Verwijderd

LuPo schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:13:
Er is ook iemand hoog uit de lijst verdwenen die iets van 58 platina trophies had. Op eigen verzoek of per ongeluk?
De topicstart heeft een update gekregen, omdat veel mensen uit de lijst niet erg actief meer zijn op Tweakers (sommigen zijn wellicht zelfs gestopt met gamen / Trophies jagen). Dat gold tevens voor de mensen, die het topic up-to-date hielden. Misschien is de persoon waarop jij doelt, daarom uit de lijst verdwenen.
Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:
•Meer dan 50 posts op het forum.
•Meer dan 2 maanden GoT lid.
•Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3/PS4 Game topics.
•In bezit van een PSN ID. Als je die nog niet hebt dan kan je die hier aanmaken.
•Alleen posts over trophies. Andere PS3/PS4 zaken in de daarvoor bestemde topics

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12 20:40

Niku

Alagaesii

LuPo schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:13:
Er is ook iemand hoog uit de lijst verdwenen die iets van 58 platina trophies had. Op eigen verzoek of per ongeluk?
Er is een nieuwe lijst gemaakt waarvoor iedereen die er nog in wilde zich kon 'aanmelden', om zo de inactieven te vervangen door de actieven (met mogelijk een lager level).

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-12 16:54
FireFly3k schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:47:
Heb 2 platinums kunnen halen dit weekend. Red Dead Redemption en Need For Speed Most Wanted op de Vita :D. Nu zal het echt weer ff een tijdje duren voordat ik er eentje kan halen.
Misschien ga ik naar GTA5 kijken, maar eerst Thief proberen uit te spelen.
als je met GTA aan de gang gaat laat maar weten, ik moet ook nog online trophies halen, zal je vanavond trouwens toevoegen aan de OP.

Als ik een persoon verwijderd heb die op de lijst had willen blijven staan dan kan hij/zij het even melden en voegen we hem weer toe. Het kan natuurlijk zijn dat ik een verzoek over het hoofd gezien heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Svennie op 28-04-2014 12:19 ]

PSN ID: Svennie-NL

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb gisteren trouwens eindelijk weer eens een trophy gehaald, bekertoernooi gewonnen bij seizoen in Fifa 13.

• Svennie
FireFly3k is toegevoegd, met stip binnen gekomen op plaats 12!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-12 19:23
Svennie schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:16:
[...]

als je met GTA aan de gang gaat laat maar weten, ik moet ook nog online trophies halen, zal je vanavond trouwens toevoegen aan de OP.

Als ik een persoon verwijderd heb die op de lijst had willen blijven staan dan kan hij/zij het even melden en voegen we hem weer toe. Het kan natuurlijk zijn dat ik een verzoek over het hoofd gezien heb.
Ik moet ook nog enkele online trophies van gta, elkaar ff helpen?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Svennie
Erulezz schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:45:
[...]

Ik moet ook nog enkele online trophies van gta, elkaar ff helpen?
prima, wanneer kan je? ik kan vanavond bv.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, alleen hierom ben ik al geneigd om een PS te kopen. Ik ben een aardige 'achievementwhore' en voornamelijke PC gamer. Maar in Steam hebben ze dit erg knullig gedaan met de achievements en voelt niet erg rewarding (nu weet ik natuurlijk niet of het met de PS anders voelt). Zit er trouwens verschil in PS3 of PS4 qua trophies? Ik neem aan dat het gewoon account based is?
Toch maar even research doen wat een ps4 inmiddels kost (zal wel niks anders zjin dan voorheen) :9

[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 29-04-2014 08:50 ]

I'm an Ironman!

Verwijderd

FireFly3k schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:47:
Heb 2 platinums kunnen halen dit weekend. Red Dead Redemption en Need For Speed Most Wanted op de Vita :D. Nu zal het echt weer ff een tijdje duren voordat ik er eentje kan halen.
Misschien ga ik naar GTA5 kijken, maar eerst Thief proberen uit te spelen.
Ik moet zelf ook de nodige online Trophies van RDR. Ik zag dat je Posse Up! (bende van 8) ook behaald hebt. Hoe heb je deze behaald? Een boostsessie of gewoon online gegaan?

De laatste Trophies van mij dateren alweer uit het weekend. Comix Zone blijkt een stuk gemakkelijker als je gebruik maakt van de powerups die her en der verspreid liggen, maar die ik aanvankelijk steevast over het hoofd zag. :+ In het eerste level alleen al kun je hiermee 30-40% van de Trophies binnenhalen. Vanavond/morgen maar eens trachten uit te spelen.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-12 19:23
Svennie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 07:20:
[...]

prima, wanneer kan je? ik kan vanavond bv.
Vanavond is prima, ik zal je toevoegen. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-12 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:53:
[...]

Ik moet zelf ook de nodige online Trophies van RDR. Ik zag dat je Posse Up! (bende van 8) ook behaald hebt. Hoe heb je deze behaald? Een boostsessie of gewoon online gegaan?
Een boostsessie, ik heb een paar keer geprobeerd dit gewoon te halen maar dat is echt niet te doen. Daarnaast werkt het spel nu slecht online en is er dus ook niks aan. De boostsessie heb ik via psnprofiles.com gevonden. Ik ken misschien nog wel wat mensen die hem ook willen halen. Dus mocht je een boostsessie maken dan kan ik hem doorsturen.
Madstorm schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:49:
Hmm, alleen hierom ben ik al geneigd om een PS te kopen. Ik ben een aardige 'achievementwhore' en voornamelijke PC gamer. Maar in Steam hebben ze dit erg knullig gedaan met de achievements en voelt niet erg rewarding (nu weet ik natuurlijk niet of het met de PS anders voelt). Zit er trouwens verschil in PS3 of PS4 qua trophies? Ik neem aan dat het gewoon account based is?
Toch maar even research doen wat een ps4 inmiddels kost (zal wel niks anders zjin dan voorheen) :9
De begint PS4 nu net een beetje leverbaar te worden, kaal zal ie nog steeds 400 euro zijn. Trophies hangen gewoon aan je account, je hebt 1 account waarmee je op de PS3, PS4 en Vita kan inloggen.
Erulezz schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:51:
[...]
Vanavond is prima, ik zal je toevoegen. :)
Ik denk dat ik ook wel mee wil doen.

