Ik krijg wel de drang om het te kopen, de support is erg goed. Ik weet dat het iets persoonlijks is, maar is de SP interessant genoeg om 30 euro te rechtvaardigen? Wordt het beter na een paar uurtjes of heb ik in de 5 uren die ik heb gespeeld wel gezien hoe het is? Ik heb hier nog codes voor PCgameplay, dus ik kan het voor de 'budgetprijs' kopen. Misschien toch maar eens doen voor de kerstvakantie.
Ik vind (persoonlijk) van wel. Als je ziet wat je krijgt:mister_S schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:45:
... is de SP interessant genoeg om 30 euro te rechtvaardigen? ...
- enorme wereld met heel veel detail en veel te ontdekken (en dan ook nog eens easter eggs en knipogen overal).
- itemkoorts.
- karakterontwikkeling, vanaf level 1 ben je en blijf je bezig met groeien en beter worden.
- absurd veel quests (en dat is ook een nadeel, want veel van de quests gaan niet verder dan 'haal dit', 'vermoord dat', maar er zitten echt interessante tussen).
- support van Ascaron, die volgens mij wel een goede naam heeft en wel een donder om de klanten geeft.
Maar je moet ook beseffen dat dit spel echt 'werken' is. Het kost heel veel tijd, je speelt het niet zomaar even. De quests zijn soms repetitief, met veel heen-en-weer lopen, en niet interessant. De mobs gaan nooit weg, ze respawnen en groeien met je mee; ik vind het zelf een enorme tour om elke keer door groepen beesten te moeten vechten, dat is gewoon vervelend (gelukkig kan je er vaak langs rennen). Of je dat er voor over hebt, moet je voor jezelf bepalen.
Je kan de demo eens proberen, of zelfs legaal het volledige spel downloaden (try before you buy, die is dan 1 dag actief, genoeg om een flink eind te komen).
Verder... die patch is fijn, heb de laatste tijd echt veel minder crashes.
Ik vind het die 30 euro meer dan waard en dan eigenlijk ook wel met die punten die Cascade mee geeft, als je geintreseerd ben in dit soort spellen dan is dit zekers wel 1 van de toppers. Ik had zelf geen last van crashes of wat dan ook maar de support is wel goed voor de mensen die er wel last van hebben/hadden.
Verwijderd
is er niet meer zo'n skill waarbij je, met een hoog genoeg level van die skill, de monsters dood om je heen ziet vallen als ze te laag level zijn? Sacred had wel zoiets, en was zeker als je weer eens in lowlvl area's moest zijn een verademingCascade schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:08:
[...]
Ik vind (persoonlijk) van wel. Als je ziet wat je krijgt:
- enorme wereld met heel veel detail en veel te ontdekken (en dan ook nog eens easter eggs en knipogen overal).
- itemkoorts.
- karakterontwikkeling, vanaf level 1 ben je en blijf je bezig met groeien en beter worden.
- absurd veel quests (en dat is ook een nadeel, want veel van de quests gaan niet verder dan 'haal dit', 'vermoord dat', maar er zitten echt interessante tussen).
- support van Ascaron, die volgens mij wel een goede naam heeft en wel een donder om de klanten geeft.
Maar je moet ook beseffen dat dit spel echt 'werken' is. Het kost heel veel tijd, je speelt het niet zomaar even. De quests zijn soms repetitief, met veel heen-en-weer lopen, en niet interessant. De mobs gaan nooit weg, ze respawnen en groeien met je mee; ik vind het zelf een enorme tour om elke keer door groepen beesten te moeten vechten, dat is gewoon vervelend (gelukkig kan je er vaak langs rennen). Of je dat er voor over hebt, moet je voor jezelf bepalen.
Je kan de demo eens proberen, of zelfs legaal het volledige spel downloaden (try before you buy, die is dan 1 dag actief, genoeg om een flink eind te komen).
Verder... die patch is fijn, heb de laatste tijd echt veel minder crashes.
Het lijkt er op dat het maximum level van monsters nu per gebied gelockt is. Ik ben nu vrij ver als Seraphim, begin net aan het eiland van de Dryads. Ik ging even terug naar het startgebied om nog wat lege plekken op te zoeken; monsters waren daar low level en kropen angstig in elkaar als je langs kwam (vooral de kobolds), erg grappig gedaan. Als je daar een high level spell los laat (divine gift of Radiant Pillar + Flaring Nova voor de Seraphim), dan lukt dat wel. In de vorm van een buff is het er denk ik niet?Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 22:46:
[...]
is er niet meer zo'n skill waarbij je, met een hoog genoeg level van die skill, de monsters dood om je heen ziet vallen als ze te laag level zijn? Sacred had wel zoiets, en was zeker als je weer eens in lowlvl area's moest zijn een verademing
Verwijderd
De volgende patch is uit; 2.34.0
http://update.sacred2.com/dl_international.html
http://update.sacred2.com/dl_international.html
12/12/2008; Version 2.34.0:
New Content:
* New area with 24 aboveground sectors and about 6 additional underground
sectors
* New textures and objects to create a snowy landscape
* Additional sounds for the snowy landscape
* 20 new creatures
* New NPCs
* New full quest chain
* Additional armor set for each character
* New armor items and weapons
Fixes:
* It was not possible to load an old save after patching, if the
character in the old save had an item in their hand (held by the mouse
pointer) at the time the save occurred.
* Characters over lvl 61 were unable to create game channels (only able
to join them).
* Sometimes after rebirth at a resurrection monolith, the character
started at an incorrect position on the map leading to a dead end.
* The fourth Guardian of the Big Machine could sometimes be killed while
it still idled. This skipped the end boss fight.
* Crystal Monster: The lightbeam adjustment didn’t rotate which led to
confusion about why the hero was stunned.
* When tabbing out of the game then going back, the position of the
mounted hero had changed.
* Temple Guardian’s “Amplifying Discharge” with Mods 1b & 2b "
Ricochet": Rebounding projectiles did not cause further damage after
the first rebound.
* Temple Guardian’s “Combat Alert” with Mod 1a "Assault": The
increase in attack value was not shown on the tooltip.
* Temple Guardian’s “Dedicated Blow”: The damage conversion for
'prone to ice' for fire elementals converted damage into poison.
* High Elf’s “Blazing Tempest” dealt too much damage.
* High Elf’s “Fire Demon” with just achieved mod "Enliven": The
increased damage was only visible after changing the CA slots. New
damage is now instantly shown.
* High Elf’s “Glacial Thorns” dealt too much damage and caused
massive frame rate fall off when used on bosses.
* The “Fire Demon” and “Moribund Animus” buffs restarted
automatically. Now you need to reactivate them again manually.
* Inquisitor‘s “Ruthless Mutilation” didn’t work properly with
ranged weapons.
* Shadow Warrior’s “Rallied Souls” with Mod 1a "Armament"
resistance values were too high.
* Seraphim’s “Archangel's Wrath” with Mod 1b "Salve": Additional
fireball was added but damage didn’t decrease.
* At the end of a combat-art move the Dryad erroneously shot another
round of shuriken/knifes.
* Dryad’s Hireling “Moribund Animus” no longer lies down every few
seconds.
* It was possible to forge high-level items into low-level weapons and
armor. This could lead to overpowered items. Now the highest level of
the forged items will be the new level of the item.
* Slot boni on forged items didn’t work properly. Now silver slots give
7 % bonus and gold slots give 15 % bonus.
* Item bonus "+x to all CA’s" didn’t work correctly.
* Monster attacks had a motionblur-effect that lasted too long.
* The audio option “Character Effects on Center” had no effect on
playback in 5.1 surround sound.
* Several sound issues fixed for boss music, deathsplatter-effect and
unique items.
* Missing sound profiles added for T-mutant Human and High Elves as well
as for new mini-bosses.
* All sounds were initiated with a short snapping sound.
* Singleplayer CoOp: When you started an SP game and opened the game as
MP, the server started without a name. Now the name is
CharacternameXXXX where XXXX stands for a random 4 digit number.
