nothing stops this train
Verwijderd
Verder kostte het mij de nodige moeite om de robot Nancy te verslaan. Helaas moet je je wenden tot een cheap trick waarmee het ineens heel eenvoudig wordt.
Daarna ben ik kort nog verder gegaan met Far Cry 3. Een heel andere game, wat wel fijn voor de afwisseling is. De resterende Trophies van Tekken Tag Tournament 2 moeten dan nog maar wat langer wachten.
Edit: Final Horizon is platinum 47, terug naar het orginele plan dus...
[ Voor 19% gewijzigd door politrix op 10-03-2015 20:09 ]
Untappd: politrix
De volgende zal nu wel even duren, aangezien ik niks meer heb liggen wat ik redelijker wijs kan halen. Ik zat zelf te denken aan Farcry 4. Jullie nog tips (zonder al te veel multiplayer)?
Verwijderd
Ben nu bezig met Valliant Hearts, bijzondere game. En over twee weken the Handsome Collection. Misschien gaat het mij nu wel eens lukken om een Borderlands game platinum te halen.
Zombie Army Trilogy!voxxel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:51:
Platinum nummer 8 is binnen! The Order 1886, geen platinum om trots op te zijn, maar best een vermakelijke game. Ik denk niet dat ik ooit nog sneller een platinum binnen ga halen +-8 uur gametijd (21 uur, 45 minuten volgens psnprofiles).
De volgende zal nu wel even duren, aangezien ik niks meer heb liggen wat ik redelijker wijs kan halen. Ik zat zelf te denken aan Farcry 4. Jullie nog tips (zonder al te veel multiplayer)?
Die is LEUK! 64 trophies in totaal!
kijk voor een game zoals The Walking Dead wil ik nog wel een platinum halen, maar van die grindgames heb ik echt geen zin in en geen tijd voor. Ik ga dan liever naar de volgende game om te spelen
Ik game ook maar 2-3 uur per dag maximaal, helaas geen tijd voor ivm fulltime werken/vrouw die aandacht wilt en moet ook slapen
nothing stops this train
Verwijderd
Tja, als ik zo naar jouw profiel kijk zie ik dat je in de maand maart inderdaad al in 9 verschillende games trophies hebt gehaald. Ikzelf zit nu op drie games. Zegt natuurlijk niet alles, maar ik moet ivm werk/vrouw/andere hobbies ook op mijn tijd letten en daarom focus ik op een bepaald aantal games. Games die ik echt leuk vind en waar ik ook graag de platinum van wil halen. En wordt de platinum teveel een grind dan doe ik het gewoon niet.Kol Nedra schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:19:
vind het toch knap van jullie om zoveel mogelijk platinums te halen, ik heb er de tijd/zin niet voor.
kijk voor een game zoals The Walking Dead wil ik nog wel een platinum halen, maar van die grindgames heb ik echt geen zin in en geen tijd voor. Ik ga dan liever naar de volgende game om te spelen
Ik game ook maar 2-3 uur per dag maximaal, helaas geen tijd voor ivm fulltime werken/vrouw die aandacht wilt en moet ook slapen
Far Cry 4 ben ik nu mee bezig, erg vermakelijk en tijdrovend.Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:53:
Far Cry 4 is een leuke game en een fijne platinum om te halen. Helemaal niet moeilijk maar geeft wel voldoening. Maar drie multiplayer trophies en die zijn binnen een uur allemaal gehaald. (Daarnaast, voor mij belangrijk, zijn de trophy images echt tof.:))
Ben nu bezig met Valliant Hearts, bijzondere game. En over twee weken the Handsome Collection. Misschien gaat het mij nu wel eens lukken om een Borderlands game platinum te halen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Klinkt heel bekend. als ik s'avonds een uurtje ofzo FC4 speel laat ik de story links liggen en doe een beetje side missies,collectables etc. Ik ben gewoon slecht in dit soort games en moet echt gaan zitten voor de story missies en zelfs dan ga ik met grote regelmaat doodJumpman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:14:
[...]
Far Cry 4 ben ik nu mee bezig, erg vermakelijk en tijdrovend.Het zal nog wel even duren, want ik heb gemiddeld maar negen uur per week de tijd om te gamen. Dan moet je er ook altijd weer even in komen is mijn ervaring, waardoor je wat effectieve game tijd verliest.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
How the West Was Won gehaald in Red Dead Redemption. Servers zijn gehacked sinds januari? nu is deze heel makkelijk te halen. De overige mp trophies zijn hierdoor heel lastig te halen door glitchy servers.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Zorg dat je in het begin undetected twee outposts bevrijdt (zonder een alarm af te laten gaan).voxxel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:51:
Ik zat zelf te denken aan Farcry 4. Jullie nog tips (zonder al te veel multiplayer)?
Hoe verder je komt, hoe lastiger de outposts worden.
Je hebt dit nodig om een van de laatste skills te kunnen unlocken.
Verder gewoon genieten. Topgame, niet al te moeilijke platinum
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2015 08:46 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Thanks voor de tip. 4 trophies erbij.Bear schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:39:
Gister [afbeelding] How the West Was Won gehaald in Red Dead Redemption. Servers zijn gehacked sinds januari? nu is deze heel makkelijk te halen.
De overige mp trophies zijn hierdoor heel lastig te halen door glitchy servers.
Het was alweer bijna 5 jaar geleden dat ik RDR voor het laatst had gespeeld.
Binnenkort maar eens proberen om nog een paar SP trophies te unlocken.
Het was leuk, maar blij dat het afgerond is. Hoeveel tijd ik daar wel niet in heb gestoken...
PSN ID: Hanssuh
Welke zijn lastig te halen dan?Bear schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:39:
Gister [afbeelding] How the West Was Won gehaald in Red Dead Redemption. Servers zijn gehacked sinds januari? nu is deze heel makkelijk te halen.
De overige mp trophies zijn hierdoor heel lastig te halen door glitchy servers.
PSN: Bellerophon-
Ik heb jou inderdaad ERG vaak online gezien terwijl je dat spel speelde. Respect. Ik heb volgens mij 0 trophies van die game.hanssuh schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:20:
Nu dat Binding of Isaac: rebirth gepatcht is gisteravond eindelijk platinum kunnen bemachtigen.
Het was leuk, maar blij dat het afgerond is. Hoeveel tijd ik daar wel niet in heb gestoken...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Go Team! bijvoorbeeld 4x op rij winnen, alleen bij elk laadscherm heb je kans dat hij blijft hangen. Vaak als je wacht tot iemand er uitgaat laad hij pas weer. Je moet dan wel beetje mazzel hebben.
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Shikata ga nai.
Ik heb nog weinig meegekregen van de nieuwe update
DoneShinobi-vs-Gast schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:55:
En iedereen zijn 0% Trophy lijsten al verwijderd?
Waar verwijder je ze helemaal? Ik kon het niet vinden. Alleen de optie om games inderdaad niet zichtbaar te laten zijn.dvdkiwi schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:15:
Helemaal verwijderd of op "niet zichtbaar" gezet?
Ik heb nog weinig meegekregen van de nieuwe update
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb nog geen PS4, moet nog even wachten tot de Playstation IOS app weer in de App Store is.Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:55:
En iedereen zijn 0% Trophy lijsten al verwijderd?
Ik denk dat de PS3 deze optie niet meer zal krijgen.
YouTube: Delete 0% Trophies: PS4 How ToLuPo schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:23:
[...]
Waar verwijder je ze helemaal? Ik kon het niet vinden. Alleen de optie om games inderdaad niet zichtbaar te laten zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Ike. op 27-03-2015 08:27 ]
Verwijderd
Ik verwacht ook niet meer dat deze update naar de PS3 wordt uitgerold. Wellicht dat de PSVita nog een dergelijke update krijgt.hanssuh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 00:20:
[...]
