• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Welke familiars heb je nu?
Ik heb de volgende:

Oliver: Dineceros, Sapdragon, Naja
Esther: Napcap, Lumberwood, Hooray
Swain: Bonehead, Girlfriend, Monolith

PSN: Bellerophon-

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:32

Niku

Alagaesii

Met dadelijk Catastroceros en Scrapdragon wil het wel :+

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:05:
Met dadelijk Catastroceros en Scrapdragon wil het wel :+
Precies! En Wildwood gaat mij ook erg helpen als healer/tank

• Niku

Niku

Alagaesii

Die had ik er ook bij, maar gebruikte ik bijna nooit. Weet niet meer precies welke familiars ik verder allemaal gebruikte.

Verwijderd

Afgelopen week begonnen met Catherine. Die valt me erg tegen en dan zouden die trophies ook nog eens erg moeilijk zijn. Erg jammer.

De trophies van Tearaway en Phineas & Ferb Dwars Door De 2e Dimensie zijn een stuk beter te doen, gelukkig.

• Niku

Niku

Alagaesii

Phineas & Ferb Dwars Door De 2e Dimensie?

:D

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:23:
Afgelopen week begonnen met Catherine. Die valt me erg tegen en dan zouden die trophies ook nog eens erg moeilijk zijn. Erg jammer.

De trophies van Tearaway en Phineas & Ferb Dwars Door De 2e Dimensie zijn een stuk beter te doen, gelukkig.
Met Catherine had ik een erg hoog 'W.T.F?' gevoel :')

• Niku

Niku

Alagaesii

Heeft er iemand hier ervaring met Tales of Graces en/of Tales of Xilia? Wil een van beide aanschaffen, ben eigenlijk wel weer eens toe aan een JRPG.

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12 23:45

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:56:
Heeft er iemand hier ervaring met Tales of Graces en/of Tales of Xilia? Wil een van beide aanschaffen, ben eigenlijk wel weer eens toe aan een JRPG.
Heb ze hier beide liggen. Ooit begonnen aan Graces maar wegens tijdgebrek niet meer aangeraakt. Xillia schijnt wel de betere te zijn trouwens, ik geloof dat daar het tweede deel in Augustus van uitkomt.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:56:
Groot fan van hier! Vind het alleen jammer dat beide games zo makkelijk zijn in vergelijking met tales of symphonia op de gamecube. Laatst perongelijk al mijn savegames gedelete, tales of xillia daarna in bijna 40 uur uitgespeeld geloof ik, tales of graces begin ik binnekort wel weer aan denk ik.

• Niku

Niku

Alagaesii

Klinkt goed. Denk dat ik Xillia eens ga zoeken ergens. Of Graces. Of Xillia.

twijfel

of beide

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12 08:22
Whahahaha, ik dacht laat ik eens kijken bij psnprofiles. Vul m'n naam in en daar bungel ik dan ergens onder in de lijst O-)

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/MrMichel_75.png

Het gaat me uiteindelijk niet om het behalen van al die trophies, maar het is wel grappig.
Bizar om te zien bijvoorbeeld dat de nummer 1 gemiddeld zo'n 15 trophies per dag heeft 8)7

PSN ID: MrMichel_75

• Niku

Niku

Alagaesii

Denk dat ik niet lieg als ik zeg dat we jou (nog) geen echte trophy hunter mogen noemen :+

• MisterMichel
Niku schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:23:
Denk dat ik niet lieg als ik zeg dat we jou (nog) geen echte trophy hunter mogen noemen :+
Erm, nee ;)
Ik heb m'n PS4 pas 1 week en ben nu gewoon lekker aan 't genieten van een paar spelletjes. Leuk om af en toe zo'n trophy te krijgen. Het is nu zeker nog niet de bedoeling om een trophy hunter te worden.
Ik merk wel dat het trophy systeem me stimuleert om bijvoorbeeld in Tomb Raider andere wapens te gebruiken dan bijvoorbeeld alleen maar een boog of pistool.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:11
MisterMichel schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:35:
[...]

