In hoeveel uur doe je nou zoiets?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Deze ging in zo'n 40 uur denk ik.
Verwijderd
Nieuwe tv is binnen dus ik kan weer verder gaan met gamen , nieuwe games halen zit er helaas niet in deze maand dus ik ga maar eens werken aan mijn backlog zodra ik klaar ben met dragon age..
Dus ook weer Thief spelen
Gelijk maar even op zoek gaan naar Season 2 en zo ook maar eens aan beginnen aan de TVserie zelf
Let even op hoe je dit doet. Ik heb TWD S1 op de PS3 gespeeld, en TWD S2 op de PS4. Kon echter (logischerwijs, geen cloud-save) niet voortborduren op mijn save en dus keuzes van S1, en moest S2 blanco beginnen.Juhrat schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:25:
Zojuist voor Walking Dead Season 1 de Platinum Trophy gehaald, wat dik verhaal zeg
Gelijk maar even op zoek gaan naar Season 2 en zo ook maar eens aan beginnen aan de TVserie zelf
Verwijderd
Ik speel teveel spellen tegelijk op het moment, maar dat houdt de afwisseling er wel in :-)
Verwijderd
Ik speel alleen maar PS4 dus dat probleem heb ik gelukkig nietExorcist schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:53:
[...]
Let even op hoe je dit doet. Ik heb TWD S1 op de PS3 gespeeld, en TWD S2 op de PS4. Kon echter (logischerwijs, geen cloud-save) niet voortborduren op mijn save en dus keuzes van S1, en moest S2 blanco beginnen.
Die heb ik niet, ook nog nooit gespeeld.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:22:
En Jak ook dan? Ik heb ze alle drie nu in die aanbieding gekocht, had ze allemaal nog nooit gedaan, want vroeger speelde ik alleen fifa en racespellen :-p
Ja, de Walking Dead vind ik ook een geweldig verhaal hebben. Ik neem er de tijd voor - heb afgelopen weekend episode 2 afgerond dus nog 3 te gaan (+ nog de 400 days). Verder heb ik season 2 ook nog klaar liggen om mee door te gaan dus ik mag nog even genietenJuhrat schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:25:
Zojuist voor Walking Dead Season 1 de Platinum Trophy gehaald, wat dik verhaal zeg
Season 2 heeft geen platinum maar dat is denk ik ook wel terecht eigenlijk. Je kunt het spel gewoon niet uitspelen zonder platinum te halen. Voor een normale platinum moet je naar mijn mening toch echt wel wat moeite doen. Ik had het dus ook niet erg gevonden als season 1 geen platinum had gehad.
PSN ID: MrMichel_75
Veel plezier ermee! Overigens moet ik opmerken (zonder Spoiler alert) dat ik de 400 Days DLC zwaar vond tegenvallen. Echter is het verhaal van het originele season des te beter!MisterMichel schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:04:
[...]
Ja, de Walking Dead vind ik ook een geweldig verhaal hebben. Ik neem er de tijd voor - heb afgelopen weekend episode 2 afgerond dus nog 3 te gaan (+ nog de 400 days). Verder heb ik season 2 ook nog klaar liggen om mee door te gaan dus ik mag nog even genieten
Season 2 heeft geen platinum maar dat is denk ik ook wel terecht eigenlijk. Je kunt het spel gewoon niet uitspelen zonder platinum te halen. Voor een normale platinum moet je naar mijn mening toch echt wel wat moeite doen. Ik had het dus ook niet erg gevonden als season 1 geen platinum had gehad.
Je hebt gelijk met de Platinum, die was inderdaad nou niet echt uitdagend haha.
Eens. Ben nu trouwens bijna door seizoen 2 heen, maar ook die is fantastisch vind ik. Je doet vrij weinig en je KUNT niets fout doen, maar toch erg vermakelijk.Juhrat schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:42:
[...]
Veel plezier ermee! Overigens moet ik opmerken (zonder Spoiler alert) dat ik de 400 Days DLC zwaar vond tegenvallen. Echter is het verhaal van het originele season des te beter!
Je hebt gelijk met de Platinum, die was inderdaad nou niet echt uitdagend haha.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Watch Dogs, Infamous, Call of Duty: AW en nu bezig om Ghosts te gaan halen met een selecte groep (co-op).
