Verwijderd

Naast Driveclub en Fifa ben ik gisteren opnieuw begonnen met Assassin's Creed 2. Ik had deze destijds aan de kant geleend, en wegens tijdgebrek toen niet uitgespeeld.

Nu maar eens kijken of ik deze platinum kan gaan halen. :-)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:55:
Naast Driveclub en Fifa ben ik gisteren opnieuw begonnen met Assassin's Creed 2. Ik had deze destijds aan de kant geleend, en wegens tijdgebrek toen niet uitgespeeld.

Die is makkelijk te halen,alleen uitkijken dat je de Fly Swatter trophy niet mist anders moet je een heel stuk opnieuw spelen vanaf het begin aangezien je missies niet opnieuw kan spelen. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-12 21:41

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:55:

AC2 is mijn makkelijkste platinum tot nu toe, dat zal wel lukken dus ;)
Hier staat het trophy hunten op een laag pitje...
Veel met BF4 bezig maar die is al platinum.
Af en toe wat Pure Chess, waarvan de lastige trophies nog wel even tijd kosten.
Volgende week beginnen aan Driveclub, volgende maand Far Cry 4 en AC Unity :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
skreppiedoe schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:16:
[...]

Die is makkelijk te halen,alleen uitkijken dat je de Fly Swatter trophy niet mist anders moet je een heel stuk opnieuw spelen vanaf het begin aangezien je missies niet opnieuw kan spelen. :)
tenzij je een van de DLC's hebt, als ik het mij goed kan herinneren 1 met davinci. In die DLC is er een permanent vliegapparaat opgesteld in de stad.

Verder staat gamen, en daarmee trophy hunten, op het moment op een erg laag pitje. Heb het erg druk met werk, een curus Windows server 2012 en andere verplichtingen waardoor er maar weinig tijd overblijft voor gamen :( Hoop binnenkort weer wat meer vrije tijd te hebben

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-12 00:10
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/SPeeDRaZoR3.png

Eindelijk infamous uitgespeeld. Nu nog AC 4 platina halen voordat de nieuwe komt.

PSN: speedrazor3

Verwijderd

Yay! De Assassin's Creed 2 platinum was inderdaaf gemakkelijk. Ik de hele tijd denken aan die Fly Swatter, ga je alleen in sequentie 8 vliegen en het eerste wat je doet is per ongeluk iemand van het dak schoppen hahahha. In the pocket.

Op naar Assassin's Creed 3.
Assassins Creed is een stuk lastiger, en ook heel wat langer.
Ik zou een checklist bijhouden van alle activities die je gescand hebt in je eigen dorp ;)

Verwijderd

Goed punt! Ga ik doen :). Ik ben nog niet begonnen, dus de tip komt op tijd. Thanks!
You're welcome ;)
Hier de complete lijst.

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12 23:07
...
AC2 is mijn makkelijkste platinum tot nu toe, dat zal wel lukken dus ;)
Makkelijk; Ja. Kut: Ja. Die veren.......

• Niku

Niku

Alagaesii

matthijsg schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Makkelijk; Ja. Kut: Ja. Die veren.......
Inderdaad, makkelijk maar verschrikkelijk irritant.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:33
Platinum nr 3 :D

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Mooyini.png

nothing stops this train

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35
CSI was laatst in de aanbieding voor een paar euro. Helaas was deze niet zo leuk en goed als The Walking Dead, maar toch weer een platinum erbij.
Nu weer verder met GTA5 en Driveclub. Driveclub is nog best lastig met de DS4.

PSN - 500px - Flickr

Verwijderd

Platinum nummer 9 is binnen: The Last of Us Remastered. Toffe game uiteraard, platinum was uiteindelijk makkelijker dan ik dacht. Grounded mode laat ik zitten. Nu even kijken of ik Watch_Dogs op 100% kan halen met die nieuwe verhaallijn en wachten op Assassin's Creed!

Verwijderd

Mijn vorige update is alweer even geleden, maar ik heb de laatste tijd vooral wat minder nieuwe games in mijn PS3 gedaan zodat de focus kwam te liggen op het voltooien van de games die ik al bijna compleet had. Sindsdien heb ik in 7 verschillende games de 100% bereikt. Overigens van de game Fruit Ninja (PSVita) en van PlayStation Home mis ik er nog maar 1. Iemand die me hiermee kan helpen?

psnprofiles.com/ConAir (of even de topicstart terughalen).

Btw, Sound Shapes blijft een gruwelijk irritante game. Ik heb hem een aantal keer verwijderd van PS3/PSVita en vervolgens kwam er weer nieuwe DLC. :P

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:49:
Mijn vorige update is alweer even geleden, maar ik heb de laatste tijd vooral wat minder nieuwe games in mijn PS3 gedaan zodat de focus kwam te liggen op het voltooien van de games die ik al bijna compleet had. Sindsdien heb ik in 7 verschillende games de 100% bereikt. Overigens van de game Fruit Ninja (PSVita) en van PlayStation Home mis ik er nog maar 1. Iemand die me hiermee kan helpen?

psnprofiles.com/ConAir (of even de topicstart terughalen).

Btw, Sound Shapes blijft een gruwelijk irritante game. Ik heb hem een aantal keer verwijderd van PS3/PSVita en vervolgens kwam er weer nieuwe DLC. :P
Hoe komt het dat je bij veel games geen enkele trophy hebt? Nog geen tijd gehad om al je aankopen te spelen?

Zie dat je Trine 2 hebt. Platinum voor dat spel is erg makkelijk!
De Platinum is al te unlocken voordat je het spel hebt uitgespeeld :+

Verwijderd

Ike. schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:55:
[...]

Hoe komt het dat je bij veel games geen enkele trophy hebt? Nog geen tijd gehad om al je aankopen te spelen?

Zie dat je Trine 2 hebt. Platinum voor dat spel is erg makkelijk!
De Platinum is al te unlocken voordat je het spel hebt uitgespeeld :+
Er zijn meerdere redenen en tijdgebrek is er inderdaad 1 van. Daarnaast krijg ik met enige regelmaat vrienden op bezoek en die willen altijd een game spelen die ik nog niet eerder had opgestart. Verder startte ik ook wel eens games op, omdat ik niet steeds geconfronteerd wilde worden met het downloaden van tig updates terwijl ik gewoon even een spelletje wilde spelen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Veel mensen hier die Watch_Dogs platinum hebben?

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:29
Hierzo, ik heb 'm zelfs gehaald zonder de Social Lubricant patch.

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat is de Social Lubricant patch? :+

• Shinobi-vs-Gast
De patch die ze later hebben uitgebracht voor de drankspelletjes, omdat iedereen ging klagen hoe moeilijk ze
waren.

Stelletje noobs. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 31-10-2014 14:10 ]

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

Het was al erg lang geleden, dus bij deze een (enorme!) update van de TS!

Toegevoegd zijn: SkreppiedoeNL (welkom in de top 10, helaas betekent dit dat Fatalmind uit die top 10 valt), SPeeDRaZoR3, Bear (welkom terug?), MisterMichel & Alvanosa.

Verder zijn er heel wat positiewisselingen geweest. Zo hebben we een nieuwe rode lantaarndrager, en wil ik djre-moon toch wel even noemen als stijger met stip: van plek 25 naar plek 19.

Zo.

Verwijderd

Thanks Niku! Ik heb wat meer tijd gekregen om te gamen de laatste tijd en heb me ook wat meer op trophies gericht dan voorheen. Daarnaast ook nog twee platinum trophies er bij gehaald, omdat het kon :p

Thanks for the update!

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:10:
De patch die ze later hebben uitgebracht voor de drankspelletjes, omdat iedereen ging klagen hoe moeilijk ze
waren.

Stelletje noobs. :P
Ik heb 'm met de patch gehaald en er geen moment spijt van. Wat een onzin trophy is het zeg. Heeft echt totaal niets met de game te maken, veels te geforceerd en inderdaad op die bijna onmogelijke moeilijkheidsgraad minimaal een zilveren trophy. Had alle ander tropies met plezier gehaald maar deze hield mij af van de platinum, gelukig zag Ubisoft ook in dat het een totale onzin trophy was en kreeg die een patch.

Nu de DLC doen en ik moet zeggen dat die best vermakelijk is. Dan kijken of ik eindelijk de platinum trophy van Pixeljunk kan halen en wachten op AC Unity! :9~
Niku schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:53:
Zo hebben we een nieuwe rode lantaarndrager
Yay, weg van de laatste plaats :). Was overigens wel al een paar maand zo eigenlijk.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39

spaceboy

Op grote hoogte

Hee leuk! Is hier een topic voor?