DoneWerkt goed! Je krijgt bij verwijderen de melding dat mocht je toch trophies behalen de game terug in lijst komt. Wat natuurlijk logisch is
Het zou bij mij in ieder geval wel de nodige games schelen.
Qua Trophies heb ik de afgelopen weken wat minder gehaald. Na de terugkeer van vakantie moet ik weer in het ritme komen. Ik heb tijdens de vakantie wel Mousecraft en Titan Attacks zitten spelen. Vermakelijk en niet al te lastig, maar je moet het even door krijgen wat de beste aanpak is.
Toch vind ik het jammer dat ze niet net een stapje verder gaan en je de optie geven om ook games met trophies uit je lijst te verwijderen. Ik had iets van 3 of 4 games op 0% maar een stuk meer games met 1 of 2 trophies. Maar goed dat zal wel nooit komen, en dit is beter dan niks.hanssuh schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 00:20:
[...]
DoneWerkt goed! Je krijgt bij verwijderen de melding dat mocht je toch trophies behalen de game terug in lijst komt. Wat natuurlijk logisch is
Ik vermoed dat dat nog wel komt als volgende update.voxxel schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:30:
[...]
Toch vind ik het jammer dat ze niet net een stapje verder gaan en je de optie geven om ook games met trophies uit je lijst te verwijderen. Ik had iets van 3 of 4 games op 0% maar een stuk meer games met 1 of 2 trophies. Maar goed dat zal wel nooit komen, en dit is beter dan niks.
Verwijderd
Na eventjes een maandje rustig aan gedaan te hebben op de playstation(was het eventjes zat) , ga ik er nu weer vol in duiken.
Begonnen aan de nieuwe DBZ , en ook eventjes de laatste trophy's voor FFX binnen halen(als mijn controller de chocobo race overleefd)
Ik ben met Dragon Age: Inquisition bezig. Prachtig spel met als grootste nadeel dat het niet helpt om vlug wat trophies binnen te halen.
Nu nog bezig met m'n eerste playthrough en zit al op ruim 100 uur. Maar om dat spel op platinum te krijgen moet ik 'm nog een keer spelen maar dan op Nightmare difficulty. Het spel verdient (naar mijn mening) zeker een tweede playthrough. Maar ja, dat wordt dan zo'n 2 maanden geen trophy binnen hengelen...
PSN ID: MrMichel_75
Tja, wegens werk helaas niet meer zo veel tijd over voor gamen.
Shikata ga nai.
Next goal: Bloodborne!
Poeh, respect!politrix schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:13:
Eindelijk Binding of Isaac: Rebirth platinum. Echt heel lang gedaan over Super Meat Boy en Bandage Girl omdat ik ze pre-patch niet seeded heb gedaan. Dat maakt deze platinum wel glanzende.
Next goal: Bloodborne!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Op de PS3 zelf heb ik nog geen update gezien en dus ook deze feature niet. Echter, zowel de Android als IOS apps hebben wel een update gekregen met deze feature, en op die manier kon ik effectief mijn 0% games weghalen uit mijn lijst.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:27:
[...]
Ik verwacht ook niet meer dat deze update naar de PS3 wordt uitgerold. Wellicht dat de PSVita nog een dergelijke update krijgt.
Vreemd genoeg echter krijg ik ze niet uit mijn PSNProfiles profiel, zelfs na Update Profile. Ze zijn echter wel degelijk weg, want ook op de PlayStation site zelf, zie ik de games niet meer staan in mijn Trophies overzicht. Vermoedelijk heeft PSNProfiles die dus gewoon ergens gecached waardoor ze niet verdwijnen.
PS: Ook op TrueTrophies zijn mijn 0% games niet meer te zien, dus het zal wel degelijk een probleempje van PSNProfiles zijn dan.
[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 02-04-2015 13:00 ]
Als je een nieuwe trophy unlocked en je synced je PSN Profiles profiel dan klopt het weerTwixie schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:56:
[...]
