En dan die mensen met "het is maar een spelletje hoor" :P
Die snappen de uitdaging van het trophy hunten niet (buiten het feit dat je zo vaak veel meer van de game ziet), evenals de euforie na het behalen van een lastige trophy.
Het is toch een soort van verslaving ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Vandaag Rayman Legends binnengekregen! Ik zoek nog mensen die het spel ook (gaan) spelen, voor de trofee 'grote rivaal' (Verbeter het resultaat van vrienden 30 keer in de uitdagingen!). Voeg me maar toe, PSN staat hieronder :)

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
I'm game ik moet die ook nog, hij is vrij goed te doen met wat planning. De een zet de enige dsg een super beroerde tijd neer die de ander 30 keer verslaat en de volgende dsg andersom. Ik voeg je vanavond wel even toe :)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Typhone
  • Laatst online: 12-12 19:12

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:09:
En dan die mensen met "het is maar een spelletje hoor" :P
Die snappen de uitdaging van het trophy hunten niet (buiten het feit dat je zo vaak veel meer van de game ziet), evenals de euforie na het behalen van een lastige trophy.
Het is toch een soort van verslaving ;)
Dat krijg ik zovaak te horen. Kopen ze voor 50 euro Call of Duty om dan op easy in 4 uurtjes door de campaign te rennen en dan te klagen dat het spel zo kort was. Ik zie dat toch anders als je de trophies gaat halen. Helemaal mijn World at War platinum vond ik enorm bruut om te halen. Heeft me vele uren extra gekost. Uncharted geeft ook wel wat voldoening maar dat irritante non stop zoeken van treasures vind ik persoonlijk heel erg saai.

De games met wat meer uitdaging daarentegen kan ik niet genoeg hebben. Of gewoon een leuk verhaal en leuke game met wat leuke trophies (The Godfather 2, Mafia) en Darksides vond ik ook erg vet.
Heavy Rain was ook wel eens wat anders om te spelen. Dan haal je wel plezier uit de trophies in elk geval :).

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-12 21:40

Niku

Alagaesii

Typhone schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:25:
[...]
Heavy Rain was ook wel eens wat anders om te spelen. Dan haal je wel plezier uit de trophies in elk geval :).
Laatst voor de tweede maal aan Heavy Rain begonnen, toch echt niet mijn game, snel weer mee gestopt.

Verwijderd

Ik heb nu borderlands 1 op platinum gehaald , ga nu beginnen aan diablo :|

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:42:
:|?

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:42:
Diablo 3, welcome to the grind! All That Glitters trophy (Pick up 5,000,000 gold) is een drama.

Untappd: politrix

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Niku schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:18:
[...]

Laatst voor de tweede maal aan Heavy Rain begonnen, toch echt niet mijn game, snel weer mee gestopt.
Beyond Two Souls is ongeveer hetzelfde toch? Vriendin was ermee bezig zag ik, maar ik zal hem eens pikken binnenkort ;)

Ben wel benieuwd. Overigens zag ik wat lovende woorden op PS Trophies staan over Bioshock. Ik ben er zelf nog nooit aan begonnen en deel 1 en 2 liggen hier al heel wat jaartjes in de kast. Probleem is, er is zoveel leuks :P

Verwijderd

:| is omdat daar wel een paar pittige trophy's inzitten ..

Maar een leuk zoethoudertje tot dat Final Fantasy X/X-2 uitkomt :)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Bad_Boy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:22:
I'm game ik moet die ook nog, hij is vrij goed te doen met wat planning. De een zet de enige dsg een super beroerde tijd neer die de ander 30 keer verslaat en de volgende dsg andersom. Ik voeg je vanavond wel even toe :)
Dat is zeker wel tactiek! Ik ben denk ik vanmiddag nog wel even online, vanavond in ieder geval niet :+

• Bad_Boy
Satom schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:45:
[...]
Dat is zeker wel tactiek! Ik ben denk ik vanmiddag nog wel even online, vanavond in ieder geval niet :+
Ey sorry zie je post nu pas. Ben de komende dagen niet thuis dus gaat het hem helaas niet eerder dan volgende week worden. Maar je houd hem te goed ;)

Potver wat een werk...
Ik heb alle, maar dan ook echt alle side stuff klaar in AC3.
Vanmiddag begin ik aan het online gedeelte, die trophies zouden niet al te lastig moeten zijn.
Wat dan nog rest is de reguliere missies en naval missies naar 100% brengen.
Dat zijn er nogal wat, want ik heb slechts 85% sync nu.

Dus eind deze week zou de plat wel mogelijk moeten zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2014 14:43 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-12 16:54
Sinned123 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:38:
[...]

Fallout 3 is helemaal niet beter....
Bovendien had NV minder bugs.
ik heb net Fallout NV geplat en daar werd ik af en toe toch gek van de framedrops. Spel stoppen en opnieuw opstarten en je kan weer door, lekker irritant maar niet onoverkomelijk. gebeurde ook na lang spelen en niet al te vaak. Ik hadh et idee dat veel fast travellen ook niet helpt. Verder helpt het als zo min mogelijk meeneemt.

Erg leuk spel maar ik vond Fallout 3 zelf beter.
Typhone schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:25:
[...]
Uncharted geeft ook wel wat voldoening maar dat irritante non stop zoeken van treasures vind ik persoonlijk heel erg saai.
dat soort verzameltrophies doe ik met de laptop/tablet met een guide ernaast, wat ik tegenkom tijdens het doorspelen van de storymode pak ik maar ik ga er niet uitgebreid naar zoeken. Lekker rustig op easy zodat je door de levels kan rennen of bij GTA V met de heli dat soort zaken zoeken.

