nothing stops this train
Verwijderd
Daarna maar eventjes Thief eindelijk op platinum halen(maar dat zeg ik al 3 maanden ofzo).
Dan word het weer tijd voor GTA5 , dragon age , unity en far cry.
Daar zie ik wel 3 platinums in
Verwijderd
Nice, ga je nog voor de DLC? Die is eigenlijk best vermakelijk, persoonlijk vond ik die beter dan de game zelf.
Morgen eindelijk AC Unity, alweer een week geleden dat de laatste trophy binnenkwam dus moet toch even aan de bak.
Gratz! Toevallig dat ik gisteren Act V heb uitgespeeld dus vanavond maar eens ga beginnen aan de clean-up
Misschien later. Nu eerst verder met Bioshock Infinite.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:13:
[...]
Nice, ga je nog voor de DLC? Die is eigenlijk best vermakelijk, persoonlijk vond ik die beter dan de game zelf.
Het blijft vermakelijk om zombies te killen.
[ Voor 8% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 12-11-2014 21:37 ]
Shikata ga nai.
Verwijderd
Nu ben ik al acht uur bezig geweest voor deze laatste trophies en ik moet ze vandaag halen, want ik wil natuurlijk wel meg Assassin's Creed aan de slag straks.
Verwijderd
Haha Deadnation poe die platinum koste me veel tijd zeg. Wel een heel vermakelijke game inderdaad. Vandaag eindelijk op jacht naar de AC Unity platinum!Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:37:
Sinds een paar dagen bezig met Dead Nation op de PS4. Op de PS3 had ik 'm al op Platinum. Alleen voor de Apocalypse editie moet je ook alle trophies voor de DLC halen. Vooralsnog al twee keer uitgespeeld; één keer op Grim en eentje op Morbid. Nu alleen nog even co-op en de DLC.
Het blijft vermakelijk om zombies te killen.
Blij als ik deze op 100% heb, tegenvallende game ...
Ik begrijp echt niet dat mensen tijd steken in een spel tegen hun zin in, puur voor trophies. Dat is toch zonde van je tijd? Heb sinds verleden week Far Cry 3 eindelijk op 91%, maar die laatste procenten voor de co-op missies heb ik weinig trek in, nog 3 tot 5 uur. Misschien als ik 's een vriend op bezoek heb die er ook zin in heeft, maar anders vind ik het ook best.Juhrat schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:19:
Wat is die clean-up van Watch Dogs toch ontzettend veel werk zeg, dacht dat ik na de main-missions er wel zo'n beetje doorheen was maar alle side-missions en opdrachten nemen veel tijd in beslag.
Blij als ik deze op 100% heb, tegenvallende game ...
Gisteren de platinum voor Wolf Among Us gehaald. Al is dat niet echt een prestatie... ☺
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zonder het te merken mijn 2000e trophy behaald: The Bells! The Bells! (sabotage 5 alarm bells).
Op naar de 2,500
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daarna begin ik pas met een nieuwe game, Battlefield 4.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
Nu 1 keer uitgespeeld op normal , maar ik heb er echt geen zin in om hem nog een keer te doen op Master.
Dus even kijken of ik die nog een keer ga doen
Weet ook niet meer waarom ik die gekocht heb, maar platinium halen doe ik m niet
Verwijderd
Dat ga ik ook doen , heb hem op 58% staan en dat vind ik wel genoeg nu.Niku schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:45:
Als je het zo'n kutgame vindt zou ik 'm lekker in de kast leggen
Morgen Far cry 4 binnen dus daar ben ik ook wel weer een weekje zoet mee , en Dragon age die er aan komt vrijdag.
Genoeg te gamen komende paar weken
Maybe ergens in het voorjaar wanneer het weer rustig is met games dat ik het nog een keer aandurf om hem nog een keer te spelen
Met mijn algehele completion % gaat het overigens wel lekker

Deze mag trouwens van mij wel in de top 50 gepost worden...
Dit is het enige account waarop ik speel (account die er nu in staat is mijn vorige account maar die heb ik weg gedaan)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 19:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb me op de diverse fora wat ingelezen over beide games. Van The Hungry Horde is de Platinum haalbaar, maar houd rekening met glitches aangaande sommige Trophies. Hopelijk volgt er nog een patch.superjona schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:08:
Was wel verbaasd met de Platinum trophy voor The Hungry Horde, lijkt me een prima game om wat tijd te doden. Die plat van The Binding of Isaac ziet er niet bepaald gemakkelijk uit...
