Vooruit, maar jij hebt nog wel meer games gespeeld dan BF3dvdkiwi schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:45:
[...]
Op 2 jaar tijd, valt mee.
Ga eens uitrekenen hoeveel de gemiddelde Nederlander tv kijkt in diezelfde tijd (uitgaande van 2-3u per dag).
Zie je, valt mee
Platinum 31 binnen, Fifa 14.
Ook bezig met Fallout 3. Hoe verder je komt hoe leuker het wordt
Ik zie een aantal nieuwe id's langs komen. Hoe veel mensen die nu in de top 50 staan zijn nog actief op GOT. Misschien een optie om de lijst eens op te schonen.
Ook bezig met Fallout 3. Hoe verder je komt hoe leuker het wordt
Ik zie een aantal nieuwe id's langs komen. Hoe veel mensen die nu in de top 50 staan zijn nog actief op GOT. Misschien een optie om de lijst eens op te schonen.
Daar zat ik ook al aan te denken, dan kunnen er meer mensen meedoen die een lager level hebben en wel actief zijn.Bosluis schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:42:
De vraag is hoe: kijken wie er actief is geweest het laatste half jaar of zo en de anderen of een bericht sturen of ze nog in de lijst willen staan of er uit verwijderen?
PSN ID: Svennie-NL
Eerst hier maar de vraag stellen wie er nog in de lijst wil blijven en wie er misschien wel uit wil? Kunnen we over een paar dagen de Top50 mensen wel even een bericht sturen die nog niet gereageerd hebben.
Of heeft er iemand anders een beter idee?
Ik had hier ook een aantal weken niet meer gekeken tot ik vorige week ontdekte dat er weer leven in dit topic zat. Daar zullen er wel meer van zijn denk ik zo.
Of heeft er iemand anders een beter idee?
Ik had hier ook een aantal weken niet meer gekeken tot ik vorige week ontdekte dat er weer leven in dit topic zat. Daar zullen er wel meer van zijn denk ik zo.
[ Voor 24% gewijzigd door Bosluis op 12-02-2014 10:54 ]
Ik wil er wel bij. Trophy card staat stukkie terug in dit topic. En ik ben nog actief (PS Vita, PS4, PS3). 
Offtopic: Vanavond even een iPad Air regelen zodat ik voortaan dat verschrikkelijke collectables zoeken kan vergemakkelijken. Laptop ernaast vind ik niet praktisch en handig en ik lig toch altijd als een lamme vos op de bank tijdens het gamen. Ik ben overigens benieuwd geworden naar de BF3 platinum trophy.
Leeft dat spel nog een beetje? BF4 heb ik inmiddels en vond ik erg leuk, dus ik kan me niet voorstellen dat ik BF3 matig ga vinden eigenlijk.
[edit] Oh oh, een helikopter leren vliegen.
Offtopic: Vanavond even een iPad Air regelen zodat ik voortaan dat verschrikkelijke collectables zoeken kan vergemakkelijken. Laptop ernaast vind ik niet praktisch en handig en ik lig toch altijd als een lamme vos op de bank tijdens het gamen. Ik ben overigens benieuwd geworden naar de BF3 platinum trophy.
Leeft dat spel nog een beetje? BF4 heb ik inmiddels en vond ik erg leuk, dus ik kan me niet voorstellen dat ik BF3 matig ga vinden eigenlijk.
[ Voor 71% gewijzigd door Typhone op 12-02-2014 11:23 ]
Goed plan, en over een paar dagen inderdaad berichten de deur uit doen. Als er een paar mensen niet meer actief zijn kan ik zelf ook eens toetreden met mijn level 12 (1%), haha.
Pff wat heeft iedereen een hoog completion % zeg. Ik heb het net even gechecked en ik zit op 18%. Wel heel veel 0 en 1% games, maar ik weet niet of die meegeteld worden.
Als je geïnteresseerd bent, ik moet alle co-op trophies nog van BF3.Typhone schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:17:
Ik wil er wel bij. Trophy card staat stukkie terug in dit topic. En ik ben nog actief (PS Vita, PS4, PS3).
We kunnen ook opnieuw beginnen. Lijst leeg halen en een ieder die er in wil plaatst hier een bericht.
Lol, spellen die ik speel probeer ik helemaal uit te spelen, althans zo ver mogelijk. Alles onder de 10% vind ik lelijk staan in mijn lijstvoxxel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:01:
Pff wat heeft iedereen een hoog completion % zeg. Ik heb het net even gechecked en ik zit op 18%. Wel heel veel 0 en 1% games, maar ik weet niet of die meegeteld worden.
