• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Valt me wel op dat je wapens snel kapot gaan met Apotheon

PSN: Bellerophon-

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb ne niet echt verdiept in de wapens. Ben gewoon gaan spelen en steeds wisselen van wapen. Veel van die energie drankjes maken en op pakken en het gaat eigenlijk vanzelf.

Gisteravond de Olympian trophy gehaald. Glitch werkt dus uitstekend ;)

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:12:
[...]
Ik moet de MP trophies ook nog halen... staat me echt heel erg tegen :X
Dat kan ik wel begrijpen inderdaad. Mocht je toch nog bedenken, dan wil ik je wel helpen aan enkele mp Trophies (PS3 versie).

Ontopic: Gisteravond een nieuwe meest zeldzame trofee gescoord met Unstoppable Menace in Star Wars Pinball. Het was een heel gedoe, maar uiteindelijk met 5 spelers van drie verschillende continenten hadden we binnen 10 minuten voor één ieder de betreffende trofee in de wacht gesleept. Awesome! _/-\o_

Vanavond verder met RAGE of Far Cry 3 in co-op. 8)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:15:
[...]

Dat kan ik wel begrijpen inderdaad. Mocht je toch nog bedenken, dan wil ik je wel helpen aan enkele mp Trophies (PS3 versie).

Ontopic: Gisteravond een nieuwe meest zeldzame trofee gescoord met Unstoppable Menace in Star Wars Pinball. Het was een heel gedoe, maar uiteindelijk met 5 spelers van drie verschillende continenten hadden we binnen 10 minuten voor één ieder de betreffende trofee in de wacht gesleept. Awesome! _/-\o_

Vanavond verder met RAGE of Far Cry 3 in co-op. 8)
Hier de PS4. Ga toch maar eens een lijntje uitgooien bij PlaystationTrophies

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Bellerophon schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:08:
Valt me wel op dat je wapens snel kapot gaan met Apotheon
Dat is een beetje een core mechanic in de game. Volgens de devs moet je dit zien als een soort ammo systeem. Ik vind het het wel leuk eigenlijk, dan speel ik tenminste niet de hele tijd met 1 wapen.

Zonnepanelen

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

voxxel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:49:
[...]

Dat is een beetje een core mechanic in de game. Volgens de devs moet je dit zien als een soort ammo systeem. Ik vind het het wel leuk eigenlijk, dan speel ik tenminste niet de hele tijd met 1 wapen.
Ja ik snap het wel, maar als je het stuk Hades doet en je wapens geven er de geest aan, dan is dat wel hinderlijk :')

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 12:35

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben ondertussen bij Zeus aanbeland, die bossfight doe ik verder vanavond wel. Ik heb wel dat het spel heel regelmatig crasht (foutcode en terug naar PS-menu). Dat bederft de pret wel 'n beetje. Ook vind ik het timen van attacks (zeker met trage wapens) vaak meer geluk dan wijsheid. Je moet je attack al inzetten op 'n moment dat je ECHT niet kunt weten waar je tegenstander is.

Ik betwijfel of ik deze op plat. ga halen. Uitspelen wel, op z'n minst 1x. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-12 15:14

Dograver

>> Insert Title Here <<

Ik weet niet of dit exact de juiste plek is om hulp te vragen, maar het heeft wel betrekking op 2 trophy's van NFS Rivals voor de PS4.

Op http://psnprofiles.com/Dograver kunnen jullie zien dat ik op dit moment bezig ben om NFS Rivals voor de 2 keer platinum te gaan halen. Ditmaal voor de PS4.
Een aantal van mijn vrienden heeft Rivals op de PS3 maar hebben deze niet nogmaals voor de PS4 gekocht. Ik kon voor een goede deal Rivals ook op de kop tikken voor PS4 maar moet nu de volgende 2 trophy's halen

http://psnprofiles.com/tr...d-Rivals/11-Friendly-Race

http://psnprofiles.com/tr...peed-Rivals/12-Buddy-Bust

Wie kan mij helpen en/of heeft deze trophy's ook nog nodig. Misschien kunnen we elkaar helpen.

PSN-ID Dograver

Verwijderd

Dograver schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:34:
Ik weet niet of dit exact de juiste plek is om hulp te vragen, maar het heeft wel betrekking op 2 trophy's van NFS Rivals voor de PS4.

Op http://psnprofiles.com/Dograver kunnen jullie zien dat ik op dit moment bezig ben om NFS Rivals voor de 2 keer platinum te gaan halen. Ditmaal voor de PS4.
Een aantal van mijn vrienden heeft Rivals op de PS3 maar hebben deze niet nogmaals voor de PS4 gekocht. Ik kon voor een goede deal Rivals ook op de kop tikken voor PS4 maar moet nu de volgende 2 trophy's halen

Wie kan mij helpen en/of heeft deze trophy's ook nog nodig. Misschien kunnen we elkaar helpen.
Dit is exact de juiste plek om het te vragen. :) Ik heb de game ook op de PS4 maar heb elk beschikbaar game uurtje nu gepland met vrienden voor Garden Warfare. Misschien dat iemand anders je hier kan helpen, succes!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:23

Niku

Alagaesii

Aaaargh Rogue Legacy.

:')

• Bosluis
  • Niet online
spaceboy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:02:
Ik ben ondertussen bij Zeus aanbeland, die bossfight doe ik verder vanavond wel. Ik heb wel dat het spel heel regelmatig crasht (foutcode en terug naar PS-menu). Dat bederft de pret wel 'n beetje. Ook vind ik het timen van attacks (zeker met trage wapens) vaak meer geluk dan wijsheid. Je moet je attack al inzetten op 'n moment dat je ECHT niet kunt weten waar je tegenstander is.