PSN - 500px - Flickr

Ow ja, BF4 100% klaar nu.
Voorlopig geen nieuwe trophyjacht hier, ik blijf BF nog heeeeel lang spelen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Op de Vita Virtua Tennis boven de 90%. Alleen het online gedeelte nog maar dat duurt me te lang. Zelfde geldt voor Moto GP. Ook boven de 90%. Online gedeelte is daar heel erg slecht lees ik overal.

Ik vind het wel prima zo dan kan ik verder met een hele boel andere spellen op de Vita en de PS3 die ik nog heb liggen.

Die 5e plaats in de lijst is ook wel maximaal haalbaar als ik naar de top 4 kijk. Proberen die 5e plaats maar vast te houden ;)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:15
Bosluis schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:40:
Op de Vita Virtua Tennis boven de 90%. Alleen het online gedeelte nog maar dat duurt me te lang. Zelfde geldt voor Moto GP. Ook boven de 90%. Online gedeelte is daar heel erg slecht lees ik overal.
Het online gedeelte van MotoGp is idd niet best,dat gaat zeker niet lukken zonder boosten. Ben zelf bezig met een maatje van me,alleen word je regelmatig uit een sessie gegooid :( .Nog even en ik heb ze en dan weer verder met de sp trophies :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-12 19:14
skreppiedoe schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:30:
[...]

Het online gedeelte van MotoGp is idd niet best,dat gaat zeker niet lukken zonder boosten. Ben zelf bezig met een maatje van me,alleen word je regelmatig uit een sessie gegooid :( .Nog even en ik heb ze en dan weer verder met de sp trophies :+
Heb gisteren zelf de platinum van MotoGP gehaald. Ik heb de online trophies ook geboost door gewoon een race te pakken van 24 rondjes en dan de vita laten liggen :) anders is het idd echt niet te doen, zij amper serieuze spelers online.

Nu maar is kijken naar virtua tennis

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zojuist nog wat zilveren trophies gehaald in Hitman: Absolution. Heb an sich redelijk wat trophies in totaal, maar het is jammer dat ik de 360 jarenlang als leading platform (tussen de 150 en 200 games) had en daar 50.000G heb, wat ik in trofeeën had kunnen halen op de PS3.

Hitman heb ik verleden jaar ook al op de 360 uitgespeeld, maar die vind ik dan nog leuk om nogmaals te spelen. Platinums heb ik nauwelijks (2), ik speel voor de lol en zeker niet om alles te halen in een spel. Tijdgebrek en geen zin in frustratie zijn de redenen.

Wat ik wel doe is nadat ik een spel uitgespeeld heb (of juist niet) kijk of er leuke trophies zijn. Hitman heeft bijv. gewoon leuke, dan laad ik nog wel een level nadat ik het uitgespeeld heb. MP trophies haal ik sowieso nooit omdat ik of zelf speel, of lokaal met vrienden.

Verwijderd

FireFly3k schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:02:
[...]

Een boostsessie, ik heb een paar keer geprobeerd dit gewoon te halen maar dat is echt niet te doen. Daarnaast werkt het spel nu slecht online en is er dus ook niks aan. De boostsessie heb ik via psnprofiles.com gevonden. Ik ken misschien nog wel wat mensen die hem ook willen halen. Dus mocht je een boostsessie maken dan kan ik hem doorsturen.
Ok. Ik ga in de nabije toekomst dan wel een poging wagen, maar bij de tijdsaanduidingen van de boostsessies aldaar vraag ik me wel altijd af of dat onze of Amerikaanse tijd is. Iemand die dat weet?

Gisteren 1 Trophy behaald in GTA V. Hoewel ik aanvankelijk helemaal niet zou gaan spelen, ben ik gisteravond toch aan de slag gegaan met een paar random races/missies. Na de eerste missie had ik Crew Cut (een relatief eenvoudige) in de pocket.

• FireFly3k
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:30:
[...]

Ok. Ik ga in de nabije toekomst dan wel een poging wagen, maar bij de tijdsaanduidingen van de boostsessies aldaar vraag ik me wel altijd af of dat onze of Amerikaanse tijd is. Iemand die dat weet?
Als je inlogt op psnprofiles.com dan kan je de tijdzone instellen.
Deze trophies zijn nu ook redelijk simpel te halen "The Quick and Everyone Else..." en "Go Team!". Als je namelijk in multiplayer zit een match of team match start dat je vast komt te zitten in het laadscherm nadat iemand gejoined heeft. Dan is het gewoon wachten totdat diegene opgeeft en eruit gaat, dan heb je 1 match gewonnen. :9
Ook "How the West Was Won" is nu simpel door de glitch, maar gelukkig had ik deze al.

Niet de netste manier, maar op dit moment kan het toch niet gewoon. :'(

PSN - 500px - Flickr

• Bosluis
  • Niet online
giganielsie schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:44:
[...]