Binnenkort ga ik ook de grote games weer eens oppakken (Skyrim, Dragon Age, GTA V) want ik mis de diepgang in de verhaallijnen een beetje. Blijft toch leuk trophies halen
[ Voor 56% gewijzigd door Twixie op 12-12-2014 18:17 ]
Verwijderd
Op bepaalde bugs na , is het een geweldig spel...
Verwijderd
Eventjes een aantal maanden daarop spelen tot er weer een boel nieuwe ps4 games uit zijn
Verwijderd
Tja het gaat wat langzaam deze maand bij mij. Begonnen met Shadow Of Mordor, erg toffe game met makkelijke trophies, die ga ik platinum halen in de kerstvakantie. Daarnaast Borderlands the Pre-Sequel aan een vriend gegeven en die gaan we samen doen. Vooral voor de game zelf, elke trophy die ik daarmee krijg is mooi meegenomen.
AC Unity heb ik nu op 85% alleen de coop trophies en die treasure chests trophy nog. Wat een complete onzin al die treasure chests. Een enorm aantal en het enige wat je krijgt is geld (waar ik al in zwem) en af en toe een item voor Arno. Al met al valt de game behoorlijk tegen en hoop ik dat Ubisoft AC Victory pas in 2016 uitbrengt zodat de game écht af en écht goed is. In januari Infamous First Light 'gratis' bij PS+ en waarschijnlijk AC Rogue, en dan zijn mijn game-uren wel weer op denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 11:34 ]
- Air Conflict: Vietnam heb ik openstaan wachtende op 5 mensen voor de online trophies.
- Putty Squad: Wachtende tot iemand mij kan vertellen hoe ik de laatste sticker haal (2 min werk voor Platinum maar kom er zelf niet uit).
- DriveClub: Deze week maar beetje mee verder
Daarnaast vorige week een heel pakket games gekocht voor een leuk prijsje (Infamous Second Son / Spiderman 2 / Black Flag / Battlefield 4 / NFS Rivals / Nog een, geen idee welke?
Zijn er mensen die deze game op 100% hebben, dus inclusief DLC trophies? Ik zag dat voor CR, DT en FS je al die DLC assigements ook moet halen. Elk van die DLC heeft een assigement waarbij je 10 uur die DLC gespeeld moet hebben.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Shikata ga nai.
Verwijderd
Als voorstelronde de belangrijkste info: 56 platinums (nou ja de Xbox variant van 1000 gamerscore in de retail trophies/achievements). Afgelopen 30 dagen 5500 gamerscore behaald vanwege vakantie. Ter vergelijk. Dat zijn omgeveer 350 tot 400 trophies. Beetje triest maar helaas wel waar.
Meest recente platinums: Metro redux en Shadows of Mordor (beide goed en leuk te doen).
Favoriete genre: Alles zo een beetje. Enige wat ik klote vind zijn online trophies. Dit vooral omdat ze de mp verpesten voor mensen die wel de mp echt willen spelen.
Zijn er mensen hier die Giani Sisters Twisted Dreams platinum hebben, of begonnen zijn? Ik ben net begonnen en mijn hemel wat gaat dit lastig worden.
Misschien interessant voor de PSers trouwens is deze site: http://www.trueachievements.com/exactor+it.htm Echt heel info mbt achievements (varierend van hoeveel mensen hebben een achievement unlocked tot hoe haal je een specifieke trophy. Staat vaak meer op dan ps3trophies.com). Hebben jullie iets vergelijkbaars?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 19:26 ]
Shikata ga nai.
Ideaal forum hebben die inderdaad, daar zoek ik vaak met succes boosters voor online trophies. (Helaas geen succes voor Air Conflict: Vietnam waarvoor ik maar geen 6 man bij elkaar kan krijgen en voor Putty Squad waar ondanks een thread niemand mij kan vertellen hoe ik een level moet halen)Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:55:
Ik kijk vaak op http://www.playstationtrophies.org/, ze hebben ook een zustersite: http://www.xboxachievements.com/.
Nu er toch een xbox intruder is, hoe gaat de telling daar? En wat is het equivalent van de platinum trophy?
