Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:12

Ulti23

Quality Time

@ H3llsing: Kun je een beetje vertellen hoe ver je nu gevorderd in de game? Heb nu de duitse versie ook in mijn bezit en alhoewel het allemaal wat traag op gang komt ben ik na level 5 geworden te zijn geswitched naar Silver difficulty. Het is nu wat uitdagender. Het spel is echt immens groot zeg, ben nu lvl 7 shadowwarior met de Light campaign en ben net pas terug in de stad. Al enkele sidequests gedaan. Grafisch is het echt mooi ook, details zijn erg goed en goed over nagedacht.

Wat ik wel lastig vindt is de camera stand in caves, vaak moet je je camera draaien omdat je je char niet ziet omdat deze achter een muur loopt, vrij lastig in gevechten. Maar het draait verder allemaal top, alle registers vol open, alleen AA ingame zorgt nogal voor een framedrop.

Speel met een E8500, 2Gb en een GTX9800+, het draait als een zonnetje. Helaas moet er weer gewerkt worden zodat ik vanavond pas weer verder kan. Deze game wordt een aanslag op mijn sociale leven ben ik bang (gelukkig voor mij heeft het vrouwtje de hele week late dienst!) :)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 11:19
H3llsing schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:49:
Ja vind het vreemd dat er zo onduidelijk over word gedaan. Ik zou maar gewoon met 7 november rekenen.

Weet je wel zeker dat de key gaat werken van de Duitse versie op de Engelse?
Zou ik inderdaad ook doen. Bol.com staat nog op 17 Oktober, maar ik gok dat ze dat de 17e naar 3 November zetten. (dat hebben ze de vorige keer ook gedaan toen de datum op 3 Oktober stond)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 26-04 13:31
Ik heb er nu meer als 20 uur opzitten en zit nog steeds in het gebied rond de hoofdstad (Thylisium). Ik moet daarbij wel zeggen dat ik elk hoekje verken en elke sidequest doe. Ik speel een Inquisitor op bronze maar nadat ik dit gebied heb gedaan ga ik wisselen naar Silver. Het is gewoon te makkelijk. Ik speel nog verder op Bronze tot de gate van Drachenschlund. Dan heb ik het 1ste gebied kompleet uncovered. (Het groene gebied tot Drachenschlund).

Hoe bevalt jou Silver? Is het echt zo dat de monsters altijd met je meelevelen? Of alleen tot een bepaald level? Ik hoop ook wat betere items te vinden op Silver. Hoe zit het met de items bij jou? Ik ben bang dat ik teveel level op Silver als ik alles uncoveren wil.

Het bevalt me nog steeds erg goed en raak er niet op uitgekeken. Als ik wat minus puntjes moet noemen zouden het de sidequestes zijn die wat eentonig raken. Altijd een groep doden of iets terug halen of iemand begeleiden. Zeer zelden zijn de sidequests originaal. Maar dit was in Sacred 1 al zo.

De wereld is inderdaad enorm groot als je hier kijkt:
Kaart van Sacred 2
Ik heb uitgerekend dat als ik op dit tempo (relaxed) verder speel ik wel meer dan 100 uur nodig heb, als ik dat uit hou.

Grafisch is het spel een van de mooiere RPG/Hack 'n Slash die ik gezien heb.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:42

Vrijdag

De Zwarte

Kanonnen wat een map :o !

Dat wordt wat als je 100% wil exploren...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

H3llsing schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:44:
Ik heb er nu meer als 20 uur opzitten en zit nog steeds in het gebied rond de hoofdstad (Thylisium). Ik moet daarbij wel zeggen dat ik elk hoekje verken en elke sidequest doe. Ik speel een Inquisitor op bronze maar nadat ik dit gebied heb gedaan ga ik wisselen naar Silver. Het is gewoon te makkelijk. Ik speel nog verder op Bronze tot de gate van Drachenschlund. Dan heb ik het 1ste gebied kompleet uncovered. (Het groene gebied tot Drachenschlund).

Hoe bevalt jou Silver? Is het echt zo dat de monsters altijd met je meelevelen? Of alleen tot een bepaald level? Ik hoop ook wat betere items te vinden op Silver. Hoe zit het met de items bij jou? Ik ben bang dat ik teveel level op Silver als ik alles uncoveren wil.

Het bevalt me nog steeds erg goed en raak er niet op uitgekeken. Als ik wat minus puntjes moet noemen zouden het de sidequestes zijn die wat eentonig raken. Altijd een groep doden of iets terug halen of iemand begeleiden. Zeer zelden zijn de sidequests originaal. Maar dit was in Sacred 1 al zo.

De wereld is inderdaad enorm groot als je hier kijkt:
Kaart van Sacred 2
Ik heb uitgerekend dat als ik op dit tempo (relaxed) verder speel ik wel meer dan 100 uur nodig heb, als ik dat uit hou.

Grafisch is het spel een van de mooiere RPG/Hack 'n Slash die ik gezien heb.
SIlver bevalt me tot nu toe goed, alleen ben ik nog lang niet zo ver, nu ongeveer 3 uurtjes gespeeld. Ik kan vanavond weer verder dus geef morgen nog wel ff een update. Ik moet wel effe wennen aan de duitse taal, lang geleden dat ik dat gesproken of gelezen heb. Maar ik kom er een heel eind mee.

Die map is inderdaad HUGE. Als je ingame op de map kijkt dan lijkt het ook een eeuwigheid te duren eer je wat uncovered hebt, maar dat geeft helemaal niks. Ik ben overigens net als jij, ik wil elk hoekje gezien hebben, ik geloof dat in in Sacred 1 ruim 150 tot 200 uur heb zitten. Chars van lvl 162 8)

Wat bedoel je eigenlijk met teveel levelen op Silver? Nu op level 7 zie ik in het begin vaak enemies van lvl 5 tot level 7, maar kom niet echt in de problemen. Alleen bij een mob met goblins die vergezeld worden door zo'n shaman noem ik het maar is het vrij hectisch, maar in de problemen kom ik vrijwel niet (het mag ook best een uitdaging zijn).
Teveel levelen zal trouwens wel meevallen, ik las ergens dat je minimaal tot lvl 200 kan gaan. Eer dat je daar bent denk ik dat je al enige difficulties heb uitgespeeld. Ik hak dus maar braaf door op Silver.

Edit: Let wel op als je wisselt naar Silver, je moet dan alle quests weer opnieuw doen. De map blijft wel uncovered zeg maar. En hoe bevalt jou de camera in bijvorbeeld dungeons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ja ik weet dat alle quests weer gedaan moeten worden :) Precies daarom doe ik bronze tot ik met dit gebied klaar ben. Op silver doe ik dan alleen de quests weer in het gebied waar ik nog niet was. Zodat ik niks mis.

De camera is soms wel een beetje lastig, inderdaad in dungeons en plekken waar het krap word zoomed hij soms lastig in. Vind de "y" knop in dit geval handig want die stelt de camera weer in de goede positie.

Verder kan je de minimap (tab) ook zo instellen dat hij met je mee draait, dat vond ik zelf een stuk handiger. Maar m'n vriendin kan daar juist niet mee overweg.