Ja ik heb precies hetzelfde, met boxedgames op de ps4 doe ik dat ook. Naja niet 100%, maar wel zoveel mogelijk. Maar toen ik vorige zomer de ps3 kreeg met psplus heb ik nogal veel games binnen gehaald om vervolgens niet of nauwelijks te spelen. Toen de ps4 kwam heb ik de ps3 weer weggedaan, dus nu kan ik dat ook niet meer goedmaken
Ik zal hem een dezer dagen even op de kop tikken. Ze zeggen dat het moeilijke game is maar daar geloof ik niet in als het op shooters aankomt. I've got le skill. Als jij een helikopter kan besturen dan laat ik het je soon weten. Heb voice en interesse dus ik meld me vanzelf. Should be a walk in the park in elk geval.Niku schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:03:
[...]
Als je geïnteresseerd bent, ik moet alle co-op trophies nog van BF3.
Grootste boosdoener van een lage completion rate is id de 0% spellen die je ooit hebt opgestart maar nooit weer gespeeld. Ik probeer van alle spellen die ik speel ook daadwerkelijk ten minste iets van 75% te halen. Tenzij er er nutteloze MP grinds bij zitten zoals bij Tomb Raider of Uncharted, gamen moet wel ontspanning blijven en niet aan gaan voelen als werk
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Ik vond het vroeger altijd zonde om een game te kopen en dan niet het maximale eruit te halen. Dat heeft veel goed gemaakt. Alleen m'n vriendin speelde ooit wat games die ze achteraf niet leuk vond en die staan dus nu in mijn lijst
Zo heb ik COD MW 2 al jaren liggen waarvan ik de coop trophies nog moet. Gewoon een keer met iemand voor gaan zitten en dan is het redelijk vlot gepiept, maar ja.
Die heb ik ook nog open staan als het goed is 
Ik weet echter niet of ik ze allemaal wil gaan doen, ze schijnen nogal erg lastig te zijn
Ik weet echter niet of ik ze allemaal wil gaan doen, ze schijnen nogal erg lastig te zijn
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2014 14:06 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
71% zie ik nu. Alle coop missies nog en die pit onder de 30 seconde staat ook nog open. Ik moet die disc nog ergens hebben liggen volgens mij.
8 augustus 2010 voor het laatst gespeeld als ik het goed zie. haha
8 augustus 2010 voor het laatst gespeeld als ik het goed zie. haha
[ Voor 19% gewijzigd door Bosluis op 12-02-2014 13:48 ]
Je kunt tegenwoordig trophies van individuele games verbergen via privacy settings. Dit heb ik ook gedaan met een hoop 0 tot 20% games, helaas laat PSN Profiles daardoor wel een lager level zien. Op zich maakt het me niet uit, hoewel het me wel bijna 3 levels kost.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik vind alleen die E rankings zo lelijk staan. Bij sommige ga ook nooit meer een hogere rating krijgen, maar zal ze er veelal nog wel uit halen.
Opnieuw beginnen aan de lijst is zo gek nog niet, zeker niet als je kijkt dat er in de top 5 al twee mensen staan met lege trophy cards.
Opnieuw beginnen aan de lijst is zo gek nog niet, zeker niet als je kijkt dat er in de top 5 al twee mensen staan met lege trophy cards.
[ Voor 32% gewijzigd door Niku op 12-02-2014 15:31 ]
Lijkt mij het makkelijkst te organiseren. Mensen melden zich vanzelf weer aan. Wel vind ik dan dat de spelregels zoals genoemd in de openingspost moeten blijven gelden, maar dat is mijn mening.Niku schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:29:
Eens, met als toevoeging dat recent actief in het Playstation 4 topique ook toereikend is.
ik vind het een goed idee om de lijst leeg te maken en opnieuw te beginnen met de personen die zich aanmelden. Dan kan het zo maar zijn dat we de 50 in het begin niet eens halen, maar dan zijn het wel de in het topic actieve mensen.
De regels blijven wat mij betreft ook gelden ja. Elk PS3/PS4/PSN topic is goed. Ook multi-platform game topics.
Ik krijg vrijdag de sleutels van mijn nieuwe huis, heb dus weinig tijd de komende paar weken om mee te helpen.
De regels blijven wat mij betreft ook gelden ja. Elk PS3/PS4/PSN topic is goed. Ook multi-platform game topics.
Ik krijg vrijdag de sleutels van mijn nieuwe huis, heb dus weinig tijd de komende paar weken om mee te helpen.
Ik wil eventueel wel weer mee werken met de up to date houden van de lijst. Heb ook niet altijd de tijd er voor maar met een paar moet het toch lukken.
Ik blijf ook een van de auteurs, heb in principe tijd genoeg als we het spreiden.
ik heb alleen de aankomende 2 weken geen tijd om een grote update te doen. Een normale update is zo gedaan maar de lijst leeg maken en dan in het topic gaan kijken wie er allemaal weer op de lijst wil gaat niet lukken.