Erm, nee ;)
Ik heb m'n PS4 pas 1 week en ben nu gewoon lekker aan 't genieten van een paar spelletjes. Leuk om af en toe zo'n trophy te krijgen. Het is nu zeker nog niet de bedoeling om een trophy hunter te worden.
Ik merk wel dat het trophy systeem me stimuleert om bijvoorbeeld in Tomb Raider andere wapens te gebruiken dan bijvoorbeeld alleen maar een boog of pistool.
Ach we zijn allemaal op 0 begonnen natuurlijk en je komt vanzelf steeds hoger . ik weet nog dat ik in december 2010 mijn eerste trophy haalde: Win number one(what's in a name :+ ) in GT5.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

Niku schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:24:
Phineas & Ferb Dwars Door De 2e Dimensie?
Haha, jep! Ik heb een zwak voor Agent P.
Bellerophon schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:42:
[...]
Met Catherine had ik een erg hoog 'W.T.F?' gevoel :')
Uiteraard! Een erg vreemd spel, maar ook erg moeilijk. Ik kom zelf nu niet door een Nightmare-stage heen op EASY. Nog maar eens even flink oefenen deze zondag.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 11:48 . Reden: Reactie op Bellerophon toegevoegd ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Zie in de TS dat er al mensen Lego: The Hobbit aan het spelen zijn, cool 8)
Zelf ben ik nog steeds onderweg naar de Resistance 3 platinum, is niet zo heel moeilijk, wel echt leuk.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik had verleden week wel een leuke:

Poker Bully Far Cry 3 1337 Trophy 1 WEEK AGO

Gisteren nog een Singstar-avond gehad, nog 4 erbij weten te prikken voor de XMB versie (vind het verder erg irritant, gescheiden trophies tussen de disc en XMB versie) en vandaag met m'n dochter nog een Singstar Studio 100 trophy.

Zit op de XMB versie nu op 71%. Moet nog heel wat samenspel, maar ik vind het irritant dat ik op disc (PS3) wel samenspel kan kiezen maar niet bij XMB, dan is het alleen wedstrijd. Ik wil niet alle regels hetzelfde zingen als mijn tegenstander, maar afwisselen in regels. Dus disc versie it is.

Watch_Dogs heel even geprobeerd op een "probeer" versie PS3 die ik heb voorzien van andere functionaliteit, maar snel weer uitgezet omdat ik dinsdag de PS4 versie ga spelen. Dan ben ik voor dat spel wel even zoet voor Trophies.

/Sniper Elite V2 nog uitgespeeld. Vrij simpel, maar mis nog wat trophies voor platinum. Ga ik ook niet voor, want dat kost te veel tijd imho. Wel een leuk spel om relatief snel trofeeën te halen. Speelde daar niet eens voor, maar zit op 27 van de 42. Nu wachten op V3 voor PS4.

[ Voor 29% gewijzigd door Exorcist op 25-05-2014 23:52 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb Resistance plat inmiddels voor het oprapen liggen, en ook Hitman Absolution gaat goed. Eens kijken of mijn 1000e trophy een platinum kan worden.

Iemand trouwens van de 'Atelier' serie gehoord? Schijnt laatst een toffe (jrpg) van te zijn uit gekomen.

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Afgelopen tijd en dit weekend weer eens tijd gehad om te gamen, heb weer 2 platinums binnen: Prince of Persia warrior within en Prince of Persia two thrones. Brengt mjn totaal nu op 25 platinums :9 Verder ben ik begonnen aan Giana Sisters, toffe platformer maar deze ga ik nooit op 100% halen, damn daar zitten moeilijke trophies tussen! Denk trouwens dat ik komende tijd ook wat minder achter de ps3 zit, als alles goed gaat worden morgen namelijk de laatste onderdelen van mijn nieuwe game pc bezorgd. Kan ik eindelijk eens een paar van de 270 games uit mijn steamlijst gaan spelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bad_Boy op 26-05-2014 00:13 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Niku

Niku

Alagaesii

Bad_Boy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:10:
Afgelopen tijd en dit weekend weer eens tijd gehad om te gamen, heb weer 2 platinums binnen: Prince of Persia warrior within en Prince of Persia two thrones. Brengt mjn totaal nu op 25 platinums :9 Verder ben ik begonnen aan Giana Sisters, toffen platformer maar deze ga ik nooit op 100% halen, damn daar zitten moeilijke trophies tussen! Denk dat ik komende tijd ook wat minder achter de ps3 zit, als alles goed gaat worden morgen namelijk de laatste onderdelen van mijn nieuwe game pc bezorgd. Kan ik eindelijk eens een paar van de 270 games uit mijn steamlijst gaan spelen :)
Ik zag je inderdaad weer wat vaker online! Zijn die Prince of Persia games vet?