Ik betwijfel of ik deze op plat. ga halen. Uitspelen wel, op z'n minst 1x. :)
Bij mij liep het spel ook een paar keer vast met inderdaad een foutcode.

Als je zeus verslaat en je doet gelijk die glitch voor die Olympian trophy dan is het zonde als je niet even door gaat voor de platinum. Ik moet nog wat dingen zoeken voor die zilveren trophies. En dan wachten op een patch zodat de 2 trophies die nu niet te halen zijn beschikbaar komen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bosluis schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:36:
[...]

Bij mij liep het spel ook een paar keer vast met inderdaad een foutcode.

Als je zeus verslaat en je doet gelijk die glitch voor die Olympian trophy dan is het zonde als je niet even door gaat voor de platinum. Ik moet nog wat dingen zoeken voor die zilveren trophies. En dan wachten op een patch zodat de 2 trophies die nu niet te halen zijn beschikbaar komen.
Ja, goed punt. Heb die Olympian trophy net even gehaald, was inderdaad te makkelijk om niet effe mee te pakken. Heb me uiteindelijk toch prima vermaakt met het spel. Ik moet nog heel veel van die dingen-zoek trophies, maar ik kijk nog wel ff of ik die een keer ga doen. Vooralsnog heb ik in elk geval de glitch even verzilverd... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ik moet nog 1 trophy voor de plaitnum van Dying light (maar moet het hele spel opnieuw doen omdat die trophy nogal glitcht).
Heb ondertussen in de laatste week wel fallout 3 op platinum behaald en ben nu bezig met de laatste 2 DLC daarvan.

Heb ook weer een mijlpaal bereikt omdat ik op dit account mijn 1000ste trophy heb behaald(Bereik level 8 met bad karma in fallout 3).

Van het weekend beginnen met final fantasy 13-2
Heb je die nog niet gespeeld?
Zeer vermakelijke game, en niet zo'n grind platinum als XIII.
Enkel Beastiality kost wat tijd ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Dograver schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:34:

Voeg maar toe: Amy_Moon

Ik moet sowieso nog een berg trophies in Rivals. :-p

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-12 15:14

Dograver

>> Insert Title Here <<

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:48:
[...]

Voeg maar toe: Amy_Moon

Ik moet sowieso nog een berg trophies in Rivals. :-p
Top, ik voeg je vanavond even toe.

Gelukkig zijn de trophy's niet extreem moeilijk.
Vergt alleen wat gametijd. Nu de volledige racer uitgespeeld in iets minder dan 10 uur.

[ Voor 22% gewijzigd door Dograver op 12-02-2015 11:19 ]

PSN-ID Dograver

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 14:31
Dograver schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:05:
[...]

Top, ik voeg je vanavond even toe.

Gelukkig zijn de trophy's niet extreem moeilijk.
Vergt alleen wat gametijd. Nu de volledige racer uitgespeeld in iets minder dan 10 uur.
Mocht je nog iemand zoeken stuur maar even een Pm. Ik ben de laatste tijd ook weer regelmatig aan het racen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:01:
Ik moet nog 1 trophy voor de plaitnum van Dying light (maar moet het hele spel opnieuw doen omdat die trophy nogal glitcht).

Van het weekend beginnen met final fantasy 13-2
Welke trophy moet je opnieuw doen dan? Ga samen met een vriend deze game doen (en platinum halen :) ) maar als ik je verhaal lees wacht ik liever even op een patch.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:33:
[...]

Welke trophy moet je opnieuw doen dan? Ga samen met een vriend deze game doen (en platinum halen :) ) maar als ik je verhaal lees wacht ik liever even op een patch.
De sidequest trophy...

Als je een sidequest doet in coop bij iemand anders in de game dan kan je hem in je eigen game niet meer inleveren waardoor je screwed ben :( ...
Ik heb een avond lang missies gedaan met een vriend , en al die missies die ik met hem heb gedaan kan ik momenteel niet meer inleveren waardoor ik die trophy niet kan halen.

Ga hem over een aantal weekjes wel weer een keer opnieuw spelen maar dan 100% solo :P

Hetzelfde geld trouwens voor de collectibles , als je er 1 pakt in een coop game bij iemand anders dan telt die hem niet mee voor de statistieken MAAR hij is wel in je eigen game verdwenen...

• voxxel
Zo alle haalbare apotheon trophies zijn binnen :) Nu wachten op de patch en de plat binnen halen! Erg leuke game. Vooral heel afwisselend, elke wereld heeft echt een eigen thema en daardoor blijft het leuk om te spelen.

Zonnepanelen

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-12 14:46

lasharor

7 december 2004

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fCcK07Kl.jpg

In totaal zo'n 24 uur over gedaan. Zeer vermakelijke game moet ik zeggen, niet te moeilijk geen abnormaal grote map en ook de opdrachten die je moet doen qua verzamelen zijn niet al te ingewikkeld en/of grindy.

• voxxel
Nice, vond ik ook een hele leuke plat om te halen!

En ik heb net EINDELIJK de Infamous Second Son platinum binnen! Het moest er al een paar maanden van komen, maar had gewoon geen zin in die eindbaas gevechten op expert. Uiteindelijk viel het reuze mee en was ik zo door de story heen de 2e keer. Geen prestigieuze platinum, maar toch ben ik er blij mee!