* Rivers had dust clouds instead of water splashes.
* Inventory picture for “Celdrahil's Gloves” was missing.
Leuk, nieuw eiland er bij. Kijken wat het is.
Nice,
Heb hem al wel geupdate maar staat op moment beetje stil met Sacred 2 spelen. Veel dingen op 360 aan het doen op moment. Denk dat ik gewoon Sacred 2 ook daar maar voor koop als die uit is. Vind niet erg om ze nog keer geld te geven tis een erg leuk spel.. Maar goed zal zo eens even kijken. Ze updaten wel redelijk snel en veel nieuwe content das wel erg netjes.
Heb hem al wel geupdate maar staat op moment beetje stil met Sacred 2 spelen. Veel dingen op 360 aan het doen op moment. Denk dat ik gewoon Sacred 2 ook daar maar voor koop als die uit is. Vind niet erg om ze nog keer geld te geven tis een erg leuk spel.. Maar goed zal zo eens even kijken. Ze updaten wel redelijk snel en veel nieuwe content das wel erg netjes.
Een week geleden uiteindelijk ook aan de praat gekregen hier na wat problemen met physx driver.
Echt een heel tof spel. Ben nu met een dryad bezig die helemaal gefocust is op viperish disease. Bij momenten is deze build echt overpowered.
Het is vrij gemakkelijk om een epidemie uit te lokken als je eenmaal aan het rondlopen bent en op alles en iedereen viperish disease spamt. Dit is hoe plague had moeten werken in Titan Quest
Echt een heel tof spel. Ben nu met een dryad bezig die helemaal gefocust is op viperish disease. Bij momenten is deze build echt overpowered.
Het is vrij gemakkelijk om een epidemie uit te lokken als je eenmaal aan het rondlopen bent en op alles en iedereen viperish disease spamt. Dit is hoe plague had moeten werken in Titan Quest
God does not play dice
Voor de liefhebbers; Sacred 2 (PC) voor 14 euro, credit card nodig: http://www.play.com/Games...ngel/Product.html?cur=258
Dat is cheap, heb het 3-voudige betaald (voor de Collector's Edition, ok).
Dat is cheap, heb het 3-voudige betaald (voor de Collector's Edition, ok).
dank u, gelijk even besteld.
heb hem al even gespeeld en 14 euro is geen geld ervoor.
alleen nog "even" de patches downloaden.
heb hem al even gespeeld en 14 euro is geen geld ervoor.
alleen nog "even" de patches downloaden.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik van dit spel moet denken. Ik heb het nu al een tijdje liggen en er opzich wel aardig wat uurtjes inzitten. Maar toch kan het me niet altijd even goed boeien.
Zijn er naast de officiele fora andere goede fora waar builds worden besproken, het is qua character building nogal uitgebreid. Dat is ook niet zo erg, maar de uitleg vind ik niet altijd even goed bij de CA omschrijvingen. (en daarnaast zijn de + en - nog wel eens omgedraaid of is het verschillend te interpreteren)
Zijn er naast de officiele fora andere goede fora waar builds worden besproken, het is qua character building nogal uitgebreid. Dat is ook niet zo erg, maar de uitleg vind ik niet altijd even goed bij de CA omschrijvingen. (en daarnaast zijn de + en - nog wel eens omgedraaid of is het verschillend te interpreteren)
Ik ben m inmiddels ook aan t spelen, een Inquisitor op silver. Zo'n dikke 5 uur gespeeld en erg vermakelijk. Alles op high, 1680*1050 en loopt bijzonder soepeltjes (e6750, HD 4850, 2GB ram). Na een paar uurtjes wat rondklikken in de diverse menu's begint ook dat te dagen, de main quest laat ik voorlopig nog even links liggen.
Wordt dit nog veel online gespeeld? Of speelt iedereen offline?
Wordt dit nog veel online gespeeld? Of speelt iedereen offline?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Klopt het dat het spel ondertussen al zo goedkoop is?
Websites zoals play.com bieden het spel al aan voor minder dan 15 euro (inclusief verzendkosten).
Als een aantal personen ervan houden om (niet op een public server) Diablo 2 te coopen, kunnen ze zich dan vinden in dit spel? Ik weet dat er op een LAN gehost kan worden, maar hoe speelt coop? Ik zit namelijk te overwegen om een paar exemplaren aan te schaffen specifiek hiervoor.
Als de demo dit ondersteund dan kan ik die natuurlijk ook proberen, maar ik hoor graag de ervaringen van anderen.
[edit]
Laat maar. Ik lees net dat het spel geleverd is met het rootkit-achtige Securom. Jammer, maar ik steun de maffia op 'beveiligingssoftware'-gebied niet.
Dit wordt dus wachten totdat de laatste patch uit en gekraakt is om het te spelen. Zo zonde...
Als een aantal personen ervan houden om (niet op een public server) Diablo 2 te coopen, kunnen ze zich dan vinden in dit spel? Ik weet dat er op een LAN gehost kan worden, maar hoe speelt coop? Ik zit namelijk te overwegen om een paar exemplaren aan te schaffen specifiek hiervoor.
Als de demo dit ondersteund dan kan ik die natuurlijk ook proberen, maar ik hoor graag de ervaringen van anderen.
[edit]
Laat maar. Ik lees net dat het spel geleverd is met het rootkit-achtige Securom. Jammer, maar ik steun de maffia op 'beveiligingssoftware'-gebied niet.

Dit wordt dus wachten totdat de laatste patch uit en gekraakt is om het te spelen. Zo zonde...
[ Voor 26% gewijzigd door The Zep Man op 06-01-2009 18:17 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ja dit soort dingen zijn inderdaad jammer. Maar coop is het spel wel aan te raden, ik host soms een kleine lan party (+/- 6 pc's) en dan gaat het nachten door zonder verveling. Als je het spel gewoon koopt merk je niks van die beveiliging trouwens, het viel mij erg mee.
Opzich jammer dat het spel nu al "budget" is. Dit spel is zo groot en mooi, vooral na de laatste patch is er erg veel verbeterd. Dus iedereen die het spel voor 15/20€ ziet liggen, kopen!
Ik hoop ooit nog een add-on van Sacred 2 te kunnen gaan spelen.
Opzich jammer dat het spel nu al "budget" is. Dit spel is zo groot en mooi, vooral na de laatste patch is er erg veel verbeterd. Dus iedereen die het spel voor 15/20€ ziet liggen, kopen!
Ik hoop ooit nog een add-on van Sacred 2 te kunnen gaan spelen.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Als je het spel verwijderd, wordt de bloatware mee verwijderd? (antwoord: nee)H3llSiNG schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:28:
Als je het spel gewoon koopt merk je niks van die beveiliging trouwens, het viel mij erg mee.
Je moet een aparte tool daarvoor downloaden van de website van Securom en zelfs die verwijderd niet alles. Verwijder jij maar eens uit je Registry de key "HKCU/HKLM\Software\Securom\Licensing Information". Ik wens je succes. En nee, die 'RegDelNull'-tools werken niet meer sinds nieuwe Securom-versies. En geen excuses waarom ik hem niet zou willen verwijderen: het is mijn computer.
Daarom vraag ik mij af: waarom nog een beveiliging erop voor dat bedrag? Zonder beveiliging heeft het spel alleen maar voordelen: eigen serial om online te spelen, geen eventueel gezeur met updates... voor 15-20 euro koop ik gerust een stapel om uit te delen bij een privé LAN-party. Heb ik ook bij Diablo 2+LOD gedaan. Bij dat spel hebben ze zelfs de CD-check eruit gehaald wanneer alle bestanden op de harde schijf worden geïnstalleerd. Zo hoeft niemand meer met schijfjes/activaties/whatever rekening te houden als het al op hun computer geïnstalleerd staat.Opzich jammer dat het spel nu al "budget" is. Dit spel is zo groot en mooi, vooral na de laatste patch is er erg veel verbeterd. Dus iedereen die het spel voor 15/20€ ziet liggen, kopen!