Vond trouwens gisteren pas uit dat je ook een waypoint kan zetten op de map (m). Erg handig.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Subtiele kick omhoog, want de Engelse versie van deze game is blijkbaar verkrijgbaar. Dimensionplus heeft de game op voorraad en is daar vanaf vandaag te bestellen.

Ikzelf had de duitse legale versie bij gamesload.de gedownload, maar was niet helemaal onder de indruk omdat ik toch erg moest wennen aan de taal. Spel een paar dagen niet gespeeld... Via de minder legale weg is de engelse versie sinds gisteren te downloaden. Het mooie is dat het eigenlijk gewoon legaal wordt geacht om een versie te downloaden, je kunt dan een serial kopen en die gebruiken om je game te activeren.

Ik had dus een duitse serial voor Sacred 2, en heb gisteren de engelse versie dus gedownload. Deze versie ook geinstalleerd en ik kon de game gewoon activeren met mijn duitse activerings key. Goed bezig dus daar. Je hebt de originele cd dus helemaal niet nodig om de game te kunnen spelen, er worden zelfs losse keys te koop aangeboden bij bijvoorbeeld Deep Silver.

De game speelt nu veel lekkerder omdat ik nu wel alles kan lezen en verstaan wat toch wel nuttig is om het verhaal goed te kunnen volgen en mijn character goed op te kunnen bouwen.

Toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Leuke game :) Heb een half uurtje gisteren eraan besteed en vond het wel ok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ja ik geniet er ook nog steeds elke dag van. Vind het jammer dat het spel een beetje ondergewaardeerd word op het moment. Ookal is de Engelse versie zover ik weet nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
ben erg benieuwd hoe me dit gaan bevallen, Sacred 1 ook grijs gespeeld, en deze staat dus bij bollie punt kommie in de pre order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 21:45
Zijn er mensen die deze game al op de Xbox 360 (of de PS3) gespeeld hebben? Ik vond deel 1 namelijk erg leuk op de PC, maar vraag me af of het ook goed speelbaar is op een console waar je geen muis hebt. Zo ja, dan is het wel een game voor op m'n wishlist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

H3llsing schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:30:
Ja ik geniet er ook nog steeds elke dag van. Vind het jammer dat het spel een beetje ondergewaardeerd word op het moment. Ookal is de Engelse versie zover ik weet nog niet uit.
Je kan hem gewoon via de bekende usenetjes downloaden, de engelse versie. Je hebt dan alleen een probleem met het activeren van de game. Je kunt dan een serial kopen (los) en je game activeren. Je kan ook wachten totdat de dvdtjes in de winkel ligt, dan zal je nog tot de 17e of misschien wel de 7e november moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ulti23 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:00:
[...]

Je kan hem gewoon via de bekende usenetjes downloaden, de engelse versie. Je hebt dan alleen een probleem met het activeren van de game. Je kunt dan een serial kopen (los) en je game activeren. Je kan ook wachten totdat de dvdtjes in de winkel ligt, dan zal je nog tot de 17e of misschien wel de 7e november moeten wachten.
Daar zullen ze vast wel een omweg voor vinden. Ik ben blij genoeg met m'n Duitse CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

H3llsing schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:16:
[...]

Daar zullen ze vast wel een omweg voor vinden. Ik ben blij genoeg met m'n Duitse CE.
Is reeds een omweg voor. Ze zijn zo snel die jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Ulti23 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:00:
[...]

Ik las berichten dat je met de gecrackte vast zat op lvl 13 omdat je dan nog maar 1 exp per monster kreeg. Anyway, ik heb hem besteld bij gcshop, hopelijk heb ik hem vrijdag. Vond de demo erg vet, ga meteen een inquisitor beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
DeepSeven schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:37:
[...]

Ik las berichten dat je met de gecrackte vast zat op lvl 13 omdat je dan nog maar 1 exp per monster kreeg. Anyway, ik heb hem besteld bij gcshop, hopelijk heb ik hem vrijdag. Vond de demo erg vet, ga meteen een inquisitor beginnen.
Ja ik speel nu ook vanaf het begin een Inquisitor. Coole char met sterke magie. Vind alleen de armor die ik vind voor de Inquis niet echt bij elkaar passen. Daar heb ik al meer mensen over gehoord. Screenshots van andere classes die users hebben gepost zien er wel cool uit.

Nadat ik het spel het eerste keer heb uitgespeeld wat nog een lange tijd gaat duren. Ik zit nog steeds in de mensen region, ik verken elk hoekje en heb er nu toch zeker al 60 uur opzitten. Ga ik de Shadow Warrior spelen. Die ziet er kwa armor ook echt overlord achtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Helaas voor de PS3 en X360 bezitters. Het spel is naar 13 februarie 2009 verschoven!

"Neuer Releasetermin für die XBox360- und die PS3-Version ist laut Areagames nun der 13. Februar 2009."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

DeepSeven schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:37:
[...]

is ook al gecracked.
magoed, ik wacht wel tot de engelse versie in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Woohoo, blijkbaar is de engelse versie ook released.
Heb zojuist van bol.com het bericht gekregen dat m'n order verstuurd is.

Eindelijk de opvolger van het door mij grijsgespeelde sacred(1)

Ben benieuwd of deel 2 ook zo goed gaat bevallen, heb de demo niet geprobeerd want wilde gelijk het complete spel.

Vind het alleen wel jammer dat ze m'n favo char. er niet meer in hebben gestopt (vampiress)

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:00

inXs

known as inXs

H3llsing schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 15:39:
Helaas voor de PS3 en X360 bezitters. Het spel is naar 13 februarie 2009 verschoven!

"Neuer Releasetermin für die XBox360- und die PS3-Version ist laut Areagames nun der 13. Februar 2009."
balen zit met veel plezier zo nu en dan mee te lezen en te wachten op de PS3 release... Nu nog maar even wachten dan.. Nou maar hopen dat ie niet tegelijk met Final fantasy XIII uit gaat komen ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

De Vampiress zat in sacred 1 er ook pas vanaf de uitbreiding in ;) dus wie weet bij de eerstvolgende uitbreiding dan een vampiress erbij. Of wat dat de demon... nou whatever.. .er is dus nog ruimte genoeg voor uitbreiding en dit spel is helemaal de bomb weer.

Geweldig alleen eigenlijk maar verbeteringen ten opzichte van Sacred1, de menutjes en windowtjes zijn duidelijker ne handiger.. het enige wat ik nog niet goed gevonden heb ik de toesten om bepaalde dingen te doen die weken niet helemaal bij mij zoals ze in de handleiding staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Morgen mijn CE binnen van sacred 2 :D besteld bij dimensionplus. Nu hopen dat de postbode een beetje op tijd is :P

Ik ga beginnen met een Seraphim of mischien een Shadow Warrior, het liefst een beetje magic en melee met 2 zwaarden :P Hun mounts vind ik ook de meest leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-04 08:28

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik zag hier iemand die een link plaatste naar map van de wereld in Sacred 2. Super gaaf ding, alleen zijn alle namen in het duits... Heeft iemand een link naar een plaatje van de map met de engelse benamingen? Dan print ik hem uit en hang ik em aan de muur :)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:48
JA leuk spel alleen nu heb ik een probleem krijg hem niet meer opgestart gisteren gewon nog gespeeld en nu wil hij dus niet meer opstarten meer mensen hier problemen mee ..

