• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-12 21:41

Niku

Alagaesii

Trouwens, over Lego: Harry Potter (5-7), dat zou een ontzettend makkelijke platinum moeten zijn. Maar mij lukt het dus voor geen meter. Hoe kom je in godsnaam aan zo'n hoeveelheid studs? En hoe zorg je ervoor dat je de juiste characters hebt in free-play, want je kunt je party zelf niet precies samenstellen?

Amen :+

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
spaceboy schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:42:
Iemand hier die Pixeljunk Shooter speelt? Ik wil die eigenlijk best platinum halen, maar online speelt niemand. Heb in een maand tijd 2x online iemand gevonden...
Neem aan dat je Pixeljunk Shooter Ultimate bedoelt?

Doe wel met je mee, voeg me maar toe op PSN. Ik ben alleen regelmatig in avonduren online ;)

PSN ID: Hanssuh

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:37
Niku schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:04:
Trouwens, over Lego: Harry Potter (5-7), dat zou een ontzettend makkelijke platinum moeten zijn. Maar mij lukt het dus voor geen meter. Hoe kom je in godsnaam aan zo'n hoeveelheid studs? En hoe zorg je ervoor dat je de juiste characters hebt in free-play, want je kunt je party zelf niet precies samenstellen?

Als je eenmaal alle stud mulitipliers hebt dan heb je in no time belachelijk veel studs. Ik heb in free play elke keer iig een dark magic character geselecteerd en de rest was random geselecteerd. Heb met deze methode elk level in freeplay volledig uitgespeeld 8) . Dus ja het is een simpele platinum om te halen :+ .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
Niku schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:04:

een tip: de stud multipliers stacken tot een max van *3840 ;)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39

spaceboy

Op grote hoogte

hanssuh schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:09:
[...]

Doe wel met je mee, voeg me maar toe op PSN. Ik ben alleen regelmatig in avonduren online ;)
Done. ☺ Kunnen we elkaar vast helpen. Ff 5x verliezen ofzo.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Niku

Niku

Alagaesii

Bad_Boy schreef op zondag 23 november 2014 @ 09:40:
[...]
een tip: de stud multipliers stacken tot een max van *3840 ;)
Hoe doe je dat? :+ Heb de game al even niet meer gespeeld.

• skreppiedoe
Niku schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:39:
[...]

Hoe doe je dat? :+ Heb de game al even niet meer gespeeld.
Gewoon in de levels de red bricks vrijspelen en dan activeren,dan is elke stud er 3840 waard en dan gaat het erg snel :)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
100% klaar met Watch Dogs, deze game kan aan de kant. Later vandaag ga ik maar eens beginnen aan een stukje nostalgie: Worms :D

Ondertussen ook nog aan het wachten op het juist team voor Destiny.

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-12 08:54

Ktenolix

Pijlsnel

Zaterdag eindelijk TLOU op 100% gekregen. De DLC Left Behind voor het laatst bewaard, echt een leuke toevoeging. 's Nachts nog even Sportsfriends naar 100% gebracht omdat dat toch makkelijk te doen was. Had deze game via PSN+ graties gedownload om te kijken wat het was, toen stond het ineens met 0% in m'n trophy list. Daar kan ik slecht tegen. :P

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ktenolix schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:00:
Zaterdag eindelijk TLOU op 100% gekregen. De DLC Left Behind voor het laatst bewaard, echt een leuke toevoeging. 's Nachts nog even Sportsfriends naar 100% gebracht omdat dat toch makkelijk te doen was. Had deze game via PSN+ graties gedownload om te kijken wat het was, toen stond het ineens met 0% in m'n trophy list. Daar kan ik slecht tegen. :P
Ik irriteer me juist aan TLOU. Heb zeker een uur gespeeld en nog steeds 0%. Heb nu toch ff andere prioriteiten. GTA5, Far Cry 4 (wát een lekker spel) en Dead Walking. Wil ook nog Dragon Age. Zoveel games tegelijk: die krijg ik waarschijnlijk geen van allen op 100%... (op DW na) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
spaceboy schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:42:
Iemand hier die Pixeljunk Shooter speelt? Ik wil die eigenlijk best platinum halen, maar online speelt niemand. Heb in een maand tijd 2x online iemand gevonden...
hanssuh schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:09:
[...]

Ik heb daar onlangs ook nog een paar trophies van binnen gehaald - moet er nog veel. De multiplayers heb ik nog lang niet dus ik zou op zich ook wel mee willen doen. Kan dat nog?
Als de MP trophies weg zijn, is de motivatie om de rest te halen een stuk groter!