De playstation variant is truetrophies.comVerwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:22:
Misschien interessant voor de PSers trouwens is deze site: http://www.trueachievements.com/exactor+it.htm Echt heel info mbt achievements (varierend van hoeveel mensen hebben een achievement unlocked tot hoe haal je een specifieke trophy. Staat vaak meer op dan ps3trophies.com). Hebben jullie iets vergelijkbaars?
Verwijderd
Achievements zijn vergelijkbaar met trophies. In plaats van een kleur hebben ze een aantal punten (gamerscore). Het aantal punten is meestal een veelvoud van 5. Het aantal punten kan oplopen tot veel hoger. De hoogate die ik recentelijk heb gezien is 250 gamerscore voor alle missies in MGS: Ground Zero op S-rank uitspelen.Niku schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:33:
Nu er toch een xbox intruder is, hoe gaat de telling daar? En wat is het equivalent van de platinum trophy?
Ik kijk veel meer naar mijn gamerscore dan naar het aantal achievements die ik heb gehaald. Meest recente milestone was 100k gamerscore. Ik gok dat er op de Xbox meer naar dat aantal wordt gekeken wn op de PS meer naar aantal trophies.
Een platinum heeft niet zo een handige aparte trophy op de Xbox. Daar zie je aan de gamerscore en completion rate of iemand een spel op 100% heeft uitgespeeld.
ik heb de review gelezen, sprak me niet echt aan.Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:46:
Heeft er hier iemand toevallig de racegame The crew
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
The crew gaat het eerste spel ooit worden bij mij die ik ga terug brengen...
En dus ook de trophies op 0% ga laten staan , wat een ongelofelijk slecht en voornamelijk irritant spel zeg
Zure bommen. Nu moet je weer een nieuw account aanmaken?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:23:
Nee ,
En dus ook de trophies op 0% ga laten staan , wat een ongelofelijk slecht en voornamelijk irritant spel zeg
Verwijderd
Hahaha ,Niku schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:37:
[...]
Zure bommen. Nu moet je weer een nieuw account aanmaken?
Nou zo ver ga ik niet meer
Zelfs met deze 0% zit mijn algehele % marge nog op 73.8% dus nog hoog genoeg haha
Moet ik maar de komende weken andere games op platinum halen om die 0% weer goed te maken
Kunt hem altijd nog verbergen op je PSN als het je zo erg irriteertVerwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:41:
[...]
Hahaha ,
Nou zo ver ga ik niet meer...
Zelfs met deze 0% zit mijn algehele % marge nog op 73.8% dus nog hoog genoeg haha..
Moet ik maar de komende weken andere games op platinum halen om die 0% weer goed te maken..
BTW: +1 Platinum: Putty Squad dan eindelijk =)
[ Voor 5% gewijzigd door Juhrat op 17-12-2014 14:50 ]
Verwijderd
Wat is er precies zo slecht aan dan?Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:23:
Nee ,
Momenteel bezig met backlog op de Vita en de PS3, omdat de dualshock 4 retour is met gescheurd rubber.
Main focus ligt nu op Sly 1.

Hou dat vast
Bij mij zal ie ook wel omhoog gaan; iedere PS4 game is/gaat platinum
[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 18-12-2014 07:26 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daar ben je zo mee klaar danVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:18:
[...]
Wat is er precies zo slecht aan dan?
Momenteel bezig met backlog op de Vita en de PS3, omdat de dualshock 4 retour is met gescheurd rubber.
Hier ook. Probeer zoveel mogelijk trophies te halen. Ik koop eigenlijk ook geen nieuw spel totdat ik zoveel mogelijk uit m'n huidige games gehaald heb. Anders gaan ze zo stof happen.dvdkiwi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:26:
82% completion nice!
Hou dat vast
Bij mij zal ie ook wel omhoog gaan; iedere PS4 game is/gaat platinum
En dan heb je ineens een enorm PS3 backlog zoals ik en speel je alles door elkaarKtenolix schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:52:
[...]
Hier ook. Probeer zoveel mogelijk trophies te halen. Ik koop eigenlijk ook geen nieuw spel totdat ik zoveel mogelijk uit m'n huidige games gehaald heb. Anders gaan ze zo stof happen.
