Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-07 14:54

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Voor de PC Versie van Sacred 2 is er vandaag een nieuwe patch uitgekomen.

Patch 2.43 for the PC version online today

http://update.sacred2.com/dl_international.html

-------------------------------------------------------------------------------
The Patch 2.43 for the PC version will be available today after an extended lobby downtime. All the lobbies should be online again around 15:00 (CET) The Steam version may come a bit later.

New Features:
•It is now possible to disable the camera shaking via an entry in the optionscustom.txt. The entry is: camera.cameraShake = 0

Bugfixes:
•The heroes do not point out insufficient armor against the wrong damage types anymore.
•Reflection damage from NPCs has been reduced.
•The Sakkara demon on the "Start Island" no longer attacks the player unless he has been attacked first.
•Gold and XP amounts will now be displayed using periods as the thousands separator. (For example 123.456.789.000)
•When fight music is disabled, the region music will continue to play during combat.
•The bonus "Chance to dismount opponent" has been removed.
•Blowpipes are now able to hit mounted creatures.
•Achievements will only be shown ingame and commented by the hero the first they are accomplished.
•The achievement "Group Hug" is now possible to accomplish.
•Other heroes in multiplayer game sessions are now less chatty.

[ Voor 0% gewijzigd door JoeCool op 05-08-2009 04:30 . Reden: Typo ]

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:52

Vrijdag

De Zwarte

Ben benieuwd of ze de Xbox versie ook nog patchen. In elk geval zit de dismount bonus er nog wel in.

Ik heb mijn vorige vraag al opgelost, die hoorde gewoon bij een andere quest :( |:( :P Niet dus :(

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 04-08-2009 23:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hmm, maar is even downloaden :) hopelijk is die ook iets stabieler!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:29
ik zit vast bij dit stukje

hoe moet ik daar komen ?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GAMES/sacred22009-08-0900-42-58-99-1.jpg

het gaat omd e quest Fire brimstone and dragon scale

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-07 14:54

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

ravw schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:12:
ik zit vast bij dit stukje

hoe moet ik daar komen ?

het gaat om de quest Fire brimstone and dragon scale
Mischien heb je hier wat aan. ;)

Sacred 2 Dungeon Map of Ancaria

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Heb even wat vraagjes

1 - Ben nu steeds een beetje aan het uitzoeken wat voor Char mij het lekkerste ligt ..
maar wat mij opvalt zijn een paar dingen tot level 18 +/- gaat alles naar wens en lopen het als een trein.
geen problemen maar dan in eens moet ik dus healings potjes blijven eten tot ik er bij neer val .. 1 monster is 1 keer dood van mijn kant vaak :( zo van uit het niets zeg maar vlak na de WALL als je die voorbij bent.
Hebben jullie daar ook last van?

2 - Je buffs , hoe kan ik zien wanneer ik hem weer kan gebruiken?
Vaak kan ik hem niet eens gebruiken en moet ik vaak weer uren wachten voor dat ik hem eens weer kan gebruiken..

3 - wat is het beste om te doen bij elk dorp of stad eerst even alle opdrachten doen of gewoon alleen de blauw en goud doen ?

zo dit was het weer voor wat betreft de vragen ..

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05:25

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

heb spel nu op mijn pc staan alleen als ik patch er op wil zetten 2.40 zegt hij dat hij sacred 2 niet kan vinden op pc en op new insteleerd moet worden heb dit nu al 2x gedaan maar patch blijft zeggen dat hij sacred 2 niet kan vinden

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je waarschijnlijk de verkeerde patch.
je hebt de europese patch en de uk patch, dit heeft te maken met dat de game die ze uitbrachten verschillende versie nummers had.
uk - 2.11.2
en international - 2.02

dus probeer een andere patch, of gebruik de ingame update.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 14:33
ravw schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:43:
1 - Hebben jullie daar ook last van?
Geen last van gehad, ik speel op de PS3 en heb de healing potion onder een sneltoets gezet, ideaal - het is vooral opletten dat het live indicator niet teveel in het rood schiet - op de PS3 begint mijn controller dan als een gek te trillen dus snel een potion drinken. Potions zijn er in overvloed in het spel, zit nog op meer dan 1.000 healing potions en ben nu level 38. Wat ik (stiekem) gedaan heb is vanuit de human world door gaan naar de desert (chapter VII) en heb mijn char daar flink kunnen levelen (wel uitgeslapen zijn en voldoende potions bij je hebben).
2 - Je buffs, hoe kan ik zien wanneer ik hem weer kan gebruiken?
Vaak kan ik hem niet eens gebruiken en moet ik vaak weer uren wachten voor dat ik hem eens weer kan gebruiken..
Ik neem aan dat je met buffs, magic bedoeld? Dan is het afhankelijk van je intelligence, hoe hoger hoe beter voor magic. Bij mij duurt het circa 3 seconden om te herladen, wat ik soms nog te lang vind in combat.
3 - wat is het beste om te doen bij elk dorp of stad eerst even alle opdrachten doen of gewoon alleen de blauw en goud doen ?
Het spel gaat om experience, dus alles meenemen wat je kunt. Al ik mij vaak ook nog afvraag of ik nu echt alles in een world heb meegenomen.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
nee met BUFF bedel ik mee die bescherming die je in kunt laden zo als Ancient bark
Dus die rechts onder in neer gezet kan worden nu weet ik niet hoe dat zit op de PS3 :) maar ik speel de pc versie..

ja inderdaad even naar een hoger gelegen level gaan is wel een leuke uitdaging en het vliegt zo met je exp :)
weet het heb al een Char gehad van 59 binnen 2 dagen :) ..
het is niet moeilijk alleen even de juiste stappen en je kan nog gewoon koffie gaan zetten bij een eindbaas of zo :)

Ja ik speel in Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 22:03
ravw schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:58:
nee met BUFF bedel ik mee die bescherming die je in kunt laden zo als Ancient bark
Dus die rechts onder in neer gezet kan worden nu weet ik niet hoe dat zit op de PS3 :) maar ik speel de pc versie..

ja inderdaad even naar een hoger gelegen level gaan is wel een leuke uitdaging en het vliegt zo met je exp :)
weet het heb al een Char gehad van 59 binnen 2 dagen :) ..
het is niet moeilijk alleen even de juiste stappen en je kan nog gewoon koffie gaan zetten bij een eindbaas of zo :)

Ja ik speel in Silver
De meeste buffs (degene die je rechtsonder kunt zetten) blijven gewoon aan staan. Ze hebben allemaal een nadeel die mee weegt (zoals +x% regeneration van combat arts). Je kunt ze gewoon aan of uit zetten.

Ik heb het spel ook maar eens gekocht toen ik er achter kwam dat er een expansion aan komt. Spel zelf is totaal niet duur dus ik dacht, waarom niet.

Zit nu op closed net aan een Melee High Elf te timmeren (Frost/Arcane). Speelt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ravw schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:43:
Heb even wat vraagjes

1 - Ben nu steeds een beetje aan het uitzoeken wat voor Char mij het lekkerste ligt ..
maar wat mij opvalt zijn een paar dingen tot level 18 +/- gaat alles naar wens en lopen het als een trein.
geen problemen maar dan in eens moet ik dus healings potjes blijven eten tot ik er bij neer val .. 1 monster is 1 keer dood van mijn kant vaak :( zo van uit het niets zeg maar vlak na de WALL als je die voorbij bent.
Hebben jullie daar ook last van?
Nope, met geen van mn char's last van gehad. Tips:
- Investeer ook in je levenspunten
- Met Armor Lore stijgt je armor waarde in x% van de daadwerkelijke waarde
- Buffs, zoals Ancient Bark
2 - Je buffs , hoe kan ik zien wanneer ik hem weer kan gebruiken?
Antwoord reeds gegeven, zie Capital_G.
Het is helemaal waar je zelf zin in hebt. Kom je overigens een knakker tegen die je vraag wat muziekinstrumenten op te zoeken, doe die sidequest dan wel ;)
zo dit was het weer voor wat betreft de vragen ..
En de antwoorden ook :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 16:42
Nog mensen die het spelen? :P Heb het nog niet zo lang geleden voor 20 euro voor de collector's edition gekocht. Speel alleen maar Closed net Hardcore eigenlijk (en open net softcore, toen ik nog illegaal speelde :+ ) maar het is wel redelijk dood op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ja ben er nog wel mee bezig alleen offline en ik wacht op de nieuwe update

Die had er al moeten zijn maar nog niets gezien of wat dan ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel het op de Xbox. Heb wel last van een hoop quests die doodlopen en er hobbelt nu al tijden een npc achter me aan dankzij zo'n broken quest :{

Verder is het wel leuk, hoewel het af en toe echt idioot is hoeveel monsters je wel niet aggro'd door een meter of tien te lopen :') Kiten is niet nodig, ze blijven toch wel komen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
TroonStaal schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:11:
Ik speel het op de Xbox. Heb wel last van een hoop quests die doodlopen en er hobbelt nu al tijden een npc achter me aan dankzij zo'n broken quest :{

Verder is het wel leuk, hoewel het af en toe echt idioot is hoeveel monsters je wel niet aggro'd door een meter of tien te lopen :') Kiten is niet nodig, ze blijven toch wel komen.
die monsters is soms wel erg ja ze respawnen te snel inderdaad.
maar ach als je een beetje goed wapen heb kom je er zo door heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ravw schreef op maandag 14 september 2009 @ 04:55:
[...]

die monsters is soms wel erg ja ze respawnen te snel inderdaad.
maar ach als je een beetje goed wapen heb kom je er zo door heen :)
Inderdaad. Beestje dood, grot in, grot uit, beestje weer terug :P
Maar heb nu mijn mount (sabeltandpoes) en dan loop ik ze gewoon voorbij. Heb de 1337-slayer achievement
toch al :P

Ben nu een Temple Guardian begonnen. Dat is wel een beetje wennen qua speelstijl, met schieten en melee gecombineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Inmiddels mn pcversie al een tijdje niet meer aangeraakt. Op de ps3 wel begonnen. Pfff wat is dat wennen zeg, als je de pcversie gewend bent :s Vooral de menu's doorworstelen en ctrl+klik opties die je nu niet meer hebt...

Maar acht, alles went, zeggen ze

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb geprobeerd mijn versie opnieuw te installeren en daarna updaten.. wat een drama is dat zeg.. vnaavond nog maar een keer opnieuw installeren en dan vervolgens updaten. hij hangt elke keer van 2.31 patch naar 2.34 wel jammer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
SpoTs schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:14:
Ik heb geprobeerd mijn versie opnieuw te installeren en daarna updaten.. wat een drama is dat zeg.. vnaavond nog maar een keer opnieuw installeren en dan vervolgens updaten. hij hangt elke keer van 2.31 patch naar 2.34 wel jammer.
Heb je wel je spel geactiveerd?
En hoe update je eigenlijk; via de updater in de startfolder of download je de patches van de site?

Nog even en de expansion komt eraan. Ice & Blood heet het en zal zich afspelen in de crystal planes en in de cursed forest.
De crystal planes zijn ontworpen door de seraphims en waren bedoeld als een soort jachtterrein. De cursed forest was ooit de plaats waar een oorlog tussen 2 bendes van elven mages plaats heeft gevonden.

2 filmpjes op youtube
Crystal planes:
http://www.youtube.com/watch?v=ln_V8-0hqeY

Cursed forest:
http://www.youtube.com/watch?v=PWexH_HHb5U

Er komt ook een nieuwe class bij; de Dragon Mage.
Deze heeft ook zijn eigen mount genaamd draconicon.
Hier alvast een trailer van deze special mount:
http://www.youtube.com/watch?v=ijRGAVQX81o

Ice & Blood is al te downloaden via de shop van ascaron.

[ Voor 11% gewijzigd door In Search of Sunrise op 04-10-2009 13:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Recent dit spel ook op de PS3 weer opgepakt, gelijk weer verslavend zeg...
Nog anderen actief hiermee?

mn Pc versie inmiddels enkele maanden niet meer aangeraakt...

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:46:
Recent dit spel ook op de PS3 weer opgepakt, gelijk weer verslavend zeg...
Nog anderen actief hiermee?

mn Pc versie inmiddels enkele maanden niet meer aangeraakt...
Ik speel het spel ook nog regelmatig (PS3). :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben nu goed op weg naar de platinum trophy, die ik overigens (voor S2) alleen maar voor de fun erbij zoek, omdat ik het spel simpelweg erg leuk vindt.

Gisteren met mn lvl 32 ranged dryad, die ik bewust niet overpowered gemaakt heb zoals op de PC, na 3x sterven Carnach verslagen. Moet wel zeggen dat zonder Acute Mind gevolgd door een combo van Tangled Vines + Black Curse, gevolgd door een combo van Tangled Vines + Edaphic Lances de bosses een stuk langer duren :o

Aansluitend door het moeras gerend (vind ik persoonlijk het minst leuke veld) om nu het spel op 'good' door te rennen. Hierna toch weer terug naar mn geliefde Fire based HE, kijken of die van de PS3 mn PC build kan overtreffen. :9

Meer mensen S2 zowel op PC als op PS3/X360 gespeeld? Mijn ervaring is dat op de console aanzienlijk minder runes te vinden zijn... Op PC werd ik overladen met de (voor mijn build) juist runes, op PC lijk ik alleen maar 'klote' runes te vinden...

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik moet het maar weer eens oppakken, de laatste keer dat ik het speelde was het nog 25+ graden... :X

Moet ook maar eens een betere build gaan maken voor mijn Seraphim, kom maar niet voorbij die octopus :(

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

TroonStaal schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:52:
Ik moet het maar weer eens oppakken, de laatste keer dat ik het speelde was het nog 25+ graden... :X

Moet ook maar eens een betere build gaan maken voor mijn Seraphim, kom maar niet voorbij die octopus :(
Kan niemand je er mee helpen dan? Start jouw campaign online op dezelfde moeilijkheidsgraad en je gaat dan online verder waar je was, met de mogelijkheid dat anderen je joinen.

Op de PC is het dan nog eens zo dat je bijvoorbeeld je servernaam als 'Need Help Plz' maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Speelt niemand dit meer? Toch wel jammer dat dit topic zo doodbloed.

Ice & Blood is inmiddels een klein poosje uit.
Ik heb zelf een tijdje geleden de expansion aangeschaft. 2 nieuwe gebieden erbij plus nieuwe character en 2 nieuwe mounts (die voor iedereen is)
Wat ook veranderd is dat zijn de camera instellingen. In plaats van te kiezen tussen 3 camera modi kun je nu opties aan of uitvinken. Zelf vind ik dat de eerdere camera modi beter zijn. Nu zit je zo te priegelen en werkt de camera ook niet altijd lekker. Als je bijvoorbeeld onder een boog gaat of in een gebouw verspringt de camera.
Beetje irritant.
Er is overigens ook al een patch voor I&B, versie 2.65.1, maar echt een patch is het niet. Het fixt nauwelijks iets. Jammer dat Deep Silver er een potje van heeft gemaakt.
Voor de rest is het spel wel te spelen. Dragon Mage is ook wel leuk, maar waarom heb ik het idee dat deze minder dialoog heeft dan de anderen.

Wat betreft de gang van zaken rond Ascaron; Ascaron is inmiddels niet meer. Ze zijn failliet. Kalypso heeft het overgrote deel van de inboedel overgenomen. Alleen de Sacred franchise is in handen gekomen van Deep Silver.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik speel dit nog altijd. Zoals eerder genoemd echter vrijwel niet meer op PC, maar op PS3. Helaas zelden online, simpelweg omdat ik nooit anderen tegenkom online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07 13:36
Heb deel 1 nog op de PC gespeeld en vond dat, hoewel weinig diepgaand, best leuk om te spelen. Nu zat ik te denken om deel 2 voor de XBOX aan te schaffen, maar ik lees hier het één en ander over bugs en dergelijke. Is dit heel erg of valt het allemaal wel mee? Misschien dat ik hem dan nog ergens goedkoop aanschaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Ik ben nog geen bug tegengekomen. Misschien komt dat nog?
Anyway, vind het erg leuk om te doen, online nog even niet.
* Beetje oefenen, lvl 5 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Amras schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:24:
Heb deel 1 nog op de PC gespeeld en vond dat, hoewel weinig diepgaand, best leuk om te spelen. Nu zat ik te denken om deel 2 voor de XBOX aan te schaffen, maar ik lees hier het één en ander over bugs en dergelijke. Is dit heel erg of valt het allemaal wel mee? Misschien dat ik hem dan nog ergens goedkoop aanschaf. :)
Valt wel mee, al helemaal sinds de laatste patches. Grootste ergernissen zijn eruit gesloopt. Hier en daar nog wel wat schoonheidsfoutjes, maar niet iets dat het onspeelbaar maakt. Nu introduceert Ice & Blood wel weer wat bugs, maar het is nog wel te spelen. Gewoon aanschaffen en de pc versie nemen.

Bij nader inzien werkt die camera wel goed. Wel vind ik nog steeds de oude instellingen beter, nu is het een beetje zoeken en pielen. Dat het beeld verspringt wanneer je een huis ofzo in gaat of onder een boog door komt door de optie camera collision. Wanneer dit wordt uitgezet werkt de camera weer een beetje zoals in de free modus bij het origineel.
Ik heb de cursed forest eens verkend met mijn Dryad. Veel demonen daar en monsters. Kwam ook een beest tegen genaamd Blood Drinker. Wat een moeilijk geval is dat. Neemt meteen een forse hap van je health. 't wordt al helemaal feest als je daar 2 van tegen komt of dat beest gecombineerd met een aantal mage eyes. Eerst ging mijn mount de pijp uit en daarna legde ik zelf het loodje.
1 ding is wel storend met ice & blood. Er worden een paar van die quest cirkels op je mag geplaatst, maar die leiden niet tot een quest.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 23-07 00:27

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb ook al moeilijkheden met de patch. Ik heb zelf de 2.0.2 EN-UK versie en wanneer ik de bijbehorende patch download en wil intalleren krijg ik de melding dat de "languages" niet overeenkomen. Dus ik de amerikaanse versie gedownload, zelfde probleem. Duitse versie, zelfde probleem. Nou, toen had ik er wel schijt aan ook. Ik meen dat iemand zei dat er ok ingame een patch kan worden gedownload. Weet iemand hoe?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Niet ingame, maar via de folder onder start verschijnt dan een link update. helaas wordt die optie pas beschikbaar wanneer je het spel eerst patcht naar versie 2.40. 2.40 is de volledige patch. Je moet dus de full patch hebben die het spel van 2.02 naar 2.40 update. En je moet de internationale engelse versie hebben, dus UK-Int 2.40.0.0.
Daarna kun je dan via start updaten middels een automatische update of je gooit zelf patch 2.43 erover. Beide patches zijn te downloaden van nvidia's nzone.

Ik heb overigens zelf soms last van schokken. Dit is sinds Ice & Blood zo. Dan reageert het hele spel verder niet meer en is het net alsof er een aardbeving plaatsvind.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Aha, ik had dus een aantal versies gedownload en ik kwam zo 1,2,3 niet bij UK International uit. Ik ben het nu via een andere site aan het downloaden. Komt vast goed, bedankt!

http://www.nakis-s.info/h...acred-2-fallen-angel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 13:14
In Search of Sunrise schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:52:

Ik heb overigens zelf soms last van schokken. Dit is sinds Ice & Blood zo. Dan reageert het hele spel verder niet meer en is het net alsof er een aardbeving plaatsvind.
Heb ik ook last van, ff alt-tab naar desktop en daarna weer terug naar Sacred en je kunt weer verder spelen. Dus als dat gebeurt wel ff op "p" duwen, zodat de game op pauze gaat. Want hoewel je scherm "crashed" speelt het spel gewoon vrolijk verder.
Draai je overigens ook op een ATi-kaart? Heb een vermoeden dat het daarmee heeft te maken, heb hiervoor met een 280GTX even gedraait en die had geen last van "aardbevingen".
En verder heb ik af en toe last dat het beeld schokt als je een grote stad inrijdt ofzo, dan moet ie veel textures laden denk ik... Want het is erger met elite-textures aan. Anti-aliasing op 8x met edge-detect aan of geen AA dat maakt allemaal niets uit 8)7 Lijkt wel een soort slechte pre-caching ofzo... als iemand hiervoor een oplossing weet _/-\o_ Voor de rest een vet en verslavend spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik kan me bij jullie aansluiten. Voor de patch had ik nergens last van op een kleine framedrop hier en daar na. Niets om je aan te ergeren. Nu heb ik de patch geinstalleerd (2.0.2 -> 2.40 -> 2.43) en het hele spel is niet meer speelbaar. Het schokkert gigantisch en als ik probeer te lopen crashed het spel en zit ik weer in de windows. Nice.

specs:
windows 7
Duo E8800 (3.0Ghz)
4 GB dual channel
1gb GDDR ATI readeon HD4870

Alles op max (dus ook AA, physiX, textures, 1900x1080)

Nou ik ga maar op 800x600 zonder AA e.d. spelen dan. Tjongejonge en dat voor een spel van 2 jaar oud. :/

*edit*
Net van alles geprobeerd qua grafische instellingen. Laagste resoluties, alles uit etc... En dan nog steeds die irritante schokken om de zoveel seconden. (dit lijkt inderdaad een soort aardbeving) Maar sterker nog, ik kan 1 minuutje spelen en dan kapt hij er gewoon mee en zit ik weer in Windows. Nou ik koop nog eens een game van deze makers. NOT! Het was een behoorlijk buggy spel maar die patches maken het alleen maar erger! ik wil mijn geld terug! Wat en WANPRODUCT!

[ Voor 28% gewijzigd door FloydRaalte op 08-01-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-07 19:41
FloydRaalte schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:13:
Ik kan me bij jullie aansluiten. Voor de patch had ik nergens last van op een kleine framedrop hier en daar na. Niets om je aan te ergeren. Nu heb ik de patch geinstalleerd (2.0.2 -> 2.40 -> 2.43) en het hele spel is niet meer speelbaar. Het schokkert gigantisch en als ik probeer te lopen crashed het spel en zit ik weer in de windows. Nice.

specs:
windows 7
Duo E8800 (3.0Ghz)
4 GB dual channel

Nou ik ga maar op 800x600 zonder AA e.d. spelen dan. Tjongejonge en dat voor een spel van 2 jaar oud. :/

*edit*
Net van alles geprobeerd qua grafische instellingen. Laagste resoluties, alles uit etc... En dan nog steeds die irritante schokken om de zoveel seconden. (dit lijkt inderdaad een soort aardbeving) Maar sterker nog, ik kan 1 minuutje spelen en dan kapt hij er gewoon mee en zit ik weer in Windows. Nou ik koop nog eens een game van deze makers. NOT! Het was een behoorlijk buggy spel maar die patches maken het alleen maar erger! ik wil mijn geld terug! Wat en WANPRODUCT!
zet physiX eens uit en je problemen zijn over (was bij mij iig op 4870)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 16:29
Ik had het spel op dag één gekocht, vergeleken met de vanilla versie is de huidige versie super. Er zijn nog steeds wat irritaties hier en daar, maar het is nu wel prima speelbaar. Het enige probleem is de warrige logboek, na een paar uurtjes kan die enorm chaotisch zijn.