Zonnepanelen

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:15
voxxel schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:06:
Nice, vond ik ook een hele leuke plat om te halen!

En ik heb net EINDELIJK de Infamous Second Son platinum binnen! Het moest er al een paar maanden van komen, maar had gewoon geen zin in die eindbaas gevechten op expert. Uiteindelijk viel het reuze mee en was ik zo door de story heen de 2e keer. Geen prestigieuze platinum, maar toch ben ik er blij mee!
Het is soms wel een fijn om een easy platinum naar binnen te slepen. ben ff op de vita bezig met lego batman 2. easy as hell. want tja in contrast staat er een grindfest van gta5. (dat online RP gedoen manmanman) niet moeilijk maar eerder frustrerend.

had je nu ook al first light platinum? en nog wat andere projecten liggen?

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• voxxel
Op dit moment heb ik niks in het vizier, ik ben een behoorlijke casual trophy hunter :P Ik probeer het eigenlijk alleen als de game of heel erg leuk is of als het voor mij goed te doen is. First Light moet ik nog proberen, maar nu nog weinig zin in. Apotheon wordt wel nummer 6 zodra de patch komt.

Zonnepanelen

Verwijderd

Dmp1982 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:13:
[...]

Het is soms wel een fijn om een easy platinum naar binnen te slepen. ben ff op de vita bezig met lego batman 2. easy as hell. want tja in contrast staat er een grindfest van gta5. (dat online RP gedoen manmanman) niet moeilijk maar eerder frustrerend.

had je nu ook al first light platinum? en nog wat andere projecten liggen?
Gewoon veel met een volle crewparty spelen en lekker veel missies , dan stroomt de RP zo binnen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
GTA5 ga ik weer verder spelen als oline Heists er zijn :)
ik ben een echte casual trophy hunter, want echt grinden hou ik niet van.
alleen Diablo III is een uitzondering voor me geweest, staat ook in de top 3 beste games van 2014 imo :)
heb 4 platinums
Afbeeldingslocatie: http://card.psnprofiles.com/1/Mooyini.png

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:02:
GTA5 ga ik weer verder spelen als oline Heists er zijn :)
ik ben een echte casual trophy hunter, want echt grinden hou ik niet van.
alleen Diablo III is een uitzondering voor me geweest, staat ook in de top 34 beste games van 2014 imo :)
heb 4 platinums
[afbeelding]
Top 34 van 2014 :P ...

Njaah je heb in ieder geval wel een lekkere completion rate 8) ,goed boven de 50% nice....

• Dmp1982
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:55:
[...]

Gewoon veel met een volle crewparty spelen en lekker veel missies , dan stroomt de RP zo binnen.
oke bedankt,

heb je en voorbeeld? gewoon join random job of join mission? wat is de beste set up?

bedankt,

Verwijderd

Dmp1982 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:25:
[...]

oke bedankt,

heb je en voorbeeld? gewoon join random job of join mission? wat is de beste set up?

bedankt,
Je kan de ps4 tweakscrew joinen , dan zijn er genoeg mensen met wie je samen kan spelen..

Dan kan je met die mensen gewoon lekker een zooi random missies doen ..
Per crew member die mee doet dan krijg je volgens mij 15% meer rp ... dat tikt dus aardig snel aan als je een avondje missies doet met 4 man...

Het maakt tegenwoordig niet meer uit of je 1 of dezelfde missies doet , alles betaald ongeveer hetzelfde uit zolang je de missies maar niet te snel doet :P

Verwijderd

Haha Resogun toch maar platinum gehaald met een vriend samen. Was 'm helemaal vergeten, blijft een toffe game zeker met al die uitbreidingen. Heb Resogun nu op 60%, kijken of ik dat naar 80% kan krijgen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb nog een code over voor Fat Princess PS3, iemand interesse?

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 14-02-2015 09:03 ]

• Dmp1982
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:23:
Haha Resogun toch maar platinum gehaald met een vriend samen. Was 'm helemaal vergeten, blijft een toffe game zeker met al die uitbreidingen. Heb Resogun nu op 60%, kijken of ik dat naar 80% kan krijgen.
is die friend trophy ad-hoc trouwens?

• Kampover
  • Laatst online: 10-04 11:56
Helaas is de First Light platinum moeilijker te halen dan ik dacht. Daar gaat nog wel even veel tijd/geduld in zitten. :p

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:31:
Ik heb nog een code over voor Fat Princess PS3, iemand interesse?
Lijkt me vet! :-) dus ik hou me aanbevolen.

Alvast bedankt!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:22
Gisteren mijn 4de platinum behaald. Het is toch Putty Squad geworden. Erg leuke game om te spelen. Ben ondertussen bezig duke nukem op 100% te krijgen en ondertussen Apotheon zo ver mogelijk te halen tot de patch. Gaat lekker dus

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Verwijderd

Congrats! Dit jaar heb ik alweer 5 platinums gehaald waarvan twee makkelijke (First Light en Wolf Among Us). Resogun had ik nooit verwacht op platinum te halen dus daar ben ik best wel blij mee. Ben nog steeds met Shadow Of Mordor bezig maar dat valt met nog wel tegen, ik heb niet zoveel met die nemesis trophies dus even doorbijten.