Verwijderd
Njaah het speelt gewoon niet lekker..Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:18:
[...]
Wat is er precies zo slecht aan dan?
Rubberbanding op zijn extreemst , debiel medeverkeer en de handling slaat soms helemaal nergens op..
Je kan een bocht nemen en dan vlieg je echt alle kanten op , maar neem dezelfde bocht op de zelfde manier met dezelfde omstandigheden een andere keer dan gaat het opeens goed..
Het feit dat je continu on-line moet zijn bevalt me ook niet ..
Ik heb hem ingeruild voor gta5 , gaan we die maar weer een paar weekies spelen
Nu bezig met Trine Enchanted Edition. Trophies gaan vrij makkelijk, maar veel belangrijker: erg sfeervol en leuk om te doen. Echt iets voor de kerst. ☺
Trine is een leuk spel.spaceboy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:18:
Yeah, level 15! Niks vergeleken bij sommige addicts hier, maar toch... Op naar de 2000 trophies.
Nu bezig met Trine Enchanted Edition. Trophies gaan vrij makkelijk, maar veel belangrijker: erg sfeervol en leuk om te doen. Echt iets voor de kerst. ☺
Trine 2 is nog beter!
Gisteren nog geprobeerd om na 5 jaar alsnog de platinum te halen voor Trine maar het lukt me maar niet om het laatste level te halen op hard (zonder dood te gaan).
Ik vind het kwalitatief weinig uitmaken, maar Trine 2 vond ik ook echt genieten. Ook geen platinum trouwens. Zie nu dat ik daarbij slechts op 77% zit. Na Enchanted ga ik die ook proberen.Ike. schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:25:
[...]
Trine is een leuk spel.
Trine 2 is nog beter!
Gisteren nog geprobeerd om na 5 jaar alsnog de platinum te halen voor Trine maar het lukt me maar niet om het laatste level te halen op hard (zonder dood te gaan).
Eens kijken of we de komende dagen met Driveclub hetzelfde kunnen doen...
Netjes! Heeft het je veel tijd gekost? Ik ga sowieso voor de 100%, maar zag dat je voor enkele DLC alle DLC assignments moest halen. Daar zitten assignments bij waar je de DLC 10 uren gespeeld moet hebben.dvdkiwi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:12:
Battlefield weer netjes op 100%
Eens kijken of we de komende dagen met Driveclub hetzelfde kunnen doen...
Ff filmpje kijken op Youtube.Ike. schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:25:
[...]
Trine is een leuk spel.
Trine 2 is nog beter!
Bij mij heeft het ook wat irritaties gekost, maar de aanhouder wint.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De laatste DLC heeft me een uurtje of 20-25 gekost denk ik. Maar enkel cq large potten, dus dan duurt het ook wel even om 10 potten op iedere map te winnen.Ktenolix schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:23:
[...]
Netjes! Heeft het je veel tijd gekost? Ik ga sowieso voor de 100%, maar zag dat je voor enkele DLC alle DLC assignments moest halen. Daar zitten assignments bij waar je de DLC 10 uren gespeeld moet hebben.
Als je BF leuk vind dan moet je die 10u die jij aangeeft geen probleem vinden
Als je BF speelt enkel en alleen om de trophies..... dan staat je nog wat te wachten
Dat is inderdaad duidelijk, welkom bij de club. Zo heb ik 3 maanden lang elke dag met 3 challenges meegedaan om platinum van Rayman Legends te halen. Al is dát toch net iets minder sneu dat jouw trophy voor PS Home...Twixie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:26:
Ben nu ook officieel een trophy-whore. Na vele dagen effen inloggen op PS Home, eindelijk de laatste trophy daar gewonnen: inloggen op 50 verschillende dagen. Direct erna ook maar Home van mijn PS3 afgegooid
.
Verwijderd
Waarschijnlijk gaat die niet al te lang duren inderdaad. Hij is sowieso erg vet! :-)Niku schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:37:
[...]