Ik game wel veel, maar ben niet echt goed. ;-)
Heb 4 platinums:

Walking Dead (PS3)
Rayman Legends (PS4)
Diablo 3 (PS4)
Peggle 2 (PS4)

Er zitten hier mensen in dit topic die heel veel tijd hebben... :-P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Niku

Niku

Alagaesii

spaceboy schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:04:
Hee leuk! Is hier een topic voor?

Ik game wel veel, maar ben niet echt goed. ;-)
Heb 4 platinums:

Walking Dead (PS3)
Rayman Legends (PS4)
Diablo 3 (PS4)
Peggle 2 (PS4)

Er zitten hier mensen in dit topic die heel veel tijd hebben... :-P
Als je je trophy card hier post kun je mee doen ;)

• Hakker
  • Laatst online: 14-12 18:13

Hakker

a.k.a The Dude

Ik ga voor de rode lantaarn :P
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Hakker_nl.png

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12 18:01
Ik zal ook maar even meedoen:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/superjona97.png

Niet echt trots op de completion rate, maar goed. :+

• Shinobi-vs-Gast
Het gaat uiteindelijk toch om het plezier dat je aan een spel beleefd. :)

Zelf ga ik alleen voor de Platinums die me echt leuk lijken.

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:21:
Het gaat uiteindelijk toch om het plezier dat je aan een spel beleefd. :)

Zelf ga ik alleen voor de Platinums die me echt leuk lijken.
Zoals ik nu op jacht ben naar de Watch_Dogs platinum (ps3), vind het echt een super toffe game.

Hoe heb jij die traced trophy gehaald?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Aaaah, er zijn hier mensen die nog minder platinums hebben dan ik zie ik... Gelukkig. :)
Hier is mijn id:

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/erno1978.png

[ Voor 44% gewijzigd door spaceboy op 02-11-2014 18:51 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Shinobi-vs-Gast
Niku schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:36:
[...]

Zoals ik nu op jacht ben naar de Watch_Dogs platinum (ps3), vind het echt een super toffe game.

Hoe heb jij die traced trophy gehaald?
Online invasies uitschakelen, de game laten saven en daarna weer aanzetten. Op deze manier krijg je meer spelers die je invaden, wat anders zou zijn als je een hoge level hebt. Dat een paar keer doen en de trophy is binnen.

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:02:
[...]

Online invasies uitschakelen, de game laten saven en daarna weer aanzetten. Op deze manier krijg je meer spelers die je invaden, wat anders zou zijn als je een hoge level hebt. Dat een paar keer doen en de trophy is binnen.
Damn, dat lukt voor geen meter.

• Piro
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:13

Piro

Destructief

Niku schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:16:
[...]

Damn, dat lukt voor geen meter.
Wat ik het makkelijkste vond voor deze trophy is om iemand van je vriendenlijst met het spel jou te laten volgen. Als hij dat 5x doet krijg je de trophy. Het snelst is als je dus gewoon stil blijft staan.

Als je niemand kent met het spel wil ik je ergens deze week wel even 5x invaden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Piro op 04-11-2014 08:34 ]

Ik ben nu bezig met FIFA 15 (PS4). Is leuk om te doen en de trophies komen grotendeels vanzelf omdat je alle onderdelen van het spel wel eens probeert.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Verwijderd

Helemaal vergeten: hierbij mijn trophy card:
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/robero50.png

• Niku

Niku

Alagaesii

Piro schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:32:
[...]

Wat ik het makkelijkste vond voor deze trophy is om iemand van je vriendenlijst met het spel jou te laten volgen. Als hij dat 5x doet krijg je de trophy. Het snelst is als je dus gewoon stil blijft staan.

Als je niemand kent met het spel wil ik je ergens deze week wel even 5x invaden ;)
Ik wist helemaal niet dat het ook iemand uit je vriendenlijst mocht zijn! Heb je WD op de PS3? Mijn vrienden hebben 'm op de PS4, dus dat werkt niet.

Verwijderd

Ben benieuwd: wat is de eerstvolgende platinum waar jullie voor gaan?

• Piro

Piro

Destructief

Niku schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:04:
[...]

