Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
Zeldzame trophy is the adventures continue van TLBP karting (3,80%)
Verwijderd
Verder heb ik dit weekend LittleBigPlanet 1 op 100% gezet. Er resteerde nog 1 trofee waar 4 spelers voor nodig waren. Verder met een vriend nog Trophies behaald in zijn belang.
Mijn zeldzaamste Trophy is momenteel van Surge Deluxe. De Trophy Grinder Man (what's in a name) vereist een behoorlijke grind om hem te behalen. Eigenlijk is die dus helemaal niet zo lastig, maar je moet het wel volhouden en ervoor zorgen dat je je progressie na iedere game weer opslaat. De lastigste uit mijn Ultra Rare lijst wellicht die van Joe Danger: The Movie en in mindere mate Pixeljunk Racers, omdat die wel enig geduld en vaardigheden vereisen.
Zojuist mn 20e platinum binnen: Dark Souls 2. Aanrader, wat een waanzinnig goede game.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
De platinum van LBP 1 staat op plaats 3 met 4.62%
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Mooi. Op naar de LEGO games met je zoontje.chulin schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:10:
Tweede platinum is binnen : minecraft (met veel hulp van mijn zoontje van 9 haha...)
Zeldzame trophy is the adventures continue van TLBP karting (3,80%)
Die heb ik ook. Ook niet extreem lastig, maar zonder hulp van anderen had ik die ook nooit behaald.Svennie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:34:
[...]
De platinum van LBP 1 staat op plaats 3 met 4.62%
Verwijderd
Los santos legend (gta 5 ps4 edition) 1.19%
Ben trouwens wel een beetje in winterslaap met gamen momenteel , alleen dat komt omdat ik smallville seizoen 1 t/m 10 aan het kijken ben (ook wel weer 2 weekies mee bezig)
Die vond ik wel lastig... vooral omdat je zoveel hartjes (voor jezelf én jouw levels) moet hebben.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:33:
[...]
Die heb ik ook. Ook niet extreem lastig, maar zonder hulp van anderen had ik die ook nooit behaald.
Dat zijn de enige trophies die ik nog mis.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Oh nice. Ik kan niet wachten op de PS4 versie. Heb hem in paar weken even uitgespeeld (maar lang geen platinum natuurlijk) op de PS3, maar tenzij er wat geks gebeurd wordt DS2 op de PS4 wat mij betreft ook platinum...Voxalizer schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:30:
Zojuist mn 20e platinum binnen: Dark Souls 2. Aanrader, wat een waanzinnig goede game.
Trophy waar ik het meest trots op ben is de Rayman Legends platinum. Drie maanden lang elke dag minstens 2 challenges voor gedaan.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja, dat is de bedoeling. Ik ben op zoek naar een lego game (PS4) voor een zachte prijsje.
Trophies waar ik meest trots op ben: Red Dead Redemption op 97%.
GT5 helaas geen plat. Krijg alleen die laatste Vettel challenge maar niet op goud gezet
Momenteel bezig met trophies voor Binding of Isaac: rebirth, GTA5 (PS3, story trophies) en Diablo3 UEE
PSN ID: Hanssuh
ik heb die gehaald door bij mijn levels H4H erbij te zetten en dan maar hopen dat ze je een hartje geven, dan moet je ze natuurlijk wel terug geven! En bij elk hartje dat je geeft erbij te zetten, pls heart back of zo iets. Het hielp wel dat toen ik deze speelde het spel nog niet zo oud was, het kostte wel wat tijd maar heb ze uiteindelijk gehaald.dvdkiwi schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:52:
[...]
Die vond ik wel lastig... vooral omdat je zoveel hartjes (voor jezelf én jouw levels) moet hebben.
Had ik jouw levels al hartjes gegeven? Heb een tijdje geleden een aantal mensen uit dit topic hartjes gegeven.
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Via bepaalde fora kun je hartjes uitwisselen en ik heb zelfs mensen er al een gaming session voor zien organiseren, althans voor Modnation Racers, om zo het doel te behalen.dvdkiwi schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:52:
[...]
Die vond ik wel lastig... vooral omdat je zoveel hartjes (voor jezelf én jouw levels) moet hebben.
Ook helpt het om H4H in de beschrijving van het level te zetten. De hartjes voor jezelf als creator zijn nog wel het lastigste.
Ik zal LBP deel 1 vanavond nogmaals opstarten en je opzoeken. Mocht ik je nog niets toebedeeld hebben, dan zal ik dat alsnog doen. Dan kan ik je daarna de tussenstand melden.