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
ravw: moet je iets meer info geven, zo kunnen we er niks mee.

Ik zelf kan geen games creëren op closed net, ik krijg steeds: "unable to create game: no configurable servers available". Er staat ook "available servers: 0". Ik heb 2.10 draaien, maar nog niet de hotfix, omdat ik las dat daar nogal wat problemen mee zijn. Zou het daar door komen? Ik vind dit wel enorm irritant, want ik wil liever een mp char omdat ik met me sp char niet op closed net kan (ook logisch natuurlijk), dus kan ik in principe gewoon niet spelen. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
De duitse hotfix 2 is bagger en kan iedereen afraden die NIET te installeren. Sind ik hem erop heb staan kijk ik elke 10 min weer tegen m'n desktop aan en is de performance ook achteruit gegaan. Het is niet meer te spelen als het bijv. regent. Ook moeten missies met de hand geupdate worden.

Ik ga het spel opnieuw installeren tot hotfix 1 en maar hopen dat er binnenkort wel een goede patch komt.
Dat zoiets voorbij de 'patch-testing' als er al zoiets is komt verbaast me echt!
DeepSeven schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:19:
ravw: moet je iets meer info geven, zo kunnen we er niks mee.

Ik zelf kan geen games creëren op closed net, ik krijg steeds: "unable to create game: no configurable servers available". Er staat ook "available servers: 0". Ik heb 2.10 draaien, maar nog niet de hotfix, omdat ik las dat daar nogal wat problemen mee zijn. Zou het daar door komen? Ik vind dit wel enorm irritant, want ik wil liever een mp char omdat ik met me sp char niet op closed net kan (ook logisch natuurlijk), dus kan ik in principe gewoon niet spelen. Iemand een oplossing?
Ja hebt de nieuwste hotfix dus nodig om online te kunnen spelen. Maar dan zou ik toch nog even offline spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door H3llSiNG op 18-10-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Toch vreemd, draai hier nu met de nieuwe hotfix (v. 2.11.2) de engelse versie en heb helemaal nergens last van, het draait als een zonnetje! Offline dan wel he.

Het blijft een heerlijke game, het hakt lekker weg en je kunt er heerlijk de tijd voor nemen om alles te clearen. Character development is helemaal geweldig, je kan echt een grote diversiteit van characters maken. Je bent ook meteen een paar uur kwijt aan de game zonder dat je het in de gaten hebt! Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb de game besteld bij12game.nl hoop hem vandaag te ontvangen :P

Ik ben een beta-tester bij sacred 2. En heb er net een email van ontvangen met een slot key als bedankje.
Dit betekend denk ik dat je een extra charachter op de server ofzo mag opslaan?

Nouja ik hoop dat de drm mij niet gaat tegen zitten anders gooi ik er een crack erover.

Heeft iemand screenshots gezien met de elite-graphics, pack en max details, 16 AF, en AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Reconhell schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:28:
Ik heb de game besteld bij12game.nl hoop hem vandaag te ontvangen :P

Ik ben een beta-tester bij sacred 2. En heb er net een email van ontvangen met een slot key als bedankje.
Dit betekend denk ik dat je een extra charachter op de server ofzo mag opslaan?

Nouja ik hoop dat de drm mij niet gaat tegen zitten anders gooi ik er een crack erover.

Heeft iemand screenshots gezien met de elite-graphics, pack en max details, 16 AF, en AA?
Ja dat krijg je ook als je hem gepro-ordered had. Een extra slot voor online play. Best handig als je veel online speelt.

Ik merk zelf trouwens niks van de DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Japser

Jeej!

Zojuist ook aangeschaft, leuk spel tot nu toe :) Ik amuseer me kostelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ben op het moment aan de reinstallen. De nieuwe hot-fix zorgt alleen maar voor problemen! Side missions die het helemaal niet meer deden, lag en nog meer. Hoop dat er snel een betere patch komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
HEb even een probleem als ik mijn grafische instellingen wil veranderen klapt hij terug naar desktop en met een foutmelding . inde Sacred2 EXE :(

hoe kan ik dit op lossen het spel is nu niet speelbaar om dat alles op Ultra high staat.

Heb de nieuwste update er opstaan.
Het gaat hier over de org versie dus geen gedownloade versie

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

ravw schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:50:
Heb de nieuwste update er opstaan.
Het gaat hier over de org versie dus geen gedownloade versie
Daar gaat het waarschijnlijk fout. In de off. forums zijn er ook erg veel crashes gemeld met de nieuwste patch. Zelf speel ik nu de 2.10 versie en wacht ik wel weer op een nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 154012 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:58:
[...]

Daar gaat het waarschijnlijk fout. In de off. forums zijn er ook erg veel crashes gemeld met de nieuwste patch. Zelf speel ik nu de 2.10 versie en wacht ik wel weer op een nieuwe patch.
deze melding geeft die heb nu ook die Elite pack er opstaan maar nog niets verbeterd en kan weer niets verandere aan em instellingen

hier de foutmelding:
AppName: sacred2.exe AppVer: 2.10.0.0 ModName: s2render.dll
ModVer: 2.10.0.0 Offset: 001ee04b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
ravw schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

deze melding geeft die heb nu ook die Elite pack er opstaan maar nog niets verbeterd en kan weer niets verandere aan em instellingen

hier de foutmelding:
AppName: sacred2.exe AppVer: 2.10.0.0 ModName: s2render.dll
ModVer: 2.10.0.0 Offset: 001ee04b
Vreemd maar waar, ik heb gelezen dat nieuwe chipset drivers (voor je moederbord) voor sommige oplossen.
Zet anders eens een DxDiag.txt hier.

Heb je verder wel de nieuwste drivers voor je videokaart?

De Sacred Cleaner al geprobeerd? Die heeft voor velen ook voor een oplossing gezorgd.

[ Voor 20% gewijzigd door H3llSiNG op 19-10-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200854

Ik had ook last van crashes to desktop. Elke keer na ongeveer half uurtje spelen.

Sacred Cleaner heeft voor mij geholpen, +10 uur gespeeld geen crashes meer.
Ik raad het dus zeer aan om deze ook even te draaien na het installen van de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah, ze mogen wel opschieten met een nieuwe patch. Heb het spel nu vanaf zaterdag in huis en al enkele uren gespeeld, maar jammer genoeg ook al wat CTD's gehad en nu net was ik ineens me paard kwijt van me temple guardian :(.

Wat me ook wel duidelijk opvalt. Ik heb er ongeveer 5 uur opzitten met een Shadow Warrior en eigenlijk geen een bug of crash tegengekomen. Het loopt dan ook hardstikke soepel met 2x AA.
Ik ben ook met een Temple Guardian begonnen en daar begonnen ook meteen de problemen. Als eerste een flinke drop in de FPS met een special buff (die om de x seconden damage doet). Dit zal wel aan de AA liggen, maar die laat ik toch liever aan. Daarnaast heb ik met hem dus al flink wat crashes gehad en bugs.

