Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:11:
ik kan jullie lvls wel een keer een hartje geven. heb LBP1 nog wel liggen, ruilen tegen de hartjes die ik nodig heb in LBP2?
Kan ik ook wel. Ik heb zowel LBP 1 als 2. MIjn levels hebben alleen nog een aantal plays nodig voor een trofee in LBP 2 (ConAir), maar volgens mij tellen plays uit LBP 1 gewoon mee. Ik kom er nog maar een beperkt aantal tekort...
Niku schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:14:
Rustig hier, net als ik allemaal op vakantie? :)
Je zou het wel bijna denken, maar ik heb me de laatste tijd op diverse pinball games gestort en die Trophies zijn best uitdagend te noemen...

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

ja ik ken genoeg games waar je flink wat uren moet invesetern om een torphy binnen te slepen... maar ben wel blij met mijn X-COM. moet wel ff op alle continenten winnen en 1x op Impossible difficulty winnen dan heb ik de plat binnen.

Verwijderd

Op mijn nieuwe account gaat het lekker.
Heb Tomb Raider nu op 80%
Heb Bound of Flame nu op 84% (Platinum komt dit weekend denk ik)
Call of duty Ghost Platinum gehaald , alleen nog niet 100% door de DLC..

Snel de laatste 2 op 100% halen want zodra ik The last of us haal , dan gaat mijn focus 100% daar op!

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

behoorlijk veerslavend wanneer je voor alle throphies gaat :)
een geelf ook een lekker gevoel om een game 100% te hebben afgerond.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:39
tilt schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:32:
behoorlijk veerslavend wanneer je voor alle throphies gaat :)
een geelf ook een lekker gevoel om een game 100% te hebben afgerond.
Ik haal dat meestal niet, vooral games waarbij je uren en uren moet grinden voor 1 trophy.... kijk het moet wel leuk blijven.
Wat ik meestal doe met games: Tijdens spelen kijk ik naar de trophy list, bij sommige games moet je bv x aantal killen met bepaalde type gun, dat soort trophy's doe ik graag.
Dan speel ik de game op normale manier uit.
Na het uitspelen dan ga ik voor de trophy's.
echte grind trophy's skip ik meestal, want tegen die tijd heb ik het wel gehad met het spel en wil ik het volgende spel starten :)
meestal speel ik 2-4 games tegelijk, voor afwisseling

update list:
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Mooyini.png

ik sta nu op plaats 29, niet op 30 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2014 09:17 ]

nothing stops this train

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-12 23:53
Pff ik vind trophies krijgen erg leuk en een aantal verdienen ook. Wil eigk bij elk spel minimaal 75 of 80% halen. Zie wel dat de trophy lijst van de 'nieuwe' Oddworld wel erg lastig is.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Fatal Mind
  • Niet online
En AC:BF is ook uitgespeeld, nu paar dagen wachten op TLOU.

Platinum zit er niet in, multiplayer ga ik niet aan beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Fatalmind.png

[ Voor 30% gewijzigd door Fatal Mind op 26-07-2014 20:02 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Na hem al op de 360 te hebben uitgespeeld ook GTA 5 voor de PS3 gekocht. Weer leuk om door te lopen na een halfjaar. Verwacht hem binnenkort wel weer uit te spelen, dan kan ik in november (?) de PS4 versie nog eens doen. Blijft een machtig spel :)

Wel jammer van de online trophies overigens, daar geef ik niet veel om. Tijdje gedaan op de 360, maar om de vriendengroep op één moment bij elkaar te krijgen online is voor iedereen steeds lastiger.

[ Voor 29% gewijzigd door Exorcist op 27-07-2014 10:48 ]

Online trophies kunnen mij ook steeds minder boeien. Zijn vaak ook van die saaie grind-trophies.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Mmm, gisteren Bioshock Infinite voor het eerst gespeeld.
Ben nu op een derde ongeveer.
Hier ga ik erg weinig trophies vor halen, ik ben niet echt onder de indruk.
Ik weet niet eens of ik 'm wel ga uitspelen :P

Vanmiddag maar de laatste Dragons Teeth trophy halen in BF4, dan staat Bf4 weer mooi op 100%.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:35:
Mmm, gisteren Bioshock Infinite voor het eerst gespeeld.
Ben nu op een derde ongeveer.
Hier ga ik erg weinig trophies vor halen, ik ben niet echt onder de indruk.
Ik weet niet eens of ik 'm wel ga uitspelen :P

Vanmiddag maar de laatste Dragons Teeth trophy halen in BF4, dan staat Bf4 weer mooi op 100%.
het eerste 1/3 deel vind ik ook het slechste van dat spel , daarna komt het langzaam los.