Sinds zaterdag heb ik zo'n Sony wireless headset 2.0 dinges dus ik heb nu ook een (fatsoenlijke) microfoon. Nog niet getest overigens...

[ Voor 4% gewijzigd door MisterMichel op 24-11-2014 10:20 ]

PSN ID: MrMichel_75

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MisterMichel schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:18:
[...]

[...]

Ik heb daar onlangs ook nog een paar trophies van binnen gehaald - moet er nog veel. De multiplayers heb ik nog lang niet dus ik zou op zich ook wel mee willen doen. Kan dat nog?
Als de MP trophies weg zijn, is de motivatie om de rest te halen een stuk groter!

Sinds zaterdag heb ik zo'n Sony wireless headset 2.0 dinges dus ik heb nu ook een (fatsoenlijke) microfoon. Nog niet getest overigens...
The more the merrier. Heb Hanssuh wel toegevoegd, maar nog niet online gespot. Ik zal je toevoegen, komt goed met die trophies!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gisteren Resistance 3 100% en platinum gehaald. Stond al een tijdje op 88%, nu toch maar afgemaakt, toffe game!

Platinum nummer 10 trouwens :)

[ Voor 13% gewijzigd door Niku op 24-11-2014 13:21 ]

Verwijderd

Niku schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:55:
Gisteren Resistance 3 100% en platinum gehaald. Stond al een tijdje op 88%, nu toch maar afgemaakt, toffe game!

Platinum nummer 10 trouwens :)
Gefeliciteerd. Dan loop je 1 platinum op mij voor, zelf heb ik alleen deel 1 gedaan snel weggelegd ik vond het helemaal niks. Daarna eigenlijk die serie vergeten terwijl ik wel goede verhalen hoor over 3.

Mensen hier die Far Cry 4 doen/gaan doen? Platinum voor die game lijkt me vrij makkelijk, kost alleen veel tijd. Ga 'm zeker doen na AC Unity.

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-12 08:48

Tripl3 D

Brother in Arms

Resistance 2 de co-op was anders ook ontzettend gaaf!
Heb daar zelfs speciaal mijn PS3 voor aangeschaft.

Jammer dat hij offline is gehaald, want het was de beste co-op game met meer dan 4 man tegelijkertijd ooit (niet dat er veel concurrentie is).

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb nu ook eindelijk het idee van de Lego (Harry Potter) trophies door, dan zal de platinum ook wel een kwestie van tijd zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:13:
[...]

Gefeliciteerd. Dan loop je 1 platinum op mij voor, zelf heb ik alleen deel 1 gedaan snel weggelegd ik vond het helemaal niks. Daarna eigenlijk die serie vergeten terwijl ik wel goede verhalen hoor over 3.

Mensen hier die Far Cry 4 doen/gaan doen? Platinum voor die game lijkt me vrij makkelijk, kost alleen veel tijd. Ga 'm zeker doen na AC Unity.
Kost niet veel tijd hoor , ik heb hem al een paar dagen op plat..
Iemand al ver met AC: Unity?
Ik hoef enkel nog de Nostradamus Enigma's voor de platinum, maar daar ga ik voor het grootste gedeelte youtube voor moeten gebruiken denk ik.
Die zijn potverdikkie moeilijk :D

Daarna eens een begin maken met Far Cry 4 en de Final Stand trophies van BF4.
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:13:
[...]
Ik hoor dat ie vergelijkbaar is met Far Cry 3.
Die heeft me 25 uur gekost.

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 24-11-2014 19:39 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-11 17:13
Heb AC Unity gisteren op platinum gehaald. Ik moest en zou die eerst afronden voordat ik aan GTA V begon. :p Zal trouwens ook gelijk m'n trophy card posten, dan kan ik mee in de volgende update.

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Hulzebos.png

In de wintermaanden zal ik waarschijnlijk op jacht gaan naar de platinums van Pixeljunk Shooter Ultimate (mocht ik nog kunnen helpen met online trophies, let me know!), AC Liberation, Infamous First Light en Dust: An Elysian Tail. Misschien ook nog maar een Lego game oppikken om samen met de vrouw te spelen, Marvel Super Heroes beviel erg goed. Iemand tips daarvoor? The Lego Movie Videogame of de Hobbit?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Martell schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:13:
Heb AC Unity gisteren op platinum gehaald. Ik moest en zou die eerst afronden voordat ik aan GTA V begon. :p Zal trouwens ook gelijk m'n trophy card posten, dan kan ik mee in de volgende update.