Heb gisteren zelf de platinum van MotoGP gehaald. Ik heb de online trophies ook geboost door gewoon een race te pakken van 24 rondjes en dan de vita laten liggen :) anders is het idd echt niet te doen, zij amper serieuze spelers online.

Nu maar is kijken naar virtua tennis
Misschien dat we samen een keer voor de Online Master trophy (reach rank A) kunnen gaan? Online een 5 setter starten en dan 5 sets 7-6 6-7 7-6 6-7 7-6 spelen. Als het goed is moet de XP dan hard gaan.

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
FireFly3k schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:40:
[...]

Als je inlogt op psnprofiles.com dan kan je de tijdzone instellen.
Deze trophies zijn nu ook redelijk simpel te halen "The Quick and Everyone Else..." en "Go Team!". Als je namelijk in multiplayer zit een match of team match start dat je vast komt te zitten in het laadscherm nadat iemand gejoined heeft. Dan is het gewoon wachten totdat diegene opgeeft en eruit gaat, dan heb je 1 match gewonnen. :9
Ook "How the West Was Won" is nu simpel door de glitch, maar gelukkig had ik deze al.

Niet de netste manier, maar op dit moment kan het toch niet gewoon. :'(
Ik hoorde inderdaad dat de servers nogal glitchy zijn op het moment. Hoe kan je "How the West Was Won" nu simpel halen, normaal is die nogal een grind namelijk? ;)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• FireFly3k
Bad_Boy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:07:
[...]
Ik hoorde inderdaad dat de servers nogal glitchy zijn op het moment. Hoe kan je "How the West Was Won" nu simpel halen, normaal is die nogal een grind namelijk? ;)
Dat is het nu nog steeds maar het gaat een stuk sneller :P
Als je in een online public game zit en je gaat naar MacFarlane Ranch dan liggen daar als het goed is wat armloze mensen/zombies op de grond. Als je erop schiet dan wordt het beeld heel wazig en krijg je een klere herrie te horen. Dat betekend dat de glitch actief is, je krijgt dan steeds 1xp erbij. Als het goed is gaat het sneller als je er meerdere neerschiet.
Gang hideouts leken bij mij ook instant klaar te zijn.

PSN - 500px - Flickr

• Bad_Boy
FireFly3k schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:28:
[...]

Als je in een online public game zit en je gaat naar MacFarlane Ranch dan liggen daar als het goed is wat armloze mensen/zombies op de grond. Als je erop schiet dan wordt het beeld heel wazig en krijg je een klere herrie te horen. Dat betekend dat de glitch actief is, je krijgt dan steeds 1xp erbij. Als het goed is gaat het sneller als je er meerdere neerschiet.
Lees net ook wat op playstationtrophies.org en er schijnen zoals jullie al aangeven wel meer trophies nu erg makelijk te halen zijn. Ik denk dat ik dit weekend RDR maar weer eens af stof voor wat easy trophies >:)

• FireFly3k
Bad_Boy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:34:
[...]
Lees net ook wat op playstationtrophies.org en er schijnen zoals jullie al aangeven wel meer trophies nu erg makelijk te halen zijn. Ik denk dat ik dit weekend RDR maar weer eens af stof voor wat easy trophies >:)
Je hebt nog 1 maand, nieuws: Ook Rockstar-games hebben last van offline gaan GameSpy-servers.
Wel erg jammer dat dit spel niet meer online gespeeld kan worden straks.

Alleen social club wordt verwijdert zo te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door FireFly3k op 30-04-2014 13:31 ]

PSN - 500px - Flickr

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-12 19:14
Bosluis schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:50:
[...]

Misschien dat we samen een keer voor de Online Master trophy (reach rank A) kunnen gaan? Online een 5 setter starten en dan 5 sets 7-6 6-7 7-6 6-7 7-6 spelen. Als het goed is moet de XP dan hard gaan.
Ja, is prima! Wat is je Psn? Die van mij is hetzelfde als mijn gebruikersnaam hier (giganielsie)

• Bosluis
  • Niet online
Mijne is ook hetzelfde als hier. Zal je toevoegen.

Verwijderd

FireFly3k schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:28:
[...]

Het voelt een beetje lame, maar inderdaad, het werkt. De servers zijn trouwens echt crap op het moment. Het is wel een beetje jammer dat Rockstar dat niet even fixed bij deze verder meesterlijke game. Ik kom er waarschijnlijk dit weekend niet aan toe, maar anders ga ik die Go Team and Quick and the Dead Trophies ook eens nader bekijken.

En, ik heb de tijdzone correct ingesteld bij psnprofiles.com. Thanks voor de tip!

Verder gisteravond nog enkele Trophies van Marvel Pinball en Zen Pinball 2 meegepakt, omdat deze games zo lekker tussendoor kunnen.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-12 08:45

CSB

:D

Hee, waarom ben ik uit de lijst gehaald? Ik speel nog steeds hoor! Goed, ik babbel niet zoveel hier, maar dat maakt toch niet uit?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Svennie
CSB schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:29:
Hee, waarom ben ik uit de lijst gehaald? Ik speel nog steeds hoor! Goed, ik babbel niet zoveel hier, maar dat maakt toch niet uit?
we hebben een tijd geleden gevraagd wie er nog op de lijst wil blijven staan, dit om er zeker van te zijn dat de mensen op de lijst actief zijn in het forum en zodat er plaatsen vrij komen voor mensen die een lager level hebben. Als je er weer terug op wil dan post even je psn profiles profiel en we zetten je er weer bij.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Krijg straks hopelijk The Amazing Spider man 2 binnen, hopelijk levert dat weer wat trophy's op, en nog beter een hele tijd speel plezier.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04:41
Ik wil er eigenlijk ook wel in, maar ik zie dat je minimaal 50 reacties moet hebben geplaatst. Dus nog even doorposten voor mij. :P

Shikata ga nai.

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:59
Ik ben bezig wat backlog aan het wegwerken eens zien of we de completion-rate van 50% wat hoger kunnen krijgen. Ik concentreer me nu op:

- Vita: Uncharted & Everybodies Golf
- PS3: Puppeteers & Bioshock Infinite
- PS4: infamous Second Son

Untappd: politrix

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Sinds ik vorige week zaterdag een PS3 heb, en afgelopen zaterdag ook een PS4 erbij heb genomen ben ik druk bezig met trophies hunten. Ik wou heel graag GTA V platinum, maar dit gaat hem niet worden ivm de online trophies (bijv, rank 100 worden) aangezien GTA online niet mijn ding is. Singleplayer moet ik er nog 3, de Stunt jumps, 70 gold metals en dan de '100%' game completion.
Ik moet alleen erg wennen om met een controller te spelen, het aimen (wat niet hoef bij GTA) gaat niet helemaal lekker en moet ik nog onder de knie krijgen.
Op de PS4 ben ik bezig met Infamous Second Son, is voor mij toch ook lastig. Het lukt me nog niet goed om te schieten (R2) en te rennen tegelijk. Maar beetje bij beetje gaat dit wel steeds beter.

I'm an Ironman!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Mijn trophy kaartje:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/iikkee.png

GoT leden mogen me toegevoegen op PSN. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 12-05-2014 13:29 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat wordt een nieuwe nummer twee!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Oh, ja aangezien ik helemaal nieuw ben in PSN mogen mensen mij hier ook toevoegen. Mijn PSN is Madstorm_801
:)

I'm an Ironman!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren even goed geërgerd aan de stunt jumps in GTA V, voornamelijk omdat het loaden van de quick save zo lang duurt.. Dan doe je een jump verkeerd, en wil je je quick save loaden dan ben je al een 1 a 2 minuten verder voordat ie weer geladen is..
Dus GTA V maar even afgesloten en begonnen aan AC II die ik op één of andere manier nog nooit heb gespeeld.

I'm an Ironman!

• Frenkovic
  • Laatst online: 12-12 11:11
Ik sta ook niet meer op lijst. Had ik moeten verifiëren dat ik erop wilde blijven staan? Ik ben toch redelijk actief in dit topic. Hoe het ook zij, ik zou er graag weer op komen te staan!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Net over naar de Playstation kant komende van Xbox.
Begonnen met Killzone en Rayman Legends.
Ik ga Rayman weer wegdoen, de Platinum halen kan iets van 3 maanden speeltijd kosten.
Tijd voor een nieuw spel :)
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Space-o-saurus.png

PSN: Space-o-saurus

• Svennie
Frenkovic schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:33:
Ik sta ook niet meer op lijst. Had ik moeten verifiëren dat ik erop wilde blijven staan? Ik ben toch redelijk actief in dit topic. Hoe het ook zij, ik zou er graag weer op komen te staan!
je had een tijdje geleden dat even door moeten geven inderdaad. We voegen je weer toe weer in de volgende update. Daar wordt het weer tijd voor, ik zal eens kijken of ik tijd heb maar al mijn vrije tijd zit in GTA V online op het moment, as weekend heb ik wel tijd.

Frenkovic: wat is je PSN?

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 13-05-2014 10:43 ]

• Frenkovic
  • Laatst online: 12-12 11:11
Svennie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Frenkovic: wat is je PSN?
Frenkovic :)

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Al tijdje geen trophies meer gehaald door een probleem met mijn ps4 en tevens geen tijd, moet maar weer eens verder met wat games op de ps3.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Ik speel tegenwoordig de game uit, haal nog wat makkelijke trophies en weer door naar de volgende game. Het eindeloos grinden doe ik niet meer. Daarvoor is m'n backlog te groot. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Als er weer een update komt wil amy_moon er ook wel in :-)
Ik heb alleen nog te weinig posts op het forum denk ik zo. Helaas.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Stop bij de update mij er ook maar bij :)
Mijn PSN is Madstorm_801
Worden deze 'kaartjes' automatisch geupdate hier? (nadat je hem zelf heb geupdate)

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Madstorm_801.png

Hmm ziet er wat 'zielig' uit vergeleken met de rest.. Maar komt nog wel :P

Gisteren weer verder gegaan met ACII, hier vliegen de trophies er doorheen. Zit na twee avonden spelen op een 30% van de trophies. Hoop dat dit mijn eerste platinum zal worden..
LuPo schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:22:
Ik speel tegenwoordig de game uit, haal nog wat makkelijke trophies en weer door naar de volgende game. Het eindeloos grinden doe ik niet meer. Daarvoor is m'n backlog te groot. :P
Tja, dat heb ik ook wel een beetje. Dingen zoals collectibles doe ik nog wel, dit vind ik ook wel leuk om te doen. Maar zoiets (zoals bij GTA V) als 'Reach Rank 100' is me ook teveel werk. Vooral als de multiplayer je niet helemaal lekker ligt (zoals GTA V online bij mij).
Tenzij je het spel natuurlijk helemaal te gek vind, dan zouden die dingen automatisch moeten komen door het veel spelen ervan.

[ Voor 60% gewijzigd door Madstorm op 14-05-2014 12:43 ]

I'm an Ironman!

• Ike.
  • Niet online
Madstorm schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:13:
Stop bij de update mij er ook maar bij :)
Mijn PSN is Madstorm_801
Worden deze 'kaartjes' automatisch geupdate hier? (nadat je hem zelf heb geupdate)
Ja, als je je profiel update via psnprofiles.com dan word je 'kaartje' overal automatisch bijgewerkt.

• Niku

Niku

Alagaesii

Weer eens een paar trofeeën binnen gekopt, best leuk spelletje dat Resistance 3.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-12 14:03

lasharor

7 december 2004

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Salerg.png

Ik speel nu eigenlijk alleen op mijn Vita. Probeer zoveel mogelijk games nu van zo'n platinum trofee te voorzien.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Je kan zeker geen games verwijderen uit je trophy lijst? Ik heb op mijn PS4 de Playroom opgestart omdat ik niet wist wat het was, dus dacht even kijken. Blijkt dat je daar die PS camera voor nodig hebt. En nu heb je daar ook trophies die je kan halen.... die ik dus niet ga halen. Nu heb ik zo'n lelijke 0% game erin staan. B)

I'm an Ironman!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04:41
Madstorm schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:43:
Je kan zeker geen games verwijderen uit je trophy lijst? Ik heb op mijn PS4 de Playroom opgestart omdat ik niet wist wat het was, dus dacht even kijken. Blijkt dat je daar die PS camera voor nodig hebt. En nu heb je daar ook trophies die je kan halen.... die ik dus niet ga halen. Nu heb ik zo'n lelijke 0% game erin staan. B)
Haha, ben jij er zo één. :P

Verwijderen kan niet, maar onzichtbaar maken is volgens volgens mij wel een optie.

Shikata ga nai.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm jammer.. Zal vanavond eens kijken :)

I'm an Ironman!

• Niku

Niku

Alagaesii

Begin Resistance 3 nu toch echt heel leuk te vinden. Verwachtte er niet veel van, had 'm gekocht voor €3 bij de opheffingsuitverkoop van de FRS. Die drie euro zijn nuttig besteed :)

• ColonelSanders
Uhhg daar heb ik ook last van die lelijke gekke playroom.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 09:09
ColonelSanders schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:39:
Net over naar de Playstation kant komende van Xbox.
Begonnen met Killzone en Rayman Legends.
Ik ga Rayman weer wegdoen, de Platinum halen kan iets van 3 maanden speeltijd kosten.
Tijd voor een nieuw spel :)
[afbeelding]
Is rayman legends zoveel moeilijker dan origins dan?
Vond de plat van origins goed te doen, niet al te frustrerend.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• ColonelSanders
Sinned123 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:53:
[...]

Is rayman legends zoveel moeilijker dan origins dan?
Vond de plat van origins goed te doen, niet al te frustrerend.
Hoewel ik Origins niet gespeeld heb vind ik Legends af en toe frustrerend moeilijk. Er zitten trouwens 40 Origins levels in als extratje
Het zijn voornamelijk de 'speedrun' levels waar je gek van word.
1 piepklein foutje en je begint weer opnieuw helemaal aan het begin.
Nu ik wat verder ben krijg je in die levels (Invasion levels) ook nog eens Dark Rayman achter je aan.
Als je die 1 keer aanraakt is het ook afgelopen. Om helemaal gestrest van te raken :)

• Bad_Boy
ColonelSanders schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:37:
[...]

Hoewel ik Origins niet gespeeld heb vind ik Legends af en toe frustrerend moeilijk. Er zitten trouwens 40 Origins levels in als extratje
Het zijn voornamelijk de 'speedrun' levels waar je gek van word.
1 piepklein foutje en je begint weer opnieuw helemaal aan het begin.
Nu ik wat verder ben krijg je in die levels (Invasion levels) ook nog eens Dark Rayman achter je aan.
Als je die 1 keer aanraakt is het ook afgelopen. Om helemaal gestrest van te raken :)
de single player levels zijn met genoeg dedication goed te halen. Puur een kwestie van de lijn van de ontwikkelaars vinden ;) moet er wel bij zeggen dan sommige wel erg strak staan, zonder enige room for error. De tijd gaat hem voornamelijk zitten in het halen van lvl 11 in awesomness, om die trophy te halen moet je helaas enorm grinden. 2 a 3 maand lang de daily/weekly challanges op tenminste zilver of hoger halen.

• ColonelSanders
Bad_Boy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:40:
[...]
de single player levels zijn met genoeg dedication goed te halen. Puur een kwestie van de lijn van de ontwikkelaars vinden ;) moet er wel bij zeggen dan sommige wel erg strak staan, zonder enige room for error. De tijd gaat hem voornamelijk zitten in het halen van lvl 11 in awesomness, om die trophy te halen moet je helaas enorm grinden. 2 a 3 maand lang de daily/weekly challanges op tenminste zilver of hoger halen.
Met genoeg oefening kun je inderdaad ver komen. Het is wel zo dat er tegenwoordig zoveel games zijn dat ik niet langer hetzelfde level 2 uur lang elke keer opnieuw wil spelen. De 8-bit versies van de muzieklevels zijn om gestoord van te worden. Ben nu bij Mariachi 8-bit maar speel al met het geluid uit :)
Die level 11 awesomness is zo'n Trophy die de fun van het hele spel afhaalt.
3 maanden grinden is gewoon asociaal.