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:35
Niku schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:00:
Heb Resistance plat inmiddels voor het oprapen liggen, en ook Hitman Absolution gaat goed. Eens kijken of mijn 1000e trophy een platinum kan worden.

Iemand trouwens van de 'Atelier' serie gehoord? Schijnt laatst een toffe (jrpg) van te zijn uit gekomen.
mijn 500e was een platinum maar dat was toeval eens kijken of nr 1000 dat ook kan worden.

PSN ID: Svennie-NL

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Dit weekend Tomb Raider uitgespeeld, is wel een tof spel. Ben nu wat aan het rondspringen voor de collectables en andere trophies. Denk dat ik vanavond nog 2 a 3 trophies kan halen in Tomb Raider, en morgenavond (als ik hem dan binnen heb) beginnen met Watch_Dogs even kijken hoe me dat bevalt.

I'm an Ironman!

• Bad_Boy
Niku schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:14:
[...]

Ik zag je inderdaad weer wat vaker online! Zijn die Prince of Persia games vet?
ja zijn zeker goede games, probleem is alleen dat voor de platinum je ze beide 3 keer moet uitspelen: 1 keer op easy, normal en hard. Vandaar dat ik 2,5 jaar over deze platinums heb gedaan 8)7

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat is wel heel erg matig :9

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bad_Boy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:39:
[...]
ja zijn zeker goede games, probleem is alleen dat voor de platinum je ze beide 3 keer moet uitspelen: 1 keer op easy, normal en hard. Vandaar dat ik 2,5 jaar over deze platinums heb gedaan 8)7
En de trophies zijn niet allemaal in één keer te halen? Zuur... :'(

• Bad_Boy
Bellerophon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:17:
[...]

En de trophies zijn niet allemaal in één keer te halen? Zuur... :'(
Nope om de een of andere reden niet nee... :P

Hmm misschien zit ik nog wel wat langer achter de ps3, PostNL heeft het gepresteerd om 1 van mijn 2 pakketten van mijn nieuwe game pc kwijt te raken. Ik heb nu alleen een kast zonder inhoud |:(

[ Voor 29% gewijzigd door Bad_Boy op 26-05-2014 11:41 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bad_Boy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:40:
[...]
Nope om de een of andere reden niet nee... :P

Hmm misschien zit ik nog wel wat langer achter de ps3, PostNL heeft het gepresteerd om 1 van mijn 2 pakketten van mijn nieuwe game pc kwijt te raken. Ik heb nu alleen een kast zonder inhoud |:(
Damn wat naar zeg :'(

Ik moet nog steeds eens de Yatta trophie van de Genesis Collection halen :(

Verwijderd

Gisteren toch nog een 9-tal trophies kunnen verzamelen :)
Eentje in Rocksmith, en een stuk of 8 in Guitar Hero: Greatest Hits.

Dat was weer een muzikaal dagje. Morgenavond verder met Phineas & Ferb of Catherine.

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog meer Phineas & Ferb? Zijn die zo leuk dan? :+

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:29:
Perry het Vogelbekdier FTW!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bellerophon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:40:
[...]

Perry het Vogelbekdier FTW!
Eensch. Maar de games? :p

• MisterMichel
Gisteren m'n eerste zilveren bekertje ontvangen. *O*
Op naar m'n eerste gouden bekertje...

Platinum met Tomb Raider zie ik vooralsnog niet snel gebeuren met al die multi-player trofeeën.

• Bad_Boy
En platinum nummertje 26 binnen: Assassins Creed 2. Moest nog steeds een keer 63 veertjes opzoeken, waar ik door mijn vrienden van PostNL opeens alle tijd voor had :)

Verwijderd

Niku schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:29:
Ik ben verslaafd aan Phineas & Ferb en Perry :)

Het spel is wat kinderachtig, maar daarom voor mij nog prima te doen. Bovendien is het supergrappig, net als de tekenfilmserie zelf. Okay, de tekenfilmserie is wel beter.