• Dmp1982
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:12:
Congrats! Dit jaar heb ik alweer 5 platinums gehaald waarvan twee makkelijke (First Light en Wolf Among Us). Resogun had ik nooit verwacht op platinum te halen dus daar ben ik best wel blij mee. Ben nog steeds met Shadow Of Mordor bezig maar dat valt met nog wel tegen, ik heb niet zoveel met die nemesis trophies dus even doorbijten.
mja vond resogun nog best makkelijk heb hem platinum gehaald binnen 20 uur (geen speeltijd maar gewoon een sessie + keer slapen + weer een sessie)

toffe game

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:12:
Goed bezig! Ik was al blij dat ik dit jaar al 2 heb behaald. De volgende zal overigens niet lang meer op zich laten wachten, omdat ik er voor een aantal games nog maar minder dan 10 nodig heb. Moto GP '13 zal vermoedelijk de gemakkelijkste zijn. Daarnaast ben ik bezig met Tekken Tag Tournament 2, RDR, PES 2013 en alweer wat langer geleden GTA V en Tekken 6. Overigens ben ik ook mijn oudere games aan het doorlopen en daarom ga ik vanavond aan de slag met DIRT 3 om de online Trophies binnen te halen.
Ik zit eens even op psnprofiles te kijken en zie dat bij de trophy advisor heel veel F1 2011, Bioshock infinite en All Stars Battle Royale voorbij komen.
F1 2011 zal ik binnenkort maar weer eens aanslingeren, want is leuk met de T500 :P
Bioshock infinte en All Stars battle royale vind ik maar meh, die blijven waarschijnlijk liggen :|

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2015 09:48 ]

• Dmp1982
Eergisteren LEGO batman 2 platinum gehaald en gisteren resident evil hd ( echt een aanrader btw) nu op naar de volgende :)

Verwijderd

Even een klein persoonlijk feestje: na ongeveer honderd keer Caught In A Mosh van Anthrax gespeeld te hebben in Rock Band 3, eindelijk alle nummers op HARD met vijf sterren gehaald! Woei!

En natuurlijk een tweede Pix The Cat trophy, omdat ik alle laboratory levels uitgespeeld heb (uiteraard zonder handleiding). Tevens dus een nieuwe zeldzaamste trophy!

Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Begonnen met Grim Fandango. Irritant is dat de trophies missable zijn als je bepaalde dialogen met karakters niet volgt zoals de trophy voorschrijft. Maar, met een adventure wil ik van te voren helemaal niet weten welke trophies erin zitten en daarop inspelen. Daardoor mis ik nu wel e.e.a. (heb er anderhalf uur pas op).

Ook de enige gouden trophy is iets wat je echt vooraf moet weten, maar heeft betrekking tot de controls.

• Dmp1982
Exorcist schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:33:
Begonnen met Grim Fandango. Irritant is dat de trophies missable zijn als je bepaalde dialogen met karakters niet volgt zoals de trophy voorschrijft. Maar, met een adventure wil ik van te voren helemaal niet weten welke trophies erin zitten en daarop inspelen. Daardoor mis ik nu wel e.e.a. (heb er anderhalf uur pas op).

Ook de enige gouden trophy is iets wat je echt vooraf moet weten, maar heeft betrekking tot de controls.
vergeet niet nadat je de controls hebt aangepast naar 'tank controls' dat je een nieuwe game moet starten. Op 1 of andere manier als je dat doet na de eerste cutscene en doorspeelt registreert de game het niet correct.

maar goed dat had je vast al eerst opgezocht :)
als je op de vita speelt maag je trouwens ook touch- controls gebruiken.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dmp1982 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:01:
[...]

vergeet niet nadat je de controls hebt aangepast naar 'tank controls' dat je een nieuwe game moet starten. Op 1 of andere manier als je dat doet na de eerste cutscene en doorspeelt registreert de game het niet correct.

maar goed dat had je vast al eerst opgezocht :)
als je op de vita speelt maag je trouwens ook touch- controls gebruiken.
Nee, dat had ik niet opgezocht. Ik heb direct de controls aangepast, maar dat is dan blijkbaar niet afdoende. Dan heeft het dus ook geen nut verder te spelen met deze controls..twijfel om dan overnieuw te beginnen. Ik heb echt een hekel aan dit soort trophy's, zeker als je er pas achteraf achterkomt en meer dan de helft mist of zult gaan missen.

Thx.

• Niku

Niku

Alagaesii

Twee nieuwe Rogue Legacy trophies gehaald, A rank intussen, maar zal daar geen 50% completion bij gaan behalen. Die 'neo' bazen zijn onmogelijk, laat staan de hele game uitspelen zonder 15 keer dood te gaan.

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:57
Zo 2 nieuwe plat's. Dragon Age: Inquisition en Infamous: Second Son. Het is nu wachten op de Binding of Isaac patch zodat de resterende trophies haalbaar worden.

In de tussentijd Infamous: First Light en Plant vs Zombies platten.

Untappd: politrix

• Bosluis
  • Niet online
Ik kan gewoon de laatste paar lockboxes niet vinden bij Apotheon. Ik moet er nog 4 in Poseidon. Al die eilanden heb ik afgespeurd, geen idee waar er nog meer zijn. En ik moet er nog 1 bij Athena. Dat is dat ronddraaiende veld. Volgens mij alles bekeken maar zie niks meer op de map.

• voxxel
Bosluis schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:18:
Ik kan gewoon de laatste paar lockboxes niet vinden bij Apotheon. Ik moet er nog 4 in Poseidon. Al die eilanden heb ik afgespeurd, geen idee waar er nog meer zijn. En ik moet er nog 1 bij Athena. Dat is dat ronddraaiende veld. Volgens mij alles bekeken maar zie niks meer op de map.
Lockboxes zitten ook op andere plekken in deze zee dan alleen op de eilanden geloof ik.