Hopenlijk fixen ze dat wel snel, want ik wil toch wel weer met me hondje verder spelen.

btw, het spel is op silver echt duidelijk moeilijker dan op bronze. Ook heb ik het idee dat je meer xp krijgt. Ook heb ik al gehad dat ik in het begin een quest kreeg met een, ik dacht, blauwe pijl die ik op bronze niet had. Klopt dit?

edit: pffff, 5 min de shadow warrior en CTD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:05:
Bah, ze mogen wel opschieten met een nieuwe patch. Heb het spel nu vanaf zaterdag in huis en al enkele uren gespeeld, maar jammer genoeg ook al wat CTD's gehad en nu net was ik ineens me paard kwijt van me temple guardian :(.

Wat me ook wel duidelijk opvalt. Ik heb er ongeveer 5 uur opzitten met een Shadow Warrior en eigenlijk geen een bug of crash tegengekomen. Het loopt dan ook hardstikke soepel met 2x AA.
Ik ben ook met een Temple Guardian begonnen en daar begonnen ook meteen de problemen. Als eerste een flinke drop in de FPS met een special buff (die om de x seconden damage doet). Dit zal wel aan de AA liggen, maar die laat ik toch liever aan. Daarnaast heb ik met hem dus al flink wat crashes gehad en bugs.

Hopenlijk fixen ze dat wel snel, want ik wil toch wel weer met me hondje verder spelen.

btw, het spel is op silver echt duidelijk moeilijker dan op bronze. Ook heb ik het idee dat je meer xp krijgt. Ook heb ik al gehad dat ik in het begin een quest kreeg met een, ik dacht, blauwe pijl die ik op bronze niet had. Klopt dit?

edit: pffff, 5 min de shadow warrior en CTD :(
Wist je dat je het zien van buffs gewoon uit kan zetten in de opties? Ik vind het zelfs irritant omdat je zo het mooie armor maar weinig ziet.

Ik speel trouwens alleen maar op silver nu. Eerst speelde ik op bronze maar dat is gewoon TE makkelijk. Silver is af en toe pittig.

De nieuwe patch komt zeeeer snel. Eigenlijk vandaag al maar ze vonden op het laatste moment nog een bug.

De lag die de laatste hotfix veroorzaakte is weg, kaart word nu goed afgedekt, quest bugs zijn gefixed en zo nog een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130584

Kan iemand hier nog wat ingame screens plaatsen? Ben wel benieuwd naar de verschillende omgevingen. Zijn de quests verder wat interessant of is het elke keer hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
H3llsing schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:46:
[...]
De nieuwe patch komt zeeeer snel. Eigenlijk vandaag al maar ze vonden op het laatste moment nog een bug.

De lag die de laatste hotfix veroorzaakte is weg, kaart word nu goed afgedekt, quest bugs zijn gefixed en zo nog een hoop.
Bron?

Ik ben net begonnen met een SW, speelt echt lekker. Ik had eerst een Dryad, maar ik kon daar mijn ei niet in kwijt. Die freezes die je hebt als je interact met iets waarbij resources vrijkomen, zijn voor mij het grootste probleem. CTD's komen wel een voor maar zijn dusdanig random dat ik niet kan bepalen waardoor ze veroorzaakt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
http://forum.sacred-game.com/showthread.php?t=55646

Gisteren waren daar een uur de release notes te zien. En ze hadden ook al een support topic geopend voor de nieuwe hotfix voor de mensen die erna nog problemen hebben.

Toen haalde ze de release notes opeens weg en zeiden ze dat het nog een onbepaalde tijd gaat duren door een bug die de QA op het laatste moment nog vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130584 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:25:
Kan iemand hier nog wat ingame screens plaatsen? Ben wel benieuwd naar de verschillende omgevingen. Zijn de quests verder wat interessant of is het elke keer hetzelfde?
Wat ik tot nu toe gezien heb is het vrij veel bos/gras/heuvels. Maar ik zit dan ook eigenlijk pas nog in het begin gebied en ben nog geen bergen overgegaan. De sidequests zelf hebben allemaal wel een eigen verhaal maar zijn soms wel erg saai en dienen soms echt duidelijk als opvulling. Ik heb bijv. al vaak gehad dat ik een quest binnen een minuut had opgelost.
Ik weet ook zeker dat ik met 1 char (misschien 2, beide campaigns) alle quests zal doen, maar zeker niet met al mijn characters.

Weet iemand eigenlijk of er later ook meer quests komen waar je ook echt een reward voor krijgt? Tot nu toe is het eigenlijk alleen maar geld + XP.

Wat random screens: http://picasaweb.google.com/j.struyk/Sacred2#

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 21-10-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:09:
[...]

Wat ik tot nu toe gezien heb is het vrij veel bos/gras/heuvels. Maar ik zit dan ook eigenlijk pas nog in het begin gebied en ben nog geen bergen overgegaan. De sidequests zelf hebben allemaal wel een eigen verhaal maar zijn soms wel erg saai en dienen soms echt duidelijk als opvulling. Ik heb bijv. al vaak gehad dat ik een quest binnen een minuut had opgelost.
Ik weet ook zeker dat ik met 1 char (misschien 2, beide campaigns) alle quests zal doen, maar zeker niet met al mijn characters.

Weet iemand eigenlijk of er later ook meer quests komen waar je ook echt een reward voor krijgt? Tot nu toe is het eigenlijk alleen maar geld + XP.

Wat random screens: http://picasaweb.google.com/j.struyk/Sacred2#
Ja er komen er wel een paar waar je wat voor krijgt maar dat is nooit echt iets bijzonders.

De side-quests die echt wat opleveren zijn zover ik weet de blind guardian quests ; kickass concert en 5 gold items!

En de special mount quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer wat info over de nieuwste hotfix. "The hotfix should 2.12.0 on Friday 24.10.08 at the end of the lobby daily maintenance window between 11 clock and 13 clock be provided." (Google translate)

Hopelijk is het niet enkel voor de DE versie, maar ook voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:20:
Weer wat info over de nieuwste hotfix. "The hotfix should 2.12.0 on Friday 24.10.08 at the end of the lobby daily maintenance window between 11 clock and 13 clock be provided." (Google translate)

Hopelijk is het niet enkel voor de DE versie, maar ook voor de rest.
nieuwe hotfix is nu te vinden op download pagina

http://update.sacred2.com/dl_international.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Mmm, erg in dubio. Ben altijd fan van RPG spellen in de stijl van Diablo, maar daarbij speelt het verhaal ook wel een belangrijke rol en ik zie dat dit bij Sacred 2 nou net wat minder is.

Daarnaast een "probleem", is dit spel (op minimum) nog wel te spelen op me PC?

