Voor die 24uur builder trophy moet je 'm gewoon 's nachts aan laten staan met een knop ingedrukt. Maar voor veel trophies ben je afhankelijk van de community, dat is wat minder.
dat was bij LBP 1 ook al zo, is als het spel net uit is niet zo moeilijk, nu spelen minder mensen het spelNiku schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:56:
Voor die 24uur builder trophy moet je 'm gewoon 's nachts aan laten staan met een knop ingedrukt. Maar voor veel trophies ben je afhankelijk van de community, dat is wat minder.
PSN ID: Svennie-NL
Sick topic, zeker als ik de top-3 bekijk, en dan waar die ergens staan in de wereldwijde rankings
.
Ik heb zelf al een PS3 sinds dag 1 maar vanwege kindjes e.d. eigenlijk maar bitter weinig gespeeld. Sinds begin dit jaar eindelijk (nu pas) PS+ en daardoor wel ineens redelijk wat games bij, en daardoor weer wat meer beginnen spelen. Vorige week zelfs mijn eerste Platinum trophy gehaald
.
Hier mijn stats, al heb ik niet echt de ambitie om me te mengen in de competitie hier
(EDIT: voldoe sowieso nog niet aan de spelregels
- of blijkbaar wel, dacht 50 posts op dit subforum).
Ik heb zelf al een PS3 sinds dag 1 maar vanwege kindjes e.d. eigenlijk maar bitter weinig gespeeld. Sinds begin dit jaar eindelijk (nu pas) PS+ en daardoor wel ineens redelijk wat games bij, en daardoor weer wat meer beginnen spelen. Vorige week zelfs mijn eerste Platinum trophy gehaald
Hier mijn stats, al heb ik niet echt de ambitie om me te mengen in de competitie hier
[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 25-06-2014 17:28 ]
Kan het zijn dat je een trophy niet krijgt terwijl je hem wel gehaald hebt? Gisteren met Giganielsie probeerden wij de trophy van FIFA 14 dat je 5 potjes online friendlies moet spelen te halen. Maar we kregen allebei de trophy niet terwijl we het twee keer geprobeerd hebben. PSN was toen al down maar bij ons deed het online gedeelte het nog wel (omdat we al online waren gok ik).
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Tenzij die trophy al bekend staat als glitched lijkt me dat vrijwel onmogelijk.
En toch gebeurde hetNiku schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:27:
Tenzij die trophy al bekend staat als glitched lijkt me dat vrijwel onmogelijk.
Maar had er vanmiddag ook al ff last van, na de game weer opnieuw opgestart te hebben, kwamen de trophies wel binnen..
We hebben de trophy. Vandaag was het genoeg om het menu van online friendlies te openen en *ping*.
Sommige trophies kunnen soms wat buggy zijn, of worden pas later unlocked.LuPo schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 07:06:
We hebben de trophy. Vandaag was het genoeg om het menu van online friendlies te openen en *ping*.
Nice. Altijd frustrerend als trophies glitched zijn. Echt drama bij TLOU, waarbij ik nog steeds een trophy niet heb terwijl ik het benodigde al drie keer heb gedaan (alle shiv doors openen).LuPo schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 07:06:
Dat met die shiv doors had ik trouwens ook, maar ik dacht dat ik er waarschijnlijk eentje was vergeten tijdens een respawn. Al heb ik er maar één speelbeurt op zitten, maar als jij het al drie keer hebt gedaan en nog steeds geen trophy.Niku schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:39:
[...]
Nice. Altijd frustrerend als trophies glitched zijn. Echt drama bij TLOU, waarbij ik nog steeds een trophy niet heb terwijl ik het benodigde al drie keer heb gedaan (alle shiv doors openen).
Shikata ga nai.
Check ps3trophies.org maar, die trophies zijn berucht.
Ben zelf overigens nog eens Just Cause 2 aan het spelen, blijft een geweldige game. Enige wat ik echt mis is een radio.
Verwijderd
Hebben jullie via PSNProfiles al eens gekeken naar de meest zeldzame Trophy die je behaald hebt? Bij is dit onlangs Great Disturbance geworden van Star Wars Pinball (2,19 op het moment) --> 150 miljoen punten verdienen op 1 van de beschikbare tafels.
Op zich niet een hele lastige, maar het vergt wel enige oefening.
in mijn geval GTA V: numero uno, die is 3,16%
Ik sta zelf in de top 3 hier, maar inderdaad bij de wereldwijde top 100 ben ik een hele kleine jongen!Twixie schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:17:
Sick topic, zeker als ik de top-3 bekijk, en dan waar die ergens staan in de wereldwijde rankings.
PSNprofiles is wel grappig maar volgens mij kijkt het alleen naar de gebruikers die daar een keer hun profiel hebben opgevraagd. Maar dan nog moet de 'rarity' van de trophy een goed beeld geven, aangezien de meeste trophy-hunters daar komen.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:37:
Hebben jullie via PSNProfiles al eens gekeken naar de meest zeldzame Trophy die je behaald hebt? Bij is dit onlangs Great Disturbance geworden van Star Wars Pinball (2,19 op het moment) --> 150 miljoen punten verdienen op 1 van de beschikbare tafels.
Mijn meest 'bijzondere'is: Best Friends Forever (Chime Super Deluxe) met 0,63%
Ik persoonlijk vind de milestone trophies van PSNprofiles wel grappig om te zien, maar aan de andere kant ook wel een soort van schokkend dat mijn eerste trophy 6 jaar geleden behaald is.
Untappd: politrix
Afgelopen weekend m'n 100e trophy binnengehaald. Het gaat een beetje traag met de bekertjes, maar het spelplezier is er zeker niet minder om!
Vermaak me op dit moment uitermate goed met Assassin's Creed: Black Flag. Daar druppelen de trophies nu ook langzaam maar zeker binnen.
Vermaak me op dit moment uitermate goed met Assassin's Creed: Black Flag. Daar druppelen de trophies nu ook langzaam maar zeker binnen.
PSN ID: MrMichel_75
Mijn tops 3 zeldzaamste trophies zijn:
Platinum Trophy
Gran Turismo 5
0.96%
Ultra Rare
Gold Standard
Gran Turismo 5
1.72%
Ultra Rare
Los Santos Legend (platinum trophy)
Grand Theft Auto V
1.98%
Ultra Rare
Heel soms komt er nog een trophy binnen van Injustice: Gods among us, maar verder is het eigenlijk alleen maar BF4 wat ik speel. En die heb ik al platinum, dus wachten op nieuwe toffe games dit najaar
Platinum Trophy
Gran Turismo 5
0.96%
Ultra Rare
Gold Standard
Gran Turismo 5
1.72%
Ultra Rare
Los Santos Legend (platinum trophy)
Grand Theft Auto V
1.98%
Ultra Rare
Heel soms komt er nog een trophy binnen van Injustice: Gods among us, maar verder is het eigenlijk alleen maar BF4 wat ik speel. En die heb ik al platinum, dus wachten op nieuwe toffe games dit najaar
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mijn zeldzaamste is de Fifa 13, Trolling for Goals trophy (4.99%). Geen hele zeldzame dus.
Mijn top 3:
Sports Champions
Owned All
Win a match with all 10 characters, in every event, playing any mode.
1,65%
Ultra Rare
FIFA 10
Globetrotter
Win titles in all 5 major European Leagues (England, France, Italy, Germany & Spain)
2,70%
Ultra Rare
Red Faction Guerrilla
Check Your Map
Finish a match on every map in Multiplayer.
3,14%
Ultra Rare
Sports Champions
Owned All
Win a match with all 10 characters, in every event, playing any mode.
1,65%
Ultra Rare
FIFA 10
Globetrotter
Win titles in all 5 major European Leagues (England, France, Italy, Germany & Spain)
2,70%
Ultra Rare
Red Faction Guerrilla
Check Your Map
Finish a match on every map in Multiplayer.
3,14%
Ultra Rare
Verwijderd
Onder de 5% is Ultra Rare, dus deze is zeker zeldzaam.Niku schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:47:
Mijn zeldzaamste is de Fifa 13, Trolling for Goals trophy (4.99%). Geen hele zeldzame dus.
@ Svennie: Nice. Dit vraagt om een Double RP Weekend.
True, maar als 'zeldzaamste' stelt het niet zo veel voor.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:52:
[...]
Onder de 5% is Ultra Rare, dus deze is zeker zeldzaam.
ik kan niet wachten, RTR tot de platinum binnen is, nog "maar" 42 levels te gaanVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:52:
[...]
Nog 1 trophy van FIFA 14 (PS4) en dan heb ik weer een platinum trophy. Nummer 54 volgens mij en de eerste sinds twee jaar. Overigens ga ik niet meer uren lopen grinden voor een trophy. Maar deze plat van FIFA was niet zo moeilijk en eigenlijk gewoon tijdens het spelen van de verschillende modi kom je vanzelf heel dichtbij.
Verwijderd
Gisteren Trading Pure Alpha behaald in GTA V (make a profit in the stock market); het grappige is dat 1 $ voldoende is. Dat is dus exact wat ik heb gedaan. En nu hopen dat de overige 140K flink in waarde stijgen.
Ik doe nu ook naast ps3,ps4 nu ook mee aan vita trophies 
wat psn+ al niet kan doen he
ik had eerst alleen een ps4, toen had ik een ps3 gekocht op marktplaats en sinds gisteren heb ik een vita gekocht hier in frankrijk (vakantie) Lego bundle 6 pack voor 179 euro
wat psn+ al niet kan doen he
nothing stops this train
Ik zal mijn bijgewerkt profiel ook weer eens op Tweakers slingeren:

Laatste tijd niet veel meer kunnen gamen (werk, gezin, studie). Wel nog bezig met GTAV platinum (alleen nog single player)
Ook meteen mijn top 3 zeldzaamste trophies:
Zen Pinball
Escape from Pinball city
Save 10 person by hitting the Rescue hole 10 times with one ball!
0.15%
Ultra Rare
Zen Pinball
Monkey-wrench
Make one of the parts fully upgraded!
0.26%
Ultra Rare
Zen Pinball
Tesla Coil
Make 10 coil ramp shots with one ball!
0.47%
Ultra Rare
In totaal 16 trophies onder de 1.5% Ultra Rare
(Zen Pinball, Ricochet, the last guy)

Laatste tijd niet veel meer kunnen gamen (werk, gezin, studie). Wel nog bezig met GTAV platinum (alleen nog single player)
Ook meteen mijn top 3 zeldzaamste trophies:
Zen Pinball
Escape from Pinball city
Save 10 person by hitting the Rescue hole 10 times with one ball!
0.15%
Ultra Rare
Zen Pinball
Monkey-wrench
Make one of the parts fully upgraded!
0.26%
Ultra Rare
Zen Pinball
Tesla Coil
Make 10 coil ramp shots with one ball!
0.47%
Ultra Rare
In totaal 16 trophies onder de 1.5% Ultra Rare
PSN ID: Hanssuh
Excuus, ik heb jou ergens over het hoofd gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:59:
Yay! Ik voldoe inmiddels ook al even aan de voorwaarden, maar ben met de laatste update nog niet meegenomen. :-)
Op vakantie nog een paar leuke trophies bij Fifa 2013 (Vita) gehaald en geprobeerd mijn laatste Lumines-trophy te halen, maar dat is nog altijd niet gelukt
[afbeelding]
Verwijderd
Geen probleem!Niku schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:25:
[...]
Excuus, ik heb jou ergens over het hoofd gezien.
Als casual gamer met niet al te veel beschikbare tijd om te gamen, doe ik het nog best goed op een 26e plaats. (wel balen dat mijn completion rate zo laag is (17%) doordat ik voorheen niet echt probeerde games echt uit te spelen en al hun trophies te halen. Ik ga proberen een groot deel van die backlog nog weg te werken, maar van veel spellen zijn bepaalde online trophies niet of nauwelijks meer te halen. Bij Guitar Hero Greatest Hits is het hele online gedeelte zelfs niet meer te gebruiken, wat ik toch wel erg jammer vind.)
Trouwens ik zie nu dat psnprofiles wel een beetje apart werkt met de rarity van de trophies. Bijv FIFA14 platinum heeft 7,9%, terwijl op de PS4 zelf staat dat 0,4% die heeft.
Owja, na 2 jaar droog te hebben gestaan eindelijk weer een plat erbij. Fifa 14 (PS4).
Owja, na 2 jaar droog te hebben gestaan eindelijk weer een plat erbij. Fifa 14 (PS4).
[ Voor 20% gewijzigd door LuPo op 02-07-2014 07:40 ]
Voel me zo een noob als ik naar jullie trophies kijk. Heb er nog 0 xD En speel nu al dik 4-5 jaar op de ps
Toch niet nul trophies hè?EmilioFLR schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:02:
Voel me zo een noob als ik naar jullie trophies kijk. Heb er nog 0 xD En speel nu al dik 4-5 jaar op de ps
Goed streven, mijn streven is 50% of meer te halen... Sommige games (Last of Us, Trashpanic) kom ik niet boven de 10% maar heb ook flink aantal op 100% uitgespeeld.homernt schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:21:
[afbeelding]
Ik ben net aan een handje vol nieuwe games begonnen het streven is om completion gemiddelde van 33% of hoger.
Komt wsl doordat de PS4 alle gebruikers registreert en psnprofiles alleen de mensen die daar komen. Dat zijn voornamelijk trophyhunters en daarom liggen de percentages daar hoger. Eigenlijk zou Sony zelf een site als psnprofiles moeten hebben.LuPo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 07:39:
Trouwens ik zie nu dat psnprofiles wel een beetje apart werkt met de rarity van de trophies. Bijv FIFA14 platinum heeft 7,9%, terwijl op de PS4 zelf staat dat 0,4% die heeft.
Verwijderd
Ik richt me op een gemiddelde van 50% completion, maar ik speel meer van game tot game en dus gaat het wat tijd kosten. Daarnaast helpt het niet dat ik van de week weer diverse DLC tafels van Marvel en Zen Pinball heb gekocht, waardoor je gemiddelde weer iets daalt.homernt schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:21:
[afbeelding]
Ik ben net aan een handje vol nieuwe games begonnen het streven is om completion gemiddelde van 33% of hoger.
Ik zoek iemand om op de PS4 de onderstaande FIFA 14 MP Trophies te halen?
Bros Gonna Bro (Start a Co-op Season with a Friend)
Best Friends Forever (Finish a season in Online Friendlies)
Teamwork (Win your first seasons match in Pro Clubs)
Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten.
Ik heb al behoorlijk wat Clubs gespeeld met GoT, maar telkens als ik erbij was en we aan het winnen waren verliet de tegenstander de pot, waardoor je de Teamwork Trophy niet krijgt. verder wordt er weinig clubs gespeeld.
Ik kan iedere doordeweekse avond tussen 20:00 uur en 00:00 uur.
Bros Gonna Bro (Start a Co-op Season with a Friend)
Best Friends Forever (Finish a season in Online Friendlies)
Teamwork (Win your first seasons match in Pro Clubs)
Mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten.
Ik heb al behoorlijk wat Clubs gespeeld met GoT, maar telkens als ik erbij was en we aan het winnen waren verliet de tegenstander de pot, waardoor je de Teamwork Trophy niet krijgt. verder wordt er weinig clubs gespeeld.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is inderdaad best klote. Ik heb van de week met giganielsie ook die teamwork trophy gehaald. Eerst ging ook een tegenstander weg terwijl wij bijna de trophy zouden krijgen.Jumpman schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:46:
Ik zoek iemand om op de PS4 de onderstaande FIFA 14 MP Trophies te halen?
[...]
Uiteindelijk is het gelukt.
Helaas kan ik je niet helpen want heb Fifa aan een vriend uitgeleend. Maar er zijn vast wel meer mensen die deze trophies nog moeten.
De Platinum voor Watch Dogs is hierzo binnen.
Best makkelijk te halen eigenlijk, alleen Social Lubricant is een probleem en voor Traced ben je van anderen afhankelijk. Maar verder dan dat is het een 'piece of cake'.
Best makkelijk te halen eigenlijk, alleen Social Lubricant is een probleem en voor Traced ben je van anderen afhankelijk. Maar verder dan dat is het een 'piece of cake'.
Shikata ga nai.
Nice. Proficiat!
PSN ID: MrMichel_75
Kan wel wat hulp gebruiken met LBP1 trophies; iemand zin om mijn level 'Sooooooo short' te spelen, hearten en mijn profile te hearten?
Anders moet ik als een idioot 50xGmail en PSN ID's gaan aanmaken....
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Daar ben ik nu mee bezig. Heb iets gelezen over een patch die eraan komt voor de Social Lubricant. In hoeverre is dit nu heel moeilijk trouwens? Ik zie niet altijd precies de moeilijkheid in namelijk op wat youtube filmpjes maar dat kan aan mij liggen.Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:59:
De Platinum voor Watch Dogs is hierzo binnen.![]()
Afgelopen 2 weken goed bezig geweest trouwens. Wolfenstein PS4 platinum gehaald, (m'n 2e pas van dit jaar) en binnen 1 week ook Infamous SS PS4 platinum gehaald. Twee in 12 dagen
Die trophies moet ik ook nog, maar het zijn er zoveel die moeten hearten dat ik de hoop maar heb opgegeven...Chckdsk! schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:03:
Kan wel wat hulp gebruiken met LBP1 trophies; iemand zin om mijn level 'Sooooooo short' te spelen, hearten en mijn profile te hearten?
Alvast bedankt!
Ik moet ze ook nog, dus dat zijn er onder ons al weer 2 hearts extradvdkiwi schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:35:
[...]
Die trophies moet ik ook nog, maar het zijn er zoveel die moeten hearten dat ik de hoop maar heb opgegeven...
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
ik kan jullie lvls wel een keer een hartje geven. heb LBP1 nog wel liggen, ruilen tegen de hartjes die ik nodig heb in LBP2?
Ja, als het goed is, zijn ze bezig om het te patchen. Maar ik vind het eerlijk gezegd overdreven; het is een kwestie van oefenen, aangezien het eigenlijk nog geen eens zo moeilijk is.Typhone schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:45:
[...]
Daar ben ik nu mee bezig. Heb iets gelezen over een patch die eraan komt voor de Social Lubricant. In hoeverre is dit nu heel moeilijk trouwens? Ik zie niet altijd precies de moeilijkheid in namelijk op wat youtube filmpjes maar dat kan aan mij liggen.
Mijn tips zijn:
*focus je op één pookje, om vervolgens de andere goed te krijgen
*geef kleine tikjes i.p.v. als een wilde je sticks rond te bewegen
*bij onzichtbare sticks in beeld de rechterstick links houden en de linker- links
*bij omgekeerde controls de controller ondersteboven houden
*als je beeld erg zwart wordt, wordt het juist makkelijker
De volgorde van moeilijkheid is: The Wards, The Loop en Pawnee moet je vooral voor het laatst bewaren.
Shikata ga nai.
Afgelopen weken echt begonnen en zit nou te twijfelen over de volgende game. Ik denk dat het AC:BF gaat worden.
PSN: Alvanosa
Ik zal van het weekend weer eens de PS3 weer aansluiten.Bad_Boy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:51:
[...]
Ik moet ze ook nog, dus dat zijn er onder ons al weer 2 hearts extraMoet ook nog een aantal van die trophies die in coop moeten. Speel het spel niet echt meer maar een aantal extra trophies zijn nooit verkeerd uiteraard!
Je krijgt een hartje van me
Sorry Svennie ik heb geen LBP2
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2014 09:08 ]
Vanavond eens beginnen aan Borderlands 2 in coop denk ik
Voor de Trophy hunters met een PS Vita:
Paint Park Plus (Schilderpark plus) is een gratis 'spel' met 11 simpele trophies die allemaal in 10 minuten te halen zijn.
Makkelijkste 100% voor de PS Vita.
http://www.playstationtro...trophy-guide-roadmap.html
Paint Park Plus (Schilderpark plus) is een gratis 'spel' met 11 simpele trophies die allemaal in 10 minuten te halen zijn.
thx!Ike. schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:49:
Paint Park Plus (Schilderpark plus) is een gratis 'spel' met 11 simpele trophies die allemaal in 10 minuten te halen zijn.![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 11-07-2014 01:23 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Hmmm, ik ben weer een paar trophies verder :-)
Echter ben ik weer uren met de laatste trophy van Lumines bezig geweest, en het wil maar niet lukken om in stop watch mode 30 blokken in 30 seconden te wissen.
Iemand tips?
Echter ben ik weer uren met de laatste trophy van Lumines bezig geweest, en het wil maar niet lukken om in stop watch mode 30 blokken in 30 seconden te wissen.
Ik heb het profiel van http://psnprofiles.com/Just__JaD
geupdated, hmmm ik had hem niet bijna ingehaald, hij heeft al weken lang geen update gedaan en hij staat ipv op 29 zelfs op plaats 27 ^^
geupdated, hmmm ik had hem niet bijna ingehaald, hij heeft al weken lang geen update gedaan en hij staat ipv op 29 zelfs op plaats 27 ^^
nothing stops this train
prima doe ik even hetzelfde, zou je ook mijn gepublishde level kunnen spelen en hearten? Telt ook weer mee met andere trophies voor mij. Tevens geeft dit level je ook tijdens het spelen een hele stapel misc trophies voor oa de multiplier, bepaalde snelheid, hoogte etc.dvdkiwi schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:46:
[...]
Ik zal van het weekend weer eens de PS3 weer aansluiten.
Je krijgt een hartje van me
Sorry Svennie ik heb geen LBP2
@sven: helaas ik heb ook lbp2 niet anders had ik je uiteraard geholpen!
ik heb de 2 levels van Bad_Boy gespeeld en een hartje gegeven
en de levels van dvdkiwi kan ik niet spelen, je staat niet in mijn vriendenlijst, heb je een uitnodiging gestuurd
en de levels van dvdkiwi kan ik niet spelen, je staat niet in mijn vriendenlijst, heb je een uitnodiging gestuurd
Bedankt. Even gedaan.Ike. schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:49:
Paint Park Plus (Schilderpark plus) is een gratis 'spel' met 11 simpele trophies die allemaal in 10 minuten te halen zijn.![]()
Nog meer van zulk soort spelletjes?
Wat is je PSN id of voeg mij even toe, kan ik je hearten enzo.Chckdsk! schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:03:
Alvast bedankt!
Exit: dvdkiwi ik heb jou geheart en je level gespeeld+geheart. Dat is weer een play en een heart minder
[ Voor 12% gewijzigd door Bad_Boy op 12-07-2014 15:21 ]
Verwijderd
Sorry , ik was eventjes een tijdje niet aanwezig ,
Op het Just__JaD account zal ik niet meer veel gaan spelen , heb een ps4 aangeschaft en ik dacht bij mij eigen.
Hmm nieuwe console betekent ook een frisse start kwa account , eentje waarbij ik mijn completion boven de 75% wil houden..
Dus Just__JaD die kan eventueel uit de lijst gehaald worden , daarvoor komt over een aantal weken een nieuwe account voor in de plaats
..
Eerste game die ik nu heb gespeeld is Bound by Flame , niet de allerbeste game maar heb hem wel op 78% gehaald.
Eigenlijk kan ik nog een derde playtrough doen zodat ik rond de 85% kom , maar na al 2 keer uitgespeeld te hebben in 3 dagen ben ik er wel een beetje klaar mee.
Platinum word hem sowieso niet want de eindbaas is op medium al bijna niet te doen , laat staat op very hard.
Heb mijzelf voorgenomen dat ik geen trophy's ga proberen wat eventueel mijn controller kan kosten haha..
Op het Just__JaD account zal ik niet meer veel gaan spelen , heb een ps4 aangeschaft en ik dacht bij mij eigen.
Hmm nieuwe console betekent ook een frisse start kwa account , eentje waarbij ik mijn completion boven de 75% wil houden..
Dus Just__JaD die kan eventueel uit de lijst gehaald worden , daarvoor komt over een aantal weken een nieuwe account voor in de plaats
Eerste game die ik nu heb gespeeld is Bound by Flame , niet de allerbeste game maar heb hem wel op 78% gehaald.
Eigenlijk kan ik nog een derde playtrough doen zodat ik rond de 85% kom , maar na al 2 keer uitgespeeld te hebben in 3 dagen ben ik er wel een beetje klaar mee.
Platinum word hem sowieso niet want de eindbaas is op medium al bijna niet te doen , laat staat op very hard.
Heb mijzelf voorgenomen dat ik geen trophy's ga proberen wat eventueel mijn controller kan kosten haha..
Ik ga de jouwe nu doen + heartenBad_Boy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:49:
[...]
Exit: dvdkiwi ik heb jou geheart en je level gespeeld+geheart. Dat is weer een play en een heart minder
Mijne is nu 19/50 keer gespeeld en 9/50 keer geheart.
Ikzelf heb 15/30 hartjes.
Platinum is nog ver weg
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 13-07-2014 18:54 ]
Bedankt!dvdkiwi schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:26:
[...]
Ik ga de jouwe nu doen + hearten
Mijne is nu 19/50 keer gespeeld en 9/50 keer geheart.
Ikzelf heb 15/30 hartjes.
Platinum is nog ver weg
Die van mij 15/50 en 2/50.
Ikzelf heb 2/50 hartjes.
Mijn platinum is dus nog vele malen verder weg
ik heb je levels gespeeld en een hartje gegeven, dvdkiwi staat niet in mijn virendenlijst, die kan ik dus niet helpen, heb je wel een uitnodiging gestuurd.Bad_Boy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:14:
[...]
Bedankt!
Die van mij 15/50 en 2/50.
Ikzelf heb 2/50 hartjes.
Mijn platinum is dus nog vele malen verder weg
Hmmm, ik dacht dat ik je van de week al geaccepteerd had.
Ik ga nog eens kijken vanavond
kan kloppen, heb het hele weekend de PS3 niet aangehad.dvdkiwi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:15:
Hmmm, ik dacht dat ik je van de week al geaccepteerd had.
Verwijderd
Yay. Paint Park Plus en Aabs Animals op 100% gehaald. Ik weet het; niet iets om specifiek trots op te zijn, want het zijn echt de gemakkelijkste Vita-spellen om op 100% te halen.
Aabs Animals hoef je zelfs alleen maar iets van 5 en een halve minuut aan één stuk aangehad te hebben en je hebt alle troffeeën. Wel goed voor mijn completion rate, al is die (dankzij veel oudere spellen van voordat ik de troffeeën interessant vond) nu maar zo'n 17%. Gestaag gaat 'ie omhoog.
Aabs Animals hoef je zelfs alleen maar iets van 5 en een halve minuut aan één stuk aangehad te hebben en je hebt alle troffeeën. Wel goed voor mijn completion rate, al is die (dankzij veel oudere spellen van voordat ik de troffeeën interessant vond) nu maar zo'n 17%. Gestaag gaat 'ie omhoog.
Ik zit met 140 games op 68,8%. Maar mijn completion rate gaat steeds verder naar beneden omdat ik inmiddels gestopt ben met elke game platten en 100% halen. Dus inmiddels staan er flink wat games met lage percentages in mijn lijst.
Ga je daarvoor met een nieuw profiel beginnen? Terwijl je completion rate gewoon 46% is? Je bent dan wel alles 'kwijt' wat je ooit gespeeld hebt, zou het niet doen persoonlijk.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:53:
Sorry , ik was eventjes een tijdje niet aanwezig ,
Dus Just__JaD die kan eventueel uit de lijst gehaald worden , daarvoor komt over een aantal weken een nieuwe account voor in de plaats..
Verwijderd
Moet even de frustraties over Social Lubricant van Watch_Dogs kwijt. Wat een draak van een trophy. Normaal gesproken houd ik wel van een uitdaging (Deadnation op platinum was daar één van), maar dit slaat alles. Heeft echt niets met de game te maken en is in verhouding met de andere trophies echt te moeilijk. Het meest irritante is nog wel dat als je een level niet haalt je ergens anders "wakker wordt" en je opnieuw moet beginnen.
Een patch zou welkom zijn, niet perse de moeilijkheidsgraad maar meer de omstandigheden. Maak het opnieuw doen van een level makkelijker, fix de tijden etc.
Telkens wanneer ik een level niet haal moet ik nu ook voor de politie vluchten omdat ik die gast neerschiet met een RPG.
Een patch zou welkom zijn, niet perse de moeilijkheidsgraad maar meer de omstandigheden. Maak het opnieuw doen van een level makkelijker, fix de tijden etc.
Telkens wanneer ik een level niet haal moet ik nu ook voor de politie vluchten omdat ik die gast neerschiet met een RPG.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
Hmmm. Ik zie zojuist dat ik nu 1007 trophies heb en dat mijn 1000ste trophy http://psnprofiles.com/trophy/1793-Aabs-Animals/2-Charming is.
Haha, niet echt een trophy om trots op te zijn. Wel easy points.
Het trophy hunten heeft bij mij even stil gestaan. Vandaag Lego Batman 2 afgerond met een platinum. Vermakelijk game, maar misschien meer omdat het me niet veel heeft gekost. Lang leve plus!
Untappd: politrix
Bij mij was mijn eerste trophy van dezelfde game als mijn duizendsteVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:29:
Hmmm. Ik zie zojuist dat ik nu 1007 trophies heb en dat mijn 1000ste trophy http://psnprofiles.com/trophy/1793-Aabs-Animals/2-Charming is.
Verwijderd
haha Niku, dat is vast een betere game dan Aabs Animals 
Aabs Animals is eigenlijk het geld niet waard, maar wel leuk om ff vijf minuten (en een paar seconden) met dat poesje te spelen. Ik had er wel wat meer van verwacht, maar easy 100% was het zeker.
Op het moment bezig met Playstation All-Stars Battle Royale. Die lijkt me ook nog best goed te doen om misschien wel mijn eerste platinum te worden. Als dat lukt op de Vita, ga ik 'm op de PS3 ook weer oppakken. Het is niet zo dat er een cross-save plaats kan vinden bij Playstation All-Stars Battle Royale, toch?
Verder is het trouwens erg frustrerend dat de Death Mode van Sound Shapes zo verdomde moeilijk is, waardoor het volkomen terecht is dat iedere win een zilveren trophy waard is.
Aabs Animals is eigenlijk het geld niet waard, maar wel leuk om ff vijf minuten (en een paar seconden) met dat poesje te spelen. Ik had er wel wat meer van verwacht, maar easy 100% was het zeker.
Op het moment bezig met Playstation All-Stars Battle Royale. Die lijkt me ook nog best goed te doen om misschien wel mijn eerste platinum te worden. Als dat lukt op de Vita, ga ik 'm op de PS3 ook weer oppakken. Het is niet zo dat er een cross-save plaats kan vinden bij Playstation All-Stars Battle Royale, toch?
Verder is het trouwens erg frustrerend dat de Death Mode van Sound Shapes zo verdomde moeilijk is, waardoor het volkomen terecht is dat iedere win een zilveren trophy waard is.
Was Dirt 2, lekkere gameVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:50:
haha Niku, dat is vast een betere game dan Aabs Animals
Aabs Animals, ik ga toch maar eens op YouTube kijken wat dat nu precies is, hopelijk schrik ik niet te erg
Vandaag AC: BF gekocht, had em al uitgespeeld paar maanden geleden op de PS3, en dus nu op de 4, wel weer even leuk, had een game nodig waar ik voorlopig wat te doen had, en dat is met dit wel gelukt.
Leuke platinum, alleen de multiplayer kan een grind zijn.
Dubbel xp events afwachten zou ik zeggen
Ik denk dat ik de sp ook nog eens een keer ga spelen
Multiplayer ga ik me niet aan wagen, een paar keer geprobeerd, maar trekt me niet, zoveel boeit de Platinum me nu ook weer niet, dat ik er ellendig lang voor moet gaan lopen grinden in Online.dvdkiwi schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 06:40:
Leuke platinum, alleen de multiplayer kan een grind zijn.
Verwijderd
Hmm. AC:BF is inderdaad een erg groot en uitgebreid spel naar mijn idee. Ik speel het nu al zo'n 15 uur denk ik, maar hij is zo vet dat er nog wel een uurtje of 40-50 bij gaan komen.
Wat betreft Aabs Animals, Niku, het is eigenlijk een virtuele weergave van een poesje in je eigen omgeving. Je kunt de vita dan alle kanten op bewegen en verder is er niet veel aan. Doe dat 5 en een halve minuut en je hebt alle trophies in je bezit.
Wat betreft Aabs Animals, Niku, het is eigenlijk een virtuele weergave van een poesje in je eigen omgeving. Je kunt de vita dan alle kanten op bewegen en verder is er niet veel aan. Doe dat 5 en een halve minuut en je hebt alle trophies in je bezit.
Ik zie hem ook met angst en beven tegemoet. Nu en dan als ik er langskom wandel ik een bar binnen maar Watch Dogs is zo'n irritant spel wat me de hele tijd afleid. Wil ik wat campaign missies gaan doen kom ik er na 4 uur achter dat ik alles heb gedaan behalve campingVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:08:
Moet even de frustraties over Social Lubricant van Watch_Dogs kwijt. Wat een draak van een trophy. Normaal gesproken houd ik wel van een uitdaging (Deadnation op platinum was daar één van), maar dit slaat alles. Heeft echt niets met de game te maken en is in verhouding met de andere trophies echt te moeilijk. Het meest irritante is nog wel dat als je een level niet haalt je ergens anders "wakker wordt" en je opnieuw moet beginnen.
Maar vet is het wel. Vooral het geluid van de wapens vind ik machtig om te horen. Mag de gemiddelde shooter een voorbeeld aan nemen!
Word tijd dat ik ook aan mijn trophies bezig ga, ik loop vet achter omdat ik veel in het buitenland ben voor werk. Moet ik maar meer op de Vita gamen
lumines is makkelijk 100% te halen. kan in een paar uur ofzo als je er een klein beetje goed in benttilt schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:06:
Word tijd dat ik ook aan mijn trophies bezig ga, ik loop vet achter omdat ik veel in het buitenland ben voor werk. Moet ik maar meer op de Vita gamen
Wake up club heeft trouwens ook trophies
[ Voor 20% gewijzigd door koffieprutser op 17-07-2014 07:36 ]
Verwijderd
Ik ben er best goed in, maar ben toch al een aantal uren bezig geweest met mijn laatste trophy. Als je nog tips hebt om 30 blokjes in 30 seconden stop watch mode te laten verdwijnen hoor ik dat graag.koffieprutser schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:30:
[...]
lumines is makkelijk 100% te halen. kan in een paar uur ofzo als je er een klein beetje goed in bent
ja die is wel lastig, ik weet ook niet hoe dat mij is geluktVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 18:36:
[...]
Ik ben er best goed in, maar ben toch al een aantal uren bezig geweest met mijn laatste trophy. Als je nog tips hebt om 30 blokjes in 30 seconden stop watch mode te laten verdwijnen hoor ik dat graag.
Rustig hier, net als ik allemaal op vakantie?
nee, absoluut geen vakantie ... alhoewel werken in het buitenland voelt soms stiekem wel als vakantie hehehe
Nee gewoon aan het werk helaas, heb pas in september vakantie
was de afgelopen dagen wat te warm binnen om ook nog eens de ps3 aan te zetten.
Ben, nu het tijdelijk wat afgekoeld is, gisteravond weer eens begonnen aan een nieuwe game: assasins creed 4. Tot nog toe positief verrast, toffe game met leuke sfeer!
Ben, nu het tijdelijk wat afgekoeld is, gisteravond weer eens begonnen aan een nieuwe game: assasins creed 4. Tot nog toe positief verrast, toffe game met leuke sfeer!
nee hoor maar met dit weer weinig zin om de PS3 aan te zetten.
Te mooi weer om te gamen
.
Ik was 2 weken geleden begonnen met verzamelen van trophys in GTA 5. Ging aardig goed, alleen nog 25 spacdship parts zoeken en de 70 goude prestaties halen. En nog wat andere kleine trophys.
Ik was 2 weken geleden begonnen met verzamelen van trophys in GTA 5. Ging aardig goed, alleen nog 25 spacdship parts zoeken en de 70 goude prestaties halen. En nog wat andere kleine trophys.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
De lijst klopt niet helemaal meer, ik sta op plaats 30, maar heb kalax3 ingehaald 
en soepvork.....die haal ik deze week in
dus dan sta ik eind vd week op plaats 28 ipv 30 
en soepvork.....die haal ik deze week in
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 22-07-2014 10:04 ]
nothing stops this train
die parts liggen toch onder water? Dat is niet moelijk maar duurt wel even. Die 70 gouden prestaties vond ik wel leuk om te doen.PM_Petrol schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:46:
Te mooi weer om te gamen.
De spaceshipparts liggen boven water 
Jij hebt het over de Nuclear Waste dingetjes.
Chopper mee, youtube video ernaast en in een paar uurtjes heb je ze allemaal.
Jij hebt het over de Nuclear Waste dingetjes.
Chopper mee, youtube video ernaast en in een paar uurtjes heb je ze allemaal.