Zonnepanelen

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8RSBGAU.png

Zo, die is ook binnen. Moet zeggen dat dit ook wel leuk was om te doen alhoewel ik stiekem toch wel een beetje meer verwacht had qua moeilijkheid. Verbaasde me op het einde dat de meeste trophies bijna niet te missen zijn.

Zie ook dat op PSNProfiles meerdere mensen de game in minder dan 4 uur geplatinumd hebben. Vind ik ook wel knap :P.

• Bosluis
  • Niet online
voxxel schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:44:
[...]

Lockboxes zitten ook op andere plekken in deze zee dan alleen op de eilanden geloof ik.
_/-\o_ Inderdaad een aantal gevonden, mis er nu nog 1. Las op ps3trophies dat er in Acroplis 13 lockboxes zijn ipv 12. Dan moet ik die maar even gaan zoeken ;)

Verwijderd

lasharor schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:17:
[afbeelding]

Zo, die is ook binnen. Moet zeggen dat dit ook wel leuk was om te doen alhoewel ik stiekem toch wel een beetje meer verwacht had qua moeilijkheid. Verbaasde me op het einde dat de meeste trophies bijna niet te missen zijn.

Zie ook dat op PSNProfiles meerdere mensen de game in minder dan 4 uur geplatinumd hebben. Vind ik ook wel knap :P.
Het is dan ook wel zo dat je het verhaal binnen een uurtje of acht uit speelt zonder guide. Die hebben waarschijnlijk een guide gebruikt en voordat je de eerste trophy krijgt, duurde bij mij ook wel een tijdje. Ik heb er nu tien, dus nog rwaalf te gaan. Mooi spel! Ik had niet zo op de verzameldingetjes gelet, dus dat is waarschijnlijk nog het meeste werk xD.

• Kol Nedra
zo van plaats 28 weer naar 27 gegaan, next one to beat: giganielsie ;) :D

nothing stops this train

Verwijderd

Goed bezig! De eerste pagina kan wel weer een update krijgen zie ik. Zelf ben ik nu twee plaatsen gestegen, heb deze maand maar zeker in de vorige maand veel trophies gehaald waaronder 5 platina. Ben nu bezig met The Order 1886 (wat een topgame) en GTA 5. Zal de komende tijd wel iets rustiger worden denk ik qua trophies, in maart maar eens proberen om Shadow of Mordor platinum te halen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik begin ook een paar hete adems in mijn nek te voelen. Straks nog ff The Order (plat moet kunnen) en de 3 maanden daarna zijn exclusief voor Bloodborne en Dark Souls 2. ☺

• politrix
Zo plants vs zombies: urban warfare en infamous: first light platinum. Laat die patch voor Binding of isaac maar komen. Nu wachten op bloodborne en dark souls 2. In de tussentijd de backlog op de vita wegwerken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:31
Kol Nedra schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:34:
zo van plaats 28 weer naar 27 gegaan, next one to beat: giganielsie ;) :D
Dat denk jij. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kol Nedra
politrix schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:31:
Zo plants vs zombies: urban warfare en infamous: first light platinum. Laat die patch voor Binding of isaac maar komen. Nu wachten op bloodborne en dark souls 2. In de tussentijd de backlog op de vita wegwerken.
patch? oh nice ^^
zorgt die patch ook voor de trophie bugs? want ik heb er 3 gehaald maar die zijn niet unlocked.
gaat om de basement 40x doen (inmiddels 300+) kill satan met lazarus (al 5x gedaan) Dephs 20x doen (ook in de 200+)
ik had btw bijna beat the chestroom without taking damage, was soo close :(

nothing stops this train

• politrix
Kol Nedra schreef op maandag 23 februari 2015 @ 22:59:
[...]

patch? oh nice ^^
zorgt die patch ook voor de trophie bugs? want ik heb er 3 gehaald maar die zijn niet unlocked.
gaat om de basement 40x doen (inmiddels 300+) kill satan met lazarus (al 5x gedaan) Dephs 20x doen (ook in de 200+)
ik had btw bijna beat the chestroom without taking damage, was soo close :(
Ja patch fixed de trophies. Chest/darkroom without damage is voor iedereen bugged. Real platinum god ook. De trophies die ik nog moet zijn allemaal bugged helaas.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 22:19
Precies! })

Maar laatste tijd niet echt bezig geweest met trophies. Wel InFamous first light op platinum en nu bezig met Driveclub maar dat duurt wel ff tot dat ik level 50 ben.

• Jumpman
giganielsie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:41:
[...]

Precies! })

Maar laatste tijd niet echt bezig geweest met trophies. Wel InFamous first light op platinum en nu bezig met Driveclub maar dat duurt wel ff tot dat ik level 50 ben.
Hier ook met Driveclub bezig, een aardige grind naar level 50. ;)

Verwijderd

Zijn er hier mensen die de 'game' annex music visualiser Pixeljunk 4AM (PS3) hebben (incl. Move en PSEye)? Ik heb aankomende donderdag vanaf 19:00 uur een sessie georganiseerd met als doel het verkrijgen van enkele Trophies m.b.t. het uitwisselen van kudos.

Bij interesse, meld je me even aan via psnprofiles.com --> gaming sessions -> Pixeljunk 4AM of stuur me even een bericht via PSN aangaande deze game.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 10:10 . Reden: verkeerd typsel ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Apotheon schijnt trouwens in de US gepatched te zijn, de plat kan daar nu behaald worden. Wij (EU) moeten nog wachten.

