Ik heb die game ook liggen (nog niet begonnen), maar ik ben nu nog bezig met Tomb Raider. Ik heb wel interesse om die missies te doen, al zal ik wel een gaatje moeten vinden in mijn drukke agenda...Juhrat schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 01:48:
Komende tijd bezig met Far Cry 3, game op het eerste gezicht valt me zwaar tegen maar goed - die Platinum moet er komen
Iemand wellicht binnenkort mee de co-op missies doen?
ik wil wel een keer meehelpen met Far Cry 3, ik heb ze allemaal al en daardoor een hoger level en betere wapens, de eerste 2 of 3 "loop" je zo doorheen, daarna wordt het wel wat lastiger maar zeker met 3 of 4 man goed te doen.
Wie wil er helpen met U3? Ik moet de online trophies nog halen.
[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 21-03-2014 09:02 ]
PSN ID: Svennie-NL
Wut?Juhrat schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 01:48:
Komende tijd bezig met Far Cry 3, game op het eerste gezicht valt me zwaar tegen
Deze game staat bij mij toch in mijn top5.
Ik vond 'm geweldig
Ieder zo zijn ding
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Butch_NL / Svennie / Solique: Nice! We houden contact, kunt me toevoegen: Juhrat
Dvdkiwi: Dat hoor ik van veel mensen en daarom ben ik er ook aan begonnen, moet zeggen dat nu ik hem wat meer gespeeld heb ik hem wel leuker begin te vinden maar mijn top 5 zal hij niet halen
Dvdkiwi: Dat hoor ik van veel mensen en daarom ben ik er ook aan begonnen, moet zeggen dat nu ik hem wat meer gespeeld heb ik hem wel leuker begin te vinden maar mijn top 5 zal hij niet halen
No problem, iedereen houdt van andere games toch? 
Have fun met uitspelen; het is een makkelijke platinum (ca 25uur).
Co-op is met 2 personen makkelijk te doen.
Komt helemaal in orde! Thanksdvdkiwi schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:29:
No problem, iedereen houdt van andere games toch?
Komt in orde, anders staat mijn psn name/profile in mijn sigJuhrat schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:09:
Butch_NL / Svennie / Solique: Nice! We houden contact, kunt me toevoegen: Juhrat
[ Voor 7% gewijzigd door solique op 21-03-2014 13:23 ]
Mijn eerste platinum, op 2 trophies na, by the skin of your teeth en 100 auto's had ik geen tijd meer om GT6 te spelen, heb die %1 fuel trophy gekregen nadat ik aan het spectaten was bij online nascar toen iedereen bijna geen fuel meer overhad bij de finish, scheelde een hoop gedoe 
Verwijderd
Nice!!.iPodKiller schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:13:
Mijn eerste platinum, op 2 trophies na, by the skin of your teeth en 100 auto's had ik geen tijd meer om GT6 te spelen, heb die %1 fuel trophy gekregen nadat ik aan het spectaten was bij online nascar toen iedereen bijna geen fuel meer overhad bij de finish, scheelde een hoop gedoe
[afbeelding]
Altijd lekker je eerste platinum , en GT6 als platinum is niet mis
Idd heerlijk, maar zo moeilijk was het allemaal niet
Alleen de laatste twee S licenties zoals ik eerst ook al had gezegd, waren een pain in the ass. GT5 was helemaal al een pain in the ass(geen platinum gehaald, ga ik ook niet doen), veel moeilijker dan dit
[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 22-03-2014 23:24 ]
Eerste platinum was wel lekker gevoel inderdaad. Ni No Kuni was de mijne, zo'n beetje de beste game die ik ooit gespeeld heb.
Nice Kalax 
Ik wilde al zeggen, nu GT5 nog
@solique: online bij GTAV is best een lange grind ja...
Black Flag online bijna klaar... denk ik
Ik wilde al zeggen, nu GT5 nog
@solique: online bij GTAV is best een lange grind ja...
Black Flag online bijna klaar... denk ik
Ik wil evt ook wel helpen met de co-op trophies....PSN: SkreppiedoeNLJuhrat schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 01:48:
Komende tijd bezig met Far Cry 3, game op het eerste gezicht valt me zwaar tegen maar goed - die Platinum moet er komen
Iemand wellicht binnenkort mee de co-op missies doen?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik wil wel helpen met de online trophies van U3. Moet wel eerst de game afstoffenSvennie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:01:
ik wil wel een keer meehelpen met Far Cry 3, ik heb ze allemaal al en daardoor een hoger level en betere wapens, de eerste 2 of 3 "loop" je zo doorheen, daarna wordt het wel wat lastiger maar zeker met 3 of 4 man goed te doen.
AC online is echt niks aan.
Enkel Wolfpack is wel grappig, maar niet voor 15 uur...
Anyway, Platinum in de koffer
Enkel Wolfpack is wel grappig, maar niet voor 15 uur...
Anyway, Platinum in de koffer
Hoppa, de trolling for goals trophy gehaald bij Fifa 13. Zeldzaamste trophy so far.
je hebt een pm betreffende U3Svennie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:01:
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
ik voeg je toe en dan spreken we wel een avond af. Bad_Boy moet ze ook nog dus we kunnen ze met 3 man doen als dat gaat.skreppiedoe schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:15:
[...]
Ik wil wel helpen met de online trophies van U3. Moet wel eerst de game afstoffen. PSN: SkreppiedoeNL
Verwijderd
Ik voeg je vanavond wel even toe. Ik heb overigens een andere nick op PSN, namelijk ConAirJuhrat schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:09:
Gisteren toch nog wat Trophies kunnen scoren in Tomb Raider ondanks weinig gametime afgelopen weekend. Echt een toffe game, maar ik hoop nu een wat langere sessie achtereen te kunnen spelen. Ik zie al wel een beetje op tegen het aantal uren in de mp. Een beetje zoals dvdkiwi had met AC. Echter, een beetje doorzetten en je hebt toch weer een Platinum in de pocket.
is dat de tomb raider van PSN deze maand? Die kunnen we dan ook samen halen, die game wil ik ook gaan spelen.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:16:
[...]
Ik voeg je vanavond wel even toe. Ik heb overigens een andere nick op PSN, namelijk ConAir
Gisteren toch nog wat Trophies kunnen scoren in Tomb Raider ondanks weinig gametime afgelopen weekend. Echt een toffe game, maar ik hoop nu een wat langere sessie achtereen te kunnen spelen. Ik zie al wel een beetje op tegen het aantal uren in de mp. Een beetje zoals dvdkiwi had met AC. Echter, een beetje doorzetten en je hebt toch weer een Platinum in de pocket.
Verwijderd
Ja, de game zit deze maand in de PS+ Instant Game Collection. Prima idee om te boosten. Dat schijnt de totale tijd die je in de mp moet steken wel wat te verminderen, heb ik vernomen. Ik zal je dan ook wel even toevoegen.Svennie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:24:
[...]
is dat de tomb raider van PSN deze maand? Die kunnen we dan ook samen halen, die game wil ik ook gaan spelen.
Heeft iemand die Far Cry: Wild Edition overigens? Zitten daar veel trophies in?
Edit: Ben er al achter.
Edit: Ben er al achter.
[ Voor 14% gewijzigd door Niku op 24-03-2014 13:37 ]
Verwijderd
Dat zijn toch Far Cry 1, 2 en 3 + spinoff Blood Dragon (in Europa dan toch)?Niku schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:37:
Heeft iemand die Far Cry: Wild Edition overigens? Zitten daar veel trophies in?
Dat zijn behoorlijk wat Trophies tezamen.
EDIT: Je bent er zelf inmiddels al achter, zie ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2014 13:39 . Reden: binnen 1 minuut overbodig geworden... :P ]
Verwijderd
Mochten jullie nog iemand zoeken , ik heb hem ook nog in mijn collecte staan en wil er ook snel aan beginnenVerwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:35:
[...]
Ja, de game zit deze maand in de PS+ Instant Game Collection. Prima idee om te boosten. Dat schijnt de totale tijd die je in de mp moet steken wel wat te verminderen, heb ik vernomen. Ik zal je dan ook wel even toevoegen.
Wil best wel even helpen zodat we alle 3 z.s.m al die mp trophy's hebben...
Bijna klaar met Fallout 3, eindelijk. Maar was wel de moeite waard. Alleen omdat er zoveel DLC is blijft het % maar op 50% staan ofzo. Vind ik zo lelijk staan. Als ik die DLC in game wil downloaden dan gebeurt er helemaal niks. Is dat niet meer beschikbaar, weet iemand dit?
Verwijderd
Ik zou het gewoon in de SEN Store opzoeken. Wellicht zijn de koppelingen tussentijds gewijzigd, waardoor het niet meer werkt. De PS Store is natuurlijk ook vervangen en heeft een andere naam gekregen.Bosluis schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:14:
Bijna klaar met Fallout 3, eindelijk. Maar was wel de moeite waard. Alleen omdat er zoveel DLC is blijft het % maar op 50% staan ofzo. Vind ik zo lelijk staan. Als ik die DLC in game wil downloaden dan gebeurt er helemaal niks. Is dat niet meer beschikbaar, weet iemand dit?
EDIT: ik heb trouwens een aantal personen uit dit topic inmiddels toegevoegd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 08:04 ]
Ik heb het al gevonden. Het is niet meer te downloaden. Als je de GOTY editie aanschaft zitten alle nieuwe delen er bij.
Verwijderd
Ik zag het ja , nou heb ik de komende avonden eigenlijk 0,0 tijd..Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:04:
[...]
EDIT: ik heb trouwens een aantal personen uit dit topic inmiddels toegevoegd.
Maar Zaterdag en Zondag ben ik heel de dag beschikbaar om wat Trofeeen binnen te slepen
Ik heb m al op de ps4,denk niet dat ik hem nog een keer op de ps3 ga spelen. Maarja zeg nooit nooit natuurlijkSvennie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:24:
[...]
is dat de tomb raider van PSN deze maand? Die kunnen we dan ook samen halen, die game wil ik ook gaan spelen.
Ik heb de single-player van Far Cry 3 zo goed als afgerond, wie morgen / overmorgen tijd voor de co-op? (waren genoeg gegadigden)
Heb ik! Geniale game.Bosluis schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:22:
Ik heb het al gevonden. Het is niet meer te downloaden. Als je de GOTY editie aanschaft zitten alle nieuwe delen er bij.
Ik zou morgenavond evt wel kunnen tot een uur of 10.Juhrat schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:14:
Ik heb de single-player van Far Cry 3 zo goed als afgerond, wie morgen / overmorgen tijd voor de co-op? (waren genoeg gegadigden)
Iemand die hier heel toevallig F1 2010 nog wilt boosten? Zag vanmiddag dat ik alleen de multiplayer trophies nog moet halen, maar was (logisch ook) niemand meer online
ik kan vanavond ook wel, niet de hele avond, wil ook verder met U3. Hoe laat kunnen jullie?Juhrat schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:14:
Verwijderd
Toevallig is Fallout 3 GOTY nu in de aanbieding (zie EU Playstation Blog). Opvallend genoeg is het goedkoper om het complete pakket te kopen i.p.v. de losse DLC.Bosluis schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:22:
Ik kan je wel helpen, indien je iemand zoekt. Al zal ik de game eerst wel even moeten downloaden, omdat ik deze nog niet heb geïnstalleerd. Laat het maar even weten, dan hang ik bij thuiskomst wel even een kabel aan mijn PS3 om de snelheid van de download wat te bevorderen.Juhrat schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:14:
Bij mij is het net andersom. Ik ben het hele weekend van huis.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:49:
[...]
Ik zag het ja , nou heb ik de komende avonden eigenlijk 0,0 tijd..
Maar Zaterdag en Zondag ben ik heel de dag beschikbaar om wat Trofeeen binnen te slepen
Anyway, ik was sowieso van plan vanavond weer verder te gaan met Tomb Raider (tenzij Far Cry 3 er tussendoor fietst natuurlijk
Combinatie tomb raider en Far Cry 3 klinkt prima. Ik kan vanaf 1900 ongeveer.
De moeilijkste trophy bij Fifa 14 is de Match Day challenge halen op World Class niveau. Deze heb ik nu twee keer gehaald vandaag en gister, maar iedere keer wanneer ik in het menu komt crasht Fifa en krijg ik de trophy niet toegewezen, heel erg irritant want dit is wel de trophy die ik wil halen voordat ik alle overige ga binnen halen. Meer mensen hier ervaring mee? (PS4)
Edit: Blijkbaar is deze glichted wanneer je de wedstrijd herstart, als je iedere keer terug gaat naar het menu en dan opnieuw begint zal hij niet crashen. Nu wel gehaald!
Edit: Blijkbaar is deze glichted wanneer je de wedstrijd herstart, als je iedere keer terug gaat naar het menu en dan opnieuw begint zal hij niet crashen. Nu wel gehaald!
[ Voor 19% gewijzigd door Mr Ton op 27-03-2014 12:40 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Deze Trophy heb ik vorige week ook gehaald.Mr Ton schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:14:
De moeilijkste trophy bij Fifa 14 is de Match Day challenge halen op World Class niveau. Deze heb ik nu twee keer gehaald vandaag en gister, maar iedere keer wanneer ik in het menu komt crasht Fifa en krijg ik de trophy niet toegewezen, heel erg irritant want dit is wel de trophy die ik wil halen voordat ik alle overige ga binnen halen. Meer mensen hier ervaring mee? (PS4)
Ik zoek nog iemand om op de PS4 de volgende Trophy's te boosten:
Bros Gonna Bro (Start a Co-op Season with a Friend)
Best Friends Forever (Finish a season in Online Friendlies)
On Your Way (Unlock 15% of the Pro Accomplishments in Pro Clubs)
Teamwork (Win your first seasons match in Pro Clubs)
Iemand interesse? Voeg me toe: Oo_Morris_oO.
Ik kan eventueel elke ma, di, wo, do van 20:00 uur - 00:00 uur.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik wil wel meedoen met fifa. Volgens mij heb ik je al in mijn vriendenlijst. Kan vanavond wel rond een uur of 8.Jumpman schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:31:
[...]
Deze Trophy heb ik vorige week ook gehaald.
De pro club van tweakers heet 'GoT NL', daar heb ik me straks ook voor aangemeld. Ik moet inderdaad ook die Teamwork trophy nog halen, die On Your Way kun je ook met Drop-in games doen.Jumpman schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:31:
[...]
Vanavond kan ik niet, morgen misschien? Add me maar.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 27-03-2014 16:56 ]
Drop In = één op de drie keer een Droeftoeter in je team. Deze gaat met de keeper aanvallen of eigen goals maken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ergens tussen 19.00 en 19.30..moet wel even de controls doornemen want het is al een tijd geleden dat ik FC3 heb gespeeldSvennie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 07:20:
[...]
ik kan vanavond ook wel, niet de hele avond, wil ook verder met U3. Hoe laat kunnen jullie?
Next Platinum: Far Cry 3.
De Co-op is makkelijk te doen op openbare servers, gewoon even zoeken naar de goede maps en eitje
Hmm… twijfel voor de volgende, Phineas and Ferb afronden of een nieuwe PS4 game kopen :twijfel:
De Co-op is makkelijk te doen op openbare servers, gewoon even zoeken naar de goede maps en eitje
Hmm… twijfel voor de volgende, Phineas and Ferb afronden of een nieuwe PS4 game kopen :twijfel:
Kleine Dark Souls 2 update! Ongeveer op de helft qua trophies. Als er iemand opzoek is naar een snelle platinum... Skip Dark Souls 2. Ook nog bezig met Pixeljunk Monsers HD op de Vita ook erg veel werk voor een paar bronzen trophies.
Untappd: politrix
Jumpman schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:31:
[...]
Willen jullie nog steeds mee de 'Teamwork' trophy halen? Dit is de enige Fifa 14 trophy die ik nog moet dus alle hulp is welkom! Voeg me aub toe, MrTon-NLgiganielsie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:25:
[...]
Ik wil wel meedoen met fifa. Volgens mij heb ik je al in mijn vriendenlijst. Kan vanavond wel rond een uur of 8.
Verwijderd
Dat is die viral Trophy. Ik kan je daar wel even mee helpen, maar dan morgenavond pas (na 19:00 uur). Hoewel je hem mijns inziens ook kan halen door een random game te joinen (mits aanwezig).FireFly3k schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:27:
Ik ben nu bezig met Borderlands 1, is er iemand die mij kan helpen met de trophy "And They'll Tell Two Friends"? Zo te zien hoef je alleen maar even in een coop game te zitten.
Deze trophy heb ik toentertijd vrij gemakkelijk gehaald door random coop games te joinen, ik had hem geloof bij de 2e of 3e game die ik joinde. Je mag anders mij ook wel toevoegen (PSN-id staat in mijn sig) en me aanschieten wanener ik online ben, kan ik je er ook wel aan helpenFireFly3k schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:27:
Ik ben nu bezig met Borderlands 1, is er iemand die mij kan helpen met de trophy "And They'll Tell Two Friends"? Zo te zien hoef je alleen maar even in een coop game te zitten.
[ Voor 0% gewijzigd door Bad_Boy op 02-04-2014 16:38 . Reden: typfouten in overvloed.... ]
als er niets tussen komt ben ik vanavond wel online. Inderdaad mp-trophies zijn zwaar irritant, heb ook een aantal games, waarvan ik alle singleplayers trophies heb maar nog wel de mp-trophies mist. Vooral bij games als assasins creed, omdat ik daar de mp echt niets aan vind.FireFly3k schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:39:
Ok bedankt! Ik kijk vanavond nog even of het gaat lukken en anders zal ik een van beiden toevoegen.
Zijn er eigenlijk nog mensen met Red Dead Redemption bezig? Ik zag dat ik alleen maar de multiplayer trophies mis. Multiplayer trophies kunnen echt rot dingen zijn
Ben op het moment met Batman Arkham Origins bezig. Ondanks de slechte reviews en de vele verhalen vond ik het toch een vermakelijk spel. Ben nu op 1 boss fight na door mijn new game plus heen waarna ik het wel weer even genoeg vind
Yaay, Infamous Second Son Platinum. eerste plat voor PS4 voor mij.
[ Voor 32% gewijzigd door Fatal Mind op 02-04-2014 22:58 ]
ik heb RDR ooit gespeeld maar ben niet ver gekomen, wil wel meehelpen dan heb ik ze ook. Ik kan vanavond maar dan later want we gaan eerst netwerk kabels door de kruipruimte trekken en aansluiten, daarna is PS3'en een mooie test maar dat zal dan tegen 2130 of 2200 zijn.FireFly3k schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:39:
Ok bedankt! Ik kijk vanavond nog even of het gaat lukken en anders zal ik een van beiden toevoegen.
Zijn er eigenlijk nog mensen met Red Dead Redemption bezig? Ik zag dat ik alleen maar de multiplayer trophies mis. Multiplayer trophies kunnen echt rot dingen zijn
Hoe zijn de bossfights op expert? Ik vond de bossfights op normal al wel lastig en had wel moeite met deFatal Mind schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:57:
Yaay, Infamous Second Son Platinum. eerste plat voor PS4 voor mij.
spoiler: title
.
video power eindbaas
Ben zelf een paar keer dood gegaan, maar de kunst is gewoon in beweging te blijven en tactische verstop plekjes zoeken.voxxel schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:57:
[...]
Hoe zijn de bossfights op expert? Ik vond de bossfights op normal al wel lastig en had wel moeite met despoiler: title.video power eindbaas
Op Expert zijn ze uiteraard is lastiger, maar zelfde tactiek hanteren, blijven bewegen en slim schieten.
Verwijderd
Helaas laat ik die meestal links liggen omdat ze vaak tijdrovend zijn en het me veelal niet kan boeien. Ik ben in die zin meer van de singleplayer ervaring.FireFly3k schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:39:
RDR zou ik ook wel willen doen, maar wat je zegt, die mp Trophies houden me van de Platinum Trophy af. Ik zou incidenteel wel een co-op missie willen doen.
PSN ID: ConAir (geen anonieme vriendschapsverzoeken aub)
hmm, U3 geeft aan dat ik 99 van de 100 treasures heb maar als ik met chapter select kijk staat er nergens dat ik er 1 mis, overal staat 1/1 of 6/6..... iemand bekend met dit probleem?
EDIT: ik zie dat ik de treasures van chapter 22 mis, die kan ik niet kiezen bij de chapter select, vreemd. Chapter 21 nog maar eens spelen en dan kijken of ik 22 krijg.
vreemd dat chapter 22 niet in de chapter select staat maar 1 van de 2 treasures was genoeg om op 100 uit te komen (de special relic telt ook mee) dus heb nu de 100 treasures trophy.
EDIT: ik zie dat ik de treasures van chapter 22 mis, die kan ik niet kiezen bij de chapter select, vreemd. Chapter 21 nog maar eens spelen en dan kijken of ik 22 krijg.
vreemd dat chapter 22 niet in de chapter select staat maar 1 van de 2 treasures was genoeg om op 100 uit te komen (de special relic telt ook mee) dus heb nu de 100 treasures trophy.
[ Voor 51% gewijzigd door Svennie op 06-04-2014 19:35 ]
Zo trophy hunten tot de derde macht. PS4 is ook aangeschaft! Eerst Dark Souls 2 afronden. Trophy hunten is traag met Dark Souls 2 en Pixeljunk Monsters op vita maar beide wel erg 'rewarding'.
Verwijderd
Ik ben afgelopen weekend wel een paar uurtjes zoet geweest met Tomb Raider. Ik zit nu rond de 80% en ik heb af en toe al wat fast travelling gedaan om de collectibles bijeen te rapen. Vanavond ga ik dat nogmaals doen, denk ik. Ik kan mezelf alleen wel voor mijn hoofd slaan vanwege de Chatterbox Trophy. Op de een of andere manier een van de dialogen gemist en nu wil deze dus niet unlocken. Enige oplossing die er is, is helemaal opnieuw beginnen...
Die miste ik ook op de PS3 versie...
Toen ook een extra run gedaan, die verassend snel klaar was.
Tof spel, geen straf om het verhaaltje even opnieuw te spelen
en de MP trophies, kosten die veel tijd?dvdkiwi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:42:
De mp heb ik niet gedaan 
Maar van wat ik lees is het best een grind.
Misschien is er af en toe dubbel xp?
copy-paste van een trophy guide, als dit klopt zou je dit 11 keer moeten doen, moet met 3 man en dan heeft 1 man lvl 60 en de andere 2 nog niet:dvdkiwi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:08:
De mp heb ik niet gedaan
I think the best way to get this trophy is play rescue beach with you and 2 friends. You play as the bad guy and your friends pick up the medkit and then you kill them,. I do that with the exp bonus, i kill them 100 times in 20minutes and obtain 160-170k
1.777.000 points needed for lvl 60
Verwijderd
Er zit inderdaad niets anders op. Ik probeer wel de rest van de singeplayer te halen. Al zal ik vermoedelijk nog wel wat moeten grinden voor de kill er zoveel met Shotgun/rifle Trophies. Op de een of andere manier zit ik altijd vrij snel zonder ammo, terwijl ik er best efficiënt mee omga.dvdkiwi schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:42:
Ik ben inmiddels op 86% van de game (incl. de collectibles). Voor zover ik er nog wat mis, zijn het vooral die aanvullende challenges, die nergens op de kaart worden aangegeven.
Ik zou zeggen, laten we donderdagavond de proef op de som nemen. Ik kan vanaf ca. 18:30 uur tot 20:30 uur.Svennie schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:34:
[...]
copy-paste van een trophy guide, als dit klopt zou je dit 11 keer moeten doen, moet met 3 man en dan heeft 1 man lvl 60 en de andere 2 nog niet:
I think the best way to get this trophy is play rescue beach with you and 2 friends. You play as the bad guy and your friends pick up the medkit and then you kill them,. I do that with the exp bonus, i kill them 100 times in 20minutes and obtain 160-170k
1.777.000 points needed for lvl 60
Ik weet dat je ook jezelf kan boosten tot level 60, maar dat lijkt me erg eentonig worden en bovendien mis je dan nog steeds de mp Trophies, waar je anderen bij nodig hebt.
Deze zou je tijdens je 2e (snelle) playthrough makkelijk moeten kunnen halenVerwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:43:
[...]
Er zit inderdaad niets anders op. Ik probeer wel de rest van de singeplayer te halen. Al zal ik vermoedelijk nog wel wat moeten grinden voor de kill er zoveel met Shotgun/rifle Trophies.
Ik ben ondertuissen weer druk aan de BF4.
Niet zozeer trophies verzamelen, maar ik hoe er, incl DLC, nog maar 2.
Gisteren eindelijk nog eens een Fifa 13 trophy gehaald, de wall creep trophy. Ik ben bang dat ik de platinum niet ga halen, ellendige In Form trophy.
Goed idee, ik kan donderdag ook, we kunnen ook de andere MP trophies gaan halen, en dan de resterende tijd vullen met levellen.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:43:
Ik zou zeggen, laten we donderdagavond de proef op de som nemen. Ik kan vanaf ca. 18:30 uur tot 20:30 uur.
Ik weet dat je ook jezelf kan boosten tot level 60, maar dat lijkt me erg eentonig worden en bovendien mis je dan nog steeds de mp Trophies, waar je anderen bij nodig hebt.
Verwijderd
Ik ga het doen. Ik zit bijna aan het eind... 90%+ van de game gedaan. Jammer dat ik dit weekend niet zoveel vrije tijd zal hebben om de game uit te spelen.dvdkiwi schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:03:
[...]
Deze zou je tijdens je 2e (snelle) playthrough makkelijk moeten kunnen halen
Ik ben ondertuissen weer druk aan de BF4.
Niet zozeer trophies verzamelen, maar ik hoe er, incl DLC, nog maar 2.
Bedankt Sven! Ik heb toch 3-4 Trophies behaald (10 melee kills, level 10, buy an extra character in multiplayer), maar jammer dat de headset niet mee wilde werken. Ik ga wel even onderzoeken wat het probleem is, want het is onontbeerlijk willen we die resterende ook behalen.Svennie schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:56:
[...]
Goed idee, ik kan donderdag ook, we kunnen ook de andere MP trophies gaan halen, en dan de resterende tijd vullen met levellen.
graag gedaan, heb bewust weinig tegenstand geboden zodat je die melee trophie kon halen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:08:
Bedankt Sven! Ik heb toch 3-4 Trophies behaald (10 melee kills, level 10, buy an extra character in multiplayer), maar jammer dat de headset niet mee wilde werken. Ik ga wel even onderzoeken wat het probleem is, want het is onontbeerlijk willen we die resterende ook behalen.
Dat levellen schiet niet echt op, ben ondertussen wel boven lvl 10 dus die trophy heb ik, die van die melee kills doen we de volgende keer wel voor mij en inderdaad met headset, zonder is de rest van de trophies halen niet te doen.
PlayStation Home heeft blijkbaar na een update ook Trophies. Startte het op en kreeg er al een paar?
Zo Pixeljunk Monsters Ultimate HD op de vita 100% en MotoGP 13 op vita platinum!
Hmm Home trophies, klinkt leuk maar ik skip nog even. Home heb ik nooit goed begrepen, soort social media hub maar dan nog tijdrovender.
Hmm Home trophies, klinkt leuk maar ik skip nog even. Home heb ik nooit goed begrepen, soort social media hub maar dan nog tijdrovender.
[ Voor 20% gewijzigd door politrix op 12-04-2014 22:13 ]
Verwijderd
Het hangt ervan af of je er in het verleden iets mee gedaan hebt. Ik begon er met drie. De Trophies zijn overigens erg eenvoudig te halen, maar je zal PS Home wel op 50 verschillende dagen moeten opstarten. Daarom heb ik zelf niet meteen alles behaald volgens de guide, want dan ben je daarna 50 dagen alleen maar aan het spelen om in te loggen plus de 10 dagen een foto maken. Ik probeer ook echt gebruik te maken van PS Home zoals het bedoeld is. Het valt me overigens op, dat zelfs in oudere ruimtes nog volk te vinden is.Exorcist schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 01:08:
PlayStation Home heeft blijkbaar na een update ook Trophies. Startte het op en kreeg er al een paar?
Ik heb inmiddels 11 v/d 13 Trophies. Ik dien nog iemand bij mij 'thuis' uit te nodigen (vrijwilligers om die over en weer te halen?) en nog ca. 25-30 dagen in te loggen bij PS Home. Soms vergeet ik het wel eens een dag. Ach ja, first world problems...
Gisteren wel Tomb Raider uitgespeeld en 1 Trophy van de singplayer gemist waarvoor ik de game nogmaals zal moeten spelen. Verder zal ik me bezig gaan houden met de mp Trophies. Helaas dit weekend geen tijd gehad om de headsetproblemen te fixen.
Verwijderd
Zijn er hier nog mensen die met mij op verschillende Guitar Hero en Rock Band titels willen hunten op online en/of multiplayer trophy's?
Ik heb Rock Band 2 en Guitar Hero 5.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:17:
Zijn er hier nog mensen die met mij op verschillende Guitar Hero en Rock Band titels willen hunten op online en/of multiplayer trophy's?
Ik zal vanavond eens kijken welke MP Trophies ik nog moet, ik heb het al jaren niet meer gespeeld
Voeg me maar toe.
PSN: iikkee
[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 17-04-2014 10:34 ]
Verwijderd
Hey Thanks! Ik zal je vanavond even toevoegen, want via de website kan ik niet vinden waar dat kan.
Ik moet bij RB2 en GH5 nog bijna alle MP trophy's en ook een aantal online.
Ik vind het erg jammer dat er zo weinig mensen zijn die die games nog online spelen, waardoor matchmaking heel lang duurt (en uiteindelijk vaak mislukt)
Hebben jullie alle trophies van FIFA14 al gehaald (PS4)? Ik wil die Multiplayer trophies ook wel halen met iemand.giganielsie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:25:
[...]
Ik wil wel meedoen met fifa. Volgens mij heb ik je al in mijn vriendenlijst. Kan vanavond wel rond een uur of 8.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dark Souls 2 platinum gehaald vandaag.
Nieuwe doelen: Sly Cooper voor Vita en Infamous voor PS4
Nieuwe doelen: Sly Cooper voor Vita en Infamous voor PS4
ik heb deze week wel tijd om de start post een update te geven, ik maak dan meteen de lijst opnieuw zoals besproken eerder in het topic. Ik denk dat dat vanavond of morgenavond wordt. Sync je trophies dus dan kom je misschien wel een plaats hoger op de lijst.
Nope, nog niet gehaald. Wil ze nog wel een keer halen en kan deze week wel een keer.LuPo schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:44:
[...]
Hebben jullie alle trophies van FIFA14 al gehaald (PS4)? Ik wil die Multiplayer trophies ook wel halen met iemand.
Verwijderd
Settings zijn inmiddels aangepast en de headset werkt naar behoren (even met mijn broer GTA Online onveilig gemaakt). Ik kijk al uit naar de volgende sessie van Tomb Raider...Svennie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:09:
[...]
graag gedaan, heb bewust weinig tegenstand geboden zodat je die melee trophie kon halen.
Dat levellen schiet niet echt op, ben ondertussen wel boven lvl 10 dus die trophy heb ik, die van die melee kills doen we de volgende keer wel voor mij en inderdaad met headset, zonder is de rest van de trophies halen niet te doen.
Dit lange vrije weekend eigenlijk relatief weinig tijd gehad, maar desalniettemin toch wat Trophies gescoord om mijn nieuwe (sub)doel te behalen: 50% van de Trophies behalen in mijn profiel.
Anyway, Pixeljunk Racers op 100% gezet, Guitar Hero 5 weer eens uit de kast gehaald, gaan golfen in Worms Crazy Golf en aan SEGA-classic Altered Beast begonnen. Mocht iemand hier overigens Altered Beast hebben. Ik zou graag die online co-op Trophy nog willen behalen.
Ik heb Guitar Hero 5, Van Halen en Warriors of Rock. Ik wil ook wel helpen, al speel ik het meer voor de lol en de muziek.Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:17:
ik kan morgen avond denk ik wel. Vanavond evt ook maar dan ga ik ook de start post bijwerken dus veel tijd heb ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:01:
[...]
Settings zijn inmiddels aangepast en de headset werkt naar behoren (even met mijn broer GTA Online onveilig gemaakt). Ik kijk al uit naar de volgende sessie van Tomb Raider...
Verwijderd
Voeg me maar toe: amy_moonVerwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:01:
Ik heb Guitar Hero 5, Van Halen en Warriors of Rock. Ik wil ook wel helpen, al speel ik het meer voor de lol en de muziek.
Ik heb die ook alle drie. Het is ook voor de lol en de muziek natuurlijk :-) de trophies zijn mooi meegenomen.
LuPo schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:44:
[...]
Hebben jullie alle trophies van FIFA14 al gehaald (PS4)? Ik wil die Multiplayer trophies ook wel halen met iemand.
Ik heb nog de Pro Club trophy nodig van Fifa 14, als we die met zijn drieën doen hebben we die zo binnen!giganielsie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:53:
[...]
Nope, nog niet gehaald. Wil ze nog wel een keer halen en kan deze week wel een keer.