Ik hoop Sacred 2 überhaupt ooit eens te kunnen spelen.Ik hoop ooit nog een add-on van Sacred 2 te kunnen gaan spelen.
Tjah dat je tegen zo'n beveiliging moet je echt helemaal zelf weten maar je mist er wel een erg leuk spel door. En dan vraag ik mij persoonlijk af of het het wel waard is.
Ik snap best wel dat ze die beveiliging er op laten zitten dat een spel goedkoper wil niet zeggen dat hij dan ook maar niet beveiligd hoeft te wordne omdat mensen het dan wel kopen. Mensne kopen het dan nog steeds niet omdat ze het "gratis" kunnen downloaden
.
Maar hoop voor je dat ze het er uit halen terzijne tijd want het is echt een heel tof spel. Zo tof dat ik hem ook ng voor me 360 ga halen (mocht je die trouwens hebben dan kan je hem ook daar voor halen ofcourse)
Ik snap best wel dat ze die beveiliging er op laten zitten dat een spel goedkoper wil niet zeggen dat hij dan ook maar niet beveiligd hoeft te wordne omdat mensen het dan wel kopen. Mensne kopen het dan nog steeds niet omdat ze het "gratis" kunnen downloaden
Maar hoop voor je dat ze het er uit halen terzijne tijd want het is echt een heel tof spel. Zo tof dat ik hem ook ng voor me 360 ga halen (mocht je die trouwens hebben dan kan je hem ook daar voor halen ofcourse)
Loos argument. Mensen kunnen het nu ook "gratis" downloaden. Echter, door het nu "gratis" te downloaden blijf je met een deel van de brakke beveiligingssoftware zitten (die dan dus zijn werk eigenlijk niet doet, dus waarom zit het er op?).WeAreLegion schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:09:
Ik snap best wel dat ze die beveiliging er op laten zitten dat een spel goedkoper wil niet zeggen dat hij dan ook maar niet beveiligd hoeft te wordne omdat mensen het dan wel kopen. Mensne kopen het dan nog steeds niet omdat ze het "gratis" kunnen downloaden.
Door dit soort spellen te blijven kopen terwijl die rotzooi er nog op zit, moedig je het alleen maar aan en wordt het in de toekomst alleen maar erger.. Als de makers hadden besloten om geen kopieerbeveiliging op het spel te plakken (die zijn werk toch niet doet), dan hadden ze in ieder geval het licentiegeld erop kunnen besparen.
Sorry, heb geen 360. Er is maar één waar platform voor spellen voor mij en dat is geen spelcomputer.Maar hoop voor je dat ze het er uit halen terzijne tijd want het is echt een heel tof spel. Zo tof dat ik hem ook ng voor me 360 ga halen (mocht je die trouwens hebben dan kan je hem ook daar voor halen ofcourse)
[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 08-01-2009 14:33 ]
hehe, nou ja het is niet mijn bedoeling om zo'n discussie aan te gaan hier. Jij bent tegenstander en mij maakt het werkelijk geen zak uit zolang het bij dit blijft moet natuurlijk niet erger worden. Dus das een gebed zonder einde. Maar ja zonder 360 dan is het hopen of ze het er uit halen of niet. Denk dat die kans er trouwens wel is want als ik me niet vergis hebben ze het uit deel 1 ook gehaald.
hmm als je het spel toch voor de pc wilt aanschaffen waarom koop je hem dan niet via play.com heb ik ook gedaan! kost het spel maar 14 euro + gratis verzendkosten
heb hem nog niet binnen maar na wat posts gelezen te hebben hier krijg ik er veel zinin!
Ik zelf heb hem al hoor
, maar the zep man wil niks met DRM hebben dus dan houd het wel een beetje op. Ik moet er wel wat meer tijd in gaan steken maar ben over 2 weken een week vrij dus dan gaan we er maar eens goed voor zitten
Ik heb net een nieuwe uber gaming laptop, dus ik heb scared 2 ook maar aangeschaft. Gelijk maar even de bijna 1gig 2.3.4 patch gedownload en er overeheen gegooid.
Op het eerste gezicht ziet het er mooi uit. Ik snap 1 ding echter niet. Als ik de inventory open zie ik wel mijn armor enzo (equipment), maar niet mijn wapen(s). Ik zie ook een icoontje 'weapon and armor sets', maar als ik daarop click gebeurt er niks.
Ik kan wel als ik een wapen in mijn inventory heb door rechts te klikkken dat wapen equippen. Dan komt mijn eerder geequipte wapen in mijn inventory. Is er geen manier om direct je wapens te zien?? Of kijk ik gewoon scheel
?
En hoe saved het spel, alleen bij exit ?!?
Edit:
wapen staat in dat bolletje onderaan het scherm....doh!@
Heb de resolutie wat omlaag gegooid. 1920x1200 was allemaal wel erg klein...
Op het eerste gezicht ziet het er mooi uit. Ik snap 1 ding echter niet. Als ik de inventory open zie ik wel mijn armor enzo (equipment), maar niet mijn wapen(s). Ik zie ook een icoontje 'weapon and armor sets', maar als ik daarop click gebeurt er niks.
Ik kan wel als ik een wapen in mijn inventory heb door rechts te klikkken dat wapen equippen. Dan komt mijn eerder geequipte wapen in mijn inventory. Is er geen manier om direct je wapens te zien?? Of kijk ik gewoon scheel
En hoe saved het spel, alleen bij exit ?!?
Edit:
wapen staat in dat bolletje onderaan het scherm....doh!@
Heb de resolutie wat omlaag gegooid. 1920x1200 was allemaal wel erg klein...
[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 15-02-2009 21:47 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ben inmiddels l16 en moet zeggen dat het best vermakelijk is. Het ziet er prachtig uit, speelt lekker weg en er zitten leuke quests tussen.
Ben per ongeluk op een x-mas quest gestuit (die blijkbaar in de laatste patch was toegevoegd) en het is een leuke quest-chain met big bosses en leuke loot.
Zit er eiegenlijk een level cap op? L99 dan zeker ?
Ben per ongeluk op een x-mas quest gestuit (die blijkbaar in de laatste patch was toegevoegd) en het is een leuke quest-chain met big bosses en leuke loot.
Ja ken trouwens als je op 1920x1200 speelt UI scale veranderen (uit of aan) misschien dat dat werkt-SaveMe- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:21:
Ben inmiddels l16 en moet zeggen dat het best vermakelijk is. Het ziet er prachtig uit, speelt lekker weg en er zitten leuke quests tussen.
Wat betreft de level cap als ik me niet vergis is die level 200
Ik speel nu op 1600 bij 1024 en alle settings op very high en dat ziet er nog steeds prachtig uit en speelt prima 
200?!? Wow. Dan kun je je chars waarschijnlijk meenemen op een tweede, moeilijkere run ala Diablo denk ik ?
200?!? Wow. Dan kun je je chars waarschijnlijk meenemen op een tweede, moeilijkere run ala Diablo denk ik ?
Ja inderdaad.
Je kan ook gewoon halverwege switchen van brons naar zilver bijvoorbeeld op level 30 ofzo als je dat wil. Enige wat wel is dat alles opnieuw begint alle quests zijn gereset
maar dat is op zich niet zo heel erg.
Je kan ook gewoon halverwege switchen van brons naar zilver bijvoorbeeld op level 30 ofzo als je dat wil. Enige wat wel is dat alles opnieuw begint alle quests zijn gereset
Jups dat waren ze
. Dus nog genoeg te doen. Ik ben me save game kwijt geraakt dus ben weer helemaal overnieuw begonnen maar vermaak me er nog steeds ontzettend echt een top game. Vind hem zo leuk dat ik hem ook maar gewoon voor xbox haal. Ze verdienen me geld wel.
Ik moet zeggen dat ik het inderdaad een leuk spel vind. Wel ben ik continu op zoek naar uitdaging, ik ben gemiddeld zo'n 3 levels hoger dan de mobs. Ik sla dan ook vaak hele stukken van de map over om weer mobs op mijn level te krijgen.
Het is me nog nooit overkomen dat ik mobs boven mijn level ben tegengekomen. Dat vind ik well jammer. Het is juist leuk als je een gebeid in kunt gaan waar de mobs eigenlijk nog te sterk voor je zijn. Maar ik begrijp dat dat er in sacred niet in zit.
Ik zou wel willen switchen naar silver, maar dat dan alle quests gereset worden vind ik minder. Dan ga ik nog maar even verder op bronze.
Het is me nog nooit overkomen dat ik mobs boven mijn level ben tegengekomen. Dat vind ik well jammer. Het is juist leuk als je een gebeid in kunt gaan waar de mobs eigenlijk nog te sterk voor je zijn. Maar ik begrijp dat dat er in sacred niet in zit.
Ik zou wel willen switchen naar silver, maar dat dan alle quests gereset worden vind ik minder. Dan ga ik nog maar even verder op bronze.
Verwijderd
Juist de reden waarom je geen mobs boven je level tegenkomt is omdat je op Bronze speelt-SaveMe- schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:14:
Ik moet zeggen dat ik het inderdaad een leuk spel vind. Wel ben ik continu op zoek naar uitdaging, ik ben gemiddeld zo'n 3 levels hoger dan de mobs. Ik sla dan ook vaak hele stukken van de map over om weer mobs op mijn level te krijgen.
Je quests worden niet echt reset, je kan altijd terug naar bronze. Ik raad je aan als je 1 hele area gehad hebt, te switchen naar silver en dan de volgende area op silver te spelen.
Ik ben cris cross over de mao gegaan op zoek naar uitdaging
Dus echt een gebeid gehad heb ik niet. Wel van veel gebieden een beetje.
Ik ga switchen naar Silver, kijken hoe dat is
Ik had al veel chapter 2 quests gedaan ...
Damn, net silver gestart. Start je weer helemaal in het begin. Ik hoopte bij de Monolith waar ik had gesaved
Ff snel de main quest een heel stuk doen, totdat ik weer in chapter 2 zit....
Moet ik ook weer de portals activeren zeker, damn!
Wel gelijks mobs 2 levels boven me! Alleen sla ik er nog doorheen als een pakje boter...
Ik ga switchen naar Silver, kijken hoe dat is
Ik had al veel chapter 2 quests gedaan ...
Damn, net silver gestart. Start je weer helemaal in het begin. Ik hoopte bij de Monolith waar ik had gesaved
Ff snel de main quest een heel stuk doen, totdat ik weer in chapter 2 zit....
Moet ik ook weer de portals activeren zeker, damn!
Wel gelijks mobs 2 levels boven me! Alleen sla ik er nog doorheen als een pakje boter...
[ Voor 54% gewijzigd door -SaveMe- op 19-02-2009 22:39 ]
Op welk level ben je silver gaan doen? En het ligt natuurlijk ook wel aan de gear die je heb of het makkelijker of moeilijker is
.
Je begint inderdaad gewoon weer helemaal overnieuw met alle quests die wroden gewoon gereset maar bronze kan je altijd gewoon weer kiezen en dan ga je weer verder waar je gebleven was. Ik ben bijna lvl 18 en ga dan in human gebied beginnen en die doe ik op silver en dan gewoon verder. Ik sla het high elf gebied gewoon over.
Weet trouwens niet of die al keer voorbij gekomen is maar op www.sacredwiki.org heb je aardig wat informatie. Over Sacred en Sacred 2
Je begint inderdaad gewoon weer helemaal overnieuw met alle quests die wroden gewoon gereset maar bronze kan je altijd gewoon weer kiezen en dan ga je weer verder waar je gebleven was. Ik ben bijna lvl 18 en ga dan in human gebied beginnen en die doe ik op silver en dan gewoon verder. Ik sla het high elf gebied gewoon over.
Weet trouwens niet of die al keer voorbij gekomen is maar op www.sacredwiki.org heb je aardig wat informatie. Over Sacred en Sacred 2
Ik was l19 toen ik switchte. In silver level ik tenminste wel weer lekker snel. L26 ondertussen.
Toch blijft het jammer dat alle mobs nu precies 2 levels boven je zitten. Ik zou wel eens een l30 of l35 tegen willen komen bijvoorbeeld.
Maar als ik nu tussen 10 skellies sta, waaronder een paar champions, dan moet ik tenminste wel een healthpotion gebruiken. Op bronze gebruikte ik er nooit een.
Toch blijft het jammer dat alle mobs nu precies 2 levels boven je zitten. Ik zou wel eens een l30 of l35 tegen willen komen bijvoorbeeld.
Maar als ik nu tussen 10 skellies sta, waaronder een paar champions, dan moet ik tenminste wel een healthpotion gebruiken. Op bronze gebruikte ik er nooit een.
Hmm ik als high elf moest soms wel Health potions gebruiken, want kreeg wel aardige klappen soms. Maar goed ik switch dus ook vannavond en dan ga we in human gebied verder.
Damn, ein delijk een boss: Ik loop een paadje de bergen in. Ineens staat er een Huge werewolf voor mijn neus. Drie levels hoger en drie keer zo groot. Voordat ik wist was ik in 2 klappen dood 
Now we're talking!
Ik moet steeds een tering eind rijden om bij hem te komen en ik ga steeds dood. Ik breng em elke keer makkelijk tot op een kwart van zijn health, maar dan begint ie toch klappen uit te delen. Harder dan ik potions kan drinken. Bloodclaw heet de lieverd
Now we're talking!
Ik moet steeds een tering eind rijden om bij hem te komen en ik ga steeds dood. Ik breng em elke keer makkelijk tot op een kwart van zijn health, maar dan begint ie toch klappen uit te delen. Harder dan ik potions kan drinken. Bloodclaw heet de lieverd
[ Voor 38% gewijzigd door -SaveMe- op 21-03-2009 11:54 ]
Ok ben ik nog niet tegen gekomen maar er zitten wel vervelende bosses tussen inderdaad. Ik ben nu maar op silver begonnen. Heb net ff main quest gedaan die me na stukje gevolgt te hebben naar Human gebied stuurt, en ik ga daar gewoon verder questen. Heb high elf gebied nu al 3 keer gehad is wel ff genoeg.
Het system van naar silver schakelen en gewoon helemaal overnieuw beginnen en weer terug naar bronze en verder gaan waar je gebleven was werkt wel echt super goed.
Het system van naar silver schakelen en gewoon helemaal overnieuw beginnen en weer terug naar bronze en verder gaan waar je gebleven was werkt wel echt super goed.
Ik ben nog een boss tegen gekomen, The Banshee. Die raakte ik geeneens en ik ging nog harder dood.... eeeeks.
Ok. Ik heb net even die special mount quest gedaan en die mount gekocht. Echt te ernstig vanaf horse mount kan je als high elf geen magic doen. Maar vanaf je wind serpent dus wel
hoe langer je in leven blijft des te hoger je survival bonus word. als je tegen lvl 50 niet ben doodgegaan zijn te tegenstanders meer dan 10 lvl's hoger-SaveMe- schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:09:
Ik was l19 toen ik switchte. In silver level ik tenminste wel weer lekker snel. L26 ondertussen.
Jammer dat ik dan nu een paar keer dood ben gegaan door die Bosses...PainkillA schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 22:50:
[...]
hoe langer je in leven blijft des te hoger je survival bonus word. als je tegen lvl 50 niet ben doodgegaan zijn te tegenstanders meer dan 10 lvl's hoger
Ik merk inderdaad dat de mobs steeds hoger worden nu ik amper dood ga. Ik speel nu wel op silver. Ik ben level 21 en de mobs nu level 24
dan word het toch al een stukkie lastiger. Maar wat een briljant spel zeg. Echt petje af voor de makers.
Kun je ook ergens een % ofzo zien van je survival bonus?
Edit: Survival Bonus explained
The Survival Bonus (You can find it by hovering your mouse over your character's name on your inventory menu)
Here's what it does - With the longer you live and the more you kill, the greater the survival bonus increases.
What the bonus does is as follows:
-It increases your attribute points by the percentage equal to your survival bonus. So if you have a 50% survival bonus, you will gain 50% more attribute points!
-Such a great benefit does however come with a trade-off. In Silver mode and beyond, the survival bonus also significantly increases the level of monsters that you face. So the game will still get slightly harder, even though you will be stronger. Thus, the longer you survive, theoretically, the more likely you are going to die due to cheap monster tactics.
I.E. A survival bonus of zero at level 43 in Silver mode will have you facing level 43 monsters in Chapter 2. A survival bonus of 70% will have you facing somewhere around level 48-50 monsters in the same place at level 43!
-Once you die, your survival bonus will drop back to zero. You will lose the status boost, but the monsters will also reset back to their appropriate levels - and become easier.
Edit: Survival Bonus explained
The Survival Bonus (You can find it by hovering your mouse over your character's name on your inventory menu)
Here's what it does - With the longer you live and the more you kill, the greater the survival bonus increases.
What the bonus does is as follows:
-It increases your attribute points by the percentage equal to your survival bonus. So if you have a 50% survival bonus, you will gain 50% more attribute points!
-Such a great benefit does however come with a trade-off. In Silver mode and beyond, the survival bonus also significantly increases the level of monsters that you face. So the game will still get slightly harder, even though you will be stronger. Thus, the longer you survive, theoretically, the more likely you are going to die due to cheap monster tactics.
I.E. A survival bonus of zero at level 43 in Silver mode will have you facing level 43 monsters in Chapter 2. A survival bonus of 70% will have you facing somewhere around level 48-50 monsters in the same place at level 43!
-Once you die, your survival bonus will drop back to zero. You will lose the status boost, but the monsters will also reset back to their appropriate levels - and become easier.
[ Voor 126% gewijzigd door -SaveMe- op 21-02-2009 11:34 ]
Wel k*t dat je het spel niet kan pauzeren. Moest net6 de deur open doen, had op escape gedrukt en ik kom terug en ik ben dood. Weg 40% survival bonus
haha jah dat is mij ook keer overkomen, alleen was ik en dood en me mount kwijt lol. Ik loopt net een cave in en er staat echt een gigantisch draak op me tewachten een boss lol
kreeg niet eens 1% van hem af. Ik ben level 22 en hij 24. Ik wacht nog wel even daar mee.
Ik heb nu steeds een bug. De worldmap (m) laat normaal de gehele kaart zien en dan zie je alleen de map.
Als ik nu op m druk krijg slechts stukjes map te zien, dwars door de spelwereld heen. De map is zo onbruikbaar. Geen idee waardoor het komt...
Ben nu L36 en zit in Orc territory. Gruwelijk gebied
En ik heb nu steeds L40 champions tegenover me...
Soms als zo'n orc dood gaat dan gaatie met een laatste kreet:
Als ik nu op m druk krijg slechts stukjes map te zien, dwars door de spelwereld heen. De map is zo onbruikbaar. Geen idee waardoor het komt...
Ben nu L36 en zit in Orc territory. Gruwelijk gebied
Soms als zo'n orc dood gaat dan gaatie met een laatste kreet:
Death means nothing to me
[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 22-02-2009 21:08 ]
Gisteravond die bug ook voor t eerst tegengekomen (na zo'n 100 speluren) in een online platinum server. Vrijwel direct gevolgd door een (vaker optredende) crash bij het betreden van een dungeon.-SaveMe- schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 13:36:
Ik heb nu steeds een bug. De worldmap (m) laat normaal de gehele kaart zien en dan zie je alleen de map.
Inmiddels is mn HE lvl 75 met een SB van 84%
Mn main attack is BT met een dmg van 2800 en een DoT van 2500 tot 3500/seconde, kan iedere 1,3 sec gecast worden.
SP heb ik na silver en gold nu plat bijna uit. Ben benieuwd of Niob dan eindelijk wat moeilijker wordt...
Edit:
Voor t overige ben ik van mening dat dit een fantastisch spel is, loopt soepel (ook in MP, wellicht doordat het volledige serverpark in Dld staat), mooi uitgewerkt en bijzonder rijk aan (side)quests is. Je kan er voor kiezen de main story line in ca 5 uur door te rennen, of 100en uren aan vele sidequests te besteden.
Het spel is voor mij een waardige RPG in afwachting van Diablo III
[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 27-02-2009 12:13 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Damn, ik zat ook aan een SB van 80%. Begin net een nieuwe game, ben in the desert en word door een groepje van zo'n 5 a 6 aangevallen. En ineens was ik dood. Ik had het niet eens in de gaten. Damn, shame... kan ik weer opnieuw gaan opbouwen. SB maakt wel dat doodgaan kloten aanvoelt, dus dat is wel goed imho...
Hoe en wanneer kun je eigenlijk alchemy gaan doen ? (potions maken) ?
Doh! Kom er net achter dat als je die skill hebt gekozen je die trophies etc kunt consumen door rmb in te drukken. Mja, niet echt een usefull skill imho...
Hoe en wanneer kun je eigenlijk alchemy gaan doen ? (potions maken) ?
Doh! Kom er net achter dat als je die skill hebt gekozen je die trophies etc kunt consumen door rmb in te drukken. Mja, niet echt een usefull skill imho...
[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 02-03-2009 20:27 ]
Interessant
Ga er vanavond eens aan beginnen, maar zal denk ik toch in SP moeten gebeuren; deze sidequest is te lang om even op een avondje in MP te doen...
Ik heb ondertussen de light campaign op silver uitgespeeld! Nu laat ik em ff liggen om wat andere games aandacht te geven en dan kom ik nog eens terug voor Gold
Verwijderd
Is er een closed.net ? en hoet zit het met traden (diablo 2 style ? of anders)
En wat met de pvp ? goed uitgewerkt of toch maar niet .
En wat met de pvp ? goed uitgewerkt of toch maar niet .
Yup, er is closed net, da's waar je de Hardcore spelers vindt.
Of pvp goed uitgewerkt is kan ik niet beoordelen, ik speel uitsluitend pve.
Traden gaat door het aanklikken van een in de server aanwezige speler. Er is geen marketplace oid. Traden tussen je eigen chars gaat (puur op item basis, niet met geld) via je shared storage
Of pvp goed uitgewerkt is kan ik niet beoordelen, ik speel uitsluitend pve.
Traden gaat door het aanklikken van een in de server aanwezige speler. Er is geen marketplace oid. Traden tussen je eigen chars gaat (puur op item basis, niet met geld) via je shared storage
Patch 2.40 is uit... http://www.sacred2.com/en...nt_Update_240_online.html
Nu met wat PhysX effecten, een paar nieuwe quests en mini-bosses en verbeteringen. Patch notes zijn hier te vinden: http://forum.sacredeng.as...om/showthread.php?t=58223.
Speelt iemand het nog?
Nu met wat PhysX effecten, een paar nieuwe quests en mini-bosses en verbeteringen. Patch notes zijn hier te vinden: http://forum.sacredeng.as...om/showthread.php?t=58223.
Speelt iemand het nog?
Speel het nog wel, maar momenteel even een pauze ingelast. Ik ben nu meer met drakensang bezig.
Ah, lees net in de releasenotes dat je het spel nu kan pauzeren. Eindelijk.
1 van de dingen die ik toch wel miste in sacred 2. Je kon nooit het spel helemaal stil leggen.
Control your minions, ook wel handig. En dat je je achievements kan zien.
Een aantal goede dingen erbij.
Ah, lees net in de releasenotes dat je het spel nu kan pauzeren. Eindelijk.