Btw, ik zoek nog naar enkele Creator hearts voor een extra pin in LBP 2. Geen Trophy, maar wel een leuke extra. Als het niet te veel moeite is, dan zou ik deze graag retour ontvangen.
Ik loop tegen muren aan en een punt dat makkelijk lijkt te beklimmen is onmogelijk, daar waar dit bij Black Flag vloeiend doorliep en blijf ik maar vallen en rare sprongen maken. Daarnaast vind ik de verhaallijn tot nog toe ontzettend slecht. Nog een puntje: De laadtijden, kom op ik speel op PS4 dan verwacht ik niet om na elke mission ±15 min een eeuwigheid te wachten ...
[ Voor 15% gewijzigd door Juhrat op 26-01-2015 23:25 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Quote uit de Four Hour Workweek: als je een slecht artikel aan het lezen bent,Juhrat schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:05:
Ik ben zojuist begonnen aan AC: Unity, een game waar ik erg naar uitkeek sinds het uitspelen van AC: Black Flag. De Platinum schijnt niet heel moeilijk te zijn maar wat gaat dit een ongelofelijke grind worden, zelden zo'n tegenvallende game meegemaakt.
Ik loop tegen muren aan en een punt dat makkelijk lijkt te beklimmen is onmogelijk, daar waar dit bij Black Flag vloeiend doorliep en blijf ik maar vallen en rare sprongen maken. Daarnaast vind ik de verhaallijn tot nog toe ontzettend slecht. Nog een puntje: De laadtijden, kom op ik speel op PS4 dan verwacht ik niet om na elke mission ±15 min een eeuwigheid te wachten ...
leg het dan gewoon weg! Ditzelfde geldt ook voor games...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Zijn LEGO Marvel / The Movie inmiddels niet al behoorlijk in prijs gezakt? Via Marktplaats of wellicht hier via V&A zullen de games wel voor een redelijke prijs te vinden zijn.chulin schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Ja, dat is de bedoeling. Ik ben op zoek naar een lego game (PS4) voor een zachte prijsje.
Ik heb gisteravond even je level gespeeld, geheart en je een Creator heart gegeven. Je moet er nog ruim 30, maar via de diverse fora of gaming session kun je dat zo voor elkaar boksen. Het betekent alleen wel dat je voor de hele ruilhandel ook een tegenprestatie zal moeten leveren door terug te hearten.dvdkiwi schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:52:
[...]
Verwijderd
Heb Far Cry 4 bijna op platinum moet nog drie simpele trophies en die twee coop trophies.
Met zweet tussen den bilnaad die level 70 hardcore aangetikt?
Haha alleen de laatste, maar meer omdat ik de platinum dichterbij voelde komen. Ik heb bijna al m'n characters op hardcore geleveld. Het scheelt dat ik een fanatiek diablo speler ben. Level 70 worden is totaal geen uitdaging eigenlijk. Het kost alleen wat tijd (4-5 uur per character).spaceboy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:42:
[...]
Met zweet tussen den bilnaad die level 70 hardcore aangetikt?
Hoeft toch maar met 1 karakter?voxxel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:46:
[...]
Haha alleen de laatste, maar meer omdat ik de platinum dichterbij voelde komen. Ik heb bijna al m'n characters op hardcore geleveld. Het scheelt dat ik een fanatiek diablo speler ben. Level 70 worden is totaal geen uitdaging eigenlijk. Het kost alleen wat tijd (4-5 uur per character).
PSN: Bellerophon-
Goede tweede is Key to the City (3,70% - Grand Theft Auto IV) waarbij de duiven en stuntjumps mij nog meeste tijd kostten maar verder snap ik niet waarom dit percentage zo laag is.
Oooow, dat komt wel goed...voxxel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:59:
Ja maar je moet 6 verschillende classes naar 70 levelen. Die heb ik op de demon hunter na allemaal op hardcore gedaan.
Goed boek! Tijd geleden ook gelezen haha. Ik ben er nu aan begonnen en alweer bij Sequence 4 dus dan maak ik hem ook maar gewoon af, misschien dat ik nog wat verassende elementen tegenkomspaceboy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 06:42:
[...]
Quote uit de Four Hour Workweek: als je een slecht artikel aan het lezen bent,
leg het dan gewoon weg! Ditzelfde geldt ook voor games...
Nice! Zit nog steeds te twijfelen of ik Diablo ga aanschaffen.
Tja ik kan de game wel aanradenNiku schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:31:
[...]