Op de PS3 zelf heb ik nog geen update gezien en dus ook deze feature niet. Echter, zowel de Android als IOS apps hebben wel een update gekregen met deze feature, en op die manier kon ik effectief mijn 0% games weghalen uit mijn lijst.
Vreemd genoeg echter krijg ik ze niet uit mijn PSNProfiles profiel, zelfs na Update Profile. Ze zijn echter wel degelijk weg, want ook op de PlayStation site zelf, zie ik de games niet meer staan in mijn Trophies overzicht. Vermoedelijk heeft PSNProfiles die dus gewoon ergens gecached waardoor ze niet verdwijnen.
PS: Ook op TrueTrophies zijn mijn 0% games niet meer te zien, dus het zal wel degelijk een probleempje van PSNProfiles zijn dan.
ik moet nog 30 levels online dan heb ik de platinum, zit nu op lvl 71, doe alleen de dingen die ik leuk vind dus het schiet niet echt op. Zijn geloof ik ook niet makkelijke manieren om XP te halen meer.voxxel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 01:15:
Eindelijk de 100% trophy met GTA VIk ga nooit platinum halen met deze game, maar dit was mijn doel.
[ Voor 4% gewijzigd door Svennie op 07-04-2015 07:54 ]
PSN ID: Svennie-NL
voor een aantal dingen heb ik hulp gehad/gevraagd, het meeste kan je zo wel voor elkaar krijgen.voxxel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:19:
Heb je voor de overige online trophies hulp gehad of heb je alles gewoon met normaal spelen kunnen halen?
Ja, idd, leuke game en niet erg moeilijk.lasharor schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:03:
fyi die Never Alone PS+ game van deze maand is trouwens een erg makkelijke (leuke game ook) 100%. Makkelijk in een uur of 4 te halen. aanrader dus
Ps: wat moet ik doen om in de lijst te komen?
Staat boven de lijstchulin schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:06:
[...]
Ja, idd, leuke game en niet erg moeilijk.
Ps: wat moet ik doen om in de lijst te komen?
Check
Moet ik nu een pb naar de auteur sturen?
Verwijderd
Toch een niet al te moeilijke platinum. Als je een beetje handig met het backuppen van je save omgaat voor de verschillende eindes kan het zelfs in 1 playthrough. Zelf heb ik hem wel gewoon 3x uitgespeeld; 1x NG solo en zonder hulp van guides etc, 1x NG met een nieuw character alles co-op, en tot slot een speedrun in NG+.
En er komt vast nog wel eens een playthrough, fenomenale game!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik heb net mijn eerste trophy binnen: "Cleric Beast"
Ook van plan om de eerste playthrough sowieso zonder guide te doen.
Top. Respect.Voxalizer schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:54:
Bloodborne platinum is binnen. Over het algemeen is de game erg goed te doen. Een tweetal Chalice dungeon bosses zijn echter insane lastig.
Toch een niet al te moeilijke platinum. Als je een beetje handig met het backuppen van je save omgaat voor de verschillende eindes kan het zelfs in 1 playthrough. Zelf heb ik hem wel gewoon 3x uitgespeeld; 1x NG solo en zonder hulp van guides etc, 1x NG met een nieuw character alles co-op, en tot slot een speedrun in NG+.
En er komt vast nog wel eens een playthrough, fenomenale game!