The Binding of Isaac gaat vooral heel veel tijd kosten (100+) wil je de Platinum halen.
Dat zou mij ook behoorlijk wat games schelen inderdaad. Ik heb nu een completion rate van ruim 48%. Ik tracht naar de 50% te gaan, maar met veel games op je trophycard maakt het behalen van enkele Trophies niet echt een verschil.Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:07:
Inderdaad jammer dat je geen lijsten kan verwijderen waarin je maar 0% hebt.
Verwijderd
Ik heb er een paar uitgehaald via de privacy settings. PSNprofiles 'ziet' ze dan niet meer maar ze staan nog wel op de trophy lijst in de PS4. Zou zelf ook graag een paar trophylijsten eruit willen halen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:06:
[
Dat zou mij ook behoorlijk wat games schelen inderdaad. Ik heb nu een completion rate van ruim 48%. Ik tracht naar de 50% te gaan, maar met veel games op je trophycard maakt het behalen van enkele Trophies niet echt een verschil.
Ik heb intussen alle online AC3 trophies gehaald, ga me nu maar eens in de SP storten.
Verwijderd
Dat was ik jaNiku schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:14:
Zag ik hierboven ergens nu iemand zeggen dat hij wel verwachtte 'een weekje' met Far Cry 4 bezig te zijn?
Ik heb intussen alle online AC3 trophies gehaald, ga me nu maar eens in de SP storten.
Maar als het een beetje zoals Far cry 3 is dan ben ik wel binnen 3 a 4 dagen helemaal klaar
Ieder z'n gebrek. Jij hebt vast ook wel iets wat anderen niet begrijpen. Bijvoorbeeld waarom je in een trophy topic reageert als je er zelf niks mee hebt.Exorcist schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:49:
[...]
Ik begrijp echt niet dat mensen tijd steken in een spel tegen hun zin in, puur voor trophies. Dat is toch zonde van je tijd? Heb sinds verleden week Far Cry 3 eindelijk op 91%, maar die laatste procenten voor de co-op missies heb ik weinig trek in, nog 3 tot 5 uur. Misschien als ik 's een vriend op bezoek heb die er ook zin in heeft, maar anders vind ik het ook best.
Ik heb begrip voor het feit dat begrijpend lezen een kunst is die niet iedereen beheerst, dus ik zal mezelf verduidelijken. Trophies/Achievements halen vind ik leuk. Ik zal ook zeker extra spelen om de leuke trophies eruit te vissen. Wat ik NIET begrijp is dat men een spel niet (meer) leuk vindt en tegen zijn of haar zin in puur om het feit om een spel op 100% te krijgen.sanderander schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:47:
[...]
Ieder z'n gebrek. Jij hebt vast ook wel iets wat anderen niet begrijpen. Bijvoorbeeld waarom je in een trophy topic reageert als je er zelf niks mee hebt.
Verwijderd
Inderdaadsanderander schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:47:
[...]
Ieder z'n gebrek. Jij hebt vast ook wel iets wat anderen niet begrijpen. Bijvoorbeeld waarom je in een trophy topic reageert als je er zelf niks mee hebt.
En vooraf weet je vaak niet dat een spel zo slecht is , maar om dan te stoppen als er 0%bij je trophies staat dat vind ik lelijk staan
En er kan gezegd worden dat het zonde van je tijd is om het verder te spelen , maar je kan ook zeggen dat het zonde van je geld is als je NIET verder speelt.
1 ding kan je in ieder geval wel zeggen over trophyhunters , wij halen vaak elke cent uit een game omdat we er langer bezig mee zijn dan de gemiddelde persoon en wij zien ook dingen in een game die vaak mensen over het hoofd zien omdat ze er gewoon doorheen willen rushen.
Noem het een lichte vorm van OCDExorcist schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:54:
[...]
Wat ik NIET begrijp is dat men een spel niet (meer) leuk vindt en tegen zijn of haar zin in puur om het feit om een spel op 100% te krijgen.