[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 24-02-2014 11:27 ]

PSN ID: Svennie-NL

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Svennie schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:22:
[...]

dat soort verzameltrophies doe ik met de laptop/tablet met een guide ernaast, wat ik tegenkom tijdens het doorspelen van de storymode pak ik maar ik ga er niet uitgebreid naar zoeken. Lekker rustig op easy zodat je door de levels kan rennen of bij GTA V met de heli dat soort zaken zoeken.
Zelfde hier: rustig aan en af en toe wat pakken kan geen kwaad, denk aan letter scraps of spaceship parts maar wel met iPad op schoot. Bij 4 ben ik wel aantal uren zoet geweest om alle duiven af te schieten maar de voldoening was compleet toen ik eindelijk de "Endangered Species" trophy in handen kon sluiten :P
Waarom waarom moesten ze zo nodig multiplayer in AC3 proppen???
En waarom hangen ze daar dan nog trophies aan ook???
Al met al is het een uurtje of 7 spelen, maar toch ;)

Verwijderd

Ik sla vaak de MP trophy's over , tenzij het echt maar een avondje werk is (GTA5 niet meegeteld)

Vooral bij de "bereik dit level" type trophy's , tenzij de mp echt leuk is zoals in gta 5)

Maar je heb ook een aantal sportgames of racegames waarbij je een bepaald level on-line moet halen , njaah daar begin ik al niet aan.

• Niku

Niku

Alagaesii

Nu bezig aan Fallout 3, ik snap weer waarom ik NV geplat heb. Vind de 'bereiklevelzoveelmetgoodneutralbadkarma' wel echt irritant. Vooral time consuming, maar toch.

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Niku schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 00:39:
Nu bezig aan Fallout 3, ik snap weer waarom ik NV geplat heb. Vind de 'bereiklevelzoveelmetgoodneutralbadkarma' wel echt irritant. Vooral time consuming, maar toch.
;) Kost vooral tijd inderdaad. Ik hackte die terminal in de craterside supply achter elkaar. Ben nu level 13 dus voor level 14 moeten we hetzelfde weer doen.

Verwijderd

Dit weekend een vriend over de vloer gehad, die enkele co-op games wilde checken met als resultaat dat er weer de nodige nieuwe games zijn toegevoegd aan mijn Trophylist met zero Trophies. :| Desalniettemin hebben we dan wel weer het totaal opgevoerd en wat leuke games 'ontdekt', die ik al een tijdje had zonder ze gespeeld te hebben zoals Ibb & Obb, Comet Crash en Shank. De game Narco Terror is een aardige twinstick shooter, maar niet meer dan dat.

De komende tijd ga ik me richten op Narco Terror, Tekken 6 en Madagascar Kartz om weer wat 100% rankings terug te vinden in mijn lijst.

• Bad_Boy
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:22:
Dit weekend een vriend over de vloer gehad, die enkele co-op games wilde checken met als resultaat dat er weer de nodige nieuwe games zijn toegevoegd aan mijn Trophylist met zero Trophies. :| Desalniettemin hebben we dan wel weer het totaal opgevoerd en wat leuke games 'ontdekt', die ik al een tijdje had zonder ze gespeeld te hebben zoals Ibb & Obb, Comet Crash en Shank. De game Narco Terror is een aardige twinstick shooter, maar niet meer dan dat.

De komende tijd ga ik me richten op Narco Terror, Tekken 6 en Madagascar Kartz om weer wat 100% rankings terug te vinden in mijn lijst.
Ik heb voor zulke avonden een apart account op mijn ps3 aangemaakt zodat we zulke games daarop spelers, deze hangt tevens niet aan PSN zodat we niet worden lastig gevallen door gedwongen updates of mensen die in mijn PSN lijst staan. Anders heb ik inderdaad een hele stapel games als Guitar Hero op mijn account staan waar ik de benodigde instrumenten niet eens voor heb. :+ Alleen als ik zeker weet dat ik de game alleen ook zal spelen (Rayman bijvoorbeeld) dan speel ik op mijn main account.

Verwijderd

Bad_Boy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:01:
[...]
Ik heb voor zulke avonden een apart account op mijn ps3 aangemaakt zodat we zulke games daarop spelers, deze hangt tevens niet aan PSN zodat we niet worden lastig gevallen door gedwongen updates of mensen die in mijn PSN lijst staan. Anders heb ik inderdaad een hele stapel games als Guitar Hero op mijn account staan waar ik de benodigde instrumenten niet eens voor heb. :+ Alleen als ik zeker weet dat ik de game alleen ook zal spelen (Rayman bijvoorbeeld) dan speel ik op mijn main account.
Ik heb de games ooit gekocht op mijn eigen account, dus ik heb wel de intentie om ze te spelen. Ik moet alleen wel de tijd vinden. :+

Verwijderd

Bosluis schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 07:55:
[...]

;) Kost vooral tijd inderdaad. Ik hackte die terminal in de craterside supply achter elkaar. Ben nu level 13 dus voor level 14 moeten we hetzelfde weer doen.
Gewoon saven vlak voor je een bepaald level haalt , dan even bijvoorbeeld megaton uitmoorden of veel stelen voor de bad karma en neutral karma en voila..
Dan ben je maar eventjes bezig

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

iPodKiller schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:02:
[...]