1 van de dingen die ik toch wel miste in sacred 2. Je kon nooit het spel helemaal stil leggen.
Control your minions, ook wel handig. En dat je je achievements kan zien.
Een aantal goede dingen erbij.
Het nieuwe logboek is leuk zo met die achievements. Wel goed dat ze blijven verbeteren.
Er zijn geruchten dat er een add-on komt, met twee nieuwe classes. Ben benieuwd.
Er zijn geruchten dat er een add-on komt, met twee nieuwe classes. Ben benieuwd.
Het spel staat niet meer op de HDD door een crash, gelukkig heb ik de saves nog, maar de logboek irriteerde me wel enorm waardoor ik stopte met spelen. Vanwege Drakensang en Oblivion heb ik het niet meer geinstalleerd. De logboek was echt een mess na een tijdje, erg onduidelijk. Hoe is het nu? Hebben ze daar wat aan gedaan?
Ik speel al een paar maanden niet meer. Zo te zien is er niet zo gek veel veranderd aan het logboek. Quests zijn hetzelfde gebleven? Dat werd al snel chaostisch, idd. De achievements heb je nu op een pagina en zijn aanklikbaar (of was dat nou al? hoe zag dat er vroeger uit? nu begin ik zelf te twijfelen
).
Verwijderd
Ik heb het spel na de patch weer eens een kans gegeven. Ik ben toch wel blij verrast hoor, het spel loopt erg stabiel en het hacken en slashes wordt steeds leuker
Net als het itemhunten natuurlijk.
Ik ben erg benieuwd of er inderdaad een add on komt, ik hou het in ieder geval goed in de gaten.
Ik ben erg benieuwd of er inderdaad een add on komt, ik hou het in ieder geval goed in de gaten.
Het gaat niet zo goed met Ascaron... http://forum.sacredeng.as...om/showthread.php?t=58951
Komt er op neer dat de ontwikkeling van Sacred 2 voor de consoles te lang duurt en dat ze ondanks de redelijke verkopen op PC een tekort hebben. Bescherming tegen faillisement (via de Duitse wet) is in gang gezet, en er zijn besprekingen voor overname.
Hopelijk overleven ze en behouden ze hun identiteit. Ascaron is nou net een van die ontwikkelaars die wat extra's meegeven aan hun games.
Komt er op neer dat de ontwikkeling van Sacred 2 voor de consoles te lang duurt en dat ze ondanks de redelijke verkopen op PC een tekort hebben. Bescherming tegen faillisement (via de Duitse wet) is in gang gezet, en er zijn besprekingen voor overname.
Hopelijk overleven ze en behouden ze hun identiteit. Ascaron is nou net een van die ontwikkelaars die wat extra's meegeven aan hun games.
Wat ze dan wel siert is dat er niet een onvoltooide consoleversie gereleased wordt, maar dat ze, ondanks de (toen ook al) dreiging van een faillissement toch door ontwikkelen en een 'af' product op de markt willen brengen. Wellicht dat de verkopen van PS3 en X360 Ascaron nog kunnen redden? Het is en blijft een, hoewel relatief onbekende, toptitel, Sacred (2)
Verwijderd
Het siert hen zeker, ik ga hem misschien aanschaffen voor de PS3.AllSeeyinEye schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:44:
Wat ze dan wel siert is dat er niet een onvoltooide consoleversie gereleased wordt, maar dat ze, ondanks de (toen ook al) dreiging van een faillissement toch door ontwikkelen en een 'af' product op de markt willen brengen. Wellicht dat de verkopen van PS3 en X360 Ascaron nog kunnen redden? Het is en blijft een, hoewel relatief onbekende, toptitel, Sacred (2)
Het enige wat ik jammer vind, is dat het 'maar' voor 4 spelers is. Hiermee is ook de PVP-optie weggenomen denk ik. Dan maar co-op
Wat wel goed is, is dat de updates van de laatste maanden (bugfixes e.d.) al klaar zullen staan tegen dat het spel er is.
Ik ben er maar eens mee verder gegaan en heb ondertussen update 2.40 er over gegooid. Gedaan via de update functie die in de startmenu verschijnt.
De pauzeknop staat standaard niet op P, moet je zelf even doen.
En let op: de kerstmis thema is eruit gehaald. Als je op zoek bent naar de christmas kobold en je wilt de quest "can christmas still be saved" doen, dan heb je helaas pech. Het was iets tijdelijks en kerstmis is alweer een tijdje voorbij. Je zult dan niet moeten updaten en bij 2.34 moeten blijven wil je die quest nog doen.
Wel zit er een nieuwe soort bonus in, volgens mij iets met Pasen.
Ik ben die quest wel eens begonnen, maar nooit afgemaakt.
Je kunt nu trouwens ook 'metgezellen' controleren. Met de / en \ toetsen kun je opdracht geven of ze individueel aan moeten vallen of in een groep en op hoe zo'n afstand ze moeten volgen.
En let op: de kerstmis thema is eruit gehaald. Als je op zoek bent naar de christmas kobold en je wilt de quest "can christmas still be saved" doen, dan heb je helaas pech. Het was iets tijdelijks en kerstmis is alweer een tijdje voorbij. Je zult dan niet moeten updaten en bij 2.34 moeten blijven wil je die quest nog doen.
Je kunt nu trouwens ook 'metgezellen' controleren. Met de / en \ toetsen kun je opdracht geven of ze individueel aan moeten vallen of in een groep en op hoe zo'n afstand ze moeten volgen.
Die Christmas quest line was zo ongeveer het leukste in het hele spel, met leuke bosses. Jammer dat ze dat er weer uitgehaald hebben. Gelukkig heb ik de questline al eens voltooidIn Search of Sunrise schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:42:
Ik ben er maar eens mee verder gegaan en heb ondertussen update 2.40 er over gegooid. Gedaan via de update functie die in de startmenu verschijnt.
Verwijderd
Ik heb dit spel sinds maandag op de PS3, ik erger me alleen aan de camera (kan niet goed naar voeren kijken) , het is wel een kwestie van wennen.
Verder ziet het goed uit.
Ben nu Lvl.3 Shadow warrior.
Euh.. is hij al uit op de PS3? Of heb je hem geïmporteerd? En hoe vindt je het spelen? Valt het mee/tegen, heb je online co-op al geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:43:
Ik heb dit spel sinds maandag op de PS3, ik erger me alleen aan de camera (kan niet goed naar voeren kijken) , het is wel een kwestie van wennen.
Sorry voor deze vragen
Verwijderd
Hij is uit in de VS en Canada, ik heb hem geïmporteerd , heeft mijn 44 Euro gekost en heb hem binnen 3 dagen gekregen (wat ik heel snel vond, van uit Canada).
Grafisch ziet het spel heel goed uit (persoonlijke mening) op Full HD scherm.
Besturing is even wenen (toch anders dan Mouse) .
Ik vind het spel heel leuk, ik heb weinig ervaring met dit genre, het enige wat ik kan vergelijken is World of warcraft (heb ik 6 maanden gespeeld) ,maar dat is toch anders.
Ik hen tot nu toe nog geen co-op gespeeld .
Ik vind het spel heel leuk, ik heb weinig ervaring met dit genre, het enige wat ik kan vergelijken is World of warcraft (heb ik 6 maanden gespeeld) ,maar dat is toch anders.
Ik zit te twijfelen of ik deze koop voor de Xbox of de pc. Nu is een Xbox natuurlijk geen PS3 maar werkt het een beetje fijn qua controller, dus met selecteren van vijanden, skills etc?Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:22:
Hij is uit in de VS en Canada, ik heb hem geïmporteerd , heeft mijn 44 Euro gekost en heb hem binnen 3 dagen gekregen (wat ik heel snel vond, van uit Canada).
De CE is bij Amazon namelijk redelijk scherp geprijst: Ziedaar
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gisteren wilde ik de patch installeren maar kreeg de melding dat Sacred 2 niet was geinstalleerd terwijl ik gewoon een fresh install heb.Cascade schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:39:
Patch 2.40 is uit... http://www.sacred2.com/en...nt_Update_240_online.html
Speelt iemand het nog?