Nice! Zit nog steeds te twijfelen of ik Diablo ga aanschaffen.
Zeker. Erg gaaf spel. Helaas zo gehackt als de neten en als je doorkrijgt dat veel gasten met een russisch level 1 zwaard rondbanjeren die 800M damage doen gaat de lol er erg snel af.voxxel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Tja ik kan de game wel aanradenJe krijgt in elk geval heel veel uren gameplay voor je geld. Persoonlijk vind ik de game ook beter dan de pc versie. Met controller speelt echt heerlijk. De platinum is ook heel makkelijk, het kost alleen veel tijd, zeker als je vanaf 0 begint.
Hoe werkt het?
Verwijderd
De voorwaarden staan in de eerste post.chulin schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:37:
Ik ben niet zo lang bezig maar toch wil ik me aanmelden.
Hoe werkt het?
Een Trophycard kun je maken via de officiële site, maar gezien de startpost gebruikt iedereen eigenlijk PSNProfiles.com. Dat is volgens mij internationaal gezien ook de meest gebruikte website.Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:
•Meer dan 50 posts op het forum.
•Meer dan 2 maanden GoT lid.
•Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3/PS4 Game topics.
•In bezit van een PSN ID. Als je die nog niet hebt dan kan je die hier aanmaken.
•Alleen posts over trophies. Andere PS3/PS4 zaken in de daarvoor bestemde topics!
Er is overigens een tweede lijst via Truetrophies aangemaakt, die verder gaat dan deze top 50. De link is te vinden door hier te klikken. Daar kan iedere Tweaker zich aanmelden na het aanmaken van een account.
500 bounties kost wel erg veel tijd. er zijn bepaalde bounties die je ongeveer in 1.5 minuten kan afronden. maar dan moet je wel geluk hebben dat ze beschikbaar zijn bij load-up. (of je moet iedere keer in en uitloggen en inloggen om het te farmen)voxxel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Tja ik kan de game wel aanradenJe krijgt in elk geval heel veel uren gameplay voor je geld. Persoonlijk vind ik de game ook beter dan de pc versie. Met controller speelt echt heerlijk. De platinum is ook heel makkelijk, het kost alleen veel tijd, zeker als je vanaf 0 begint.
toen ik al mijn characters op 70 had en deze grotendeels al via bounties had geleveled moest ik nog zeker 300 bounties voltooien.
is wel ergg saai hoor. maargoed. je bent een trophy hunter of niet he.
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Verwijderd
Garden Warfare op platinum, netjes! Hoeveel tijd heb je daarin zitten?chulin schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:06:
OK, bedankt.
Hier mijn trophycard.....
[afbeelding]
Ook aangemeld bij truetrophies
Volgens psnprofiles had ik de platinum in 2 weken en 6 dagen. Het was tijdens de kerst vakantie dus veel uurtjes aan het spelen geweest maar weet ik niet precies hoeveel.Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:00:
[...]
Garden Warfare op platinum, netjes! Hoeveel tijd heb je daarin zitten?
Op zicht was ie niet erg moeilijk.
Shikata ga nai.
First Light is mijn makkelijkste platinum tot nu toe.Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:54:
De Platinum voor Infamous First Light hier ook binnen. Best makkelijk moet ik zeggen, alleen de arena's geven op momenten problemen.
PvZ is best vermakelijk, zeker als je wat vrienden hebt waarmee je het kan spelen. Er zit best wat variatie met verschillende classes en unlocks die je kan krijgen voor elke class.
PSN: Edgyi-
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 11:54 ]
Verwijderd
Ik zie dat het gaat om de PS4 versie. Dan kan ik je helaas niet helpen. Ik heb wel de PS3 versie.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:14:
Wie van jullie heeft Far Cry 4 en zin/tijd om mij te helpen met die twee doop trophies?
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben op het moment niet actief bezig met één specifieke game in verband met concentratieproblemen haha.
Wel rustig aan bezig met Fat Princess, Motorcycle Club, DriveClub en Infamous:Second Son/First Light. Ik kom uiteraard ook tijd tekort :-p
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 18:11 ]
http://www.truetrophies.c...did=208&findgamerid=20485
nothing stops this train
Really?Encryla schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:43:
[...]
First Light is mijn makkelijkste platinum tot nu toe.
Ik word gek van de arena's.
Verwijderd
Ik vind het wel grappig , alleen alleen is het niet zo leuk...Niku schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:58:
Wat vinden jullie trouwens van Garden Warfare? Zag 'm net voorbij komen.
Heb hem ook liggen en doe af en toe een avondje wat spelen..
Mocht je hem halen dan doe ik graag mee
Waar heb je moeite mee? Zodra je veel abilities hebt unlocked wordt het steeds makkelijker, continue blijven rennen/schieten
PSN: Edgyi-
Heb met sommige ook wel even moeite gehad, maar achteraf was het wel goed te doen allemaal.Encryla schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 07:54:
[...]
Waar heb je moeite mee? Zodra je veel abilities hebt unlocked wordt het steeds makkelijker, continue blijven rennen/schieten
Overleven arena's ga ik misschien halen ( zit ik nog rond de 300.000) maar de andere, ja, dat ben ik niet boven de 100.000 geweestEncryla schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 07:54:
[...]
Ik had de game al bijna een jaar geleden helemaal uitgespeeld, maar vanwege de 73 secret area's trophy was ik een beetje ontmoedigd om nog door te gaan. De game geeft namelijk niet aan hoeveel area's je hebt ontdekt en hoeveel (en vooral welke) je er nog mist. Gisteren ben ik er maar gewoon voor gaan zitten en 1 voor 1 alle area's langs gegaan. Gelukkig kreeg ik de trophy vrij snel waarna ik meteen een laatste playthrough ben begonnen op custom/master difficulty. Dat was vrij makkelijk en ik kon er eigenlijk best wel doorheen rushen. Ook de laatste trophy om 5 miljoen punten te halen lukte na 2 pogingen. Best wel blij mee
Keurig. Dat is 't betere grind werkvoxxel schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:02:
Eindelijk de Thief (ps4) platinum binnen!
Ik had de game al bijna een jaar geleden helemaal uitgespeeld, maar vanwege de 73 secret area's trophy was ik een beetje ontmoedigd om nog door te gaan. De game geeft namelijk niet aan hoeveel area's je hebt ontdekt en hoeveel (en vooral welke) je er nog mist. Gisteren ben ik er maar gewoon voor gaan zitten en 1 voor 1 alle area's langs gegaan. Gelukkig kreeg ik de trophy vrij snel waarna ik meteen een laatste playthrough ben begonnen op custom/master difficulty. Dat was vrij makkelijk en ik kon er eigenlijk best wel doorheen rushen. Ook de laatste trophy om 5 miljoen punten te halen lukte na 2 pogingen. Best wel blij mee
Verwijderd
Ik krijg de arena's niet voor elkaar
Gewoon even doorzetten. Zijn uiteindelijk echt niet moeilijk
Je had ook zelf actie kunnen komenDmp1982 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:18:
na 2 dagen weer een post. ik begon me al zorgen te maken
Leuk gratis spel voor de PS Vita. Makkelijke 100% maar je bent er wel even mee bezig.
Afgelopen maand LittleBigPlanet 3 en Beyond: Two Souls Platinum gespeeld.
Bij Beyond: Two Souls moet je helaas wel vanaf begin tot eind een guide bij de hand hebben, zonder guide heb je tig playthroughs nodig voordat je het spel 100% hebt.
Verwijderd
Arenas is gewoon doen inderdaad. Proberen per keer richting de miljoen punten te halen en de meeste challenges haal je dan vanzelf.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 20:38 ]
Verwijderd
Ja was die leuk? Ik ga 'm zelf ook doen, hoe was de platinum?spaceboy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:20:
Zo, mijlpaal: platinum #10. Grim Fandango. Erg leuk spel.
Wat is je PSN? Kan ik je platinum even checken op PSNProfiles.
Erno1978.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:33:
[...]
Ja was die leuk? Ik ga 'm zelf ook doen, hoe was de platinum?
Wat is je PSN? Kan ik je platinum even checken op PSNProfiles.
Prima te doen die platinum. Heb hem er wel 2x voor door moeten spelen omdat ik zelf een paar details had gemist. En de "tank controls" zijn tikkie irritant.
Verwijderd
Poeh, dat is inderdaad andere koek dan een trophy van een TellTale game...Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 00:20:
Yeah! Vandaag eindelijk de hang van Pix The Cat te pakken gekregen en mijn eerste troffee daar behaald.
Pix the Cat is echt onnavolgbaar lastig.
Edit: ook wel grappig als je ziet hoe belachelijk weinig mensen die trophies van Pix the Cat hebben. Ik moet zeggen: voor de kenner is een bronze trophy van Pix meer waard dan menig platinum van een andere game.
[ Voor 31% gewijzigd door spaceboy op 04-02-2015 10:28 ]
Verwijderd
Tja alledrie de games trekken met totaal niet, dus wel of geen platinum maakt voor mij dan niet uit. Of de game leuk is staat voor mij voorop.Niku schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:38:
Leuk voor 'ons' trophyhunters is wel dat Rogue Legacy, Apotheon en Transistor alledrie een platinum trophy hebben.
Zit nu te denken om Tomb Raider Definitive Edition te gaan doen, vond de 'gewone' game op de PS3 erg tof en kan 'm lenen van iemand. Heeft iemand deze gehaald op platinum, hoe was dat?
Verwijderd
Verwijderd
Level 13 gehaald...
Hard op weg naar de platinum voor Dying Light
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 19:55 ]
Verwijderd
Haha, thanks! Ik vind het erg leuk voor tussen de soep en aardappelen zeg maar :-pspaceboy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 07:58:
[...]
Poeh, dat is inderdaad andere koek dan een trophy van een TellTale game...
Pix the Cat is echt onnavolgbaar lastig.
Edit: ook wel grappig als je ziet hoe belachelijk weinig mensen die trophies van Pix the Cat hebben. Ik moet zeggen: voor de kenner is een bronze trophy van Pix meer waard dan menig platinum van een andere game.Ik vind het spel denk ik net niet leuk genoeg om vol te houden, maar nogmaals: respect.
Die nieuwe ps plus games trekken me een stuk minder helaas. Dat worden geen platinums voor mij :-p
Verwijderd
Nice dat is wel een toffe platinum! Wat vind je trouwens van de trophy images zelf, ik vind ze echt heel lelijk en totaal niet bij de game passen. Persoonlijk vind het nogal belangrijk die imagesVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:29:
Yeahh ,
Level 13 gehaald...
Hard op weg naar de platinum voor Dying Light
Verwijderd
Voor de rest vind ik het wel een supergame , vooral coop is die awesome...
Beetje herhalend dat wel , maar duizenden zombies killen is altijd fijn..
De apotheon platinum is momenteel niet haalbaar. 2 trophies zijn glitched en moeten eerst gepatched worden. Overigens kan je nu wel heel makkelijk de Olympian difficulty trophy halen door een glitch. Dus grijp je kans voor ze het patchenNiku schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:38:
Leuk voor 'ons' trophyhunters is wel dat Rogue Legacy, Apotheon en Transistor alledrie een platinum trophy hebben.
Wat is die glitch dan?voxxel schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:05:
[...]
De apotheon platinum is momenteel niet haalbaar. 2 trophies zijn glitched en moeten eerst gepatched worden. Overigens kan je nu wel heel makkelijk de Olympian difficulty trophy halen door een glitch. Dus grijp je kans voor ze het patchen
Dat is nog eens handig! Enig idee hoelang een playthrough duurt? Weet eigenlijk helemaal niet of het een uitgebreide game is.
Verwijderd
Ik vraag me dan weer af wat de mens ertoe drijft om op zoek te gaan naar een dergelijke glitch. Bij Guacamelee was er ook al een dergelijke glitch.voxxel schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:05:
[...]
De apotheon platinum is momenteel niet haalbaar. 2 trophies zijn glitched en moeten eerst gepatched worden. Overigens kan je nu wel heel makkelijk de Olympian difficulty trophy halen door een glitch. Dus grijp je kans voor ze het patchen
Ontopic: Gisteren eindelijk de Platinum van Tomb Raider behaald (numero 30). Uit pure armoe heb ik mezelf behoorlijk (lees: te veel) moeten boosten. Wat een grind naar level 60...
Overigens heb ik de singeplayer wel een tweede keer met veel plezier doorlopen vanwege het missen van de Chatterbox Trophy. Alleen de Quicktime Events bleken zo nu en dan opnieuw lastig.
En omdat we toch lekker bezig waren, heb ik ook meteen de LittleBigPlanet 2 Platinum binnengesleept. Het acen van levels werd toch een beetje het verhaal van de tien kleine biggetjes.
Zo heb ik toch mijn completion rate weer wat aangevuld. De vraag om me de komende dagen over te buigen is, welke game de leegte op gaat vullen, die Tomb Raider achterlaat...
Weet je al of ze bezig zijn met de patch? Want anders begin ik er niet aanNiku schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:41:
Ik vind Apotheon echt een vermakelijke game, ook om trophies in te halen. Wel jammer van de twee geglitchte trophies. Trophies uit die game zijn tot nu toe mijn meest zeldzame, maar die zullen nog wel in percentage gaan stijgen
Ik heb geen flauw idee. Als ie niet gepatched wordt kan ik in ieder geval nog gebruik maken van de Olympian difficulty glitchDmp1982 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:45:
[...]