Dit is een typisch geval van een spel die te groot en te complex is voor zijn eigen bestwil. De diamant zit verstopt onder een dikke laag bagger. Ascaron had beter een kleinschaliger spel kunnen maken, dan was het zeker een instant classic geworden,. Erg jammer.

[ Voor 33% gewijzigd door mister_S op 08-01-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 13:14
FloydRaalte schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:13:

specs:
windows 7
Duo E8800 (3.0Ghz)
4 GB dual channel

*edit*
Je moet inderdaad Physx uitzetten dat is alleen voor nVidia kaarten. Dan loopt het meteen 20x beter (zonder te overdrijven). Als je dan nog steeds crashes etc. hebt, moet je eigenlijk het spel opnieuw installeren en dan updaten t/m 2.40. Dus 2.43 niet installeren, deze patch geeft bij gigantisch veel mensen problemen die windows 7 draaien. Waaronder jij dus ook :)
Succes en laat ff weten of je verbeteringen boekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik heb nu sacred 2 opnieuw geinstalleerd en daarna alleen de 2.40 patch gedraaid. En waarachtig, het werkt! Totaal geen last meer van schokken. Alles op high en gaan! Bedankt voor de hulp, ik was het al helemaal zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hey allemaal, grappig dat S2 hier ook aan het doodbloeden is. Ikvind het zelf vooral erg jammer dat ze de fun van S1 er niet in hebben weten te krijgen voor mij, dat was mijn reden om na 4 jaar S1 S2 na een maand of 2-3 opzij te leggen...

Anyway, waarvoor ik hier kom:

Een maatje uit mijn (oude)S2 clan vraagt zich af of het zin heeft om zijn GTX260 in sli te zetten. Hij heeft een i5 op 3,7GHz ofzo, en 8GB geheugen. Hij heeft problemen met het draaien van 2 accounts, vroeg zich af of sli daarbij kan helpen omdat het wel speelbaar is als hij de settings omlaag schroeft. Iemand met sli ervaring hier? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe het met de scaling zit m.b.t. S2.

En een tweede vraag: is er al nieuws over de mogelijke opvolger?

[ Voor 5% gewijzigd door toimoi op 30-01-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Gurneyhck schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:10:
[...]

Heb ik ook last van, ff alt-tab naar desktop en daarna weer terug naar Sacred en je kunt weer verder spelen. Dus als dat gebeurt wel ff op "p" duwen, zodat de game op pauze gaat. Want hoewel je scherm "crashed" speelt het spel gewoon vrolijk verder.
Draai je overigens ook op een ATi-kaart? Heb een vermoeden dat het daarmee heeft te maken, heb hiervoor met een 280GTX even gedraait en die had geen last van "aardbevingen".
En verder heb ik af en toe last dat het beeld schokt als je een grote stad inrijdt ofzo, dan moet ie veel textures laden denk ik... Want het is erger met elite-textures aan. Anti-aliasing op 8x met edge-detect aan of geen AA dat maakt allemaal niets uit 8)7 Lijkt wel een soort slechte pre-caching ofzo... als iemand hiervoor een oplossing weet _/-\o_ Voor de rest een vet en verslavend spel :9
Jep, ASUS AH3650 en ik gebruik de catalyst 9.11 drivers. Het punt is dat ik voordat ik de expansion installeerde geen last van schokken had. Het origineel plus patch 2.43 draaide als een zonnetje. Soms had ik wel eens last van wat framedrops, met name in gebieden waar met name veel gras geladen moet worden, zoals Artamark (human regio) en Nor-Plat (orc regio). Maar in ieder geval geen rare schokken zoals nu. Het komt met name voor wanneer je het scherm van de inventory afsluit bij merchants, runemasters en je eigen kist. Dan gaat dat hele beeld heen en weer en moet ik een paar keer op de P drukken om de boel op pauze te zetten en nadat ik de pauze dan ongedaan maak is het weer goed.
Ik heb dit ook al aangekaart op darkmatters, maar daar kwamen ze niet echt met een oplossing. Ja, camerashake op 0 zetten in optionscustom, maar dat heeft als enige effect dat het natuurlijke schudden van de high elf CA Incendiary Shower niet meer plaatsvind. Misschien dat men op SIF een oplossing heeft, al wordt dat niet zo druk meer bezocht. Tot die tijd de schokken maar op de koop toe nemen. Het blijft overigens nog wel een leuk spel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb gisteren Sacred 2 GOLD gekocht nadat ik de eerste versie (Sacred 2) gekocht heb heb ik de Gold er maar weer gekocht ook omdat daar de nieuwe updates in zitten ..

maar nu heb ik een probleempje
Als ik hem opstart loopt hij vast.