Ik weet ook niet wat het is, maar trophies verzamelen is leuk
Verwijderd
Maar wanneer een game echte grind trophies heeft die het plezier in gamen voor mij verpesten dan doe ik die niet. (Social Lubricant WD voor de patch, bijvoorbeeld).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 12:41 ]
Verwijderd
Van de 22 games die ik op mijn ps4 heb gespeeld heb ik er 20 met plezier gespeeld en die heb ik ook grotendeels allemaal boven de 70%.Niku schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:33:
Maar spelen jullie echt games tegen je zin in voor trophies? Ik niet, ik vind het vet om op trofeeën te jagen, maar als ik een game echt kut vind dan hou ik het voor gezien.
De 2 games waarbij ik me kapot ergerde waren FEZ en Thief , nou FEZ was zo'n korte game waarbij ik dacht daar bijt ik me wel eventjes doorheen
Maar bij Thief heb ik tegen mijzelf gezegd dat ik gewoon wel 1 keer het spel moet uitspelen anders is het zonde van het geld en de moeite die ik er al had ingestoken..
En kwa grind trofeeën , soms doe ik ze wel als ik het spel echt leuk vind en het van toegevoegde waarde is van het spel.
Maar 250 dingen verzamelen in GTA , of 1500 dingen verzamelen in Thief .....Nee daar pas ik voor .
Of kwa on-line grinden .
Level 100 in GTA , level 20 in Plants vs. Zombies , level ??? in Sniper Elite..
Nee daar pas ik ook voor.
Merk dat ik coop spelen echt leuk vind , alleen het competitief spelen on-line dat trekt mij niet meer
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 12:51 ]
Waarom zou ik uberhaupt een game spelen die ik niet leuk vind?Niku schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:33:
Maar spelen jullie echt games tegen je zin in voor trophies? Ik niet, ik vind het vet om op trofeeën te jagen, maar als ik een game echt kut vind dan hou ik het voor gezien.
Dus nee, ik speel geen games tegen mijn zin in voor trophies
Moet wel zeggen dat er maar weinig games zjin die ik tegenwoordig echt kut vind. Even bij mijn PS3 collectie kijken, en de enige twee games die ik echt heel vroegtijdig weggelegd heb zijn Batman: Arkham City (vind het echt niet tof) en Viking: Battle for Asgard.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:52:
[...]
Waarom zou ik uberhaupt een game spelen die ik niet leuk vind?
Dat is dus exact mijn punt.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:52:
[...]
Waarom zou ik uberhaupt een game spelen die ik niet leuk vind?
Dus nee, ik speel geen games tegen mijn zin in voor trophies
Verwijderd
(Call of duty en Battlefield voornamelijk)
Daar ben ik het helemaal mee eens, stoor ik me ook enorm aan.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:56:
Wat ik wel jammer vind aan sommige games is dat je hem op platinum haalt , maar door verchillende DLC die daarna nog uitkomen je soms een spel nog maar op 50% staat
(Call of duty en Battlefield voornamelijk)
Verwijderd
Ik heb wel eens met tegenzin de 100% / Platinum behaald in een game. Ik heb daarbij wel een afweging gemaakt hoeveel tijd dit nog kostte. Dit zijn dan vooral games die aanvankelijk wel bevallen, maar die naarmate de tijd verstrijkt nogal eentonig zijn of worden.Niku schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:33:
Surge Deluxe (of zoiets) vond ik een leuke puzzelgame, maar de grindsessie naar de 100.000 combo heeft me doen twijfelen om het niet te behalen.
denk bijvoorbeeld aan God of War III op hard of de challenges in de gehele GoW series (erg lastig),
de trophy van FF XIII waarbij je elk wapen/accesoire moest hebben (lange grind), Killzone 2 op Elite (frustrerend)...
Er zijn leukere dingen, maar het geeft best wat voldoening als je ze eenmaal haalt.
Dat maakt de lange frustrerende weg toch weer goed
Als je nog maar 1 trophy hoeft is het toch een stukje makkelijker om je ertoe te zetten.
Ik ga dan ook alleen voor platinum als ik de game leuk vind.
Een aantal games heb ik uitgespeeld, of nog niet eens, en ga ik ook verder geen aandacht aan besteden.
Beste PS3 game trouwens voor mij, Ni No Kuni.