[afbeelding]

In de wintermaanden zal ik waarschijnlijk op jacht gaan naar de platinums van Pixeljunk Shooter Ultimate (mocht ik nog kunnen helpen met online trophies, let me know!), AC Liberation, Infamous First Light en Dust: An Elysian Tail. Misschien ook nog maar een Lego game oppikken om samen met de vrouw te spelen, Marvel Super Heroes beviel erg goed. Iemand tips daarvoor? The Lego Movie Videogame of de Hobbit?
Ah! Nog een Pixeljunk Shooter! 😉 Ik hou het in mijn achterhoofd dat jij hem ook hebt...

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

spaceboy schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:48:
[...]

Ik irriteer me juist aan TLOU. Heb zeker een uur gespeeld en nog steeds 0%. Heb nu toch ff andere prioriteiten. GTA5, Far Cry 4 (wát een lekker spel) en Dead Walking. Wil ook nog Dragon Age. Zoveel games tegelijk: die krijg ik waarschijnlijk geen van allen op 100%... (op DW na) :)
Het duurt inderdaad even voordat je je eerste trophy krijgt. :) Je krijgt geen trophies voor het behalen van een enkele missie, zoals in veel games wel zo is. Het spel is echter zeker de moeite waard om op 100% te krijgen.

Verwijderd

Bear schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:37:
[...]
Heb Moto GP 13 er nog opstaan alleen geen idee wat de online trophies inhouden
Je moet een Online Championship compleet gespeeld hebben en in totaal drie uur valid online matches op de teller hebben.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:39
De Platinum voor Dead Nation Apocalypse Edition is binnen. :D

Nu heb ik 'm op de PS4 ook op Platinum. Alleen jammer dat het lastiger is geworden door de DLC, maar de extra uitdaging ben ik graag aangegaan.

Shikata ga nai.

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Iemand die toevallig super goed is in Black Ops zombie mode? Die me wilt helpen paar trophies te behalen.. Stuur maar een pm als je het niet erg vindt om een zombie newb als ik te helpen. Solo is voor mij te moeilijk.

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:41:
De Platinum voor Dead Nation Apocalypse Edition is binnen. :D

Nu heb ik 'm op de PS4 ook op Platinum. Alleen jammer dat het lastiger is geworden door de DLC, maar de extra uitdaging ben ik graag aangegaan.
Dit was een leuke platinum maar ook uitdagend inderdaad. Vond het wel een toffe game, een deel 2 zou leuk zijn.

Probeer deze week Unity op platinum te hebben, zeker een toffe game.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09
Zuttasoxx schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:02:
Iemand die toevallig super goed is in Black Ops zombie mode? Die me wilt helpen paar trophies te behalen.. Stuur maar een pm als je het niet erg vindt om een zombie newb als ik te helpen. Solo is voor mij te moeilijk.
ik ben er niet goed in maar moet er ook nog 1 trophy halen (heb ik meteen de platinum!), ik wil wel mee helpen, misschien doen er nog meer mee, wordt het makkelijker mee. Meteen maar spijkers met koppen slaan, kan je vanavond?

PSN ID: Svennie-NL

Nummertje 26 is binnen: Unity :*)
Nu kan ik aan Far Cry 4 beginnen :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Zo, hoef alleen nog maar het bonus level in Lego Harry Potter, en dan kan ik weer verder met AC3 :+

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:32:
Alvast 1 tip voor 1 trophy..

Er staat in de omschrijving van de trophy dat je X aantal vijanden moet afleiden met stenen..

Alleen het is niet voldoende dat de vijand naar die steen toe loopt , de vijand moet naar de gegooide steen toe lopen en daarna weer terug naar zijn oorspronkelijke positie..

Daar ben ik wel ffies mee aan het kloten geweest :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 18:21 ]

Dat klinkt als een trophy als Far Cry 3 ;)
Heb de lijst alvast even snel gescand; weinig verschillen.
Thanks voor de tip :)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 26-11-2014 19:20 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

(Veel) mensen die hier eigenlijk Sleeping Dogs (PS3) op platinum hebben? Zag dat ik die echt maar op 4% heb ofzo :')

• Shinobi-vs-Gast
Sleeping Dogs is een makkelijke Platinum, best goed te doen.

Shikata ga nai.

• Juhrat
Hopelijk kan ik vanavond voor Worms Battlegrounds Platinum behalen, grappige game. Morgen door met de aanrader van vele mensen: The last of us :D

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
dvdkiwi schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:32:
Damn dat zijn er echt veel, gaaf hoor!

Ik heb altijd Xbox gespeeld dus heb voor de PS nog weinig behaald.
Er is ook altijd wel wat waar ik geen zin in heb om te spelen, nu bijvoorbeeld bij FIFA vind ik dat FUT niets aan dus kan ik fluiten naar de plat 8)7

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:12:
[...]