Ik wist helemaal niet dat het ook iemand uit je vriendenlijst mocht zijn! Heb je WD op de PS3? Mijn vrienden hebben 'm op de PS4, dus dat werkt niet.
Is met een patch gekomen :). En nee, heb WD alleen op de PS4.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Voor Watch Dogs helpt het ook om zelf eerst een paar keer te invaden, en daarna 'idle' te blijven, geen missies oid starten, en met je slowmotion kun je controleren of er al iemand naar je aan het kijken is. ;)

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:07:
Ik ben bezig met The Last of Us: Remastered. Het verhaal ondertussen 2x mogen beleven (Normal en Survivor+). Helaas mis ik de lastige trophy waarbij je alle optionele conversaties moet hebben. En ik weet niet welke babbeltjes ik mis :'( Ik mag dus waarschijnlijk een 3e keer het verhaal gaan beleven (maar dan op Easy) puur om de gesprekken te halen. Ook moet ik de multiplayer nog afronden die gewoon veel tijd gaat kosten maar wel heel erg vermakelijk is!

Daarnaast ben ik sinds een paar dagen lekker bezig met Dust: An Elysiun Tail. Ik moest er heel even inkomen maar ik moet zeggen dat het toch wel een prachtige game is. Platinum lijkt haalbaar dus ik ga eens een poging wagen...

PSN ID: MrMichel_75

• Shinobi-vs-Gast
Hierzo trouwens ook bezig met Dust: An Elysian Tail. Erg toffe game zeg, totaal niet verwacht.

Shikata ga nai.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:45:
Hierzo trouwens ook bezig met Dust: An Elysian Tail. Erg toffe game zeg, totaal niet verwacht.
Ja, zit alleen helaas geen platinum in he...? :) En die voice-acting van die vliegende kat is echt wel heeeeeeeel tenenkrommend. Verder: toffe game!

• Niku

Niku

Alagaesii

Maar is er iemand dus iemand die me kan helpen met de WD traced trophy op de PS3? :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:07:
Driveclub :P
Als de challenges gaan werken.

Over 2 weken komen Far Cry 3 en AC Unity, dus grote kans dat een van die twee eerst aan de beurt is, gezien Driveclub nogal een grind is (maar wel een leuke) ;)

• Shinobi-vs-Gast
spaceboy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:00:
[...]

Ja, zit alleen helaas geen platinum in he...? :)
Jawel, er is een Platinum aanwezig. :) Vooralsnog niet al te lastig op Tough, ben inmiddels in het laatste hoofdstuk beland.

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Social Lubricant trophy bijna binnen, weet niet hoe lastig die voor de patch was, maar nu stelt het niet veel voor.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Level 14!
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/erno1978.png

Wat moet je doen om in die top-50 te komen op pagina 1? Ik zie dat ik er ook gewoon tussen hoor! :D

• Niku

Niku

Alagaesii

spaceboy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:55:
Level 14!
[afbeelding]

Wat moet je doen om in die top-50 te komen op pagina 1? Ik zie dat ik er ook gewoon tussen hoor! :D
Wachten totdat ik de lijst weer een update geef ;) Zal je morgen wel even toevoegen.

Edit: iemand met Watch_Dogs op de PS3? :D

[ Voor 5% gewijzigd door Niku op 04-11-2014 23:30 ]

• Piro

Piro

Destructief

Ik ben nu vooral bezig met Lords of the Fallen en Driveclub. Hopelijk wordt bij de laatste binnenkort eens de challenges geactiveerd. Dan wordt het nog eens een haalbare platinum. Ben ook wel benieuwd of bij de nieuwe tour DLC ook weer trophies gaan komen.

Als ik ook mee mag doen met de top 50 dan meld ik me bij deze aan :)

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Piromaan.png

Verwijderd

Driveclub lijkt me nog een aardig pittige platinum, wacht zelf op de PS+ editie. Verwacht wel dat bij de DLC pakketen van Driveclub nieuwe trophies aanwezig zijn ja. Ben zelf nu wat huidige games op 100% aan het halen in afwachting van AC.

• Kol Nedra
Niku schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:17:
[...]

Wachten totdat ik de lijst weer een update geef ;) Zal je morgen wel even toevoegen.