• Niku

Niku

Alagaesii

Kan en wil iemand in Hitman: Absolution een contract voor me maken, voor de Partners in Crime trophy?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:52:
Kan en wil iemand in Hitman: Absolution een contract voor me maken, voor de Partners in Crime trophy?
Hoe doe ik dat?

• Niku

Niku

Alagaesii

Just have someone on your friends list make a contract, and select it in Quick Play from your friends folder and Trophy Pops in the Loading Screen, no need to even complete it.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:41:
Just have someone on your friends list make a contract, and select it in Quick Play from your friends folder and Trophy Pops in the Loading Screen, no need to even complete it.
Zal vanavond eens even kijken voor je

Verwijderd

Gisteren eindelijk "The Voyage's End" trophy van Lumines: Electric Symphony gehaald. Bleek gemakkelijker dan ik had verwacht. Nog vier te gaan tot 100%. Dat zou toch zeer binnenkort moeten gaan lukken.

• Niku

Niku

Alagaesii

Bellerophon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:07:
[...]

Zal vanavond eens even kijken voor je
Top! Moet je me eerst even toevoegen op PSN.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04:41
Volgens mij kan je ook gewoon een random iemand toevoegen wiens contract speelbaar is. De meeste mensen accepteren snel een verzoek, zo had ik het destijds gedaan volgens mij.

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Is die contract server overigens altijd zo brak geweest? :')

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-12 14:03

lasharor

7 december 2004

Mijn 3de platinum alweer binnen. Bij Motorstorm RC kan ik geloof ik ook gelijk inloggen op de PS3 versie om nogmaals alle trophies te krijgen, toch?

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-12 07:31
lasharor schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:18:
Mijn 3de platinum alweer binnen. Bij Motorstorm RC kan ik geloof ik ook gelijk inloggen op de PS3 versie om nogmaals alle trophies te krijgen, toch?
Yep, dat kan.

• Exorcist
  • Niet online
Net met m'n zus de "nailed it" Trophy gehaald (onbedoeld) door het op iedere lijn een perfect halen. Moet in Singstar (XMB) nog 3 trophies voor platinum..maar dat is 90 keer optreden met zijn 2-en, 300 keer met zijn 2-en en 400 keer überhaupt. Speel meestal de disc versie voor samenspel ipv. wedstrijd, dus dat is een jarenplan. Dan maar op 80% laten.

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-12 17:09
Nog 1 trophy voor Jak and Daxter op de Vita en dan heb ik nog ff een platinum gehaald op vakantie :P
Ik hoop dat deel 2 en 3 beter te spelen zijn.

PSN - 500px - Flickr

• Bad_Boy
FireFly3k schreef op zondag 01 juni 2014 @ 08:12:
Nog 1 trophy voor Jak and Daxter op de Vita en dan heb ik nog ff een platinum gehaald op vakantie :P
Ik hoop dat deel 2 en 3 beter te spelen zijn.
Deel 2 en 3 zijn compleet andere spellen dan deel 1 helaas. Lijken qua opzet veel meer op ratchet and Clank maar halen nooit de kwaliteit daar van. Vooral nummer 2 is soms frustrerend en ronduit oneerlijk moeilijk. Dus hou er rekening mee dat je zeer waarschijnlijk tegen je vita gaat schreeuwen ;)

• MisterMichel
Zojuist Stick it to the man uitgespeeld. Moet nog 2 trofeeën. Die ga ik toch nog eens proberen te halen.
Erg grappig spelletje trouwens wat niet al te lang duurt.

Edit @21:50: M'n eerste spel op 100% :)

[ Voor 11% gewijzigd door MisterMichel op 01-06-2014 21:50 . Reden: 100% score bij Stick it to the man :) ]

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-12 17:09
Bad_Boy schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:34:
[...]
Deel 2 en 3 zijn compleet andere spellen dan deel 1 helaas. Lijken qua opzet veel meer op ratchet and Clank maar halen nooit de kwaliteit daar van. Vooral nummer 2 is soms frustrerend en ronduit oneerlijk moeilijk. Dus hou er rekening mee dat je zeer waarschijnlijk tegen je vita gaat schreeuwen ;)
Dat deed ik met deel 1 ook al :P
Ook zo fijn dat de checkpoints soms zover uit elkaar liggen.

edit:
En de laatste orbs zijn binnen samen met m'n 15e platinum :D

[ Voor 6% gewijzigd door FireFly3k op 02-06-2014 19:09 . Reden: platinum trophy ]

PSN - 500px - Flickr

• Exorcist
  • Niet online
Mijn profile card lijkt niet meer te werken?