Weet je al of ze bezig zijn met de patch? Want anders begin ik er niet aan
Ja de devs zijn op de hoogte en bezig met een patch. Maar op de ps4 moet een patch altijd goedgekeurd worden, dus het kan even duren.Dmp1982 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:45:
[...]
Weet je al of ze bezig zijn met de patch? Want anders begin ik er niet aan
Kak, dan moet ik nog opschieten om gebruik te maken van die glitchvoxxel schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:25:
[...]
Ja de devs zijn op de hoogte en bezig met een patch. Maar op de ps4 moet een patch altijd goedgekeurd worden, dus het kan even duren.
dan install je de patch toch pas als je hem nodig hebt.Niku schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 18:27:
[...]
Kak, dan moet ik nog opschieten om gebruik te maken van die glitch
Verwijderd
De singleplayer is geweldig. De multiplayer heb ik nooit in volle glorie meegemaakt, omdat de servers dunbevolkt zijn. Om bepaalde Trophies te behalen, raad ik je aan om een sessie te regelen via psnprofiles.com (met 3-6 personen).Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:47:
[...]
Tja alledrie de games trekken met totaal niet, dus wel of geen platinum maakt voor mij dan niet uit. Of de game leuk is staat voor mij voorop.
Zit nu te denken om Tomb Raider Definitive Edition te gaan doen, vond de 'gewone' game op de PS3 erg tof en kan 'm lenen van iemand. Heeft iemand deze gehaald op platinum, hoe was dat?
Dit weekend vooral van alles en nog wat gespeeld in korte sessies. De DLC van de Muppet Show voor LBP 2 op 100% gezet. De volgende sessie zal ik gebruiken voor de DC Comics DLC. Daarnaast begonnen aan de singleplayer van Far Cry 3 als opvolger van Tomb Raider.
Hoe en waar zet je die auto update uit?Dmp1982 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:56:
[...]
dan install je de patch toch pas als je hem nodig hebt.
Ik moet de MP trophies ook nog halen... staat me echt heel erg tegenVerwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:01:
[...]
Ik vraag me dan weer af wat de mens ertoe drijft om op zoek te gaan naar een dergelijke glitch. Bij Guacamelee was er ook al een dergelijke glitch.
Ontopic: Gisteren eindelijk de Platinum van Tomb Raider behaald (numero 30). Uit pure armoe heb ik mezelf behoorlijk (lees: te veel) moeten boosten. Wat een grind naar level 60...
Overigens heb ik de singeplayer wel een tweede keer met veel plezier doorlopen vanwege het missen van de Chatterbox Trophy. Alleen de Quicktime Events bleken zo nu en dan opnieuw lastig.
En omdat we toch lekker bezig waren, heb ik ook meteen de LittleBigPlanet 2 Platinum binnengesleept. Het acen van levels werd toch een beetje het verhaal van de tien kleine biggetjes.
Zo heb ik toch mijn completion rate weer wat aangevuld. De vraag om me de komende dagen over te buigen is, welke game de leegte op gaat vullen, die Tomb Raider achterlaat...
Als je even gas geeft heb je die trophy binnen 6 uur gehaald. Hoef je niet te gaan kutten met de auto update.
Zo goed ben ik niet.Niku schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Als je even gas geeft heb je die trophy binnen 6 uur gehaald. Hoef je niet te gaan kutten met de auto update.
Het gaat om Zeus voor de twee keer, die is op Olympian net zo moeilijk of makkelijk als op Warrior. Wijst zich vanzelf.spaceboy schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:43:
[...]
Zo goed ben ik niet.Ik heb gisteren die 2e god (die gast in 't water) in de pan gehakt. Hoever moet ik dan nog? Alleen Zeus nog vermoed ik, maar voordat ik daar ben... en... ik hoef 'm toch alleen uit te spelen om die glitch te benutten? Is die eindbaas op Olympian difficulty niet alsnog lastig?
Verwijderd
Trophies gaan niet zo heel hard op het moment, te druk. Ik ben wel bezig mijn game completion % hoger te krijgen. Ik heb nog heel wat spellen die ik af moet maken. Maar ja als je games blijft downloaden elke maand dan blijven de oudere spellen liggen
[ Voor 94% gewijzigd door Ike. op 10-02-2015 18:34 ]