Edit: iemand met Watch_Dogs op de PS3? :D
een update zal zeker mooi zijn, ik ben al enkele plaatsen omhoog gegaan :)
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Mooyini.png

nothing stops this train

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:43:
Driveclub lijkt me nog een aardig pittige platinum, wacht zelf op de PS+ editie.
Waar baseer je dat op?
Ik vind de trophies juist verassend makkelijk.
Als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld de GT5 trophies zijn die van Driveclub absoluut een lachertje.
Gelijk maar even de trophylijst weer bekeken; er is geen moeilijke trophy te vinden ;)

• FireFly3k
dvdkiwi schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:19:
[...]

Waar baseer je dat op?
Als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld de GT5 trophies zijn die van Driveclub absoluut een lachertje.
Gelijk maar even de trophylijst weer bekeken; er is geen moeilijke trophy te vinden ;)
De trophies voor de challenges zijn erg lastig (komt vooral ook omdat ze niet werken :P)

PSN - 500px - Flickr

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Die aanbieding van Metro, dat je 2 games krijgt. Zitten daar dan ook 2 platinums bij? Ik twijfel erg om 'm aan te schaffen. Niet vanwege de platinums, wel vanwege de games. :)

FireFly3k schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:24:
[...]
De trophies voor de challenges zijn erg lastig (komt vooral ook omdat ze niet werken :P)
I see what you did there ;)
Als ze dat eens werkend zouden maken! Ik heb zin in :)

• FireFly3k
Voor driveclub hoef je niet eens alle sterren te halen voor platinum :D
Kan natuurlijk ook niet omdat je anders niet met de gratis versie platinum kan halen...

PSN - 500px - Flickr

• superjona
spaceboy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:27:
Die aanbieding van Metro, dat je 2 games krijgt. Zitten daar dan ook 2 platinums bij? Ik twijfel erg om 'm aan te schaffen. Niet vanwege de platinums, wel vanwege de games. :)
Metro Redux bevat twee platinums, eentje voor 2033 en eentje voor Last Light.

• Niku

Niku

Alagaesii

Piro schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:13:

Als ik ook mee mag doen met de top 50 dan meld ik me bij deze aan :)

[afbeelding]
Je hebt nog te weinig forumposts om opgenomen te worden in de lijst (check de requirements in de TS) jammer genoeg. Maar als je gezellig mee blijft doen, sta je er zo in!
Kol Nedra schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:06:
[...]

een update zal zeker mooi zijn, ik ben al enkele plaatsen omhoog gegaan :)
[afbeelding]
Eén plaatsje maar toch? :p

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:19:
[...]

Waar baseer je dat op?
Ik baseer dat op het feit dat ik ronduit slecht ben in racegames maar vind ze toch altijd erg vermakelijk. Dus voor mij persoonlijk wordt het een aardig pittige platinum (mocht ik de game ook daadwerkelijk gaan doen). :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Maar mensen, echt niemand met Watch_Dogs op de PS3?! :+

Verwijderd

Niku schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:33:
Maar mensen, echt niemand met Watch_Dogs op de PS3?! :+
Haha nee sorry, heb 'm op de PS4. Je moet die traced trophy nog?

• Niku

Niku

Alagaesii

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png
+ Hakker, spaceboy & Frankaro.

Superjona en Piro zijn nog niet actief genoeg op het forum, zij zullen wellicht later aansluiten!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:39:
[...]

Haha nee sorry, heb 'm op de PS4. Je moet die traced trophy nog?
Moet nog wel meer trophies, maar met die verwacht ik problemen op deze manier :+

• Shinobi-vs-Gast
Dust: An Elysian Tail op Platinum. 8) Toffe game, een echte aanrader. Zeker wel één van de beste indie games die ik ooit heb gespeeld.

Shikata ga nai.

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:29:
[...]
Ik baseer dat op het feit dat ik ronduit slecht ben in racegames maar vind ze toch altijd erg vermakelijk. Dus voor mij persoonlijk wordt het een aardig pittige platinum (mocht ik de game ook daadwerkelijk gaan doen). :)
Ik denk dat het wel meevalt ;)
Zelfs al ben je slecht in racegames, er zijn echt geen lastige trophies bij.
De platinum kost enkel een hoop tijd, dat is alles.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:12:
Dust: An Elysian Tail op Platinum. 8) Toffe game, een echte aanrader. Zeker wel één van de beste indie games die ik ooit heb gespeeld.
Shit, nou moet ik 'm ook nog wel ff platinum gaan halen. Ik irriteerde me na de eerste playthrough echter zo aan die vliegende kat met dat hoge stemmetje dat ik 'm niet meer aan heb geraakt... :)

• MisterMichel
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:12:
Netjes! Ik vermaak me ook prima met het spel. Gisteren ben ik aan hoofdstuk 3 begonnen, dus ik mag nog even genieten.