• skreppiedoe
Zo het duurde even maar uiteindelijk 2 games op platinum gehaald op de vita, MotoGp13 en Smart as. Nu even denken welke game ik als volgende ga spelen, met dank aan Ps+ teveel games en veel te weinig tijd 8)7 .

• Bad_Boy
ColonelSanders schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:04:
[...]

Met genoeg oefening kun je inderdaad ver komen. Het is wel zo dat er tegenwoordig zoveel games zijn dat ik niet langer hetzelfde level 2 uur lang elke keer opnieuw wil spelen. De 8-bit versies van de muzieklevels zijn om gestoord van te worden. Ben nu bij Mariachi 8-bit maar speel al met het geluid uit :)
Die level 11 awesomness is zo'n Trophy die de fun van het hele spel afhaalt.
3 maanden grinden is gewoon asociaal.
Die 8-bit levels zijn inderdaad vrij pittig, maar zijn op de effecten na precies hetzelfde als de "normale" muziek levels dus daar kun je oefenen. Ik vond vooral de laatste leuk aangezien ze daar alle effecten na elkaar gebruiken :)

Die lvl 11 ga ik ook niet doen. Ik vind het een leuk spel, vooral in coop erg hilarisch, maar ik ga niet een kleine 3 maand lope grinden.

• Niku

Niku

Alagaesii

Is er iemand die een keer de Resistance 3 coöp trophies met me wil halen?

• Svennie
met dit weer heb ik de PS3 niet veel aan staan maar ik heb R3 ook dus wil die tophies ook wel halen

• Niku

Niku

Alagaesii

Svennie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:28:
met dit weer heb ik de PS3 niet veel aan staan maar ik heb R3 ook dus wil die tophies ook wel halen
Nice. Het zijn wel saaie trophies en ik moet nog een update installeren die verschrikkelijk lang duurt om online te kunnen, maar goed. Road to Platinum :+
Madstorm schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:43:
Precies hetzelfde hier ;)
Net als Singstar (van de PS3 nog) en Fallout 3.
Staan allemaal in de lijst, maar ik wil ze weg hebben :P

• Ike.
  • Niet online
Je kan de trophy info van 0% games helaas niet verwijderen, je kan van spellen wel de trophies verbergen zodat anderen ze niet kunnen zien.
Op psn profiles of kan dat op de PS4 zelf?

• Niku

Niku

Alagaesii

Ike. schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:47:
Je kan de trophy info van 0% games helaas niet verwijderen, je kan van spellen wel de trophies verbergen zodat anderen ze niet kunnen zien.
Wat ik een beetje lafjes vind :p

• Ike.
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:51:
Op psn profiles of kan dat op de PS4 zelf?
Het kan op de PS3. Ik weet niet of deze optie ook (al) mogelijk is op de PS4.

Voor de PS3:
Trophies > "0% game" > triangle button > Privacy Settings

http://www.reddit.com/r/P..._games_in_my_trophy_list/

[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 17-05-2014 21:45 ]

Ik zal nog eens kijken vanmiddag, maar denk niet dat ik die optie gisteren op de PS4 ben tegen gekomen.
;)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Zo, net mijn eerste platinum binnen met AC2...
Nu even kijken of er een leuke ps4 game is die het platinum halen waard is.

I'm an Ironman!

• Niku

Niku

Alagaesii

Madstorm schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:32:
AC2, zo'n beetje de makkelijkste maar irritantste Platinum die ik heb. Die veren :/

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-12 15:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvdkiwi schreef op zondag 18 mei 2014 @ 09:48:
Ik zal nog eens kijken vanmiddag, maar denk niet dat ik die optie gisteren op de PS4 ben tegen gekomen.
;)
Het kan zeker op de PS4, zit ergens onder je profiel bij privacy instellingen. Je kan per game kiezen of je de trophies ervan wilt weergeven.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• skreppiedoe
Madstorm schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:32:
Lego Marvel Super Heroes vond ik een erg leuke game en ook niet erg moeilijk om op platinum te halen. :)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Niku schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:42:
[...]

AC2, zo'n beetje de makkelijkste maar irritantste Platinum die ik heb. Die veren :/
Ja, moet zeggen dat ik het erg vond meevallen. Had het moeilijker verwacht. Binnen een 3 uurtjes ben ik van 10 veren naar 100 gegaan.. Dus was wel een leuke om mee te beginnen.
skreppiedoe schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:44:
[...]

Lego Marvel Super Heroes vond ik een erg leuke game en ook niet erg moeilijk om op platinum te halen. :)
Hmm, normaal ben ik niet zo van de lego spellen. Zal eens even kijken of het wat is.

I'm an Ironman!

• Niku

Niku

Alagaesii

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

We hebben een nieuwe nummer twéé, Ike. gefeliciteerd. Verder zijn Madstorm en lasharor toegevoegd aan de lijst.
Voxalizer schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:18:
[...]

Het kan zeker op de PS4, zit ergens onder je profiel bij privacy instellingen. Je kan per game kiezen of je de trophies ervan wilt weergeven.
Dank u :)
Singstar, the Playroom, Zen Pinball en Fallout 3 even uitgezet ;)

• Svennie
Niku schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:55:
[afbeelding]

We hebben een nieuwe nummer twéé, Ike. gefeliciteerd. Verder zijn Madstorm en lasharor toegevoegd aan de lijst.
nice _/-\o_ , had zelf geen tijd dit weekend, Frenkovic en CSB wilden ook toegevoegd worden, doe ik vanavond wel even.
dvdkiwi schreef op maandag 19 mei 2014 @ 07:43:
[...]