Oh zie dat voxxel ook nog hulp nodig heeft. Voeg me toe dan lossen we dat is fftjes op
[ Voor 27% gewijzigd door EnzymeNL op 12-04-2015 21:08 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Haha ik heb precies hetzelfde, even de laatste 2 co-op trophies en door met bloodborne. Ik heb je een friend request gestuurd!EnzymeNL schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:00:
Kan iemand hier mij misschien helpen met het halen van de "switching lanes" trofee in Far Cry? Dan kan ik aan Bloodborne beginnen
Oh zie dat voxxel ook nog hulp nodig heeft. Voeg me toe dan lossen we dat is fftjes op
PSN ID: MrMichel_75
[ Voor 14% gewijzigd door MoietyMe op 13-04-2015 10:48 ]
Wow nice, dat is flink wat werk geweest. Ik vond 100% in de singleplayer al een uitdaging en ik ben nu aan het kijken of ik de 70 gold medals kan/wil halen. Online heb ik nog niet eens aangeraaktGood Fella schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:48:
Vorige week mijn eerste platinum gehaald, voor GTA V
Die 70 gold medals is goed te doen, met alle makkelijke missies gold halen heb je er al veel, een paar lastige heb je altijd maar het viel mij mee. Online daar zit veel werk in, ik ben nu lvl 70 maar speel het spel minder, moet nog 30 lvls voor de platinum.voxxel schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:31:
[...]
Wow nice, dat is flink wat werk geweest. Ik vond 100% in de singleplayer al een uitdaging en ik ben nu aan het kijken of ik de 70 gold medals kan/wil halen. Online heb ik nog niet eens aangeraakt
Nice!Good Fella schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:48:
Vorige week mijn eerste platinum gehaald, voor GTA V
Ik ben ook al een heel eind, maar voor nu toch even afgehaakt.
Moet nog de stuntjumps, 70 gold medals, en veel online trophies.
Daar ben ik nu ook mee bezig. Alleen heb ik afgelopen weekend GTA V gekocht voor de PS4. Nu heb ik eigenlijk meer zin om dat te spelen, dan om m'n nightmare run te doen voor DA:I. Duurt me veel te lang.MisterMichel schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:30:
De komende tijd zal ik weinig (lees 0) trophies binnen halen. Afgelopen zaterdag Dragon Age: Inquisition uitgespeeld op Normal. Ben meteen maar aan de slag gegaan met een nieuwe playthrough op Nightmare wat me dan ook meteen de laatste trophies op gaat leveren. Dat gaat wel even duren maar ik heb er wel weer heel veel zin in!
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
De daily challenges helpen wel en zijn ook wel leuk om te doen. Elke dag 3k RP voor alle challenges, als je het een week lang doet 1x 15k RP en na een maand 1x 50k RP.Svennie schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:34:
[...]
Die 70 gold medals is goed te doen, met alle makkelijke missies gold halen heb je er al veel, een paar lastige heb je altijd maar het viel mij mee. Online daar zit veel werk in, ik ben nu lvl 70 maar speel het spel minder, moet nog 30 lvls voor de platinum.
Ik ben met iets meer dan een maand van level 50 naar 80 gegaan en ik heb weinig extra gedaan naast de daily challenges.
Ben je ook nog op de PS3 bezig?
Verwijderd
Van 0 % naar platinum in 2 weken en 5 dagen gedaan destijd haha..
ja, ben op de PS3 bezig, moet weer meer gaan spelen anders haal ik de 100 niet.FireFly3k schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:24:
[...]
De daily challenges helpen wel en zijn ook wel leuk om te doen. Elke dag 3k RP voor alle challenges, als je het een week lang doet 1x 15k RP en na een maand 1x 50k RP.
Ik ben met iets meer dan een maand van level 50 naar 80 gegaan en ik heb weinig extra gedaan naast de daily challenges.
Ben je ook nog op de PS3 bezig?
@Just_jan: in het begin met alle XP hacks en glitches was het zo gedaan ja, of heb je het eerlijk gedaan?
Verwijderd
Maar dan ook heel veel.... Kan de meeste missies nog dromen ook al heb ik het spel al 3 maanden niet meer aangeraakt.
voxxel schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:31:
[...]
Wow nice, dat is flink wat werk geweest. Ik vond 100% in de singleplayer al een uitdaging en ik ben nu aan het kijken of ik de 70 gold medals kan/wil halen. Online heb ik nog niet eens aangeraakt
Speel het al sinds het uitkwam op de PS3, dus de online trophies waren niet zo'n probleem. De SP throphies heb ik in ongeveer 48 uur bij elkaar gespeeld (in een nieuwe game op de PS4). Dus als je er even voor gaat zitten is dat prima te doen.dutchgio schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:40:
[...]