Daar ben je zo mee klaar danWel echt een gave game, vind 'm beter dan 2.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
En een youtube filmpje of map erbij is ook wel handig
De glitch zit 'm in de Act of Odd trophy. Hierbij moet je 99 Mudokons killen. Gisteravond heb ik het spel op evil uitgespeeld waarbij ik ruim 200 Mudokons gekilled heb. Wel heb ik die betreffende trophy voor het afronden van het spel waarbij minder dan de helft van de Mudokons gered zijn, maar nog niet die trophy voor de 99 kills
Overigens, het spel vind ik echt helemaal geweldig! Graphics zien er prima uit - vooral als je de fabriek verlaten hebt en in de natuur zit.
Dat is ook precies wat ik doe, maar dan nog. Filmpje aanzetten, kijken waar het op de map is, filmpje op pauze zetten. In game item oppakken. Repeat.dvdkiwi schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:30:
Chopper pakken, dan gaat het het snelst
En een youtube filmpje of map erbij is ook wel handig
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Precies zo met alle stunt jumps...
Die waren wel lastig trouwens.
Zoals ik gisteren in m'n post al aangaf: prachtig spel. Erg van genoten.
Keurig! Gefeliciteerd!MisterMichel schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:42:
Gisteren had ik 't nog over een glitched trophy in Oddworld. Die had ik uiteindelijk met een nieuwe savegame binnen een half uur. Dus zo vervelend was 't niet. Daarna begonnen met de laatste trophy voor de platinum: de speedrun binnen 3 uur. Het is me gelukt. De 4e platinum is binnen!
Zoals ik gisteren in m'n post al aangaf: prachtig spel. Erg van genoten.
Verwijderd
Heb alleen nog wel een flink PS3 backlog
Ik ben benieuwd hoe actief de multiplayer nog is, want ik wil 'm liefst wel platinum
Dat gaan we dus eerst even proberen (zal een lange grind worden tot lvl60); de singleplayer wacht maar even
Leuk spel. Het was voor mij m'n eerste spel wat ik gekocht had op de dag dat ik m'n PS4 binnen kreeg. Toen nog de volle mep voor betaald. Ook het enige spel tot nu toe waar ik de volle mep voor betaald heb overigens.dvdkiwi schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:08:
Gisteren Tomb Raider Defeinitive Edition voor 19,99 binnengehaald
Ik ben benieuwd hoe actief de multiplayer nog is, want ik wil 'm liefst wel platinum
Dat gaan we dus eerst even proberen (zal een lange grind worden tot lvl60); de singleplayer wacht maar even
De single player heb ik prima van genoten. Moet daar nog een paar trophies voor halen die heel eenvoudig te missen zijn. Hiervoor moet ik 'm nog een keer opnieuw helemaal spelen. Heb daar eigenlijk ook wel weer eens zin in.
De multi player ben ik nog nooit aan begonnen. Ben zelf eigenlijk niet zo'n multi player type. (Hoewel ik ruim 5 jaar EVE Online gespeeld heb - overigens totaal off-topic
Laat eens een keer weten of de multi player voor Tomb Raider nog iets is aub. Wie weet dat ik er ook nog eens aan begin.
De singleplayer heb ik op de PS3 al gespeeld (incl alle trophies), dus ik weet wat ik kan verwachten.
Topgame!!
*edit*
Multiplayer van Tomb Raider is niet veel...
Ik heb nu 2 mannetjes gevonden die ook graag willen boosten, dus dat doen we dan maar
Altijd jammer dat ze er per se een "bereik het hoogste level in mp" trophy in moeten stoppen
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 28-12-2014 14:00 ]
Mijn eerste platinum....
[ Voor 51% gewijzigd door chulin op 28-12-2014 15:24 ]
De mp van Tomb Raider is doder dan dood...
Nevermind, ik heb 'm.
Nu enkel nog 30 levels solo boosten
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2014 11:58 ]
Iemand hier GTA5 op plat? Kost dat geen 200+ uur ofzo?
Toen kreeg je voor online races nog veel meer xp, dat schoot lekker op
Verwijderd
Ik moet die mp Trophies ook nog (PS3 versie). Ik denk dat Oudejaarsdag daarvoor een prima gecshikte dag wordt. Knallend het jaar uit.dvdkiwi schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:17:
Als er mensen zijn die willen helpen met het winnen van een match in iedere game mode, graag.