Verwijderd
Ik zou dat echt niet kunnen zeggen welke ik de beste game op de ps3 vond , waren er zoveel.Niku schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:28:
Ja klopt, de Alchemist trophy van Ni No Kuni was ook een enorme grind, maar ik vond het tof om te doen en het was de laatste die ik nog moest.
Beste PS3 game trouwens voor mij, Ni No Kuni.
Fallout 3
Borderlands
FF 13
The last of us
Uncharted
Dat zijn 5 nr.1's voor mij
Ook allemaal wel een keer platinum gehaald , of zelfs meerdere malen
Verwijderd
Precies wat ik bedoel. Had dit gevoel zeker met Deadnation maar ook wel met Knack wat uiteindelijk nog een aardig uitdagende platinum was.dvdkiwi schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:49:
Er zijn leukere dingen, maar het geeft best wat voldoening als je ze eenmaal haalt.
Dat maakt de lange frustrerende weg toch weer goed
Als je nog maar 1 trophy hoeft is het toch een stukje makkelijker om je ertoe te zetten.
Dat was inderdaad best een vervelende trophy, maar gelukkig had ik 'm zonder al te veel problemen, beetje hopen dat je de juiste mensen tegen komt.Juhrat schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:58:
Frustratie ten top, momenteel op zoek naar de laatste Song voor Watch Dogs, dan heb ik hem Platinum. Luck-based Trophy dus kan ik hem over 5 min krijgen maar ook pas over 3 uur. Duimen maar ...
Een uurtje was het dus het valt nog mee, gelijk maar even de Bad Blood DLC downloaden voor de 100%Niku schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:13:
[...]
Dat was inderdaad best een vervelende trophy, maar gelukkig had ik 'm zonder al te veel problemen, beetje hopen dat je de juiste mensen tegen komt.
Ook over getwijfeld (Bad Blood), want schijnt vette DLC te zijn. Maar vind 'm toch relatief duur voor het aantal speluren dat je er voor terug krijgt, dus ik laat 'm nog even hangen.Juhrat schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:06:
[...]
Een uurtje was het dus het valt nog mee, gelijk maar even de Bad Blood DLC downloaden voor de 100%
Verwijderd
Bij mij zijn het er 2.
Tomb raider underworld en dark souls..
Waarom Tomb Raider vraagt u zich af ? , omdat dat het eerste spel was die ik op HARD speelde in plaats van standaard easy door het spel raggen.
Dus dat was veel uitdaging destijds..
En dark souls spreekt voor zich...
Ik hou je op de hoogte of het de € 15,- waard isNiku schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:39:
[...]
Ook over getwijfeld (Bad Blood), want schijnt vette DLC te zijn. Maar vind 'm toch relatief duur voor het aantal speluren dat je er voor terug krijgt, dus ik laat 'm nog even hangen.
Tot nu toe Velocity 2X. Pittige game, maar door de soepele controls is het makkelijk op te pakken.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:40:
Ben wel benieuwd naar wat voor jullie de moeilijkste platinum is geweest..
Shikata ga nai.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik heb eigenlijk nog geen echt moeilijke gehaald. Al vond ik Rayman Legends wel een overwinning, daarvoor moest ik 3 maanden ofzo lang elke dag goud halen in de daily challenges. Was geen straf: leuk om te doen.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:40:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik heb niet echt een hele lastige Platinum in de orde van een Dark Souls, maar als ik er dan toch 1 moet noemen, dan is het LittleBigPlanet. De game was niet echt heel lastig, maar met name de Trophies waar je afhankelijk was van de community hebben de moeilijkheidsgraad enigszins opgekrikt. Ik stak wel moeite in het creeëren van eigen levels, maar die werden steevast net iets te weinig gespeeld waardoor je gewoonweg genoodzaakt wordt om heel actief andere spelers te benaderen om hartjes uit te ruilen.Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:40:
Bij mij zijn het er 2.
Tomb raider underworld en dark souls..
Waarom Tomb Raider vraagt u zich af ? , omdat dat het eerste spel was die ik op HARD speelde in plaats van standaard easy door het spel raggen.
Dus dat was veel uitdaging destijds..
En dark souls spreekt voor zich...
