Verwijderd
50 letters verzamelen .
50 alien parts verzamelen .
30 nuclear waste verzamelen .
50 under the bridges doen.
15 knife flights .
50 stunt jumps.
70 gouden medailles (ok die maken me niet uit , die vind ik wel leuk maar toch)
Pfff , ben alleen al paar dagen bezig met die zooi haha
Unity heeft rond de 400 collectibles als ik het goed heb
En maar enkele verschillende, dus meer dezelfde, dus veel saaier.
Die in GTA vond ik wel leuk om te doen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Hij is niet zo moeilijk , vooral als je een friend heb met wie je al die on-line dingen kan doen(daar lopen de meeste stuk op)Niku schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:58:
Is de Fifa 15 platinum trouwens goed te doen vinden jullie? Mij lijken de trophies niet zo heel speciaal, maar toch is de plat ultra rare.
Maar voor de rest levert die geen problemen op lijkt me , ik heb hem zelf op 70% laten staan omdat ik destijds eventjes niemand had om de online dingen mee te doen haha
nog bezig met de missies maar damn besefte me niet dat er zoveel collectibles waren. Ben bang dat GTA 5 net zoals GTA 4 en Red Dead Redemption rond de 40% zal blijven stekenVerwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:17:
Meer dan bij gta 5?
50 letters verzamelen .
15 knife flights .
50 stunt jumps.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Heb vandaag de hele middag (minstens 4 uur) gedaan over die 50 letters. Vreeeet tijd. Oogst van de dag: 1 bronzen trophy.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:17:
Meer dan bij gta 5?
50 letters verzamelen .
15 knife flights .
50 stunt jumps.
Maar itt tot veel andere games vind ik dit tijdrovende werk echt lollig om te doen. GTA is wat mij betreft toch wel het beste spel tot nu toe op de PS4.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Precies, heb het even geprobeerd maar Online was niets voor mij. Zojuist de game uitgespeeld en de meeste trophies gehaald, op collectibles en (daardoor 100 checklist) na. Ook 70 gold medals moet nog, is dit ergens na te kijken hoeveel ik er al heb? Als het er maar een paar zijn die ik nog nodig heb dan ga ik daar ook nog wel voor.dutchgio schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:50:
En dan moet je online ook nog op lvl 100 zien te komen, dat hebben ze bij Ubisoft inmiddels wel afgeleerd na tot lvl 50 grinden met Black Flag...
Verwijderd
Ik heb er ook zoiets over gedaan inderdaad..spaceboy schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:31:
[...]
Heb vandaag de hele middag (minstens 4 uur) gedaan over die 50 letters. Vreeeet tijd. Oogst van de dag: 1 bronzen trophy.![]()
Maar itt tot veel andere games vind ik dit tijdrovende werk echt lollig om te doen. GTA is wat mij betreft toch wel het beste spel tot nu toe op de PS4.
De meest saaie moet helaas nog komen voor je.,..
2 uur varen in je submarine voor alle nuclear parts
Ik ben echt letterlijk na anderhalf uur in slaap gevallen
Maar gelukkig heb ik alle collectibles nou binnen , alleen nog de gold medals maar dat moet geen probleem zijn..
Hehe, ik had al 10 parts toen ik gekapt ben in die submarine. Ik vond die trophy voor enlightment (kifflom, baby) ook best gruwelijk. Heb met een elastiekje mijn analoge sticks aan elkaar geknoopt en heb even op de bank liggen tukken terwijl Michael 5 mijl in de woestijn moest rennen...Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:54:
[...]
Ik heb er ook zoiets over gedaan inderdaad..
De meest saaie moet helaas nog komen voor je.,..
2 uur varen in je submarine voor alle nuclear parts, en hoe leuk ik het ook vind onderwater....
Ik ben echt letterlijk na anderhalf uur in slaap gevallen..
Maar gelukkig heb ik alle collectibles nou binnen , alleen nog de gold medals maar dat moet geen probleem zijn..