Vooral als je daarna ook nog de 2 DLC speelt dan is het echt geniaal

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-12 12:35
Exorcist schreef op zondag 27 juli 2014 @ 10:47:
Wel jammer van de online trophies overigens, daar geef ik niet veel om. Tijdje gedaan op de 360, maar om de vriendengroep op één moment bij elkaar te krijgen online is voor iedereen steeds lastiger.
zijn ook mensen hier die je wel willen helpen. Ik heb zo ook een aantal trophies gehaald. En als je wil levellen dat kan in een willekeurige lobby of via de tweakscrew ook.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Door mijn focus op de pinballgames ben ik beter dan scoren op de hele zeldzame Trophies, maar 1 trophy aldaar vraagt heel wat toewijding en geduld. De komende week heb ik in ieder geval weer een dagje gepland staan om samen met een vriend wat co-op Trophies binnen te halen. Ik ga me in ieder geval een groot deel van de dag bezig houden met GTA V. Ik ben benieuwd hoe snel je dan kunt levelen. Daarnaast zijn er nog een aantal games waarin ik net die enkele co-op/friend Trophy nodig heb, dus dan zou het mooi zijn om deze te completeren. Dan kan ik weer wat ruimte op mijn schijf vrij maken.
Ben Vessel (via PS+) aan het spelen, en tot mijn verbazing zijn bijna alle trophies daar Very of Ultra Rare, terwijl ze toch echt wel vrij gemakkelijk te halen zijn. Snap het eigenlijk niet goed hoe het kan, en moet toch ergens een bug zijn.
Ook via de PS app is het percentage van wie de trophies haalt enorm laag (<2%). Het verschil met PSNProfiles is AFAIK dat de PS app naar alle spelers kijkt die het spel spelen, en daardoor zijn de percentages nog later dan PSNProfiles (die bij mijn weten enkel kijkt naar de andere geregistreerde PSNProfile users die het spel gespeeld hebben).

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12 21:36
Is er eigenlijk al bekend of je je multiplayer character van GTA V PS3 kan gebruiken op de PS4? Dat zou namelijk behoorlijk wat schelen als ie straks voor de PS4 uitkomt.
Ik ben zelf net begonnen met Need For Speed Rivals op de PS4, is er nog iemand die ook de multiplayer trophies nodig heeft? Gelukkig zijn de online trophies simpel alleen de rest is wel wat werk :P

PSN - 500px - Flickr

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
FireFly3k schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:29:
Is er eigenlijk al bekend of je je multiplayer character van GTA V PS3 kan gebruiken op de PS4? Dat zou namelijk behoorlijk wat schelen als ie straks voor de PS4 uitkomt.
Ik ben zelf net begonnen met Need For Speed Rivals op de PS4, is er nog iemand die ook de multiplayer trophies nodig heeft? Gelukkig zijn de online trophies simpel alleen de rest is wel wat werk :P
Ja als het goed is kun je alles omzetten naar je PS4. Ik ben bezig met AC4 trophies go go farm naar lvl 55 in online...

PSN: Alvanosa

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Alvanosa schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:52:
[...]

Ja als het goed is kun je alles omzetten naar je PS4. Ik ben bezig met AC4 trophies go go farm naar lvl 55 in online...
Ik heb nu bijna de single player campaign van AC:BF voltooid. Nog een paar bekertjes (waaronder helaas ook die 100% completion en de 3 van de 4 legendary ships).
Multiplayer staat nog op m'n lijstje. Hoeveel grinden is 't om naar level 55 te komen? En nog veel belangrijker: is 't een beetje leuk om te doen?

PSN ID: MrMichel_75

• Fatal Mind
  • Niet online
MisterMichel schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:00:
[...]

Ik heb nu bijna de single player campaign van AC:BF voltooid. Nog een paar bekertjes (waaronder helaas ook die 100% completion en de 3 van de 4 legendary ships).
Multiplayer staat nog op m'n lijstje. Hoeveel grinden is 't om naar level 55 te komen? En nog veel belangrijker: is 't een beetje leuk om te doen?
De legendary ships zijn buitengewoon simpel, tis alleen wel zaak om volledige geupgrade jackdaw te hebben. ( of ieder geval zo ver mogelijk )

Verwijderd

Twixie schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:41:
Ben Vessel (via PS+) aan het spelen, en tot mijn verbazing zijn bijna alle trophies daar Very of Ultra Rare, terwijl ze toch echt wel vrij gemakkelijk te halen zijn. Snap het eigenlijk niet goed hoe het kan, en moet toch ergens een bug zijn.
Ook via de PS app is het percentage van wie de trophies haalt enorm laag (<2%). Het verschil met PSNProfiles is AFAIK dat de PS app naar alle spelers kijkt die het spel spelen, en daardoor zijn de percentages nog later dan PSNProfiles (die bij mijn weten enkel kijkt naar de andere geregistreerde PSNProfile users die het spel gespeeld hebben).
Het valt mij daarbij eigenlijk wel op hoe weinig mensen de game een kans gegeven hebben van alle PS+ leden in EU en VS. Ik las een comment in een van de topics van PST.org en dat kwam erop neer dat veel mensen het spel waarschijnlijk eens een keertje opgestart hebben omdat het via PS+ beschikbaar is gesteld zonder het echt een kans te geven. Daar kan ik me wel in vinden.

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:36:
[...]