Het is net of er een pop up te voorschijn komt maar die dan achter het spel blijft zitten want als ik mijn muis knoppen indruk dan hoor je een geluid dat je vaak bij dat soort vensters heb ..

Maar als ik dan ALT +TAB doet of naar taak beheer gaat zie ik dat niet staan..
Weet iemand de oplossing want ik wil hem wel graag spelen ..
PS: Sacred 2 - die uitbreiding liep gewoon heel goed .

voor tech gegevens zie mijn onder schrif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door ravw op 14-03-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-07 19:41
Zelfde probleem. Krijg die Securom key activatie niet in orde. Draai Win7 64bit.

Heb al geprobeerd met Revoke.exe in System map. Dan Ice and Blood Key in te geven. Werkt niet. Na paar keer cancel startte hij gewoon wel op, maar zag ik alleen mijn poppetje niet. Kon er ook niet mee bewegen.

Mooi hoor, wordt je gestraft omdat je een legale versie koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de officiele Sacred 2 forums staat een guide in het techsupport gedeelte voor activatie problemen met windows 7. Dit heeft bij mij ook geholpen.

Spelen tweakers dit spel online? Ik ben al een paar jaar op zoek naar multiplayers! ;) Ik heb het ook eindelijk aan de praat zonder crashen; ongeacht je pc specs kun je het spel beter op 1 tandje lager dan full detail spelen, er zit namelijk nog ergens een mem leak. Als je dat doet kan je uren achter elkaar spelen zonder crash.
Nu nog een mp community opbouwen en het kan alsnog de klassieker worden! ;)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heb na een afwezigheid van enkele maanden het spel weer opgepakt. Op PS3 welteverstaan. PC versie ligt al ruim een jaar onaangeraakt in de kast en heeft Win7 zelfs nog niet gezien.

Valt me op dat er nog altijd bijzonder weinig spelers online lijken te spelen. Iedere keer dat ik een server zoek, zijn er geen gold servers beschikbaar met 10 lvls verschil (ik ben lvl 48 dark en lvl 42 light), noch zijn er silver servers actief. Bronze (en liever ook Silver) begin ik niet meer aan, de XP en rewards zijn daarop simpelweg te laag.

Nu maar bezig voor de platinum, sidequests aflopen...

edit: Whaaaah! Vind ik gisteren voor mn lvl 50 Fire HE e i n d e l i j k een Stalworths Safeguard, is 'tie lvl 70 en moet ik dus nog 10 x levelen voor ik m kan dragen :s
Ik heb dat ding nodig wil ik mn SB houden (staat inmiddels op 85% :9) en merk dat het nu toch wel steeds lastiger wordt tegen mobs, voornamelijk de grote skeletten en de grote Orc's

[ Voor 23% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-09-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 23:28
MM ja ik heb dit ook weer opgepakt en er zijn dus al 3(!) tweakers die dit spelen.

Nu diablo weer een ladder reset krijgt ben ik maar weer eens op zoek naar iets anders in afwachting van diablo 3. Voor de afwisseling maar eens beginnen met een temple guardain utility build. Is zeker zwak tegen mobs (vooral in het begin), maar kan tegen champions en bosses zeker zijn mannetje staan.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ZTeeVeR schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:20:
MM ja ik heb dit ook weer opgepakt en er zijn dus al 3(!) tweakers die dit spelen.

Nu diablo weer een ladder reset krijgt ben ik maar weer eens op zoek naar iets anders in afwachting van diablo 3. Voor de afwisseling maar eens beginnen met een temple guardain utility build. Is zeker zwak tegen mobs (vooral in het begin), maar kan tegen champions en bosses zeker zijn mannetje staan.
Ik ben met een HE ice build begonnen. Een stuk lastiger dan een pyro, maar het is te doen. Tot ik de White Griffon tegenkwam, die met een fire build een eitje is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 23:28
Sterker nog, een HE is heel goed te doen. Heb zelf ook een HE ice build en die roeleert een aardig endje weg hoor..(griffon is idd lastig omdat die je de-buffed.....)