AMD64 3000+@3600+, 1GB RAM@250Mhz, GF7600GT (256MB RAM)?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Is wel te spelen denk ik. maar het zal wel bagger zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-04 19:52

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmm, volgensmij ben ik de enige hier die geen CTD's heeft. Wel schrok ik toen ik het spel voor het eerst opstarte, Securom met online activation ._. Waarom kunnen ze het niet zoals Steam doen bijv als je toch via online activation gaat werken.. gewoon zo vaak mogelijk installeren maar met 1 PC tegelijk spelen. :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Lol ik heb het spel gekocht vorige week... krijg ik vanmorgen een gratis kopie sacred 2 van ascaron in de bus omdat ik betatester ben.. :P

Heb ik m voor niks gekocht!

Iemand interesse om een nog gesealde sacred 2 over te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32
Wat een ongelofelijke ellende hier met dit spel.

Installeer je het--> wil het niet starten omdat een physx.dll bestand mist.
Na wat zoeken blijkt dat je voor dit spel een physx driver nodig hebt, leuk effe naar de site van nvidia
driver downloaden en installeren maar zeker?

Nee dus, ooit is blijkbaar via een demo van ut3 op mijn pc al eens een oude aegeia physx driver geïnstalleerd geweest en nu weigert die nieuwe driver zicht te installeren en de oude verwijderen gaat ook al niet ;(

Heb ik leuk de 2.10 patch gedownload @450+mb weigert die brol ook al om te installeren, dat was dus 1/4 van mijn downloadlimiet als kotstudent.... :'(

Enige optie lijkt gewoon een clean instal maar daar heb ik de eerste maanden geen zin in dus sacred gaat hier al meteen een tijdje stof liggen happen :(

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105138

Ik speel het spel nu ook al een tijdje en heb al een aantal quests gedaan. Nu heb ik de hele tijd zon vrouw die achter me aan rent (mary anne heet ze). Ik moet haar begeleiden naar de "underworld" dus ik ga naar het blauwe pijltje toe die bij die quest hoort maar, ik kom maar niet af van da wijf word beetje gek van. Iemand tips bij deze quest? De quest heet "Orpheus - The lover"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Antwoord op Ferhat.

spoiler:
Je moet met haar naar een dungeon iets verder op de kaart. Daar vind je haar Lover namelijk. Als ik me niet vergis zit die dungeon iets meer naar het noorden.

Ik heb spel paar dagen terug ook gekocht en vind het erg leuk. Ik heb geen errors of wat dan ook nog gehad en ook geen crashes naar Desktop dus ik mag dan blijkbaar van geluk spreken ik ben een inquisitor level 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
WeAreLegion schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:35:
Antwoord op Ferhat.

spoiler:
Je moet met haar naar een dungeon iets verder op de kaart. Daar vind je haar Lover namelijk. Als ik me niet vergis zit die dungeon iets meer naar het noorden.

Ik heb spel paar dagen terug ook gekocht en vind het erg leuk. Ik heb geen errors of wat dan ook nog gehad en ook geen crashes naar Desktop dus ik mag dan blijkbaar van geluk spreken ik ben een inquisitor level 14.
Voor de nieuwe hotfix had ik regelmatig crashes maar met de nieuwe hotfix geen 1x meer gecrashed. Ik speel het spel nog steeds elk vrij uurtje dat ik vinden kan (wat al niet veel is)

Ookal ben ik de inquisitor al wel een beetje zat. Wil het spel eindelijk uitspelen en dan met de Shadow Warrior beginnen. Maar dat duurt nog wel even want ik wil de hele map "uncoveren" zit nu op Seraphin Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vind Inquisitor nog wel leuk om dit moment maar ben ook nog niet zover. Maar vind het een erg leuk spel :D en was zekers de aanschaf waard. Weet iemand toevallig commando om FPS te laten zien zodat ik geen fraps of iets dergelijks hoef te installeren kan het namelijk nergens vinden dus vraag me af of het er wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-04 08:28

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heb het spel al een tijdje geinstalleerd en ik ben er zeer blij mee. Ik ben begonnen met Seraphim en ik ben nu lvl 15 of iets dergelijks en ik vermaak me prima met de quests. Ook de hotfixes and updates gingen goed.Toch zitten er minpuntjes aan waardoor dit spel voor mij absoluut geen diablo-killer is.

* Weinig "story-mode". Mijn behoefte aan een duidelijke storyline en een rode draad/quest door het spel worden niet bevredigd. Er zit wel een hoofdquest in maar die is mij nu nog veel te mager. Hopelijk wordt dit beter naar verloop van het spel.

* Quests zijn niet altijd even duidelijk en soms zitten er bugs in. Zo blijft bij mij de grijze arrow die subquests aanwijst vaak hangen op een doel wat je al lang gehad hebt. Ik moet dan eerst mijn quest menu openen en even een andere quest aanklikken waarna ik weer mijn huidige quest aanklik. Dit werkt als een "refresh" en je kunt weer verder met je quest.

* Dat kut paard luisterd niet! Wanneer ik fluit om mijn paard blijft deze vaak weg. Ik moet dan eerst een dungeon zoeken en deze in en uitgaan. Mijn paard wordt dan automatisch voor de dungeon gespawned.

* Mijn character blijft vaak vastzitten in het decor. En dat is frustrerend as hell. Voorbeeldje: ik loop in een dungeon en kom daar wat tovernaartjes tegen die ik vervolgens een koppie kleiner maak. Ik sta redelijk dicht tegen een muur en blijf even staan om de "loot" te bekijken. Vervolgens wil ik doorlopen maar dat lukt dan niet, mijn char zat namelijk vast tussen een gevallen toverstaf van een van de gedoode toveraans en de muur! De enige optie is dan vaak exit en safe. Wat soms wel helpt is een spreuk van de Sheraphim waarbij ze springt, dit wil de char soms losmaken.

* Soms irritant dat monsters altijd terugkomen. Ten eerste niet erg realistisch maar misschien toch noodzakelijk en ten tweede gewoon schijt irri om voor de zoveelste keer diezelfde krengen te mollen die je weer eens de weg versperren.

* Ik kan nog steeds niet online.

Raar genoeg ben ik toch nog zeer tevreden met deze game, dit komt door de sublime graphics, de vele quests en het fijne hack en slash geweld. En uiteraard de ongelooflijk grote, mooie en gedetailleerde wereld van Ascaron. Ik heb zelfs de WorldMap uitgeprint en aan de muur gehangen (totaal 16 A4's groot! 4x4) Ik ben dan ook zeker van plan om de game meerdere malen uit te spelen.

ps iemand al de worldmap in het groot in het engels bemachtigd? Ik heb de duitse versie uitgeprint :(

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Sommige minpuntjes kan ik inderdaad ook wel mee in komen. Het paard is wel een beetje koppig soms maar jah dat maakt me dan niet zoveel uit ik verzin er dan wel bij dat paard gewoon koppig is en daarom zo handeld hehe.

Me char blijft heel soms ook vast zitten in omgeving al is de save and exit wel handig dat je dan weer bij zo pilar begint dus mocht ie blijven hangen dan kan je er vrij makkelijk uit komen op die manier.

Qua story mode maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. het verhaal is flinter dun maar de quests zijn wel leuk gedaan en die lees ik ook gewoon allemaal :) dat is verhaal genoeg voor mij met zulke games.