Ik heb altijd Xbox gespeeld dus heb voor de PS nog weinig behaald.
Er is ook altijd wel wat waar ik geen zin in heb om te spelen, nu bijvoorbeeld bij FIFA vind ik dat FUT niets aan dus kan ik fluiten naar de plat 8)7
Bij deze editie van FUT hoef je maar 10 games te spelen , dan heb je als het goed is alle fut trophy's :)

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:14:
[...]

Bij deze editie van FUT hoef je maar 10 games te spelen , dan heb je als het goed is alle fut trophy's :)
Oh dat valt dan nog wel mee inderdaad, en carriere speel ik ook niet haha.
Speel alleen Pro-club en die trophies heb ik allemaal wel :)

Verwijderd

Ik ben nu bezig met dragon age inq....

Daar ga ik nog wel een paar weekjes mee bezig zijn :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Is die vet (Dragon Age?)

Platinum nummer 11 is hier net binnen, Lego Harry Potter :+

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:53:
Is die vet (Dragon Age?)

Platinum nummer 11 is hier net binnen, Lego Harry Potter :+
Niice , congratz.

Ik vind het echt een superspel (op heel af en toe en bug na) , maar je bent er wel ffies mee bezig om het op platinum te halen...zeker wel minimaal 100 tot 150 uur....

En ik speel het in eerste instantie niet voor de platinum :P , eerste playtrough is voor de fun en omdat ik van rpg's hou..
Tweede playtrough is voor trofeeën
Ricloo86 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:12:
[...]
Maar als je dat al veel vindt, kijk dan eens in de startpost :P

• Ricloo86
dvdkiwi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:20:
[...]

Maar als je dat al veel vindt, kijk dan eens in de startpost :P
haha bizar! O-)

• Niku

Niku

Alagaesii

Na Lego HP ook maar even verder aan het gaan met Lego LoTR, verhaal van de laatste is (uiteraard) vetter, maar vind de sfeer en hoe game in elkaar zit toch beter bij HP.

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-12 14:52
Zal die van mij ook maar eens posten, bijna mijn 2e platinum binnem (ps eye nodig...)

Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/LightStar_1985.png

[ Voor 15% gewijzigd door LightStar op 04-12-2014 11:01 ]

Voor burnout de Paradise mugshot?
Je hebt pb ;)

• LightStar
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:22:
Voor burnout de Paradise mugshot?
Je hebt pb ;)
Klopt ! je hebt middels ook een PB terug :)

Vanavond die Trophie even halen gezien ik een Eye toy heb kunnen lenen.

• Svennie
LightStar schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:42:
[...]

ik heb ook een eye toy en alleen gebruikt voor die tophy, ook zonde van het geld

Lol, ik dacht dat ik de enige was :+
Dat doe ik ook nooit meer :P

• skreppiedoe
Ik heb een glitched trophy in AC Unity , nl de "master architect" trophy (alle renovaties van het theater cafe) . Dat word binnenkort het eerste deel van de game verplicht nog een keer overdoen :(

• Niku

Niku

Alagaesii

Glitched trophies, zuurder wordt het niet. Had er last van bij TLOU.

Ben nu zelf 3 games door elkaar aan het spelen: Red Dead Redemption GOTY, AC3 en Lego: LotR :+

• Juhrat
Op deze verplicht rustige avond maar eens begonnen met Air Conflict: Vietnam. Zonder twijfel de slechtste game op de PS4 van het moment. Wat een grap dit 7(8)7

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Zijn er al mensen hier die bezig zijn met de Spelunky trophies? Het schijnt erg lastig te zijn om deze game op 100% te krijgen. Volgens mij hebben enkel 500 man alle trophies. :p Dat spel zit nu m'n percentage omlaag te halen. :+

Globaal percentage boeit toch niet echt, vind ik. Als je PS+ hebt, en dus elke maand een aantal gratis games, dan zakt je percentage wel behoorlijk snel telkens je een game uitprobeert en het verder niet meer speelt.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Twixie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:46:
Globaal percentage boeit toch niet echt, vind ik. Als je PS+ hebt, en dus elke maand een aantal gratis games, dan zakt je percentage wel behoorlijk snel telkens je een game uitprobeert en het verder niet meer speelt.
Een tweede account helpt heel erg goed, om dit te voorkomen :+

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
Gisteravond Valiant Hearts: The Great War op 100% gehaald. Ik vind 't een leuk spel wat niet al te moeilijk is om op 100% te krijgen; maar 1 trophy die echt lastig is waarbij je Karl voor de 3e keer moet redden zonder fouten te maken.