als je retail versie hebt, moet je eerst van 2.02 naar 2.10 -> 2.11 --> 2.31 --> 2.34 --> 2.4TweakJerommeke schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:10:
[...]
Gisteren wilde ik de patch installeren maar kreeg de melding dat Sacred 2 niet was geinstalleerd terwijl ik gewoon een fresh install heb.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Aha, ok.
Wel raar want bij die nvidia site staat daar niks van. Bedankt. =)
Wel raar want bij die nvidia site staat daar niks van. Bedankt. =)
Verwijderd
Halleeee heb het spel nu 1 dag, vind het wel leuk spelletje alleen wil ff coop spelen, lijkt me toch wat leuker, helaas gaat het niet zo vlekkeloos als de ander geen mic heeft, je snapt het wel. dus heb je een PS3
en een mic !! voeg me ff toe, me psn is " JunkyXXL "
thnx !
thnx !
Nee hoor, de international version, die hier in NL verkocht wordt, kent ook een upgrade van 2.02 -> 2.40.SpoTs schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:28:
[...]
als je retail versie hebt, moet je eerst van 2.02 naar 2.10 -> 2.11 --> 2.31 --> 2.34 --> 2.4
Blijf het wel jammer vinden dat er geen cross platform compatibiliteit is tussen de diverse systemen, terwijl de pc versie toch duidelijk ontwikkeld is met in het achterhoofd de controllers voor de x360 en de ps3...
[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-06-2009 13:22 ]
Koop hem op de Xbox dat doe ik ookTroonStaal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:45:
[...]
Ik zit te twijfelen of ik deze koop voor de Xbox of de pc. Nu is een Xbox natuurlijk geen PS3 maar werkt het een beetje fijn qua controller, dus met selecteren van vijanden, skills etc?
De CE is bij Amazon namelijk redelijk scherp geprijst: Ziedaar
There is no art to find the minds construction in the face
hoi
heb spel nu op Xbox maar heb vraag
hoe modify ik combat arts ? heb een keer gedaan maar hoe ik daar punt vor heb gekrijgen weet ik ook niet ben nu lvl 21
hoe modify ik combat arts ? heb een keer gedaan maar hoe ik daar punt vor heb gekrijgen weet ik ook niet ben nu lvl 21
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Goed plan, jij ook de CE dan?Muppet schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:55:
[...]
Koop hem op de Xbox dat doe ik ookkunnen we fijn Co-Open
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
je kan runes vinden. deze gebruik je om combat arts up te gradenMotaro schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:43:
hoi
Op de pc is het rechtsklikken op de runes, Xbox zal er ook wel een toets aan toegekend hebben, dunkt me?
Ik heb nu gewoon de standard editie en speel het samen met mijn vriendin Co-Op, dus als je zin hebt in een trio hoor ik het wel
Seraphim-sandwich count me in!Muppet schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:29:
[...]
Ik heb nu gewoon de standard editie en speel het samen met mijn vriendin Co-Op, dus als je zin hebt in een trio hoor ik het wel
Heeft ze al een mount, of mount jij haar?
dat is upgade maar je kan ze ook nog aan passen zo als dat cooldown lager word of bij shadow warrior zijn Skeletal Fortification meer arrows schiet en snellerJBrennan schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:08:
[...]
je kan runes vinden. deze gebruik je om combat arts up te graden
maar ben nu achter hoe je dit doet
heb nu vet mount

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Expansie Sacred 2 is nog steeds in productie (bron: eurogamer.net)
The planned expansion pack for Sacred 2: Fallen Angel is still in development, according to a post on the Ascaron forums.
"Studio 2 (subsidiary company of Ascaron) has the licence for Sacred 2 and the devs will continue working at the add-on as they did before," wrote community manager 'Anca Adelina Finta'.
"In a nutshell, the add-on is not affected by anything and will come as planned."
Original Sacred 2 developer Ascaron filed for bankruptcy earlier this year. Kalypso Media subsequently picked up the rights to its assets.
"Kalypso and the other devs will do something different with the old licences they bought," confirmed AAF. "I really wish them good luck with that, they deserve it."
There's still no word on when we can expect to see the add-on released, or which platforms it will be available for.
[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 22-06-2009 22:25 ]
Op het officiële forum staat een hele thread over de toekomst van Ascaron. Maar op het duitse gedeelte staat meer info dan op de engelse.
Hier alvast de duitse versie. Hier licht Heiko tom Felde, degene die over de marketing en financiën bij Ascaron gaat, het 1 en ander toe:
http://forum.sacred-game....d.php?p=818424#post818424
Ascaron bestaat overigens nog steeds.
Vreemd genoeg als je bij de engelse wikipedia op Asacaron gaat zoeken, dan lees je dat Kalypso Ascaron over heeft genomen en Ascaron nu dus onder Kalypso valt.
De updates voor Sacred 2 zal nu op het conto van Studio 2 komen, de studio van Ascaron in Aachen.
De add-on zal inderdaad nog komen en gaat Blood & Ice heten.
Wat betreft aanpassen van je combat arts: daarvoor moet je dan punten steken in de aspect waar het onder valt. Ik neem als voorbeeld nu even de Seraphim.
1 van de combat arts van de Seraphim is Baneful Smite. Baneful Smite valt onder het aspect Celestial Magic. Elke combat art kun je dus 3 keer aanpassen. Om nu Baneful Smite aan te passen moet je punten toekennen aan Celestial Magic Lore. Wanneer je Celestial Magic Lore voldoende upgrade, dan komen er modificatie punten los voor alle combat arts binnen Celestial Magic en kun je dus o.a. Baneful Smite aanpassen.
Hier alvast de duitse versie. Hier licht Heiko tom Felde, degene die over de marketing en financiën bij Ascaron gaat, het 1 en ander toe:
http://forum.sacred-game....d.php?p=818424#post818424
Ascaron bestaat overigens nog steeds.
Vreemd genoeg als je bij de engelse wikipedia op Asacaron gaat zoeken, dan lees je dat Kalypso Ascaron over heeft genomen en Ascaron nu dus onder Kalypso valt.
De updates voor Sacred 2 zal nu op het conto van Studio 2 komen, de studio van Ascaron in Aachen.
De add-on zal inderdaad nog komen en gaat Blood & Ice heten.
Wat betreft aanpassen van je combat arts: daarvoor moet je dan punten steken in de aspect waar het onder valt. Ik neem als voorbeeld nu even de Seraphim.
1 van de combat arts van de Seraphim is Baneful Smite. Baneful Smite valt onder het aspect Celestial Magic. Elke combat art kun je dus 3 keer aanpassen. Om nu Baneful Smite aan te passen moet je punten toekennen aan Celestial Magic Lore. Wanneer je Celestial Magic Lore voldoende upgrade, dan komen er modificatie punten los voor alle combat arts binnen Celestial Magic en kun je dus o.a. Baneful Smite aanpassen.
[ Voor 62% gewijzigd door In Search of Sunrise op 23-06-2009 16:54 ]
weet iemand wat bij riding skills de special abilities is die je kan unlocks ?
[ Voor 69% gewijzigd door Motaro op 24-06-2009 06:56 ]
Is niet echt bekend en zul je zelf moeten achter komen. Ook op de wiki staat er niet veel over, behalve de standaard dingen.Motaro schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 06:51:
weet iemand wat bij riding skills de special abilities is die je kan unlocks ?
Riding is normaal gesproken ervoor om op betere paarden te rijden en het verminderd de regeneration penalty op alle mounts.
http://www.sacredwiki.org/index.php5/Sacred_2:Riding
Heb dit spel op de xbox360 voor mijn vriendin gekocht, ben benieuwd wat ze ervan vindt
Vrouwen zijn vaak wat gevoeliger voor bugs
Zoveel bugs zijn er nu toch ook weer niet meer? Als ik vergelijk wat ik nu tegenkom in verhouding tot een half jaar (en 2 patches terug), dan is volgens mij nagenoeg alles aangepakt...