Verwijderd

The Order 1886 platinum en dat is meteen nummer 15 en de zesde van dit jaar alweer. Misschien wel één van de makkelijkste die ik gehaald heb. Desalniettemin een prachtgame, audio visueel ongekend en een bijzonder toffe setting. Heel goed en boeiend verhaal toch zit daar zit ook meteen het minpunt: de game is echt te kort of heeft te weinig content. Kan niet wachten op deel 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 13:38 ]

• Bosluis
  • Niet online
Niku schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:00:
Apotheon schijnt trouwens in de US gepatched te zijn, de plat kan daar nu behaald worden. Wij (EU) moeten nog wachten.
Toevallig in mijn pauze de PS4 even aan gehad en er stond een update klaar voor Apotheon. Geen idee of dit de patch is.

• Niku

Niku

Alagaesii

Zo, alle trophies gehaald in Rogue Legacy die ik met plezier kon halen, 61% completion nu en op naar een andere game. Rogue Legacy is wel echt een aanrader.

• voxxel
Yes dankzij de patch nu ook de Apotheon platinum :) Het shipwreck moest ik nog even in, maar de wapens trophy popte meteen.

Zonnepanelen

• Niku

Niku

Alagaesii

voxxel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:13:
Yes dankzij de patch nu ook de Apotheon platinum :) Het shipwreck moest ik nog even in, maar de wapens trophy popte meteen.
Same here, ik moet alleen nog een zooi lockboxes :')

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

voxxel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:13:
Ik had de pech dat ik de Shield of Thorns niet had. Die is nog steeds glitched. Dat ding ligt normaal gesproken ergens in Agora, maar in mijn geval dus niet. Moest een (veel) eerdere savegame laden waar ik hem wel kon vinden. Best irritant. Maar goed, die platinum is in the pocket. Er is veel concurrentie rond plek 20 in de top-50 dus ik moet aan de bak. Nu The Order. Volgens mij heel prima platinum te halen. Maar eerst vooral genieten van de interactieve film. :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Na Rogue Legacy drie keer te hebben uitgespeeld nu mijn aandacht verlegd naar Transistor. Eens kijken of de plat daar haalbaar is.

En de lockboxes in Apotheon :'(

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Niku schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:00:
Na Rogue Legacy drie keer te hebben uitgespeeld nu mijn aandacht verlegd naar Transistor. Eens kijken of de plat daar haalbaar is.

En de lockboxes in Apotheon :'(
Die lockboxes zijn een eitje joh. Sterker nog: na die patch kun je er zelfs 76 van de 75 halen. Ik had voor de patch al 75 lockboxes. Na de patch doet die ene lift het weer zodat je 13/12 ook kunt ophalen. :)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:20

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:37:
The Order 1886 platinum en dat is meteen nummer 15 en de zesde van dit jaar alweer. Misschien wel één van de makkelijkste die ik gehaald heb. Desalniettemin een prachtgame, audio visueel ongekend en een bijzonder toffe setting. Heel goed en boeiend verhaal toch zit daar zit ook meteen het minpunt: de game is echt te kort of heeft te weinig content. Kan niet wachten op deel 2.
Visueel sterk, audiotechnisch absoluut niet. Kan me niet herinneren dat ik op mijn Teufel THX een keer bass gevoeld heb. Heb hem zojuist platinum gehaald maar dit was by far een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Niets toevoegende cutscenes (verwerk die toch in het verhaal zoals Uncharted) en op het laatst dachten de makers...oh wacht we kunnen nog wat extra dingen doen met het touchpad van de PS4 controller. En vervolgens wat domme QTE's erin verstopt. Nee ik ben blij dat ik deze horrorgame achter me heb liggen. Ondanks het an sich originele verhaal.

• Dbm12
Apotheon is zojuist platinum voor mij geworden. Nummertje 5. Dat ging toch sneller dan verwacht. Zit nu te twijfelen of ik eens Dust: an Elysian story platinum ga maken ben er wel eens mee begonnen maar kwam elke keer wat tussen. Of dat het toch transistor wordt. Twijfel twijfel.

Bovendien heb ik GTA V ook maar weer eens opgestart. Die wil ik toch ook wel plat hebben. Ook al weet ik nu al dat de throphy all fares in love and war ervoor zorgt dat ik een 2de playtrough nodig zal hebben. Heb het taxibedrijf toch al een uurtje of 20 in mijn bezit terwijl ik franklin speel maar nog geen belletje van raul....

[ Voor 4% gewijzigd door Dbm12 op 01-03-2015 19:43 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Daar had ik ook last van, ben ook aan een 2e playthrough begonnen en die voltooid, toen eindigde ik met hetzelfde probleem...

Wat wel werkt na goed zoeken online en ook zelf ondervonden:
- taxibedrijf kopen
- tonya bellen en de resterende towing missions die je nog moet doen
Dan koop je de towing company en 3..2..1.. Belletje van Raul. ;)

• Dbm12
dutchgio schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:46:
Daar had ik ook last van, ben ook aan een 2e playthrough begonnen en die voltooid, toen eindigde ik met hetzelfde probleem...

Wat wel werkt na goed zoeken online en ook zelf ondervonden:
- taxibedrijf kopen
- tonya bellen en de resterende towing missions die je nog moet doen
Dan koop je de towing company en 3..2..1.. Belletje van Raul. ;)
Jup ook geprobeerd, maar mocht helaas ook niet baten. Ook het doodgaan en swappen tussen online en offline + savegames deed vrij weinig. We zullen zien. Wie weet is het gefixed met de patch van 10 maart als heists actief wordt :P

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:20

Typhone

Who Dares Wins

Gisteren begonnen aan Ass Creed Unity. Eens kijken of daar nog iets uit de hoge hoed komt rollen. Hoop dat de bugs inmiddels al wat zijn weggewerkt.