Ben daarna aan de slag gegaan met Oddworld. Ook weer een heerlijke game via een leuke PSN+ korting. Ik ben benieuwd of ik daar de platinum voor binnen ga halen. Volgens de guide heb je hier 3 playthroughs voor nodig.
1x hard en alle Mudokons redden,
1x easy en minstens de helft laten sterven en
1x easy, alle Mudokons redden en dat binnen 3 uur.

Ach, voor de afwisseling heb ik nog mooi The Walking Dead waar ik lekker rustig een verhaaltje kan beleven.

Mooie tijden in aantocht d:)b

PSN ID: MrMichel_75

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Veel waarde hecht ik er ook niet echt aan, maar ik vind het wel leuk om het maximale uit de games te halen die ik heb. Nadat ik een spel op 100% heb, kan ik het vaak wegleggen, verkopen, of voor de lol blijven spelen. Ik probeer niet veel gratis PS+ games uit, dus zal m'n overall percentage daardoor niet zo snel zakken.

Spelunky is een leuk spel, maar wel moeilijk :p ik ga zeker proberen om er meer uit te halen, maar 100% gaat toch niet lukken. :+

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
LightStar schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:42:
[...]

Let op dat heel veel webcams ook werken op de PS3. Ik had er op gegeven moment 4 op het werk voor een project en 3 daarvan deden het direct. Allemaal wat duurdere Logitech en Microsoft varianten maar het scheelde mij weer de aanschaf van Eye Toy. Overigens ben ik nog steeds best trots op de platinum voor Burnout Paradise, is de enige die ik nog wel een keer zou willen doen.

Verwijderd

Dat is toch juist het hele punt van globaal percentage??? , dat je alles uitspeelt of in ieder geval zo ver mogelijk..
ik vind het juist knapper als iemand een globale percentage heeft van over de 80% met 10 platinums en die 20 games heeft gespeeld.
Dan iemand met een percentage van 30% met 20 platinums en 50 games gespeeld....

Maar dat is mijn persoonlijke mening .

Ik heb nu nog maar 1 game in mijn lijst staan die op 0% staat (De indie game don't starve)

• Niku

Niku

Alagaesii

Bij mij is Ico de hekkensluiter met 1% ofzo :'(

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-12 22:17

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Je kunt games gewoon verbergen uit je trophy lijst hoor! Op de PS4 kan dit bij Profile > privacy settings > je ervaring delen > trofeeēn > games selecteren.
Op de PS3 kan het ook, driehoekje indrukken op betreffende game in de lijst.

Games die ik op 0 procent heb staan verberg ik gewoon.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Voxalizer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:14:
Je kunt games gewoon verbergen uit je trophy lijst hoor! Op de PS4 kan dit bij Profile > privacy settings > je ervaring delen > trofeeēn > games selecteren.

Klopt , maar dat vind ik "vals" spelen haha :P ..

Over een ander onderwerp , ik zou het wel leuk vinden als er ook nog Superplatinums komen ofzo..
Voor als je bijvoorbeeld bij de eerste 100 zit van de mensen die platinum hebben gehaald..

Of als je een game zoals Dark souls op platinum heb gehaald...

En dan ook de pussyplatinums :P , voor games zoals Terminator , Sly , mega mindy enz.. :P

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-12 22:17

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mwah, als je zo into trophies bent dat je je tijd ervoor over hebt om dat soort flut games puur voor de platinum te spelen verdien je hem ook gewoon even hard als een 'echte' platinum imo.

Toevallig ben ik momenteel bezig met Dark Souls 2, wat een fantastische game zeg! Maareh, het is echt niet zo moeilijk als mensen doen geloven. Het is vooral een kwestie van goed op patronen letten en geduldig zijn. Neemt niet weg dat het een van de beste games is die ik ooit gespeeld heb, zit momenteel tegen het einde van NG+. Mijn PS4 staat stof te happen sinds ik eraan begonnen ben.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

Voxalizer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:29:
Mwah, als je zo into trophies bent dat je je tijd ervoor over hebt om dat soort flut games puur voor de platinum te spelen verdien je hem ook gewoon even hard als een 'echte' platinum imo.

Toevallig ben ik momenteel bezig met Dark Souls 2, wat een fantastische game zeg! Maareh, het is echt niet zo moeilijk als mensen doen geloven. Het is vooral een kwestie van goed op patronen letten en geduldig zijn. Neemt niet weg dat het een van de beste games is die ik ooit gespeeld heb, zit momenteel tegen het einde van NG+. Mijn PS4 staat stof te happen sinds ik eraan begonnen ben.
Ok .. goed punt haha ;) ...

Dark souls 2 daar ga ik volgende week aan beginnen , ben nu nog bezig met mijn nightmare run van dragon age inq...
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:28:
[...]