Ja idd, die gaat zeker lukken, moet er nog 15, 2 daarvan met die magische ronde (0,2 seconde laps) en 0,01 finish gaat wel kut worden. Maar met karts en red bull moet dat te doen zijn. Heb ik ook mijn eerste platinum. :D
Bijna klaar met GT6 trophies.. finally.. die laatste twee S licentie tests waren een pain in the ass. Die aventador kon nog wel, maar die logge zware Veyron is echt irritant om mee te sturen(vroeg remmen is belangrijk). Gisterenavond ook die autobahn trophy gehaald na ongeveer 30 uur gereden te hebben op special stage route x (elastiek manier uiteraard). Op zich viel het best mee, heb er ongeveer 20 uur over gedaan voordat ik die autobahn trophy ging halen, dus eigenlijk best kort!

Nu hoef ik alleen nog die 200-300 sterren, die 2mil tuning credits (nog 500k uitgeven), 100 auto's en die %1 brandstof trophy, hele makkelijke trophies. ;)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Gisterenavond maar even XP-boost van 25% gekocht voor de komende dagen voor Black Flag (PS4).

Paar dagen maar even voor gaan zitten zodat ik er vanaf ben. Boring grind

• Iacobus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-12 10:02
iPodKiller schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:23:
[...]

Bijna klaar met GT6 trophies.. finally.. die laatste twee S licentie tests waren een pain in the ass. Die aventador kon nog wel, maar die logge zware Veyron is echt irritant om mee te sturen(vroeg remmen is belangrijk). Gisterenavond ook die autobahn trophy gehaald na ongeveer 30 uur gereden te hebben op special stage route x (elastiek manier uiteraard). Op zich viel het best mee, heb er ongeveer 20 uur over gedaan voordat ik die autobahn trophy ging halen, dus eigenlijk best kort!

Nu hoef ik alleen nog die 200-300 sterren, die 2mil tuning credits (nog 500k uitgeven), 100 auto's en die %1 brandstof trophy, hele makkelijke trophies. ;)
Met welke auto en track heb je die Autobahn trophy gehaald? Dit is namelijk voor mij de laatste trophy voor platinum :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:16:
[...]

Gewoon saven vlak voor je een bepaald level haalt , dan even bijvoorbeeld megaton uitmoorden of veel stelen voor de bad karma en neutral karma en voila..
Dan ben je maar eventjes bezig
Die snapte ik gelukkig al, anders werd het helemaal een grap om die trophies te halen :+

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Iacobus schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:53:
[...]

Met welke auto en track heb je die Autobahn trophy gehaald? Dit is namelijk voor mij de laatste trophy voor platinum :)
Audi R18 TDI 15th Anniversary Edition 2011,
high rev turbo erop gezet,
max snelheid rond 480km/h(transmissie),
zachte race banden

En linker joystick(gevoeligheid op 2 gezet en vibratie uit en Automatisch schakelen) met een elastiek heeeeel lichtjes naar links zodat die op de vangrail komt maar 330 km/h blijft rijden, rechter joystick gewoon voor gas naar voren met een elastiek(over L2 trekken en de bovenste stuk rechts en boven van de dpad). In die bocht gaat die rond de 310km/h , prima zat!

Werkt prima als je geen red bull hebt! Ongeveer 300 laps(1 lap is 30km en 5:38 min bij mij), ligt eraan hoeveel je al hebt gereden en je bent klaar!

Je moet wel even goed testen want hij mag maar 1x lichtjes stoten in de bocht, daarom een paar laps goed testen en corrigeren met je linker joystick. En als je klaar bent, wacht altijd even een minuut of twee voor de zekerheid in die menu(van track), normaal moet je de trophy gelijk krijgen als je uit de track bent in die sub menu daar.

[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 25-02-2014 13:09 ]

Juhrat schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:50:
Gisterenavond maar even XP-boost van 25% gekocht voor de komende dagen voor Black Flag (PS4).

Paar dagen maar even voor gaan zitten zodat ik er vanaf ben. Boring grind
Hoeveel werk zijn de multiplayer trophies van AC IV ten opzichte van AC 3?
Ik ben van plan om eerst de multiplayer trophies af te ronden straks in deel IV,
maar heb ook geen zin om daar meer dan een week voor uit te trekken eigenlijk :P

• Juhrat
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Hoeveel werk zijn de multiplayer trophies van AC IV ten opzichte van AC 3?
Ik ben van plan om eerst de multiplayer trophies af te ronden straks in deel IV,
maar heb ook geen zin om daar meer dan een week voor uit te trekken eigenlijk :P
Ik heb AC3 niet gespeeld dus kan ik zo niet zeggen, het behalen van level 55 bij IV is in ieder geval nogal wat werk, met name wanneer je team het elke keer weer verpest. Toch maar voor Solo Wolves gegaan

• Iacobus
iPodKiller schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:04:
[...]

Audi R18 TDI 15th Anniversary Edition 2011,
high rev turbo erop gezet,
max snelheid rond 480km/h(transmissie),
zachte race banden

En linker joystick(gevoeligheid op 2 gezet en vibratie uit en Automatisch schakelen) met een elastiek heeeeel lichtjes naar links zodat die op de vangrail komt maar 330 km/h blijft rijden, rechter joystick gewoon voor gas naar voren met een elastiek(over L2 trekken en de bovenste stuk rechts en boven van de dpad). In die bocht gaat die rond de 310km/h , prima zat!

Werkt prima als je geen red bull hebt! Ongeveer 300 laps(1 lap is 30km en 5:38 min bij mij), ligt eraan hoeveel je al hebt gereden en je bent klaar!