EDIT: Momenteel bezig met Tekken Hybrid (Tag Tournament HD + Prologue)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 08:47 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Congratz. LA Noire vond ikzelf helemaal niks, de game moet je liggen denk ik. AC gaat echt een makkelijke platinum worden, misschien wel de makkelijkste van allemaal sinds deel 2 (die ik beschamend genoeg niet heb.wheeler schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:00:
Mijn negende platinum in de pocket: LA Noire vond ik erg leuk spel en de laatste trophies waren dan ook niet een hele grote straf. Nu alle DLC nog even wegspelen voor 100%.
Verwijderd
Ik heb die ook platinum , ik weet dat er echt 1 uitdagend stuk in zat (Met ellie als ze die david (volgens mij heet die zo) ontmoet.Ktenolix schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:18:
Ik heb bijna TLOU platinum. het is niet erg moeilijk, alleen kosten de multiplayer trophies wat tijd.Heb er geen problemen mee om een spel op het moeilijkst te moeten spelen, maar om verplicht level x te behalen of x collectables kan best vervelend zijn.
Maar tlou is zeker mijn leukste platinum , heb het spel minimaal 10 keer uitgespeeld
nothing stops this train
Megamindspaceboy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:04:
Een andere vraag zou zijn: wat is je makkelijkste platinum? Ik stem voor Walking Dead. Het is dan knapper om het spel uit te spelen ZONDER die trophy...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Brothers: Tale of two sonsspaceboy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:04:
Een andere vraag zou zijn: wat is je makkelijkste platinum? Ik stem voor Walking Dead. Het is dan knapper om het spel uit te spelen ZONDER die trophy...
In 3 uur uit te spelen + platinum
-Killzone 2
-God of War III
Die heeft toch helemaal geen platinum trophy?solique schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:14:
[...]
Brothers: Tale of two sons
In 3 uur uit te spelen + platinum
Ik denk inderdaad hij 100% en Gold Trophy bedoeltNiku schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:29:
[...]
Die heeft toch helemaal geen platinum trophy?
Zie het inderdaad, wel 100% maar geen platinum.Juhrat schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:53:
[...]
Ik denk inderdaad hij 100% en Gold Trophy bedoelt
Verwijderd
Zelf vind ik de platinum belangrijker maar als ik voor de 100% kan gaan probeer ik het wel. En als een game geen platinum heeft lijkt het me vrij logisch.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 16:26 ]
Verwijderd
Bij een Fallout of Borderlands GOTY dan ga ik echt voor de 100% omdat dat mijn genre is
Maar bij zoiets van Battlefield , Call of duty en dergelijke dan ga ik voor de platinum .
Want spellen zijn duur genoeg , ik ga niet voor elk spel elke DLC halen om de 100% te halen
nothing stops this train
Verwijderd
Volgens mij snap je de discussie niet helemaal: het is of platinum of 100%. Als je helemaal niet voor één van de twee gaat tja dan geldt de vraag dus niet.Kol Nedra schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:41:
gelukkig ben ik niet zoals jullie dat je perse 100% platinum moet halen, ik speel de game en kijk wel naar trophies, als er leuke trophies bijzitten ga ik ervoor, maar als ik de game beu ben dan stop ik met de game en speel ik een andere, AC black flag heb ik op 94% uitgespeeld...... helaas geen 100% maar heb gewoon geen zin meer om het spel verder te spelen.
Ik heb Black Flag ook op 94% (platinum en Freedom Cry op 100%.) Ik had geen zin om voor de totale 100% te gaan omdat ik tevreden was met de platinum die multiplayer dlc trophies vind ik niet boeiend.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 16:46 ]
nothing stops this train
Ik moet een game wel écht 100% uitspelen voordat ik hem wegleg, noem het autisme - noem het perfectionisme - noem het zoals je wilt maar kan er niks aan doenNiku schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:44:
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar die laatste 6% uit bestaat. Als dat een eitje is, doe ik die er nog wel snel achteraan, moet ik daar echt veel moeite meer doen terwijl ik eigenlijk klaar ben met de game, dan laat maar zitten.
Wordt overigens nog een probleem met Destiny, hoe ga ik in godsnaam Flawless Raider doen
ik ben al klaar met die game, zeer goede game hoor maar weinig te doen, af en toe crucibletje pakken is leuk
[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 20-11-2014 16:49 ]
nothing stops this train
Ook tegen je zin? En wat doe je als het echt niet lukt dan?Juhrat schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:47:
[...]