Verwijderd

Dit weekend heb ik #32 voltooid middels Moto GP '13. Als je de online Trophies binnen hebt gehengeld, dan is het daarna vooral een kwestie van tijd. Ik heb alles unlocked in het spel en na het voltooien van het kampioenschap heb ik de game verwijderd van mijn Vita. Later op de dag kreeg ik ineens een bericht van een random user of ik hem wilde helpen met de online Trophies. :+

Ik ben daarna verder gegaan met Tekken 6. Nog 9 Trophies van de Scenario Mode (Campaign) en de volgende is in de pocket. :*)
Project Cars trophies zijn bekend 8)
Dit wordt een lastige platinum, als al.

• lasharor

lasharor

7 december 2004

dvdkiwi schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 01:18:
Project Cars trophies zijn bekend 8)
Dit wordt een lastige platinum, als al.
Ziet er eerlijk gezegd niet zo moeilijk uit. Die gold trophies zijn wel te doen lijkt me (en als het niet lukt gewoon saves reloaden) alleen "Consistency Is King (30G/Silver): Performed 3 consecutive laps within 0.1 sec of each other" klinkt nogal tijdrovend maar moet ook wel met een beetje geluk te halen zijn.
Op een simpel (ovaal?) circuit moet dat makkelijk zijn.
Ik denk dat de online trophies het lastigst worden, er vanuit gaande dat je deze niet boost uiteraard.
De career trophies lijken mijn de meeste tijd kosten.
Is natuurlijk wel afhankelijk van hoe lang een seizoen duurt, maar een en ander zal wel in te stellen zijn.
En hopen op een save functie tijdens een 24h race, net als bij GT5 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2015 01:39 ]

Verwijderd

Paar (makkelijke) trophies van GTA gehaald. Prima game, trophies gaan vooral heel veel tijd in beslag nemen. Aangezien er niets nieuws aankomt de komende tijd vind ik dat ook wel prima. Waar zijn jullie op dit moment mee bezig/welke platinum komt eraan? :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik wás bezig met The Order, maar na 1x doorspelen heb ik eigenlijk bar weinig zin om nog 'n keer door de niet-skipbare filmpjes te moeten voor platinum. Die blijft dus mooi op 60% staan. De laatste tijd doe ik vooral de trophies die ik wél leuk vind om te halen (los van de kleur van de trophy). Ik ben nu bijvoorbeeld bezig met Giana Sisters, daar ga ik niet voor 100%: helemaal geen zin in. Maar de levels doorspelen voor een gouden plak vind ik prima.

Iemand schreef hier pas ook dat hij spijt had dat hij ooit zoveel tijd had gestoken in GTA5. Ik ook. Heb die Love Letter silver medal een keer gehaald, daarvoor moest je met een chopper het hele ruk-eiland over op zoek naar 50 aanwijzingen ofzo. Echt, zonde van m'n zondagmiddag.

Daarnaast komt binnen 3 weken Bloodborne en dan nog een paar weken later Dark Souls 2. Dus ik zie niet in waarom dan überhaupt andere games opgestart gaan worden. :)

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:25:
Iemand schreef hier pas ook dat hij spijt had dat hij ooit zoveel tijd had gestoken in GTA5. Ik ook. Heb die Love Letter silver medal een keer gehaald, daarvoor moest je met een chopper het hele ruk-eiland over op zoek naar 50 aanwijzingen ofzo. Echt, zonde van m'n zondagmiddag.
Tja, vind het zelf ook aardige grind trophies maar ga ze in stappen doen en niet in één keer want dan wordt je er wel gestoord van ja. :) GTA is meer mijn 'achtergrond' game terwijl ik op zoek ben naar een game die ik écht graag wil doen. Borderlands The Handsome Collection bijvoorbeeld, maar dat is nog 4 weken wachten.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:48

Voxalizer

Quicksilver Bullets

spaceboy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:25:
Daarnaast komt binnen 3 weken Bloodborne en dan nog een paar weken later Dark Souls 2. Dus ik zie niet in waarom dan überhaupt andere games opgestart gaan worden. :)
Cannot wait. Ik denk dat er vanaf dat moment eindelijk meer op de PS4 dan op de PS3 zal worden gegamed bij mij in huis. PS4 staat aardig stof te happen. Ik heb DS2 al een tijdje platinum maar start hem nog vaak op, geniale game.

Momenteel aan het proberen om Demon's Souls op platinum te krijgen voordat Bloodborne uitkomt. Brute game ook.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Niku

Niku

Alagaesii

Hujj, Apotheon platinum. Lockboxes vielen inderdaad wel mee.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Voxalizer schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:53:
[...]

Cannot wait. Ik denk dat er vanaf dat moment eindelijk meer op de PS4 dan op de PS3 zal worden gegamed bij mij in huis. PS4 staat aardig stof te happen. Ik heb DS2 al een tijdje platinum maar start hem nog vaak op, geniale game.

Momenteel aan het proberen om Demon's Souls op platinum te krijgen voordat Bloodborne uitkomt. Brute game ook.
Ja, ik baal eigenlijk best dat ik m'n PS3 niet meer heb. Heb nog geen 1 Souls game op platinum (maar Dark Souls en Demon Souls wel allebei 2x rondgespeeld). Met Dark Souls 2 op de PS4 ga ik dat proberen te veranderen.