Dank u :)
Singstar, the Playroom, Zen Pinball en Fallout 3 even uitgezet ;)
Fallout moet je niet uitzetten maar spelen :P :>

[ Voor 23% gewijzigd door Svennie op 19-05-2014 09:39 ]

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Gisteren begonnen met The Walking Dead. Had nog niet naar de trophies gekeken, maar blijkt dus een easy platinum te zijn.. mooi mee genomen voor zo'n top spel (had hem op PC al gespeeld).
Tip: TWD is 7,99 euro in PSN, is dus een koopje :)

I'm an Ironman!

• Niku

Niku

Alagaesii

Svennie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:39:
[...]

nice _/-\o_ , had zelf geen tijd dit weekend, Frenkovic en CSB wilden ook toegevoegd worden, doe ik vanavond wel even.
Kak, die heb ik gemist.

Colonel Sanders, jij wilde overigens ook toegevoegd worden, maar je hebt nog niet genoeg posts, vandaar dat je er (nog) niet tussen staat, mocht je je afvragen waarom.

• Niku

Niku

Alagaesii

+ Frenkovic (4e)
+ CSB (6e)

:Y

• solique

solique

Fire is all I need

Net zelf mijn profile geupdate maar moet nog wel even doorspelen om echt hoger in de lijst te komen.
Nu vooral met sleeping dogs bezig, heerlijke game.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

solique schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:53:
Net zelf mijn profile geupdate maar moet nog wel even doorspelen om echt hoger in de lijst te komen.
Nu vooral met sleeping dogs bezig, heerlijke game.
IK...MOET...INHALEN :+

I'm an Ironman!

• solique

solique

Fire is all I need

Gaat je wel lukken. Heb de ps3 sinds launch en kijk hoe ver ik gekomen ben. :+
Mijn ps4 kan terug naar Sony dus scheelt ook weer trophy's.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ach, er zijn belangrijkere dingen in het leven :+

Eten enzo.

• Bad_Boy
Willen jullie eens ophouden met mensen toe te voegen, ik ben onderhand van de 4e naar de 7e plek gegaan :+

• Niku

Niku

Alagaesii

Bad_Boy schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:09:
Willen jullie eens ophouden met mensen toe te voegen, ik ben onderhand van de 4e naar de 7e plek gegaan :+
Haha sorry man! :+

Verwijderd

Ik moet toch eens iets meer van het forum gebruik maken, want qua aantal trophies zou ik gemakkelijk in de lijst komen. Maar qua aantal reacties kom ik er nog iets van 20 tekort.

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-12 08:26

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik ga voorlopig voor de op 1-na-laatste plaats en verwacht binnenkort laatste te worden.
Speel spellen te lang door zonder nog trophies te halen, ben dus meer een soort wannabee-trophy-whore. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Trip_kicks_ass.png

[ Voor 24% gewijzigd door Tripl3 D op 19-05-2014 16:48 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:56:
Ik moet toch eens iets meer van het forum gebruik maken, want qua aantal trophies zou ik gemakkelijk in de lijst komen. Maar qua aantal reacties kom ik er nog iets van 20 tekort.
Inderdaad. Requirements staan in de TS.
Tripl3 D schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:47:
Ik ga voorlopig voor de op 1-na-laatste plaats en verwacht binnenkort laatste te worden.
Speel spellen te lang door zonder nog trophies te halen, ben dus meer een soort wannabee-trophy-whore. 8)7

[afbeelding]
Zal je even snel toevoegen. Maar serieus ja? Als ik de spellen op platinum ben ik ze meestal wel beu, heeft er in ieder geval al veel tijd in gezeten.

Speciaal voor jou, een kleintje dan:

[ Voor 6% gewijzigd door Niku op 19-05-2014 17:00 ]

Svennie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:39:
[...]Fallout moet je niet uitzetten maar spelen :P :>
Dat dacht ik ook, maar ik vind er zo weinig aan :/
Doe mij maar een rpg als FF XIII (1&2), die speel ik wel met plezier uit, beide platinum.
Fallout 3 heb ik, nadat je de bunker uitkomt, nog even aangekeken maar het is mijn ding niet.

• Svennie
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 06:39:
[...]

Dat dacht ik ook, maar ik vind er zo weinig aan :/
Doe mij maar een rpg als FF XIII (1&2), die speel ik wel met plezier uit, beide platinum.
Fallout 3 heb ik, nadat je de bunker uitkomt, nog even aangekeken maar het is mijn ding niet.
ik vond het binnen maar niks maar het werd steeds mooier buiten, ieder zijn eigen voorkeur. Aan een FF ben ik nooit begonnen, lijkt mij weer niks

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-12 08:26

Tripl3 D

Brother in Arms

Niku schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:56:
Zal je even snel toevoegen. Maar serieus ja? Als ik de spellen op platinum ben ik ze meestal wel beu, heeft er in ieder geval al veel tijd in gezeten.

Speciaal voor jou, een kleintje dan:
[afbeelding]
Thx!

En ja serieus, buiten die trofeeën zijn er vaak ook nog rangen te halen binnen FPS spellen (wat ik veruit het meeste speel). Heb bijvoorbeeld Blops II naar prestige 8 geholpen en daar krijg je al lang geen trofee meer voor. Resistance 2 coop alle 3 de klassen naar level 30 heeft ook wat uurtjes gekost.

Daarbij mag ik blij zijn als ik in een gemiddelde week aan 2-3 uur aan gamen toe kom (vrouw, kind, hond, huis, baan, etc.).