Over iets meer dan 2 weken dan is het schilderen/verhuizen klaar en kan ik weer meehelpen.
Over iets meer dan 2 weken dan is het schilderen/verhuizen klaar en kan ik weer meehelpen.
[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 12-02-2014 16:24 ]
Als er nog hulp nodig is met de lijst wil ik gerust ook eens kijken. Heb momenteel nog tijd genoeg.
Proberen om Tearaway platinum te krijgen. Nog 1 trophy welke volgens de meeste mensen doodsimpel is maar welke ik nu al vervloek.
Een van die levels die je moet zien door te komen zonder dood te gaan.
Dacht ook even Modnation Racers op de PS Vita te voltooien maar die is ook niet zo simpel. Dus dan maar begonnen aan het Skyrim avontuur.
Mijn PSN card:

Edit:
Yes! Eindelijk Tearaway platinum!
Proberen om Tearaway platinum te krijgen. Nog 1 trophy welke volgens de meeste mensen doodsimpel is maar welke ik nu al vervloek.
Dacht ook even Modnation Racers op de PS Vita te voltooien maar die is ook niet zo simpel. Dus dan maar begonnen aan het Skyrim avontuur.
Mijn PSN card:

Edit:
Yes! Eindelijk Tearaway platinum!
[ Voor 16% gewijzigd door Thorchy op 12-02-2014 23:59 ]
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Dan stel ik voor dat gewoon iedereen die op de nieuwe lijst wil komen gewoon zijn PSN hier plaatst zodat dat inzichtelijk is, kun je over 2 weken als je tijd hebt alle reacties verzamelen en de lijst samen stellen? 
Bij de huidige lijst val ik net buiten de top 50 maar op de nieuwe zal ik er ongetwijfeld in staan, echter ga ik hard genoeg om binnen mum van tijd op level 13 te zitten (nieuw account vandaar).
PSN-card:
Bij de huidige lijst val ik net buiten de top 50 maar op de nieuwe zal ik er ongetwijfeld in staan, echter ga ik hard genoeg om binnen mum van tijd op level 13 te zitten (nieuw account vandaar).
PSN-card:
Zo te zien wordt het idee van Bosluis goed ontvangen. Ik sta er ook achter, had het opschonen van de lijst ook al overlegd met Niku. Als iedereen die nog in de lijst wil staan dit even hier laat weten dan maakt Niku of ik (en als we hulp kunnen gebruiken kunnen we Bosluis of Werewolf om hulp vragen) een nieuwe lijst.
Het lijkt me een goed idee om de mensen 1 of 2 weken de tijd te geven anders krijgen we een lijst met 10 profielen.
Die lege profielen komt door een instelling, ze hebben hun trophies op prive staan en dan kan psnprofiles er niet bij, zie link die ik gepost heb bij de laatste update,
Het lijkt me een goed idee om de mensen 1 of 2 weken de tijd te geven anders krijgen we een lijst met 10 profielen.
Die lege profielen komt door een instelling, ze hebben hun trophies op prive staan en dan kan psnprofiles er niet bij, zie link die ik gepost heb bij de laatste update,
Verwijderd
Kan ik ook op de lijst? ConAir. In verband met restricties kan ik niet de card hier plaatsen. Ik wil in de avonduren/weekend best helpen met het behalen van Trophies, maar mijn vrije tijd is gelimiteerd (Anonieme friend requests weiger ik overigens altijd).
Dankzij PSN Profiles ben ik gewoon eens wat kritischer gaan kijken hoe ik mijn games speel. Afgezien van de irritante 0% Trophies omdat je games eens geprobeerd hebt (daar heb ik nu een 2e testaccount voor), viel het me op dat ik minder dan 50% van alle Trophies behaald heb terwijl ik al 200 games op mijn account heb staan. Ik probeer nu meer games op 100% te zetten of daar in de buurt. Het lukt redelijk met recent games als Sound Shapes (nieuwe DLC), Demolition Inc (niet moeilijk, maar niet zoveel mensen hebben die game), LBP (1 Trophy mist - 3/4 spelers benodigd) en The Walking Dead (DLC moet nog!). Daarnaast Joe Danger + Joe Danger 2: The Movie weer opgepakt, maar de laatste Trophies zijn echt lastig waarbij ik vaak meer dan 100 runs nodig heb om het level en alle doelen in 1 keer te behalen. Alleen dat levert namelijk een gouden medaille op en dat is dus best uitdagend. Als ik die Trophies behaal, dan zouden dat mijn meest zeldzame.