Je moet wel even goed testen want hij mag maar 1x lichtjes stoten in de bocht, daarom een paar laps goed testen en corrigeren met je linker joystick. En als je klaar bent, wacht altijd even een minuut of twee voor de zekerheid in die menu(van track), normaal moet je de trophy gelijk krijgen als je uit de track bent in die sub menu daar.
Bedankt! Mijn PS3 heeft vannacht 93 rondes kunnen maken. Ik heb nu zo'n 7700km in totaal dus ik heb nog een aantal rondes te gaan ;)

Verwijderd

iPodKiller schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:23:
[...]

O als ik alleen al terug denk aan die 2 superlicenties begint mijn bloed al te koken..
Ik had juist meer moeite met die aventador.

En ik weet dat mijn controller even een vliegcursus kreeg toen ik na +100 pogingen op 0,002 seconden goud niet haalde..
Poe heej, ik ben nu wel klaar met het online gedeelte van AC3.
Nog 4 levels omhoog om lvl20 te halen, dan zijn alle multiplayer trophies binnen.
(alles in Wolfpack mode gedaan, de andere modes zijn echt helemaal niks aan)

Daarna kan ik alle hoofdmissies/naval missies naar 100% brengen.
Die ga ik achterstevoren doen, want dan worden ze als het goed is steeds makkelijker :P

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2014 10:42 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:15:
[...]

O als ik alleen al terug denk aan die 2 superlicenties begint mijn bloed al te koken..
Ik had juist meer moeite met die aventador.

En ik weet dat mijn controller even een vliegcursus kreeg toen ik na +100 pogingen op 0,002 seconden goud niet haalde..
En nog erger, dat deuntje wat je hoort als je gedisqualificeerd bent :D

Verwijderd

iPodKiller schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:04:
[...]

En nog erger, dat deuntje wat je hoort als je gedisqualificeerd bent :D
:( :( , of de woede die je krijgt als je met een supergoede ronde bezig bent en je zogenaamd een pion raakt terwijl je zeker weet hem niet geraakt te hebben :o :( :P ..

Maar dat is het allemaal waard als je hem uiteindelijk haalt 8) , toen ging er bij mij wel even een vuistje de lucht in :P

• Niku

Niku

Alagaesii

En ik rol gewoon door in Fallout 3 :+ Ook na NV is dit toch wel een van mijn favoriete series aan het worden.

• Juhrat
Vraagje, zijn er mensen die in het bezit zijn van "Easy Platinum" games, deze uitgespeeld hebben en op zoek zijn naar nieuwe games? Ik heb namelijk een stapel makkelijke Platinums thuis liggen die ik graag zou willen ruilen voor andere makkelijke Platinums. Zo heb ik:

- NCIS (100% behaald)
- Cloudy with a chance of Meatballs (100% behaald)
- Terminator Salvation (100% behaald)
- Megamind (100% behaald)
- Rango (100% behaald)
- CSI (100% behaald)
- Ice Age 4 Contintal Drift
- Phineas and Ferb
- Far Cry 3
- Heavy Rain
- Hitman Absolution
- Eat Lead
- Monsters & Aliens
- Alone in the Dark
- Saw

De onderste 9 moet ik dus nog maar ze zijn allen stuk voor stuk makkelijk voor Platinum.

Lemme know als je nog wat hebt liggen :)
Lol, net een potje Fanoroma gespeeld in Ac3 en zowaar gewonnen :D
De "Original gamer" trophy is ook binnen :)

• Juhrat
AC - Black Flag Platinum Nr 10 :D

[ Voor 10% gewijzigd door Juhrat op 27-02-2014 18:21 ]

• Svennie
is er iemand die zin heeft om vanavond GTA V trophies te hunten?

Congrats!
Ik begin er volgende week aan.
Wil 'm, op het gemakje, ook platten.

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
dvdkiwi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:27:
[...]

Congrats!
Ik begin er volgende week aan.
Wil 'm, op het gemakje, ook platten.
Ik laat m lekker zitten. Moet nog maar 4 trophies (oa 100% missies, lvl 55 mp). Geen zin meer in......

• Niku

Niku

Alagaesii

Erik-1980 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:19:
[...]

Ik laat m lekker zitten. Moet nog maar 4 trophies (oa 100% missies, lvl 55 mp). Geen zin meer in......
Dikke kans dat je 'm over een tijdje toch weer oppakt. Als je er zo dicht bij bent wil je 'm platten ook toch? Dat heb ik in ieder geval :+

Ben zelf even afgedwaald van Fallout 3 naar Bad Company (1, gold edition gevonden via marktplaats).

Verwijderd

Juhrat schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:55:
Vraagje, zijn er mensen die in het bezit zijn van "Easy Platinum" games, deze uitgespeeld hebben en op zoek zijn naar nieuwe games? Ik heb namelijk een stapel makkelijke Platinums thuis liggen die ik graag zou willen ruilen voor andere makkelijke Platinums. Zo heb ik:

- NCIS (100% behaald)
- Cloudy with a chance of Meatballs (100% behaald)
- Terminator Salvation (100% behaald)
- Megamind (100% behaald)
- Rango (100% behaald)
- CSI (100% behaald)
- Ice Age 4 Contintal Drift
- Phineas and Ferb
- Far Cry 3
- Heavy Rain
- Hitman Absolution
- Eat Lead
- Monsters & Aliens
- Alone in the Dark
- Saw

De onderste 9 moet ik dus nog maar ze zijn allen stuk voor stuk makkelijk voor Platinum.

Lemme know als je nog wat hebt liggen :)
Ik heb helaas al wat 'makkies' inmiddels ingeruild/verkocht, maar ik ben nog bezig met Madagascar Kartz (80%) en Toy Story Mania (een paar uur speelplezier). Ik heb interesse in Monsters vs Aliens en Ice Age 4.

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoe kom je er bij om ooit te beginnen aan Madgascar Kartz en Toy Story Mania? :+

• Iacobus
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:00:
[...]

:( :( , of de woede die je krijgt als je met een supergoede ronde bezig bent en je zogenaamd een pion raakt terwijl je zeker weet hem niet geraakt te hebben :o :( :P ..

Maar dat is het allemaal waard als je hem uiteindelijk haalt 8) , toen ging er bij mij wel even een vuistje de lucht in :P
Ik heb GT6 na de Autobahn trophy eindelijk ook Platinum :) Het lastigste vond ik inderdaad de 2 laatste races voor de S-licentie.

Dat zogenaamd raken van pionnen heb ik ook regelmatig gehad maar de controller heeft het overleefd ;)
Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/2014-02-28220821.jpg

Completionist én perfectionist trophy tegelijkertijd gehaald :P
Nu nog 5 levels omhoog in de multiplayer en we zijn klaar :)
Black Flag alvast uitgepakt ;)

• Bad_Boy
dvdkiwi schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:17:
[afbeelding]

Completionist én perfectionist trophy tegelijkertijd gehaald :P
Nu nog 5 levels omhoog in de multiplayer en we zijn klaar :)
Black Flag alvast uitgepakt ;)
Goed bezig, zijn die mp-throphies wat te doen? Dat is namelijk waar ik er uit gestapt ben, omdat ze me vreselijk saai leken ;)

De enige mp trophy die saai is, is degene waar je lvl20 moet halen.
De rest is echt een eitje en haal je heel snel.
Lvl20 duurt ook niet super lang hoor, 5-6 uurtje moet lukken.
Als je met wat anderen speelt is het misschien meer fun (met headset),
maar als je niet afhankelijk wil zijn van je teamgenoten kan je "Wolfpack mode" spelen in je uppie.

In Black Flag moet je lvl55 halen... dat wordt pas een grind.
De SP trophies zijn daar wel iets makkelijker.

• politrix
Tearaway (Vita) platinum. Leuke game, beetje te kort en aan te makkelijke kant. Er had meer in gezeten.

Nu verder met Unit13 en Hotline Miami

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Shit nu heb ik NFS:Rivals (PS4) en Thief (PS4) liggen. En in dubio welke ik moet gaan beginnen. Vergeet altijd die release dates van die games en opeens krijg ik bericht dat ie klaar ligt ghehe. Maar ik moet nog steeds die vervelende MP trophy van COD: Extinction halen bah en afgelopen weken vies weinig tijd gehad.

Ach ja, komt tijd, komt platinum ^^

• Niku

Niku

Alagaesii

Meer mensen bij wie carnaval de trofeejacht onderbreekt? :+

Verwijderd

Niku schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:25:
Hoe kom je er bij om ooit te beginnen aan Madgascar Kartz en Toy Story Mania? :+
Door ze tegen een zacht prijsje te kopen met het idee ooit de Platinum Trophy te scoren.

Dit weekend niet voor mezelf kunnen Trophyhunten. Geen carnaval, maar diverse afspraken gooiden roet in het eten. Zondag wel een gamemiddag met vrienden gehad en daarbij wat Trophies gescoord met Injustice: Gods Among Us en Sonic & SEGA All-Stars Racing.
Gisteren eens wat China Rising en Second Assault zitten spelen in BF4,
daar zitten natuurlijk ook trophies aan verbonden :D
Plop, plop, plop... weer een paar erbij lol :)

Kan ik games "niet zichtbaar" maken in mijn trophylijst?
Ik heb 4 games (Singstar, Playroom, Fallout 3 en Zen Pinball) die ik nooit verder dan 0% ga halen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2014 11:05 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12 15:10
Hmmm, het lijkt erop dat ik mijn PSN ID niet meer kan updaten (zowel grafisch, als de inhoud).

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Oo_Morris_oO.png

Link: https://secure.eu.playstation.com/psn/mypsn/myportableid/

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 04-03-2014 11:22 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:56:
Gisteren eens wat China Rising en Second Assault zitten spelen in BF4,
daar zitten natuurlijk ook trophies aan verbonden :D
Plop, plop, plop... weer een paar erbij lol :)

Kan ik games "niet zichtbaar" maken in mijn trophylijst?
Ik heb 4 games (Singstar, Playroom, Fallout 3 en Zen Pinball) die ik nooit verder dan 0% ga halen :P
Falllout 3 niet? Die is echt geniaal!
Nee die kon mij niet boeien...
Ik heb 'm 2 keer een kans gegeven, maar ik vind er bizar weinig aan.
(Ik heb de GOTY editie liggen hier).
Heééééél misschien ga ik het nog een keer proberen dan. Ooit ;)

Toen dacht ik: misschien zijn rpg's wel niks voor mij......
...... tot ik FF XIII en XIII-2 gespeeld had :P
Die vond ik dan weer fantastisch!

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2014 11:27 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:26:
Nee die kon mij niet boeien...
Ik heb 'm 2 keer een kans gegeven, maar ik vind er bizar weinig aan.
(Ik heb de GOTY editie liggen hier).
Heééééél misschien ga ik het nog een keer proberen dan. Ooit ;)

Toen dacht ik: misschien zijn rpg's wel niks voor mij......
...... tot ik FF XIII en XIII-2 gespeeld had :P
Die vond ik dan weer fantastisch!
FF XIII is dan weer een game die bij mij op een E ranking staat. Toch een keer verder spelen, was wel een vette game.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Momenteel druk met Kifflom! bezig binnen GTA V, duurt wel even om die complete achievement te halen.
It will be worth it

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Lol, ik weet nog dat ik bijna die 5 mijl in de woestijn klaar had en toen net buiten het gebied kwam wat de game als woestijn beschouwt... Helemaal weer overnieuw :P

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
solique schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:07:
Momenteel druk met Kifflom! bezig binnen GTA V, duurt wel even om die complete achievement te halen.
It will be worth it
Ik werd halverwege opgegeten door bobcat vanwege het 5mijl door woestijn lopen. Ik had elastiekje om controllere gedaan om even biertje te drinken, toen ik terugkwam kon ik vanuit ziekenhuis opnieuw aan 5 mijl beginnen (wat dus 20 minuten duurt!)

• Niku

Niku

Alagaesii

Wil met een maat in Fifa 13 een Online friendlies season spelen, ook voor die trophy. Maar op de een of andere manier kunnen wij niet connecten - een veel gehoord probleem - weet iemand daar een oplossing voor?

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:56:
Wil met een maat in Fifa 13 een Online friendlies season spelen, ook voor die trophy. Maar op de een of andere manier kunnen wij niet connecten - een veel gehoord probleem - weet iemand daar een oplossing voor?
offtopic:
Check eerst de internetverbinding en dan met name het NAT type van jullie beiden. Dat was het eerste wat in me opkwam

.detuned even gespeeld. Dat was een ... euh ... aparte ervaring. Het is meer een tech demo dan het een spel is. Na minder dan een kwartier was ik erop uitgekeken en waren alle Trophies verzilverd. Toch een beetje een miskoop. Linger in Shadows vond ik persoonlijk een toffere ervaring.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:28:
[...]

offtopic:
Check eerst de internetverbinding en dan met name het NAT type van jullie beiden. Dat was het eerste wat in me opkwam
Het probleem is dat we alleen niet met elkaar kunnen verbinden. Verder kunnen we individueel wel beide gewoon Fifa online spelen met een prima verbinding. Er zouden router poorten open gezet moeten worden om dit te kunnen oplossen?

Verwijderd

Niku schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 15:18:
[...]

Het probleem is dat we alleen niet met elkaar kunnen verbinden. Verder kunnen we individueel wel beide gewoon Fifa online spelen met een prima verbinding. Er zouden router poorten open gezet moeten worden om dit te kunnen oplossen?
offtopic:
Het lijkt me niet direct de meest logische oplossing. Wellicht dat je een even kan switchen naar de Open DNS van Google (8.8.4.4) ?

Dit weekend was het te mooi weer om Trophies te jagen op een verloren momentje met Narco Terror na dan. Verder was het weekend ook gewoonweg te vol er eens goed voor te gaan zitten en dat terwijl Tomb Raider lonkt... :9~

• Niku

Niku

Alagaesii

Bovenstaande lijkt dus aan mijn nat type te liggen, maar weet niet precies hoe ik dat moet veranderen.

Verder gaat mijn trophy hunt in Fifa 13 wel lekker, begin al aan de platinum te denken.

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:33:
Bovenstaande lijkt dus aan mijn nat type te liggen, maar weet niet precies hoe ik dat moet veranderen.

Verder gaat mijn trophy hunt in Fifa 13 wel lekker, begin al aan de platinum te denken.
offtopic:
Misschien kun je die NAT Type problemen toelichten in dit topic. Ik had zelf in het verleden NAT Type 3 door die combinatie van internet via KPN middels een Thompson router. Het was een gedeelde verbinding met een bedrijf en we konden dus niet zelf switchen zonder kosten te maken. Ik heb dus een tijdlang niet online gegamed. De oplossing? We zijn verhuisd en namen een andere internetprovider.

Qua Trophies kan ik je melden dat ik er nog 4 moet behalen in Narco Terror. Het is alleen jammer dat er twee vermoedelijk niet te behalen zijn binnen mijn huidige savegame. Ik doel dan op Survivalist (1 level uitspelen zonder het loodje te leggen) en A Fist of Dollars (15.000 dollars bij elkaar schrapen). Op het forum van PS3Trophies.org las ik dat deze mogelijk glitchen en de enige oplossing lijkt het om de savegame te verwijderen en dan opnieuw te beginnen. Ik speel de game nog een keer door op Casual om de overige nog mee te pakken, maar of ik er nog een derde maal aan begin...

Overigens is de Final Boss solo op Hardcore echt een gruwelijke uitdaging. Over bullet hell gesproken... Casual voelt hierdoor aan als standje Can I Play Daddy? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2014 09:35 . Reden: codering wijzigen ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niku schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:33:

Enigste kutte eraan is, een TOTW speler in FUT 13 krijgen uit een pakje, dus platinum krijgen, krijg je niet zomaar...

• Niku

Niku

Alagaesii

iPodKiller schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:08:
[...]

Enigste kutte eraan is, een TOTW speler in FUT 13 krijgen uit een pakje, dus platinum krijgen, krijg je niet zomaar...
Daar ben ik al achter ja, valt niet mee. Ook die FUT teamwaarde van 85000000 is nog wel een eindje weg.
Gisteren wel eindelijk een skillgame op legendary voltooid, dat is ook een pittige.

• Jumpman
Ik ben bezig om op de PS4 FIFA 14 Platinum te halen. Het is erg goed te doen, maar de Trophy Challenging is echt een drama. Eerst moet je geluk hebben dat er een Uitdaging is die te halen valt op World Class (4 goals na de 76e minuut in game, is een no go), en daarna dat je ook nog tijd hebt om te gamen. Van het weekend de hatrick met Neymar geprobeerd, telkens heel snel twee goals, maar na de tweede goal gaat de CPU alleen maar overspelen, zonder risicovolle aanval. En in je eentje van het middenveld naar de goal van de tegenstander dribbelen is er op World Class niet bij (het is overspelen, overspelen en nog eens overspelen en dan hopen op geen domme fouten van de CPU teamgenoten die je niet kan besturen). Ik ben dus aan het wachten op een Uitdaging die te halen is.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Ik had een hele makkelijk challenge. Ik begon de wedstrijd met een penalty en een 0-0 stand, dus penalty erin schieten en de bal achterin rond spelen :+

Verwijderd

Ik heb Diablo 3 maar even aan de kant gelegd en ben begonnen aan de Mass effect Trilogie.
Dat worden leuke platinums

• Jumpman
Satom schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:36:
Ik had een hele makkelijk challenge. Ik begon de wedstrijd met een penalty en een 0-0 stand, dus penalty erin schieten en de bal achterin rond spelen :+
Hier wacht ik ook op, maar ze worden alleen maar moeilijker lijkt het wel.

Verwijderd

Narco Terror op Casual uitgespeeld (zoveel makkelijker dan Hardcore!) en ik heb inmiddels 18/21 Trophies. Ik ga vanavond nog een poging wagen om A Fistful of Dollars, Survivalist en Fully Upgraded (alle wapens max. upgraden) te verkrijgen door level 1 / 2 te herspelen en dollars te grinden.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 08:26 . Reden: terminologie ]

Verwijderd

Blijven toch leuke game , de Mass effect trilogie.
Heb nu alle 3 de Games op minimaal 60% , ga nu beginnen met een Insanity Playtrough op alle 3 de games.

• Bad_Boy
Vanmiddag een goede coop sessie gehad met svennie-nl: coop trophy van borderlands 2 + alle online trophies van nfs most wanted gehaald. Nu nog een paar races winnen en alle gates + borden vernielen en ik heb nfs ook platinum. Nogmaals bedankt Sven, als je zelf eens hulp nodig hebt laat het weten! :)

Verwijderd

Zaterdag Narco Terror op 10% uitgespeeld. Ondanks het vermoeden van glitches heb ik met het grinden van het geld gewoon 2 van de 3 Trophies vrijgespeeld. En passant bleek ik echter ook Survivalist te hebben vrijgespeeld. Ik ben mijn stappen nog eens nagegaan, maar mijns inziens dien je gewoon het hele level uit te kammen, opdat je elke vijand het zwijgen oplegt en dan speel je de trofee vrij.

Btw, wordt de openingspost nog bijgehouden door iemand? Ik begrijp echter wel, dat er een hoop werk in gaat zitten en dat het daarom wellicht erg veel werk is.

• Svennie
Bad_Boy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:58:
Vanmiddag een goede coop sessie gehad met svennie-nl: coop trophy van borderlands 2 + alle online trophies van nfs most wanted gehaald. Nu nog een paar races winnen en alle gates + borden vernielen en ik heb nfs ook platinum. Nogmaals bedankt Sven, als je zelf eens hulp nodig hebt laat het weten! :)
Graag gedaan, ik laat het je weten als ik hulp nodig heb.

@Butch_NL:
dat doen Niku en ik. Ik heb het de afgelopen weken druk gehad met verhuizen, verven, inrichten en zo maar ik begin nu weer tijd te krijgen, kan hem deze week wel updaten.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik heb ook even mijn handen vol, maar binnenkort zal de lijst weer op orde zijn. We moeten binnenkort ook aan de slag met de totale 'herinrichting'.

• Svennie
dan update ik de lijst vanavond wel maar dan enkel de update, de herinrichting volgt dan nog.

EDIT: op de bank in slaap gevallen, vanavond nieuwe poging

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Ik heb enkel de lijst ge-update. Hen nog geen mensen toegevoegd, dit komt in de volgende update als we de lijst opschonen.

Ik heb gekeken wie er dan nog allemaal in de lijst wil staan en ik kom op de volgende namen:

niku
jumpman
politrix
typhone
jochem boom
butch_nl
ipodkiller
giganielsie
werewolf_789
juhrat
bosluis
tosa4
dvdkiwi
solique
neophyte_nl
voxxel
wheeler
fatal mind
lupo
bad_boy
voxalizer
jackal131
exorcist
just_jan
mooyal
svennie

Dit zijn 26 namen, ik heb er ongetwijfeld gemist, dus laat het weten als je er in de lijst bij wil of als ik je post over het hoofd heb gezien dan sta je erbij na de volgende update (ten minste als je aan de spelregels voldoet).

na update post toegevoegd:
Chef_v_leeuwen
Jumpman

[ Voor 98% gewijzigd door Svennie op 20-03-2014 07:26 ]

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Jeeuh, ik heb mijn eerste platinum gehaald met Tearaway *O*

Toegegeven, het was niet de moeilijkste, maar ik ben er toch blij mee!

Zonnepanelen

Verwijderd

Mass effect 1 Platinum! , op naar Mass effect 2

• Niku

Niku

Alagaesii

Goed bezig Sven! Klasse.