Aww, no trophies here :(
This profile is probably private

Terwijl ik niets heb aangepast op Vita, PS3 of PS4. Meer mensen met hetzelfde?

/moest n trofee halen en syncen

[ Voor 8% gewijzigd door Exorcist op 03-06-2014 21:09 ]

Verwijderd

Ik heb geen problemen op het moment in ieder geval :-)

Ik heb wel nog een drietal trofeeën van Phineas & Ferb gehaald gisteren.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/amy_moon.png

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Een kleine mijlpaal ;) 1000 trophies totaal!

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2014/06/05/whlr77.png

• MisterMichel
wheeler schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:10:
Een kleine mijlpaal ;) 1000 trophies totaal!

[afbeelding]
Netjes! Proficiat.

Verwijderd

Nog drie trophies in Lumines tot 100%. :)
Ik ben er al zo'n 30 uur mee bezig geweest, maar 't wil nog niet hard lukken.
Gelukkig blijft het spel erg leuk!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ben momenteel zelf druk bezig met Watch Dogs, dit gaat langzaam vooruit. Het zal denk ik even duren, maar platinum in WD moet wel lukken. Ik vind het in ieder geval een leuk spel.

Ik heb sinds een paar dagen wel problemen met het laden van trophies op de PS4.. Hij laat mijn totale trophies niet meer zien.. Ik dacht eerst dat het met de werkzaamheden te maken hadden die ze begin deze week hadden. Maar momenteel (althans gisteravond nog) heb ik de problemen nog.

I'm an Ironman!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:11
Gisteren ein-de-lijk GT6 op platinum gehaald, De laatste S-licentie test was echt een pain in the *** . Met een veyron 2.14.00 op ascari halen leek voor mij onmogelijk maar met dank aan een paar ghosts van vrienden toch gelukt. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• MisterMichel
Madstorm schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:26:
Ben momenteel zelf druk bezig met Watch Dogs, dit gaat langzaam vooruit. Het zal denk ik even duren, maar platinum in WD moet wel lukken. Ik vind het in ieder geval een leuk spel.

Ik heb sinds een paar dagen wel problemen met het laden van trophies op de PS4.. Hij laat mijn totale trophies niet meer zien.. Ik dacht eerst dat het met de werkzaamheden te maken hadden die ze begin deze week hadden. Maar momenteel (althans gisteravond nog) heb ik de problemen nog.
Gisteravond heb ik m'n trophies nog kunnen bekijken op m'n PS4 en ook nog kunnen syncen online. Dus bij mij lijkt alles op dat gebied nog goed te werken.
Ik zie dat je laatste trophy bij Watch Dogs op 2 juni te pakken had. (Tenminste als ik op psnprofiles kijk). Is dat ook de laatste keer dat je succesvol een sync had uitgevoerd?
Ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

MisterMichel schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:45:
[...]

Gisteravond heb ik m'n trophies nog kunnen bekijken op m'n PS4 en ook nog kunnen syncen online. Dus bij mij lijkt alles op dat gebied nog goed te werken.
Ik zie dat je laatste trophy bij Watch Dogs op 2 juni te pakken had. (Tenminste als ik op psnprofiles kijk). Is dat ook de laatste keer dat je succesvol een sync had uitgevoerd?
Ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn.
Ja klopt, inmiddels heb ik hem weer een update gegeven op psnprofiles. Dit lijkt ook goed te werken, ik bedoelde het schermpje wat je ervoor krijgt als je naar je trophies gaat op de PS4. Dus daar waar je kan zien hoeveel bronze/silver/gold en platinum trophies hebt. Hier staan allemaal streepjes, ik zal het vanavond nog eens nakijken.

I'm an Ironman!

• wheeler
skreppiedoe schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:43:
Gisteren ein-de-lijk GT6 op platinum gehaald, De laatste S-licentie test was echt een pain in the *** .
Gefeliciteerd!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hitman Absolution op hard uitgespeeld, nu nog alle evidence vinden :+

Verwijderd

Hoppa! Gisteren nog "even" de twee Copa Libertados trophies gehaald in PES2014. Nog een lange weg te gaan :-P

• Niku

Niku

Alagaesii

PES ja? Wordt dat nog veel gespeeld? Ben zelf echt een Fifa speler, altijd geweest.