Verder heb ik nog wat andere half afgemaakte mannetjes, vandaar dat ik nu een utility build ben begonnen om wat betere items te kunnen shoppen en vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door ZTeeVeR op 20-09-2010 08:58 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Eens zien of we dit topic nieuw leven in kunnen blazen, poging tig...

Inmiddels heb ik de platinum trophy voor S2 bijna op zak. Moet alleen nog Niob halen (al dan niet geboost), een Sera naar lvl 15 tillen, 50% van de kaart ontdekken, 100 graven lezen, alle dorpjes en tempels bezoeken.

Graven, dorpjes en tempels ga ik aan de hand van een guide doen. Ik ga er vanuit dat met het uitvoeren van die acties ook de kaart wel 50% ontdekt zal zijn (immers, nu al 40% ontdekt).

De laatste tijd ben ik driftig bezig met een HE ice build en moet zeggen dat me dat bijna even goed bevalt als een HE pyro build. Ben lvl 54 (geloof ik), nog niet dood gegaan, maar dat maakt het nu op goud toch wel errug lastig, voorals bij sommige niet-mainquest gerelateerde bosses zoals Banshee, maar ook bij de Mist boss in het moeras (dat komt door de skeletten) en bij skeletten in het algemeen (sowieso het zwakste punt van de HE), aangezien de vijanden die ik tegenkom om en nabij de lvl 60-63 zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Platinum!!

Voorlopig even geen Sacred 2 meer voor mij, maar over een paar maanden zal ik het spel ongetwijfeld opnieuw oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 14:12

Ulti23

Quality Time

Ben ook weer druk bezig in Sacred 2, mijn Shadow Warrior maar weer eens opgepakt. Nu bijna level 61 en heb net op silver de mist boss verslagen. Survival bonus van bijna 73% levert mobs op van enkele levels hoger, maar dat loopt nu niet meer op. Nog niet dood gegaan dus af en toe komen er zeer leuke items langs!

Zit wel nog steeds in de swamp, vind het maar een saai gebied en wil dus de gehele swamp clearen zodat ik daar op hogere difficulties niet te lang hoef te dwalen. Probeer namelijk in deze playthrough tot en met Niobium niet dood te gaan (mag ook niet, hardcore ftw!!!) en zoveel mogelijk van de main map te clearen.

In ieder geval is de swamp bijna clear, en dan rushen richting de eindbaas om door te gaan stomen in gold. Mijn missie in gold is in ieder geval de human en orc region geheel te clearen en tot een level 90 a 100 door te spelen voordat ik in platinum doorga. Ervaring heeft me inmiddels geleerd dat rushen met een hardcore char niet de meest praktische oplossing is, ik kom op het Seraphim Island met een eerdere Shadow Warrior (ook hardcore) op level 83 in platinum, wordt aangevallen door een mob van ongeveer 10 draken (volgens mij meer dan 12 levels hoger) en was dood eer ik op de spatiebalk kon drukken. Weg 50 uur gameplay en character ontwikkeling.....

Toch blijft de game me wel pakken. Als je op een gegeven moment richting de wat hogere levels komt en aardige gear en weapons krijgt met flink wat bonussen dan hakt het lekker weg. Uiteindelijke doel is om een level 200 char te halen maar dat is nog een heeeeeeeeeeeele lange weg te gaan :+

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 23-07 19:42

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik ben nu definitief gestopt met World Of WarCraft. Ben voor Cataclysm even terug gekomen, maar besloten dat ik dat spel nu wel gezien heb.

Dus komt er tijd vrij :) Tijd om naast Lord Of The Rings Online een ander spel te gaan spelen :)

Heb Sacred (Gold) en Sacred 2 al jaren op de plank staan.
De eerste behoorlijk grijs gespeeld. Was erg leuk, maar met de Gold versie waren de drops nogal 8)7 8)7 8)7 8)7 (lees absurd hoog).

Mijn oude PC trok Sacred 2 voor geen meter. Dus na een half jaar geleden een nieuwe gekocht te hebben. Sacred 2 maar eens geinstalleerd. Inclusief uitbreiding.

Gelijk voor mijn favoriete class gegaan (Seraphim). En die sloopt er vrolijk op los. Ook nog niet dood geweest >:) Heb niet echt een build voor ogen, speel deze zoals het me het beste lijkt. Warrior stijl met magie als backup :)

Geen idee of ik het ooit als multiplayer wil proberen, want het single player gedeelte van dit spel spreekt mij behoorlijk aan. Even gamen als het mij uitkomt :) Lekker back to basic dus *kuch* pre-internet tijdperk *kuch*.

En als kersje op de taart :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PQpnlZP0VPwyvTdhFSxWxb8x/full.jpg

Elysaine, level 12 Seraphim

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste