Puzzelgame. Moet je ff screenshot googlen, dat geeft een beeld.Niku schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:49:
Wat is The Swapper voor game?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Had de hoop de top 30 te halen met deze update, helaas niet gelukt dus de komende tijd maar even gas geven met trophies hunten
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Verwijderd
Vanavond wil ik de multiplayer van Tomb Raider (PS3) onveilig gaan maken (vanaf 20:00 uur ongeveer). Mochten mensen aan willen sluiten, voel je welkom. Wellicht kunnen we bij genoeg animo er een boost sessie van maken. Ik wil alleen eerst zien hoe ver we komen zonder het boosten. Sommige Trophies zullen weinig problemen geven, schat ik zo in. Mocht je willen aansluiten, voeg me dan even toe. Dan kun je makkelijk in de game binnenvallen. Geef wel even aan dat je vanuit Tweakers komt. Anonieme requests verwijder ik namelijk
Puzzelgame inderdaad, op zich wel grappig. Wel érg lastig als je geen guide gebruiktNiku schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:49:
Wat is The Swapper voor game?
Verwijderd
Daarnaast deze week eindelijk AC Unity platinum halen, mijn coop partner leeft weer.
Had nooit verwacht om platinum voor een Gran Turismo te scoren maar als je er even voor gaat zitten is het prima te doen.
6 schijnt toch een heel stuk makkelijker te zijn
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat gaat 'm nooit worden! Sebastian Vettel X Challengedvdkiwi schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:49:
Dan daag ik je uit om die van Gran Turismo 5 ook te halen
6 schijnt toch een heel stuk makkelijker te zijn
Lastig op 100% te halen?Juhrat schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:29:
[...]
Puzzelgame inderdaad, op zich wel grappig. Wel érg lastig als je geen guide gebruikt
Die zijn wel lastig inderdaad.wheeler schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Dat gaat 'm nooit worden! Sebastian Vettel X Challenge
Ik heb ze 2x gehaald haha
nee met guide kan je het spel denk ik +- 2 uur 100% halen. Je hebt de guide echt nodig want de collectables zitten zo goed verstopt dat het zonder guide waarnschijnlijk 9/10 difficulty had geweest.
Wel een toffe game hoor, puzzels zitten goed in elkaar
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Toch maar eens downloaden straks dan! Heb First Light ook nog op de rol staan om te downloaden, ook erg benieuwd naar.Dmp1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:29:
[...]
nee met guide kan je het spel denk ik +- 2 uur 100% halen. Je hebt de guide echt nodig want de collectables zitten zo goed verstopt dat het zonder guide waarnschijnlijk 9/10 difficulty had geweest.
Verwijderd
Ik weet dat ik bij gran turismo 6 maar 2 momenten had van moeilijkheid.dvdkiwi schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:29:
[...]
Die zijn wel lastig inderdaad.
Ik heb ze 2x gehaald haha
Allebei in de laatste rijbewijs.
1 met de lamborghini
1 met de veyron.
Met een controller waren die nog knap lastig , en ben daar zeker wel 2 uur per stuk mee bezig geweest.
Met als moment dat ik bij de lamborghini 0.002 tekort kwam tot 2 keer voor de goude medaille..
Voor de rest is die inderaad easy.
Dat is ook wel te zien aan de zeldzaamheid van de GT5 platinum.
Het wordt tijd voor een flink verfriste versie van GT7 op de PS4!
Verwijderd
Een gran turismo zoals gran turismo 2 en 3 waren...dvdkiwi schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:35:
Ik heb GT6 niet gespeeld, maar ik las dat de trophies inderdaad een stuk makkelijker waren dan in GT5.
Dat is ook wel te zien aan de zeldzaamheid van de GT5 platinum.
Het wordt tijd voor een flink verfriste versie van GT7 op de PS4!
Veel races , ook de endurance races er weer echt bij
Gewoon weer lekker een race van 12 of 24 uur doen
4,5 en 6 vond ik een drama.
Wat een lange zit was dat zeg, de 24h van Le Mans
Dat had al een trophy op zich moeten zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 12-01-2015 13:43 ]
Als je infamous SS hebt gespeeld is first light een mooie aanvulling. Niet te lang zodat het niet in herhaling valt en het is in principe een makkelijk en snelle platinumNiku schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:32:
[...]
Toch maar eens downloaden straks dan! Heb First Light ook nog op de rol staan om te downloaden, ook erg benieuwd naar.
Verwijderd
Ik ben er wel benieuwd naar! Eigenlijk wilde ik de game eigenlijk in augustus al doen maar toen kwamen er andere dingen tussendoor, prima ook want nu is die 'gratis'. Ik vond Second Son een hele toffe game met een leuk verhaal/personages alleen een beetje aan de korte kant. Trophies van First Light zien er ook prima te doen uit, trouwens: 7 gouden trophies op een totaal van 25...Dmp1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:06:
[...]
Als je infamous SS hebt gespeeld is first light een mooie aanvulling. Niet te lang zodat het niet in herhaling valt en het is in principe een makkelijk en snelle platinum
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 14:10 ]
Heb ik niet gespeeld, vandaar dat ik extra benieuwd ben.Dmp1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:06:
[...]
Als je infamous SS hebt gespeeld is first light een mooie aanvulling. Niet te lang zodat het niet in herhaling valt en het is in principe een makkelijk en snelle platinum
Ik had het spel al voor 98% uitgespeeld en had 0 trophies. Toen ben ik maar ff gaan Googlen. Zonder Google is het echt bijna onmogelijk of je moet ziek zijn.Dmp1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:29:
[...]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ben een beetje verkouden.. zonder guide dan maar?spaceboy schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:17:
[...]
Ik had het spel al voor 98% uitgespeeld en had 0 trophies. Toen ben ik maar ff gaan Googlen. Zonder Google is het echt bijna onmogelijk of je moet ziek zijn.
Bedoelde hier "mentaal ziek"...Niku schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:18:
[...]
Ben een beetje verkouden.. zonder guide dan maar?
Verwijderd
O , dan is het iets voor mij
Maar ik denk trouwens dat ik de top30 de komende tijd niet ga halen , ik heb nu alleen nog maar spellen op het programma staan de komende tijd die allemaal minimaal 100 uur nodig hebben voor de platinum.
Final fantasy 13 + 13.2 + Lightning returns
Final fantasy X + X-2
En ook nog de beide dark souls..
Ik denk dat ik daar wel minimaal een half jaar mee zoet ben als het niet meer is
Moet ook niet echt een doel op zich worden he, die trophies...Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:51:
[...]
...
Ik denk dat ik daar wel minimaal een half jaar mee zoet ben als het niet meer is
Eind maart begin ik aan een combinatie van Bloodborne en Dark Souls 2 op de PS4. Ook al doe ik er 500 uur over om uit te spelen, met of zonder platinum... I don't mind.
Verwijderd
Daarom ben ik lek RPG'S aan het spelen , specifiek final fantasy..spaceboy schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:16:
[...]
Moet ook niet echt een doel op zich worden he, die trophies...
Eind maart begin ik aan een combinatie van Bloodborne en Dark Souls 2 op de PS4. Ook al doe ik er 500 uur over om uit te spelen, met of zonder platinum... I don't mind.
Maakt niet uit hoe vaak ik die games speel , ik heb er altijd 100% plezier aan en de trophy's die ik mee pak zijn mooi meegenomen..
Heb me zelden echt gefrustreerd tijdens een final fantasy , njaah maybe als het een keer bij een echte eindbaas niet wou lukken (maar dat komt meestal door een slechte tactiek en dus door jezelf
Dat hadden ze zeker wel kunnen doen ja,gelukkig kon je (na een update geloof ik) wel saven tussendoor. Deel 6 heb ik ook de platinum gehaald tegen alle verwachtingen in, ik had eigenlijk alleen moeite met 2 races voor de S license en de rest is simpel te halen. Anders had ik de platinum nooit gehaald gezien mijn (gebrek aan) race skillsdvdkiwi schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:38:
De endurance races zaten ook in 5.
Wat een lange zit was dat zeg, de 24h van Le Mans
Dat had al een trophy op zich moeten zijn.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heb nog zo'n huge load op de plank liggen maar zit te wachten op de nieuwe Battlefield. Vanaf dan METEEN erin duiken en niet weer 5 maanden te laat
Eigenlijk kom ik nu niet toe aan mijn backlog. heb echt teveel nog liggen hier (peggle2/sleepingdogs/tombraider/TLOU/plantvs zombies/alien isolation/LOTRSOM/guacamelee/sherlockholmes/ACunity/Soul suspect
dus ik moet vaart gaan maken
Verwijderd
Ik heb voor vanavond tussen 19:00 en 21:00 uur een gaming session via psnprofiles.com opgezet voor Tomb Raider (PS3 versie). Mochten mensen willen aansluiten om Trophies te boosten, voeg me toe (geef even aan dat het om Tomb Raider gaat). Een headset is aan te raden.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 09:46 . Reden: website toegevoegd! ]
Verwijderd
Infamous First Light ook gedaan en dat is lekker in de stijl van Second Son, verhaal is tot nu toe best interessant en de personages zijn leuk. Wat wel negatief opvalt is dat Seattle nog 'leger' aanvoelt dan in Second Son.
heb je de challenge rooms al geprobeerd? die zijn echt wel gaaf vond ik danNiku schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:14:
Dat laatste wat je zegt over First Light is inderdaad waar, het is net alsof je in je eentje door de stad rent. Heb Second Son niet gespeeld, maar als het daar hetzelfde is valt dat toch wel tegen vergeleken met Watch_Dogs bijvoorbeeld.
Wat een verschrikkelijke grind naar lvl 60, maar met een lekkere hiphop mix op de achtergrond was het wat minder ondraaglijk
De shopaholic trophy is gelukkig nog steeds geglitched, in a good way
ben je nog niet lid? join hier:
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
nothing stops this train
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Dat lijkt mij ook. Ook staan er een aantal mensen in de Top 50 die hier al twee maanden of langer niet meer actief zijn geweest. Dit lijkt mij ook een valide regel om op te nemen. Bij TrueTrophies is het ook lastig te zien wie wie is op GoT i.v.m. verschillende gebruikersnamen.Voxalizer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:42:
Is het niet een beter idee om het gewoon bij 1 lijst (OP) te houden?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
+ de site geeft ook andere statistieken weer dan psnprofiles, mij lijkt het best dat deze 2 gewoon naast elkaar gebruikt kan worden.
nothing stops this train
Verwijderd
Lijkt me op zich prima, maar mijns inziens zijn er ook mensen die weinig posten hier maar wel regelmatig kijken. Waar moeten we hen onder scharen?Niku schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:50:
Prima dat ze naast elkaar gebruikt worden, maar de TS blijft de lijst waar het in dit topique om draait uiteraard. Wat betreft de suggestie om mensen er na een periode van inactiviteit uit te knikkeren, daar kan ik me wel in vinden. Twee maanden is wellicht kort, drie maanden (een kwartaal dus) lijkt me een goed ijkpunt?
TrueTrophies is gewoon de uitgebreide lijst waarin ook de spelers komen die hier niet aan de voorwaarden voldoen.
Overigens is er nogal een verschil tussen beide lijsten. Hier hebben we er al 50, maar daar zijn er pas 15 spelers aangesloten. Al is die lijst natuurlijk nog groeiende.
478 keer dood gegaan en een totale gameplaytime van 28 uur in die modus.
Iemand ook die TEW plat wilt halen (of heeft)? Game is erg tof dus dat scheelt alweer voor de frustratie.
DA:I vanmiddag overgenomen van een mede-tweaker.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
Zit helemaal in de wereld van final fantasy 13 momenteel , als alles een beetje mee zit en ik was geluk heb met de drops dan heb ik hem(of haar?) op platinum dit weekend.
Wat me wel opvalt is dat de vijand(mark) waar ik mijn vorige playtrough de meeste moeite mee had , die nu in 1 keer ging.
Maar diegene die juist toen heel makkelijk ging , nu gewoon niet wilt lukken(frustrerend is dat)..
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 23:51 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Van de week maar beginnen aan 13-2 , eerst even een paar dagen de playstation uit en een keer het laatste seizoen van doctor who kijken...
Verwijderd
Wat ik bij anderen gezien heb, kost de game vooral tijd (15-20 uur) en zijn er nauwelijks lastige Trophies bij.Niku schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 06:44:
Ben zelf nog op weg maar de Infamous: First Light trophy, en heb gisteren ook Prototype 2 voor de PS3 binnen getrokken. Jullie ervaringen met de trophies van de laatste?
@Just_Jan: Dat is wel een hele mooie Platinum trofee om te hebben. Die zou ik ook wel willen, maar ik denk dat ik het beste weer opnieuw kan beginnen aan de game (te lang geleden gespeeld).
Ontopic: Zelf dit weekend weinig gespeeld. Wel tijdens de afleveringen van Gotham op tv de 1440 Minutes of Create Trophy van LittleBigPlanet 2 binnengehaald.
Overigens heb ik voor morgen vanaf 20:00 uur een nieuwe Tomb Raider multiplayer sessie georganiseerd (PS3).
Aanmelden kan niet meer: de sessie is vol!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 09:21 . Reden: Tomb Raider sessie is vol ]
Verwijderd
Ben hard op weg om Far Cry 4 op platinum te halen, echt een hele toffe game. Ondertussen nog even AC Unity 100% halen met Dead Kings.
Weet niet of het helpt. Maar toen ik een sessie lang zelf mensen ging invaden werd ik zelf ook vaak ge-invade. Boosten kan je het volgens mij nietSatom schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:47:
Eindelijk weer eens verder gegaan met Watch Dogs, eerst even multiplayer trophies halen. Vind die 'get traced 5 times' wel pokke vervelend. Het is maar hopen dat iemand je spel binnen komtIemand met Watch Dogs die mij misschien zou kunnen helpen boosten?
Je kunt 'm wel boosten. Heb ik ook gedaan voor die trophy.Dmp1982 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:59:
[...]
Weet niet of het helpt. Maar toen ik een sessie lang zelf mensen ging invaden werd ik zelf ook vaak ge-invade. Boosten kan je het volgens mij niet
Verwijderd
Ik heb de trophy gehaald voor die grote patch en toen was boosten volgens mij geen optie. Je moest gewoon geluk hebben dat iemand jouw game ging 'invaden'. Daarnaast was die drinking game trophy voor de patch echt hel. De andere trophies vond ik redelijk makkelijk en alles bij elkaar was de platinum ook niet heel pittig.Niku schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Je kunt 'm wel boosten. Heb ik ook gedaan voor die trophy.
Nee klopt, vooral veel werk (en erg leuk).Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:18:
[...]
De andere trophies vond ik redelijk makkelijk en alles bij elkaar was de platinum ook niet heel pittig.
Dat was voorlopig de laatste; ik heb geen games meer (en ook niet van plan er nog te gaan halen, op Project Cars na)
Misschien stomme vraag, maar als iemand je spel invade kan ik hem toch gerust tot 100% laten gaan oftewel zelf helemaal niets doen en wachten. Aangezien er volgens mij wel al 5 zijn geweest vanochtend, maar de trophies is nog steeds lockedNiku schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Je kunt 'm wel boosten. Heb ik ook gedaan voor die trophy.
Edit: ahaa.. Op het moment dat ik op plaatsen druk krijg ik de melding dat ie unlockte, joehoe, nu de rest van de multiplayer trophies nog
Edit2: En nog een multiplayer trophy die ineens unlockt, little bit buggy?
[ Voor 20% gewijzigd door Satom op 19-01-2015 12:52 ]
Niks wat mij interesseert op het moment, buiten BF4 en DriveclubNiku schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:02:
Geen nieuwe games meer? Het einde van een hobby?
Compleet mee eens! Ik ben vanavond aan First Light begonnen en vind het écht een vermakelijke game. Ben nog benieuwd naar de Arena's maar goedVerwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:50:
Ben nu ook met Second Son bezig, zeer vermakelijk. Vond First Light heel vet, qua verhaalstuk in ieder geval. Die Arena's zijn niet echt mijn ding :-)
Ook ik heb me aangemeld hiervoor omdat ik stiekem eigenlijk wel een throphy whore aan het worden benKol Nedra schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:35:
nog meer mensen die de Tweakers leaderboard wilt joinen?
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
Het aantal throphies dat ik heb zijn nog niet al te veel maar ik heb de playstation dan ook nog niet voor al te lang.
[ Voor 21% gewijzigd door Dbm12 op 20-01-2015 05:20 ]
Verwijderd
Op zich al vrij pittig denk ik, maar er zijn maar weinig mensen die online seasons mode spelen
valiant hearts was een leuke verassing inderdaad. Don't starve niet gespeeld zit volgens mij ook erg veel tijd in de 100%. kon me nog herinneren dat er een trophy bugged was (iets met finding wes oid) hopelijk is die gefixed.Niku schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:51:
Heb me naast Fifa 15 helemaal in indie land gestort, wat zijn Don't Starve en Valiant Hearts toffe games zeg! De eerste heeft wel lastige trophies, wat het extra tof maakt.
Zitten inderdaad een paar ultra rare trophies in Don't Starve, maar vind het echt een toffe game, ben benieuwd hoe ver ik met de trophies kom.Dmp1982 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:13:
[...]
valiant hearts was een leuke verassing inderdaad. Don't starve niet gespeeld zit volgens mij ook erg veel tijd in de 100%. kon me nog herinneren dat er een trophy bugged was (iets met finding wes oid) hopelijk is die gefixed.
Verwijderd
Shikata ga nai.
Ik heb eerst de Bad Playthrough gedaan, ga nu beginnen aan de Good op Expert. Die arena's van FL vond ik inderdaad ook niet veel, met name die 10,000,000 score sloeg nergens op.Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 01:26:
Heb je ook eerst een goed karma playthrough gedaan? Ik ben er nu mee bezig en ik moet toegeven dat ik First Light ook fijner vond lopen, maar ik heb het bij FL niet zo op die arena's.
Verwijderd
Klopt maar ik had alle trophies al behalve die met slechts 3,000,0000. Ik zat er echt niet op te wachten om nog ff 7,000,000 te halen terwijl er werkelijk geen reet aan was. Maargoed, voor een Platinum doe ik veelNiku schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:17:
Die 10 mil was cumulatief, dus dat viel uiteindelijk reuze mee.
Verwijderd
Oooh natuurlijk, ik bedoelde dat ik nog niet halverwege de score voor een arena zelf kwam. My bad!Niku schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:17:
Die 10 mil was cumulatief, dus dat viel uiteindelijk reuze mee.
Ik ben met Sparkle 2 op de Vita bezig met de nightmare playthrough voor de laatste troffee, maar zit vast op level 51. Iemand tips?
Nah, heel erg druk met non-gaming gerelateerde dingen. Maar nu uiteindelijk bezig gegaan met resident evil remake. trophies zijn volgens mij goed te doen. ben nu halverwege de game en doe nu de CQC only run. totaal niet lastig op super easyNiku schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:40:
Wat rustig hier de laatste dagen. Iedereen in een winterslaap?
Remake van welke RE?Dmp1982 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:54:
[...]
Nah, heel erg druk met non-gaming gerelateerde dingen. Maar nu uiteindelijk bezig gegaan met resident evil remake. trophies zijn volgens mij goed te doen. ben nu halverwege de game en doe nu de CQC only run. totaal niet lastig op super easy
Zeg het eigenlijk verkeerd het is de remaster van de GC resident evil 1 remake
Tja, ik heb op dit moment geen leuke games. En ik vind het grinden van Dust, GTA5 en First Light niet leuk genoeg om nog op platinum jacht te gaan.Niku schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:40:
Wat rustig hier de laatste dagen. Iedereen in een winterslaap?
Als Bloodborne of Dark Souls 2 uitkomt zit ik weer 100% achter m'n PS4.
Op naar platinum nummero 4. Welke het gaat worden weet ik nog niet. Ben een aardig eind op weg met puttysquad.
Wat is jullie meest zeldzame trophy? (of degene waar je 't meest trots op bent)
Shikata ga nai.
Verwijderd
Gran Turismo 5 platinum, 0,93%spaceboy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:54:
Wat is jullie meest zeldzame trophy? (of degene waar je 't meest trots op bent)
De trophies waar ik het meest trots op ben:
-God of War III op hard
-Killzone 2 op Elite
-FF XIII platinum
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2015 07:05 ]