Heb intussen Hitman: Absolution platinum (makkelijke platinum) en breng momenteel wat tijd door in het pittoreske landschap van Fairytale Fights 8)

Verwijderd

Ik ben nu een aantal spellen aan het spelen die ik niet platinum ga halen (dat weet ik bij voorbaat al) , maar die ik rond de 50% ga halen (Battlefield 4 , Fifa 2014 WC , F1 2013 ).

Hele leuke spellen allemaal , maar geforceerd een MP gaan spelen voor trofeeen heb ik geen zin in :)

Ben nu wel eindelijk Trophy leven 12 :)

Verwijderd

Niku schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:25:
PES ja? Wordt dat nog veel gespeeld? Ben zelf echt een Fifa speler, altijd geweest.
Haha, jeps in PES :).
Omdat die gratis was in PSN Plus laatst. Verder vind ik Fifa 2013 op de Vita eigenlijk wel fijner spelen, maar nu ik dan toch PES heb op de PS3 kan ik die maar net zo goed ook spelen.

En afgelopen weekend eindelijk weer een trophy in Lumines gehaald. Nog twee te gaan tot 100% :)

Edit-13062014:
Gisteren tien uur in de auto zitten resulteerd in een heel aantal trophy's bij Sound Shapes, wat overigens een geweldig spel is. Echt een aanrader! :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 15:09 ]

Iemand die de twee 'Friend' trophies van NFS Rivals (ps4) wil halen?

Friendly Race - win a race against a friend
Buddy Bust - Bust a Friend

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Jullie gaan lekker door allemaal met verzamelen d:)b

Ik heb op de PS4 enkel BF nog die ik (met veel plezier) speel, maar daar is geen trophy meer te halen :P
Als er in de tweede helft van het jaar wat meer (voor mij) leuke games uitkomen ga ik ook
weer eens op trophyjacht.
Injustice Ultimate gekocht maar gezien ik in fighting games niet zo goed ben verwacht ik daar niet heel veel trophies te halen. Vind het wel leuk om te spelen, dat dan weer wel.
Tot die tijd staat mijn trophylijst in de koelkast ;)

Heb nog wel een paar games op de PS3 waar ik nog wat dingen kan doen, maar ik wil de PS3 helemaal niet opstarten :P
Misschien weer eens voor SFIV of zo...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Niku

Niku

Alagaesii

Begin ik gisteren met Fifa, won ik gewoon met 5-1 van Spanje met Nederland. Wat een grap :p
Voodoo-FIFA oOo
Doe woensdagmiddag even NL-Aus dan ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Juj, de 1000e trophy van dezelfde game als de 1e, Dirt 2 :+
Congrats!
Mocht je Dirt 3 gaan doen, die is iets lastiger :P

• Bad_Boy
Niku schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:41:
1000 trophies ... seems like a lifetime ago :+

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op maandag 16 juni 2014 @ 07:52:
Congrats!
Mocht je Dirt 3 gaan doen, die is iets lastiger :P
Was het wel van plan, vind dat pure rally rijden echt tof. Nu alleen nog de complete edition ergens goedkoop vinden.

• MisterMichel
Niku schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:41:
Proficiat! Zelf zit ik nog onder de 100 trofeeën. Ik mag nog eventjes. Hehe :)

Ik heb van de week de 3900 aangetikt. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Madstorm schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:26:

Heb je naast Watch Dogs nog andere games gespeeld waarin je Trophies gehaald hebt en daarna de lijst gesynchroniseerd.

Zelf heb ik de afgelopen week weinig gespeeld, hoewel ik tijdens mijn vakantie wel weer met de PSVita aan de slag ben gegaan. Ik ben begonnen aan de games Fruit Ninja, Gunslugs, StarDrone Extreme en Star Wars: Pinball. Van de laatste kan ik online geen guide vinden en de Trophies zijn dan ook behoorlijk pittig. Sommigen acht ik zelfs onmogelijk, zoals het winnen van een online multiplayer game met 3 andere spelers.

Heeft iemand hier toevallig ook Fruit Ninja op de PSVita? Ik heb namelijk 1 online Trophy nog nodig voor de 100%.