Maar het is tot nu toe echt een super game en kan niet wachten tot ik zo weer thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ja er zitten inderdaad aardig wat kleinere dingen in het spel die het speel plezier soms laten inzakken. Toch blijf ik telkens weer terug komen en vermaak ik me weer een uur of 2 zonder het door te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Klein vraagje.

Ik speel met me lvl 16 inquistor op bronze op moment maar dat is vrij simpel al zeg ik het zelf ik kan echt gewoon wel 15 mobs te gelijk aan dus echt een uitdaging is het niet op moment. Is het mogelijk dat ik bij character screen hem op silver zet? Ik zie namelijk wel dat campaign dan naar niks schiet. Ik ben bij bronze op campaign 1a dus echt nog niet ver.

Concreet dus blijf ik alles behouden en hoe gaat het verder als ik van moeilijkheid switch? Moet ik weer terug naar begin voor de main quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
WeAreLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:00:
Klein vraagje.

Ik speel met me lvl 16 inquistor op bronze op moment maar dat is vrij simpel al zeg ik het zelf ik kan echt gewoon wel 15 mobs te gelijk aan dus echt een uitdaging is het niet op moment. Is het mogelijk dat ik bij character screen hem op silver zet? Ik zie namelijk wel dat campaign dan naar niks schiet. Ik ben bij bronze op campaign 1a dus echt nog niet ver.

Concreet dus blijf ik alles behouden en hoe gaat het verder als ik van moeilijkheid switch? Moet ik weer terug naar begin voor de main quest?
Op het begin heb ik ook op bronze gespeeld, maar dat was veel te makkelijk. Dus had ik besloten de hele elven region nog op bronze te spelen en vanaf de human region op silver te spelen. Je moet dan wel met de main quest opnieuw beginnen maar de kaart blijft uncovered. Het is wel een stuk pittiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok thanks dan doe ik dat ben nog steeds in het eerste gebied inderdaad dan houd ik even de zelfde route aan als jou. IK heb de main quest nog helemaal niet gedaan verder nou ja 1 keer gepraat met iemand en dat was het eigenlijk wel :)

Gister het blind guardian concert gehad erggg stoer :D maar ben dan ook blind guardian fan dus vond het erg leuk om te zien.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik heb Sacred 2 sinds de release, heb nu al een tijdje niet meer gespeeld ivm andere spellen. Lvl 30 was mijn inquisitor geloof ik. Wat de interesse er voor mij afhaalde was de combat. Op een gegeven moment ben je echt constant de zelfde 2 skills (of combo's) aan het spammen, en dat wordt retesaai als er niet genoeg diversiteit is aan monsters en omgevingen. Zit nu nog steeds op het grasland bandits en skeletons af te maken...30 lvls lang.. ja wtf. Je kunt skills wel customizen wat opzich cool is maar het verandert alleen stats, niks visueels.
Als je een video van Diablo 3 bekijkt dan ziet de combat er gewoon enorm leuk uit, je hebt meteen zin om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Dit spel is zwaar under-rated, als je een beetje doorspeelt zul je zien dat het erg verslavend is en leuk is. Ik doe nu eigenlijk alleen die main quest, voorheen deed ik ALLE MOGELIJKE sidequests, dit kost veel tijd en is het eigenlijk niet waard, (alhoewel het leuk is soms).

Ja er zijn heel wat bugs, maar omdat het zo gaaf spel is maakt t me geen reet uit, zolang ik t maar kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-04 13:38

Mach

[END]Avengers

Vind het een geweldige game. Tuurlijk is het vechten repetitief, maar dat is bij Diablo goed beschouwd ook.

Het enige wat ik een tikkie irriterend vind is dat de mobs wel erg snel respawnen.

Maar verder verken ik met veel plezier elk hoekje van de gameworld:)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130584

Heeft iemand hier het spel al uitgespeeld? Wordt het ook echt moeilijker hoe verder je komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb het niet uitgespeeld maar wat ik lees is dat het wel wat moeielijker word maar op bronze spelen is in verhouding gewoon makkelijk je kan hem dan beter op silver spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bronze is idd echt super simpel. Is enkel aan te raden voor de echte super-beginners. Ik was zelf ook op bronze begonnen, maar als ik dalijk alle quests in de 1e area gedaan hebt stap ik meteen over naar silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-04 13:38

Mach

[END]Avengers

En zelfs silver is niet echt moeilijk...speel wisselend met een shadow warrior en een dryad, maar de keren dat een van hen sterft is op de vingers van 1 hand te tellen.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Het spel is inderdaad gewoon niet echt moeilijk :) nou ja hardcore is wel nasty :) maar moet je hem eerst uitspelen volgens mij. Dat wil ik nog wel keer proberen dan mag je gewoon niet doodgaan dan word het al wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Ik geloof dat je hardcore altijd kan spelen, hardcore betekend dat als je character sterft, hij ook gewoon echt dood is. Je kan dus hardcore bronze of silver spelen. Na silver komt gold, dan platinum en dan niob difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmm vraagje ik heb hem nu even op silver gzet maar je begint dan weer helemaal in begin gebied en alle quests zijn weer speelbaar is dat niet een beetje vreemd? of hoort dat zo anders wachtik ern og wel even mee tot ik in een nieuwe gebied kom geen zin om weer alles opnieuw te doen als lvl 17e zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WeAreLegion schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:51:
Hmmmm vraagje ik heb hem nu even op silver gzet maar je begint dan weer helemaal in begin gebied en alle quests zijn weer speelbaar is dat niet een beetje vreemd? of hoort dat zo anders wachtik ern og wel even mee tot ik in een nieuwe gebied kom geen zin om weer alles opnieuw te doen als lvl 17e zijnde.
Dat hoort. Alle difficulties lopen los van elkaar. Het enige wat wel geshared is tussen difficulties is de map en dan enkel de map zelf en niet de portal e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ah ok :)

Nou ja dan wacht ik wel even tot ik bij nieuw gebied ben en dit gebied helemaal gedaan heb beetje zonde anders :) maar dan begin ik met me 2e char wel even gelijk op silver want anders blijf ik bezig maar vind het een vermakkelijk spel nog steeds :D en ziet er ook erg mooi uit samen met de elite graphics pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 21:38
Jeuh, eindelijk vandaag de CE binnen via de post. Ook eens beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
So many games, so little time :)

Ik speel op dit moment Titan Quest, bevalt me prima, maar als ik dit hier zo lees lijkt dit me ook erg leuk.
Sacred 1 heb ik wat gespeeld, maar dat stond me een beetje tegen. Ik kan daarbij niet de vinger op de zere plek leggen, maar op een of andere manier (ik denk door de camera view die niet altijd duidelijk is) toch niet veel gespeeld.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Sacred 2 vind ik wel hele verbetering tegenover Sacred 1 vooral de mount en dergelijke is stukken beter geworden. Ik heb titan quest ook maar nog niet veel gedaan (gister legaal gekocht voor 5 euro bij bartsmit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Zo, net een tijdje gespeeld, als seraphim (lvl 13, silver). Net die 4 sterren Orpheus quest gedaan, was even zweten om Mary Ann levend te houden. Is er eigenlijk een manier om je companions te sturen of op z'n minst simpel te targeten voor een heal? Werd gek van dat mens, blijf gewoon buiten schot staan en ga niet als een neurotische kip tussen de mobs doorrennen... :')

Had hier ook last van een bug, Mary Ann stak soms half in de grond.