Nu zijn dat:
- HMS Interceptor (LittleBigPlanet) 3,49%
- Tea-Rex! (Joe Danger: The Movie) 3,66%
- The Bends (LittleBigPlanet) 3,87%
- Mr. Roboto (Joe Danger 2: The Movie) 4,25%
- 100% Complete (LittleBigPlanet) 4,78%
De eerste twee Ultra Rares zijn wellicht wat vertekend, omdat die uit de DLC Pack Pirates of The Carribbean komen, maar bij LBP zijn de game + DLC als een van de weinige games niet gesplitst. Normaal gesproken zouden deze twee Trophies waarschijnlijk dus niet zo zeldzaam zijn.
Dankzij PSN Profiles ben ik gewoon eens wat kritischer gaan kijken hoe ik mijn games speel. Afgezien van de irritante 0% Trophies omdat je games eens geprobeerd hebt (daar heb ik nu een 2e testaccount voor), viel het me op dat ik minder dan 50% van alle Trophies behaald heb terwijl ik al 200 games op mijn account heb staan. Ik probeer nu meer games op 100% te zetten of daar in de buurt. Het lukt redelijk met recent games als Sound Shapes (nieuwe DLC), Demolition Inc (niet moeilijk, maar niet zoveel mensen hebben die game), LBP (1 Trophy mist - 3/4 spelers benodigd) en The Walking Dead (DLC moet nog!). Daarnaast Joe Danger + Joe Danger 2: The Movie weer opgepakt, maar de laatste Trophies zijn echt lastig waarbij ik vaak meer dan 100 runs nodig heb om het level en alle doelen in 1 keer te behalen. Alleen dat levert namelijk een gouden medaille op en dat is dus best uitdagend. Als ik die Trophies behaal, dan zouden dat mijn meest zeldzame.
Nu zijn dat:
- HMS Interceptor (LittleBigPlanet) 3,49%
- Tea-Rex! (Joe Danger: The Movie) 3,66%
- The Bends (LittleBigPlanet) 3,87%
- Mr. Roboto (Joe Danger 2: The Movie) 4,25%
- 100% Complete (LittleBigPlanet) 4,78%
De eerste twee Ultra Rares zijn wellicht wat vertekend, omdat die uit de DLC Pack Pirates of The Carribbean komen, maar bij LBP zijn de game + DLC als een van de weinige games niet gesplitst. Normaal gesproken zouden deze twee Trophies waarschijnlijk dus niet zo zeldzaam zijn.
Bij dezen ook die van mij 
Goed om te zien dat er steeds meer leven in dit topic komt en hulde voor al het werk in de nieuwe top50!
Bijna uit de top 50, jammer. Toch lang vol gehouden
Ben iets minder fanatiek gaan trophy hunten (kind kost heel veel tijd) maar ik loop soms nog wel even om voor een trophy... zo heb ik gisteravond 5 mijl door de woestijn gelopen voor een GTA V trophy, is toch weer een zilveren beker erbij.
Ben iets minder fanatiek gaan trophy hunten (kind kost heel veel tijd) maar ik loop soms nog wel even om voor een trophy... zo heb ik gisteravond 5 mijl door de woestijn gelopen voor een GTA V trophy, is toch weer een zilveren beker erbij.
Verwijderd
Kiflomwheeler schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:00:
Bijna uit de top 50, jammer. Toch lang vol gehouden![]()
Add je trophy card, dan weten we dat je weer/nog in de top 50 wil!wheeler schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:00:
Bijna uit de top 50, jammer. Toch lang vol gehouden![]()
Bijna eruit, ik sta op de 48ste plek.Niku schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:21:
[...]
Add je trophy card, dan weten we dat je weer/nog in de top 50 wil!
Laat mij dr ook maar gewoon in staan, ik sta dr nog wel ergens dacht ik.
Ik blijf ook wel mee doen. Daar hadden jullie vast op gerekend.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Mooi, onze oppertrofeejager.LuPo schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:42:
Ik blijf ook wel mee doen. Daar hadden jullie vast op gerekend.
Zou er ook graag in willen blijven staan
Woei woei wat een leven in de brouwerij!
Misschien niet eens een heel gek idee om de lijst uit te breiden als we echt veel aanmeldingen krijgen. Het is toch een leuke stimulans als je nu op (bijvoorbeeld) level 8 zit en je ook mensen op de lijst voorbij kunt gaan. Maar dat zien we nog wel als we het aantal aanmeldingen fatsoenlijk hebben kunnen inventariseren over een tijdje.
Even voor de duidelijkheid mezelf er ook nog bijzetten 

Ik check net even de leaderbords wat is dit voor vaag spelletje?
http://psnprofiles.com/trophies/2339-Aabs-Animals/Roughdawg4
Play for 135 seconds voor de laatste trophy.

[ Voor 42% gewijzigd door Typhone op 14-02-2014 12:30 ]
Wat een opleving hier opeens, goede zaak!
Verwijderd
Aabs Animals schijnt een game te zijn waarbij een percentage naar het goede doel gaat, volgens de beschrijving in de SEN Store. Overigens is de game er voor zowel PS3 als PSVita. Goede doelen: Linkje.Typhone schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:27:
Even voor de duidelijkheid mezelf er ook nog bijzetten
[afbeelding]
Play for 135 seconds voor de laatste trophy.
Het forumtopic zegt eigenlijk alles: Easiest Game Ever, Now on PS3
Ook hilarisch:
Nu dan mijn Trophycard echt:Now we can play with kittens for 5 minutes and never do it again!
Zijn er mensen (ps4) die binnenkort ff mee gaan jagen op de extinction trophies? Heb net met wat randoms eea gehaald maar de Challenges blijven een issue. Skill= ultra high dus dont worry als je nieuw bent. Ik heb genoeg tips
Zeg je nu dat je eigen skill ultra high is?Typhone schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:51:
Zijn er mensen (ps4) die binnenkort ff mee gaan jagen op de extinction trophies? Heb net met wat randoms eea gehaald maar de Challenges blijven een issue. Skill= ultra high dus dont worry als je nieuw bent. Ik heb genoeg tips
Uit ervaring weet ik dat het zo isNiku schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:27:
[...]
Zeg je nu dat je eigen skill ultra high is?
450 uur MP erop zitten in de afgelopen twee games en altijd al geboren shooter geweest. Zet me niet aan gram turismo bv
Los daarvan maakt skill niet veel uit bij extinction als men maar orders kan opvolgen. We're hunting trophy's here!
Ik heb nog geen enkele Extinction trophy maar wil ze graag mee gaan hunten!
Ben zelf best ok in shooters, maar speel vooral BF4
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Als er nog twee zich aanmelden gaan we avondje boosten. Is puur teamplay en makkelijk te halen als je spel eenmaal doorhebt.Mr Ton schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:43:
Ik heb nog geen enkele Extinction trophy maar wil ze graag mee gaan hunten!
pff vandaag weer fifa 14 achievements proberen te halen. Waat gaat dat toch tergend langzaam afentoe
Weekend weer bijna voorbij, nog mensen boeiende dingen bereikt? Ik alleen paar Lego Harry Potter trophies, blijft leuk om te doen.
Bezig met de sp van cod ghosts. Besloten om voor de compleetheid mw3 en bo2 ook maar ff zover mogelijk te halen. Mw3 nog op zoek naar spec ops maatje maar dat komt tzt wel.
Lijstje zoals het nu is:
COD GHOSTS
GUACAMELEE (vita)
Bayonetta
Ondertussen:
NFS rivals
God of war trilogy
Dead space 2
Far Cry 3
Outlast
Resogun (die vind ik vies moeilijk haha)
Lijstje zoals het nu is:
COD GHOSTS
GUACAMELEE (vita)
Bayonetta
Ondertussen:
NFS rivals
God of war trilogy
Dead space 2
Far Cry 3
Outlast
Resogun (die vind ik vies moeilijk haha)
meer muren geverfd dan ik dacht dat zou lukken in het weekend, was een trophie waardigNiku schreef op zondag 16 februari 2014 @ 22:27:
Weekend weer bijna voorbij, nog mensen boeiende dingen bereikt? Ik alleen paar Lego Harry Potter trophies, blijft leuk om te doen.
PS3 niet aan gehad, aankomende week 's-avonds misschien een keer en anders de week erop pas weer.
Verwijderd
Ik ben begonnen aan Borderlands 1 GOTY....
Kijken hoe lang het duurt voordat ik de platinum en 100% kan bijschrijven
Kijken hoe lang het duurt voordat ik de platinum en 100% kan bijschrijven
Verwijderd
Ik heb de afgelopen week 33/50 Trophies (2 hiervan heb ik ooit al eens eerder gehaald) van Tekken 6. Ik vond het erg opvallend dat het heel gemakkelijk is om online matches te starten. Er is namelijk nog vrij veel volk online, waardoor ik nauwelijks twee keer tegen dezelfde persoon heb gespeeld. Het winnen kost wel wat moeite, maar uiteindelijk lukt dat wel. De Scenario Mode heeft overigens wel veel te veel Trophies. Daarnaast is deze modus pittiger dan verwacht.Niku schreef op zondag 16 februari 2014 @ 22:27:
Ik ben nu eens bezig om wat AC3 trophies te verzamelen.
De story mode had ik al, nu kan ik alle zooi er omheen gaan doen.
Ik vraag me af of dit deel mij lang genoeg kan blijven boeien om alle SP trophies te halen.
Ik denk van niet, dus we kijken wel hoe ver we komen
De story mode had ik al, nu kan ik alle zooi er omheen gaan doen.