Het valt mij daarbij eigenlijk wel op hoe weinig mensen de game een kans gegeven hebben van alle PS+ leden in EU en VS. Ik las een comment in een van de topics van PST.org en dat kwam erop neer dat veel mensen het spel waarschijnlijk eens een keertje opgestart hebben omdat het via PS+ beschikbaar is gesteld zonder het echt een kans te geven. Daar kan ik me wel in vinden.
Dit komt volgens mij voornamelijk, omdat 75% van de mensen alleen maar kijken naar AAA games kijken. En in hun ogen simpele PSN games nooit een kans geven. Wat behoorlijk jammer is want er zitten echt juweeltjes tussen! Ikzelf heb Vessel ook nog niet geprobeerd aangezien ik op he moment met zowel Assassins Creed Black Flag en Mortal Kombat (damn i suck met fighting games :p) bezig ben. Maar ergens in de toekomst ga ik hem zeker eens proberen, had hem namelijk ook al eens op steam gekocht omdat hij mij interessant leek.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:36:
[...]

Ik ook, ik heb wel een paar PS+ games gedownload, en een of twee zowaar opgestart, en daar blijft het bij.

Ik heb simpelweg geen intresse in Indie games of dergelijke, dit zegt natuurlijk niet dat het slechte games zijn, zeker niet. Maar ik heb simpelweg meer intresse in de '' echte '' games die ons beloofd zijn.

• Kol Nedra
Bioschock Infinite bijna uitgespeeld!
Laatste Chapter nog, vanavond dus uitspelen :)

nothing stops this train

• Alvanosa
MisterMichel schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:00:
[...]

Ik heb gelezen ongeveer 15 uur, maar ik ga elke dag even 20 minuten in online welke je dan solo doet, je krijgt namelijk voor de eerste 20 minuten dubbel XP. Aangezien ik nog genoeg te doen heb in de singleplayer kom ik er langzaam maar zeker. Enkel die stomme Community Chest wilt niet spawnen.

• Bad_Boy
Alvanosa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:13:
[...]

Ik heb gelezen ongeveer 15 uur, maar ik ga elke dag even 20 minuten in online welke je dan solo doet, je krijgt namelijk voor de eerste 20 minuten dubbel XP. Aangezien ik nog genoeg te doen heb in de singleplayer kom ik er langzaam maar zeker. Enkel die stomme Community Chest wilt niet spawnen.
ik zit nu ergens in seqeunce 5 geloof ik maar nog geen enkele Community Spawn gezien, zowel geen Royal Fleet, als Chest of White Whale |:(

• Fatal Mind
  • Niet online
Bad_Boy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:56:
[...]
ik zit nu ergens in seqeunce 5 geloof ik maar nog geen enkele Community Spawn gezien, zowel geen Royal Fleet, als Chest of White Whale |:(
Komen vanzelf, ik heb em van de week uitgespeeld, en na een tijdje verdrink je in al die dingen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Svennie schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:44:
[...]

zijn ook mensen hier die je wel willen helpen. Ik heb zo ook een aantal trophies gehaald. En als je wil levellen dat kan in een willekeurige lobby of via de tweakscrew ook.
Ja, maar dat interesseert me dus niet. Ik vind trophies leuk, maar mijn level boeit me weinig. Vind het gewoon grappig een soort loon na werken te krijgen, maar ga niet alles uitproberen om er net een trophy extra uit te persen. Dus de online trophies laat ik veelal schieten, of het moet Fifa zijn :+

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11 17:13
Fatal Mind schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:11:
[...]

Komen vanzelf, ik heb em van de week uitgespeeld, en na een tijdje verdrink je in al die dingen.
Ben al een paar weken bezig, maar heb ook nog geen social chest kunnen vinden :p convoys en whales zijn daarentegen geen enkel probleem.

• MisterMichel
Bad_Boy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:56:
[...]
Die vis en boot heb ik regelmatig. Ik wil je wel een berichtje sturen zodra ik er weer 1 zie via PSN.

• Bad_Boy
MisterMichel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:27:
[...]

Die vis en boot heb ik regelmatig. Ik wil je wel een berichtje sturen zodra ik er weer 1 zie via PSN.
Zal deze niet veel tijd hebben om te gamen maar zodra we tegelijk online zijn en je komt er een tegen dan graag. Als ik zelf een chest tegenkom zal ik hetzelfde doen uiteraard :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bad_Boy op 29-07-2014 10:35 ]

De mp van Black Flag is best wel leuk als je nog nooit een AC game online hebt gespeeld.
Maar na een paar potjes gaat het al snel vervelen...
Ze hebben af en toe dubbel xp weekenden, ik zou daarop wachten als ik jou was ;)
En veel Wolfpack spelen, dat is de mode waar de meeste xp te verdienen is.

Verwijderd

Ik heb nog geen multiplayer gedaan bij AC:BF, maar is die goed te doen terwijl je de SP nog niet hebt uitgespeeld? Of kan ik er beter mee wachten? Ben nu ergens bij sequentie 6 volgens mij.

Hmmm.. Inmiddels enter ik met 20.580 punten de top 25 :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2014 15:19 . Reden: toevoeging over trophy chart ]

Is goed te doen hoor, mp heeft weinig van doen met de sp ;)

Verwijderd

okay! Dan ga ik die toch maar eens opstarten binnenkort :-)

• MisterMichel
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:50:
Is goed te doen hoor, mp heeft weinig van doen met de sp ;)
Gisteravond voor 't eerst de MP gedaan van AC:BF. Is inderdaad behoorlijk anders dan de SP.
Ik moest er wel behoorlijk inkomen bij 't eerste potje wat ik speelde. 0 kills gemaakt en vaak gekilled. :X
Na 't eerste potje een Wolfpack missie gedaan waarna ik begonnen ben aan de 8-missie 'tutorial' van Wolfpack. Dat laatste is wel heel erg aan te raden om de basis dingetjes te begrijpen. Daarbij krijg je ook weer een trophy als je die 8 missies voltooid hebt - zegt men; ik moet de laatste missie van de 8 nog doen...

Ondertussen wel al level 6 behaald na die tutorials, dus dat levelen gaat in het begin vrij vlot. Maar het zal wel even gaan duren voor ik level 55 ben voor die specifieke trophy.

• Alvanosa
Gisteren bezig geweest met het upgraden van de Jackdaw en het zoeken naar de chest, zoals gewoonlijk nergens te bekennen de kist. :'(

Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg te doen in de Single Player kwa 100% maar het begint toch wel erg te worden nou.

Verwijderd

Ben nu begonnen met The last of us Remastered , eerste alle MP trophy's uit de weg ruimen en dan weer genieten van de SP

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:51
Volgens mij ben je daar dan wel even mee bezig.

[ Voor 27% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 30-07-2014 13:53 ]

Shikata ga nai.

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:53:
Volgens mij ben je daar dan wel even mee bezig.
Met de MP wel een weekje of 2 denk ik ja

• Kol Nedra
Ik heb trouwens veel respect voor de mensen die trophies 100% halen. ik heb daar het geduld niet voor :P
Ik probeer wel de game om zoveel mogelijk trophies te halen, maar grind trophies of trophies dat je de game op het moeilijkste uitspeelt....nou nee die skip ik, ik speel de game 9vd10 keer maar 1x
Bioshock gisteren uitgespeeld :)

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2014 14:49 ]

nothing stops this train

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-12 21:41

Niku

Alagaesii

Zijn de trophies van Bioshock Infinite niet behoorlijk lastig? Heb ik geloof ik ergens gelezen, zelf nog niet gespeeld.

• Kol Nedra
ik vind het wel meevallen, misschien zijn die andere die ik nog niet gehaald heb moeilijk....maar dat durf ik niet te zeggen :P

nothing stops this train

• Bad_Boy
Trophies van BioShock vallen behoorlijk mee, de enige moeilijke 2 trophies zijn 1999 mode + niks kopen in de 1 dollar machine. De rest zijn met een beetje op letten vrij gemakkelijk te halen. 1999 mode schijnt vrij pittig te zijn maar met een beetje planning, tactiek en wat geluk moet die ok goed te doen zijn

• Alvanosa
Eindelijk de social chest gevonden. :)

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Alvanosa.png

[ Voor 46% gewijzigd door Alvanosa op 31-07-2014 00:06 ]

• Kuhr89
  • Laatst online: 16-12 23:53
Vandaag voor het eerst een Platinum Trophy gehaald, spel: Wolfenstein.

Geweldige game, maar je moet er wel van houden denk ik:P

Allebei de 'verhaal' lijnen doorspeelt en alle trophies binnen. Het duurt dan wel wat langer, want je bent ook actief opzoek naar al de items die overal liggen. De moeilijkheidsgraad viel uiteindelijk wel mee de tweede ronde, want je houdt alle upgrades van de eerste playthrough.

Doel bij mij is: Elke game die ik heb minimaal 80% uitspelen met trophies. Mocht 100% tedoen zijn, dan wil ik me daar nog wel voor inzetten. Maar de online dingen laat ik vaak varen. Heb op het moment ook nog geen PS+

Volgende game: The Last of Us Remastered... Gaat een lastige worden vrees ik..

[ Voor 26% gewijzigd door Kuhr89 op 31-07-2014 00:24 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Kuhr89 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:22:
Vandaag voor het eerst een Platinum Trophy gehaald, spel: Wolfenstein.

[...] Maar de online dingen laat ik vaak varen. Heb op het moment ook nog geen PS+ [...]
Dan wordt het lastig om online trophies te halen inderdaad. :+

• MisterMichel
Alvanosa schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:03:
Eindelijk de social chest gevonden. :)

[afbeelding]
Nice! Proficiat! *O*

Verwijderd

Pfoe nog maar 1 trofee en dan heb ik alle MP trofeeen voor The last of us remastered , alleen nog als Firefly uitspelen en dan is het klaar ( zit nu in week 5 )

• MisterMichel
Ik heb me gisteren een uurtje of wat weer bezig gehouden met de MP van AC:BF. Die Wolfpack sessies zijn best wel grappig om te doen en de XP loopt aardig binnen. Ik vind ze leuk genoeg om te doen om toch naar die level 55 te gaan. Dus wie weet wordt dat m'n eerste Platinum. We zullen zien...

• Bad_Boy
Jeeh afgelopen zaterdag tussen de bedrijven door nog eventjes tijd gehad om Black Flag te spelen en ik kreeg midden in een missie opeens mijn eerste social event: de White Whale :) 1 down, 2 to go!

Mijn ervaring:
Als je eenmaal zo'n white whale hebt gezien blijven ze echt overal tevoorschijn komen :P

Verwijderd

Zijn er hier nog mensen die mij kunnen helpen met de "Friendly Competition" trophy van Playstation All-Stars Battle Royale?

Niemand in mijn vriendenlijst speelt het spel en ik mis deze trophy nog op de PS3 en op de PS Vita.

Alvast bedankt!

-- PSN: amy_moon

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 16:54 . Reden: typefout ]

• Martell
Ein-de-lijk de social event trophy van AC:BF gehaald! In twee uurtjes zowel een social chest als een convoy gevonden, wat mij in alle maanden hiervoor niet gelukt was. :p Nu moet ik wel zeggen dat ik voordat ik beide events vond, de multiplayer heb gespeeld. Denk dat dat er wel iets mee te maken heeft.

Nu doorstomen naar level 55 in de MP. :9~
Nice! 8)
Ga nu maar eens verder spelen, je zult zien dat je er opeens meer tegen gaat komen :P

• Bad_Boy
dvdkiwi schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 09:57:
Nice! 8)
Ga nu maar eens verder spelen, je zult zien dat je er opeens meer tegen gaat komen :P
valt mij inderdaad ook op nu, kom nu best vaak white whales tegen :) gelukkig laatst ook een royal convoy, nu nog een chest en die trophy is ook binnen!

Verwijderd

hmmm. dankzij afgelopen week genoeg trophies gewonnen om zo'n 5 plaatsen te stijgen in het klassement. :-)

Leve Sound Shapes! Wat een geweldig simpel maar zeer moeilijk spel is dat! :)

• MisterMichel
Ik ben nog bezig met AC:BF. Nog 3 trophies: 100% completion op de missie en 2 MP trophies.
Die level 55 MP trophy is wel even grinden. Nog 325K xp te gaan. |:( Op zich spelen die Wolfpack sessies wel aardig weg. Net nog gelezen dat de prive wolfpack sessies je het beste kunt doen om veel xp binnen te harken.
Die 100% missies is niet ver weg. Nog 4 missies die ik over mag doen. Afgelopen weekend behoorlijk wat missies opnieuw gedaan waar ik de optionele doelen niet gehaald had. Wel grappig om ze nu opnieuw te doen. Het verhaal loopt dan lekkerder en met een volledig geupgrade Jackdaw zijn sommige missies echt enorm simpel.

Hopelijk gaat 't vlug met die laatste 3 trophies en dan kan ik aan de slag met TLOU of inFAMOUS. Beide liggen nu op me te wachten... Keuzes _/-\o_

Solo wolfpack is inderdaad the way to go.
Met vreemden zorgt altijd voor frustraties ;)

Verwijderd

The last of us Remastered op Platinum , jeeeej....

Nu bezig met Don't starve en FEZ op 100% te halen en dan staat THIEF op het programma

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:24

Typhone

Who Dares Wins

Ik word wild van die social lubricant trophy. Grrrrrr

Verwijderd

We gaan langzaam maar zeker omhoog met het level haha , het completion level is nu nog niet zo hoog als die kan zijn omdat ik net met een nieuwe game ben begonnen en die dus nog op 0% staat

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Justt_Jan.png

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:24

Typhone

Who Dares Wins

Zo...Watchdogs platinum :) Up next: The Last of Us Remastered :)

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:44:
Zo...Watchdogs platinum :) Up next: The Last of Us Remastered :)
Zucht hoe heb jij die Social Lubricant trophy ooit gehaald?
Pfoe heej, ik heb Modnation Racers weer eens opgepakt voor wat (voornamelijk singleplayer) trophies ,
maar was even vergeten dat deze game qua moeilijkheidsgraad bij God of War III op hard in de buurt komt...
;( |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 18-08-2014 14:23 ]

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12 21:36
Betekend Share Play op de PS4 dat we straks hulp kunnen inroepen voor moeilijke trophies? :-P
Wat ik ervan begrepen heb is dat je de controle van je game overdraagt aan iemand anders voor maximaal 1 uur.

PSN - 500px - Flickr

• Bad_Boy
dvdkiwi schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:23:
Pfoe heej, ik heb Modnation Racers weer eens opgepakt voor wat (voornamelijk singleplayer) trophies ,
maar was even vergeten dat deze game qua moeilijkheidsgraad bij God of War III op hard in de buurt komt...
;( |:(
dat heb ik met F1 race stars: at the core een leuke mario kart achtige race game. Maar tegen de computer zo gruwelijk moeilijk en oneerlijk dat alle lol er erg snel af is. Wat ik echt jammer vindt want het spel had best potentie voor wat het was.

Enne god of war 3 op hard is prima te doen op 2 of 3 echt moeilijke gevechten na ... dat gevecht tegen die 3-koppige hond :X

• MisterMichel
Gisteren mijn eerste platinum gehaald *O*
Assassin's Creed: Black Flag. Heeft me een tijdje gekost maar heb ook enorm vermaakt.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/MrMichel_75.png

Nu had ik nog inFamous: Second Son en The Last of Us: Remastered liggen. Ben maar eens begonnen aan inFamous. Eens kijken hoever ik daar mee geraak.

• Martell
Proficiat! 8)
InFamous is als platinum game erg goed te doen. Ik zou 'm eerst op normal uit spelen en alle sidemissions doen, om daarna aan hard te beginnen. Of natuurlijk gelijk op hard difficulty beginnen. :P

• Alvanosa
MisterMichel schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:23:
Assassin's Creed: Black Flag. Heeft me een tijdje gekost maar heb ook enorm vermaakt.

[afbeelding]

Nu had ik nog inFamous: Second Son en The Last of Us: Remastered liggen. Ben maar eens begonnen aan inFamous. Eens kijken hoever ik daar mee geraak.
Grats!

InFamous is goed te doen, ik heb de eerst playthrough als Evil gedaan op normal en alles gedaan om daarna snel met Good er voor de tweede keer doorheen te gaan. Ik vond Good wel een heel stuk makkelijker dan Evil wat ik toch niet had verwacht.

Ikzelf ben bezig om AC op platinum te halen, maar ik ben pas level 11 op multiplayer, langzaam maar zeker zal ik er komen door elke dag die 20 min bonus te doen. Ben net begonnen met TLoU dus dat heeft prioriteit nou.

[ Voor 57% gewijzigd door Alvanosa op 19-08-2014 09:33 ]

Verwijderd

Hmmm ik vind het multiplayer gedeelte van AC:BF zeer saai en frustrerend, dus ik ga deze nooit op platinum halen. Ik heb overigens sowieso nooit een platinum gehaald, want het moet wel leuk blijven en ik spendeer mijn zeer kostbare tijd dan liever aan een goed verhaal :-P

• Kol Nedra
MisterMichel schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:23:

[afbeelding]

Gz! mij is het niet gelukt om ACIV black flag 100% te halen (94%)

hier weer een update, van het weekend ACIII uitgespeeld, vandaag aan de slag met Diablo 3 RoS :9~

nothing stops this train

• MisterMichel
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

Gz! mij is het niet gelukt om ACIV black flag 100% te halen (94%)
Die 100% mission trophy vond ik uiteindelijk ook de lastigste. Een paar van die optionele missies waren moeilijk - maar de aanhouder wint. ;)
En de multi-player is gewoon grinden naar level 55 door wolfpack te spelen in je eentje.

Nu ik met inFamous ben begonnen moet ik weer even wennen aan andere controls. R2 is nu dus duidelijk niet rennen maar schieten. Whoops 8)7 Die fout heb ik gisteravond al een paar maal gemaakt. (Sorry lieve burgertjes)

• Kol Nedra
Ja dat klopt, het is niet echt moeilijk te halen maar ik heb gene zin om uren ervoor te grinden, heb teveel spellen die ik liever speel dan dat :)

nothing stops this train

• Alvanosa
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:07:
Ja dat klopt, het is niet echt moeilijk te halen maar ik heb gene zin om uren ervoor te grinden, heb teveel spellen die ik liever speel dan dat :)
Ja precies daarom doe ik elke dag 1 Wolfpack sessie en daarna ga ik TLoU spelen, Diablo 3 moet ik ook binnenkort krijgen want hij is vorige week verzonden vanuit Canada. Heb er zin in. :)

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-12 08:48

Tripl3 D

Brother in Arms

Ik vind dat ook het nadeel van online trophies. Je moet vaak een hoog level halen om zo'n trophy te kunnen krijgen.

Ik lees hier level 55. Zou dan fijn zijn dat ze bijvoorbeeld ook trophies (met name brons) voor bijvoorbeeld de levels 11, 22, 33 en 44 geven. Dan voelt het toch al weer anders.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Verwijderd

Level 55 halen was aardig grinden inderdaad. Gelukkig had AC4 aardig wat dubbel XP weekenden en samen met een vriend Wolfpack modus doen scheelt ook heel veel. Ik kwam erachter dat alles op 100% halen pittig was maar wel heel vermakelijk. De game kreeg er echt meerwaarde van voor mij.

Nu TLOU op platinum halen, 100% weet ik nog niet zeker vooral door de Grounded mode. Daar zie ik nogal tegen op. ;)
Ik had level 55 in Black Flag in 15 uur.
Zonder dubbel xp events.
Even doorbijten, maar het valt best mee ;)

• Fatal Mind
  • Niet online
Zit nog eens te kijken of er nog wat uitkomt dit jaar qua boeiende games, en het antwoord in mijn geval is dus simpelweg nee. Worden niet veel trophies meer dit jaar.

Ik zie farcry 4 en AC: Unity maar daar houd et ook wel weer mee op volgens mij dit jaar.
Wat dacht je van Batman Arkham Knight, GTA V PS4 (met schitterende nieuwe engine; heb nu alweer zin om de storymode te doorlopen) en inderdaad FC4 en AC Unity.
En wellicht Driveclub, áls die niet té arcade is ;)
Voor mij houd het dan ook wel een beetje op.

Maar ik ben de laatste tijd toch niet echt bezig met trophies hunten.
Speel (erg) veel BF4 en die heb ik al een tijd platinum.
Heb ook Wipeout HD + Fury en Crysis 3 nog op de PS3 staan, wellicht daar nog wat trphies van halen :P

• Fatal Mind
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:09:
Wat dacht je van Batman Arkham Knight, GTA V PS4 (met schitterende nieuwe engine; heb nu alweer zin om de storymode te doorlopen) en inderdaad FC4 en AC Unity.
En wellicht Driveclub, áls die niet té arcade is ;)
Voor mij houd het dan ook wel een beetje op.

Maar ik ben de laatste tijd toch niet echt bezig met trophies hunten.
Speel (erg) veel BF4 en die heb ik al een tijd platinum.
Heb ook Wipeout HD + Fury en Crysis 3 nog op de PS3 staan, wellicht daar nog wat trphies van halen :P
Batman, komt die dit jaar nog ? Dat is inderdaad wel een toppertje ja. Dacht dat die pas volgend jaar februari ofzoiets kwam ?

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 19-08-2014 13:34 ]

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12 14:41
Deze week proberen de 3e platinum trophy te behalen door Pixeljunk Shooter Ultimate te voltooien.
Daarna is The Last of Us aan de beurt maar dit gaat iets langer duren denk ik.

Gisteren voor het eerst de MP gespeeld, speelt heerlijk! Op de PS3 had ik de MP overgeslagen. Man man wat een gemis.

PSN: Edgyi-

• Martell
Encryla schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:06:
Deze week proberen de 3e trophy te behalen door Pixeljunk Shooter Ultimate te voltooien.
Zijn het toevallig nog de online trophies die je open hebt staan? Ik moet ze zelf namelijk ook nog... Zin om eens te boosten? :P

Gisteren Lego Marvel Superheroes op platinum gehaald. Vond 'm in het begin erg kinderachtig, maar uiteindelijk moet ik zeggen dat het erg leuke humor bevat en is ie met plezier uitgespeeld. Standaard een mogelijkheid tot coöp, dus de vrouw kon mooi mee spelen. :+

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12 14:41
Martell schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:55:
[...]

Zijn het toevallig nog de online trophies die je open hebt staan? Ik moet ze zelf namelijk ook nog... Zin om eens te boosten? :P
Klopt! Ik heb nog 2 online trophies open staan. Als we deze idd even boosten dan zijn we er binnen no-time mee klaar :)

PSN: Edgyi-

Nog 1 zilveren trophy voor Modnation Racers (160,000 drift punten in de laatste race), daarna
heb ik alle trophies die haalbaar zijn wel een beetje.
De 5000xp (ook zilver) haal ik vandaag ook, dat is niet al te moeilijk.

Net eens op PSN profiles gekeken, ik heb nog wat games waar ik nog wel wat trophies uit kan halen:
Flower (PS3+PS4; iemand de Pure trophy al gehaald?)
Portal 2 (voornamelijk co-op)
Street Fighter IV + SSFIV AE
Wipeout HD + Fury

Ik ben voorlopig nog wel even bezig :P

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2014 10:35 ]

• Shinobi-vs-Gast
dvdkiwi schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:42:
Die Pure trophy is op zich wel te doen. Bij het laatste stukje als alles begint om te vallen, is het zaak dat je bovenin blijft.

Shikata ga nai.

Ik had de videos al gezien ja dat ze links tegen de muur blijven plakken of helemaal bovenin.
Maar ik lees ook van mensen dat ie niet telt omdat ze te ver bovenin zaten...
Zo'n zen spelletje en dan zo'n trophy erin |:(

• Bad_Boy
dvdkiwi schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:42:
Nog 1 zilveren trophy voor Modnation Racers (160,000 drift punten in de laatste race), daarna
heb ik alle trophies die haalbaar zijn wel een beetje.
De 5000xp (ook zilver) haal ik vandaag ook, dat is niet al te moeilijk.

Net eens op PSN profiles gekeken, ik heb nog wat games waar ik nog wel wat trophies uit kan halen:
Portal 2 (voornamelijk co-op)
Street Fighter IV + SSFIV AE
Wipeout HD + Fury

Ik ben voorlopig nog wel even bezig :P
Voor Portal 2 zou ik kijken of een van je vrienden het lokaal wil co-open. Het is een stuk beter communiceren wat bij sommige puzzels best wel nodig is ;) Ik moet ook nog een paar co-op trophies van portal maar dat zijn voornamelijk de trophies voor levels zo snel mogelijk halen en het is misschien leuker als je met iemand de levels doorgaat die ze niet eerder heeft gespeeld.

Ik moet enkel course 6 nog, wellicht kunnen we die samen doen?
Daarna kan ik met iikkee de co-op doorlopen (ik heb je message gelezen iikkee) en kan ik de Professor Portal trophy halen :)
Maar alleen als iikkee nog niets aan co-op heeft gedaan.
Daarna wil ik best een nieuw account aanmaken zodat iikkee deze trophy ook kan halen.
Ik heb je al in mijn lijst staan Bad_Boy ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2014 19:19 ]

• Bad_Boy
dvdkiwi schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:06:
Ik moet enkel course 6 nog, wellicht kunnen we die samen doen?
Daarna kan ik met iikkee de co-op doorlopen (ik heb je message gelezen iikkee) en kan ik de Professor Portal trophy halen :)
Maar alleen als iikkee nog niets aan co-op heeft gedaan.
Daarna wil ik best een nieuw account aanmaken zodat iikkee deze trophy ook kan halen.
Ik heb je al in mijn lijst staan Bad_Boy ;)
Professor portal moet ik ook nog halen, zoals gok ik bijna iedereen :p Course 6 doorlopen is prima, heb jij die andere trophies al voor binnen een beperkte tijd een aantal levels te halen enzo?

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag en dan drie week vakantie. Tot en met maandag heb ik nog een hoop andere dingen staan maar daarna wordt het rustiger. Dus we moeten vast ergens een moment kunnen vinden. ;)

Nee die heb ik nog niet, ik moet nog redelijk wat co-op trophies.
Dus wellicht kunnen we wel een en ander halen ;)

• Shinobi-vs-Gast
Gisteren nog Contrast uitgespeeld. Op zich wel een aardige game om op 100% te halen, maar zeker het geld niet waard. Gelukkig downloadde ik 'm destijds met Plus.

Shikata ga nai.

Flower op de ps3 op 100% :)
Nu de ps4 versie nog afmaken :P
60.1% completion op 56 games nu :)

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 23-08-2014 20:04 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:32:
Flower op de ps3 op 100% :)
Nu de ps4 versie nog afmaken :P
60.1% completion op 56 games nu :)
Nice...

Ik zit nu bijna op de 80% op 9 games haha...

Next game waar ik aan ga beginnen is Diablo 3 , dat word wel een moeilijke platinum verwacht ik

• Bad_Boy
Black flag uitgespeeld met wel erg mazzel: op het eiland in de allerlaatste missie kom ik tijdens het redden van de prisoners een social chest tegen. Dat terwijl ik deze trophy al had opgegeven 8)7 Nu alleen nog de legendary ships (diegene die je ramt is pittig!) en misschien nog de wolfpack intro. De andere twee multiplayer trophies sla ik over, heb geen zin om zo lang te grinden. Maar eerst over naar de Cold Cold Heart DLC van Batman Arkham Origins.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:24:
[...]

Nice...

Ik zit nu bijna op de 80% op 9 games haha...

Next game waar ik aan ga beginnen is Diablo 3 , dat word wel een moeilijke platinum verwacht ik
Volhouden dat percentage, bij veel games is het echt een toegevoegde waarde om alle trophies te halen. (Bij sommigen niet. :p) Ik ben vanaf de PS4 eigenlijk pas begonnen met trophy hunten dus ik zit pas op 46% bij 55 games (PS4, 3 en Vita). Ga nu eerst TLOUr op platinum halen en daarna de beruchte trophy van Watch_Dogs nog eens proberen, moet te doen zijn na die patch.
Ik heb 143 games en 67,7%. Maar mijn percentage is al tijden aan het dalen want ik speel veel spellen nu korter. Ik ga niet meer voor alle trophies. ;)

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Flink onderweg met Infamous, kijken of dit mijn eerste platinum op ps4 gaat worden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Bad_Boy
LuPo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:21:
Ik heb 143 games en 67,7%. Maar mijn percentage is al tijden aan het dalen want ik speel veel spellen nu korter. Ik ga niet meer voor alle trophies. ;)
net geen 66% met 95 games. Komt ondere andere doordat er een aantal games tussen staan die ik nooit weer zal spelen dus ergens onder de 10% zullen blijven ;)

• MisterMichel
solique schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:51:
Flink onderweg met Infamous, kijken of dit mijn eerste platinum op ps4 gaat worden.
Hehe, ik zie dat we even ver zijn qua trophies. Jij doet evil, ik doe good.
Tot nu toe vermaak ik me prima met 't spel. De boss-fights zijn best pittig.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

MisterMichel schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Hehe, ik zie dat we even ver zijn qua trophies. Jij doet evil, ik doe good.
Tot nu toe vermaak ik me prima met 't spel. De boss-fights zijn best pittig.
Ik zie het inderdaad.
Al is het jammer dat je steeds maar hetzelfde aan het doen bent.
Toch ga ik platinum proberen, al lees ik overal dat expert met evil makkelijker gaat.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Pagina: 1 ... 37 ... 119 Laatste