Nice!
Ik ben ook al een heel eind, maar voor nu toch even afgehaakt.
Moet nog de stuntjumps, 70 gold medals, en veel online trophies.
Mooie aan die 70 gold medals is dat je een missie niet per se gold hoeft te spelen om het te halen; je kan de verschillende objectives per keer doen (ze blijven gewoon aangevinkt als je een ander objective niet haalt), dit maakt het in ieder geval iets makkelijker. Overigens geld dat ook voor de stranger & freaks missies, die zijn over het algemeen iets korter
Verwijderd
Vind het sowieso al de meest frustrerende poging tot een platinum..
Het spel is niet moeilijk , integendeel ... het is juist super makkelijk.
Maar voor 2 trofeeen is het nodig om alle moves te leren in het spel , en 90% van die moves die vallen in gevechten door middel van een random drop chance rate..
Waardoor je soms in een potje het item wat je wilt al meteen krijgt , maar soms (zoals nu) al 3 uur bezig ben met 1 gevecht die 3 minuten duurt omdat door die &%$#@ random drop rate het gewoon niet te doen is.....
Als ik dit spel fysiek had gekocht had ik waarschijnlijk de disc allang het raam uit gefrisbeed , maar helaas digitaal gedaan...
En dan zou je kunnen zeggen stop er dan gewoon mee , klopt.... maar is nu een principe kwestie haha..
Ik zal niet rusten voordat ik die kloteplatinum heb..
Hopen dat dit spel niet mijn liefde voor de DB/Z/GT minder maakt.
Morgen eindelijk met een (bijna) backlogloos gevoel aan Bloodborne beginnen!
[ Voor 30% gewijzigd door voxxel op 13-04-2015 22:54 ]
Netjes, ook die lege backlog!voxxel schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:52:
Yes! De farcry 4 platinum is binnen. Net met EnzymeNL de laatste 2 co-op trophies gehaald
netjes! dat vind ik het probleem, GTA V is heel leuk maar om lvl 100 te halen moet je wel heel veel online spelen, zeker nu het weer mooi weer word zit ik niet zo veel meer binnenVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:20:
Ik heb het helemaal eerlijk gedaan , heel veel missies gedaan met de tweakscrew.
Maar dan ook heel veel.... Kan de meeste missies nog dromen ook al heb ik het spel al 3 maanden niet meer aangeraakt.
Bijna leeg
Ging nog best snel eigenlijk. Nu ook aan Bloodborne beginnen. Heb ook TLOU nog maar heb die al gespeeld op PS3 dus die kan nog wel even wachten.voxxel schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:52:
Yes! De farcry 4 platinum is binnen. Net met EnzymeNL de laatste 2 co-op trophies gehaald
PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
Ik heb het helaas te druk met andere dingen
Ik ben door mijn makkelijke games heenVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:55:
Staat bij jullie het trophy hunten ook op een lager pitje?
Verwijderd
Verwijderd
Heb ontzettend veel PS3 games (50+ ondertussen) en een aantal PS4 games, maar nog nooit een Platinum gehaald. Krijg er wel steeds meer aardigheid in, dus ben nu druk bezig om Platinum voor Driveclub te halen.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:55:
Misschien dat ik daarna wel begin met Watch Dogs.
Jammer dat voor sommige PS3 spellen de servers al down zijn, kun je daar geen platinum meer mee halen
Vorige keer waren de drinking games echt onmogelijk, ook na de patch bleef het een flinke uitdaging en zeker de laatste levels van die in het noordelijke dorpje heb ik meerdere keren moeten overdoen. Nu ging het vrij makkelijk, en ging ik vrijwel geen enkele keer 'out' waarna je overnieuw moet beginnen.
