Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:28:
[...]
Dat is toch juist het hele punt van globaal percentage??? , dat je alles uitspeelt of in ieder geval zo ver mogelijk..
ik vind het juist knapper als iemand een globale percentage heeft van over de 80% met 10 platinums en die 20 games heeft gespeeld.
Dan iemand met een percentage van 30% met 20 platinums en 50 games gespeeld....
Maar dat is mijn persoonlijke mening .
Ik heb nu nog maar 1 game in mijn lijst staan die op 0% staat (De indie game don't starve)
Juist, maar wat ik bedoelde: van zodra je een game opstart, telt het mee voor het globaal percentage. Met gekochte games is dat ok, omdat het je toch ook wel aanspoort om ze ook effectief uit te spelen en zoveel mogelijk trofeeën te verzamelen.
Echter, met de IGC, probeer ik meestal wel elk spel eens uit, maar eigenlijk heb ik sowieso geen tijd om 2 games per maand te spelen, laat staan om ze naar 100% te krijgen. Gevolg: mijn #games teller gaat er nogal rap op vooruit maar tegelijk de average % richting 10%.
Maar dat is natuurlijk een keuze. Ik zou inderdaad even goed op voorhand al eens een selectie kunnen maken, maar als een game tegenvalt, is het toch zonde van verder te spelen, laat het staan 100% te willen halen. Maar eigenlijk geldt dat even goed voor aangekochte games.
Idealiter zou PSNProfiles ergens een ondergrens moeten zetten (op basis van aantal trofeeën, percentage, playtime oid) om automatisch de afgekeurde games niet mee te tellen.
Voxalizer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:14:
Je kunt games gewoon verbergen uit je trophy lijst hoor! Op de PS4 kan dit bij Profile > privacy settings > je ervaring delen > trofeeēn > games selecteren.
Op de PS3 kan het ook, driehoekje indrukken op betreffende game in de lijst.
Games die ik op 0 procent heb staan verberg ik gewoon.
Maar dat was dus iets dat ik niet wist dat mogelijk was, dus zal vanavond toch maar eens een kijkje nemen.
[
Voor 14% gewijzigd door
Twixie op 02-12-2014 17:51
]