Oh dat is alleen maar mooi meegenomen dan. Als het goed is komt ie morgen of overmorgen binnen dus dan zal ik het wel merken
Ik heb 'm ook op de Xbox gekocht gisteren
Leuk spel, lekker rondlopen en quests doen. Kan ook prima even tussendoor
Ben nog maar lvl 5 maar de gameplay is wel redelijk hetzelfde als Sacred 1 dus snel op te pakken.

Oh crap, ik zit net wat te questen en er stond op een rug een bandit die tol vroeg. Zonder erg op te letten heb ik gewoon op A gemept en nu heb ik hem 500 gold betaald. Niet dat het goud nou een probleem is, maar gaat dit ook af van die "niks kopen" achievement
Niks kopen lijkt me niet handig met je 1e play through denk ik 
maar no clue over je vraag ...
maar no clue over je vraag ...
Ik speel Seraphim op Bronze en ik vind zo veel stuff dat ik helemaal niks hoef te kopen tot nu toe. Tis wel ontzettend groot zeg, speel nu al ruim 30(!) uur en ik heb nog steeds grijze plekken in het elven gebied. Doe wel zoveel mogelijk exploren en questen. Exploren gaat wel lekker, heb een helm, een schild en een pistool wat ik gebruik om de randen te pakken, die geven in totaal ongeveer 20% meer zicht.
Ben nog maar lvl 17 echter
Maar wel een no dying bonus van bijna 70%
*afklopt*
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of ik ooit wel eens wat heb gekocht, misschien in het begin wel, voordat ik achter die scrooge achievement kwam
Naja, anders heb ik ook nog een baby Dryad en Shadow Warrior.
Ben nog maar lvl 17 echter
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of ik ooit wel eens wat heb gekocht, misschien in het begin wel, voordat ik achter die scrooge achievement kwam
Naja, anders heb ik ook nog een baby Dryad en Shadow Warrior.
Bronze is voor jou niet echt uitdagend man, aangezien wij RPG die hards zijn ..*kuch*.
Gewoon silver spelen is wat taaier! leuker en betere PHAT LOOT!
Heb zelf een lvl 45 Shadow Warrior (Astral), een lvl 23 HE (Frosty) en wil een Temple Guardian proberen
Gewoon silver spelen is wat taaier! leuker en betere PHAT LOOT!
Heb zelf een lvl 45 Shadow Warrior (Astral), een lvl 23 HE (Frosty) en wil een Temple Guardian proberen
[ Voor 26% gewijzigd door Muppet op 13-07-2009 09:56 ]
Nee, Bronze is idd een beetje suf. Ik kom de hele tijd witte beestjes tegen, en mijn andere chars (Dryad, Shadow Warrior en Inquisitor) die op bronze spelen krijgen tenminste gele monsters. Gaat ook een stuk sneller met levelen, helemaal met die potion of the mentor erbij 
Aan de andere kant is Bronze dan wel weer handig om te exploren en die no dying achievement te halen. Wil ook nog wel die achievement dat je de mainquest uitspeelt met maximaal 20% explored, dat valt ook niet mee denk ik.
Kan dat eigenlijk ook met een char die het al eens heeft uitgespeeld, dus eerst op Bronze en dan opnieuw op Silver? Heb daar nergens wat over gevonden namelijk.
Aan de andere kant is Bronze dan wel weer handig om te exploren en die no dying achievement te halen. Wil ook nog wel die achievement dat je de mainquest uitspeelt met maximaal 20% explored, dat valt ook niet mee denk ik.
Kan dat eigenlijk ook met een char die het al eens heeft uitgespeeld, dus eerst op Bronze en dan opnieuw op Silver? Heb daar nergens wat over gevonden namelijk.
Hmm geen ID, ben begonnen op bronze en vond het idd beetje suf, dus heb zitten lezen en werd aangeraden als je al wat RPG / sacred ervaring had dat je dan beter in silver kon storten. Dat was mijn redenatie eigenlijk 
Heb me nog niet echt verdiept in achievements, maar dan moet je eens kijken op wat bekende xbox achievement sites.
Heb me nog niet echt verdiept in achievements, maar dan moet je eens kijken op wat bekende xbox achievement sites.
Naja, ik maak gewoon met deze Seraphim Bronze wel af, en daarna door naar Silver
Ik gebruik deze site voor de achievements
Ik gebruik deze site voor de achievements
Verwijderd
Ik heb dit spel vrijdag gekocht voor bijna 60 euro op de Xbox 360, beetje veel misschien maar wel leuk. Het is echt weer een beetje Diablo achtig, iets wat ik miste op de Xbox 360. Vind zelf wel dat de animatie niet zo goed zijn, en de camara vind ik ook niet echt handig, ik herken helemaal niks aan het landschap of je er al is bent geweest of niet. Verder wel een goed spel.
Ik heb voor Temple Gaurdian gekozen op Bronze... eerste paar levels gingen nog wel, maar daarna is het echt te makkelijk. Ga toch maar is voor Silver, kijken of dat wat leuker is en meer uitdaging geeft.
Ik heb voor Temple Gaurdian gekozen op Bronze... eerste paar levels gingen nog wel, maar daarna is het echt te makkelijk. Ga toch maar is voor Silver, kijken of dat wat leuker is en meer uitdaging geeft.
Camera had ik eerst ook een flinke kluif aan, nadat ik die op fixed had gezet ging het stukken beter, dan "zwiept" het niet meer en kan ik zelf gewoon draaien en in-uitzoomen 
Het is lekker hack&slashen inderdaad, en wapens en uitrustingen zoeken. Die blijven maar komen. Dat is wel leuk, ook dat je flink kan socketen. Heb ook die carrierimp maar gekocht, dat is wel zo makkelijk als je ergens bent en je stash is ineens vol en dan hoef je niet alles te salvagen. Sowieso salvage ik wel alles onder de 100 gold qua items en armor. Alles daarboven verkoop ik lekker
Het is lekker hack&slashen inderdaad, en wapens en uitrustingen zoeken. Die blijven maar komen. Dat is wel leuk, ook dat je flink kan socketen. Heb ook die carrierimp maar gekocht, dat is wel zo makkelijk als je ergens bent en je stash is ineens vol en dan hoef je niet alles te salvagen. Sowieso salvage ik wel alles onder de 100 gold qua items en armor. Alles daarboven verkoop ik lekker
Ik raap alleen nog maar Magic items op, dat is ook handig om in te stellen. start dan paar keer op LT or RT en kan je instellen wat je minimaal opraapt en wat je laat liggen. Scheelt ook een behoorlijke aanslag op je inventory.
Ja, maar ik ben een packrat hè. Als het knippert dan móet ik het gewoon oprapen. En die carrier imp, die sjouwt er dan maar mee rond 
Krijg je nog een grotere persoonlijke "rugzak" eigenlijk, of blijft het bij 169?
Krijg je nog een grotere persoonlijke "rugzak" eigenlijk, of blijft het bij 169?
Kan iemand mij helpen met de quest "Salvation"? Ik heb een paar geesten geholpen maar moet nog één persoon contacten. Echter, die loopt geloof ik de hele tijd achter me aan en ik kan niet met hem praten. Als ik naar de questmarker ga, dan gebeurt er niks. Hij heeft van die rode driehoekjes om zich heen, maar zijn levensbalk is blauw dus ik kan hem ook niet doodmaken.
Hij doet niks maar ik vind het eigenlijk wel heel erg irritant. Ik heb me rotgezocht op internet maar kan niks er over vinden, ook niet op de officiële fora.
Hij doet niks maar ik vind het eigenlijk wel heel erg irritant. Ik heb me rotgezocht op internet maar kan niks er over vinden, ook niet op de officiële fora.