Dat is toch juist het hele punt van globaal percentage??? , dat je alles uitspeelt of in ieder geval zo ver mogelijk..
ik vind het juist knapper als iemand een globale percentage heeft van over de 80% met 10 platinums en die 20 games heeft gespeeld.
Dan iemand met een percentage van 30% met 20 platinums en 50 games gespeeld....

Maar dat is mijn persoonlijke mening .

Ik heb nu nog maar 1 game in mijn lijst staan die op 0% staat (De indie game don't starve)
Juist, maar wat ik bedoelde: van zodra je een game opstart, telt het mee voor het globaal percentage. Met gekochte games is dat ok, omdat het je toch ook wel aanspoort om ze ook effectief uit te spelen en zoveel mogelijk trofeeën te verzamelen.
Echter, met de IGC, probeer ik meestal wel elk spel eens uit, maar eigenlijk heb ik sowieso geen tijd om 2 games per maand te spelen, laat staan om ze naar 100% te krijgen. Gevolg: mijn #games teller gaat er nogal rap op vooruit maar tegelijk de average % richting 10%.
Maar dat is natuurlijk een keuze. Ik zou inderdaad even goed op voorhand al eens een selectie kunnen maken, maar als een game tegenvalt, is het toch zonde van verder te spelen, laat het staan 100% te willen halen. Maar eigenlijk geldt dat even goed voor aangekochte games.
Idealiter zou PSNProfiles ergens een ondergrens moeten zetten (op basis van aantal trofeeën, percentage, playtime oid) om automatisch de afgekeurde games niet mee te tellen.
Voxalizer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:14:

Maar dat was dus iets dat ik niet wist dat mogelijk was, dus zal vanavond toch maar eens een kijkje nemen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Twixie op 02-12-2014 17:51 ]

Voxalizer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:29:
Sly is nu niet echt een flutgame. Echter illustreert het hoe verschillend de trofee-vereisten kunnen zijn. Sly is ook mijn eerste/enige Platinum, en inderdaad, ik moest gewoon de game van begin tot eind uitspelen en ik had vanzelf alle trofeeën. Mogelijk is dat omdat het een oud game is en moeten uitgevers toch wat beter hun gouden trofeeën rechtvaardigen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Over welke Sly heb je het? Vette games trouwens!

• Svennie
wheeler schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:26:
[...]

Let op dat heel veel webcams ook werken op de PS3. Ik had er op gegeven moment 4 op het werk voor een project en 3 daarvan deden het direct. Allemaal wat duurdere Logitech en Microsoft varianten maar het scheelde mij weer de aanschaf van Eye Toy. Overigens ben ik nog steeds best trots op de platinum voor Burnout Paradise, is de enige die ik nog wel een keer zou willen doen.
Burnout Paradis was inderdaad een erg leuke platinum, leuk spel was dat. Online veel plezier mee gehad. Ik kan een spel niet opnieuw spelen alleen om de platinum weer te halen, de eerste keer is het echt een uitdaging om het laatste poortje of billboard te vinden, de 2e keer denk ik al snel "laat maar".

• Juhrat
Ik heb mijn eigen voorgenomen om de komende tijd wat te gaan stijgen op de leaderboard, voor een leuk prijsje een aantal leuke Platinum games kunnen kopen. :) Aardige backlog geworden voor de PS4:

- Air Conflicts: Vietnam
- Metro 2033 Redux
- Metro Last Light Redux
- Putty Squad
- Walking Dead: Season 1
- Dust: An Elysian Tail (Digital)
- Infamous: First Light (Digital straks met PS+)

Genoeg te doen voor mij de komende tijd =)

• Niku

Niku

Alagaesii

Aargh die 'race through the asteroids' platinum bolt in Ratchet & Clank 2 gaat me van een platinum trophy afhouden, wat een kreng is dat zeg.

edit:
YEAAH, got it!

[ Voor 8% gewijzigd door Niku op 03-12-2014 16:40 ]

Verwijderd

Ik had eigenlijk mijn dragon age platinum al moeten hebben , maar heb een geglitchte trophy waardoor ik nog een hele playtrough moet doen...
Nog ffies 75 uur voor 1 trophy haha , gelukkig vind ik het een gaaf spel...

• Shinobi-vs-Gast
Wauw, nog een keer 75 uur spelen voor een Platinum. :| Dat is nog eens toewijding.

Shikata ga nai.

• Niku

Niku

Alagaesii

Amen to that.