• Shinobi-vs-Gast
Ik zie dat ik eindelijk aan de eisen voldoe om opgenomen te worden in de lijst.

Moet ik de standaard draagbare ID hier neerzetten of moet ik er eentje aanmaken op PSNProfiles?

Shikata ga nai.

• Svennie
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:17:
Ik zie dat ik eindelijk aan de eisen voldoe om opgenomen te worden in de lijst.

Moet ik de standaard draagbare ID hier neerzetten of moet ik er eentje aanmaken op PSNProfiles?
die op PSN profiles gebruiken we dus dat is het makkelijkst voor ons.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:17
hier is mijn psn profile:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Mooyini.png

edit: oh ik zie al dat ik in de lijst sta, het is jammer dat ik laat ben begonnen met psn, hiervoor altijd op xbox360 gespeeld.
mijn goal is eigenlijk minimaal 60% completion te halen, het is nu al echter 50.6%
ik moet dus hier iets aan doen :P
Ik zal al blij zijn als ik overal rank A haal.....maar sommige spellen is dat erg lastig, voorbeeld Final Fantasy 10HD remaster

Ik heb trouwens eerst een ps4 gehaald.......daarna pas ene ps3, voor een prikkie gekocht voor 70 euro incl spellen en 500gb harde schijf erin :)

[ Voor 77% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2014 12:53 ]

nothing stops this train

• Shinobi-vs-Gast
Bij dezen:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Shinobi-vs-Gast.png

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

LuPo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:28:
Ik heb van de week de 3900 aangetikt. :P
Holy.. :+

Ik zal straks eens een update van de TS doen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

+ Shinobi-vs-Gast

:Y

Zit zelf te twijfelen of ik Uncharted 1 nog eens ga opstarten om op crushing uit te spelen en daarna de plat te halen.

Verwijderd

Met deze reactie er bij heb ik ook eindelijk 50 posts en zou ik dus in de lijst mogen :)
yay!

Eergisteren begonnen met Little Big Planet Vita. Weer een erg leuk spel! Ik kijk nu ook meteen uit naar deel 3 dit najaar.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/amy_moon.png

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:11

Typhone

Who Dares Wins

Na tijdje afwezigheid weer begonnen vandaag...met Wolfenstein :)
Watch Dogs en NFS Rivals liggen nog op de plank en ook Infamous Second Son.

Yeeha!

• Niku

Niku

Alagaesii

Laatste twee dagen even op Uncharted 1 gestort, nu al op crushing uitgespeeld en platinum is binnen. Veel makkelijker dan verwacht.

• Shinobi-vs-Gast
Vandaag Watch Dogs binnen gekregen. Dus eens kijken of ik die Platinum kan halen, ziet er op zich niet al te moeilijk uit. Al hoorde ik dat mensen problemen hebben met 'Traced'. Ik ben nu in ieder geval één keer achtervolgd, dus nog vier keer te gaan.

Shikata ga nai.

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11 02:29
Ik heb Ridge Racer op de Vita geplatinumd, het bleek mogelijk gewoon tegen jezelf te racen in een lege ad-hoc lobby voor die trophies. Volgens mij zijn er helaas wel spellen waar je iemand anders met een Vita en het juiste spel voor moet hebben.

Wie hier heeft Aab's Animals al uitgespeeld trouwens? :+

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:11

Typhone

Who Dares Wins

Niku schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:55:
Laatste twee dagen even op Uncharted 1 gestort, nu al op crushing uitgespeeld en platinum is binnen. Veel makkelijker dan verwacht.
Heb je dat stukje met al die eremis in het water (tussen die pilaren) zelf gehaald of via de 'glitch' (ze laten spawnen door stuk terug te lopen?). Daar heb ik 5 uur mee lopen kloten voordat ik erachter kwam haha.

Verwijderd

koffieprutser schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:49:
Ik heb Ridge Racer op de Vita geplatinumd, het bleek mogelijk gewoon tegen jezelf te racen in een lege ad-hoc lobby voor die trophies. Volgens mij zijn er helaas wel spellen waar je iemand anders met een Vita en het juiste spel voor moet hebben.