Ik vraag me af of dit deel mij lang genoeg kan blijven boeien om alle SP trophies te halen.
Ik denk van niet, dus we kijken wel hoe ver we komen
Nog interesse? Voeg me maar toe op PSN. We hebben wel nog twee anderen nodig, dus als er mensen zin hebben graag! Ben net een beetje zelf bezig geweest om mn level wat omhoog te krijgen maar voor de trophies moet je echt samenwerken.Typhone schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:16:
[...]
Als er nog twee zich aanmelden gaan we avondje boosten. Is puur teamplay en makkelijk te halen als je spel eenmaal doorhebt.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik heb vanavond geen tijd, morgenavond wel beschikbaar. Ik zal je toevoegen (CaMpLoAFCA). Veel trophies kunnen we zeer easy boosten ontsnappen is iets makkelijker met zijn 4'en
.
Challenges is echt een gruwelijke ramp om die alle 12 te halen met randoms.
Twee andere geïnteresseerden kunnen zich zonder problemen melden
.
Ik gok dat het op een avondje te halen is. Zeker als je wat verder komt knalt de XP echt gigantisch omhoog.
Challenges is echt een gruwelijke ramp om die alle 12 te halen met randoms.
Twee andere geïnteresseerden kunnen zich zonder problemen melden
Ik gok dat het op een avondje te halen is. Zeker als je wat verder komt knalt de XP echt gigantisch omhoog.
[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 18-02-2014 09:52 ]
Oke, voor AC3 doe ik nog 6 bronzen trophies en 1 zilvere.
De rest van de sp trophies vereisen een volledige completion, dat gaat 'm niet worden...
De rest van de sp trophies vereisen een volledige completion, dat gaat 'm niet worden...
Nou zal ik mij ook dan eventjes aanmelden, ik weet het.. het is niks.. maar gewoon proberen 

Ik ga wel voor mijn first platinum ever.. met GT6.

Oh, dat gaat je wel lukken. Dat is een ontzettend makkelijke.iPodKiller schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:15:
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Is die zóó makkelijk ja?Voxalizer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:54:
[...]
Oh, dat gaat je wel lukken. Dat is een ontzettend makkelijke.Had hem zelf in een anderhalve week, lachertje vergeleken met GT5.
Ik vond hem ook erg easy maar vooral saai. Heb iets van 26% van de trophies so far.
GT5 was een bitch ja met die Vettel rommel
Verwijderd
Hij is inderdaad makkelijk...Voxalizer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:54:
[...]
Oh, dat gaat je wel lukken. Dat is een ontzettend makkelijke.Had hem zelf in een anderhalve week, lachertje vergeleken met GT5.
Enige moeilijke eventueel zijn 2 van de 5 special rijbewijzen , maar voor de rest is het een walk in the park
Ja idd, die gaat zeker lukken, moet er nog 15, 2 daarvan met die magische ronde (0,2 seconde laps) en 0,01 finish gaat wel kut worden. Maar met karts en red bull moet dat te doen zijn. Heb ik ook mijn eerste platinum.Voxalizer schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:54:
[...]
Zo erg waren die SP trophies van AC3 toch niet? Heb net even gekeken en ik heb ze op die mission constraints (bij geen enkele AC heb ik me daar aan gehouden omdat sommige gewoon missies bijna onmogelijk maken of gewoon ronduit niet leuk) en die pivots sync na allemaal volgens mij zonder al te veel problemen gehaald? Kost alleen wat tijd.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:00:
Oke, voor AC3 doe ik nog 6 bronzen trophies en 1 zilvere.
Welke sp trophies ik niet van plan was om te doen waren de volgende:
-Alle story missies op 100% sync;
-Alles, incl story en side missies, op 100% sync, incl alle collectibles en club challenges;
-Encyclopedia (alle Homestead resident scannen bij al hun activiteiten);
-Notorious worden en 10 jagers killen;
-Pivots (want: online).
De rest is wel te doen ja.
-Alle story missies op 100% sync;
-Alles, incl story en side missies, op 100% sync, incl alle collectibles en club challenges;
-Encyclopedia (alle Homestead resident scannen bij al hun activiteiten);
-Notorious worden en 10 jagers killen;
-Pivots (want: online).
De rest is wel te doen ja.
Ja die encyclopedia is vrij irritant om achteraf te doen. Ik had me al wat ingelezen dus heb ze bij het spelen van het spel al uitgevoerd: elke keer als je in de homestead bent snel even langs iedereen. Die 10 jagers kan je als ik het goed herinner vrij makkelijk halen in één van de main missies. Eentje in het begin ergens waar je vanaf een dak een moord ziet gebeuren waar jij de schuld van krijgt of iets dedergelijks. Je bent dan direct max wanted waardoor er stapels van die jagers komen. En vanaf het dak met een aeriel kill zijn ze zo dood. De andere trophies heb ik ook niet, dus we hadden zo hetzelfde idee bij de trophies
[ Voor 10% gewijzigd door Bad_Boy op 18-02-2014 23:28 ]
Inderdaad 
Ik hoef er nog maar 3:
-3 minigames winnen;
-Iets craften voor in de manor;
-De 10 jagers (ik zal eens kijken naar die missie).