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:05:
Wauw, nog een keer 75 uur spelen voor een Platinum. :| Dat is nog eens toewijding.
Voor een normaal spel zou ik dat niet zo gauw doen , maar een RPG speel ik vaak toch meerdere keren uit .
Zo heb ik FF13 een stuk of 6 keer 100% uitgespeeld :P

• LightStar
wheeler schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:26:
[...]

Klopt idd enkel degene die ik heb liggen gaven geen beeld, platinum is verder niet moeilijk te halen in Burnout Paradise (zelf 2 week en 3 dagen geloof ik en dat is incl wachten op de Eye Toy)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:57:
Ik had eigenlijk mijn dragon age platinum al moeten hebben , maar heb een geglitchte trophy waardoor ik nog een hele playtrough moet doen...
Nog ffies 75 uur voor 1 trophy haha , gelukkig vind ik het een gaaf spel...
Dat issue heb ik nu met Far Cry 4. Gisteren de game uitgespeeld, moet nog wel wat losse trophies, maar 1 van de dingen die moet halen zijn alle skills, en daarvoor moet je minimaal 2 outposts uitschakelen zonder te worden gedetecteerd. Daar kom je dan dus pas achter als je ze allemaal al hebt gehad... :P

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
spaceboy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:39:
[...]

Dat issue heb ik nu met Far Cry 4. Gisteren de game uitgespeeld, moet nog wel wat losse trophies, maar 1 van de dingen die moet halen zijn alle skills, en daarvoor moet je minimaal 2 outposts uitschakelen zonder te worden gedetecteerd. Daar kom je dan dus pas achter als je ze allemaal al hebt gehad... :P
zelfde soort trophy zat ook in far cry 3. Maar daar had je bij opties de mogelijkheid om alle outposts te resetten. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze deze optie heb weggelaten bij far cry 4 :)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Verwijderd

[...]

Wat vind je van de game/trophies? Lijkt mij zelf een toffe game en de trophies zien er vermakelijk en prima te doen uit.

Poe, kom de laatste tijd echt weinig toe aan gamen, AC Unity gaat dus niet heel snel. Verwacht wel dat ik de platinum kan binnenkoppen voor de kerstvakantie want heel moeilijk is die zeker niet. Daarna Far Cry 4 en Infamous First Light (gratis bij PS+ in januari :) ).

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:07:
[...]

Voor een normaal spel zou ik dat niet zo gauw doen , maar een RPG speel ik vaak toch meerdere keren uit .
Zo heb ik FF13 een stuk of 6 keer 100% uitgespeeld :P
Hoeveel uur per keer? :p

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Je kan die outposts gewoon overnieuw doen in je huidige game, dat weet je ?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Fatal Mind schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:51:
[...]

Je kan die outposts gewoon overnieuw doen in je huidige game, dat weet je ?
Ja, maar dat telt niet voor die skill... :(

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:57:
[...]

Wat vind je van de game/trophies? Lijkt mij zelf een toffe game en de trophies zien er vermakelijk en prima te doen uit.
Ik vind het een van de leukste games die ik de afgelopen paar jaar heb gespeeld. Erg vermakelijk, leuke humor, lekker gevarieerd.

Verwijderd

[...]

Heb je alle collectibles al? , want die geven ook xp..

en anders kan je altijd nog enemy's killen die nog rondlopen..

@niku
IK denk minimaal 75 uur per playtrough :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 14:11 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

75 uur per playtrough, dat 6 keer, en dat voor FF13? :o You sick bastard :+

Wat vonden jullie van Red Dead Redemption? Ik vind 'm eigenlijk zwaar tegenvallen tot nu toe.

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:03:
75 uur per playtrough, dat 6 keer, en dat voor FF13? :o You sick bastard :+

Wat vonden jullie van Red Dead Redemption? Ik vind 'm eigenlijk zwaar tegenvallen tot nu toe.
Njaah ff13 staat dan ook in mijn top5 meest gespeelde games denk ik...

Hmm toen die net uitkwam was Red Dead echt een fantastisch spel(alhoewel ik hem op de helft al zat was destijds omdat het steeds hetzelfde is) , maar nu 4 a 5 jaar later zal die best wel tegen vallen denk ik...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag The Walking Dead S2 uitgespeeld (PS4), maar geen Platinum trophy (blijkbaar). Gek, daar S1 dat wel had. Maakt me verder weinig uit, maar vind de keuze vreemd van TellTale.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zijn er tweakers die LittleBigPlanet 3 hebben voor de PS3?
Er is weer één level die je met 4 personen moet spelen...

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:36:
[...]

Njaah ff13 staat dan ook in mijn top5 meest gespeelde games denk ik...