Verwijderd

MisterMichel schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:29:
[...]

Netjes! Ik vermaak me ook prima met het spel. Gisteren ben ik aan hoofdstuk 3 begonnen, dus ik mag nog even genieten.
Ik zie dat jij Doki Doki Universe op 100% hebt. Hoe heb je dat volgehouden? :D Wat een draak van een 'game' is dat zeg. Wil 'm ook op 100% halen maar ik vind zelf wel dat het ook leuk moet zijn. Misschien vanavond toch nog proberen.

• MisterMichel
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:10:
[...]

Ik zie dat jij Doki Doki Universe op 100% hebt. Hoe heb je dat volgehouden? :D Wat een draak van een 'game' is dat zeg. Wil 'm ook op 100% halen maar ik vind zelf wel dat het ook leuk moet zijn. Misschien vanavond toch nog proberen.
Whahaha, inderdaad. Ik vond 't wel grappig voor eventjes. Ik heb 't ook niet in 1 keer uitgespeeld. Zo tussendoor even een paar planeetjes en asteroids doen. Je kunt geen vragen fout beantwoorden dus je klikt maar wat weg. De grootste uitdaging was toch wel het zoeken in je voorraadje items naar het goede item wat je aan een ander poppetje zou moeten geven. Daar krijg je wel wat feeling voor.
Er is DLC voor beschikbaar maar ik voel me niet echt geroepen om dat aan te schaffen 8)7

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Eindelijk PSN level 13, ben nu bezig om LA Noire op platinum te halen en dat gaat ook wel lukken. Wel een van mijn laatste PS3 games voordat ik overstap naar PS4.

Verwijderd

Eventjes mijn Trophycard een update gegeven , gaat wel lekker zo

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Justt_Jan.png

• superjona
Was wel verbaasd met de Platinum trophy voor The Hungry Horde, lijkt me een prima game om wat tijd te doden. Die plat van The Binding of Isaac ziet er niet bepaald gemakkelijk uit...

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik ben ook maar weer aan mijn Trophies gaan werken, hele lijst aan PS3 eruit gegooid en vers met PS4 door 😄

Verwijderd

Zo even een paar dagen bezig geweest met Shadow of Mordor en al aardig opgeschoten. Wat een machtig mooi spel zeg. Nog een paar dagen. Ik denk dat die platinum er wel aan zit te komen. De troffeeën lijken niet al te moeilijk.

En dan donderdag over naar Assassin's Creed: Unity

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Singstar blijft ook lastig hoor. Niet qua moeilijkheidsgraad, maar Trophy lists. Ik heb:

- Singstar (PS3, disc)
- Singstar (PS3, digital/XMB)
- Singstar (PS3, digital/XMB/US)
- Singstar (PS4, disc/digital)

Alle lijsten behalve de PS3 disc-variant zijn hetzelfde. De vernieuwde Singstar voor de PS3 (Digital) vervangt de huidige, maar met dezelfde trophies, terwijl de PS4 een nieuwe lijst heeft maar wel met dezelfde trophies. Erg verwarrend en ook vervelend om nu weer met iets nieuws te starten terwijl ik nog niet "klaar" ben met de andere. Heb nu de reguliere XMB versie Platinum, maar de disc-versie en US versie niet (eerste gaat ook niet meer lukken door online trophies).

Dan maar verder op de PS4, maar dan kunnen we weer 400 nummers zingen totdat er weer een platinum is. Zal nog wel duren iig.

• Niku

Niku

Alagaesii

Juhrat schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:56:
Ik ben ook maar weer aan mijn Trophies gaan werken, hele lijst aan PS3 eruit gegooid en vers met PS4 door 😄
Eruit gegooid?

• Juhrat
Verborgen waardoor je op mijn PSN card alleen nog de PS4 games ziet.