De rest laat ik lekker voor wat het is
Sync van 73% nu, ik vind het mooi zo.
*edit*
Ik wilde misschien voor de plat gaan, maar lees dat er nog wel de
nodige glitches aanwezig zijn.
Het zou zonde zijn om er dan nog zoveel uur in te stoppen.
Tijdens het spelen ook de nodige bugs tegen gekomen helaas.
Ik hoef er nog maar 3:
-3 minigames winnen;
-Iets craften voor in de manor;
-De 10 jagers (ik zal eens kijken naar die missie).
De rest laat ik lekker voor wat het is
Sync van 73% nu, ik vind het mooi zo.
*edit*
Ik wilde misschien voor de plat gaan, maar lees dat er nog wel de
nodige glitches aanwezig zijn.
Het zou zonde zijn om er dan nog zoveel uur in te stoppen.
Tijdens het spelen ook de nodige bugs tegen gekomen helaas.
[ Voor 72% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2014 06:47 ]
Verwijderd
Even een update: Ik heb inmiddels 41/50 Trophies van Tekken 6 behaald, maar de laatste levels in Scenario Mode worden steeds lastiger. Irritant is dan ook dat de bazen op de een of andere manier steeds mijn aanval doorbreken en dan zelf een dusdanige aanval inzetten waardoor het direct einde oefening is.
Moet die game toch weer eens oppaken. Ik heb New Vegas geplat en ben een tijdje daarna begonnen met deze game, maar heb hem weggelegd na een aantal uur spelen (had net een huis gekregen in dat eerste stadje) en sindsdien niet meer naar omgekeken. Wat uiteraard zonde is aangezien New Vegas erg mooi was en de meeste mensen het erover eens zijn dat Fallout 3 nog beter wasBosluis schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:15:
Ik ben nog bezig met Fallout 3. Duurt heel lang maar is wel de moeite waard om te spelen.
Goed bzig Politrix! Als ik het niet verkeerd zie kom je direct binnen op de 1e plekpolitrix schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:08:
Ik lees al geruime tijd mee misschien moet ik me eens wat vaker mengen in de discussie. Toch nog even mijn trophy-card:
[afbeelding]
Nog wel een groot aantal games zonder trophies (trash-panic OMG). Sinds kort in het bezit van een vita en dat heft het trophy-hunten weer nieuw leven ingeblazen.
Bedankt! Inderdaad het zou de eerste plek zijn ware het niet dat ik niet helemaal voldoe aan de 'ben actief op het forum'regeltje in het reglement.Bad_Boy schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:12:
[...]
Goed bzig Politrix! Als ik het niet verkeerd zie kom je direct binnen op de 1e plek
Vraagje voor de Vita-trophy-hunters: jullie mening over ad-hoc trophies? Persoonlijk heb ik er een hekel aan, net een beetje meer dan mijn hekel aan online-grind-trophies.
Untappd: politrix
Liever ad-hoc dan online. Online gamen doe ik niet, met vrienden echter wel. Gelukkig heeft er eentje ook een Vita. Gisteren zat hij met zijn Vita bij mij, verbond met PS4 thuis, zodat we een Fifa 14 trophy konden halen gezamenlijk
Dat was ook de reden dat ik je (nog) niet feliciteerdepolitrix schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:00:
[...]
Bedankt! Inderdaad het zou de eerste plek zijn ware het niet dat ik niet helemaal voldoe aan de 'ben actief op het forum'regeltje in het reglement.
Fallout 3 is helemaal niet beter....Bad_Boy schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Moet die game toch weer eens oppaken. Ik heb New Vegas geplat en ben een tijdje daarna begonnen met deze game, maar heb hem weggelegd na een aantal uur spelen (had net een huis gekregen in dat eerste stadje) en sindsdien niet meer naar omgekeken. Wat uiteraard zonde is aangezien New Vegas erg mooi was en de meeste mensen het erover eens zijn dat Fallout 3 nog beter was
Bovendien had NV minder bugs.
Mmm oke, dat is niet goed nieuws. Ach ik zie het wel een keer, heb helaas de laatste tijd toch sowieso weinig tijd om te gamen. Af en toe een paar uurtjes in het weekend houd het wel mee op. Hoop de komende weken weer wat tijd te vinden. Nu ik namelijk in de top 10 sta wil ik daar uiteraard ook blijven!Sinned123 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:38:
[...]
Fallout 3 is helemaal niet beter....
Bovendien had NV minder bugs.
O ja, Fallout 3 heb ik ook nog liggen...
Had er een paar uur inzitten maar de game kon mij helemaal niet boeien...
Zonde dat deze nu in mijn trophylijst staat (heb 5 trophies).
Jammer dat je geen games kan verwijderen uit je lijst (Singstar anyone?)
Had er een paar uur inzitten maar de game kon mij helemaal niet boeien...
Zonde dat deze nu in mijn trophylijst staat (heb 5 trophies).
Jammer dat je geen games kan verwijderen uit je lijst (Singstar anyone?)
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2014 23:56 ]
Wow, zonet de campaign van Killzone Mercenary uitgespeeld op Veteran voor die trophy. Doe ik zeker geen tweede keer. Zal waarschijnlijk geen platinum worden, maar toch proberen om er kort bij te raken.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Killzone 2 op Veteran wel eens gedaan?
Dat is echt mijn meest pain-in-the-ass trophy ooit geweest (helaas mis ik nog 3 bronzen online trophies voor de plat).
God of War 3 op hard komt qua lastigheid op een goede 2e plaats.
Net trouwens even de challenges en underground maps van AC3 uitgeprint, toch maar eens een poging wagen.
Ik las dat, terwijl je nog met de tier 1 challenges bezig bent maar je hebt al aan enkele eisen voor tier 2 en 3 challenges voldaan, dat die onthouden worden. Dat scheelt, bij iedere club hoef ik nog maar 1 challenge voor tier 1 en voor tier 2 en 3 heb ik al heel wat klaar.
Dat is echt mijn meest pain-in-the-ass trophy ooit geweest (helaas mis ik nog 3 bronzen online trophies voor de plat).
Net trouwens even de challenges en underground maps van AC3 uitgeprint, toch maar eens een poging wagen.
Ik las dat, terwijl je nog met de tier 1 challenges bezig bent maar je hebt al aan enkele eisen voor tier 2 en 3 challenges voldaan, dat die onthouden worden. Dat scheelt, bij iedere club hoef ik nog maar 1 challenge voor tier 1 en voor tier 2 en 3 heb ik al heel wat klaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2014 00:41 ]
Verwijderd
Inderdaad! Ik heb het opgegeven na voor de zoveelste keer gesneuveld te zijn bij Radec. Misschien binnenkort toch maar weer eens proberen, omdat ik zo dichtbij ben.dvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:40:
God of War 3 op Hard....die verrekte 3 koppige hond aan het einde van het speldvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:40:
Killzone 2 op veteran heb ik opgegeven. God of War 3 heb ik nog niet gespeeld, maar mag ik COD: World at War Veteran trophies nomineren voor een plek op pain-in-the-ass-trophy-hall-of-fame?dvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:40:
Untappd: politrix
Killzone 2 ben ik ooit mee bezig geweest op Veteran, maar was er mee gestopt wegens gebrek aan tijddvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:40:
Het grootste probleem is dat ik een jaar geen shooters meer gespeeld heb
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:35:
[...]
Inderdaad! Ik heb het opgegeven na voor de zoveelste keer gesneuveld te zijn bij Radec.
Lol, dat zijn de stukken waar ik juist niet zo heel veel problemen mee hadBad_Boy schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:40:
God of War 3 op Hard....die verrekte 3 koppige hond aan het einde van het spel
Juiste tactiek maakt het een hoop simpeler
Ik heb daadwerkelijk genoten van AC: Black Flag story-mode maar wat is die online-mode toch weer verschrikkelijk saai zeg …
Deze onzin hadden ze er van mij echt uit mogen laten …
Als iemand wil boosten dan voeg me maar toe: Juhrat (PS4)
Deze onzin hadden ze er van mij echt uit mogen laten …
Als iemand wil boosten dan voeg me maar toe: Juhrat (PS4)
klopt tactiek is everything als je god of war op hard speelt, dodge en block zijn je vrienden! Die drie koppige hond waren samen met dat labyrint wat er net voor zat verreweg de moeilijkste stukken vond ik. De rest is zolang je het rustig aan doet inderdaad goed te doen, moeilijk maar te doen.dvdkiwi schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:52:
[...]
[...]
Lol, dat zijn de stukken waar ik juist niet zo heel veel problemen mee had
Juiste tactiek maakt het een hoop simpeler
De trophy waar ik met gamen nog steeds met afstand het trotst op ben is helaas een steam achievement: het uitspelen van the kid levels in super meat boy. Allemachtig wat zijn dat drie snoeimoeilijke levels. Heb ze pas na 2,5 uur met totaal verkrampte vingers uiteindelijk gehaald, dat nooit weer