De mp van Tomb Raider is doder dan dood...
Nevermind, ik heb 'm.
Nu enkel nog 30 levels solo boosten
Ontopic:misschien niet helemaal het juiste topic, maar er zijn nog enkele games die ik wel zo veel mogelijk compleet wil maken in het kader van de Platinum Trophy / 100%. Ik ben daarom voornemens 31/12 en eventueel 2/1 te gebruiken om enkele co-op/online Trophies te behalen.
Iemand die mij kan helpen met:
- Uncharted 2 --> co-op Trophy
- Fruit Ninja --> online win
- Pro Evolution Soccer 2013 / 2014 --> online win
- Playstation Home --> Welcome guest (appartement bezoeken over en weer)
- LittleBigPlanet 2 --> online versus Trophy (25 wins --> ik heb er al 13)
Mocht er iemand hulp nodig hebben met een bepaalde game, laat het weten. Wellicht kan ik je helpen. Ik heb toch al een enorme backlog aan mooie games, die ik deels nog nooit gespeeld heb.
De Platinum laat ik maar voor wat het is. Tijd voor andere games.
Shikata ga nai.
Echter totaal niet platinum waardig als je 't mij vraagt. Speel het verhaal uit en de platinum is binnen. Ach, waarom zou ik ook klagen
We gaan verder met de 400 Days DLC en daarna Season 2 maar eens beginnen. Season 2 heeft overigens geen platinum maar hopelijk wel een leuk verhaal en daar gaat 't mij uiteindelijk toch om.
Helemaal mee eens. De platinum slaat nergens op, maar het spel is subliem. Deel 2 vond ik net zo gaaf (met als positief verschil dat je je niet hoeft te schamen dat je er platinum voor kreeg)MisterMichel schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:08:
Gisteren mijn 5e Platinum behaald. Deze was voor The Walking Dead Season 1. Wat een verhaal! Kippenvel af en toe.
Echter totaal niet platinum waardig als je 't mij vraagt. Speel het verhaal uit en de platinum is binnen. Ach, waarom zou ik ook klagen
We gaan verder met de 400 Days DLC en daarna Season 2 maar eens beginnen. Season 2 heeft overigens geen platinum maar hopelijk wel een leuk verhaal en daar gaat 't mij uiteindelijk toch om.
Als je de smaak te pakken hebt met Telltale games: The Wolf Among Us is een heel interessant modern sprookje.
The Wolf Among Us heb ik laatst ook gekocht. Was/is in de aanbieding. Voor nog geen 14 Euro vind ik dat ik een mooi spel met hopelijk een mooi verhaal erbij heb. De reviews en wat ik erover lees zijn alleen maar positief. Ik ben benieuwd.spaceboy schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:16:
[...]
Helemaal mee eens. De platinum slaat nergens op, maar het spel is subliem. Deel 2 vond ik net zo gaaf (met als positief verschil dat je je niet hoeft te schamen dat je er platinum voor kreeg)![]()
Als je de smaak te pakken hebt met Telltale games: The Wolf Among Us is een heel interessant modern sprookje.
Verwijderd
20 stores overvallen en 30 platinum awards ..
Gaat weer lekker zo..
Die had ik al op de PS3 moeten hebben vorig jaar, maar is toen nooit unlockec en nu met de PS4 versie en character transfer hetzelfde; alle stores beroofd en zelfs groene vinkjes op de kaart maar de trophy blijft uit...
Verwijderd
Heb nu alle mp trophies , op naar de sp
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2014 20:46 ]
#proost
Verwijderd
All's fare in love and war van GTA 5 ..
Op naar de platinum !!!
Je hoeft maar ongeveer de helft te doen.
Wel een game die zeker de moeite waard is om voor de plat te gaan.
Shikata ga nai.
Voor dutchgio: op naar de eerste PS4 trophy
[ Voor 35% gewijzigd door Niku op 02-01-2015 17:51 ]
Verwijderd
Nice!!
Welkom bij de ps4club haha
Mensen , wat blijft het trouwens gruwelijk saai en geestdodend om al die collectibles te verzamelen in gta 5