Song sneak heb ik de eerste keer ook lang over gedaan, zoekend naar het laatste nummer wat 'glitched' leek het maar was nu ook eigenlijk geen probleem. Het gaat niet helemaal vanzelf maar echt uren zoeken zoals voorheen was het echt niet.
GTA moet ik ook nog steeds afmaken, dat trekt nog niet zo aan om weer op te pakken.
Ja, de patch is al een tijdje terug uitgerold voor alle platformen.Raem schreef op donderdag 30 april 2015 @ 01:09:
Is er voor de 360 ook een patch? Die drinking games was de enige achievement die ik nog moest, maar na flink wat pogingen heb ik het maar opgegeven om verder te gaan met een andere game. Maar als er een patch is die het wat makkelijker maakt wil ik nog wel een keer proberen.
Hier wat meer info in de patch notes:
http://forums.ubi.com/sho...48-Patch-Notes-08-21-2014
Ik had alleen in mijn save aangemaakt vóór de patch, alsnog nogal wat moeite, ook na het installeren van de patch. Juist op een nieuw aangemaakte opslag was het vrij eenvoudig.
Maar dat is puur mijn ervaring en die dateerd ook al weer van een tijdje terug, dus wellicht geldt dit alleen voor mij of had ik het gewoon mis, en bakte ik er ook gewoon niks van.
Maar mocht het alsnog erg moeilijk zijn na de patch is die het proberen waard.
Je kunt ook met een nieuwe save spelen tot de drinking games unlocken, en dan ze allemaal doen voor de trophy, en de rest van de trophies op je oude save halen waar je hoogstwaarschijnlijk al verder mee bent.
Maar dat zou ik pas als noodoplossing doen, grote kans dat de save bij mij op de een of andere manier corrupt is geraakt en het daardoor niet goed werkte, net als de song sneak.
Ik ben minder bezig met trophy hunten, meer met gewoon lekker gamen. Is uiteindelijk toch het belangrijkst. Wil ook wel de Bloodborne platinum, maar die is nog best pittig (maar net als GTA V: gewoon leuk om te doen). Ook bezig met Shovel Knight (en ik weet nu al: de platinum gaat daar nooit, NOOIT van komen).Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:55:
Verwijderd
Ja, ik ben in maart een week op vakantie geweest en sindsdien niet meer zo fanatiek bezig. Twee weken terug had ik een vriend over de vloer. Hoewel het de bedoeling was om Trophies te scoren, duurde het een paar uur voordat we er één gescoord hadden (verkeerde game gekozen). Desalniettemin wel een leuke dag gehad.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:55:
Voor de rest komen er ook steeds andere zaken tussendoor en vraagt mijn werk ook meer de aandacht. En dan te bedenken dat ik voor de vakantie geregeld aan gaming sessions deelnam om specifieke Trophies te behalen. Ook dat staat nu op een lager pitje. Daarnaast speel ik nu ook wat lastigere games, waardoor het sowieso lastiger is om ze te behalen (Pinball games, When Vikings Attack).
Gisteren heb ik trouwens de nieuwste tafel van Star Wars Pinball gekocht en tegen alle verwachtingen in alle Trophies binnengesleept. Het is alleen wel zo, dat psnprofiles.com deze Trophies niet juist weergeeft qua zeldzaamheid. Deze staat nu nog op 0,00% en niemand zou deze DLC in zijn bezit hebben, terwijl er na enig doorklikken wel degelijk enkele spelers zijn die ze al wel behaald hebben. Is dat iets wat later automatisch gecorrigeerd wordt? Ik vrees overigens dan wel deze Trophies dan helemaal niet zeldzaam meer zijn omdat maar een beperkt aantal mensen deze tafel gekocht of gespeeld heeft en dan ook nog eens een Trophy behaald heeft. Pas dan worden ze namelijk als owner gerekend.
Ook druk met andere zaken. Verder gaat het langzaam omdat ik zowel Diablo 3 als GTA V wil platten. Binnenkort ook maar eens walking dead episodes afrondenVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:55:
Ds is meer een lange grind, bb heeft moeilijke eindbazen.
Wat waren die altijd tergend om tot het hoogste level te "moeten" spelen...
Net als Tomb Raider definitive edition trouwens.
Zulke games horen gewoon geen mp (of in ieder geval geen mp trophies) te hebben.
Nu door met motorstorm rc en eens kijken of die op latinum te krijgen is.
Gewoon niet meer voor de platinum gaan. Scheelt een hoop ergernis kan ik je vertellen.ChrisLNFF schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:31:
Laatste trophy voor far cry 4 aan het halen, multiplayer levels spelen. Wat een brakke kut mp is dat zeg. Geen wonder dat die game het van zijn SP moet hebben.
Klopt, maar als je al zo dichtbij bent dan wil je m hebben ook.LuPo schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:58:
[...]
Gewoon niet meer voor de platinum gaan. Scheelt een hoop ergernis kan ik je vertellen.
Voor wie far cry 4 nog wil spelen, voor 25 euro excl. verzendkosten mag het weg.
Verwijderd
Inderdaad. Ik moet straks nog een waarvoor ik online hulp nodig heb. Zou je met mij ter zijner tijd willen voltooien?Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:19:
Ik ben nu met de Driveclub Trophies bezig, maar volgensmij is dat echt simpel, in de eerste paar uur heb ik al een stuk of 15 trophies binnen geharkt. DLC heeft nog aparte trophies, maar die staan er los van.
"Win 5 van je eigen solo-uitdagingen nadat je naar ten minste één speler hebt gestuurd"
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Stuur maar een invite, moet die ook nog. Tikken we die eens af (ben alleen online in avonduren)Bad_Boy schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 00:06:
Heeft een van jullie ook Tony Hawk pro skater hd toevallig. Zit helaas een online trophy in, maar de servers zijn zo goed als uitgestorven dus kan wel wat hulp gebruiken
Prima ik voeg je waarschijnlijk later vanavond nog wel even toe. Ik ben zelf ook alleen savonds of in het weekend online.hanssuh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:53:
[...]
Stuur maar een invite, moet die ook nog. Tikken we die eens af (ben alleen online in avonduren)
Ik heb even gekeken en het schijnt niet zo heel spannend te zijn, je hoeft alleen 1 online match te winnen voor de trophy. Hoeft dus niet veel langer dan een minuutje of 5 te duren om hem voor ons beide te halen
Verwijderd
Je hebt hem inderdaad zo behaald. Mocht het om wat voor reden dan ook niet lukken, dan meld ik hierbij dat ik die game ook heb. Ik heb die Trophy al overigens.Bad_Boy schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:47:
[...]
Prima ik voeg je waarschijnlijk later vanavond nog wel even toe. Ik ben zelf ook alleen savonds of in het weekend online.
Ik heb even gekeken en het schijnt niet zo heel spannend te zijn, je hoeft alleen 1 online match te winnen voor de trophy. Hoeft dus niet veel langer dan een minuutje of 5 te duren om hem voor ons beide te halen
en gehaald gisteravond. Was nog minuut voor elkhanssuh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:53:
[...]
Stuur maar een invite, moet die ook nog. Tikken we die eens af (ben alleen online in avonduren)
Volgens mij heb ik m ook. Zal morgen wel even kijken en als ik hem idd heb zal ik je wel toevoegen.spaceboy schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:56:
Ik wil eigenlijk op m'n PS Vita de allerlaatste trophy voor Pure Chess ook nog even halen, daarvoor moet je een potje play-by-mail spelen. "Pure Correspondence" heet de trophy. Iemand hier die een Vita heeft en Pure Chess (is gratissss)speelt? Als je wilt, voeg me dan toe op PSN: erno1978.
Verwijderd
Ben nou begonnen aan een spel waar ik mij al tijden op heb verheugd.
Tropico 5 voor de ps4