Ik moet een game wel écht 100% uitspelen voordat ik hem wegleg, noem het autisme - noem het perfectionisme - noem het zoals je wilt maar kan er niks aan doen
Verwijderd
Ik begrijp je mening hoor maar bij sommige games (zoals AC) wil ik gewoon de DLC doen. En dan probeer ik wel voor 100% te gaan maar dan blijf ik de platinum belangrijker vinden. Helaas betekent dat wel dat ik één van die gamers ben die het DLC beleid van de laatste jaren in stand houd.Kol Nedra schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:47:
dlc tel ik niet mee, het is een toevoeging die eerder uit het spel is gehaald om extra te cashen bij gamers, maar snap je punt nu met 100% of platinum
Maar DLC kan ook heel tof zijn zoals bij Borderlands (2). Heb me daar echt mee vermaakt, geld dubbel en dwars waard.
Tot nog toe nog geen games tegen gekomen waarmee ik écht problemen heb gehad, bij Destiny bijv. ga ik gewoon voor 95% en laat die ene Trophy lekker zitten.Niku schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:48:
[...]
Ook tegen je zin? En wat doe je als het echt niet lukt dan?
Verwijderd
(Eventueel daarna of ook Moto GP 14)
De trophies in die spellen zijn niet al te moeilijk, maar zonder "vriend" uit te nodigen is het nagenoeg onmogelijk om online te spelen.
Om even terug te komen op de Bad Blood DLC, ik heb de 10 missions afgerond en deze waren wel vernieuwend (±2.5 uur). Paar nieuwe elementen toegevoegd dat het wel weer leuk maakt. De Co-Op en Side-Missions ga ik vanavond / morgen doen. Al met al de € 15,- waard? Weliswaar wat nieuwe elementen maar toch veel geld voor die paar uurtjes extra gameplay.Niku schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:39:
[...]
Ook over getwijfeld (Bad Blood), want schijnt vette DLC te zijn. Maar vind 'm toch relatief duur voor het aantal speluren dat je er voor terug krijgt, dus ik laat 'm nog even hangen.
Precies wat ik al dacht dus, te duur.Juhrat schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:06:
[...]
Om even terug te komen op de Bad Blood DLC, ik heb de 10 missions afgerond en deze waren wel vernieuwend (±2.5 uur). Paar nieuwe elementen toegevoegd dat het wel weer leuk maakt. De Co-Op en Side-Missions ga ik vanavond / morgen doen. Al met al de € 15,- waard? Weliswaar wat nieuwe elementen maar toch veel geld voor die paar uurtjes extra gameplay.
Ben overigens nu bezig met AC3, wat een vette game zeg. Sfeer, setting, verscheidenheid aan activiteiten, super tof! Platinum zal wel pittig worden (100% sidemissies en shit), maar wie weet.
Verwijderd
Het hoogste wat ik voorheen had was 97ste met the last of us remasterd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 18:50 ]
Net zo makkelijk als 3?
Ik dacht dat Unity ook wel goed te doen was, maar ik kom steeds niet online...
Single player content wel bijna klaar nu.
Verwijderd
Het is hetzelfde als 3 ongeveer ja , denk dat ik hem zelfs wat makkelijker vind dan 3.dvdkiwi schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:32:
Nice
Net zo makkelijk als 3?
Ik dacht dat Unity ook wel goed te doen was, maar ik kom steeds niet online...
Single player content wel bijna klaar nu.
Maar 3 vind ik toch de betere game
Ik ben laatste tijd ook alleen maar met Destiny bezig wil die trophy zeker nog wel een keer halen voor de platinumJuhrat schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:47:
[...]
Ik moet een game wel écht 100% uitspelen voordat ik hem wegleg, noem het autisme - noem het perfectionisme - noem het zoals je wilt maar kan er niks aan doen
Wordt overigens nog een probleem met Destiny, hoe ga ik in godsnaam Flawless Raider doen
Heb Moto GP 13 er nog opstaan alleen geen idee wat de online trophies inhoudenVerwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:04:
Iemand hier die kan helpen met online trophies op de PS Vita voor Moto GP 13?
(Eventueel daarna of ook Moto GP 14)
De trophies in die spellen zijn niet al te moeilijk, maar zonder "vriend" uit te nodigen is het nagenoeg onmogelijk om online te spelen.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O