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Jij ook bedankt voor je hulp bij het voltooien van Fruit Ninja.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 02:22:
Hmmm dankzij ConAir eindelijk mijn Platinum voor MotoGP 13 op de Vita binnen! Thanks!
Verder heb ik Bejeweled 2 (helaas niet meer te koop op PSN) en Playstation Home voltooid. Dankzij amy_moon heb ik nu wel weer Moto GP '13 om te voltooien, maar aangezien de online Trophies al uit de weg geruimd zijn, zal dat vermoedelijk geen probleem vormen.
Grappig detail was wel dat ik in diverse topics en zelfs een guide las dat het erg lastig ging worden om de online Trophies te behalen, maar op gegeven moment reden wij toch een aantal matches met 6 man tegelijk.
Ik zit inmiddels op bijna 3000 Trophies en ik ben nog aan het nadenken over welke game ik als 30e Platinum ga wegzetten. Tomb Raider, Tekken 6, TTT 2 of toch Moto GP '13...hmmm
Is ook de enige trophy die ik nog moet, maar die komt nog wel
Voor de PS3 hebben ze er daar wel één, eens kijken of er verschil in die trophies zit.
Volgens mij is het enige verschil die 15 uur in first person modus.
[ Voor 51% gewijzigd door Niku op 05-01-2015 20:14 ]
Hu? 15 uur wat? Is dat een trophy?Niku schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:12:
Welke trophy guide gebruiken jullie voor GTA V (PS4)? Zie dat ps3trophies.org er geen heeft.
Voor de PS3 hebben ze er daar wel één, eens kijken of er verschil in die trophies zit.
Volgens mij is het enige verschil die 15 uur in first person modus.
?
Verwijderd
Daarnaast begonnen met Far Cry 4, Borderlands PreSequel en The Wolf Among Us. De eerste en zeker de laatste wordt een prima tot zeer makkelijke platinum, de middelste doe ik vooral voor de game zelf. Ook nog deze maand First Light bij PS+ en daarnaast NFS Rivals en Shadow of Mordor. (maar dat wordt ergens dit jaar, tijdgebrek...
Elastiekje om de pookjes en een dutje doen?dutchgio schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:12:
Als je slim bent doe je dat rennen door de woestijn dus in first person
Ben nu aan het switchen tussen Fifa 15, GTAV (PS4) en South Park op de PS3, die laatste is ook erg gaaf.
Deze zaten helaas net in de downtime, uiteindelijk met mijn oude account even over gedaan. Piece of cake op die manierdvdkiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 19:16:
Waren die 5 challenges nog gelukt waar ik "heel serieus" aan deelgenomen heb of zaten die precies in de downtime van psn?
Is ook de enige trophy die ik nog moet, maar die komt nog wel
Ik ben flink bezig met 'the evil within' ben nu bezig met akumu mode en moet zeggen dat het vrij pittig is. ben nu in chapter 5 en dan blijkt het pas echt te beginnen met de moeilijkheidsgraad. dus even afwachten of het me nog gaat lukken om hem helemaal uit te spelen.
hierbij trouwens mijn psntrophycard
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Netjes hoor, 40 games en bijna 90% completion!Dmp1982 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:41:
Goedemiddag dames/heren,
Ik ben flink bezig met 'the evil within' ben nu bezig met akumu mode en moet zeggen dat het vrij pittig is. ben nu in chapter 5 en dan blijkt het pas echt te beginnen met de moeilijkheidsgraad. dus even afwachten of het me nog gaat lukken om hem helemaal uit te spelen.
hierbij trouwens mijn psntrophycard
[afbeelding]
En dat in een jaar tijd
Respect. Dat hoop ik ook in 2015 nog een keer te halen... alleen die vervloekte online trophies...
Inderdaad, sommige zijn best wel tergend, laat staan dat ik daar de tijd voor heb. Maar Jan heeft volgens mij ook iets meer tijd over.spaceboy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:06:
[...]
Respect. Dat hoop ik ook in 2015 nog een keer te halen... alleen die vervloekte online trophies...
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Verwijderd
Mwoah , heb over de mp zo'n 80 uur gedaan en de sp 50uur..RbBdOs schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:10:
[...]
Inderdaad, sommige zijn best wel tergend, laat staan dat ik daar de tijd voor heb. Maar Jan heeft volgens mij ook iets meer tijd over.
Nu nog wel wat veel vrije tijd over , alleen vanaf Feb is het weer gedaan met de vrije tijd en dan word het een heel stuk minder gamen.
Dus deze komende weken nog eventjes genieten van gamen
Er zijn maar 2 dingen waar ik mij in die 130 uur continu aan heb geergerd....
In de MP heeft je karakter nog wel eens het gewoonte om dingen te doen waarvoor je geen opdracht gaf en daardoor dood gaat
En in de SP het idiote verkeer
Ennuh kampover , je moet maar ff in een berichtje sturen wanneer je hulp nodig heb met die andere platinum awards dan kom ik wel eventjes helpen...
Voor de andere mensen maybe hier ook wel interessant , dan maken we er gewoon 1 grote party van
- 15 uur first person (ja, je kunt je PS4 aan laten staan, maar come on... Really?)
- online (ik heb het geprobeerd, maar vind het gewoon niet leuk)
Dan maar een matige 40% van de trophies. Ik game wel omdat ik het leuk vind. 😉
Heb ik ook, ik speel een spel voor de leuk, ik speel het uit en kijk wel naar trophies, na uitspelen hunt ik voor de wat makkelijkere trophies, ik ben niet zo van het grinden aangezien dat uren en uren kost, als ik de game beu ben ga ik door naar de volgende game, imo zonde om maar door te grinden op 1 game.....no thx!spaceboy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:14:
Ik ga het toch (voorlopig) opgeven met GTA. Heb 83% game completion en moet zeggen dat ik die laatste paar procent wel zie zitten, behalve :
- 15 uur first person (ja, je kunt je PS4 aan laten staan, maar come on... Really?)
nothing stops this train
Reallyspaceboy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:14:
ja, je kunt je PS4 aan laten staan, maar come on... Really?)
Verwijderd
Ik heb maar voor 1 trophy ooit de ps3 aan laten staan in de nacht..
Dat was met Gran Turismo 5 , want ik had niet echt zin om duizenden kilometers te rijden terwijl ik alles al gedaan had in het spel en op goud had
Ben nu aan het twijfelen waaraan ik nu ga beginnen..
Maybe final fantasy 13 weer voor de zoveeeeeeeelste keer
Hoe bevallen de game en de trophies?Ike. schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:51:
Zijn er tweakers die LittleBigPlanet 3 hebben voor de PS3?
Er is weer één level die je met 4 personen moet spelen...
Ik zag in de trophy guide dat er geen lastige creator trophies zijn (gelukkig) a la LBP1.
Wellicht dat ik deze ook wel ga halen; deel 1 vond ik erg vermakelijk
Verwijderd
Ik denk dat MotoGP13 de gemakkelijkste platinum is van die games ;-)Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Ik zit inmiddels op bijna 3000 Trophies en ik ben nog aan het nadenken over welke game ik als 30e Platinum ga wegzetten. Tomb Raider, Tekken 6, TTT 2 of toch Moto GP '13...hmmm
Ik ben momenteel bezig met Ac:Unity, maar haal die waarschijnlijk niet platinum vanwege de 100% completion rate in single player missies. Het is voor mij vaak te moeilijk om al die randvoorwaarden van de missies te halen, maar ik ga het wel proberen.
Daarnaast lekker crossen met MotoGP14, MXGP, Driveclub en nog wat oudere games. Ik heb op het moment wat meer tijd om te gamen dan normaal, waardoor ik dus ook wat meer games tegelijk doe.
Ik ben ook nog bezig met Fifa 15, dus Niku, voeg me gerust toe dan kunnen we samen enkele trophies hunten (zoals co-op seizoen em vriendschappelijk seizoen). Ik moet ook die wedstrijd bij prof clubs nog winnen. Heb daar voornamelijk invalwedstrijden gespeeld en dat telt dan weer niet voor de trophy.
Deel 3 is minder leuk dan 1 & 2.dvdkiwi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 01:46:
[...]
Hoe bevallen de game en de trophies?
Ik zag in de trophy guide dat er geen lastige creator trophies zijn (gelukkig) a la LBP1.
Wellicht dat ik deze ook wel ga halen; deel 1 vond ik erg vermakelijk
De trophies zijn makkelijker, levels acen is makkelijker. Je hoeft in deel 3 geen prize bubbles te verzamelen
één trophy is nu nog bijna niet te halen. Je moet een 4p level 'racen' en je moet de 'party leader' zijn om de unlock te krijgen. Omdat het spel nog bugs bevat is het erg lastig om dat level te doen. Dit is ook één van de twee trophies die ik nog niet heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 07-01-2015 10:36 ]
Verwijderd
Hahaha! Spreek je uit eigen ervaring?Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:32:
[...]
Ik denk dat MotoGP13 de gemakkelijkste platinum is van die games ;-)
Op zich zijn alle games niet echt moeilijk. Voor online Trophies valt het niet altijd mee om volk te vinden. Over Tomb Raider hoor ik wisselende verhalen. Wellicht dat een sessie via PSNProfiles dan uitkomst biedt.
Nog 9 Trophies tot de 3000!
Ik speel ook te veel door elkaar, maar waaronder ook South Park. Erg leuk spel. Jammer dat sommige trofeeën missable zijn, heb nooit zin een spel voor de tweede keer te spelen of voor het spelen alles door te nemen.Niku schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:29:
[...]
Elastiekje om de pookjes en een dutje doen?
Ben nu aan het switchen tussen Fifa 15, GTAV (PS4) en South Park op de PS3, die laatste is ook erg gaaf.
jahoor, ik wil je wel helpen. Heb hem zelf ook nog niet namelijk.Niku schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:23:
Wil iemand me helpen de Extra Effort trophy uit Fifa 15 te boosten? Heb geen tweede controller, en voor deze manier: https://www.youtube.com/watch?v=oqfeJ9UczoU is online dan de enige optie.
Kan je morgenavond eventueel?
Kan morgenavond toevallig niet. Zal je even toevoegen op PSN, dan kunnen we even kijken.giganielsie schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:56:
[...]
jahoor, ik wil je wel helpen. Heb hem zelf ook nog niet namelijk.
Kan je morgenavond eventueel?
Moet je overigens de Stylin' trophy ook nog? Ik wel
[ Voor 8% gewijzigd door Niku op 08-01-2015 01:10 ]
Nice, de enige die ik nog moet is "haal lvl 100", ben nu lvl ergens in de 60, nog wel even te gaan dus. Als er een party gemaakt wordt om trophies te gaan boosten doe ik wel mee.spaceboy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:06:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Svennie op 08-01-2015 07:37 ]
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
De eigen ervaring verteld me in ieder geval dat ik eigenlijk nul moeite heb moeten doen om MotoGP13 platinum te halen, behalve dan inderdaad een boosting partner voor het online gedeelte.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:36:
[...]
Hahaha! Spreek je uit eigen ervaring?
Op zich zijn alle games niet echt moeilijk. Voor online Trophies valt het niet altijd mee om volk te vinden. Over Tomb Raider hoor ik wisselende verhalen. Wellicht dat een sessie via PSNProfiles dan uitkomst biedt.
Nog 9 Trophies tot de 3000!
Bij de meeste andere spellen zitten er toch een groot deel trophies bij waarvoor ik niet skilled genoeg ben.
Ik game erg graag, maar ben ook best wel een noob en moet zo goed :-)
Waarom heb ik die 15 uur first person nog nergens gezien. WTF ik donkey. Dat wordt wat uurtjes in de stripclub doorbrengenspaceboy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:14:
Ik ga het toch (voorlopig) opgeven met GTA. Heb 83% game completion en moet zeggen dat ik die laatste paar procent wel zie zitten, behalve :
Verder heb ik met GTA V alle missable trophies nu in de pocket. Online twijfel ik nog over though. Ga nu GTA IV binnenkort ook eens uitspelen op de PS3 ^^. Vond het nooit leuk maar even doorbijten en je zit er weer in
Wat is er nog missable? Waar ik achter kwam: ik heb niet Altruist Cult trophy niet maar ik heb alle hitchhikers met Trevor al opgepikt ...Typhone schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Waarom heb ik die 15 uur first person nog nergens gezien. WTF ik donkey. Dat wordt wat uurtjes in de stripclub doorbrengen
Verder heb ik met GTA V alle missable trophies nu in de pocket. Online twijfel ik nog over though. Ga nu GTA IV binnenkort ook eens uitspelen op de PS3 ^^. Vond het nooit leuk maar even doorbijten en je zit er weer in
Dat is nog eens progressie! Zal eens kijken of ik ergens tijd kan vrij maken.Kol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:15:
lijst mag weer een update krijgen, ik zie dat ik van plaats 27 naar 26 ben gegaan
[afbeelding]
Ondertussen, als er iemand de Stylin' trophy van Fifa 15 wil boosten, be my guest!
Verwijderd
Goed bezig!Kol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:15:
lijst mag weer een update krijgen, ik zie dat ik van plaats 27 naar 26 ben gegaan
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 13:51 ]
Afhankelijk van de keuzes die je maakt in de laatste missie kunnen sommige trophies niet meer haalbaar zijn. Maar aangezien ik geen spoilers wil doen hier, moet je ze maar even opzoeken in een trophy guidespaceboy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:53:
[...]
Wat is er nog missable? Waar ik achter kwam: ik heb niet Altruist Cult trophy niet maar ik heb alle hitchhikers met Trevor al opgepikt ...
Voor mij is er niks meer missable op dit moment. Alleen nasty dat je 15 uur in FPS mode moet spelen. Dat voegt helemaal niks toe in my opinion behalve als je in vrachtwagens of bussen rondrijdt en overzicht wilt houdenspaceboy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:53:
[...]
Wat is er nog missable? Waar ik achter kwam: ik heb niet Altruist Cult trophy niet maar ik heb alle hitchhikers met Trevor al opgepikt ...
Verwijderd
Juist. Ik begrijp je. Ik denk dat een ieder wel genres of games heeft waarin hij of zij niet uitmuntend in presteert.Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:09:
[...]
De eigen ervaring verteld me in ieder geval dat ik eigenlijk nul moeite heb moeten doen om MotoGP13 platinum te halen, behalve dan inderdaad een boosting partner voor het online gedeelte.
Bij de meeste andere spellen zitten er toch een groot deel trophies bij waarvoor ik niet skilled genoeg ben.
Ik game erg graag, maar ben ook best wel een noob en moet zo goed :-)
Gisteravond dacht ik wel even met Tekken Tag Tournament 2 aan de slag te gaan. Dat bleek echter behoorlijk tegen te vallen. De online tegenstand bleek behoorlijk pittig in tegenstelling tot enige tijd geleden toen ik de online Trophies van Tekken 6 binnenhaalde.
@ Mooyal: Goed bezig. Als ik meer tijd zou hebben, dan zou ik de top 4 wat meer in zicht kunnen krijgen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 13:55 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Er zijn maar een x aantal hickers die je kan oppakken met Trevorspaceboy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:53:
[...]
Als je er dan 1 heb opgepikt dan moet je die naar het speciale A icoontje brengen en niet de gele lijn volgen..
Heb je ze allemaal alweggebracht naar waar ze naar toe willen en is er geen 1 meer over , dan heb je pech
Dan moet je toch eventjes opnieuw beginnen , tot dat je met Trevor kan spelen en een beetje rond rijden tot je weer een hicker tegenkomt
@Typhone..
First Person voegt juist wel veel toe..
Sowieso zoals je al zegt tijdens het rijden al heel veel , maar vooral als je gewoon lekker het spel speelt en in een shoot out zit.
Aangezien je dan in een hele andere dimensie zit en je maar beperkt zicht heb als je het vergelijkt met third person word het ook een heel stuk lastiger.
Vooral in de mp..
Maar als je die mp tropphy's nog moet doen , dan zou ik gewoon daar lekker 15 uur First Person gaan lopen ...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 14:20 ]
Van plaats 39 naar 30 hierKol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:15:
[afbeelding]
jawel, deze website doet eraan:Dmp1982 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:24:
Is er geen website die leaderboard doet voor bepaalde groepen op uitnodiging? zou denk ik wel erg handig zijn mbt dit forum. met 1 keer per dag een update oid. Zou erg handig zijn mbt niet te hoeven updaten hier in de TS
http://www.truetrophies.com/userleaderboards.aspx
hier mijn account:
http://www.truetrophies.com/Mooyini.htm
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2015 15:36 ]
nothing stops this train
Maar hoe zit het dan met de Trophycards?Kol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:26:
[...]
jawel, deze website doet eraan:
http://www.truetrophies.com/userleaderboards.aspx
hier mijn account:
http://www.truetrophies.com/Mooyini.htm
De huidige lijst zoals deze is is imo veel overzichtelijker en ziet er strak uit, als iedereen zelf zorg draagt dat zij via PSNProfiles op zijn tijd zijn card updaten (of niet en dan heb je pech) en wellicht 1 keer per maand even gekeken wordt wie er gestegen zijn dan werkt dat imo net zo makkelijk.
Eventueel ben ik zelfs wel bereid om zorg te dragen voor het updaten van de lijst indien Svennie en Niku hier geen tijd voor hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Juhrat op 08-01-2015 15:45 ]
nothing stops this train
http://www.truetrophies.c...rd.aspx?leaderboardid=208
ik heb hem net aangemaakt, lijkt mij leuk als er meerdere joinen
deze site heeft enorm veel stats, en word ook gewoon dagelijks automatisch ge-updated
account aan maken kost je maar 2 minuten, je kan ook dagelijks zien wat je vrienden etc gedaan hebben in 1 makkelijke overzicht.
truetrophies is nog pas redelijk nieuw, misschien kennen jullie wel trueachievments.com dat is de site voor xboxleden, daar zijn ze mee begonnen, en sinds enige tijd hebben ze nu ook truetrophies site gemaakt.
[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2015 16:01 ]
nothing stops this train
Je voldoet helaas nog niet aan de eisen die gemeld staan in de TS.Dmp1982 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:57:
Zou je mij ook kunnen toevoegen Niku? [afbeelding]
Is er bij truetrophies ook iets embedded? wat je misschien in TP kan plaatsen?(als dat gewenst is by TS natuurlijk)
ohh zal nog even kijken (ben wat gehaast omdat ik op mijn werk zit) neem het vanavond wel door wat de vereisten zijn. bedankt voor het aangevenNiku schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:16:
[...]
Je voldoet helaas nog niet aan de eisen die gemeld staan in de TS.
Verwijderd
Het account wat er nu in staat bij mijn naam Just__JaD die kan helemaal uit de lijst gehaald worden omdat ik deze al ruim een jaar niet gebruik en een nieuw account heb ..
Dat is dit account..
..En dit zal ook mijn primaire account blijven..
Alvast bedankt ...
Ik ben maar gewoon begonnen aan games spelen via "bevoorrading / overlevers / ondervraging" maar hoe begin ik nou zo'n daadwerkelijke journey en hoe kies ik een faction? Daarnaast zie ik ook geen missions of wat dan ook?
Iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen? Ik wil die Multiplayer trophies z.s.m. klaarhebben
Verwijderd
Voordat je begon aan de mp moest je een kans kiezen..Juhrat schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:23:
Ik heb ondertussen alle singleplayer trophies van The Last of Us afgerond, echter snap ik echt helemaal niks van hoe die Multiplayer in elkaar zit, met name de Firefly en Hunter Journey?
Ik ben maar gewoon begonnen aan games spelen via "bevoorrading / overlevers / ondervraging" maar hoe begin ik nou zo'n daadwerkelijke journey en hoe kies ik een faction? Daarnaast zie ik ook geen missions of wat dan ook?
Iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen? Ik wil die Multiplayer trophies z.s.m. klaarhebben
Firefly of Hunter..
Daarna moet je 12 weken zien te overleven....
7 dagen x 12 weken = 84 potjes per journey
168 potjes totaal ..
Gelukkig is de mp de beste die ik ooit heb gezien
Mocht je hulp nodig hebben of gezelschap haha stuur me dan maar ff een PM want ik speel regelmatig nog eventjes een avondje MP omdat het zo gaaf is
Verwijderd
Trueachievements.com is echt enorm veel uitgebreider dan Xboxachievements.com (zustersite van ps3trophies.com). Op de One is er zelfs een app voor zodat je kunt snappen naar achievement guides. Daarnaast zitten erg veel mooie features op (waaronder game sessions om te boosten, stats over de hoeveelste je bent bij je unlock of platinum en zie je resultaten van vrienden langs komen a la facebook). Redelijk vet. Hoop dat dat allemaal voor PS4 ook komt (of er al is).Kol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:50:
voor de mensen die graag willen joinen:
deze site heeft enorm veel stats, en word ook gewoon dagelijks automatisch ge-updated
account aan maken kost je maar 2 minuten, je kan ook dagelijks zien wat je vrienden etc gedaan hebben in 1 makkelijke overzicht.
truetrophies is nog pas redelijk nieuw, misschien kennen jullie wel trueachievments.com dat is de site voor xboxleden, daar zijn ze mee begonnen, en sinds enige tijd hebben ze nu ook truetrophies site gemaakt.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Oké het ziet ernaar uit dat ik Hunter heb gekozen, ik ben benieuwdVerwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:38:
[...]
Voordat je begon aan de mp moest je een kans kiezen..
Firefly of Hunter..
Daarna moet je 12 weken zien te overleven....
7 dagen x 12 weken = 84 potjes per journey![]()
168 potjes totaal ..
Gelukkig is de mp de beste die ik ooit heb gezien...
Mocht je hulp nodig hebben of gezelschap haha stuur me dan maar ff een PM want ik speel regelmatig nog eventjes een avondje MP omdat het zo gaaf is
Verwijderd
Overlevers geeft trouwens de meeste xp , mits je er een beetje goed in ben uiteraardJuhrat schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:26:
[...]
Oké het ziet ernaar uit dat ik Hunter heb gekozen, ik ben benieuwd
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
nothing stops this train
Ik heb een verzoek gestuurdKol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:35:
nog meer mensen die de Tweakers leaderboard wilt joinen?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik ga nu naar bed, mocht er meer verzoeken komen zal ik ze vanaf morgen weer accepteren
nothing stops this train
Het is ons nog niet gelukt dus
Verwijderd
Ik heb een account aangemaakt en een verzoek ingediend. Mooi initiatief.Kol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:50:
voor de mensen die graag willen joinen:
Ontopic: Nog 3 Trophies tot de 3000!
ziet er al allemaal al goed uit
nothing stops this train
Mijn eerste platinum is in ieder geval binnen! Velocity 2X, redelijk pittig op sommige stukken om te perfecten. Level 47 zal ik over een jaar nog van wakker schrikken. Wat een hel om 7 minuten alles perfect te moeten doen.
Onderstaande voor de lijst. Kijken hoe het er over een jaar voor staat ^^
Ignorance Is Bliss
ik heb de game wel uitgespeels, maar erg knap om alles perfect te halen!
Ik heb hem wel op de psvita gespeeld, echt een toppertje.
trophy ''Rampager Shoot 10,000 pieces of glass'' heb ik niet unlocked, ik heb het niet geteld maar ik verwacht dat ik meer dan 15,000 pieces kapot heb geschoten, helaas een bugged trophy bij mij
[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 09-01-2015 09:55 ]
nothing stops this train
Ik raad het iedereen aan als je TEW hebt om het te proberen, het lijkt ineens een compleet ander spel.
Erg tof als je dan ineens een chapter of sequence haalt met x aantal fails ervoor. hopelijk red ik het tot het einde.. het kost veel tijd en moeite.. maar hopelijk beloond het straks met een mooie trophy
[ Voor 11% gewijzigd door Dmp1982 op 09-01-2015 10:23 ]
Mooie eerste Platinum.D3ft0n3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:37:
Mijn eerste platinum is in ieder geval binnen! Velocity 2X, redelijk pittig op sommige stukken om te perfecten. Level 47 zal ik over een jaar nog van wakker schrikken. Wat een hel om 7 minuten alles perfect te moeten doen.
Ik was er zelf een maand mee bezig; elke dag een paar uur.
Shikata ga nai.
Nog 12 levels voor de platinum, iets minder dan 5 uurtjes gok ik...
ThanksKol Nedra schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:49:
nice grtz met velocity, ik zou het niet kunnen!
ik heb de game wel uitgespeels, maar erg knap om alles perfect te halen!
Ik heb hem wel op de psvita gespeeld, echt een toppertje.
trophy ''Rampager Shoot 10,000 pieces of glass'' heb ik niet unlocked, ik heb het niet geteld maar ik verwacht dat ik meer dan 15,000 pieces kapot heb geschoten, helaas een bugged trophy bij mij
Total playtime: 22:49:04Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:04:
[...]
Mooie eerste Platinum.Hoelang heb je erover gedaan?
Ik was er zelf een maand mee bezig; elke dag een paar uur.
Valt me nog mee. Ik denk dat ik daarvan ongeveer 8~ 9 uur in level 47 heb zitten
[ Voor 47% gewijzigd door D3ft0n3 op 09-01-2015 18:33 ]
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Lekkerrrr hoor ,dvdkiwi schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:52:
Poe hee, vanmiddag van lvl31 naar 48 gegaan in de Tomb Raider mp.
Nog 12 levels voor de platinum, iets minder dan 5 uurtjes gok ik...
Als ik had geweten dat je die mp trophy's ging doen dan had ik met je meegedaan
Nu bezig met final fantasy 13 (alweer) , weer lekker tientallen uren farmen
De mp is zo goed als dood...
De trophies waar je 3-4 man voor nodig hebt heb ik gelukkig al
Als je die nog moet zou ik eens in het ps4 boosting topic op ps3trophies kijken.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 09-01-2015 19:29 ]
nothing stops this train

sorry dat ik er gisteren niet aan toe gekomen bent, update is gedaan
- volgorde klopt weer
Toegevoegd zijn:
superjona
D3ft0n3
Ktenolix
Ik ben een aantal pagina's (t/m 165) terug gegaan er stonden een paar verzoeken tussen die nog niet aan de voorwaarden voldoen, de rest is toegevoegd. Heb ik iemand gemist of wil je ook toegevoegd dan stuur me rustig een DM of reageer in dit topic.
Profile update:
Just_jan
[ Voor 81% gewijzigd door Svennie op 10-01-2015 20:06 ]
PSN ID: Svennie-NL
nothing stops this train
Op het eind wel wat gespiekt voor de laatste paar trophies (invisible jet, plakkende ouders...).
[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 11-01-2015 09:42 ]
Verwijderd
Gametip voor vandaag: The Swapper. Geen platinum, maar wel erg leuk om ff een keer (gratisssss) te spelen.