Wie hier heeft Aab's Animals al uitgespeeld trouwens? :+
Het ligt eraan wat je verstaat onder uitgespeeld. :P Een bijzondere game was het wel, maar ach, we hebben het goede doel gesteund met de aankoop.

• Niku

Niku

Alagaesii

Typhone schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:13:
[...]

Heb je dat stukje met al die eremis in het water (tussen die pilaren) zelf gehaald of via de 'glitch' (ze laten spawnen door stuk terug te lopen?). Daar heb ik 5 uur mee lopen kloten voordat ik erachter kwam haha.
Na een uur kloten de glitch gebruikt inderdaad, en toen ging ik nog een keer dood :') Onmogelijk stuk is dat.

Zou ik nu ook Uncharted 2 proberen te halen op crushing..? Het staat me bij dat ik die op hard al verschrikkelijk lastig vond.

• wheeler
Niku schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:47:
[...]

Na een uur kloten de glitch gebruikt inderdaad, en toen ging ik nog een keer dood :') Onmogelijk stuk is dat.

Zou ik nu ook Uncharted 2 proberen te halen op crushing..? Het staat me bij dat ik die op hard al verschrikkelijk lastig vond.
Uncharted 2 heb ik wel met de glitch op crushing gehaald waarbij je tweaks (oa unlimited ammo) kon activeren nadat je spel op hard had uitgespeeld. Weet niet of dit later nog gepatcht is...

Zal mij binnenkort ook weer eens aan Uncharted 1 wagen als ik klaar ben met Dirt Showdown trophies.

Verwijderd

Gisteren geheel onverwacht een trophy gekregen door per ongeluk een LP aan te raken op het scherm van mijn Vita in Little Big Planet.

"Just A Scratch". Altijd leuk om er onverwacht eentje bij te krijgen.

Verwijderd

Gisteren level 25 behaald in GTA Online...een typische grind-Trophy, maar het is weer een stapje dichterbij de Platinum, mocht ik die ooit behalen.

• Shinobi-vs-Gast
Niku schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:47:
[...]Zou ik nu ook Uncharted 2 proberen te halen op crushing..? Het staat me bij dat ik die op hard al verschrikkelijk lastig vond.
Er is volgens mij een glitch voor dat je die one shot kill mod met headshots of iets dergelijks kan inschakelen op Crushing. Zo heb ik het in ieder geval gehaald. :+

Overigens heb ik Uncharted 3 wel op de normale manier gehaald, maar die was eigenlijk niet zo moeilijk.

Shikata ga nai.

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11 02:29
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:08:
[...]

Het ligt eraan wat je verstaat onder uitgespeeld. :P Een bijzondere game was het wel, maar ach, we hebben het goede doel gesteund met de aankoop.
Die donaties vallen wel een beetje tegen: http://aabs.co.jp/

Ze moeten een update of sequel me platinum uitbrengen :p

• Niku

Niku

Alagaesii

Niet verrassend dat die donaties tegen vallen :p
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:54:
Gisteren level 25 behaald in GTA Online...een typische grind-Trophy, maar het is weer een stapje dichterbij de Platinum, mocht ik die ooit behalen.
Ik ben heel blij dat ik de level 100 gehaald heb nog voordat ze de patch uitgebracht hadden.
Toen kreeg je voor races nog lekker veel xp, en ben door enkel te racen zo ongeveer lvl100 geworden.
Was lachen, met 6 man alle races doen die erin zitten. Zitten erg leuke bij!

• Svennie
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:54:
ik zit nu op lvl 56 geloof ik, heb ook nog wel even te gaan, is de enige die ik nog moet voor de platinum.

• Niku

Niku

Alagaesii

Gefeliciteerd Svennie!

Ik ben Uncharted 3 en LBP2 door elkaar aan het spelen, ligt het aan mij of is LBP2 nu echt zo veel makkelijker dan 1?

• Svennie
Niku schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:02:
Gefeliciteerd Svennie!

Ik ben Uncharted 3 en LBP2 door elkaar aan het spelen, ligt het aan mij of is LBP2 nu echt zo veel makkelijker dan 1?
Thx!

ik ben nooit serieus aan het trophy hunten geweest binnen LBP2 ivm met die 24 uur tijd besteden in builder trophy maar als ze makkelijk zijn toch maar eens doen, wel een leuk spel.

Pagina: 1 ... 35 ... 119 Laatste