Verder: leuk spel. Net als Sacred 1, veel te doen, veel te zien, veel grinden, wel continu beloning voor elke actie. Ben denk ik nog wel een flink aantal weken zoet (en Fallout 3 moet ook nog).

[ Voor 0% gewijzigd door Cascade op 13-11-2008 19:00 . Reden: dt ]

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Na een paar weekjes spelen even mijn mening:
Op zich een leuke opvolger van Sacred 1 maar ik wordt intussen wel gek van verdomde bugs en crashes (met laatste patch stuk minder crashes trouwens)

Waar ik zwaar pissed over ben op dit moment is dat ik voor de laatste patch een quest had gedaan (ga niet verklappen welke) waarbij je een aantal leuke weapons kreeg en 2 minuten daarna crashte het spel, gevolg: wapens pleite :'(
Nu net de eerste bossfight gedaan (main quest) waarbij er ook iets leuks gedropped werd maar door die fijne bugs zweefde die leuke drop ergens in de lucht en kon ik hem niet pakken (ook met ALT ingedrukt niet want de naam van de drop kwam niet in beeld) en ben ik dus voor de tweede keer een goede drop misgelopen en ik kan je vertellen dat mij dat niet erg positief stemt en ik eigenlijk op dit moment allen kan denken:

WAT EEN RUKSPEL!!!

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Tijdje bezig nu. Nog geen grote problemen gezien, alleen 1 keer een crash (met laatste patch).

Kom wel achterlijke bugs tegen:
- m'n companions zijn nu onsterfelijk (op zich handig, maar niet de bedoeling lijkt me).
- soms stop je in het midden van een gang of pad, alsof je tegen een muur loopt, terwijl er geen obstakels zichtbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 15:58
Kan je de camera niet beter bewegen? Ik wil liever wat vooruit kunnen kijken. Van achter je char uit (zoals in CoH waar je je camera volledig vrij kon bewegen, inzoomen enzo). Nu geeft het uitzoomen een RTS-achtig bovenaanzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
Hurtebise schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 14:05:
Kan je de camera niet beter bewegen? Ik wil liever wat vooruit kunnen kijken. Van achter je char uit (zoals in CoH waar je je camera volledig vrij kon bewegen, inzoomen enzo). Nu geeft het uitzoomen een RTS-achtig bovenaanzicht.
stel de camera in options menu in op free ofzo. En dan middle mouse button

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-04 16:22

el-jorge

turn around and feel the vibe

Aangezien ik veel plezier heb beleefd aan deel1, heb ik deel2 ook maar gekocht. Gelijk gepatched met 2.0.2 naar 2.12.0. En begonnen, nu heb ik wel eens als ik een mannetje afhakt dat die niet echt dood lijkt te gaan, maar half de grond in zakt. Ik kan hem dan niet raken, en hij mij ook niet. Maar hij beweegt dan nog wel...iemand dit nog meer?

Spielerei...

• Cascade
el-jorge schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:22:
Aangezien ik veel plezier heb beleefd aan deel1, heb ik deel2 ook maar gekocht. Gelijk gepatched met 2.0.2 naar 2.12.0. En begonnen, nu heb ik wel eens als ik een mannetje afhakt dat die niet echt dood lijkt te gaan, maar half de grond in zakt. Ik kan hem dan niet raken, en hij mij ook niet. Maar hij beweegt dan nog wel...iemand dit nog meer?
Yep. Regelmatig. Vaak zo'n healende undead, maar ook al gehad bij NPCs etc. Soms staan ze zo diep onder de grond (bij een trap bv) dat ze niet te raken zijn, is een kwestie van wachten/verderlopen totdat ze er weer uit komen.

Begin de mobs wel een beetje spuugzat te worden. Kan geen 50 meter lopen zonder iedere keer minstens 20 agressieve mannetjes achter me aan te hebben. Heel vermoeiend zo.

• WeAreLegion
  • Niet online
hehe jah dat heb ik ook van die mobs maar ik kan er meestal wel op in blijven hakken, en wat betreft dat er veel mobs zijn tjah dat hoort beetje bij het genre ook wel he. Ik vind het niet erg verder, je kan op je mount ook gewoon door rijden namelijk je hoeft niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Ja, mobs horen er wel bij. Ik weet niet, het voelt toch anders (vervelender) aan dan Sacred 1 of bv Diablo 2, weet niet wat het is. Meestal ren ik wel langs, achter de quest pointer aan totdat het einddoel bijna bereikt is. Dan is het nog werken om een mob van 20 plat te krijgen (Flaring Nova, Pillars en Pelting Strikes). Vermoeiend... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Haha nou ja ik vind het zelf wel ok :) maar kan me wel voorstellen dat het vermoeiend word soms :) vind soms ook wel irritant hoor maar vind het wel beetje bij het genre horen het is in sacred 2 alleen wat meer dan 1 en diablo 2 bijvoorbeeld, maar desondanks echt een tof spel en was geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-04 16:22

el-jorge

turn around and feel the vibe

Op welke camera stand hebben jullie hem eigenlijk staan? Ik heb hem nu zo staan dat ik zelf moet roteren, maar als ik straks meer met spells moet gaan werken is dat niet ideaal, dan heb ik die hand nodig om al mijn sneltoetsen te bereiken.
Zit er trouwens ook iets van een tutorial in? Ik ben constant aan het zoeken wat welke sneltoets is, en wat alles voorstelt, en het boekje geeft niet altijd antwoord. Zo weet ik ook niet waarvoor wat alles dient, ik kan nu bijvoorbeeld ineens met mijn mannetje springen dmv rechtermuisknop, handig, maar hoe ben ik eraan gekomen, daarnaast zie ik twee slots zitten, kan je midden in een fight makkelijk wisselen tussen die slots, zijn er sneltoetsen voor? Daarnaast heb ik regelmatig van die dingen in mijn inventory (runes heten die geloof ik) en als ik dan op mijn rechtermuisknop druk worden ze kennelijk ergens aan toegevoegd, is dat xp, zijn dat spreuken, is het armor upgrade?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Heb je wel een handleiding? ;)

Middenonder op je scherm staat wat aan de linker en rechter muisknop verbonden is. Cirkels links zijn wapensets, die rechts zijn spells/combos. Je kan ze zelf inrichten (slepen) en kiezen (klik op cirkel), je voert de gekozen optie dan uit met linker-/rechter muisknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je al een handleiding hebt, heb je er nog niks aan :p Er staat bijvoorbeeld in dat I voor Inventory is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:40:
Als je al een handleiding hebt, heb je er nog niks aan :p Er staat bijvoorbeeld in dat I voor Inventory is.
_O-

Het spel heeft de rechtermuisknop van m'n G5 gesloopt. :') Slijtage. weet toch zeker dat ik vaker op links heb gedrukt, maar goed

Verder vliegen de crashes me nu om de oren en is de achtergrond van de grote kaart (voorgoed?) weg.