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Niku

Niku

Alagaesii

Rustig hier, iedereen zeker buiten chillende in plaats van trofee jagende? Ben een beetje Batman: Arkham City aan het spelen en het valt me enorm tegen. Niet mijn type game denk ik.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

En mijn tweede platinum is binnen. Met (weer) een erg makkelijke, namelijk The Walking Dead.. Blijft echt een top spel.
Nu even kijken of ik nog voor iets anders ga, volgende week hoop ik mijn dedsec edition van Watch_dogs binnen, en dan kan ik daar trophy hunten. En natuurlijk lekker spelen, want het lijkt mij een topspel.

I'm an Ironman!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:21:
Rustig hier, iedereen zeker buiten chillende in plaats van trofee jagende? Ben een beetje Batman: Arkham City aan het spelen en het valt me enorm tegen. Niet mijn type game denk ik.
Ik ben druk bezig met Southpark en Ni No Kuni (die plat gaat veel tijd vreten)

Hier mijn update :)

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Bellerophon-.png

PSN: Bellerophon-

• solique

solique

Fire is all I need

Niku schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:21:
Genoot even liever van de zon dan achter de console. ;)
Zelf probeer ik eindelijk eens sleeping dogs uit te spelen, zal tijd worden.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12 08:22
Vorige week m'n PS4 binnengekregen en Tomb Raider gekocht. Ondertussen de eerste bekertjes binnen, maar de aantallen die ik hier voorbij zie komen (3000+ bronzen bekertjes) zijn nog ver weg voor mij 8)7

PSN ID: MrMichel_75

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

MisterMichel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:33:
Vorige week m'n PS4 binnengekregen en Tomb Raider gekocht. Ondertussen de eerste bekertjes binnen, maar de aantallen die ik hier voorbij zie komen (3000+ bronzen bekertjes) zijn nog ver weg voor mij 8)7
Hehe, same. Daarom bungel ik nog mooi onderaan de lijst.. Maar iedereen moet ergens beginnen :)

I'm an Ironman!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bellerophon schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:19:
[...]
Ik ben druk bezig met Southpark en Ni No Kuni (die plat gaat veel tijd vreten)

Hier mijn update :)

[afbeelding]
Ni No Kuni! Voor mij absoluut de beste, mooiste en leukste game die ik op de PS3 gespeeld heb. Helemaal kapot gespeeld tot aan de platinum, en dan heb je ook echt alles gezien. Wat een game.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:08:
[...]

Ni No Kuni! Voor mij absoluut de beste, mooiste en leukste game die ik op de PS3 gespeeld heb. Helemaal kapot gespeeld tot aan de platinum, en dan heb je ook echt alles gezien. Wat een game.
Heb nu eindelijk de sterkste familiars voor mijn team... nu kan ik gaan lvlen en dan richting de laatste post-game boss :)

Wat een fijn spel is het toch!

PSN: Bellerophon-

• Niku

Niku

Alagaesii

Bellerophon schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Heb nu eindelijk de sterkste familiars voor mijn team... nu kan ik gaan lvlen en dan richting de laatste post-game boss :)

Wat een fijn spel is het toch!
Welke familiars heb je nu?

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Even een Copy/Past uit het PS4 topic. Dit zijn de trophies van Watch Dogs... Kan niet wachten :)
spoiler:
Bronze

Hello World - Take down Maurice
Enforcer - Use the Crime Detection System to take down 20 confirmed criminals
Family Man -Complete Act 1
Who Is Raymond Kenney? - Complete Act 2
One Down, One to Go - Complete Act 3
Hard Crash - Perform 10 vehicle take downs
Communication Fail - Using non-lethal takedown, stop 10 civilians from calling to report you
Power Cycle - Participate in 5 different City Games
Magic Smoke - Kill 4 enemies within a single instance of Focus
Escape Loop - Escape 15 police chases
Hardware Fail - Shoot out a tire on 15 different vehicles
Revoking Client Privileges - Complete the final mission in the Human Traffic Investigation
Saturday Night Special - Complete the final mission in the Weapons Trade Investigation
Sanity Check - Collect all 8 Burner Phones
Read-only - Complete the final mission in the QR Code Investigation
Darkness Looms - Complete the final mission of the Missing Persons Investigation
Social Lubricant - Complete level 10 against all 3 Drinking Game opponents
Superhighway - Complete 10 Public Online Races
Traced - Get tailed 5 times

Silver

End of Line - Complete 40 Fixer Contracts
Basest Base - Complete every Gang Hideout
They Call Him The Vigilante - Complete every Investigation
Peephole - Complete every Privacy Invasion
Road Rage - Complete every Criminal Convoy
Vengeance - Complete Act 4
Bookmarked - Tag 100 enemies
Free Radical - Escape a level 5 police chase
White Rabbit Object - Escape 15 police scans
Scanproof - Escape a level 5 police scan
Black Hat Trick - Kill 3 enemies with a single IED
Geolocated - Check in at every Hotspot
Disk Space Full - Unlock every song with the SongSneak app
Hackification - Invade and successfully hack 10 enemy Fixers in Online Hacking
Piggyback - Invade and successfully observe 10 enemy Fixers in Online Tailing
System Mangler - Complete every ctOS Breach
Stealth Cookie - Complete an Online Tailing without being detected
Clear Signals - Unlock every ctOS Tower

Gold

Log Off - Complete Act 5
Freeware - Unlock every Skill in the Skills Tree

Platinum
100% Clear - This is the platinum trophy and is unlocked automatically when all the trophies have been unlocked.

I'm an Ironman!

Pagina: 1 ... 34 ... 119 Laatste