Hmm toen die net uitkwam was Red Dead echt een fantastisch spel(alhoewel ik hem op de helft al zat was destijds omdat het steeds hetzelfde is) , maar nu 4 a 5 jaar later zal die best wel tegen vallen denk ik...
Speel nu Ratchet en Clank 2 (HD), twee keer zo oud en vind 'm leuker :+

Verwijderd

Geen trophy hunten meer voor mij de komende tijd , mijn tv vond het een heel leuk idee om opeens kapot te gaan...

Dusss dat is kloteee..

Verwijderd

Vervelend, Jan!

Ik ga best lekker met de trophies van de MotoGP spellen en MXGP. Maar als er nog mensen zijn die online willen spelen op die spellen, meld me alsjeblieft aan :-)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Exorcist schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:43:
Vandaag The Walking Dead S2 uitgespeeld (PS4), maar geen Platinum trophy (blijkbaar). Gek, daar S1 dat wel had. Maakt me verder weinig uit, maar vind de keuze vreemd van TellTale.
Had ik ook gezien ja (ben nu met hoofdstuk 2 bezig, maar eerst Far Cry 100% halen). Eigenlijk wel terecht, vond het bijzonder dat je een platinum kunt verdienen met zo'n spel. Helemaal omdat je (zeker in S1) gewoon niet het spel kunt uitspelen ZONDER platinum te halen.

• Juhrat
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:45:
Vervelend, Jan!

Ik ga best lekker met de trophies van de MotoGP spellen en MXGP. Maar als er nog mensen zijn die online willen spelen op die spellen, meld me alsjeblieft aan :-)
Zijn het aanraders deze 2 games? Ik ben zelf ook op zoek naar deze 2 games omdat ik sowieso al van racegames houd. Kom beiden alleen maar niet tegen voor een leuk prijsje.
Heb eens wat dieper in psnprofiles gedoken en dat is wel een geweldige site eigenlijk. Zo heb je daar het concept van Game Sessions waarbij je dus gewoon een platform hebt om sessies te plannen om elkaar te helpen aan online/coöperatieve trophies.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ja klopt, super handig, heb al een paar trophies via game sessions gehaald :)

Verwijderd

Juhrat schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:50:
[...]

Zijn het aanraders deze 2 games? Ik ben zelf ook op zoek naar deze 2 games omdat ik sowieso al van racegames houd. Kom beiden alleen maar niet tegen voor een leuk prijsje.
Ik vind ze allemaal geweldig. Ik had MotoGP 13 voor de Vita gratis bij plus, inmiddels in de aanbieding ook 14 voor Vita gekocht en 14 compact en normaal voor de ps4. Die was vorige week in de aanbieding :p.
MxGP heb ik full price gelocht, nadat ik zag dat het circuit van mijn geboorteplaats Valkenswaard er in zat. Dat heb ik vroeger nog weleens bereden met brommerraces en fietscross :p

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik moet met Far Cry 4 nu nog de twee coop trophies (changing lane waarbij je een vehicle takedown vanaf de passagiers kant doet) en een outpost als hurk veroveren.

Wil iemand mij helpen, dus dat ik iemand kan joinen? Uiteraard kan het omgekeerde ook, als iemand als hurk nog die trophy nodig heeft.

Yes, gelukt! De 7e platinum is binnen! :P

[ Voor 25% gewijzigd door spaceboy op 06-12-2014 14:59 ]

Far Cry platinum :)
Erg vermakelijke game!

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2014 17:01 ]

• Juhrat
Mijn 500e Trophy op de PS4 is Metro 2033 Redux Platinum geworden :)

Nu nog twijfel wat mijn volgende game gaat worden, morgen maar 's kijken.

Verwijderd

Yeah! Zojuist Level 15 binnen getreden! 2011 trophies totaal :-)

Verwijderd

Hmmm mijn broertje heeft Fifa 15 op mijn account op gestart dus die staat nu bij mijn trophielijst... :) Iemand hier die Fifa 15 op platinum heeft, of in ieder geval richting de 80%. Hoe zijn die trophies?

• Juhrat
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:19:
Hmmm mijn broertje heeft Fifa 15 op mijn account op gestart dus die staat nu bij mijn trophielijst... :) Iemand hier die Fifa 15 op platinum heeft, of in ieder geval richting de 80%. Hoe zijn die trophies?
Erg makkelijk! Er zit 1 irritante trophy bij genaamd "Extra Effort" waarvoor je gewoon geluk moet hebben, beetje youtube kijken om te zien hoe je de kans kunt vergroten helpt meestal wel, ik had hem in ieder geval binnen een paar minuten.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-12 14:46

lasharor

7 december 2004

Heb je toch wel snel gedaan die 2 platinums :P.
Pagina: 1 ... 41 ... 119 Laatste