Gaat lekker zo. Ik wacht wel op een goede patch en een nieuwe muis.

[ Voor 4% gewijzigd door Cascade op 22-11-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Aantal dagen geleden dit spel aangeschaft en ben er nu een paar daagjes mee bezig. Ik ben eerst maar eens met een seraphim begonnen op bronze.
Spel is opzich wel leuk. Veel te doen, veel te zien. Maar er zijn wel wat dingetjes die minder zijn. Een groot gemis vind ik het aanmaken van meerdere savegames en het laden hiervan. Je kunt maar 1 keer saven en iedere keer dat je dat doet wordt het overschreven. Als je dus iets mis doet ben je meteen de sjaak. Gewoon afsluiten wil ook al niet. Er is maar 1 optie dat is save & exit. Eerst wordt het opgeslagen en dan pas verlaat je het spel. Frustrerend vind ik dat. Enige mogelijkheid om af te sluiten zonder op te slaan is doormiddel van ctrl+alt+del.
Ik ben van andere rpg's gewend dat je gewoon kunt afsluiten en niet van die grappen dat je ook eerst saved. Naja, moet er maar iets voor vinden. Andere aanpak.
De kleine bugs die erin zitten vind ik niet zo storend. Soms komt het ook wel eens voor dat loot vast zit en je het niet gewoon kunt pakken. Gelukkig kun je ook Q gebruiken om het dan te pakken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:39
Ik heb het spel geleend van een vriend alvorens tot kopen over te gaan, ik moet zeggen dat ik zwaar ben teleurgesteld. Sacred 1 was niet het beste spel dat ik heb gespeeld, maar ik heb er wel erg veel lol aan beleefd.
Als eerste viel me op dat er geen (quick)save optie is zoals Cascade ook zegt, echt belachelijk. Ik probeer graag wat dingen uit in RPG's, maar hier kan dat dus niet. Misschien wat minder irritant, maar dat ik niet ingame de options kan veranderen is ook belabberd.
Ik heb geen crashes gezien, maar wel een paar kapotte quests. Sommige questgevers willen gewoon niet erkennen dat de quest is voltooid, dus geen reward. Nu is het nog niet zo erg, het zijn simpele opdrachten van het kaliber "kill zoveel van dat", maar later zal het me geheid irriteren. Ook valt me op dat er compleet geen fantasie is wat betreft quests, het was allemaal standaardwerk tot nu toe.
Als laatste, de combat. Elke hack&slash wordt op den duur repetitief, maar de besten hebben interessante vijanden. In dit spel is het allemaal één pot nat. Ik heb nooit het gevoel dat ik kont aan het schuppen ben, geen gevoel van 'trots'. Ik dood gewoon hetzelfde mannetje, over and over again.

Ik heb maar 4-5 uurtjes gespeeld, maar dit spel start ik nooit meer op (zeker niet nu ik Storm of Zehir heb). Combat is gevoelloos en gewoonweg not fun. Algehele presentatie is belachelijk (duidelijk een MP spel waar later een SP 'campaing' aan is geplakt). Zeker niet de full price waard dus. Jammer eigenlijk, de support is erg goed en het spel heeft genoeg diepgang. Maar als het al na 5 uurtjes behoorlijk saai wordt is er wat mis. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Toch nog een oude muis kunnen vinden en verder gespeeld. Het is wel verslavend, aan de ene kant saai door het grinden, aan de andere kant toch leuk door de exploratie en de missies. Ben het wel eens dat het eigenlijk meer voor multiplayer bedoeld is, het is zo gigantisch groot allemaal (850 missies?!).

Inmiddels teruggeschakeld van 'elite' textures naar de default in de hoop dat het wat minder crashes gaf, helaas maakt het niets uit. De crashes blijven, alleen loopt het iets soepeler en is het minder scherp.

Over Quicksave...(dat was ik niet, maar dat maakt niet uit): ik lees op het Sacred 2 forum dat er wel een quicksave toets is, die niet in de handleiding staat... dat zou F-9 moeten zijn. Zo eens testen. Je spawnt denk ik nog steeds bij de actieve monolith, dus zolang je een missie nog niet afgerond hebt, heb je er eigenlijk niets aan om een stuk herhaling te voorkomen.

De handleiding klopt niet wat betreft de toetsen, zij gaan niet uit van WSAD. Erg slecht eigenlijk. Nog wat nuttige keys:
inventory = F (en niet I )
teleport naar actieve monolith = F-12
quicksave = F-9 (niet getest)
En dan nog een vage; als je shift ingedrukt houdt, gaat je schild omhoog? Een 'defensive stance'?
zo, nu verder tot de volgende crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
Quicksave zou met F9 gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Nieuws van Ascaron!

Er is een enorme Content patch beschikbaar die de boel update naar versie 2.31.

De patch is hier te vinden: http://update.sacred2.com/, en is 620 MB groot.

Een update log in het forum hier: http://forum.sacredeng.as...om/showthread.php?t=52104

:9 Lekker hoor! Als ze nu ook nog de crashes en andere bugs oplossen, komt het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nice :D

Heb toevallig vandaag een 28 inch monitor gekocht nou Sacred 2 lijkt net of je in spel zelf loopt. Ik heb wel wat bugs gevonden maar 1 grote eigenlijk en crashes heb ik nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Ah, nu lees ik zelf niet goed....
Fixed several possible causes for crashes.
Altijd goed! Kijken of het nu beter gaat zodra het kreng binnen is.

28 inch monitor? Loopt Sacred 2 nog wel lekker op de native resolutie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja hoort loopt als een trein 1920x1200 alles op ze hoogst en fsaa 2x aan en haal nog 60 a 80 fps ligt er aan waar ik ben :). Heb niks te klagen verder :D laat die patch maar komen. Al gaat downloaden wel erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
goh dat is goed nieuws! Ga het gelijk maar eens proberen. 10 nieuwe bosses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws inderdaad! Ze hadden het al voor aan het eind van November aangekondigd en dat is dus mooi gehaald ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Kreeg inderdaad een paar daagjes geleden bericht van de updater dat er een nieuwe update is. Het duurde even, maar de update is uiteindelijk gedownload en geïnstalleerd. Het spel is inderdaad verbeterd. Ik had dikwijls last van dat zodra ik een save laadde en dus bij de monolith begon het spel niet reageerde. Enige oplossing was toen met alt+ctrl+del terug te gaan en het te activeren. Nu geen last meer van. Heel af en toe hapert het wel eens, maar gelukkig geen crashes of vastlopers meer. Nieuw is nu ook options in het spel zelf, zodat je nog de sound, graphics enzo kunt aanpassen. Ascaron heeft goede zaken gedaan met die patch. Spel loopt soepelder.
Als ze nu ook nog even een aparte exit knop erbij flansen, dus zonder te saven, dan is het helemaal mooi.

specs

Pagina: 1 2 3 4 Laatste