[ Voor 67% gewijzigd door Mr Ton op 23-04-2014 09:33 ]
Verwijderd
De afgelopen tijd ben ik me ook wat meer op de Trophies gaan richten en ik moet toch eerlijk waar toegeven dat het wat verslavend werkt én dat games nu nog meer plezier opleveren.
amy_moon:
amy_moon:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2014 15:54 . Reden: IMG-tag vergeten. ]

Dit is een nieuwe lijst met enkel de mensen erin die zich gemeld hebben na onze oproep. Ik heb de lijst aangehouden van mijn post op 17 maart 10:43
Die lijst is niet helemaal up-todate, erna zijn er nog mensen die zich gemeld hebben, die voeg ik nog toe vanavond of morgen. Staan er fouten in of mensen onterecht wel/niet in laat het me even weten, een foutje is zo gemaakt natuurlijk.
Ook als je niet in de lijst staat en wel mee wil doen, meld je even met de profile, de spelregels staan in de SP.
[ Voor 26% gewijzigd door Svennie op 24-04-2014 07:53 ]
Netjes Svennie! 5e plaats haha. Heb een paar maanden geleden een Vita gekocht. Met veel verschillende spellen tegelijk bezig nu. Laatste platinum was Fallout 3 op de PS3.
Goed werk Svennie! En zonder veel te gamen gestegen van de 8e naar de 4e plek
Ik zou ook graag op de lijst willen 
PSN: FireFly3k

Mocht er nog iemand geinteresseerd zijn om de Posse Up trophy te halen in Red Dead Redemption check, http://psnprofiles.com/ga...20763-Red-Dead-Redemption. Het staat geplanned voor vrijdag 21.00.
Is mijn laatste trophy voor de RDR platinum. (let wel op dat RDR online een puinhoop is)
Volgende spel op de lijst wordt Need For Speed Most Wanted op de Vita.
PSN: FireFly3k

Mocht er nog iemand geinteresseerd zijn om de Posse Up trophy te halen in Red Dead Redemption check, http://psnprofiles.com/ga...20763-Red-Dead-Redemption. Het staat geplanned voor vrijdag 21.00.
Is mijn laatste trophy voor de RDR platinum. (let wel op dat RDR online een puinhoop is)
Volgende spel op de lijst wordt Need For Speed Most Wanted op de Vita.
[ Voor 0% gewijzigd door FireFly3k op 24-04-2014 09:22 . Reden: typo :( ]
Verwijderd
Ik zag het te laat. Ik kan wellicht dit weekend. Vanavond ga ik met mijn broer op pad in GTA Online.Svennie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 07:34:
[...]
ik kan morgen avond denk ik wel. Vanavond evt ook maar dan ga ik ook de start post bijwerken dus veel tijd heb ik niet.
Dat zal ik vanavond dan even doen.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:57:
[...]
Voeg me maar toe: amy_moon
Ik heb die ook alle drie. Het is ook voor de lol en de muziek natuurlijk :-) de trophies zijn mooi meegenomen.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 14:41 . Reden: inloggen, nogmaals inloggen en toen alle info bij elkaar rapen...;) ]
Hé plaats 16
Dat was ooit 48 dus helemaal blij.
Nu druk bezig met Last of Us en daar moet je wel even wachten op je eerste trophy...
Nu druk bezig met Last of Us en daar moet je wel even wachten op je eerste trophy...
En we hebben een nieuwe nummer 1: congrats Politrix!
Plek 19, eerste keer in de lijst
Ben laatste maand wat minder actief aan het trophy hunten, speel vooral Fifa 13, zonder aim op trophies.
Wel jammer dat je games niet kan verwijderen uit je lijst. Ik heb bijvoorbeeld Mercenary Kings er in staan, maar die heb ik slechts een keer opgestart en daarna meteen weer verwijderd, en dus een strakke 0% completed.
Kan wel, toch? Heb al meerdere mensen horen zeggen dat ze dat doen.
Via [url=http://www.gamefaqs.com/boards/927750-playstation-3/67816051]GameFaqs[url]:
Don't hit me als het niet werkt, even snel op GeGoogledyou go to the game you want to hide on the trophy list, and theres an option to hide that game from others. the game wont show up to others, and it wont show up on psnprofiles. no it wont hide on your list, it will only hide for other players looking at your list through whatever means.
Verwijderd
Verrassend dat ik hier voorlopig nummer 3 op de lijst ben. Volgens PSNProfiles staan er namelijk nog bijna 600 voor me.
Ik ben niet echt fanatiek, maar ik ben de laatste tijd wel meer van het afronden van de games (100% of Platinum). Overigens wordt dit dan wel weer vaak onderbroken middels een speelsessie met een vriend, waarbij we van alles en nog wat spelen, waardoor de klad er weer een beetje in komt.
Er is ook iemand hoog uit de lijst verdwenen die iets van 58 platina trophies had. Op eigen verzoek of per ongeluk?