In de hele andere categorie ben ik nu steeds meer Rogue Legacy aan het waarderen. Echt, aan het begin denk je "Mwooooahh", maar als je the hang een beetje doorkrijgt wordt 'ie steeds toffer. De 4 games die je bij PSN+ deze maand krijgt zijn trouwens ook stuk voor stuk de moeite!

Mooi ding, die PS4. :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:16:
Paar (makkelijke) trophies van GTA gehaald. Prima game, trophies gaan vooral heel veel tijd in beslag nemen. Aangezien er niets nieuws aankomt de komende tijd vind ik dat ook wel prima. Waar zijn jullie op dit moment mee bezig/welke platinum komt eraan? :)
Tekken 6; de bekende laatste loodjes...De trophylist leunt te zwaar op de Scenario Mode.

• voxxel
Yay Wolfenstein platinum binnen! :) Eigenlijk was het een hele makkelijke. Ik heb wel gebruik gemaakt van de Uber difficulty glitch, waardoor je alleen het laatste level op de hoogste moeilijkheidsgraad hoeft te spelen. De game zelf en alle perks/collectibles etc heb ik op normal doorlopen. Zeker de moeite waard!

Zonnepanelen

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

voxxel schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 10:44:
Yay Wolfenstein platinum binnen! :) Eigenlijk was het een hele makkelijke. Ik heb wel gebruik gemaakt van de Uber difficulty glitch, waardoor je alleen het laatste level op de hoogste moeilijkheidsgraad hoeft te spelen. De game zelf en alle perks/collectibles etc heb ik op normal doorlopen. Zeker de moeite waard!
Hoe lang ben je er nou mee bezig geweest?

• voxxel
Ik denk zo'n 15-20 uur. Het voelde alsof het redelijk snel ging in elk geval. Ik heb alle collectibles zo goed als in 1 run gedaan en het gros van de perks. Nadat ik de game heb uitgespeeld heb ik nog een paar perks gehaald en daarna nog zo'n 45 min bezig geweest met het laatste level op Uber.

Zonnepanelen

Verwijderd

Typhone schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:31:
[...]

Visueel sterk, audiotechnisch absoluut niet. Kan me niet herinneren dat ik op mijn Teufel THX een keer bass gevoeld heb. Heb hem zojuist platinum gehaald maar dit was by far een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Niets toevoegende cutscenes (verwerk die toch in het verhaal zoals Uncharted) en op het laatst dachten de makers...oh wacht we kunnen nog wat extra dingen doen met het touchpad van de PS4 controller. En vervolgens wat domme QTE's erin verstopt. Nee ik ben blij dat ik deze horrorgame achter me heb liggen. Ondanks het an sich originele verhaal.
Grappig, ik vond het 1 van de vetste games die ik ooit gespeeld heb. Ik hou hiervan. Lekker relaxed op de bank en spelen maar. Bass niet gehoord?

spoiler:
Ook niet in laatste scene?

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Jammer dat ik niks van die glitch wist voordat ik aan de game begon -O- Hele game dus op Uber gespeeld maar wel platinum gehaald :9

PSN ID: Enzyme-NL

Verwijderd

EnzymeNL schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Jammer dat ik niks van die glitch wist voordat ik aan de game begon -O- Hele game dus op Uber gespeeld maar wel platinum gehaald :9
Haha tja, eigenlijk zou Betesda een DLC trophy moeten uitbrengen: 'Hele game op Uber gespeeld'. :P

• voxxel
EnzymeNL schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Ach dat maakt het wel bruter dat je de platinum hebt ;)

Zonnepanelen

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja je kan niet zeggen dat ik niet alles uit de game gehaald heb 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

• Jumpman
Vandaag PlayStation Home 100% gehaald. :) Puur geluk, niet verwacht dat het nog zou lukken met die paar keer dat ik op de PS3 inlogde.

Verwijderd

Vandaag begonnen met DJ Hero 2. Het is toch leuker dan ik had verwacht.

Verder nog bezig mer WET, maar daar zit ik op een stukje waar ik steeds af ga, tot vervelens toe, dus dan maar even iets anders :-p

• politrix
En platinum 46 is binnen. Transistor, toch wel een vermakelijk spel. Nu verder met het afronden van Soul Sacrifice Delta en eens kijken hoe ver we komen met Helldivers

• Niku

Niku

Alagaesii

politrix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:45:
En platinum 46 is binnen. Transistor, toch wel een vermakelijk spel. Nu verder met het afronden van Soul Sacrifice Delta en eens kijken hoe ver we komen met Helldivers
Ik kom echt helemaal niet in Transistor, terwijl ik van te voren toch zeker verwacht had de game gaaf te vinden.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Niku schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:59:
[...]

Ik kom echt helemaal niet in Transistor, terwijl ik van te voren toch zeker verwacht had de game gaaf te vinden.
Schaam je niet. Ik ook. Heb een procentje of 20 van de game gespeeld en ben toch afgehaakt. Het is me iets te abstract allemaal denk ik. Daarentegen heb ik gisteren wel Rogue Legacy voor de 2e keer rondgespeeld. De eerste keer kostte 30 uur. De tweede keer 3 uur, omdat ik ongeveer 100 levels overpowered was geloof ik. :P

Verwijderd

Transistor bleek ook niet mijn kopje thee :-p

Ik heb The Last Of Us remastered opnieuw op gepakt en hij bevalt me nu prima. Het is echter wel niet echt een game voor een trophyhunter, maar dat mag de pret niet drukken.
Pagina: 1 ... 46 ... 119 Laatste