die Preise für Reittiere wurden etwas herunter gesetzt.
21. Die Preise für geschmiedete Waffen und Zutaten wurden reduziert.
22. In den Städten ist kein PVP mehr möglich (Sichere Zone).
23. Ein Hardwarecursor wurde eingefügt
24. Weitere diverse Bugfixes
25. Closed Net 3 > 6 Charakterslots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
heb de CE maar besteld op cdwow.nl. Stond een datum op bij van 5-10-08 dus ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PainkillA schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:35:
heb de CE maar besteld op cdwow.nl. Stond een datum op bij van 5-10-08 dus ben benieuwd...
Ik gok wel dat dit de duitse versie is? Staat iig niks bij over de taal :/

edit: laat hier even weten welke versie het is :) ik wil heel graag de engelse versie zsm :9

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 20789 op 03-10-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Anoniem: 20789 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:42:
[...]

Ik gok wel dat dit de duitse versie is? Staat iig niks bij over de taal :/
mag aannemen dat als ik op cdwow.nl zit en alles nl is en er geen taal bij het spel staat het engels is?. Dan maar ff mailen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PainkillA schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:50:
[...]

mag aannemen dat als ik op cdwow.nl zit en alles nl is en er geen taal bij het spel staat het engels is?. Dan maar ff mailen :/
Volgens mij verkopen ze daar de AU versie (Red Ant publisher).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vraagje aan H3llsing: Zijn die ingame extra's gebonden aan de dvd of zijn het losse codes die je kan invoeren? Zodat het zeg maar ook op een andere versie werkt? In dat geval wil ik namelijk wel de CE bestellen en later de engelse vanilla versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Je moet als je online gaat een account maken. Er komt een kaartje met nummer bij de CE en die moet je dan invoeren en unlocken.

Lijkt mij dus gewoon account gebonden.

Er zijn nu al trouwens 2 patches uit die veel fixen, kleine maar toch irritante dingen. Als het zo verder gaat met patchen word de Engelse versie redelijk bug-vrij. Ookal was het tot nu toe totaal niet buggy voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 10:11
Wanneer komt het spel hier nu uit, 17 okt of 7 nov? Ik heb de demo gespeeld en vond het ontzettend vet, heerlijke hack and slash, dus ik blij want ik dacht dat hij 3 oktober uit kwam. Helaas, nu kan ik weer wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
DeepSeven schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:13:
Wanneer komt het spel hier nu uit, 17 okt of 7 nov? Ik heb de demo gespeeld en vond het ontzettend vet, heerlijke hack and slash, dus ik blij want ik dacht dat hij 3 oktober uit kwam. Helaas, nu kan ik weer wachten..
Op wikipedia staat :

Microsoft Windows
NA November 11, 2008 (engelse versie)
EU October 3, 2008 (duitse versie)

Of dat een beetje klopt weet ik niet.

Ik ben trouwens tevreden met de Duitse versie, stoor me niet aan de taal.

[ Voor 7% gewijzigd door H3llSiNG op 05-10-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Was dit weekend in Munchen en daar zag ik hem al liggen. Nu ben ik niet zo dol op de duitse taal, dus niet meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen dat ze daar wel wat vreemd bezig zijn (o.a. door dat gedoe met release dates). Je 'mag' nu kopie maken van je disc om die dan te verspreiden. Dan kan je een key kopen en die dan gebruiken met een gedownloade versie.

Zie http://forum.sacredeng.as...om/showthread.php?t=47681

Beetje raar wel allemaal. Maar je kan nu wel een duitse versie kopen en een engelse downloaden (als die er is) en gewoon en het engels spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ja vind het vreemd dat er zo onduidelijk over word gedaan. Ik zou maar gewoon met 7 november rekenen.

Weet je wel zeker dat de key gaat werken van de Duitse versie op de Engelse?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste