4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik hoef enkel nog wat badge, mission en combat medals voor de platinum.
*edit
Online is een groot spawnrapefestijn.
Toch maar eens een boosting partner zoeken
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2014 18:41 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik las dat de online trophies zo simpel zijn als een vriend toevoegen.
Vanavond pik ik de game op, heb me prima vermaakt met Most Wanted dus ik verwacht hier
eenzelfde ervaring mee
Hij is zeker niet moeilijk. Ik kan je eventueel wel helpen met de multiplayer trophies, binnen 10 minuten heb je ze.dvdkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 06:38:
Rivals is een makkelijke platinum trophy toch?
Ik las dat de online trophies zo simpel zijn als een vriend toevoegen.
Vanavond pik ik de game op, heb me prima vermaakt met Most Wanted dus ik verwacht hier
eenzelfde ervaring mee
Ik moet alleen nog zorgen dat ik level 60 word als cop. Moet ongeveer 36 challenges doen en die doe ik van moeilijk naar makkelijk
Het is ook niet zo'n slecht spel als dat ik dacht dat het zou zijn.
Wat is je psn id? Dan voeg ik je vanmiddag gelijk even toe
FireFly3kdvdkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:24:
Ik zal het onthouden
Wat is je psn id? Dan voeg ik je vanmiddag gelijk even toe
Persoonlijk vond ik expert met good makkelijker dan evil, maar goed dat komt misschien ook omdat ik het op evil voor de eerste keer doorspeelde.solique schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:57:
[...]
Ik zie het inderdaad.
Al is het jammer dat je steeds maar hetzelfde aan het doen bent.
Toch ga ik platinum proberen, al lees ik overal dat expert met evil makkelijker gaat.
PSN: Alvanosa
Double Smoke Stack Attack
Dash through two red air vents without touching the ground and then Comet Drop on an enemy
Cough Drop
Comet Drop on three coughing enemies
Nu denk ik dat ik die Cough Drop bij m'n tweede playthrough maar ga doen en zo snel mogelijk als ik die smoke en comet drop heb.
Die Double Smoke Stack Attack vind ik behoorlijk lastig om een goede plek te zoeken waar ik 2 air vents heb, geen grond raak en dan ook nog eventjes op een vijand land. Maar goed, ik blijf proberen
Vanavond of morgen eerst maar eens even de game op Good uitspelen. Als 't goed is heb ik dan alle trophies op die twee bovenstaande na dan. Oh ja, ook nog die comet drop van 170 feet en 45 seconde in de lucht moet ik ook nog doen. Maar dat kan blijkbaar het beste nadat je de game hebt uitgespeeld.
Trouwens, wat heb ik toch in het begin zitten prutsen met die disctrict showdowns. De laatste showdowns met een Karmic Streak gedaan (down op je d-pad). Echt maar 1 druk op de knop en je bent klaar.
Dit is wel handig om te weten als ik straks m'n tweede playthrough op Evil ga doen.
PSN ID: MrMichel_75
Welke trophies heb je nog nodig? Ik heb enkel nog wat online trophies open staan.Niku schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:24:
Na een tijdje bijna niks te hebben gedaan, nu maar weer eens Fifa 14 aangezwengeld, ben benieuwd of de platinum mogelijk is.
PSN: Edgyi-
Ok, dan merk ik het wel. Nu eerst evil uitspelen dit weekend.Alvanosa schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:45:
[...]
Persoonlijk vond ik expert met good makkelijker dan evil, maar goed dat komt misschien ook omdat ik het op evil voor de eerste keer doorspeelde.
maar het connecten lukt niet...
Invite ik dan laadt ie bij mij wel en bij hem niet.
Invite hij dan andersom.
Leuk dat cross platform en connecten met steam, maar het zal er wel wat mee te maken hebben.
Fora staan vol met klachten over connectie problemen.
Nog best wel wat. Pas net begonnen. Zijn er veel waar boosten voor nodig is? Niet echt toch?Encryla schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:26:
[...]
Welke trophies heb je nog nodig? Ik heb enkel nog wat online trophies open staan.
Valt wel mee, je moet enkel een buddy hebben waar je 5 wedstrijden mee speelt. Verder zijn de online trophies makkelijk te behalen.Niku schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:04:
[...]
Nog best wel wat. Pas net begonnen. Zijn er veel waar boosten voor nodig is? Niet echt toch?
PSN: Edgyi-
ja beetje jammer op deze manier, binnenkort maar eens opnieuw proberen maar heb er eerlijk gezegd weinig hoop in. Wat best vreemd is, toen ik het spel een jaartje of 2 geleden speelde werkte alles vlekkeloos, en ik kan valve ook niet echt als een bedrijf wat zulke zaken niet goed voor elkaar heeft.dvdkiwi schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:49:
Net met Karlbani geprobeerd wat Portal 2 trophies voor hem te halen,
maar het connecten lukt niet...
Invite ik dan laadt ie bij mij wel en bij hem niet.
Invite hij dan andersom.
Leuk dat cross platform en connecten met steam, maar het zal er wel wat mee te maken hebben.
Fora staan vol met klachten over connectie problemen.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Dat zou invloed hebben op hoe het spel online op het PS netwerk draait; het kan het niet lekker aan.
Gisteravond is me die Cough Drop gelukt en zojuist is me die Double Smoke Stack Attack geluktMisterMichel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:33:
Ik heb gisteren diverse trophies gehaald bij Infamous. (Nog niet gesynced met PSN.) Helaas heb ik nog wat moeite met de volgende bekertjes:
Double Smoke Stack Attack
Dash through two red air vents without touching the ground and then Comet Drop on an enemy
Cough Drop
Comet Drop on three coughing enemies
<...knip...>
Heb nu alle trophies op die voor de Evil playthrough na. Straks begin ik m'n nieuwe playthrough op Evil en Moeilijk. Heb d'r zin in
Na de eerste playthrough moet ik toch wel zeggen dat ik het verhaal van Infamous SS wel erg leuk vind.
Hierdoor heb ik echt geen moeite om het spel nog een keer te mogen spelen voor de overige bekertjes.
Vanmiddag Killzone binnen gehad
Ik ben van plan deze platinum te halen en dus veel online te spelen
Mochten er nog mensen zijn die dit ook spelen, voeg me maar toe: zuperkiwi
Dat wordt een heeeel lange grind online (100+ uren makkelijk).
De 2 lastigste trophies (de rest is eitje) komen neer op het volgende:
Unlock alle attachments voor alle wapens en breng alle abilities naar max level.
Ik geef het een maand of 2-3, en dan eens kijken hoe ver we zijn...
[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2014 02:21 ]
Als je het kunt regelen, leen kz2 met ps3 van een maatje. Scheelt een hele hoop tijd.dvdkiwi schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:29:
Iemand een idee of Killzone 2 nog een beetje online wordt gespeeld?
Ik hoef enkel nog wat badge, mission en combat medals voor de platinum.
*edit
Online is een groot spawnrapefestijn.
Toch maar eens een boosting partner zoeken
Vannacht om 01.15 eindelijk geplat, trophy gap vanaf eerste tot plat van 5,5 jaar
Dus geen plat
Shadow Fall heeft nu de mogelijkheid toegevoegd om abilities en challenges te halen in online botzone games.
Dat zou de grind een stukje eenvoudiger moeten maken
Maar dan nog ga ik er vanuit dat ik minstens een maand nodig heb om alles te unlocken en op max te krijgen.
[ Voor 70% gewijzigd door Superkiwi op 02-09-2014 00:16 ]
Verwijderd
Murdered: Soul Suspect. In mijn ogen overigens ook een geweldig spel. De Trophies zijn niet zo moeilijk, alleen zou je in je eerste playthrough alle collectibles al moeten verzamelen, maar door de spanning van het verhaal was ik dat vergeten. Nu dus met een tweede playthrough voornamelijk collectibles zoeken en dat vanavond nog een uurtje denk ik om de platinum in ontvangst te mogen nemen. Stiekem best wel spannend ook, haha.
Verwijderd
Deze week maar eens aan TLOUr multiplayer trophies beginnen en zaterdag zeer waarschijnlijk Borderlands 2 op platinum halen (eindelijk).
Best een vermakelijke game voor tussendoor, maar volgens mij heeft zowat niemand het aangeraakt.
Shikata ga nai.
Hoe heb je ooit de hacking trophy gehaald? Ik haat dat hacken echt.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:58:
Ik heb maandag de platinum van Watch_Dogs gehaald. Gelukkig was die drinking game een stuk makkelijker na de patch. Ben nu aan het twijfelen of ik de game moet verkopen of houden en wachten op de single player dlc (heb de season pass).
Deze week maar eens aan TLOUr multiplayer trophies beginnen en zaterdag zeer waarschijnlijk Borderlands 2 op platinum halen (eindelijk).
De drinking games ben ik nu wel weer mee bezig. Het is echt veel beter te doen, maar het is meer dat het moet voor een trophy dan dat het leuk is.
[ Voor 11% gewijzigd door FireFly3k op 03-09-2014 15:22 ]
Shikata ga nai.
Is vrij makkelijk. Zie psntrophies.orgNiku schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:24:
Na een tijdje bijna niks te hebben gedaan, nu maar weer eens Fifa 14 aangezwengeld, ben benieuwd of de platinum mogelijk is.
Verwijderd
Proficiat! Welcome to the clubVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:13:
Woei. Gisteren dus mijn eerste platinum binnen met Murdered: Soul Suspect. Wat een prachtig spel is dat, alleen jammer van de demonen die nog weleens erg vervelend willen zijn.
Leuk gevoel is dat inderdaad om je eerste platinum binnen te halen. Ik ken 't nog van een paar weken geleden met AC:BF
Ik ben zelf nu bezig met Infamous: Second Son. Nog enkele trophies en m'n tweede platinum zou binnen moeten zijn.
Verwijderd
Voor AC:BF ga ik de platinum zeker niet halen. Dat hele online/multiplayergedeelte kan me niet boeien ;-)
Binnenkort nog even backlog wegwerken door Beyond: Two Sould te gaan spelen. Die ziet er wel naaruit om op platinum haalbaar te zijn.
Die match of the day trophy op world class is inderdaad de enige lastige, maar die is dan ook wel echt moeilijk.
Ik had hem al meerdere keren gehaald na heel vaak proberen. Bleek dat die Match of the Day een glitch had. Vervolgens een andere geprobeerd en na een tijdje eindelijk de trophy. Dat was best wel frustrerend. Dat je de trophy eigenlijk moet krijgen en hem niet krijgt.Niku schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:27:
[...]
Die match of the day trophy op world class is inderdaad de enige lastige, maar die is dan ook wel echt moeilijk.
Dat dacht ik ook tot ik er aan begon. 3 van die 5 online trophies zijn heel makkelijk en snel te halen.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:00:
Voor AC:BF ga ik de platinum zeker niet halen. Dat hele online/multiplayergedeelte kan me niet boeien ;-)
Die grind naar level 55 duurt eventjes maar kun je zonder anderen doen. (Geen idee wat er dan nog 'multi-player' aan is
Die haal je het makkelijkst door het spelen van zogenaamde Wolfpack missies die tussen de 12 en 30 minuten duren (afhankelijk van hoe goed je de moorden uitvoert - gaat sneller naarmate je zelf het spelletje beter gaat begrijpen).
Ik kon er best wel voldoening uithalen door een beetje hersenloos die potjes te spelen met als uitdaging die potjes steeds perfecter te willen spelen.
Ik zie dat je Murdered: Soul Suspects in zo'n 3-4 dagen hebt geplatinumt (Of hoe je dat ook spelt).
Eerlijk gezegd vind ik een spel wat 60 euro kost wel langer mag duren dan dat. Maar goed, dat is mijn mening dan
Dat scheelt je toch al de helft van de tijd
Ik heb het in 15hr gedaan, dus dan zou het in 7,5hr moeten kunnen.
Killzone Shadow Fall multiplayer gaat hier z'n gangetje.
Sinds ze 3 dagen geleden de mogelijkheid hebben toegevoegd om ook progressie te halen in online botzone games is het een stuk makkelijker!
Alles voor de scout klasse nu unlocked in 19 uur.
Assault en support nog te gaan, dus ik ben nog wel een 50-60 uur bezig
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-09-2014 11:15 ]
Verwijderd
Haha, thanks voor de tip. Ik zal 't online gebeuren nog een keer een kansje geven dan ;-)MisterMichel schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:01:
[...]
Ik zie dat je Murdered: Soul Suspects in zo'n 3-4 dagen hebt geplatinumt (Of hoe je dat ook spelt).
Eerlijk gezegd vind ik een spel wat 60 euro kost wel langer mag duren dan dat. Maar goed, dat is mijn mening dan
Wat betreft Murdered; ik had deze een tijdje terug bij Bol.com voor 29,95 gekocht in de limited edition. Ik vind het een geweldig mooi spel, maar hij is inderdaad aan de korte kant. Ik had zondag in een uurtje of 8 mijn eerste playthrough al klaar, maar daar was ik vergeten om bij iedere locatie alle collectibles te halen voordat ik naar de volgende locatie ging. Daarom heb ik 'm nog een keer helemaal over gedaan, dat duurde alles bij elkaar ook nog een uurtje of 5 geloof ik.
Als er een Murdered 2 zou komen, zou ik gelijk intekenen (ook voor 60 euro). Helaas is de ontwikkelaar pas geleden gesloten geloof ik.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb wel interesse, psn staat in sig.Jumpman schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 01:09:
Nog mensen interesse om Far Cry 3 coöp. te doen op de PS3?
Wacht ff... je progressie is nu ook te behalen bij bots?dvdkiwi schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:14:
Als je Black Flag toch nog platinum wilt halen moet je even in de gaten houden of er een keer dubbel xp weekenden zijn.
Dat scheelt je toch al de helft van de tijd
Ik heb het in 15hr gedaan, dus dan zou het in 7,5hr moeten kunnen.
Killzone Shadow Fall multiplayer gaat hier z'n gangetje.
Sinds ze 3 dagen geleden de mogelijkheid hebben toegevoegd om ook progressie te halen in online botzone games is het een stuk makkelijker!
Alles voor de scout klasse nu unlocked in 19 uur.
Assault en support nog te gaan, dus ik ben nog wel een 50-60 uur bezig
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Ja, hebben ze sinds een dag of 4 toegevoegd.Bellerophon schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:57:
[...]
Wacht ff... je progressie is nu ook te behalen bij bots?
Beter, want de abilities zijn belachelijk om te maxen.
Nog steeds trouwens. Verwacht niet heel veel sneller klaar te zijn
Gisteren een uurtje of 8 aan het grinden geweest op Radec Academy, maar de
Killzone 2 platinum is na 5 jaar (1e trophy 9-09-2009) binnen
Hoefde enkel nog wat ribbons te halen, dus dat gingen we even doen.
Gelukkig had ik die top1% trophy al op legitieme manier in 2009 gehaald
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 08-09-2014 13:02 ]
Wat tof om te zien dat er ook andere tweakers zijn met hetzelfde doel
hopelijk zit daar ook een redelijk gangbare trophylist bij.
Ben in tussentijd nu met slycooper thieves in time bezig maar wat een tedious spel is dat zeg. Iemand een idee of je treasures and bottels gemarkt kan krijgen op je map? Najah iig hier mij trophycard
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Ik heb je uitgenodigd.
Maar ik blijf dat eerste stuk met dat huis in Cocodrie fout doen. Zelfs al filmpjes op Youtube opgezocht, maar daar lijken ze minder hybriden tegen zich te hebben dan ik. Snap er niets van.
Zo frustrerend dat het een spel is die om de paar minuutjes een restore punt heeft en in dit stuk juist weer niet. Iedere keer weer datzelfde stuk overnieuw moeten doen. Zucht!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Heeft me een kleine 54 uur gekost...
Eindelijk lekker genieten van de singleplayer
Ik heb 'm gisteren ook gedownload.solique schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:27:
Gisteren even wat playstation all-stars gespeeld en die geven je ook de trophy's cadeau.
Om platinum te halen moet je ook online er wat halen, waar ik echt totaal geen zin in heb.
Volgens de trophy guide zouden de online trophies ook redelijk makkelijk moeten zijn
*sorry voor dubbelpost*
Doe je het nog wel voor je plezier?dvdkiwi schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:35:
Zo, de Killzone Shadow Fall multiplayer trophies zijn klaar
Heeft me een kleine 54 uur gekost...
Eindelijk lekker genieten van de singleplayer
Een aantal avonden met wat vrienden in een botzone server gezeten, is gezellig en leuk
De multiplayer van Killzone is heel tof, maar helaas zijn veel mappen nogal spawnrapegevoelig.
Als ik de mp trophies op normale servers had willen halen was is minstens 2x zoveel tijd kwijt geweest.
De singleplayer ga ik zeker ook voor mijn plezier doen.
Ik ben fan van de Killzone serie
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 10-09-2014 17:21 ]
Weet niet, kijk wel hoeveel zin ik heb in het behalen van trophy's voor de game.dvdkiwi schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:04:
[...]
Ik heb 'm gisteren ook gedownload.
Volgens de trophy guide zouden de online trophies ook redelijk makkelijk moeten zijn
*sorry voor dubbelpost*
Eerst maar eens kijken of het wat is
Na het zien van filmpjes ben ik niet echt onder de indruk.
Vanmiddag komt me ps4 met destiny binnen, hier nog mensen die trophies daarvoor willen halen?
[ Voor 16% gewijzigd door Bear op 11-09-2014 09:00 ]
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Nu is de platinum binnen handbereik
eindelijk verbinding kunnen krijgen dus?dvdkiwi schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:40:
Eindelijk de felbegeerde Professor Portal trophy binnen![]()
Nu is de platinum binnen handbereik
Connecten lukt nu weer
Wachten tot November...
Ook storend dat Destiny zo'n falende constructie bied van het moeten hebben van 5 man voor raids en dergelijke, ik heb misschien 1 maat die wil spelen, dan houd et wel op.
Dat zouden 3 platinums zijn in 1 vakantie
Nu kan ik beginnen aan Need for Speed Rivals
Maar deze was niet half zo moeilijk als Killzone 2.
trophy gehaald!W00t!!!
Je link is nu als image getoond. Het plaatje is niet zichtbaar en de link is niet via copy/paste te benaderen. Voor welke trophy moeten we je nu feliciteren?Tripl3 D schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:09:
Eindelijk de [afbeelding] trophy gehaald!
W00t!!!
- Helder moment zo'n 10 minuten later -
De trophy heet dus OMGWTFBBQ
[ Voor 11% gewijzigd door MisterMichel op 22-09-2014 10:20 ]
Precies! Heeft even wat tijd gekost (voelde aan als een platinum trophy) maar ik heb hem eindelijk binnen.MisterMichel schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:09:
De trophy heet dus OMGWTFBBQen is van Resistance 2.
Gelijk mijn op-1-na zeldzaamste trofee!
Ik heb deze ook gedownload maar heb alleen een ps4 is deze ook te spelen voor mij kon hem namelijk nergens terug vinden waar ik hem kan opstarten en kan ik ook trophys halen?solique schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:27:
Gisteren even wat playstation all-stars gespeeld en die geven je ook de trophy's cadeau.
Om platinum te halen moet je ook online er wat halen, waar ik echt totaal geen zin in heb.
Ik moet nog 1 knuffel in Portal 2 en de platinum is binnen
Course 4 zonder dood te gaan was niet zo heel lastig.
Ik was ook van plan een vita te kopen in verband met het vele rijzen voor me werk en vakantie's ofcourse kan je hier ook trophys halen?
Die worden gewoon weergegeven in je trophy lijst
Makkelijke PS4 spellen voor platinum?
Veel indie games/ ps+ games denk ik (maar die speel ik niet, dus weet niet zeker of ze een platinum trophy hebben).
Assassins Creed Black Flag, Battlefield 4, Need for Speed Rivals... allemaal redelijk makkelijke platinums.
Al kosten de eerste 2 best wel wat tijd
Voor alle PS4 trophy ondersteunde games kan je ook hier kijken:
http://www.playstationtrophies.org/games/ps4/
Per game staat er een platinum difficulty rating; kan je precies zien hoe moeilijk de platinum is én hoeveel tijd het kost.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 22-09-2014 12:13 ]
Verwijderd
Het heeft mij in totaal slechts zo'n 12 uurtjes spelen gekost. (voornamelijk omdat ik in de eerste playthrough vergeten was alle collectibles te verzamelen uiteraard).
Ik werk vandaag vanuit huis, dus als je wilt kan ik tussen de bedrijven door je die laatste knuffel wel even gevendvdkiwi schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:46:
Nope, is enkel een PS3/Vita spel
Ik moet nog 1 knuffel in Portal 2 en de platinum is binnen
Course 4 zonder dood te gaan was niet zo heel lastig.
Eens kijken of het voor een goede prijs op de Store komt. Ik heb 'm namelijk al eens eerder gespeeld op de pc en PS3. Seizoen twee koop ik wel sowieso, omdat ik die nog moet spelen.
Shikata ga nai.
Prima plan!Bad_Boy schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:17:
[...]
Ik werk vandaag vanuit huis, dus als je wilt kan ik tussen de bedrijven door je die laatste knuffel wel even geven
Ik slinger sowieso nu mijn PS4 aan.
Als je online bent, stuur maar een bericht dan plug ik de PS3 erin
Dankzij de knuffel van Bad_Boy is platinum nummer 25 binnen
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 22-09-2014 18:37 ]
De meeste ps+ games hebben onrealistische Trophies. Tot nu toe is wat mij betreft de makkelijkste platinum Infamous: SS. Wolfenstein is ook niet zo moeilijk als je daar genoeg tijd voor neemt. Maar Assassins Creed is dan weer gekkenwerk wat mij betreft. Daar moet je echt abnormaal veel uur in stoppen wil je die platinum krijgen.dvdkiwi schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:00:
Op de Vita kan je inderdaad ook trophies halen.
Die worden gewoon weergegeven in je trophy lijst
Makkelijke PS4 spellen voor platinum?
Veel indie games/ ps+ games denk ik (maar die speel ik niet, dus weet niet zeker of ze een platinum trophy hebben).
Assassins Creed Black Flag, Battlefield 4, Need for Speed Rivals... allemaal redelijk makkelijke platinums.
Al kosten de eerste 2 best wel wat tijd(Tijdsduur heeft imo niks te maken met moeilijkheid).
Voor alle PS4 trophy ondersteunde games kan je ook hier kijken:
http://www.playstationtrophies.org/games/ps4/
Per game staat er een platinum difficulty rating; kan je precies zien hoe moeilijk de platinum is én hoeveel tijd het kost.
Verwijderd
Misschien maar ik stop liever tijd in een pittige trophy dan grinden voor bijvoorbeeld een multiplayer trophy.
En een lastige snelle trophy is niet makkelijk.
Op PS3trophies staat het ook in de Platinum Difficulty topics:
Time consuming is niet hetzelfde als moeilijk.
Ik vind grinden niet erg, mits ik het spel leuk vind
In ieder geval blij dat ze bij Assassins Creed Unity geen multiplayer (trophies) hebben
[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 23-09-2014 09:53 ]
Verwijderd
Ben het met je eens hoor, maar sommige grind trophies kunnen je van een platinum afhouden. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Social Lubricant van Watch_Dogs (gelukkig kreeg die een patch).dvdkiwi schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:38:
Ik vind grinden niet erg, mits ik het spel leuk vind
In ieder geval blij dat ze bij Assassins Creed Unity geen multiplayer (trophies) hebben
Verwacht wel dat AC Unity coop trophies heeft aangezien Ubisoft aangaf dat dit voor hun de nieuwe multiplayer modus is. Maar goed niet meer grinden tot level 55.
Ben nu die 12 weken trophies aan het halen voor The Last of Us, eigenlijk ook gewoon grinden maar niet erg de multiplayer is tof.
toeval dat nummer 1000 een platinum trophie is of geplanned? who knows
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 26-09-2014 23:19 ]
nothing stops this train
EDIT: Gevonden.
[ Voor 8% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 27-09-2014 00:28 ]
Shikata ga nai.
PlannedKol Nedra schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:18:
Trophy nummer 1000 gehaald+platinum
toeval dat nummer 1000 een platinum trophie is of geplanned? who knows
[afbeelding]
Nu ben je hooked of niet
Mijn volgende platinums worden Far Cry 4 en AC Unity, sowieso
Maar eerst NFS Rivals nog even afmaken
Thx! Was wel effe hooked toen ik bezig was voor deze platina. Als ik effe een half uurtje tussendoor had weer effe verder en van alles opzoeken op p3trophies.com. Zal aan het volgende spel liggen, of het doable is.
Thx! Geen idee. Meeste platina's kosten veel te veel tijd en zijn gigantisch grinden. Dat houd ik even vol, maar ook weer niet oneindig lang. Ik heb Infamous nog van toen het PSN-netwerk plat ging. Misschien die maar eens proberen.FireFly3k schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:08:
Feli Tripl3 D. Wat wordt de volgende?
@dvdkiwi, ik hoor wel wanneer je de multiplayer trophies wilt halen. Disc zit nog in de PS4
Voorlopig ben ik nog wel even bezig om de resterende 24 speedlists en 32 assignments af te werken
voor de lvl 60 ranks.
Wellicht ergens woensdag of donderdag zoiets?
Het meeste is vrij makkelijk met dat ding (cop & racer)
Ik werk de lijsten af van onder naar boven, dus ze worden steeds makkelijker en korter
Platinum
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 01-10-2014 18:39 ]
Voorlopig ben ik wel even klaar met dergelijke games, maar eens op zoek naar een rustige game.
Shikata ga nai.
Ik ben zelf momenteel nog bezig met GTAV en Diablo 3. Echter allebei zeer tijdrovend qua trophies en weinig tijd om te gamen
PSN ID: Hanssuh
Verwijderd