Verwijderd

Bedankt Svennie!

Ik heb ondertussen een comeback gemaakt in Playstation Home, maar oh my, wat is het saai... Het is wel flink uitgebreid en verbeterd, maar dan nog...50 keer opstarten vergt wel wat doorzettingsvermogen.

Ik hoop me meer te vermaken met Tomb Raider waar ik gisteren aan begonnen ben.

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12 13:57
Svennie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:43:
ik heb er ongetwijfeld gemist, dus laat het weten als je er in de lijst bij wil of als ik je post over het hoofd heb gezien dan sta je erbij na de volgende update (ten minste als je aan de spelregels voldoet).
Ik wil er ook nog graag bij 8)

* PSN=Chef_NL** *

• Svennie
done

Toppie voor Svennie:)

Ik heb gisteren AC Black Flag 100% voltooid, dus alle single player trophies ook binnen.
Nu kan ik aan de multiplayer gaan beginnen (grind, want level 55).
Grappig detail: AC III single player op 100% totaal kostte me 52 uur, Black Flag kostte me 51 uur :P

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:40:
Toppie voor Svennie:)

Ik heb gisteren AC Black Flag 100% voltooid, dus alle single player trophies ook binnen.
Nu kan ik aan de multiplayer gaan beginnen (grind, want level 55).
Grappig detail: AC III single player op 100% totaal kostte me 52 uur, Black Flag kostte me 51 uur :P
Heb je nog niet genoeg van zoveel AC achter elkaar? :+
Deel IV is geweldig!
Ik vind het jammer dat ik 'm klaar heb...
Nee dus :P

Aan de andere kant: straks kan ik wel weer verder met BF4, dé reden dat ik een PS4 gehaald heb.
Maar die draait niet super helaas.

• Niku

Niku

Alagaesii

IV lijkt me inderdaad ook wel vet, maar denk dat ik nooit zal beginnen aan alles tussen II en IV in.
Brotherhood is wel de moeite waard.
Dat was, voordat ik IV speelde, samen met II de beste uit de serie.
III is heel erg wennen maar was achteraf gezien ook wel tof.
Enige die ik niet heb gespeeld is Revelations.

Daarnaast denk ik dat je aan IV sowieso veel plezier gaat beleven,
ook al mis je wat stukjes uit het verhaal.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:40:
Brotherhood is wel de moeite waard.
Dat was, voordat ik IV speelde, samen met II de beste uit de serie.
III is heel erg wennen maar was achteraf gezien ook wel tof.
Enige die ik niet heb gespeeld is Revelations.

Daarnaast denk ik dat je aan IV sowieso veel plezier gaat beleven,
ook al mis je wat stukjes uit het verhaal.
Revelations vond ik juist weer een stuk beter en mooier(kwa verhaal) dan Brotherhood ,
Kan hem je echt nog aanraden om een keer te spelen :) ..
Thanks voor het advies :)
Ik wacht wel op de film haha :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Bij mij was het punt dat de gameplay bij II te repetitief was en de besturing me steeds meer begon te irriteren. Vandaar dat ik de op II lijkende delen oversla. IV lijkt me dan weer wel vet omdat het een heel ander soort game is met een hele andere setting.
Als je deel IV gaat spelen, doe het dan wel op de next gen ;)
Zo jammer om deze game op PS3 te spelen imo (net als BF4 trouwens).

• politrix
Ik heb een nieuw trophy doel: Dark Souls 2 platinum. Het zal een lang en moeizaam traject worden maar wat zal die platinum trophy goed voelen als ik hem heb.

Daarnaast nog wat dingetjes op de vita voor tussendoor. Hotline: Miami trophies duren toch langer dan ik had gehoopt (lack of skill)

• Jumpman
Jumpman schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:51:
Ik ben bezig om op de PS4 FIFA 14 Platinum te halen. Het is erg goed te doen, maar de Trophy Challenging is echt een drama. Eerst moet je geluk hebben dat er een Uitdaging is die te halen valt op World Class (4 goals na de 76e minuut in game, is een no go), en daarna dat je ook nog tijd hebt om te gamen. Van het weekend de hatrick met Neymar geprobeerd, telkens heel snel twee goals, maar na de tweede goal gaat de CPU alleen maar overspelen, zonder risicovolle aanval. En in je eentje van het middenveld naar de goal van de tegenstander dribbelen is er op World Class niet bij (het is overspelen, overspelen en nog eens overspelen en dan hopen op geen domme fouten van de CPU teamgenoten die je niet kan besturen). Ik ben dus aan het wachten op een Uitdaging die te halen is.
Gisteren deze Trophy gehaald!

Ik stond in de Trophy lijst, maar ik ben er uitgehaald zag ik. Hieronder het profiel.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Oo_Morris_oO.png

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 19-03-2014 20:11 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:33:
Als je deel IV gaat spelen, doe het dan wel op de next gen ;)
Zo jammer om deze game op PS3 te spelen imo (net als BF4 trouwens).
In dat geval gaat het nog wel even duren :+

• Juhrat
Zojuist NFS Rivals (PS4) afgerond, iets te laat geworden maar goed :)

Gelijk maar NFS en AC in de verkoop gooien en Thief ervoor terughalen

• Juhrat
Komende tijd bezig met Far Cry 3, game op het eerste gezicht valt me zwaar tegen maar goed - die Platinum moet er komen :)

Iemand wellicht binnenkort mee de co-op missies doen?
Pagina: 1 ... 32 ... 119 Laatste