• Niku

Niku

Alagaesii

Juhrat schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:14:
[...]

Verborgen waardoor je op mijn PSN card alleen nog de PS4 games ziet.
Waarom zou je dat willen? :+

• Juhrat
Niku schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:32:
[...]

Waarom zou je dat willen? :+
Oude rotzooi eruit haha, nieuw begin met PS4. Had bij de release de hoop dat het bij iedereen zou gebeuren zodat er nieuwe Trophylijsten zouden ontstaan.

• Niku

Niku

Alagaesii

Want? Ik wil dat mijn trophies op oudere consoles zichtbaar blijven. Daar heeft veel tijd in gezeten, en ben daar ook wel trots op.
Me too :)
Heb enkel Singstar verborgen (die game die opeens opdook in het XMB en je met geen mogelijkheid kon verwijderen).
Dat soort games wil ik eigenlijk gewoon het liefst compleet verwijderen.

• Shinobi-vs-Gast
Inderdaad jammer dat je geen lijsten kan verwijderen waarin je maar 0% hebt.

Shikata ga nai.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hoe kun je uberhaupt dingen verwijderen?

• Shinobi-vs-Gast
Die optie bestaat helaas nog niet, alleen het onzichtbaar maken.

Shikata ga nai.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:15:
Die optie bestaat helaas nog niet, alleen het onzichtbaar maken.
Hmkay, en hoe gaat dat?

Verwijderd

Ik heb juist daarom een heel nieuwe PSN acount aangemaakt , op mijn ps3 account had ik zoveel ps3 games erop staan die ik maar 1 keer aan had gezet of bij vrienden had gespeeld.

Nu een fris account sinds 4 maandjes.

• MisterMichel
Afgelopen weekend mijn 3e platinum behaald! *O*
Dust: An Elysiun Tail. Was een erg leuk spel en zeker niet te moeilijk om te doen.

Gisteren heb ik nog eens PixelJunk: Shooter Ultimate gestart. Daar leken me nog wel enkele bekertjes vrij makkelijk te behalen en ook dat vond ik toen nog een aardig spelletje. Wederom kan ik me er goed mee vermaken.
Ik heb nog wel eens naar die trophy lijst gekeken maar zie daar enkele multiplayer bekertjes bij staan die blijkbaar moeilijk te behalen te zijn vanwege de brakke situatie. :?
Vanavond of zo maar eens kijken hoe de stand van zaken met betrekking tot multiplayer is...

• Shinobi-vs-Gast
PSN > Privacy Settings > Ervaring Delen > Trofeeën.

Shikata ga nai.

• Kol Nedra
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:46:
[...]

PSN > Privacy Settings > Ervaring Delen > Trofeeën.
jammer, ik zie het liever dat je per spel kan laten zien of niet.....

nothing stops this train

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:35:
[...]

jammer, ik zie het liever dat je per spel kan laten zien of niet.....
Kan ook.

YouTube: How to hide your PS3 Trophies

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog steeds niemand met Watch_Dogs op de PS3 trouwens? :+
Hahaha _O-
Nee :+
PS3 trophies al geprobeerd?

• Niku

Niku

Alagaesii

dvdkiwi schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:49:
Hahaha _O-
Nee :+
PS3 trophies al geprobeerd?
Via psnprofiles wel een paar Amerikanen gevonden, maar eentje dacht dat het cross-platform ook wel werkte, en die andere zijn elke keer online als ik slaap :')

Verwijderd

Wat vinden jullie van de trophies van AC Unity? http://psnprofiles.com/trophies/3072-Assassins-Creed-Unity

Persoonlijk denk ik dat het een prima te halen platinum is. Ben benieuwd hoe de uitdagingen echt zijn ingame.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:44:
Wat vinden jullie van de trophies van AC Unity? http://psnprofiles.com/trophies/3072-Assassins-Creed-Unity

Persoonlijk denk ik dat het een prima te halen platinum is. Ben benieuwd hoe de uitdagingen echt zijn ingame.
Zitten geen rare online trophies bij, dus zou te doen moeten zijn. Altijd wel even afwachten natuurlijk.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:44:

Ik zie een platinum trophy erbij in mijn toekomst.
Driveclub, Unity, Far Cry 4... minder dan platinum doe ik het niet voor ;)

Pagina: 1 ... 39 ... 119 Laatste